tsja, zal je zien zit ie in de volgende games with gold....
Zag net een knop met haal je bonus game op. Zie nog steeds pool nation en daarnaast de nieuwe castle storm.
Maar, boven mijn naam staat er ineens een mega grote groene icon waarin staat '1 jaar'
Waar is dat goed voor, en liever nog: hoe haal ik het weg?
Maar, boven mijn naam staat er ineens een mega grote groene icon waarin staat '1 jaar'
1 Jaar op Xbox One?Mikayu schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 20:55:
Zag net een knop met haal je bonus game op. Zie nog steeds pool nation en daarnaast de nieuwe castle storm.
Maar bij bol is het toch ook de premium editie? In de pricewatch staat namelijk zowel de reguliere als premium.justifire schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 16:41:
[...]
Je weet dat de DLC uit de premium edition die op Bol.com staat de 16 gratis DLC's zijn die zowieso iedereen krijgt ? (zie vetgedrukt onder beschrijving Gratis extra content voor iedereen !)
En de DLC die op de digital marketplace staat (Game + Extension pass) 2 uitbreidingen zijn naast de 16 gratis DLC's.
Je vergelijkt nu dus appels met peren![]()
Wel weer een sterk stukje marketing / misleiding van Bol.com
p.s. Heb omgerekend € 68,14 betaald voor The Witcher III + Expansion pass in de US store, dus voor 8 eurootjes meer twee dikke uitbreidingen er bij t.o.v. Bol.com![]()
Wel goede opmerking van jou maar nu ben ik toch wel aardig in de war. Zou overigens niet de eerste keer zijn dat bol.com misleidende informatie heeft.
Lijkt mij niet gezien ik hem nog geen maand heb. Misschien dat ik nog 1 jaar had moeten wachten

Ook kan het de membership niet zijn, die is 3+1 maand
Anoniem: 337891
Jij leest niet goed? Naar verwachtingMartinspire schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:53:
[...]
Jij speelt meerdere games uit op 1 dag? Nice

Weet niet waar ze de term premium edition vandaan halen ?Annihilism schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 21:37:
[...]
Maar bij bol is het toch ook de premium editie? In de pricewatch staat namelijk zowel de reguliere als premium.
Wel goede opmerking van jou maar nu ben ik toch wel aardig in de war. Zou overigens niet de eerste keer zijn dat bol.com misleidende informatie heeft.
CD Project Red heeft aangegeven dat iedereen, zowel pre-order, collectors edition als latere retail 16 dlc's krijgt.
Denk dan aan outfits, wapens, krachten en enkele side-missions.
De expansion pass is niet hetzelfde als premium edition, dit is dlc only en komt later beschikbaar.
Microsoft geeft de optie om deze DLC alvast te reserveren tegen sterk gereduceert tarief (zal waarschijnlijk €30,- worden)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mooi misleidend dus.justifire schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 23:01:
[...]
Weet niet waar ze de term premium edition vandaan halen ?
CD Project Red heeft aangegeven dat iedereen, zowel pre-order, collectors edition als latere retail 16 dlc's krijgt.
Denk dan aan outfits, wapens, krachten en enkele side-missions.
De expansion pass is niet hetzelfde als premium edition, dit is dlc only en komt later beschikbaar.
Microsoft geeft de optie om deze DLC alvast te reserveren tegen sterk gereduceert tarief (zal waarschijnlijk €30,- worden)
Maar is het dan nog steeds makkelijk om games in de US store te kopen?
Werkt dit nog steeds:
https://ikwerkindeict.nl/...open-in-de-us-xbox-store/
Ja en Ja (het werkt ook voor andere landen zoals Rusland)Annihilism schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 09:29:
[...]
Mooi misleidend dus.
Maar is het dan nog steeds makkelijk om games in de US store te kopen?
Werkt dit nog steeds:
https://ikwerkindeict.nl/...open-in-de-us-xbox-store/
Ok maar ik zie dat het niet meer via paypal kan? Heeft iemand misschien een beknopte uitleg voor mij?Notna schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 11:09:
[...]
Ja en Ja (het werkt ook voor andere landen zoals Rusland)
Voor Rusland :Annihilism schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 11:24:
[...]
Ok maar ik zie dat het niet meer via paypal kan? Heeft iemand misschien een beknopte uitleg voor mij?
https://www.avforums.com/...aq-in-first-post.1846057/
Voor US:
http://digiex.net/guides-...one-store-any-region.html
En dan gewoon US tegoed kopen bij offgamers.com, dan heb je niet perse een creditcard nodig en krijg je ook nog een korting op je tegoed

http://www.isitmay19thyet.com/

[Voor 9% gewijzigd door justifire op 02-05-2015 13:39]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dan heb ik al 4 jaar een Xbox one?

Ik denk het aantal jaar dat je gold lid bent, klopt wel aardig.
xbl: superlucky luke
Ik kwam er achter dat je ook heel eenvoudig tegoed kan kopen bij amazon.com.justifire schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:33:
[...]
Voor Rusland :
https://www.avforums.com/...aq-in-first-post.1846057/
Voor US:
http://digiex.net/guides-...one-store-any-region.html
En dan gewoon US tegoed kopen bij offgamers.com, dan heb je niet perse een creditcard nodig en krijg je ook nog een korting op je tegoed
http://www.isitmay19thyet.com/
Gewoon een Amerikaans factuuradres aanmaken en dat selecteren bij je aankoop.
Op die manier kan je ook digitale games en/of dlc kopen.
Codes krijg je direct na aankoop te zien op je amazon pagina.
Ik heb slechts 15 jaar ofzo Xbox live. Mocht het er dus staan om 'race' doeleinden mag het heel snel weg, want er klopt weinig vanAnnoying-Orange schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 20:30:
[...]
Dan heb ik al 4 jaar een Xbox one?
Ik denk het aantal jaar dat je gold lid bent, klopt wel aardig.

Ik start net mijn X1 en ik moet updaten.
De update is 2000 zoveel MB.
Is dat een foutje? Ik zit in het preview programma.
Volgens mij is dat de Mei update ofzo. Kreeg die van de week binnen.Dennis585 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:20:
Ik start net mijn X1 en ik moet updaten.
Gister kreeg ik een van 260 MB binnen
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
De X1 werkt nog wel prima na de update.
Hoe werkt de wireless display app eigenlijk?
Heb je daar extra hardware voor nodig?
Op de Xbox naar het preview dashboard gaan, daar de 'quest' uitvoeren van de wireless display.
Xbox download dan een app en de rest volgt vanzelf!
Niks extra's voor nodig behalve een wireless display app of functie op je telefoon/tablet/PC
Xbox download dan een app en de rest volgt vanzelf!
Niks extra's voor nodig behalve een wireless display app of functie op je telefoon/tablet/PC
[Voor 24% gewijzigd door LuisjeNL op 03-05-2015 18:51]
Lichtpuntje... (Xbox: LuisjeNL)
Nope, ik heb het geprobeerd met mijn Android telefoon:) het is ook een beeld naar de Xbox sturen en niet de feature om Xbox beeld naar een ander scherm te sturen.
Voor zo ver ik weet is het inderdaad hoeveel jaar je lid bent van Xbox Live. Misschien als je tussendoor silver bent geweest dat je 'streak' stopt?Mikayu schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 23:33:
[...]
Ik heb slechts 15 jaar ofzo Xbox live. Mocht het er dus staan om 'race' doeleinden mag het heel snel weg, want er klopt weinig van
Er was afgelopen week een kleine update ter voorbereiding van de nieuwe features die in mei zouden komen, meer onder de motorkap dus.Dennis585 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:32:
De X1 werkt nog wel prima na de update.
Wireless werkt bij mij ongeveer voor 10%. Enige die verbinding kan maken is m'n phone, die dan ook amper tot niet werkt. De rest (2 PC's, laptop, surface) vind helemaal geen Xbox wireless display (wel de standaard play device, maar daar kan je weinig mee).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Volgens mij is deze situatie zelfs door Microsoft als een van de redenen gequote. Zou dus bijzonder vreemd zijn als dit niet zou werken. Dan zou het echt een nutteloze functie zijn.DeMoN schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:48:
[...]
Ik kijk TV via m'n Xbox. Als m'n Xbox dus op slot springt tijdens het game-streamen kan er ook geen TV meer gekeken worden. Dus kan ik net zo goed op m'n Xbox direct gamen, want dan kan er ook geen TV meer gekeken worden.
Lekker zuur dit, zo heb ik er niets aanIk dacht dat de X1 dit zou gaan ondersteunen, waar hebben ze anders die Hypervisor-structuur voor gemaakt.. jammer.
Maar misschien komt er binnenkort een nieuwe X1 aan met wat extra cores en meer geheugen waardoor dit dan wel te gebruiken is. Juist dankzij virtualisatie kan je heel makkelijk dit soort changes uitvoeren zonder dat het ten koste gaat van backwards compatibility.
Gamertag: YazNL
Maar mogelijk dat dit nog met Windows 10 gaat komen? Bij WP10 gaven ze ook aan dat met een 2nd screen (TV bv) je video op TV kan draaien en zelf met je mail bezig kan zijn. Andere kant lijkt het gewoon een 1op1 wireless display van wat je ziet op je XBO, niet echt als apart scherm.
Het lijkt mij een zeer kleine kans dat er eenzelfde console komt die krachtiger is dan zijn voorganger onder dezelfde naam, hiermee gooi je echt je hele playerbase het raam uit.Yaz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 10:08:
Maar misschien komt er binnenkort een nieuwe X1 aan met wat extra cores en meer geheugen waardoor dit dan wel te gebruiken is. Juist dankzij virtualisatie kan je heel makkelijk dit soort changes uitvoeren zonder dat het ten koste gaat van backwards compatibility.
[Voor 173% gewijzigd door SinergyX op 04-05-2015 10:21]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ondanks dat ik me prima vermaal met State of Decay loopt het allemaal wel erg matig op de one, de game is eigenlijk helemaal niet mooi maar de frames droppen continu naar minder dan 10/15 als ik in een auto stap oid. Tegenvaller, meer mensen hier last van?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heb het zelf niet gespeeld, maar zie het meer voorbij komen. Op de 360 liep die ook erg matig volgens mij. Ondanks de technische problemen is het blijkbaar wel echt een toffe game. Maar gezien de Witcher en Wolfenstein uitkomen had ik hem niet gekocht.
Gamertag: VAS taijyn
Dat weet ik, maar zie het nog wel gebeuren dat Microsoft W10 zo hard wil pushen dat ze dit alsnog doenLuisjeNL schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:26:
Nope, ik heb het geprobeerd met mijn Android telefoon:) het is ook een beeld naar de Xbox sturen en niet de feature om Xbox beeld naar een ander scherm te sturen.

Het blijft nog redelijk stil rond W10 op de XBO, hopelijk brengt dat buiten nieuwe features ook flinke 'snelheid' met zich mee, gisteren in D3 wilde ik snel wat screenshots maken, tot soms 5-10 seconde later dat ik eindelijk een screenshot had, terwijl ik gewoon een townhub stond (met inventory open).ThomasXIV schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:26:
Dat weet ik, maar zie het nog wel gebeuren dat Microsoft W10 zo hard wil pushen dat ze dit alsnog doen. Fijn in ieder geval, nu kan m'n Chromecast in principe ook de deur uit.
En hele streamen vind ik wel leuk, toch heb ik liever gewoon de play-on ipv play-to feature. Android heeft/had dit met zo'n samsung smartTV, ipv beeld van de phone naar TV te streamen, speelde die TV gewoon zelf het filmpje af vanaf internet. Als dan XB Music gewoon op de achtergrond kan draaien, hebben ze daarmee ook meteen het hele 'muziek op de achtergrond' wens te pakken.
Ben helemaal hooked aan Defense Grid 2.
Castle Storm is ook wel een grappig spel, met elementen geleend van andere spellen like Angry Birds.
Castle Storm is ook wel een grappig spel, met elementen geleend van andere spellen like Angry Birds.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Sinds de preview van 2 mei staat UPC niet meer in het lijstje van providers. Helaas vindt mijn Xbox One Digital USB Tuner nog steeds geen zenders via de Ziggo providers.
[Voor 7% gewijzigd door witterholt op 04-05-2015 12:53]
Defensie grid ook maar eens 1 potje gedaan, meteen 10 achievements gehaald:p (90gs)
Dat gaat wel heel rap!
Dat gaat wel heel rap!
Nieuw account gemaakt vorig jaarEreaser schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:47:
[...]
Voor zo ver ik weet is het inderdaad hoeveel jaar je lid bent van Xbox Live. Misschien als je tussendoor silver bent geweest dat je 'streak' stopt?

Streak blijft wel behouden. Ik heb soms een maandje pauze
Net even wat YouTube spul gekeken. Daar hebben ze het er ook over helaas.uchiha tijntje schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:23:
Heb het zelf niet gespeeld, maar zie het meer voorbij komen. Op de 360 liep die ook erg matig volgens mij. Ondanks de technische problemen is het blijkbaar wel echt een toffe game. Maar gezien de Witcher en Wolfenstein uitkomen had ik hem niet gekocht.
Verder wel een aanradertje tot nu toe.
Alleen Permadead is wel echt tergend. Ben ik weer overmoedig, poppetje dood, geen save te laten

Dit wordt nog wel eens een GamesWithGold titel verwacht ik. Dan zou ik hem zeker even checken
Ik wil de downloaders van Project Cars voor van de week veel succes wensen.
Als xbox live al bijna 24 uur doet over 6gb gaat dat spel 3 dagen downloaden worden.
Als de reviews goed zijn ga hem wel bestellen, maar wie van hier gaat Project Cars kopen.?
Als xbox live al bijna 24 uur doet over 6gb gaat dat spel 3 dagen downloaden worden.

Als de reviews goed zijn ga hem wel bestellen, maar wie van hier gaat Project Cars kopen.?
Herhaling is de beste leermeester, LUID IS UIT !
Ik weet niet wat Project Cars voor mij toe gaat voegen als ik ook Forza 5 al heb. Wellicht bij een vette aanbieding zoals MS weleens in de weekends heeft maar anders niet.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zelfde hier, ik zie ook niet wat het toevoegd op de XO, voor de gebruikers van de andere console, die nog 'niks' hebben zie ik wel potentie😅
Heb sinds vrijdag een XBOX one, en mijn controller begint nu al kuren te vertonen.
Via de verkoper moet ik het hele apparaat terugsturen daar heb ik geen zin in natuurlijk.
Via Microsoft een servicenummer aangevraagd voor omruiling van de controller. Nu moet ik die opsturen, in de mail staat een adres in Tsjechië, en op de UPS adres label staat een adres in Duitsland.
Ik weet het niet meer
Via de verkoper moet ik het hele apparaat terugsturen daar heb ik geen zin in natuurlijk.
Via Microsoft een servicenummer aangevraagd voor omruiling van de controller. Nu moet ik die opsturen, in de mail staat een adres in Tsjechië, en op de UPS adres label staat een adres in Duitsland.
Ik weet het niet meer

Teruggaan naar de winkel. Binnen 14 dagen mag je een product terugbrengen naar de winkel als er iets mee is wat jij niet hebt veroorzaakt.
Verkoper wil dat wel, maar dan moet ik de hele console terugsturen, alleen de controller opsturen kunnen ze niet.
Nieuwe 2e controller kopen en de defecte opsturen voor omruilen door microsoft, kost je een week.Slasher schreef op maandag 04 mei 2015 @ 20:41:
Verkoper wil dat wel, maar dan moet ik de hele console terugsturen, alleen de controller opsturen kunnen ze niet.
Maar moet je hem naar Frankfurt (wat op de UPS slip staat) of sturen of naar Tsjechie zoals ze zeggen in de mail?
Ja dus.Slasher schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:10:
Maar moet je hem naar Frankfurt (wat op de UPS slip staat)
Als het goed is krijg (heb) je een verzendlabel, die plak je op een doos met je defecte controller erin.
Daarna bel je de UPS dat je een pakje hebt, die haalt het op en brengt het naar MS in Frankfurt.
Daar vandaan sturen ze je een nieuwe (andere) en die heb je meestal binnen een week in huis.
[Voor 5% gewijzigd door Winkiller op 04-05-2015 21:26]
Lekker belangrijk waar hij heen gaat toch? Jij hebt een UPS label gekregen, dat plak je op de doos, je meld hem aan bij UPS en dan zoeken ze het maar uitSlasher schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:10:
Maar moet je hem naar Frankfurt (wat op de UPS slip staat) of sturen of naar Tsjechie zoals ze zeggen in de mail?

Helemaal goed, naast de controller natuurlijk ook nog de orderopdracht in de doos.Donstil schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:25:
[...]
Lekker belangrijk waar hij heen gaat toch? Jij hebt een UPS label gekregen, dat plak je op de doos, je meld hem aan bij UPS en dan zoeken ze het maar uit

ik heb m direct pre-ordered in usa store toen hij daar beschikbaar kwam.. download startte direct na aanschaf en was een kleine 40 min later compleet binnen.. Zeker geen dagen moeten wachten op de download in ieder gevalWinkiller schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:56:
Als xbox live al bijna 24 uur doet over 6gb gaat dat spel 3 dagen downloaden worden.![]()

Dat is alleen online zo, offline is er geen ruilrecht of retourrecht. Alleen een reparatierecht.Rockvee2 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 20:39:
Teruggaan naar de winkel. Binnen 14 dagen mag je een product terugbrengen naar de winkel als er iets mee is wat jij niet hebt veroorzaakt.
Maar als je bv het apparaat online hebt gekocht en al hebt gebruikt, dan doet dat wel afbreuk aan je retourrecht (het is een probeertermijn, geen gebruikstermijn).
Nou dan had je mazzel door je pre-order misschien, ik had veel moeite met 6.5 gb zondag.djbarney schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:40:
[...]
ik heb m direct pre-ordered in usa store toen hij daar beschikbaar kwam.. download startte direct na aanschaf en was een kleine 40 min later compleet binnen.. Zeker geen dagen moeten wachten op de download in ieder geval
Microsoft moet zich schamen dat Xbox Live bijna 24 uur nodig heeft voor 6.5 gb, normaal is dit 10 min.
Zelfs mijn eigen trukendoos (DMZ instellen) had dit keer geen invloed op de download snelheid.
Ik heb ook een controller die elke keer disconnect. Dacht eerst batterijen maar na vervangen nog steeds. Andere losse doet het wel perfect.
Zag ook ergens staan dat ik hem kon updaten met een kabel?
Ben ik inderdaad met je eens.. wellicht scheelt het ook dat ik mn xbox gedurende die download tijd niet actief in gebruik had. Je kan altijd nog even proberen je xbox te rebooten en de boel in standby laten binnenkomen. Dat hielp bij mij ook prima als ik wel een issue had met traag downloadende games.Winkiller schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:48:
[...]
Nou dan had je mazzel door je pre-order misschien, ik had veel moeite met 6.5 gb zondag.
Microsoft moet zich schamen dat Xbox Live bijna 24 uur nodig heeft voor 6.5 gb, normaal is dit 10 min.
Zelfs mijn eigen trukendoos (DMZ instellen) had dit keer geen invloed op de download snelheid.
klopt, dat zit in system settings onder devices, daar kan je je connected controller dan kiezen.Mikayu schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:56:
Ik heb ook een controller die elke keer disconnect. Dacht eerst batterijen maar na vervangen nog steeds. Andere losse doet het wel perfect.
Daar zag ik het idd staan. Heeft dat met firmware te maken of is het een slechte vertaling van iets anders? Zou wellicht een ritje Tsjechië kunnen schelendjbarney schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:56:
[...]
klopt, dat zit in system settings onder devices, daar kan je je connected controller dan kiezen.
Haha....bijna 24 uur had ik het over, dat betekend ook 's nachts tijdens de standby stand.djbarney schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:56:
[...]
Ben ik inderdaad met je eens.. wellicht scheelt het ook dat ik mn xbox gedurende die download tijd niet actief in gebruik had. Je kan altijd nog even proberen je xbox te rebooten en de boel in standby laten binnenkomen. Dat hielp bij mij ook prima als ik wel een issue had met traag downloadende games.
Vandaag nog eens geprobeerd, zomaar omdat het kan, daar had hij een uur of 5 voor nodig.
Ik vindt dat ze daar echt wat aan moeten gaan doen, dit kan echt niet als ze willen dat wij online kopen.
Denk toch echt dat je er zelf iets aan moet doen (degelijke router kopen ?)Winkiller schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:02:
[...]
Haha....bijna 24 uur had ik het over, dat betekend ook 's nachts tijdens de standby stand.
Vandaag nog eens geprobeerd, zomaar omdat het kan, daar had hij een uur of 5 voor nodig.
Ik vindt dat ze daar echt wat aan moeten gaan doen, dit kan echt niet als ze willen dat wij online kopen.
Downloads lopen hier gewoon met maximale throughput binnen.
ik zou de controllers sowieso even updaten via die optie ja. Er zijn vanaf de release een stuk of 4 of 5 nieuwe updates geweest die onder andere verbetering hebben gebracht in de connectie tussen controller en xbox, wellicht het proberen waard inderdaadMikayu schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:59:
[...]
Daar zag ik het idd staan. Heeft dat met firmware te maken of is het een slechte vertaling van iets anders? Zou wellicht een ritje Tsjechië kunnen schelen

Ik twijfel nog. Heb het idee dat de AI niet echt bijzonder gaat zijn en het racen nogal statisch. Wacht ook nog effe op reviews, al hoop ik dat ze voor release beschikbaar zijn zodat je dan in ieder geval nog kans maakt op pre-order bonussen.Winkiller schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:56:
Als xbox live al bijna 24 uur doet over 6gb gaat dat spel 3 dagen downloaden worden.![]()
Verder gaat downloaden hier redelijk. Sommige tijden sneller dan anderen, maar laatst heeft ie in 5 uur standby-tijd toch 90gb gedownload.
Volgens mij zit het gewoon in die hele standby, ik heb em voor het weekend binnen gehaald en was nog in een avondtje gamen volledig binnen. Ik heb eigenlijk nooit veel problemen gehad met downloads, kwamen altijd best rap (ik heb maar 50mbit max) binnen.Winkiller schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:02:
[...]
Haha....bijna 24 uur had ik het over, dat betekend ook 's nachts tijdens de standby stand.
Sinds ik mijn xbox in de dmz heb gezet, heb ik geen problemen meer met trage downloads en ook het downloaden in standby werkt ineens altijd. Dat was voorheen ook een probleem.
Xbox Live: Chevalric
Nee man het is volgens mij geen router probleem, normaal loopt het hier ook best goed door.justifire schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:21:
[...]
Denk toch echt dat je er zelf iets aan moet doen (degelijke router kopen ?)
Downloads lopen hier gewoon met maximale throughput binnen.
Vooral als ik de trukendoos open trok (bv. DMZ instellen) maar afgelopen zondag was het zeer dramatisch.
Waar haal je dat idee vandaan over de AI ?Martinspire schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 00:23:
[...]
Ik twijfel nog. Heb het idee dat de AI niet echt bijzonder gaat zijn en het racen nogal statisch. Wacht ook nog effe op reviews, al hoop ik dat ze voor release beschikbaar zijn zodat je dan in ieder geval nog kans maakt op pre-order bonussen.
Je bent blijkbaar dus ook niet zo'n echte multiplayer liefhebber, daar is PC voor gemaakt volgens mij.
Tuurlijk wil ik wel MP doen, maar ik wil ook de carrieremodus spelen en daarbij verwacht ik geen wonderen. Eerder richting Gran Tursimo met zo'n treintje, dan Forza of Dirt. Ik heb in videos ook nog niet veel anders gezien.Winkiller schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:33:
[...]
Waar haal je dat idee vandaan over de AI ?
Je bent blijkbaar dus ook niet zo'n echte multiplayer liefhebber, daar is PC voor gemaakt volgens mij.
Een racer moet je gewoon prima online en offline kunnen doen. Bij F1 straks verwacht ik ook dat ik de SP kan doen en daar lol mee hebben. De AI downplayen met "je hebt toch MP?" is geen argument imo.
Als ik deze preview lees dan heb ik zo mijn bedenkingen op sommige gebieden:
6 Things I Learned About Project Cars After A Hands-On Preview
[...]
The AI really needs some work
In general racing, your opposition’s artificial intelligence is quite impressive. In most games the AI feels like it’s on rails, with algorithms occasionally ‘randomly’ deciding it’s time to take a trip to the gravel trap. Although it’s cool to see AI’s making mistakes, it just feels a little fake. Project Cars’ AI seems to genuinely be aware of what you’re up to, giving you space when needed or diving up the inside if you leave a gap.
That being said, it seems to struggle with other computer-controlled opponents. You can specify a ridiculous number of cars on track, but when things get narrow and they’re all trying to fit into the same space they all hit the brakes and everything slows to a crawl.
Crashing into other cars is comically bad
That brings me neatly onto another frustrating point. The collisions in the game are truly awful. When you’re rubbing and bumping your car seems to be knocked about in an oddly random way. Worst of all are heavy shunts - at one point I was busy chatting to the PR rep and distractedly straight-lined a chicane, T-boning another car. It immediately flipped upside down. And I mean immediately. It took maybe a frame or two to go from four wheels to landing on its roof. I also then became wedged on top of said car. This should be getting fixed…
[Voor 60% gewijzigd door Martinspire op 05-05-2015 12:00]
Wolfenstein the old blood speelt lekker weg op bevrijdingsdag. Al is er erg weinig Oranjes te zien. 
Het is echt tof dat ze een prequel gemaakt hebben met de kwaliteit van de maingame. Nog beter dan Farcry 3 Blood Dragon wat mij betreft.

Het is echt tof dat ze een prequel gemaakt hebben met de kwaliteit van de maingame. Nog beter dan Farcry 3 Blood Dragon wat mij betreft.
Heb vroeger alleen Wolfenstein 3D gespeeld (Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:00:
Wolfenstein the old blood speelt lekker weg op bevrijdingsdag. Al is er erg weinig Oranjes te zien.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Leuk dat je dat even laat weten, ik wil hem gaan halen voor de Pc en kon er bar weinig over vinden.Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:00:
Wolfenstein 3D kun je ook spelen via deze. Je hoeft de tussenliggende echt niet te spelen al zou ik The New Order aanraden. 1 hij is erg goed. 2 het verhaal van The old blood vowlt misschien mager als je de maingame niet gespeeld hebt. Al is het verhaal niet bijster boeiend. Ik zie het meer als skippable filmpjes tussen eindeloze Duitsers door.DeMoN schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:03:
[...]
Heb vroeger alleen Wolfenstein 3D gespeeld () en Enemy Territory, dus niet de nieuwe delen. Is deze game zonder die delen te kennen ook cool of raad je aan de nieuwere Wolfensteins ook eerst te spelen?

Cool, ik denk dat ik volgend jaar als ze voor nop te koop zijn eens binnenhaal of zo 

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Nou Martin als dit echt zo is heb je me nog sceptischer gekregen.Martinspire schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:53:
[...]
Tuurlijk wil ik wel MP doen, maar ik wil ook de carrieremodus spelen en daarbij verwacht ik geen wonderen. Eerder richting Gran Tursimo met zo'n treintje, dan Forza of Dirt. Ik heb in videos ook nog niet veel anders gezien.
Een racer moet je gewoon prima online en offline kunnen doen. Bij F1 straks verwacht ik ook dat ik de SP kan doen en daar lol mee hebben. De AI downplayen met "je hebt toch MP?" is geen argument imo.
Als ik deze preview lees dan heb ik zo mijn bedenkingen op sommige gebieden:
[...]

Reviews afwachten maar...
Wolfenstein The Old Blood (Pc versie) komt lekker snel binnen via Steam, 14.5MB/s, daar kan Xbox Live nog een voorbeeld aan nemen.

Die 37gb van Wolfenstein stond gewoon voor me klaar vanmorgen rond 7u toen ik keek. Is om 12:00 vannacht begonnen met downloaden. Wel raar dat sommigen zo veel last hebben van trage downloads en anderen nooit.
Ik heb nooit last van downloads, want ik pre-order toch alles. Dan download het lekker als ik toch niet aan het wachten ben en kan ik meteen los. Die van mij was ook binnen en heb ook effe gespeeld. Vind het jammer dat je in het begin aardig door wat saaie stukken moet (beetje sluipen, fuck off het is Wolfenstein ik wil raggen).
Maar goed, ik wacht gewoon nog even reviews af. Zal eens kijken of bekend is wanneer het embargo afloopt.
Edit:
Zo te merken komt er een day-one patch dus reviews is nog effe tricky. Wel een preview gevonden van X1:
Edit2:
Fuck it.
* Martinspire schaft hem ook gewoon aan
Kijk voor de gein eens wat video's over hoe de AI reageert. Dat is soms echt muf en vooral het harde remmen gaat irriteren. Verder zijn botsingen echt belachelijk. Niet dat een game als Forza veel beter is, maar bij een dergelijke game die veel pretendeert te zijn, is het echt matig. Alsof het geen gewicht heeft.Winkiller schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:26:
[...]
Nou Martin als dit echt zo is heb je me nog sceptischer gekregen.
Reviews afwachten maar...
Wolfenstein The Old Blood (Pc versie) komt lekker snel binnen via Steam, 14.5MB/s, daar kan Xbox Live nog een voorbeeld aan nemen.
Maar goed, ik wacht gewoon nog even reviews af. Zal eens kijken of bekend is wanneer het embargo afloopt.
Edit:
Zo te merken komt er een day-one patch dus reviews is nog effe tricky. Wel een preview gevonden van X1:
Edit2:
Fuck it.
* Martinspire schaft hem ook gewoon aan

[Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 05-05-2015 15:12]
Nou ik ben niet overtuigd na het zien van deze preview, het is net of de game nog niet af is.
Ford Escort mark 1 races, euhhh nee doe maar niet, daar heb ik mijn rijbewijs in gehaald.
Trouwens die Ford Sierra races was wel leuk om te zien, ik heb 2 Ford Sierra's gehad.

Ford Escort mark 1 races, euhhh nee doe maar niet, daar heb ik mijn rijbewijs in gehaald.
Trouwens die Ford Sierra races was wel leuk om te zien, ik heb 2 Ford Sierra's gehad.
Het is een beetje vragen naar de bekende weg, maar is het nog mogelijk om games aan te schaffen in de Hong Kong store? Ik zie niemand het er meer over hebben, dus ik vrees van niet...
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Hier kan je Hong Kong tegoed kopen.
http://cardscodes.com/Mic...ds_Hong_Kong-k86-0--.html
Volgens mij hoef je dan enkel een Hong Kong account aan te maken (extra adres) naast je bestaande account.
Vervolgens code redeemen en Hong Kong dollars tegoed selecteren tijdens afrekenen.
Zelf niet geprobeerd dus zou eerst eens kijken of je uberhaupt een Hong Kong adres kan toevoegen,
Volgens mij hoef je dan enkel een Hong Kong account aan te maken (extra adres) naast je bestaande account.
Vervolgens code redeemen en Hong Kong dollars tegoed selecteren tijdens afrekenen.
Zelf niet geprobeerd dus zou eerst eens kijken of je uberhaupt een Hong Kong adres kan toevoegen,
[Voor 197% gewijzigd door justifire op 05-05-2015 16:12]
Hij is leuk als je van Wolfenstein houd, ik zit in Chapter 2, vanavond verder.Martinspire schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:00:
Die van mij was ook binnen en heb ook effe gespeeld. Vind het jammer dat je in het begin aardig door wat saaie stukken moet (beetje sluipen, fuck off het is Wolfenstein ik wil raggen).
Maak je maar niet druk over flink raggen, je komt nog wel iets tegen.

Ben nu bij chapter 4 op Uber difficulty. Erg pittig maar wel leuk tot nu toe. Met name de hoeveelheid grenades die je te verduren krijgt maakt het lastig.Winkiller schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:52:
[...]
Hij is leuk als je van Wolfenstein houd, ik zit in Chapter 2, vanavond verder.
Maak je maar niet druk over flink raggen, je komt nog wel iets tegen.
Thanks! Echter gebruiken ze dan weer een wat minder gunstige "wisselkoers"justifire schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:03:
Hier kan je Hong Kong tegoed kopen.

Werkt de oude truc met CC en eventueel VPN nog bij Hong Kong? Zo heb ik een hele tijd geleden weleens D4 aangeschaft geloof ik.
Die nades tijdens het einde van chapter 3 of begin van 4. Mijn hemel. Als je niet zo afgesloten zit dan werkt rondjes rennen met dual shotguns wel.uchiha tijntje schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:10:
[...]
Ben nu bij chapter 4 op Uber difficulty. Erg pittig maar wel leuk tot nu toe. Met name de hoeveelheid grenades die je te verduren krijgt maakt het lastig.

Ben precies even ver als jij nu. Ben benieuwd of de moeilijkheidsgraad nog verder stijgt.
[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 05-05-2015 18:17]
Ik hoop niet dat het nog moeilijker wordt. Vind het al voldoende uitdaging.Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:16:
[...]
Die nades tijdens het einde van chapter 3 of begin van 4. Mijn hemel. Als je niet zo afgesloten zit dan werkt rondjes rennen met dual shotguns wel.
Ben precies even ver als jij nu. Ben benieuwd of de moeilijkheidsgraad nog verder stijgt.

Probeer het eens zou ik zeggen, dan kom je er wel achter...Rossi46 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:16:
[...]
Werkt de oude truc met CC en eventueel VPN nog bij Hong Kong? Zo heb ik een hele tijd geleden weleens D4 aangeschaft geloof ik.

Het werkt voor alle landen precies hetzelfde; wel of niet. Dat heeft meer met geluk te maken dan iets anders overigensRossi46 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:16:
[...]
Thanks! Echter gebruiken ze dan weer een wat minder gunstige "wisselkoers"![]()

Probeer het gewoon zou ik zeggen. Hola aanzwengelen, Firefox of IE gebruiken en gaan met die banaan

Okidokie, dat wordt vanavond tijdens de voetbal dus lekker vogelen 

Even terug op de trage downloads. Witcher 3 (25,5 gb) deed er bijna 3 dagen over. Wolfenstein: TOB (37gb) minder dan 4 uur.
Het is gewoon heel afwisselend.
Het is gewoon heel afwisselend.
Nou, helaas, ik heb van alles geprobeerd, maar ik krijg m'n digitale aankoop in de HK-store met mijn CC niet (meer) voor elkaar. Bummer! 

Je kan een hong kong paypal account maken dan werkt het wel. Wel natuurlijk even een vpn gebruikenRossi46 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:43:
Nou, helaas, ik heb van alles geprobeerd, maar ik krijg m'n digitale aankoop in de HK-store met mijn CC niet (meer) voor elkaar. Bummer!
Grrr...mcp1990 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:24:
[...]
Je kan een hong kong paypal account maken dan werkt het wel. Wel natuurlijk even een vpn gebruiken
Ik weet dat het vloeken in de kerk is op Tweakers, maar zou je misschien willen vertellen hoe je dat precies hebt gedaan?

Ik gebruik de Hola extensie binnen Firefox. Uiteraard op Hong Kong gezet. Werkt volgens mij wel, want de site wordt ook merkbaar trager geladen. PayPal account toegevoegd binnen de Xbox site, op een HK adres. Wordt geaccepteerd door PayPal. Daarna geprobeerd de game aan te schaffen maar ik krijg bij het betalen dezelfde melding als dat ik bij de CC krijg "try another method".
Laat maar, ben te snel geweest, PP-account zit nog in verificatie fase.
[Voor 5% gewijzigd door Rossi46 op 06-05-2015 15:24]
Thanks. Het lijkt er op dat het heeft gewerkt. Maar 2 keer over de hele dag het idee gehad dat ie wou gaan disconnecten maar hij bleef het doen.djbarney schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:43:
[...]
ik zou de controllers sowieso even updaten via die optie ja. Er zijn vanaf de release een stuk of 4 of 5 nieuwe updates geweest die onder andere verbetering hebben gebracht in de connectie tussen controller en xbox, wellicht het proberen waard inderdaadbaat het niet, dan kan je de controller of xbox altijd nog terugsturen voor reparatie
Gelukkig was het ook gewoon een micro USB
Misschien moet je even uitleggen wat een VPN is en hoe je er een aanmaakt. Denk dat de gemiddelde user dan een stuk verder komt.mcp1990 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:24:
[...]
Je kan een hong kong paypal account maken dan werkt het wel. Wel natuurlijk even een vpn gebruiken

Cogitationis poenam nemo patitur
* DeMoN kijkt naar URL-balkBullet NL schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:49:
[...]
Misschien moet je even uitleggen wat een VPN is en hoe je er een aanmaakt. Denk dat de gemiddelde user dan een stuk verder komt.
Jep, tweakers.net

Dat weet ik wel, geloof me, meer dan wie ook. Maar voor het geval dat het hier weer de hele tijd over buitenlandse aankopen hebben kunnen we dat misschien voor zijn door een goede "handleiding" in het topic te hebben.
VPN?, houd het simpel: https://www.ipvanish.com/.
Laat maar, ben wat te snel geweest...Rossi46 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 23:02:
[...]
Grrr...
Ik weet dat het vloeken in de kerk is op Tweakers, maar zou je misschien willen vertellen hoe je dat precies hebt gedaan?![]()
Ik gebruik de Hola extensie binnen Firefox. Uiteraard op Hong Kong gezet. Werkt volgens mij wel, want de site wordt ook merkbaar trager geladen. PayPal account toegevoegd binnen de Xbox site, op een HK adres. Wordt geaccepteerd door PayPal. Daarna geprobeerd de game aan te schaffen maar ik krijg bij het betalen dezelfde melding als dat ik bij de CC krijg "try another method".

Project Cars bij Media Markt voor €53,75.. valt mee toch?
Voor de Disk Jockeys onder ons een prima aanbieding ja
* Martinspire prefereert het toch digitaal.
* Martinspire prefereert het toch digitaal.
Toch wacht ik wel op de Oxy Action variantWinkiller schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:57:
VPN?, houd het simpel: https://www.ipvanish.com/.

[Voor 53% gewijzigd door Martinspire op 06-05-2015 15:44]
Ik heb problemen met mijn OneGuide, sinds een paar weken staan NPO1, 2 en 3 niet meer in de lijst.
Hij begint bij RTL4, de OneGuide wissen en opnieuw laden helpt niet, wie herkent dit en heeft de oplossing.?

Hij begint bij RTL4, de OneGuide wissen en opnieuw laden helpt niet, wie herkent dit en heeft de oplossing.?
Bij mij doet ie het gewoon. ik heb xs4all, wellicht dat het provider gericht is?Winkiller schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:40:
Ik heb problemen met mijn OneGuide, sinds een paar weken staan NPO1, 2 en 3 niet meer in de lijst.![]()
Zijn er meer mensen die last hebben van een trage Xbox One na de laatste (preview) update? Het lijkt erop dat de input lag tussen de controller en het systeem groter is geworden, dus de snelheid waarmee er wordt gereageerd door het systeem op de input van de controller.
Mijn televisie staat verder in PC-modus met alle 'toeters en bellen' uit .
AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Steam Deck
Geen last hier.
Xbox al een reboot gegeven? Paar sec de power toets indrukken. Fixt meestal ook wat game issues
Xbox al een reboot gegeven? Paar sec de power toets indrukken. Fixt meestal ook wat game issues
Ik werd zaterdag uitgenodigd om Fable te installeren en mee te doen met de closed beta test.
Iemand anders dit ook al gedaan?
Het is nog wel heel erg beta, maar de eerste indruk is positief (het gaat om alleen de multiplayer)
De sfeer voelt weer aan als de eerste fable. Hopelijk houden ze dit vast. Bij Fable gaat het mij toch meer om de singleplayer dan de multi.
Iemand anders dit ook al gedaan?
Het is nog wel heel erg beta, maar de eerste indruk is positief (het gaat om alleen de multiplayer)
De sfeer voelt weer aan als de eerste fable. Hopelijk houden ze dit vast. Bij Fable gaat het mij toch meer om de singleplayer dan de multi.
Nope totaal geen last van, ik draai ook met de preview-updates.Yonix schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:54:
Zijn er meer mensen die last hebben van een trage Xbox One na de laatste (preview) update? Het lijkt erop dat de input lag tussen de controller en het systeem groter is geworden, dus de snelheid waarmee er wordt gereageerd door het systeem op de input van de controller.
Zoals hier boven al wordt geschreven, hem al eens een reset gegeven?
ff iets anders,
http://www.engadget.com/2015/05/07/xbox-one-dvr-rumor/
Geruchten dat je de Xbox straks als DVR kan gebruiken!
DVR was een logisch vervolg, nu via de USB tuner je ook al pauze en resume kon doen. Voor NL alleen verre verre toekomst muziek, of je moet kinect-loos op NL regio moeten blijven.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace