Meer mensen last van Xbox live errors? Als ik Halo 5 (digitaal) wil starten krijg ik code: "0x87de0017' te zien.. Hier geven ze aan dat service down is.. http://support.xbox.com/en-US/error-code-lookup
Mogelijk wat probleempjes, voor de volledig digitale mensen onder ons 
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Volgens XBox support zijn er problemen met purchases en content. Maar volgens mij zijn er meer problemen, ik krijg geen game meer opgestart.
Blijkbaar gelden de problemen enkel voor de digitaal aangeschafte games, iets met certificaten of zo. Hopelijk fixen ze het snel want vanaf morgen is het drie weken game time.
Blijkbaar gelden de problemen enkel voor de digitaal aangeschafte games, iets met certificaten of zo. Hopelijk fixen ze het snel want vanaf morgen is het drie weken game time.
[ Voor 38% gewijzigd door Lekker Ventje op 17-12-2015 22:38 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Vorig jaar was dit zelfde liedje aan de gang maar toen met die aanvallen.. Hopelijk niet weer de komende weken want dan ga ik toch echt balen (ben niet zo hardcore maar wil toch zeker wel wat extra uurtjes pakken zo tussen de familietripjes, vieringen, etc. door)
Grrr, ik was ook al aan het zoeken naar de oplossing, maar ik kan er dus niets aan doen...D-Ed schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:32:
Meer mensen last van Xbox live errors? Als ik Halo 5 (digitaal) wil starten krijg ik code: "0x87de0017' te zien.. Hier geven ze aan dat service down is.. http://support.xbox.com/en-US/error-code-lookup
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Idd.. Grrr, ik voel hier echt een domper aan komen..janvanduschoten schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:54:
[...]
Grrr, ik was ook al aan het zoeken naar de oplossing, maar ik kan er dus niets aan doen...
Daar gaan we dus weer. Ze zetten elk jaar miljoenen om door een betaalde Live service te verkopen, maar tijdens en rond de feestdagen ligt alles er weer uit. Beloofd veel goeds dit.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Netflix en Plex deden het gisteravond ook niet via Xbox One.
Kun je eigenlijk HBO al eens normaal via XBox One kijken? Ik overweeg een abbo, maar als het niet via de One kan dan houdt het even op denk ik.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Twitter staat weer helemaal vol over Phantom Squad. Ze gaan net als vorig jaar de PSN en Xbox Live tijdens de kerstdagen bombarderen met DDos aanvallen. Dit zijn alvast de voorproeven. Zolang dit soort DDos aanvallen niet onder controle komt had DRM ook weinig nut gehad en is het idee gelukkig nooit doorgegaan, anders had Microsoft een groter probleem gehad. Wel vervelend elke keer. Welkom in een tijdperk dat kinderen makkelijk diensten kunnen platleggen. Fingers crossed for this holiday.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Ik geloof dat die HBO app alleen op de 360 beschikbaar is (Not sure).Willybubba schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:03:
Kun je eigenlijk HBO al eens normaal via XBox One kijken? Ik overweeg een abbo, maar als het niet via de One kan dan houdt het even op denk ik.
Ik raad je iig een Chromecast aan. Dan kan je het gewoon via je smartphone bekijken en het werkt echt top.
Oh en mocht je toevallig KPN compleet hebben, dan kan je gratis een HBO abonnement krijgen.
Ppff haat aan dat soort figuren zeg.danplo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:27:
Twitter staat weer helemaal vol over Phantom Squad. Ze gaan net als vorig jaar de PSN en Xbox Live tijdens de kerstdagen bombarderen met DDos aanvallen. Dit zijn alvast de voorproeven. Zolang dit soort DDos aanvallen niet onder controle komt had DRM ook weinig nut gehad en is het idee gelukkig nooit doorgegaan, anders had Microsoft een groter probleem gehad. Wel vervelend elke keer. Welkom in een tijdperk dat kinderen makkelijk diensten kunnen platleggen. Fingers crossed for this holiday.
Dat zijn van die mannetjes die zich hele binkies voelen achter de computer maar je in het echte leven niet eens aan durven kijken. Sneu volk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hoe betrouwbaar is deze info ? ik kan me voorstellen dat het bv. bangmakerij is....danplo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:27:
Er zijn meerdere 'clubjes', dat de 1 enkel bangmakerij doet, kans aanwezig is dat de ander wel gewoon een botnet inzet. Hoop deze keer MS ballen heeft en meteen heel dat botnetwerk uitschakelt, zij hebben iets meer 'reikwijdte' naar PC's dan Sony heeft.Winkiller schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:02:
Hoe betrouwbaar is deze info ? ik kan me voorstellen dat het bv. bangmakerij is....
Het is per saldo gewoon wedstrijdje tussen die groepen, ene wil laten zien wat ze kunnen, de ander wil juist heel de eerste groep blootleggen. Enige wat ik wil is een honkbalknuppel en 5 minuten met zo'n groep.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mocht er waarheid inzitten dan kunnen ze nu vast beginnen met maatregelen nemen om het af te slaan.SinergyX schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:06:
[...]
Er zijn meerdere 'clubjes', dat de 1 enkel bangmakerij doet, kans aanwezig is dat de ander wel gewoon een botnet inzet. Hoop deze keer MS ballen heeft en meteen heel dat botnetwerk uitschakelt, zij hebben iets meer 'reikwijdte' naar PC's dan Sony heeft.
Het is per saldo gewoon wedstrijdje tussen die groepen, ene wil laten zien wat ze kunnen, de ander wil juist heel de eerste groep blootleggen. Enige wat ik wil is een honkbalknuppel en 5 minuten met zo'n groep.
Ik heb hem nog niet kunnen vinden, het leuke van dit is dat Xbox Support zegt "go to Philips" en Philips zegt "Xbox One Problem" het zal wel goed komen met de tijd, ik ga nog even op zoek naar firmware updates. Wel lachen gisteravond met uitzetten, ik zet alles uit, en na afsluiten start alles weer op. Nu maar de Xbox One van stand bye stand afgehaald zodat alles uit blijft, leuk al die nieuwe apparaten.justifire schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:13:
Ik weet dat de Xbox mijn tv (Sony KDL-55W 905A) via HDMI uitschakelt en de receiver via Infrarood.
Zit er toevallig geen hdmi turn-off functie op jouw tv ?
Hadden we vroeger maar niet dat zielige jongetje van de klas moeten pesten...
Voor degene met toegang tot The Division Alpha, om 15.00 uur is deze weer te spelen, stresstest van minimaal 3 uur.
En voor de degene met een Killer Instinct, Shadow Jago is nu tijdelijk beschikbaar (30 dagen) in de store (inclusief een bundeltje goud) voor $ / € 9.99 zodat we eindelijk de collectie compleet kunnen maken.
Heb hem voor €4,50 uit Brazilie https://store.xbox.com/pt...Definitivo-do-Shadow-Jago
En voor de degene met een Killer Instinct, Shadow Jago is nu tijdelijk beschikbaar (30 dagen) in de store (inclusief een bundeltje goud) voor $ / € 9.99 zodat we eindelijk de collectie compleet kunnen maken.
Heb hem voor €4,50 uit Brazilie https://store.xbox.com/pt...Definitivo-do-Shadow-Jago
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 18-12-2015 12:19 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik zit zwaar te twijfelen over een externe schijf voor de Xbone.
Ik denk over:
- WESTERN DIGITAL Elements Desktop 2TB: met als voornaamste voordeel 7200rpm, maar als voornaamste nadeel externe voeding. (en hij zal dan ook 24/7 aan staan denk ik?)
- WESTERN DIGITAL Elements Desktop: met als voornaamste voordeel voeding via USB 3.0, maar als klein nadeel 5400rpm
- Toshiba Canvio 1TB: met als voornaamste voordeel de prijs, maar als voornaamste nadeel 1TB (al kun je daar aardig wat spellen op kwijt denk ik?)
Wat zouden jullie mij adviseren in deze?
Ik denk over:
- WESTERN DIGITAL Elements Desktop 2TB: met als voornaamste voordeel 7200rpm, maar als voornaamste nadeel externe voeding. (en hij zal dan ook 24/7 aan staan denk ik?)
- WESTERN DIGITAL Elements Desktop: met als voornaamste voordeel voeding via USB 3.0, maar als klein nadeel 5400rpm
- Toshiba Canvio 1TB: met als voornaamste voordeel de prijs, maar als voornaamste nadeel 1TB (al kun je daar aardig wat spellen op kwijt denk ik?)
Ben helaas om 18:00 nog niet thuis of aan het eten anders had ik wel even online gekomen.justifire schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:17:
Voor degene met toegang tot The Division Alpha, om 15.00 uur is deze weer te spelen, stresstest van minimaal 3 uur.
Wel een rare tijd trouwens, want in de US (east coast) is dat 9:00 tot 12:00. Denk niet dat er dan veel mensen online zullen zijn.
Eeeeuhm. Ik mag hopen dat MS geen achterdeurtjes heeft in elke Windows-PC. Mocht het blijken dat dat zo zou zijn en het ook nog eens wordt gebruikt zonder gerechtelijk bevel, is het snel over met MSSinergyX schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:06:
Hoop deze keer MS ballen heeft en meteen heel dat botnetwerk uitschakelt, zij hebben iets meer 'reikwijdte' naar PC's dan Sony heeft.
Wel is het zo dat MS met hun cloudplatformen (Azure etc.) veel infra heeft om e.e.a. te doorstaan. Maar genoeg zal het vast niet zijn. Overgenomen machines misbruiken is veel goedkoper op een moment dat het jou uit komt te doen, dan die aanval op een onbekend te pareren.
Mweh. Dat zieligste jongetje uit de klas heeft tegenwoordig een prima baan. Het zijn kort door de bocht juist de jongetjes die nu zielig zijn en de talenten missen om er iets nuttigs mee te doen.Beltoni schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:15:
Hadden we vroeger maar niet dat zielige jongetje van de klas moeten pesten...
Ik vind multiplayeren via internet bijna nooit interessant, dus zal er geen last van hebben.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Heb de WD Elements USB 3 7200Rpm en als een trein, hij gaat vanzelf in standby mode staan als de Xbox uit staat. Met Instant On gaat hij af en toe dan aan als er updates zijn, maar dan ook weer uit na een tijdje dus. Erg tevreden mee en omdat het een 3,5" HDD is, kan je makkelijker later een grotere erin zetten voor weinig (in ieder geval voor minder dan bij een 2,5" HDD case)smoken schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:49:
Ik denk over:
https://powershellisfun.com
Doel dus op zaken zoals dit:F_J_K schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:16:
[...]
Eeeeuhm. Ik mag hopen dat MS geen achterdeurtjes heeft in elke Windows-PC. Mocht het blijken dat dat zo zou zijn en het ook nog eens wordt gebruikt zonder gerechtelijk bevel, is het snel over met MS
Wel is het zo dat MS met hun cloudplatformen (Azure etc.) veel infra heeft om e.e.a. te doorstaan. Maar genoeg zal het vast niet zijn. Overgenomen machines misbruiken is veel goedkoper op een moment dat het jou uit komt te doen, dan die aanval op een onbekend te pareren.
nieuws: Europol en Microsoft verstoren Dorkbot-botnet
Zij werken al samen met aardig wat top organisaties in de wereld, ze zullen wel weten wat ze doen.
Maar vorig jaar hebben Sony en MS het ook niet gehaald, of ze nemen nog extra maatregels, maar met elke ddos, er is een grens tot wat je kan verwerken en denk dat niemand precies weet hoeveel PC's er zijn in de diverse botnets.
Tx voor de reply!GiveMeThoseTags schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:20:
[...]
Heb de WD Elements USB 3 7200Rpm en als een trein, hij gaat vanzelf in standby mode staan als de Xbox uit staat. Met Instant On gaat hij af en toe dan aan als er updates zijn, maar dan ook weer uit na een tijdje dus. Erg tevreden mee en omdat het een 3,5" HDD is, kan je makkelijker later een grotere erin zetten voor weinig (in ieder geval voor minder dan bij een 2,5" HDD case)
En hoeveel TB heb jij nu?
Ah dat wel jaSinergyX schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:22:
Doel dus op zaken zoals dit:
nieuws: Europol en Microsoft verstoren Dorkbot-botnet
Zij werken al samen met aardig wat top organisaties in de wereld, ze zullen wel weten wat ze doen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik zou voor deze gaan pricewatch: HGST Touro S 1TB Zilversmoken schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:49:
Ik denk over:
Heb zelf de Touro Mobile Pro 7200rpm, maar deze word niet meer gemaakt en de Touro S blijkt de opvolger hier van te zijn.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Oh ja, had ik er wel bij kunnen zetten.. 2Tbsmoken schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:23:
[...]
Tx voor de reply!
En hoeveel TB heb jij nu?
https://powershellisfun.com
Tx voor de tip! Deze vind ik echter naar verhouding best prijzig voor 1TB.justifire schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:33:
[...]
Ik zou voor deze gaan pricewatch: HGST Touro S 1TB Zilver
Heb zelf de Touro Mobile Pro 7200rpm, maar deze word niet meer gemaakt en de Touro S blijkt de opvolger hier van te zijn.
Snap dat deze 7.200rpm is, maar voor 9euro meer heb je de 2TB desktop variant van WD.
hahaha, tx voor de aanvulling!GiveMeThoseTags schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:33:
[...]
Oh ja, had ik er wel bij kunnen zetten.. 2TbPrijstechnisch het beste en dan later een keer 4Tb als het nodig is en die weer goedkoper zijn
Hij is nu 92euro bij Wehkamp en je krijgt 7.50euro korting op alles.....
Dus 85euro, best een nette prijs denk ik voor 2TB....tempting...
Die oude Touro Mobile Pro 1TB heb ik ook, heb jij ook wel last dat de Xbox One je extern HDD niet ziet ? Erg vervelend. Soms moet ik hem eruit en erin steken om hem weer werkend te krijgen, soms werkt de HDD alleen bij een hard reset van mijn xbox one.justifire schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:33:
[...]
Ik zou voor deze gaan pricewatch: HGST Touro S 1TB Zilver
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
True, maar als je geen externe behuizing / voeding wil is dit de beste keuze op 7200rpm gebiedsmoken schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:37:
[...]
Tx voor de tip! Deze vind ik echter naar verhouding best prijzig voor 1TB.
Snap dat deze 7.200rpm is, maar voor 9euro meer heb je de 2TB desktop variant van WD.
Daar heb ik geen last van, misschien iets in de settings dat de xbox de schijf uit mag schakelen bij instant on modus ?danplo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:38:
[...]
Die oude Touro Mobile Pro 1TB heb ik ook, heb jij ook wel last dat de Xbox One je extern HDD niet ziet ? Erg vervelend. Soms moet ik hem eruit en erin steken om hem weer werkend te krijgen, soms werkt de HDD alleen bij een hard reset van mijn xbox one.
Wel 1 keer gehad met de switch naar het preview NXOE dashboard, toen waren al mijn games verdwenen.
opnieuw opstarten en hard reset mochten niet baten.
Was bang dat de schijf het begeven had maar even loskoppellen en weer inpluggen met de XBox aan heeft dat probleem opgelost.
Werkt prima, ik heb er een van Seagate, dat kleine snelheidsverschil is (vind ik) nauwelijks merkbaar.smoken schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:49:
Ik denk over:
Settings zijn goed, omdat het ook niet altijd gebeurd. Ik ga de schijf denk ik een keertje helemaal leeg maken en opnieuw formatteren, hopelijk gaat dat dan helpen. Maar dan weet ik in ieder geval dat jij er geen last van heb en het dus niet aan de NXOE dashboard ligtjustifire schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:44:
[...]
Daar heb ik geen last van, misschien iets in de settings dat de xbox de schijf uit mag schakelen bij instant on modus ?
Wel 1 keer gehad met de switch naar het preview NXOE dashboard, toen waren al mijn games verdwenen.
opnieuw opstarten en hard reset mochten niet baten.
Was bang dat de schijf het begeven had maar even loskoppellen en weer inpluggen met de XBox aan heeft dat probleem opgelost.
Kan het zijn dat de harde schijf zichzelf uit schakelt en daarna niet goed word ingeschakeld?danplo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:12:
[...]
Settings zijn goed, omdat het ook niet altijd gebeurd. Ik ga de schijf denk ik een keertje helemaal leeg maken en opnieuw formatteren, hopelijk gaat dat dan helpen. Maar dan weet ik in ieder geval dat jij er geen last van heb en het dus niet aan de NXOE dashboard ligt
Die van mij heeft dat wel eens, als ik dan een game lang op pauze heb staan en ga weer verder staat alles 3-4 seconden stil.
Alleen als ik van bijvoorbeeld Netflix naar het dashboard ga dan start de harde schijf niet meer als ik naar games & apps ga.
Goed punt, ik zal er eens op letten.Ereaser schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:34:
[...]
Kan het zijn dat de harde schijf zichzelf uit schakelt en daarna niet goed word ingeschakeld?
Die van mij heeft dat wel eens, als ik dan een game lang op pauze heb staan en ga weer verder staat alles 3-4 seconden stil.
Alleen als ik van bijvoorbeeld Netflix naar het dashboard ga dan start de harde schijf niet meer als ik naar games & apps ga.
En ook geen Burnout: Paradise helaasVerwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:04:
Here Are The New Xbox One Backward Compatibility Titles Playable Today:
Klik Hier
Geen Black Ops I
Eerst tekken, dan BO:P
Twitter Major Nelson:
http://www.xbox.com/en-us/countdownOur biggest sale ever starts next week with 200+ daily & weekly deals including great deals on our greatest games.
December 22, 2015 – January 7, 2016
Save up to 40-60% on daily and weekly Xbox game deals. Go Gold to save up to 10% more.
Al een tijdje bekend hoor.danplo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:25:
Twitter Major Nelson:
[...]
http://www.xbox.com/en-us/countdown
OK, had het hier niet zien staan volgens mij, vandaar
Maar je kan niet genoeg hiervan op de hoogte worden gebracht toch.
De Countdown sale is netals Blackfriday deals iedere jaar weer, hopelijk zitten er wat recentere games bij zoals Tombraider
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Volgens dit Xbox promotie filmpje zit Tomb Raider erbijTerryb47 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:51:
De Countdown sale is netals Blackfriday deals iedere jaar weer, hopelijk zitten er wat recentere games bij zoals Tombraider
YouTube: Xbox Store Countdown Video
Ik moet mijn gold vernieuwen. Kan ik dat gewoon bij offgamers kopen en invoeren? Maakt niet uit op welk land m'n x1 staat?
Ja. Nee.giantgiantus schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:41:
Ik moet mijn gold vernieuwen. Kan ik dat gewoon bij offgamers kopen en invoeren? Maakt niet uit op welk land m'n x1 staat?
Ik heb hier ook last van, dus het lijkt een iets groter probleem te zijn. Het ligt ook niet aan de kabel, want ik heb twee diverse schijven geprobeerd met twee verschillende USB 3.0 kabels. Ik heb één schijf aan een vriend uitgeleend, die heeft nu hetzelfde problem: random disconnects van de schijf. Niet erg fijn met gamen, want de game klapt er zonder pardon uit en zet je terug naar het dashboard. Het maakt ook niet uit in welke poort je de schijf stopt, achter onder of boven, of aan de zijkant. Allemaal disconnects, soms 1 keer per dag, soms vijf keer per uur.Ereaser schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:34:
[...]
Kan het zijn dat de harde schijf zichzelf uit schakelt en daarna niet goed word ingeschakeld?
één van die schijven is een interne hdd van een laptop geweest (5400rpm), de ander is een 1TB Seagate externe schijf. Het blijft een vreemd fenomeen. Ik heb het al eens aangekaart bij MS vanuit het Preview Program, maar geen idee of ze er iets mee (kunnen) doen.
Dit heb ik eigenlijk alleen bij de resume vanuit standby, als m'n externe WD Red nog moet opspinnen.Ereaser schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:34:Die van mij heeft dat wel eens, als ik dan een game lang op pauze heb staan en ga weer verder staat alles 3-4 seconden stil.
Vandaag na lang twijfelen dan toch ook eindelijk de One gehaald.
Zat nog te twijfelen tussen de Fifa en Fallout bundels. Fifa bundel met extra controller was uitverkocht. Uiteindelijk wel blij met de Fallout bundel. Niet verwacht dat de game er fysiek bij zat ipv een download code. En kreeg Halo 5 er gratis blij. Nice!
Snap de calibratie alleen nog niet. Kan bij al die stappen alleen op next drukken. Wil het beeld wat scalen / moven, omdat beeld iets te groot is voor m'n tv. Bij de stap met blauwe en groene lijnen heb ik geen idee hoe ik het beeld kan goedzetten.
Zat nog te twijfelen tussen de Fifa en Fallout bundels. Fifa bundel met extra controller was uitverkocht. Uiteindelijk wel blij met de Fallout bundel. Niet verwacht dat de game er fysiek bij zat ipv een download code. En kreeg Halo 5 er gratis blij. Nice!
Snap de calibratie alleen nog niet. Kan bij al die stappen alleen op next drukken. Wil het beeld wat scalen / moven, omdat beeld iets te groot is voor m'n tv. Bij de stap met blauwe en groene lijnen heb ik geen idee hoe ik het beeld kan goedzetten.

[ Voor 28% gewijzigd door VincentG op 19-12-2015 19:51 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ja echt gebruik je een externe WD Red? Die dingen zijn super traag toch? (Maar hebben hun kwaliteiten op een ander gebied)halofreak1990 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 19:34:
[...]
Dit heb ik eigenlijk alleen bij de resume vanuit standby, als m'n externe WD Red nog moet opspinnen.
Volgens mij moet je dat dan op je TV zelf aanpassen. De verschillende schermen met maten en kleuren helpen je daarbij.VincentG schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 19:49:
Vandaag na lang twijfelen dan toch ook eindelijk de One gehaald.
Correct me if i´m wrong.
Zie het nu. Vaak kon je dat per device of game nog instellen, maar bij de One dus niet, helaas.
Heb geen scaling opties op m'n TV, dus dan de buitenste randen maar missen. Op den duur komt er toch een nieuwe tv voor in de plaats.
Heb geen scaling opties op m'n TV, dus dan de buitenste randen maar missen. Op den duur komt er toch een nieuwe tv voor in de plaats.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Kan je niet ergens een bepaalde zoom instellen? 16:9 / automatische etc. Daar moet ik af en toe wat veranderen.VincentG schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 20:27:
Zie het nu. Vaak kon je dat per device of game nog instellen, maar bij de One dus niet, helaas.
Kan enkel kiezen tussen 4:3 / 16:9. En kan m'n beeld hoogstens horizontaal / verticaal verschuiven, maar niet verkleinen. Bij de rest is het beeld goed en zou anders ook niet zo een zin hebben om steeds wanneer ik ga Xboxen het beeld te moeten tweaken. Via m'n receiver die er tussen staat zie ik ook niet de gewenste opties.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik dacht eigenlijk dat er een uitbreiding voor Ori zou komen voor het einde van dit jaar? Kan er eigenlijk niets over vinden. Was voor mij 1 vd betere games van dit jaar!
Even zodat ik het ook begrijp: je werkt niet nog met een ouderwetse beeldbuis, toch?VincentG schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 20:41:
Kan enkel kiezen tussen 4:3 / 16:9. En kan m'n beeld hoogstens horizontaal / verticaal verschuiven, maar niet verkleinen. Bij de rest is het beeld goed en zou anders ook niet zo een zin hebben om steeds wanneer ik ga Xboxen het beeld te moeten tweaken. Via m'n receiver die er tussen staat zie ik ook niet de gewenste opties.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Wel grappig dat persoonijke game-overzicht 2015
http://www.xbox.com/en-US/year-in-review-2015
Verwijderd
Leuk maar het klopt alleen voor geen kant. Ik heb kennelijk meer uren gegamed dan dat er uren in een jaar zitten. Daarnaast heb ik volgens trueachievements.com meer achievements en gamerscore unlocked dan volgens die pagina.justifire schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:18:
Leuk gedaan jajustifire schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:18:
My most played games with gold game:
Metal gear solid 5.... uhmmm heb die letterlijk nooit aangeraakt.
En heb 2018 uur op xbox live gezeten.
Maar neem aan dat ze als je tv kijkt dat allemaal meetellen? Want echt op de x1 spelen doe ik nie zo vaak meer...
Metal gear solid 5.... uhmmm heb die letterlijk nooit aangeraakt.
En heb 2018 uur op xbox live gezeten.
Maar neem aan dat ze als je tv kijkt dat allemaal meetellen? Want echt op de x1 spelen doe ik nie zo vaak meer...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Er staat bij mij 200 uur, wat wel redelijk klopt denk ik. Ik heb eind juni een PS4 gekocht en in het eerste halfjaar niet gek veel gegamed, eigenlijk alleen maar Fifa 15 en geen enkele SP.
Toch wel bizar als ik dan bedenk dat ik bij Fallout 4 al 110 uur had in 3 weken
. Maar dat is dan ook wel het meeste wat ik ooit in zo'n korte tijd heb gespeeld. En het meeste wat ik überhaupt in een SP heb gestoken.
Toch wel bizar als ik dan bedenk dat ik bij Fallout 4 al 110 uur had in 3 weken
2183 uur gespeeld op Live, Gamerscore sinds januari 29.485 (totaal nu 58.405), top 1% qua achievements ghehe.
Minecraft overigens het meeste gespeeld (verdomd verslavende game, nu ook weer met die laatste update waarbij je konijnen kunt krijgen, dioriet en allerlei andere steensoorten.)
Minecraft overigens het meeste gespeeld (verdomd verslavende game, nu ook weer met die laatste update waarbij je konijnen kunt krijgen, dioriet en allerlei andere steensoorten.)
Haha, nee. Een LG hdReady uit ca 2007/2008.Rossi46 schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:10:
[...]
Even zodat ik het ook begrijp: je werkt niet nog met een ouderwetse beeldbuis, toch?
Oh oh Mr. B, oh oh!
Kijk even of de xbox dan op 1080p of 720p staat? Anders zit daar je probleem. Dat wil nog weleens misgaan geloof ik...VincentG schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:52:
[...]
Haha, nee. Een LG hdReady uit ca 2007/2008.
Gamertag: timmie271
Wel gek dan. Die heeft gewoon een max 720p resolutie. Daar moet de XB1 toch gewoon goed mee om kunnen gaan, zou je zeggen.VincentG schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:52:
[...]
Haha, nee. Een LG hdReady uit ca 2007/2008.
Ik heb sinds kort een XBO: kerstdeal met Fifa, COD BO 3 en een extra controller voor 335 euro =).. Zijn er meningen over de fijnste accesoires? Zowel play & charge [ pricewatch: Microsoft Xbox One Play & Charge Kit of Venom XBO twin accu] als thumb grips heb je veel opties [bv. bij bart smit of bij kontrolfreek.com] heb je veel opties.. Iemand advies?
[ Voor 7% gewijzigd door antonyms op 20-12-2015 15:24 ]
Verwijderd
Ik zou eerder voor Eneloop oplaadbare batterijen gaan. Gaan langer mee (zowel qua levensduur als spelduur per keer opladen) dan de accus van nu.antonyms schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:23:
Ik heb sinds kort een XBO: kerstdeal met Fifa, COD BO 3 en een extra controller voor 335 euro =).. Zijn er meningen over de fijnste accesoires? Zowel play & charge [ pricewatch: Microsoft Xbox One Play & Charge Kit of Venom XBO twin accu] als thumb grips heb je veel opties [bv. bij bart smit of bij kontrolfreek.com] heb je veel opties.. Iemand advies?
Ik heb jarenlang kontrollfreeks gehad. Prima dingen. Ken die van Bart Smit niet. Als ze geen scherpe randen hebben zal het wel goed zijn. Veel kan er niet mis zijn aan een stuk plastic. Let wel op dat ze voor de One zijn. Toen ik in de markt was voor die dingen hadden ze, ze enkel voor de PS3.
Het voordeel van de Play & Charge kit is dat je letterlijk kunt "playen" en "chargen" tegelijkertijd
Daarbij vind ik die accu's ook bijzonder lang mee gaan. Het staat echt in geen vergelijk met de accu in de PS4 controller, om maar wat te noemen.
Heeft iemand al Halo: Reach al gespeeld op de XBO?
Heb hem weer besteld om met mijn 2 huisgenoten multiplayer te spelen. Aangezien dit in Halo 5 niet kan, en de matchmaking in Halo MCC niet altijd werkt.
Heb hem weer besteld om met mijn 2 huisgenoten multiplayer te spelen. Aangezien dit in Halo 5 niet kan, en de matchmaking in Halo MCC niet altijd werkt.
[XBO/PSN: BroedersKolk]
die heb ik gespeeld werkt goed alleen 1 fout achievemenets gaat het fout zet hem er nu twee keer in daar door pak hij de achievements niet meer
jooncheez schreef op zondag 20 december 2015 @ 16:54:
Heeft iemand al Halo: Reach al gespeeld op de XBO?
loonstar schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:02:
die heb ik gespeeld werkt goed alleen 1 fout achievemenets gaat het fout zet hem er nu twee keer in daar door pak hij de achievements niet meer
[...]

Waar heb jij in hemelsnaam op school gezeten?

foutje bij geboorte daar door veel moeite met lezen en schrijven wou dat niet zo was moet blij wezen als ik probeer doe mijn best altijd dat gezeu
r
Rossi46 schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:04:
[...]
![]()
Waar heb jij in hemelsnaam op school gezeten?
Denk dat Rossi het niet zo slecht bedoelt, geen zorgen!loonstar schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:11:
foutje bij geboorte daar door veel moeite met lezen en schrijven wou dat niet zo was moet blij wezen als ik probeer doe mijn best altijd dat gezeur
[...]
Maar, het wordt wel gezegd. Respectloos!Origins schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:17:
[...]
Denk dat Rossi het niet zo slecht bedoelt, geen zorgen!
Er wordt tegenwoordig op het internet maar weinig gelet op grammatica, ik begrijp de reactie van Rossi enigzins, en ik denk ook niet dat Rossi het wist wat daadwerkelijk de reden was.Pierre_nr1 schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:02:
[...]
Maar, het wordt wel gezegd. Respectloos!
Back on topic:
Welke games hopen jullie dat er in de sale komt?
Ja, tuurlijk johPierre_nr1 schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:02:
[...]

Iemand "schrijft" op een forum op een wijze waar de honden geen brood van lusten. Er valt geen touw aan vast te knopen . Ik heb het zelden zo gezien. Daar zeg ik dan wat van ja, lijkt mij vrij normaal.
Vervolgens blijkt dat die persoon moeite met lezen en schrijven heeft. Oké, dat kan. Maar dat kan ik niet ruiken natuurlijk
Ik speel al sinds het begin met de Play & Charge kit, ondanks dat de Xdoos bijna elke dag aanstaat hoef ik hem niet meer dan 1 a 2x in de week op te laden. Echt een aanrader, heb nu net in november een nieuwe accu gekocht tegelijk met de elite controller.... Prima ding, en dat voor 17 euro...Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:52:
[...]
Ik zou eerder voor Eneloop oplaadbare batterijen gaan. Gaan langer mee (zowel qua levensduur als spelduur per keer opladen) dan de accus van nu.
Ik heb jarenlang kontrollfreeks gehad. Prima dingen. Ken die van Bart Smit niet. Als ze geen scherpe randen hebben zal het wel goed zijn. Veel kan er niet mis zijn aan een stuk plastic. Let wel op dat ze voor de One zijn. Toen ik in de markt was voor die dingen hadden ze, ze enkel voor de PS3.
Cogitationis poenam nemo patitur
Gevalletje :Rossi46 schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:16:
[...]
Ja, tuurlijk joh![]()
Iemand "schrijft" op een forum op een wijze waar de honden geen brood van lusten. Er valt geen touw aan vast te knopen . Ik heb het zelden zo gezien. Daar zeg ik dan wat van ja, lijkt mij vrij normaal.
Vervolgens blijkt dat die persoon moeite met lezen en schrijven heeft. Oké, dat kan. Maar dat kan ik niet ruiken natuurlijkOf kon jij dat wel wellicht?

Een klein excuus lijkt me wel op zijn plaats.
Zitten er ook bij

Ik quote Larry Hrybb even :
For the first time ever, all Xbox fans can get great deals on the greatest games lineup – Halo 5: Guardians, Rise of the Tomb Raider, Forza Motorsport 6, Gears of War: Ultimate Edition, and Rare Replay – plus, join Xbox Live Rewards to earn rewards credits. In addition, there will be deals on a variety of blockbuster titles such as Fallout 4, Call of Duty: Black Ops III, Assassin’s Creed Syndicate and more. Xbox One owners can take advantage of discounts on more than 10 Backward Compatibility games offered during the sale.
The sale includes deals for both Xbox One and Xbox 360, with up to 40 to 60 percent off, and some deals even more than 60 percent off. Xbox Live Gold members will save up to an additional 10 percent on top of the game discounts, so now is a great time to go Gold and reap the benefits.
Plus, there will be deals on hit Movies & TV shows such as Mission: Impossible – Rogue Nation, Kingsman: The Secret Service, Mad Max: Fury Road, Archer seasons one through five, and hundreds more. During the sale, Apps such as Sling TV, Crunchyroll and CBS All Access are all offering exclusive one-month free trials.
With Xbox One console bundles available for $50 off, starting at $299 through Dec. 26, and more great game discounts on the way, there’s never been a better time to pick up an Xbox One.
Staat op 720p.Rossi46 schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:52:
[...]
Wel gek dan. Die heeft gewoon een max 720p resolutie. Daar moet de XB1 toch gewoon goed mee om kunnen gaan, zou je zeggen.
Is enkel bij dashboard dat ik heel klein beetje mis.
Toen ik net Diablo speelde was het goed. Heel klein beetje in-game verschaald, maar verder gewoon goed volledig beeld.
Is wel mee te leven dus, zeker als de TV toch vervangen gaat worden voor een paar maten groter.
Oh oh Mr. B, oh oh!
justifire schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:40:
[...]
Gevalletje :
[afbeelding]
Een klein excuus lijkt me wel op zijn plaats.
Of zet het anders in de onderschrift, zodat we direct kunnen zien dat betreffend persoon door een aangeboren aandoening minder goed kan schrijven en lezen. No hard feelings en voorkomt dit soort onnodige ergernissen.Pierre_nr1 schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:02:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door danplo op 20-12-2015 20:30 ]
Het is niet zo dat we vandaag vanaf 00:00 in de nederlandse store de kerst aanbiedingen te zien krijgen toch? Dat zal morgenvroeg te zien zijn?
Hopelijk fallout 4 met flinke korting. :-)
[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 20-12-2015 22:36 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Sale begint pas op de 22e toch? En gezien het in Redmond 10 uur vroeger is zullen we tot dinsdagmorgen moeten wachten?Format-C schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:35:
Het is niet zo dat we vandaag vanaf 00:00 in de nederlandse store de kerst aanbiedingen te zien krijgen toch? Dat zal morgenvroeg te zien zijn?
Zet jij dan ook even jouw mankementen in jouw onderschrift ?danplo schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:30:
[...]
[...]
Of zet het anders in de onderschrift, zodat we direct kunnen zien dat betreffend persoon door een aangeboren aandoening minder goed kan schrijven en lezen. No hard feelings en voorkomt dit soort onnodige ergernissen.
Wat een onzin zeg.....
Dan moet hij ook niet klagen als er iemand wat over z'n manier van schrijven zegtjustifire schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:48:
[...]
Zet jij dan ook even jouw mankementen in jouw onderschrift ?
Wat een onzin zeg.....
Zo denk ik er ook over.revertive schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:50:
[...]
Het slecht kunnen lezen en schrijven is misschien wel iets om aan te geven op een topic waar het bijna alleen draait over lezen en schrijven.
[ Voor 34% gewijzigd door danplo op 20-12-2015 23:54 ]
Het slecht kunnen lezen en schrijven is misschien wel iets om aan te geven op een topic forum waar het bijna alleen draait over lezen en schrijven.justifire schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:48:
[...]
Wat een onzin zeg.....
Maar het is gebeurd zullen we verder gaan?
Mijn spelling en grammatica is ook niet foutloos.
Verwijderd
Onvoldoende ruimte.justifire schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:48:
[...]
Inmiddels ook het probleem dat m'n smartglass app m'n xbox niet meer kan vinden. Vraag is of het aan m'n telefoon, netwerk of de Xdoos zelf ligt.
Misschien een vast ip aan je xbox one toekennen en dit vervolgens in de app invoeren ?ThomasXIV schreef op maandag 21 december 2015 @ 00:32:
Inmiddels ook het probleem dat m'n smartglass app m'n xbox niet meer kan vinden. Vraag is of het aan m'n telefoon, netwerk of de Xdoos zelf ligt.
Wel prima kunnen gamen en weten hoe je iets op een forum moet posten.. dan ga je me niet vertellen dat je een rood streepje onder een woord vanwege de taalcorrectie in de browser niet begrijpbaar is. Ik snap dat dat niet checkt op grammatica, maar woorden gewoon foudt schrijven, wetende dat je en aandoening hebt en dan alsnog niet naar het rode correctiestreepje kunnen luisteren gaat er bij mij niet indanplo schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:30:
[...]
[...]
Of zet het anders in de onderschrift, zodat we direct kunnen zien dat betreffend persoon door een aangeboren aandoening minder goed kan schrijven en lezen. No hard feelings en voorkomt dit soort onnodige ergernissen.
Maar goed, wie denkt dat BLOPS3 over enkele dagen al wat goedkoper te verkrijgen is of zal deze met kerst niet veel goedkoper worden?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
*EensDeMoN schreef op maandag 21 december 2015 @ 01:55:
[...]
*Wel prima kunnen gamen en weten hoe je iets op een forum moet posten.. dan ga je me niet vertellen dat je een rood streepje onder een woord vanwege de taalcorrectie in de browser niet begrijpbaar is. Ik snap dat dat niet checkt op grammatica, maar woorden gewoon foudt schrijven, wetende dat je en aandoening hebt en dan alsnog niet naar het rode correctiestreepje kunnen luisteren gaat er bij mij niet in![]()
Maar goed, wie denkt dat BLOPS3 over enkele dagen al wat goedkoper te verkrijgen is of zal deze met kerst niet veel goedkoper worden?
Ik verwacht morgen BLOPS3 wel in het rijtje met kortingen
http://www.xbox.com/nl-NL/countdown
Gelukkig, er zijn toch nog mensen die wèl logisch na kunnen denken en verder kijken dan hun neus lang is.DeMoN schreef op maandag 21 december 2015 @ 01:55:
[...]
Wel prima kunnen gamen en weten hoe je iets op een forum moet posten.. dan ga je me niet vertellen dat je een rood streepje onder een woord vanwege de taalcorrectie in de browser niet begrijpbaar is. Ik snap dat dat niet checkt op grammatica, maar woorden gewoon foudt schrijven, wetende dat je en aandoening hebt en dan alsnog niet naar het rode correctiestreepje kunnen luisteren gaat er bij mij niet in![]()
Anyway, laten we verder maar on-topic gaan.

Mwah, valt wel mee. Zoals gezegd, hij is wat traag met opstarten, maar qua laadtijden merk ik het niet t.o.v. de interne HDD. Daarnaast is 'ie lekker groot (6TB), wat de hoofdreden is dat ik 'm gekocht heb.Donstil schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 19:54:
[...]
Ja echt gebruik je een externe WD Red? Die dingen zijn super traag toch? (Maar hebben hun kwaliteiten op een ander gebied)

Nee onzin ten top, de taalnazi's gaan maar lekker weg van een hobby forum.danplo schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:30:
[...]
[...]
[ Voor 59% gewijzigd door Winkiller op 21-12-2015 12:45 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Voor de mensen die twijfelen of Rise of the Tomb Raider wel iets voor hen is, je kan nu de demo downloaden. Voor mij persoonlijk is Rise of the Tomb Raider echt het mooiste spel op de Xbox One en heeft het verder een tof avontuur.
https://store.xbox.com/nl...ef-45aa-9f52-a7123c5a5753
https://store.xbox.com/nl...ef-45aa-9f52-a7123c5a5753
Ondertussen weet ik zeker dat ik Rise of the Tomb Raider ga halen. Gisteren de definitive editie uitgespeeld. Nu wachten of hij de komende dagen in de sale zit.
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace