Microsoft punten verlopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Verhoeven
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 13:36
Hallo Tweakers,

Ik heb een lange tijd geleden Microsoft punten gekocht die over zijn gezet naar euro's.
Nu kreeg ik het onderstaande mailtje en ik vind het een beetje vreemd:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AXGHvYQ.jpg

Kan je Xbox tegoed verlopen ja? In het mailtje staat voor de rest geen rare link als 'voer hier uw pincode in om het te verlengen' etc. dus het lijkt legitiem. Toch heb ik hier nog nooit iets over gehoord of over kunnen vinden. (of zoek ik niet goed?)

Kan iemand mij het verlossende woord geven of dit klopt of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dipje2
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-07 23:31
heb dezelfde gehad.. kan blijkbaar verlopen of ze gaan de store omgooien (maar dan is het wel erg plotseling, dus denk toch 'verlopen')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:23

Sorbo

Uw hulp in huis!

Een snelle google: http://support.xbox.com/n...crosoft-points-retire-faq

"Deze waarde die we hebben toegevoegd, is ter promotie en blijft in uw Microsoft-account tot 1 juni 2015. De valuta die u koopt en toevoegt aan uw account vervalt niet"

Microsoft is gestopt met het puntensysteem, en hanteert tegenwoordig alleen nog tegoed in euro's. Ter compensatie hebben ze je Microsoft punten omgerekend naar euro's, maar ze hebben daar de voorwaarde aangehangen dat deze per 1 juni 2015 vervallen.

Eventueel nieuw tegoed dat je toevoegt vervalt niet, en blijft gewoon beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Ik kreeg die mail ook, jammer dat ik ze niet op een ander account kan maken. Mijn XBOX account is gekoppeld aan een mailadres dan die ik gebruik voor mijn PC's.

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Verhoeven
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 13:36
Hmm ik kreeg die zo snel niet. Hartelijk bedankt voor je reactie, mijn vraag is beantwoord _/-\o_

En de rest ook bedankt natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:45
Was er ook verbaasd over dus heb vannacht nog een chat gehad met de support afdeling, Die vertelde mij dus waarom het verliep en dat we er destijds over zijn geïnformeerd.
Het staat ook duidelijk in de email die ik in Oktober 2013 erover kreeg toen het omgezet was.

Van de 10,xx die ik nog had staan heb ik inmiddels al 5,99 uitgegeven in de Windows store aan Halo Spartan Strike, Nu de rest nog op zien te maken.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Ik geef even een kickje aan dit topic voor de mensen van wie hun punten binnenkort verlopen

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:17
Bedankt voor de reminder!

Ik heb €22,50 over van oude XBOX360 punten, inmiddels geen XBOX meer, PC zit nog op Windows 7...
Heb wel een HP Stream 7 Windows 8 tablet (die ligt te verstoffen...) dat is het enige apparaat waar ik m'n geld dus op kwijt kan.

Iemand tips voor games/apps die de moeite waard zijn - en die ik wellicht later ook in Windows 10 (PC) kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevieeen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-07 22:05
Toegegeven, dit is een zeer oud topic, maar ik vroeg me af in hoeverre deze actie van Microsoft legaal kan zijn? Je koopt iets, gaat op dat moment akkoord met de voorwaarden en de consumentenrechten (geen vervaldatum op tegoedkaart = onbeperkt geldig).

Microsoft gooit vervolgens haar systeem om, informeert je, en poef weg centjes.
Pagina: 1