• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:51
Streaming FAQ:

We're super excited to share that Xbox One Preview members running Windows 10 can try Game Streaming - TODAY! We'll let you know when it's available. In the meantime, read below for answers to your frequently asked questions!

Frequently Asked Questions

Q: Which games will I be able to stream?  Is Kinect supported?

A: Most Xbox One games will be able to stream.  Some exceptions are Kinect titles and games requiring other special hardware not supported on the PC.

Q: So will all other games, besides Kinect titles and games requiring other special hardware, be supported for streaming?

A: Publishers will have the right to opt-out, but most titles will stream to the PC.  (As of Public Preview start there are no games/publishers who have explicitly opted out.)

Q: Is it only games that stream, or is it the whole console (mirroring)?  Is there anything that doesn’t stream?

A: The console experience is mirrored, so users will be able navigate Home and other apps.  Apps that playback protected content such as movies, TV shows or other video content with digital rights management will not stream to the PC.

Q: Is an Xbox Live Gold account required?

A: A user will need to have the same Xbox Live account configured on their Xbox One consoles and the Xbox on Windows 10 PCs. If a user wants to use Game Streaming to play multi-player enabled games, then an Xbox Live Gold subscription will be required.

Q: Are multiplayer and voice chat supported?

A: Yes, multiplayer and voice chat via Xbox One will be supported while game streaming. An Xbox Live Gold subscription is required to use online multiplayer functionality while game streaming. Voice chat with other players and party members is supported with Xbox and Windows-compatible microphones and headset devices.

Q: What kind of controllers can I use?

A: Currently, the controllers attached to a PC will need to support a wired USB connection. Use the Xbox One controller with your Windows 10 PC for the best experience.  Xbox 360 and Xbox licensed controllers can also be used.  Racing wheels & fight sticks are not supported at launch but we will continue to evaluate this for the future roadmap. Later this year, we’ll be delivering a Wireless Adapter that will let you use current Xbox controllers and future devices wirelessly on your PCs. The team will work to enable game streaming functionality to work with Xbox controllers connected via the new Wireless Adapter.

Q: Will keyboard/mouse be supported on PC for game streaming from Xbox One?

A: No, there is no support for using the PC’s keyboard & mouse to play controller based games being streamed from Xbox One. You will need a controller connected to your PC to use game streaming with Xbox One games.

Q: I’m using wireless connections and my experience is not great.  I have glitching/stuttering/lag and game streaming is not working well for me, what can I do to improve the experience?

A: Wired connections for your Xbox One and Windows 10 devices will provide the best quality and performance. Game streaming pushes the performance limits of many wireless networks and devices. Many factors play a role in good streaming performance including the router, number of devices connected, distance of your devices from the router as well as number of walls wireless signals have to pass through. A modern router and wireless adapter are recommended.  A router that supports 802.11AC or 802.11N and has 5Ghz band support will likely yield the best results.

If you are using wireless connectivity on your devices, more troubleshooting and tips can be found at support.xbox.com.

Q: Can I use Twitch or Game DVR while game streaming?

A: Due to technical constraints, Twitch and GameDVR will be disabled while game streaming and other users will not be able to use the Xbox One console to do something else. If your Windows 10 PC meets the requirements of GameDVR for Windows 10, you will be able to record epic moments from game streaming on your PC.

Q: Can I watch TV at the console while someone else is streaming a game?

A: Due to technical constraints, other users will not be able to use the Xbox One console to do something else. During game streaming the Xbox One console will appear “in use” as though the person streaming was in the room. An Xbox One console player can play with a streaming player by attaching a controller to the console, signing in, and joining the game if it supports local multiplayer.

Q: When I play certain games (e.g. Call of Duty, Thief), I can’t transition over to game streaming and need to restart my game – why does this happen?

A: A few games do not support dynamic controller reassignment.  This is a known issue and not something that can be addressed without an update to the game.

Q: Can I stream with multiple PCs?

A: You are free to use as many Win10 PCs as you like to stream games from your Xbox One, but only one PC can connect at a time.

Q: Can I play across screens – one user at the console and another streaming from a PC?

A: Yes. An Xbox One console player can play with a streaming player by attaching a controller to the console, signing in, and joining the game if it supports local multiplayer. Both players will see the same view on their screens.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-11 06:33

McBoom

Broem

Hadden ze het er niet over dat er maandelijks 'nieuwe' games werden toegevoegd? Ik kan er niet zo heel erg mee zitten, ik hoef me niet te vervelen met de games die ik nu op de One heb. Ik ben allang blij dat ze (heel verrassend) BC hebben toegevoegd :)

The ramblings of an idiot

Verwijderd

McBoom schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:33:
Hadden ze het er niet over dat er maandelijks 'nieuwe' games werden toegevoegd? Ik kan er niet zo heel erg mee zitten, ik hoef me niet te vervelen met de games die ik nu op de One heb. Ik ben allang blij dat ze (heel verrassend) BC hebben toegevoegd :)
Klopt 100 games aan het einde van de herfst.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 21:06

Mikayu

.srt

Eindelijk weer Halo spelen zoals op de 360. Dag mmc :p

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
The new Xbox and Windows 10 Elite Wireless Controller announced earlier today at the Microsoft E3 Press Conference is $149 - Bron
Zeg het maar, duur voor zo een controller, of nog wel te doen? Ikzelf zal niet meer dan $100 willen betalen voor een controller, zelfs voor een elite controller.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Ik denk dat het even van reviews af gaat hangen of het echt de moeite waard is. Ik heb zelf bij zo'n kliksysteem altijd flashbacks naar oude mobieltjes waar dingen al snel eraf vlogen als ze even bewogen

Martinspire - PC, PS5, XSX

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-11 19:58
Backwards compatibility is toch wel erg fijn! Ik denk ik probeer even de update te checken in de preview app... Ben niet de enige volgens mij want de boel ligt plat. Of hebben jullie daar geen last van?

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Net heel even online geweest, GTA liep niet soepel dus dacht restart hem even..
Kan direct niet meer joinen.. Wat zijn ze toch allemaal aan het doen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Hoop dat Quake 3 Arena snel toegevoegd word.
Blijft voor mij toch 'the best shooter ever'
En de nieuwe Unreal mag ook snel verschijnen, hopelijk krijgen we daar nog wat over te horen in de komende dagen.

Iemand van hier trouwens al een Gears of War : Ultimate Edition beta code ontvangen ?

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 15-06-2015 22:56 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Famous schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:52:
Net heel even online geweest, GTA liep niet soepel dus dacht restart hem even..
Kan direct niet meer joinen.. Wat zijn ze toch allemaal aan het doen.
Kan me herinneren dat dit rond E3 vorig jaar precies hetzelfde probleem was.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11 14:49
Poe 150$ voor de elite controller is best veel. Als hij niet meer dan 100 was had ik nog wel een gok willen wagen aangezien een extra controller in huis altijd wel van pas komt maar dit is net iets te :P

Maar even afwachten wat de verschillende reviews over het ding gaan vertellen

• Famous
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

SinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:56:
[...]

Kan me herinneren dat dit rond E3 vorig jaar precies hetzelfde probleem was.
Geeft continu twee verschillende foutmeldingen waarvan eentje: "je moet verbonden zijn met xbox live" terwijl ik gewoon met een vriend in een chat zit die wel een spel kan spelen |:(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Mensen, er is net het 1 en ander aangekondigd, dus ja dan gaan mensen hun xbox opstarten. Enkele games zijn nu te downloaden als beta of gratis en ea access had er ook het 1 en ander bij. Dus daar gaat het even moeilijk door. Morgen werkt het weer goed ok :>

• Jaguar645
Alles zit vol met E3 Streams :P was vorig jaar inderdaad ook al een probleem... Toen liep de Xbox persco ook niet zo vloeiend (dit jaar was hij uitstekend te kijken zonder storingen!)

• Rivanov
Streaming functionaliteit is actief in Windows 10 Preview. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Rivanov schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:01:
Moet je dan de update op de XBO hebben of de app in win10?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ourplayground
Rivanov schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:01:
Streaming van of naar Windows 10??:)

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
ourplayground schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:03:
[...]

Streaming van of naar Windows 10??:)
Naar Windows 10.

• Rivanov
Streaming van Xbox One naar Windows 10

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dWQI0DQ.jpg

Windows 10 draait in Parallels op m'n Mac

• ourplayground
Whoei! Morgen even checken :)
Wat gebeurd er op je Xbox trouwens als je streamt? Gaat het beeld op zwart of blijft er nog mogelijkheid om bijvoorbeeld tv te kijken?

Edit: nevermind, net gelezen dat dit niet kan.. 4 Posts hierboven ofzo... Excuse..

[ Voor 12% gewijzigd door ourplayground op 15-06-2015 23:08 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:00

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:04:
Streaming van Xbox One naar Windows 10

[afbeelding]

Windows 10 draait in Parallels op m'n Mac
Enneh...hoe werkt dat...(streaming naar Windows 10)....

• Rivanov
Loopt smooth!!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yr7cUP4.jpg

Beeld op je Xbox is hetzelfde. Is dus mirror.

• Rivanov
TheVMaster schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:07:
[...]

Enneh...hoe werkt dat...(streaming naar Windows 10)....
Via de Xbox App in Windows 10. Links kiezen voor Connect en dan heb je knopje Stream.

Rivanov schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:07:
Loopt smooth!!

[afbeelding]

Maar dan heb je dus in feite op 2 monitoren beeld? Of gaat ie op het scherm wat op de X1 zit aangesloten dan uit?

• Rivanov
Nope, beeld op Xbox One blijft gewoon aan en daar zie je gewoon hetzelfde als op je laptop. Op laptop en Xbox One heb je gewoon identiek hetzelfde beeld zoals je op m'n eerste foto ziet.

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11 16:38
justifire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:53:

Iemand van hier trouwens al een Gears of War : Ultimate Edition beta code ontvangen ?
Ja ik heb zomaar een bericht gekregen met een beta code voor gears.

Helaas ligt op dit moment alles plat hier

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:08:
[...]

Via de Xbox App in Windows 10. Links kiezen voor Connect en dan heb je knopje Stream.
Ja....dat snap ik :+ Maar bedoelde meer of het vloeiend gaat en of je dus op de Xbox bijvoorbeeld ook gewoon tv kunt kijken.....

• Rivanov
Nee dat kan niet. Je kunt op de Xbox niet iets anders doen. Die speelt de game ook gewoon af.
En het loopt smooth.. en dat zelfs in m'n virtuele Windows 10 omgeving, wireless op m'n MacBook Pro.

• McBoom

McBoom

Broem

TheVMaster schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:14:
[...]

Ja....dat snap ik :+ Maar bedoelde meer of het vloeiend gaat en of je dus op de Xbox bijvoorbeeld ook gewoon tv kunt kijken.....
Hier een FAQ: Rivanov in "[XBO] Xbox One - Deel 4" :)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:36
Rivanov schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:07:
Loopt smooth!!

[afbeelding]

Dat wordt voortaan in de zomer buiten gamen d:)b

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Coachman1978 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:10:
[...]

Ja ik heb zomaar een bericht gekregen met een beta code voor gears.

Helaas ligt op dit moment alles plat hier
Nice !

Wat betreft de beschikbare BC games, onder de volgende link kan je stemmen op je favoriete titels.
https://xbox.uservoice.co...ility/filters/my_feedback

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Jaguar645
justifire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:17:
[...]

Nice !

Wat betreft de beschikbare BC games, onder de volgende link kan je stemmen op je favoriete titels.
Gelijk even Red Dead Redemption geupvote :P

• Lekker Ventje
The career in Forza Motorsport 6 has been completely rebuilt, and this time the focus will be on the “Stories of Motorsport.” The new career mode spans more than 70 hours of gameplay and has been designed to stoke the imagination of fans – whether you’re a long time car buff or a novice to the world of motorsport.

“Stories of Motorsport” is told in multiple volumes, with each volume being a comprehensive career experience that lets the player travel the world and celebrate the past and present of automotive history. Volumes are further subdivided into series where players can choose precisely the types of cars they want to drive.

As you progress through your career, you’ll also unlock Showcase events, which are short vignettes that let the player experience unique race modes – like Autocross and endurance racing – across a huge variety of cars. They also let players experience what it’s like to be a professional race car driver, or relive some of the greatest moments in motorsport history. Between a massive career mode and our Showcase spotlights, we’re letting the player choose the experience they want to have.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hoor net Major Nelson in een Periscope broadcast zeggen dat we een preview krijgen van het nieuwe Xbox Dashboard voor de One...tijdens de Daily Show van vanavond...

• Jaguar645
Daar ga ik toch echt niet voor wakker blijven... morgen op kantoor maar even kijken.

Wel enorm benieuwd of het eindelijk eens wat sneller wordt en wat minder chaotisch. Want hoewel er nu wel mee te werken is is er zeker ruimte voor verbetering.

[ Voor 49% gewijzigd door Jaguar645 op 15-06-2015 23:27 ]

TheVMaster schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:26:
Hoor net Major Nelson in een Periscope broadcast zeggen dat we een preview krijgen van het nieuwe Xbox Dashboard voor de One...tijdens de Daily Show van vanavond...
Hmm, wel apart dan. Niet echt over nagedacht. Alle headlines zijn een uur later bij de Sony presentatie. Had het dan gewoon morgen gedaan. Ubi mag nu ook niet langer dan een uur zijn, anders mis je het al snel volledig

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:27:
[...]

Hmm, wel apart dan. Niet echt over nagedacht. Alle headlines zijn een uur later bij de Sony presentatie. Had het dan gewoon morgen gedaan. Ubi mag nu ook niet langer dan een uur zijn, anders mis je het al snel volledig
Helaas duurt het nog anderhalf uur...en het is hier op Kreta nu al 00:27...dus ik zie het morgenochtend wel :+
TheVMaster schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:27:
[...]

Helaas duurt het nog anderhalf uur...en het is hier op Kreta nu al 00:27...dus ik zie het morgenochtend wel :+
Zwak hoor, dus Sony pak je ook niet mee?
Ubi komt overigens over een half uurtje, dus dat kan je nog wel kijken al weet ik niet hoe boeiend jij die games vindt

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:28:
[...]

Zwak hoor, dus Sony pak je ook niet mee?
Ubi komt overigens over een half uurtje, dus dat kan je nog wel kijken al weet ik niet hoe boeiend jij die games vindt
Eh....het gaat hier met horten en stoten....hoelaat begint Sony dan? Ben nog niet echt moe... :p en de vrouw ligt al op één oor :+

is best relaxed trouwens.....lekker buiten op het balkon met 25 graden E3 kijken....'s nachts om half één 8)

[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 15-06-2015 23:31 ]

• Lekker Ventje
Onderstaande link staan de reeds bekende circuits en auto's (onderaan). Ook is hier te vinden welke auto je krijgt als je bv FH2 en FM 4 en 5 bezit. Digitale pre-order geeft een 2016 MX-5.

http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_e3_features

Kan echter niet het verschil tussen de Deluxe en Ultimate Edition vinden.

Ik kijk morgen tijdens het ontbijt wel naar Sony. Ik verwacht daar enkel veel 3rd party nieuws.

[ Voor 13% gewijzigd door Lekker Ventje op 15-06-2015 23:30 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-11 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:17:
[...]

Nice !

RDR
Battlefield 3
Battlefield BC2
Call of Duty Black Ops
Just Cause 2
AC
AC Brotherhood

Overigens ging streamen naar mijn SP3 goed. Had wel het idee dat de controller iets later reageerde. Ook even de tv uitgezet en het streamen gaat dan (uiteraard) gewoon door. Morgen maar eens testen als mevr. MRE-Inc weer naar dat pulp TLC zit te kijken, dan knal ik de x1 aan en ga gamen :)

[ Voor 26% gewijzigd door MRE-Inc op 15-06-2015 23:37 ]

XBL: MRE Inc

• Rivanov
TheVMaster schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:26:
Begint om 1:00 toch? Ga er niet voor wakker blijven.. check het morgenvroeg wel even.

MRE-Inc schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:36:
[...]

RDR
Battlefield 3
Battlefield BC2
Call of Duty Black Ops
Just Cause 2
AC
AC Brotherhood

Overigens ging streamen naar mijn SP3 goed. Had wel het idee dat de controller iets later reageerde. Ook even de tv uitgezet en het streamen gaat dan (uiteraard) gewoon door. Morgen maar eens testen als mevr. MRE-Inc weer naar dat pulp TLC zit te kijken, dan knal ik de x1 aan en ga gamen :)
Street Fighter IV
Clash of Heroes
Borderlands 2

Al zie ik SF niet gebeuren omdat Capcom een deal heeft met Sony. (Zou wel een stunt zijn)
En Borderlands zou hun eigen Xbox One versie in de weg kunnen zitten.
Clash of Heroes zag ik tijdens de presentatie al in de lijst staan dus die zal wel komen. (Ook de enigste titel waar ik af en toe de X360 nog voor aan slinger, die game heeft me echt verrast tijdens free with gold. Zo simpel en toch enorm uitdagend online)

Straks (0.00) begint Xbox Daily, te kijken:
http://www.xbox.com/en-US/e3/xbox-daily/day-one
http://www.twitch.tv/xbox

Die eerste heeft overigens ook de mogelijkheid om terug te kijken, dus misschien wel handig als Ubi uitloopt. En het lijkt zo te zijn dat de nieuwe UI getoond gaat worden, dus voor Xbox fans wel een kijkje waard.

Rond 57 minuten komt de UI update, dat is een heeeeeele grote verandering. Helaas geen verdere data wanneer het komt, maar Cortana komt in ieder geval ook. Daarna even kort de controller, daarna division.

Hier een kort voorbeeld:
http://www.winbeta.org/ne...ience-cortana-built-speed

Afbeeldingslocatie: http://www.winbeta.org/sites/default/files/news/xboxonedashboardui1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.winbeta.org/sites/default/files/news/xb1dashguide.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.winbeta.org/sites/default/files/news/xb1dashcommunity.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.winbeta.org/sites/default/files/news/xb1cortana.jpg

Edit: en in Amerikaanse store staat de Elite Dangerous beta:
https://store.xbox.com/en...59-4121-b23d-aefa0915c90c
(werkt dus niet vanuit NL, maar omdat het gratis is, moet downloaden geen issue zijn)

Edit2:
Voorlopige video staat hier: http://www.theverge.com/2...dashboard-update-features

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 16-06-2015 02:25 ]

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Lekker wakker worden is dit zeg! Mooie nieuwe functies, voor de BC is een mooi extraatje. Mass effect gaat als eerste gespeeld worden :-)

Tomorrow is not today!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:33
Martinspire schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 03:58:
Hier de officiele trailer voor nieuwe dash:
[video]
Ziet er strak uit. Behalve de lelijke "solid" kleuren op de tiles. Die mogen voor mij transparant worden.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Lekker Ventje
Nieuw dashboard ziet er goed uit!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Stap vanaochtend om 6:00 de deur uit, krijg ik een breicht op telefoon, eerste wat ik denk is "wtf wie stuurt zo vroeg een whatsapp?" check ik phone, is het een xbox message met een key voor Gears of Wars Ultimate edition Beta :9

Nieuwe dashboard is wel mooi, maar hoop wel dat het ook sneller wordt.. het switchen tussen party en friendslist en het toevoegen van friends aan een party duurt nog steeds veel te lang vind ik

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 03:58:
Hier de officiele trailer voor nieuwe dash:
[video]
Zeik modus: The new Xbox One Experience. Die MS in NL niet kan leveren want geen spraak ondersteuning in NL. De reden van de uitstel van de release in NL was: We kunnen niet de gehele "So Called" Experience leveren zoals we dat in US wel kunnen, daarom stellen we de release van de X1 in NL met bijna een jaar uit.

Wordt overigens wel eens tijd dat ze over spraakondersteuning wat meer uit de doeken gaan doen voor niet engels talige landen. Het aanpassen van de regio wat nu nog steeds nodig is om EN taal ondersteuning te krijgen bijvoorbeeld.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-11 15:14
Gister liep de Xbox One helaas toch weer vast.
Als ik het 020 nummer bel van Microsoft moet het wel goed komen wat betreft opsturen enzo lijkt mij.
Einde van de middag maar eens in gang zetten.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Net even de Gears of War Beta gespeeld , maar ik kreeg niet echt het WOW gevoel.
Het ziet er ongeveer hetzelfde uit als vroeger op de Xbox 360 en de Xbox One kan
het wel met bijvoorbeeld Ryse , die er prachtig uitziet.

De Xbox 360 spellen die je nu al kan spelen op de Xbox One werken perfect ,
zelfs de multiplayer werkt perfect. Ik hoop dat ze snel meer Xbox 360 spellen
erop gooien , want dan kan mijn Xbox 360 Slim verkocht worden.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hier nog wat informatie van Mary Jo Foley: http://www.zdnet.com/arti...ward-compatibility-story/

Gaat over de emulatie van de Xbox360 en ook nog wat info die MS toch weer verwijderd heeft van de BC site.
From the Q&A:

What is Xbox One Backward Compatibility and how does it work?

Xbox One Backward Compatibility is an Xbox 360 emulator that runs on Xbox One and is used to play Xbox 360 games.

If it's actually emulation, why are you calling it backward compatibility?

We call it backward compatibility because gamers can play select Xbox 360 games on the Xbox One. However, referring to this functionality as an emulator is more accurate from a technology perspective since the Xbox One is not technically reading and playing the 360 game off of a disc.

When will it be available?

The Xbox One Backward Compatibility Beta is available starting June 15 for Xbox preview members. The program will launch broadly for fall 2015.

Previously, you said back compat wasn't possible on Xbox One. How is it possible now?

We didn't know if we could do it, but we were inspired by our fans, and thanks to the dedication and determination of a group of brilliant engineers in our platform team who developed Xbox One Backward Compatibility, we made the impossible, possible.

I asked Microsoft officials for more information about the emulator and was provided with this statement by a spokesperson:
"What we did was essentially built a virtual Xbox 360 console entirely in software. So when you launch a game via Xbox One Backward Compatibility, you'll see that the game first starts up a virtual Xbox 360 console, then launches the title. The work is ongoing as each title requires individual packaging and validation work to enable that virtual console capability, but we're committed to continually rolling out new titles each month."

I've asked for more specifics about the emulator, but so far, officials aren't providing information beyond that statement.

This isn't the first time Microsoft has built an emulator to enable backward compatibility for Xbox. A decade or so ago, a team inside the company built an emulator enabling original Xbox games to work on Xbox 360.

The Xbox One operating system -- really three operating systems in one -- is based on the Windows 8 core. Microsoft plans to update the console with the Windows 10 core some time in the coming months, and possibly this year.

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 16-06-2015 07:34 ]

• Mars18
justifire schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:44:
[...]

Probleem komt mij iets te bekend voor :P
Gewoon een advanced exchange aanvragen, heb je donderdag een vervangende console in huis en zijn de problemen als sneeuw voor de zon vertrokken.
Wat kost een advanced exchange?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• ourplayground
Hm, vanmorgen snel de Xbox aangezet in afwachting van een update.... Helemaal niks. Hebben meer mensen dit?(zit wel in preview)
Mars18 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 07:36:
[...]

Wat kost een advanced exchange?
Niets, alleen een onderpand...

Cogitationis poenam nemo patitur

• Mars18
Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 07:44:
[...]

Niets, alleen een onderpand...
Bedankt, ik ga het vandaag in gang zetten :)

Verwijderd

ourplayground schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 07:44:
Hm, vanmorgen snel de Xbox aangezet in afwachting van een update.... Helemaal niks. Hebben meer mensen dit?(zit wel in preview)
Hier ook geen update met preview.

De Xbox 360 spellen werken al wel.

• Jaguar645
Volgens mij is er ook geen nieuwe update nog?

De nieuwe UI ziet er wel slick uit! ik hou wel van dat strakke. Het kon sowieso alleen maar beter worden dan de chaos wat het nu is :P

• ourplayground
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 07:49:
[...]

Hier ook geen update met preview.

De Xbox 360 spellen werken al wel.
Net gecheckt en het zou bij mij moeten werken maar helaas heb ik geen ondersteunde titels... Had gehoopt dat het een wat bredere selectie zou zijn...

Verwijderd

Meer info over Xbox 360 spellen op je Xbox One:

http://news.xbox.com/2015...game-streaming-in-preview

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-11 17:31
Ik had exact 1 spel dat klaar was voor de BC op de one en dat was toy story cold wars :)
Werkt zeer goed moet ik zeggen en alles doet het zoals het moet.
Super gedaan van MS maar nu mioeten we wel wachten tot de grote titels beschikbaar komen en dan kan men 360 de deur uit ;)

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• ourplayground
Opuske schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:51:
Ik had exact 1 spel dat klaar was voor de BC op de one en dat was toy story cold wars :)
Werkt zeer goed moet ik zeggen en alles doet het zoals het moet.
Super gedaan van MS maar nu mioeten we wel wachten tot de grote titels beschikbaar komen en dan kan men 360 de deur uit ;)
Het zou mooi zijn als de xbox360 games with gold standaard ook compatibel zouden zijn met de one..:)

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:26

Willybubba

Nut up or shut up.

Bokkie schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 07:03:
Stap vanaochtend om 6:00 de deur uit, krijg ik een breicht op telefoon, eerste wat ik denk is "wtf wie stuurt zo vroeg een whatsapp?" check ik phone, is het een xbox message met een key voor Gears of Wars Ultimate edition Beta :9
Ik heb ondertussen al 4 van die berichten gekregen.

EDIT: Hold up. Ik zie nu dat je een download code moet hebben en een access code. Ik heb 2 van elk dus.

[ Voor 11% gewijzigd door Willybubba op 16-06-2015 09:06 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
aah man..wordt toch steeds interesanter om een Xbox One te kopen met die BC die eraan komt :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Mars18
corset schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:12:
aah man..wordt toch steeds interesanter om een Xbox One te kopen met die BC die eraan komt :D
Mag je wel een externe schijf er aan hangen. Mijne is nu al vol.

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heb 3x 2 TB schijven :) komt goed

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 21:06

Mikayu

.srt

Ik begin nu steeds minder spijt te krijgen van mijn aankoop :)

Maar, 500gb is voorlopig toch genoeg. Hoeveel spellen speel je tegelijk? :P

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Mars18 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:13:
[...]

Mag je wel een externe schijf er aan hangen. Mijne is nu al vol.
Speel je dan al die games zo vaak? Mijn is maar 50% vol, maar ik verwijder veel games dan ook wel wanneer ik besef dat ik ze niet ga spelen de komende 6 maanden

• MRE-Inc

MRE-Inc

Dat streamen van games komt mij wel goed uit. Mijn X1 staat gewoon in de woonkamer en bekabeld aangesloten via utp. Mijn Surface Pro 3 zit op wifi AC en gisteren even dat streamen getest en dat werkte erg goed. Zo goed zelfs dat ik er over nadenk om een nieuw scherm te kopen zodat ik wel kan gamen als de TV ook gewoon aanstaat.

Wat is wijsheid om te kopen om mijn SP3 aan te sluiten op een nieuw scherm ?

De Surface Pro 3 HDMI-adapter:
http://www.mediamarkt.nl/...0,1744829.html?langId=-11

of de Wireless Display Adapter
http://www.mediamarkt.nl/...8,1822155.html?langId=-11

Nieuwe scherm komt dan gewoon ergens in een hoekje te staan en als ik wil gamen, dan sluit ik hem wel aan.

• Mars18
X-Fighter schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:55:
[...]

Speel je dan al die games zo vaak? Mijn is maar 50% vol, maar ik verwijder veel games dan ook wel wanneer ik besef dat ik ze niet ga spelen de komende 6 maanden
Ik had beide AC er op staan omdat ik die alleen met een digitale download had bij me xbox one.

Verder had ik:

GTA 5
Ryse
Halo
Wolfenstein
Need for Speed
The Crew

Toen was ik aardig vol. En dat zijn toch spellen die ik wil blijven spelen

[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 16-06-2015 10:02 ]

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Ik vind het feit dat je geen TV kan terwijl je streamed echt een bummer. Wat win ik hier nu mee? xbox staat in de woonkamer en als ik zou willen streamen komt dat doordat vrouwlief TV (of waarschijnlijker, netflix) wilt kijken. Nu gaat dat nog steeds niet en kan ik dus net zo goed achter de TV gaan zitten.

Beetje jammer. Word misschien nog opgelost later maar het is wel erg jammer...

ps: oplossen kan niet met de huidige generatie xbox begreep ik. Hardware limitatie. Het is dus wachten op een nieuwe generatie X1 waar het wel mee kan. En dat gaat ook vast gebeuren, deze functie kan een system seller worden als het goed werkt.

Gamertag: YazNL

Maar je kon toch al TV streamen naar je tablet terwijl jij gamed?

Zou best handig zijn als ze eens een duidelijke featurelijst neer zouden zetten.

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2015 10:05 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MRE-Inc schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 07:20:
[...]

Zeik modus: The new Xbox One Experience. Die MS in NL niet kan leveren want geen spraak ondersteuning in NL. De reden van de uitstel van de release in NL was: We kunnen niet de gehele "So Called" Experience leveren zoals we dat in US wel kunnen, daarom stellen we de release van de X1 in NL met bijna een jaar uit.

Wordt overigens wel eens tijd dat ze over spraakondersteuning wat meer uit de doeken gaan doen voor niet engels talige landen. Het aanpassen van de regio wat nu nog steeds nodig is om EN taal ondersteuning te krijgen bijvoorbeeld.
Ja...niet te snappen. Ik, postitief als ik altijd ben, verwacht en hoop dat Cortana daar vernadering in gaat brengen. We hebben Cortana straks beschikbaar op 90% van de pc's in Nederland, 2 a 3 % van de smartphones in Nederland.....en dan nog op 50% van de consoles. Dat zou voldoende reden moeten zijn om Cortana snel op de markt te brengen.....al was het maar in Preview....voor de Xbox Preview Members en WIndows Insiders...
SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:05:

Zou best handig zijn als ze eens een duidelijke featurelijst neer zouden zetten.
Je zou zeggen van wel.....blijkbaar is het lastiger om te doen, wel jammer dat we daar dan weer een nieuwe XBox One voor moeten halen....

[ Voor 15% gewijzigd door TheVMaster op 16-06-2015 10:07 ]

• Yaz
SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:05:

Dat kan alleen met die USB module en is ook de verkeerde kant op ;) Ik wil TV locaal houden en de game stream wegsturen naar een PC.

• McBoom

McBoom

Broem

Yaz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:02:
Ik vind het feit dat je geen TV kan terwijl je streamed echt een bummer. Wat win ik hier nu mee? xbox staat in de woonkamer en als ik zou willen streamen komt dat doordat vrouwlief TV (of waarschijnlijker, netflix) wilt kijken. Nu gaat dat nog steeds niet en kan ik dus net zo goed achter de TV gaan zitten.

Beetje jammer. Word misschien nog opgelost later maar het is wel erg jammer...

ps: oplossen kan niet met de huidige generatie xbox begreep ik. Hardware limitatie. Het is dus wachten op een nieuwe generatie X1 waar het wel mee kan. En dat gaat ook vast gebeuren, deze functie kan een system seller worden als het goed werkt.
Als je je coax gewoon in de TV hebt zitten kan je nog gewoon TV kijken, alleen dingen doen die via de XBox gaan werken dan niet. Als je een smart-tv hebt is er ook wel vast een Netflix-app voor ;)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
McBoom schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:07:
[...]

Als je je coax gewoon in de TV hebt zitten kan je nog gewoon TV kijken, alleen dingen doen die via de XBox gaan werken dan niet. Als je een smart-tv hebt is er ook wel vast een Netflix-app voor ;)
Ik heb een half-Smarte-TV.....geen Netflix App. Daarbij hoeft dat ook niet, want de Xbox One doet het allemaal...

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:07
Wel fijn die BC die ze gaan launchen.
Vriendin was helemaal verslaafd aan Viva Pinata op de 360, kan ze deze weer gaan spelen.

Heb al mijn 360 games nog opgeslagen liggen, en sommige zijn toch nog wel echte klassiekers voor een zaterdagavondje (Fuzion Frenzy)
Yaz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:07:
Dat kan alleen met die USB module en is ook de verkeerde kant op ;) Ik wil TV locaal houden en de game stream wegsturen naar een PC.
Je zou inderdaad zeggen dat dat weinig 'hardware limitaties' zou hebben, je wisselt enkel de output van die 2. Zal wel in de controls ook zitten, wat je op TV ziet zal wel de control inputs krijgen, wat niet helemaal gaat werken in de andere situatie.

Mis alleen in UI de nieuwe snap, friends/party zie je wel, maar wordt bv TV snapped nu ook 'over' je game gezet of nog steeds ~15% van je scherm kwijt voor 1 vakje?

Ik had gisteravond nog geen stream mogelijkheid (ik had nog de test-stream knop), maar kon op bepaald moment ook niet meer inloggen of digitale games spelen. Andersom streamen (wireless display) is ook weer zo'n halfbakken functie, enkel mijn Phone lijkt te werken.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2015 10:17 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Willybubba schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:03:
[...]

Ik heb ondertussen al 4 van die berichten gekregen.

EDIT: Hold up. Ik zie nu dat je een download code moet hebben en een access code. Ik heb 2 van elk dus.
Kreeg de 1e code later nog eens en ook nog een 2e aparte code.

Maat van mij had ook 3 codes gekregen.
Volgens mij zitten er mensen dubbel werk te doen daar :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
meerdere mensen van hun stoel gevallen tijdens de hololens demonstratie? de f*ck! from another world!! dat zag er even nice uit!! verder veel vette dingen gezien, Halo 5 Warzone, Gears 4, en vooral de backwards compatibility functie!! super vet:D nu rest mij alleen de vraag, is er ergens de mogelijkheid om te zien wat je in het verleden via games with gold hebt "gekocht" voor je 360? kan dit eigenlijk nergens terug vinden.

Aangezien ik graag zie wat er allemaal komt ga ik straks nog even de sony briefing checken:D

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:16:
[...]

Je zou inderdaad zeggen dat dat weinig 'hardware limitaties' zou hebben, je wisselt enkel de output van die 2. Zal wel in de controls ook zitten, wat je op TV ziet zal wel de control inputs krijgen, wat niet helemaal gaat werken in de andere situatie.

Mis alleen in UI de nieuwe snap, friends/party zie je wel, maar wordt bv TV snapped nu ook 'over' je game gezet of nog steeds ~15% van je scherm kwijt voor 1 vakje?

Ik had gisteravond nog geen stream mogelijkheid (ik had nog de test-stream knop), maar kon op bepaald moment ook niet meer inloggen of digitale games spelen. Andersom streamen (wireless display) is ook weer zo'n halfbakken functie, enkel mijn Phone lijkt te werken.
Laten we hopen dat het netzo werkt als Cortana...dus gewoon een mooi tv overlay over je game :) dus geen hele balk gesnapped...laten we hopen dat we dit met de beta van juli kunnen testen ofzo....

• Yaz
McBoom schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:07:
[...]

Ja hallo, dat is natuurlijk geen oplossing. Valt een beetje in hetzelfde straatje als;
- Zet er een TV naast, dan kan ze ook TV kijken
- Stuur haar naar een kamer waarin een TV staat
- Keten haar gewoon vast in de keuken, er is nog afwas te doen.

Ik gebruik de X1 zoals deze bedoelt is. Als Mediahub. Dus de TV komt via HDMI in naar de xbox en gaat via HDMI out er weer uit. Zo werkt het en zo moet het ook werken. Ze lossen het maar op en ik koop graag de X1 generatie waar dat mee mogelijk is. Ding staat toch op de nominatie om vervangen ten worden.

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-11 23:44
Weet iemand of er op dit moment nog ergens een leuke deal is voor de 1TB versie + game ofzo? Heb al bij amazon.de en bol.com gekeken maar viel een beetje tegen..

Xbox Live: MarkH

• Yaz
MarkH NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:42:
Weet iemand of er op dit moment nog ergens een leuke deal is voor de 1TB versie + game ofzo? Heb al bij amazon.de en bol.com gekeken maar viel een beetje tegen..
Even serieus maar die versie moet je naar mijn mening niet willen. Het kost misschien wat meer maar je word blijer van een 1TB USB3.0 disk dan van een interne disk die net zo groot is. De eerste is namelijk een heel stuk sneller met laden van spellen.

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-11 23:44
Yaz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:44:
[...]

Even serieus maar die versie moet je naar mijn mening niet willen. Het kost misschien wat meer maar je word blijer van een 1TB USB3.0 disk dan van een interne disk die net zo groot is. De eerste is namelijk een heel stuk sneller met laden van spellen.
Een deal met de 500GB schijf is denk ik ook wel goed.. asking for a friend :)

Xbox Live: MarkH

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:54

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Welk externe HD is aan te raden?

Heb zelf volgende gevonden:

Wil wel minimaal 1TB, 7200 rotatiesnelheid en rond de 100 euro, vind 3TB iets te prijzig nog.

http://tweakers.net/pricewatch/377188/hgst-touro-s-1tb-zilver.html

http://tweakers.net/pricewatch/315569/seagate-expansion-desktop-2tb-zwart.html

http://tweakers.net/pricewatch/268338/wd-my-book-essential-30-2tb-zwart.html

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-10 18:33
Het viel mij op dat er bij veel games stond One/Windows 10. Betekent dit dat ik met een goede game pc en de xbox one controller, een soortgelijke ervaring zal hebben? En dus geen Xbox One nodig heb?
Freshnub schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:10:
Het viel mij op dat er bij veel games stond One/Windows 10. Betekent dit dat ik met een goede game pc en de xbox one controller, een soortgelijke ervaring zal hebben? En dus geen Xbox One nodig heb?
Denk eerder dat een beetje gamePC al meer neer gaat zetten dan een XBO, alle huidige games hebben dat al aardig laten zien.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2015 11:16 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:45

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-11 16:02
Stel ik loop vanmiddag naar de tweedehandswinkel en koop daar een Xbox 360-spel (één van de 100 BC-titels), bestaat dan de kans dat ik deze vanmiddag kan spelen/testen? Ik zit in het Preview Program.

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-11 14:38
Is de preview update trouwens al beschikbaar om BC te testen?

@Yonix, ik dacht eerst ook dat er al 100 titels beschikbaar waren, dit is niet het geval en zal pas aan het einde van de herfst zijn.

Dit is de lijst die nu ondersteund zou moeten zijn.

A Kingdom of Keflings
A World of Keflings
Alien Hominid
Banjo-Kazooie
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts
Banjo-Tooie
BattleBlock Theater
Defense Grid: The Awakening
Geometry Wars: Evolved
Hexic HD
Jetpac Refuelled
Kameo
Mass Effect
Perfect Dark
Perfect Dark Zero
Small Arms
Super Meat Boy
Toy Soldiers
Toy Soldiers Cold War
Viva Pinata
Viva Pinata Trouble in Paradise

[ Voor 84% gewijzigd door Pandanl op 16-06-2015 11:28 ]

• ourplayground
Yonix schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:25:
Stel ik loop vanmiddag naar de tweedehandswinkel en koop daar een Xbox 360-spel (één van de 100 BC-titels), bestaat dan de kans dat ik deze vanmiddag kan spelen/testen? Ik zit in het Preview Program.
Pandanl schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:25:

@Yonix, ik dacht eerst ook dat er al 100 titels beschikbaar waren, dit is niet het geval en zal pas aan het einde van de herfst zijn.

A Kingdom of Keflings
A World of Keflings
Alien Hominid
Banjo-Kazooie
Banjo-Tooie
BattleBlock Theater
Hexic HD
Jetpac Refuelled
Kameo
Mass Effect
Perfect Dark
Perfect Dark Zero
Small Arms
Super Meat Boy
Toy Soldiers
Toy Soldiers Cold War
Viva Pinata
ja.

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Weet iemand wanneer de Gears of War remake te pre-orderen is ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik heb zelf de HGST Touro-S 1 TB en ben er zeer over te spreken. Voordeel voor mij; hij past qua kleurstelling bij mijn (witte) Xbone en hij wordt gevoed vanaf de Xbone. Dus Xbone uit == schijf uit :) (en scheelt ook weer een stroomaansluiting natuurlijk) Bovendien is ie duidelijk sneller en stiller dan de ingebakken schijf.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
Pandanl schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:25:

A Kingdom of Keflings
A World of Keflings
Alien Hominid
Banjo-Kazooie
Banjo-Tooie
BattleBlock Theater
Hexic HD
Jetpac Refuelled
Kameo
Mass Effect
Perfect Dark
Perfect Dark Zero
Small Arms
Super Meat Boy
Toy Soldiers
Toy Soldiers Cold War
Viva Pinata
Toch een beetje raar, mass effect was al speelbaar te zien, Borderlands was ook al speelbaar te zien... had op zijn minst verwacht dat die er ook bij zaten.

EDIT: niemand het antwoord op, waar kan ik zien welke games ik digitaal in bezit heb? dus x360 en x1. (zonder een 360 in huis te hebben.)

[ Voor 6% gewijzigd door mfneed op 16-06-2015 11:40 ]

• ourplayground
mfreriks schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:39:
[...]

Toch een beetje raar, mass effect was al speelbaar te zien, Borderlands was ook al speelbaar te zien... had op zijn minst verwacht dat die er ook bij zaten.

EDIT: niemand het antwoord op, waar kan ik zien welke games ik digitaal in bezit heb? dus x360 en x1. (zonder een 360 in huis te hebben.)
Kan dat niet gewoon onder Xbox.com/ jou profiel?
Wat ik had gelezen is dat als je games hebt (digitaal) die backwards compatibility ondersteunen, dat deze in de lijst komen " klaar om te installeren" ( helemaal rechts in je games app.)

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:36

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik heb er geen een die ondersteund wordt hahaha. Achja afwachten dan maar. De nieuwe interface ziet er wel echt super gelikt uit. Hoop dat het inderdaad ook sneller en overzichtelijker wordt. met name ook de store.

Jammer dat de meeste games pas over een tijd uit komen.. Heb echt zin in om een aantal titels te gaan spelen potverdikkeme
Pagina: 1 ... 14 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace