Winkiller schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:07:
[...]
Bij mij ook wel, dat had ik al geschreven, maar alles om de X1 heen is weinig vernieuwend en valt mij ronduit tegen, enkele voorbeelden zijn;
1) Wat heb ik nu aan een 360 emulator op de X1 als ik een werkende 360 heb staan !?
Ik vindt dit juist wel een enorm pluspunt... De kids willen hier regelmatig op de 360, die moet ik dan weer aansluiten enzo... Direct hun games doen op de One is veel handiger!
2) Streamen naar Windows 10 terwijl de XB1 dan ook echt niets anders kan doen op dat moment !?
Ook hier zie ik het nu wel van in, mijn vouw kan lekker op de tv haar series kijken (ik hoef haar dus niet naar boven te jagen terwijl ik via mijn PC op de Xbox kan gamen.
3) Elite Controller ? weinig vernieuwend maar wel stukken duurder waarschijnlijk, zo ook de onderdelen.
De aanschaf van deze controller is een vrije keuze, dat hij duurder is laat zich uit in de de aanpasbaarheid en het materiaal gebruik. Een vrije keuze die ik alleen maar kan toejuichen
4) Holo Lens ? mijn god met een spel als Minecraft als voorbeeld, wat een aanfluiting.
De Holo Lens is iets nieuws, Nu misschien nog niet geweldig als je geen Minecraft fan bent, maar het is wel iets voor de toekomst.
5) Weinig vernieuwende games, alles wordt gerecycled naar iets met een ander glimmend randje.
Tja, alle games zijn al wel een keer uitgevonden, nu klaag je over de type games terwijl MS met Holo Lens en Minecraft wel iets nieuws heeft neer gezet..... Dit is echt een puntje van "het is ook nooit goed".
6) Nieuw Dashboard, tja wat zal ik zeggen - lekker belangrijk.
1x in de zoveel tijd komt er een nieuw dashboard, dit was bij de Xbox 360 ook zo, deels om de ervaring weer up-to-date te brengen, deels om ouwe bugs (snelheid) er uit te halen. Wees blij dat ze het doen, ze hadden het ook allemaal bij het oude kunnen laten, vergeet niet dat de Xbox er niet duurder van wordt, een Dashboard update kost jou dus geen geld.
[/quote]
Een kostbare presentatie die terug verdient moet worden door ons XB1 gebruikers uit te melken.
Als ik nog iets tegenkom van mijn lijstje zal ik het wel melden.

[/quote]
Naar mijn mening kijk je toch wat zwartgallig naar de afgelopen persconferentie, je geeft bijvoorbeeld ook niet echt aan wat ze in jou ogen wel hadden moeten doen....