Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

justifire schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:53:

Lifeless Planet heeft ondanks het originele idee slechte reviews op Metacritic (PC) dus die slaan we morgen maar over.
[video]
Vond dit er érg interessant uitzien (ondanks de belabberde graphics), jammer dat het dan toch slecht ontvangen is. Misschien als het een keer voor bijna niks van XBL af te vissen is aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:51:
Nice :D

Kan niet wachten. Heb bijna mijn hele backlog weggespeeld. Behalve dus nog een paar missies in Castlestorm, nog een paar runs in Ziggurat (waar ik tegen op kijk, speedrun op normal en run op hard) en Sniper Elite 3 (nog twee missies op authentic :))
Vergeet Shiftlings niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oja :P Dit weekend nog een poging wagen voor sniper elite?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:11:
[...]

Oja :P Dit weekend nog een poging wagen voor sniper elite?
Gaat niet lukken. Hele weekend offline. :( Moet ook nog Wolfy afmaken deze week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Roodaap schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:01:
Ik zit eraan te denken om een tweede xbox one aan te schaffen om zo met mijn zoon (die eindelijk(!) een leeftijd heeft bereikt dat je serieus met 'm kunt gamen ;) ) co-op te kunnen spelen in bijvoorbeeld AC-Unity en FC4.

Nu heb ik ergens in dit forum wel eens gelezen over problemen met twee xbox one's (in 1 huis) om samen te kunnen spelen. Iets met NAT, poorten en al die andere ellende. Kan de betreffende post echter niet meer terug vinden.

Heeft iemand hier ervaring mee? Een xbox zal bedraad aan de modem/router zitten, de andere (in een andere kamer) via wifi. Zal dit out-of-the-box gewoon werken? Kan helaas niet makkelijk van router/modem wisselen om bijzondere instellingen te doen.
Heb al een half jaar 2x XO, maar geen problemen daar mee. Werkt goed en mijn NAT staat zelfs op moderate en nooit problemen. Games kan je lekker delen met je tweede XO en ook je Gold Account! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrytasker schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:09:
[...]

Heb al een half jaar 2x XO, maar geen problemen daar mee. Werkt goed en mijn NAT staat zelfs op moderate en nooit problemen. Games kan je lekker delen met je tweede XO en ook je Gold Account! :P
Nou jah, wanneer je NAT op niet helemaal open staat houd dit eigenlijk in dat er een probleem is en dat jij met de verbinding naar sommige andere xboxen problemen kan hebben. Bijvoorbeeld niet (goed) werkende party's of online game sessies.

Dat jij weinig problemen ervaart is een ander verhaal, overigens met een goede router is het mogelijk om alles zo in te stellen dat beide Xboxen aangeven dat de NAT open is.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Airmech Arena gratis vanaf vandaag? Lijkt me een geinig spel maar ga het waarschijnlijk niet downloaden; heb nog Happy Wars en daar gaat al teveel tijd inzetten om F2P in stand te houden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Bullet NL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:16:
[...]
Dat jij weinig problemen ervaart is een ander verhaal, overigens met een goede router is het mogelijk om alles zo in te stellen dat beide Xboxen aangeven dat de NAT open is.
Dat moet je mij dan maar eens uitleggen hoe je dat instelt op een ASUS router, is me nog nooit gelukt om beide Xboxen tegelijkertijd een open NAT te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrytasker schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:32:
[...]

Dat moet je mij dan maar eens uitleggen hoe je dat instelt op je router, is me nog nooit gelukt om beide Xboxen tegelijkertijd een open NAT te geven.
Discussie niet gevolgd maar een beetje router heeft een DMZ. Xbox 1 in de DMZ, Xbox 2 achter de correcte NAT-regels. Klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:33:
[...]

Discussie niet gevolgd maar een beetje router heeft een DMZ. Xbox 1 in de DMZ, Xbox 2 achter de correcte NAT-regels. Klaar?
Dit dus, werkt echt prima....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Bullet NL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:41:
[...]

Dit dus, werkt echt prima....
ok heb ik tijdens de Hemelvaart weer wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrytasker schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:44:
[...]

ok heb ik tijdens de Hemelvaart weer wat te doen.
Succes; het was sneller geweest om te configureren dan je antwoord te posten... ;) ;) Hoop dat het allemaal lukt bij je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:45:
[...]

Succes; het was sneller geweest om te configureren dan je antwoord te posten... ;) ;) Hoop dat het allemaal lukt bij je!
Moet ik eerst wel ff alle xboxen een vast IP adres geven en dat gaat remote een beetje moeilijk vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:33:
[...]

Mijn router ondersteund geen DMZ naar 1 ip en forwards naar andere adressen helaas.

Dat zou het mooist zijn. Je Xbox in DMZ en dan je router uitzonderingen laten maken op poort niveau. Zeg maar precies anders om als dat het standaard is.

Geen idee of andere routers dat ondersteunen maar mijn 2013 TimeCapsule helaas niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:54:
[...]

Mijn router ondersteund geen DMZ naar 1 ip en forwards naar andere adressen helaas.

Dat zou het mooist zijn. Je Xbox in DMZ en dan je router uitzonderingen laten maken op poort niveau. Zeg maar precies anders om als dat het standaard is.

Geen idee of andere routers dat ondersteunen maar mijn 2013 TimeCapsule helaas niet.
Kan je de router functie van het ding niet uitschakelen en er een losse router naast zetten?
Ik vind elke router waar geen goed/goedwerkede netwerk-laag in zit een gemarkeerd ding, Apple of niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

job115 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:16:
[...]
Public lobbies zijn toch vaak een groot beukfestijn
Eigenlijk best jammer voor een spel als Project Cars, dit gedrag verziekt eigenlijk alle multiplayer spellen.
Forza 5 is ook nog steeds niet veranderd wat betreft public multiplayer, ik heb het zojuist geprobeerd.
Ze rijden je zelfs op een recht stuk nog opzettelijk van de baan, zelfs als je ruimte houd. :X
Ik heb spijt dat ik mijn xbox live heb verlengd met een jaar. >:)

Terug naar Wolfenstein: The Old Blood. >:) geen multiplayer. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb besloten om maar geen Project Cars te halen, althans voorlopig.... Als ik het allemaal een beetje aanzie dan lijkt Forza 6 straks meer voor mijn gading te zijn. Met Forza 6 weet ik wat in krijg, met PC heb ik toch het gevoel dat dit spel duidelijk niet voor de Xbox is ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:11:
[...]

Kan je de router functie van het ding niet uitschakelen en er een losse router naast zetten?
Ik vind elke router waar geen goed/goedwerkede netwerk-laag in zit een gemarkeerd ding, Apple of niet....
Ja dat kan natuurlijk wel maar dat zou ik dan alleen voor de One moeten doen, de rest doet het prima en haalt wel mijn maximale download snelheid (200mbit), zelfs draadloos. Dat zijn dan wel Apple's maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 08:57
harrytasker schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:09:
[...]

Thx, ga ik als ik van de zomer in NL ben maar een tweede XO halen. Hopelijk de 1TB versie die volgens de geruchten aangekondigd gaat worden tijdens de E3. :)

(Mijn NAT is ook altijd moderate, is me nog niet gelukt de xbox een vaste IP te geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:56
Ik had eigenlijk nooit gedacht dat ik CoD met zijn jaarlijkse franchise interessanter zou vinden dan Assassin's Creed. De nieuwe AC ziet er weer eens zwaar ongeïnspireerd uit, terwijl CoD toch ieder jaar met een gimmick kan zorgen voor hype.

Zo te zien lijkt MS ook hier geen marketing partner te zijn. Zet me wel aan het denken, waar zouden ze al dat geld in gestopt hebben? Timed GTA V DLC exclusive? Fallout 4? New exclusive Bioware IP? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

MAX3400 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:19:
Airmech Arena gratis vanaf vandaag? Lijkt me een geinig spel maar ga het waarschijnlijk niet downloaden; heb nog Happy Wars en daar gaat al teveel tijd inzetten om F2P in stand te houden.
Gewoon wel downloaden of iig op 'koop' drukken via de store, want dan is ie voor altijd gratis voor jou. Als je je dan over een jaar of zo een keer verveelt heb je nog een game liggen :) Anders is ie volgende maand namelijk weer betaald ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch wel zin in. Dit is trouwens de 9 minuten durende gameplay walkthrough!

offtopic:
Lol @ 11x karmakeizer

[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 13-05-2015 00:21 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 00:19:
[video]
offtopic:
Lol @ 11x karmakeizer
Pppff daar is er weer eentje.
ACBF kon me wel pakken omdat die voor het eerst wat nieuws deed maar Unity heb ik na 4 uur weg gelegd en sinds dien eigenlijk niet meer aangeraakt. Het is allemaal zo herhalend geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

[video]
offtopic:
Lol @ 11x karmakeizer
Ziet er stiekem toch weer goed uit! Laatst ook Unity maar eens uitgespeeld, blijft toch een fijn spel. Vroeg me daar eigenlijk ook af waarom er geen koetsen e.d. inzaten, blij dat die hier wel in voorkomen :).

Hoop dat ze deze keer wel een wat betere verhaallijn, minder bugs/betere performance en betere besturing hebben. Bijv. brotherhood (de laatste AC die ik voor Unity heb gespeeld) bestuurde in mijn herinnering een stuk beter dan Unity, kwam in Unity te vaak voor dat ik ergens heen rende waar ik helemaal niet heen wilde. Ach, volgens mij weet Ubisoft dat ze het qua performance niet nog een keer kunnen flikken zo'n brak spel uit te brengen, dus ik heb goede hoop. De wereld ziet er in ieder geval weer prachtig uit!

E: Doet me trouwens qua stijl hier en daar denken aan Dishonored...

[ Voor 3% gewijzigd door Thomas op 13-05-2015 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Niet alleen kunnen ze het niet maken, maar ze gebruiken waarschijnlijk dezelfde engine als Unity, dus daar zijn de grote bugs en issues nu wel uit, lijkt me. Ik ga hem in ieder geval weer spelen. Heb me met Unity ook 80+ uur vermaakt.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-09 14:43
Ja ziet er gewoon hetzelfde uit als Unity, maar dan andere stad.

Wanneer komt ie uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Zo zonde dat Ubisoft persé ieder jaar met een nieuw AC deel uit wil komen. Dan slaat de herhaling/verveling toch wel erg snel toe.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Bullet NL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:23:
Ik heb besloten om maar geen Project Cars te halen, althans voorlopig.... Als ik het allemaal een beetje aanzie dan lijkt Forza 6 straks meer voor mijn gading te zijn. Met Forza 6 weet ik wat in krijg, met PC heb ik toch het gevoel dat dit spel duidelijk niet voor de Xbox is ontwikkeld.
Sluit ik me bij aan, ik hou het ook wel gewoon bij Forza.
[video]
offtopic:
Lol @ 11x karmakeizer
Ik heb AC:U pas gespeeld na update 4 en toen kwam ik eigenlijk weinig bugs meer tegen. Vond het dan ook 1 van mijn favoriete spellen op de Xbox One tot nog toe. Heb alleen in Forza 5 meer tijd gestoken gok ik :)

[ Voor 36% gewijzigd door Tomba op 13-05-2015 09:55 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maar ik heb de controller in handen :P

Ik las wel dat de nieuwe AC geen multiplayer meer zou krijgen, vond dat in Unity toch best leuk spelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

SinergyX schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:13:
[...]

Ik las wel dat de nieuwe AC geen multiplayer meer zou krijgen, vond dat in Unity toch best leuk spelen.
Ik vond multiplay juist een minpunt. AC:U crashte gewoon standaard tijdens de cutscene voorafgaand aan een Co-op missie. Oplossing was dan even een ander spel starten en als ik geluk had kwam ik dan weer terug in de co-op game waar de medespelers inmiddels al 3/4e van de missies af hadden omdat het opstarten van AC:U zo verdomd lang duurt. Ook het feit dat bijna iedereen alleen rushte (dus geen stealth wat ik juist leuk vind) zorgde voor mij voor een suboptimale ervaring. Ik ga het persoonlijk dus helemaal niet missen!

ik hoop eerlijk gezegd ook minder verschillende verzamelobjecten en geen verplichte companion-app voor de nieuwe Assassins Creed en wat meer verhaal buiten de Animus. Desmond was toch een echte meerwaarde voor me, zorgde ovor mij voor meer immersion dan de naamloze gezichtloze speler die je in de latere spellen als protagonist had. Ook de tears waarbij ej dan in andere tijdperken kwam mag eruit wat mij betreft. Ik vond het zeker cool om de
spoiler:
eifeltoren te beklimmen
maar het voegde echt niets toe aan t spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was zeker een leuke scene, maar beetje overkill in het verhaal :P Online vond ik wel af en toe leuk clubje, stealth of 1 of 1 afpikken, je moet wel wat geluk hebben met die parties, maarja dat is bij veel games.

Vanuit PCars ging het me ook opvallen hoe weinig games eigenlijk een gamebrowser hebben, de grote jongens (BF) dan wel, maar de rest is gewoon 'random zoeken en hopen op het beste'.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

SinergyX schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:39:
[...]
Vanuit PCars ging het me ook opvallen hoe weinig games eigenlijk een gamebrowser hebben, de grote jongens (BF) dan wel, maar de rest is gewoon 'random zoeken en hopen op het beste'.
Nu je het zegt, daat heb je wel gelijk in zeg. Zou Microsoft dat niet default aan kunnen beiden vraag je dan toch af he.,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:18
Die verhaallijn buiten de Animus verveelde mij juist. Die companion-app was ook verschrikkelijk. Ik hoop dat die ook nooit meer terugkomt.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
[video]
offtopic:
Lol @ 11x karmakeizer
Het sfeertje ligt me in ieder geval een stuk meer dan Parijs, hopelijk hebben ze nu ook een boeiend verhaal.
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Tomba schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:46:
[...]

Nu je het zegt, daat heb je wel gelijk in zeg. Zou Microsoft dat niet default aan kunnen beiden vraag je dan toch af he.,...
Dat komt toch doordat bijna geen enkele game meer met dedicated servers werkt? Was toen het voor het eerst gedaan werd een flinke discussie. Nu gemeengoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Nu online
SinergyX schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:13:
[...]

Eens, was lollig om met een maat een missie proberen te voltooien. Raar eigenlijk dat ze dat er nou juist weer uit halen. Maar goed, ik snap de keuzes voor AC wel vaker niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Is het niet zo dat EA altijd eigen dedicated servers heeft waardoor ze dus zelf een server browser kunnen aanbieden.
Misschien wil MS niet dat dit soort data geshared wordt. Dus daarom noemt de dev het een 1st party issue. Omdat ze dus de azure servers zouden gebruiken ipv eigen beheer. En dus een server browser er niet inzit ?

[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 13-05-2015 13:00 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar een Diablo of gelijke hebben geen servers, dat is gewoon client-host, die gebruikt neem ik aan helemaal geen servers van MS (qua gameplay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 20:55

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Iemand hier die The Witcher 3 gaat kopen? Ben aan het twijfelen om een pre-order te gaan plaatsen. Maar ik weet nog niet of ik m op de PC of Xbox One wil halen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig speel de laatste tijd op mijn One. En als ik hem opstart speel ik even wat potjes fifa. Terwijl ik Unity en nog een paar titels heb liggen om verder op te pakken.. Trekt mij momenteel allemaal even niet.. weet niet waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:05

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

johnb52 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:43:
Ja ziet er gewoon hetzelfde uit als Unity, maar dan andere stad.

Wanneer komt ie uit?
15 Oktober

Ik ben wel weer enthousiast ovet AC. Ik heb AC:U ook met de launch gehaalt (Guillotime Edition) en ook deze keer gaat de 100 euro CE er weer komen (doe ik sinds AC III, gewoon voor de leuke verzameling). Ik ga er van uit dat Ubi een les heeft getrokken wat er met Unity fout ging.

En als ze dat niet hebben gedaan lig ik er nóg niet heel erg wakker van :$

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:24
Notna schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:33:
[...]

15 Oktober

Ik ben wel weer enthousiast ovet AC. Ik heb AC:U ook met de launch gehaalt (Guillotime Edition) en ook deze keer gaat de 100 euro CE er weer komen (doe ik sinds AC III, gewoon voor de leuke verzameling). Ik ga er van uit dat Ubi een les heeft getrokken wat er met Unity fout ging.

En als ze dat niet hebben gedaan lig ik er nóg niet heel erg wakker van :$
Het is 23 oktober de release en de Big Ben Edition is 150 euro voor de One net als de Guillotine Edition van Unity, gisteren gepreordered, en daar kwam meteen de eerste bug aan het licht :P

Mag je stemmen welke litho je er bij krijgt, blijkt dat als je inlogt onze regio (ondanks de NL teksten, handleiding) NIET te mogen stemmen. Sluiting voor het stemmen is op 26 mei, hoop wel dat ze het fiksen.

Alleen voor de setting deed ik al: SHUT UP AND TAKE MY MONEY

[ Voor 3% gewijzigd door SpoekGTi op 13-05-2015 14:44 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Chrosser schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:06:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig speel de laatste tijd op mijn One. En als ik hem opstart speel ik even wat potjes fifa. Terwijl ik Unity en nog een paar titels heb liggen om verder op te pakken.. Trekt mij momenteel allemaal even niet.. weet niet waar het aan ligt.
Misschien omdat het nu wel mooi weer is? (Speelt bij mij in ieder geval behoorlijk mee, als het vroeg donker is game ik altijd veel meer dan in de lente/zomer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrosser schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:06:
Iemand hier die The Witcher 3 gaat kopen?
The Witcher III staat hier al twee weken op de schijf stof te vergaren.
Zit trouwens een vervelende bug in, zo nu en dan probeer ik hem op te starten en dan krijg ik de melding 'You can't play this yet' :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Tomba schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:55:
[...]

Misschien omdat het nu wel mooi weer is? (Speelt bij mij in ieder geval behoorlijk mee, als het vroeg donker is game ik altijd veel meer dan in de lente/zomer)
Dat is bij mij inderdaad ook de reden dat ik op dit moment wat minder speel... zo veel dingen te doen in huis... ;( En als ik dan wat tijd heb dan krul ik mezelf op tot een balletje met de 3DS in mijn klauwen... so much backlog... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
fijn, een nieuwe console gekregen via advanced exchange, nieuwe console aangesloten en alles leek te werken. Nu heb ik de oude opgestuurd en start ik een game op. Blijkt de nieuwe xbox one coil whine te hebben. Is dit op te lossen?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:06:
[...]

The Witcher III staat hier al twee weken op de schijf stof te vergaren.
Zit trouwens een vervelende bug in, zo nu en dan probeer ik hem op te starten en dan krijg ik de melding 'You can't play this yet' :+
Vervelende bug zeg! Ik heb gehoord dat ze de 19e met een patch komen!

De 19e komt trouwens ook episode 3 van Life is Strange uit. Echt een aanrader :)

Zojuist een trailer gezien van Ark. Nog niet eerder van gehoord, maar wel interessant om even te volgen:

Nu ook even een twitch stream van Schrodingers Cat aan het kijken, maar die laat ik liggen. Na 10 minuten wist ik nog steeds niet precies wat de bedoeling is en wat de mechanics zijn :P Misschien heb je er een PHD voor nodig ;)

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-05-2015 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Nu online
iantje31 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 19:12:
fijn, een nieuwe console gekregen via advanced exchange, nieuwe console aangesloten en alles leek te werken. Nu heb ik de oude opgestuurd en start ik een game op. Blijkt de nieuwe xbox one coil whine te hebben. Is dit op te lossen?
Klinkt alsof je One nog niet alle updates heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Rossi46 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:06:
[...]

Klinkt alsof je One nog niet alle updates heeft.
heb m toen ik m ontvangen heb meteen geupdate, maar dit heeft niks verholpen helaas

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Tomba schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:46:
[...]

Sluit ik me bij aan, ik hou het ook wel gewoon bij Forza.

[...]

Ik heb AC:U pas gespeeld na update 4 en toen kwam ik eigenlijk weinig bugs meer tegen. Vond het dan ook 1 van mijn favoriete spellen op de Xbox One tot nog toe. Heb alleen in Forza 5 meer tijd gestoken gok ik :)
Maar de framerate van Unity was IMO weer om te janken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThomasXIV schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:03:
[...]

Vond dit er érg interessant uitzien (ondanks de belabberde graphics), jammer dat het dan toch slecht ontvangen is. Misschien als het een keer voor bijna niks van XBL af te vissen is aanschaffen.
Zag toevallig net op Twitch het einde, lijkt me het totaal niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste review van Nero
http://www.destructoid.com/review-nero-292028.phtml
Ondanks het hoge cijfer worden er toch wel wat behoorlijke minpunten aangehaald in de review zelf.
Na Pneuma ben ik toch wat voorzichtiger geworden met die veelbelovende indie titels....

En nu schijnt deze titel vrijdag ook uit te komen, kunnen ze dat niet iets meer spreiden ? :P

Heerlijk Noir stijltje 8)

[ Voor 24% gewijzigd door justifire op 14-05-2015 00:15 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Gister toch maar de knoop doorgehakt en The Witcher 3 besteld met pre order korting. Ik zit al zo lang te wachten op een waardige rpg. De reviews zijn zo positief en zelfs de youtube gameplay ziet er goed uit. Ben eigenlijk tegen pre orderen maar dit is het enige spel waar ik echt naar uit kijk en als die tegenvalt heb ik alleen nog The Elder Scrolls online die ik als rpg wil proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:04:
Eerste review van Nero
http://www.destructoid.com/review-nero-292028.phtml
Ondanks het hoge cijfer worden er toch wel wat behoorlijke minpunten aangehaald in de review zelf.
Na Pneuma ben ik toch wat voorzichtiger geworden met die veelbelovende indie titels....

En nu schijnt deze titel vrijdag ook uit te komen, kunnen ze dat niet iets meer spreiden ? :P
[video]
Heerlijk Noir stijltje 8)
Die game stond nog niet op mijn netvlies :) Morgen eens proberen. Heb je White Night al eens bekeken? Ook een mooi stijltje :).

Weet niet of het fake of echt is, maar ik post het toch maar even:
http://www.xboxachievemen...eplay-Footage-Leaked.html
Sweet! GoW 1 is toch wel een van de meest iconische games van de 360.

Offtopic: in januari 2016 komt the X-Files weer terug met 6 afleveringen!!! :+

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-05-2015 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:12:
[...]

Die game stond nog niet op mijn netvlies :) Morgen eens proberen. Heb je White Night al eens bekeken? Ook een mooi stijltje :).

Weet niet of het fake of echt is, maar ik post het toch maar even:
http://www.xboxachievemen...eplay-Footage-Leaked.html
Sweet! GoW 1 is toch wel een van de meest iconische games van de 360.

Offtopic: in januari 2016 komt the X-Files weer terug met 6 afleveringen!!! :+
White Night spreekt mij dan weer totaal niet aan.
Ben liefhebber van het vleugje Tarantino style 8)
GoW remake is leuk maar word al die remakes een beetje zat.
Kom liever met wat GoW 4 footage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu al zin in Seriously achievements! :)

De Wolfenstein challenges zijn goed moeilijk zeg. Wel weer echt een vette game. Nazi's neermaaien blijft een vermakelijke bezigheid!

Ben nog wel op zoek naar nieuwe games. RPGs ben ik klaar mee. Lange epische verhaallijnen trek ik totaal niet meer. En een RPG met 100% geskipte cutscences is niet zo tof. :) Waar houden jullie verwachtte releases bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-09 17:57
Ik wacht op de E3. Heb alleen HMCC nog om te spelen en moet nog verder met DA:I. Diablo en Forza zijn nu voor de tussendoortjes. Ik zit eigenlijk op een lekkere JRPG te wachten (geen FF).

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:46:
Nu al zin in Seriously achievements! :)

De Wolfenstein challenges zijn goed moeilijk zeg. Wel weer echt een vette game. Nazi's neermaaien blijft een vermakelijke bezigheid!

Ben nog wel op zoek naar nieuwe games. RPGs ben ik klaar mee. Lange epische verhaallijnen trek ik totaal niet meer. En een RPG met 100% geskipte cutscences is niet zo tof. :) Waar houden jullie verwachtte releases bij?
Zijn niet compleet volgens mij, maar check regelmatig deze sites:

http://www.ign.com/games/upcoming/xbox-one
http://www.metacritic.com.../coming-soon/xboxone/date

Heb even gekeken naar je game lijst, maar zou je de volgende games nog kunnen aanraden:

Life is Strange, leuke episodic game (zijn nu 2 delen van 5 uit, volgende week deel 3).
D4, ik zag dat je hem heel kort hebt gespeeld, maar het is echt een leuke (maar rare) game als je hem wat langer speelt. Je kunt hem met controller of kinect spelen. De actie scens zijn met kinect het beste te doen, de navigatie beter met een controller.
Super Time Force DLC.
Ryse, blijft een ondergewaardeerde game vind ik zelf :). De Coop is trouwens ook leuk.
Guacamelee, als het goed is heb je die gratis kunnen downloaden. Een soort metromania style game met erg goede mechanics en voldoende uitdaging.
Unmechanical extended, leuke korte puzzle game.

Oja, niet te vergeten: PEGGLE 2!!! en nog 2 levels in Sniper Elite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ook wel benieuwd hoe het er voor staat met Scalebound.
Dit zou een sterke troef in de handen van MS moeten zijn.
[YouTube: http://youtu.be/IE0ZzgZmLb8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:04:
Ben ook wel benieuwd hoe het er voor staat met Scalebound.
Dit zou een sterke troef in de handen van MS moeten zijn.
[video]
Ik heb totaal geen idee wat voor game dit moet gaan worden :) Heb wel zin in de E3. Valt toevallig met de data dat ik op vakantie ben. Hopelijk met een goede wifi verbinding om in ieder geval de MS show en de Bethesda show te kunnen zien :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-05-2015 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
MS gaat toch met een paar nieuwe exclusives komen op de E3? Kan sowieso geen kwaad om meer exclusives te krijgen omdat de PS4 daar toch duidelijk een stap voor heeft.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:57:
[...]

Zijn niet compleet volgens mij, maar check regelmatig deze sites:

http://www.ign.com/games/upcoming/xbox-one
http://www.metacritic.com.../coming-soon/xboxone/date

Heb even gekeken naar je game lijst, maar zou je de volgende games nog kunnen aanraden:

Life is Strange, leuke episodic game (zijn nu 2 delen van 5 uit, volgende week deel 3).
D4, ik zag dat je hem heel kort hebt gespeeld, maar het is echt een leuke (maar rare) game als je hem wat langer speelt. Je kunt hem met controller of kinect spelen. De actie scens zijn met kinect het beste te doen, de navigatie beter met een controller.
Super Time Force DLC.
Ryse, blijft een ondergewaardeerde game vind ik zelf :). De Coop is trouwens ook leuk.
Guacamelee, als het goed is heb je die gratis kunnen downloaden. Een soort metromania style game met erg goede mechanics en voldoende uitdaging.
Unmechanical extended, leuke korte puzzle game.

Oja, niet te vergeten: PEGGLE 2!!! en nog 2 levels in Sniper Elite ;)
Thanks kerel!

D4 idd even gespeeld. Snapte er geen hout van. Misschien een 2e poging wagen. :)

Guacamalee weet ik niet of ik hem gedownload heb toen. Heb mijn One sinds september vorig jaar. Was niet zo slim om daarvoor GoG te kopen. :(

SE3 komt na het weekend weer. Heb bezoek dit weekend. Nazi's headshotten is dan minder gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Half 7 Nederlandse tijd is op maandag 15 juni de Xbox E3 briefing!
Xbox at E3 2015

Today, we announced the Xbox E3 2015 Briefing will take place Monday, June 15, beginning at 12:30p ET/9:30a PT (18.30 NL). You can watch the live stream of the Xbox E3 2015 Briefing on Xbox.com, via the Xbox Live Events Player, on Xbox One or Xbox 360 consoles and on Windows Phone globally. You can also watch the Xbox E3 2015 Briefing during “Xbox: Game On” on Spike TV in the U.S. and Canada at 12:30p ET/9:30a PT.

I’m happy to report we’re also bringing back Xbox Daily: LIVE @ E3 – our live show that covers everything Xbox happening at E3.

Xbox Daily: LIVE @ E3

Who: Hosted by me and Graeme Boyd, Xbox Live’s Acey Bongos. Includes guest stars and industry elites, including Head of Xbox Phil Spencer and guests from 343 Industries, Turn 10 Studios, Crystal Dynamics, and others.

What: A one hour show featuring breaking news, exclusive announcements, trailer reveals, game demos, and interviews with game creators.

When: Monday, Tuesday, and Wednesday from 7p ET/4p PT – 8p ET/5p PT (13.00 tot 14.00 NL).

Where: The show will be streamed live on Xbox One, Xbox.com both on your desktop and mobile, and Xbox 360. Each show will also have interactive experiences created just for fans watching live on Xbox One.

And finally, if you’re in the LA-area, we have something even bigger for you – Xbox FanFest: E3 2015.

Xbox FanFest: E3 2015

Xbox will give 500 lucky fans a one-of-a-kind ticket for E3 week, the gaming industry’s biggest showcase. The Xbox FanFest Ticket will include:

Entry into the Xbox E3 2015 Briefing on Monday, June 15th, 9:30 am PT, at the Galen Center in downtown Los Angeles.
Invite to the exclusive Xbox FanFest Party, Monday afternoon, June 15th, where fans will get to play the best exclusives and biggest blockbuster games this holiday and beyond.
VIP access to the Xbox eSports Celebrity Challenge Tuesday night.
Meet-and-greet with some of the industry’s top developers, leaders and influencers.
Even more surprise events during the week.

When is Xbox FanFest?
Sunday, June 14th through Thursday, June 18th.

Where Do I Get Tickets?
Exact time and place to be announced soon

How Many Tickets Will Be Available?
500 tickets

What Are the Details?
Tickets will be first-come, first-serve.
You must be 21+ years of age.
You must have an Xbox Live gamertag.
One ticket; one person – tickets are non-transferable and cannot be resold.
You’ll have to fill out a liability waiver form.

Okay, I’m in! What do I need to do?
Be 21+ years of age.
Be in LA the weekend before E3.
Get ready to see the greatest games lineup in Xbox history.

Head on over to the Xbox E3 Online Experience for complete information, as well as the Xbox FanFest: E3 201 rules and regulations. And stay tuned to Xbox Wire for all the latest updates and news on E3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:10:
MS gaat toch met een paar nieuwe exclusives komen op de E3? Kan sowieso geen kwaad om meer exclusives te krijgen omdat de PS4 daar toch duidelijk een stap voor heeft.
Een stap voor? Er komt toch helemaal geen game meer uit van een Sony studio dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier kijk ik trouwens ook enorm naar uit !

Overwatch van Blizzard (Diablo series)

[ Voor 37% gewijzigd door justifire op 14-05-2015 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben buiten nieuwe ip's voornamelijk benieuwd naar CrackDown. Daar wil ik nu wel eens wat van zien, het liefst met de kwaliteit van het eerste deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosselmaniac
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:06
Ik word hier zo verdrietig van....

Ik zit te wachten op m'n mei-update. Voor 2 zaken:

* Smartglass die de console uit en aan kan zetten. Dit kan de PS4 al sinds launch. Maar goed, nu is de update er eindelijk, na m'n app geupdate te hebben op iOS staat het er nog niet bij. Iemand enig idee?

* Miracast. Nu kan ik niet eens de wireless display app downloaden op de xbox one store. Maar als ik dat ooit wel voor elkaar krijg, vraag ik me plots af of mijn windows 7.x systeem wel miracast kan gebruiken? Of moet dat perse Windows 8 zijn? #pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon 'Xbox turn off (wacht 1 seconde:) 'yes' roepen. Gaat een stuk sneller. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2015 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij word die aan/uit optie (nog) niet ondersteund als Smartglass op Nederlands staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mosselmaniac schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:41:

* Smartglass die de console uit en aan kan zetten. Dit kan de PS4 al sinds launch. Maar goed, nu is de update er eindelijk, na m'n app geupdate te hebben op iOS staat het er nog niet bij. Iemand enig idee?
Dunno, maar zo'n issue is het toch niet om het met voice te doen?
* Miracast. Nu kan ik niet eens de wireless display app downloaden op de xbox one store. Maar als ik dat ooit wel voor elkaar krijg, vraag ik me plots af of mijn windows 7.x systeem wel miracast kan gebruiken? Of moet dat perse Windows 8 zijn? #pfff
Micracast is afhankelijk van hardware, niet software voor zover ik weet. Maar die app kun je downloaden via de preview-app op Xbox one door een quest te doen daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 17-09 18:28

Mikayu

.srt

Erg veel content niet beschikbaar errors vanavond.
Twitch crashte na update en opent niet meer en kan ook niet opnieuw downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:38:
Micracast is afhankelijk van hardware, niet software voor zover ik weet. Maar die app kun je downloaden via de preview-app op Xbox one door een quest te doen daarover.
Miracast is app afhankelijk, wireless desktop zou 'hardware' afhankelijk zijn, maar ik heb hier een surface, pro2 en 3 PC's, geen van allen kunnen de Xbox vinden, wat volgens het forum dus geen ondersteunende hardware zou moeten zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Heeft iemand Windows 10 Mobile op zijn gsm draaien, en tevens ook de Xbox One app die net uit is? Vroeg me af of er veel verschil is met de Xbox One app voor WP8 toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:46:
Gewoon 'Xbox turn off (wacht 1 seconde:) 'yes' roepen. Gaat een stuk sneller. ;)
Ja, prettig als je bijv. in bed ligt met een slapende vrouw naast je. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 23:44:
[...]

Miracast is app afhankelijk, wireless desktop zou 'hardware' afhankelijk zijn, maar ik heb hier een surface, pro2 en 3 PC's, geen van allen kunnen de Xbox vinden, wat volgens het forum dus geen ondersteunende hardware zou moeten zijn :P
Nouja, er moet hardware-ondersteuning zijn voor wifi-direct, anders kan er geen verbinding worden opgezet. Dat je vervolgens een app nodig hebt, lijkt me logisch. Maar in Win8 kan het zonder app omdat het al ingebakken zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 00:11:
[...]

Ja, prettig als je bijv. in bed ligt met een slapende vrouw naast je. :P
Roep dan eerst: ' wife, mute'. Gegarandeerd ontbijt op bed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:26
Hadden jullie deze al gezien: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1045921

Voor zover het dus al niet bekend was :+ gears of war remaster, incl. 60fps, lightning, textures, blood en smoke effects. Het gecapturede filmpje wordt steeds offline gehaald op youtube, maar je kan hem nog vinden in de mega linkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosselmaniac
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:06
Martinspire schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:38:
[...]
Dunno, maar zo'n issue is het toch niet om het met voice te doen?
Nou, het lijkt mij wel tof om dat ding aan te doen als je binnenkomt. Uitdoen is wel OK. Maar goed, ik ben dan wel zo'n geek dat ik vind dat het gewoon moet werken als ze iets releasen. Dit is de hele update van mei.... En dat werkt dan niet.
[...]
Ik zit niet in dat preview-programma en was in de veronderstelling dat dit ook in de mei-release zat (zoals ik op veel sites had gelezen). Hier op mijn laptop heb ik wel Intel WiDi, dus ik ben benieuwd of dat iets gaat doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:36

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Miracast werkt bij mij redelijk goed (HP Elitebook 850 met Windows 10) enige irritatie is dat ik 2x verbinding moet maken. Eerste keer om op de Xbox de app te laten starten en 2de om daadwerkelijk miracast te gebruiken. Verder werkt het rete snel en toffe is dat het geluid ook wordt mee gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 00:15:

Nouja, er moet hardware-ondersteuning zijn voor wifi-direct, anders kan er geen verbinding worden opgezet. Dat je vervolgens een app nodig hebt, lijkt me logisch. Maar in Win8 kan het zonder app omdat het al ingebakken zit.
Maar daar zit beetje de discussie, al dat stream/wireless display/playto is nergens duidelijk wat nu precies wel en niet bedraad of via normale wifi werkt, alle vorige features werkte namelijk ook voor hele bedrade omgevingen, ik ken maar bar weinig gamePC's die WiDi* ondersteuning hebben, buiten dat het compleet inefficient is het draadloos te verzenden als je een compleet gigabit netwerk hebt liggen :P

Edit, het is dus inderdaad Intel's WiDi, welke dus uitsluitend wireless werkt, dat is dus weer een functie die ik het raam uit kan gooien. Hopelijk gaan ze het andersom dus wel gewoon ondersteunen, USB decoder werkt namelijk ook (nog) niet.

Ander nieuws, AirMech Arena is best leuke game :) Beetje Moba/RTS style met vleugel transformers en een overkill aan units :P

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 15-05-2015 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:24:
Hadden jullie deze al gezien: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1045921

Voor zover het dus al niet bekend was :+ gears of war remaster, incl. 60fps, lightning, textures, blood en smoke effects. Het gecapturede filmpje wordt steeds offline gehaald op youtube, maar je kan hem nog vinden in de mega linkjes.
Eerlijk gezegd kan GoW me gestolen worden. Genuanceerder: al die remastered meuk zit ik niet op te wachten en al helemaaaal niet tegen retail-prijs. De One is over 6 maanden 2 jaar oud; hoeveel echte "native" nieuwe games met "hoogstaande" technologie hebben we nu echt gezien?

Doe mij maar een nieuwe GoW op 1080p, desnoods locked op 30fps, van grond af ontworpen om het maximale uit je console te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 17-09 18:28

Mikayu

.srt

Tot nu toe heb ik alleen spellen die ik op de 360 ook al had.

Es kijken of Halo 5 wat wordt, anders doe ik hem weer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zou ik je toch Sunset Overdrive nog aanraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:28:
Dan zou ik je toch Sunset Overdrive nog aanraden. :)
Ja zeg, wat een leuke game! Heb hem sinds gisteren in huis (de One nu een week), wat een vette en originele combi van navigeren en schieten. Ben ook erg benieuwd naar de coop multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nero loopt hier binnen, toch nog 8 GB, ben benieuwd :) (€12,50 in de RU store ;) )

Waanzinnige trailer, kijk uit naar dinsdag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:54:
Nero loopt hier binnen, toch nog 8 GB, ben benieuwd :) (€12,50 in de RU store ;) )

Waanzinnige trailer, kijk uit naar dinsdag !
[video]
Ik denk dat je er meer van geniet dan van Pneuma :) En the Witcher is gewoon GotY :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:03:
[...]

Ik denk dat je er meer van geniet dan van Pneuma :) En the Witcher is gewoon GotY :)
Maar ook Nero krijgt al reacties dat het wel weer kort is. Vraag me af of het korter of langer is dan de 1,5 uur van Pneuma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:06:
[...]

Maar ook Nero krijgt al reacties dat het wel weer kort is. Vraag me af of het korter of langer is dan de 1,5 uur van Pneuma.
Nero is idd kort. Heb hem zelf al uitgespeeld :P De puzzels zijn ook niet moeilijk (en soms ook niet nodig om verder te gaan in een level). Technisch is het ook niet optimaal, maar de sfeer en de muziek maken het wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:20:
[...]

Nero is idd kort. Heb hem zelf al uitgespeeld :P De puzzels zijn ook niet moeilijk (en soms ook niet nodig om verder te gaan in een level). Technisch is het ook niet optimaal, maar de sfeer en de muziek maken het wel goed :)
Hoe lang heb je er dan over gedaan? En ook weer 100% achievements zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
justifire schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:07:
Hier kijk ik trouwens ook enorm naar uit !
[video]
Overwatch van Blizzard (Diablo series)
Wist niet dat ie ook naar de XBO komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:38:
[...]

Hoe lang heb je er dan over gedaan? En ook weer 100% achievements zeker?
Ik denk een uur of 3/4 om alles te halen. Ik zou het niet voor de volle mep aanraden als je dit te kort vindt, want je kunt het zeker de helft sneller doen, als je niet elk hoekje uit kamt voor collectibles :)

En nee, nog geen 100%, maar 97% van de achievements. Zit een of andere secret achievement in waarbij ik geen idee heb wat ik moet doen. :z

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-05-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Zijn er mensen die naar Farming Simulator uitkijken volgende week? Weet niet wat ik van de game moet verwachten, hopelijk komt er een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:52:
[...]

Ik denk een uur of 3/4 om alles te halen. Ik zou het niet voor de volle mep aanraden als je dit te kort vindt, want je kunt het zeker de helft sneller doen, als je niet elk hoekje uit kamt voor collectibles :)

En nee, nog geen 100%, maar 97% van de achievements. Zit een of andere secret achievement in waarbij ik geen idee heb wat ik moet doen. :z
Staat dat niet gewoon op trueachievements dan?

Heb Wolfenstwin the old blood nu op 1000gs. Direct ingeruild voor farcry 4. Heb ik wat te doen als de rest rondhupst als Geralt de versierder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Mosselmaniac schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:41:

Connect to xbox, selecteer je XO, in slaapstand staat er een maantje, linksonder klik je op turn on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:56
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:58:
[...]

Heb Wolfenstwin the old blood nu op 1000gs. Direct ingeruild voor farcry 4. Heb ik wat te doen als de rest rondhupst als Geralt de versierder. ;)
Serieus? Ik heb alleen de challenges over, maar heb geen idee hoe makkelijk ze zijn.

Ben nu bezig met Shovelknight, best pittig.

[ Voor 5% gewijzigd door Silversin op 15-05-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:58:
[...]

Heb het gevonden. Zag het plaatje dat bij de achievement hoorde. Dat maakte al heel wat duidelijk :)

En Far Cry 4. Prima keus volgens mij. Heb me met deel 3 prima vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Silversin schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:00:
[...]
Serieus? Ik heb alleen de challenges over, maar heb geen idee hoe makkelijk ze zijn.

Ben nu bezig met Shovelknight, best pittig.
[/
quote]

Challenges lijken moeilijker dan ze echt zijn. Tijd is niet belangrijk. Let vooral op headshots en af en toe een combo maken. Vooral bij de latere levels moet je combo-en op soldiers. Hint hint.

Op trueachievements zie je videoguides. Vooral handig voor waar je veilig kan staan. Uiteindelijk moet hoe je het doet bij jouw stijl passen. De maker ervan is veel beter in mikken terwijl ik beter ben in gungho rondrennen en tegelijk knallen. (Zie Se3 Vas ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich weer een aardige opsomming van het nieuws van afgelopen week. Presentatie is me wel wat te blij (en zelf zie ik liever zo'n mokkel als ze bij IGN hebben), maar toch wel een aardige toevoeging.

Wat vinden jullie ervan?

Enige wat ik mis is de aankondiging dat ze op E3 staan.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 16-05-2015 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zou ik je Nerdist News aan kunnen raden ;)

Ik vind de communicatie vanuit MS echt meer dan prima.

@Justifire. Heb jij nog meer informatie van Blues and Bullets. Ik had hem gisteren in de store verwacht, maar zie hem niet staan. Kom verder ook geen andere release datum tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Ik vind de video updates wel leuk, kort maar krachtig. Ja, typisch amerikaans sausje eroverheen, maar daar kijk ik wel door heen! Iemand Lifeless Planet al gespeeld? Lijkt me wel leuk en als ik het goed begrijp bijna door 1 persoon gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is eigenlijk helemaal niet belangrijk, maar misschien is het wel een leuk weetje;
Well, this is kind of surprising: the Xbox One lead console sales last month. I say it's surprising because there wasn't an exclusive game that launched for the system, nor was there a new bundle deal going at the time, either. Regardless, it's good news and something that Redmond hasn't seen in an awfully long time. The company says that domestic sales of the console increased some 63 percent compared to last April while active Xbox Live users on a global scale grew by 24 percent in the same window. Of course, we still don't have hard numbers in terms of sales about the Xbox One, and until the console breaks 20 million sold you can bet that we almost assuredly won't.
Bron: http://www.engadget.com/2015/05/14/xbox-one-outsold-ps4/

De Xbox heeft dus voor het eerste (in de US) een beter verkoopresultaat gehaald...

Pagina: 1 ... 5 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace