• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
ourplayground schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:46:
[...]

Kan dat niet gewoon onder Xbox.com/ jou profiel?
Wat ik had gelezen is dat als je games hebt (digitaal) die backwards compatibility ondersteunen, dat deze in de lijst komen " klaar om te installeren" ( helemaal rechts in je games app.)
Ah,

dat zou helemaal mooi zijn! dan hoeft er ook niet uitgezocht te welke je hebt... als ze er gewoon komen te staan top!

Profile gekeken, is niet echt een lijst of zo. maar via achievements zijn je games te achterhalen, als je dan via daar na de store gaat kun je zien of je ze hebt of niet...

laat het hier wel even bij verder! bedankt voor je antwoord:)

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Yaz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:38:
[...]

Ik gebruik de X1 zoals deze bedoelt is. Als Mediahub. Dus de TV komt via HDMI in naar de xbox en gaat via HDMI out er weer uit. Zo werkt het en zo moet het ook werken. Ze lossen het maar op en ik koop graag de X1 generatie waar dat mee mogelijk is. Ding staat toch op de nominatie om vervangen ten worden.
Pfff slecht geslapen? Je mag blij zijn dat streamen naar je PC kan, voor nop. Toen je de X1 waarschijnlijk gekocht hebt was de functie nog niet bekend en beschikbaar, dus zie het als een bonus, daarnaast voor minder als 300 euro heb je de laatst een tweede kunnen kopen, speel je alle games op beide boxen, betaak je 1 keer voor Gold per jaar en kan je vriendin lekker Netflix kijken. Beter nog koop een chromecast ben je goedkoper uit. ;)

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-12 23:01

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Rivanov schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:08:
[...]

Via de Xbox App in Windows 10. Links kiezen voor Connect en dan heb je knopje Stream.
Zou je mij eens willen helpen om ook win 10 op mn macbook te kunnen draaien? is wel handig aangezien ik dan buiten in het zonnetje kan gamen op mn macbook :)

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:28
Chrosser schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:57:
[...]

Zou je mij eens willen helpen om ook win 10 op mn macbook te kunnen draaien? is wel handig aangezien ik dan buiten in het zonnetje kan gamen op mn macbook :)
Parallels desktop kopen en daar Windows 10 op installeren. Zo moeilijk is het niet.
Yaz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:38:
[...]

Ja hallo, dat is natuurlijk geen oplossing. Valt een beetje in hetzelfde straatje als;
- Zet er een TV naast, dan kan ze ook TV kijken
- Stuur haar naar een kamer waarin een TV staat
- Keten haar gewoon vast in de keuken, er is nog afwas te doen.

Ik gebruik de X1 zoals deze bedoelt is. Als Mediahub. Dus de TV komt via HDMI in naar de xbox en gaat via HDMI out er weer uit. Zo werkt het en zo moet het ook werken. Ze lossen het maar op en ik koop graag de X1 generatie waar dat mee mogelijk is. Ding staat toch op de nominatie om vervangen ten worden.
Dus ze moeten jouw problemen oplossen? Je wilt gamen op je XBO, maar ondertussen ook Netflix kijken op het ding. Niet zo zeuren zeg. Opties genoeg: Smart TV, Chromecast, je vriendin een iPad in de handen duwen en daar op laten kijken.

[ Voor 55% gewijzigd door sorted.bits op 16-06-2015 12:03 ]

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12 01:06
Hoe kun je meedoen aan de Beta van Gears of War?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 20:09
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:03:
Hoe kun je meedoen aan de Beta van Gears of War?
https://gearsofwar.com/

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-12 17:28

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Nog steeds geen key....

• Chrosser

Chrosser

sorted.bits schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:01:
[...]

Parallels desktop kopen en daar Windows 10 op installeren. Zo moeilijk is het niet.

[...]
Bedankt voor je hulp! heb er echt wat aan gehad!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:06

Winkiller

De Mopperpot

v8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:53:
[...]

Owh nu moet ik wel. Hahahah wat een perfecte afsluiting van mijn bezoek aan x1 topic. Weet precies weer waarom ik hier amper kom. Kritiek is niet gewenst is een betere naam van dit topic. Nog nooit zoveel roze brillen g3drag gezien. Allemaal geleuter alsof een forza perfectie is. En elke vorm van kritiek wordt afgedaan als niet belangrijk... zielig gedrag.

kansloos gedoe hier.... enjoy !!
_O- Maak je niet druk, jij hebt kritiek en je krijgt kritiek, zo hoort het toch. :?

In mijn ogen heb je zeker een punt, weinig vernieuwing in F6 voor zo ver ik het nu kan beoordelen.
Roze brillen, jazeker dat hoort bij de cultuur van mensen, we worden gestuurd door de massa en we trappen er elke keer weer in. Ondanks dat ik dit weet ga ik hem ook wel kopen naast de nieuwe NFS die ook weinig vernieuwend is omdat ze het beste uit de voorgaande delen verwerken in deze. :+

Ik ga hem alleen niet pre-orderen, dat is in mijn ogen een stap te ver, betalen voor iets wat je pas in september krijgt....no way. >:)
sorted.bits schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:01:
[...]

[...]
Waarom gamen in een VM, gewoon Bootcamp gebruiken, veel handiger en zo mijd je OSX volledig :+

Maareh, als ik zo alle presentaties bekijk dan vond ik die van MS het interessantst, die van Ubi het leukst, die van EA het saaist en die van Sony ook wel aardig. Ik heb me niet verveeld (al was het EA bijna gelukt), maar vind het toch jammer dat er weer erg veel ontbreekt in de presentaties. Dashboard updates, online services, apps, win10, cortana (hadden ze toch wel wat mee kunnen doen? gewoon tussen neus en lippen door) en misschien meer spraakherkenning?

Eens kijken of we via de Xbox Daily show misschien wat meer te weten kunnen komen over spraakherkenning. Dat moet nou toch onderhand wel eens komen zeker. En ook niets over Engels gebruiken in NL.

Mijn verwachtingen waren in ieder geval over de hele linie hoger dan wat we kregen, maar desondanks kijk ik met plezier uit naar het eind van dit jaar met alle toffe titels die eraan komen. Voorlopig heeft Sony geen grote najaarsklapper, dus dit moet wel wat meer mensen naar het Xbox platform gaan trekken lijkt me.

Ben benieuwd wanneer de nieuwe dash in preview komt, heb nu al wel wat dingen gezien waar ik commentaar op heb, dus dat willen we zo snel mogelijk insturen. 1 ding wat ik nu al niet begrijp: Pins onderaan neerzetten. Waarom de neuk was dat een goede beslissing?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Martinspire schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:56:
[...]

Ben benieuwd wanneer de nieuwe dash in preview komt, heb nu al wel wat dingen gezien waar ik commentaar op heb, dus dat willen we zo snel mogelijk insturen. 1 ding wat ik nu al niet begrijp: Pins onderaan neerzetten. Waarom de neuk was dat een goede beslissing?
Ze hebben al gezegd dat met 1 druk op een knop (trigger of bumper) je direct onderaan terecht komt bij je Pins, dus zoveel maakt het niet uit.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Zal nog wel maandje of wat gaan duren, hele hype rond mei/juni updates werkt op dit moment 'matig' op z'n best, alles wat ze vaak aangeven 'binnenkort' te komen, duurt toch weer een lange tijd (afaik was het begin april dat streaming bekend werd, is nu 1,5 maand later).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• harrytasker
  • Niet online
Winkiller schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:50:
[...]

_O- Maak je niet druk, jij hebt kritiek en je krijgt kritiek, zo hoort het toch. :?

In mijn ogen heb je zeker een punt, weinig vernieuwing in F6 voor zo ver ik het nu kan beoordelen.
Roze brillen, jazeker dat hoort bij de cultuur van mensen, we worden gestuurd door de massa en we trappen er elke keer weer in. Ondanks dat ik dit weet ga ik hem ook wel kopen naast de nieuwe NFS die ook weinig vernieuwend is omdat ze het beste uit de voorgaande delen verwerken in deze. :+

Ik ga hem alleen niet pre-orderen, dat is in mijn ogen een stap te ver, betalen voor iets wat je pas in september krijgt....no way. >:)
Ik denk dat hij gewoon gaat wachten op GT... :+

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
mfreriks schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:28:
meerdere mensen van hun stoel gevallen tijdens de hololens demonstratie? de f*ck! from another world!! dat zag er even nice uit!! verder veel vette dingen gezien, Halo 5 Warzone, Gears 4, en vooral de backwards compatibility functie!! super vet:D nu rest mij alleen de vraag, is er ergens de mogelijkheid om te zien wat je in het verleden via games with gold hebt "gekocht" voor je 360? kan dit eigenlijk nergens terug vinden.

Aangezien ik graag zie wat er allemaal komt ga ik straks nog even de sony briefing checken:D
Via je 360 naar Account en dan download history. Hier staat wel de gratis content bij.
Je zou ook nog via commerce.microsoft.com kunnen kijken naar je purchase history, dit zijn weer alleen de dingen waar je voor betaald hebt.
xavento schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:07:
[...]

Ze hebben al gezegd dat met 1 druk op een knop (trigger of bumper) je direct onderaan terecht komt bij je Pins, dus zoveel maakt het niet uit.
Niet direct zichtbaar = slecht design. Waarom niet gewoon links ernaast? Kan toch prima en dan lijkt het nog wat op wat we nu hebben (dus niet tig topics over mensen die hun shit niet kunnen vinden.

Maar goed, ik hoop nog wat meer informatie over Win10 te zien en apps, want dat is nu ook wel nodig. Vooral ook of apps nu wat sneller zijn geworden dan eerst.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

[...]
Mijn verwachtingen waren in ieder geval over de hele linie hoger dan wat we kregen,
Gelukkig dan ben ik niet de enigste die niet onder de indruk was, ik vond het tegenvallen.
Winkiller schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:26:
[...]

Gelukkig dan ben ik niet de enigste die niet onder de indruk was, ik vond het tegenvallen.
Ik heb wel afgeleerd om met hoge verwachtingen een dergelijke persconferentie in te gaan.
Maar ik kan niet zeggen dat ik iets vond tegenvallen, Kijk bijvoorbeeld naar Forza 6, wat zou je hier nou aan kunnen veranderen. Een racegame is vrij statisch, je kan hoogstens meer content toevoegen en zorgen dat het mooier is dat de vorige versie. In beide dingen zijn ze volgens mij geslaagd.

Forza 6 kom er hier wel in!

Cogitationis poenam nemo patitur

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-11 19:54
ik probeer het game streaming gebeuren momenteel uit maar ik krijg niks anders dan een zwart semi transparant beeld op mijn laptop. Geen xbox beeld te zien. hebben meer mensen deze ervaring?

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-12 17:00
Chrosser schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:48:
De nieuwe interface ziet er wel echt super gelikt uit. Hoop dat het inderdaad ook sneller en overzichtelijker wordt. met name ook de store.
Heb je toevallig een video hoe het eruit gaat zien?

Edit: al gevonden

[ Voor 11% gewijzigd door Pandanl op 16-06-2015 13:54 ]

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:28
Pandanl schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:50:
[...]

Heb je toevallig een video hoe het eruit gaat zien?

Edit: al gevonden
[video]
In dit nieuws artikel op Tweakers

video: Kinect-games voor Xbox 360 gaan niet draaien op Xbox One

• Pandanl
Dit gaat een heel mooi game jaar worden. Wel een beetje vreemd dat ze geen gameplay beelden van Forza 6 hebben laten zien, want dat ziet er ook echt geweldig uit.

https://www.youtube.com/watch?v=K9_jHalh4JM

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

nexhil

BAM!

Pandanl schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:59:
Dit gaat een heel mooi game jaar worden. Wel een beetje vreemd dat ze geen gameplay beelden van Forza 6 hebben laten zien, want dat ziet er ook echt geweldig uit.

YouTube: E3 2015: Forza Motorsport 6 Gameplay Impressions With Gameplay Footage
De laatste paar seconden van de trailer die we gisteren te zien kregen waren volgens mij ingame.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb zojuist ook even de stream-mogelijkheid getest, van mijn Xbox One via bedraad netwerk naar mijn iMac met Windows 10 in Parallels. Helaas was dat nog echt heel erg laggy, vanavond maar even proberen via BootCamp. Misschien is dat beter.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:40:
[...]

Ik heb wel afgeleerd om met hoge verwachtingen een dergelijke persconferentie in te gaan.
Maar ik kan niet zeggen dat ik iets vond tegenvallen, Kijk bijvoorbeeld naar Forza 6, wat zou je hier nou aan kunnen veranderen. Een racegame is vrij statisch, je kan hoogstens meer content toevoegen en zorgen dat het mooier is dat de vorige versie. In beide dingen zijn ze volgens mij geslaagd.

Forza 6 kom er hier wel in!
Bij mij ook wel, dat had ik al geschreven, maar alles om de X1 heen is weinig vernieuwend en valt mij ronduit tegen, enkele voorbeelden zijn;

1) Wat heb ik nu aan een 360 emulator op de X1 als ik een werkende 360 heb staan !?
2) Streamen naar Windows 10 terwijl de XB1 dan ook echt niets anders kan doen op dat moment !?
3) Elite Controller ? weinig vernieuwend maar wel stukken duurder waarschijnlijk, zo ook de onderdelen.
4) Holo Lens ? mijn god met een spel als Minecraft als voorbeeld, wat een aanfluiting.
5) Weinig vernieuwende games, alles wordt gerecycled naar iets met een ander glimmend randje.
6) Nieuw Dashboard, tja wat zal ik zeggen - lekker belangrijk.

Een kostbare presentatie die terug verdient moet worden door ons XB1 gebruikers uit te melken. >:)

Als ik nog iets tegenkom voor mijn lijstje zal ik het wel melden. >:)

• ourplayground
FiXeR.nl schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:01:
Ik heb zojuist ook even de stream-mogelijkheid getest, van mijn Xbox One via bedraad netwerk naar mijn iMac met Windows 10 in Parallels. Helaas was dat nog echt heel erg laggy, vanavond maar even proberen via BootCamp. Misschien is dat beter.
wat zijn je settings (of versie van de xbox app) ik krijg namelijk geen beeld... :s

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
ourplayground schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:09:
[...]

wat zijn je settings (of versie van de xbox app) ik krijg namelijk geen beeld... :s
Updaten in de Store, dan werkt het. ;)

• xavento
Winkiller schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:07:
[...]

1) Wat heb ik nu aan een 360 emulator op de X1 als ik een werkende 360 heb staan !?
2) Streamen naar Windows 10 terwijl de XB1 dan ook echt niets anders kan doen op dat moment !?
3) Elite Controller ? weinig vernieuwend maar wel stukken duurder waarschijnlijk, zo ook de onderdelen.
4) Holo Lens ? mijn god met een spel als Minecraft als voorbeeld, wat een aanfluiting.
5) Weinig vernieuwende games, alles wordt gerecycled naar iets met een ander glimmend randje.
Man man wat ben jij aan het mierenneuken zeg, ga is wat frisse lucht halen ofzo.

Niet iedereen heeft een xbox 360 staan, daarnaast hoef ik deze niet steeds op te starten en kan ik hem opbergen, wat weer ruimte scheelt.

Dan koop je hem toch niet? Microsoft heeft deze uitgebracht zijnde een kwalitatief betere controler, wat uiteraard dan ook weer duurder is. En weinig vernieuwend ? man ga je schamen.

Dit gaat geweldig worden met RTS games en games zoals Rollercoaster enzv.

Nog meer mierenneuken, als het voor jou niets uitmaakt is het ook geen belangrijk punt. het feit dat je nu ingame makkelijk bij je vrienden kan komen (wat ik overigens begrijp dat dit niet van toepassing voor jou is) is voor velen van ons een geweldige toevoeging.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Chrosser

Chrosser

[...]

Bij mij ook wel, dat had ik al geschreven, maar alles om de X1 heen is weinig vernieuwend en valt mij ronduit tegen, enkele voorbeelden zijn;

Een kostbare presentatie die terug verdient moet worden door ons XB1 gebruikers uit te melken. >:)

Wat had je dan willen zien? Je kraakt nu zo'n beetje alles af wat ze gedaan hebben terwijl eigenlijk iedereen het wel een redelijk tot erg goede persconferentie vond. Misschien tijd om je Xbox te verkopen als je allemaal niks vind?

• ourplayground
FiXeR.nl schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:11:
[...]

Updaten in de Store, dan werkt het. ;)
gruwelijk gaaf!!! (bedankt voor de tip)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

xavento schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:13:
[...]

Nog meer mierenneuken, als het voor jou niets uitmaakt is het ook geen belangrijk punt. het feit dat je nu ingame makkelijk bij je vrienden kan komen (wat ik overigens begrijp dat dit niet van toepassing voor jou is) is voor velen van ons een geweldige toevoeging.
Jij hebt een mening en ik heb een mening, je hoeft niet persoonlijk te worden.
Waarschijnlijk is er voor elk argument wel een tegen argument te verzinnen, het is goed zo.

[ Voor 38% gewijzigd door Winkiller op 16-06-2015 14:18 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Chrosser schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:13:
[...]

Wat had je dan willen zien? Je kraakt nu zo'n beetje alles af wat ze gedaan hebben terwijl eigenlijk iedereen het wel een redelijk tot erg goede persconferentie vond. Misschien tijd om je Xbox te verkopen als je allemaal niks vind?
Nee geen goed idee, ik wil nog wel tot 31 december genieten van wat Plex me bied momenteel. ;)

• Pandanl
Ik had geen verwachtingen en vond het juist een geweldige presentatie, Halo 5, Forza en Gears 4 zagen er super uit. En dat nieuwe dashboard is ook wel een verbetering, en hopelijk ook vele malen sneller dan het huidige dashboard.

Ach ja sommige mensen willen wat te zeiken hebben om maar te kunnen zeiken.

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12 15:39

Tiny

Wat eten we?

Elite Dangerous.... Holy Poep!
Daar heb ik zo'n zin in!
Gewoon een heerlijke space-shooter, zover ik het kan inschatten.
[...]

Ik vindt dit juist wel een enorm pluspunt... De kids willen hier regelmatig op de 360, die moet ik dan weer aansluiten enzo... Direct hun games doen op de One is veel handiger!
Ook hier zie ik het nu wel van in, mijn vouw kan lekker op de tv haar series kijken (ik hoef haar dus niet naar boven te jagen terwijl ik via mijn PC op de Xbox kan gamen.
De aanschaf van deze controller is een vrije keuze, dat hij duurder is laat zich uit in de de aanpasbaarheid en het materiaal gebruik. Een vrije keuze die ik alleen maar kan toejuichen
De Holo Lens is iets nieuws, Nu misschien nog niet geweldig als je geen Minecraft fan bent, maar het is wel iets voor de toekomst.
Tja, alle games zijn al wel een keer uitgevonden, nu klaag je over de type games terwijl MS met Holo Lens en Minecraft wel iets nieuws heeft neer gezet..... Dit is echt een puntje van "het is ook nooit goed".
1x in de zoveel tijd komt er een nieuw dashboard, dit was bij de Xbox 360 ook zo, deels om de ervaring weer up-to-date te brengen, deels om ouwe bugs (snelheid) er uit te halen. Wees blij dat ze het doen, ze hadden het ook allemaal bij het oude kunnen laten, vergeet niet dat de Xbox er niet duurder van wordt, een Dashboard update kost jou dus geen geld.
[/quote]

Als ik nog iets tegenkom van mijn lijstje zal ik het wel melden. >:)
[/quote]

Naar mijn mening kijk je toch wat zwartgallig naar de afgelopen persconferentie, je geeft bijvoorbeeld ook niet echt aan wat ze in jou ogen wel hadden moeten doen....

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:35
Dont feed the troll.
Dat een persoontje zielig en sneu alles af wil kraken....

Voor mij was het juist een teken dat ik blij ben dat ik voor de X1 heb gekozen en niet voor de PS4.
Als ik zie hoeveel ontwikkeling microsoft steekt in de X1 nadat die al op de markt is gebracht vind ik een compliment waard.
Laat winkiller lekker sneu in een hoekje huilen. De rest kan gewoon blij zijn omdat MS wel luistert naar de comunity :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

De holo lens zorgt ervoor dat ik spijt heb van het feit dat ik de x1 zonder kinect heb gehaald :P

Naja eerst maar zien wat ze er straks allemaal mee mogelijk maken.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Chrosser

Chrosser

Winkiller schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:17:
[...]

Nee geen goed idee, ik wil nog wel tot 31 december genieten van wat Plex me bied momenteel. ;)
Haha, ja dat kan ook. Denk wel dat je bij het andere kamp tegen dezelfde problemen gaat aanlopen tenzij je gamevoorkeuren daar beter bij aansluiten

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:23

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Moet zeggen dat ik je wel wat negatief vindt hoor...ik heb geen werkende 360 meer, maar heb nog wel een paar games liggen. Leuk dat ik die nu gewoon op mijn One kan spelen. Daarnaast is het streamen nu nog niet helemaal uitgekristaliseerd. Het is volgens mij de bedoeling dat je gewoon tv kunt kijken (via je xbox) terwijl een ander een game kan streamen naar zijn of haar tablet.

Over Hololens wil ik het helemaal niet hebben....die komt er gewoon zodra hij beschikbaar is. En dat ze nu alleen Minecraft demo'en...tja....daar komen echt wel meer games voor. Dat de way to go...... :)

Dashboard is natuurlijk ook super...vind het wel degelijk belangrijk dat ze dat ding blijven ontwikkelen. 'k vermoed dat je Windows 10 verder ook niet interessant vindt en dat het wat jou betreft bij XP mag blijven? O-)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:21:
Naar mijn mening kijk je toch wat zwartgallig naar de afgelopen persconferentie, je geeft bijvoorbeeld ook niet echt aan wat ze in jou ogen wel hadden moeten doen....
Dat is helemaal juist, ik vond er echt geen bal aan en ronduit tegenvallen, waarom mag ik die mening niet hebben ? Wat ik wel had willen zien ? geen idee eigenlijk maar wat ik gezien heb valt bij mij niet in goed aarde.

Een paar bladzijdes terug sprak v8power67 over een roze bril, die werd ook aangevallen, ik deel zijn mening grotendeels. Als iemand negatief commentaar levert - anders denkt - op een product waarover het gaat in dit topic wordt men genadeloos neergehaald en moet de XB1 maar verkocht worden of erger.

Spreek daar mensen op aan, niet als iemand een andere mening heeft. :(

• mike0001
Winkiller schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:33:
[...]

Dat is helemaal juist, ik vond er echt geen bal aan en ronduit tegenvallen, waarom mag ik die mening niet hebben ? Wat ik wel had willen zien ? geen idee eigenlijk maar wat ik gezien heb valt bij mij niet in goed aarde.

Een paar bladzijdes terug sprak v8power67 over een roze bril, die werd ook aangevallen, ik deel zijn mening grotendeels. Als iemand negatief commentaar levert - anders denkt - op een product waarover het gaat in dit topic wordt men genadeloos neergehaald en moet de XB1 maar verkocht worden of erger.

Klopt. geen andere mening hebben dus ;)
Er is een verschil tussen kritiek hebben en alles afkraken. Dat laatste deed jij. Vandaar de negatieve feedback.

Ipv alles afkraken kan je ook kijken naar de ontwikkeling en effort die MS erin steekt om de X1 elke keer toch weer te verbeteren en naar de toekomst te kijken. dat het voor jou niets toevoegd, dat kan. Hoef je alles niet af te kraken toch?

En dan niet gaan huilen als je negatieve reacties krijgt :+

• Chrosser

Chrosser

Je mag van mij alles waardeloos vinden, maar je mening is wel heel erg negatief terwijl eigenlijk iedereen het juist een positief verhaal vind. Dat is dan toch vreemd? Daarbij weet je ook niet wat je wel wil zien. Dat is dan lekker makkelijk. Het lijkt er daardoor op dat je alleen maar in dit topic komt afgeven en onrust stoken. je reactie heeft verder ook geen toegevoegde waarde om een discussie aan te gaan en te bespreken wat we gezien hebben. Volgens mij het doel van dit topic

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:29:
[...]
Moet zeggen dat ik je wel wat negatief vindt hoor...ik heb geen werkende 360 meer, maar heb nog wel een paar games liggen. Leuk dat ik die nu gewoon op mijn One kan spelen. Daarnaast is het streamen nu nog niet helemaal uitgekristaliseerd. Het is volgens mij de bedoeling dat je gewoon tv kunt kijken (via je xbox) terwijl een ander een game kan streamen naar zijn of haar tablet.
Ik ben ook negatief, het viel in mijn ogen echt ronduit tegen, en ik heb verteld waarom.
Ik hoop dat je gelijk krijgt omtrent de streaming mogelijkheden, dat zou dan zeker een pluspunt worden.
Dashboard is natuurlijk ook super...vind het wel degelijk belangrijk dat ze dat ding blijven ontwikkelen. 'k vermoed dat je Windows 10 verder ook niet interessant vindt en dat het wat jou betreft bij XP mag blijven? O-)
Natuurlijk mag het Dashboard verder ontwikkeld worden maar dat is mijn ogen minder belangrijk, en wat betreft Windows 10, loop ik inderdaad ook niet echt warm voor, maar mijn spullen hier (Windows 7 en 8.1) worden straks wel allemaal officieel en eerlijk Windows 10. ;)

Eerlijk gezegd wist ik dat er veel commentaar zou komen, ik ben van nature al niet iemand die in een groep meeloopt en dat roept altijd al weerstand op van fanatiekelingen. No Offence Gentlemen. :+
Winkiller schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:33:
[...]

Nu moet je niet in de slagtofferol gaan kruipen, ik val je namelijk helemaal niet aan. Jij gooit een aantal punten op waarom jij wat vindt. Dat mag jij , maar ik mag daar ook kritiek op hebben. Helemaal omdat jij jezelf in een aantal van je punten tegen spreekt. Maar goed, dat is mijn mening, jij je jouwe.

Aan de ene kant heb jij het over terugkerende games, ja hallo.... ik denk dat de meeste games allemaal als eens zijn gemaakt... Het wordt nu dus een kwestie van mooier en groter....

betreffende innovatie, Backwardse compatibiliteit is best wel een groot dingentje in de console wereld, het is namelijk helemaal niet gewoon, des de mooier dat MS het nu "gratis" naar de Xbox One brengt.

Als laatste, de Holo lens met Minecraft was echt wel een "nieuw" dingentje, iets wat in de toekomst leuke dingen kan geven.... Denk bij voorbeeld eens aan je projecteerde spiegels of een dastboard in de bril tijdens Forza 7 of 8 ;) Kortom, probeer de dingen in het juiste perspectief te zien.

En, nee ik val je helemaal nergens persoonlijk aan, die slachtoffer rol is ook niet nodig, ik dien je alleen van gefundeerde repliek.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

mike0001 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:37:
[...]
En dan niet gaan huilen als je negatieve reacties krijgt :+
Jawel dat houd jullie af van Microsoft en de Xbox One de hemel in te prijzen. >:)

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-12 08:37
Winkiller schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:49:
[...]

Jawel dat houd jullie af van Microsoft en de Xbox One de hemel in te prijzen. >:)
Als je MS al drama vond, dan moest Sony je echt aan het janken hebben gemaakt want die viel echt tegen (het publiek wist af en toe gewoon niet wat ze moesten doen klappen of opstaan en weglopen :+ )

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02:26
Ik was zeer positief verast met alle aankondigingen van MS. Heb een hele collectie (+-100) games. En al zouden er maar een deel van gaan werken op de Xone ben ik zeer blij. Wachten op Red Dead Redemption!

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
Mooie preview van Jelle over Forza 6, jammer dat die weg moest bij IG

http://www.pixelcake.nl/forza-6-hands/20150616

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• xavento

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:47:
[...]

Nu moet je niet in de slagtofferol gaan kruipen, ik val je namelijk helemaal niet aan. Jij gooit een aantal punten op waarom jij wat vindt. Dat mag jij , maar ik mag daar ook kritiek op hebben. Helemaal omdat jij jezelf in een aantal van je punten tegen spreekt. Maar goed, dat is mijn mening, jij je jouwe.

Aan de ene kant heb jij het over terugkerende games, ja hallo.... ik denk dat de meeste games allemaal als eens zijn gemaakt... Het wordt nu dus een kwestie van mooier en groter....

betreffende innovatie, Backwardse compatibiliteit is best wel een groot dingentje in de console wereld, het is namelijk helemaal niet gewoon, des de mooier dat MS het nu "gratis" naar de Xbox One brengt.

Als laatste, de Holo lens met Minecraft was echt wel een "nieuw" dingentje, iets wat in de toekomst leuke dingen kan geven.... Denk bij voorbeeld eens aan je projecteerde spiegels of een dastboard in de bril tijdens Forza 7 of 8 ;) Kortom, probeer de dingen in het juiste perspectief te zien.

En, nee ik val je helemaal nergens persoonlijk aan, die slachtoffer rol is ook niet nodig, ik dien je alleen van gefundeerde repliek.
Euhh Jeroen je begreep het verkeerd, het was zeker niet persoonlijk bedoeld.
Ik voelde mij aangesproken door xavento, daar had je ook op kunnen reageren dat persoonlijke aanvallen niet gewenst zijn hier. Blijkbaar was ik even actueler, maar goed zoals gezegd - NO Offence - heren.

En nog steeds ben ik van mening dat de hele persconferentie gebaseerd is om ons geld uit de zak te kloppen voor games die allemaal al een keer zijn uitgevonden en alleen in een nieuw jasje opnieuw de verkoop in gaan. Alle vernieuwingen omtrent Xbox One zijn in mijn ogen teleurstellend voor zo'n duur apparaat, dat maakt mij nog steeds een trotse bezitter maar teleur gesteld voor het komende jaar.

• mike0001
Winkiller schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:49:
[...]

De hemel in prijzen.... Mwah valt mee. Ben er blij mee maar er is ruimte zat voor verbetering.
Alleen bekijk ik het iets positiever. Ik ben blij dat ze blijven ontwikkelen. ook al is het voor mij niet altijd nuttig.
Groot verschil van hoe je tegen zaken aankijkt. Is dus geen hemel in prijzen.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

mike0001 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:22:
Dont feed the troll.
Dat een persoontje zielig en sneu alles af wil kraken....
Laat winkiller lekker sneu in een hoekje huilen. De rest kan gewoon blij zijn omdat MS wel luistert naar de comunity :)
Hi Follower, dat Microsoft luistert naar zijn community is omdat ze anders te veel klanten verliezen.
Dat wil nog niet zeggen dat iedereen daar blij van moet worden, ik vindt het inderdaad om te huilen.
Vooral dat streamen, kan mijn vrouw nog steeds naar boven om tv te kijken, wat een onzin.

Verwijderd

Ben benieuwd wat de markt voor 2dehands Xbox 360 games gaat doen als straks deze op een One kunnen worden gespeeld.

• Pandanl
Microsoft (en andere uitgevers) zijn ook geen liefdadigheid organisatie, het zijn nog steeds bedrijven die inderdaad geld uit je zak willen kloppen.

Niemand verplicht je natuurlijk om remakes te kopen, je kan ook enkel de nieuwe titels of vervolgen kopen.

Het is inderdaad de afgelopen tijd een trend om titels te bundelen en opnieuw uit te brengen, zowel bij Microsoft, Sony en ook Nintendo. Maar wat is hiervan het probleem? je geeft nieuwe gamers die de titels nog nooit gespeeld hebben een kennismaking en ze hebben gelijk wat te bieden. Geen idee of je de PS3 launch nog kan herrineren maar er kwam werkelijk helemaal niks boeiends uit destijds.

Nieuwe IP's maken duurt gewoon 3 a 4 jaar als het niet langer is, dus waarom dan niet een kleine studio een oude titel laten oppoetsen.

• mike0001
Winkiller schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:07:
[...]

Hi Follower, dat Microsoft luistert naar zijn community is omdat ze anders te veel klanten verliezen.
Dat wil nog niet zeggen dat iedereen daar blij van moet worden, ik vindt het inderdaad om te huilen.
Vooral dat streamen, kan mijn vrouw nog steeds naar boven om tv te kijken, wat een onzin.
Dan doen ze dat toch goed? Zijn bedrijven zat die niet luisteren.
Voor mij is de streaming ook niet nuttig, maar daarom ga ik het niet afkraken.
Maar laten we deze discussie maar eindigen. Anders wordt het een over en weer gezeur en daarvoor zit ik niet op dit forum :)
jij hebt jouw (negatieve) mening, ik de mijne. Geen aanval op jou persoonlijk hoor.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

badboynova schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:53:
[...]

Als je MS al drama vond, dan moest Sony je echt aan het janken hebben gemaakt want die viel echt tegen (het publiek wist af en toe gewoon niet wat ze moesten doen klappen of opstaan en weglopen :+ )
Ik heb er eerlijk gezegd niet eens naar gekeken, ik heb niets met Sony, ook niet in de andere divisies van dit concern. Trouwens op de Telegraaf staat heel iets anders geschreven, lees maar.

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
harrytasker schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:55:
[...]

Pfff slecht geslapen? Je mag blij zijn dat streamen naar je PC kan, voor nop. Toen je de X1 waarschijnlijk gekocht hebt was de functie nog niet bekend en beschikbaar, dus zie het als een bonus, daarnaast voor minder als 300 euro heb je de laatst een tweede kunnen kopen, speel je alle games op beide boxen, betaak je 1 keer voor Gold per jaar en kan je vriendin lekker Netflix kijken. Beter nog koop een chromecast ben je goedkoper uit. ;)
Misschien kwam het er wat lulliger uit dan ik bedoelde maar goed. Het doel van deze dienst is voor mij dat ik kan gamen en dat mijn vriendin/kinderen TV/Netflix/Whatever kunnen kijken. Dat ik dan naar de PC/Tablet verkas is prima maar dat kan nu niet.

Rijst dus de vraag, wat winnen we met deze functie? Naar mijn idee weinig want inderdaad, je koopt er zo een twee xbox bij. Iets wat ik ook bedoelde met "ding staat op de nominatie om vervangen te worden", mijn huidige begint te piepen en te kraken. Zeker met de backwards comp. zit ik er nu helemaal aan te denken om de X360 op zolder te vervangen voor een X1.

Gamertag: YazNL

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:23

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:07:
[...]

Al dat streamen nu al een half jaar beschikbaar was zou ik je gelijk geven, maar alleen de Preview leden krijgen per direct die mogelijkheid. Misschien moet je uit het preview programma stappen...dan heb je ook niet die half werkende features.....

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
MS had een goede presentatie, was wel blij dat MS en Sony echt wel moeite blijven doen.

Maar wellicht dat ik iets over het hoofd zie, maar de manier waarop de X1 backwards compatible word, dat is toch ook hoe MS het op de 360 had gedaan?

Ik bedoel niet qua techniek, maar meer dat het op individuele basis is, en dat ook nog de studio's apart goedkeuring moeten geven.

Als ik dan terug denk aan de 360, en hoe de BC een stille dood is gestorven dan zie ik dat gedeelte juist niet goed uit de verf komen.
Winkiller schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:02:
[...]

Euhh Jeroen je begreep het verkeerd, het was zeker niet persoonlijk bedoeld.
Ik voelde mij aangesproken door xavento, daar had je ook op kunnen reageren dat persoonlijke aanvallen niet gewenst zijn hier. Blijkbaar was ik even actueler, maar goed zoals gezegd - NO Offence - heren.

En nog steeds ben ik van mening dat de hele persconferentie gebaseerd is om ons geld uit de zak te kloppen voor games die allemaal al een keer zijn uitgevonden en alleen in een nieuw jasje opnieuw de verkoop in gaan. Alle vernieuwingen omtrent Xbox One zijn in mijn ogen teleurstellend voor zo'n duur apparaat, dat maakt mij nog steeds een trotse bezitter maar teleur gesteld voor het komende jaar.
Ik vat de dinge ook helemaal niet persoonlijk op, het ging mij er om dat jij bepaalde punten weg schreef die zonder al te veel onderbouwing prima zijn te weer leggen. Wat natuurlijk helemaal los staan van welke persoonlijke mening dan ook.

De conclusie die jij op de laatste alinea schrijft is natuurlijk een open deur intrappen.

Natuurlijk willen de fabrikanten en uitgevers geld aan ons verdienen, overigens vindt ik het opnieuw uitbrengen van games bij Microsoft eigenlijk wel mee vallen. We krijgen gratis BC, en de rest wat MS heeft laten zien zijn allemaal nieuwe games. Natuurlijk, Forza6 is de opvolger van Forza5.... ze doen beide het zelfde, maar toch... Is dit een bezwaar, dan blijft iemand toch lekker bij Forza5?

Wanneer je de persconferentie van Sony had gezien (en tja, ik was er bij ;)) dan had je kunnen zien dat Sony nog veel meer op de remake stoel zit.... Daar willen ze alleen de volle game prijs voor een spel hebben wat al eerder op een oudere console is uitgebracht..... Bij MS halen ze de oude games gewoon gratis naar je toe.

Ik ben het overigens niet met je eens dat de huidige generatie consoles duur zijn, 399,- euro voor een 1Terabyte model (gewoon via de Rooie Markt is in mijn ogen niet duur) de Xbox 360 is duurder geweest....
Ik vindt 399 euro voor een game console een prima prijs, kijk bijvoorbeeld eens naar een Smartphone, een beetje top toestel gaat richting de 1000 euro.
Winkiller schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:15:
[...]

Ik heb er eerlijk gezegd niet eens naar gekeken, ik heb niets met Sony, ook niet in de andere divisies van dit concern. Trouwens op de Telegraaf staat heel iets anders geschreven, lees maar.
De telegraaf is nou niet het beste medium voor game nieuws ;) :P
Yaz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:25:
[...]

Misschien kwam het er wat lulliger uit dan ik bedoelde maar goed. Het doel van deze dienst is voor mij dat ik kan gamen en dat mijn vriendin/kinderen TV/Netflix/Whatever kunnen kijken. Dat ik dan naar de PC/Tablet verkas is prima maar dat kan nu niet.

Rijst dus de vraag, wat winnen we met deze functie? Naar mijn idee weinig want inderdaad, je koopt er zo een twee xbox bij. Iets wat ik ook bedoelde met "ding staat op de nominatie om vervangen te worden", mijn huidige begint te piepen en te kraken. Zeker met de backwards comp. zit ik er nu helemaal aan te denken om de X360 op zolder te vervangen voor een X1.
Ik denk dat dit er gewoon helemaal niet van gaat komen, persoonlijk denk ik dat de verwachtingen te hoog zijn wanneer je denkt dat een Xbox One en kan TV/Kijken/Netflix e.d. en nog een game richting een Windows 10 device kan streamen om te gamen. Je moet het meer zien dat je de Xbox niet hoeft te verplaatsen, bijna iedereen heeft een smart TV tegenwoordig, die kunnen uit de doos de dingen die jij aangeeft welke belangrijk zijn voor je vriendin/kinderen.... CI+ slot decoder kaart in je TV, kanaal kiezen en gaan... Kan jij via je Xbox op een ander apparaat spelen ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Bullet NL op 16-06-2015 15:55 ]

• Yaz
Sloebie schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:33:
MS had een goede presentatie, was wel blij dat MS en Sony echt wel moeite blijven doen.

Maar wellicht dat ik iets over het hoofd zie, maar de manier waarop de X1 backwards compatible word, dat is toch ook hoe MS het op de 360 had gedaan?

Ik bedoel niet qua techniek, maar meer dat het op individuele basis is, en dat ook nog de studio's apart goedkeuring moeten geven.

Als ik dan terug denk aan de 360, en hoe de BC een stille dood is gestorven dan zie ik dat gedeelte juist niet goed uit de verf komen.
De techniek is nu wel anders dan bij de 360.

- De emulator van de X1 is een virtual machine die 100% een 360 kan emuleren. Er hoeft dus niets aan het origineel aangepast te worden om het werkend te krijgen. Dit was op de 360 wel anders
- De Xbox was lang zo populair niet met gedenkwaardige spellen. De spellen die dit wel waren kon je ook spelen op de 360 (al is "populair" en "leuk" natuurlijk per persoon verschillend)

Verder is het niet zo raar dat uitgevers toestemming moeten geven. Ze hebben een afspraak om een product uit te brengen om de xbox 360 en niet op elke voorganger. Het kan zelfs wel eens helemaal niet gewenst zijn dat een spel speelbaar is op de opvolger of wachten ze op een geschikt moment (zie de Fallout 3 toevoeging bij Fallout 4).
Maar ik denk niet dat veel bedrijven Nee zullen zeggen als ze het verzoek krijgen. Het is potentieel extra inkomsten zonder dat het je ook maar iets kost (zelfs geen tijd, dat pakt Microsoft allemaal op).

• Chrosser

Chrosser

Winkiller schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:15:
[...]

Ik vraag me af hoeveel aantallen Sony weet te verkopen van Shenmue, The Last Guardian en FF7. De gemiddelde gamer gaat dit helemaal niet kopen. Ik denk dat Halo 5 meer gaat verkopen dan die drie bij elkaar. Dat maakt opzich ook helemaal niet uit het gaat niet alleen om pure verkoopaantallen, maar in het artikel wordt aangegeven dat de harten gestolen zijn van de PS fans. Nou ik denk voornamelijk van de oudere Playstationfans met veel nostalgische gevoelens (weer prima dat die bediend worden maar geen maatstaf om zulke conclusies te kunnen trekken)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
Wat een geklaag.. Sony vond ik goed, Microsoft vond ik goed. Fanboys mogen gerust Sony afzeiken hoor, maar dit is gewoon een beetje jammer aan het worden.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Yaz
Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:46:
[...]
Ik denk dat dit er gewoon helemaal niet van gaat komen, persoonlijk denk ik dat de verwachtingen te hoog zijn wanneer je denkt dat een Xbox One en kan TV/Kijken/Netflix e.d. en nog een game richting een Windows 10 device kan streamen om te gamen. Je moet het meer zien dat je de Xbox niet hoeft te verplaatsen, bijna iedereen heeft een smart TV tegenwoordig, die kunnen uit de doos de dingen die jij aangeeft welke belangrijk zijn voor je vriendin/kinderen.... CI+ slot decoder kaart in je TV, kanaal kiezen en gaan... Kan jij via je Xbox op een ander apparaat spelen ;)
Ik zelf denk dat het wel gaat komen. Met de hypervisor die eronder zit is het een eitje om een X1 uit te brengen die meer geheugen en meer cores heeft terwijl er aan een spel niets te veranderd (config zit verankerd in de VM configuratie) maar er zijn wel meer resources beschikbaar voor andere taken (zoals streaming en multi-tasken).

Zo kan het best goed zo zijn dat er ooit een X1 uitkomt met hardware aanboort om 1080P beelden te kunnen stream naar bv Twitch. Of met een build-in recorder voor TV. Of met extra veel geheugen om zo twee of meer spellen in memory te kunnen houden voor extreem snel wisselen van spellen (deze versie koop ik gister!).

corset schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:55:
Wat een geklaag.. Sony vond ik goed, Microsoft vond ik goed. Fanboys mogen gerust Sony afzeiken hoor, maar dit is gewoon een beetje jammer aan het worden.
Geklaag? We zijn hier inmiddels al een poosje redelijk inhoudelijk aan het discussiëren....

Soms lijkt het er op dan mensen wel eens vergeten dat we niet allemaal het zelfde leuk vinden. Ook De dingen die iemand mooi of goed vinden zijn vaak vrij subjectief. Wanneer iemand aangeeft een van de persconferenties het beste te vinden is dit vaak geen geschreven feit maar een subjectieve mening... wat tevens direct duidelijk maakt dat het andere niet fout of slecht is.....

Nogmaals, filter voor jezelf de dingen uit dit soort dagen die relevant zijn. Als PS4 gamer kijk je vaak of hecht je vaak aan andere dingen waarde dan de xbox klant..... ondergetekende heeft beide, echter heb ik wel een persoonlijke voorkeur, maar je zal mij nooit hebben kunnen betrappen op het schrijven dat mijn minst favoriete console een slecht ding zou zijn.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:30:
[...]

Al dat streamen nu al een half jaar beschikbaar was zou ik je gelijk geven, maar alleen de Preview leden krijgen per direct die mogelijkheid. Misschien moet je uit het preview programma stappen...dan heb je ook niet die half werkende features.....
Ik zit sinds april al niet meer in het Preview programma, dat had ik alleen in maart voor de OneGuide die ik ook al niet meer gebruik, veel te langzaam en onhandig. Ik gebruik standaard de standaard program guide van mijn Samsung tuner, veel handiger en vlotter.

Zoals gezegd, ik ben verrast met wat de XB1 allemaal kan maar voor mij is het echt nog steeds een game console. Ik gebruik hem niet zoals velen hier het apparaat gebruiken, ik zie een heleboel dingen anders dan vele gamers hier en daarom vielen veel dingen van de E3 mij enorm tegen.

Een heel mooi voorbeeld is, de prestaties (achievements) waarvoor je G punten krijgt, dat lijkt op de Douwe Egberts zegeltjes sparen alleen krijg je daarmee nog korting op speciale producten bij de Xbox tellen ze alleen maar op en kan je na 10 jaar zeggen - jeetje wat veel punten heb ik gespaard -.

Ik heb daar niets mee, het boeit me gewoon niet, ik ben een casual gamer en stel andere eisen.
Waarschijnlijk ben ik te oud en zie ik dingen daardoor anders dan het publiek vanaf een jaar of 30.

Larry Hryb - Major Nelson - van Xbox -, is een ontzettende spontane leuke kerel maar ook ontzettend commercieel wat hem gelijk weer minder leuk maakt. De mensen hier op Tweakers zijn intelligent genoeg om uit die opmerking dat te halen wat ik dan precies bedoel met E3 Xbox One persconferentie van gisteren.

Met jullie goedvinden wil ik het hier bij laten, als ik een lijn ben over gegaan hoor ik dat graag. Jullie mogen mij natuurlijk ook ontvrienden, een internetvriendschap is toch iets anders dan in het echte leven.

Nogmaals, dit is niet persoonlijk maar mijn mening en daar moeten jullie het mee doen. ;)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:20

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik hoop eigenlijk alleen dat met die 360 BC de savegames ook overgezet kunnen worden op de 1 of andere manier. Mijn zoon wil bijv. nog wel eens Skylanders spelen en aldaar ik geen zin heb de nieuwe versie te moeten kopen en ik niet wil dat hij zijn voortgang kwijt is zou een save game transfer ook fijn zijn.

Issue had ik ook met AC: BF; ik had die op de 360 100% gedaan en wilde dat op mijn X1 zetten nadat ik BF voor de XBO had gekocht voor weinig. Dat kon dan weer net niet; kan ik weer opnieuw beginnen :F :P

Xbox Live ID:Notna8310

• xavento
Notna schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:17:
Ik hoop eigenlijk alleen dat met die 360 BC de savegames ook overgezet kunnen worden op de 1 of andere manier. Mijn zoon wil bijv. nog wel eens Skylanders spelen en aldaar ik geen zin heb de nieuwe versie te moeten kopen en ik niet wil dat hij zijn voortgang kwijt is zou een save game transfer ook fijn zijn.

Issue had ik ook met AC: BF; ik had die op de 360 100% gedaan en wilde dat op mijn X1 zetten nadat ik BF voor de XBO had gekocht voor weinig. Dat kon dan weer net niet; kan ik weer opnieuw beginnen :F :P
Wat ik begrepen heb zijn ze momenteel aan het proberen om de save games in de cloud te laten opslaan, en deze dan te importeren op de xbox one. Weet niet helemaal zeker of dit ook waar is, het is momenteel nog 1 grote chaos omtrent want we kunnen verwachten. Denk echt dat het nog even afwachten is tot we meer info krijgen.

Verwijderd

Yaz schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:53:
[...]

De techniek is nu wel anders dan bij de 360.

- De emulator van de X1 is een virtual machine die 100% een 360 kan emuleren. Er hoeft dus niets aan het origineel aangepast te worden om het werkend te krijgen. Dit was op de 360 wel anders
- De Xbox was lang zo populair niet met gedenkwaardige spellen. De spellen die dit wel waren kon je ook spelen op de 360 (al is "populair" en "leuk" natuurlijk per persoon verschillend)
Er moet wel degelijk iets aangepast worden aan het orgineel. De 360 maakte gebruik van "dynamic recompiling" om de orginele Xbox games speelbaar te maken. Om het makkelijk uit te leggen: CPU 1 vertaalt the orginele x86 code naar PPC code. CPU 2 voert deze vertaalde code uit. Natuurlijk komt er heel wat meer bij kijken, maar dit is hoe de vertaalslag van de ene naar de andere instructieset gedaan werd. De 360 had genoeg CPU kracht om dit te kunnen doen. Nadeel is dat software ontwikkelaars wel eens iets doen wat officieel niet ondersteund is, denk bijvoorbeeld aan self-modifying code, undocumented APIs features of buiten de APIs om de hardware aanspreken. Hierdoor kan een dynamische recompiler de fout in gaan, met als gevolg dat een spel niet werkt. Microsoft moest dit toen per spel fixen. Denk bijvoorbeeld aan UltraHLE (Nintendo 64 emulator) die hetzelfde principe gebruikt.

De Xbox One hardware is niet krachtig genoeg om dynamic recompilation te gebruiken voor de 360 (met zijn triple core 3.2GHz PPC cpu). Ze zullen hiervoor dus waarschijnlijk "static recompilation" voor gebruiken. Dit houdt echter in dat elk stukje orginele machinecode dmv een tool omgezet moet worden. Microsoft maakt dus als het ware een nieuw binary package. Op deze manier kan het 360 spel native op de One werken, met een virtuele 360 omgeving om alle API calls af te vangen. Elk spel zal dus aangepast moeten worden.

Al met al is dit erg knap van Microsoft dat ze dit voor elkaar gekregen hebben (met enige beperkingen zoals USB storage / Kinect omdat de 360 een virtuele omgeving is geworden). Het zou (als Microsoft dit zou willen) zelfs mogelijk moeten zijn om op dezelfde manier 360 games geschikt te kunnen maken voor Windows 10, al moet je hier natuurlijk rekening gaan houden met breed scala aan hardware configuraties.
Notna schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:17:

De 360 BC zal gewoon gebruiken maken van de cloud storage (mits je Gold had en hiervan gebruik maakte). Of het mogelijk is om save games dmv USB over te zetten naar de One durf ik niet te zeggen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2015 16:53 ]

Feit is wel dat het hele BC verhaal best wel een dingentje is, velen stappen hier wel over heen, maar toch is het een dienst die gratis is. In mijn ogen kweekt Microsoft hier behoorlijk wat goodwill.....

Het is niet voor niets dat we de BC in deze schaal in de console wereld nog niet eerder hebben gezien. Ik neem mijn petje er voor af. Daarom is dit toch wel een belangrijk dingentje. MS laat echt zien dat ze niet alleen maar commercieel zijn en games willen verkopen. Ze maken oude games gewoon gratis beschikbaar..... (natuurlijk ik ruil voor een stuk goodwill om verder te investeren als klant op de One, maar dit ter zijde)

TheVMaster schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:30:
Maar zelfs dat streamen is compleet onduidelijk, forum staan al genoeg reacties van mensen die aan beide kanten in de preview zitten, maar nog steeds enkel de 'test streaming' knop hebben. Er is gewoon teveel vraag en chaos bij zulke releases, waar is de tijd dat ze gewoon aangaven in versie XXX.YYY zit deze feature, die krijg je via X methode. Nee, gewoon een random 'available now' zonder maar enige vorm van hulp te geven. Kom je er vervolgens achter dat alles blijft hangen in de beta store (heey, nog een beta erbij) en de helft van de mensen niets geinstalleerd krijgen.

En dat zie je eigenlijk op de hele breedte van MS, Win10, Phone, allemaal vage maar concreet-ogende zaken waar gros uiteindelijk het zelf maar moet gaan uitzoeken en afwachten of het een keertje werkt. Werkt het dan amper, of niet, is het niet geheel logisch dat het ook meteen een negatieve zwaai krijgt. De opbouw naar WP10 krijgt ook steeds meer negativiteit, hoe hard je mensen hamert op het feit dat het previews en beta's zijn, net als met game-beta's.. je wordt er gewoon keihard op afgerekend.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2015 16:38 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

[...]

Je omschrijft mijn gevoel van de persco goed. Niet dat ik gekeken heb, ik was toen aan het gamen. :)

Twee puntjes: Mijn 360 gaat nu naar de buurjongentjes als dank voor op de kat passen tijdens de vakantie. Zij blij (en ik ook want dan komen ze minder op de One spelen).

Daarnaast: Hololens zag er echt briljant uit. Minecraft is het juist het spel wat zich er voor leent. En het is enorm populair.
SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:35:
[...]

Maar zelfs dat streamen is compleet onduidelijk, forum staan al genoeg reacties van mensen die aan beide kanten in de preview zitten, maar nog steeds enkel de 'test streaming' knop hebben. Er is gewoon teveel vraag en chaos bij zulke releases, waar is de tijd dat ze gewoon aangaven in versie XXX.YYY zit deze feature, die krijg je via X methode. Nee, gewoon een random 'available now' zonder maar enige vorm van hulp te geven. Kom je er vervolgens achter dat alles blijft hangen in de beta store (heey, nog een beta erbij) en de helft van de mensen niets geinstalleerd krijgen.

En dat zie je eigenlijk op de hele breedte van MS, Win10, Phone, allemaal vage maar concreet-ogende zaken waar gros uiteindelijk het zelf maar moet gaan uitzoeken en afwachten of het een keertje werkt. Werkt het dan amper, of niet, is het niet geheel logisch dat het ook meteen een negatieve zwaai krijgt. De opbouw naar WP10 krijgt ook steeds meer negativiteit, hoe hard je mensen hamert op het feit dat het previews en beta's zijn, net als met game-beta's.. je wordt er gewoon keihard op afgerekend.
Wil jij niet gewoon een beetje te snel, geef ze gewoon even tijd.... Je doet nu net als veel mensen destijds bij de Kinect deden, iets afbranden voordat het feitelijk op de markt is.... Geef ze nu gewoon even de tijd, eerst komt Windowd 10 op de PC, vervolgens kan je streamen, maar er schijnt ook nog een update (los van het Dashboard op de Xbox One) aan te komen die bepaalde structurele dingen in de Xbox gaat veranderen.

Dus..... Af... Rustig... in je hok ;) :P :D

Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:03:
[...]

Wil jij niet gewoon een beetje te snel, geef ze gewoon even tijd.... Je doet nu net als veel mensen destijds bij de Kinect deden, iets afbranden voordat het feitelijk op de markt is.... Geef ze nu gewoon even de tijd, eerst komt Windowd 10 op de PC, vervolgens kan je streamen, maar er schijnt ook nog een update (los van het Dashboard op de Xbox One) aan te komen die bepaalde structurele dingen in de Xbox gaat veranderen.

Dus..... Af... Rustig... in je hok ;) :P :D
Haha, ik ben rustig. Mij maakt het an sich weinig uit, het komt vanzelf wel, maar ik kan om het geheel heen de negatieve sfeer behoorlijk begrijpen. Ik ben previewer eerste uur, weekje meer of minder maakt mij bar weinig uit, maar het is hoe het uiteindelijk op de consument overkomt wat belangrijk is.

Ik vindt de nativiteit anders behoorlijk "te" negatief, helemaal wanneer je door de regels leest waarom men negatief is.... Een echte steekhoudende reden komt er in mijn ogen dan niet meer naar voren, helemaal als je geen alternatieven leest.

Je moet de dingen pakken zo als je doen toe komen. Wat had MS gisteren anders moeten kunnen c.q. moeten doen???

Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:15:
Ik vindt de nativiteit anders behoorlijk "te" negatief, helemaal wanneer je door de regels leest waarom men negatief is.... Een echte steekhoudende reden komt er in mijn ogen dan niet meer naar voren, helemaal als je geen alternatieven leest.

Je moet de dingen pakken zo als je doen toe komen. Wat had MS gisteren anders moeten kunnen c.q. moeten doen???
Nelson zei daar nog sorry voor in de Daily :P Ach, het negatief doen om het doen, is toch altijd leuk? Tot je mensen laat zien wat ik wel kan doen, oh.. zo hadden ze het dus nog niet gezien.

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12 16:53
YouTube: Walkthrough: The New Xbox One Experience

Wauw!
Wat werkt dat met Cortana goed!

• harrytasker
  • Niet online
Inderdaad update ziet er goed uit, quick party invite etc. TOP!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12 16:53
harrytasker schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:47:
[...]

Inderdaad update ziet er goed uit, quick party invite etc. TOP!
Werkt allemaal lekker snel! (dat mis ik nu wel)

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21
Voor de liefhebber nog een Smite key :) 47K22-2M6C7-VD2J2-2PCT2-DGHPZ

Verwijderd

Smite: WXHMG-KJFWP-Q4JHX-DJGQ7-3FVTZ

Quote deze post ff als je hem claimt, dan haal ik hem weg. Speelze.

Verwijderd

Gebruikte gearscode

Veel plezier Harrytasker :)

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2015 19:27 ]

• harrytasker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:06:
Congratulations, your token for full access to the Gears of War: Ultimate Edition Beta is here. Choose Redeem code on your Xbox One to play the beta now. Have fun! FT3XY-Q74D9-M36PM-W2C3J-CTK4Z

Sorry voor dubbelpost anders kreeg ik hem niet geplakt in mijn brakke chromebrowsertje. Graag ook deze quoten als je hem gebruikt.
Thnx mate! :9~
Dacht vanavond lekker met de Gnasher in de rondte te rennen in GoW : Ultimate
Preview member en voor de zekerheid aangemeld voor de beta op de site.
Nul nadda noppes :|

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 07:13
Ik begrijp eigenlijk de kritiek op MS niet zo. Ik ben een oude bok volgens veel gamers (tegen de 50), maar ik zie een paar dingen:
MS Luistert naar haar gebruiker en dat ik voor zo'n groot bedrijf bijzonder.
De nieuwe features in de XBoxOne worden in een gestaag tempo uitgerold. Vooral zaken als een nieuwe interface geven mij in ieder geval het gevoel dat ik een geheel nieuw systeem krijg.

VR zoals de Rift en AR zoals de Hololens zijn volgens mij potentiële gamechangers. Dit gaat de manier waarom we spelen dramatisch veranderen. Ik zie legio mogelijkheden met Hololens. Denk eens aan een realtime 3D kaart terwijl je aan het gamen bent. De Minecraft demo geeft daar een mooi voorbeeld van.

De nieuwe games... Tja, vernieuwend... Dat vind ik met weinig games tegenwoordig want alles is zo'n beetje wel gedaan. Het gaat er dus om dat wat je doet niet specifiek vernieuwend hoeft te zijn maar wel goed uitgevoerd.

Ik persoonlijk heb juist wel een heel positief gevoel bij Microsoft Xbox One effort!

Xbox Live: Ofthewell NL

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Hairball schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:40:
Ik begrijp eigenlijk de kritiek op MS niet zo. Ik ben een oude bok volgens veel gamers (tegen de 50), maar ik zie een paar dingen:
MS Luistert naar haar gebruiker en dat ik voor zo'n groot bedrijf bijzonder.
De nieuwe features in de XBoxOne worden in een gestaag tempo uitgerold. Vooral zaken als een nieuwe interface geven mij in ieder geval het gevoel dat ik een geheel nieuw systeem krijg.

VR zoals de Rift en AR zoals de Hololens zijn volgens mij potentiële gamechangers. Dit gaat de manier waarom we spelen dramatisch veranderen. Ik zie legio mogelijkheden met Hololens. Denk eens aan een realtime 3D kaart terwijl je aan het gamen bent. De Minecraft demo geeft daar een mooi voorbeeld van.

De nieuwe games... Tja, vernieuwend... Dat vind ik met weinig games tegenwoordig want alles is zo'n beetje wel gedaan. Het gaat er dus om dat wat je doet niet specifiek vernieuwend hoeft te zijn maar wel goed uitgevoerd.

Ik persoonlijk heb juist wel een heel positief gevoel bij Microsoft Xbox One effort!
d:)b maar dat is wellicht omdat ik ook de opa gerechtigde leeftijd al bereikt heb :)

Zag gisteren op een aantal PS forums bv een hoop geblaat over de BC dat de andere console dat niet nodig heeft terwijl er een paar uur later vrolijk weer twee remasters aangekondigd worden 8)7
MS is goed bezig en maakt grote stappen sinds Phil Spencer daar zit. Ik speel geen games meer op mijn 360 maar zou best nog wel wat 360 games op mijn XBO willen spelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Lekker Ventje schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:45:
Ik speel geen games meer op mijn 360 maar zou best nog wel wat 360 games op mijn XBO willen spelen.
8)7 dat snap ik dus echt niet.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
Nou de Xbox One loopt toch weer snel en soepel hier (tot nu toe, afkloppen) had gebeld met de helpdesk en nu goed de cache geleegd, en 10 seconden ingedrukt houden, zoals hier al stond inderdaad.

Afwachten of die zo goed blijft werken, anders als nog opsturen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
justifire schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:29:
Vanmiddag een code aangevraagt, en tot op heden ook nog niks ontvangen. Zal wel druk wezen ;)

Verwacht 'm morgen ofzo wel binnen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:15:
Wat had MS gisteren anders moeten kunnen c.q. moeten doen???
Vernieuwing moeten bieden voor het platform in plaats van in herhaling vallen en op safe spelen.
De enige die nog een beetje vernieuwing bieden in games zijn de Independent developers.
De laatste keer dat ik echt nieuwsgierig was na aanleiding van een vernieuwing door Microsoft was bij de OneGuide, ik heb zelfs het preview programma daarvoor aangevraagd. Maar ook dat valt me tegen, ik gebruik eigenlijk vaker weer de guide van mijn ontvanger, vlotter en goed genoeg.

Het is een zwak argument volgens jou, ik vindt van niet, ze hebben mij gewoon niet enthousiast gekregen.

[ Voor 16% gewijzigd door Winkiller op 16-06-2015 20:12 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Winkiller schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:57:
[...]

8)7 dat snap ik dus echt niet.
Ik snap dat wel. Als je een PS4 en XBO gewend bent wil je echt die "herrie" van de 360 niet meer horen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:29:
Veel mensen, waaronder ik, hebben er 2 gekregen. Goede kans dat iemand je er wel 1 toe wil schuiven. Misschien Martijn even lastig vallen. :)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Lekker Ventje schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:12:
[...]

Ik snap dat wel. Als je een PS4 en XBO gewend bent wil je echt die "herrie" van de 360 niet meer horen.
Wat een Flauwekul. >:)

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12 13:53
Mijn 360 staat gelust via mijn One, maar alsnog speel ik niet vaak meer op de 360. Met deze nieuwe feature gaat daar denk ik wel verandering in komen. Alhoewel backup-discs waarschijnlijk niet ondersteund worden natuurlijk. Dus dat wordt den oude doosch ergens van zolder halen.

Voor de rest; dat controllertje a la hebbedingetje van €150,- is wel echt immens overpriced. (*Royeboi gaat alvast pre-orderen*).

Windows 10 zo maar even op de laptop knallen, alhoewel ik daar wat huiverig voor ben gezien Dell's historie met nieuwe versies van Windows. Het behoort theoretisch geen probleem te zijn voor toekomstige reparaties, maar de praktijk is vaak helaas anders. En nog even lid worden van de Preview ploeg. Daar ging de aandacht voor m'n thesis! :P

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:12:
[...]

Veel mensen, waaronder ik, hebben er 2 gekregen. Goede kans dat iemand je er wel 1 toe wil schuiven. Misschien Martijn even lastig vallen. :)
Ehm, je hebt er 1 voor de beta download en 1 voor toegang tot de beta. Mogelijk heb je nu de verkeerde weggegeven :>

• Miesjh

Miesjh

Gears beta key zojuist ontvangen.

Miesjh schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:34:
Gears beta key zojuist ontvangen.
Hoe dat dan? Ik heb me geregistreerd maar ook nog niets gekregen.

• Miesjh

Miesjh

Zelfs twee zie ik nu.

1 voor de download en 1 voor toegang inderdaad. Snapte het ook al niet helemaal.
Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:37:
[...]

Via Xbox Live messages. Dus even checken via app of xbox. Niet als mailtje oid.

Martinspire schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:43:
[...]
1 voor de download en 1 voor toegang inderdaad. Snapte het ook al niet helemaal.

[...]

Via Xbox Live messages. Dus even checken via app of xbox. Niet als mailtje oid.
De Xbox app staat hier al geruime tijd open ;)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 21:27

Famous

R 400+

Bullet NL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:37:
[...]

Heb mijne ook net gekregen terwijl ik mijzelf pas rond 14:00 heb aangemeld vandaag.
Beta Key (voor de download) en een Beta Acces.

[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 16-06-2015 20:48 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Pagina: 1 ... 15 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace