Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:58
Voor de liefhebber die nog een SMITE key wil hebben: W92KK-CFF9Y-C6D67-RQH2D-TT6JZ

en net ook de ODST key als message binnen gekregen. Enorm genoten van de game op de 360 dus ga het nu zeker weer spelen :)

[edit]
uchiha tijntje schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 23:10:
[...]

Hehe, dat had ik ook. Gelukkig had ik net een save game gemaakt. :)

Alleen begreep wel dat er in deze patch ook een bug zat qua xp verdienen wat betreft main quests. Zie ook t Witcher topic.
Ik las het inderdaad. Beetje jammer ook (vooral dat de fix een paar dagen op zich laat wachten) Gisteren wel gewoon XP gehad gelukkig maar toch ga maar elke keer ff saven voordat ik iets inlever

[ Voor 56% gewijzigd door Jaguar645 op 30-05-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrymcburg
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 08:19
smite key:

KY67P-4GT3T-2T6DR-CYGDD-4XWKZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerrymcburg schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:43:
smite key:

KY67P-4GT3T-2T6DR-CYGDD-4XWKZ
Thanks!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:46
justifire schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:33:
The Witcher 3 1.03 patch is live.
We kunnen dus weer gewoon de resume functie gebruiken zonder corrupte savefiles te krijgen.
En de fps is gelocked op 30fps d:)b
Eindelijk!

De game was voor mij vanaf launch echt onspeelbaar door al dat gestotter. Wat een domper was dat zeg. Heb me dus vanaf launch moeten inhouden om niet te spelen. Gisteravond direct weer begonnen en het is echt een wereld van verschil. Camera pannen om Geralt heen is nu zo goed als vloeiend. Zeg niet dat het nu voor de volle 100% vloeiend is maar zoooo veel beter als voorheen.

Kan mij nu eindelijk in de Witcher 3 wereld storten. Nog wel even rekening houden met die XP bug maar ik begin op 0 en gezien mijn tempo is die 1.4 patch er wel voordat ik tegen eventuele problemen aan ga lopen. Hopelijk.

Maar deze game heeft mij wel de ogen geopend wat betreft de reviewsites. Ik ben maar zelden de console problemen tegengekomen waar de community tegenaan loopt. Allemaal 9 en 10'en als reviewcijfers. Echt onbegrijpelijk.

Tenzij er bakken met geld betaald is door CD Red....

[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 30-05-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een key voor smite :)
F6WH3-PK9C9-G7PGX-KWQMX-CWYDZ

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Heb eergister een xbox one met the master chief collectie gekocht. Heerlijk!. Nu sinds vandaag wel een apart probleem met de controller; elke keer als ik schiet en de rumble aangaat hoor ik een zeer irritant zoem. Kan ik hier microsoft voor bellen en gemakkelijk een vervanging krijgen? (als in: ik wil graag kunnen doorspelen en niet eerst drie weken hoeven wachten tot ze eens zeggen dat ik een nieuwe krijg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrytasker schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:16:
Net code ontvangen voor: Halo 3: ODST campaign for Halo: The Master Chief Collection is ready! nice....
Dus die is nu speelbaar?

Edit, ja dus
Wel balen dat ik hem na launch niet gespeeld heb, nu moet ik hem alsnog kopen :(
Hij staat trouwens onder Halo 3 als aparte campaign. 8.1 GB groot.

@XboxP3
@... We have to land Win10 on XB1 before we'll get background music, so a little later.

Titel van het jaar:
Ziet er verder nog grappig uit. Ondanks dat het een 2d platformer is, zit het met de humor wel snor denk ik.

Ik zag ook zojuist dat Jack in the Box in NL Store verkrijgbaar is:
https://store.xbox.com/nl...0c6fe2#gameDetailsSection
€ 24,99
Deze dus:

Spelen met mobiel/tablet lijkt me wel apart?

Maar wat me nog het meest stoort: hij is dus niet vertaald. Dus daar gaat de reden om hem aan te schaffen. Ik snap het, het is veel werk, maar damn. Waarom ie dan in de store komt te staan snap ik niet helemaal. Dat heeft hier dan weinig nut.

[ Voor 78% gewijzigd door Martinspire op 30-05-2015 13:35 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Net van de telefoon af en ik ben de controller dus wel 3 weken kwijt voor onderzoek. Moet dus verplicht nu een extra controller gaan aanschaffen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:44

Winkiller

De Mopperpot

Eduardboon schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:23:
Net van de telefoon af en ik ben de controller dus wel 3 weken kwijt voor onderzoek. Moet dus verplicht nu een extra controller gaan aanschaffen :(
Heb je gevraagd naar het advanced exchange programma bij microsoft ?
Krijg je eerst een nieuwe en dan stuur je de defecte op, doen ze zelfs met de console.
Het is altijd wel handig om 2 controllers te hebben...just to be safe. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Winkiller op 30-05-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Niet naar gevraagd, maar wel gevraagd of zo'n constructie mogelijk was. Het antwoord was nee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Weet iemand toevallig waar ik smite beta keys kan kopen/krijgen? Ik heb mij al een lange tijd geleden op de website ingeschreven voor een code maar krijg maar niks. Zou dit graag met vrienden willen spelen.Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:06:
Weet iemand toevallig waar ik smite beta keys kan kopen/krijgen? Ik heb mij al een lange tijd geleden op de website ingeschreven voor een code maar krijg maar niks. Zou dit graag met vrienden willen spelen.Bedankt.
Zie DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 11:27:
Nog een key voor smite :)
F6WH3-PK9C9-G7PGX-KWQMX-CWYDZ
Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Thx martinspire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smite, niet mijn ding.
Fable Legends is over een paar uur te spelen maar daar heb ik totaal geen hoge pet van op dus ben ergens wel benieuwd :P

Irritant die XP bug in Witcher :(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat even weten wat je van Fable Legends vond :). Die XP bug heeft er voor gezorgd dat ik nog iets van 9 Gwent cards moet vinden, en deze zitten allen in missies later in het spel. :) Nu kom ik ook op het punt dat ik hem even op zij leg om niet teveel quests over te slaan zonder XP te krijgen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik weer eens een keertje halo spelen.. Heb niet altijd tijd. Moet ik weer zo'n trage 2.4G update downloaden. Ik word er een beetje moe van. Al die updates, bugs etc. Niet alleen op de One, maar ook op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Hierbij ook mijn codes voor Smite. Veel plezier ermee :-)

93H6Q-V9PV7-M2DJ3-H3HFR-G7J2Z

en

JJ2DR-CDG3F-7H6KJ-T672Q-YJJTZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 20:33
DeLyon schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 21:06:

JJ2DR-CDG3F-7H6KJ-T672Q-YJJTZ
Thnkx heb deze gebruikt

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:13
Het is weer eens langzaam download dag in xbox land =p Patch van Witcher 3 duurt al bijna een half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 20:24:
Wil ik weer eens een keertje halo spelen.. Heb niet altijd tijd. Moet ik weer zo'n trage 2.4G update downloaden. Ik word er een beetje moe van. Al die updates, bugs etc. Niet alleen op de One, maar ook op de PS4.
1 lichtpuntje: die patch is voor het toevoegen van de campaign van Halo ODST.

1 oplossing: zet je Xbox in die energieslurpstand. Hoef je niet meer te updaten als je wil spelen. Kost geld maar is een optie. (Dat slurpen is overdreven gezegd, las laatst dat een jaar Xbox in slaapstand 19 euro gemiddeld kost.)

@silversin Ik denk dat een patch voor Halo en Witcher op 1 dag niet erg handig gepland is.

Zou ook wel tof van MS zijn om de patchdagen van dinsdag/vrijdag naar maandag/donderdag te verzetten. Verpest minder mensen hun gametijd in het weekend.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2015 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 19:16:
Laat even weten wat je van Fable Legends vond :).
Suf, repetitief en oersaai.
Heb een playthrough gedaan en kreeg er niets voor, weet dus ook niet waar je voor aan het spelen bent.
Bovendien is het eerder een alpha dan een beta, in het dorp kan je echt nergens heen terwijl er volgens mij best wel eea te doen is zodra de game klaar is.
Gameplay : RT,RT,RT,RT,RT,X,Y,B,RT,RT,RT.....etc....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Eduardboon schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:23:
Verplicht? Je kunt ook wat anders gaan doen natuurlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef zaterdag 30 mei 2015 @ 23:33:
[...]

Suf, repetitief en oersaai.
Heb een playthrough gedaan en kreeg er niets voor, weet dus ook niet waar je voor aan het spelen bent.
Bovendien is het eerder een alpha dan een beta, in het dorp kan je echt nergens heen terwijl er volgens mij best wel eea te doen is zodra de game klaar is.
Gameplay : RT,RT,RT,RT,RT,X,Y,B,RT,RT,RT.....etc....
Jammer, heb de Fable spellen altijd met veel plezier gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:13
Ik had Witcher 3 beter niet kunnen updaten. Blijkbaar zit er een no-xp bug in, waardoor je geen xp krijg na quests. Ach ja, ik vermaak me wel met Halo:ODST totdat er een patch uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Laatst online: 17-09 14:46
even off topic.....weet namelijk niet waar ik het anders moet vragen..

2 dagen geleden had ik een raar iets met mn x360..ik deed m aan maar t geluid deed t niet terwijl andere dingen zoals dvd/upcbox t wel gewoon geluid gaven.......na een paar keer uit/aan had ik wel weer geluid.....is mn oude elite het aan t begeven? hij lijkt ook trager in het menu dan voorheen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Dit is het xbox one topic hoor.........voor het xbox 360 topic moet je hier zijn :::::> Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 67
joey82 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 13:25:
even off topic.....weet namelijk niet waar ik het anders moet vragen..

2 dagen geleden had ik een raar iets met mn x360..ik deed m aan maar t geluid deed t niet terwijl andere dingen zoals dvd/upcbox t wel gewoon geluid gaven.......na een paar keer uit/aan had ik wel weer geluid.....is mn oude elite het aan t begeven? hij lijkt ook trager in het menu dan voorheen..

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Laatst online: 17-09 14:46
Opuske schreef op zondag 31 mei 2015 @ 16:52:
Dit is het xbox one topic hoor.........voor het xbox 360 topic moet je hier zijn :::::> Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 67

[...]
ik zei ook ( even ) off topic :)

maar tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Spelen meer mensen op een monitor? En zo ja, krijgen jullie de brightness wel zo ingesteld dat je zonder de schuif van een game aan te passen iets "barely visible" hebt? Ik zelfs met brightness en contrast op 0 niet; alles duidelijk zichtbaar :p.En dat op een MVA scherm. (in internet explorer zie ik de volledige range gewoon goed, dus lijkt me een brightness issue in de game) En RGB op full zetten geeft een rare combo van zwart met fletse kleuren in sommige games. tips?

[ Voor 16% gewijzigd door Eduardboon op 31-05-2015 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:38
Slechte zwartwaardes van je monitor? Wat is het merk en type.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
LuisjeNL schreef op zondag 31 mei 2015 @ 22:52:
Slechte zwartwaardes van je monitor? Wat is het merk en type.
Met de zwartwaarden is niets mis :) Het is de Iiyama prolite XB2483HSU. Ook de PC is erop aangesloten en dat ziet er prima uit, evenals de PS4.

Alleen op de xbox one krijg ik bij de menuutjes met "barely visible" of een grijs vak op 1 met limited - limited, of ik mag genieten van clipping (dan wordt er wel zwart gemaakt)

In forza horizon kan ik de brightness wel ingame omlaag schroeven (van 60 naar 45) voor een mooi beeld. Maar in the master chief collection kan dat bijvoorbeeld niet, daar lijkt alles dus altijd erg flets. Als ik brightness en contrast aanpas in de monitor zelf wordt alles wel donkerder, maar niet minder flets.

Edit: blijkbaar geeft de Xbox niet aan de monitor door wanneer hij limited en full wil hebben, dus gaat de monitor altijd op full staan. Wat dus de flese kleuren geeft. Wel apart dat internet exploren alle kleuren dan juist toont, maar alas.

Xbox op een tv aangesloten en limited gezet: alles perfect. Ik ga helaas dus niet van de monitor genieten wat betreft de Xbox.

Edit2: de ps4 nog eens geprobeerd en zowel op limited als op full geeft die dezelfde beleving. Driveclub gestart om de zwartwaarden te testen en helemaal goed. Denk dat de Xbox dan maar de tv console wordt en de ps4 de priveconsole (al spelen we alleen halo op de Xbox dus best jammer dat het niet anders werkt). Halo ziet er wel weer erg mooi uit!

[ Voor 30% gewijzigd door Eduardboon op 01-06-2015 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Ik moet even afkloppen nog maar volgens mij heb ik gelukkig geen last van de Witcher XP bug. Voordat ik naar Skellige ging was ik nog 19 en daar naar 21 gekomen. Verder krijg ik alsnog voor elke Withcher contract/main mission een sloot XP die ook netjes verwerkt wordt in de XP balk.

Moet zeggen dat Skellige wel erg mooi gedaan is :) en best een groot gebied ook zeg! Moet nog maar eens een bootje pakken om alle undiscovered locations op zee af te varen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Van het weekend Ryse of Rome gekocht, grafisch prachtig, weinig games die mooier zijn..
Leuke setting, en ik vindt het heerlijk spelen (ondanks de slechte reviews)

Prima game voor mij.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alien Isolation is nog een dag in de aanbieding. Goed spel! Al hou ik steeds max een uurtje ermee uit. Nog voordat het echt eng werd, zat ik op het puntje van mijn stoel. Als je van stealth en horror houdt is dit echt wel een aanrader. Als je alleen van achievements (heel moeilijk) en lieve knuffelbeertjes (niet aanwezig) houdt, sla je hem over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

@Eduardboon Speel op een Samsung Monitor maar heb tot nu toe nergens last van gehad.
Alle games zien er prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:46:
Alien Isolation is nog een dag in de aanbieding. Goed spel! Al hou ik steeds max een uurtje ermee uit. Nog voordat het echt eng werd, zat ik op het puntje van mijn stoel. Als je van stealth en horror houdt is dit echt wel een aanrader. Als je alleen van achievements (heel moeilijk) en lieve knuffelbeertjes (niet aanwezig) houdt, sla je hem over.
Ah ja thanks voor de herinnering! Game staat al een tijdje op de wishlist en voor dit geld kun je het niet laten liggen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je alleen van achievements (heel moeilijk) en lieve knuffelbeertjes (niet aanwezig) houdt, sla je hem over.
Uchiha had hem toch al ? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyouri
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-08 11:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Heerlijk, vorig deel was grafisch al beste wat ik tot nu toe gezien heb op de next-gen.
Nieuwe deel samn met mijn vrouw spelen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:15:
[...]

Uchiha had hem toch al ? _O-
Nee, dat spel is veel te eng voor mij. :) Ik had Metro Last Light al amper kunnen spelen met al die achterlijke spinnen. En ik houd best van moeilijke achievements hoor! Eén spel moet dat al wel aantonen ;)

Giana Sister's Directors Cut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:40
Ik ook, maar ik ga hem pas volgend kopen. Dit jaar toch geen tijd voor met Battlefront en Halo5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Volgende probleem alweer gevonden: Netflix stottert :+. Gelukkig tig andere apparaten voor netflix maar toch een beetje gek dat deze multimediabox dat noet goed doet. Ach, dan nog maar een potje halo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Eduardboon schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:51:
Volgende probleem alweer gevonden: Netflix stottert :+. Gelukkig tig andere apparaten voor netflix maar toch een beetje gek dat deze multimediabox dat noet goed doet. Ach, dan nog maar een potje halo :p
Stotteren? Mijn vriendin heeft die de afgelopen weken echt bijna non-stop gebruikt (ziek) en niks geen klachten terwijl ze best kritisch is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ninjetsu NL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:57:
[...]

Stotteren? Mijn vriendin heeft die de afgelopen weken echt bijna non-stop gebruikt (ziek) en niks geen klachten terwijl ze best kritisch is :Y)
zit hier toch echt met een gare framerate te kijken, lijkt wel 15 ofzo haha. Gelukkig op de ps4, Apple tv en app van de tv zelf geen last van, maar wel gek natuurlijk. Vind het overigens ook jammer dat Netflix default naar 5.1 terwijl de Xbox op stereo staat. Misschien ben ik wat verwend wat dat betreft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Eduardboon schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:01:
[...]

zit hier toch echt met een gare framerate te kijken, lijkt wel 15 ofzo haha. Gelukkig op de ps4, Apple tv en app van de tv zelf geen last van, maar wel gek natuurlijk. Vind het overigens ook jammer dat Netflix default naar 5.1 terwijl de Xbox op stereo staat. Misschien ben ik wat verwend wat dat betreft :+
als mijn xbox op wifi zit is netflix niet vooruit te branden, als ik hem op utp gooi geen probleem. Rare is al s ik netflizx op ipad gebruik icm appletv is de framerate veel hoger. Het is echt een drama op de xbox op wifi. En mijn wifi linksys wrt320n router staat er 50 cm naast ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar jij houdt toch niet van stealth? Althans in Sniper Elite 3 heb je in ieder geval er nog nooit van gehoord ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mars18 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:18:
Van het weekend Ryse of Rome gekocht, grafisch prachtig, weinig games die mooier zijn..
Leuke setting, en ik vindt het heerlijk spelen (ondanks de slechte reviews)

Prima game voor mij.
Helemaal mee eens, inderdaad jammer dat er zoveel slechte reviews zijn. Is in mijn ogen grafisch het beste spel op de XO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryse is inderdaad een vermakelijke game. Hij werd compleet afgezeken door de QTE, maar op de hoogste moeilijkheidsgraad was het nog best een pittige game. Zeker de aanschaf waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:54:
[...]

Maar jij houdt toch niet van stealth? Althans in Sniper Elite 3 heb je in ieder geval er nog nooit van gehoord ;).
Als ik de hoofd van een Nazi zie, gebeirt er maar 1 ding.

kogel er per ongeluk naast en het hele 3e rijk op mijn dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:35:
[...]
kogel er per ongeluk naast en het hele 3e rijk op mijn dak
Dan hebben wij toch een twee onder een kap :P

Maar hoe speelt Alien eigenlijk dan? Is het 8 uur hide and seek spelen of zitten er ook nog andere gameplay in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
muffstuff schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:23:
[...]
En mijn wifi linksys wrt320n router staat er 50 cm naast ;w
Waarom dan niet even een utp kabeltje ertussen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:38:
[...]

Dan hebben wij toch een twee onder een kap :P

Maar hoe speelt Alien eigenlijk dan? Is het 8 uur hide and seek spelen of zitten er ook nog andere gameplay in?
Zoeken, zoeken en nog eens zoeken naar collectibles. En angstig in kasten zitten en onder tafels kruipen. En vergeten wat kruipen is waardoor je per ongeluk als een manke ezel sprint en het halve ruimtestation achter je aan krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
[...]

als mijn xbox op wifi zit is netflix niet vooruit te branden, als ik hem op utp gooi geen probleem. Rare is al s ik netflizx op ipad gebruik icm appletv is de framerate veel hoger. Het is echt een drama op de xbox op wifi. En mijn wifi linksys wrt320n router staat er 50 cm naast ;w
Waarom heb je die UTP kabel er niet in gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:33:
Ryse is inderdaad een vermakelijke game. Hij werd compleet afgezeken door de QTE, maar op de hoogste moeilijkheidsgraad was het nog best een pittige game. Zeker de aanschaf waard!
Zeker !
Enkel vond ik de DLC wel uitmelkerij, die heb ik dan ook overgeslagen.
Om vervolgens mijn 100% completion beetje bij beetje terug te zien lopen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
justifire schreef op maandag 01 juni 2015 @ 20:04:
[...]

Zeker !
Enkel vond ik de DLC wel uitmelkerij, die heb ik dan ook overgeslagen.
Om vervolgens mijn 100% completion beetje bij beetje terug te zien lopen }:|
Hmm,

Ik heb volgens mij een versie waar uitbreidingen bij zitten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:29
[...]

heb gene enkel probleem met streamen. Is de router niet de bottleneck? is wel een oudje...

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Mars18 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:04:
[...]

Heerlijk, vorig deel was grafisch al beste wat ik tot nu toe gezien heb op de next-gen.
Nieuwe deel samn met mijn vrouw spelen :)
Wat?

Tom Raider grafisch beste?

No offense, maar je hebt zeker twee games in totaal gezien op next gen dan? :+

Zag er leuk uit maar zo spectaculair was het toch ook weer niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
justifire schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:48:
[...]

Waarom dan niet even een utp kabeltje ertussen :?
heb ik nu ook, maar het gaat mij er om dat het een vreemde situatie is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Brutal1ty schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:25:
[...]

Wat?

Tom Raider grafisch beste?

No offense, maar je hebt zeker twee games in totaal gezien op next gen dan? :+

Zag er leuk uit maar zo spectaculair was het toch ook weer niet? :P
Ik heb er meer dan genoeg gespeeld.
Noem eens 2 titels op die mooier zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Ik denk dat om te beginnen Ryse al (een stuk) mooier is dan Tomb Raider. TR ziet er verder wel gewoon prima uit overigens :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
[...]

Zal dat eens proberen. Hij geeft over draadloos wel netjes 120mbit aan bij de test en download games ook razendsnel. Je zou denken dat Netflix dan geen probleem moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:36
Jaguar645 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:37:
Voor de liefhebber die nog een SMITE key wil hebben: W92KK-CFF9Y-C6D67-RQH2D-TT6JZ
[...]
Code nog gebruikt! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk dat ze terug is, maar oogt beetje te generiek in style van Milena en Kitana. Ik had persoonlijk toch gewoon Jade gezien, Tanya is mij te vaag in het MK wereldje.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

DeMoN schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:01:
Iemand de gratis CastleStorm al gespeeld? En?
Hele late reactie, maar: awesome! Normaal ben ik niet zo'n fan van die gratis spelletjes, maar deze is echt heel vermakelijk. De vorige, Rayman, heb ik ook aardig wat uurtjes inzitten :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:47:
[...]

Leuk dat ze terug is, maar oogt beetje te generiek in style van Milena en Kitana. Ik had persoonlijk toch gewoon Jade gezien, Tanya is mij te vaag in het MK wereldje.
Had zelf ook liever Kabal, Rain, Frost of Smoke gezien.
Tanya en Tremor kan mij niet echt boeien maar goed, Jason is ook een van mijn favorieten geworden dus wie weet >:)
Gok er op dat 99% van de DLC eigenaren uit zit te kijken naar Predator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:26:
[...]

Had zelf ook liever Kabal, Rain, Frost of Smoke gezien.
Tanya en Tremor kan mij niet echt boeien maar goed, Jason is ook een van mijn favorieten geworden dus wie weet >:)
Gok er op dat 99% van de DLC eigenaren uit zit te kijken naar Predator.
Zeker dat die laatste 2 gewoon in game zitten, net als barraka. En dat filmpje van iemand die Sindel al werkend had gekregen (maar niet alle moves zaten ingame). Predator lijkt me wel wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Heb momenteel niet echt een bepaald spel dat ik persé wil kopen. Nog aanraders? :)

Wat me eigenlijk vet lijkt is gewoon een shooter ala Return to Castle Wolfenstein. Echt nog ouderwets 'moffen knallen', als je begrijpt wat ik bedoel. Zonder aliens etc, zonder teveel lastige missies. Gewoon knallen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:04:
Heb momenteel niet echt een bepaald spel dat ik persé wil kopen. Nog aanraders? :)

Wat me eigenlijk vet lijkt is gewoon een shooter ala Return to Castle Wolfenstein. Echt nog ouderwets 'moffen knallen', als je begrijpt wat ik bedoel. Zonder aliens etc, zonder teveel lastige missies. Gewoon knallen.
Dan zou ik de twee recente Wolfensteins spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zozo, veel research gedaan zeker dennahz? Pffff :/

Google "Xbox One shooters" en doe je ding zou ik zeggen :X

[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 02-06-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolfenstein voor SP en Titanfall voor MP :Y
Vind Titanfall toch wel 1 van de meest gebalanceerde shooters die er momenteel te spelen is.
Beperkte keuze uit wapens, geen achterlijke perks en vooruitstrevend met verticale gameplay.
En kan Sniper Elite III ook wel aanraden maar daar heb je meer geduld voor nodig dan lekker vol gas knallen :+

[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 02-06-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 00:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Dennahz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:04:

Wolfenstein: The New Order en Wolfenstein: The Old Blood. Duh.

Perfecte mix tussen stealth en knallen, ziet er mooi uit, verhaal zit prima in elkaar, zit genoeg gameplay ook in. Alleen geen multiplayer.

[ Voor 13% gewijzigd door Willybubba op 02-06-2015 16:00 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de heksen onder ons, gratis DLC van deze week :)
Afbeeldingslocatie: http://thatsgaming.nl/wp-content/uploads/2015/06/6831406e45bd65fb9cddc29017349475.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Afgelopen weekend Hitman Absolution uitgespeeld in een ruk op mijn xbox360! Echt veel plezier mee gehad! Mag van mij gerust geremastered op d XO uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:44

Winkiller

De Mopperpot

Zeer vermakelijk om naar te kijken, maar niet meer dan dat. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:26:
[...]

Dan zou ik de twee recente Wolfensteins spelen. ;)
Ja, jammer dat er geen demo beschikbaar is (voor zover ik weet).
Martinspire schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:43:
Zozo, veel research gedaan zeker dennahz? Pffff :/

Google "Xbox One shooters" en doe je ding zou ik zeggen :X
Sorry :( Veel shooters zijn niet echt direct wat ik zoek. Wil echt die style/het gevoel van vroeger hebben.

Games als Soldier of Fortune 2 bijv. Heerlijk. Gewoon doelloos rondknallen :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Bekijk deze maar even. Geeft een goed beeld van beide Wolfensteins, en met name de manier waarop je levels kan spelen. Stealth, of all out war.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:15:
Wolfenstein voor SP en Titanfall voor MP :Y
Vind Titanfall toch wel 1 van de meest gebalanceerde shooters die er momenteel te spelen is.
Beperkte keuze uit wapens, geen achterlijke perks en vooruitstrevend met verticale gameplay.
+1. Titanfall is voor mij de beste online shooter van de afgelopen jaren. Eigenlijk sinds CoD 4 MW uit is gekomen. :)

Precies zoals je zegt. Beperkte wapens en geen achterlijke perks! MW1 begon deze trend en werkte dat nog best goed uit. Na MW1 is dat volledig uit de hand gelopen, waardoor de laatste CoD's vaak zo ongelooflijk ongebalanceerd ogen met alle perks, attachments, killstreaks, pointstreaks, deathstreaks, etc :P

Oja, vergeten. The biggest mistake of all: The care package!

----------------

Edit, wat is er trouwens voor update van 2 gig? Heb op dit moment enkel en alleen verbinding via mijn telefoonabbo, dus dat is me wat even te gortig :)

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-06-2015 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Het is erg cool dat je een bootje nu hebt in The Witcher 3 maar pffff wat is het afgaan van de undiscovered locations me dodelijk saai zeg in Skellige.....

Ondertussen wel 24 geworden en een set Feline enhanced gear gecraft :)

Gisteren ook maar eens Far Cry 4 besteld kon voor een paar euro verschil nog een Kyrat edition halen dus ach ja waarom ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:28:
[...]

+1. Titanfall is voor mij de beste online shooter van de afgelopen jaren. Eigenlijk sinds CoD 4 MW uit is gekomen. :)

Precies zoals je zegt. Beperkte wapens en geen achterlijke perks! MW1 begon deze trend en werkte dat nog best goed uit. Na MW1 is dat volledig uit de hand gelopen, waardoor de laatste CoD's vaak zo ongelooflijk ongebalanceerd ogen met alle perks, attachments, killstreaks, pointstreaks, deathstreaks, etc :P

Oja, vergeten. The biggest mistake of all: The care package!

----------------

Edit, wat is er trouwens voor update van 2 gig? Heb op dit moment enkel en alleen verbinding via mijn telefoonabbo, dus dat is me wat even te gortig :)
De 2gb patch schijn je alleen te krijgen als je niet helemaal bijloopt met de preview-versies, anders moet ie 275mb zijn geweest. Zelf niet gezien maar kwam op reddit mensen tegen die hetzelfde hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apart, want zit toch echt in het preview program.

Edit:

Zijn het alleen maar onderwater loot kistjes?

[ Voor 37% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-06-2015 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag dat de Jackbox Party box in de aanbieding was, eerste paar potjes, nog best grappig :P
Werkt via website waar je via je mobiel inlogt en zo meedoet aan de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Was te verwachten maat alsnog erg blij mee! :P

Hoewel ze nooit de pracht en geniale van Fallout 2 hebben kunnen evenaren is de serie op zijn eigen een zeer goede pad in gegaan die de naam Fallout in ieder geval waardig blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:38:
Zag dat de Jackbox Party box in de aanbieding was, eerste paar potjes, nog best grappig :P
Werkt via website waar je via je mobiel inlogt en zo meedoet aan de game.
Maar er is toch niets vertaald en niets gelocaliseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
uchiha tijntje schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:21:
Apart, want zit toch echt in het preview program.

Edit:

Zijn het alleen maar onderwater loot kistjes?
Meeste zijn smuggler caches samen met sirens of drowners. Paar Spoils of War gezien en heeel soms als het tegen een eiland aanzit is het een hidden treasure of guarded treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 01:11:
[...]

Maar er is toch niets vertaald en niets gelocaliseerd?
Nope, volledig engels. Best goed te doen, al zitten er wat vage woorden tussen die je toevallig moet weten. Tekenen is veruit makkelijkste op tablet (voorkeur met pen) of op de PC, telefoon kan je niet zoveel details mee geven. Wel nadeeltje, iedereen die mee doet moet internet verbinding hebben (het is gewoon een app op de website die verbinding heeft met de game).

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 03-06-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In die categorie is trivial pursuit voor 7,50 te koop. Best vermakelijk om met wat mensen te doen. Wel veel Amerikaanse vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Willybubba schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:53:
[video]

Bekijk deze maar even. Geeft een goed beeld van beide Wolfensteins, en met name de manier waarop je levels kan spelen. Stealth, of all out war.
Thanks! Ziet er lekker uit :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
harrytasker schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:20:
Afgelopen weekend Hitman Absolution uitgespeeld in een ruk op mijn xbox360! Echt veel plezier mee gehad! Mag van mij gerust geremastered op d XO uitkomen.
Die was erg tof idd en als je volledig stealth speelt nog best uitdagend ook kan ik me herinneren. Zeker als je ook voor de alternatieve doelen gaat.

Die zie ik ook graag als HD remake komen. Of beter nog een nieuwe versie op de E3.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaguar645 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:59:
[...]

Meeste zijn smuggler caches samen met sirens of drowners. Paar Spoils of War gezien en heeel soms als het tegen een eiland aanzit is het een hidden treasure of guarded treasure
Ok, dat is wat minder, want het zijn er veeeeeeeeeel. :) Ben nu wel een beetje door mijn sidequests / openstaande treasure hunts heen. Wilde eigenlijk nog wachten op de patch die de XP bug fixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

uchiha tijntje schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:20:
[...]

Ok, dat is wat minder, want het zijn er veeeeeeeeeel. :) Ben nu wel een beetje door mijn sidequests / openstaande treasure hunts heen. Wilde eigenlijk nog wachten op de patch die de XP bug fixt.
Dat probleem heb ik ook, maar ik raak door de level appropriate sidequests en contracts en zo heen, bijna alles wat ik heb staan is rood dus te hoog level... Dus nu maar een save gemaakt als backup (mocht ik last krijgen kan ik daarnaartoe terug) en toch maar verder met de main quest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Hoe speelt project cars trouwens na de patch?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ourplayground schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:32:
Ik merk stuk minder 'stuttering' (game hangt gewoon), maar geluid gaat nog wel vaak 'raar' doen. Maar nu racestuur helemaal vaag doet in die game, speel ik het ook niet zoveel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 22:51

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

ourplayground schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:32:
Project Cars is gewoon nog niet af. Er zitten te veel bugs in. Ze hebben nog wel even een paar maanden nodig om de boel strak te krijgen. |:(

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Miesjh schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:33:
[...]

Project Cars is gewoon nog niet af. Er zitten te veel bugs in. Ze hebben nog wel even een paar maanden nodig om de boel strak te krijgen. |:(
SinergyX schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:28:
[...]

Ik merk stuk minder 'stuttering' (game hangt gewoon), maar geluid gaat nog wel vaak 'raar' doen. Maar nu racestuur helemaal vaag doet in die game, speel ik het ook niet zoveel meer.
ok, thanks. Ik heb hem zojuist 2e hands gekocht en zal het vanavond eens proberen.. had gehoopt dat inmiddels de grootste problemen wel weg waren maar dat valt dus tegen..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ourplayground schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:26:
ok, thanks. Ik heb hem zojuist 2e hands gekocht en zal het vanavond eens proberen.. had gehoopt dat inmiddels de grootste problemen wel weg waren maar dat valt dus tegen..
Game is zeker niet slecht, al kan ik niet spreken over de issues met de controllers (begreep dat met controller soms hele rare inputs kreeg), blijft de XBO versie ook gewoon achter op de PS4/PC versie, zeker mbt lobby-browser.. welke XBO dus niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Willybubba schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:58:
[...]

Dat probleem heb ik ook, maar ik raak door de level appropriate sidequests en contracts en zo heen, bijna alles wat ik heb staan is rood dus te hoog level... Dus nu maar een save gemaakt als backup (mocht ik last krijgen kan ik daarnaartoe terug) en toch maar verder met de main quest...
uchiha tijntje schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:20:
[...]

Precies dat probleem heb ik hier ook. Eigenlijk geen enkele contract of secondary quest mee die groen is voor me en de mainquest is al een tijdje grijs :)

Daarom dacht ik ook van nouja dan maar de undiscovereds afgaan in de hoop dat de patch er snel een beetje is... En die mag nu best wel komen!

Gelukkig net FarCry 4 binnen gekregen dus kan wel iets anders tussendoor doen zometeen
Pagina: 1 ... 9 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace