Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

Winkiller

De Mopperpot

Donstil schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:43:
Nou over de Elite Controller gesproken, daar had best een accu in gemogen voor dat bedrag :+
Haha ik laat me er niet meer over uit. ;) Oplaadbare AA batterijen moeten ook werken :*)
Tomba schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:20:
[...]

Tuurlijk kan dat maar dan is de console zelf ook volledig Engels etc en daar heb ik geen behoefte aan :)
Ja er is al genoeg invloed van de Engelse taal, we raken langzamerhand onze eigen identiteit kwijt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:43:
Nou over de Elite Controller gesproken, daar had best een accu in gemogen voor dat bedrag :+
1 Accu ?!
Wat dacht je van 2 accus met een laadstationnetje ?
De Elite moet immers gewoon 24/7 draadloos door kunnen spelen !

En twee maanden gratis groene stroom zal er ook nog wel af kunnen voor dat bedrag :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:48:
Ja er is al genoeg invloed van de Engelse taal, we raken langzamerhand onze eigen identiteit kwijt. O-)
Je raak je ook kwijt als je reeds bestaande woorden niet gebruikt voor vertalingen, maar nieuwe woordtjes gaat bedenken, zoals gedeleteteteted (dat heet verwijderd.. :/).

DLC moeten we maar NLI noemen, neerlaadbare inhoud :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
justifire schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:02:
[...]

1 Accu ?!

En twee maanden gratis groene stroom zal er ook nog wel af kunnen voor dat bedrag :P
Of gewoon een paar zonnepanelen afdwingen bij MS voor het opladen van de elite controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:06:
[...]

Of gewoon een paar zonnepanelen afdwingen bij MS voor het opladen van de elite controller
Als ik de laatste 3 pagina's van hier voorleg aan een advocaat denk ik dat we een ijzersterke zaak hebben !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
justifire schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:02:
[...]

1 Accu ?!

Nou ik vind dat we allemaal een beetje water bij de wijn moeten doen, ik betaal mijn stroom dan zelf wel :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:05:
[...]

Je raak je ook kwijt als je reeds bestaande woorden niet gebruikt voor vertalingen, maar nieuwe woordtjes gaat bedenken, zoals gedeleteteteted (dat heet verwijderd.. :/).

DLC moeten we maar NLI noemen, neerlaadbare inhoud :P
Voor de meeste Engelse woorden die hier in het topic vaak voorbij komen zijn ook echte bestaande Nederlandse woorden, ze worden alleen nooit gebruikt.
Bijvoorbeeld achievement - zelfs de spellingchecker in mijn browser zet er een rode streep onder - kan prestatie genoemd worden maar niemand hier die dat gebruikt.

Waar ik soms wel moeite mee heb zijn al die afkortingen die gebruikt worden, en vaak ook Engelse afkortingen zijn, gelukkig heeft Google daar wel een antwoord op, laatst nog werd ergens FTFY (Fixed That For You) gebruikt, dat heb ik even op moeten zoeken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:33:
Voor de meeste Engelse woorden die hier in het topic vaak voorbij komen zijn ook echte bestaande Nederlandse woorden, ze worden alleen nooit gebruikt.
Bijvoorbeeld achievement - zelfs de spellingchecker in mijn browser zet er een rode streep onder - kan prestatie genoemd worden maar niemand hier die dat gebruikt.

Waar ik soms wel moeite mee heb zijn al die afkortingen die gebruikt worden, en vaak ook Engelse afkortingen zijn, gelukkig heeft Google daar wel een antwoord op, laatst nog werd ergens FTFY (Fixed That For You) gebruikt, dat heb ik even op moeten zoeken. :')
Natuurlijk kan je alles wel vervangen, maar bepaalde termen (dus geen domme afkortingen) zijn zo aanwijzend voor datgene wat ze betekenen, dat de Nederlandse variant enkel verwarring brengt. Terugslag? Beweeglijkheid? Genezer? D/D verhouding?

Natuurlijk bestaan er altijd woorden voor, maar betekent niet meteen dat ze beter of in plaats van gebruikt moeten worden. Ik gooi zulke dingen onder vakjargon, kijk voor de grap eens in accountancy hoeveel US woordtjes ze nu gebruiken waar gewoon normale Nederlandse woorden voor zijn, soms is dat nu eenmaal zo :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:55:
[...]
hoeveel US woordtjes ze nu gebruiken waar gewoon normale Nederlandse woorden voor zijn, soms is dat nu eenmaal zo :P
Engelse woorden, geen US woordjes. ;) Ik weet het en ik maak me er ook niet echt druk over, maar ik verbaas me wel over de grote hoeveelheid Engelse woorden in de Nederlandse taal. Op de PC vindt ik het zelfs handiger/logischer voor een aantal dingen maar mijn XBO staat fijn op Nederlands en ik hoop stiekem dat er ook nog spraakbesturing komt voor in onze eigen taal. :)F

Call me a Dutch Patriot. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Enige reden waarom ik 'm Nederlands zou willen is spraakbesturing, maar ik heb geen Kinect dus hij staat lekker op Engels (UK).

Vind het fijn dat als ik een probleem heb en dat opzoek (veelal op Engelstalige websites), ik niet eerst moet gaan vertalen (soms zelfs gissen vanwege de vreemde vertalingen) wat wat is in het Nederlands. Idem dito betreft telefoon, computer, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Xbox 1 en 360 en 2e staan nog steeds in het Nederlands (maar es een keer in het Engels zetten als ik zij heb :+). Telefoons en pc's staan lekker in het engels :9.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:09:
[...]

Black Ops 1 en de bijbehorende DLC heb ik toen digitaal op de Xbox 360 gekocht.

Als het goed is kan ik dat alles binnenkort op de Xbox One spelen.
Ik zeg: oude rotten BO1 Party als hij BC wordt. Ouderwets Blackbird, Chopper Gunner, Dog-en! (Of UAV, CUAV, Napalm voor mensen die niet met de Famas spelen :) ) BO1 is de laatste CoD die ik echt met plezier gespeeld heb. Zo veel uur in zitten dat ik me niet eens voor kan stellen hoe ik dat toen kon.

Google op de Chopper Gunner Song (themarkofj) om vast in de sfeer te komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2015 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winkiller schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:33:
[...]

Je schrijft consistent 'ik vindt' maar hebt een mening over taalgebruik. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:47:
[...]

Je bent niet de eerste die mij daar op aanspreekt, het is mij bekend dat ik daar fouten in maak.
Ik vind dat jij wel een punt hebt, ik zal er op letten in het vervolg. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:47:
[...]

En jij bent aan het dubbelposten wat niet mag :+.

Heb naast CoD black ops nog Ghosts liggen voor de 360 die 4 euro was bij de Mediamarkt :9.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Donstil schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:03:
[...]
Ja dat zijn twee verschillende dingen hè :)
Wij hebben gisteravond nog even kritisch naar stotteren gezocht bij Netflix via XBO maar niet gevonden.
Ik heb er eens over na zitten denken maar zou het iets te maken kunnen hebben met het gebruik van DNS Server instellingen ? ik gebruik op mijn XBO altijd de DNS Servers van Google i.p.v. van de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:10
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:43:
[...]

Ik zeg: oude rotten BO1 Party als hij BC wordt. Ouderwets Blackbird, Chopper Gunner, Dog-en! (Of UAV, CUAV, Napalm voor mensen die niet met de Famas spelen :) ) BO1 is de laatste CoD die ik echt met plezier gespeeld heb. Zo veel uur in zitten dat ik me niet eens voor kan stellen hoe ik dat toen kon.

Google op de Chopper Gunner Song (themarkofj) om vast in de sfeer te komen.
Ik kan niet wachten!!

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Winkiller schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:49:
[...]

Wij hebben gisteravond nog even kritisch naar stotteren gezocht bij Netflix via XBO maar niet gevonden.
Ik heb er eens over na zitten denken maar zou het iets te maken kunnen hebben met het gebruik van DNS Server instellingen ? ik gebruik op mijn XBO altijd de DNS Servers van Google i.p.v. van de provider.
Ik gebruik mijn eigen DNS doormiddel van een Raspberry PI sinkhole maar een vriendje van me die het ook heeft weer niet.

Iemand zei hier gister dat hij het sinds het nieuwe Xbox menu niet meer had en weer iemand anders zei dat het weg was als de achtergrond game afgesloten werd.

Ik denk dat het bij mij een combinatie van die twee is oid. Gister met gesloten game Fargo seizoen 2 zitten kijken en het ook niet meer kunnen constateren. Ik hou het de komende dagen even in de gaten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:12:
[...]

Ik gebruik mijn eigen DNS doormiddel van een Raspberry PI sinkhole maar een vriendje van me die het ook heeft weer niet.

Iemand zei hier gister dat hij het sinds het nieuwe Xbox menu niet meer had en weer iemand anders zei dat het weg was als de achtergrond game afgesloten werd.

Ik denk dat het bij mij een combinatie van die twee is oid. Gister met gesloten game Fargo seizoen 2 zitten kijken en het ook niet meer kunnen constateren. Ik hou het de komende dagen even in de gaten dus
Ik ga het van de week nog eens bekijken, maar ik heb ook altijd mijn game afgesloten. Daarnaast moet ik zeggen, dat het me ook pas nu op was gevallen (of ik was er meer op gaan letten).

Echter, op de PS3 was de kwaliteit gewoon zoals het moest zijn.

Daarnaast gebruik ik gewoon de standaard Ziggo DNS-servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik gebruik ook de Google DNS, maar ook daarvoor had ik geen last van stotteren. Heel sporadisch buffert 'ie voor korte tijd niet heel goed en switcht maar SD, maar dat gebeurt ook nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
[...]
Hield het extra in de gaten ivm de berichten hier, maar gisteren ook Netflix gekeken met Halo constant op de achtergrond aan en nergens last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymm
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09 21:30
Mijn zoontje heeft de Xbox one en om een of andere reden werkt zijn headset (Turtlebeach X12) niet naar behoren.
Hij hoort de ander wel praten en ook het spel, echter de ander hoort hem niet praten. Een enkele keer hoort de ander hem wel praten, maar dan opeens valt het weer weg (terwijl kabels etc op exact zelfde manier liggen, dus niet bewegen)
Test gedaan op de Xbox met Skype, maar dan doet de microfoon het ook niet.
Andere controller aangesloten, probleem blijft.
Headset aangesloten op de laptop en een Skype gesprek gevoerd, daar doet de headset het wel goed.
Nat staat op gemiddeld, krijg het niet voor elkaar om deze op open te zetten, geen idee of het hiermee te maken zou kunnen hebben.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
Controller updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymm
Excuus, vergeten te melden, ja controller had ik al geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 09:26
Raymm schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:52:
Mijn zoontje heeft de Xbox one en om een of andere reden werkt zijn headset (Turtlebeach X12) niet naar behoren.
Hij hoort de ander wel praten en ook het spel, echter de ander hoort hem niet praten. Een enkele keer hoort de ander hem wel praten, maar dan opeens valt het weer weg (terwijl kabels etc op exact zelfde manier liggen, dus niet bewegen)
Headset aangesloten op de laptop en een Skype gesprek gevoerd, daar doet de headset het wel goed.
Nat staat op gemiddeld, krijg het niet voor elkaar om deze op open te zetten, geen idee of het hiermee te maken zou kunnen hebben.
Is de headset aangesloten met een adapter die eerst de controller in gaat of gaat de headset rechtstreeks de controller in?

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymm
greyfox1987 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:43:
[...]

Is de headset aangesloten met een adapter die eerst de controller in gaat of gaat de headset rechtstreeks de controller in?
De headset is aangesloten met een adapterr die de headset ingaat.
Trouwens ook nog vergeten te melden: de headset die bij de Xbox zat werkt ook niet naar behoren (anderen horen hem niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

[...]

Ereaser schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:42:
[...]

Hield het extra in de gaten ivm de berichten hier, maar gisteren ook Netflix gekeken met Halo constant op de achtergrond aan en nergens last van gehad.
Misschien heeft het ook nog iets te maken met bitrate veranderingen;

1) Netflix-series verbruiken minder data.
2) Netflix gaat codering video's per titel optimaliseren.

[ Voor 31% gewijzigd door Winkiller op 16-12-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Raymm schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:49:
[...]

De headset is aangesloten met een adapterr die de headset ingaat.
Trouwens ook nog vergeten te melden: de headset die bij de Xbox zat werkt ook niet naar behoren (anderen horen hem niet)
Hoe staat t met je NAT? Wanneer dat bijv. op strict staat heb je ook kans dat je gedoe krijgt met headsets...? }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raymm schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:52:
Dit lijkt haast een netwerk probleem,

Heb jij in je router de poort instellingen handmatig al eens open gezet? Zie:
http://support.xbox.com/n...work-ports-used-xbox-live
Ninjetsu NL schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:05:
[...]

Hoe staat t met je NAT? Wanneer dat bijv. op strict staat heb je ook kans dat je gedoe krijgt met headsets...? }:|
Niet met headsets, wel met party's waarbij je sommige mensen niet, sommige mensen wel kan horen.

[ Voor 60% gewijzigd door Bullet NL op 16-12-2015 15:24 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Bullet NL schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:22:
[...]
Niet met headsets, wel met party's waarbij je sommige mensen niet, sommige mensen wel kan horen.
Thanks Bullet... dat! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YW! ;) :P

99 van de 100x ligt de oorzaak van party-problemen (elkaar, wel, niet of soms kunnen horen) door routers die het verkeer niet goed afhandelen. de NAT translatie in de routers gaat niet helemaal goed waardoor verbindingen niet goed tot stand komen.

Gelukkig is dit op de Xbox in netwerkeigenschappen heel gemakkelijk na te kijken, mocht dit het probleem zijn dan kan het worden opgelost door de poorten handmatig toegang te geven (zie de link in mijn post hier boven) of zet het IP adres van je Xbox in de DMZ setting in je router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand een idee hoelang een Microsoft Store bestelling duurt?
Heb eigenlijk na het plaatsen van mijn bestelling gister morgen niets meer vernomen.
Ik heb het gelezen ja (Toch bedankt :) ).

Gebruik de Netflix App voornamelijk op de AppleTV/Chromekast maar mijn vriendin vind de One handiger vandaar dat ik het merkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 17:01
Sinds gisteren trotse eigenaar van een Xbox One :*)
En dan de 1TB Tomb Raider bundel, die voor een hele mooie prijs van €309 bij de Game Mania wordt verkocht. Ik zeg er even bij dat ik al een PS4 heb sinds juni, en daarvoor 6 jaar lang een Xbox 360 heb gehad (en daarvoor weer een PS2 :+ )

Even wat eerste indrukken:
De console - Wow! Wat een bakbeest zeg :D Vergeleken bij de PS4 vindt ik de breedte nog wel in orde, maar hij is vooral erg hoog. Vind het zelf niet zo'n probleem, maar het formaat zal voor sommige mensen toch wel iets té zijn. En dan ook nog een losse power brick erbij 8)7.
Persoonlijk vind ik het design echt heel mooi. Lekker strak. Mooier dan de sobere PS4.
In gebruik is 'ie ook nog eens lekker stil.

Controller - Het eerste wat me opviel was de scherpe randjes. Aan beide kanten aan de onderkant (daar waar je pink rust) zitten scherpe randjes; aan de linkerachterkant vlak onder de LT zit een scherp randje; en aan de bovenkant van de battery cover zit over de gehele breedte een scherp randje. Enkel de laatste lijkt tot nu toe af en toe te irriteren als m'n vinger daar rust. Scherpe randen horen niet op een controller aanwezig te zijn en het voelt goedkoop aan, dus dat is jammer.
De controller voelt verder wel super solide aan en is heel ergonomisch. Er is geen enkel krakend plekje of bewegend onderdeeltje te horen. En de thumb grips zijn echt top. Veel meer grip dan die van de Dualshock 4, waarbij ik eerst altijd even m'n handen moet wassen, aangezien het kleinste beetje vet ervoor zorgt dat m'n vingers eraf willen glippen.

Wat me echt positief verrast heeft, is de vibratie. Die is echt top. Voelt echt super solide aan vergeleken bij de Dualshock 4, die altijd hoorbaar begint de ratelen tijdens het vibreren. Daarnaast voelt het heerlijk gedetailleerd aan. Tijdens de demo van FH2 vielen alle kleine details in het vibreren erg op, zeker met die fantastische rumble motors in de triggers er nog bij _/-\o_ .
Ten slotte viel me op dat de controller behoorlijk zwaar is, vergeleken bij de Dualshock 4, maar wel heel prettig dat ik gewoon m'n oplaadbare AA batterijen er weer in kan doen, zodat ik niet elke 8 uur hoef te laden zoals bij de DS4.
Overall ben ik hartstikke tevreden met de controller, op de scherpe randen na.

Interface - Mijn eerste indruk was dat het er behoorlijk chaotisch uitzag, helemaal vergeleken bij de simpele interface van de PS4 en ook de 360. Maar na een tijdje heb je alles wel door en is alles prima en snel te vinden. Toch mogen ze het best wat simpeler/overzichtelijker maken.
Bepaalde features vind ik beter werken of juist gemakkelijker te vinden dan op de PS4, en andere features juist weer andersom. Over het algemeen is de interface wel in orde.
Verder ben ik er nog niet zo veel mee bezig geweest, dus misschien dat ik nog wat dingetjes tegenkom.

Één van de redenen om de console aan te schaffen was het gebrek aan een open world racing game a la Forza Horizon op de PS4. Ik vond Horizon op de 360 heel vermakelijk, ondanks dat ik verder nooit echt wat met race games heb. Ik had wel weer behoefte om lekker te gaan cruisen met een fijne sfeer erbij 8). Dat is dus een game die ik sowieso aan wilde schaffen, en de demo heeft me nog eens verder over de streep getrokken. Ontzettend mooie game met een fantastische sfeer :9~. Misschien niet zo gedetailleerd als DriveClub, maar het ziet er zeker prima uit. Dat verbaasde me eigenlijk een beetje na het zien wat YouTube comparisons. Het ziet er beter uit IRL. Ik had het spel overigens al eens bij m'n neefje gespeeld, en toen vond ik het er niet bijzonder uitzien, maar hij speelt met een racing stuur op iets van 1 meter van z'n TV, dus dan zie je natuurlijk alle kartelrandjes e.d. en neemt de scherpte af.
Verder heb ik nog geen andere games gespeeld. Rise of the Tomb Raider ga ik voorlopig nog even mee wachten. Misschien dat ik Tomb Raider (2013) nog maar eens ga spelen met de opgepoetste graphics.

Kortom: ik ben in hartstikke tevreden met mijn aankoop :)

En dan nog een vraagje: ik zag op CDKeys FH2 staan voor een mooie prijs (24 nogwat). Kan je een Amerikaanse key gewoon op een NL's account redeemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Milan17 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:59:

Kortom: ik ben in hartstikke tevreden met mijn aankoop :)

En dan nog een vraagje: ik zag op CDKeys FH2 staan voor een mooie prijs (24 nogwat). Kan je een Amerikaanse key gewoon op een NL's account redeemen?
Top dat je er tevreden mee bent. Heb hem zelf nu al iets langer dan een jaar en ben er ook nog steeds happy mee. De randjes van de controller zijn mij nog niet opgevallen, hoop niet dat ik daar nu opeens op ga letten.

Key's zijn niet regio gebonden, je kan dus een Amerikaanse key gebruiken voor je eigen account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 27-09 12:11

Mikayu

.srt

Geef die controller een paar uurtjes, dan gaat het kraken en piepen en knarsen en loszitten en disconnecten omdat de batterijen niet blijven zitten en uiteindelijk verkopen ze je een degelijke 360-versie-voor-de-One met slechts 900% winst :P

De afwerking is nooit consistent geweest. Ik heb er nu 4 en allemaal hebben ze verschillende speling aan de behuizing.

Gisteren hoorde ik ineens dat een constante zoem in een controller zit... ben benieuwd wat daar knettert en voor hoe lang nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_horst
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-09 20:32
Doe eens een link :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:12:
[...]

Key's zijn niet regio gebonden, je kan dus een Amerikaanse key gebruiken voor je eigen account.
Klopt 100% voor games (en live) . Een waarschuwing erbij: andere microsoft Keys kunnen wel regiogebonden zijn. Heb een hoop gekloot gehad met een Amerikaanse Xbox Music key. Wel opgelost waardoor ik een jaar voor 31 dollar heb, maar toch handig om vooraf te weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
Beltoni schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:12:
[...]

Top dat je er tevreden mee bent. Heb hem zelf nu al iets langer dan een jaar en ben er ook nog steeds happy mee. De randjes van de controller zijn mij nog niet opgevallen, hoop niet dat ik daar nu opeens op ga letten.

Ah nice. Thanks!
http://www.cdkeys.com/forza-horizon-2-xbox-one
Mikayu schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:17:
Geef die controller een paar uurtjes, dan gaat het kraken en piepen en knarsen en loszitten en disconnecten omdat de batterijen niet blijven zitten en uiteindelijk verkopen ze je een degelijke 360-versie-voor-de-One met slechts 900% winst :P

De afwerking is nooit consistent geweest. Ik heb er nu 4 en allemaal hebben ze verschillende speling aan de behuizing.

Gisteren hoorde ik ineens dat een constante zoem in een controller zit... ben benieuwd wat daar knettert en voor hoe lang nog
Shit dat klinkt niet best :D. Hopelijk heb ik wat meer geluk dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat van scherpe randjes herken ik totaal niet. Bij mij is alles gewoon bijna naadloos op elkaar zonder voelbare randjes, laat staan dat ze scherp zijn. Al heb ik die van mij nu al wel een langere tijd (bijna 2 jaar nu volgens mij). Weet niet of ze ondertussen wat belabberde controllers hebben gemaakt, maar eventueel kun je kijken naar vervanging (als het je echt stoort). Of de Elite controller :~

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
Martinspire schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:20:
Dat van scherpe randjes herken ik totaal niet. Bij mij is alles gewoon bijna naadloos op elkaar zonder voelbare randjes, laat staan dat ze scherp zijn. Al heb ik die van mij nu al wel een langere tijd (bijna 2 jaar nu volgens mij). Weet niet of ze ondertussen wat belabberde controllers hebben gemaakt, maar eventueel kun je kijken naar vervanging (als het je echt stoort). Of de Elite controller :~
Dan heb ik waarschijnlijk gewoon een beetje pech gehad. Ik kijk het even aan en mocht het nou echt gaan irriteren, dan contact ik Microsoft wel. Klantenservice van hun is super, dus daar verwacht ik in ieder geval geen problemen mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker nl
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Voor de Plex gebruikers, is vanaf nu gratis op de Xbox One :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 17:52
joker nl schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:54:
Voor de Plex gebruikers, is vanaf nu gratis op de Xbox One :D
Werkt het nu zonder Plex Pass?

Zie het zelf nog nergens staan, niet op Major Nelson blog en ook niet op andere sites. Heb je een link van waar je het hebt gelezen?

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker nl
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Kartale schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:58:
[...]

Werkt het nu zonder Plex Pass?

Zie het zelf nog nergens staan, niet op Major Nelson blog en ook niet op andere sites. Heb je een link van waar je het hebt gelezen?
Had een mail gekregen, werkt nu zonder Plex Pass :)

"Xbox One and PlayStation users, have we got a great gift for you! Plex apps for your favorite game consoles—all of them—have graduated from their preview periods and are now free for everyone! Joining Xbox 360, as well as our other big screen apps, these newly free ones give users all the basic functionality at no cost. For those of you with a Plex Pass, our premium features, like Parental Controls, Vevo music videos, and Trailers & Extras, look awesome on the big screen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Martinspire schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:20:
Bij mij heeft van de twee controllers al een klik in de stick. Heel irritant zo. Ding is ook vrij jong. Kwaliteit lijkt niet je van het inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist Ark even geprobeerd.
Voor zulke games is het fijn dat er een preview-versie van is.
Gevalletje slechte pc port, wat een bagger.
Onoverzichtelijk, blurred graphics, om over de controls maar te zwijgen.....

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 16-12-2015 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.xbox.com/en-US...=Evergreen_SOCIAL_Twitter

EA access members only uitverkoop. Prima deal voor BF4 premium volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:58:
http://www.xbox.com/en-US...=Evergreen_SOCIAL_Twitter

EA access members only uitverkoop. Prima deal voor BF4 premium volgens mij.
Wel vreemd dat Star Wars Battlefront daar niet bij staat, want die is ook in de aanbieding :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sinds gisteren trotse eigenaar van een Xbox One :*)
[...]
Gefeliciteerd met je XOne! Veel plezier ermee. Ik heb die 1TB TR-versie ook net een paar weken, en heb ook direct FH2 erbij gehaald (voor 4 euro meer was hij toen fysiek te bestellen). Echt een gaaf spel, alhoewel ik nog niet echt ver ben. Ik heb gisteren de MS Stereo Headset besteld, voor als ik over een tijdje wil gaan multiplayeren.

Ik kreeg trouwens een paar dagen na het online spelen van GoW Ultimate Edition de keys voor de overige GoW's binnen, top :) .
Ziet er echt heel gaaf uit ja!

[ Voor 11% gewijzigd door draakhoofd op 16-12-2015 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hier nog een. Ziet er tof uit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 16 december 2015 @ 21:11:
[...]

Wel vreemd dat Star Wars Battlefront daar niet bij staat, want die is ook in de aanbieding :)
Beetje gemiste kans ja. Maar goed die is weer deal with gold. Misschien dat het komt omdat de aanbiedingen een andere lengte hebben oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:34:
Iemand een idee hoelang een Microsoft Store bestelling duurt?
Heb eigenlijk na het plaatsen van mijn bestelling gister morgen niets meer vernomen.
Gisterenmiddag via de ms store besteld en de mijne komt morgen binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
schumi1986 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:15:
[...]

Gisterenmiddag via de ms store besteld en de mijne komt morgen binnen _/-\o_
Kreeg ook net een verzend bevestiging toevallig.

Oftewel gratis verzonden betekend bij Microsoft je order laten we 1 dag liggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:51:
[...]

Kreeg ook net een verzend bevestiging toevallig.

Oftewel gratis verzonden betekend bij Microsoft je order laten we 1 dag liggen 8)7
Euh, nee... Bestel regelmatig wat via de MSstore, normaal gesproken is het binnen 24 uur in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:01:
[...]

Euh, nee... Bestel regelmatig wat via de MSstore, normaal gesproken is het binnen 24 uur in huis.
Ooh ik hoorde van wat collega's de zelfde ervaring namelijk, vandaar dat ik mijn conclusie trok.

Had zelf gisteren al om 13:25 besteld

Maar goed maakt niet uit, hij mag toch volgende week pas gebruikt worden.

• schumi1986
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:11:
[...]

Ooh ik hoorde van wat collega's de zelfde ervaring namelijk, vandaar dat ik mijn conclusie trok.

Had zelf gisteren al om 13:25 besteld

Maar goed maakt niet uit, hij mag toch volgende week pas gebruikt worden.
Ik zou hem dan wel even openmaken en testen, mijn vorige kwam namelijk met 2 beschadigingen en een klikkende RT uit de verpakking ;)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 23:57

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Vanavond is mijn XBOX One binnengekomen *O*
Moet nog wel ff wennen aan het menu tov de XBOX 360..

Ik heb Minecraft op de XBOX360 en nu zag ik dat je die dan ook goedkoop voor de One kunt kopen. Ik heb al van alles geprobeerd via IBAN koppelen aan mijn MS account, Paypal, maar op de een of andere fiets blijven ze maar om een creditcard zeuren (die ik niet heb) :(

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Virtuele creditcard aanmaken? Ik heb er 1 via Neteller, helemaal gratis.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Ziet er goed uit! gelukkig laat die nog even op zich wachten :+ voorlopig nog genoeg te doen! Maar in Maart zal deze zeer waarschijnlijk klaar staan op mn xbox want dit ziet er heel gelikt uit!! En eigenlijk alles wat ik er hier over lees is vrijwel positief, geeft uiteraard nog meer pulse om dit te kopen :+

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Mikayu schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:17:

Ik heb ook wat scherpe randjes aan de onderkant van de zijkanten waar je hand palm op rust, maar dat zit op de connectie tussen 3 onderdelen dus daar leg ik mijn hand nooit op.

Kan zijn dat er iets mis is met je vibratie rotoren, ik heb het met de rotor in mijn linker trigger dat m'n controller ontzettend veel herrie maakt.

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 13:08
Gisteren voor het eerst het streamen uitgetest naar Windows 10.
Had gedacht dat de stream uiteindelijk maar op 1 monitor te zien zou zijn, je kan nu gewoon zowel op bijvoorbeeld je laptop als je tv (waar je Xbox op aangesloten zit) je beeld zien.

Wel super handig, aangezien ik zelf maar 2 Xbox One controllers heb maar ook nog 2 bedrade Xbox 360 controllers. Kan nu via streamen op m'n laptop de 360 controllers gewoon aansluiten en alsnog blijven gamen op m'n tv. Dus in totaal mooi 4 controllers werkend, ideaal voor als vrienden langs komen. Bespaart me weer de aanschaf van 2 extra Xbox One controllers.

Verwijderd

R4m0n_46 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:35:
Gisteren voor het eerst het streamen uitgetest naar Windows 10.
Had gedacht dat de stream uiteindelijk maar op 1 monitor te zien zou zijn, je kan nu gewoon zowel op bijvoorbeeld je laptop als je tv (waar je Xbox op aangesloten zit) je beeld zien.

Wel super handig, aangezien ik zelf maar 2 Xbox One controllers heb maar ook nog 2 bedrade Xbox 360 controllers. Kan nu via streamen op m'n laptop de 360 controllers gewoon aansluiten en alsnog blijven gamen op m'n tv. Dus in totaal mooi 4 controllers werkend, ideaal voor als vrienden langs komen. Bespaart me weer de aanschaf van 2 extra Xbox One controllers.
Gouden tip! Dank!

• Donstil
  • Niet online
schumi1986 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 01:06:
[...]

Ik zou hem dan wel even openmaken en testen, mijn vorige kwam namelijk met 2 beschadigingen en een klikkende RT uit de verpakking ;)
Ooh goeie tip, ga ik dat even doen. Thnx :)

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 13:08
Geen probleem :P

Wist al wel dat je via streamen naar je Windows 10 pc/laptop je 360 controllers kon aansluiten, maar wist niet dat tijdens streamen het beeld van je Xbox ook op je tv aan zou blijven. Betekent dus dat je gerust de kwaliteit van je stream op het zo laagst mogelijke kan zetten zodat je niet te veel bandbreedte opneemt.

Laptop/pc wordt op deze manier niets meer dan een usb hub 8) Grappig dat MS dit toelaat.

[ Voor 4% gewijzigd door R4m0n_46 op 17-12-2015 11:49 ]

• Mikayu
  • Laatst online: 27-09 12:11

Mikayu

.srt

Ereaser schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:15:
[...]

Ik heb ook wat scherpe randjes aan de onderkant van de zijkanten waar je hand palm op rust, maar dat zit op de connectie tussen 3 onderdelen dus daar leg ik mijn hand nooit op.

Kan zijn dat er iets mis is met je vibratie rotoren, ik heb het met de rotor in mijn linker trigger dat m'n controller ontzettend veel herrie maakt.
Lol ik wist geeneens dat er ook trigger rumble inzat. Vandaar het allemaal zo onnodig veel herrie maakt als ze max draaien.
Lijkt me alleen niet dat een stilstaande motor gaat zoemen. Hoewel het wel ongeveer bij de RT zit die overigens klinkt alsof het geolied moet worden als ik hem indruk. Iets teveel met een Jakobs geschoten

• Milan17
Nog twee dingen die me opvielen:
- De bumpers op de controller vind ik persoonlijk erg goedkoop aanvoelen/klikken.
- De controller maakt een behoorlijk luid, redelijk hoog zoemgeluid tijdens het vibreren. Ik vond het al zo vreemd dat m'n wagen in FH2 zo'n vreemd geluid maakte als ik off-road ging, maar dat was dus gewoon de controller :F. Vind het persoonlijk best wel storend, aangezien het dus boven het geluid van de TV uitkomt. Weet ook niet of dit normaal is ?

Verder: ik heb gisteren 3 cheevos gehaald in FH2, maar ze popte niet. Als ik in de lijst kijk, staat er gehaald. ontgrendelen... o.i.d., maar ze zijn dus nog locked 8)7. Vandaag weer een aantal andere achievements gehaald en deze popte wel, en staan dus ook bij de behaalde achievements.
Als ik zo op internet rondkijk, lijkt het best wel een bekend probleem, maar het is me een beetje onduidelijk wat er nu precies aan gedaan kan worden. Iemand een idee?

En nogmaals: FH2 is echt een heerlijke game :9~

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:28
Voor de mensen die er nog gebruik van maken...Plex nu gratis en kun je het Plexpass abonnement opzeggen.

Ik ben er zelf vanaf gestapt en blijf het toch een naai actie vinden om de XO (en ook PS4) gebruikers zo lang te laten betalen om gebruik te mogen maken van deze dienst. Zeker als je dan ziet dat bijvoorbeeld voor de ATV4 de applicatie vanaf de eerste week gratis beschikbaar was.

• schumi1986
  • Nu online
Elite controller van MS ontvangen, deze heeft gelukkig geen beschadigingen en ook geen klikkende RT maar wel weer een anders probleem

De bovenste van de 2 rechter backpaddles heeft een paar mm speling voordat de knop daadwerkelijk wordt ingedrukt, haal ik de onderste eruit dan heeft de bovenste dat probleem niet :s de linkse 2 zijn wel gewoon goed.

Ach ik laat het er maar bij zitten waarschijnlijk gebruik ik toch zelden alle 4 de backpaddles, misschien ben ik aan het mierenneuken maar voor 150 mag het best perfect zijn.

Verwijderd

Here Are The New Xbox One Backward Compatibility Titles Playable Today:

Klik Hier

Geen Black Ops I

:(

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:04:
Here Are The New Xbox One Backward Compatibility Titles Playable Today:

Klik Hier

Geen Black Ops I

:(
Ik zou er niet op rekenen dat die BC wordt eerlijk gezegd.
Naast tech is het ook een rechtenkwestie, en tot nu toe heb ik nog geen enkele game van Activison op de BC lijst zien verschijnen dus ik heb te vermoeden dat Acitivison geen zin heeft om de games op de BC lijst te laten zetten, helaas

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Donstil
  • Niet online
Ook hier is de Elite controller binnen.
Op advies hierboven toch maar even open gemaakt, alles ziet er goed uit, geen beschadigingen enz.

Maar voor de mensen die nog twijfelen, stop daarmee en haal dat ding.
De afwerking is (althans lijkt) echt van een hoger niveau, wat een heerlijke look and feel zeg.
Mooie case erom ook.

Ik vond € 150,- lang duur (zeker zonder accu :+ ) maar zodra je hem in je handen hebt snap je het.
Dat wordt een lange week wachten tot kerst :'(
wes- schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:50:
Voor de mensen die er nog gebruik van maken...Plex nu gratis en kun je het Plexpass abonnement opzeggen.

Ik ben er zelf vanaf gestapt en blijf het toch een naai actie vinden om de XO (en ook PS4) gebruikers zo lang te laten betalen om gebruik te mogen maken van deze dienst. Zeker als je dan ziet dat bijvoorbeeld voor de ATV4 de applicatie vanaf de eerste week gratis beschikbaar was.
Serieus? Ooh top zeg, alleen wel jammer dat ik net zondag weer een maandje Pass had afgesloten :)

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:28
Donstil schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:14:
Serieus? Ooh top zeg, alleen wel jammer dat ik net zondag weer een maandje Pass had afgesloten :)
Je kan nu wel de laatste PMS downloaden, die schijnt beter om te gaan met subs (lees: niet de hele film transcoden om de subs erin te branden) ik ben heel benieuwd of dit een beetje loopt op zwakkere nasjes (of op de Pi2)
Milan17 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:45:
Vind het persoonlijk best wel storend, aangezien het dus boven het geluid van de TV uitkomt. Weet ook niet of dit normaal is ?
Als de accu / batterij bijna leeg is gaan de motortjes wat harder zoemen.
Als deze gewoon vol zit moet het geluid zeker niet boven de tv uitkomen, omruilen voor een goed exemplaar dus !
schumi1986 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:01:
Elite controller van MS ontvangen, deze heeft gelukkig geen beschadigingen en ook geen klikkende RT maar wel weer een anders probleem

De bovenste van de 2 rechter backpaddles heeft een paar mm speling voordat de knop daadwerkelijk wordt ingedrukt, haal ik de onderste eruit dan heeft de bovenste dat probleem niet :s de linkse 2 zijn wel gewoon goed.

Ach ik laat het er maar bij zitten waarschijnlijk gebruik ik toch zelden alle 4 de backpaddles, misschien ben ik aan het mierenneuken maar voor 150 mag het best perfect zijn.
Voor dat geld mag je zeker wel een deugdelijk product verwachten, zo te lezen is het palletje op de backpaddle iets te kort of ligt de schakelaar iets te diep.
Ik zou hem terug sturen, is toch een core feature van dat ding.

Zelf persoonlijk vind ik de ABXY knoppen erg cheap aanvoelen, hoor ze ook tikken / rammellen als ik ze indruk.
Vond die van de standaard controller stabieler in de behuizing liggen.
Zou dit expres gedaan zijn om je aan te sporen de backpaddles te gebruiken ? :+

Dat gezegd hebbende, gisteren voor het eerst sinds anderhalf jaar weer eens BF4 opgestart.
(Gratis Dragon Pass map is uitgebracht)
Single fire mode + Elite hairtrigger = Total Carnage :9

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 17-12-2015 15:30 ]

• Donstil
  • Niet online
wes- schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:22:
[...]

Je kan nu wel de laatste PMS downloaden, die schijnt beter om te gaan met subs (lees: niet de hele film transcoden om de subs erin te branden) ik ben heel benieuwd of dit een beetje loopt op zwakkere nasjes (of op de Pi2)
Ja ik gebruik erg veel Plex, groot Fan.

Heb een MacMini als Download tank waar ook de Plex Server op draait (Is een i5 / 16 GB dus snel zat).
Gebruik de MacMini nu ook om te kijken via Plex Theatre maar wil die eigenlijk naar de meterkast verplaatsen, dan zou de Xbox One app dus een mooie uitkomst zijn (of de AppleTV4) voor de woonkamer.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:40
Idem hier. Mac mini kan nu ook eindelijk de meterkast in nu Plex op de Xbox One en PS4 actief is.
Vind de interface op de Xbox One net iets mooier dan op de PS4.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Die backwards compatibility is mooi, maar ik zou graag de andere Mass Effect titels er ook bij zien... aleen 1 staat erin.

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 11:47
Heeft iemand ervaring met gamesync.nl? €17,- voor assassins-creed Unity klinkt zo goedkoop, maakt me wantrouwend :)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

rened80 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:36:
Heeft iemand ervaring met gamesync.nl? €17,- voor assassins-creed Unity klinkt zo goedkoop, maakt me wantrouwend :)
Ooit eens 12 maanden live gekocht, werd gewoon geleverd.

Edit: Net gekocht, code binnen 1 minuut geleverd.
Edit 2: Shit, dacht dat het Syndicate was. Kon hem wel redemen gek genoeg, had hem al :+ MS maar eens mailen.

[ Voor 22% gewijzigd door Famous op 17-12-2015 18:21 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Deus ex is erg mooi dat hij erbij zit.

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Cerberi schreef op donderdag 17 december 2015 @ 16:58:
Die backwards compatibility is mooi, maar ik zou graag de andere Mass Effect titels er ook bij zien... aleen 1 staat erin.
En dan ook maar één DLC pack, waardoor je er nog steeds vrij weinig aan hebt. Voordat ik met m'n save game verder kan moet eerst ook de Bring Down the Sky DLC erbij :(

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-09 18:56
Zo'n zin in de nieuwe Plants vs Zombies GW2. Helaas heb ik als de release is cursus en kan ik pas ruim een week later gaan spelen :'(

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Is er hier ook iemand lid van het Xbox one "preview program"?

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Format-C schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:44:
Is er hier ook iemand lid van het Xbox one "preview program"?
XBox One Preview Programma invite topic.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Dank je... Maar heb het idee dat nadat iemand een invite heeft, daarna niet anderen helpt aan een invite. Beetje brutaal dat ik t hier vraag misschien... Maar wil heeeel graag die wireless display app gebruiken... Vandaar dat ik t hier FF vroeg. En tis tenslotten bijna kerst he. :-P

Edit: heb de laatste tijd ook zoveel gegamed dat ik nu weer een keer filmpjes wil zien (streamen). Heb een game dipje. Overgamed denk ik. Haha.

[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 17-12-2015 20:53 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Format-C schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:49:
[...]
Dank je... Maar heb het idee dat nadat iemand een invite heeft, daarna niet anderen helpt aan een invite. Beetje brutaal dat ik t hier vraag misschien... Maar wil heeeel graag die wireless display app gebruiken... Vandaar dat ik t hier FF vroeg. En tis tenslotten bijna kerst he. :-P

Edit: heb de laatste tijd ook zoveel gegamed dat ik nu weer een keer filmpjes wil zien (streamen). Heb een game dipje. Overgamed denk ik. Haha.
Zet je Gamertag daar nu maar neer dan komt het vast wel goed, anders spreek je gewoon de TS aan.
Format-C schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:49:
[...]

Volgens mij heeft MS aangegeven dat het preview programma vol zit, overigens na het nieuwe dashboard zijn er ook geen preview updates meer verschenen.

Het streamen naar een Windows 10 device werkt gewoon na de laatste update die iedereen kan installeren, daar heb je dus geen preview voor nodig.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Winkiller schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:55:
[...]

Zet je Gamertag daar nu maar neer dan komt het vast wel goed, anders spreek je gewoon de TS aan.
Doe ik. Thanks.

En mijn excuses.
Bullet NL schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:56:
[...]

Volgens mij heeft MS aangegeven dat het preview programma vol zit, overigens na het nieuwe dashboard zijn er ook geen preview updates meer verschenen.

Het streamen naar een Windows 10 device werkt gewoon na de laatste update die iedereen kan installeren, daar heb je dus geen preview voor nodig.
Ok. Thanks.

Wilde graag vanuit Kodi op mn Nexus 5 naar de xbone streamen, maar dan zal.ik een cromecast moeten overwegen.

Nogmaals bedankt.

[ Voor 52% gewijzigd door Format-C op 17-12-2015 20:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Format-C schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:56:
[...]
Doe ik. Thanks.

En mijn excuses.
Wat Winkiller zegt dus, het enige wat we kunnen doen is je aanmelden, in de hoop dat Microsoft op den duur weer mensen gaan toevoegen aan het preview programma. Maar nogmaals, zoals ik net ook al schreef... Volgens mij hebben ze aangegeven dat ze genoeg "preview" testers hebben en dat er een stop zit op nieuwe aanmeldingen.

Bullet NL schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:56:
[...]

Dit dus.
Preview program kan je niet meer aan mee doen.
Volgende preview dashboard komt trouwens in Februari.
Tot die tijd gaan ze proberen het huidige dashboard te optimaliseren.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Duidelijk!

d:)b

Format-C schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:56:

Wilde graag vanuit Kodi op mn Nexus 5 naar de xbone streamen, maar dan zal.ik een cromecast moeten overwegen.

Nogmaals bedankt.
Verdiep je eens in Plex, heeft ook veel streamings mogelijkheden... En is sinds deze week gratis voor de Xbox One...

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 17-12-2015 21:01 ]

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Bullet NL schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:01:
[...]

Verdiep je eens in Plex, heeft ook veel streamings mogelijkheden... En is sinds deze week gratis voor de Xbox One...
Ben er vandaag mee aan het kloten geweest. Wilde vanaf mn smartphone idd casten naar de xbone via plex oid. Maar kwam er niet helemaal uit. Van t weekend nog maar eens in verdiepen .

Via localcast wil het wel, kan gewoon films streamen vanuit Kodi, maar omdat de mediaplayer van de Xbox geen subtitle support heeft is het nog nét niet helemaal zoals ik het zou willen hebben. Ik kan goed Engels.. Maar vind subtitles tóch prettig. Hoef ik me iets minder te concentreren.

Zaterdag maar weer verder kloten met plex.

Nu toch nog maar even forza 6 timetrialen... _/-\o_

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

justifire schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:00:
[...]
Tot die tijd gaan ze proberen het huidige dashboard te optimaliseren.
Ha dus toch, daar ben ik dan wel een keer blij mee, zeker als het nog wat vlotter wordt. :Y
Winkiller schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:20:
[...]

Ha dus toch, daar ben ik dan wel een keer blij mee, zeker als het nog wat vlotter wordt. :Y
Is hard nodig ook.
Naar mijn idee heeft MS een datum geprikt en daar aan vast gehouden om het dashboard te releasen, terwijl deze daar naar mijn idee nog helemaal niet klaar voor was.
Snap functie is nog veels te omslachtig (bij vorige dashboard was deze echt perfect)
En om over de party-problemen maar te zwijgen....
Benieuwd of ze het allemaal op orde krijgen volgende maand O-)

• Milan17
justifire schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:22:
[...]

Als de accu / batterij bijna leeg is gaan de motortjes wat harder zoemen.
Als deze gewoon vol zit moet het geluid zeker niet boven de tv uitkomen, omruilen voor een goed exemplaar dus !
Vanavond toch maar even terug gegaan naar Game Mania. De verkoper testte het even en gaf inderdaad aan dat het niet normaal was. Gelijk een nieuwe gekregen :). Net even getest en ook deze maakt het zoemgeluid, maar gelukkig minder luid. Ik hoor het nog een klein beetje, maar zeker niet zo overheersend als de vorige.
Deze heeft overigens gelukkig ook geen scherp randje onder de linker trigger, maar wel weer duidelijk scherpere randen aan beide kanten bij je pink :/. Maarja, ik vind het wel prima zo. Bedankt voor je reactie iig.
Als je echt geen scherpe randen wilt zou ik toch eens naar de Elite controller kijken.

• Milan17
Als jij meebetaalt >:) >:)
Nee de elite controller is me echt te duur en daar zal ik de One ook niet vaak genoeg voor gebruiken om dat te rechtvaardigen.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik heb een vraag, we hebben een nieuwe TV moeten kopen. Helaas voor ons komt de nieuwe tv van Philips niet voor in de lijst van apparaat besturing en daardoor zijn er een paar compatibiliteit problemen met AAN en UIT zetten bijvoorbeeld.

De XBO zet de TV wel uit maar niet aan als dat de bedoeling is, het gaat om de Philips 40PFK6550.
Het vreemde is dat de XBO signalen verstuurd die wel herkent worden door de TV maar toch gaat het fout.
Hoe los ik dit op zonder de AB van de TV te gebruiken, ik heb graag weer 1 AB op tafel liggen. :)
Ik weet dat de Xbox mijn tv (Sony KDL-55W 905A) via HDMI uitschakelt en de receiver via Infrarood.
Zit er toevallig geen hdmi turn-off functie op jouw tv ?

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 17-12-2015 22:15 ]

Pagina: 1 ... 94 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace