- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Met interessant blijf je vrij mild... ik had (net als het einde van Episode 2) een serieus WTF moment, en eerlijk gezegt... ik weet nog steeds niet wat ik er echt mee aan moetnFo schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:22:
[...]
Life is Strange Episode 3 net uitgespeeld, weer erg leuk en een interessante plot twist op het eind.

Ik snap eigenlijk gewoon niet dat dit spel niet veel hogere reviewcijfers krijgt. 1 van de betere games qua storytelling wat mij betreft.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik zie heel wat anders in de NL store van X1justifire schreef op maandag 25 mei 2015 @ 10:07:
Microsoft mag van mij de store wel eens aan gaan passen / opdelen in aparte secties.
Eerste pagina staat zowat helemaal vol met driedubbelle pre-order versies en op pagina 2 staan de games die deze week zijn uitgebracht![]()
Dit word in de toekomst natuurlijk alleen maar erger als ze er niets aan doen.
Tabje pre-order / released / indie zou een stuk meer orde op de site brengen.
De pre-orders zijn allemaal nog niet uit, bedoel je met de driedubbele pre-order versies de ESO ( Elder scrolls online) edities ?
Dat zijn 3 hele verschillende pre-order edities.
Al zou de Addon store wel een grote beurt mogen krijgen.
Nee nog niet, alleen de Kinect problemen die ik omschreven heb. Maar ik heb inderdaad een afspraak met Xbox Support dat onze XBO 1 op 1 omgeruild (AE) gaat worden als de nieuwe Kinect het probleem weer niet oplost.justifire schreef op zondag 24 mei 2015 @ 23:14:
[...]
Heb je toevallig ook last dat games zo nu en dan op het startscherm blijven hangen ?
En dat handbewegingen via Kinect overal over je scherm heen schieten ?
Tip: Misschien vooral / enkel interessant voor de Belgen op deze fora, maar komende dagen (27-31 mei) zakt de prijs voor een Xbox One in de Media Markt naar 299,17 euro (de BTW van 21% trekken ze daar van af, betalen ze dus zelf).
Voor meer informatie: http://www.mediamarkt.be/...14-Folder.html?langId=-17
Zo heb ik het ook gedaan, echt ideaal, zit je tenminste niet twee weken zonder xbox.Winkiller schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:57:
[...]
Nee nog niet, alleen de Kinect problemen die ik omschreven heb. Maar ik heb inderdaad een afspraak met Xbox Support dat onze XBO 1 op 1 omgeruild (AE) gaat worden als de nieuwe Kinect het probleem weer niet oplost.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Verwijderd
Zie je hem voor meer niet staan?-Nexus- schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 03:22:
Zie hem voor 6,95 staan en niet voor 5.
Thanks, bericht aangepast.

Moet dus Riptide zijn
Neemt niet weg dat je wel 3x hetzelfde icoon (groot!!) ziet staan. Waarom niet gewoon 1 entry met daaronder de verschillende mogelijkheden.Rockvee2 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:55:
[...]
De pre-orders zijn allemaal nog niet uit, bedoel je met de driedubbele pre-order versies de ESO ( Elder scrolls online) edities ?
Overigens heeft Larry Hyrb al bevestigd dat de store aangepast gaat worden omdat ze het zelf ook een zooitje vinden. Gaat alleen even duren (en deze bevestiging was al even geleden, wie weet met de E3?)
Gamertag: YazNL
Ik heb Project Cars en een X1 stereo headset(die van microsoft) gekocht daar heb ik alleen een probleem mee.
Als ik in PC Rem dan gaat het geluid uit maar als ik de rem los laat gaat het geluid aan.
Dat gebeurt alleen in een race (in iedere modus) en niet in de menu's als ik op LT druk, in andere spellen heb ik er ook geen last van.
Ligt het dan aan de headset of aan project cars?
Hebben jullie ideeën voor een oplossing?
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Ik krijg morgen precies die headset en heb pCARS, dus ik zal het dan gelijk even uitproberen. Ik hoop dat het niet hoort...zoepersooi schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:14:
Ik weet niet precies of dit het juiste topic is voor deze vraag, zo niet hoor ik het graag.
Ik heb Project Cars en een X1 stereo headset(die van microsoft) gekocht daar heb ik alleen een probleem mee.
Als ik in PC Rem dan gaat het geluid uit maar als ik de rem los laat gaat het geluid aan.
Dat gebeurt alleen in een race (in iedere modus) en niet in de menu's als ik op LT druk, in andere spellen heb ik er ook geen last van.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dit probleem staat trouwens nog niet als verholpen op de aankomende patch:
http://forum.projectcarsg...g-Patch-1-3-Release-notes
[ Voor 41% gewijzigd door Pandanl op 26-05-2015 10:18 ]
Is een bekende bug, als je de controller via de kabel aansluit is het verholpen. Word hopelijk gefixed in de patch die ooit uit moet komenzoepersooi schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:14:
Ik weet niet precies of dit het juiste topic is voor deze vraag, zo niet hoor ik het graag.
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Wheel Controllers:Pandanl schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:12:
Dit probleem staat trouwens nog niet als verholpen op de aankomende patch:
http://forum.projectcarsg...g-Patch-1-3-Release-notes
* Fanatec wheels – Fixed the issue with steering jolts that some users experience.
Hoeveel mensen zullen er nu echt met die Wheel base rijden? Die V2 met de toekomstige Hub gaat gewoon 1000+ kosten, nog zonder pedalen. (al zouden ze dit jaar nog komen met een goedkopere 'all in' set voor de XBO).
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2015 11:53 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat had ik inderdaad gemerkt.job115 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:18:
[...]
Is een bekende bug, als je de controller via de kabel aansluit is het verholpen. Word hopelijk gefixed in de patch die ooit uit moet komen
Ik hoopte alleen dat het probleem bij mij lag maar helaas niet
Hopelijk lossen ze het snel op
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Dat moet je juist niet hopen. Als het alleen bij jou ligt dan heb je een probleem. Een game developer gaat geen probleem aanpakken waar alleen zoepersooi last van heeft. Hoe meer mensen klagen hoe eerder en beter het opgelost gaat worden.zoepersooi schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:17:
[...]
Ik hoopte alleen dat het probleem bij mij lag maar helaas niet
Gamertag: YazNL
Ja ze kunnen zich beter richten op de FFB problemen van de Thrustmaster TX, daar rijden veel meer mensen mee.SinergyX schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:52:
[...]
Wheel Controllers:
* Fanatec wheels – Fixed the issue with steering jolts that some users experience.
Hoeveel mensen zullen er nu echt met die Wheel base rijden? Die V2 met de toekomstige Hub gaat gewoon 1000+ kosten, nog zonder pedalen. (al zouden ze dit jaar nog komen met een goedkopere 'all in' set voor de XBO).
[ Voor 20% gewijzigd door Pandanl op 26-05-2015 15:56 ]
Koptelefoon is net nieuw dus die had ik kunnen ruilenYaz schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:40:
[...]
Dat moet je juist niet hopen. Als het alleen bij jou ligt dan heb je een probleem. Een game developer gaat geen probleem aanpakken waar alleen zoepersooi last van heeft. Hoe meer mensen klagen hoe eerder en beter het opgelost gaat worden.
En spel had ik opnieuw kunnen installeren
Mijn eerste reactie was ook iets van: WTF, ik speel het denk nog een keer even.BM schreef op maandag 25 mei 2015 @ 10:22:
[...]
Met interessant blijf je vrij mild... ik had (net als het einde van Episode 2) een serieus WTF moment, en eerlijk gezegt... ik weet nog steeds niet wat ik er echt mee aan moet
Ik snap eigenlijk gewoon niet dat dit spel niet veel hogere reviewcijfers krijgt. 1 van de betere games qua storytelling wat mij betreft.
Cijfers voor ep 3, is het hoogt tot nu toe, misschien de lip sync nog iets verbeteren.
Verwijderd
Haha. Toch een gekke (en vieze) fout voor een Engelsman.Notna schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:37:
Waarom krijg ik een vieze gedachte bij 'Ripetide'
Moet dus Riptide zijn![]()
![]()
Alleen lezen voor mensen die episode 3 van Life is Strange hebben gespeeld of niets geven om spoilers:nFo schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:41:
[...]
Mijn eerste reactie was ook iets van: WTF, ik speel het denk nog een keer even.
spoiler:Hopelijk kom je wel weer uit die foto, blij dat ik het geld niet gejat heb.
Cijfers voor ep 3, is het hoogt tot nu toe, misschien de lip sync nog iets verbeteren.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
In eerste instantieuchiha tijntje schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 18:11:
[...]
Alleen lezen voor mensen die episode 3 van Life is Strange hebben gespeeld of niets geven om spoilers:
spoiler:Had jij in episode 2 Kate kunnen redden of niet? Ik heb Kate in ieder geval van het dak kunnen praten. Ik weet dat als je de verkeerde opties kiest Kate gewoon van het dak springt. In episode 3 komt Kate echt best vaak voor in dialogen of in emails, of in teksten op muren, etc. Ik ben erg benieuwd hoe het spel is als Kate in episode 2 springt. Iemand die dit kan toelichten? Zelf wacht ik met een 2e playthrough totdat ik alle vijf de episodes heb gespeeld.
Maar aangezien het aan het einde was van Ep2, even opnieuw gedaan en toen haar gelukkig kunnen redden.
Anders kijk je even in het topic en spoiler topic van neogaf,
Zelf nog niet gelezen over Ep3, maar ik kijk binnenkort wel even.
En niet vergeten om het dagboek te lezen van Max, geeft ook wel een interessant kijk op het verhaal en leuk om te lezen.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=982496
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=984251
Verwijderd
Alien Isolation is 28 euro.
Verder zzzzz CoD zzzzz voor de tigste keer in zzzzz de aanbieding. Sorry ik viel half in slaap bij de gedachte.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik heb het afgelopen jaar niet zo heel veel op de xbox one gedaan, wat zijn de echte must-haves arcade games op het moment?
Verwijderd
Enkele goede:MochiGohan schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:47:
De Xbox one deals vallen inderdaad weer flink tegen deze keer. Ik wacht al een tijdje op een paar leuke aanbiedingen om mijn 36 euro resterende tegoed te besteden (vervalt 1 juni). Zal dus moeten uitwijken naar wat anders...
Ik heb het afgelopen jaar niet zo heel veel op de xbox one gedaan, wat zijn de echte must-haves arcade games op het moment?
Ori and the Blind Forest
Valiant Hearts
Wolfenstein the old blood
Max and the curse of brotherhood
Super Time Force
Edit: Thomas was alone
Er zijn er nog aardig wat hoor. Juist indi en arcadetitels vind ik de laatste tijd interessant.
Heb Alien Isolation net gehaald. Ben benieuwd hoeveel schone broeken ik nodig ga hebben voordat ik die op 100% heb. (Wel grappig, kreeg 5 euro retour toen ik Farcry 4 ervoor inruilde. Voelt als een gratis game zo
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 18:11:
[...]
Alleen lezen voor mensen die episode 3 van Life is Strange hebben gespeeld of niets geven om spoilers:
spoiler:Had jij in episode 2 Kate kunnen redden of niet? Ik heb Kate in ieder geval van het dak kunnen praten. Ik weet dat als je de verkeerde opties kiest Kate gewoon van het dak springt. In episode 3 komt Kate echt best vaak voor in dialogen of in emails, of in teksten op muren, etc. Ik ben erg benieuwd hoe het spel is als Kate in episode 2 springt. Iemand die dit kan toelichten? Zelf wacht ik met een 2e playthrough totdat ik alle vijf de episodes heb gespeeld.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
En mensen die The Witcher III spelen, er staan weer 2 gratis DLC's in de store
Vond Unmechanical, Ziggurat en Nero ook erg goed !Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:01:
[...]
Enkele goede:
Ori and the Blind Forest
Valiant Hearts
Wolfenstein the old blood
Max and the curse of brotherhood
Super Time Force
Edit: Thomas was alone
Er zijn er nog aardig wat hoor. Juist indi en arcadetitels vind ik de laatste tijd interessant.
Heb Alien Isolation net gehaald. Ben benieuwd hoeveel schone broeken ik nodig ga hebben voordat ik die op 100% heb. (Wel grappig, kreeg 5 euro retour toen ik Farcry 4 ervoor inruilde. Voelt als een gratis game zo)
Al is Nero wel erg kort maar de sfeer is fantastisch

CoolWillybubba schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:02:
[...]
spoiler:In mijn LiS is Kate gesprongen in Episode 2. Expres zo gelaten, keuzes heb ik nu eenmaal zo gemaakt. In Epsiode 3 komt Kate dan nog wel vaak voor maar meer zoals je zou verwachten op een school waar net iemand zelfmoord heeft gepleegd: er staan overal van die herdenkingsdingetjes met bloemen, waarop Max iedereen hypocriet noemt. Ze komt vaak langs in dialogen waarin haar depressiviteit wordt benoemd en de f*ckedupheid van het stadje in zijn algemeen, met Kate en dode vogels en vissen als voorbeeld. dat soort zaken.
Echt het enige minpuntje wat ik heb met Life is Strange is wellicht de lipsync. Die kan wel beter.
Dubbelpost. Dan maar zo:
@justifire. Nog meer content voor TW3... Pff. T wordt 2016 voordat ik de 1000GS heb...
dubbelpost? welke dubbelpost

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 27-05-2015 18:23 ]
Verwijderd
Unmechanical is ook wel erg kort vond ik. 4 uur gespeeld en 100% uìtgespeeld. Wel een prima puzzle spel al vond ik de puzzels soms wat onlogisch in elkaar zitten.justifire schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:06:
[...]
Vond Unmechanical, Ziggurat en Nero ook erg goed !
Al is Nero wel erg kort maar de sfeer is fantastisch

Xbox Live Digital TV Tuner in 11 new European countries – earlier this week we shipped an over-the-air TV Tuner for USA & Canada. The team continues to test the Xbox One Digital TV with our preview audience in Austria, Belgium, Denmark, Finland, Ireland, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Sweden, and Switzerland with plans to make it available to all customers in these countries sometime in late June.
Dedicated Servers for Party Chat – Back in March, we enabled dedicated chat relay servers for Xbox One preview members to solve NAT traversal issues that prevented some people from being able to use party chat. We are continuing to expand the availability of the party chat relay services beyond preview members to a broader audience as we fine tune the feature and scale out the servers needed to support party chat relay services for all Xbox One users.
Wireless Display App – the team continues to test the Miracast® functionality enabled by the Wireless Display app and appreciates all of the great feedback from the preview audience thus far.
[ Voor 4% gewijzigd door DeMoN op 27-05-2015 22:30 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Dat zeg je nu, maar:DeMoN schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:29:
De juni-update bevat niet veel schokkende nieuwe leuke dingen helaas
Als dat nou een beetje gaat werken, ben ik daar wel blij mee moet ik eerlijk zeggen. Daar zat ik vorige maand al op te wachten, maar blijkbaar eerst een maand preview, daarna zijn wij (of ik...) aan de beurt....Wireless Display App – the team continues to test the Miracast® functionality enabled by the Wireless Display app and appreciates all of the great feedback from the preview audience thus far.
En dit:
Wat gaat dat voor ons betekenen? Kan ik hier wat mee? Ik weet dat normale mensen gewoon Ziggo-abonnementje hebben, met een settopbox. En die aangesloten op de XO. Ik heb dat alleen niet. Ik heb een of ander schraal Online abonnementje, met zo'n kastje waar via de lucht het TV-signaal uit komt. Niet HD.Xbox Live Digital TV Tuner in 11 new European countries – earlier this week we shipped an over-the-air TV Tuner for USA & Canada. The team continues to test the Xbox One Digital TV with our preview audience in Austria, Belgium, Denmark, Finland, Ireland, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Sweden, and Switzerland with plans to make it available to all customers in these countries sometime in late June.

Ik zit dus te twijfelen wat ik nu moet gaan doen. Bij Online kun je ook interactieve TV nemen, decoder + hdmi (gaat dat werken met de XO?) (is een decoder hetzelfde als een settopbox in de Online-volksmond?)... of ga ik voor zo'n Xbox Live Digital TV Tuner wat dat dan ook mag zijn. Of laat ik het lekker zo?
Kijken jullie en masse via de XO TV? Met de OneGuide? Is dat puur omdat het kan, of ook omdat het handig is? Wat zouden jullie doen als je mijn situatie zo eens aanhoort?
Dank!
Veel plezier. Je zit op de punt van je stoel als je de game aan het spelen bent.Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:01:
Heb Alien Isolation net gehaald. Ben benieuwd hoeveel schone broeken ik nodig ga hebben voordat ik die op 100% heb. (Wel grappig, kreeg 5 euro retour toen ik Farcry 4 ervoor inruilde. Voelt als een gratis game zo)

http://support.xbox.com/e...x-one-wireless-controller

16 3.5-mm port
3.5-mm port (16). Used to connect compatible 3.5-mm audio devices. Only available on controllers released after June 2015.
Zelfs met de standaard headset kan je volume voor in/output niet apart instellen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Een van mijn 2 controllers heeft een 'loszittende' linkerpook, waardoor het poppetje automatisch naar voren loopt (heel lichtjes). Ik kan dan beter nog even wachten voor ik een reparatie aanvraag doe, misschien kan ik een nieuwe krijgenJaguar645 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:01:
Er komt ook een update van de wireless controller aan waarbij er gelijk een 3.5mm headset port op komt te zitten![]()
http://support.xbox.com/e...x-one-wireless-controller
[afbeelding]
[...]
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ik kijk nooit in de NL store dus weet niet hoe het daar geregeld is.Rockvee2 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:55:
[...]
Ik zie heel wat anders in de NL store van X1
Al zou de Addon store wel een grote beurt mogen krijgen.
In de US store https://store.xbox.com/en-US/ staat de eerste pagina nu in ieder geval volledig vol met (3 versies van) pre-orders en aankomende releases.....
Precies mijn gedachte, hopelijk maken ze de controller gelijk wat minder fragielKartale schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:25:
[...]
Een van mijn 2 controllers heeft een 'loszittende' linkerpook, waardoor het poppetje automatisch naar voren loopt (heel lichtjes). Ik kan dan beter nog even wachten voor ik een reparatie aanvraag doe, misschien kan ik een nieuwe krijgen.

Daar waar het aangewezen plastic plaatje nu van plastic is, was deze bij de 360 nog van metaal.
Ik ben na bijna 1.5 jaar ook al aan de 4e controller bezig.
[ Voor 38% gewijzigd door nexhil op 28-05-2015 15:36 ]
Dan blijft de huidige adapter toch handiger volgens mij. Daarmee kun je game en chat volume separaat mee regelen.SinergyX schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:18:
Zolang ze nu ook duidelijke settings toevoegen voor geluid output (zoals party/game apart en niet via vage volume slider), komt er meteen eentje bij. Toch grappig dat de PS3 dit sinds launch al perfect in het systeem had zitten, aparte output/input volume en device-keuze, maar de XBO kan dit nog steeds niet.
Zelfs met de standaard headset kan je volume voor in/output niet apart instellen.
Soms vraag ik me af wat mensen met zo'n controller doen, zelfs mijn day one edition gebruik ik nog dagelijks en ik heb toch aardig wat 'zware' games gespeeld voor de controller. Enige wat ik merk is dat de weerstand van de pookjes minder wordt en 1 van de controllers soms 'iets' naar links blijft hangen.nexhil schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:35:
Maar ook die kan dat dus niet, al weet ik niet precies of de XBO game geluid dan een dual-output geeft (optical doet hij altijd?), HDMI audio wordt afaik uitgeschakeld als je je stereo adapter aansluit.Rossi46 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:55:
Dan blijft de huidige adapter toch handiger volgens mij. Daarmee kun je game en chat volume separaat mee regelen.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 28-05-2015 16:00 ]
* Game aanbod is echt beperkt op het moment
* Je kon op de X360, smartglass gebruiken als toetsenbord, voor als je iets moest intypen. Die optie heb ik op de XOne smartglass app nog niet kunnen vinden.
* De store is echt slecht. Het is onmogelijk om er normaal doorheen te browsen. Je hebt bv geen categoriën waar je doorheen kan bladeren. Als je al weet wat je wilt kopen, is daar de zoekoptie voor, maar als je gewoon wat wilt bladeren, kun je beter ff Googlen lijkt het...
Meer heb ik nog even niet. Iemand enig idee of het toch wel mogelijk is om SmartGlass als toetsenbord te gebruiken op de XOne?
Ik was ook redelijk skeptisch over de de klachten die ik las.SinergyX schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:00:
[...]
Soms vraag ik me af wat mensen met zo'n controller doen, zelfs mijn day one edition gebruik ik nog dagelijks en ik heb toch aardig wat 'zware' games gespeeld voor de controller. Enige wat ik merk is dat de weerstand van de pookjes minder wordt en 1 van de controllers soms 'iets' naar links blijft hangen.
[...]
Maar ook die kan dat dus niet, al weet ik niet precies of de XBO game geluid dan een dual-output geeft (optical doet hij altijd?), HDMI audio wordt afaik uitgeschakeld als je je stereo adapter aansluit.
Mijn meest recente voorbeeld is een titanfall comtroller. Die begon opeens te kraken tijdens een pot fifa (2 weken oud), gelijk contact met de bol.com opgenomen waar ik hem gekocht had. Kreeg netjes een nieuwe zonder vragen eigenlijk. De nieuwe controller 2 keer gebruikt met Fifa 15. en soms heb je van die potjes met Lagg dat je de controller veel langer en misschien wat steviger indrukt en opeens was het krak. Kan nu het het linker knuppeltje niet meer tegelijk indrukken en ronddraaien. De andere defecte controllers hebben allemaal spook bewegingen. Dus ze krijgen signalen van de analog sticks terwijl ze niet gebruikt worden.
xbox one controller drifting
Mijn 360 controllers doen het na jaren nog gewoon!
Zodra je smartglass opstart en je hebt verbinding kan je rechts onder op een icoontje klikken om je xbox "besturen", zodra je dan op je xbox in een tekst invoer scherm komt kan je typenSoundless schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:06:
Ik ben net een week eigenaar van een XOne maar moet zeggen dat ik toch een paar dingen mis wat ik op de X360 nog wel heb:
* Je kon op de X360, smartglass gebruiken als toetsenbord, voor als je iets moest intypen. Die optie heb ik op de XOne smartglass app nog niet kunnen vinden.
* De store is echt slecht. Het is onmogelijk om er normaal doorheen te browsen. Je hebt bv geen categoriën waar je doorheen kan bladeren. Als je al weet wat je wilt kopen, is daar de zoekoptie voor, maar als je gewoon wat wilt bladeren, kun je beter ff Googlen lijkt het...
Meer heb ik nog even niet. Iemand enig idee of het toch wel mogelijk is om SmartGlass als toetsenbord te gebruiken op de XOne?
Ik snap niet precies wat je bedoelt. De adapter kan iig prima het volume regelen tussen game en chat.SinergyX schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:00:
[...]
Maar ook die kan dat dus niet, al weet ik niet precies of de XBO game geluid dan een dual-output geeft (optical doet hij altijd?), HDMI audio wordt afaik uitgeschakeld als je je stereo adapter aansluit.
Overigens gaat de audio via hdmi bij mij gewoon door tegelijk net optical audio.
Dat zeg ik, volume. Ik praat over selectie van output, niet over auto-settings vanuit het XBO OS.Rossi46 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:23:
Ik snap niet precies wat je bedoelt. De adapter kan iig prima het volume regelen tussen game en chat.
Overigens gaat de audio via hdmi bij mij gewoon door tegelijk net optical audio.
Ik kan zelfs met die stereo adapter niet instellen:
-Game geluid -> TV
-Party chat -> headset
-Muziek -> optical
Hmm, ik dacht dat ik het zo ook had geprobeerd. Ik zal het vanavond weer eens proberen. Bedankt iig!Ereaser schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:14:
[...]
Zodra je smartglass opstart en je hebt verbinding kan je rechts onder op een icoontje klikken om je xbox "besturen", zodra je dan op je xbox in een tekst invoer scherm komt kan je typen
Oh op die fiets. Geen idee of dat kan, maar zo te horen dus niet? Tsja, ik heb wat dat betreft blijkbaar wat minder eisen. Ik vind het al erg netjes dat je game en chat volume ten opzichte van elkaar kunt regelenSinergyX schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:38:
[...]
Dat zeg ik, volume. Ik praat over selectie van output, niet over auto-settings vanuit het XBO OS.
Ik kan zelfs met die stereo adapter niet instellen:
-Game geluid -> TV
-Party chat -> headset
-Muziek -> optical
Dit heb ik al 2-3x mee gemaakt al, kreeg het nooit zelf gemaaktnexhil schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:35:
Dit is 9 van de 10 keer het probleem:
[afbeelding]
Daar waar het aangewezen plastic plaatje nu van plastic is, was deze bij de 360 nog van metaal.
De Xbox one is pas 1.5 jaar uit, de Xbox 360 10 jaar.Soundless schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:06:
Ik ben net een week eigenaar van een XOne maar moet zeggen dat ik toch een paar dingen mis wat ik op de X360 nog wel heb:
Nou ben ik benieuwd. Heb je alle games op de One al gespeeld ?
3FYFK-J9C3K-GDDC6-FGDXX-QYJFZ
H3GG2-VRVCV-HVFDD-XCQ76-YGGCZ
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
H3GG2-VRVCV-HVFDD-XCQ76-YGGCZLekker Ventje schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 18:03:
Voor de liefhebbers, keys voor de beta van Smite:
thnx
Dank, dik gedrukte gebruikt.Lekker Ventje schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 18:03:
Voor de liefhebbers, keys voor de beta van Smite:
Heb hem wel, ooit eens opgestart toen ik de "bestuurder" ofzo van het spel was. Vond er geen ruk aan (mede omdat het niet duidelijk was precies). Toen ik een Villian wilde spelen was de wacht tijd ruim 30 minuten, afgesloten en direct verwijderdPL3X4N schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:20:
Heb net een mail gekregen dat ik in de closed bèta van Fable Legends zit. Zijn er meer Gotters die hieraan mee doen?
[ Voor 49% gewijzigd door Famous op 28-05-2015 19:28 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
GwG wordt maandelijks beter. Binnenkort krijgen we misschien wel Megadrive spellen. Iig 32 bit!Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 18:05:
http://majornelson.com/20...une-2015/?linkId=14567762
Gratis games voor Juni.
Massive Chalice is echt zo'n spel dat je moet liggen, ik ga er iig niet aan beginnen, voor mij iets waar ik nu even het geduld niet voor kan opbrengen, jammer.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
P43M3-V4VRJ-V7FFG-G2QDR-HWWXZ
[ Voor 8% gewijzigd door MrOizo2005 op 29-05-2015 00:13 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Thnx!MrOizo2005 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 00:12:
Heb er ook nog 1 over voor SMITE
P43M3-V4VRJ-V7FFG-G2QDR-HWWXZ
Vind erg tegenvallen, op de ps4 komt metal gear gratis, gewoon een a game.Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:07:
[...]
GwG wordt maandelijks beter. Binnenkort krijgen we misschien wel Megadrive spellen. Iig 32 bit!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Meer een veredelde demo die je voor 5 euro nieuw kan kopen.Mars18 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 07:20:
[...]
Vind erg tegenvallen, op de ps4 komt metal gear gratis, gewoon een a game.
Ik game ermee, weet niet wat jij met je controllers doetSinergyX schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:00:
[...]
Soms vraag ik me af wat mensen met zo'n controller doen, zelfs mijn day one edition gebruik ik nog dagelijks en ik heb toch aardig wat 'zware' games gespeeld voor de controller. Enige wat ik merk is dat de weerstand van de pookjes minder wordt en 1 van de controllers soms 'iets' naar links blijft hangen.
[...]
Toevalligerwijs zijn het bij mij ook de Titanfall controllers die problemen geven.nexhil schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:07:
[...]
Ik was ook redelijk skeptisch over de de klachten die ik las.
Mijn meest recente voorbeeld is een titanfall comtroller. Die begon opeens te kraken tijdens een pot fifa (2 weken oud), gelijk contact met de bol.com opgenomen waar ik hem gekocht had. Kreeg netjes een nieuwe zonder vragen eigenlijk. De nieuwe controller 2 keer gebruikt met Fifa 15. en soms heb je van die potjes met Lagg dat je de controller veel langer en misschien wat steviger indrukt en opeens was het krak. Kan nu het het linker knuppeltje niet meer tegelijk indrukken en ronddraaien. De andere defecte controllers hebben allemaal spook bewegingen. Dus ze krijgen signalen van de analog sticks terwijl ze niet gebruikt worden.
xbox one controller drifting
Mijn 360 controllers doen het na jaren nog gewoon!
De eerste Titanfall controller is zo'n 3 uur gebruikt (1 sessie). Tijdens de sessie begon hij te rammelen en ineens een kleine krak en daarna dus kapotte linkerstick. De vervanger (die ik nog wel heb liggen omdat omrulen zo lang duurt en hij sec nu alleen een rammelend geluid geeft) was na 30 minuten al aan het rammelen. Beiden tijdens PES 2015 overigens.
De met mijn Xbone meegeleverde witte controller piept noch kraakt (maar is ivm niet meer draadloos werken wel al een keer omgeruild
En vwb 360, ik gebruik nog steeds (zij het niet meer vaak
Klinkt plausibel... Ben persoonlijk wel teleurgesteld in MS op dat vlak. De Volvo bouwkwaliteit van de 360 controllers (zeker afgezet teegn de PS3 controllers) was voor mij 1 van de redenen om weer voor een Xbox te gaan. Ik hoop dat MS inziet dat het hen wel heel veel geld kost zo.nexhil schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:35:
Dit is 9 van de 10 keer het probleem:
[afbeelding]
[ Voor 25% gewijzigd door Tomba op 29-05-2015 08:25 ]
Ik ga er even vanuit dat je reageert opRockvee2 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:43:
[...]
De Xbox one is pas 1.5 jaar uit, de Xbox 360 10 jaar.
Nou ben ik benieuwd. Heb je alle games op de One al gespeeld ?
Nee, ik verwacht niet net zo veel games als op de 360 maar ik vind dat er in 1.5 jaar wel heel weinig games zijn uitgebracht voor de XOne.Game aanbod is echt beperkt op het moment
Ik heb trouwens wel 1 ding wat echt nergens op slaat (vorige punten waren gewoon kleine minpuntjes):
Je MOET perse NL als taal selecteren om NL als land te kunnen selecteren. Hierdoor kun je de voice opties niet gebruiken (want NL voice zit er niet in). Ik had hem dus eerst op EN/US staan maar dan gaat hij weer zeiken over dat mijn locatieinstellingen niet overeenkomen met die van mijn account zodra ik een video probeer te bekijken.
Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over. Ik hoop dat ze dit wel snel fixen. Nu zijn dus ook al mijn spellen in het NL...
Dat is exact waar ik ook op hoopharrytasker schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:42:
Er is een nieuwe controller aangekondigd, hopelijk hebben ze bovenstaande pijnpunten aangepast!
Ik denk dat daarop hopen weinig zin heeft anders had MS dat allang gedaan.Soundless schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:59:
[...]
Ik heb trouwens wel 1 ding wat echt nergens op slaat (vorige punten waren gewoon kleine minpuntjes):
Je MOET perse NL als taal selecteren om NL als land te kunnen selecteren. Hierdoor kun je de voice opties niet gebruiken (want NL voice zit er niet in). Ik had hem dus eerst op EN/US staan maar dan gaat hij weer zeiken over dat mijn locatieinstellingen niet overeenkomen met die van mijn account zodra ik een video probeer te bekijken.
Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over. Ik hoop dat ze dit wel snel fixen. Nu zijn dus ook al mijn spellen in het NL...
* Tomba kijkt weer een keer semiboos naar zijn Kinect die compleet nutteloos maar uitgeschakeld staat te wezen omdat MS vindt dat mijn Engels niet goed genoeg kan zijn als ik de voorkeur geef voor NL language en locatie....
Dat vind ik dan wel weer erg negatief. Het is niet dat MS niet naar zijn klanten luisterd. Als we met zijn allen ff voten krijgt het weer een hogere prio https://xbox.uservoice.co...region-lock-the-languagesTomba schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:06:
[...]
Dat is exact waar ik ook op hoop(en dat ik als mijn TitfanFall definitief weer sneuvelt ik dan ook een V2.0 terugkrijg...)
[...]
Ik denk dat daarop hopen weinig zin heeft anders had MS dat allang gedaan.
* Tomba kijkt weer een keer semiboos naar zijn Kinect die compleet nutteloos maar uitgeschakeld staat te wezen omdat MS vindt dat mijn Engels niet goed genoeg kan zijn als ik de voorkeur geef voor NL language en locatie....
De trackrecord van MS is duidelijk, de USA telt de rest is bijzaak. (Ik heb ook een Windows Phone en een Windows 10 machine, ook daarop geen Cortona zodra je iets van Nederlands wilt zien of horen)Soundless schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:10:
[...]
Dat vind ik dan wel weer erg negatief. Het is niet dat MS niet naar zijn klanten luisterd. Als we met zijn allen ff voten krijgt het weer een hogere prio https://xbox.uservoice.co...region-lock-the-languages
Microsoft luistert zeker naar zijn klanten, maar dan toch vooral die in de VS
Het feit dat de link die jij doorgeeft al bijna 1 jaar oud is zegt genoeg toch? ('Fydzz shared this idea · June 09, 2014 ')
Lijkt me niet dat ze niet gewoon alle talen open kunnen zetten, ik vind het ergens gewoon schofterig dat je een Kinect mee druft te verkopen in NL terwijl je weet dat hij zo goed als nutteloos is (op die 2-3 Kinect spellen na
Hoezo is een Kinect onbruikbaar in Nederland? Ik snap dat je vindt dat er ook Nederlandse commando's geïmplementeerd moeten worden of dat de taal losgekoppeld dient te worden van het land.Tomba schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:27:
[...]
De trackrecord van MS is duidelijk, de USA telt de rest is bijzaak. (Ik heb ook een Windows Phone en een Windows 10 machine, ook daarop geen Cortona zodra je iets van Nederlands wilt zien of horen)
Het feit dat de link die jij doorgeeft al bijna 1 jaar oud is zegt genoeg toch? ('Fydzz shared this idea · June 09, 2014 ')
Lijkt me niet dat ze niet gewoon alle talen open kunnen zetten, ik vind het ergens gewoon schofterig dat je een Kinect mee druft te verkopen in NL terwijl je weet dat hij zo goed als nutteloos is (op die 2-3 Kinect spellen na)
Echter zijn er genoeg mensen die de NL instelling verschrikkelijk vinden en liever alles op Engels hebben staan, dat jouw gewenste opstelling nutteloos is, tsja... dat is vervelend. Overigens kan je ook gewoon de Kinectloze versie kopen (de andere versie is bijna niet meer te vinden in de gewone winkels
Zodra je je locatie op Nederlands zet heb je geen voice commando's dus ja dat noem ik onbruikbaar.Ninjetsu NL schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:49:
[...]
Hoezo is een Kinect onbruikbaar in Nederland? Ik snap dat je vindt dat er ook Nederlandse commando's geïmplementeerd moeten worden of dat de taal losgekoppeld dient te worden van het land.
Echter zijn er genoeg mensen die de NL instelling verschrikkelijk vinden en liever alles op Engels hebben staan, dat jouw gewenste opstelling nutteloos is, tsja... dat is vervelend. Overigens kan je ook gewoon de Kinectloze versie kopen (de andere versie is bijna niet meer te vinden in de gewone winkels)
NB ik heb helemaal geen behoefte om Nederlands te praten tegen mijn Xbone ('praat Nederlands met me' zou een mooie launch song zijn
Ook als je Engelse taal neemt heb je alleen voice commands als je daarnaast een andere regio kiest met alle gevolgen van dien (andere muntsoort, verkeerde instellingen qua metrisch vs imperial, Fahrenheit ipv Celcius en geen werkende TV guide). Een in mijn ogen overbodige zinloze beperking waar ik me inderdaad aan irriteer. Ik vind het overigens ook vreemd dat je het samenvat als 'tsja... dat is vervelend'. Kun je me 1 reden noemen waarom je deze beperking normaal vind en/of waarom dit inmiddels al 1,5+ jaar speelt?
Er zit een verschil tussen geen ondersteuning van NL taal (dan kijk je puur naar cijfers, spaans, duits en frans gaan ons ver voor) en afwijkende OS-taal tov locatie. Ik praat liever engels tegen dat ding dan in Nederlands.Tomba schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:27:
De trackrecord van MS is duidelijk, de USA telt de rest is bijzaak. (Ik heb ook een Windows Phone en een Windows 10 machine, ook daarop geen Cortona zodra je iets van Nederlands wilt zien of horen)
Vreemd genoeg namelijk kan dit sinds afaik 7.8 al in Windows Phone, locatie NL, taal EN. Goed, in 8.1 of 10 werkt Cortana dan nog niet omdat de locatie niet is ondersteund, de PC werkt dit wel.
Hoe moeilijk zou het zijn om gewoon EN als OS-taal toe te voegen in een NL-locatie, afaik heeft BE toch ook gewoon BE en FR taal, of een aziatisch land eigen taal en EN?
Nu de dollarkoers niet zo bijzonder is, zijn sommige spellen niet eens zoveel duurder in NL-store (en CC werkt daar wel zonder issues), dat ik net zo goed de game via CC uit de NL-store kan halen ipv giftcard systeem vanuit UK/US te halen. Het is na het vergeten van het terugzetten van locatie (en taal) dat je pas merkt hoeveel je met Kinect doet. Snap dit, go to dat, watch TV, turn off, zelfs die banale functies zouden ze toch gewoon in NL locatie kunnen proppen?
Had het niet beter kunnen omschrijvenSinergyX schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:27:
[...]
Er zit een verschil tussen geen ondersteuning van NL taal (dan kijk je puur naar cijfers, spaans, duits en frans gaan ons ver voor) en afwijkende OS-taal tov locatie. Ik praat liever engels tegen dat ding dan in Nederlands.
Vreemd genoeg namelijk kan dit sinds afaik 7.8 al in Windows Phone, locatie NL, taal EN. Goed, in 8.1 of 10 werkt Cortana dan nog niet omdat de locatie niet is ondersteund, de PC werkt dit wel.
Hoe moeilijk zou het zijn om gewoon EN als OS-taal toe te voegen in een NL-locatie, afaik heeft BE toch ook gewoon BE en FR taal, of een aziatisch land eigen taal en EN?
Nu de dollarkoers niet zo bijzonder is, zijn sommige spellen niet eens zoveel duurder in NL-store (en CC werkt daar wel zonder issues), dat ik net zo goed de game via CC uit de NL-store kan halen ipv giftcard systeem vanuit UK/US te halen. Het is na het vergeten van het terugzetten van locatie (en taal) dat je pas merkt hoeveel je met Kinect doet. Snap dit, go to dat, watch TV, turn off, zelfs die banale functies zouden ze toch gewoon in NL locatie kunnen proppen?
Ik wil juist Engels praten tegen mijn Xbone, maar dan wel zonder dat ik daarvoor mijn locatie aan moet passen (Nederlandse taal in het dashboard zal me jeuken, sterker nog laat me dan gelijk kiezen welke taal ik in spellen wil...Nederlands vind ik zo tenenkrommend, vooral de achievements...)
(en ik denk dat ik dan iets verkeerd deed op mijn PC met Win10 want kreeg geen Cortana, toch nog eens naar kijken dan
Voor die laatste zou je bij Microsoft moeten zijn, want net als SinergyX zou ik ook niets liever willen dan dat dat gefixt wordtTomba schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:00:
[...]
Zodra je je locatie op Nederlands zet heb je geen voice commando's dus ja dat noem ik onbruikbaar.
NB ik heb helemaal geen behoefte om Nederlands te praten tegen mijn Xbone ('praat Nederlands met me' zou een mooie launch song zijn), gewoon Engels zou ik ideaal vinden.
Ook als je Engelse taal neemt heb je alleen voice commands als je daarnaast een andere regio kiest met alle gevolgen van dien (andere muntsoort, verkeerde instellingen qua metrisch vs imperial, Fahrenheit ipv Celcius en geen werkende TV guide). Een in mijn ogen overbodige zinloze beperking waar ik me inderdaad aan irriteer. Ik vind het overigens ook vreemd dat je het samenvat als 'tsja... dat is vervelend'. Kun je me 1 reden noemen waarom je deze beperking normaal vind en/of waarom dit inmiddels al 1,5+ jaar speelt?
Second that. Ik heb juist graag alles in het Engels (heb ik ook op WP en W8 en alle andere hard-/software die ik gebruik) maar laat mij dan ook NL als land kiezenTomba schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:49:
[...]
Had het niet beter kunnen omschrijven![]()
Ik wil juist Engels praten tegen mijn Xbone, maar dan wel zonder dat ik daarvoor mijn locatie aan moet passen (Nederlandse taal in het dashboard zal me jeuken, sterker nog laat me dan gelijk kiezen welke taal ik in spellen wil...Nederlands vind ik zo tenenkrommend, vooral de achievements...)
(en ik denk dat ik dan iets verkeerd deed op mijn PC met Win10 want kreeg geen Cortana, toch nog eens naar kijken dan)
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 29-05-2015 17:03 ]
We kunnen dus weer gewoon de resume functie gebruiken zonder corrupte savefiles te krijgen.
En de fps is gelocked op 30fps
Dat updaten terwijl je het spel aan het spelen ben is iets wat ze er wel uit mogen halen van me. Doe dat liever dan als je een spel opstart of resumed van hibernation oid
Hehe, dat had ik ook. Gelukkig had ik net een save game gemaakt.Jaguar645 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 21:38:
Ja dat de patch er is merkte ik wel ffZat midden in een horse race finale waar ik uit geknikkerd ben
Dat updaten terwijl je het spel aan het spelen ben is iets wat ze er wel uit mogen halen van me. Doe dat liever dan als je een spel opstart of resumed van hibernation oid
Alleen begreep wel dat er in deze patch ook een bug zat qua xp verdienen wat betreft main quests. Zie ook t Witcher topic.
Voor de liefhebber...
GJ2V7-YXKXG-VGPVQ-QG4MW-YHMWZ
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
hier ook net een code binnengekregenMrOizo2005 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 00:38:
Ontvang net weer een code voor SMITE, blijven maar spammen
GVJXK-K9H9K-JJXPM-GDK2J-RTDCZ
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Thanks !Shikaka schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 00:41:
[...]
hier ook net een code binnengekregen
GVJXK-K9H9K-JJXPM-GDK2J-RTDCZ
Van het weekeind maar eens proberen, heb ook een code voor Fable ontvangen en de Witcher patch......
Keuzes keuzes keuzes
http://bloody-disgusting....osoft-xbox-one-exclusive/
Meer ga ik er niet krijgen. Veel plezier er mee.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
pfff beide gebruiktLekker Ventje schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 07:59:
Mijn laatste Smite beta codes:
Meer ga ik er niet krijgen. Veel plezier er mee.
Codes kunnen hier gegenereerd worden:ThatsHollywood schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 08:25:
[...]
pfff beide gebruiktiemand nog een over?
http://www.ign.com/prime/promo/smite-xbox-beta
[ Voor 8% gewijzigd door pelt op 30-05-2015 10:00 ]
WPQGK-VFHY2-9RWRG-PY9WY-V4DCZ
Ja ik net ook.... Awesome!harrytasker schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:16:
Net code ontvangen voor: Halo 3: ODST campaign for Halo: The Master Chief Collection is ready! nice....
Ja bij mij ook binnen.harrytasker schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:16:
Net code ontvangen voor: Halo 3: ODST campaign for Halo: The Master Chief Collection is ready! nice....
Binnenkort maar die hele MCC achter elkaar uitspelen.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Dit topic is gesloten.
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace