• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11 21:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

porsche dlc voor horizon 2 :
http://www.autoblog.com/2...orizon-2-expansion-video/
Forza Horizon 2 Porsche Expansion
Porsche is coming to Forza Horizon 2! Arriving on June 9 exclusively in Forza Horizon 2 for Xbox One, the Forza Horizon 2 Porsche Expansion will bring ten amazing Porsche models for the first time to an Xbox One Forza game. With Porsche models like the 1989 944 Turbo, the 2003 Carrera GT, and the 2014 911 GT3 RS 4.0, the Porsche Expansion Pack will give fans the chance to explore southern Europe in some of the legendary German manufacturer's most beloved cars.

Bringing Porsche to Forza Horizon 2 is fantastic news for Xbox fans and, even better, it's just the start! The Forza Horizon 2 Porsche Expansion is the result of an agreement between Porsche, EA, and Xbox to bring the Porsche experience to all Xbox One players. In addition to the Forza Horizon 2 Porsche Expansion, this agreement also includes adding Porsche models to Forza Motorsport 6. We will have more details to share in the future on this integration.

In addition to an amazing field of cars, the Forza Horizon 2 Porsche Expansion will include 10 new Bucket List Porsche-themed Bucket List events in Forza Horizon 2, 10 exclusive Porsche Rivals events, and 15 achievements worth a total of 500 Gamerscore points on Xbox Live.

The full car list for the Porsche Expansion Pack for Forza Horizon 2 on Xbox One:

· 2003 Porsche Carrera GT
· 1989 Porsche 944 Turbo
· 1987 Porsche 959
· 1982 Porsche 911 Turbo 3.3
· 1970 Porsche 914/6
· 2015 Porsche Cayman GTS
· 2012 Porsche 911 GT3 RS 4.0 (997)
· 2014 Porsche 911 Turbo S
· 2014 Porsche 918 Spyder
· 2015 Porsche Macan Turbo
Dus ook porsches in fm6 :) Positief :)
Prijs zou 10 dollar dus 10 euro moeten worden.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Dat verbaasd me niet echt. Het maakt ook geen integraal onderdeel uit van Sony volgens mij? Verder blijft het een developer die zich op de consoles nog niet echt heeft bewezen. Ze zijn voornamelijk bekend van hun PSP versies van God of War. The Order was ook weer de 1e game in 4 jaar tijd en hun eerste nieuwe IP. Ik vermoed dat Sony ook niet 1, 2, 3 een sequel in de 'bestelling' heeft.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Jaguar645 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:53:
Waar blijft die Xbox patch voor The Witcher nou :'( beetje trage meuk zo hoor....
Blijkt toch aan MS te liggen :
http://forums.cdprojektre...rs!?p=1762615#post1762615
Wel weer jammer, zat net lekker in het verhaal en nu afgezien van wat potjes Gwent al weer anderhalve week niet gespeeld.
Beetje DejaVu met Ori, ook zo' n nare bug die pas laat gefixed werd, spel nooit meer opgepakt om uit te spelen, is de lol eraf, moving on !
Hopelijk heb ik dat met The Witcher niet, maar ja straks komt Batman al weer om de hoek kijken.....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op maandag 08 juni 2015 @ 23:09:
Fingers crossed, Half Life 3 op de E3 ? :9~
[afbeelding]
Zonder bron heb je er niets aan. En verder ga ik er eigenlijk niet vanuit dat die meteen naar consoles komt. Het lijkt me dat Valve toch eerst op PC wil releasen, desnoods op steammachines.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-11 19:55
Ik hoopop een price-cut binnenkort voor de Destiny Season Pass. Af en toe mis ik dat eindeloos grinden wel =p

[ Voor 10% gewijzigd door Silversin op 08-06-2015 23:42 ]

justifire schreef op maandag 08 juni 2015 @ 23:20:
[...]

Wel weer jammer, zat net lekker in het verhaal en nu afgezien van wat potjes Gwent al weer anderhalve week niet gespeeld.
Beetje DejaVu met Ori, ook zo' n nare bug die pas laat gefixed werd, spel nooit meer opgepakt om uit te spelen, is de lol eraf, moving on !
Hopelijk heb ik dat met The Witcher niet, maar ja straks komt Batman al weer om de hoek kijken.....
Gewoon gaan spelen. Je mist wel wat XP, maar die krijg je later in overvloede weer terug. Ben nu level 28 en heb ook behoorlijk wat XP gemist. Maar de main quest waar ik nu mee bezig ben is gewoon 26, dus ben nog een hoger level dan nodig is met al het gemis aan XP. :)

Zonde als je dit spel in de kast legt. Zelfde geldt uiteraard voor Ori. :P

Verwijderd

http://majornelson.com/20...-gold-15/?linkId=14796265

Nieuwe deals. Minder brak dan normaal. ;)

Zombie driver staat er niet op. Kost 3,75.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2015 08:44 ]

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Martinspire schreef op maandag 08 juni 2015 @ 23:35:
[...]

Zonder bron heb je er niets aan. En verder ga ik er eigenlijk niet vanuit dat die meteen naar consoles komt. Het lijkt me dat Valve toch eerst op PC wil releasen, desnoods op steammachines.
Juist op steam machines. Om een vage reden word HL3 een system seller dus als ze slim zijn komt hij eerst een paar maanden exclusief op steam machines uit.

Gamertag: YazNL

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-11 15:14
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:43:

NBA Live 15 staat in de store voor $29.99
Op zijn blog staat discount 70% gaat dat er dan nog af?

Zie het al dan, maar 9 dollar.

[ Voor 4% gewijzigd door Mars18 op 09-06-2015 08:55 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:56
-Nexus- schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:21:
Gisteren die update binnen gehaald,en ook een update voor Netflix maar nu is Netflix niet meer vloeiend te streamen iemand anders hier ook last van.
Ik had ook last van een enigszins haperende playback in Netfix na die update(s). Bij mij bleek het zo te zijn dat al mijn videoinstellingen gereset waren.

Geen 50Hz, geen 24fps enz enz. Na alles gecorrigeerd te hebben is het weer oke.

Dus check je videoinstellingen even mocht je dat nog niet gedaan hebben

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:53:
[...]

NBA Live 15 staat in de store voor $29.99
Op zijn blog staat discount 70% gaat dat er dan nog af?

Zie het al dan, maar 9 dollar.
Je moet inloggen voor de deals with gold om de prijs te kunnen zien. ;)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Jammer genoeg nog steeds Ryse niet in de aanbieding. Wil spel graag spelen, maar niet voor de prijs die ze er nu nog voor vragen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-11 07:46
BM schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:13:
Jammer genoeg nog steeds Ryse niet in de aanbieding. Wil spel graag spelen, maar niet voor de prijs die ze er nu nog voor vragen :)
Dat heb ik met GTA V
Al gespeeld op de xbox 360 en absoluut geen zin om wederom de volle mep te betalen.

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Oh ja, die ook. Als daar eens een mooie aanbieding van komt (en niet die van deze week) wil ik er nog wel eens over denken om die nog een keer te spelen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-11 22:24

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Grappig om te zien dat jullie op dezelfde titels azen als ik :) (al is mijn hoop qua Ryse dat het de eerste A-GwG titel wordt :P)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
BM schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:16:
Oh ja, die ook. Als daar eens een mooie aanbieding van komt (en niet die van deze week) wil ik er nog wel eens over denken om die nog een keer te spelen :)
Hoe goedkoop wil je 'm hebben? Ik zie hem hier voor €15,- staan, en op schijfje vanaf zo'n €33,- hierzo.

Ik zag dat Sunset Overdrive ook in aanbieding is deze week, is het waard om de DLC erbij te nemen in de vorm van de deluxe editie?

XBL: Sgt Rik NL

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 21:06

Mikayu

.srt

Het ging om GTA hè :P Ik weiger ook te(veel) betalen voor een game die ik eigenlijk al bezit

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Rik027 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:48:
[...]

Hoe goedkoop wil je 'm hebben? Ik zie hem hier voor €15,- staan, en op schijfje vanaf zo'n €33,- hierzo.
Had nog niet verder gekeken dan de XBL store. Zal binnenkort eens kijken, bedankt voor de tip! :)

Xbox

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ik wil eigenlijk wel meteen de complete edition (of hoe ze het ook hebben genoemd) van Ryse hebben.
Maar als hij met GwG komt en de DLC's gaan in de sale vind ik het ook goed :P

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-11 10:33
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:43:

Leuke deals.
Maar even UFC aanschaffen voor een tientje :)

• Mars18
Vays schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:25:
[...]

Leuke deals.
Maar even UFC aanschaffen voor een tientje :)
Is een mooie prijs ja, maar eens reviews er van kijken/lezen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Panini
Mars18 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:40:
[...]

Is een mooie prijs ja, maar eens reviews er van kijken/lezen :)
Kom er wel net achter dat het een heel gedoe is om in de US store te betalen met je eigen paypal of creditcard 8)7. Dan maar US giftcards
De game kost hier namelijk 20 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door Panini op 09-06-2015 14:09 ]

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:56
justifire schreef op maandag 08 juni 2015 @ 23:20:
[...]

Trage lutsers bij MS dan :P ik dacht dat het certificerings process voor patches sowieso sneller zou zijn :?
uchiha tijntje schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:30:
[...]

Gewoon gaan spelen. Je mist wel wat XP, maar die krijg je later in overvloede weer terug. Ben nu level 28 en heb ook behoorlijk wat XP gemist. Maar de main quest waar ik nu mee bezig ben is gewoon 26, dus ben nog een hoger level dan nodig is met al het gemis aan XP. :)

Zonde als je dit spel in de kast legt. Zelfde geldt uiteraard voor Ori. :P
Waar ben jij nu met de main quest dan?

spoiler:
ik moet nu naar Yennefer gaan die bij de druid site op Skellige is

Als het namelijk niet veel verder dan dat is is het de moeite idd wel waard om verder te gaan :) anders kijk ik het toch nog even een paar dagen aan. Als de patch er is ben ik iig weer full time terug naar The Witcher! :)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

En daar zijn we dan:

http://majornelson.com/20...one-1tb-console-unveiled/

-Nieuwe 1Tb XBO met matte finish
-Nieuwe controller met 3.5mm jack

Xbox Live ID:Notna8310

En nu? Joepie? Ik vraag me af of er nog wel een Kinect versie van bij gaat komen. Heb het idee (ook gezien de games van afgelopen tijd) dat ze er nog maar weinig mee doen.
En is de prijsverlaging van de 500gb console straks ook in Nederland?

Overigens zie ik niet waarom je dat extra geld voor die interne schijf over wilt hebben, kun je beter een grote externe schijf aansluiten. Bevalt hier ook prima.

[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2015 15:17 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

Martinspire schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:16:
En nu? Joepie? Ik vraag me af of er nog wel een Kinect versie van bij gaat komen. Heb het idee (ook gezien de games van afgelopen tijd) dat ze er nog maar weinig mee doen.
En wanneer brengen ze die prijsverlagingen van de VS nou eens naar Nederland?
TBH is alleen die nieuwe controller voor mij van belang. Of eigenlijk: vind ik dat een leuke toevoeging. Maar ik ga er echt niet een nieuwe controller voor kopen. Wellicht dat ik mijn controller alleen binnen de garantie periode laat wisselen ivm een lamme linker pook.

Verder totaal niet boeiende reveals

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-11 22:24

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Martinspire schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:16:
En is de prijsverlaging van de 500gb console straks ook in Nederland?

Overigens zie ik niet waarom je dat extra geld voor die interne schijf over wilt hebben, kun je beter een grote externe schijf aansluiten. Bevalt hier ook prima.
De conclusies die je kunt trekken;
- Ook Kinect 2.0 is een doodgeboren kindje
- Europa is second class citizen tov USA voor MS (Voicecommando's, USB tuner, etc etc)

Overigens vind ik het een goede zet om 1TB in te bouwen, externe disk kan altijd nog toch ;) Hoe meer space hoe beter! (en het zal MS nu niet meer kosten dan de 500GB in 2013)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Ik vind het trouwens niet raar dat ze deze ook uit de E3 presentatie hebben gekicked. Zo bijzonder is het niet, beter meer games laten zien :P

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Tomba schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:19:
[...]

- Europa is second class citizen tov USA voor MS (Voicecommando's, USB tuner, etc etc)

Overigens vind ik het een goede zet om 1TB in te bouwen, externe disk kan altijd nog toch ;) Hoe meer space hoe beter! (en het zal MS nu niet meer kosten dan de 500GB in 2013)
Eerste punt heb je gelijk, maar deze generatie vind ik Europa helemaal niet achterlopen op Amerika van features...
X-Fighter schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:22:
[...]

Eerste punt heb je gelijk, maar deze generatie vind ik Europa helemaal niet achterlopen op Amerika van features...
1 woord: Spraakherkenning
Die is in de VS het best en in NL helemaal afwezig

• Yaz
Martinspire schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:20:
Ik vind het trouwens niet raar dat ze deze ook uit de E3 presentatie hebben gekicked. Zo bijzonder is het niet, beter meer games laten zien :P
Het was al gelekt. Er valt geen eer te halen uit iets wat al bekend is. Logisch keus en ik denk niet dat ze er rouwig om zijn. Ik zelf had eigenlijk gehoopt op een nieuw design. Niet dat deze lelijk is maar ik ben toe aan een nieuwe X1, de oude is bijna stuk (met +- 14 uur per dag actief gaat slijtage best hard ;)).

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:58
[...]

Een totale verrassing.

• X-Fighter
Martinspire schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:27:
[...]

1 woord: Spraakherkenning
Die is in de VS het best en in NL helemaal afwezig
Leuk dat Nederlands gesproken wordt in heel Europa...

Ze zijn wel beschikbaar in Spanje, Italie, UK, Frankrijk en Duitsland. Dat zijn de grootste markten in Europa, en staan in voor 317 miljoen vd 731 miljoen inwoners in Europa. Om maar te zwijgen over het feit dat het aantal gamers in die landen ook hoger ligt dan in de rest van Europa. Nederland+Belgie is samen 22-24mil ofzo, dat is dus niet vergeleken met de grote landen. Begrijp dat de prioriteiten dan anders liggen. Voor Microsoft is Amerika gewoon makkelijker ook omdat dat 1 land is.

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10 12:37
[...]

..........
Het mag dan voor jou een doodgeboren kindje zijn maar ik en vele anderen gebruiken het toch alle dagen hoor.
Ik vind deze kinect echt wel super handig en goed werken.

Ps: Nu is het wel niet te hopen dat de console op hardware vlak gaat verschillen met diegene die we nu hebben.
Ze zouden wel eens durven van alles up te graden of te verbeteren in die nieuwe versie van de xone en dan zijn we natuurlijk allemaal goed bescheten en kunnen we allemaal weer een nieuwe kopen.

[ Voor 29% gewijzigd door Opuske op 09-06-2015 16:20 ]

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Kunnen we op de E3 iets van Gears of War verwachten?

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-11 13:17

Willybubba

Nut up or shut up.

Tiny schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:20:
Kunnen we op de E3 iets van Gears of War verwachten?
Ik denk aankondiging van de Remaster en beelden (hopelijk Gameplay maar ik gok trailer) van de nieuwe Gears.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-10 16:54
X-Fighter schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:05:
[...]

Ze zijn wel beschikbaar in Spanje, Italie, UK, Frankrijk en Duitsland. Dat zijn de grootste markten in Europa, en staan in voor 317 miljoen vd 731 miljoen inwoners in Europa. Om maar te zwijgen over het feit dat het aantal gamers in die landen ook hoger ligt dan in de rest van Europa. Nederland+Belgie is samen 22-24mil ofzo, dat is dus niet vergeleken met de grote landen. Begrijp dat de prioriteiten dan anders liggen. Voor Microsoft is Amerika gewoon makkelijker ook omdat dat 1 land is.
Als ze het nou mogelijk maken dat we Engels kunnen instellen als inwoners van landen waarvan de taal niet gesupport is, is 90% van de 414 miljoen ook wel blij denk ik ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Soundless op 09-06-2015 16:45 . Reden: Fixed ]

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Soundless schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:31:
[...]

Als ze het nou mogelijk maken dat we Engels kunnen instellen als inwoners van Nederland, is 90% van de 414 miljoen ook wel blij denk ik ;)
Ik wist dat Nederland vol was.... maar zo vol?

:o

En 22-24 miljoen Gamers in NL+BE? Damn!
:+

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-10 16:54
Tiny schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:44:
[...]

Ik wist dat Nederland vol was.... maar zo vol?

:o

En 22-24 miljoen Gamers in NL+BE? Damn!
:+
Fixed :+
X-Fighter schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:05:
[...]

Dat van die aantallen doet er totaal niet toe. Het gaat erom dat MS in NL actief is en met een budget waar dat makkelijk mee terug verdiend kan worden. Plus dat het ook nog voor WP en Win10 gebruikt kan worden (dus de kosten haal je er altijd wel uit). Nee, het maakt niet uit of het nou 10 miljoen of 1000 miljoen mensen zijn die een taal spreken. Dat is een kulargument.

Prioriteiten kan het nu niet meer zijn. Sinds 2010 of 2011 is het al beschikbaar in het Engels. Wat is er nou nog aan prioriteiten na 4 of 5 jaar? Zo ingewikkeld en duur is het nou ook weer niet in het Nederlands, dus kom eens met een goed argument.

Ze laten het hier gewoon liggen. Sure, het aantal potentiële klanten is kleiner dan in de buurlanden, maar daar staat tegenover dat je minder moeite hoeft te doen om de hele bevolking te bereiken en met goede promotie je ook echt een groot marktaandeel kunt halen.

Als ze dit jaar geen NL spraakherkenning meer aankondigen, zie ik het gewoon niet meer verschijnen. En dat is ongelofelijk zonde.

• X-Fighter
Martinspire schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:49:
[...]

Dat van die aantallen doet er totaal niet toe. Het gaat erom dat MS in NL actief is en met een budget waar dat makkelijk mee terug verdiend kan worden. Plus dat het ook nog voor WP en Win10 gebruikt kan worden (dus de kosten haal je er altijd wel uit). Nee, het maakt niet uit of het nou 10 miljoen of 1000 miljoen mensen zijn die een taal spreken. Dat is een kulargument.

Prioriteiten kan het nu niet meer zijn. Sinds 2010 of 2011 is het al beschikbaar in het Engels. Wat is er nou nog aan prioriteiten na 4 of 5 jaar? Zo ingewikkeld en duur is het nou ook weer niet in het Nederlands, dus kom eens met een goed argument.

Ze laten het hier gewoon liggen. Sure, het aantal potentiële klanten is kleiner dan in de buurlanden, maar daar staat tegenover dat je minder moeite hoeft te doen om de hele bevolking te bereiken en met goede promotie je ook echt een groot marktaandeel kunt halen.

Als ze dit jaar geen NL spraakherkenning meer aankondigen, zie ik het gewoon niet meer verschijnen. En dat is ongelofelijk zonde.
Ik ben vrij zeker dat Microsoft de cijfers heeft uitgewerkt hoor, en dat het nu niet echt zin heeft, anders hadden ze het al lang gedaan. Aantal inwoners speelt daar ook bij mij...
Jaguar645 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:49:
[...]

Trage lutsers bij MS dan :P ik dacht dat het certificerings process voor patches sowieso sneller zou zijn :?

[...]

Waar ben jij nu met de main quest dan?

spoiler:
ik moet nu naar Yennefer gaan die bij de druid site op Skellige is

Als het namelijk niet veel verder dan dat is is het de moeite idd wel waard om verder te gaan :) anders kijk ik het toch nog even een paar dagen aan. Als de patch er is ben ik iig weer full time terug naar The Witcher! :)
Ik ben wel verder dan jou.
spoiler:
Heb Ciri gevonden en heb Kaer Morhen verdedigd.

Maar ik las dat ze vandaag met een patch zouden komen.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2015 17:15 ]

Witcher update van dik 600 MB rolt hier nu binnen :)
Trouwens zoals verwacht, op een Dinsdag....

[ Voor 36% gewijzigd door justifire op 09-06-2015 17:25 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Vanavond dus geen Mortal Kombat, geen Destiny, maar Geralt en Roach! Het is echt een ontzettend goed spel. :)

Met een beetje marketing gaat MS hier echt niets uithalen, hoeveel in NL hebben uberhaubt de kinect versie wat heel die NL taalbesturing mogelijk maakt? Het is toch al PS4 land geworden, dus waarom zou je dan moeilijk doen met een compleet eigen taal te doen voor dat groepje spelers?

Nee, alleen EN ondersteuning in de NL regio en alles is helemaal goed voor NL.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:56
*O* *O* *O* *O* *O*

Het is dat ik al wat te eten aan het maken ben anders had ik al begonnen :P

Maar dat is al een best stukje verder iig! Ik kan nu redelijk door de story heen knallen aangezien alles eromheen nu klaar is mooie levels pakken en dan kan ik ook weer wat witcher contracts doen. Zin an! :Y

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 18:29:
[...]

Met een beetje marketing gaat MS hier echt niets uithalen, hoeveel in NL hebben uberhaubt de kinect versie wat heel die NL taalbesturing mogelijk maakt? Het is toch al PS4 land geworden, dus waarom zou je dan moeilijk doen met een compleet eigen taal te doen voor dat groepje spelers?

Nee, alleen EN ondersteuning in de NL regio en alles is helemaal goed voor NL.
Xbox zet jezelf uit. Ja. Klinkt suffer dan: Xbox turn off. Yes.

Dat NL localisatie zit ik niet eens op te wachten!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:31

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Yaz schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:33:
[...]

Het was al gelekt. Er valt geen eer te halen uit iets wat al bekend is. Logisch keus en ik denk niet dat ze er rouwig om zijn. Ik zelf had eigenlijk gehoopt op een nieuw design. Niet dat deze lelijk is maar ik ben toe aan een nieuwe X1, de oude is bijna stuk (met +- 14 uur per dag actief gaat slijtage best hard ;)).
Wat is er dan stuk aan je X1?
Ik heb ook tig veel game uren er op zitten in 9 maanden, maar die van mij is niet stuk te krijgen.
Behalve me controller extension poort :(

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Yaz
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:21:
[...]

Wat is er dan stuk aan je X1?
Ik heb ook tig veel game uren er op zitten in 9 maanden, maar die van mij is niet stuk te krijgen.
Behalve me controller extension poort :(
Owh. Hij begint gewoon wat meer herrie te maken. Stof in de ventilator, lagertjes die wat aanlopen. Dat soort kleine mankementen.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:31

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Hmmm vaag.
Heb er zelf geen last van. Af en toe met de stofzuiger over de bovenkant heen
Mijn kamer is sowieso vrijwel stofvrij aangezien ik allergisch ben voor stof.

Heb juist bij me PS4 het gevoel alsof het vol met stof zit vanwege het geluid van de ventilator.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

uchiha tijntje schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:37:
Vanavond dus geen Mortal Kombat, geen Destiny, maar Geralt en Roach! Het is echt een ontzettend goed spel. :)
Witcher is leuk maar geen Mortal Kombat is dan weer een tikkeltje overdreven :N

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:10:
[...]

Xbox zet jezelf uit. Ja. Klinkt suffer dan: Xbox turn off. Yes.

Dat NL localisatie zit ik niet eens op te wachten!
Voor games maakt het me ook nog niet eens veel uit, maar meer voor het OS en om integratie bij apps te hebben. Kijk, dat niet iedereen erop zit te wachten is prima, maar we hebben nu wel lang genoeg gewacht, toch?

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:53:
[...]

Voor games maakt het me ook nog niet eens veel uit, maar meer voor het OS en om integratie bij apps te hebben. Kijk, dat niet iedereen erop zit te wachten is prima, maar we hebben nu wel lang genoeg gewacht, toch?
NL taal is voor mij niet nodig in het OS. Dat er NL apps komen lijkt me wel tof. Voetbal streamen in mijn mancave via de One lijkt me relaxter dan moeten kloten met Chromecast oid. Maar goed met alleen EN taal met NL regio ben ik blij. Het Is erg irritant om niks via de dashboard te kunnen kopen.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:55
[...]

Ik vind het niet meer dan logisch dat MS er totaal geen moeite voor doet. Ten eerste is, zoals gezegd, het Nederlandse taalgebied bijzonder klein. Maar tel daarbij ook op dat de Engelse taal hier al enorm ingeburgerd is (waarbij het ene uiteraard ontstaan is door het andere). Hetzelfde geldt overigens voor de Scandinavische landen. Ook daar precies hetzelfde als hier. Een klein taalgebied en (daardoor) spreekt iedereen daar uitstekend Engels.

Het enige wat MS dan wel even moet doen is die irritante regio settings aanpassen/loslaten. Dus dat je de taal onafhankelijk van je regio/land in kunt stellen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Ik blijf erbij. Het is mogelijk klein, maar niet te klein. Plus als ze Xbox One als pilot gebruiken om de dienst te verbeteren, kun je het daarna in Windows 10, Windows 10 Mobile, Office, SharePoint en Azure integreren. Wie wil dat nou niet? En waarom is dat niet gewoon prima mogelijk om genoeg aan te kunnen verdienen?

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2015 23:35 ]

Mooie updates op de nieuwe controller :Y

En nog wat leuks om naar uit te kijken :)
Afbeeldingslocatie: http://www.gamed.nl/messages/204963.jpg

• Notna

Notna

Where are you?®

YAY, Marvel Super Heroes was echt super leuk (Zeker voor de kinderen :D ) dus deze gaat er ook weer komen. Ik vond Batman LEGO bijv. dan weer tegen vallen teveel 'black and really really dark gray'

• Mars18
Hmm die deals van NBA en UFC vielen erg tegen in euros.

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 07:18:
Zitten allebei in EA access toch?

• Panini
Mars18 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 07:18:
US Giftcards gebruiken om ze aan te schaffen. ;)

• Mars18
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:51:
[...]

Zitten allebei in EA access toch?
Ja, misschien dat eens proberen

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-11 11:04

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Amazon Frankrijk heeft voor een korte duur de games Rise of the Tomb Raider en Forza Motorsport 6 van hun placeholder datum afgehaald. De Franse afdeling van de webshopketen plaatste Rise of the Tomb Raider op 13 november, terwijl op Forza Motorsport 6 op 18 september stond.

Vays schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:33:
[...]

US Giftcards gebruiken om ze aan te schaffen. ;)
Toch blijf ik dat een irritante manier vinden, want je schaft altijd meer aan dan dat je nodig hebt.

• Notna

Notna

Where are you?®

Martinspire schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:05:
[...]

Toch blijf ik dat een irritante manier vinden, want je schaft altijd meer aan dan dat je nodig hebt.
En gewoon je CC er aan koppelen? Betaal je nooit meer dan je nodig hebt :). Moet je wel een CC hebben maar dat moet niet het probleem zijn denk ik

Notna schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:08:
[...]

En gewoon je CC er aan koppelen? Betaal je nooit meer dan je nodig hebt :). Moet je wel een CC hebben maar dat moet niet het probleem zijn denk ik
CC hebben is 1, CC die werkt is ander verhaal ;)

En wat extra op je tegoed is nooit erg, heb er meestal wel paar dollar nog opstaan, leuk als er iets als DLC te koop is.
Hopelijk zijn dat de echte data, koop ik niets meer voor pCars, wacht ik wel even tot september :P FIFA en Forza, leuke nazomer :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Panini
Martinspire schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:05:
[...]

Irritant zeker. Maar het scheelt toch wel wat centen als je het vergelijkt met de Nederlandse store.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-11 01:06
Precies, een CC hebben is niet het probleem. Echter werken sommige Nederlandse credit cards niet in de US store, dus ben je alsnog gebonden aan het aanschaffen van US gift cards.

Met de huidige wisselkoers maakt het alleen steeds minder uit of je het in de VS of NL koopt, al zijn sommige Nederlandse prijzen wel hoger dan in de VS (aanbieding $24,- vs. €28,- voor bijvoorbeeld FIFA 15 Deluxe). Bij games als Monopoly Fun Pack maakte het geloof ik niet veel uit ($15,- vs. €15,-).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Waarom nemen mensen een Nederlandse CC? Het kost je onnodig veel geld en je loopt veel meer risico's. Neem een CC af bij Skrill en gebruik iDeal om er geld naartoe te sturen wanneer je je CC wilt gebruiken. Op die manier mogen ze gerust je CC stelen, er staat toch alleen maar geld op wanneer je hem wilt gebruiken.

Tevens werkt hij altijd in combinatie met een vpn, dus mooi goedkoop games kopen en nooit meer betalen dan nodig is.

Tomorrow is not today!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:24
Vays schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:17:
[...]

Irritant zeker. Maar het scheelt toch wel wat centen als je het vergelijkt met de Nederlandse store.
Ik koop ze gewoon in de US MS store. Kun je ze bijna per dollar kopen

http://www.microsoftstore...-Card/productID.289171900
Afaik is die van Skrill een prepaid variant, geen volwaardige CC. (ding heet afaik ook mastercard en geen creditcard). En dan zit je nog steeds met je opgegeven adres, daar kan MS ook nog gewoon een keer een block op gooien.

Ik zit al jaren bij Offgamers waar ik m'n cards vandaan haal, makkelijk, snel én met CC :)

• Panini
mobygo76 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:00:
[...]

Ik koop ze gewoon in de US MS store. Kun je ze bijna per dollar kopen

http://www.microsoftstore...-Card/productID.289171900
Koop ze gewoon via verschillende gamekey sites.
Doelde meer op het feit dat, bijvoorbeeld, UFC in de Nederlandse Xbox store gewoon 20 euro kost en via de US store maar 10 dollar.
Royeboi schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:22:
Met de huidige wisselkoers maakt het alleen steeds minder uit of je het in de VS of NL koopt, al zijn sommige Nederlandse prijzen wel hoger dan in de VS (aanbieding $24,- vs. €28,- voor bijvoorbeeld FIFA 15 Deluxe). Bij games als Monopoly Fun Pack maakte het geloof ik niet veel uit ($15,- vs. €15,-).
Rusland is het nieuwe Amerika ;)
Gewoon even hier kijken en dan kiezen waar je je games aanschaft.

Tegoed voor US koop ik al jaren bij www.offgamers.com
Tegoed voor Rusland koop ik bij MS-store Rusland

Vage is dat ik met mijn CC wel Russisch tegoed kan kopen in de MS-store, maar geen rechtstreekse aankopen kan doen op de marketplace |:(

Als je een goed werkende CC hebt kan je ook lekker in Hong Kong en India kopen, dan ben je echt spekkoper !!

• Yaz
justifire schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:35:
[...]

Rusland is het nieuwe Amerika ;)
Gewoon even hier kijken en dan kiezen waar je je games aanschaft.

Tegoed voor US koop ik al jaren bij www.offgamers.com
Tegoed voor Rusland koop ik bij MS-store Rusland

Vage is dat ik met mijn CC wel Russisch tegoed kan kopen in de MS-store, maar geen rechtstreekse aankopen kan doen op de marketplace |:(

Als je een goed werkende CC hebt kan je ook lekker in Hong Kong en India kopen, dan ben je echt spekkoper !!
En waar moet een goedwerkende CC aan voldoen? Is gewoon een Mastercard al goed genoeg? Reden dat ik niet in HK koop is simpelweg de taal tijdens de aanschaf. Ik ben niet zo goed in mandarijn.

Yaz schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:06:
[...]

En waar moet een goedwerkende CC aan voldoen? Is gewoon een Mastercard al goed genoeg? Reden dat ik niet in HK koop is simpelweg de taal tijdens de aanschaf. Ik ben niet zo goed in mandarijn.
Een goedwerkende CC is een CC waar je gewoon overal en alles mee aan kan schaffen :+
Mijn VISA is dat helaas niet }:|

Wat de taal betreft, gebruik zelf Chrome translate.
Enigste wat je hoeft te weten is [Aanschaffen] en [Bevestigen]
De beschrijving van het spel bekijk je natuurlijk gewoon in een andere taal indien gewenst.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 10-06-2015 16:38 ]

Verwijderd

Eerlijk gezegd vind ik regio verandering voor betere deals wel erg richting illegaal downloaden neigen. Wel een lastige discussie omdat regio verschillen in prijs, vooral voor rijke landen, oneerlijk lijken. Maar toch, je koopt een licentie terwijl je de verkoper bewust misleidt over waar je het koopt. Het is voor de makers van het spel ook niet tof dat je zo min mogelijk probeert uit te geven.

Mijnpunt is minder doe het niet en meer moeten we op t.net willen dat uitgebreide discussies over hoe je op een grijs gebied aankopen kan doen worden gevoerd. Discussies over jtags, warez etc mogen ook niet terwijl er wel legitieme redenen kunnen zijn voor beiden.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-11 15:19
Zowel MS ls Sony kennen de buitenlandroute maar doen er niets aan. Verkopen zijn verkopen en door de lagere prijzen worden er volgens mij meer games verkocht. DA:I en HMCC had ik nooit gekocht als ik geen US account zou hebben, nu kon ik beide voor elk 36 euro kopen tijdens een kortingsactie. De volledige prijs zou ik er niet voor betaald hebben.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Dat is ook een beetje mijn gedachte. Met name in de hoogtij dagen van de wisselkoers Dollar/Euro heb ik best veel aangeschaft wat ik anders waarschijnlijk niet had gedaan.

Lekker Ventje schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:18:
Zowel MS ls Sony kennen de buitenlandroute maar doen er niets aan. Verkopen zijn verkopen en door de lagere prijzen worden er volgens mij meer games verkocht. DA:I en HMCC had ik nooit gekocht als ik geen US account zou hebben, nu kon ik beide voor elk 36 euro kopen tijdens een kortingsactie. De volledige prijs zou ik er niet voor betaald hebben.
Ze hebben er wel degelijk wat aan gedaan door Nederlandse creditcards en Paypal te blokkeren in de US store. Dus ja: ze weten het, ze doen er wat aan en balen ervan. Tegen die giftcards kun je weinig doen want dan blokkeer je al snel de verkeerde en het zijn in principe gewoon geldige betaalmiddelen.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:35:
[...]

Ze hebben er wel degelijk wat aan gedaan door Nederlandse creditcards en Paypal te blokkeren in de US store. Dus ja: ze weten het, ze doen er wat aan en balen ervan. Tegen die giftcards kun je weinig doen want dan blokkeer je al snel de verkeerde en het zijn in principe gewoon geldige betaalmiddelen.
Nou ja, ik koop nog gewoon mijn games in de US store met mijn NL CC, wel via de VPN en US adres, maar werkt nog gewoon. Laatste aankoop was the Witcher 3...

[ Voor 4% gewijzigd door harrytasker op 10-06-2015 19:46 ]

harrytasker schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:45:
[...]

Nou ja, ik koop nog gewoon mijn games in de US store met mijn NL CC, wel via de VPN en US adres, maar werkt nog gewoon. Laatste aankoop was the Witcher 3...
Lol, das ook niet bepaald de makkelijkste weg natuurlijk waarvan je wel kunt zeggen dat het niet bepaald legaal meer aanvoelt.

Verder vind ik dat teveel mensen zich richten op de US prijs, waarvan je weet dat daar nooit BTW bij geteld wordt. Als dat wel zo is dan kom je (in de meeste staten) ook gewoon op ongeveer dezelfde prijs als hier uit. En dat maakt dat het zo oneerlijk lijkt.

Verwijderd

Ik snap het argument dat ze anders geen geld hebben gekregen en nu wel 50% van de EU prijs. Niks is minder dan iets immers. Het is eigenlijk alleen geen goed argument. Als ik al mijn muziek voor thuis torrent en vervolgens naar concerten ga van op die manier ontdekte bandjes is dat erg vergelijkbaar. Band is blij met geld voor een kaartje maar het downloaden blijft illegaal.

Ontopic: Xbox Music is een prima alternatief. ;)

@martin Goed punt. Buiten de EU kopen is belastingontduiking. :) MS kan fikse boetes krijgen als er wordt aangetoond dat ze lijdzaam toekeken hoe EU bewoners btw omzeilden door hun producten te kopen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2015 19:54 ]

We betalen onze spellen toch gewoon ?
Als een game bij de Intertoys goedkoper is dan bij de Bart Smit die drie winkels verder zit, haal je hem toch ook bij de Bart Smit ?
Als je echt eerlijk tegenover Microsoft wil zijn zou je je games juist in de US moeten kopen aangezien daar het hoofdkantoor zit O-)

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:52:
Ontopic: Xbox Music is een prima alternatief. ;)
Ik gebruik nu al bijna 2 jaar Xbox Music, er zitten wel wat haakjes en oogjes aan, maar verder werkt het top, zeker nu met Win10, nieuwe design en natuurlijk het hele rechtengezeik dat je sommige nummers niet mag streamen op bepaalde devices, blijft het ideaal om overal je muziek sync te houden.

Wel jammer dat remote display nog steeds niet fijn werkt, PC en tablet doen nog steeds niets, enkel m'n 830 lijkt het soort van te doen (maar kan weer niet landscape).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2015 20:27 ]

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:49:
[...]
Verder vind ik dat teveel mensen zich richten op de US prijs, waarvan je weet dat daar nooit BTW bij geteld wordt.
Nou ja, ik "woon" gewoon in een staat waar je tax betaald, niet te veel maar toch. ;)

Verwijderd

Mede tweakers,

ik heb een probleem met m'n xbone one, als ik dingen als internet explorer,youtube of fifa 15 wil starten blijft hij alleen maar laden. In de andere schermen doet hij alles en hij heeft ook gewoon verbinding.

Iemand een idee??

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:25:
[...]

Ik gebruik nu al bijna 2 jaar Xbox Music, er zitten wel wat haakjes en oogjes aan, maar verder werkt het top, zeker nu met Win10, nieuwe design en natuurlijk het hele rechtengezeik dat je sommige nummers niet mag streamen op bepaalde devices, blijft het ideaal om overal je muziek sync te houden.

Wel jammer dat remote display nog steeds niet fijn werkt, PC en tablet doen nog steeds niets, enkel m'n 830 lijkt het soort van te doen (maar kan weer niet landscape).
Enige minpunt tov Spotify is dat je geen playlists van anderen kunt downloaded. Verder bevalt de strakke layout en gebrek aan Facebook integratie uitstekend.

Nu nog wachten erop dat je muziek kunt spelen tijdens het gamen.

Edit Brothers a tale of two Sons komt naar de One. Aanradertje als je hem nog niet gespeeld hebt!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2015 22:38 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-11 15:19
Martinspire schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:35:
[...]

Dat is volgens mij meer voor de buhne want ze zouden bv ook een IP blokkade in kunnen stellen als ze er echt wat aan zouden willen doen. En als ze dat doen vind ik het jammer maar meer ook niet. Koop ik enkel nog de games die ik écht wil hebben digitaal en de rest komt tweedehands van marktplaats.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Mars18
Gister toch maar EA Access voor een jaar genomen.

NHL , NBA , UFC en FIFA zijn aan het downloaden, duurt lang om te installeren.

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 22:35
Mars18 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 07:05:
Gister toch maar EA Access voor een jaar genomen.

NHL , NBA , UFC en FIFA zijn aan het downloaden, duurt lang om te installeren.
Vergeet Plants va Zombies: Garden Warfare niet, erg fijne shooter!

• Yaz
justifire schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:24:
Heksenjagers, de gratis DLC staat weer in de store :)
[afbeelding]
Jij speelt Witch hunter 3?

Waar vind je de fools gold quest eigenlijk?

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 22:35
Is de season pass van Sunset Overdrive de moeite waard? Vind de game erg leuk, word er niet alleen vrolijk van maar hij speelt ook erg fijn!

• Miesjh

Miesjh

Afbeeldingslocatie: http://cdn.xgn.nl/articles/970/l/logitech-g20-driving-force-aangekondigd-een-racestuur-voor-de-xbox-one-en-pc-73078.jpg
Logitech Xbox One racestuur vanaf oktober te krijgen

Op de PC zijn er al een heleboel mogelijkheden om een zo realistisch mogelijke ervaring van een racesimulatie te hebben. De Xbox One heeft dat nog niet. Daarom komt Logitech met een Xbox One racestuur, die ook geschikt is voor PC: de Logitech G920 Driving Force.

Het racestuur, dat verwacht wordt in oktober voor zowel PC als Xbox One, heeft een met de hand gestikt lederen stuurwiel, dual-motor force feedback en stalen pedalen met koppeling. Perfect voor een game als Project Cars.

De Logitech G920 Driving Force is ook uitgerust met een anti-backlash helical gearing en roestvrijstalen gas-, rem- en koppelingspedalen. Volgens Ujesh Desai, General Manager van de Logitech gaming-divisie, was dit het Xbox One racestuur "waar fans om bleven vragen."

Xbox One racestuur met versnellingspook

Ook is de G920 Driving Force samen met de optionele Driving Force Shifter te gebruiken, een versnellingspook met zes versnellingen waarmee je push-down kunt terugschakelen. De G920 is Logitechs eerste racestuur dat beschikbaar is voor de Xbox One.

Verder zijn er op dit stuur een D-Pad, console-knoppen en semi-automatische shifters geplaatst. Hiermee zou het makkelijk moeten zijn om in-game alle settings aan te passen.

Vanaf oktober te koop

Het stuur heeft een adviesprijs van € 399,- en is vanaf oktober 2015 te koop. Je kunt hem vanaf vandaag al pre-orderen. De Driving Force Shifter zal apart te koop zijn voor een adviesprijs van € 59,-.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-11 15:59

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Mooi dingetje, alleen 400 euro is wel erg prijzig moet ik zeggen. Voor dat geld begin je langzaam aan bij Fanatec prijzen te komen en dat schat ik toch als iets beter materiaal in.

Desondanks eigenlijk het stuur dat ik zoek, alleen de prijs.. pfoee.

Vind overigens de PS4 / PS3 versie mooier

Afbeeldingslocatie: http://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/sites/3/2015/06/G29-G920_Gallery03-980x735.png

[ Voor 24% gewijzigd door Chrosser op 11-06-2015 14:37 ]

• Panini
400 euro, verdomme. Hoop centen dit.
Ik koop dan liever een G27 + Cronusmax denk ik.

Heeft iemand hier ervaring daarmee toevallig?

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10 12:37
Ik heb nog een Smite beta key op overschot voor diegene die hem wil hebben. Laat wel ff weten dat je hem in gebruik hebt zodat anderen niet dubbel proberen aub. De code = 6G747-CPP2R-GR4XW-QQ3C3-CWCFZ

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• Miesjh

Miesjh

Waarom heeft de Xbox versie geen lampjes? Ik wil lampjes.

Pagina: 1 ... 11 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace