Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:52
Royeboi schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 20:13:
Ik heb opeens nog €13,44 tegoed die op 1 juni 2015 verloopt. Raar bedrag om zo uit te geven natuurlijk. En EA Access werkt volgens mij niet met tegoed toch? Metal Gear Solid Ground Zeroes halen nu voor €10,-? En dan maar iets van een Shortcut kopen voor Battlefield Hardline? Ik wil het totale bedrag wel graag uitgeven, anders is het ook zo zonde. Ik heb dit tegoed trouwens slechts 2-3 maanden geleden gekocht bij Offgamers, ging om een extra 'bonus' tegoed, wel jammer dat het zo snel afloopt want dat stond er niet bij vermeld.

Of heeft iemand anders een leuke tip om het aan uit te geven? (Zoek eigenlijk gewoon een excuus om wat geld bij te leggen en een game aan te schaffen :P). Dragon Age is op zich ook niet duur met 30 euro, maar ik ben bang dat ik dit niet lang ga spelen (RPG's heb ik niet zoveel geduld/tijd voor).
Heb je Valiant Hearts al? Schijnt een enorme aanrader te zijn. En weer eens echt wat anders.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Trouwens, als er iemand nog een (witte) Xbox One zoekt. Nu (met Sunset Overdrive!) blijkbaar voor maar 299 euro! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Ik heb opeens nog €13,44 tegoed die op 1 juni 2015 verloopt. Raar bedrag om zo uit te geven natuurlijk. En EA Access werkt volgens mij niet met tegoed toch? Metal Gear Solid Ground Zeroes halen nu voor €10,-? En dan maar iets van een Shortcut kopen voor Battlefield Hardline? Ik wil het totale bedrag wel graag uitgeven, anders is het ook zo zonde. Ik heb dit tegoed trouwens slechts 2-3 maanden geleden gekocht bij Offgamers, ging om een extra 'bonus' tegoed, wel jammer dat het zo snel afloopt want dat stond er niet bij vermeld.

Of heeft iemand anders een leuke tip om het aan uit te geven? (Zoek eigenlijk gewoon een excuus om wat geld bij te leggen en een game aan te schaffen :P). Dragon Age is op zich ook niet duur met 30 euro, maar ik ben bang dat ik dit niet lang ga spelen (RPG's heb ik niet zoveel geduld/tijd voor).
Same here, nog € 7,68 tegoed dat met een ruime week verloopt. Ook bij Offgamers aangeschaft. Het verbaasde mij ook dat het zo snel verloopt.

Ik hou de suggesties in de gaten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Heerlijk om te zien dat er een game is waarbij Xbox one aanzienlijk beter draait dan de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Mwoah ik vind het eigenlijk vooral jammer dat men er maar constant zo op in blijft gaan welke nu de "beste" is met dit soort show downs. De console waar jij op gamed en het naar je zin hebt is de beste :)

Vanmiddag trouwens wel de save bug opgemerkt. Ik wilde toch een andere game loaden dus het kwam wel goed maar toch jammer. Zet de game nu maar "uit" terwijl ik juist van de instant resume functie hou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
vali schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 23:48:
Heerlijk om te zien dat er een game is waarbij Xbox one aanzienlijk beter draait dan de ps4.
Maar ik hoorde op een andere game site ook al dat de Ps4 versie er beter uitziet. Cryspier oogt zeg maar.

Werd verder niet onderbouwd maar was een gevoel van iemand (Skate van GK) die de twee versies gespeeld heeft.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Donstil schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 00:04:
[...]

Maar ik hoorde op een andere game site ook al dat de Ps4 versie er beter uitziet. Cryspier oogt zeg maar.

Werd verder niet onderbouwd maar was een gevoel van iemand (Skate van GK) die de twee versies gespeeld heeft.
Zie in de video véél meer ladende textures op de PS4. Viel mijzelf op de Xbone wel een paar keer op dat soms textures of modellen op een bepaalde afstand echt verdwijnen (de zeilen van een groot schip bijvoorbeeld... best dom, hoop dat het een bug is :P), maar in die video zie ik het echt veel meer.

https://www.youtube.com/watch?v=tkB8gpPzMkw#t=112

Hier zie je bijvoorbeeld dat een heel huis rechts gewoon niet goed wordt gerendered, en dat een een bruggetje "spawnt", moet niet kunnen IMO. PS4 draait wel op FHD en de Xbone op 900p, jammer, maar liever dat dan een bizar lage framerate en spawnende objecten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Donstil schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 00:04:
[...]

Het is leuk dat ps4 op hogere resolutie draait, maar kom op hey, fps rond de 20 kan echt niet meer. Daarnaast zijn er genoeg filmpjes te vinden (ook zoals ThomasXIV ook melde), ziet het er op de ps4 niet mooier uit.

Al moet ik zeggen dat ik hem liever op mijn pc speel. Zelfs daar heeft een maatje van mij met een 780 in sli redelijke fps drops (bij moeras plekken bv.), en ik wil met een game zoals deze gewoon een goede game ervaring hebben.

[ Voor 27% gewijzigd door vali op 21-05-2015 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het hier dan over The Witcher gaat laten we het dan wel bij de Xbox One versie houden.
Laatste berichten haddden beter in het aparte Witcher topic geplaatst kunnen worden.
Just my 2 cents ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 00:34:
Als het hier dan over The Witcher gaat laten we het dan wel bij de Xbox One versie houden.
Laatste berichten haddden beter in het aparte Witcher topic geplaatst kunnen worden.
Just my 2 cents ;)
Ik heb nog maar 2 uurtjes kunnen spelen :| Hopelijk dit weekend flink aan de bak :) Moet echt even in de alchemy en crafting opties duiken. Dat maakt het spel volgens mij een stuk beter te spelen.

Verder dit weekend ook maar episode 3 van Life is Strange spelen. Lees er erg goede (spoilervrije) verhalen over.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Just my 2 cents ;)
Toont alleen maar aan dat de verschillen tussen de consoles onderling bij lange na niet zo groot zijn als je misschien zou doen verwachten. Maar ja, wie is er in her begin over begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Laatste berichten hadden beter in het aparte Witcher topic geplaatst kunnen worden.
Just my 2 cents ;)
Wilde alleen maar aantonen dat het verschil tussen de consoles te merken is. Mogen toch wel keertje blij zijn dat er game beter draait dan de concurrent?

Daarnaast is et eindelijk weer eens een game dat alle hardware op zijn knieën kan krijgen en het maximale eist van een pc of console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vali schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:20:
[...]

Wilde alleen maar aantonen dat het verschil tussen de consoles te merken is. Mogen toch wel keertje blij zijn dat er game beter draait dan de concurrent?

Daarnaast is et eindelijk weer eens een game dat alle hardware op zijn knieën kan krijgen en het maximale eist van een pc of console.
Ik heb helemaal niets met dat X versus Y gedoe, hoop dan ook dat de iets mindere performance in het andere kamp snel gefixed word.
En onderwerpen als SLI horen volgens mij totaal niet thuis in een Xbox One topic O-)
Daarom verwijs ik naar het officiele Witcher topic, daar gaat het momenteel voor 99% over pixels tellen en kartelrandjes vergelijken :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Geen idee of er nog iemand interesse heeft in Smite maar ik kwam erachter dat ik nog 2 keys in de mailbox had zitten voor de beta :)

MH344-GWF3F-DK2QX-D9RGM-FGTQZ
PYG94-XTMVV-96T49-MQ4HD-YWRQZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
vali schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 23:48:
edit: weg. Haf niet gelezen dat dit onderwerp al even niet meer mocht.

[ Voor 55% gewijzigd door Brutal1ty op 21-05-2015 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Gister heb ik Dragonball Xenoverse aangeschaft, wat ziet dat er heerlijk uit.
Ik merk alleen dat ik wat ouder begin te worden..... volg het niet altijd even goed meer.

Yeah, let's fight, oh wacht... waar issie nu? .... achter me!... vlug omdraaien.... vuurbal... mis.... blijf staan.... boven me, onder me, whaaah......

... en dan toch winnen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
ThomasXIV schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 00:21:
[...] PS4 draait wel op FHD en de Xbone op 900p, jammer, maar liever dat dan een bizar lage framerate en spawnende objecten :P.
Even nuanceren want dit is maar ten dele waar. De X1 doet aan dynamic scaling (exclusieve feature!). The Witcher 3 is volgens mij de eerste multiplat die hier gebruik van maakt, er zijn al exclusives die dit ook doen.

Hoe werkt het? Normaliter draait het spel gewoon 1080p tot het moment dat het niet meer mogelijk is qua acceptabele framerate. Dan zal de resolutie automatisch terugschakelen naar een lagere resolutie (dat kan elke resolutie zijn, dus ook 1079p en niet dan maar gelijk 900p).

Daarnaast heeft de X1 nog een exclusieve feature; Dual Planes. In Plane 1 word de wereld gerendert. In Plane 2 de UI elementen. Plane 2 zal altijd in 1080P gerendert worden zoals Microsoft ook voorschrijft. Beide Planes kunnen op een andere resolutie gerendert worden en deze zullen nadat de hardware upscaler er klaar mee is samengevoegd worden.

Het effect is dus dat de wereld dynamisch sized en in extreme gevallen zou zoiets te zien kunnen zijn. De UI daarentegen is altijd 1080p en ziet er dus altijd super strak uit. Sowieso kan je je afvragen of je het ooit zal opvallen want in de praktijk vind deze dynamische scaling plaats tijdens drukke momenten. En dan ben jij als speler toch hard bezig jezelf in leven te houden en zie je deze zeer subtiele verschillen niet.

tldr; De X1 versie draait 99% van de tijd ook gewoon op 1080p

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiny schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:31:
Gister heb ik Dragonball Xenoverse aangeschaft, wat ziet dat er heerlijk uit.
Ik merk alleen dat ik wat ouder begin te worden..... volg het niet altijd even goed meer.

Yeah, let's fight, oh wacht... waar issie nu? .... achter me!... vlug omdraaien.... vuurbal... mis.... blijf staan.... boven me, onder me, whaaah......

... en dan toch winnen ;-)
Jup, heerlijke game. Jammer dat de opstartproblemen met de servers (je kon niet online spelen) veel mensen al heeft weggehaald van de game, het is allemaal een stuk rustiger geworden. Ben je beetje DB fan, is de single player echt geweldig om te spelen (hele saga komt langs, al heb ik Broly nog niet gezien).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Yaz schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:52:
[...]

Even nuanceren want dit is maar ten dele waar. De X1 doet aan dynamic scaling (exclusieve feature!). The Witcher 3 is volgens mij de eerste multiplat die hier gebruik van maakt, er zijn al exclusives die dit ook doen.

Hoe werkt het? Normaliter draait het spel gewoon 1080p tot het moment dat het niet meer mogelijk is qua acceptabele framerate. Dan zal de resolutie automatisch terugschakelen naar een lagere resolutie (dat kan elke resolutie zijn, dus ook 1079p en niet dan maar gelijk 900p).

Daarnaast heeft de X1 nog een exclusieve feature; Dual Planes. In Plane 1 word de wereld gerendert. In Plane 2 de UI elementen. Plane 2 zal altijd in 1080P gerendert worden zoals Microsoft ook voorschrijft. Beide Planes kunnen op een andere resolutie gerendert worden en deze zullen nadat de hardware upscaler er klaar mee is samengevoegd worden.

Het effect is dus dat de wereld dynamisch sized en in extreme gevallen zou zoiets te zien kunnen zijn. De UI daarentegen is altijd 1080p en ziet er dus altijd super strak uit. Sowieso kan je je afvragen of je het ooit zal opvallen want in de praktijk vind deze dynamische scaling plaats tijdens drukke momenten. En dan ben jij als speler toch hard bezig jezelf in leven te houden en zie je deze zeer subtiele verschillen niet.

tldr; De X1 versie draait 99% van de tijd ook gewoon op 1080p
Bedankt voor je uitleg! Best mooie techniek en dat kan wel eens de reden zijn waarom de game stuk beter draait dan op zijn concurrent. Daarnaast zou het echt nice zijn als dit ook naar de desktop zou kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Digital foundry heeft gechecked en wat jij zegt over die resolutie klopt hellemaal niet. Hij draait 100% op 900p zelfs als je tegen een muur aanstaat blijft het 900p.
Dus heel die dynamic reso shizzle werkt niet echt.
Komt sowieso een hele grote patch aan voor alle platforms las ik op neogaf. Dus wie weet draaien ze dalijk allemaal zoals belooft.
Xbox One's dynamic resolution scaling may also help to uphold this level of performance - in effect before and after the patch. In theory, this allows the framebuffer to switch between a 1600x900 resolution to a native 1920x1080 on the fly, seemingly based on GPU load at any given point. However, in practice this doesn't switch as much as we'd expected - The Witcher 3 is predominantly a 900p game, and the only scenes we've found to run at a full 1080p are the in-engine rendered title screen, and the video cut-scenes. Even reducing the GPU load by looking directly up to the sky shows the game is still rendering at a native 900p. We do notice some indoors scenes rendering at what seems to be a higher resolution than 900p, but even here, it is clearly not a full, native 1080p output.
Bron: http://www.eurogamer.net/...e-witcher-3-day-one-patch
Before I get into the nitty-gritty, know that a big patch with 600 changes - including improvements to graphics and graphical settings - was sent to certification today (Wednesday 20th May), and will take between five and seven days to clear. There will be patch notes covering it all.
Certification is altijd voor consoles want op pc kunnen ze meteen patchen als ze willen. Dus consoles krijgen dus ook grote patches. Bron:

http://www.eurogamer.net/...s-downgrade-issue-head-on

Ze geven btw ook toe dat er een downgrade geweest is. Erg eerlijke devs zijn het is wel verfrissend tegenover bv ubisoft devs ;)

[ Voor 77% gewijzigd door v8power67 op 21-05-2015 12:51 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09 13:26
Ik heb opeens nog €13,44 tegoed die op 1 juni 2015 verloopt. ...
DeLyon schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 23:23:
[...]
Same here, nog € 7,68 tegoed dat met een ruime week verloopt. Ook bij Offgamers aangeschaft. Het verbaasde mij ook dat het zo snel verloopt.

Ik hou de suggesties in de gaten :-)
kijk ook eens in Microsoft punten verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

SinergyX schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:54:
[...]

Jup, heerlijke game. Jammer dat de opstartproblemen met de servers (je kon niet online spelen) veel mensen al heeft weggehaald van de game, het is allemaal een stuk rustiger geworden. Ben je beetje DB fan, is de single player echt geweldig om te spelen (hele saga komt langs, al heb ik Broly nog niet gezien).
Dragon Ball fan weet ik niet.... ik vind het gewoon leuk.
Dragon Ball Z helemaal gezien, GT een groot deel, Goku als klein jochie....Mweh...

Dragon Ball Evolution (IMDB: Dragonball Evolution (2009)) vond ik werkelijk.... Best Movie Evah!
:+ NOT!

Mijn favoriete figuur blijft Vegeta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiny schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:17:
[...]

Dragon Ball fan weet ik niet.... ik vind het gewoon leuk.
Dragon Ball Z helemaal gezien, GT een groot deel, Goku als klein jochie....Mweh...

Dragon Ball Evolution (IMDB: Dragonball Evolution (2009)) vond ik werkelijk.... Best Movie Evah!
:+ NOT!

Mijn favoriete figuur blijft Vegeta...
Die film... :/ Man wat was dat een aanfluiting. Mijn favo blijft toch android 17 :P
GT heb ik ook niet veel van gezien, al komt die in de game ook flink aan bod (maar met de film battle of the gods heb je al groot deel van het complete verhaal).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie trouwens dat je van je gameclips ook animated gifs kan maken op https://xboxdvr.com
:P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7i4648R.gif

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 21-05-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

SinergyX schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:22:
[...]

Die film... :/ Man wat was dat een aanfluiting. Mijn favo blijft toch android 17 :P
GT heb ik ook niet veel van gezien, al komt die in de game ook flink aan bod (maar met de film battle of the gods heb je al groot deel van het complete verhaal).
Komt trouwens binnenkort een nieuwe serie Dragon Ball Super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Yaz schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:52:
[...]
The Witcher 3 is volgens mij de eerste multiplat die hier gebruik van maakt, er zijn al exclusives die dit ook doen.
Deed de laatste CoD dit ook niet? Dynamic scaling en dual pane (UI altijd 1080p en game world dynamic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiny schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:59:
[...]

Komt trouwens binnenkort een nieuwe serie Dragon Ball Super.
Ja, weet niet wat ik er van moet verwachten. Die nieuwe film (Freeza ressurection) lijkt me nog aardig, maar hoever willen ze nog gaan bij Super? Super Saiyan God ascended 4 goldfur style? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
SinergyX schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:14:
[...]

Ja, weet niet wat ik er van moet verwachten. Die nieuwe film (Freeza ressurection) lijkt me nog aardig, maar hoever willen ze nog gaan bij Super? Super Saiyan God ascended 4 goldfur style? :P
Hey niet spotten met de Saiyans oke! Was bij Freeza ook niet goed afgelopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

SinergyX schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:14:
[...]

Wat ik er van begrijp is dat ze verder gaan van af Majin Buu...

Anyhow, back to the Games!

Ik weet nog niet precise wat ik van Dragon Ball XenoVerse moet verwachten,,, gister maar heel even kort kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 22:44
Need for Speed ziet er ook goed uit.
http://youtu.be/ybZ5nchDm6o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Underground? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Daar lijkt het alvast op. Waren veruit mijn favoriete need for speed games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Maybe nieuwe Most Wanted.
Kan me vergissen maar volgens mij draaide het in underground meer om het racenen had je geen politie in de delen.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe features voor de Xbox App op Windows 10:
New Xbox Features Now Available in Preview

The Xbox experience across devices is becoming more robust this week as we begin to roll out a host of new features. You’ll notice some old favorites—like avatars—making a comeback, and brand new features—like testing streaming—setting the stage for bigger things to come. Let’s jump in!

Xbox on Windows 10
Here’s a closer look at the great new features coming to Xbox on Windows 10 with this month’s Xbox app preview:

Avatars – You can now download and launch the Avatars app from within the Xbox app. After the app is installed, select Customize > Customize your avatar to launch the Avatars app and edit, dress up, and buy new items for your avatar.

Friends updates – We’re making it easier to add friends, designate them as favorites and share your name from the Xbox app. The friends list will also show you which of your friends are in a party, playing multiplayer games, or broadcasting. You can also report or block people from the Xbox app.

Game hubs – Similar to Xbox One, you can now view the game hub for an Xbox One game and view the activity feed curated by the game’s community manager. Click on any game tile, under Home > Recently played or elsewhere in the Xbox app, and you will be taken to the game hub.

Game DVR – You can now alter the keyboard shortcuts used for opening the Game Bar, starting and stopping recording, taking screenshots, and more. Also, you can now view and manage your cloud-based game clips from the Xbox app by selecting Game DVR > Shared.

Testing streaming – The Xbox team needs your help in providing information about your PC’s performance and connectivity characteristics as we prepare to enable game streaming from Xbox One to Windows 10 PCs. To do this, connect your Xbox One to your Windows 10 PC using the Xbox app: from the Connect menu, select your Xbox One console then choose Connect. Once connected, click on Test streaming to anonymously send the team diagnostic information about your PC and network settings.

Turn On/Off your Xbox One Console – The Connect menu in Xbox app has been updated to let you power your Xbox One on and off from your Windows 10 devices when they are on the same home network as your console.

The Xbox app will sign in using your primary Microsoft Account and associated gamertag that you use to sign into Windows 10. If you want to sign in with a different gamertag, you will need to set up a second Microsoft account on your Windows 10 PC. The ability to sign into the Xbox app with a different Microsoft Account/Xbox Profile will be re-enabled in a future update.

Xbox One updates
The Xbox team is gearing up for E3 in June and we’ve got some exciting things to share with you there, but first, this month we’re continuing to preview a few things while we gather feedback and work toward making them available to everyone.

Xbox One Digital TV Tuner in 11 new European countries – The team will continue to test the Xbox One Digital TV with our preview audience in Austria, Belgium, Denmark, Finland, Ireland, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Sweden, and Switzerland, with plans to make it available to all customers in these countries later this summer. Earlier this week, we announced the retail availability of an over-the-air TV tuner for the U.S. & Canada as well.

Wireless Display app – We appreciate all the great feedback you’ve sent us and the team continues to make improvements to the Miracast functionality in the Wireless Display app based on that feedback. Keep it coming!

For more details about each of these features coming in the Preview update, check out the Xbox Wire.

We’ll continue to bring more great Xbox features your way on Xbox One and the Xbox app on Windows 10. Don’t forget to let us know what you think at Xbox Feedback.
Niet heel veel voor Xbox One, maar toch handig om te weten :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Belangrijkste daar uit is toch vooral:
Testing streaming – The Xbox team needs your help in providing information about your PC’s performance and connectivity characteristics as we prepare to enable game streaming from Xbox One to Windows 10 PCs. To do this, connect your Xbox One to your Windows 10 PC using the Xbox app: from the Connect menu, select your Xbox One console then choose Connect. Once connected, click on Test streaming to anonymously send the team diagnostic information about your PC and network settings.
Ieder met een Xbox One en Windows 10 zou dit toch even moeten doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door X-Fighter op 21-05-2015 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar blijven eigenlijk de grote mei updates? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
X-Fighter schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:35:
Belangrijkste daar uit is toch vooral:

[...]

Ieder met een Xbox One en Windows 10 zou dit toch even moeten doen :)
Ik ga dit zo even testen. Al is het wel met Windows 10 als VM in Parallels op m'n Mac. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:59:
[...]

Ik ga dit zo even testen. Al is het wel met Windows 10 als VM in Parallels op m'n Mac. :+
Die functies zitten er toch nog niet in? Het is info over de komende preview.
Edit, blijkbaar is het de andere versie uit de app store beta.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2015 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Staat toch: now available? :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ja :P Wel grappig dat je op de XBO een melding krijgt <user starts streaming>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
OMG. Het is puur een diagnostische test waarmee je informatie over je netwerk naar Microsoft stuurt. Je kunt nog niet streamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
justifire schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:59:
Zie trouwens dat je van je gameclips ook animated gifs kan maken op https://xboxdvr.com
:P
[afbeelding]
Lekker subtiele keuze ook... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:39:
Waar blijven eigenlijk de grote mei updates? :P
Ze lijken het op te sparen voor E3. Afhankelijk van hoe vol de show is, wordt het mogelijk eerder bekend gemaakt (net als vorig jaar), maar goed. In ieder geval zal er wel een Windows 10 demo op Xbox One verschijnen gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Heerlijk die nieuwe NFS!

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spy Cameleon is beschikbaar. Kost €4,99. Das niet veel zeg. Is ook geen hele spectaculaire titel, maar zo'n prijs maakt het wel interessant.
https://store.xbox.com/nl...e314da045?cid=majornelson

Het valt me wel op dat er een heleboel indie-titels verschijnen zonder directe aankondiging of releasedatum. Alsof ze online komen omdat ze klaar zijn met testen en hm dan niet langer vasthouden.

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 22-05-2015 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:49:
[...]

Haha, ja Justifire weet wel welke clips hij uitkiest inderdaad :D

Nu maar eens verder met The Witcher! Heb er nu 5 uur in zitten en nog maar 1 achievements. Het is een wonder dat ik doorspeel :P

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-05-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 12:14
Ik kan nergens (bijhalve bij MS zelf) een digital download vinden van GTA V, heeft iemand een tip?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S0epkip schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:08:
Ik kan nergens (bijhalve bij MS zelf) een digital download vinden van GTA V, heeft iemand een tip?
Die is er ook niet, het is of disk of MS store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 12:14
Jammer (lees: blijft duur.) Je had toch ook via Amazon digital copies, dacht ik...?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Er is nu ook info over de Juni update
The June update preview is available this evening at 6PM PT with a staged rollout for the early wave group! If you don't get the option to install the update at 6PM tonight, you'll get it in the coming days - thanks for your patience!

If this month feels a little light, don’t worry - we are working on some planned *BIG* E3 announcements. In the meantime, we will be continuing to preview the items previously released to continue to get feedback and work towards making them available to everyone, so keep that feedback coming! We will also be asking for your help with some quests and surveys to come, focused on key scenarios. We’ll be using your feedback on these to drive improvements over the coming months.

Available in Preview this month:

◾Xbox Live Digital TV Tuner in 11 new European countries – earlier this week we shipped an over-the-air TV Tuner for USA & Canada. The team continues to test the Xbox One Digital TV with our preview audience in Austria, Belgium, Denmark, Finland, Ireland, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Sweden, and Switzerland with plans to make it available to all customers in these countries sometime in late June.

◾Dedicated Servers for Party Chat – Back in March, we enabled dedicated chat relay servers for Xbox One preview members to solve NAT traversal issues that prevented some people from being able to use party chat. We are continuing to expand the availability of the party chat relay services beyond preview members to a broader audience as we fine tune the feature and scale out the servers needed to support party chat relay services for all Xbox One users.

◾Wireless Display App – the team continues to test the Miracast® functionality enabled by the Wireless Display app and appreciates all of the great feedback from the preview audience thus far.

As always, you can view the Current Update widget on the main forums to find out what OS version the program is on, and learn more about what is enabled in that specific update, and the Announcement forums for details and other announcements from the Xbox team.

Tell us what you love, and what you don't! Be sure to use the Report a problem feature in the Xbox Preview Dashboard to let us know if you run into an issue, and be sure to give us your feedback here as well.

Thanks for participating in the Preview Program, and game on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:16:
Er is nu ook info over de Juni update

[...]
Dat is toch gewoon info over de mei update? Als in: die is al geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Martinspire schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:24:
[...]

Dat is toch gewoon info over de mei update? Als in: die is al geplaatst?
Je zou het inderdaad bijna zeggen maar nee.. het is toch echt de juni update.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:49:
[...]

Haha, is het iets te schokkend voor de tere kinderziel ?
Het is maar een spelletje ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:36:
[...]

Haha, ja Justifire weet wel welke clips hij uitkiest inderdaad :D

Nu maar eens verder met The Witcher! Heb er nu 5 uur in zitten en nog maar 1 achievements. Het is een wonder dat ik doorspeel :P
Pas maar op. Ik loop maar 1500 GS achter deze maand. En na Farcry 4 (dat nu hard gaat) heb ik Unmechanical staan. Doorwitcheren jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Ik ga vast oefenen met deze titel, voor 2,99 wil ik wel even kijken of het fun is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ze willen denk ik over de juni update nog niet teveel prijs geven vanwege de E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:43:
[...]

Pas maar op. Ik loop maar 1500 GS achter deze maand. En na Farcry 4 (dat nu hard gaat) heb ik Unmechanical staan. Doorwitcheren jij!
Lang geleden dat ik zo'n moeilijk spel heb gespeeld. :)

Jij hebt na FC4 en Unmechanical dat gat zeker wel gedicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Nadat ik de zaterdag na de release van project cars dat spel gekocht had heb ik 8 dagen later het spel alweer verkocht,gewoon omdat ik mij er vreselijk aan erger dat het spel zoveel fouten bevat dat het een goede speel ervaring in de weg staat.

Nu zijn we bijna een week verder en ben ik van plan om morgen the witcher 3 te kopen,ook zit dit spel vol met bugs en framerate problemen begrijp het niet verkeerd want ik weet ook dat het spel echt wel een 9 waard is maar..

Vanmiddag dacht ik ineens spontaan terug aan de dag dat ik een ps2 met grand turismo 3 kocht..1200 kei harde guldes moest dat pakket kosten maar weet je wat het was het mooiste tijdperk ooit,geen bugfixes geen installatie,geen dagelijkse updates echt heerlijk!

Door al deze onzin geniet ik gewoon minder van mijn xbox one,al die halve games die uitkomen omdat de uitgevers toch wel weten dat ze het kunnen patchen komt echt mn strot uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Witcher vol met bugs ?
Framerate problemen ?
Afgezien van de resume from hibernate bug heb ik geen gekke dingen meegemaakt.
Ja er zijn wat rauwe randjes die nog wat gepolished mogen worden, daar zijn ze ook druk mee bezig bij CDproject, kan ik geen bugs noemen.
Heb er nu zo' n 20 uur inzitten en het is enkel maar genieten !

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 22-05-2015 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die patch voor Project Cars is trouwens al afgeleverd bij MS en Sony, dus dat is nog even wachten tot ie daadwerkelijk uit komt. Wacht er zelf ook wel op, want sturen is nu gewoon shit met controller. Verder hoop ik dat die rumble in de triggers ook meer gaat lijken op Forza, want dat mis je toch ook wel snel.

Witcher draait prima. Maar zo'n grote game zal nooit bug-vrij zijn. Het zal echter niet (snel) de ervaring bederven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

justifire schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 23:06:
Witcher vol met bugs ?
Framerate problemen ?
Afgezien van de resume from hibernate bug heb ik geen gekke dingen meegemaakt.
Ja er zijn wat rauwe randjes die nog wat gepolished mogen worden, daar zijn ze ook druk mee bezig bij CDproject, kan ik geen bugs noemen.
Heb er nu zo' n 20 uur inzitten en het is enkel maar genieten !
Framerate problemen zijn vooral voor de PS4, die weer eens geforceerd op 1080p zou en moest draaien. Op de PS4 zijn er drops naar 18~20fps, terwijl de Xbox One minimaal 28fps draait. Daarnaast zijn er erg veel popup problemen op de PS4 in de steden en worden veel delen van gebouwen of complete mensen niet meteen gerendered (soort van fpsdrop safeguard), dus als je door de stad rijdt, dan lijkt het zo nu en dan net een spookstad...

Tsja, dat geforceerde 1080p en de PS4, gelukkig heeft de X1 daar geen last van en draait de game daar wel naar behoren!! :)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augurkdeschurk
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-01 14:08
Ik twijfelde zelf tussen de ps4 versie en de X1 versie, heb voor de laatste gekozen en heb er absoluut geen spijt van. Speelt gewoon heerlijk weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 11:30
Toch begrijp ik Schumi zijn punt wel. Heb zelf ook Project Cars en The Witcher. Eerstgenoemde game draait nu goed hier, mede door heel veel aanpassingen in de settings en het installeren op een externe hdd. Maar ook aan deze game mankeert nog wel het een en ander, om het zachtjes uit te drukken.

Toen ik woensdag The Witcher voor het eerst opstartte moest ik toch wel even slikken. Een haperende cutschene is tot daar aan toe, maar eenmaal in game kon ik gewoon niet wennen aan de "motion" van de game. Heb nog wel wat aangepast aan de camera gevoeligheid( helemaal op het minimum gezet) en dat hielp wel iets, maar vindt het gewoon echt nog niet soepel draaien. Ik baal er best van, want wil er heel graag mee gaan beginnen maar ik wacht wel op de patch. Dat verdient de game.

Tot de patch er is vermaak ik me wel met The Old Blood en Life is Strange. We moeten niet doen of The Witcher zo geweldig draait op de XB1, want dat doet ie in mijn ogen niet. Dat geeft CDPJR ook toe, vandaar die aankomende patch. Het is, wat Schumi zegt, gewoon jammer dat veel games eerst patches nodig hebben voordat de boel een beetje soepel wil draaien.

Deze generatie consoles heeft daar best veel last van, en dat is jammer. Met name de third party titels.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 23-05-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Het hapert inderdaad hier en daar, vooral als je je game gewoon gesuspend hebt en de xbox niet volledig uitzet gaat hij het doen. Als ik m'n console een reset (harde on/off) geef draait TW3 veel soepeler, maar baal er nog steeds van. Zit veel in om nog te fixen, controls zijn af en toe om te janken, paardrijden gaat vaak heel stroef, hier en daar wat grafische bugs en andere bugs... Waar ik me toch het meest aan stoor is die hapering, zelfs AC: Unity speelde met een bijzonder belabberde framerate lekkerder dan the Witcher in zijn slechte momenten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
Verrast me een beetje met al dat commentaar op the witcher... los van het hybernate save probleem eigenlijk helemaal niets. loopt als een zonnetje, heb afgelopen week nog weinig anders gedaan... 1 of 2 uurtjes Destiny gister om te kijken wat HoW te bieden heeft. Zit 35 uur in de game en op 1010 kills.

Net wel een punt voorbij waar een aantal sidequests heel veel tijd kosten zonder te killen. Beetje een dood puntje naar mijn gevoel, eenmaal verder speelt het weer lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThomasXIV schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:53:
Het hapert inderdaad hier en daar, vooral als je je game gewoon gesuspend hebt en de xbox niet volledig uitzet gaat hij het doen. Als ik m'n console een reset (harde on/off) geef draait TW3 veel soepeler, maar baal er nog steeds van. Zit veel in om nog te fixen, controls zijn af en toe om te janken, paardrijden gaat vaak heel stroef, hier en daar wat grafische bugs en andere bugs... Waar ik me toch het meest aan stoor is die hapering, zelfs AC: Unity speelde met een bijzonder belabberde framerate lekkerder dan the Witcher in zijn slechte momenten...
Ik heb eigenlijk geen last van framedrops? Wat bedoel je precies? In cutscenes of daadwerkelijke gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Het zijn volgens mij geen framedrops, maar soms hapert de boel gewoon, weet niet hoe ik het precies moet uitleggen, maar een reset fixt het altijd, nu doe ik de console dus altijd volledig uit als ik stop met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
FiRePaTH schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 02:59:
[...]
Framerate problemen zijn vooral voor de PS4, die weer eens geforceerd op 1080p zou en moest draaien. Op de PS4 zijn er drops naar 18~20fps, terwijl de Xbox One minimaal 28fps draait. Daarnaast zijn er erg veel popup problemen op de PS4 in de steden en worden veel delen van gebouwen of complete mensen niet meteen gerendered (soort van fpsdrop safeguard), dus als je door de stad rijdt, dan lijkt het zo nu en dan net een spookstad...

Tsja, dat geforceerde 1080p en de PS4, gelukkig heeft de X1 daar geen last van en draait de game daar wel naar behoren!! :)
Dat is wel tegenstrijdig als je de laatste face-off van DF mag geloven: http://www.eurogamer.net/...cher-3-wild-hunt-face-off

Of lullen die gewoon uit hun nek :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 19-09 13:33

Mikayu

.srt

Goeie kwaliteit controllers zeg. Werd helemaal leip van die disconnects dat ik hem weggooide en een andere pakte. Moet dat ding vervolgens 5 minuten nadenken om de instellingen tevoorschijn te toveren om eindelijk die andere controller aan mij toe te wijzen. Gaat ie terug in game nog een keer vragen wie ik ben...

Geen last van frame drops en ik ga ook geen pixels tellen om te kijken of ie op 900p of 720p aan het draaien is. Maar sommige dingen duren echt onnodig lang en zie ik liever eerst wat fixes ipv dat geneuzel over miricast.

Zo, kan er weer even tegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Nou ja ik vind Miracast dan wel weer een leuke toevoeging aan het arsenaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Trishul schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:27:
[...]

Dat is wel tegenstrijdig als je de laatste face-off van DF mag geloven: http://www.eurogamer.net/...cher-3-wild-hunt-face-off

Of lullen die gewoon uit hun nek :X
Lol, DF, ja die neemt niemand nog serieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ja als je het met een dynamische resolutie moet doen die de 1080p niet eens haalt, en ook dan nog niet eens op die lagere resolutie stabiel 30 kan draaien, dan vraag ik me werkelijk af of je de Xbox One de betere versie durft te noemen. In dit geval nogal tegenstrijdig ieder geval wat hier boven staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:59
Voor de liefhebbers. Ik heb twee codes gekregen maar heb maar 1 code voor de beta van Smite nodig.

RYWTC-433W2-X97CC-6G6GD-2WM3Z

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Recon24 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 02:51:
Ja als je het met een dynamische resolutie moet doen die de 1080p niet eens haalt, en ook dan nog niet eens op die lagere resolutie stabiel 30 kan draaien, dan vraag ik me werkelijk af of je de Xbox One de betere versie durft te noemen. In dit geval nogal tegenstrijdig ieder geval wat hier boven staat.
:')
Nee dan kan je beter een dia-show op 1080p hebben _O-
Tabelletjes zeggen helemaal niets, spelervaring daar gaat het om.
En wat dat betreft doet The Witcher het op de Xbox One uitstekend !
Alles ziet er schitterend uit, rendering is vloeiend, geen last van pop ups en als er al framedrops zijn dan heb ik daar nog niets van gemerkt.
Als je echt een grafisch hoogstandje wilt snap ik uberhaupt niet waarom je op een console speelt.
Speelde mijn (pc-)games 10 jaar geleden al op WQXGA resolutie en nu 10 jaar later doet de console-markt net alsof 1080p de heilige graal is :?
Ziet er naar uit dat de HD marketingafdeling in zijn missie geslaagd is :P

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 24-05-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 11:30
Ik hoef echt niet zo zeer een grafisch hoogstandje, van mij part is die game 720p i don't care. Maar waar ik absoluut niet tegen kan is die ver***** gameplay, het stotteren, fps die van 28 naar 38 op en neer jumpen, resume die niet werkt, veel te kleine tekst zodat ik na een uur met knallende koppijn zit, Gerald die beweegt alsof ie constant 2 flessen wodka in z'n mik heeft zitten enz enz.

Kortom, snap dus niets van de bovenstaande post behalve het laatste punt. I fellt for the hypetrain, once again :z .

Tuurlijk, t zal allemaal wel speelbaar zijn, maar voor mij niet op dit moment. Maar misschien dat ik te veel eisen stel, kan natuurlijk.

Maar The Witcher doet het uitstekend op de Xbox One?..... right :X .

Ik hoop echt dat CDproject even kijkt naar de gasten van Gearbox en wat die gedaan hebben met Borderlands, op zo'n patch hoop ik. Een wereld van verschil.

Mijn pre-order voor Arkham Knight heb ik inmiddels verwijderd. Pre-orders doe ik niet meer aan, eerst maar eens rustig kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 24-05-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
X-Fighter schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 18:35:
[...]

Lol, DF, ja die neemt niemand nog serieus
Eh, DF is wat console graphics / performance analyses nog steeds de nummer 1. Ja ze hebben eens fouten gemaakt, maar zijn wel zo volwassen om deze toe te geven en rectificeren. Zoals ze ook al aangeven, is de ps4 versie vanaf v1.01 King met 1080p, v-sync, enz. Enige wat ze nog opgelost willen zien is de af en toe rare bewegingen van v-sync. In ieder geval is dit een betere prestatie vergeleken met de X1 die 95% van de tijd 900p draait en een unlocked framerate heeft die lekker schommelt tussen ~20 en ~40 fps. Dat laatste is funest voor je control input, zoals ze aangeven... En dit wordt ook bevestigd door mensen hier op GoT. Mocht je het nog niet gezien hebben, de echte DF face-off is dus pas gisteren gepubliceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Trishul schreef op zondag 24 mei 2015 @ 11:36:
[...]

Eh, DF is wat console graphics / performance analyses nog steeds de nummer 1. Ja ze hebben eens fouten gemaakt, maar zijn wel zo volwassen om deze toe te geven en rectificeren. Zoals ze ook al aangeven, is de ps4 versie vanaf v1.01 King met 1080p, v-sync, enz. Enige wat ze nog opgelost willen zien is de af en toe rare bewegingen van v-sync. In ieder geval is dit een betere prestatie vergeleken met de X1 die 95% van de tijd 900p draait en een unlocked framerate heeft die lekker schommelt tussen ~20 en ~40 fps. Dat laatste is funest voor je control input, zoals ze aangeven... En dit wordt ook bevestigd door mensen hier op GoT. Mocht je het nog niet gezien hebben, de echte DF face-off is dus pas gisteren gepubliceerd.
Als ik naar de framerate test kijk is het weer duidelijk dat ze iets anders zeggen dan ze tonen. PS4 die soms zakt naar 25fps, terwijl xbox one gewoon op 30 ligt te draaien. En dat is typisch aan DF om te doen, de tekst komt niet overeen met de video's. Maar jij mag ze geloven als je wilt hoor, ik vind ze vooral lachwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
X-Fighter schreef op zondag 24 mei 2015 @ 11:52:
[...]

Als ik naar de framerate test kijk is het weer duidelijk dat ze iets anders zeggen dan ze tonen. PS4 die soms zakt naar 25fps, terwijl xbox one gewoon op 30 ligt te draaien. En dat is typisch aan DF om te doen, de tekst komt niet overeen met de video's. Maar jij mag ze geloven als je wilt hoor, ik vind ze vooral lachwekkend.
Ik heb de framerate test ook bekeken, en als je goed kijkt, zie je dat de ps4 versie alleen dipt naar 25fps tijdens cutscenes, lekker boeiend :+. Daarbuiten blijft ie netjes vsynced, ook tijdens die twee battles. En juist dat is voor DF belangrijk (ook voor degene die het speelt) want dan wil je geen grote fluctuaties in fps hebben; funest voor je control input. Eigenlijk had de ontwikkelaar ook gewoon een fps-cap van 30 en vsync moeten inbouwen in de X1 versie. Maar goed, patch 1.03 is in de maak die het misschien al brengt.

Dit is niet om een bepaalde versie af te branden hoor, maar als het goed is kwam het ook niet zo over. Ik reageerde eerst op de onzin die iemand hier zat uit te kramen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Trishul schreef op zondag 24 mei 2015 @ 12:17:
[...]

Ik heb de framerate test ook bekeken, en als je goed kijkt, zie je dat de ps4 versie alleen dipt naar 25fps tijdens cutscenes, lekker boeiend :+. Daarbuiten blijft ie netjes vsynced, ook tijdens die twee battles. En juist dat is voor DF belangrijk (ook voor degene die het speelt) want dan wil je geen grote fluctuaties in fps hebben; funest voor je control input. Eigenlijk had de ontwikkelaar ook gewoon een fps-cap van 30 en vsync moeten inbouwen in de X1 versie. Maar goed, patch 1.03 is in de maak die het misschien al brengt.

Dit is niet om een bepaalde versie af te branden hoor, maar als het goed is kwam het ook niet zo over. Ik reageerde eerst op de onzin die iemand hier zat uit te kramen.
Nee, ook buiten de cutscenes, toen hij gewoon aan het paardrijden was doorheen dat dorpje. Mij maakt het niet zoveel uit allemaal, ik vind het gewoon belachelijk dat DF als graadmeter genomen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan deze discussie ergens anders worden voortgezet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
X-Fighter schreef op zondag 24 mei 2015 @ 12:40:
[...]

Nee, ook buiten de cutscenes, toen hij gewoon aan het paardrijden was doorheen dat dorpje. Mij maakt het niet zoveel uit allemaal, ik vind het gewoon belachelijk dat DF als graadmeter genomen wordt.
Het gaat erom dat het op de Xbox One allemaal minder draait, zelfs met mindere features 900p/30p en nog steeds niet weet soepel te draaien. Waarom een unlocked framerate als de Xbox One moeite heeft die 30 fps zelfs constant te houden? Het is dus niet gek dat review sites de PS4 versie kiezen omdat deze in een hogere resolutie wel de 30 weet te halen. Die dips onder de 30 is bij beide consoles gewoon een kwestie van slechte engine performance. Net als GTA V zullen we zien wie er in de volgende patch of erna het beste draait.

We hebben gezien welke console dat bij GTA V is geworden. Ik snap dat mensen het hier verdedigen, maar dat is een duidelijke reactie om aan te geven dat de Xbox One gewoon kracht mist op velen vlakken. Als dit de maatstaaf moet zijn, dan ziet het betreft multiplatform games de komende jaren redelijk beroerd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Recon24 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:12:
[...]

Het gaat erom dat het op de Xbox One allemaal minder draait, zelfs met mindere features 900p/30p en nog steeds niet weet soepel te draaien. Waarom een unlocked framerate als de Xbox One moeite heeft die 30 fps zelfs constant te houden? Het is dus niet gek dat review sites de PS4 versie kiezen omdat deze in een hogere resolutie wel de 30 weet te halen. Die dips onder de 30 is bij beide consoles gewoon een kwestie van slechte engine performance. Net als GTA V zullen we zien wie er in de volgende patch of erna het beste draait.

We hebben gezien welke console dat bij GTA V is geworden. Ik snap dat mensen het hier verdedigen, maar dat is een duidelijke reactie om aan te geven dat de Xbox One gewoon kracht mist op velen vlakken. Als dit de maatstaaf moet zijn, dan ziet het betreft multiplatform games de komende jaren redelijk beroerd uit.
Sorry maar ik vond dat GTA V beter draaide op Xbox One, net zoals AC:U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
X-Fighter schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:15:
[...]

Kan je vinden, maar dat is betreft GTA V achterhaald. Die draait qua framerate het beste op de PS4, met zelfs meer verkeer, vegetatie. Waar Xbox One versie "betere" (had ook daar dips) performance had in de stedelijke gebieden, en drops had in de buiten gebieden, had de PS4 versie dit probleem alleen in de stedelijke gebieden, maar daarbuiten constante 30fps. Dit is allemaal gepatcht, waardoor zowel stedelijk als landelijk constant 30fps draait.

Van Unity weet ik niet op het moment wat hier de status is, dus daar kan ik niet over praten en je eventueel gelijk geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
X-Fighter schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:15:
[...]

Petje af X-Fighter... dat je nog de moeite neemt om te antwoorden op deze trol....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 19:19
Edit: nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door Xgar op 24-05-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrytasker schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:22:
[...]

Petje af X-Fighter... dat je nog de moeite neemt om te antwoorden op deze trol....
_/-\o_
Check even zijn postgeschiedenis dan is het wel duidelijk :+

Ontopic:
Iemand het bericht over Kahawai al opgepikt ?
http://www.xboxnederland....ere-resolutie-op-xbox-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
justifire schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:36:
[...]

_/-\o_
Check even zijn postgeschiedenis dan is het wel duidelijk :+

Ontopic:
Iemand het bericht over Kahawai al opgepikt ?
http://www.xboxnederland....ere-resolutie-op-xbox-one
Dat is interessant, ze hebben het ook getest blijkbaar. Ik zie hier wel potentie in bij MMO games zoals destiny, FF, enz. Vooral dus bij grote, uitgestrekte werelden. Want als je bv. een intense shooter/action game zit te spelen kan het behoorlijk inbreuk maken op de ervaring als af en toe dingen uit beeld verdwijnen :+

Hey wacht eens even, was op zoek naar MK:x en kwam toevallig deze tegen: http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=24&Blocks=0&View=Grid
Met de bekende wehkamp kortingscodes dus makkelijk €60, en als je het slim doet (zie nl.pepper.com) zelfs €50, voor een controller + mkx :9

[ Voor 20% gewijzigd door Trishul op 24-05-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
harrytasker schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:22:
[...]

Trollen is iets anders dan met feiten komen. Feit dat je dus geen argument hebt zegt dan ook genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:47:
[...]
Hey wacht eens even, was op zoek naar MK:x en kwam toevallig deze tegen: http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=24&Blocks=0&View=Grid
Met de bekende wehkamp kortingscodes dus makkelijk €60, en als je het slim doet (zie nl.pepper.com) zelfs €50, voor een controller + mkx :9
Ik geloof niet dat je op actieproducten nog korting krijgt ?
Maar dan nog is het een koopje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Recon24 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:56:
[...]

Trollen is iets anders dan met feiten komen. Feit dat je dus geen argument hebt zegt dan ook genoeg!
Dan heb je zeker zitten kijken naar die 1.09 comparison? Mja voor 1.10 hebben ze er geen meer gemaakt, maar daar liep het allemaal weer een stuk beter bij GTA op X1. En het gaat om minimale verschillen. Die ook nog eens heel afhankelijk zijn van wat je doet.

Unity deed het ook beter op de X1 en zo nog wel wat titels. Elke game heeft zo zijn betere platform en de laatste tijd was dat vaker de PS4 dan de X1 omdat die eerste zich makkelijker liet poorten (x1 ports waren erg nasty vaak).

Kun je de performance van de X1 wel de schuld geven, maar als je kijkt hoe lui bv een Hardline is overgezet, dan is het helemaal niet makkelijk om te stellen dat het de schuld van de console moet zijn.

We zitten pas in jaar 2 na launch, dan is dat nog niet duidelijk. Pas over 2 jaar kun je dat beter zien bij titels die ook echt alles uit het platform halen. Waarom? Omdat die zijn ontwikkeld op basis van release-hardware. Op basis van SDK's die veel volwassener zijn. Op basis van nieuwe technieken die men heeft ontwikkeld sinds lancering.

Dus nee, de PS4 doet het niet heel veel beter. Het doet het momenteel beter bij een aantal titels en dat is het enige feit wat je kunt gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 24-05-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Ik heb voor de 2e keer dit jaar problemen met mijn Kinect, opnieuw wordt de Kinect omgeruild door Microsoft. Ik heb vandaag het probleem kunnen vastleggen, ik ben benieuwd of iemand het probleem herkent.
De video is op YouTube te vinden, https://youtu.be/hGX-XIoIB-Y en duurt 3 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pffff heb je nu echt drie minuten een knipperend lampje op zitten te nemen ?
Dacht dat je in het filmpje je probleem zou beschrijven....
Wat dat knipperren betreft en dat de xbox niet uitschakeld (gok dat dit het probleem is *zucht....*) dat heb ik ook gehad.
Kinect omgeruild en probleem bleef zich voordoen.
Xbox console zelf omgeruild en sindsdien geen last meer van gehad, blijkt dus iets in de console te zijn dat de Kinect aanstuurt dat niet goed functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

justifire schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:56:
Pffff heb je nu echt drie minuten een knipperend lampje op zitten te nemen ?
Dacht dat je in het filmpje je probleem zou beschrijven....
Wat dat knipperren betreft en dat de xbox niet uitschakeld (gok dat dit het probleem is *zucht....*) dat heb ik ook gehad.
Kinect omgeruild en probleem bleef zich voordoen.
Xbox console zelf omgeruild en sindsdien geen last meer van gehad, blijkt dus iets in de console te zijn dat de Kinect aanstuurt dat niet goed functioneert.
Het staat toch onder de video, Xbox One Kinect going off and on a couple of times and stops completely after 3 minutes. Only a hard reset will switch kinect on again and it will start all over again.

Uitschakelen doet mijn box overigens gewoon goed, alleen Kinect blijft dit steeds doen.
Ik had eerder commentaar verwacht over het grote gat achter de XBO in mijn kastje. 8)
Maar toch bedankt voor je reactie dat je het probleem herkent, daar gaat het mij om. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Winkiller op 24-05-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredoo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-05-2015
Beste mensen,

Bij de wehkamp hebben ze een actie als u deze link https://www.wehkamp.nl/w3...11e47425f83a508f5c9391761

gebruikt krijg je 10 euro korting als je iets van 40 euro uitgeeft kan je zelf nog een code invoeren: happy daar bij krijg je weer 10 euro korting.

[ Voor 27% gewijzigd door Alfredoo op 24-05-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:08

nFo

uchiha tijntje schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 07:34:
[...]

Ik heb nog maar 2 uurtjes kunnen spelen :| Hopelijk dit weekend flink aan de bak :) Moet echt even in de alchemy en crafting opties duiken. Dat maakt het spel volgens mij een stuk beter te spelen.

Verder dit weekend ook maar episode 3 van Life is Strange spelen. Lees er erg goede (spoilervrije) verhalen over.
Life is Strange Episode 3 net uitgespeeld, weer erg leuk en een interessante plot twist op het eind. :)

Nu is beginnen met de Witcher 3, vorige delen niet gespeeld, maar laatst wel Dragon Age Inquisition met plezier uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glivch
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 11:30
justifire schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:17:
[...]

Ik geloof niet dat je op actieproducten nog korting krijgt ?
Maar dan nog is het een koopje !
Je krijgt wel korting op actieproducten. Net een WD van 1TB voor 39 euro incl verzendkosten gekocht 8). Kan al mijn spellen weer installeren eindelijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:06:
[...]

Het staat toch onder de video, Xbox One Kinect going off and on a couple of times and stops completely after 3 minutes. Only a hard reset will switch kinect on again and it will start all over again.

Uitschakelen doet mijn box overigens gewoon goed, alleen Kinect blijft dit steeds doen.
Ik had eerder commentaar verwacht over het grote gat achter de XBO in mijn kastje. 8)
Maar toch bedankt voor je reactie dat je het probleem herkent, daar gaat het mij om. :)
Ooh ok, keek hem op mijn telefoon en dan zie ik enkel de video zonder onderschrift, my bad.
Zou een nieuwe afspraak maken om je console om te wissellen, waarschijnlijk zit daar het probleem.
Het heeft ook wel degelijk iets met de Kinect te maken want als je de Kinect niet aansluit dan sluit de Xbox wel normaal af.
Heb je toevallig ook last dat games zo nu en dan op het startscherm blijven hangen ?
En dat handbewegingen via Kinect overal over je scherm heen schieten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArenjaZ schreef op zondag 24 mei 2015 @ 22:04:
[...]

Je krijgt wel korting op actieproducten. Net een WD van 1TB voor 39 euro incl verzendkosten gekocht 8). Kan al mijn spellen weer installeren eindelijk haha
Ok nice !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nFo schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:22:
[...]

Life is Strange Episode 3 net uitgespeeld, weer erg leuk en een interessante plot twist op het eind. :)

Nu is beginnen met de Witcher 3, vorige delen niet gespeeld, maar laatst wel Dragon Age Inquisition met plezier uitgespeeld.
Het einde van Life is Strange, episode 3:
spoiler:
Are you fucking kidding me?! Ik weet dat dit geen spoiler is, maar ik wil voorkomen dat mensen die de game nog niet gespeeld hebben het toch niet kunnen laten om te klikken. Dat zou zonde zijn.

Life is Strange is voor mij echt de verrassing van dit jaar.

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-05-2015 10:05 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace