Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20-05 16:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Wolfenstein: The Old Blood is weer geweldig :D

Op het eerste level na; een zo ongeveer instafail stealth level an sich is wel prima, alleen geen goeie opener wat mij betreft. Wel heel vet dat er weer old school Wolfenstein levels in zitten, en qua verhaal doet het me erg denken aan RTCW. Aanrader!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Kartale
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 24-05 23:43
quote:
Winkiller schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:40:
Ik heb problemen met mijn OneGuide, sinds een paar weken staan NPO1, 2 en 3 niet meer in de lijst. :?
Hij begint bij RTL4, de OneGuide wissen en opnieuw laden helpt niet, wie herkent dit en heeft de oplossing.?
Ik geloof dat je ergens kon instellen dat je de SD kanalen en dubbele kanalen moest weergeven. Dat had bij mij (KPN) geholpen om NPO 1, 2, 3 te krijgen.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Winkiller
  • Laatst online: 19:14

Winkiller

De Mopperpot

quote:
Kartale schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:34:
[...]

Ik geloof dat je ergens kon instellen dat je de SD kanalen en dubbele kanalen moest weergeven. Dat had bij mij (KPN) geholpen om NPO 1, 2, 3 te krijgen.
Ja klopt, dat kan je instellen bij OneGuide setup en had ik ook geprobeerd maar zonder resultaat.
Maar ik denk dat ik er ben, ik heb Ziggo SD gekozen als provider i.p.v. Ziggo HD en nu werkt het.

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

• Andreipad
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15-09-2016
Ik heb ooit eens een Speedlink stuurtje gekocht voor PC/PS2/PS3/XBOX, werkt dat ook op een Xbox One of heeft die een nieuwe generatie stuurtjes nodig?

[Voor 24% gewijzigd door Andreipad op 07-05-2015 16:16]

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 16:20
quote:
Andreipad schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:13:
Ik heb ooit eens een Speedlink stuurtje gekocht voor PC/PS2/PS3/XBOX, werkt dat ook op een Xbox One of heeft die een nieuwe generatie stuurtjes nodig?

[afbeelding]
Gaat niet werken, helaas.

XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• ourplayground
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18:01

ourplayground

XBL: kersnaamgebrui

Wie heeft project cars al gespeeld? Wat zijn de eerste ervaringen?

iRacing Profiel

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

• SpankmasterC
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16:45
Hee guys, sinds vandaag een One in het huis. Wat zijn jullie ervaringen met keysites? Zie veel mooie deals, zijn er sites die meer zijn te vertrouwen of sites die ik juist moet ontwijken?

• Glivch
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 18-04 20:02
quote:
SpankmasterC schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:28:
Hee guys, sinds vandaag een One in het huis. Wat zijn jullie ervaringen met keysites? Zie veel mooie deals, zijn er sites die meer zijn te vertrouwen of sites die ik juist moet ontwijken?
Ik heb zelf via eBay en Gamesync keys gekocht. GameSync is een prima site :) Verder ken ik er niet echt heel veel, al waren er een tijdje terug nog wel issues met Ubisoft gamekeys via sites als G2A, die best wel bekend zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Willybubba schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:05:
Wolfenstein: The Old Blood is weer geweldig :D

Op het eerste level na; een zo ongeveer instafail stealth level an sich is wel prima, alleen geen goeie opener wat mij betreft. Wel heel vet dat er weer old school Wolfenstein levels in zitten, en qua verhaal doet het me erg denken aan RTCW. Aanrader!
Zojuist uitgespeeld op Uber. Af en toe toch echt wel een hele pittige game. :) Nu een run op very easy voor wat perks, collectibles en de nightmares :) Daarna maar weer eens gaan zitten voor de challenges. Ook die zijn wel pittig!

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 20-05 16:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Uber, wow. Ik vond 'm op Bring 'Em On al pittig op sommige plaatsen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mosselmaniac
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22-11-2018
In het openingstopic lees ik:
quote:
Zit er een mediaspeler op en zo ja, wat kan ik afspelen?
Sinds een paar maanden is er een mediaspeler beschikbaar die de meeste gangbare formaten kan afspelen. Video's kunnen worden opgehaald via USB of thuisnetwerk en de app kan bijvoorbeeld omgaan met AVI, H264, MPEG(4), MKV en WMV. Ook beeldformaten (GIF, JPG, PNG) of audio (3GP, MP3, WMA) worden ondersteund. Momenteel word ondertiteling nog niet ondersteund, maar dit staat wel op de planning. Verder kan ook Bluray worden afgespeeld en wordt er gewerkt aan 4k ondersteuning.
Het gaat me om de zin:
quote:
Momenteel word ondertiteling nog niet ondersteund, maar dit staat wel op de planning.
Staat het op de planning? Is hier ergens bewijs van? Ik ben een One gebruiker van het eerste uur, en dit is by far mijn grootste punt van kritiek.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 24-05 00:06

DeMoN

Pastafari

quote:
Mosselmaniac schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:42:
In het openingstopic lees ik:

[...]

Het gaat me om de zin:

[...]

Staat het op de planning? Is hier ergens bewijs van? Ik ben een One gebruiker van het eerste uur, en dit is by far mijn grootste punt van kritiek.
Is nog niet officieel toegegeven volgens mij, maar het staat wel hoog op de uservoice.com vote list. En aangezien MS hier de laatste maanden goed naar luistert, kun je er vrij zeker van zijn dat het er gaat komen. Ik denk alleen dat dit nog wel een paar maanden kan duren :(

Gelukkig kun je je display mirroren met Miracast, zo kun je het toch nog vaak oplossen :)

edit: log ff in en breng je vote ook uit: https://xbox.uservoice.co...-in-xbox-one-media-player

[Voor 9% gewijzigd door DeMoN op 08-05-2015 16:16]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mosselmaniac
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22-11-2018
quote:
DeMoN schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 16:16:
[...]

Is nog niet officieel toegegeven volgens mij, maar het staat wel hoog op de uservoice.com vote list. En aangezien MS hier de laatste maanden goed naar luistert, kun je er vrij zeker van zijn dat het er gaat komen. Ik denk alleen dat dit nog wel een paar maanden kan duren :(

Gelukkig kun je je display mirroren met Miracast, zo kun je het toch nog vaak oplossen :)

edit: log ff in en breng je vote ook uit: https://xbox.uservoice.co...-in-xbox-one-media-player
Die vote zit er echt al heeeeel lang in...... Tja, dat het hoog op die lijst staat betekent niet dat ze het gaan doen.....

Nummer 2 ergenis: Een normale muziekspeler. Spotify? Xbox music, maar dan gratis, voor gold members. Iets in ieder geval om je muziek mee af te spelen. Best vreemd dat dat niet lekker kan, voor een "all in 1 entertainment set", niet waar?

Miracast is wel grappig, maar mijn media staat op een NAS. Die wil ik gewoon kunnen streamen. Dat gaat niet werken met Miracast, wel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20-05 20:34
quote:
axel23 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 20:47:
Ik krijg alle kanalen van ziggo met de usb tuner, maar hoe kan ik nu tv kijken? Moet mijn regio dan op NL blijven?
Het lijkt of hij de HDMI ingang blijft zoeken en niet de usb.
Edit: hij moet op regio NL staan (helaas) anders werkt hij niet.

Miracast werkt redelijk met Android en W8.1.
Edit: streamen van films gaat zonder problemen
Wat kies je als provider?
Probeer t ook maar hij vindt niks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

quote:
Hahaha :'). Deze is goed zeg.

Twijfel een beetje of ik TW3 op 19 mei al moet gaan kopen. Heb een project lopen waar ik tijd aan moet besteden, misschien pas als dat klaar is TW3 aanschaffen :P.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 15-01 14:50
RYPVG-QPHHX-Q6W4W-V7993-F6KQZ

Smite early access key. Wie het snelst is kan zn lol niet op vanaaf :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

quote:
PepieNL schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 19:54:
RYPVG-QPHHX-Q6W4W-V7993-F6KQZ

Smite early access key. Wie het snelst is kan zn lol niet op vanaaf :)
Heb hem geclaimd, oneindig maal dank! _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Willybubba schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 01:55:
Uber, wow. Ik vond 'm op Bring 'Em On al pittig op sommige plaatsen.
Het einde van chapter 4 is wel vrij lastig ja. :) Nightmare levels zijn nog erger. Een cheevo hunter als Vas laat zich echter niet zo maar uit het veld slaan. Uber is overigens niet veel moeilijker dan Bring it on.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
exactor it schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 20:40:
[...]

Het einde van chapter 4 is wel vrij lastig ja. :) Nightmare levels zijn nog erger. Een cheevo hunter als Vas laat zich echter niet zo maar uit het veld slaan. Uber is overigens niet veel moeilijker dan Bring it on.
Jij bent er ook bijna volgens mij? :)

Je moet onze prestaties dan ook niet bagatelliseren he! :P

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
uchiha tijntje schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 22:34:
[...]

Jij bent er ook bijna volgens mij? :)

Je moet onze prestaties dan ook niet bagatelliseren he! :P
Heb hem net ook op uber gehaald. Eindbaas was een eitje in vergelijking met het einde van 4.

Die challenges zijn wel weer heel pittig. Overleven is geen probleem. Combos maken is lastig. Ik trek zondag mijn Sunset Overdrive pak aan om ze te halen. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 17:10
Edit: reactie was voor in het project cars topic!

[Voor 78% gewijzigd door schumi1986 op 08-05-2015 23:49]

Nintendo Switch | Stadia : Schumi1986 | PC : under contruction

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vind racen met een controller prima gaan. Had laatst Horizon 2 gekocht, vind dat wel een leuk spel. Ook voldoende uitdagend als je de moeilijkheid wat opschroeft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22-05 13:53
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik had ook 2 codes voor Smite early access ontvangen, heb er nog 1 over :)
wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Conan en games is altijd een gouden combinatie :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!
Hopelijk word dit niet net zo'n flop als Pneuma.
Zit nog steeds te wachten op een uitdagende puzzler, ben ik na de Myst serie niet meer tegengekomen :|

Hier nog wat meer info http://www.stcware.com/games/nero

[Voor 11% gewijzigd door justifire op 09-05-2015 13:57]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CrazyDutchDude
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16-07-2017
Ik heb nog niet zolang geleden een One gekocht, naast mijn PS4.
Nu heb ik die Halo Collectie gekocht, heb het spel geïnstalleerd.
En nu moet ik ook nog een update van 20G downloaden.
Het gaat allemaal niet echt vlot.
Ik heb ook al een keer Ryse geïnstalleerd en die deed er echt heel lang over, maar de update was zo binnen. Precies andersom als nu.
Is dit normaal? Hebben anderen dit ook?
Ik heb het gevoel dat dit op de PS4 sneller gaat.

Oh, ja joh..?

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
CrazyDutchDude schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:02:
Ik heb ook al een keer Ryse geïnstalleerd en die deed er echt heel lang over, maar de update was zo binnen. Precies andersom als nu.
Kan zijn dat het even een dipje heeft, maar als je je console in standby zet (modus ingesteld?), gaat het meestal het snelst (retarded, i know). Maar goed, de games zijn ook vrij groot dus dat duurt sowieso wel even. Zet een serie aan en kijk daarna even verder ;)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
CrazyDutchDude schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:02:
Klopt het downloaden van games en content gaat vaak tergend langzaam.
Helaas geld dit ook voor tweakers met goeie verbindingen, degelijke thuisnetwerken en open poorten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CrazyDutchDude
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16-07-2017
Ok, het ligt dus niet aan mij.
Het gaat al wat sneller nu.
Hij gaat van 3%, naar 33%, naar 74%.
Mooi kan ik eindelijk beginnen met Halo.
Ik hoop dat het wat is.

Oh, ja joh..?

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
CrazyDutchDude schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:25:
Ok, het ligt dus niet aan mij.
Het gaat al wat sneller nu.
Hij gaat van 3%, naar 33%, naar 74%.
Mooi kan ik eindelijk beginnen met Halo.
Ik hoop dat het wat is.
Haha nice. Zelf vond ik Halo1 niet echt top om te doen. Heeft de tand der tijds niet echt goed doorstaan, ondanks de betere graphics (vooral herhalende stukken). Voor het verhaal heb je hem op zich niet nodig of het hele universum moet nieuw voor je zijn. Maar als je hem afwisselt met Dead Rising of wat MP dan kan het nog wel.

Halo 2 is echt een stuk beter, zeker door die nieuwe filmpjes. En halo 3 en 4 zijn ook gewoon prima. In ieder geavl genoeg content om je even bezig te houden.

Eigenlijk zou de X1 een waarschuwing op de verpakking moeten hebben dat de installaties en downloads nogal wat tijd kosten, waardoor het niet mogelijk is om vrijwel direct te spelen als je hem aansluit.

[Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 09-05-2015 14:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shadowman12
  • Laatst online: 18:00
Ik kreeg een Xbox update voor m'n mik, maar staat nu al een half uur te updaten en is pas op 50%, het lijkt wel steeds trager te worden.
Wordt tijd voor een topic op het Xbox Forum.

Assumption is the mother of all fuck ups

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Martinspire schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:53:

Eigenlijk zou de X1 een waarschuwing op de verpakking moeten hebben dat de installaties en downloads nogal wat tijd kosten, waardoor het niet mogelijk is om vrijwel direct te spelen als je hem aansluit.
Dit geld lang niet voor iedereen, ik haal updates nog steeds aardig snel binnen. Ok die preview kleine updates van ~270MB is hij wel iets langer bezig met installeren (niet het downloaden), maar games en updates komen hier gewoon nog steeds rap binnen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shadowman12
  • Laatst online: 18:00
Toch maar een topic aangemaakt, even reargeren als je ook het probleem hebt:

http://forums.xbox.com/xb...505/f/5315/t/1968880.aspx

Assumption is the mother of all fuck ups

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
justifire schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 13:54:
Hopelijk word dit niet net zo'n flop als Pneuma.
Zit nog steeds te wachten op een uitdagende puzzler, ben ik na de Myst serie niet meer tegengekomen :|
[video]
Hier nog wat meer info http://www.stcware.com/games/nero
Ik denk dat games ala Myst gewoon niet meer van deze tijd zijn. En dat bedoel ik niet negatief, maar dat het grote publiek een dergelijke game niet meer kan waarderen. Als het gros van de gamers 5 minuten vast zit in een puzzel, wordt er volgens mij al direct een guide gebruikt. Vroeger had je geen toegankelijke bron van informatie over een oplossing van een puzzel. Nu typ je de naam van het spel en het level half in en je krijgt van google een juiste suggestie met daarachter 10 youtube filmpjes die laten zien hoe de puzzel in elkaar zit. Ik denk dat deze ontwikkeling een van de redenen is dat dit soort games gewoon vrij dood zijn.

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik vrees dat je gelijk hebt :|
Maar dan is het misschien eerder dat de ontwikkelaar / uitgever er geen brood in ziet door te verwachten lage afname ?
Aan de andere kant voor Obduction was wel genoeg animo via kickstarter.
Kan alleen maar hopen dat ze die game ook nog eens op de One uit gaan brengen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
Wat vinden jullie van Project Cars? Vandaag ff bij een vriend gespeeld, maar ben niet overtuigd! Misschien ligt het aan mij, heb FM5 en FH2 en spelen beiden veel fijner als je het mij vraagt, zijn natuurlijk wel verschillende spellen.
Project Cars is in mijn beleving geen FM5 killer geworden en dat is een teleurstelling als je ziet hoe lang ze er over gedaan hebben. Maar had het kunnen weten, veel uitstel is meestal geen goed teken! Misschien kunnen ze hier en daar nog wat plooien gladstrijken. Voorlopig wacht ik nog ff en sla hem over en ga voor FM6...

[Voor 5% gewijzigd door harrytasker op 09-05-2015 21:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik zelf heb ook erg weinig over Project Cars gehoord. Lijkt alsof het als een nachtkaars is uitgegaan.

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!
Nou het is vooral dat er een bug in zit bij de X1 besturing met controller waardoor het gewoon onspeelbaar is. Het kan voorkomen dat de auto ineens de muur in vliegt en je daar niets tegen kunt doen (of tegensturen werkt niet, of het werkt averechts). Een auto opvangen werkt dus ook niet.
Deze bug: YouTube: Project Cars Controller Bug (Xbox One)

Vandaar dat ik in mijn vriendenlijst ook niemand (meer) zie spelen en ik geef het ook weinig kans dat dit snel om zal keren. Op de momenten dat het even goed gaat is het wel een aardige game, maar ik vind Forza veel beter rijden. Vooral de botsingen en momenten dat je auto even van de grond komt zijn erg onrealistisch (en irritant). Dus nee, het is zeker geen Forza killer, vooral omdat het met controller onbestuurbaar is momenteel. Wel is de issue bekend bij de dev, maar of daar ook snel een patch voor komt is nog maar afwachten.
En de waardeloze rumble helpt bij zo'n game ook al niet. Dat mis je echt als je even Forza hebt gehad.

[Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 10-05-2015 00:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17:39
Wat betreft PCars. SMS heeft de controller issues weten te traceren en er is een patch onderweg. Ik vermaak me op het moment uitstekend met de game.

Xbox One footage The Witcher: http://www.gameondaily.co...-3-xbox-one-footage-crow/

Zeer nice. Can't wait _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Eindelijk eens water dat realistisch reageert op beweging d:)b
Texture pop-up waar ze het over hebben valt volgens mij ook reuze mee.
Kom maar door met die hekser ! :)F

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

quote:
Martinspire schreef op zondag 10 mei 2015 @ 00:07:
Dat mis je echt als je even Forza hebt gehad.
Forza is in mijn ogen meer een game voor iedereen die af en toe een goede race game wil spelen.
Project Cars is volgens mij meer een game voor de echte Simulatie liefhebbers.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
justifire schreef op zondag 10 mei 2015 @ 11:41:
[...]

Eindelijk eens water dat realistisch reageert op beweging d:)b
Texture pop-up waar ze het over hebben valt volgens mij ook reuze mee.
Kom maar door met die hekser ! :)F
Zeker :) Heb er erg veel zin in. Moet nog even beslissen of ik meteen op de death march difficulty ga beginnen. Ik hoop althans niet dat het de permadeath mode is. :P

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Pff, vond TW2 al erg moeilijk op hard, denk dat ik hem daar ook op zet in TW3. Gameplay ziet er inderdaad erg goed uit, ben benieuwd hoe het er zo op de xbox daadwerkelijk uit ziet. Begin er echt enorm naar uit te kijken zeg! Had mezelf eigenlijk voorgenomen om te wachten met de aankoop als ik klaar was met m'n studie voor dit jaar, maar denk dat ik 'm toch maar pre order en de 19e begin :P.

E: PCars lijkt me ook niks nu, zeker niet met die bug. Echte simulators lijken me sowieso niks, ik vind auto's gewoon tamelijk oninteressant en je ziet mij me niet snel verdiepen in tunen o.i.d. Forza Horizon 2 vind ik heerlijk, genoeg uitdaging (rij nu op unbeatable, wel met schade op enkel cosmetisch wegens gebeuk door andere racers en drivatars, ABS aan en versnelling op manual), maar toch de mogelijkheid om dingen die je niet interessant vindt lekker over te slaan. Zo upgrade ik m'n auto gewoon automatisch, en als ik een leuke tuning set up wil kan ik die gewoon van het internet plukken. Vind het een hele fijne combi van realistisch racen maar niet al het geneuzel dat een simulator met zich meebrengt.

[Voor 47% gewijzigd door Thomas op 10-05-2015 13:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Winkiller schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:05:
[...]

Forza is in mijn ogen meer een game voor iedereen die af en toe een goede race game wil spelen.
Project Cars is volgens mij meer een game voor de echte Simulatie liefhebbers.
Was het maar dat de game dan ook 'meer simulatie' zou zijn, was het logisch. En dan niet puur auto physics, maar het feit dat de extra rumble het niet doet, FFB ronduit ruk is, setups compleet onoverzichtelijk zijn en auto's soms erg rare dingen op de weg doen, dan mag Forza misschien iets meer 'arcade' zijn, doet het wel 10x beter om lang te kunnen racen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• job115
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 08:24
quote:
Martinspire schreef op zondag 10 mei 2015 @ 00:07:
Nou het is vooral dat er een bug in zit bij de X1 besturing met controller waardoor het gewoon onspeelbaar is. Het kan voorkomen dat de auto ineens de muur in vliegt en je daar niets tegen kunt doen (of tegensturen werkt niet, of het werkt averechts). Een auto opvangen werkt dus ook niet.
Deze bug: YouTube: Project Cars Controller Bug (Xbox One)

Vandaar dat ik in mijn vriendenlijst ook niemand (meer) zie spelen en ik geef het ook weinig kans dat dit snel om zal keren. Op de momenten dat het even goed gaat is het wel een aardige game, maar ik vind Forza veel beter rijden. Vooral de botsingen en momenten dat je auto even van de grond komt zijn erg onrealistisch (en irritant). Dus nee, het is zeker geen Forza killer, vooral omdat het met controller onbestuurbaar is momenteel. Wel is de issue bekend bij de dev, maar of daar ook snel een patch voor komt is nog maar afwachten.
En de waardeloze rumble helpt bij zo'n game ook al niet. Dat mis je echt als je even Forza hebt gehad.
Enigszins overdreven naar mijn mening. Controller is nog niet optimaal, maar ik heb tot nu toe alleen de bekende bug ervaren toen ik hem aan het forceren was. Tijdens normaal racen is mij het nog niet overkomen en heb het al aardig veel gespeeld. Vandaag ook in een lobby geraced met lui die in forza top 10 tijden rijden, erg vermakelijk omdat iedereen erg dicht bij elkaar zat. Met de patch die eraan zit te komen gaat dit volgens mij een erg leuke racer worden.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

quote:
SinergyX schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:59:
[...]

Was het maar dat de game dan ook 'meer simulatie' zou zijn, was het logisch. En dan niet puur auto physics, maar het feit dat de extra rumble het niet doet, FFB ronduit ruk is, setups compleet onoverzichtelijk zijn en auto's soms erg rare dingen op de weg doen, dan mag Forza misschien iets meer 'arcade' zijn, doet het wel 10x beter om lang te kunnen racen.
Wat jij hier omschrijft zijn meer problemen met de software dan dat het geen Sim zou zijn.
Forza is zoals gezegd voor iedereen die van een racespel houd, Project Cars is dat mijn inziens niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!
http://xboxclips.com/Sine...bc-45c6-a005-c53e621c3460
Jup, harstikke sim...

Ik kan inmiddels al een A4 volschrijven over complete onlogisch in het spel zelf (lees irritaties, onduidelijkheden en brainfarts) en dan moet ik nog aan het sim gedeelte komen :P Leukste sim deel is nog wel bathurst start/finish met een formule B, je kan werkelijk 20 meter voor de bocht vol in de ankers en je kan nog gewoon de bocht door..

[Voor 72% gewijzigd door SinergyX op 10-05-2015 21:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• job115
quote:
SinergyX schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:10:
http://xboxclips.com/Sine...bc-45c6-a005-c53e621c3460
Jup, harstikke sim...

Ik kan inmiddels al een A4 volschrijven over complete onlogisch in het spel zelf (lees irritaties, onduidelijkheden en brainfarts) en dan moet ik nog aan het sim gedeelte komen :P Leukste sim deel is nog wel bathurst start/finish met een formule B, je kan werkelijk 20 meter voor de bocht vol in de ankers en je kan nog gewoon de bocht door..
wat zou er niet sim moeten zijn aan die game clip? lijkt toch verdomd veel op dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=HxfvRLlT5Ek

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ah, hij mist het stuk ervoor dus :/ (ik wilde al opnemen voordat ik tegen die wagen aan klapte). Laatste bocht voor finish trek ik m'n wagen 90graden scheef in een drift en kan gewoon weer doorrijden.

Maargoed, mag op de plank bij Destiny, ik maar denken dat AC:U buggy was :/.

[Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 10-05-2015 22:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:54

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Ik heb afgelopen weekend Project CARS nauwelijks (lees niet) online kunnen spelen. Meerdere keren werd er geen game gevonden. En als deze werd gevonden dan zaten er max 5 man in. Dan ging je racen en dan haakte er al 3 af en bleef je met z'n tween over. Vind het spel echt zwaar tegenvallen.
Je kan geen lobby uit een lijst kiezen terwijl dit bij de PS4 versie wel gewoon kan. WTF!
HUD is onduidelijk. Sommige kan ik echt amper lezen. Als ik het aanpas dan is hij de settings de volgende race weer vergeten.

Geluid van de auto's vind ik trouwens erg goed, behalve dat daar ook wat bugs in zitten. :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 24-05 13:05

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Echt niet voor die prijs. Ik verwacht echt een prijsverlaging op de E3!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rossi46
quote:
Miesjh schreef op zondag 10 mei 2015 @ 22:06:
Ik heb afgelopen weekend Project CARS nauwelijks (lees niet) online kunnen spelen. Meerdere keren werd er geen game gevonden. En als deze werd gevonden dan zaten er max 5 man in. Dan ging je racen en dan haakte er al 3 af en bleef je met z'n tween over. Vind het spel echt zwaar tegenvallen.
Je kan geen lobby uit een lijst kiezen terwijl dit bij de PS4 versie wel gewoon kan. WTF!
HUD is onduidelijk. Sommige kan ik echt amper lezen. Als ik het aanpas dan is hij de settings de volgende race weer vergeten.

Geluid van de auto's vind ik trouwens erg goed, behalve dat daar ook wat bugs in zitten. :(
Is dat echt zo? Zelf nog niet online gestuurd namelijk. Maar dat zou voor mij dan wel echt een giga domper zijn. Dat kan namelijk in Forza 5 ook al niet en dat heeft me altijd enorm gestoord.

Verder is Pcars niet voor iedereen bedoeld. Maar dat wisten we al vanaf het begin van de ontwikkeling. Dat het echter zo buggy wordt gelanceerd, dat is wel echt een tegenvaller. Want, en dat heb ik ook al in het druk bezochte Pcard topic gezegd, er zit super veel potentie in de game. Maar dan moet je wel van racen houden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Pff, even 100 euro meer neerleggen voor 1TB? Ik verwijder meestal spellen die ik echt niet meer speel, maar de ruimte begint toch schaars te raken. Denk ik maar eens een externe HDD aansluiten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Andreipad
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15-09-2016
bedankt voor de antwoorden op mijn vraag over stuurtjes voor de XBOX One, door een spoed opname in het ziekenhuis kon ik een paar dagen niet reageren.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Miesjh schreef op zondag 10 mei 2015 @ 22:06:
Serieus? :|
Ik koos altijd random alles en dan group op GT3, sta je 10 minuten te wachten en kom je nog in Formula Rookie terecht. Ik miste die functie wel, maar dat is behoorlijk scheef als het op de PS4 dus wel kan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

quote:
SinergyX schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:31:
[...]

Serieus? :|
Ik koos altijd random alles en dan group op GT3, sta je 10 minuten te wachten en kom je nog in Formula Rookie terecht. Ik miste die functie wel, maar dat is behoorlijk scheef als het op de PS4 dus wel kan.
Antwoord van PCars support:

Okay, I checked and for first party reasons we can't offer a lobby browser on XB1. But we are looking into ways to improve the XB1 matchmaking. |:(

Topic: http://forum.projectcarsg...er-Private-Lobbies-Search

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Miesjh schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:54:

Okay, I checked and for first party reasons we can't offer a lobby browser on XB1. But we are looking into ways to improve the XB1 matchmaking. |:(

Per saldo wordt de XBO versie dus een 2de-rangs game tov PC en PS4 versie, gezien dat er nu al gesproken wordt over deeltje 2, zal huidige versie nog weinig optimalisatie krijgen voor XBO (mede door gemis van Win10/DX12).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17:39
Moet niet gekker worden met deze game op de One. "For first party reasons"....Hadden ze de XB1 release niet beter kunnen skippen ofzo. Dit en de vele, vele bugs zijn gewoon een blamage en doen eigenlijk erg veel kwaad voor de XB1 als console. Lijkt mij dat MS hier ook niet erg blij van wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nanostylez
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21-05 21:53
Ik heb nu een paar maanden de Xbox One maar ik merk dat er de afgelopen tijd steeds meer haperingen zijn. Zo zit er bijv. een vertraging in het intoetsen van letters bij bijv. de netflix app en bevriest het scherm telkens bij het opstarten van Call of Duty: Advanced Warfare multiplayer. Iemand die toevallig hier ook last van heeft of hier een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 14:00
quote:
Nanostylez schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:59:
Ik heb nu een paar maanden de Xbox One maar ik merk dat er de afgelopen tijd steeds meer haperingen zijn. Zo zit er bijv. een vertraging in het intoetsen van letters bij bijv. de netflix app en bevriest het scherm telkens bij het opstarten van Call of Duty: Advanced Warfare multiplayer. Iemand die toevallig hier ook last van heeft of hier een oplossing voor heeft?
Dat het scherm bevriest bij het opstarten van de multiplayer bij CoD is bekend, heb ik zowel op de one als op de ps4.

Vertragingen in het menu worden opgelost dacht ik te menen in de komende patch voor de xbox one. :)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
DutchOwnage schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:57:
Moet niet gekker worden met deze game op de One. "For first party reasons"....Hadden ze de XB1 release niet beter kunnen skippen ofzo. Dit en de vele, vele bugs zijn gewoon een blamage en doen eigenlijk erg veel kwaad voor de XB1 als console. Lijkt mij dat MS hier ook niet erg blij van wordt.
Of juist wel, daar is Forza 6 voor :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

quote:
SinergyX schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:15:
[...]

Of juist wel, daar is Forza 6 voor :P
Bij Forza 5 kan je ook niet een server kiezen. Ben benieuwd of dit in 6 ook nog zo is.

Ik weet dat de Formulie 1 serie (F1 2011) op de Xbox 360 optie wel had.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rossi46
quote:
Miesjh schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:54:
[...]

Als dit echt zo is, en het wordt niet opgelost, dan is het voor mij exit X1. Ben er wel een beetje klaar mee. De performance loopt (ondanks halve beloftes) echt zichtbaar achter op de PS4 (waar ik dan nog mee leven kan) maar als dit soort (in mijn ogen) essentiële functionaliteiten* ook al bewust niet ondersteunt kunnen worden, dan stap ik definitief over. Of eigenlijk terug, want voor de X1 had ik een PS4... :')

*Vergeet ook niet dat wij extra betalen (Xbox Live Gold) om een beetje deftig online te kunnen gamen. Dan zijn dit soort grappen natuurlijk eigenlijk gewoon onaanvaardbaar :N

[Voor 9% gewijzigd door Rossi46 op 11-05-2015 13:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• job115
quote:
Rossi46 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:29:
[...]

*Vergeet ook niet dat wij extra betalen (Xbox Live Gold) om een beetje deftig online te kunnen gamen. Dan zijn dit soort grappen natuurlijk eigenlijk gewoon onaanvaardbaar :N
Naar mijn weten betaal je hier op de PlayStation ook gewoon voor in de vorm van PlayStation network plus (of iets dergelijks)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 12:01

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ben blij dat ik beide consoles.
Kan ik problematische games op de betere console gamen.

X1 blijft me nr 1 console omdat ik het OS nog steeds volwassener vind.
Preview program is een winners zet.
MS luistert veel naar de community.
Ben benieuwd wat voor prestatie winst Win10 en DX12 geven.
Ziet er iig veel belovend uit.

Btw sinds gister Borderlands the handsome collection -> wat een vette game collectie is dat.
Nooit gespeeld op de X360.
Blij dat er rema(kes)(mastered) games komen op de X1.

GTA 5 ook gehaald en ook nooit eerder gespeeld.
Moet die alleen nog wel beginnen, maar dat komt nog wel :D..

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
quote:
job115 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:35:
[...]

Naar mijn weten betaal je hier op de PlayStation ook gewoon voor in de vorm van PlayStation network plus (of iets dergelijks)
Juist als je dat nu nog niet wist heb je echt niet opgelet het laatste jaar....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rossi46
quote:
job115 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:35:
[...]

True, maar op de PS4 hebben ze dus blijkbaar wel gewoon de mogelijkheid om rustig je eigen lobby te kiezen binnen Pcars..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• job115
quote:
Rossi46 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:11:
[...]

True, maar op de PS4 hebben ze dus blijkbaar wel gewoon de mogelijkheid om rustig je eigen lobby te kiezen binnen Pcars..
Ik heb denk ik tot nu toe zo'n 80% van mijn online races in een private lobby gereden. Denk niet dat daar veel aan gaat veranderen. Dus mis de server browser niet heel erg. Public lobbies zijn toch vaak een groot beukfestijn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18:01

ourplayground

XBL: kersnaamgebrui

quote:
job115 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:16:
[...]

Ik heb denk ik tot nu toe zo'n 80% van mijn online races in een private lobby gereden. Denk niet dat daar veel aan gaat veranderen. Dus mis de server browser niet heel erg. Public lobbies zijn toch vaak een groot beukfestijn
Maar jij bent een race gamer als ik het goed begrijp. Wat zeg jij: Project Cars gelijk halen of heb nog ff geduld totdat alles gefixt is?
En speel je enkel on- of ook offline?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 03-05 14:11
quote:
Rossi46 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:11:
[...]

Gezien hun reden "First-party reason" zou het me niks verbazen dat het gewoon een contractuele verplichting is met bijvoorbeeld Sony. Ze ondersteunen ook de Morpheus (PS4 VR headset) en dat doen ze ook vast niet gratis en/of zonder verplichtingen.

Zo is deze wereld tegenwoordig. Developers laten zich graag betalen voor een stukje exclusiviteit en dit gaat gewoon ten kosten van de andere partij. De ene keer hebben wij "mazzel", de andere keer de ander.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0Henk 'm!
Project Cars is gewoon een wanproduct. 3x uitstellen, 4 jaar ontwikkeling en dan met zo'n bugfest aankomen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• job115
quote:
ourplayground schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:48:
[...]

Maar jij bent een race gamer als ik het goed begrijp. Wat zeg jij: Project Cars gelijk halen of heb nog ff geduld totdat alles gefixt is?
En speel je enkel on- of ook offline?
Nee, ik speel van alles. maar racespellen gaan me altijd erg goed af. Ik vind het spel zelf nu al erg vermakelijk qua racen, zitten wat bugs in maar daar heb ik vrij weinig last van gehad. En met de aankomende patch zal het waarschijnlijk alleen maar beter worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
job115 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:16:
[...]

Valt best wel mee, al mijn races online waren publics en was best netjes rijden. Er was meer beuken door gigantische lag en 'hickups' van de XBO, dan dat er mensen vol in je zijkant komen. En dan moet je veelal blij zijn als je uberhaubt een lobby kan vinden, veelal was het of 10 minuten wachten of kwam in een lege sessie met iemand afk.

Komt voor mij per saldo over als een zeer leuk concept, zeer matige uitwerking.

[Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2015 16:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rossi46
quote:
Martinspire schreef op maandag 11 mei 2015 @ 15:30:
Project Cars is gewoon een wanproduct. 3x uitstellen, 4 jaar ontwikkeling en dan met zo'n bugfest aankomen.
Ergens ben ik het wel met je eens. Maar dat geldt voornamelijk voor de X1, helaas. Het is zeer duidelijk dat de grootste focus uit is gegaan naar de PC (logisch, daar is het allemaal mee begonnen via de "community") en de PS4. De X1 moest er ook nog bij en dat ging blijkbaar niet zo soepel als men gedacht had. En dan moet er ook nog een Wii U versie uitkomen...
quote:
Yaz schreef op maandag 11 mei 2015 @ 14:57:
[...]

Gezien hun reden "First-party reason" zou het me niks verbazen dat het gewoon een contractuele verplichting is met bijvoorbeeld Sony. Ze ondersteunen ook de Morpheus (PS4 VR headset) en dat doen ze ook vast niet gratis en/of zonder verplichtingen.

Zo is deze wereld tegenwoordig. Developers laten zich graag betalen voor een stukje exclusiviteit en dit gaat gewoon ten kosten van de andere partij. De ene keer hebben wij "mazzel", de andere keer de ander.
Zo had ik het nog niet bekeken. Maar dat vind ik dan wel ver gaan. Dat je er voor de PS4 wat extra auto's in gooit, of een speciaal kampioenschap, oké. Of desnoods eerder beschikbaar maakt... Maar een belangrijke functie in z'n geheel niet beschikbaar maken vind ik dan weer niet kunnen. Als dat het natuurlijk is hè. De echt reden weten we nog niet.

[Voor 44% gewijzigd door Rossi46 op 11-05-2015 16:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Toch lijkt inmiddels het gros het toch te vertalen naar 'het is een keuze van MS', het is ook onlogisch dat een Sony stukje exclusiviteit zou hebben en dit zou inzetten op het weghalen van de lobby-list. Maarja, zo is het ook onlogisch waarom een MS geen public/private/friend/list lobbies wil hebben.

Maarja, zou je dan nog een sprankeltje hoop hebben op de DX12/Win10 toekomst van de XBO (gezien de performance boost in PC op de PC tussen 8.1 en 10 lijkt dat toch aardig), ze hebben voor PCars al aangegeven geen DX12 meer te doen, dat wordt voor deeltje 2.

Die 7de core, was dat ook niet voor Kinect etc? Ik heb het gevoel dat m'n Kinect tijdens PCars totaal niet meer wil luisteren (record, snap etc).

[Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2015 17:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Er zijn zat games met een serverbrowser, dus dat probleem ligt gewoon bij hun. Misschien dat MS het ergens niet mee eens was, maar het kan in andere games wel, dus vind ik het erg zwak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 24-05 00:06

DeMoN

Pastafari

Gold deals deze week.

En een gratis spel, AirMech Arena. Kent iemand dit al?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0Henk 'm!
Die game heb ik op youtube eens langs zien komen, RTS game met een 'hero' (die kan jij volledig besturen), ziet er an sich best leuk uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zag hem langskomen nadat ik zag wat er nog meer aan items voor in de store staan heb ik hem maar laten zitten..

Beetje Warframe achtige en pay to win imo

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0Henk 'm!
Warframe is een absolute instance TPS, is meer een C&C Generals meets Renegade, in style van Sanctum of Dungeon defenders.

@hieronder, waarom blijven die games zo simpel :( Gameplay is natuurlijk belangrijk, maar ze ogen altijd zo 'apart'.

[Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 12-05-2015 13:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Uncompressed The Witcher III gameplay op de Xbox One :9~
http://www.gamersyde.com/leech_34630_1_en.html

Vrijdag release van Nero, misschien nog even meepakken voor het weekeind.

Lifeless Planet heeft ondanks het originele idee slechte reviews op Metacritic (PC) dus die slaan we morgen maar over.

Deze game komt morgen ook uit, afgezien van de humor lijkt me dat ook niet echt boeiend.

[Voor 12% gewijzigd door justifire op 12-05-2015 13:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
Waarom geven mensen hier Microsoft de schuld van het lobby probleem van project cars? De ontwikkelaar heeft hiervoor gekozen en niet Microsoft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rossi46
quote:
Rockvee2 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:25:
Waarom geven mensen hier Microsoft de schuld van het lobby probleem van project cars? De ontwikkelaar heeft hiervoor gekozen en niet Microsoft.
Omdat er wordt gesproken over "1st party reasons". Wat dat dan precies is, dat weet eigenlijk nog niemand. Maar dat het "zomaar" een keuze is geweest van SMS, daar lijkt het niet op.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
justifire schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:53:
Uncompressed The Witcher III gameplay op de Xbox One :9~
http://www.gamersyde.com/leech_34630_1_en.html

Vrijdag release van Nero, misschien nog even meepakken voor het weekeind.
[video]

Lifeless Planet heeft ondanks het originele idee slechte reviews op Metacritic (PC) dus die slaan we morgen maar over.
[video]

Deze game komt morgen ook uit, afgezien van de humor lijkt me dat ook niet echt boeiend.
[video]
Nero ben ik ook wel benieuwd naar. Lifeless Planet was ik ook wel benieuwd naar totdat ik inderdaad de reviews zag.
Verder deze week nog even de laatste levels halen met Castlestorm en dan ben ik klaar voor The Witcher 3!.

Offtopic.

Wat is dat rare dropdown menuutje onder je naam? Ik zie mezelf daarin qua karma soms staan? Wat betekent dat?

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 18:59

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

quote:
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:53:
[...]

Wat is dat rare dropdown menuutje onder je naam? Ik zie mezelf daarin qua karma soms staan? Wat betekent dat?
Vermoed dat dat hiermee te maken heeft: plan: Tweakers introduceert nieuw karmasysteem

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15:15
Ik krijg ook meer en meer zin in The Witcher. De filmpjes spreken me toch wel echt aan.
reviews komen vandaag toch? Of vergis ik me daarin?

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
mike0001 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:23:
Ik krijg ook meer en meer zin in The Witcher. De filmpjes spreken me toch wel echt aan.
reviews komen vandaag toch? Of vergis ik me daarin?
Yep, vanaf 16.00 uur mogen ze uitgebracht worden *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Helder, of althans, ik snap nu waar het vandaan komt :P

Volgens mij zijn de reviews van The Witcher inderdaad vandaag live. Althans dat las ik op reddit.

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15:15
Ik heb het nu ook inderdaad in the witcher forum gelezen. Dan kunnen we afwachten wat de reviews doen. Niet dat het mij weerhoudt om het spel te spelen haha. Staat al op mijn schijfje te popelen om volgende week te mogen worden gestart

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 13:25
Ik zit eraan te denken om een tweede xbox one aan te schaffen om zo met mijn zoon (die eindelijk(!) een leeftijd heeft bereikt dat je serieus met 'm kunt gamen ;) ) co-op te kunnen spelen in bijvoorbeeld AC-Unity en FC4.

Nu heb ik ergens in dit forum wel eens gelezen over problemen met twee xbox one's (in 1 huis) om samen te kunnen spelen. Iets met NAT, poorten en al die andere ellende. Kan de betreffende post echter niet meer terug vinden.

Heeft iemand hier ervaring mee? Een xbox zal bedraad aan de modem/router zitten, de andere (in een andere kamer) via wifi. Zal dit out-of-the-box gewoon werken? Kan helaas niet makkelijk van router/modem wisselen om bijzondere instellingen te doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
mike0001 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:34:
Ik heb het nu ook inderdaad in the witcher forum gelezen. Dan kunnen we afwachten wat de reviews doen. Niet dat het mij weerhoudt om het spel te spelen haha. Staat al op mijn schijfje te popelen om volgende week te mogen worden gestart
Gamespot - 10/10
IGN - 9.3/10
Kotaku - YES
Game Informer - 9.75/10
GamesRadar - 4/5
AusGamers - 10/10
PC Games - 90/100
Impulsegamer - 5/5
GameTrailers - 9.8/10

:9

Acties:
  • 0Henk 'm!
Nice :D

Kan niet wachten. Heb bijna mijn hele backlog weggespeeld. Behalve dus nog een paar missies in Castlestorm, nog een paar runs in Ziggurat (waar ik tegen op kijk, speedrun op normal en run op hard) en Sniper Elite 3 (nog twee missies op authentic :))

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

quote:
Roodaap schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:01:
Heeft iemand hier ervaring mee?
Niet met de Xbox One, wel met 2x een Xbox 360 en dat geeft totaal geen problemen.

Pagina: 1 ... 4 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True