Jup, alles wordt digitaal beschikbaar. Disk erin en als die game beschikbaar is, krijg je hem digitaal.Lekker Ventje schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:01:
Maar begrijp ik het goed dat je afhankelijk bent van de titels die MS beschikbaar stelt en dat je niet zomaar je 360 game er in kunt doen?
Oude publisher hoeft alleen groen licht te geven hiervoor.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2015 19:13 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Gaat is dan verder waar je op de 360 gebleven was? Moet FM4 nog verder spelen maar heb geen zin in die "herrie" van de 360 nu ik de XBO en PS4 gewend benSinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:12:
[...]
Jup, alles wordt digitaal beschikbaar. Disk erin en als die game beschikbaar is, krijg je hem digitaal.
Oude publisher hoeft alleen groen licht te geven hiervoor.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Misschien met de MS games wel, maar kans is vrij klein.Lekker Ventje schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:15:
[...]
Gaat is dan verder waar je op de 360 gebleven was? Moet FM4 nog verder spelen maar heb geen zin in die "herrie" van de 360 nu ik de XBO en PS4 gewend ben
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Als dat goed werkt doe ik mijn Xbox 360 Slim in de verkoop.
De gegevens van FM 4 staan op de server volgens mij dus wie weet.SinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:17:
[...]
Misschien met de MS games wel, maar kans is vrij klein.
Heb Red Dead Redemption nog niet gespeeld. Effe een tweedehandsje scoren en spelen maar.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Haha dat idee heb ik ook juist bedacht.Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:19:
Morgen even testen die Xbox 360 spellen op de Xbox One (Preview Member)
Als dat goed werkt doe ik mijn Xbox 360 Slim in de verkoop.
Als mijn meeste games werken en ze kunnen online dan gaat de 360 eruit.
Alleen heb ik nog niet begrepen of we ook party chat kunnen doen met 360 en de one samen
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Zag er uit als een stressvolle game!harrytasker schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:26:
Cuphead! Lijkt me erg leuk!
Omdat mijn probleem nog niet is opgelost heb ik er een apart topic voor gemaakt. Linkinit schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 15:53:
Ik heb sinds een tijdje last van erge hoge latency (157ms). Dit is op bijv. mijn laptop niet het geval (11ms). Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen? Ik heb al contact gehad met Xbox support maar zij geven aan dat ik mijn console moet opsturen, waar ik natuurlijk niet echt behoefte aan heb (tenzij het echt niet anders kan).
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Voor dit jaar inderdaad, in 2016 komt ie wel naar PS4. Maar dan heb je daar toch Unchartedharrytasker schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:30:
TR.... Xbox exclusive...!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Maar in die game heeft ze er ook 10x anders uit gezienRamon schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:32:
Lara ziet er wel weer anders uit dan in de vorige game.
Ziet er wel weer lekker chaotisch uit
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 19:33 ]
Vreemd staat toch echt exclusive...Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:32:
[...]
Voor dit jaar inderdaad, in 2016 komt ie wel naar PS4. Maar dan heb je daar toch Uncharted
Maar dat werd niet gezegd
Ik ben blij met deze E3!
Hoopte wel een beetje op streaming met win 10. Maar die komt in de komende dagen nog wel denk ik.
[ Voor 46% gewijzigd door nexhil op 15-06-2015 20:01 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 15-06-2015 20:06 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Wel aardige games ertussen. Wel een paar die me weinig boeien, maar Forza en Tomb Raider zagen er top uit. Verder wil ik die piratengame ook in de gaten houden.
Halo zag er ook cool uit, maar net als Gears is dat eigenlijk niet echt mn ding (ondanks dat ik ze gewoon allemaal gespeeld heb).
Backwards compatibility is nice, maar daar doe ik het niet meer voor. Al die games heb ik wel klaar en heb ik weinig interesse om die nog eens te doen. Verder is dat early access programma wel tof, gaat mooie games opleveren.
En natuurlijk ben ik nog benieuwd naar de nieuw User Experience, maar dat wordt dus Xbox Daily in de gaten houden.
Qua najaar hebben ze in ieder geval wat mooie toppers staan en ik denk dat Sony daar nog een behoorlijke korrel aan gaat hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 20:09 ]
Ben tevreden met wat ik gezien heb al hoop ik dat die elite controller in meerdere kleuren te verkrijgen is.
Ik ga er vanuit dat we de komende dagen meer info over FM6 gaan krijgen want dat was errug karig nu. Ik wil weten wat de bonus is en wat de circuits zijn. Auto's boeien me niet zo, geef me een Evo, Impreza en 787B en ik ben tevreden
Had daarstraks een extra vakantiebriefje van het werk meegenomen en kan die morgen in gaan leveren. In september en oktober mag ik geen vrij nemen maar dat haal ik daarna wel in. Genoeg nieuw spul voor de XBO en in de herfst komt ook Tales voor de PS4 uit. Luxeprobleem!
Xbox Live Knalle Arie
Denk niet dat hele BC zo rap gaat lopen, denk dat het gewoon een antwoord is op mogelijke streaming wat Sony gaat laten zien.Marvie schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:10:
BC, kunnen we dan ook maandelijks de Xbox 360 games for gold downloaden op de One?
Moet eerlijk zeggen (als Sony fan), dat Microsoft het heel netjes heeft gedaan! Maar ik moet eerlijk zeggen..als BC 1 van de top aankondigen moet zijn, dan is er wel iets mis. Persoonlijk hoopte ik wel op meer first party aankondigen en dan vooral met nieuwe games.
Op een dag komt er vast ook nog een Xbox One in huis. Moet wel eerlijk zeggen dat Sony ze makkelijk qua games kan toppen vanavond en ook zeker met Morpheus en andere aankondigingen.
Volgens mij ligt het aan mijn speelstyle ofzo? Vriendin heeft dit probleem nooit
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Die zag ik van de week al free to try staan. Heb hem alleen nog niet gestartMartinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:12:
Ik zie in de store nu ook "Try Sunset OVerdrive Free" staan?
Dat hebben ze tijdje terug ook gedaan voor een weekendje. Vind het wel leuke actie eigenlijkMartinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:12:
Ik zie in de store nu ook "Try Sunset OVerdrive Free" staan?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik ben bang dat Sony ons ook niet veel te verrassen heeft en dat we veel Destiny gaan zien. Ben ook erg benieuwd naar Morpheus. Er is gewoon al teveel uitgelekt de afgelopen weken.Recon24 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:12:
Het is best raar dat ze buiten de bekende games niet echt iets nieuws toonde. Wel natuurlijk de game die van de makers van Metroid komt. Buiten een aantal features zoals native BC is netjes gedaan. Persoonlijk hoop ik dat Sony naast PS Now ook nog met native BC komt.
Moet eerlijk zeggen (als Sony fan), dat Microsoft het heel netjes heeft gedaan! Maar ik moet eerlijk zeggen..als BC 1 van de top aankondigen moet zijn, dan is er wel iets mis. Persoonlijk hoopte ik wel op meer first party aankondigen en dan vooral met nieuwe games.
Op een dag komt er vast ook nog een Xbox One in huis. Moet wel eerlijk zeggen dat Sony ze makkelijk qua games kan toppen vanavond en ook zeker met Morpheus en andere aankondigingen.
Recore, The Division , en meer...Recon24 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:12:
Het is best raar dat ze buiten de bekende games niet echt iets nieuws toonde. Wel natuurlijk de game die van de makers van Metroid komt. Buiten een aantal features zoals native BC is netjes gedaan. Persoonlijk hoop ik dat Sony naast PS Now ook nog met native BC komt.
Zolang de PS4 geen Tomb Raider krijgt kan Sony dit echt niet toppenMoet eerlijk zeggen (als Sony fan), dat Microsoft het heel netjes heeft gedaan! Maar ik moet eerlijk zeggen..als BC 1 van de top aankondigen moet zijn, dan is er wel iets mis. Persoonlijk hoopte ik wel op meer first party aankondigen en dan vooral met nieuwe games.
Pas als Crystal het zelf aankondigt geloof ik het
[ Voor 23% gewijzigd door Jaguar645 op 15-06-2015 20:17 ]
Dat ze BC toonden had ermee te maken dat die lange tijd als #1 op Xbox Feedback heeft gestaan als requested feature. Dus vandaarRecon24 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:12:
Verder heeft Sony nog geen enkele najaars-topper aangekondigd en veel dingen doorgezet. Van MS was Tomb Raider en Halo al wel duidelijk. Vraag me af of Sony daar uberhaupt iets tegenover kan zetten. Want zoveel topgames hebben ze eigenlijk de laatste 2 jaar niet eens uitgegeven. MS heeft nog steeds het hoogste aantal exclusieve AAA titels staan.
En wat is er niet duidelijk aan die exclusive van Tomb Raider. In 2015 krijgt de PS4 hem niet, in 2016 wel. Maar mogelijk ook pas vanaf Q3 of 4.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 20:18 ]
bram1984 in "[XBO] Xbox One - Deel 4"Jaguar645 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:16:
Ik hoor Bram alweer aankomen met zijn linkje voor je dat het toch wel naar de PS komt
Pas als Crystal het zelf aankondigt geloof ik het
Afwachten.... De uitspraak van Phil is al weer een poosje geleden...
Cogitationis poenam nemo patitur
haha die had ik gemistBullet NL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:19:
[...]
bram1984 in "[XBO] Xbox One - Deel 4"
Afwachten.... De uitspraak van Phil is al weer een poosje geleden...
De game stond ook wel vrij prominent tussen de andere X1 exclusives ook...
het is inderdaad afwachten wat er volgend jaar gebeurd inderdaad en wat Crystal zelf erover te vertellen heeft
Oeh nice, zojuist een xbox one coupon voor Elite Dangerous gekregen omdat ik hem al op PC heb
Edit: hmm, toch maar 5 pond korting. Ok dan is dat iets minder geweldig...
[ Voor 46% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 20:26 ]
#sameshitnewgraphics
Maar het is al meerdere malen officieel gemeld. Ze zeiden niet voor niets Exclusive Holiday 2015.Jaguar645 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:26:
volgens mij ben vooral jij degene die nu moeilijk doet hoor? ik heb elders ook al aangegeven dat het exclusive zijn, al dan niet timed voor de X1, de game ook zeker wel naar de PC zal komen. De rest laat ik alleen in het midden aangezien daar niet uit officiele bron iets over is aangekondigd.
The Division is geen exclusive en komt ook niet eerder uit op de Xbox One. Tomb Raider is "timed console exclusive" en komt later naar de PS4. En om eerlijk te zijn, denk ik niet dat TR aan Uncharted kan toppen.Ramon schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:15:
[...]
Recore, The Division , en meer...
[...]
Zolang de PS4 geen Tomb Raider krijgt kan Sony dit echt niet toppenBovendien zie ik bij Sony ook nog geen HoloLens.
[ Voor 10% gewijzigd door Recon24 op 15-06-2015 20:29 ]
Mij zal het persoonlijk verder roesten aangezien ik alleen op de PC en X1 game
[ Voor 3% gewijzigd door Jaguar645 op 15-06-2015 20:29 ]
Je had het over NIEUWE dingen. Niet over exclusives.Recon24 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:28:
[...]
The Division is geen exclusive net als Tomb Raider. En om eerlijk te zijn, denk ik niet dat TR aan Uncharted kan toppen.
Tjah wat is niet te duur? Een scuff controller is al bijna 200 euro. Denk dat deze rond de 120/150 euro/dollar gaat kostenharrytasker schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:19:
Vind de Elite controller toch wel vet! Als ie niet te duur wordt een mooie upgrade voor fanatieke gamers!
Turn 10's latest confirmed for September release.
Das wel hele.dikke bummer.... gewoon next gen console en weer niet dynamic weather en day night...
Zonde heel zonde.
http://www.eurogamer.net/...ight-racing-arent-dynamic
Naja spel ziet er wel leuk uit. Wel veel aliasing. Maja blijft een console game.
Ga wel halen september is al snel.
Maar denk wel dat ze fm7 volledig dynamic moeten gaan want gt7 zal dit 100% zeker hebben dus dan leggen ze het af.
[ Voor 30% gewijzigd door v8power67 op 15-06-2015 20:59 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Naja, dynamisch regen met stofzuigers.. weet niet of je daar echt blij van wordtv8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:57:
Maar denk wel dat ze fm7 volledig dynamic moeten gaan want gt7 zal dit 100% zeker hebben dus dan leggen ze het af.
In het filmpje zag je dat je die kon verwisselen ook naar een normale dpad.Tumbler schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:02:
Ik ben eigenlijk wel bang voor de d-pad van die nieuwe controller, ziet er weer uit als een xbox 360 controller ramp.
[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2015 21:03 ]
Edit, lijkt erop dat alle digitale games niet willen starten.
[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2015 21:10 ]
In het aankondigingsfilmpje kon je zien dat ie te vervangen is door een vierrichting-buttonsTumbler schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:02:
Ik ben eigenlijk wel bang voor de d-pad van die nieuwe controller, ziet er weer uit als een xbox 360 controller ramp.
The ramblings of an idiot
Fm7 is 2017. Kaz van PD heeft al gezegd game komt voor 2017. Wie weet dalijk wel gt7 2015 release. En als ze gaan doen wat ik verwacht, dan is fm6 met niet dynamische regen en dag nacht etc gewoon achterhaald helaas.Lekker Ventje schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:00:
Eerst maar eens afwachten of GT7 al uit is als FM7 uit komt
En ja ik was echt iemand die nordschleife helft van de tijd in de regen deed.
Eerste ronde over de ring in real life was ik 11 en was in de regen. En tijdens de 24h races regent het vaak ook. Dus ik vind dat echt een vereiste van een racer sinds 2010(gt5).
Zeker online op circuit de la sarthe met 12 mensen met regen en nacht in 2010 was fenomenaal.
Maar als zelfs turn 10 het niet uit de x1 kan persen denk ik dat het er niet in zit
Net wel Titanfall kunnen spelen, wil net GTA opstarten.. Nee hoorSinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:07:
Live heeft weer problemen? Kan diverse EA games weer niet opstarten
Edit, lijkt erop dat alle digitale games niet willen starten.
Je had er geen moeite mee om een stofzuiger grap erover te maken....
Volwassenen kunnen toch gewoon 2 hele grote series vergelijken??
Heb nog geen console dus.
[ Voor 37% gewijzigd door harrytasker op 15-06-2015 21:24 ]
Ik ken de man niet persoonlijk maar weet ondertussen wel dat ik zijn verhalen met een paar korrels zout moet nemen.v8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:17:
[...]
Fm7 is 2017. Kaz van PD heeft al gezegd game komt voor 2017. Wie weet dalijk wel gt7 2015 release. En als ze gaan doen wat ik verwacht, dan is fm6 met niet dynamische regen en dag nacht etc gewoon achterhaald helaas.
Ik denk niet dat FM7 achterhaald is als er geen dynamisch weer in zit. Voor mij toch zeker niet, ik wil gewoon racen en of het nu bewolkt of onbewolkt is boeit me niet. Ik vraag me af hoeveel gamers die Forza spelen die regen nu echt missen.
Je moet vtv kiezen welke omstandigheden je wilt. Dus niet zoals " andere games" (zo goed synergy?? ) waar je realt time omstandigheden kan kiezen.harrytasker schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:23:
Kan je me uitleggen wat je verstaat onder dynamische dag en nacht en dynamische regen?
Dus je kiest of overdag of snachts racen. En als je overdag kiest wordt het niet dynamisch nacht. En als je ook geen regen kiest vtv gaat het dus ook niet regenen.
Zo moet je het ong zien. Het is dus niet zoals in het echt. Het is scripted.
En dat is zonde imo.
Dat dus inderdaad, niet zozeer random, vooraf instelbaar, maar dat het dus tijdens de race van dag naar nacht gaat, of random gaat regenen. Rijden is regen is bagger (tip, doet dit met 15 man in pcars, botsauto's woohoo) en op die 5-10 rondjes die we normaal racen, hoef ik helemaal geen dag/nacht. Veel interessanter hoe de nieuwe UI is, tuningsettings, liveries maken, tunes sharen, zaken waarom ik Forza speel.harrytasker schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:23:
Kan je me uitleggen wat je verstaat onder dynamische dag en nacht en dynamische regen? Als je bedoelt dat het gewoon @random gaat regenen of dag en nacht wordt, boeit het mij niet zo veel....
foto mode ik weet het, maar fucking hell..
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2015 21:29 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 97% gewijzigd door TheVMaster op 15-06-2015 21:34 ]
Maar goed, v8 was sowieso al niet al te positief dus ik sta niet verbaasd van dat ie dit dan kiest als "achterhaald" om te zeggen dat het niet meer kan, terwijl er pas 2 titels zijn die dat kunnen next-gen en 1 ervan is Forza Horizon. Maarja, daar rijd je dan ook lang in dezelfde wereld, dus daar verwacht ik het wel.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2015 21:35 ]
Eigenlijk alleen Hololens komt nu in de buurt...
Eerst straks de keynote nog ff gluren...als dat verrekte wifi hier nog eens even meewerkt....
/edit: Xbox Live ligt op z'n gat? Gaat niet echt lekker hier..
[ Voor 30% gewijzigd door Rivanov op 15-06-2015 21:41 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat we met de Xbox One ook tegen/met X360 kunnen spelen ?
Dat zou veel mooie kansen bieden, ook om toernooitjes op te zetten met de oude X360 consoles die nog rondslingeren.
Als ik de Shoryuken forums bekijk word Street Fighter 5 vergruisd door de fighting community door alle nieuwe technieken (lees noob shortcuts) die Capcom er in stopt.
Mocht SFIV Ultra dus beschikbaar komen via BC dan ontstaat er toch weer een opening voor de XBox One om op toernooien de standaard te worden (wat momenteel nog steeds de X360 is)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Link?Rivanov schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:40:
Keynote is terug te zien op Xbox One. Op YouTube / Xbox.com ook wel lijkt me?
/edit: Xbox Live ligt op z'n gat? Gaat niet echt lekker hier..
http://www.xbox.com/nl-NL/e3/live-event
edit; wazig, er staat ineens een andere video onder, zal zo wel weer de hele briefing worden.
[ Voor 22% gewijzigd door Sebastiaannn op 15-06-2015 21:46 ]
Jep.. een vriend iets verder op kan echter wel probleemloos spelen...Rivanov schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:46:
Meer mensen met Xbox Live problemen?
http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/backward-compatibility
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dus je kan verder waar je bent gebleven. Best goed nieuws, volgens mij heb ik nog heel wat games op 50%. Even kijken of ze cloud saving ondersteunden...If you have saved your games to the cloud from an Xbox 360, you will be able to continue that game on the Xbox One. Some titles do not support cloud storage. In those cases, game saves will not be recovered on the Xbox One. Please refer to the list below to see which titles do not support cloud storage. For help on saving your games to the cloud from your Xbox 360 console, check the following articles" - Bron
[ Voor 13% gewijzigd door Kartale op 15-06-2015 21:59 ]
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Verwijderd
Als je Viva Pinata en een stel spellen uit 2006 op 50% hebt, zit je gebakken! Ik zag de spellen die je kunt spellen via BC en zit nog niet echt op het puntje van mijn stoel. Ook niet omdat je de disk erin moet hebben zitten om te spelen.Kartale schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:58:
[...]
Dus je kan verder waar je bent gebleven. Best goed nieuws, volgens mij heb ik nog heel wat games op 50%. Even kijken of ze cloud saving ondersteunden...
Tja, ik kan me voorstellen dat ze de bibliotheek van achteren naar voren afwerken. En hoe had je het voorgesteld aan te kunnen tonen dat je een game in bezit hebt (op disc) zonder de disc in de drive te doen?Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:08:
[...]
Als je Viva Pinata en een stel spellen uit 2006 op 50% hebt, zit je gebakken! Ik zag de spellen die je kunt spellen via BC en zit nog niet echt op het puntje van mijn stoel. Ook niet omdat je de disk erin moet hebben zitten om te spelen.
Heb ik het gemist of zijn de digitale aankopen op de 360 wel zonder disc te spelen? Of is daar nog niets over bekend?
Klopt, die komen automatisch in de 'ready to install' lijst te staan zodra ze beschikbaar komen.McBoom schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:13:
[...]
Heb ik het gemist of zijn de digitale aankopen op de 360 wel zonder disc te spelen? Of is daar nog niets over bekend?
[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 15-06-2015 22:15 ]
Ah, ik had dus gewoon even moeten lezenjustifire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:14:
[...]
Klopt, die komen automatisch in de 'ready to install' lijst te staan zodra ze beschikbaar komen.
Ik vraag me af hoe het zal gaan met partygames zoals Lips en Scene It! die speciale 'controllers' hebben. Het zou mooi zijn dat die ook over gaan, dan kan de 360 definitief naar boven, maar ik acht de kans heel klein....
Vreemd genoeg was een Xbox One Kinect pack een aantal maanden geleden voor €350 beschikbaar op Amazon.de, maar daar zijn ze nu €460. Hoe kan dat?
http://www.amazon.de/dp/B...4&creativeASIN=B00OBWALXO
Gulfstream G650
Verwijderd
Je hebt er gelijk in dat er iets moet zijn om eigenaarschap aan te tonen. Ik rederneerde meer vanuit het feit dat ik lui ben en geen discs wil wisselen.McBoom schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:13:
[...]
Tja, ik kan me voorstellen dat ze de bibliotheek van achteren naar voren afwerken. En hoe had je het voorgesteld aan te kunnen tonen dat je een game in bezit hebt (op disc) zonder de disc in de drive te doen?
Ik vind het daarentegen totaal niet logisch om met oude meuk te beginnen. Een mix van exclusives en nieuwere games had de One veel aantrekkelijker genaakt dan deze subtoppers van jaren terug. Nou ja ME1 was erg goed maar is erg achterhaald qua gameplay en besturing inmiddels. Een line up met Alan Wake, Halo Reach en Red Dead Redemption was wel iets toffer geweest. Zal allemaal wel komen in de toekomst maar voor nu heb ik vooral een meh gevoel.
Edit Die nieuwe pro controller ziet er wel erg nice uit. Sinds ik geen FPS meer echt speel weet ik niet of ik die pookjes op de achterkant hoef maar alle features op de voorkant zijn erg goed ogend.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2015 22:31 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace