• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-11 22:24

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Opuske schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:15:
Ik heb nog een Smite beta key op overschot voor diegene die hem wil hebben. Laat wel ff weten dat je hem in gebruik hebt zodat anderen niet dubbel proberen aub. De code = 6G747-CPP2R-GR4XW-QQ3C3-CWCFZ
Ha gaaf! Deze keer was ik er wel op tijd bij :D Superbedankt!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:10

nexhil

BAM!

Hier nog een smite code:
JWMKV-YF6M9-W49P6-HYY6D-GGMQZ

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-11 10:33
nexhil schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:23:
Hier nog een smite code:
JWMKV-YF6M9-W49P6-HYY6D-GGMQZ
Dankje, zojuist gebruikt :)

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:05
Dan gooi ik mijn Smite code er ook in: HP9PC-DKTRC-JFRW7-YQYK7-77MHZ
Miesjh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:16:
Waarom heeft de Xbox versie geen lampjes? Ik wil lampjes.
Omdat de Playstation spelers toch meestal kinderen / kermisklanten zijn en de Xbox spelers meestal de wat serieuzere gamer dus vandaar de wat zakelijkere versie :+
j/k >:)

Maar even serieus, de PS versie is een stuk uitgebreider dan de Xbox versie en zo op het eerste gezicht zeker wel de betere van de twee !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:55
Komt volgens mij ook doordat de Xbox geen extra knoppen ondersteunt dan degenen die op de reguliere controller zitten.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Rossi46 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:40:
Komt volgens mij ook doordat de Xbox geen extra knoppen ondersteunt dan degenen die op de reguliere controller zitten.
Maar dit is output, geen input :P PS3 had bv met die Move al ondersteuning voor extra data terug naar de controller, neem aan dat de PS4 weinig anders is. Misschien dat ze bij de XBO nog iets hadden kunnen doen met die rumble output van de triggers? (signaal omzetten naar lampjes, et voila).

Zal wel onder druk van MS zijn dat ze de 920 als 'PC' versie neerzetten, de G29 is ook gewoon compatible met PC en neem ik aan ook voor de leds.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 21:06

Mikayu

.srt

Lachen als ze dan even duur zijn..

• Rossi46
Mikayu schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:54:
Lachen als ze dan even duur zijn..
Oh ga daar maar wel vanuit. Om de één of andere manier worden de X1 gebruikers met stuurtjes altijd genaaid. Bij Thrustmaster precies hetzelfde. De PS4 variant van het TX stuurtje heeft een kwalitatief veel beter stuurwiel. En gewoon tegen dezelfde prijs...

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Leuk nieuws van E3
Op dit moment wordt het apparaat geleverd met een Xbox One-controller en een draadloze pc-adapter. Windows 10 heeft in ieder geval native Oculus Rift-support, vertelt hoofd van de Xbox-divisie van Microsoft Phil Spencer. Het is mogelijk om Xbox One-games te streamen naar de bril, net zoals nu mogelijk is via de pc.
En welk apparaat precies? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Ah ik dacht de Hololens :P Maar toch netjes dat ze dat ding ook groot accepteren, hoe meer support naar Win10, hoe beter dat natuurlijk ook weer is voor MS.

Er zitten wel wat adders onder het gras met deze aankondiging. Het is nu niet zo dat ineens games in 3d zijn voor de oculus.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Nee ok, maar ondersteuning voor de Oculus voor Xbox One komt wel dichterbij. En ergens snap ik het wel dat ze het op deze manier doen. In ieder geval mooi dat meer mensen nu de Xbox One controller gaan ervaren ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

De Xbox One controller gebruiken is zowiezo de meest praktische keuze.
99% van de PC games ondersteunt de XYAB knoppenlayout.
Xbox Controller aansluiten en spelen maar !
Heb me niet zo verdiept in die Oculus maar zit daar soms een videoprocessor ingebouwd die krachtig genoeg is om Xbox video output om te zetten en daar twee schermen mee aan te kunnen sturen op 60 fps ?
Of werkt het puur en alleen via een externe pc ?
Dan zie ik nl niet in waarom je niet meteen vanaf de pc zou spelen, aangezien de Xbox controller dus ook al op de pc werkt, en meeste titels van MS zowel worden uitgebracht voor de Xbox als Windows.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 08:41:
De Xbox One controller gebruiken is zowiezo de meest praktische keuze.
99% van de PC games ondersteunt de XYAB knoppenlayout.
Xbox Controller aansluiten en spelen maar !
Heb me niet zo verdiept in die Oculus maar zit daar soms een videoprocessor ingebouwd die krachtig genoeg is om Xbox video output om te zetten en daar twee schermen mee aan te kunnen sturen op 60 fps ?
Of werkt het puur en alleen via een externe pc ?
Dan zie ik nl niet in waarom je niet meteen vanaf de pc zou spelen, aangezien de Xbox controller dus ook al op de pc werkt, en meeste titels van MS zowel worden uitgebracht voor de Xbox als Windows.
Je hebt een PC nodig om te streamen, en daarmee is het nog steeds geen 3d beeld volgens mij?

• X-Fighter
uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:09:
[...]

Je hebt een PC nodig om te streamen, en daarmee is het nog steeds geen 3d beeld volgens mij?
Dat is het inderdaad nog niet. Op dit moment als je games streamt, dan zit je in je eigen "cinema", beetje gimmick achtig. Het ziet er dan zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/venturebeat.com/wp-content/uploads/2015/06/Oculus-Xbox-ONe.png?fit=780%2C9999

Maar belangrijker hier aan is, dat ze nu wel een VR bril hebben om naar te streamen. Dus dit geeft de mogelijkheid om echte 3D VR games te maken, en die te spelen via Oculus Rift

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
En als je een beetje let op de details "...en een draadloze pc-adapter". Jaaaa! Daar zit ik al een hele tijd op te wachten. Ik gebruik namelijk voor de pc games gewoon mijn X1 controller. Maar hoe lekker zou het zijn als ik ook gewoon eventjes naar de tv kan lopen en daar kan spelen, zonder zo een kabeltje die nog aan mijn pc hangt (PC aangesloten aan monitor en TV).

Ik weet trouwens wel dat het een tijdje geleden is aangekondigd, maar het is akelig stil geweest tot nu toe hierover.

[ Voor 6% gewijzigd door Kartale op 12-06-2015 09:29 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:29

BM

Moderator Spielerij
Kartale schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:28:
[...]

En als je een beetje let op de details "...en een draadloze pc-adapter". Jaaaa! Daar zit ik al een hele tijd op te wachten. Ik gebruik namelijk voor de pc games gewoon mijn X1 controller.
Die had MS dan zelf ook al aangekondigd paar dagen terug, gelijk met de 1TB Xbox One versie ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
BM schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:38:
[...]

Die had MS dan zelf ook al aangekondigd paar dagen terug, gelijk met de 1TB Xbox One versie ;)
Ja, ik sliep toen dan haha. Even kijken wat ze als release periode hebben aangegeven.
Microsoft just announced its new version of its Xbox One Wireless Controller, but starting this fall, Windows 10 gamers will be able to use it as well to play games. The company today announced plans to sell the Xbox Wireless Adapter for Windows later this year for $24.99. [Windowscentral]
Nog geen duidelijkheid dus. Wel compatible met 'oude' en nieuwe volgens artikel.

[ Voor 45% gewijzigd door Kartale op 12-06-2015 09:43 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Ergens mis ik dat 3D nog niet, films blijven 'nep' (lagen op elkaar), geen idee of hetzelfde effect is in games, maar dat hoeft voor mij.

• Mikayu

Mikayu

.srt

Natuurlijk is het nog steeds net zo nep. Zo lang je er niet omheen/langs kunt kijken vind ik het geen 3D

• X-Fighter
SinergyX schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:42:
Ergens mis ik dat 3D nog niet, films blijven 'nep' (lagen op elkaar), geen idee of hetzelfde effect is in games, maar dat hoeft voor mij.
Ik vind 3D ook niet de juiste term, het is gewoon virtual reality. Je bevindt je in de wereld, ipv er buiten. Ik begrijp trouwens het nut niet van VR games waarbij het niet first person is

[ Voor 16% gewijzigd door X-Fighter op 12-06-2015 09:53 ]

VR kan toch ook gewoon in 3D zijn, 3rd person zou ik dan ook geen probleem vinden, als ze van dat hele kijkdoos-effect af kunnen komen.

Hadden ze niet gewoon een HDMI-ingang op die rift kunnen plakken? :P

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11 21:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb een Forza Motorsport 6 topic aangemaakt met de info die er tot nu toe bekend is.

[Xbox one] Forza motorsport 6

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:25

Willybubba

Nut up or shut up.

Gisteren een Fable Legends beta code gekregen... Eens kijken of het wat is.

En die VR aankondiging... Dan ga ik in minj huiskamer, in een virtuele huiskamer, XBox One games doen, niet in VR. Why.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• X-Fighter
SinergyX schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:18:
VR kan toch ook gewoon in 3D zijn, 3rd person zou ik dan ook geen probleem vinden, als ze van dat hele kijkdoos-effect af kunnen komen.

Hadden ze niet gewoon een HDMI-ingang op die rift kunnen plakken? :P
Ik begrijp het nut gewoon niet van 3rd person in VR. Beetje liggen rondkijken terwijl je character blijft staan op zijn plaats, en dus uit zicht is :s

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:40

Winkiller

De Mopperpot

• Mikayu

Mikayu

.srt

v8power67 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:58:
Heb een Forza Motorsport 6 topic aangemaakt met de info die er tot nu toe bekend is.

[Xbox one] Forza motorsport 6
Eens kijken of dit keer de E3 graphics wel overeenkomen met hetgene wij thuis op beeld krijgen..

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11 21:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

Mikayu schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:50:
[...]

Eens kijken of dit keer de E3 graphics wel overeenkomen met hetgene wij thuis op beeld krijgen..
Ach was een grote heisa over dat het downgraded was. Maar denk dat ze gewoon tekort de tijd hadden de x1 goed onder de knie te krijgen. En om dus stabiel 1080p60 te halen wat ze dus wel als een van de weinige op de consoles doen( als enige als je naar racers kijkt).
En hij releasde in 2013 vind ik een kleine downgrade niet zo erg. Het was geen watchdogs of andere ubisoft downgrades.

Denk dat als we kijken naar horizon 2. En ervan uitgaan dat ze de x1 veel beter kennen. Dan is een horizon 2 graphics icm de aangekondigde upgrades en dan stabiel 1080p60 niet onmogelijk. En mogelijk een kleine graphics bump erboven op.
Alleen denk ik niet dat fm6 4xmsaa zal hebben zoals horizon. Dat zal wel fxaa of hooguit 2xmsaa worden.

Ik ben in iederngeval erg benieuwd naar de game. Zal vast stukken beter worden dan fm5 en horizon 2. Gewoon nachtracen met regen op de nordschleife zzou al super bruut zijn!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:22

Kalkie

NLMP

Voor liefhebbers van een Smite key:
79KDJ-92HDD-3HRDC-MK2PJ-CVHCZ

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Willybubba schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:11:
Gisteren een Fable Legends beta code gekregen... Eens kijken of het wat is.
Ik vond het in ieder geval drie keer niks.
Naar mijn idee totaal geen inhoud en het vechtsysteem is erg repetetief.

Verwijderd

v8power67 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:37:
[...]

Ach was een grote heisa over dat het downgraded was. Maar denk dat ze gewoon tekort de tijd hadden de x1 goed onder de knie te krijgen. En om dus stabiel 1080p60 te halen wat ze dus wel als een van de weinige op de consoles doen( als enige als je naar racers kijkt).
En hij releasde in 2013 vind ik een kleine downgrade niet zo erg. Het was geen watchdogs of andere ubisoft downgrades.

Denk dat als we kijken naar horizon 2. En ervan uitgaan dat ze de x1 veel beter kennen. Dan is een horizon 2 graphics icm de aangekondigde upgrades en dan stabiel 1080p60 niet onmogelijk. En mogelijk een kleine graphics bump erboven op.
Alleen denk ik niet dat fm6 4xmsaa zal hebben zoals horizon. Dat zal wel fxaa of hooguit 2xmsaa worden.

Ik ben in iederngeval erg benieuwd naar de game. Zal vast stukken beter worden dan fm5 en horizon 2. Gewoon nachtracen met regen op de nordschleife zzou al super bruut zijn!!
Jouw post beeldt het downgraden van resolutie prachtig uit.(Taal)technisch klopt er geen flikker van en toch is er ergens iets van te begrijpen.

@justifire Als ik toch bezig ben: dit is de tweede keer dat je zegt dat Fable repetitief is. (Zo spel je dat.)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2015 23:15 . Reden: Niet heel veel ]

• Rossi46
:D

Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 23:08:
[...]
@justifire Als ik toch bezig ben: dit is de tweede keer dat je zegt dat Fable repetitief is. (Zo spel je dat.)
Je kan je er maar druk over maken...
Vandaag wel met het goede been uit bed gestapt :?

Ben gewoon benieuwd of Willybubba mijn mening deelt of juist een totaal andere ervaring heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 13-06-2015 09:42 ]

Niet vechten dames! Nu een week geen games voor mij! Helaas mis ik dan ook wel de E3. Dus na vakantie de persco maar gaan kijken.

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 09:40:
[...]

Je kan je er maar druk over maken...
Vandaag wel met het goede been uit bed gestapt :?

Ben gewoon benieuwd of Willybubba mijn mening deelt of juist een totaal andere ervaring heeft.
Meer half zat. Was niet verkeerd bedoeld hoor. ;)

• nexhil

nexhil

BAM!

Zojuist lego jurassic park voor 42 euro besteld bij de wehkamp met de code 'sunny' die geeft 10 euro korting vanaf 40 euro.

Het blijven grappige games! :D
Code werkt ook op andere games etc.

[ Voor 22% gewijzigd door nexhil op 13-06-2015 17:38 ]

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Mijn console en voeding gaan maandag retour naar MS voor een swap. Iemand ervaring mee hoelang dit duurt? Ze zeiden zelf 2 tot 3 weken......

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

SpoekGTi schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 22:25:
Mijn console en voeding gaan maandag retour naar MS voor een swap. Iemand ervaring mee hoelang dit duurt? Ze zeiden zelf 2 tot 3 weken......
1 tot 3 weken....

Dat klopt wel aardig

Cogitationis poenam nemo patitur

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:58
Vanwege die tijdsduur had ik eerst een nieuwe besteld, en toen ik die binnen had de kapotte voor herstel weggestuurd ( en een nieuwe terug gekregen)

Maar goed, ik had ook alleen last van een lawaaierige ventilator.

Nu heb ik iig een reserve liggen voor het geval dat.

[ Voor 11% gewijzigd door LuisjeNL op 13-06-2015 23:11 ]

Lichtpuntje...

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
LuisjeNL schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:09:
Vanwege die tijdsduur had ik eerst een nieuwe besteld, en toen ik die binnen had de kapotte voor herstel weggestuurd ( en een nieuwe terug gekregen)

Mwah dat gaat me nou net ff te ver voor mij :P

Ik wacht wel.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• LuisjeNL
Wilde hem eerst verkopen, maar dat kan later ook nog wel een keer, dus vandaar;)

Lichtpuntje...

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:31

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

LuisjeNL schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:09:

Je kon ook gewoon een avances Exchange aanvragen. Krijg je eerst een nieuwe X11 daarna kan je de kapotte opsturen

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• LuisjeNL
Ow heb het trouwens wel over de adapter en niet over de x1

Lichtpuntje...

Vet ! 8)

En uitkijken naar 10 November :Y

[ Voor 42% gewijzigd door justifire op 15-06-2015 07:33 ]

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-11 07:46
Fallout 4.... Ik kijk er nu al naar uit.
Mooie gameplay video. VATS blijft toch echt een leuke toevoeging aan combat in mijn mening.
Beelden zien er toch echt wel netjes uit hoor.

Verwijderd

Titanfall is gratis via EA Access. Nog niet via de hub wel als je Titanfall in store bekijkt.
Doom ziet er wel weer lekker over de top uit en Fallout ziet er ook herkenbaar uit. Beiden heb ik niks mee, maar klopt het dat Doom een soort Mirrors Edge achtige movement erbij krijgt? Vraag me af hoe dat uit gaat pakken.
Bij Fallout vind ik het jammer dat er niet gewoon coop in zit. Lijkt me zoveel leuker om dit samen met anderen te doen.

En dat Titanfall gratis wordt is wel goed nieuws, dan is er weer wat slachtvee in de servers zodat je niet tegen allemaal no-lifers zit te spelen. Misschien dat ik toch eens ga kijken. Heb ook alle DLC, dus dat is verder prima, al lijkt me dat die EA Access versie wel zonder DLC zal zijn.

Vanavond in ieder geval de Microsoft Persconferentie. Rond die tijd zal er ook wel weer flink gebabbeld worden in de GoTLive Slack, dus mocht je mee willen babbelen dan kun je naar www.gotlive.nl gaan om je aan te melden.
offtopic:
Slack is dus eigenlijk "IRC on steroids", een handige moderne communicatietool

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 11:16 ]

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:32
Hebben nog meer mensen last van het disconnecten van de controller? Het leek een tijdje beter te gaan, maar het gebeurd nu toch weer regelmatig. Tijdens fifa is het irritant, maar meer niet. In project cars is het gewoon kut omdat je meteen van de baan knalt. Van de week gebeurde het midden in een bocht en dan gaat de auto alleen maar rechtdoor..

Zowel de xbox als de controllers zijn voorzien van de laatste firmware.
The Jackel schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:25:
Hebben nog meer mensen last van het disconnecten van de controller? Het leek een tijdje beter te gaan, maar het gebeurd nu toch weer regelmatig. Tijdens fifa is het irritant, maar meer niet. In project cars is het gewoon kut omdat je meteen van de baan knalt. Van de week gebeurde het midden in een bocht en dan gaat de auto alleen maar rechtdoor..

Gebruik je batterijen of accu? Misschien dat die wat los zit?

Verwijderd

The Jackel schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:25:

Ik heb het ook regelmatig sinds een week. Gebeurt ook met plug and play laadkabel erin.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-11 11:04

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:43:
[...]

Ik heb het ook regelmatig sinds een week. Gebeurt ook met plug and play laadkabel erin.
Heb er ook sinds afgelopen week ook last van. :F

Xbox Live: Miesjh NL

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 22:35
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:43:
[...]

He? Met kabel zou hij toch alles over de kabel moeten gooien en niet meer wireless? Dan gaan die problemen nog wat dieper en verder dan ik had gedacht!

Verwijderd

SpankmasterC schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:36:
[...]

He? Met kabel zou hij toch alles over de kabel moeten gooien en niet meer wireless? Dan gaan die problemen nog wat dieper en verder dan ik had gedacht!
Is een preview probleem gok ik. Is verder geen ramp. Bij mij herstelt hij het contact na 2 seconde weer automatisch.

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:32
Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:28:
[...]

Gebruik je batterijen of accu? Misschien dat die wat los zit?
Ik heb een accu in de controller. Het gebeurd bij beide controllers en ik zit niet in het preview program.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:04:
Doom ziet er wel weer lekker over de top uit en Fallout ziet er ook herkenbaar uit. Beiden heb ik niks mee, maar klopt het dat Doom een soort Mirrors Edge achtige movement erbij krijgt? Vraag me af hoe dat uit gaat pakken.
Bij Fallout vind ik het jammer dat er niet gewoon coop in zit. Lijkt me zoveel leuker om dit samen met anderen te doen.

En dat Titanfall gratis wordt is wel goed nieuws, dan is er weer wat slachtvee in de servers zodat je niet tegen allemaal no-lifers zit te spelen. Misschien dat ik toch eens ga kijken. Heb ook alle DLC, dus dat is verder prima, al lijkt me dat die EA Access versie wel zonder DLC zal zijn.

Vanavond in ieder geval de Microsoft Persconferentie. Rond die tijd zal er ook wel weer flink gebabbeld worden in de GoTLive Slack, dus mocht je mee willen babbelen dan kun je naar www.gotlive.nl gaan om je aan te melden.
offtopic:
Slack is dus eigenlijk "IRC on steroids", een handige moderne communicatietool
Had Titanfall een tijd geleden eens opgepikt voor een zacht prijsje en gisteren voor het eerst opgestart en een potje of 5 gespeeld. Zat dan wel in die "beginners" lobby maar moeilijk vond ik het zeker niet. De meeste waren allemaal level 30 plus dus die hadden wel wat ervaring.

Rustig met een boog omlopen en niemand die je doorheeft :+ Vind het alleen jammer dat je niet ergens je kills opgeteld kan zien

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
Over E3 gesproken, ik zie allemaal verschillende tijden langs komen... Weet alleen niet welke ik nou moet hebben :( iemand die mij de tijd kan noemen?

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:33

McBoom

Broem

18:30

The ramblings of an idiot

• Famous

Famous

R 400+

mfreriks schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:58:
Over E3 gesproken, ik zie allemaal verschillende tijden langs komen... Weet alleen niet welke ik nou moet hebben :( iemand die mij de tijd kan noemen?
Microsoft: 15 juni om 18.30 uur Nederlandse tijd

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

mfreriks schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:58:
MS - 18:30.
EA - 22:00.
UBI - 00:00
Sony - 03:00
Ninty - 18:00
SE - 19:00

Hebben krijgen we meer nieuws omtrent W10 op de X1 en hoe we kunnen streamen naar/gamen op o.a. de laptop/pc

[ Voor 76% gewijzigd door crzyhiphopazn op 15-06-2015 13:11 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-11 15:14
Ik blijf mijn Xbox one gekocht december 2014 raar vinden. Vaak loopt die in het Xbox Menu gewoon vast, dan kan ik hem uitzetten en daarna werkt die dan weer wel. Eerst dacht ik dat het lag aan me slechte internet verbinding, maar ook beneden bij de router loopt die af en toe vast.

En gister verwijder ik een spel, en zie ik pas nadat ik hem opnieuw opstart dat er ruimte op de harde schijf vrij is. Kan het ook zijn dat de Xbox One traag wordt als er weinig vrije ruimte over is?

Verder UFC is een leuk spel, maar wat raar dat je niet een career kan starten met een vrouw.
NHL is erg mooi, en speelt lekker weg, NBA is nog lastig voor me ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Mars18 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:14:
Ik blijf mijn Xbox one gekocht december 2014 raar vinden. Vaak loopt die in het Xbox Menu gewoon vast, dan kan ik hem uitzetten en daarna werkt die dan weer wel. Eerst dacht ik dat het lag aan me slechte internet verbinding, maar ook beneden bij de router loopt die af en toe vast.

En gister verwijder ik een spel, en zie ik pas nadat ik hem opnieuw opstart dat er ruimte op de harde schijf vrij is. Kan het ook zijn dat de Xbox One traag wordt als er weinig vrije ruimte over is?

Verder UFC is een leuk spel, maar wat raar dat je niet een career kan starten met een vrouw.
NHL is erg mooi, en speelt lekker weg, NBA is nog lastig voor me ;)
Draai je ook de preview update op je X1?

• Mars18
crzyhiphopazn schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:17:
[...]

Draai je ook de preview update op je X1?
Nee, ik heb me nergens voor opgegeven.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Mars18 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:19:
[...]

Nee, ik heb me nergens voor opgegeven.
Oke anders had ik namelijk kunnen zeggen dat het aan een preview update zou kunnen liggen.
Misschien dat je X1 cache legen helpt?
Volgens mij was dat 8 seconden lang de aan/uitknop aan te raken wanneer je het wilt uitmaken.

http://www.ign.com/wikis/...hen_Experiencing_Problems

-UPDATE-
Blijkbaar dus 10 seconden.

[ Voor 4% gewijzigd door crzyhiphopazn op 15-06-2015 13:28 ]

• Mars18
crzyhiphopazn schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:28:
[...]

Oke anders had ik namelijk kunnen zeggen dat het aan een preview update zou kunnen liggen.
Misschien dat je X1 cache legen helpt?
Volgens mij was dat 8 seconden lang de aan/uitknop aan te raken wanneer je het wilt uitmaken.

http://www.ign.com/wikis/...hen_Experiencing_Problems

-UPDATE-
Blijkbaar dus 10 seconden.
Dat ga ik proberen.
Misschien helpt een reset naar fabrieksinstellingen nog. Heb nu weinig plezier aan de Xbox One en raak hem daardoor bijna niet aan.

Verwijderd

Naast TF is GoT episode 1 nu gratis via xbox.com. :)

Is de moeite van spelen waard.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2015 14:03 ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:03:
Naast TF is GoT episode 1 nu gratis via xbox.com. :)

Is de moeite van spelen waard.
Voor de luie mensen onder ons:
Xbox.com - Xbox One - Game of Thrones Episode 1

Ben benieuwd :D

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 23:24
Goeie actie dat Titanfall gratis is via EAaccess. Het is momenteel erg rustig met soms maar een paar honderd mensen in de lobby.
Goeie actie is natuurlijk dat alle dlc gratis is. Dus iedereen kan alle mappen spelen.
Ik ga het binnenkort weer opstarten, ik blijf het stukken beter vinden dan COD.

• Famous

Famous

R 400+

Smite codes :D

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Graag laten weten wanneer je een code gebruikt ;)

• X-Fighter
Xbox One gaat mss een collectie van oude Rare games krijgen.
Rare Xbox One Collection Will Be Announced at E3 2015 - Report
It will reportedly include up to 30 games, including Banjo-Kazooie, Perfect Dark, Kameo, and Battletoads.
by Eddie Makuch on June 15, 2015

Just a couple hours before Microsoft's E3 2015 briefing kicks off later this morning, Kotaku reports that one of Microsoft's special announcements will be a Rare game collection for Xbox One.

It will reportedly include up to 30 games, including Banjo-Kazooie, Perfect Dark, Blast Corps, Kameo, and Battletoads.

Rare-developed games like GoldenEye and Donkey Kong are not expected to be included in the package, since they are owned by other companies. Visit Kotaku for the full story.

The collection is supposedly meant to celebrate Rare's 30th anniversary. The studio opened in 1985.

Rare is also working on a brand new game, which was previously described as "ambitious" and "unique" among other things.

Microsoft's E3 2015 briefing begins at 9:30 AM PDT / 12:30 PM EDT today. GameSpot will have all the news from the show for you as it's announced.

E3 kicked off last night with Bethesda's briefing--get all the Doom, Fallout, and Elder Scrolls news in this roundup.
Zou wel echt fantastisch zijn
Mars18 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:30:
[...]
Dat ga ik proberen.
Misschien helpt een reset naar fabrieksinstellingen nog. Heb nu weinig plezier aan de Xbox One en raak hem daardoor bijna niet aan.
Probleem komt mij iets te bekend voor :P
Gewoon een advanced exchange aanvragen, heb je donderdag een vervangende console in huis en zijn de problemen als sneeuw voor de zon vertrokken.

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Zometeen om 18:30 de Xbox E3 briefing:
http://www.xbox.com/nl-NL/e3
App op je XBO staat ook prominent aanwezig :) Het is weer die interactieve versie, misschien wat directe links tijdens de show? :)

SinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:16:
[...]

App op je XBO staat ook prominent aanwezig :) Het is weer die interactieve versie, misschien wat directe links tijdens de show? :)
Geef maar aan als er iets is, dan wissel ik wel :P
Voorlopig kijkt het fijner op mn pc (al zitten ze aan dezelfde monitor)

En daar is BC 360 :D :D

• Famous

Famous

R 400+

Hij blijft hier maar bufferen ...

Apple schakelde een plugin uit.. Nu doet die het wel :D

[ Voor 50% gewijzigd door Famous op 15-06-2015 18:49 ]

Die had ik effe niet verwacht. Al sta ik er ook niet echt om te springen, omdat ik die games toch wel uit heb.

Yes !!!
Xbox 360 games op de Xbox One *O* *O* *O*
Hoe vet is dat !
Streetfighter IV :Y

[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 15-06-2015 18:50 ]

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Elite controller! Woow!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:46
GVD ik wil die livestream kijken begint er ineens zo'n spaanse klootzak doorheen te praten :r

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:04
MS heeft al gewonnen, ik ben al happy. Ahha damnn.

• X-Fighter
Ramon schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:52:
GVD ik wil die livestream kijken begint er ineens zo'n spaanse klootzak doorheen te praten :r
Heb het daardoor afgezet, ben aant streamen op laptop nu

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49
Die controller is echt nice! leuk ook dat je hem kan customizen naar jou eigen speelstijl en vooral de games die je speelt

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-11 14:04
justifire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:49:
Yes !!!
Xbox 360 games op de Xbox One *O* *O* *O*
Hoe vet is dat !
Streetfighter IV :Y
Hier ben ik nu blij mee!!
Ondanks dat ik weinig hoop had op bwc toch al mijn 360 games bewaard :D

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:46
X-Fighter schreef op maandag 15 juni 2015 @ 18:53:
[...]

Heb het daardoor afgezet, ben aant streamen op laptop nu
De app herstarten heeft voorlopig geholpen. Wel mooi dat je het blijkbaar niet kan instellen. Alsof spaanse gamers geen engels kunnen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-11 15:19
Maar begrijp ik het goed dat je afhankelijk bent van de titels die MS beschikbaar stelt en dat je niet zomaar je 360 game er in kunt doen?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• nexhil

nexhil

BAM!

Stream begin opeens in 8 talen te praten. Snel naar boven de 360 opstarten. Moet ik eerst updaten. Na de update begeeft de HD het gewoon #thestruggleisreal

• Famous

Famous

R 400+

EA acces weekje gratis :+ Jammer dat ik momenteel nog z'n kut verbinding heb hier..
Moet ik eerst halve dag wachten tot de game klaar is met downloaden :/

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:33

McBoom

Broem

Ik heb 'm via de Twitch-app op de One draaien, probleemloos :)

The ramblings of an idiot

• Lekker Ventje
Ik heb via de app op de XBO een uitstekende HD stream.

Een bundel van een XBO met die Ford zou niet verkeerd zijn😁

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:42
Forza 6 nu!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Prachtige auto!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:05:
Ik heb via de app op de XBO een uitstekende HD stream.
Inderdaad perfecte stream!

• Lekker Ventje
Hopelijk snel meer info over de circuits in Forza en de Mazda 787B standaard in de game ipv als dlc.

Pagina: 1 ... 12 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace