Royeboi schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:25:
[...]
Of je houdt zelf even je bijdehante opmerkingen voor je en gebruikt even je vingertjes om 'interne externe' in te typen in het vorige topic? Is daar pas een paar keer voorbij gekomen, kost je nog geen 20 seconden.
Nou nou, dat is ook niet aardig

Martin hierboven is weer te lief, over drie pagina's vraagt de volgende het weer.
Mogelijk, maar nu kunnen we zeggen dat het ook in dit topic staat

Ik zit te twijfelen over de game Murdered: Soul Suspects. De game is voor zo'n €15,- te krijgen, niet een erg hoog bedrag. Ik lees echter dat de game erg kort is, en weinig replay-value heeft. Reviews zijn ook niet echt denderend, afgaande op Jurian.
Tjah, veel minder gaat ie ook niet kosten de komende tijd (ook niet in sale). Moet nog steeds verder maar het is duidelijk geen AAA titel. Op zich niet erg om te doen, maar verwacht ook niet teveel. Doe het vooral voor het verhaal, dan is het goed te doen.
Of toch maar aan de volgende Telltale game beginnen: The Wolf Among Us, of toch maar Borderlands? Keuzes, keuzes. Teveel games, te weinig tijd.
Aande andere kant: heb je de ene gedaan, dan is de ander ook niet echt boeiend meer. Zit te weinig afwisseling in. Dus kies een franchise die je ligt en speel die lekker.
Ik ben de afgelopen weken ook weer enorm bezig met Watch_Dogs. Die game is soms toch best wel leuk, het is best een uitdaging om daar alle collectibles (Hotspots/Privacy missions/ ctOS breaches) te behalen en ook nog alle fixer contracts/races/convoys/gang hide-out missies te finishen. Tussendoor nog online iemand achtervolgen, hoewel dat soms erg frustrerend kan zijn. Hoe langer ik de Xbone heb, hoe vaker ik speel en dat is een goed teken. Vond er in het begin maar weinig aan, maar met steeds nieuwe updates en features blijft het interessant.
Watchdogs vond ik ook een prima game. Hij werd gehyped maar ik heb hem met plezier gedaan. Grafisch afgekraakt, maar ik vond hem toch bij tijd en wijlen schitterend. Qua gameplay erg herhalend en de DLC heb ik volgens mij niet eens uitgespeeld, maar met de saaie zomermaanden maak ik hem wel af.
Het hele sfeertje sprak me wel aan.