Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Xbox Live: Miesjh NL
http://www.gameliner.nl/n...tis-demos-van-metro-redux
Heb het nog niet kunnen checken maar zijn zeker de moeite waard om te spelen
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nou ik ben begonnen met de career modus... Karten gaat aardig goed, maar wat blijft ie vaak hangen zeg!! Ik had wel verwacht dat er een paar framedrops waren maar dit is echt wel wat anders...SinergyX schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:20:
[...]
Game is zeker niet slecht, al kan ik niet spreken over de issues met de controllers (begreep dat met controller soms hele rare inputs kreeg), blijft de XBO versie ook gewoon achter op de PS4/PC versie, zeker mbt lobby-browser.. welke XBO dus niet heeft.
Ik begrijp ook wel waarom mensen hem nu even laten liggen om verder te spelen als de fix er is.
Ik ga het nog even verder proberen..!
Kartale schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:21:
Ondertussen is ook de teaser online:
[video]
Kijk enorm uit naar deze game!
Ik mis enkel nog een datum en een pre-order link, take my money !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Geld heb je toch niets aan.... Je kan beter vast beginnen met bottlecaps te sparenjustifire schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:44:
[...]
![]()
Ik mis enkel nog een datum en een pre-order link, take my money !!
[ Voor 16% gewijzigd door Jaguar645 op 03-06-2015 19:06 ]
Zonet even gezien bij een vriend. Wat een wanproduct als jet het mij vraagt. Ik zou mijn geld terugeisen. Mensen klagen over EA, Ubisoft, maar dit spant voor mij op het moment de kroon. Ik mag hopen dat het op andere platforms beter draait....ourplayground schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:41:
[...]
Nou ik ben begonnen met de career modus... Karten gaat aardig goed, maar wat blijft ie vaak hangen zeg!! Ik had wel verwacht dat er een paar framedrops waren maar dit is echt wel wat anders...
Ik begrijp ook wel waarom mensen hem nu even laten liggen om verder te spelen als de fix er is.
Ik ga het nog even verder proberen..!
Ik heb het nog weer even geprobeerd, maar het is echt niet te doen.. Ik kan noet eens fatsoenlijk een race uitrijden zonder 10x een restart te doen omdat ik van de baan af rij door die bevroren schermen.. Om gek van te worden. Dit is inderdaad niet acceptabel. Project cars eruit Forza er weer in.harrytasker schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:33:
[...]
Zonet even gezien bij een vriend. Wat een wanproduct als jet het mij vraagt. Ik zou mijn geld terugeisen. Mensen klagen over EA, Ubisoft, maar dit spant voor mij op het moment de kroon. Ik mag hopen dat het op andere platforms beter draait....
Ik proefde meteen dat sfeertje toen ik dat muziekje hoorde.
Graphics zagen er ook best goed uit toch ( al vond ik die hond wel iets te veel voor de achtergrond langs bewegen)
Imho een prima trailer !
Nu wil hij niet meer opstarten...
Probleem met de crossbow uitbreiding, dus pas op
Lichtpuntje...
Volgens mij de enige trailer van het afgelopen jaar waarbij ik oprecht denk dat dit de graphics kunnen zijn die ze ook in game gaan halen. In tegenstelling tot alle andere CGI trailers waarbij men zich laat hypen en hypen en uiteindelijk teleurgesteld op fora gaat janken over downgrades.X-Fighter schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:39:
Was die fallout 4 trailer even een teleurstelling... Lijkt wel een last-gen game, had even goed een remaster van Fallout 3 kunnen zijn
Het muziekje alleen al
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Graphics niet echt spannend, maar boeit niet als het verhaal maar goed is!
CDproject is lekker bezig zeg....LuisjeNL schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:41:
Bah, volgens mij iets te snel de 2 nieuwe dlc van te witcher gedownload:(
Nu wil hij niet meer opstarten...
Probleem met de crossbow uitbreiding, dus pas op
Had verwacht dat morgen of vrijdag de DLC beschikbaar zou zijn en hoopte dat dan meteen de XP patch uitgebracht zou worden.
Zoals het er nu uitziet komen we van het ene in het andere probleem.
Ze zouden er goed aan doen eens een tandje terug te nemen en eerst eens een testperiode in te lassen alvorens te releasen.
Met de release hebben ze ook flink wat extra tijd genomen, zouden ze met de updates / patches van mij ook wel mogen doen.
Ik merk nu veel meer framedrops als voor de patch.ourplayground schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:32:
Hoe speelt project cars trouwens na de patch?
Racen met stuurtje is nog altojd wel goed.
Geluid heb ik geen problemen mee en nooit gehad.
Online is nog een grotere ramp als voor de patch, ik word regelmatig gedisconnecteerd nu waar dat voor de patch nooit gebeurde. En regelmatig vind het zogezegd geen lobby en zet die jou helemaal alleen in een lobby.
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Ach moet er wel bij zeggen dat dit mijn eerste probleem is met het spel;)justifire schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 23:41:
[...]
CDproject is lekker bezig zeg....
Had verwacht dat morgen of vrijdag de DLC beschikbaar zou zijn en hoopte dat dan meteen de XP patch uitgebracht zou worden.
Zoals het er nu uitziet komen we van het ene in het andere probleem.
Ze zouden er goed aan doen eens een tandje terug te nemen en eerst eens een testperiode in te lassen alvorens te releasen.
Met de release hebben ze ook flink wat extra tijd genomen, zouden ze met de updates / patches van mij ook wel mogen doen.
Lichtpuntje...
Inderdaad. Ik vind het overigens ook zeker niet slecht uitzien. Past helemaal bij Fallout. Kom maar op zou ik zeggen.uchiha tijntje schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:58:
[...]
Volgens mij de enige trailer van het afgelopen jaar waarbij ik oprecht denk dat dit de graphics kunnen zijn die ze ook in game gaan halen. In tegenstelling tot alle andere CGI trailers waarbij men zich laat hypen en hypen en uiteindelijk teleurgesteld op fora gaat janken over downgrades.![]()
Het muziekje alleen al
Maar misschien vloeken in deze kerk maar ik ben dus niet onder de indruk van de pracht en praal van The Witcher 3. Ziet er leuk uit hoor maar als zelfs mijn vriendin al zegt dat ik spellen heb die er beter uitzien dan zegt dat wel wel wat. En ik ben het met haar eens.
Ja het is mooi, nee het is niet het hoogstandje en halleluja wat ik overal hoor. Maar het is dan ook open-world.
[ Voor 25% gewijzigd door Yaz op 04-06-2015 10:31 ]
Gamertag: YazNL
Ik mag hopen dat ze deze graphics in-game gaan halen. Deel de mening van X-Fighter wel, ik vond de graphics en animaties voor een 2015/2016 game behoorlijk tegenvallen.uchiha tijntje schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:58:
[...]
Volgens mij de enige trailer van het afgelopen jaar waarbij ik oprecht denk dat dit de graphics kunnen zijn die ze ook in game gaan halen. In tegenstelling tot alle andere CGI trailers waarbij men zich laat hypen en hypen en uiteindelijk teleurgesteld op fora gaat janken over downgrades.![]()
Het muziekje alleen al
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar denk dat Fallout en The Witcher qua open wereld redelijk vergelijkbaar zijn, en dan vind ik dat laatstgenoemde er toch wat beter uit ziet dan wat ik uit de trailer van FO4 haal.
Maar laten we vooral niet teveel waarde hechten aan een 1e trailer. Vast nog een hele tijd te gaan voordat de game uit komt, dus wie weet schroeft Bethesda de graphics nog wel wat op, itt niet nader te noemen andere bedrijven die alleen maar achteruit moeten
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 92% gewijzigd door Mars18 op 04-06-2015 11:32 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dat is waar maar zoals BM al aanhaalde ziet The Witcher 3 er dan toch wel stukken beter uit. Ik vind het ook gewoon logisch dat je je Engine update wanneer er een nieuwe generatie consoles is, zeker als je al weet dat er kritiek op was vorige generatie. Denk niet dat ze met de laatste Gamebryo versie werken, die geoptimaliseerd was voor deze generatie, want dan zag het er wel beter uit.uchiha tijntje schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:42:
Er zit nogal een verschil in de graphics voor een game als Fallout en een game als een Tomb Raider. Als je gaat kijken hoe omvangrijk Fallout over het algemeen is, dan kun je niet top notch graphics verwachten. Ik denk verder dat ze bewust gekozen hebben voor een trailer dat geen graphics hype teweeg gaat brengen. Dat heeft gewoon geen zin, zoals we het afgelopen jaar hebben gezien. Watch Dogs als meest bekende voorbeeld.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 82% gewijzigd door SinergyX op 04-06-2015 16:48 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Klopt, ik dacht eerst ook dat de nieuwssite een foutje had gemaaktSinergyX schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:31:
Wow, zie die beelden en moet meteen denken aan die Blizzard game.
Toch vind ik deze game op het eerste gezicht beter uit de verf komen.
Borderlands blijft voor mij een all-time favorite.
Na de geweldige Diablo-serie onderschat ik Blizzard echter niet dus de tijd zal het leren welke van deze twee de betere game word.
Waarschijnlijk hebben beide games hun sterke punten.
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 04-06-2015 18:02 ]
De trailer ziet er ook gaaf uit ben benieuwd naar meer footage vanaf de E3
Laat even weten als je ze gebruikt hebt zodat anderen niet misgrijpen.
Bedankt, heb deze code zojuist gebruikt!
Ik heb af en toe last van haperend geluid (systemwide) dus niet alleen in een game. Lijkt zich voornamelijk voor te doen als de One een nacht heeft uitgestaan (zonder stroom) Aanpassen van settings helpt niets, audio gaat via toelink, andere receiver ingang geen effect. Audio via HDMI is dan ook ruk en als dat wel zou helpen is dat een workaround en geen oplossing, gezien ik dat ding via toslink wil gebruiken (bij gebrek aan HDMI op de receiver (2002 modelleke)
Als ik de 360 aansluit op dezelfde kabels heb ik nergens last van.
Gisteren nog even geprobeerd, dan heeft de One dus ook nergens meer last van......kortom ik kan het niet hard aanwijzen dat hij het wel of niet doet.
Alle troubleshooters van het magische xbox support forum/website heb ik al geprobeerd.
Het lijkt er op dat als het probleem zich voor doet hij met iets bezig waardoor de audio output gaat hakkelen.....
Iemand nog ideeën.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Het is het laatste, switchen van audio output van tos naar HDMI heeft dan ook geen effect nee.Notna schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:44:
De vraag is met name of het geluid op de HDMI ook gaat hakkelen of niet. Als dat niet het geval is, lijkt mij dat je TOSlink (optical) poort niet lekker is of wellicht vies. Als het geluid met HDMI ook lastig gaat doen is het probleem in de XBO zelf (ald dan niet soft of hardware matig)
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Hmm, dan denk ik dat er iets echt fout zit in de XBO. Je kan een factory reset proberen maar anders wordt het denk ik toch een swap ?SpoekGTi schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:49:
[...]
Het is het laatste, switchen van audio output van tos naar HDMI heeft dan ook geen effect nee.
Bedankt! Was al op zoek naar een code.justifire schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:14:
...
Members only: Smite beta key 2
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ik heb bovenstaande gebruikt.
Lees overal op het internet problemen met trage downloads, maar ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn.
50Mbit/s verbinding van UPC (Ziggo nu dan), maar ik kom zelden boven de 15-20Mbit/s uit bij het downloaden van een game. Als ik in het overzicht kijk dan haal ik vaak maar net 3 gig per uur binnen
Meer mensen die dezelfde provider hebben en waarbij port forwarding hielp bij dit probleem?
Verwijderd
Zelfde provider (ook voorheen Upc) en geen problemen. Heb poorten geforward maar geloof niet dat dat voor verandering in DL snelheid heeft gezorgd. Wel Is het goed om te doen voor multiplayer en parties...Vays schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:07:
Sinds gisteren ook in het bezit van een Xbox one![]()
Lees overal op het internet problemen met trage downloads, maar ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn.
50Mbit/s verbinding van UPC (Ziggo nu dan), maar ik kom zelden boven de 15-20Mbit/s uit bij het downloaden van een game. Als ik in het overzicht kijk dan haal ik vaak maar net 3 gig per uur binnen![]()
Meer mensen die dezelfde provider hebben en waarbij port forwarding hielp bij dit probleem?
Heb overigens inet via een aparte modem en niet via de Horizon. Reden: de Horizon is een prutsding als modem.
Momenteel probeer ik ook poorten te forwarden, nadat ik een statisch ip adres toegewezen heb aan me XB1, en alles ingevoerd krijg ik de melding: conflict between row please modify either oneVerwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:28:
[...]
Zelfde provider (ook voorheen Upc) en geen problemen. Heb poorten geforward maar geloof niet dat dat voor verandering in DL snelheid heeft gezorgd. Wel Is het goed om te doen voor multiplayer en parties...
Heb overigens inet via een aparte modem en niet via de Horizon. Reden: de Horizon is een prutsding als modem.
Stap gelukkig over binnenkort. Benieuwd of het probleem van traag downloaden dan verholpen is.
Maar heb je dan weer kans dat spelen slechter gaan draaien, pCars is al bekend niet goed te draaien op instant on.harrytasker schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:56:
Xbox in DMZ zetten is het gemakkelijkste en kan je ook meteen zien of de download goed is, daarnaast XO op instant on zetten, download hij lekker snachts en overdag als je niet aan het spelen bent.
Gisteren nog wat games binnengehaald, waren bij mij zo binnen (~4MB/sec), alles default
Ook al geprobeerd, maar dat mag ook niet baten.harrytasker schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:56:
Xbox in DMZ zetten is het gemakkelijkste en kan je ook meteen zien of de download goed is, daarnaast XO op instant on zetten, download hij lekker snachts en overdag als je niet aan het spelen bent.
Hoop dat ik het probleem ook kan verhelpen zodat ik normaal games binnen kan halen.SinergyX schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:04:
[...]
Maar heb je dan weer kans dat spelen slechter gaan draaien, pCars is al bekend niet goed te draaien op instant on.
Gisteren nog wat games binnengehaald, waren bij mij zo binnen (~4MB/sec), alles default
Zit momenteel een beetje te kloten in een Cisco epc3925 van 'UPC'. Maar niks helpt tot dusver.
Download snelheid schiet ook alle kanten op. Max 18-19 Mbit/s af en toe, maar daalt heel vaak ook opeens naar 6-7 Mbit/s
Denk maar in bridge mode zetten en een andere router er tussen knallen.
Cisco EPC3925 problemen
Deze mede Tweaker had precies de zelfde problemen.
[ Voor 7% gewijzigd door Panini op 05-06-2015 12:46 ]
Had dezelfde modem. Altijd gezeik. Heb toen upc gebeld en geeist dat ik een andere modem kreeg en niet weer een cisco. Heb nu een technicolor 7200 en die doet het stukken beter. Soms ook nog wel problemen maar vaak met een reboot opgelost. Dus mogelijk een optie voor jeVays schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:43:
[...]
Ook al geprobeerd, maar dat mag ook niet baten.
[...]
Hoop dat ik het probleem ook kan verhelpen zodat ik normaal games binnen kan halen.
Zit momenteel een beetje te kloten in een Cisco epc3925 van 'UPC'. Maar niks helpt tot dusver.
Download snelheid schiet ook alle kanten op. Max 18-19 Mbit/s af en toe, maar daalt heel vaak ook opeens naar 6-7 Mbit/s
Denk maar in bridge mode zetten en een andere router er tussen knallen.
Cisco EPC3925 problemen
Deze mede Tweaker had precies de zelfde problemen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Je bedoelt dat ie niet goed gaat als ie vanuit instant-on weer verder gaat? Nou dan sluit je de game toch af voordat je de console uitzet? Eigenlijk wat Witcher 3 dus ook had, nog zo'n multiplatform titel.SinergyX schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:04:
[...]
Maar heb je dan weer kans dat spelen slechter gaan draaien, pCars is al bekend niet goed te draaien op instant on.
Dat is niet de schuld van die feature maar vanwege het feit dat de dev weer loopt te falen.
Dat zou best kunnen, dacht dat het iets te maken had met de cache die de XBO gebruikt, die zou dan niet geleegd worden ofzo. Mijne gaat altijd volledig uit, dus ik heb geen idee.Martinspire schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:14:
[...]
Je bedoelt dat ie niet goed gaat als ie vanuit instant-on weer verder gaat? Nou dan sluit je de game toch af voordat je de console uitzet? Eigenlijk wat Witcher 3 dus ook had, nog zo'n multiplatform titel.
Dat is niet de schuld van die feature maar vanwege het feit dat de dev weer loopt te falen.
En dat het bij pCars gebeurd, is waarschijnlijk wel een kwestie van falende devers
Ik laat het voor nu lekker wat het is denk ik. Binnen nu en een paar weken een overstap naar Vodafone.v8power67 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:59:
[...]
Had dezelfde modem. Altijd gezeik. Heb toen upc gebeld en geeist dat ik een andere modem kreeg en niet weer een cisco. Heb nu een technicolor 7200 en die doet het stukken beter. Soms ook nog wel problemen maar vaak met een reboot opgelost. Dus mogelijk een optie voor je
Al dat gezeik + de prijs van het abonnement zorgen ervoor dat ik er nu wel klaar mee ben.
Fijn al die snelle response in dit topic
Hoop trouwens dat ze binnenkort meer sturen uit brengen voor de Xbox. Of in ieder geval ondersteuning voor de Logitech G25+27. Dan wordt Project Cars wat aantrekkelijker
Maar waarom gebruik je het niet dan? Heb je geen gezeur meer om patches en geforceerde updates. Downloads komen automatisch binnen en je kunt hem vanaf je mobiel opstarten. Whats not to like?SinergyX schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:15:
[...]
Dat zou best kunnen, dacht dat het iets te maken had met de cache die de XBO gebruikt, die zou dan niet geleegd worden ofzo. Mijne gaat altijd volledig uit, dus ik heb geen idee.
En dat het bij pCars gebeurd, is waarschijnlijk wel een kwestie van falende devers
wbt The Witcher 3 zal het wel dinsdag worden voor de patch uitkomt, MS kennende....
MS moet eerst kijken of er geen explicite sexscenes of buitensporig veel geweld in zit natuurlijkJaguar645 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:54:
Ik hoop het niet eigenlijk! sowieso snap ik het niet waarom ze wachten met het publishen van die updates.... klaar is klaar en gewoon online duwen kunnen we verder spelen
Dat zijn toch alle afgelopen updates?shadowman12 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:23:
Er komt vandaag een Xbox Update aan om voor te bereiden op de toekomst, geen nieuwe features.
En dat het van Nederlandse bodem komt, is toch wel leuk. Dat ze hem poorten naar consoles had ik zelf overigens niet verwacht (eerder mobile), maar doen ze goed.
https://m.bol.com/nl/p/di...edition/9200000028124101/
Echt een aanrader !
Laat even weten als je ze gebruikt hebt
Deze twee eigenschappen hebben mij er nu al toe doen besluiten dat ik deze game zeker aan ga schaffenMartinspire schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:35:
Die Action Henk is best een grappige game. Heb hem al op Steam. Heeft wel wat weg van Trackmania (zo snel mogelijk het einde halen en zelf banen kunnen maken), maar dan als 2,5 D game met jaren 80 thema. Toch voor de achievementhoeren een behoorlijke pil volgens mij.
En dat het van Nederlandse bodem komt, is toch wel leuk. Dat ze hem poorten naar consoles had ik zelf overigens niet verwacht (eerder mobile), maar doen ze goed.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
15 dollar, maar hijs ook al in de sale geweest. Zal misschien iets duurder zijn, maar meer dan 20 euro wordt het echt niet.Rossi46 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 23:00:
[...]
Deze twee eigenschappen hebben mij er nu al toe doen besluiten dat ik deze game zeker aan ga schaffenZal ook wel een betaalbaar dingen worden neem ik aan. Hoeveel kost 'ie op Steam?
Enne, als iedereen hem nou eens in de NL-store aanschaft, kloppen die statistieken ook eens een keer
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 05-06-2015 23:05 ]
Gebruikt bedankt.Soundless schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:57:
Members only: Smite beta key 1
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Die latency waar jij het over hebt, is dat via de test in de netwerk settings van je Xbox?init schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 15:53:
Ik heb sinds een tijdje last van erge hoge latency (157ms). Dit is op bijv. mijn laptop niet het geval (11ms). Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen? Ik heb al contact gehad met Xbox support maar zij geven aan dat ik mijn console moet opsturen, waar ik natuurlijk niet echt behoefte aan heb (tenzij het echt niet anders kan).
Zo jah, dan is er niets aan de hand. De test doet namelijk een latency test op een server in Ierland, bovendien is het niet de snelste server. Trek het je dus niet aan.
Wanneer je PC op een Nederlandse server gewoon rond de 10 a 15 ms haalt is er niets mis met je verbinding en xbox....
Cogitationis poenam nemo patitur
Krijgt enkel maar lovende recensies op Metacritics.
Maar is volgens mij wel weer erg kort (8-14 uur)
[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 06-06-2015 19:43 ]
Als je redelijk snel de puzzels doorhebt kan je de game spelen in een drietal uur.
Breathtaking graphics at 1080px resolution and 50 frames per second. Wet weather, 3D puddles, and night racing test your driving skills. Cutting-edge ForzaTech™ engine powers the unrelenting action and stat-of-the-art-physics at simulation speed.
Ultimate car fantasy
The most cars of any racing game this generation. More than 450 cars all immaculately recreated and customizable, and complete with working cockpits and full damage. Tour 26 world-famous locales including Daytone, Rio, and more..
Never race alone
Home of the greatest racing, tuning and painting community in gaming. 2-player split-screen racing, 24-player races, and realistic Drivatar opponents deliver packed tracks and unrivaled action.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1058304
http://www.xbox.com/ja-JP...67-4f7e-be5b-79cc868573bc
50fps... lijkt me een typo...
Edit:
We reached out to Microsoft for comment and they informed us that "Forza Motorsport 6 will run at 1080p and 60 frames per second on Xbox One, and you will be able to learn more about the game at E3."
http://www.icxm.net/x/Forza-Motorsport-6-Features.html
Okee duidelijk
[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 06-06-2015 20:27 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ouch dat is wel heel kortsuperjona schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 19:54:
8 tot 14 uur lijkt me heel erg hoog gegrepen hoor.
Als je redelijk snel de puzzels doorhebt kan je de game spelen in een drietal uur.
Ben vooral benieuwd naar de circuits. Hopelijk zitten er meerdere stratencircuits als Praag bij (Parijs zou mooi zijn).v8power67 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 20:16:
Forza motorsport 6 details:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit:
We reached out to Microsoft for comment and they informed us that "Forza Motorsport 6 will run at 1080p and 60 frames per second on Xbox One, and you will be able to learn more about the game at E3."
Okee duidelijkziet er goed uit. Hopelijk nu eindelijk meer bump3rs etc per auto ipv de kale forza bumpers.only gebeuren nu.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Het is trouwens wel duidelijk dat de plaatjes héél bewust gekozen zijn. Uiteraard de 458 Speciale, Ferrari zit namelijk niet in pCARS. Uiteraard de nieuwe Ford GT (dat wordt de centrale auto in F6, zoals de McLaren P1 dat bij F5 was). En als laatste een foto van de raceversies van de McLaren 12C en de BMW Z4, in het donker. Precies de auto's en de features (het nachtracen) welke pCARS o.a. zo gaaf maken.
Hmmm, ik begin nu toch wel erg geïnteresseerd te raken in F6
[ Voor 72% gewijzigd door Rossi46 op 06-06-2015 22:36 ]
De fictionele circuits (Praag, Alpen) mogen ze van mij ook best achterwegen laten. Beide zijn online een grote ramp met wallriders. Hoor ook weinigracersi uit de elite kring van forza positief over die banen.Rossi46 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:30:
Praag en verwanten kunnen mij gestolen wordenGraag meer echte circuits. Suzuka moet weer terug bijvoorbeeld!
Het is trouwens wel duidelijk dat de plaatjes héél bewust gekozen zijn. Uiteraard de 458 Speciale, Ferrari zit namelijk niet in pCARS. Uiteraard de nieuwe Ford GT (dat wordt de centrale auto in F6, zoals de McLaren P1 dat bij F5 was). En als laatste een foto van de raceversies van de McLaren 12C en de BMW Z4, in het donker. Precies de auto's en de features (het nachtracen) welke pCARS o.a. zo gaaf maken.
Hmmm, ik begin nu toch wel erg geïnteresseerd te raken in F6Al wordt dat levelen natuurlijk weer een drama. Dat vind ik in pCARS zo heerlijk. Alles is gewoon direct beschikbaar.
Levelen was toch niet zo'n probleem in forza 5? Half uurtje rivals doen en je hebt met een beetje leuke klassering zo 3 ton binnen gehaald. Zit ondertussen op iets van 70 miljoen, en heb er al veel gezien die veel hoger zitten.
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Mwah... Ik was er bij Forza 5 wel snel klaar mee. F5 pakte mij minder dan de voorgaande delen. Moeilijk uit te leggen. Laat ik het zo zeggen, de sfeer (en race mogelijkheden) in pCARS pakken mij veel meer. Daarbij heb ik niet echt de tijd meer om eindeloos te gaan levelenjob115 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:03:
[...]
De fictionele circuits (Praag, Alpen) mogen ze van mij ook best achterwegen laten. Beide zijn online een grote ramp met wallriders. Hoor ook weinigracersi uit de elite kring van forza positief over die banen.
Levelen was toch niet zo'n probleem in forza 5? Half uurtje rivals doen en je hebt met een beetje leuke klassering zo 3 ton binnen gehaald. Zit ondertussen op iets van 70 miljoen, en heb er al veel gezien die veel hoger zitten.
Overigens zitten er in F5 inderdaad een aantal figuren die bizar hoge levels hebben. Die zitten volgens mij echt de hele dag te racen ofzo
Vet, splitscreen! Blij dat er weer eens een splitscreen game op de Xbox uit komt, vind dat altijd wel lachen, alleen nu eindig je dan meestal bij Halo...v8power67 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 20:16:
Forza motorsport 6 details:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit:
Okee duidelijkziet er goed uit. Hopelijk nu eindelijk meer bump3rs etc per auto ipv de kale forza bumpers.only gebeuren nu.
De test is inderdaad gedaan via netwerk settings op de XB1. Maar hoe verklaar je dan dat updates downloaden bij mij extreem lang duurt? 2% per half uur downloaden voor bijv de 3e dlc van COD:AW.Bullet NL schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 16:00:
[...]
Die latency waar jij het over hebt, is dat via de test in de netwerk settings van je Xbox?
Zo jah, dan is er niets aan de hand. De test doet namelijk een latency test op een server in Ierland, bovendien is het niet de snelste server. Trek het je dus niet aan.
Wanneer je PC op een Nederlandse server gewoon rond de 10 a 15 ms haalt is er niets mis met je verbinding en xbox....
DLC is niet een update maar een uitbreidinginit schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:52:
[...]
De test is inderdaad gedaan via netwerk settings op de XB1. Maar hoe verklaar je dan dat updates downloaden bij mij extreem lang duurt? 2% per half uur downloaden voor bijv de 3e dlc van COD:AW.
Ik weet niet waar het aan kan liggen..
en
The Swapper €14,99
Zijn nu beschikbaar. 2 indietitels. Beiden sidescrollers. De een is 2D en ander 2,5D
Ik ben benieuwd naar de E3, waar FM 6 speelbaar zou zijn. Ik hoop wel dat nachtraces en regenraces optioneel zijn want dat hoeft voor mij niet zo.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zijn er nog veel spelers? Heb hem geskipped wegens problemen in het begin. Mijn vrouw en kinderen gaan 2 weken op vakantie met opa en oma, dus ik heb tijd over om weer eens te schieten
Sommige wel, maar dit voor Windows 10 op de Xbox, heb de update trouwens nog niet binnen volgens mij.SinergyX schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:32:
[...]
Dat zijn toch alle afgelopen updates?Allemaal 'under the hood'.
Ik vind het 1 van de leukere shooters op dit moment
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Wat bedoel je precies met "problematisch"? Want ook ik ben nog steeds wel geïnteresseerd in Halo MCC. Ik ben eigenlijk totaal onbekend met Halo (en geen echte shooter fanaat) maar ik hoor altijd dat er een heel goed verhaal achter schuil schijnt te gaan. Is dat echt zo?ThomasXIV schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:43:
Ik heb MCC een maand geleden nog geprobeerd en de MP is hier nog steeds bijzonder problematisch. Heb hem ook meer voor de SP gekocht, maar voor de MP kun je hem laten liggen, zelfs voor 30 euro.
Persoonlijk doet het verhaal in de games me weinig. De boeken daarentegen vond ik wél goed.Rossi46 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 17:10:
[...]
Wat bedoel je precies met "problematisch"? Want ook ik ben nog steeds wel geïnteresseerd in Halo MCC. Ik ben eigenlijk totaal onbekend met Halo (en geen echte shooter fanaat) maar ik hoor altijd dat er een heel goed verhaal achter schuil schijnt te gaan. Is dat echt zo?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik speel het nog en ben het zeker met je eenscrzyhiphopazn schreef op zondag 07 juni 2015 @ 16:52:
Wie van jullie speelt nog Titanfall?
Ik vind problematisch een beetje overdreven, de mp is is gewoon goed speelbaar, maar het is jammer dat je lobby niet behouden blijft na een match en je daardoor weer opnieuw matchmaking moet doen.ThomasXIV schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:43:
Ik heb MCC een maand geleden nog geprobeerd en de MP is hier nog steeds bijzonder problematisch. Heb hem ook meer voor de SP gekocht, maar voor de MP kun je hem laten liggen, zelfs voor 30 euro.
xbl: superlucky luke
Verwijderd
Same here. Daarnaast al die H2 maps met de afwijkende hitreg waar ik niks van snap.mobygo76 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:13:
De lobby reset is voor de hoofdreden waarom ik Halo niet Mp speel. Wel deze week begonnen met ODST.
Hier werkt het gewoon niet, ik vind eigenlijk nooit spelers. Heb hem al 2 keer opnieuw geïnstalleerd maar er verandert niks.Annoying-Orange schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:20:
[...]
Ik vind problematisch een beetje overdreven, de mp is is gewoon goed speelbaar, maar het is jammer dat je lobby niet behouden blijft na een match en je daardoor weer opnieuw matchmaking moet doen.
Lees even terug in dit of de voorgaande topic's.init schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:52:
[...]
De test is inderdaad gedaan via netwerk settings op de XB1. Maar hoe verklaar je dan dat updates downloaden bij mij extreem lang duurt? 2% per half uur downloaden voor bijv de 3e dlc van COD:AW.
Je probleem wordt herhaaldelijk besproken, een lage download snelheid van games heeft in elk geval niets met de ping op de testserver van Xbox Live te maken....
Het enige wat je jij kan doen is de poorten op een juiste manier in je router vrij geven en/of je Xbox in de DMZ zetten. Is de download snelheid dan nog niet om over naar huis te schrijven, dan heb je pech..... je bent dan afhankelijk van de grillen van de download sever i.c.m. met de routering van het verkeer naar jou Xbox.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb echt enorm genoten van de Halo MCC in dat half uur dat ik het gespeeld heb. Het is echt een enorme klus geweest voor ze om dit te maken (en te fixen) maar kwam erachter dat Halo toch niet echt mijn ding is. In ieder geval niet de vroegere Halo's. Begon met Halo 1, maar na 35 keer dezelfde gang te hebben doorlopen was voor mij de lol eraf. In ieder geval niet in mijn eentjeVerwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 22:12:
[...]
Same here. Daarnaast al die H2 maps met de afwijkende hitreg waar ik niks van snap.
Ik ben verder redelijk op weg in The Witcher. Echt een onwijs mooie game. Er is zoveel aandacht in de wereld gestopt. Echt tof om te zien. Wel is het redelijk makkelijk als je een wat hoger level bent. Zelfs op Death March.
Nee, Forza moet meer "echte" banen hebben.... Wil je alla PGR5 racen dan kan je altijd richting Horizon (2) Forza 6 moet daar ver weg van blijven. Zoveel mogelijk "echte" circuits en zo min mogelijk duimzuigerij...kevlar01 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:14:
Voor mij mogen er ook meer stratencircuits in Forza 6. Of ze moeten Project Gotham 5 uitbrengen
Nee, F6 laat ik dus maar aan me voorbij gaan voor alsnog. Misschien later de GOY editie een keer ofzo voor weinig.
Gamertag: YazNL
Verwijderd
Halo 2 is wel echt goed om (nogmaals) te spelen. Ziet er stukken beter uit en heeft geen herhalingen van levels. De cutscenes zijn fenomenaal.uchiha tijntje schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:33:
[...]
Ik heb echt enorm genoten van de Halo MCC in dat half uur dat ik het gespeeld heb. Het is echt een enorme klus geweest voor ze om dit te maken (en te fixen) maar kwam erachter dat Halo toch niet echt mijn ding is. In ieder geval niet de vroegere Halo's. Begon met Halo 1, maar na 35 keer dezelfde gang te hebben doorlopen was voor mij de lol eraf. In ieder geval niet in mijn eentje
Ik ben verder redelijk op weg in The Witcher. Echt een onwijs mooie game. Er is zoveel aandacht in de wereld gestopt. Echt tof om te zien. Wel is het redelijk makkelijk als je een wat hoger level bent. Zelfs op Death March.
Ik ga The Witcher 3 kopen als ik Batman Arkham Knight uitgespeeld heb. Er zijn teveel enthousiaste verhalen van anderen en goede herinneringen van W2 van mezelf.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2015 09:23 ]
Heel goed! De 1k is vrij makkelijk te halenVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:21:
[...]
Ik ga The Witcher 3 kopen als ik Batman Arkham Knight uitgespeeld heb. Er zijn teveel enthousiaste verhalen van anderen en goede herinneringen van W2 van mezelf.
Ik vermoed dat dit pas na de officiële release van win10 zal zijn. Ergens eind juli. Ik denk dat we er op de E3 meer over te horen krijgen (tijdens PC gaming show persconferentie op 16 juni)Xenophoben schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:57:
Weet iemand wanneer xbox one games streamen naar windows 10 komt?
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Op het moment niet meer, maar had het er toevallig van het weekend over dat we weer een keer Titanfall aan moeten zetten.crzyhiphopazn schreef op zondag 07 juni 2015 @ 16:52:
Wie van jullie speelt nog Titanfall?
Blijft echt 1 van de betere shooters!
Far Cry 4 is trouwens best leuk om te doen! 3 pakte me net iets meer maar goed het is een leuke tijdvuller zo
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace