Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:50
November en december waren in de US toch ook voor MS? Met die bundels en $50 korting. Niet dat het mij persoonlijk veel boeit. Weet toch voor mezelf dat ik de XB1 de véél fijnere (fijner, dus niet perse beter) console vind t.o.v. de PS4.

Met name de UI is zo veel fijner, plus de controller.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 16-05-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:19:
Dan zou ik je Nerdist News aan kunnen raden ;)

Ik vind de communicatie vanuit MS echt meer dan prima.

@Justifire. Heb jij nog meer informatie van Blues and Bullets. Ik had hem gisteren in de store verwacht, maar zie hem niet staan. Kom verder ook geen andere release datum tegen.
Die nerdist news staat al in mn youtube favorieten, maar op 1 of andere manier kijk ik die vrijwel nooit.

Die game release is wel vaag idd. Maar op Wikipedia staat Q2/Q3. Misschien toch onverwacht uitgesteld?
Bullet NL schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:27:
Het is eigenlijk helemaal niet belangrijk, maar misschien is het wel een leuk weetje;

[...]

Bron: http://www.engadget.com/2015/05/14/xbox-one-outsold-ps4/

De Xbox heeft dus voor het eerste (in de US) een beter verkoopresultaat gehaald...
Leuk voor de US maar in de rest van de wereld gaat de PS4 nog steeds veel sneller. MS moet echt de US-only bril eens afzetten. Ze zijn voor meer mensen aan het werk.
Ga eens kijken wat ze allemaal voor de VS doen en vergelijk dat met NL (of uberhaupt een europees land). Geen pricecut, geen mooie aanbiedingen, amper localisatie, vrijwel geen apps, nog steeds geen spraakherkenning en 0,0 marketing. Waarom zou je dan nog voor een X1 gaan kiezen?
De PS4 is in ieder geval nog te zien als reclame bij de championsleague. Welk groot evenement sponsored MS eigenlijk? Non-US dan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:33
Ik overweeg om (eindelijk) een headset te gaan kopen voor m'n Xbox One. Ik heb alleen het idee dat het aanbod wat karig is.

Als ik het toch doe, dan wil ik het ook wel goed doen. Dus ik ben bereid om er best wat geld aan uit te geven, maar er zijn grenzen. Ook moet de headset absoluut draadloos zijn, ik haat dat ge-etter met die snoeren.

Als ik even snel op de site van Coolblue kijk dan kom ik op twee opties uit:

TB Ear Force XO Four. Betaalbaar en presteert (blijkbaar) prima. Echter enkel stereo sound en geen geweldige mic.
TB Ear Force Stealth 500X DTS. Lijkt zo ongeveer alles goed te doen, maar dat mag ook wel voor die prijs!
Astro Gaming A50. Nóg duurder, die moet 300 euro kosten... :X

Is dit momenteel echt het enige aanbod aan wireless headsets op de X1?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Martinspire schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:44:

[...]
Leuk voor de US maar in de rest van de wereld gaat de PS4 nog steeds veel sneller. MS moet echt de US-only bril eens afzetten. Ze zijn voor meer mensen aan het werk.
Ga eens kijken wat ze allemaal voor de VS doen en vergelijk dat met NL (of uberhaupt een europees land). Geen pricecut, geen mooie aanbiedingen, amper localisatie, vrijwel geen apps, nog steeds geen spraakherkenning en 0,0 marketing. Waarom zou je dan nog voor een X1 gaan kiezen?
De PS4 is in ieder geval nog te zien als reclame bij de championsleague. Welk groot evenement sponsored MS eigenlijk? Non-US dan.
True... Azië hebben ze denk ik al volledig opgegeven maar ook Europa kan ze schijnbaar weinig boeien. Dat terwijl ze toch ook wel doorhebben dat de X360 het veel beter deed dan de X1 nu.

Al doen ze wel hun best op het vlak van ondersteuning/updates/etc. Althans, daar lijkt het op. Maar dat alleen is niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-09 17:57
Martinspire schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 01:33:
[video] Presentatie is me wel wat te blij (en zelf zie ik liever zo'n mokkel als ze bij IGN hebben), maar toch wel een aardige toevoeging.
Je bedoelt Naomi Kyle?

Doe maar niet leidt veel te veel af, de helft van het nieuws krijg je dan niet mee :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:08:
[...]

Je bedoelt Naomi Kyle?

Doe maar niet leidt veel te veel af, de helft van het nieuws krijg je dan niet mee :)
Alsof je dat nieuws niet al elders hebt vernomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:19:

@Justifire. Heb jij nog meer informatie van Blues and Bullets. Ik had hem gisteren in de store verwacht, maar zie hem niet staan. Kom verder ook geen andere release datum tegen.
Schijnt uitgesteld te zijn naar 28 Juni (vind ik stiekem helemaal niet erg met de plotselinge overload aan games)
Destructoid has obtained some new information on the game, including a June 28, 2015 expected release date on Xbox One
Word trouwens uitgebracht in episodes, als ik het goed heb worden het 5 delen.

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 16-05-2015 12:56 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:54
Rossi46 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:54:
Ik overweeg om (eindelijk) een headset te gaan kopen voor m'n Xbox One. Ik heb alleen het idee dat het aanbod wat karig is.

Als ik het toch doe, dan wil ik het ook wel goed doen. Dus ik ben bereid om er best wat geld aan uit te geven, maar er zijn grenzen. Ook moet de headset absoluut draadloos zijn, ik haat dat ge-etter met die snoeren.

TB Ear Force XO Four. Betaalbaar en presteert (blijkbaar) prima. Echter enkel stereo sound en geen geweldige mic.
TB Ear Force Stealth 500X DTS. Lijkt zo ongeveer alles goed te doen, maar dat mag ook wel voor die prijs!

Ik heb zelf de XO Four van Turtle Beach. Prima ding, headset adapter zit erbij, dus die hoef je ook niet meer los aan te schaffen.

Headset sluit bij mij goed af, en zit prettig. Alleen is volgens mij mijn headset adapter kapot, want mijn Xbox herkent de headset niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
DutchOwnage schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:34:
November en december waren in de US toch ook voor MS? Met die bundels en $50 korting. Niet dat het mij persoonlijk veel boeit. Weet toch voor mezelf dat ik de XB1 de véél fijnere (fijner, dus niet perse beter) console vind t.o.v. de PS4.

Inderdaad, November-December hebben ze ook gewonnen, maar denk wel dat dat de enige twee maanden in 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:50
DutchOwnage schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:34:

Hier ben ik het mee eens, ik had een PS4 en heb nu een Xbox One. (main reason is dat mijn meeste vrienden toch een Xbox One hebben). Alhoewel de PS4 natuurlijk iets krachtiger is, vind ik het OS van de one veel fijner. Ook zijn er meer apps e.d.

IMHO kun je eigenlijk niet echt verkeerd kiezen tussen de ONEen de PS4. Hangt een beetje van de situatie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:36
Martinspire schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:44:
[...]

[...]
Dat is wel een feit. Ik heb soms de indruk dat we terug in het Xbox (originele) tijdperk zitten. Daar was het ook meer een niche product buiten de VS en werd ook alles naar die verhouding geadverteerd en voorzien. Bij de X360 hebben ze toch wel een mooie basis opgebouwd in Europa, maar ik vrees dat ze veel pluimen verloren hebben met de toch wel stuntelige release.

Gezien de nieuwe wind die binnen MS blaast heb ik wel vertrouwen in de toekomst van de Xbox one, alles zal op zijn pootjes vallen en verbeteren maar hun release hebben ze in Europa echt wel verloren aan de Ps4.

Uiteindelijk maak ik me er niet druk om gezien ik toch alle platformen in huis haal, maar er staat momenteel al een Ps4 in mijn setup en nog geen Xbox one (die er op het juiste moment zeker komt), en dat is voor iemand die Xbox altijd hoog in het vaandel gedragen heeft toch wel opmerkelijk :-)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik denk dat het op de E3 al mis ging toen je 185 x het woord tv voorbij hoorde komen. Hopelijk komt de XBox in de reclame voor Windows 10 ook regelmatig voor het voetlicht.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Tja, als je je console in bepaalde delen (zeg maar rest) van de wereld een heel jaar later uitbrengt dan loop je gewoon achter de feiten aan. Die achterstand gaan ze nooit meer goed maken. Omgekeerd had Sony (zelfs met hun grote aanhang) dat met de PS3 ondervonden, die hebben hun achterstand wel goed weten te maken maar daar ging wel wat jaren overheen. Verder vind ik het vergelijk eigenlijk onnodig, je koopt de machine waarop de games uitkomen die jij wilt spelen, dat is toch het belangrijkst? games, daar draait het om en daarna pas kijken of je vrienden er ook toevallig opzitten ;)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 19:52:
Ik denk dat het op de E3 al mis ging toen je 185 x het woord tv voorbij hoorde komen. Hopelijk komt de XBox in de reclame voor Windows 10 ook regelmatig voor het voetlicht.
TV was bij de onthulling, niet E3. Op de E3 ging het gewoon over games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Klopt, was bij de onthulling. Kwaad was op de E3 echter al geschiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Nou ja, groot deel van Europa als Tier 2 zien is niet slim. Maar de Xbox One had meerdere problemen.

De pakken van MS vonden dat ze juist met Apple moesten concurreren door een entertainment box te maken, en gamers wel daarin mee zouden gaan. Volgens mij zijn ze er eindelijk achter dat het totaal 2 verschillende doelgroepen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Rossi46 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:54:

Ik heb zelf de Astro A50.
Ik kan iedereen zeggen wauw wat een geluid komt er uit. Soms betrap ik me zelf dat ik naar me vriendin kijk of er geluid kwam van buiten, maar het was gewoon van wat ik keek. Zo realistisch was het geluid.
Me vriendin keek me aan alsof ik gek was en dat heb ik meerdere keren gehad. Hahaha

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En weer een leuke extra voor Diablo III :)
Van 15 t/m 21 Mei kan je een koe tegenkomen ter viering van het 3 jarig bestaan van Diablo III
The cowlevel is a lie ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In juni komt The Swapper uit volgens mij. Hij is al enige tijd uit op de PC en PS4 volgens mij. Ziet er wel geinig uit.

Zat gisteren nog wat gameplay te kijken van The Witcher 3. Echt zo'n toffe wereld. Wel denk ik dat het goed is om een lekker hoge moeilijkheidsgraad te kiezen. Zo las ik dat het minder moeilijk is dan The Witcher 2. En volgens mij is er zo ontzettend veel te doen dat je redelijk snel levelt in side quests ten opzichte van de main quest.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 17 mei 2015 @ 10:18:
In juni komt The Swapper uit volgens mij. Hij is al enige tijd uit op de PC en PS4 volgens mij. Ziet er wel geinig uit.

[video]

Zat gisteren nog wat gameplay te kijken van The Witcher 3. Echt zo'n toffe wereld. Wel denk ik dat het goed is om een lekker hoge moeilijkheidsgraad te kiezen. Zo las ik dat het minder moeilijk is dan The Witcher 2. En volgens mij is er zo ontzettend veel te doen dat je redelijk snel levelt in side quests ten opzichte van de main quest.
Ja de battles schijnen niet al te moeilijk te zijn, dus lekker omhoog gooien die moeilijkheidsgraad :Y

The Swapper, nah....
Vraag me af waar Woolfe : The Red Hood Diaries blijft ?
Quarter 1 2015 is nu toch wel afgelopen lijkt me zo :P

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 17-05-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Nu online
Iemand enig idee of de patch al te downloaden is voor Witcher 3 pre-load? Zou lullig zijn als ik nog ff 5gb ofzo moet downloaden dinsdag =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:56
Volgens mij was die 500mb ongeveer, gelukkig ben ik op vakantie dan heeft de Xbox alle tijd om te downloaden: p

Of je die ook kan preloaden... Denk het niet, misschien als ze tof zijn een dag van te voren al ofzo. Dan een s er toch geen tijd meer om extra fixes toe te voegen

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Is er op dit moment geenenkele oplossing tegen coil whine? Anders moet ik mijn nieuwe xbox maar weer terugsturen

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:56
Echt uit de Xbox zelf? Of van de adapter.

Bij mij tikt de harde schijf van de xbox, maar heb als oplossing even een externe hdd waarop alles staat. Zodra mijn garantie bijna op is ruil ik hem om:)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ben tegenwoordig weer Evolve aan het spelen. Merk dat de playerbase een stuk "professioneler" is dan eerst, matchmaking gaat erg snel, vaak mensen met mics en maar weinig matches met een rotteam of een veel te sterk/zwak monster.

De nieuwe hunters, maps en monster zijn ook erg leuk, al kost het je wel 25 euro om de season pass te kopen... Denk dat de prijs altijd de grootste vijand is geweest van deze game, als het een game van 20-30 euro zou zijn geweest was het vast een doorslaand succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
ThomasXIV schreef op zondag 17 mei 2015 @ 19:03:
Ben tegenwoordig weer Evolve aan het spelen. Merk dat de playerbase een stuk "professioneler" is dan eerst, matchmaking gaat erg snel, vaak mensen met mics en maar weinig matches met een rotteam of een veel te sterk/zwak monster.

De nieuwe hunters, maps en monster zijn ook erg leuk, al kost het je wel 25 euro om de season pass te kopen... Denk dat de prijs altijd de grootste vijand is geweest van deze game, als het een game van 20-30 euro zou zijn geweest was het vast een doorslaand succes.
Ik denk dat eerder de noobies het spel hebben verlaten en alleen de professionels het nog spelen met zo en nu dan een nieuwe speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Rockvee2 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 19:53:
[...]

Ik denk dat eerder de noobies het spel hebben verlaten en alleen de professionels het nog spelen met zo en nu dan een nieuwe speler.
Dat zal zo zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:10:
[...]

TV was bij de onthulling, niet E3. Op de E3 ging het gewoon over games.
Zo zie je maar weer hoe snel er onwaarheden de wereld in geslingerd worden, daar heeft de XO in het begin echt veel last van gehad als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Voor de mensen die een X1 overwegen; komende week bij de Media Markt de X1 + The Witcher 3 voor 377,- euro. Lijkt me een erg scherpe prijs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
LuisjeNL schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:54:
Echt uit de Xbox zelf? Of van de adapter.

Bij mij tikt de harde schijf van de xbox, maar heb als oplossing even een externe hdd waarop alles staat. Zodra mijn garantie bijna op is ruil ik hem om:)
ik heb het echt vanuit de xbox het geluid is echt niet uit te staan

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik zou zeggen, opsturen. Mijn One is tot zover muisstil. Alleen mijn controller maakt af en toe rare geluiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 13:33

Mikayu

.srt

Mijn controller doet nog steeds eigenwijs met splitscreen borderlands. Game gaat telkens op pauze

Wel benieuwd naar tw3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zit nog steeds te twijfelen over TW3. Althans, natuurlijk koop ik het, maar met alle studiedrukte is het verstandiger om het later te kopen :p.

Vind het er tot zover wel verbluffend uitzien. De gameplay op de xbone ziet er ook prima uit! Zijn er toevallig al mensen die de game op de xbone hebben? Ben erg benieuwd hoe stabiel het draait. Las dat het op de PS4 prima gaat zonder noemenswaardige framedrops, ik hoop op hetzelfde voor de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb gelezen / begrepen dat de One versie van W3 wel fink last heeft van framepacing issues na de day one patch. Is wel weer weg te patchen, maar toch jammer.

Morgen komt mijn CE binnen :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:16
W3 op PS4 heeft (na day one patch) delen dat gameplay tot 20fps naar beneden trekt.
Stiekem hoop ik dat het op de XBO beter loopt ivm iets hoger geklokte cpu's, even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:10
iantje31 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:09:
Is er op dit moment geenenkele oplossing tegen coil whine? Anders moet ik mijn nieuwe xbox maar weer terugsturen
Het geluid van de harde schijf was de oktober update van vorige jaar opgelost toch? Ik had er ook last van. Na de update destijds niet meer. Zo goed als alle versies zonder kinect hadden het probleem. Zodra je kinect aansloot was het geluid ook weg. Geloof dat ze destijds dmv de update het stroom verbruik omhoog hebben gedaan. Geen idee meer precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
PepieNL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:35:
W3 op PS4 heeft (na day one patch) delen dat gameplay tot 20fps naar beneden trekt.
Stiekem hoop ik dat het op de XBO beter loopt ivm iets hoger geklokte cpu's, even afwachten :)
Zal eerder beter lopen vanwege de dynamic resolution scaling die ze toepassen in dit spel. Maar ik zag gister een filmpje dat de X1 eigenlijk altijd 36-36 fps loopt en dat dit juist een probleem leverd. Iets met Frame Trailing ofzo, echt naam ontgaat me even. Het kwam er opneer dat doordat het spel niet locked 30fps is je soms een stotterig ziet omdat de frame niet netjes matchen met de refreshrate oid.

verhaal kan ik misschien nog wel vinden op reddit als het nodig is.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Pannekoek81 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:12:
[...]

Het geluid van de harde schijf was de oktober update van vorige jaar opgelost toch? Ik had er ook last van. Na de update destijds niet meer. Zo goed als alle versies zonder kinect hadden het probleem. Zodra je kinect aansloot was het geluid ook weg. Geloof dat ze destijds dmv de update het stroom verbruik omhoog hebben gedaan. Geen idee meer precies.
Daar moest ik dus ook direct aan denken. Dat veel voorkomende probleem is destijds inderdaad opgelost. Maar blijkbaar is toch wat anders, want de console schijnt up to date te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Yaz schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:22:
[...]

Zal eerder beter lopen vanwege de dynamic resolution scaling die ze toepassen in dit spel. Maar ik zag gister een filmpje dat de X1 eigenlijk altijd 36-36 fps loopt en dat dit juist een probleem leverd. Iets met Frame Trailing ofzo, echt naam ontgaat me even. Het kwam er opneer dat doordat het spel niet locked 30fps is je soms een stotterig ziet omdat de frame niet netjes matchen met de refreshrate oid.

verhaal kan ik misschien nog wel vinden op reddit als het nodig is.
Framepacing ;)

Schijnt voor de day 0 patch niet voor te komen en daarna ineens wel. Het loopt idd vloeiend maar lijkt te stotteren doordat de refreshrate en het aantal frames niet lekker genoeg matchen oid.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://store.xbox.com/nl...5f-43d2-8eea-0f51a892fc0f

Game of Thrones seizoen 1 compleet voor 5 piek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Replay van een online race deze nacht op project cars.
Miste mijn start compleet door vergeten te shiften hahaha.
Daarna door een paar laggende auto's moeten gaan om dan door te stoten naar de leiders plaats op het einde.

Vind het leuker en leuker worden ondertussen dit spel......zeker met een stuurtje is het zeer goed te doen.

Video is opgenomen met de standaard game dvr van de xbox one.
Mede daardoor zijn de laatste seconden er helaas niet bij omdat ik het niet voor mekaar krijg om langer als 10 minuten te recorderen.
Het is al een wonder dat ik meer dan de toegelaten 5 minuten kan doen via de game dvr.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opuske schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:37:

Het is al een wonder dat ik meer dan de toegelaten 5 minuten kan doen via de game dvr.
Open een Twitch-account; alles wat je daar streamt (zelfs dit soort replays), kan je oneindig natuurlijk streamen en daarna (via omwegen) vweer downloaden. Zo kan je een race van een half uur later weer op YT zetten zonder gebruik te maken van je Game DVR.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
MAX3400 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:39:
[...]

Open een Twitch-account; alles wat je daar streamt (zelfs dit soort replays), kan je oneindig natuurlijk streamen en daarna (via omwegen) vweer downloaden. Zo kan je een race van een half uur later weer op YT zetten zonder gebruik te maken van je Game DVR.
Oh kijk dat is ook weer een goede tip :)
Twitch account heb ik nl al want stream er soms ook wel eens wat op.
Dan maar eens uitzoeken even op google hoe je dat kan downloaden weer.
Thx Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opuske schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:12:
[...]

Oh kijk dat is ook weer een goede tip :)
Twitch account heb ik nl al want stream er soms ook wel eens wat op.
Dan maar eens uitzoeken even op google hoe je dat kan downloaden weer.
Thx Max.
https://twitchtools.com/video-download bijvoorbeeld voor achteraf downloaden en ik dacht (maar corrigeer me) dat https://www.nightdev.com/twitchdown/ ook realtime streams tot 3 uur lengte kan downloaden.

/edit: let op; gratis Twitch-accounts hebben maximaal 2 weken "opslag" voor oude streams; daarna wordt het eraf gegooid.
Afbeeldingslocatie: http://twitch.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/08/vod_table.png

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 18-05-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
MAX3400 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:16:
[...]

https://twitchtools.com/video-download bijvoorbeeld voor achteraf downloaden en ik dacht (maar corrigeer me) dat https://www.nightdev.com/twitchdown/ ook realtime streams tot 3 uur lengte kan downloaden.
Thx ga het volgend weekend eens bekijken.....Het is namelijk weer werkweek hier dus 24/7 van dienst en geen tijd voor game pfffft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
helaas de 2e advanced exchange moeten aanvragen voor mijn xbox, de coil whine is niet aan te horen. Wel ben ik verrast over hoe snel de exchange afgehandeld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:25
Weet niet of dit geldt voor de Xbox one of de Xbox 360 ... maar wel handig om even te vermelden..

Veranderingen in zenderpakketten
Vanaf 1 juli veranderen wij een aantal zenderpakketten. Het gaat om wijzigingen in het Basispakket, het Pluspakket, het Erotiekpakket, het Kidspakket, het Turks pakket, Begin Gemist en lokale omroepen. Met het Basispakket kunt u voortaan 4 extra zenders in HD-kwaliteit bekijken. Sinds 16 mei hebben we BBC First toegevoegd. Deze zender biedt u de beste Britse dramaseries en detectives, Nederlands ondertiteld. Online iTV kijken via uw Xbox kan vanaf 1 juli niet meer. Een overzicht van alle veranderingen in de zenderpakketten vindt u op kpn.com/internet2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Gandalf; ik heb dan wel geen KPN maar het zou wel jammer zijn. Gerucht is dat de One later dit jaar ingezet kan worden als PVR/DVR als je je kabel hebt doorgelust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die iTV app is er toch enkel op de X360? Zal wel stoppen omdat er nu nieuwe generatie is.

@pvr/dvr, zie geen problemen daar, de kabelboeren hebben sinds jaar en dag al een dvr (humax of samsung bv) voor kijken en opnemen, zie niet waarom een XBO opeens als dvr problemen zou gaan geven.

[ Voor 52% gewijzigd door SinergyX op 18-05-2015 17:17 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
ik heb zelf een ps4 , en had hiervoor een xbox 360 dus nu eens stuivertje gewisseld, geld kan maar 1 x uitgegeven worden dus no hard feelings en heb de pest aan een xbox vs ps4 verhaal,

Het viel me op in de nieuwsbrief en dacht even dat dit wel een nieuwtje was / is voor dit topic !

ontopic .. ik denk dat de schoen gaat wringen bij het pvr / dvr verhaal ivm rechten van uitzendingen in Europa .. KPN neemt tenslotte ook op op eigen servers en maximaal een jaar en op oude versleutelde HD recorders...

maar misschien een nieuwstopic waard voor op de FrontPage ? weet het preciese hoe en wat niet dus dat zou uitgezocht moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Gandalf68 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:16:
ontopic .. ik denk dat de schoen gaat wringen bij het pvr / dvr verhaal ivm rechten van uitzendingen in Europa .. KPN neemt tenslotte ook op op eigen servers en maximaal een jaar en op oude versleutelde HD recorders...

maar misschien een nieuwstopic waard voor op de FrontPage ? weet het preciese hoe en wat niet dus dat zou uitgezocht moeten worden
Waar maak je je druk over, je hebt niet eens een XO :/ . EPG werkt nu ook op de XO, waarom zouden ze dat ook niet kunnen doen voor het opnemen, gewoon deals sluiten voor de diverse landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
he ik maak me niet druk hoor, ik dacht alleen behulpzaam te zijn door het te melden... .

Als het aan mij ligt heb ik alle 3 de consoles, maar ja een huis , en gezin kost ook geld en dan moet je keuzes maken nietwaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gandalf68 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:14:
he ik maak me niet druk hoor, ik dacht alleen behulpzaam te zijn door het te melden... .

Als het aan mij ligt heb ik alle 3 de consoles, maar ja een huis , en gezin kost ook geld en dan moet je keuzes maken nietwaar :)
Xbox > Huis > Gezin ? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff, een lange dag vandaag zeg.

Vanavond nog 600 mb downloaden voordat ik The Witcher 3 kan spelen. :P Benieuwd hoe lang ik erover doe om The Witcher van top tot teen uit te spelen :)

En vergeet niet dat ook episode 3 van Life is Strange uitkomt vandaag he!

Ps, gelet op het feit dat het topic van The Witcher 3 op dit moment vrij waardeloos is met alle grafische kaarten en pc settings. Is het heel bezwaarlijk als hier af en toe over The Witcher wordt gesproken?

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-05-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:31
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:26:
Pff, een lange dag vandaag zeg.

Vanavond nog 600 mb downloaden voordat ik The Witcher 3 kan spelen. :P Benieuwd hoe lang ik erover doe om The Witcher van top tot teen uit te spelen :)

En vergeet niet dat ook episode 3 van Life is Strange uitkomt vandaag he!

Ps, gelet op het feit dat het topic van The Witcher 3 op dit moment vrij waardeloos is met alle grafische kaarten en pc settings. Is het heel bezwaarlijk als hier af en toe over The Witcher wordt gesproken?
Wat mij betreft geen bezwaar. Er wordt inderdaad alleen over de pc versie gepraat (met af en toe een verdwaalde PS4)
Verder, die 600 mb is dat nog van de originele game die je moet binnen halen of is dat de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is volgens mij de day one patch. Ik begreep dat er nog wel wat puntjes van kritiek op die patch was, met name vanwege een niet gelockte FPS, maar begreep ook dat de voordelen van die patch sowieso de nadelen overtreffen. :) Eurogamer had daar een artikeltje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:31
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:34:
Dat is volgens mij de day one patch. Ik begreep dat er nog wel wat puntjes van kritiek op die patch was, met name vanwege een niet gelockte FPS, maar begreep ook dat de voordelen van die patch sowieso de nadelen overtreffen. :) Eurogamer had daar een artikeltje over.
Ah oke. 600 mb valt dan nog mee. Ik heb vanmiddag vrij en zal hem dan eens aanslingeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Nu online
Day One patch van Witcher 3 gaat super traag. Al een uur bezig en pas op 9%. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 14:43
Silversin schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:07:
Day One patch van Witcher 3 gaat super traag. Al een uur bezig en pas op 9%. 8)7
Wordt zo'n Day One patch nu ook op de achtergrond gedownload? Of moet je daarvoor daadwerkelijk het spel een keer starten? Anders had ik toch vanochtend mn Xbox even moeten opstarten namelijk :p

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:26
Die spy chameleon ziet er best geinig uit!

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 16-09 09:49
hahaha, durf jij dat ook met een stalensmoel tegen je vrouwtje te zeggen? :+

Al sloeg ik paar weken wel stel achterover toen mijn vriendin zei dat ze halo wilde spelen. Wist niet hoe snel ik de game moest aanzetten :Y

Als ik klaar ben met afstuderen dan ga ik mijzelf maar paar dagen opsluiten met de Witcher 3. Heb nu jammer genoeg geen tijd om de game te spelen, dus heb hem nog niet gekocht. Nog twee weken :D

[ Voor 21% gewijzigd door vali op 19-05-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Nu online
arjen9551 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:10:
[...]

Wordt zo'n Day One patch nu ook op de achtergrond gedownload? Of moet je daarvoor daadwerkelijk het spel een keer starten? Anders had ik toch vanochtend mn Xbox even moeten opstarten namelijk :p
Ik moest de game opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Deals with Gold voor deze week
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes Xbox One Game 50%
Dragon Age: Inquisition Xbox One Game 50%
Dragon Age: Inquisition Deluxe Edition Xbox One Game 50%
Dragon Ball Xenoverse Xbox One Game 33%
Unmechanical: Extended Xbox One Game 40%
Jet Car Stunts Xbox One Game 40%

[ Voor 54% gewijzigd door DeMoN op 19-05-2015 11:27 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:05

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Best nette aanbiedingen hoor! Spy chameleon ziet er inderdaad tof uit! ben benieuwd wat die kost! Welke games verwachten jullie op de E3 op de microsoft persconferentie? Ik denk dat een remaster van Gears of War wordt aangekondigd, Maar ook een nieuwe. Dus een beetje zoals met Halo voor dat de nieuwe uitkomt de MCC als opwarmer gebruiken.

Verder hoop ik nog op een nieuwe shooter die zich niet in de toekomst afspeelt. Ik hoop op een brother in Arms ofzoiets :)

@Martinspire: Ga je ook weer, net zoals vorig jaar zo'n mooi topic openen voor de E3, zodat we met z'n alle weer de hype rondom persco's kunnen starten en natuurlijk slowchatten tijdens.

[ Voor 16% gewijzigd door Chrosser op 19-05-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de E3 hoop ik voorproefje van Forza 6, meer info over fable (en windows 10) en in lijn daarvan hopelijk wat meer games die cross Win10 gaan worden. Hololens zal wel weer langskomen, dat was al bevestigd. Misschien nog een nieuwe Soul Caliber of toch een Tekken? :) Tomb raider zou toch een timed exclusive worden, zal er dan wel bij zitten.

En wie meeste geld neerlegt zal weer weer een BF/CoD stukje exclusive meegeven.

Die 1TB console zal denk ik wel komen, vraag is of ze dan ook meteen een kleinere versie gaan maken.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrosser schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:43:
@Martinspire: Ga je ook weer, net zoals vorig jaar zo'n mooi topic openen voor de E3, zodat we met z'n alle weer de hype rondom persco's kunnen starten en natuurlijk slowchatten tijdens.
Ja ik wilde er deze week 1 aanmaken. Overigens kan slowchatten ook via de www.gotlive.nl slack ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:05

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Daar ga ik me inderdaad even aanmelden. Heb me voorgenomen om weer wat meer te gaan xboxen de komende tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:00

djbarney

XBL: DeejayBarney

Martinspire schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:28:
[...]

Ja ik wilde er deze week 1 aanmaken. Overigens kan slowchatten ook via de www.gotlive.nl slack ;)
ah, nice, heb me meteen even aangemeld voor slack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Martinspire schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:28:
[...]

same here, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima deals ja. Goed moment ook voor DA als alle fans de volle mep betaald hebben om nu twijfelaars te verleiden tot een sigitale aankoop. Eindelijk eens een slimme zet mbt Xbox Store.

Heb Unmechanical gehaald. Kan ik meteen wat cheevos scoren na Farcry 4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 13:33

Mikayu

.srt

Eindelijk een update voor borderlands tegen screen tearing.
Dat zoiets niet gezien wordt voor de release blijft mij een raadsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arjen9551 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:10:
[...]

Jazeker :Y
Kon The Witcher vanmiddag zo opstarten en spelen.
Twee weken terug ge-preload en dan worden de uitgekomen patches blijkbaar ook meteen toegevoegd :)

Heb de gratis dlc ook geinstalleerd, dlc armor kan je pas kopen bij merchants vanaf level 4.
De dlc spulletjes voor je paard is mij nog steeds een raadsel waar je die terug kan vinden, hadden ze wel eens wat info over mogen geven.

Was begonnen met Death March difficulty, toch maar 1 tandje teruggezet, kwam geneens voorbij de eerste wolfjes die je tegenkomt :X

Spel ziet er goed uit alleen de controls zijn soms erg lomp.
Ben al een paar keer verzopen met zwemmen, deed me denken aan de eerste Tomb Raider, soms heeft Geralt zijn eigen willetje en wil hij liever dood dan naar de oppervlakte te willen zwemmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:06:
[...]
Was begonnen met Death March difficulty, toch maar 1 tandje teruggezet, kwam geneens voorbij de eerste wolfjes die je tegenkomt :X
Potverdikkeme, het spel is toch wel moeilijker dan ik had verwacht :P

Op death march ben je in 2 slagen down als je tegen een level 3 gastje vecht als je nog zelf level 1 bent. :)

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-05-2015 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
aj,

bugje gevonden in the witcher... na sleepmodus the Witcher starten is het saven niet meer mogelijk... serieuze bedoeling! kijk er voor uit, kan je zo een hoop tijd kosten.

kom er gelukkig achter dat het mij maar een 15min kost...

EDIT: Checkpoints saven ook niet meer automatisch dan.

[ Voor 10% gewijzigd door mfneed op 19-05-2015 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:57:
aj,

bugje gevonden in the witcher... na sleepmodus the Witcher starten is het saven niet meer mogelijk... serieuze bedoeling! kijk er voor uit, kan je zo een hoop tijd kosten.

Hmm, klinkt inderdaad frustrerend. Even aankaarten bij dev als dat nog niet gedaan is. En is dat als je hem echt ingame laat staan of ook vanuit menu?

Kan iemand me trouwens wat meer uitleggen over de combat van The Witcher 3? Ziet er redelijk hack&slash uit met wat powers die je af en toe kunt gebruiken. Maar is het verder wel een beetje uitdagend of doe je vooral hetzelfde? Wat komt er zoal bij na wat unlocks en progressie?

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 19-05-2015 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Nu online
De graphics van W3 zijn op bepaalde plekken niet om aan te gluren. GTA 5 bijvoorbeeld ziet er veel beter uit als open world game.

[ Voor 13% gewijzigd door Silversin op 19-05-2015 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
mfreriks schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:57:
aj,

Ik moet zeggen dat ik dit nog niet meegemaakt heb.... Voor het eten gewoon uitgezet en na het eten verder gegaan zonder problemen. Ook toen ik voor het werk bezig was en hij automatisch uitging omdat de controller al een tijdje uit was.

Ik vind het wel meteen weer een heerlijke game. Net het eerste deel afgerond en een oude bekende tegen gekomen en mijn witcher 2 keuzes in gegeven (wist niet 100% meer hoe of wat maargoed we zullen het merken).

Niet alles ontdekt in het eerste deel maar daar ga ik later nog terug als er weer meer freeroam bij komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien dat er een verschil zit tussen een game die vanuit interne schijf speelt en 1 die extern staat opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Martinspire schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 00:14:
Misschien dat er een verschil zit tussen een game die vanuit interne schijf speelt en 1 die extern staat opgeslagen?
Gebeurd bij mij als ik in het menu sta, wel als ik in de open wereld ben. speel overigens vanaf een externe hdd. misschien eens testen hoe die het doet vanaf de interne... zijn al meer meldingen van geweest zie ik:

http://forums.cdprojektre...me-breaker-bug)?p=1675441

Wat het vechten betreft, je kan niet zo na een enemie lopen en hakken, het is meer op de juiste momenten toeslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 07:28:
[...]

Gebeurd bij mij als ik in het menu sta, wel als ik in de open wereld ben. speel overigens vanaf een externe hdd. misschien eens testen hoe die het doet vanaf de interne... zijn al meer meldingen van geweest zie ik:

Wat het vechten betreft, je kan niet zo na een enemie lopen en hakken, het is meer op de juiste momenten toeslaan.
AC1 style dus? Die had ook weinig moves en weinig spannende dingen bij combat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Even voor mij want ik heb het idee dat er iets stuk is.

Ik ben bezig in The Witcher drie met de eerste quest lijn "Vind Grietje". Het probleem is dat ik er geen XP bij krijg. Ik hak wat monsters, geen XP. Ik pluk wat bloempjes, geen XP. Ik doe een side quest, geen XP. Maw, ik ben nu halverwege level 1 en krijg er geen XP bij. Is het stuk? Of is dit normaal en ga je pas levelen na de eerste quest (aka, intro)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Volgens mij krijg je normaal gesproken bij Witcher games (heb wel 2 gespeeld maar dat is best wel ff geleden) alleen XP voor het finishen van quests en soms voor het gebruiken van signs in conversaties.

Ook ik ben gisteren even los gegaan in de Witcher 3 wereld. Wat zit die CE in een enorme doos :D

Even wennen qua controls, Geralt voelt wat... onwennig nog. Grafisch zit het wel snor, gaat van heel mooi naar soms wat brak. Framepacing issues merk ik wel, hopelijk patchen ze dat er snel uit.

En, tenslotte... Die gratis DLC, hoe claim ik die / waar vind ik die? Gewoon in de store? NVM, gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Willybubba schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:57:
Volgens mij krijg je normaal gesproken bij Witcher games (heb wel 2 gespeeld maar dat is best wel ff geleden) alleen XP voor het finishen van quests en soms voor het gebruiken van signs in conversaties.
Really? Als dat zo is ga ik waarschijnlijk overnieuw beginnen want ik heb 1 quest gefailed (gozertje achterna zitten op een paard nadat je hem op een kleine leugen heb betrapt). Als dat de enige bron is voor XP dan wil ik deze completen en niet eens kijken of je deze gozer later nog een keer tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou moet ik zeggen, dat XP verhaal dat zit zo in mijn hoofd, maar ik kan het nu nergens terugvinden... Dus wacht nog maar ff met opnieuw beginnen omdat ik wat zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willybubba schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:18:
Nou moet ik zeggen, dat XP verhaal dat zit zo in mijn hoofd, maar ik kan het nu nergens terugvinden... Dus wacht nog maar ff met opnieuw beginnen omdat ik wat zeg :+
Volgens mij klopt dat redelijk. Heb gisteren 2 tot 3 uur gespeeld volgens mij, en ben op 95% van level 1 naar 2. Ik heb op zich wel veel geexploreerd al, maar nog weinig quests, waardoor het level ook een stuk trager gaat volgens mij. Meestal vlieg je door de eerste levels, dus dit viel me ook wel op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Willybubba schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:57:

Ook ik ben gisteren even los gegaan in de Witcher 3 wereld. Wat zit die CE in een enorme doos :D

Even wennen qua controls, Geralt voelt wat... onwennig nog. Grafisch zit het wel snor, gaat van heel mooi naar soms wat brak. Framepacing issues merk ik wel, hopelijk patchen ze dat er snel uit.

En, tenslotte... Die gratis DLC, hoe claim ik die / waar vind ik die? Gewoon in de store? NVM, gevonden :)
Ja tof is ie he... de laatste waar ik dit bij had van wow dit is echt awesome was de Halo Reach CE :P

Past alleen niet in de kast omdat hij zo hoog is /firstworldproblems vanmiddag de gamekast maar een beetje gaan verbouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Haha dat probleem heb ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Martinspire schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:31:
[...]
AC1 style dus? Die had ook weinig moves en weinig spannende dingen bij combat :+
Nee vind het eigenlijk niet echt op AC lijken, deze game kon mij, grotendeels door het combat system niet vast houden. Dat heb ik bij de Witcher helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 07:28:
[...]

Hier ook last van, al weer enkele uren gameplay kwijt.
Ook als je handmatig saved en je duidelijk je saves in de lijst ziet staan zijn deze verdwenen na een hard reset (wat de enige oplossing is tegen het hangende laadscherm)
Voorlopige oplossing : Xbox in energy saving stand zetten, of zoals ik het nu maar doe, iedere keer dat je stopt met spelen daadwerkelijk The Witcher afsluiten via het dashboard (menu->quit)
Zullen het binnenkort wel fixen, het stoppen en doorspelen werkt afgezien van de savegames wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:43:
[...]

Hier ook last van, al weer enkele uren gameplay kwijt.
Ook als je handmatig saved en je duidelijk je saves in de lijst ziet staan zijn deze verdwenen na een hard reset (wat de enige oplossing is tegen het hangende laadscherm)
Voorlopige oplossing : Xbox in energy saving stand zetten, of zoals ik het nu maar doe, iedere keer dat je stopt met spelen daadwerkelijk The Witcher afsluiten via het dashboard (menu->quit)
Zullen het binnenkort wel fixen, het stoppen en doorspelen werkt afgezien van de savegames wel prima.
Hmmm, het is de laatste tijd wel weer raak met "domme" bugs in de games....
Snap niet dat dit soort basale savegame dingentjes nog steeds fout kunnen gaan.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Bullet NL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:03:
[...]

Hmmm, het is de laatste tijd wel weer raak met "domme" bugs in de games....
Snap niet dat dit soort basale savegame dingentjes nog steeds fout kunnen gaan.
Dit probleem zat volgens mij ook in Farcry 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I know.... Vind het gewoon raar dat zo'n fout anno 2015 nog steeds voorkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Bullet NL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:09:
I know.... Vind het gewoon raar dat zo'n fout anno 2015 nog steeds voorkomt...
Het laat ook zien hoe nutteloos al die "rigoureuze" certificatie QA is als dit soort bugs alsnog in de game kunnen zitten. En dan bij iedere patch ook weer dezelfde QA-molen in en alsnog blijven zulke bugs erin zitten.

Doe het of goed en zorg ervoor dat alles echt tiptop in orde moet zijn voor iets op een console verschijnt, of doe het gewoon helemaal niet en zorg dat games zo snel mogelijk gepatcht kunnen worden. Zo'n tussenweg waarin het redelijk makkelijk is om te patchen maar net niet helemaal heeft niemand wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn typisch iets van die multi-plat problemen. Van die devs die maar hun eigen systeem in elkaar zetten omdat ze niet kunnen/willen wachten tot de normale versie is uitgewerkt.
Bij exclusives is dat probleem vrijwel helemaal afwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:52:
Dat zijn typisch iets van die multi-plat problemen. Van die devs die maar hun eigen systeem in elkaar zetten omdat ze niet kunnen/willen wachten tot de normale versie is uitgewerkt.
Bij exclusives is dat probleem vrijwel helemaal afwezig
Weet ik, maar feitelijk schijf je.... de ontwikkelaars van GTA 5, FarCry en nu TW3 moeten niet zo eigenwijs zijn en gewoon gebruik maken van het platform afhankelijke systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Erg vet dat andere bedrijven nu ook inspelen op de TV functie van de Xbox.
Hauppauge Digital TV Tuner for the Xbox One is now on sale in North America for $

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ik heb opeens nog €13,44 tegoed die op 1 juni 2015 verloopt. Raar bedrag om zo uit te geven natuurlijk. En EA Access werkt volgens mij niet met tegoed toch? Metal Gear Solid Ground Zeroes halen nu voor €10,-? En dan maar iets van een Shortcut kopen voor Battlefield Hardline? Ik wil het totale bedrag wel graag uitgeven, anders is het ook zo zonde. Ik heb dit tegoed trouwens slechts 2-3 maanden geleden gekocht bij Offgamers, ging om een extra 'bonus' tegoed, wel jammer dat het zo snel afloopt want dat stond er niet bij vermeld.

Of heeft iemand anders een leuke tip om het aan uit te geven? (Zoek eigenlijk gewoon een excuus om wat geld bij te leggen en een game aan te schaffen :P). Dragon Age is op zich ook niet duur met 30 euro, maar ik ben bang dat ik dit niet lang ga spelen (RPG's heb ik niet zoveel geduld/tijd voor).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vali schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 17:04:
Erg vet dat andere bedrijven nu ook inspelen op de TV functie van de Xbox.

[...]
Hopelijk dat er nog eentje komt met een smartcard variant, ik heb gelukkig nog Rekam, maar heb liever aanbod van Caiway met zo'n smartcard.

Pagina: 1 ... 6 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace