• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Ondertussen is ook de teaser online:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Lnn2rJpjar4]

Kijk enorm uit naar deze game!

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-11 11:04

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Xbox Live: Miesjh NL

Als het goed is zijn er twee grote demos beschikbaar van Metro Last Light en Metro 2033
http://www.gameliner.nl/n...tis-demos-van-metro-redux
Heb het nog niet kunnen checken maar zijn zeker de moeite waard om te spelen :Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-11 19:58
SinergyX schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:20:
[...]

Game is zeker niet slecht, al kan ik niet spreken over de issues met de controllers (begreep dat met controller soms hele rare inputs kreeg), blijft de XBO versie ook gewoon achter op de PS4/PC versie, zeker mbt lobby-browser.. welke XBO dus niet heeft.
Nou ik ben begonnen met de career modus... Karten gaat aardig goed, maar wat blijft ie vaak hangen zeg!! Ik had wel verwacht dat er een paar framedrops waren maar dit is echt wel wat anders...
Ik begrijp ook wel waarom mensen hem nu even laten liggen om verder te spelen als de fix er is.

Ik ga het nog even verder proberen..!
Kartale schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:21:
Ondertussen is ook de teaser online:

[video]

Kijk enorm uit naar deze game!
:9~
Ik mis enkel nog een datum en een pre-order link, take my money !! :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:34
justifire schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:44:
[...]

:9~
Ik mis enkel nog een datum en een pre-order link, take my money !! :9
Geld heb je toch niets aan.... Je kan beter vast beginnen met bottlecaps te sparen :P

Afbeeldingslocatie: https://40.media.tumblr.com/2fe1040e2316fcd1edd9c64f2da89ada/tumblr_mqcietYVWq1qm2rj1o2_500.png

[ Voor 16% gewijzigd door Jaguar645 op 03-06-2015 19:06 ]

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ourplayground schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:41:
[...]

Nou ik ben begonnen met de career modus... Karten gaat aardig goed, maar wat blijft ie vaak hangen zeg!! Ik had wel verwacht dat er een paar framedrops waren maar dit is echt wel wat anders...
Ik begrijp ook wel waarom mensen hem nu even laten liggen om verder te spelen als de fix er is.

Ik ga het nog even verder proberen..!
Zonet even gezien bij een vriend. Wat een wanproduct als jet het mij vraagt. Ik zou mijn geld terugeisen. Mensen klagen over EA, Ubisoft, maar dit spant voor mij op het moment de kroon. Ik mag hopen dat het op andere platforms beter draait....

• ourplayground
  • Laatst online: 05-11 19:58
harrytasker schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:33:
[...]

Zonet even gezien bij een vriend. Wat een wanproduct als jet het mij vraagt. Ik zou mijn geld terugeisen. Mensen klagen over EA, Ubisoft, maar dit spant voor mij op het moment de kroon. Ik mag hopen dat het op andere platforms beter draait....
Ik heb het nog weer even geprobeerd, maar het is echt niet te doen.. Ik kan noet eens fatsoenlijk een race uitrijden zonder 10x een restart te doen omdat ik van de baan af rij door die bevroren schermen.. Om gek van te worden. Dit is inderdaad niet acceptabel. Project cars eruit Forza er weer in.

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Was die fallout 4 trailer even een teleurstelling... Lijkt wel een last-gen game, had even goed een remaster van Fallout 3 kunnen zijn
Zo zie je maar hoe smaken verschillen.
Ik proefde meteen dat sfeertje toen ik dat muziekje hoorde.
Graphics zagen er ook best goed uit toch ( al vond ik die hond wel iets te veel voor de achtergrond langs bewegen)
Imho een prima trailer !

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:22
Bah, volgens mij iets te snel de 2 nieuwe dlc van te witcher gedownload:(

Nu wil hij niet meer opstarten...

Probleem met de crossbow uitbreiding, dus pas op :D

Lichtpuntje...

X-Fighter schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:39:
Was die fallout 4 trailer even een teleurstelling... Lijkt wel een last-gen game, had even goed een remaster van Fallout 3 kunnen zijn
Volgens mij de enige trailer van het afgelopen jaar waarbij ik oprecht denk dat dit de graphics kunnen zijn die ze ook in game gaan halen. In tegenstelling tot alle andere CGI trailers waarbij men zich laat hypen en hypen en uiteindelijk teleurgesteld op fora gaat janken over downgrades. :)

Het muziekje alleen al O+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• harrytasker
  • Niet online
Trailer deed me denken aan het begin van een Indiana Jones film.
Graphics niet echt spannend, maar boeit niet als het verhaal maar goed is!
LuisjeNL schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:41:
Bah, volgens mij iets te snel de 2 nieuwe dlc van te witcher gedownload:(

Nu wil hij niet meer opstarten...

Probleem met de crossbow uitbreiding, dus pas op :D
CDproject is lekker bezig zeg....
Had verwacht dat morgen of vrijdag de DLC beschikbaar zou zijn en hoopte dat dan meteen de XP patch uitgebracht zou worden.
Zoals het er nu uitziet komen we van het ene in het andere probleem.
Ze zouden er goed aan doen eens een tandje terug te nemen en eerst eens een testperiode in te lassen alvorens te releasen.
Met de release hebben ze ook flink wat extra tijd genomen, zouden ze met de updates / patches van mij ook wel mogen doen.

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10 12:37
ourplayground schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:32:
Hoe speelt project cars trouwens na de patch?
Ik merk nu veel meer framedrops als voor de patch.
Racen met stuurtje is nog altojd wel goed.
Geluid heb ik geen problemen mee en nooit gehad.
Online is nog een grotere ramp als voor de patch, ik word regelmatig gedisconnecteerd nu waar dat voor de patch nooit gebeurde. En regelmatig vind het zogezegd geen lobby en zet die jou helemaal alleen in een lobby.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:22
justifire schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 23:41:
[...]

CDproject is lekker bezig zeg....
Had verwacht dat morgen of vrijdag de DLC beschikbaar zou zijn en hoopte dat dan meteen de XP patch uitgebracht zou worden.
Zoals het er nu uitziet komen we van het ene in het andere probleem.
Ze zouden er goed aan doen eens een tandje terug te nemen en eerst eens een testperiode in te lassen alvorens te releasen.
Met de release hebben ze ook flink wat extra tijd genomen, zouden ze met de updates / patches van mij ook wel mogen doen.
Ach moet er wel bij zeggen dat dit mijn eerste probleem is met het spel;)

Lichtpuntje...

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
uchiha tijntje schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:58:
[...]

Volgens mij de enige trailer van het afgelopen jaar waarbij ik oprecht denk dat dit de graphics kunnen zijn die ze ook in game gaan halen. In tegenstelling tot alle andere CGI trailers waarbij men zich laat hypen en hypen en uiteindelijk teleurgesteld op fora gaat janken over downgrades. :)

Inderdaad. Ik vind het overigens ook zeker niet slecht uitzien. Past helemaal bij Fallout. Kom maar op zou ik zeggen.

Maar misschien vloeken in deze kerk maar ik ben dus niet onder de indruk van de pracht en praal van The Witcher 3. Ziet er leuk uit hoor maar als zelfs mijn vriendin al zegt dat ik spellen heb die er beter uitzien dan zegt dat wel wel wat. En ik ben het met haar eens.

Ja het is mooi, nee het is niet het hoogstandje en halleluja wat ik overal hoor. Maar het is dan ook open-world.

[ Voor 25% gewijzigd door Yaz op 04-06-2015 10:31 ]

Gamertag: YazNL

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:05

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:58:
[...]

Ik mag hopen dat ze deze graphics in-game gaan halen. Deel de mening van X-Fighter wel, ik vond de graphics en animaties voor een 2015/2016 game behoorlijk tegenvallen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Er zit nogal een verschil in de graphics voor een game als Fallout en een game als een Tomb Raider. Als je gaat kijken hoe omvangrijk Fallout over het algemeen is, dan kun je niet top notch graphics verwachten. Ik denk verder dat ze bewust gekozen hebben voor een trailer dat geen graphics hype teweeg gaat brengen. Dat heeft gewoon geen zin, zoals we het afgelopen jaar hebben gezien. Watch Dogs als meest bekende voorbeeld.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:05

BM

Moderator Spielerij
Oh, maar dat weet ik ook wel :+

Maar denk dat Fallout en The Witcher qua open wereld redelijk vergelijkbaar zijn, en dan vind ik dat laatstgenoemde er toch wat beter uit ziet dan wat ik uit de trailer van FO4 haal.

Maar laten we vooral niet teveel waarde hechten aan een 1e trailer. Vast nog een hele tijd te gaan voordat de game uit komt, dus wie weet schroeft Bethesda de graphics nog wel wat op, itt niet nader te noemen andere bedrijven die alleen maar achteruit moeten :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:14
Verkeerd topic

[ Voor 92% gewijzigd door Mars18 op 04-06-2015 11:32 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
uchiha tijntje schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:42:
Er zit nogal een verschil in de graphics voor een game als Fallout en een game als een Tomb Raider. Als je gaat kijken hoe omvangrijk Fallout over het algemeen is, dan kun je niet top notch graphics verwachten. Ik denk verder dat ze bewust gekozen hebben voor een trailer dat geen graphics hype teweeg gaat brengen. Dat heeft gewoon geen zin, zoals we het afgelopen jaar hebben gezien. Watch Dogs als meest bekende voorbeeld.
Dat is waar maar zoals BM al aanhaalde ziet The Witcher 3 er dan toch wel stukken beter uit. Ik vind het ook gewoon logisch dat je je Engine update wanneer er een nieuwe generatie consoles is, zeker als je al weet dat er kritiek op was vorige generatie. Denk niet dat ze met de laatste Gamebryo versie werken, die geoptimaliseerd was voor deze generatie, want dan zag het er wel beter uit.
Wow, zie die beelden en moet meteen denken aan die Blizzard game.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

edit, dubbel :(

[ Voor 82% gewijzigd door SinergyX op 04-06-2015 16:48 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:31:
Wow, zie die beelden en moet meteen denken aan die Blizzard game.
Klopt, ik dacht eerst ook dat de nieuwssite een foutje had gemaakt :P
Toch vind ik deze game op het eerste gezicht beter uit de verf komen.
Borderlands blijft voor mij een all-time favorite.
Na de geweldige Diablo-serie onderschat ik Blizzard echter niet dus de tijd zal het leren welke van deze twee de betere game word.
Waarschijnlijk hebben beide games hun sterke punten.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 04-06-2015 18:02 ]

• Jaguar645
Deze game heeft alvast een pluspunt voor. Hij komt uit op de Xbox One! Voor zover bekend komt Overwatch alleen op de PC wat erg jammer is.

De trailer ziet er ook gaaf uit ben benieuwd naar meer footage vanaf de E3 :)
Nog twee beta keys voor Smite.
Laat even weten als je ze gebruikt hebt zodat anderen niet misgrijpen.
Members only: Smite beta key 1
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Members only: Smite beta key 2

• Blate
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-10 13:35

Bedankt, heb deze code zojuist gebruikt!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 22:19
Hier sinds kort een vaag probleem met de One.

Ik heb af en toe last van haperend geluid (systemwide) dus niet alleen in een game. Lijkt zich voornamelijk voor te doen als de One een nacht heeft uitgestaan (zonder stroom) Aanpassen van settings helpt niets, audio gaat via toelink, andere receiver ingang geen effect. Audio via HDMI is dan ook ruk en als dat wel zou helpen is dat een workaround en geen oplossing, gezien ik dat ding via toslink wil gebruiken (bij gebrek aan HDMI op de receiver (2002 modelleke)

Als ik de 360 aansluit op dezelfde kabels heb ik nergens last van.

Gisteren nog even geprobeerd, dan heeft de One dus ook nergens meer last van......kortom ik kan het niet hard aanwijzen dat hij het wel of niet doet.

Alle troubleshooters van het magische xbox support forum/website heb ik al geprobeerd.

Het lijkt er op dat als het probleem zich voor doet hij met iets bezig waardoor de audio output gaat hakkelen.....

Iemand nog ideeën.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

De vraag is met name of het geluid op de HDMI ook gaat hakkelen of niet. Als dat niet het geval is, lijkt mij dat je TOSlink (optical) poort niet lekker is of wellicht vies. Als het geluid met HDMI ook lastig gaat doen is het probleem in de XBO zelf (ald dan niet soft of hardware matig)

Xbox Live ID:Notna8310

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 22:19
Notna schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:44:
De vraag is met name of het geluid op de HDMI ook gaat hakkelen of niet. Als dat niet het geval is, lijkt mij dat je TOSlink (optical) poort niet lekker is of wellicht vies. Als het geluid met HDMI ook lastig gaat doen is het probleem in de XBO zelf (ald dan niet soft of hardware matig)
Het is het laatste, switchen van audio output van tos naar HDMI heeft dan ook geen effect nee.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

SpoekGTi schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:49:
[...]

Het is het laatste, switchen van audio output van tos naar HDMI heeft dan ook geen effect nee.
Hmm, dan denk ik dat er iets echt fout zit in de XBO. Je kan een factory reset proberen maar anders wordt het denk ik toch een swap ?

Xbox Live ID:Notna8310

• Soundless
  • Laatst online: 29-10 16:54
justifire schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:14:
...
Bedankt! Was al op zoek naar een code.
Ik heb bovenstaande gebruikt.

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:33
Sinds gisteren ook in het bezit van een Xbox one :)
Lees overal op het internet problemen met trage downloads, maar ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn.

50Mbit/s verbinding van UPC (Ziggo nu dan), maar ik kom zelden boven de 15-20Mbit/s uit bij het downloaden van een game. Als ik in het overzicht kijk dan haal ik vaak maar net 3 gig per uur binnen :/

Meer mensen die dezelfde provider hebben en waarbij port forwarding hielp bij dit probleem?

Verwijderd

Ik heb een X1 met Ziggo 200Mb en haal via Wifi AC 60Mb met downloads.

Verwijderd

Vays schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:07:
Sinds gisteren ook in het bezit van een Xbox one :)
Lees overal op het internet problemen met trage downloads, maar ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn.

50Mbit/s verbinding van UPC (Ziggo nu dan), maar ik kom zelden boven de 15-20Mbit/s uit bij het downloaden van een game. Als ik in het overzicht kijk dan haal ik vaak maar net 3 gig per uur binnen :/

Meer mensen die dezelfde provider hebben en waarbij port forwarding hielp bij dit probleem?
Zelfde provider (ook voorheen Upc) en geen problemen. Heb poorten geforward maar geloof niet dat dat voor verandering in DL snelheid heeft gezorgd. Wel Is het goed om te doen voor multiplayer en parties...

Heb overigens inet via een aparte modem en niet via de Horizon. Reden: de Horizon is een prutsding als modem.

• marcello14
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:59
Mijn goede daad voor vandaag :p
Members only: Smite BetaKey

• Panini
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:28:
[...]

Zelfde provider (ook voorheen Upc) en geen problemen. Heb poorten geforward maar geloof niet dat dat voor verandering in DL snelheid heeft gezorgd. Wel Is het goed om te doen voor multiplayer en parties...

Heb overigens inet via een aparte modem en niet via de Horizon. Reden: de Horizon is een prutsding als modem.
Momenteel probeer ik ook poorten te forwarden, nadat ik een statisch ip adres toegewezen heb aan me XB1, en alles ingevoerd krijg ik de melding: conflict between row please modify either one |:(

Stap gelukkig over binnenkort. Benieuwd of het probleem van traag downloaden dan verholpen is.

• harrytasker
  • Niet online
Xbox in DMZ zetten is het gemakkelijkste en kan je ook meteen zien of de download goed is, daarnaast XO op instant on zetten, download hij lekker snachts en overdag als je niet aan het spelen bent.
harrytasker schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:56:
Xbox in DMZ zetten is het gemakkelijkste en kan je ook meteen zien of de download goed is, daarnaast XO op instant on zetten, download hij lekker snachts en overdag als je niet aan het spelen bent.
Maar heb je dan weer kans dat spelen slechter gaan draaien, pCars is al bekend niet goed te draaien op instant on.

Gisteren nog wat games binnengehaald, waren bij mij zo binnen (~4MB/sec), alles default :)

• Panini
harrytasker schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:56:
Ook al geprobeerd, maar dat mag ook niet baten.
SinergyX schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:04:
[...]

Maar heb je dan weer kans dat spelen slechter gaan draaien, pCars is al bekend niet goed te draaien op instant on.

Gisteren nog wat games binnengehaald, waren bij mij zo binnen (~4MB/sec), alles default :)
Hoop dat ik het probleem ook kan verhelpen zodat ik normaal games binnen kan halen.

Zit momenteel een beetje te kloten in een Cisco epc3925 van 'UPC'. Maar niks helpt tot dusver.
Download snelheid schiet ook alle kanten op. Max 18-19 Mbit/s af en toe, maar daalt heel vaak ook opeens naar 6-7 Mbit/s

Denk maar in bridge mode zetten en een andere router er tussen knallen.

Cisco EPC3925 problemen

Deze mede Tweaker had precies de zelfde problemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Panini op 05-06-2015 12:46 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Vays schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:43:
[...]

Ook al geprobeerd, maar dat mag ook niet baten.

[...]

Hoop dat ik het probleem ook kan verhelpen zodat ik normaal games binnen kan halen.

Zit momenteel een beetje te kloten in een Cisco epc3925 van 'UPC'. Maar niks helpt tot dusver.
Download snelheid schiet ook alle kanten op. Max 18-19 Mbit/s af en toe, maar daalt heel vaak ook opeens naar 6-7 Mbit/s

Denk maar in bridge mode zetten en een andere router er tussen knallen.

Cisco EPC3925 problemen

Deze mede Tweaker had precies de zelfde problemen.
Had dezelfde modem. Altijd gezeik. Heb toen upc gebeld en geeist dat ik een andere modem kreeg en niet weer een cisco. Heb nu een technicolor 7200 en die doet het stukken beter. Soms ook nog wel problemen maar vaak met een reboot opgelost. Dus mogelijk een optie voor je :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

SinergyX schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:04:
[...]

Je bedoelt dat ie niet goed gaat als ie vanuit instant-on weer verder gaat? Nou dan sluit je de game toch af voordat je de console uitzet? Eigenlijk wat Witcher 3 dus ook had, nog zo'n multiplatform titel.

Dat is niet de schuld van die feature maar vanwege het feit dat de dev weer loopt te falen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:14:
[...]

Je bedoelt dat ie niet goed gaat als ie vanuit instant-on weer verder gaat? Nou dan sluit je de game toch af voordat je de console uitzet? Eigenlijk wat Witcher 3 dus ook had, nog zo'n multiplatform titel.

Dat is niet de schuld van die feature maar vanwege het feit dat de dev weer loopt te falen.
Dat zou best kunnen, dacht dat het iets te maken had met de cache die de XBO gebruikt, die zou dan niet geleegd worden ofzo. Mijne gaat altijd volledig uit, dus ik heb geen idee.

En dat het bij pCars gebeurd, is waarschijnlijk wel een kwestie van falende devers :P

• Panini
v8power67 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:59:
[...]

Had dezelfde modem. Altijd gezeik. Heb toen upc gebeld en geeist dat ik een andere modem kreeg en niet weer een cisco. Heb nu een technicolor 7200 en die doet het stukken beter. Soms ook nog wel problemen maar vaak met een reboot opgelost. Dus mogelijk een optie voor je :)
Ik laat het voor nu lekker wat het is denk ik. Binnen nu en een paar weken een overstap naar Vodafone.
Al dat gezeik + de prijs van het abonnement zorgen ervoor dat ik er nu wel klaar mee ben.

Fijn al die snelle response in dit topic :)

Hoop trouwens dat ze binnenkort meer sturen uit brengen voor de Xbox. Of in ieder geval ondersteuning voor de Logitech G25+27. Dan wordt Project Cars wat aantrekkelijker :9~
SinergyX schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:15:
[...]

Dat zou best kunnen, dacht dat het iets te maken had met de cache die de XBO gebruikt, die zou dan niet geleegd worden ofzo. Mijne gaat altijd volledig uit, dus ik heb geen idee.

En dat het bij pCars gebeurd, is waarschijnlijk wel een kwestie van falende devers :P
Maar waarom gebruik je het niet dan? Heb je geen gezeur meer om patches en geforceerde updates. Downloads komen automatisch binnen en je kunt hem vanaf je mobiel opstarten. Whats not to like?

• Jaguar645
Ik lees her en der trouwens dat de nieuwe patch voor The Witcher al voor de PS4is verschenen... zal wel niet lang duren dan voordat we op de Xbox ook verder kunnen :)
Handen op mekaar voor Henkie :P

wbt The Witcher 3 zal het wel dinsdag worden voor de patch uitkomt, MS kennende....

• Jaguar645
Ik hoop het niet eigenlijk! sowieso snap ik het niet waarom ze wachten met het publishen van die updates.... klaar is klaar en gewoon online duwen kunnen we verder spelen :P
Jaguar645 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:54:
Ik hoop het niet eigenlijk! sowieso snap ik het niet waarom ze wachten met het publishen van die updates.... klaar is klaar en gewoon online duwen kunnen we verder spelen :P
MS moet eerst kijken of er geen explicite sexscenes of buitensporig veel geweld in zit natuurlijk O-)

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Er komt vandaag een Xbox Update aan om voor te bereiden op de toekomst, geen nieuwe features.
shadowman12 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:23:
Er komt vandaag een Xbox Update aan om voor te bereiden op de toekomst, geen nieuwe features.
Dat zijn toch alle afgelopen updates? :P Allemaal 'under the hood'.

Die Action Henk is best een grappige game. Heb hem al op Steam. Heeft wel wat weg van Trackmania (zo snel mogelijk het einde halen en zelf banen kunnen maken), maar dan als 2,5 D game met jaren 80 thema. Toch voor de achievementhoeren een behoorlijke pil volgens mij.

En dat het van Nederlandse bodem komt, is toch wel leuk. Dat ze hem poorten naar consoles had ik zelf overigens niet verwacht (eerder mobile), maar doen ze goed.

• Soundless
Na het gebruiken van 1 van de Smite beta keys die ik hier ontving, kreeg ik ook een mail met 2 keys. Dus hierbij

Laat even weten als je ze gebruikt hebt

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:38
Martinspire schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:35:
Die Action Henk is best een grappige game. Heb hem al op Steam. Heeft wel wat weg van Trackmania (zo snel mogelijk het einde halen en zelf banen kunnen maken), maar dan als 2,5 D game met jaren 80 thema. Toch voor de achievementhoeren een behoorlijke pil volgens mij.

En dat het van Nederlandse bodem komt, is toch wel leuk. Dat ze hem poorten naar consoles had ik zelf overigens niet verwacht (eerder mobile), maar doen ze goed.
Deze twee eigenschappen hebben mij er nu al toe doen besluiten dat ik deze game zeker aan ga schaffen :) Zal ook wel een betaalbaar dingen worden neem ik aan. Hoeveel kost 'ie op Steam?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Rossi46 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 23:00:
[...]

Deze twee eigenschappen hebben mij er nu al toe doen besluiten dat ik deze game zeker aan ga schaffen :) Zal ook wel een betaalbaar dingen worden neem ik aan. Hoeveel kost 'ie op Steam?
15 dollar, maar hijs ook al in de sale geweest. Zal misschien iets duurder zijn, maar meer dan 20 euro wordt het echt niet.

Enne, als iedereen hem nou eens in de NL-store aanschaft, kloppen die statistieken ook eens een keer :>

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 05-06-2015 23:05 ]

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Soundless schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:57:
Gebruikt bedankt.

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik heb sinds een tijdje last van erge hoge latency (157ms). Dit is op bijv. mijn laptop niet het geval (11ms). Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen? Ik heb al contact gehad met Xbox support maar zij geven aan dat ik mijn console moet opsturen, waar ik natuurlijk niet echt behoefte aan heb (tenzij het echt niet anders kan).
init schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 15:53:
Ik heb sinds een tijdje last van erge hoge latency (157ms). Dit is op bijv. mijn laptop niet het geval (11ms). Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen? Ik heb al contact gehad met Xbox support maar zij geven aan dat ik mijn console moet opsturen, waar ik natuurlijk niet echt behoefte aan heb (tenzij het echt niet anders kan).
Die latency waar jij het over hebt, is dat via de test in de netwerk settings van je Xbox?
Zo jah, dan is er niets aan de hand. De test doet namelijk een latency test op een server in Ierland, bovendien is het niet de snelste server. Trek het je dus niet aan.

Wanneer je PC op een Nederlandse server gewoon rond de 10 a 15 ms haalt is er niets mis met je verbinding en xbox.... ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Iemand hier The Swapper al gespeeld ?
Krijgt enkel maar lovende recensies op Metacritics.
Maar is volgens mij wel weer erg kort (8-14 uur)

[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 06-06-2015 19:43 ]

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-10 12:32
8 tot 14 uur lijkt me heel erg hoog gegrepen hoor.

Als je redelijk snel de puzzels doorhebt kan je de game spelen in een drietal uur.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Forza motorsport 6 details:
Breathtaking graphics at 1080px resolution and 50 frames per second. Wet weather, 3D puddles, and night racing test your driving skills. Cutting-edge ForzaTech™ engine powers the unrelenting action and stat-of-the-art-physics at simulation speed.

Ultimate car fantasy
The most cars of any racing game this generation. More than 450 cars all immaculately recreated and customizable, and complete with working cockpits and full damage. Tour 26 world-famous locales including Daytone, Rio, and more..

Never race alone
Home of the greatest racing, tuning and painting community in gaming. 2-player split-screen racing, 24-player races, and realistic Drivatar opponents deliver packed tracks and unrivaled action.
Afbeeldingslocatie: http://compass.xbox.com/assets/b9/10/b910ca59-ed0d-45ca-953f-97d113c78ab8.jpg?n=blade1-img.jpg
Afbeeldingslocatie: http://compass.xbox.com/assets/1a/04/1a046a20-bf43-4bda-89e3-965d226cc7f9.jpg?n=blade2-img.jpg
Afbeeldingslocatie: http://compass.xbox.com/assets/27/56/27568158-4047-432d-9642-ec64c9448488.jpg?n=blade3-img.jpg
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1058304
http://www.xbox.com/ja-JP...67-4f7e-be5b-79cc868573bc

50fps... lijkt me een typo...

Edit:
We reached out to Microsoft for comment and they informed us that "Forza Motorsport 6 will run at 1080p and 60 frames per second on Xbox One, and you will be able to learn more about the game at E3."
http://www.icxm.net/x/Forza-Motorsport-6-Features.html

Okee duidelijk :) ziet er goed uit. Hopelijk nu eindelijk meer bump3rs etc per auto ipv de kale forza bumpers.only gebeuren nu.

[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 06-06-2015 20:27 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

superjona schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 19:54:
8 tot 14 uur lijkt me heel erg hoog gegrepen hoor.

Als je redelijk snel de puzzels doorhebt kan je de game spelen in een drietal uur.
Ouch dat is wel heel kort :-(

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:19
v8power67 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 20:16:

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Edit:
We reached out to Microsoft for comment and they informed us that "Forza Motorsport 6 will run at 1080p and 60 frames per second on Xbox One, and you will be able to learn more about the game at E3."

Okee duidelijk :) ziet er goed uit. Hopelijk nu eindelijk meer bump3rs etc per auto ipv de kale forza bumpers.only gebeuren nu.
Ben vooral benieuwd naar de circuits. Hopelijk zitten er meerdere stratencircuits als Praag bij (Parijs zou mooi zijn).

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Rossi46
Praag en verwanten kunnen mij gestolen worden ;) Graag meer echte circuits. Suzuka moet weer terug bijvoorbeeld!

Het is trouwens wel duidelijk dat de plaatjes héél bewust gekozen zijn. Uiteraard de 458 Speciale, Ferrari zit namelijk niet in pCARS. Uiteraard de nieuwe Ford GT (dat wordt de centrale auto in F6, zoals de McLaren P1 dat bij F5 was). En als laatste een foto van de raceversies van de McLaren 12C en de BMW Z4, in het donker. Precies de auto's en de features (het nachtracen) welke pCARS o.a. zo gaaf maken.

Hmmm, ik begin nu toch wel erg geïnteresseerd te raken in F6 :) Al wordt dat levelen natuurlijk weer een drama. Dat vind ik in pCARS zo heerlijk. Alles is gewoon direct beschikbaar.

[ Voor 72% gewijzigd door Rossi46 op 06-06-2015 22:36 ]

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Rossi46 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:30:
Praag en verwanten kunnen mij gestolen worden ;) Graag meer echte circuits. Suzuka moet weer terug bijvoorbeeld!

Het is trouwens wel duidelijk dat de plaatjes héél bewust gekozen zijn. Uiteraard de 458 Speciale, Ferrari zit namelijk niet in pCARS. Uiteraard de nieuwe Ford GT (dat wordt de centrale auto in F6, zoals de McLaren P1 dat bij F5 was). En als laatste een foto van de raceversies van de McLaren 12C en de BMW Z4, in het donker. Precies de auto's en de features (het nachtracen) welke pCARS o.a. zo gaaf maken.

Hmmm, ik begin nu toch wel erg geïnteresseerd te raken in F6 :) Al wordt dat levelen natuurlijk weer een drama. Dat vind ik in pCARS zo heerlijk. Alles is gewoon direct beschikbaar.
De fictionele circuits (Praag, Alpen) mogen ze van mij ook best achterwegen laten. Beide zijn online een grote ramp met wallriders. Hoor ook weinigracersi uit de elite kring van forza positief over die banen.

Levelen was toch niet zo'n probleem in forza 5? Half uurtje rivals doen en je hebt met een beetje leuke klassering zo 3 ton binnen gehaald. Zit ondertussen op iets van 70 miljoen, en heb er al veel gezien die veel hoger zitten.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

• Rossi46
job115 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:03:
[...]

De fictionele circuits (Praag, Alpen) mogen ze van mij ook best achterwegen laten. Beide zijn online een grote ramp met wallriders. Hoor ook weinigracersi uit de elite kring van forza positief over die banen.

Levelen was toch niet zo'n probleem in forza 5? Half uurtje rivals doen en je hebt met een beetje leuke klassering zo 3 ton binnen gehaald. Zit ondertussen op iets van 70 miljoen, en heb er al veel gezien die veel hoger zitten.
Mwah... Ik was er bij Forza 5 wel snel klaar mee. F5 pakte mij minder dan de voorgaande delen. Moeilijk uit te leggen. Laat ik het zo zeggen, de sfeer (en race mogelijkheden) in pCARS pakken mij veel meer. Daarbij heb ik niet echt de tijd meer om eindeloos te gaan levelen ;) In pCARS heb ik de career mode ook amper gespeeld.

Overigens zitten er in F5 inderdaad een aantal figuren die bizar hoge levels hebben. Die zitten volgens mij echt de hele dag te racen ofzo :)

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

v8power67 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 20:16:

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Edit:

Vet, splitscreen! Blij dat er weer eens een splitscreen game op de Xbox uit komt, vind dat altijd wel lachen, alleen nu eindig je dan meestal bij Halo...

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Bullet NL schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 16:00:
[...]

Die latency waar jij het over hebt, is dat via de test in de netwerk settings van je Xbox?
Zo jah, dan is er niets aan de hand. De test doet namelijk een latency test op een server in Ierland, bovendien is het niet de snelste server. Trek het je dus niet aan.

Wanneer je PC op een Nederlandse server gewoon rond de 10 a 15 ms haalt is er niets mis met je verbinding en xbox.... ;)
De test is inderdaad gedaan via netwerk settings op de XB1. Maar hoe verklaar je dan dat updates downloaden bij mij extreem lang duurt? 2% per half uur downloaden voor bijv de 3e dlc van COD:AW.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
init schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:52:
[...]

De test is inderdaad gedaan via netwerk settings op de XB1. Maar hoe verklaar je dan dat updates downloaden bij mij extreem lang duurt? 2% per half uur downloaden voor bijv de 3e dlc van COD:AW.
DLC is niet een update maar een uitbreiding ;)

Ik weet niet waar het aan kan liggen..

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:19
Ik vind de stratencircuits en fictieve circuits altijd wel leuk. Dat is het voordeel van 26 tracks, dan zit er voor ieder wat wils bij.
Ik ben benieuwd naar de E3, waar FM 6 speelbaar zou zijn. Ik hoop wel dat nachtraces en regenraces optioneel zijn want dat hoeft voor mij niet zo.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zag dat Halo MCC nu voor 29 in de winkel ligt. Hopelijk staat hij ook in de store voor die prijs, wil geen discs meer.

Zijn er nog veel spelers? Heb hem geskipped wegens problemen in het begin. Mijn vrouw en kinderen gaan 2 weken op vakantie met opa en oma, dus ik heb tijd over om weer eens te schieten :p

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb MCC een maand geleden nog geprobeerd en de MP is hier nog steeds bijzonder problematisch. Heb hem ook meer voor de SP gekocht, maar voor de MP kun je hem laten liggen, zelfs voor 30 euro.

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
SinergyX schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:32:
[...]

Dat zijn toch alle afgelopen updates? :P Allemaal 'under the hood'.
Sommige wel, maar dit voor Windows 10 op de Xbox, heb de update trouwens nog niet binnen volgens mij.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:38

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Wie van jullie speelt nog Titanfall?
Ik vind het 1 van de leukere shooters op dit moment

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Rossi46
ThomasXIV schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:43:
Ik heb MCC een maand geleden nog geprobeerd en de MP is hier nog steeds bijzonder problematisch. Heb hem ook meer voor de SP gekocht, maar voor de MP kun je hem laten liggen, zelfs voor 30 euro.
Wat bedoel je precies met "problematisch"? Want ook ik ben nog steeds wel geïnteresseerd in Halo MCC. Ik ben eigenlijk totaal onbekend met Halo (en geen echte shooter fanaat) maar ik hoor altijd dat er een heel goed verhaal achter schuil schijnt te gaan. Is dat echt zo? :)

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:16
Rossi46 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 17:10:
[...]

Wat bedoel je precies met "problematisch"? Want ook ik ben nog steeds wel geïnteresseerd in Halo MCC. Ik ben eigenlijk totaal onbekend met Halo (en geen echte shooter fanaat) maar ik hoor altijd dat er een heel goed verhaal achter schuil schijnt te gaan. Is dat echt zo? :)
Persoonlijk doet het verhaal in de games me weinig. De boeken daarentegen vond ik wél goed.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Soundless
crzyhiphopazn schreef op zondag 07 juni 2015 @ 16:52:
Ik speel het nog en ben het zeker met je eens

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01-2023
ThomasXIV schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:43:
Ik vind problematisch een beetje overdreven, de mp is is gewoon goed speelbaar, maar het is jammer dat je lobby niet behouden blijft na een match en je daardoor weer opnieuw matchmaking moet doen.

xbl: superlucky luke

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:11
De lobby reset is voor de hoofdreden waarom ik Halo niet Mp speel. Wel deze week begonnen met ODST.

Verwijderd

mobygo76 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:13:
De lobby reset is voor de hoofdreden waarom ik Halo niet Mp speel. Wel deze week begonnen met ODST.
Same here. Daarnaast al die H2 maps met de afwijkende hitreg waar ik niks van snap.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Annoying-Orange schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:20:
[...]

Ik vind problematisch een beetje overdreven, de mp is is gewoon goed speelbaar, maar het is jammer dat je lobby niet behouden blijft na een match en je daardoor weer opnieuw matchmaking moet doen.
Hier werkt het gewoon niet, ik vind eigenlijk nooit spelers. Heb hem al 2 keer opnieuw geïnstalleerd maar er verandert niks.
init schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:52:
[...]

Lees even terug in dit of de voorgaande topic's.
Je probleem wordt herhaaldelijk besproken, een lage download snelheid van games heeft in elk geval niets met de ping op de testserver van Xbox Live te maken....

Het enige wat je jij kan doen is de poorten op een juiste manier in je router vrij geven en/of je Xbox in de DMZ zetten. Is de download snelheid dan nog niet om over naar huis te schrijven, dan heb je pech..... je bent dan afhankelijk van de grillen van de download sever i.c.m. met de routering van het verkeer naar jou Xbox.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:14
Mooie screens van Forza 6, nu al zin in.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Voor mij mogen er ook meer stratencircuits in Forza 6. Of ze moeten Project Gotham 5 uitbrengen ;)
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 22:12:
[...]

Same here. Daarnaast al die H2 maps met de afwijkende hitreg waar ik niks van snap.
Ik heb echt enorm genoten van de Halo MCC in dat half uur dat ik het gespeeld heb. Het is echt een enorme klus geweest voor ze om dit te maken (en te fixen) maar kwam erachter dat Halo toch niet echt mijn ding is. In ieder geval niet de vroegere Halo's. Begon met Halo 1, maar na 35 keer dezelfde gang te hebben doorlopen was voor mij de lol eraf. In ieder geval niet in mijn eentje ;)

Ik ben verder redelijk op weg in The Witcher. Echt een onwijs mooie game. Er is zoveel aandacht in de wereld gestopt. Echt tof om te zien. Wel is het redelijk makkelijk als je een wat hoger level bent. Zelfs op Death March.

kevlar01 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:14:
Voor mij mogen er ook meer stratencircuits in Forza 6. Of ze moeten Project Gotham 5 uitbrengen ;)
Nee, Forza moet meer "echte" banen hebben.... Wil je alla PGR5 racen dan kan je altijd richting Horizon (2) Forza 6 moet daar ver weg van blijven. Zoveel mogelijk "echte" circuits en zo min mogelijk duimzuigerij...

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Voor het eerst in lange tijd heb ik gewoon geen gevoel bij de "aankondiging" van een Forza spel. Forza 3 en 4 heb ik helemaal ziek gespeeld en Horizon was ge-wel-dig. Maar bij Forza 5 en FH2 begon het me tegen te staan. Forza 5 miste gewoon de leuke features, de krenten in de pap zeg maar. Alle mogelijke community features waren eruit gesloopt en ik kreeg het ook niet meer voor elkaar om een lekkere tuning eruit te trekken. FH2 was gewoon klote omdat er geen drive was om te winnen zoals in FH1. Er was geen goede kampioenschap, geen progressie meter en ook geen "end-boss". Erg teleurstellend.

Nee, F6 laat ik dus maar aan me voorbij gaan voor alsnog. Misschien later de GOY editie een keer ofzo voor weinig.

Gamertag: YazNL

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:33:
[...]

Ik heb echt enorm genoten van de Halo MCC in dat half uur dat ik het gespeeld heb. Het is echt een enorme klus geweest voor ze om dit te maken (en te fixen) maar kwam erachter dat Halo toch niet echt mijn ding is. In ieder geval niet de vroegere Halo's. Begon met Halo 1, maar na 35 keer dezelfde gang te hebben doorlopen was voor mij de lol eraf. In ieder geval niet in mijn eentje ;)

Ik ben verder redelijk op weg in The Witcher. Echt een onwijs mooie game. Er is zoveel aandacht in de wereld gestopt. Echt tof om te zien. Wel is het redelijk makkelijk als je een wat hoger level bent. Zelfs op Death March.
Halo 2 is wel echt goed om (nogmaals) te spelen. Ziet er stukken beter uit en heeft geen herhalingen van levels. De cutscenes zijn fenomenaal.

Ik ga The Witcher 3 kopen als ik Batman Arkham Knight uitgespeeld heb. Er zijn teveel enthousiaste verhalen van anderen en goede herinneringen van W2 van mezelf. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2015 09:23 ]

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:21:
[...]
Ik ga The Witcher 3 kopen als ik Batman Arkham Knight uitgespeeld heb. Er zijn teveel enthousiaste verhalen van anderen en goede herinneringen van W2 van mezelf. ;)
Heel goed! De 1k is vrij makkelijk te halen ;). Duurt alleen een paar uurtjes :+

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:55
Weet iemand wanneer xbox one games streamen naar windows 10 komt?

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
Gisteren die update binnen gehaald,en ook een update voor Netflix maar nu is Netflix niet meer vloeiend te streamen iemand anders hier ook last van.

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Xenophoben schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:57:
Weet iemand wanneer xbox one games streamen naar windows 10 komt?
Ik vermoed dat dit pas na de officiële release van win10 zal zijn. Ergens eind juli. Ik denk dat we er op de E3 meer over te horen krijgen (tijdens PC gaming show persconferentie op 16 juni)

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
crzyhiphopazn schreef op zondag 07 juni 2015 @ 16:52:
Op het moment niet meer, maar had het er toevallig van het weekend over dat we weer een keer Titanfall aan moeten zetten.
Ik heb het tot enkele weken/maanden geleden nog wel veel gespeeld. Moest en zou de 2k halen. :) Het is inderdaad echt een geweldige shooter. Momenteel heb ik eigenlijk geen MP shooter meer. Das eigenlijk ook voor het eerst. Maar mocht je een potje willen doen en ik ben online, moet je me maar inviten. Het is nooit vervelend om een paar potjes Titanfall te spelen.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:49

nexhil

BAM!

Ik heb TF echt een half jaar links laten liggen. Totdat ik hem een week of 2 oppakte omdat mijn zoontje het wel eens wilde spelen. Een ik kwam tot de conclusie dat ik het spel gemist heb :D

Blijft echt 1 van de betere shooters!

• Jaguar645
Waar blijft die Xbox patch voor The Witcher nou :'( beetje trage meuk zo hoor....

Far Cry 4 is trouwens best leuk om te doen! 3 pakte me net iets meer maar goed het is een leuke tijdvuller zo
Pagina: 1 ... 10 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace