• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:42
Oh heerlijk dit.. Zouden ze het realisme meer naar boven hebben gebracht?
Lekker Ventje schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:01:
Maar begrijp ik het goed dat je afhankelijk bent van de titels die MS beschikbaar stelt en dat je niet zomaar je 360 game er in kunt doen?
Jup, alles wordt digitaal beschikbaar. Disk erin en als die game beschikbaar is, krijg je hem digitaal.

Oude publisher hoeft alleen groen licht te geven hiervoor.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2015 19:13 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Pepe Le Pew!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Leuk accent :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Boinkie
Wordt weer een aanslag op de portemonnee al die games.. Forza 6, Rainbow Six, The Division :P

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:36
SinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:12:
[...]

Jup, alles wordt digitaal beschikbaar. Disk erin en als die game beschikbaar is, krijg je hem digitaal.

Oude publisher hoeft alleen groen licht te geven hiervoor.
Gaat is dan verder waar je op de 360 gebleven was? Moet FM4 nog verder spelen maar heb geen zin in die "herrie" van de 360 nu ik de XBO en PS4 gewend ben :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:15:
[...]

Gaat is dan verder waar je op de 360 gebleven was? Moet FM4 nog verder spelen maar heb geen zin in die "herrie" van de 360 nu ik de XBO en PS4 gewend ben :)
Misschien met de MS games wel, maar kans is vrij klein.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Morgen even testen die Xbox 360 spellen op de Xbox One (Preview Member)

Als dat goed werkt doe ik mijn Xbox 360 Slim in de verkoop.

• Lekker Ventje
SinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:17:
[...]

Misschien met de MS games wel, maar kans is vrij klein.
De gegevens van FM 4 staan op de server volgens mij dus wie weet.

Heb Red Dead Redemption nog niet gespeeld. Effe een tweedehandsje scoren en spelen maar.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Famous

Famous

R 400+

Wat staat er nu dan op het podium :D

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49
Daar zeg je wat! Eindelijk weer Red Dead Redemption spelen! *O*

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:31
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:19:
Morgen even testen die Xbox 360 spellen op de Xbox One (Preview Member)

Als dat goed werkt doe ik mijn Xbox 360 Slim in de verkoop.
Haha dat idee heb ik ook juist bedacht.
Als mijn meeste games werken en ze kunnen online dan gaat de 360 eruit.
Alleen heb ik nog niet begrepen of we ook party chat kunnen doen met 360 en de one samen

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Cuphead! Lijkt me erg leuk!

• Famous

Famous

R 400+

Zag er uit als een stressvolle game! :*)

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
init schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 15:53:
Ik heb sinds een tijdje last van erge hoge latency (157ms). Dit is op bijv. mijn laptop niet het geval (11ms). Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen? Ik heb al contact gehad met Xbox support maar zij geven aan dat ik mijn console moet opsturen, waar ik natuurlijk niet echt behoefte aan heb (tenzij het echt niet anders kan).
Omdat mijn probleem nog niet is opgelost heb ik er een apart topic voor gemaakt. Link

• Lekker Ventje
Cuphead heeft een geweldig leuk sfeertje.

• harrytasker
  • Niet online
TR.... Xbox exclusive...!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik ga toch maar ff ergens een invite scoren voor deelname aan preview programma van xbox haha

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:30
Lara ziet er wel weer anders uit dan in de vorige game.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Ramon schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:32:
Lara ziet er wel weer anders uit dan in de vorige game.
Maar in die game heeft ze er ook 10x anders uit gezien ;)
Ziet er wel weer lekker chaotisch uit

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 19:33 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• harrytasker
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:32:
[...]

Voor dit jaar inderdaad, in 2016 komt ie wel naar PS4. Maar dan heb je daar toch Uncharted
Vreemd staat toch echt exclusive...

• Lekker Ventje
Duimen voor een nieuwe Viva Piñata.

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
harrytasker schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:36:
[...]

Vreemd staat toch echt exclusive...
Er staat exclusive holiday 2015 :)

• harrytasker
  • Niet online
Hololens is echt sick...

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

GEARS!

• Arn0uDz
  • Nu online
Mijn Xbox One ging zonet aan door een voice command van die E3 presentatie, haha.

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Beetje donker allemaal

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:10

nexhil

BAM!

Chaiiiiiinsaaaaaw motherfuckers! WHAHAHAHa!!! sorry Gears blijft een kekke game.

Ik ben blij met deze E3!

Hoopte wel een beetje op streaming met win 10. Maar die komt in de komende dagen nog wel denk ik.

[ Voor 46% gewijzigd door nexhil op 15-06-2015 20:01 ]

Gears4 zag er goed uit

[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 15-06-2015 20:06 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Wat vonden we er zoal van?
Wel aardige games ertussen. Wel een paar die me weinig boeien, maar Forza en Tomb Raider zagen er top uit. Verder wil ik die piratengame ook in de gaten houden.
Halo zag er ook cool uit, maar net als Gears is dat eigenlijk niet echt mn ding (ondanks dat ik ze gewoon allemaal gespeeld heb).
Backwards compatibility is nice, maar daar doe ik het niet meer voor. Al die games heb ik wel klaar en heb ik weinig interesse om die nog eens te doen. Verder is dat early access programma wel tof, gaat mooie games opleveren.

En natuurlijk ben ik nog benieuwd naar de nieuw User Experience, maar dat wordt dus Xbox Daily in de gaten houden.

Qua najaar hebben ze in ieder geval wat mooie toppers staan en ik denk dat Sony daar nog een behoorlijke korrel aan gaat hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 20:09 ]

• Jaguar645
Gears gaat weer leuk coop spelen worden :P

• Lekker Ventje
Had gehoopt op een nieuwe Viva Piñata maar wie weet wat Gamescon ons brengt. Later dit jaar het schijfje maar in de XBO stoppen en dan de eerste weer spelen :)

Ben tevreden met wat ik gezien heb al hoop ik dat die elite controller in meerdere kleuren te verkrijgen is.
Ik ga er vanuit dat we de komende dagen meer info over FM6 gaan krijgen want dat was errug karig nu. Ik wil weten wat de bonus is en wat de circuits zijn. Auto's boeien me niet zo, geef me een Evo, Impreza en 787B en ik ben tevreden :)

Had daarstraks een extra vakantiebriefje van het werk meegenomen en kan die morgen in gaan leveren. In september en oktober mag ik geen vrij nemen maar dat haal ik daarna wel in. Genoeg nieuw spul voor de XBO en in de herfst komt ook Tales voor de PS4 uit. Luxeprobleem!

• Boinkie
Ben helaas niet zo van Gears. Zag er wel goed uit! Nu nog hopen op een spotify app.. maar gezien de ps4 exclusive zal die er wel niet komen.. Dan maar hopen op apple music ;)

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 16:02
BC, kunnen we dan ook maandelijks de Xbox 360 games for gold downloaden op de One?

Xbox Live Knalle Arie

• Jaguar645
Ik gok haast van wel (of anders wel zodra ze geschikt zijn en op de lijst komen :P)
Marvie schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:10:
BC, kunnen we dan ook maandelijks de Xbox 360 games for gold downloaden op de One?
Denk niet dat hele BC zo rap gaat lopen, denk dat het gewoon een antwoord is op mogelijke streaming wat Sony gaat laten zien.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Het is best raar dat ze buiten de bekende games niet echt iets nieuws toonde. Wel natuurlijk de game die van de makers van Metroid komt. Buiten een aantal features zoals native BC is netjes gedaan. Persoonlijk hoop ik dat Sony naast PS Now ook nog met native BC komt.

Moet eerlijk zeggen (als Sony fan), dat Microsoft het heel netjes heeft gedaan! Maar ik moet eerlijk zeggen..als BC 1 van de top aankondigen moet zijn, dan is er wel iets mis. Persoonlijk hoopte ik wel op meer first party aankondigen en dan vooral met nieuwe games.

Op een dag komt er vast ook nog een Xbox One in huis. Moet wel eerlijk zeggen dat Sony ze makkelijk qua games kan toppen vanavond en ook zeker met Morpheus en andere aankondigingen.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 21:06

Mikayu

.srt

Beter heeft die elite controller geen last van disconnects..
Volgens mij ligt het aan mijn speelstyle ofzo? Vriendin heeft dit probleem nooit

• Lekker Ventje
Ik weet niet of dat een trend gaat worden maar ik vind het wel mooi dat als je Fallout 4 koopt je deel 3 erbij krijgt. Heb nooit eerder Fallout gespeeld maar van wat ik gezien en gehoord heb heb ik wel interesse in deel 4.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-11 15:14
Geweldig, zoveel mooie nieuwe games.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 21:06

Mikayu

.srt

Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:12:
Ik zie in de store nu ook "Try Sunset OVerdrive Free" staan?
Die zag ik van de week al free to try staan. Heb hem alleen nog niet gestart

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:12:
Ik zie in de store nu ook "Try Sunset OVerdrive Free" staan?
Dat hebben ze tijdje terug ook gedaan voor een weekendje. Vind het wel leuke actie eigenlijk

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Lekker Ventje
Recon24 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:12:
Het is best raar dat ze buiten de bekende games niet echt iets nieuws toonde. Wel natuurlijk de game die van de makers van Metroid komt. Buiten een aantal features zoals native BC is netjes gedaan. Persoonlijk hoop ik dat Sony naast PS Now ook nog met native BC komt.

Moet eerlijk zeggen (als Sony fan), dat Microsoft het heel netjes heeft gedaan! Maar ik moet eerlijk zeggen..als BC 1 van de top aankondigen moet zijn, dan is er wel iets mis. Persoonlijk hoopte ik wel op meer first party aankondigen en dan vooral met nieuwe games.

Op een dag komt er vast ook nog een Xbox One in huis. Moet wel eerlijk zeggen dat Sony ze makkelijk qua games kan toppen vanavond en ook zeker met Morpheus en andere aankondigingen.
Ik ben bang dat Sony ons ook niet veel te verrassen heeft en dat we veel Destiny gaan zien. Ben ook erg benieuwd naar Morpheus. Er is gewoon al teveel uitgelekt de afgelopen weken.

• Ramon
Recore, The Division , en meer...

Zolang de PS4 geen Tomb Raider krijgt kan Sony dit echt niet toppen ;) Bovendien zie ik bij Sony ook nog geen HoloLens.

• Jaguar645
Ik hoor Bram alweer aankomen met zijn linkje voor je dat het toch wel naar de PS komt :P

Pas als Crystal het zelf aankondigt geloof ik het

[ Voor 23% gewijzigd door Jaguar645 op 15-06-2015 20:17 ]

Dat ze BC toonden had ermee te maken dat die lange tijd als #1 op Xbox Feedback heeft gestaan als requested feature. Dus vandaar ;)

Verder heeft Sony nog geen enkele najaars-topper aangekondigd en veel dingen doorgezet. Van MS was Tomb Raider en Halo al wel duidelijk. Vraag me af of Sony daar uberhaupt iets tegenover kan zetten. Want zoveel topgames hebben ze eigenlijk de laatste 2 jaar niet eens uitgegeven. MS heeft nog steeds het hoogste aantal exclusieve AAA titels staan.

En wat is er niet duidelijk aan die exclusive van Tomb Raider. In 2015 krijgt de PS4 hem niet, in 2016 wel. Maar mogelijk ook pas vanaf Q3 of 4.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 20:18 ]

• harrytasker
  • Niet online
Vind de Elite controller toch wel vet! Als ie niet te duur wordt een mooie upgrade voor fanatieke gamers!
Jaguar645 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:16:
Ik hoor Bram alweer aankomen met zijn linkje voor je dat het toch wel naar de PS komt :P

Pas als Crystal het zelf aankondigt geloof ik het
bram1984 in "[XBO] Xbox One - Deel 4"

;)

Afwachten.... De uitspraak van Phil is al weer een poosje geleden...

Cogitationis poenam nemo patitur

• Jaguar645
Bullet NL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:19:
[...]

bram1984 in "[XBO] Xbox One - Deel 4"

;)

Afwachten.... De uitspraak van Phil is al weer een poosje geleden...
haha die had ik gemist :D

De game stond ook wel vrij prominent tussen de andere X1 exclusives ook...

het is inderdaad afwachten wat er volgend jaar gebeurd inderdaad en wat Crystal zelf erover te vertellen heeft
Nogmaals: wat is er nou zo moeilijk aan: Dit jaar is Tomb Raider exclusief, volgend jaar niet meer... zucht

Oeh nice, zojuist een xbox one coupon voor Elite Dangerous gekregen omdat ik hem al op PC heb :9
Edit: hmm, toch maar 5 pond korting. Ok dan is dat iets minder geweldig...

[ Voor 46% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 20:26 ]

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:36

Polycom

Poes van goud

Gears of Wars, Halo 5 en Forza natuurlijk allemaal top, maar dat weet je eigenlijk van te voren.

#sameshitnewgraphics

• Jaguar645
volgens mij ben vooral jij degene die nu moeilijk doet hoor? ik heb elders ook al aangegeven dat het exclusive zijn, al dan niet timed voor de X1, de game ook zeker wel naar de PC zal komen. De rest laat ik alleen in het midden aangezien daar niet uit officiele bron iets over is aangekondigd.
Jaguar645 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:26:
volgens mij ben vooral jij degene die nu moeilijk doet hoor? ik heb elders ook al aangegeven dat het exclusive zijn, al dan niet timed voor de X1, de game ook zeker wel naar de PC zal komen. De rest laat ik alleen in het midden aangezien daar niet uit officiele bron iets over is aangekondigd.
Maar het is al meerdere malen officieel gemeld. Ze zeiden niet voor niets Exclusive Holiday 2015.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ramon schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:15:
[...]
Recore, The Division , en meer...

[...]

Zolang de PS4 geen Tomb Raider krijgt kan Sony dit echt niet toppen ;) Bovendien zie ik bij Sony ook nog geen HoloLens.
The Division is geen exclusive en komt ook niet eerder uit op de Xbox One. Tomb Raider is "timed console exclusive" en komt later naar de PS4. En om eerlijk te zijn, denk ik niet dat TR aan Uncharted kan toppen.

[ Voor 10% gewijzigd door Recon24 op 15-06-2015 20:29 ]

• Jaguar645
Nouja ik zal het nog een keer zeggen dan: we gaan het wel zien.

Mij zal het persoonlijk verder roesten aangezien ik alleen op de PC en X1 game

[ Voor 3% gewijzigd door Jaguar645 op 15-06-2015 20:29 ]

• Ramon
Recon24 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:28:
[...]

The Division is geen exclusive net als Tomb Raider. En om eerlijk te zijn, denk ik niet dat TR aan Uncharted kan toppen.
Je had het over NIEUWE dingen. Niet over exclusives.

• Lekker Ventje
Een stratencircuit in Rio de Janeiro, Watkins Glenn, Daytona en Brand Hatchs zijn nieuw in Forza (6). Indianapolis is gerenoveerd en opnieuw gescand voor Forza 6.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:04
harrytasker schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:19:
Vind de Elite controller toch wel vet! Als ie niet te duur wordt een mooie upgrade voor fanatieke gamers!
Tjah wat is niet te duur? Een scuff controller is al bijna 200 euro. Denk dat deze rond de 120/150 euro/dollar gaat kosten

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Forza Motorsport 6's weather and night racing aren't dynamic
Turn 10's latest confirmed for September release.

Das wel hele.dikke bummer.... gewoon next gen console en weer niet dynamic weather en day night...
Zonde heel zonde. :( :((
http://www.eurogamer.net/...ight-racing-arent-dynamic

Naja spel ziet er wel leuk uit. Wel veel aliasing. Maja blijft een console game.
Ga wel halen september is al snel.

Maar denk wel dat ze fm7 volledig dynamic moeten gaan want gt7 zal dit 100% zeker hebben dus dan leggen ze het af.

[ Voor 30% gewijzigd door v8power67 op 15-06-2015 20:59 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Lekker Ventje
Eerst maar eens afwachten of GT7 al uit is als FM7 uit komt :)

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Ik ben eigenlijk wel bang voor de d-pad van die nieuwe controller, ziet er weer uit als een xbox 360 controller ramp :S.
v8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:57:
Maar denk wel dat ze fm7 volledig dynamic moeten gaan want gt7 zal dit 100% zeker hebben dus dan leggen ze het af.
Naja, dynamisch regen met stofzuigers.. weet niet of je daar echt blij van wordt :P
Tumbler schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:02:
Ik ben eigenlijk wel bang voor de d-pad van die nieuwe controller, ziet er weer uit als een xbox 360 controller ramp :S.
In het filmpje zag je dat je die kon verwisselen ook naar een normale dpad.

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2015 21:03 ]

• Lekker Ventje
Mij boeit die regen niet zo, als de mogelijkheid er was ontliep ik in GT5 die regen. Snap eigenlijk niet dat mensen zo graag in de regen willen racen, is alleen maar nadelig voor je wegligging en snelheid :)

Live heeft weer problemen? Kan diverse EA games weer niet opstarten :/

Edit, lijkt erop dat alle digitale games niet willen starten.

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2015 21:10 ]

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:33

McBoom

Broem

Tumbler schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:02:
In het aankondigingsfilmpje kon je zien dat ie te vervangen is door een vierrichting-buttons :)

The ramblings of an idiot

• v8power67

v8power67

Lekker Ventje schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:00:
Eerst maar eens afwachten of GT7 al uit is als FM7 uit komt :)
Fm7 is 2017. Kaz van PD heeft al gezegd game komt voor 2017. Wie weet dalijk wel gt7 2015 release. En als ze gaan doen wat ik verwacht, dan is fm6 met niet dynamische regen en dag nacht etc gewoon achterhaald helaas.

En ja ik was echt iemand die nordschleife helft van de tijd in de regen deed.
Eerste ronde over de ring in real life was ik 11 en was in de regen. En tijdens de 24h races regent het vaak ook. Dus ik vind dat echt een vereiste van een racer sinds 2010(gt5).
Zeker online op circuit de la sarthe met 12 mensen met regen en nacht in 2010 was fenomenaal.
Maar als zelfs turn 10 het niet uit de x1 kan persen denk ik dat het er niet in zit :(

• Famous

Famous

R 400+

SinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:07:
Live heeft weer problemen? Kan diverse EA games weer niet opstarten :/

Edit, lijkt erop dat alle digitale games niet willen starten.
Net wel Titanfall kunnen spelen, wil net GTA opstarten.. Nee hoor :+

^^ Xbox one topic.. GT is PS4 :)

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:18:
^^ Xbox one topic.. GT is PS4 :)
Je had er geen moeite mee om een stofzuiger grap erover te maken....
Volwassenen kunnen toch gewoon 2 hele grote series vergelijken??

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:44
zit nu wel hard te twijfellen om wel een xbox te kopen vond een paar tittels toch wel heel gaaf, maar nog even afwachten vanavond.

Heb nog geen console dus.

• harrytasker
  • Niet online
Kan je me uitleggen wat je verstaat onder dynamische dag en nacht en dynamische regen? Als je bedoelt dat het gewoon @random gaat regenen of dag en nacht wordt, boeit het mij niet zo veel....

[ Voor 37% gewijzigd door harrytasker op 15-06-2015 21:24 ]

• Lekker Ventje
v8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:17:
[...]

Fm7 is 2017. Kaz van PD heeft al gezegd game komt voor 2017. Wie weet dalijk wel gt7 2015 release. En als ze gaan doen wat ik verwacht, dan is fm6 met niet dynamische regen en dag nacht etc gewoon achterhaald helaas.
Ik ken de man niet persoonlijk maar weet ondertussen wel dat ik zijn verhalen met een paar korrels zout moet nemen.

Ik denk niet dat FM7 achterhaald is als er geen dynamisch weer in zit. Voor mij toch zeker niet, ik wil gewoon racen en of het nu bewolkt of onbewolkt is boeit me niet. Ik vraag me af hoeveel gamers die Forza spelen die regen nu echt missen.

• v8power67

v8power67

harrytasker schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:23:
Kan je me uitleggen wat je verstaat onder dynamische dag en nacht en dynamische regen?
Je moet vtv kiezen welke omstandigheden je wilt. Dus niet zoals " andere games" (zo goed synergy?? ) waar je realt time omstandigheden kan kiezen.
Dus je kiest of overdag of snachts racen. En als je overdag kiest wordt het niet dynamisch nacht. En als je ook geen regen kiest vtv gaat het dus ook niet regenen.
Zo moet je het ong zien. Het is dus niet zoals in het echt. Het is scripted.
En dat is zonde imo.

harrytasker schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:23:
Kan je me uitleggen wat je verstaat onder dynamische dag en nacht en dynamische regen? Als je bedoelt dat het gewoon @random gaat regenen of dag en nacht wordt, boeit het mij niet zo veel....
Dat dus inderdaad, niet zozeer random, vooraf instelbaar, maar dat het dus tijdens de race van dag naar nacht gaat, of random gaat regenen. Rijden is regen is bagger (tip, doet dit met 15 man in pcars, botsauto's woohoo) en op die 5-10 rondjes die we normaal racen, hoef ik helemaal geen dag/nacht. Veel interessanter hoe de nieuwe UI is, tuningsettings, liveries maken, tunes sharen, zaken waarom ik Forza speel.

foto mode ik weet het, maar fucking hell..
Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/69/3b/693b033e-7cd5-4a99-813f-aa7550e83e21.jpg?n=Forza6_E3_PressKit_05_WM.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2015 21:29 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Streaming naar Windows 10 is vanaf vandaag mogelijk voor Preview Members. Weet niet vanaf hoelaat.. Vandaag is net begonnen voor de US. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:59

TheVMaster

Moderator WOS
Vet.......alleen jammer dat ik t/m zondag in het buitenland zit :( Enig idee btw wanneer de E3 Keynote is terug te kijken...? Krijg nu iedere keer die 1:46 min durende introvideo van Major Nelson te zien :)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
...

[ Voor 97% gewijzigd door TheVMaster op 15-06-2015 21:34 ]

Gezien de meeste races die ik met Forza online doe niet langer duren dan 10 minuten, zie ik de noodzaak om dat dynamisch te hebben ook niet zo. En rijden in de regen heb ik zelf ook een hekel aan. Voegt totaal niets toe behalve dat je gewoon geen ene kut kan zien.

Maar goed, v8 was sowieso al niet al te positief dus ik sta niet verbaasd van dat ie dit dan kiest als "achterhaald" om te zeggen dat het niet meer kan, terwijl er pas 2 titels zijn die dat kunnen next-gen en 1 ervan is Forza Horizon. Maarja, daar rijd je dan ook lang in dezelfde wereld, dus daar verwacht ik het wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 21:35 ]

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 22:35
Mooie conferentie, maar ik mis nog de next-gen gameplay... Tot nu toe zijn alle games spellen die ook wel met mindere graphics op de 360 konden draaien. Ik mis nog een echte ervaring waarvan je zegt: "godmiljaar, dat is ff nieuw qua gameplay!"

Eigenlijk alleen Hololens komt nu in de buurt...
Als het goed is, is vannacht om 1 uur de Xbox Daily presentatie, al vraag ik me af of ze dan ook dashboard tonen. Lijkt me dat ze daarmee wachten tot de volgende news cycle

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
WTF vanacht om 1uur? :( Dat is dus 2 uur hierzo...(zit in Griekenland)...dan morgenochtend maar ff kijken :+

Eerst straks de keynote nog ff gluren...als dat verrekte wifi hier nog eens even meewerkt....

• Rivanov
  • Nu online
Keynote is terug te zien op Xbox One. Op YouTube / Xbox.com ook wel lijkt me?

/edit: Xbox Live ligt op z'n gat? Gaat niet echt lekker hier..

[ Voor 30% gewijzigd door Rivanov op 15-06-2015 21:41 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Word dat BC ook crossplatform ?
Dat we met de Xbox One ook tegen/met X360 kunnen spelen ?
Dat zou veel mooie kansen bieden, ook om toernooitjes op te zetten met de oude X360 consoles die nog rondslingeren.

Als ik de Shoryuken forums bekijk word Street Fighter 5 vergruisd door de fighting community door alle nieuwe technieken (lees noob shortcuts) die Capcom er in stopt.
Mocht SFIV Ultra dus beschikbaar komen via BC dan ontstaat er toch weer een opening voor de XBox One om op toernooien de standaard te worden (wat momenteel nog steeds de X360 is)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Rivanov schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:40:
Keynote is terug te zien op Xbox One. Op YouTube / Xbox.com ook wel lijkt me?

/edit: Xbox Live ligt op z'n gat? Gaat niet echt lekker hier..
Link?

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11 18:36
http://www.xbox.com/nl-NL/e3/live-event

edit; wazig, er staat ineens een andere video onder, zal zo wel weer de hele briefing worden.

[ Voor 22% gewijzigd door Sebastiaannn op 15-06-2015 21:46 ]

• Rivanov
  • Nu online
Meer mensen met Xbox Live problemen?

• Famous

Famous

R 400+

Rivanov schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:46:
Meer mensen met Xbox Live problemen?
Jep.. een vriend iets verder op kan echter wel probleemloos spelen...

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
If you have saved your games to the cloud from an Xbox 360, you will be able to continue that game on the Xbox One. Some titles do not support cloud storage. In those cases, game saves will not be recovered on the Xbox One. Please refer to the list below to see which titles do not support cloud storage. For help on saving your games to the cloud from your Xbox 360 console, check the following articles" - Bron
Dus je kan verder waar je bent gebleven. Best goed nieuws, volgens mij heb ik nog heel wat games op 50%. Even kijken of ze cloud saving ondersteunden...

[ Voor 13% gewijzigd door Kartale op 15-06-2015 21:59 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Verwijderd

Kartale schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:58:
[...]

Dus je kan verder waar je bent gebleven. Best goed nieuws, volgens mij heb ik nog heel wat games op 50%. Even kijken of ze cloud saving ondersteunden...
Als je Viva Pinata en een stel spellen uit 2006 op 50% hebt, zit je gebakken! Ik zag de spellen die je kunt spellen via BC en zit nog niet echt op het puntje van mijn stoel. Ook niet omdat je de disk erin moet hebben zitten om te spelen. :(

• McBoom

McBoom

Broem

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:08:
[...]

Als je Viva Pinata en een stel spellen uit 2006 op 50% hebt, zit je gebakken! Ik zag de spellen die je kunt spellen via BC en zit nog niet echt op het puntje van mijn stoel. Ook niet omdat je de disk erin moet hebben zitten om te spelen. :(
Tja, ik kan me voorstellen dat ze de bibliotheek van achteren naar voren afwerken. En hoe had je het voorgesteld aan te kunnen tonen dat je een game in bezit hebt (op disc) zonder de disc in de drive te doen?

Heb ik het gemist of zijn de digitale aankopen op de 360 wel zonder disc te spelen? Of is daar nog niets over bekend?

McBoom schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:13:
[...]
Heb ik het gemist of zijn de digitale aankopen op de 360 wel zonder disc te spelen? Of is daar nog niets over bekend?
Klopt, die komen automatisch in de 'ready to install' lijst te staan zodra ze beschikbaar komen.
http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/backward-compatibility

[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 15-06-2015 22:15 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• McBoom

McBoom

Broem

justifire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:14:
[...]

Klopt, die komen automatisch in de 'ready to install' lijst te staan zodra ze beschikbaar komen.
http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/backward-compatibility
Ah, ik had dus gewoon even moeten lezen |:( :P Ik vind het prima. d:)b

Ik vraag me af hoe het zal gaan met partygames zoals Lips en Scene It! die speciale 'controllers' hebben. Het zou mooi zijn dat die ook over gaan, dan kan de 360 definitief naar boven, maar ik acht de kans heel klein....

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:04

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Was erg benieuwd naar de BC functie, maar voor mij geldt eigenlijk alleen GTA IV samen met wat arcade online games, die er geen van allen op staan. Hopelijk volgen alle games nog.

Vreemd genoeg was een Xbox One Kinect pack een aantal maanden geleden voor €350 beschikbaar op Amazon.de, maar daar zijn ze nu €460. Hoe kan dat?

http://www.amazon.de/dp/B...4&creativeASIN=B00OBWALXO

Gulfstream G650

Verwijderd

McBoom schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:13:
[...]

Tja, ik kan me voorstellen dat ze de bibliotheek van achteren naar voren afwerken. En hoe had je het voorgesteld aan te kunnen tonen dat je een game in bezit hebt (op disc) zonder de disc in de drive te doen?

Je hebt er gelijk in dat er iets moet zijn om eigenaarschap aan te tonen. Ik rederneerde meer vanuit het feit dat ik lui ben en geen discs wil wisselen. :)

Ik vind het daarentegen totaal niet logisch om met oude meuk te beginnen. Een mix van exclusives en nieuwere games had de One veel aantrekkelijker genaakt dan deze subtoppers van jaren terug. Nou ja ME1 was erg goed maar is erg achterhaald qua gameplay en besturing inmiddels. Een line up met Alan Wake, Halo Reach en Red Dead Redemption was wel iets toffer geweest. Zal allemaal wel komen in de toekomst maar voor nu heb ik vooral een meh gevoel.

Edit Die nieuwe pro controller ziet er wel erg nice uit. Sinds ik geen FPS meer echt speel weet ik niet of ik die pookjes op de achterkant hoef maar alle features op de voorkant zijn erg goed ogend.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2015 22:31 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace