• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-06 18:55
DeMoN schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:03:
[...]

8)7 serieus? Zal het nog eens proberen, ik dacht dat dat ding zijn eigen toetsenbord gebruikte en niet het standaard Xbox-toetsenbord.
Bedienen als in je kan navigeren en shizzle... volgens mij werkt hij idd niet met zoeken met toetsenbord etc ;)
Hier handleiding voor Miracast preview:
  • Ga naar Xbox Preview Dashboard
  • Ga naar Quests
  • Start de Wireless Display quest
  • Download app
  • Start app op
  • Zodra er staat "Ready!" kun je je mobile device gebruiken
  • Bij WP ga je bij Settings naar "Project my screen"
  • Selecteer je Xbox
  • Xbox weergeeft dan "Connecting to <naam device>"
  • Scherm wordt even blauw en zwart, en daarna zie je het scherm
  • Dan kun je op je telefoon een app opstarten zoals Foto's, onedrive, muziek of youtube.
Het is niet nodig dat de devices in hetzelfde netwerk zitten (dus je xbox hoeft niet aan wifi te zitten om dit te laten werken).

Overigens was het bij mij vrij laggy en zodra ik naar een andere app ging op xbox was mn verbinding kwijt. Ook de kwaliteit laat te wensen over. Streamen van video en audio ging amper. Was een diashow. Ik zal straks eens kijken of het beter gaat als ze op hetzelfde netwerk zitten. Ik hoop dat ze dat nog fixen want dit was niks

Misschien dat iemand anders meer succes had maar mijn streaming gaat met 240p en 1 fps of minder (hapert eigenlijk 2 seconden, dan 2 frames en dan weer hapering).

Edit: zojuist is het gelukt via een shared verbinding van mn pc om relatief vloeiend wat audio te streamen. Wat wel leuk is want dan stream ik mijn WP naar Xbox, welke zit aangesloten op PC audio, welke zit aangesloten op mn wireless headset. Ding is: streamen gaat nog steeds waardeloos want hij hapert regelmatig en zit aardig wat storing op. Terwijl de youtube video op mn telefoon gewoon op 1080p youtube aan het streamen is. Tips zijn welkom.

[Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 29-04-2015 12:14]

Martinspire - PC, PS4, X1

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:14
Donstil schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 20:39:
[...]

Huh heb jij meer dan 100 Games voor je Xbox One? Zijn er überhaupt wel zoveel titels en waar haal je de tijd vandaan ze allemaal te spelen zeg.
Dat is ook altijd mijn gedachte als ik dit soort dingen lees... 8)7 Ieder z'n ding hoor en ik wil niemand veroordelen. Maar is wat mij betreft meer in het leven dan gamen, veel meer zelfs.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-04 16:21
Martinspire schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:44: Terwijl de youtube video op mn telefoon gewoon op 1080p youtube aan het streamen is. Tips zijn welkom.
Waarom denk je dat deze wel streamt? Zoals ik de youtube koppeling ken is dat gewoon control protocolletje. Maw, je youtube app/website geeft je gekoppelde apparaat gewoon de opdracht om video X op te starten. Dit zelfde geld ook voor de extra opdrachten zoals play/stop/rewind etc etc.

Zet je control device maar eens uit tijdens playback. Je play device gaat gewoon door.

Gamertag: YazNL

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 08:39

DeMoN

Pastafari

Martinspire schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:44:
Hier handleiding voor Miracast preview:
  • Ga naar Xbox Preview Dashboard
  • Ga naar Quests
  • Start de Wireless Display quest
  • Download app
  • Start app op
  • Zodra er staat "Ready!" kun je je mobile device gebruiken
  • Bij WP ga je bij Settings naar "Project my screen"
  • Selecteer je Xbox
  • Xbox weergeeft dan "Connecting to <naam device>"
  • Scherm wordt even blauw en zwart, en daarna zie je het scherm
  • Dan kun je op je telefoon een app opstarten zoals Foto's, onedrive, muziek of youtube.
Het is niet nodig dat de devices in hetzelfde netwerk zitten (dus je xbox hoeft niet aan wifi te zitten om dit te laten werken).

Overigens was het bij mij vrij laggy en zodra ik naar een andere app ging op xbox was mn verbinding kwijt. Ook de kwaliteit laat te wensen over. Streamen van video en audio ging amper. Was een diashow. Ik zal straks eens kijken of het beter gaat als ze op hetzelfde netwerk zitten. Ik hoop dat ze dat nog fixen want dit was niks

Misschien dat iemand anders meer succes had maar mijn streaming gaat met 240p en 1 fps of minder (hapert eigenlijk 2 seconden, dan 2 frames en dan weer hapering).

Edit: zojuist is het gelukt via een shared verbinding van mn pc om relatief vloeiend wat audio te streamen. Wat wel leuk is want dan stream ik mijn WP naar Xbox, welke zit aangesloten op PC audio, welke zit aangesloten op mn wireless headset. Ding is: streamen gaat nog steeds waardeloos want hij hapert regelmatig en zit aardig wat storing op. Terwijl de youtube video op mn telefoon gewoon op 1080p youtube aan het streamen is. Tips zijn welkom.
Als ik op mijn Windows laptop verbind met een draadloos display (de X1 dus, nadat ik op de X1 die app heb gestart) dan werkt het gewoon prima. Ik gebruik het als tweede monitor. De muis lagt wel vrij erg (schijnt normaal te zijn, dit heb je ook met zo'n wireless display adapter), maar video afspelen gaat gewoon vloeiend,.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Rossi46 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:20:
[...]

Dat is ook altijd mijn gedachte als ik dit soort dingen lees... 8)7 Ieder z'n ding hoor en ik wil niemand veroordelen. Maar is wat mij betreft meer in het leven dan gamen, veel meer zelfs.
Ik speel ze inderdaad niet allemaal uit. Sommigen zijn ook miskopen, anderen zijn gratis of tijdelijk gratis geweest. Maar het zijn er echt meer dan 100 nu. Ik ben ook niet iemand die achievements gaat hunten of games meerdere keren uitspelen. 1x is voor mij zat.
Yaz schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:48:
[...]

Waarom denk je dat deze wel streamt? Zoals ik de youtube koppeling ken is dat gewoon control protocolletje. Maw, je youtube app/website geeft je gekoppelde apparaat gewoon de opdracht om video X op te starten. Dit zelfde geld ook voor de extra opdrachten zoals play/stop/rewind etc etc.

Zet je control device maar eens uit tijdens playback. Je play device gaat gewoon door.
Het gaat me erom dat de verbinding van de telefoon op het netwerk snel genoeg is om te streamen, maar op 1 of andere manier gaat de verbinding tussen xbox en phone brakker dan tussen wifi en phone.
DeMoN schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:08:
[...]

Als ik op mijn Windows laptop verbind met een draadloos display (de X1 dus, nadat ik op de X1 die app heb gestart) dan werkt het gewoon prima. Ik gebruik het als tweede monitor. De muis lagt wel vrij erg (schijnt normaal te zijn, dit heb je ook met zo'n wireless display adapter), maar video afspelen gaat gewoon vloeiend,.
Mja ik snap ook niet echt waar het door komt. Sowieso is wifi bij ons thuis waardeloos. Router staat op zo'n 10 meter hemelsbreed van mn telefoon en pc af. Ondanks dat ie meestal 3 of 4 streepjes aangeeft, is de snelheid ongeveer 10kb/s. Maar als ik wifi op pc aanzet (dus in dezelfde kamer) dan is streaming nog steeds vrij brak.

Maar kan ook een WP issue zijn. Is uberhaupt mijn eerste keer streamen.

Is het naast WP nu ook mogelijk met Win10? Beide zijn tech previews dacht ik zo.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:29:
Is het naast WP nu ook mogelijk met Win10? Beide zijn tech previews dacht ik zo.
Zou wel moeten maar bij mij werkt het effe niet. Al komt dat mogelijk omdat ik dus netwerk issues heb. Mijn Nvidia driver klapte er in ieder geval uit zodra ik een verbinding had opgezet.

Even een reminder dat vanavond dus BUILD 2015 is. Stream begint om 17.30 en is te bekijken via http://www.buildwindows.com/

Bij GoTLive praten we er ook over op Slack, dus mocht je willen slowchatten dan kun je ook daar terecht. Gewoon even aanmelden via join.gotlive.nl en chatten via chat.gotlive.nl.
offtopic:
Zie TS voor meer info [XBO] Xbox One - Deel 4

Ben er benieuwd wat er gaat gebeuren straks, maar verwacht vooral veel Windows nieuws (weinig Xbox want dat is vooral op E3). Zijn al aardig wat dingen gelekt en vooraf aangekondigd, dus gaat weer een mooie show worden.
Oja en morgen is er nog een keynote, maar dan wat technischer. Meer focus op Azure, Office en zakelijke toepassingen.

[Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 29-04-2015 13:36]

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

SinergyX schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:29:
Alles wat miracast-ondersteuning heeft, ongeacht OS.

Dit is niet het game-streamen....

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-06 16:12
Welk spel krijgen we gratis deze maand?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 17:32

nexhil

BAM!

Mars18 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:13:
Welk spel krijgen we gratis deze maand?
Dat weet nog niemand...

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03 16:23
Jawel, maar die van volgende maand niet ;)

Tomorrow is not today!

DeMoN schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:59:
[...]

Alles wat miracast-ondersteuning heeft, ongeacht OS.

Dit is niet het game-streamen....
Ik weet niet of miracast ook al volledig werkte in Win10, net als de TV functie (streaming) werkt momenteel ook nog niet op PC en wel op WP, terwijl het nu wel in de featurelijst zit (Smartglass beta).

Al kan dat ook weer liggen aan mijn regio setting, omdat op US mijn Oneguide NL verdwijnt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• nexhil

nexhil

BAM!

Spacey23 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:23:
[...]

Jawel, maar die van volgende maand niet ;)
true, true :D

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

SinergyX schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:26:
[...]

Ik weet niet of miracast ook al volledig werkte in Win10, net als de TV functie (streaming) werkt momenteel ook nog niet op PC en wel op WP, terwijl het nu wel in de featurelijst zit (Smartglass beta).

Al kan dat ook weer liggen aan mijn regio setting, omdat op US mijn Oneguide NL verdwijnt.
Miracast is wat anders dan TV-streaming. Miracast werkt vanaf gister, ongeacht OS.
TV-streaming weet ik niets vanaf, behalve dat je een MS tuner nodig hebt en dat ik die niet heb ;)

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 15:15
Zijn er hier insiders of nieuwsjagers die al iets vermoeden van een nieuwe versie van de Xbox One? (Elite, Slim..)

Ik heb aan het begin van deze generatie de keuze gemaakt om eerst voor de PS4 te gaan (super console!) en later voor de Xbox one. Met de nieuwe Halo in aantocht begint het toch wel wat te kriebelen, maar het zou me zonde lijken om nu eentje te kopen als men bijvoorbeeld in het najaar een nieuwe variant zou lanceren..

Gamertag: I Darks I

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-05 11:52
CastleStorm is de volgende die erbij komt, Pool Nation FX blijft nog een maand. GWG mei Xbox One.

[Voor 6% gewijzigd door X-Fighter op 29-04-2015 18:40]

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05 19:41
DeMoN schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:08:
[...]

Doe jij dit met je W10 installatie? enig idee of dat ook met windows 7 kan?

iRacing Profiel Twitch

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:18
X-Fighter schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:29:
CastleStorm is de volgende die erbij komt, Pinball FX blijft nog een maand. GWG mei Xbox One.
Ik neem aan dat je Pool Nation FX bedoeld? :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-05 11:52
skreppiedoe schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:38:
[...]

Ik neem aan dat je Pool Nation FX bedoeld? :+
Inderdaad :)
DeMoN schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:05:
Miracast is wat anders dan TV-streaming. Miracast werkt vanaf gister, ongeacht OS.
TV-streaming weet ik niets vanaf, behalve dat je een MS tuner nodig hebt en dat ik die niet heb ;)
Wireless display werkt hier op WP10 inderdaad bizar haperend, soms even hele stuken vloeiend (zoals bladeren door contacten), maar hoofdmenu scrollen of bv een game is heel af en toe een beeldje. Windows 10 kan helemaal geen verbinding maken, die kan zelfs mijn Xbox niet vinden :P (smartglass en playto werken wel gewoon).

Edit, RT 1 ziet ook niets, maar heeft nu wel bij de wifi een 'direct-GAXbox-systemos' entry, waar je een wachtwoord voor moet ingeven.

Dus het 'werkt', nou niet echt :P

[Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 29-04-2015 18:52]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:14
Darks schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:51:
Zijn er hier insiders of nieuwsjagers die al iets vermoeden van een nieuwe versie van de Xbox One? (Elite, Slim..)

Ik heb aan het begin van deze generatie de keuze gemaakt om eerst voor de PS4 te gaan (super console!) en later voor de Xbox one. Met de nieuwe Halo in aantocht begint het toch wel wat te kriebelen, maar het zou me zonde lijken om nu eentje te kopen als men bijvoorbeeld in het najaar een nieuwe variant zou lanceren..
Halo 5 komt pas in het najaar uit, dus je hebt nog wel eventjes de tijd ;)

Maar volgens mij is er nog nergens ook maar enigszins spraken geweest van een nieuwe versie van de One. Hoeft wat mij betreft ook niet. Oké, het is een nogal massief ding, maar hij kan daardoor wel excellent zijn warmte kwijt. Het is echt een stille console.

[Voor 17% gewijzigd door Rossi46 op 29-04-2015 18:57]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik denk dat er op de E3 een permanente prijsverlaging van de XO console wordt aangekondigd...Mark my words...

[Voor 10% gewijzigd door harrytasker op 29-04-2015 19:37]

harrytasker schreef op woensdag 29 april 2015 @ 19:13:
Ik denk dat er op de E3 een permanente prijsverlaging van se XO console wordt aangekondigd...Mark my words...
Ene kant gok ik op een XBO+Kinect voor de huidige prijs van XBO, andere kant misschien weer een nieuwe bundel.

Zag net een trailer voorbij komen van Lifeless Planet. Heeft mijn aandacht wel getrokken:

http://www.xboxachievemen...l-Coming-to-Xbox-One.html

Ik heb op dit moment even weinig boeiende games. Happy Wars even geprobeerd, maar dat is totaal niet mijn spel. Ziggurat ben ik nog af en toe mee bezig om de laatste achievements proberen te halen, maar die zijn wel erg lastig. Mijn sniper buddy laat me verder helemaal alleen tussen alle gemene duitsers. :P Heb daarom zelfs in het weekend Goat Simulator gespeeld... 2 uur flappy goat gespeeld (en 2 uur frustratie :P) om te komen tot de volgende geweldige prestatie!!

Gamertag: VAS taijyn

• Anoniem: 198824
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik krijg alle kanalen van ziggo met de usb tuner, maar hoe kan ik nu tv kijken? Moet mijn regio dan op NL blijven?
Het lijkt of hij de HDMI ingang blijft zoeken en niet de usb.
Edit: hij moet op regio NL staan (helaas) anders werkt hij niet.

Miracast werkt redelijk met Android en W8.1.
Edit: streamen van films gaat zonder problemen

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 198824 op 29-04-2015 22:28]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Forza Horizon 2 aangeschaft, ook bij de GoT club gegaan. Grappig spel! Deed eigenlijk altijd maar arcade racers en was een beetje bang voor het realisme, maar kom toch aardig mee. Wel irritant dat soms de helft van de wagens in een klasse DLC zijn, weet niet of ik het de 20. Euro waard vind.

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-03 19:19
Weet iemand hoe ik de games op mijn interne harde schijf, naar mijn externe harde schijf kopieer?
Kan het nergens vinden.

• ourplayground
GluonC schreef op woensdag 29 april 2015 @ 21:37:
Weet iemand hoe ik de games op mijn interne harde schijf, naar mijn externe harde schijf kopieer?
Kan het nergens vinden.
via google kom ik op een pagina die mij verteld dat ik dat onder "manage games" kan doen.
Heb zelf geen externe schijf er aan hangen, dus kan het niet voor je testen.

[Voor 7% gewijzigd door ourplayground op 29-04-2015 21:58]

iRacing Profiel Twitch

• GluonC
Ik heb op google gekeken, ik zei toch kan het nergens vinden?
Ik vraag ook of iemand het wel weet, niet om een bijdehante opmerking. ;)

• ourplayground
bijdehante opmerking....?? ik geef je de oplossing! klik op de link en je vindt de uitleg..

iRacing Profiel Twitch

• GluonC
Kijk, dat had ik dan weer niet gezien :>
Excuses en bedankt.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

ourplayground schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:35:
[...]

Doe jij dit met je W10 installatie? enig idee of dat ook met windows 7 kan?
Wordt lastig denk ik.
Microsoft also added support for Miracast in Windows 8.1 (announced this in June 2013).[16] This functionality first became available in the Windows 8.1 Preview, and is available on hardware with supported Miracast drivers from hardware (GPU) manufacturers such as those listed above.
Ik draai Win10 nu 2 maanden in productie op mijn laptop (ja ik weet het, wordt afgeraden, bladiebla) en draait prima :)
Als Win10 straks officieel uit is kan je gratis upgraden, maar dan moet je dus nog wel veel geduld hebben :|

[Voor 17% gewijzigd door DeMoN op 29-04-2015 22:46]

• ourplayground
DeMoN schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:45:
[...]

Wordt lastig denk ik.

[...]

Ik draai Win10 nu 2 maanden in productie op mijn laptop (ja ik weet het, wordt afgeraden, bladiebla) en draait prima :)
Als Win10 straks officieel uit is kan je gratis upgraden, maar dan moet je dus nog wel veel geduld hebben :|
Ik had al zo'n vermoeden.. ik heb op een oude laptop wel windows 10 draaien, maar dat gaat allemaal wat traag. (ligt aan de laptop trouwens).
Heb voor mijn werk een krachtigere windows 7 laptop staan en het was mooi geweest als ik mijn scherm kon projecteren.
ik las trouwens dat windows 10 een gratis upgrade is, voor een jaar. Wat er daarna gebeurd is mij nog onduidelijk.

iRacing Profiel Twitch

GluonC schreef op woensdag 29 april 2015 @ 21:37:
Kan het nergens vinden.
Ga naar My Games & Apps toe (Home op dashboard en dan rechts naast de grote tile)
Daar bij games zie je aan de bovenkant "Storage Device staan" waar je eventueel op Internal kunt staan zodat je ziet welke daar staan.

Vervolgens ga je naar een game toe die je wilt kopieren, drukt op de menu toets (rechtsonder xbox logo) en kiest voor "Manage Game".

In dat scherm zie je alle content per opslagplek. Druk op de dropdown boven de content "Internal" en kies dan voor "Move All". Dan de vraag waarheen en weer op A.

Uiteindelijk gaat het kopieren en zodra het klaar is heb je weer meer interne schijfruimte.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-06 22:35
GluonC schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:18:
Ik heb op google gekeken, ik zei toch kan het nergens vinden?
Ik vraag ook of iemand het wel weet, niet om een bijdehante opmerking. ;)
Of je houdt zelf even je bijdehante opmerkingen voor je en gebruikt even je vingertjes om 'interne externe' in te typen in het vorige topic? Is daar pas een paar keer voorbij gekomen, kost je nog geen 20 seconden. :F Martin hierboven is weer te lief, over drie pagina's vraagt de volgende het weer.

Ik zit te twijfelen over de game Murdered: Soul Suspects. De game is voor zo'n €15,- te krijgen, niet een erg hoog bedrag. Ik lees echter dat de game erg kort is, en weinig replay-value heeft. Reviews zijn ook niet echt denderend, afgaande op Jurian.

Of toch maar aan de volgende Telltale game beginnen: The Wolf Among Us, of toch maar Borderlands? Keuzes, keuzes. Teveel games, te weinig tijd.

Ik ben de afgelopen weken ook weer enorm bezig met Watch_Dogs. Die game is soms toch best wel leuk, het is best een uitdaging om daar alle collectibles (Hotspots/Privacy missions/ ctOS breaches) te behalen en ook nog alle fixer contracts/races/convoys/gang hide-out missies te finishen. Tussendoor nog online iemand achtervolgen, hoewel dat soms erg frustrerend kan zijn. Hoe langer ik de Xbone heb, hoe vaker ik speel en dat is een goed teken. Vond er in het begin maar weinig aan, maar met steeds nieuwe updates en features blijft het interessant.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Royeboi schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:25:
[...]

Of je houdt zelf even je bijdehante opmerkingen voor je en gebruikt even je vingertjes om 'interne externe' in te typen in het vorige topic? Is daar pas een paar keer voorbij gekomen, kost je nog geen 20 seconden.
Nou nou, dat is ook niet aardig -O-
:F Martin hierboven is weer te lief, over drie pagina's vraagt de volgende het weer.
Mogelijk, maar nu kunnen we zeggen dat het ook in dit topic staat ;)
Ik zit te twijfelen over de game Murdered: Soul Suspects. De game is voor zo'n €15,- te krijgen, niet een erg hoog bedrag. Ik lees echter dat de game erg kort is, en weinig replay-value heeft. Reviews zijn ook niet echt denderend, afgaande op Jurian.
Tjah, veel minder gaat ie ook niet kosten de komende tijd (ook niet in sale). Moet nog steeds verder maar het is duidelijk geen AAA titel. Op zich niet erg om te doen, maar verwacht ook niet teveel. Doe het vooral voor het verhaal, dan is het goed te doen.
Of toch maar aan de volgende Telltale game beginnen: The Wolf Among Us, of toch maar Borderlands? Keuzes, keuzes. Teveel games, te weinig tijd.
Aande andere kant: heb je de ene gedaan, dan is de ander ook niet echt boeiend meer. Zit te weinig afwisseling in. Dus kies een franchise die je ligt en speel die lekker.
Ik ben de afgelopen weken ook weer enorm bezig met Watch_Dogs. Die game is soms toch best wel leuk, het is best een uitdaging om daar alle collectibles (Hotspots/Privacy missions/ ctOS breaches) te behalen en ook nog alle fixer contracts/races/convoys/gang hide-out missies te finishen. Tussendoor nog online iemand achtervolgen, hoewel dat soms erg frustrerend kan zijn. Hoe langer ik de Xbone heb, hoe vaker ik speel en dat is een goed teken. Vond er in het begin maar weinig aan, maar met steeds nieuwe updates en features blijft het interessant.
Watchdogs vond ik ook een prima game. Hij werd gehyped maar ik heb hem met plezier gedaan. Grafisch afgekraakt, maar ik vond hem toch bij tijd en wijlen schitterend. Qua gameplay erg herhalend en de DLC heb ik volgens mij niet eens uitgespeeld, maar met de saaie zomermaanden maak ik hem wel af.
Het hele sfeertje sprak me wel aan.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

[...]

Of je houdt zelf even je bijdehante opmerkingen voor je en gebruikt even je vingertjes om 'interne externe' in te typen in het vorige topic? Is daar pas een paar keer voorbij gekomen, kost je nog geen 20 seconden. :F Martin hierboven is weer te lief, over drie pagina's vraagt de volgende het weer.

Metro 2033 redux :P

• Mikayu
  • Laatst online: 20-04 17:23

Mikayu

.srt

Paar gameplay filmpjes gezien, maar het aantal fps is niet je van het?
Wacht wel even tot ie gratis bij Gold komt :p

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mikayu schreef op donderdag 30 april 2015 @ 00:00:
[...]

Paar gameplay filmpjes gezien, maar het aantal fps is niet je van het?
Wacht wel even tot ie gratis bij Gold komt :p
Het aantal fps is niet je van het?

Draait soepeler dan welke game dan ook op de Xbone met 60fps, heb in zowel 2033 als Last Light nooit een dip opgemerkt. In ieder geval erg leuke game (beide) waar je wel wat uren mee zoet bent afhankelijk van hoe je het speelt, en heb zelf 2033 inmiddels al 3 keer gespeeld (2 keer op PC achter elkaar, en een week of 2 terug op One), flink wat replay waarde gezien de verschillende eindes en verschillende aanpakken die je kan gebruiken (stealth of rambo of een combi :) ).

• Royeboi
Martinspire schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:34:

[...]
Aande andere kant: heb je de ene gedaan, dan is de ander ook niet echt boeiend meer. Zit te weinig afwisseling in. Dus kies een franchise die je ligt en speel die lekker.
Ik heb de Telltale Collection, dus ik ga ze uiteindelijk wel beide spelen. GoT e03 en TWD s01 heb ik al uitgespeeld. Nog drie games te gaan dus :).
Watchdogs vond ik ook een prima game. Hij werd gehyped maar ik heb hem met plezier gedaan. Grafisch afgekraakt, maar ik vond hem toch bij tijd en wijlen schitterend. Qua gameplay erg herhalend en de DLC heb ik volgens mij niet eens uitgespeeld, maar met de saaie zomermaanden maak ik hem wel af.
Het hele sfeertje sprak me wel aan.
Het is vooral bij vol zonlicht dat de game er best mooi uit ziet. Ik sta dan ook regelmatig stil om van het uitzicht te genieten. Voor achievements ga ik 1k niet halen, daarvoor zijn de City-games mij te lastig. Vooral het drankspelletje is niet te doen vanaf een wat hoger level (voor mij althans). De DLC probeer ik nog ergens te vinden, maar 20 USD is me teveel voor iets wat ik waarschijnlijk binnen een middagje uitgespeeld heb. Ik zit momenteel pas op de helft van de story mode (ergens einde van Deel 2), omdat ik constant bezig ben met Fixer contracts en andere side opdrachten.
Haha, hou op hoor! Hij is trouwens niet meer in de aanbieding, dus te duur op dit moment. 8)
Dat wordt wachten tot de volgende sale.

• Mikayu

Mikayu

.srt

ThomasXIV schreef op donderdag 30 april 2015 @ 00:12:
[...]

Het aantal fps is niet je van het?

Draait soepeler dan welke game dan ook op de Xbone met 60fps, heb in zowel 2033 als Last Light nooit een dip opgemerkt. In ieder geval erg leuke game (beide) waar je wel wat uren mee zoet bent afhankelijk van hoe je het speelt, en heb zelf 2033 inmiddels al 3 keer gespeeld (2 keer op PC achter elkaar, en een week of 2 terug op One), flink wat replay waarde gezien de verschillende eindes en verschillende aanpakken die je kan gebruiken (stealth of rambo of een combi :) ).
Dat zal dan de eerste game zijn die normaal draait :p Het zal dat gare YouTube wel zijn geweest (of verwacht ik nou echt te veel?)

Last light hebben we even 1 chapter gedaan, maar co-op viel tegen

Speel vooral games als Halo (frame drops) en Borderlands (tearing)
Destiny doet het dan weer erg goed, maar speel ik minder graag

Rayman staat nog te wachten, maar is volgens mij ook geen game die het maximale uit die Xbox trekt
Mikayu schreef op donderdag 30 april 2015 @ 02:30:
[...]

Dat zal dan de eerste game zijn die normaal draait :p Het zal dat gare YouTube wel zijn geweest (of verwacht ik nou echt te veel?)

Last light hebben we even 1 chapter gedaan, maar co-op viel tegen

Speel vooral games als Halo (frame drops) en Borderlands (tearing)
Destiny doet het dan weer erg goed, maar speel ik minder graag

Rayman staat nog te wachten, maar is volgens mij ook geen game die het maximale uit die Xbox trekt
Als framedrops en tearing een issue voor je zijn kan je beter een goede pc kopen / samenstellen.
Ben je ook wel een aantal euros per frame meer kwijt :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• ourplayground
ligt het aan mij of is dit (wederom) een beetje teleurstellend for de game with gold?

iRacing Profiel Twitch

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 15:29

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-06 16:12

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Mikayu

Mikayu

.srt

justifire schreef op donderdag 30 april 2015 @ 07:25:
[...]

Als framedrops en tearing een issue voor je zijn kan je beter een goede pc kopen / samenstellen.
Ben je ook wel een aantal euros per frame meer kwijt :+
Had gekund, maar er gaat toch niets boven onderuit op de bank met een controller (of 2-4) en een kleine 120" scherm met 9.1 surround en een potje bier op tafel :D

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-05 14:48

Ereaser

XBL: Ereaser NL

Het wordt tijd dat die 2TB externe HDD update uit komt :P

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 16:36
Ik ben me nu aan het orienteren voor een externe HDD. Nu kwam ik de Touro S tegen een 1TB 7200rpm externe usb 3 schijf.
Zouden jullie eerder voor deze gaan dan b.v. een 4TB WD My book?

bvd

• sander0
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-12-2022
Mikayu schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:31:
[...]

Had gekund, maar er gaat toch niets boven onderuit op de bank met een controller (of 2-4) en een kleine 120" scherm met 9.1 surround en een potje bier op tafel :D
Dit is precies de reden dat ik na jaar en dag PC gamen toch weer aan het kijken ben naar een console. :P

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:56

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Schimanski schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:10:
Ik ben me nu aan het orienteren voor een externe HDD. Nu kwam ik de Touro S tegen een 1TB 7200rpm externe usb 3 schijf.
Zouden jullie eerder voor deze gaan dan b.v. een 4TB WD My book?

bvd
Ik heb zelf voor de Touro S gekozen, de zilveren past qua kleurstelling heel goed bij mijn witte Xbox One en voor mij het grote voordeel; geen extra stroomadapter nodig en schijf gaat netjes uit als Xbone uit gaat.

Heb niet zoveel games als Martinspire (100+ :o ) dus kan er prima mee toe.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:23

Winkiller

De Mopperpot

ourplayground schreef op donderdag 30 april 2015 @ 07:43:
[...]

ligt het aan mij of is dit (wederom) een beetje teleurstellend for de game with gold?
Inderdaad. :( Ik begrijp het ook niet helemaal, dit bindt mij niet aan xbox live. >:)

Herhaling is de beste leermeester, LUID IS UIT !

ourplayground schreef op donderdag 30 april 2015 @ 07:43:
[...]

Het lijkt me wel een leuk spelletje. In ieder geval een game die ik nog niet had en ook niet kende en er best leuk uit ziet. Dat zijn de leukste verrassingen. Elke boeiende AAA game heb ik inmiddels toch wel. :)

Vorige maand hadden we Child of Light. Ook echt een pareltje.

[Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-04-2015 11:42]

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-06 07:22
uchiha tijntje schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:40:
[...]

Het lijkt me wel een leuk spelletje. In ieder geval een game die ik nog niet had. Dat zijn de leukste verrassingen. Elke boeiende AAA game heb ik inmiddels toch wel. :)

Vorige maand hadden we Child of Light. Ook echt een pareltje.
Zo zie je maar dat smaken verschillen.
Child of light vond ik niets aan. Ik ben daarentegen wel blij met pool nation. Erg leuk om op de bank even een potje 9 ball te doen :)

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Vandaag bij bol.com een XBONE voor €325 :)
mike0001 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:42:
[...]
Zo zie je maar dat smaken verschillen.
Daar heb je helemaal gelijk in :)

Zelf hoop ik bij GWG altijd op wat kleinere (maar leuke) games die het grote publiek heeft gemist.
Ik vind het ook raar om soms te lezen dat men een game niet koopt die men wel leuk vindt met de redenatie van, ja die komt vast wel binnenkort met GWG.

GWG is met name boeiend voor late instappers van de consolegeneratie.

• GluonC
@ Martinspire
Dankjewel kerel :)
[...]

Ben ik even blij dat er nog mensen zijn die wel zo aardig zijn om andere te helpen.
En die vraag gaat inderdaad nog vaker langskomen, net zoals andere sommige vragen die ik in andere topics 5x per dag langs zie komen. Maar eeh, we zitten tenslotte wel op een forum, en vooral op het forum van tweakers word veel om advies en hulp gevraagd. Dus als het je dwars zit dat er sommige mensen niet weten hoe ze google moeten gebruiken, of omdat ze te lui zijn, moet je hier niet komen |:(

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

GluonC schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:27:
@ Martinspire
Dankjewel kerel :)

[...]

Ben ik even blij dat er nog mensen zijn die wel zo aardig zijn om andere te helpen.
En die vraag gaat inderdaad nog vaker langskomen, net zoals andere sommige vragen die ik in andere topics 5x per dag langs zie komen. Maar eeh, we zitten tenslotte wel op een forum, en vooral op het forum van tweakers word veel om advies en hulp gevraagd. Dus als het je dwars zit dat er sommige mensen niet weten hoe ze google moeten gebruiken, of omdat ze te lui zijn, moet je hier niet komen |:(
Mensen mogen best iets meer moeite doen voordat ze gaan typen, ook hier op tweakers forum. :Y

• GluonC
Dat is zeker waar, ik heb ook moeite gedaan, misschien niet goed genoeg nee. Ik had inderdaad de zoekfunctie op het tweakers forum kunnen gebruiken, maar daar vind ik meestal ook niet wat ik zoek.
Is toch geen ramp om hier om hulp te vragen als ik er echt niet uit kom?
Beetje treurig dat mensen meteen beginnen te piepen als er iemand om hulp vraag. ;w

• Tomba

Tomba

GluonC schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:49:
Dat is zeker waar, ik heb ook moeite gedaan, misschien niet goed genoeg nee. Ik had inderdaad de zoekfunctie op het tweakers forum kunnen gebruiken, maar daar vind ik meestal ook niet wat ik zoek.
Is toch geen ramp om hier om hulp te vragen als ik er echt niet uit kom?
Beetje treurig dat mensen meteen beginnen te piepen als er iemand om hulp vraag. ;w
Kwestie van oude vs nieuwe garde wellicht. Voor de overname van VNU (de prehistorie ;) ) kreeg je zelfs modjes over je heen als je naar de bekende weg vroeg ;) En je vraag is echt al verschillende malen gesteld én beantwoordt. De vraag dus opnieuw stellen zonder zelf onderzoek te doen zorgt voor vervuiling van het topic en dat is natuurlijk zonde.

In het kader van "teach a man to fish" zou ik zeggen; gebruik dat mooie zoekveld de volgende keer direct, scheelt een hoop irritatie over en weer :P Als je het dan niet gevonden krijgt of er nog onduidelijkheid is zijn er altijd mensen die je verder willen helpen door de goodwill die je kweekt door er zelf wat effort in te steken.

Vwb nieuwe GWG, door de games die op de 360 in GWG zitten en zaten (vorige maand nog AC:BF!) valt mij het aanbod voor de Xbone ook erg mager. Child of Light is imho de enige echte topper en die had ik dus al zelf gekocht 8) (alhoewel Rayman me ook wel kon bekoren dus het is niet allemaal kommer en kwel ;) )
Bv Ryse of Dead Rising zijn inmiddels dusdanig oud dat ik ze toch niet zou vinden misstaan in GWG.

• Royeboi
Misschien was mijn reactie iets te bot inderdaad bij nader inzien. Echter blijf ik van mening zoals menigeen hierboven me, dat een vraag die al zovaak gesteld is, en met twee simpele zoektermen echt heel eenvoudig te achterhalen is, toch echt niet zo gesteld hoort te worden. Topics van dergelijke grootte zorgen altijd voor dubbelingen dat is niet te voorkomen. Maar dit kwam op mij persoonlijk als behoorlijk 'lean-back-and-let-them-answer' over, vandaar mijn opmerking.

Het verhaal van Watch Dogs vind ik overigens wel steeds beter te worden naarmate de game wat vordert. Ik zat er op het begin niet lekker in (eerst op de PS4 gespeeld), waarna ik afhaakte. Nu ben ik bij Deel II waarin je de mensenhandel moet zien in te dammen, en wordt het verhaal wat spannender. Ik ben toch blij dat ik deze titel opnieuw heb opgepakt. Je bent er zo snel weer een paar nachtelijke uurtjes zoet mee.

Ik zie pas net dat je in Watch Dogs ook kunt free-roamen met random mensen of vrienden op XBL. Iemand die nog interesse heeft in Watch Dogs, zie mijn signature voor m'n gamertag en voel je vrij om me toe te voegen. Die online Hacking contracts zijn af en toe wel zenuwslopend (ziet ie me nou, of moet ik blijven zitten waar ik zit?). Ik merk dat sommigen ook direct bij het beginnen van de online hack meteen de snelste auto pakken en ervandoor scheuren, waardoor als je in de game gespawned wordt, al direct 500+ meter van de vijand vandaan zit. Probeer hem dan nog maar eens te tailen en een hack te starten. Best een irritante strategie, want als je ver van een auto gespawned wordt heb je toch wel een probleem.

• GluonC
Ik begrijp jullie frustratie wel, jullie hebben ook gelijk.
Het is alleen niet zo dat ik niet naar een oplossing gezocht heb, maar ik dacht wel vrij snel bij mezelf. Ik vraag het op tweakers, dan hoef ik niet verder te zoeken en heb ik meestal snel een juist antwoord terug. ))
Maar in het vervolg zal ik de zoekfunctie gebruiken. ;)

Ben nu Child of Light aan het downloaden (want ik heb weer ruimte op mijn harde schijf dankzij jullie), iemand ervaringen met dit spel? Heb meestal niks met indie's en arcade games, maar over dit spel hoorde ik heel veel positieve verhalen.

• Tomba

Tomba

GluonC schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:12:
Het is alleen niet zo dat ik niet naar een oplossing gezocht heb, maar ik dacht wel vrij snel bij mezelf. Ik vraag het op tweakers, dan hoef ik niet verder te zoeken en heb ik meestal snel een juist antwoord terug. ))

Ben nu Child of Light aan het downloaden (want ik heb weer ruimte op mijn harde schijf dankzij jullie), iemand ervaringen met dit spel? Heb meestal niks met indie's en arcade games, maar over dit spel hoorde ik heel veel positieve verhalen.
Super :) Zand erover ;)

Ik vonc CoL een geweldig mooi spel en ik hou wel van turnbased RPGs. Ik heb ervan genoten en was mijn allereerste 100% achievement game ooit op de Xbox (1-360-One ;) )

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Child of Light is echt iets wat je moet liggen. Ik vond het helemaal niets, veel te traag en na de 4e turn based battle was ik er al helemaal klaar mee, verwijderd en nooit meer naar omgekeken. Het is geen mainstream geaccepteerde game (zoals een Rayman of Max wel is bijv, veel toegankelijker).

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vond Child of Light ook niet zo veel aan, met name omdat ik turn based rpg games gewoon niet chill vind. Heb het een paar uur gespeeld en toen mee opgehouden.

[Voor 5% gewijzigd door Thomas op 30-04-2015 17:17]

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Graveheart

Say what?

Lag mij dus duidelijk wel. Op de 360 en de One met veel plezier compleet uitgespeeld.
Gratis game van deze maand lijkt me dan weer niets.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Graveheart schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:43:
Lag mij dus duidelijk wel. Op de 360 en de One met veel plezier compleet uitgespeeld.
Gratis game van deze maand lijkt me dan weer niets.
Gewoon proberen, misschien valt het mee... Daarnaast kan ik iedereen EA access aanbevelen. Vault wordt steeds voller en voor een paar euro per maand kan je zo een hoop AAA titels spelen.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

GluonC schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:12:
:) Kijk soms heeft een beetje kritiek toch een juiste uitwerking, helemaal goed. d:)b

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn er hier mensen die State Of Decay op de One spelen? Ben wel benieuwd naar die titel maar twijfel een beetje of het zijn geld wel waard is.
Royeboi schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:07:
Misschien was mijn reactie iets te bot inderdaad bij nader inzien. Echter blijf ik van mening zoals menigeen hierboven me, dat een vraag die al zovaak gesteld is, en met twee simpele zoektermen echt heel eenvoudig te achterhalen is, toch echt niet zo gesteld hoort te worden. Topics van dergelijke grootte zorgen altijd voor dubbelingen dat is niet te voorkomen. Maar dit kwam op mij persoonlijk als behoorlijk 'lean-back-and-let-them-answer' over, vandaar mijn opmerking.

Het verhaal van Watch Dogs vind ik overigens wel steeds beter te worden naarmate de game wat vordert. Ik zat er op het begin niet lekker in (eerst op de PS4 gespeeld), waarna ik afhaakte. Nu ben ik bij Deel II waarin je de mensenhandel moet zien in te dammen, en wordt het verhaal wat spannender. Ik ben toch blij dat ik deze titel opnieuw heb opgepakt. Je bent er zo snel weer een paar nachtelijke uurtjes zoet mee.

Ik zie pas net dat je in Watch Dogs ook kunt free-roamen met random mensen of vrienden op XBL. Iemand die nog interesse heeft in Watch Dogs, zie mijn signature voor m'n gamertag en voel je vrij om me toe te voegen. Die online Hacking contracts zijn af en toe wel zenuwslopend (ziet ie me nou, of moet ik blijven zitten waar ik zit?). Ik merk dat sommigen ook direct bij het beginnen van de online hack meteen de snelste auto pakken en ervandoor scheuren, waardoor als je in de game gespawned wordt, al direct 500+ meter van de vijand vandaan zit. Probeer hem dan nog maar eens te tailen en een hack te starten. Best een irritante strategie, want als je ver van een auto gespawned wordt heb je toch wel een probleem.
Ik heb zelf ook wel genoten van Watch Dogs en zou deel twee (mits andere stad) weer kopen.

Verhalen boeien me meestal niet zoveel dus heb ook niet echt mee gekregen of dat slecht of goed was.

Als je eenmaal aan de gameplay gewend bent kun je er best fun mee hebben en een andere echte speaker hacken vond ik erg leuk.

Op een gegeven moment kwam WD den beetje in een verkeerd daglicht omdat het op internet een beetje de trend werd dat je het niets moest vinden omdat het niet aan een filmpje van jaren daarvoor had voldaan en die hele vibe was zonde. Game verdiende beter.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:32:
Zijn er hier mensen die State Of Decay op de One spelen? Ben wel benieuwd naar die titel maar twijfel een beetje of het zijn geld wel waard is.

[...]

Ik heb zelf ook wel genoten van Watch Dogs en zou deel twee (mits andere stad) weer kopen.

Verhalen boeien me meestal niet zoveel dus heb ook niet echt mee gekregen of dat slecht of goed was.

Als je eenmaal aan de gameplay gewend bent kun je er best fun mee hebben en een andere echte speaker hacken vond ik erg leuk.

Op een gegeven moment kwam WD den beetje in een verkeerd daglicht omdat het op internet een beetje de trend werd dat je het niets moest vinden omdat het niet aan een filmpje van jaren daarvoor had voldaan en die hele vibe was zonde. Game verdiende beter.
State of Decay is weinig anders dan de versie voor de 360. Sterker: heb nog niets gezien wat niet in de andere zat. Niet dat het veel uitmaakt want het is een prima game met aardig wat content erin. Het is een permadeath game dus alle karakters die je dood laat gaan, blijven ook dood. En voor zover ik kan zien kun je niet terug naar een vorige save.

Qua combat en gameplay is ie best prima. Het is niet de meest briljante game en andere zombiegames weten meer spanning neer te zetten. Toch speelt het prima en het verhaal is ook leuk opgezet. Karakters vind ik vaak wat vaag, doen te gewoon over wat er allemaal gebeurt. Het is geen dure game, maar als je twijfelt kun je misschien ook nog wachten tot ie in de aanbieding is.

Nadeel zelf vind ik dat er geen coop in zit, daar schreeuwt deze game gewoon om. Maar goed, SP is ook prima. Duidelijk geen AAA titel, maar daar is de prijs ook niet naar. Zelf zou ik hem een 7 geven, want heel bijzonder of vernieuwend is ie ook niet echt. Het remasterd-gedeelte heb ik in ieder geval nog niet gezien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 01:38:
[...]

State of Decay is weinig anders dan de versie voor de 360. Sterker: heb nog niets gezien wat niet in de andere zat. Niet dat het veel uitmaakt want het is een prima game met aardig wat content erin. Het is een permadeath game dus alle karakters die je dood laat gaan, blijven ook dood. En voor zover ik kan zien kun je niet terug naar een vorige save.

Qua combat en gameplay is ie best prima. Het is niet de meest briljante game en andere zombiegames weten meer spanning neer te zetten. Toch speelt het prima en het verhaal is ook leuk opgezet. Karakters vind ik vaak wat vaag, doen te gewoon over wat er allemaal gebeurt. Het is geen dure game, maar als je twijfelt kun je misschien ook nog wachten tot ie in de aanbieding is.

Nadeel zelf vind ik dat er geen coop in zit, daar schreeuwt deze game gewoon om. Maar goed, SP is ook prima. Duidelijk geen AAA titel, maar daar is de prijs ook niet naar. Zelf zou ik hem een 7 geven, want heel bijzonder of vernieuwend is ie ook niet echt. Het remasterd-gedeelte heb ik in ieder geval nog niet gezien.
Heel duidelijk, Thnx!.

Ik heb zelf de 360 versie ook niet gespeeld dus vandaar dat ik een beetje twijfel.
Het vergaren van spullen, verstevigen van je "vesting" enz sprak mij eigenlijk wel aan namelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-05 10:15
Wat een heerlijke maand voor GwG vorige maand, ben ook echt blij dat ik mijn 360 nog niet verkocht heb (dat gaat eerst ook nog niet gebeuren). Deze maand is idd wat teleurstellend, maar goed de meeste Triple A titles hebben nog steeds premium prijzen en de X360 heeft een veel grotere catalogus dus het is ook wel logisch dat de GwG van de Xbox one een beetje tegenvallen.

Ik moet wel zeggen dat ze van mij wel eens wat aan de prijzen van die digitale distributies mogen doen. Ik wil graag de Witcher 3 kopen (19 mei uit) maar als ik die prijzen zie dan heb ik echt geen enkele reden om dat te doen. Zelfs bij bol.com (die over het algemeen niet heel goedkoop is) is de fysieke copy met alle DLC (premium) goedkoper als de goedkoopste versie zonder DLC in de Xbox store (59 euro vs 62). Dus dan heb je én een schijf + boekje én meer content én een goedkopere prijs....

Dat zou toch niet mogen kunnen.... 8)7 :? ;w

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Annihilism schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:29:
Wat een heerlijke maand voor GwG vorige maand, ben ook echt blij dat ik mijn 360 nog niet verkocht heb (dat gaat eerst ook nog niet gebeuren). Deze maand is idd wat teleurstellend, maar goed de meeste Triple A titles hebben nog steeds premium prijzen en de X360 heeft een veel grotere catalogus dus het is ook wel logisch dat de GwG van de Xbox one een beetje tegenvallen.

Ik moet wel zeggen dat ze van mij wel eens wat aan de prijzen van die digitale distributies mogen doen. Ik wil graag de Witcher 3 kopen (19 mei uit) maar als ik die prijzen zie dan heb ik echt geen enkele reden om dat te doen. Zelfs bij bol.com (die over het algemeen niet heel goedkoop is) is de fysieke copy met alle DLC (premium) goedkoper als de goedkoopste versie zonder DLC in de Xbox store (59 euro vs 62). Dus dan heb je én een schijf + boekje én meer content én een goedkopere prijs....

Dat zou toch niet mogen kunnen.... 8)7 :? ;w
Maar dan moet je elke keer naar die drive om je game te wisselen. Het zou voor mij die 3 euro meer dan waar zijn :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Annihilism
nexhil schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:06:
[...]

Maar dan moet je elke keer naar die drive om je game te wisselen. Het zou voor mij die 3 euro meer dan waar zijn :D
In dit geval gaat het om bijna 20 euro. De 3 euro verschil die ik noemde was t.o.v. de goedkoopste versie digitaal met de duurste op disc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:04
Annihilism schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:42:
[...]

In dit geval gaat het om bijna 20 euro. De 3 euro verschil die ik noemde was t.o.v. de goedkoopste versie digitaal met de duurste op disc.
Gaat waarschijnlijk vooral om het happy houden van de (r)etailers...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Annihilism
db I Delirium schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:50:
[...]

Gaat waarschijnlijk vooral om het happy houden van de (r)etailers...
Geen idee, maar ik zal nog even dubben over welke ik koop. Op zich is niet hoeven wisselen van disc me ook wel wat waard :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 337891

nexhil schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:06:
[...]

Ik koop steeds 1 game voor in de drive. Die laat ik zitten tot hij klaar is en wissel hem dan in voor een vervanger. Scheelt aardig wat. Zeker als je used games binnen 7 dagen terugbrengt vij Gamemania. :)

Alles wat ik langer ga spelen dan een weekje, koop ik digitaal. Speel toch wel vaak meerdere games op 1 dag en dan vind ik het gemak wel een paar tientjes extra zo af en toe het wel waard. Als je echt voor voordeel gaat doe je alles digitaal. Gamesharen is zo veel goedkoper dan schijfjes... :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:38
Ik ben toch echt een zuinige Hollander hoor. Tot voor ongeveer een maand geleden kocht ik ook alles digitaal in de US Store. Maar door de matige dollarkoers de laatste tijd heb ik net m'n 2e hardcopy besteld.

De eerste was recentelijk Borderlands The Handsome Collection. Rond de 40 voor betaald tov $60 in de store. En nu net Project Cars voor 47,95 met code bij de Dixons.

Ik laat mij in ieder geval niet naaien met die NL store prijzen en ook dat sporadische loopje van de bank richting de One kan mij echt niet boeien.

Natuurlijk is digitaal heerlijk, maar als t meer dan 10 euro op een game scheelt...

[Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 01-05-2015 11:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-06 07:22
Het vervelende is dat the Witcher in de US store 53 euro is en in NL store 63 euro.
Op disk is die al te verkrijgen vanaf 53 euro. Dus ja, ook ik ben een zuinige hollander en zal wss de disk halen. Ik heb nog maar drie games op disk welke ik toch niet tegelijk kan spelen haha. Dus zo'n ramp is dat ook weer niet :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
DutchOwnage schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:06:
Natuurlijk is digitaal heerlijk, maar als t meer dan 10 euro op een game scheelt...
Blijft het voor mij 10 euro, betaal ik zonder problemen als ik nooit met disks hoef te werken. 1x iets selectiever zijn met games kopen en ik heb het er alweer uit (zoals Borderlands niet kopen), zeker nu op de XBO kan je makkelijk wat streams bekijken of recordings van mensen om te zien of het nog een beetje leuk is.

Ja, de US/EU koers is niet echt voordelig voor ons (ik ga ook geen bizarre dingen uit halen om enkel uit bv RU of india te gaan kopen), maar zelfs als het 1:1 wordt blijft de US store goedkoper (59 vs 69 euro)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Royeboi
Vanuit publishers gezien is het alleen maar logisch dat ze deze hoge prijzen aanhouden. Zolang consumenten het kopen, zullen ze daar uiteraard mee doorgaan. Zeg nu zelf: minder logistieke kosten (fabriekwerk, arbeiders, verzending), maar een doorgaans hogere prijs in de store. Daarbij is het onmogelijk om gebruikte games uit de digitale store door te kunnen verkopen. Ze vangen dus twee vliegen in één klap.

Enkel een boycot op de store zou dit kunnen oplossen, maar dat gebeurt niet omdat er genoeg mensen zijn die kiezen voor gemak van digitale aankopen, waaronder ondergetekende. Pas wanneer de consument gaat protesteren en er ophef over ontstaat gaat dit eventueel anders worden. Zie het recente Steam debacle waarbij ontwikkelaar Valve probeerde betaalde mods te verkopen die eerst gratis werden aangeboden.Dit werd zo negatief ontvangen, dat de hele boel is teruggedraaid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:53

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Hier een demo van Build 2015 over het streamen van je Xbox One naar je PC.

http://www.engadget.com/2...aming/?ncid=rss_truncated

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0Henk 'm!
Royeboi schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:02:
Enkel een boycot op de store zou dit kunnen oplossen, maar dat gebeurt niet omdat er genoeg mensen zijn die kiezen voor gemak van digitale aankopen, waaronder ondergetekende. Pas wanneer de consument gaat protesteren en er ophef over ontstaat gaat dit eventueel anders worden. Zie het recente Steam debacle waarbij ontwikkelaar Valve probeerde betaalde mods te verkopen die eerst gratis werden aangeboden.Dit werd zo negatief ontvangen, dat de hele boel is teruggedraaid.
Nadeel dat deze boycot dan meteen weer doorslaat naar het PC vs console prijs probleem, fysiek/digitaal is niet het enige probleem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Miesjh schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:35:
Hier een demo van Build 2015 over het streamen van je Xbox One naar je PC.

http://www.engadget.com/2...aming/?ncid=rss_truncated
Jammer dat ze nu niet laten zien of je dus op je Xbox wat anders kan gaan doen en op je laptop dus die game kan spelen.. (denk aan het verhaal van dat je partner TV wil kijken en je zelf dus kunt gamen op je laptop ;) )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cereal
  • Laatst online: 16-05 10:48
DeMoN schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:27:
[...]

Jammer dat ze nu niet laten zien of je dus op je Xbox wat anders kan gaan doen en op je laptop dus die game kan spelen.. (denk aan het verhaal van dat je partner TV wil kijken en je zelf dus kunt gamen op je laptop ;) )
Staat in het bronartikel wel vermeld:

Naturally, your Xbox One gets locked down when you're streaming something, since it's still doing the heavy lifting.

Gasloos huis uit 1906 - 4,2Kwp Enphase N/Z - Edel Auer 80L WP Boiler - Sanura WTW @ Douche - 5kW Daikin L/W WP

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Cereal schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:30:
[...]

Staat in het bronartikel wel vermeld:

Naturally, your Xbox One gets locked down when you're streaming something, since it's still doing the heavy lifting.
Ik kijk TV via m'n Xbox. Als m'n Xbox dus op slot springt tijdens het game-streamen kan er ook geen TV meer gekeken worden. Dus kan ik net zo goed op m'n Xbox direct gamen, want dan kan er ook geen TV meer gekeken worden.

Lekker zuur dit, zo heb ik er niets aan :| Ik dacht dat de X1 dit zou gaan ondersteunen, waar hebben ze anders die Hypervisor-structuur voor gemaakt.. jammer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand nog een tip voor de Indian store?

Ik krijg mijn telefoon nummer niet werkend.

Heb nu dit +918066799999

Acties:
  • 0Henk 'm!
Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:58:
[...]

Ik koop steeds 1 game voor in de drive. Die laat ik zitten tot hij klaar is en wissel hem dan in voor een vervanger.

[...]

Speel toch wel vaak meerdere games op 1 dag
Jij speelt meerdere games uit op 1 dag? Nice :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Iemand de gratis CastleStorm al gespeeld? En?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ourplayground
DeMoN schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:01:
Iemand de gratis CastleStorm al gespeeld? En?
nope, ik probeer hem alvast te downloaden via de xbox site, maar volgens mij ligt daar alles plat..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-05 14:48

Ereaser

XBL: Ereaser NL

Martinspire schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:53:
[...]

Jij speelt meerdere games uit op 1 dag? Nice :+
Misschien kan je hem wel inhuren? :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Donstil schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:52:
Iemand nog een tip voor de Indian store?

Ik krijg mijn telefoon nummer niet werkend.

Heb nu dit +918066799999
Het zou helpen als je een goed nummer zou gebruiken

(194) 2477640 (gebruik ik zelf)

Waarom zou je voor een account in India, het landcode er ook voor zetten? (+91) Dat is de reden dat het niet werkt ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Notna schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:14:
[...]

Het zou helpen als je een goed nummer zou gebruiken

(194) 2477640 (gebruik ik zelf)

Waarom zou je voor een account in India, het landcode er ook voor zetten? (+91) Dat is de reden dat het niet werkt ;)
Haha nou ik had alles geprobeerd. Dit kwam van de Hilton site :D

Bedankt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Donstil schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:25:
[...]

Haha nou ik had alles geprobeerd. Dit kwam van de Hilton site :D

Bedankt.
Omdat deze in het buitenaldn most likely zit. Vandaar de +91. Maar dat is dus niet nodig als je een account voor India zelf maakt ;)

En no problemo

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0Henk 'm!
Annihilism schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:29:
Zelfs bij bol.com (die over het algemeen niet heel goedkoop is) is de fysieke copy met alle DLC (premium) goedkoper als de goedkoopste versie zonder DLC in de Xbox store (59 euro vs 62). Dus dan heb je én een schijf + boekje én meer content én een goedkopere prijs....
Je weet dat de DLC uit de premium edition die op Bol.com staat de 16 gratis DLC's zijn die zowieso iedereen krijgt ? (zie vetgedrukt onder beschrijving Gratis extra content voor iedereen !)
En de DLC die op de digital marketplace staat (Game + Extension pass) 2 uitbreidingen zijn naast de 16 gratis DLC's.
Je vergelijkt nu dus appels met peren ;)
Wel weer een sterk stukje marketing / misleiding van Bol.com :P

p.s. Heb omgerekend € 68,14 betaald voor The Witcher III + Expansion pass in de US store, dus voor 8 eurootjes meer twee dikke uitbreidingen er bij t.o.v. Bol.com *O*

[Voor 9% gewijzigd door justifire op 01-05-2015 16:48]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0Henk 'm!
Zag dat de DLC van Batman Arkham Knight echt ongelooflijk prijzig is. Voor 100 euro/dollar de game en de DLC. Dan doet The Witcher 3 het een stuk beter.

Acties:
  • 0Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 17:23:
Zag dat de DLC van Batman Arkham Knight echt ongelooflijk prijzig is. Voor 100 euro/dollar de game en de DLC. Dan doet The Witcher 3 het een stuk beter.
WB slaat mijn inziens behoorlijk door met hun prijsstelling.
Zelfde geld natuurlijk voor MK X, 70 euro / dollar voor de game en 30 voor de DLC maakt ook 100 in totaal.
En dan kijken we geneens naar de hele franchise eromheen, staan nu al weer extra skins / coins / items / fatalities in de store waar je dan ook weer voor mag betalen en er komt nog zat extra content aan.
Begrijp het ergens ook wel, zijn beide erg sterke titels met een flinke fanbase.
De Batman games hebben zich zowiezo al lang en breed bewezen.

Pagina: 1 2 3 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee