• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-01 18:16

Decennia

VECTORHEAD

Martinspire schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 23:03:
[...]

Als ze nou ook een paar dagen eerder waren geweest zodat MGS, Mad Max of bv Forza er al bij zaten, dan kom je nog eens in de buurt van die 5 games -O-

Aardige beelden, veel meer kleur dan de vorige game heb ik het idee:
[video]
Ben alleen nog niet echt overtuigd van de setting, het verhaal en de nieuwigheden. Ziet er teveel hetzelfde uit.

Wanneer gooit AC het nou eens om en gaat het richting een modernere tijd? Gewoon puur om wat anders te doen? Of ala Black Flag dat er een bepaald thema centraal staat wat het geheel ook nog een beetje overneemt?
Ik ga daarom Syndicate niet kopen... heb het voor de vakantie in Amsterdam kunnen spelen en vergeleken met Unity niks anders. Black Flag ben ik nu aan het spelen en die vind ik erg leuk, al had dit geen Assassins Creed naam moeten hebben.

Deze serie moet in de ijskast en gereboot worden over een paar jaar. Het verhaal vind ik ook niet meer intrigerend.

Gegroet!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-01 10:22
Ja volgend jaar komen er een hoop exclusives uit! GoW4, Crackdown staan sowieso op mijn lijstje. Natuurlijk Sea of Thieves ook maar dat wordt 2017 op z'n vroegst.

[ Voor 8% gewijzigd door Beltoni op 02-09-2015 14:17 ]

Verwijderd

Decennia schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:12:
[...]

Ik ga daarom Syndicate niet kopen... heb het voor de vakantie in Amsterdam kunnen spelen en vergeleken met Unity niks anders. Black Flag ben ik nu aan het spelen en die vind ik erg leuk, al had dit geen Assassins Creed naam moeten hebben.

Deze serie moet in de ijskast en gereboot worden over een paar jaar. Het verhaal vind ik ook niet meer intrigerend.
Moet zeker. Gaat natuurlijk niet gebeuren maar het zou goed zijn voor kwaliteit. Ik ben na drie afgehaakt terwijl het voor drie mijn lievelingsserie was. Black Flag op de PC half gespeeld en Unity niet eens overwogen te kopen. Zonde hoe deze serie afgegleden is van prachtige, leerzame, vernieuwende game tot cyclische geldmachine met bugs en beroerde multiplayer waar 11 honden op wachten maar de rest niet.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-01 11:38
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:21:
[...]

Moet zeker. Gaat natuurlijk niet gebeuren maar het zou goed zijn voor kwaliteit. Ik ben na drie afgehaakt terwijl het voor drie mijn lievelingsserie was. Black Flag op de PC half gespeeld en Unity niet eens overwogen te kopen. Zonde hoe deze serie afgegleden is van prachtige, leerzame, vernieuwende game tot cyclische geldmachine met bugs en beroerde multiplayer waar 11 honden op wachten maar de rest niet.
So true!

Hier wel Unity overigens. Laatst nog even gespeeld (moet het nog volledig afronden) en is best een mooie en veelzijdige game. Maar ergens pakt het me niet (meer?). Ik vond Brotherhood echt helemaal het einde, maar daarna hebben de AC games die vibe nooit meer op mij over weten kunnen te brengen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-01 23:31
Beltoni schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:16:
[...]

Ja volgend jaar komen er een hoop exclusives uit! GoW4, Crackdown staan sowieso op mijn lijstje. Natuurlijk Sea of Thieves ook maar dat wordt 2017 op z'n vroegst.
Sea of Thieves nog niet eens van gehoord :o Dus dankjewel! Ging ook niet eens die hele lijst langs die ik postte, ging er al vanuit dat ik ze wilde hebben :+ Soms denk ik wel eens, i will never grow up.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

:( zat net even rond te klikken en kwam wat previews/reviews tegen van Mad Max inclusief spoilers...
spoiler:
Scores lopen uiteen van een mager vijfje tot een dikke 8. Uitwerking is wel aardig, de aktie etc is goed maar voor de rest lijkt het een vrij vlakke verhaallijn te zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Ben ik de enige hier die wat moeite heeft met How to Survive? Ik zit nog niet eens over de helft van de story mode en word de hele tijd afgemaakt door beren, zombie-herten en hordes gewone zombies.

• weszz
MAX3400 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:45:
:( zat net even rond te klikken en kwam wat previews/reviews tegen van Mad Max inclusief spoilers...
spoiler:
Scores lopen uiteen van een mager vijfje tot een dikke 8. Uitwerking is wel aardig, de aktie etc is goed maar voor de rest lijkt het een vrij vlakke verhaallijn te zijn.
Spoiler is wat overbodig :+

Je wekt nu de indruk dat het belangrijker dingen weggeeft maar het is niet meer dan een review die niks weggeeft behalve een eigen mening. :9

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Decennia
  • Laatst online: 11-01 18:16

Decennia

VECTORHEAD

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:21:
[...]

Het probleem is vooral dat Ubisoft telkens de game in een nieuwe setting plaatst. Al die settings en de sfeer in de games zijn nog steeds top! Dat kunnen ze erg goed! Maar bij elke game doe je dezelfde handelingen die we sinds AC2/3 al doen. Ook is het assassinaten niet meer het belangrijkste.

Ik zou graag willen zien dat ze hetzelfde met deze serie doen als de Tomb Raider serie. Die hebben ze voor mijn gevoel ook erg goed gereboot, waarbij het echte tomb raider gevoel weer terug is. Assassins Creed kan zoveel meer zijn...

Gegroet!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:37
De xbox one stuurtjes zijn me ook gewoon veel te duur, en dat komt van iemand die Fanatec heeft gehad, die een G25 nog steeds heeft, die de rode MOMO heeft gehad. Om de een of andere reden, nu Logitech niks mag uitbrengen voor de consoles knallen de prijzen omhoog, en ergens lijkt dat me ook helemaal niet goed voor MS of Sony.. En ook niet goed voor bv T10..

Ik weiger pertinent om >300 uit te geven aan een stuur waarmee ik niet eens op alle consoles zou kunnen.. Net als ik niet snap dat MS weéééér een ander communicatieprotocol eruit moest gooien met de One, waardoor X360 hardware niet werkt.

Oh, en 110euro voor Forza 6 Ultimate, terwijl 99dollar in de US 8)7 8)7 Gaat toch heen..

Dit icm belachelijk dure hardware + niet echt veel geweldige spellen zorgt er gewoon voor dat de One lang niet zo'n succes is als de 360 was.. :X

[ Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 02-09-2015 20:31 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Geweldige spellen zat, misschien niet voor jou, maar je hoort mij niet klagen! Vergeet niet dat er in het begin van de 360 ook niet veel was, dus de vergelijking gaat een beetje scheef nu de 360 er al jaren is!
MAX3400 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:45:
spoiler:
Klinkt als een perfecte conversie van de film naar de game :+
Want daar zat ook een geweldig verhaal in ! :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rossi46
Even een kort vraagje: waar/hoe kan ik zien hoeveel maanden Live ik nog heb? Ik kan het nergens vinden :?
GAIAjohan schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:29:
De xbox one stuurtjes zijn me ook gewoon veel te duur, en dat komt van iemand die Fanatec heeft gehad, die een G25 nog steeds heeft, die de rode MOMO heeft gehad. Om de een of andere reden, nu Logitech niks mag uitbrengen voor de consoles knallen de prijzen omhoog, en ergens lijkt dat me ook helemaal niet goed voor MS of Sony.. En ook niet goed voor bv T10..

Ik weiger pertinent om >300 uit te geven aan een stuur waarmee ik niet eens op alle consoles zou kunnen.. Net als ik niet snap dat MS weéééér een ander communicatieprotocol eruit moest gooien met de One, waardoor X360 hardware niet werkt.

Oh, en 110euro voor Forza 6 Ultimate, terwijl 99dollar in de US 8)7 8)7 Gaat toch heen..

Dit icm belachelijk dure hardware + niet echt veel geweldige spellen zorgt er gewoon voor dat de One lang niet zo'n succes is als de 360 was.. :X
Ik ben het erg eens met je verhaal. Behalve dan dat Logitech niks meer uit mag brengen voor de consoles. Die komen nu juist met een nieuwe stuur voor de PS4 en de X1. Al lijkt het stuur wel heel erg op de G25. Maar dan zonder shifter, doe moet je dan weer los kopen...

[ Voor 4% gewijzigd door Rossi46 op 02-09-2015 21:46 ]

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:04
Rossi46 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:43:
Even een kort vraagje: waar/hoe kan ik zien hoeveel maanden Live ik nog heb? Ik kan het nergens vinden :?

[...]

Ik ben het erg eens met je verhaal. Behalve dan dat Logitech niks meer uit mag brengen voor de consoles. Die komen nu juist met een nieuwe stuur voor de PS4 en de X1. Al lijkt het stuur wel heel erg op de G25. Maar dan zonder shifter, doe moet je dan weer los kopen...
Zou je hier moeten zien als je ingelogged bent. Ik zie dat ik tot februari heb.

https://account.microsoft.com/services

• Rossi46
Boinkie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:05:
[...]

Tnx! d:)b

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-01 15:41
Rossi46 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:43:

Even voor de duidelijkheid, het zijn 2 verschillende stuurtjes. De G29 voor de PS4 en de G920 voor de X1.

[ Voor 10% gewijzigd door skreppiedoe op 02-09-2015 22:18 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• BlackLabel01
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-01 22:03
MAX3400 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:42:
[...]
Ik ga vanmiddag Microsoft maar eens lastig vallen; in Instant-On hoor ik gewoon nog een/de ventilator draaien op 5m afstand terwijl ik zeker weet dat er geen download gaande is en ook de externe USB niet wordt aangestuurd.
Dit doet mijn nieuwe One ook, hoort dat niet zo te zijn dan? Wel jammer dat je niet de optie hebt om de Xbox zich helemaal te laten uitschakelen zodra alle downloads klaar zijn.
BlackLabel01 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:23:
[...]

Dit doet mijn nieuwe One ook, hoort dat niet zo te zijn dan? Wel jammer dat je niet de optie hebt om de Xbox zich helemaal te laten uitschakelen zodra alle downloads klaar zijn.
Ik heb op aanraden van Microsoft een nieuwe test gedaan: Instant-On aangevinkt en alleen aangevinkt "Background Downloads". Er zit ook nu geen schijfje meer in de sleuf. Net uitgezet (na een uur spelen) dus ik verwacht even een afkoelperiode. Ga morgenochtend wel luisteren of het stil is in de huiskamer.

De support-medewerker die ik vandaag sprak, gaf wel al half aan dat het waarschijnlijk toch de fan in de One is en dat dat onder garantie valt. Als het morgenochtend niet opgelost is (oftewel herrie in de kamer), vraag ik een Advance RMA aan en hopelijk is de One dan op tijd terug voor FM6.

Verwijderd

Hoe zit dat als je een limited edition (witte) Xbox One hebt. Krijg je dan dezelfde kleur terug met een RMA of kan het ook een zwarte zijn.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik mag hopen dat je dan de witte krijgt. Zou er als je het zeker wil weten even contat over opnemen met MS.

• Royeboi
  • Laatst online: 21-12-2025
Smoonshine schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:32:
[...]

Wat bij mij hielp was om de One niet in standby te zetten, maar helemaal uit. Nu ik een tijdje weer standby aan heb staan hapert het beeld ook weer. Erg jammer, want doordat hij zo stil is, is het eigenlijk een perfect Netflix apparaat. Nu val ik weer terug op de Apple TV, maar dat is zonde, aangezien die geen 1080p afspeelt.
De One is een paar dagen van de stroom afgeweest hier, en nu weer aangesloten. Dit omdat de voeding best herrie maakt terwijl hij 'uit' staat. In de slaapkamer is het verder geruisloos, dus het geluid van de voeding irriteert me soms. Ik heb deze al laten omwisselen, maar een nieuwe geeft hetzelfde geluid.

Enfin, Netflix doet het nu ook weer zonder stotteren. Destijds heb ik al geprobeerd een harde reset te doen, maar dat werkte niet. Blijkbaar even langer van de stroom afhalen wel. Nu weer gewoon Netflixen op de One i.p.v. de PS4! Toch maar instant-on uitzetten en gewoon koud laten booten voortaan. Zoveel tijd scheelt het ook weer niet, en ik moet toch wachten tot m'n beamer is opgewarmd, die ene minuut maakt ook niet veel uit.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• harrytasker
  • Niet online
BlackLabel01 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:23:
[...]

Misschien goed idee om het te melden in het nieuwe features forum. Misschien wordt het dan wel toegevoegd.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:27

TheVMaster

Moderator WOS
GAIAjohan schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:29:
[..]

[..]
....en 65 euro in Rusland... :+

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Boinkie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:05:
[...]

Heb vorig jaar kerst gewoon 60 dollar betaald voor een jaar via mijn credit card (veel te duur natuurlijk, noob dat ik was..). Maar nu zie ik op deze site staan 'next charge $jaar later' - wil dit nou zeggen dat ze automatisch het geld gaan afschrijven als mn subscription erop zit? Dat wil ik natuurlijk niet, zal het nu wel goedkoper willen regelen...

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:15
Yep. Zal automatisch verlengd worden voor 60 dollar. Tenzij je het stop zet of zelf verlengd middels een code.

• GAIAjohan
Brazilië is nog goedkoper :+ alleen lastig dat de Braziliaanse kaarten max 100 reais zijn.. Iets van 24€.. Je hebt 20, 50 en 100 reais. Forza kost 272 reais :')

[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 03-09-2015 11:45 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
GAIAjohan schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:43:
[...]

Brazilië is nog goedkoper :+ alleen lastig dat de Braziliaanse kaarten max 100 reais zijn.. Iets van 24€.. Je hebt 20, 50 en 100 reais. Forza kost 272 reais :')
Scheelt 2 euro met Rusland....

Dus je moet dan 290 reals halen. Ik heb ook totaal 5000 rubels gehaald, volgende keer gewoon weer in Rusland kopen :+

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 03-09-2015 11:49 ]

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-01 23:53
Er is hier ooit een hele handige vergelijkingssite gepost met de verschillende prijzen in de verschillende landen. Maar blijkbaar is m'n Google-fu ontoereikend om die weer te vinden.

Is er iemand die nog weet welke site dat was? (wil namelijk Forza 6 kopen)

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:36
SpankmasterC schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:02:
Er is hier ooit een hele handige vergelijkingssite gepost met de verschillende prijzen in de verschillende landen. Maar blijkbaar is m'n Google-fu ontoereikend om die weer te vinden.

Is er iemand die nog weet welke site dat was? (wil namelijk Forza 6 kopen)
http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php

Ik ben er overigens nog niet helemaal wat ik van Forza 6 vind. Forza 5 vond ik wel erg tof maar de Forza 6 demo heeft mij tot nu toe niet kunnen bekoren. Maar ik heb alleen nog maar 2 racejes gereden en werd een beetje moe van die vrouw die alles wederom uit moet leggen.

[ Voor 24% gewijzigd door wes- op 03-09-2015 13:09 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:29

BM

Admin Softe Goederen
Volgens mij is die site niet compleet. Van de week ff naar gekeken, maar Gears of War stond er volgens mij niet tussen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
BM schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:16:
[...]

Volgens mij is die site niet compleet. Van de week ff naar gekeken, maar Gears of War stond er volgens mij niet tussen.
Stond er wel tussen, heb hem namelijk via die site opgezocht en uiteindelijk besteld. Op dit moment vind ik hem echter ook niet terug.

Tomorrow is not today!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-01 21:42
wes- schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:05:
[...]

Ik ben er overigens nog niet helemaal wat ik van Forza 6 vind. Forza 5 vond ik wel erg tof maar de Forza 6 demo heeft mij tot nu toe niet kunnen bekoren. Maar ik heb alleen nog maar 2 racejes gereden en werd een beetje moe van die vrouw die alles wederom uit moet leggen.
Blijkt maar weer hoe europa genaaid word met digi prijzen.
rejer schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:46:
[...]

Europa eindigt niet naast Arnhem of onder Eindhoven... :+ Zelfs binnen de EU (nog even afgezien van mogelijke lidstaten of bepaalde oostblok-landen), verschillen de prijzen rustig 5 tot 10%.

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
[...]

Kijk maar eens naar Australië 8)7

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-01 23:53
[...]

Thanks, je bent een held! Forza 6 gaat er bij mij komen omdat ik 5 nooit heb gehaald. En ik merk dat ik de behoefte heb aan degelijke racegame, iets wat Forza eigenlijk altijd wel is!

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02-2025
[...]

Gears en Witcher nu uit Singapore gehaald met cc. Wel ff paar keer proberen voor dat je er door heen komt.
Is het iemand al gelukt om uit Colombia wat te halen? Die hebben erg mooie prijzen.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

bongholio schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:16:
Yep. Zal automatisch verlengd worden voor 60 dollar. Tenzij je het stop zet of zelf verlengd middels een code.
Afzetters :+
Thanks, ik ga m'n credit card daar helemaal weghalen, bitcoin naar je MS-account zetten is veel simpeler..

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Kreeg bij mijn vervangende Xbox console een code voor een maand live trial, veel plezier er mee !
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Heb 'm niet gebruikt maar goede post, justifire!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-01 19:08
Mijn deze week ontvangen controller is ook weer onderweg naar frankfurt! wederom een neue aangevraagt.

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-01 16:52
mfreriks schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:12:
Mijn deze week ontvangen controller is ook weer onderweg naar frankfurt! wederom een neue aangevraagt.
Was ie weer defect dan?
Ik heb ooit een defecte gehad ( binnen een maand van aanschaf van de Xbox one ) en het probleem was toen dat mijn linkerpookje bleef "hangen".

Hebben de controllers daar nog steeds last van?

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-01 19:38
jpg97 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:17:
[...]

Was ie weer defect dan?
Ik heb ooit een defecte gehad ( binnen een maand van aanschaf van de Xbox one ) en het probleem was toen dat mijn linkerpookje bleef "hangen".

Toevallig had ik dat probleem ook heel erg vervelend.
Ik ben in een jaar tijd nu bezig met mijn derde.
de eerste die was gewoon dood die deed helemaal niks meer en de tweede was pookje probleem(mochten pannenkoek, fd1sk, baloutje, the boss mich, bokito, ropebutcher meelezen het is niet zo vreemd om de linker joystick een pookje te noemen ;) )

maar ik heb mijn xone bij de MM gekocht en daar ga ik terug met de controller en krijg gewoon een nieuwe controller uit de winkel mee.( super service)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• mfneed
[...]

Was ie weer defect dan?

Kreeg hem smerig terug... chat gaf aan dat alles gecontroleerd en getest wordt voordat het de deur uit ging... dus had hier geen vertrouwen meer in... bij voorbaad opgestuurd om dat ik hem nu nog wel kan missen :)
[...]

Niet helemaal waar, bij de Europese prijs zit vaak gewoon BTW bijgeteld. Dat doen ze niet overal (zoals bv de US). En verder zijn prijzen elders gewoon lager. Niet om te pesten, maar omdat anders niemand die game gaat halen.

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 03-09-2015 15:50 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:50:
[...]

Niet helemaal waar, bij de Europese prijs zit vaak gewoon BTW bijgeteld. Dat doen ze niet overal (zoals bv de US). En verder zijn prijzen elders gewoon lager. Niet om te pesten, maar omdat anders niemand die game gaat halen.
Daarbij zijn die prijsverschillen niet anders dan bv. de boodschappen in de winkel, de electronicazaak, kleding,etc....heeft ook te maken met allerlei belastingen die Europa graag wil innen....etc...de levensstandaard in de betreffende landen....

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 03-09-2015 15:53 ]

• GAIAjohan
Martinspire schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:50:
[...]

Max sales tax is 13% in de US. Dat betekent 113 dollar in Alabama. Nog steeds minder dan €110...

• harrytasker
  • Niet online
GAIAjohan schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:02:
[...]

Max sales tax is 13% in de US. Dat betekent 113 dollar in Alabama. Nog steeds minder dan €110...
Klopt, daarnaast wordt er ook alleen rekening gehouden met wisselkoersen als de dollar gunstig staat tov de euro, dus altijd in het nadeel van Europeanen... Oplossing? Gewoon in het buitenland kopen en als je jezelf daarom schuldig voelt kan je bv in de VS een staat kiezen waar je maar een paar procent "btw" betaald 😉

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-01 21:42
harrytasker schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:42:
[...]

Klopt, daarnaast wordt er ook alleen rekening gehouden met wisselkoersen als de dollar gunstig staat tov de euro, dus altijd in het nadeel van Europeanen... Oplossing? Gewoon in het buitenland kopen en als je jezelf daarom schuldig voelt kan je bv in de VS een staat kiezen waar je maar een paar procent "btw" betaald 😉
of gewoon Oregon kiezen waar 0% is.
[...]

Waar mijn controllers last van hebben (of ik ben een lompe boer) is dat heeeeel langzaam het plastic begint te slijten waar pookje en ringrand elkaar raken. Plaatje hieronder (niet van mij maar gewoon op internet), geeft precies aan wat ik ook ervaar. Vandaar dat ik meer vertrouwen hoop/ga hebben in de Elite controller omdat dat geen plastic op plastic is maar metaal (dacht ik) reinforced low friction materials.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/GTB6k6ShCzQLmdr6uf4le9Zx/full.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 03-09-2015 17:09 ]

MAX3400 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:02:
[...]

Waar mijn controllers last van hebben (of ik ben een lompe boer) is dat heeeeel langzaam het plastic begint te slijten waar pookje en ringrand elkaar raken. Plaatje hieronder (niet van mij maar gewoon op internet), geeft precies aan wat ik ook ervaar. Vandaar dat ik meer vertrouwen hoop/ga hebben in de Elite controller omdat dat geen plastic op plastic is maar metaal (dacht ik) reinforced low friction materials.

[afbeelding]
Heb ik ook last van, is gewoon een zekere vorm van slijtage, ik heb op de stikjes zelf ook een randje waar deze de uitsparing van de behuizing raakt. Ik ga overigens ook voor de Elite controller. Moet wel zeggen dat ik mijn controllers nu bijna 2 jaar heb. Wordt ook wel weer tijd voor nieuwe..

Cogitationis poenam nemo patitur

Dat slijten lijkt ook per 'versie' te verschillen, zo heb ik dit bij de day one bij de stick zelf, maar bij '2de versie' (eerste non-day-one) is dit juist de 'rand' rond de stick, alsof de stick sterker plastic heeft dan de ring eromheen. De meest recent heb ik pas net, dus nog geen idee hoe die gaat slijten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Bullet NL schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:25:
[...]
Moet wel zeggen dat ik mijn controllers nu bijna 2 jaar heb. Wordt ook wel weer tijd voor nieuwe..
Same here; heb nog een Day 1 controller onaangeraakt ergens in de kast liggen en heb 2 gewone zwarte controllers die beiden wat witjes uitslaan. Het is ook een verbruiksvoorwerp, vind ik; niet iedereen zal het met me eens zijn maar als een controller 1000 uur meegaat, kost je dat minder dan 6 cent per uur. Zet dat af tegen het energieverbruik in je rukbunker / man-cave / speelhoekje tijdens het gamen; dan is het peanuts.

/first-world-problems :+

Verwijderd

Ik vind twee jaar voor een controller best lang. In de 360 tijd deed ik 6 maanden ermee. Speelde wel veel CoD en Fifa en dan slijten ze hard door veel pronen (thumbstick) en sprinten/spelerwissel (bumpers). Nu speel ik minder controller intensieve games. Maar toch heb ik het idee dat de One controller duurzamer is dan de 360 controller.

• Royeboi
  • Laatst online: 21-12-2025
Hebben jullie soms ook dat Netflix niet onthoudt waar je bent gebleven? Ik ben al vier keer bij Suits terechtgekomen bij S04e09 terwijl ik ondertussen al bij 13 ben. Ook bij Narco's, blijft hij steken op het einde van aflevering 1, terwijl ik nu bij het einde van aflevering 3 ben.

Ik dacht eerst dat het lag aan het te snel afsluiten van de app, maar of ik hem nou aan laat staan, de app kill, of de Xbox uitzet, zodra ik op een ander apparaat (of dezelfde) verder wil kijken, synchroniseert hij niet goed. Misschien een bugje, maar als ik de enige ben zal ik het melden aan Netflix om te zien wat er op te lossen valt.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Verwijderd

Royeboi schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:40:
Hebben jullie soms ook dat Netflix niet onthoudt waar je bent gebleven? Ik ben al vier keer bij Suits terechtgekomen bij S04e09 terwijl ik ondertussen al bij 13 ben. Ook bij Narco's, blijft hij steken op het einde van aflevering 1, terwijl ik nu bij het einde van aflevering 3 ben.

Ik dacht eerst dat het lag aan het te snel afsluiten van de app, maar of ik hem nou aan laat staan, de app kill, of de Xbox uitzet, zodra ik op een ander apparaat (of dezelfde) verder wil kijken, synchroniseert hij niet goed. Misschien een bugje, maar als ik de enige ben zal ik het melden aan Netflix om te zien wat er op te lossen valt.
Heb ik ook last van. Overigens niet alleen op de One. Mijn vermoeden was dat het gebruik van Netflix om meerdere apparaten de veroorzaker is. Maar ik het zie het nu steeds vaker als ik hetzelfde apparaat gebruik.

Wij zijn niet de enigen:

https://m.reddit.com/r/xb...keep_forgetting_episodes/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2015 18:46 ]

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-01 21:45
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:43:
[...]

Heb ik ook last van. Overigens niet alleen op de One. Mijn vermoeden was dat het gebruik van Netflix om meerdere apparaten de veroorzaker is. Maar ik het zie het nu steeds vaker als ik hetzelfde apparaat gebruik.

Wij zijn niet de enigen:

https://m.reddit.com/r/xb...keep_forgetting_episodes/
om even op een netflix probleem in te haken: Ik heb op de xbox bij het starten van Narcos de melding dat dit leeftijd gelimiteerd is en dat ik niet kan kijken.. op de laptop of tablet is dat geen probleem.
Settings van de xbox staan op "alles" dus niet gelimiteerd... meer mensen hier last van?

Verwijderd

Is Netflix op de Xbox One eigenlijk wel 1080p, aangezien het nergens te achterhalen is. Op de PS4 echter wel.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12-2025

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:35:
Is Netflix op de Xbox One eigenlijk wel 1080p, aangezien het nergens te achterhalen is. Op de PS4 echter wel.
Als het goed is wel. Zolang het bronmateriaal van netflix het zelf ook is zou ik niet weten waarom het via de xbone niet 1080p gestreamd word

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Verwijderd

Mu.siQ schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:36:
[...]

Als het goed is wel. Zolang het bronmateriaal van netflix het zelf ook is zou ik niet weten waarom het via de xbone niet 1080p gestreamd word
Ik kwam namelijk dit lijstje tegen.
Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
- Vanaf OS X 10.10 wordt HTML5 gebruikt en is Silverlight niet nodig
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p)
• XBOX One (720p)
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:43:
[...]

Ik kwam namelijk dit lijstje tegen.

[...]
Dit lijstje klopt niet, Netflix HD is op de Xbox gewoon 1080p HD

Cogitationis poenam nemo patitur

• SidewalkSurfer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-11-2025
Ik wil binnenkort ook een Xbox One aanschaffen met het oog op Forza 6. Zat dus aan de limited-combo editie te denken.
Weet iemand ook of er een manier is om alvast de toekomstige DLC te garanderen op een voordelige manier? Werkt dat met een SeasonPass of zijn zulke details nog niet bekend?
Frisian_Heretic schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:53:
Ik wil binnenkort ook een Xbox One aanschaffen met het oog op Forza 6. Zat dus aan de limited-combo editie te denken.
Weet iemand ook of er een manier is om alvast de toekomstige DLC te garanderen op een voordelige manier? Werkt dat met een SeasonPass of zijn zulke details nog niet bekend?
[Xbox one] Forza motorsport 6 ? Ja, er is een Season Pass en er is een aparte VIP pass.

• SidewalkSurfer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-11-2025
Daar had ik inderdaad moeten zijn, alsnog bedankt voor de reactie.

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:29
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:35:
Rechterpookje indrukken en dan zie je de specs van de stream.

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

The first Borderlands game will be coming to Xbox One as a Backwards Compatible Xbox 360 title for Preview Members today, before becoming available to all Xbox Live users when Backwards Compatibility releases publicly for Xbox One in November 2015.

If you already own Borderlands, you'll be able to play it on Xbox One and carry over your progress, porting across previous save files, game add-ons and your achievements. With the Handsome Collection bundling Borderlands 2 and The Pre-Sequel, that means all three Borderlands games can now be played on Xbox One.

“We are proud to support Xbox One Backward Compatibility by bringing the complete, original Borderlands to Xbox One, including all downloadable content,” said 2K President Christoph Hartmann. “We know many of our fans have put in dozens, even hundreds, of hours exploring the world of Pandora on their Xbox 360, and now they can continue their adventures on Xbox One.”

Xbox One Preview Members can play Borderlands on their Xbox One now.
En een nieuwe platformer

• mfneed
Halo 5 Deluxe edition of normale preorder edition... lastige keuze...

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
mfreriks schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:36:
Halo 5 Deluxe edition of normale preorder edition... lastige keuze...
Heb voor mezelf besloten dat ik die €250 kostende versie niet ga halen... krijg dat bedrag niet aan mezelf verkocht... :X

Wordt waarschijnlijk de 99 euro editie :)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:30

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Is speling in je linker thumbstick een reden om de controller onder garantie gewisseld te krijgen? Het is nu, na bijna een jaar, een beetje irritant aan het worden tbh. Als ik het niet onder garantie krijg, ga ik een nieuwe controller halen namelijk ;)

Xbox Live ID:Notna8310

• mfneed
Ninjetsu NL schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:39:
[...]

Heb voor mezelf besloten dat ik die €250 kostende versie niet ga halen... krijg dat bedrag niet aan mezelf verkocht... :X

Wordt waarschijnlijk de 99 euro editie :)
Inderdaad... zelfde gedachte! en de 99,- euro versie voor omgerekend 62,- kopen is al bijna een reden om voor die versie te gaan...

Edit: staat als preorder klaar :+

[ Voor 4% gewijzigd door mfneed op 04-09-2015 09:19 ]

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-01 14:47
kreeg net een mail dat plex op de xbox 360 gratis is nu, dus geen pass meer nodig

Verwijderd

Notna schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:48:
Is speling in je linker thumbstick een reden om de controller onder garantie gewisseld te krijgen? Het is nu, na bijna een jaar, een beetje irritant aan het worden tbh. Als ik het niet onder garantie krijg, ga ik een nieuwe controller halen namelijk ;)
Poging waard. Voor een potentiele zestig euro zou ik er wel een belletje/chatje aan wagen.

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 09:58:
[...]

Poging waard. Voor een potentiele zestig euro zou ik er wel een belletje/chatje aan wagen.
Ik had ze net aan de chat en ze gaven aan dat ik het gewoon kan opsturen (zonder advanced replacement uiteraard).

Ik kijk het nog even aan, maar denk dat ik het wel ga doen :)

• mfneed
Heb het hier niet voorbij zien komen maar ben toch zeer benieuwd! Mensen hier die Beatbuddy: tale of the guardians hebben/spelen? Heb nog een wat geld over... en het lijkt me een best leuke platformer! Maar zoals je ziet opzoek naar mensen die ervaring met deze game hebben ^^
Notna schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 09:59:
[...]

Ik had ze net aan de chat en ze gaven aan dat ik het gewoon kan opsturen (zonder advanced replacement uiteraard).

Ik kijk het nog even aan, maar denk dat ik het wel ga doen :)
Heb mijn controller inderdaad wel kunnen omruilen omdat het pookje "schuurde"; beetje zoals ik gisteren postte met die witte uitslag van slijtage. Ik was toch al van plan om een 2e controller te kopen dus had geen advance replacement aangevraagd; uiteindelijk had ik schrijve & zegge binnen 11 dagen een vervanger in huis.

• Notna

Notna

Where are you?®

MAX3400 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:09:
[...]

Heb mijn controller inderdaad wel kunnen omruilen omdat het pookje "schuurde"; beetje zoals ik gisteren postte met die witte uitslag van slijtage. Ik was toch al van plan om een 2e controller te kopen dus had geen advance replacement aangevraagd; uiteindelijk had ik schrijve & zegge binnen 11 dagen een vervanger in huis.
Je krijg ook geen advanced replacement voor accesoires. Behalve voor de Kinect (omdat deze niet (makkelijk) los te verkrijgen zijn)

Notna schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:10:
[...]

Je krijg ook geen advanced replacement voor accesoires. Behalve voor de Kinect (omdat deze niet (makkelijk) los te verkrijgen zijn)
De optie werd me wel gegeven door de betreffende chat-medewerker. Zolang ik maar een CC kon overleggen ;)

• Notna

Notna

Where are you?®

MAX3400 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:18:
[...]

De optie werd me wel gegeven door de betreffende chat-medewerker. Zolang ik maar een CC kon overleggen ;)
Vaag, bij mij werd het in alle wegen en velden geweigerd, ook toen ik aangaf gewoon een CC te hebben...

• mfneed
Notna schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:21:
[...]

Vaag, bij mij werd het in alle wegen en velden geweigerd, ook toen ik aangaf gewoon een CC te hebben...
Hier hetzelfde:)

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09-2025

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Waar in hemelsnaam gaat The deer god over.. Snap werkelijk het hele doel van dat spel niet :/

• Willybubba
  • Laatst online: 07:44

Willybubba

Nut up or shut up.

Kon me niet inhouden en heb gister toch Mad Max gekocht... Moet zeggen dat ik me er prima mee vermaak! Lekker open wereld troep verzamelen en car combat, ziet er prima uit ook :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-01 15:30
Willybubba schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:03:
Kon me niet inhouden en heb gister toch Mad Max gekocht... Moet zeggen dat ik me er prima mee vermaak! Lekker open wereld troep verzamelen en car combat, ziet er prima uit ook :)
Ja echt geweldige game. Beetje ondergesneeuwd door MGS. Zit inmiddels op 16 uur en ben denk ik niet eens op de helft. Het verzamelen begint nu wel een beetje repetitief te worden :O . Wel een aanrader voor de mensen die nog een nieuwe game willen halen.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Kan je Mad Max n beetje vergelijken met een 3rd person Borderlands zonder de cell shaded graphics?
(ik weet dat Borderlands juist Mad Max invloeden heeft, maar goed).

Of is de gameplay wat serieuzer?

• Rossi46
Kartale schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:07:
[...]

Ja echt geweldige game. Beetje ondergesneeuwd door MGS. Zit inmiddels op 16 uur en ben denk ik niet eens op de helft. Het verzamelen begint nu wel een beetje repetitief te worden :O . Wel een aanrader voor de mensen die nog een nieuwe game willen halen.
Klinkt als de zoveelste open-wereld game met een twist.

De gaming industrie moet écht eens met wat nieuws/anders gaan komen, want zo langzamerhand lijken alle games op elkaar. Het wordt ook allemaal veel te groot en uitgebreid, om maar genoeg content te hebben. Terwijl dat enkel een onvoldaan gevoel geeft. Of je gaat tot vervelens toe alles verzamelen zodat je de game wel helemaal gespeeld hebt, of je volbrengt enkel het hoofdverhaal waardoor je niet het gevoel hebt de game helemaal gespeeld te hebben.

Wat dat betreft niet zo gek dat The Last of Us destijds zo'n succes was. Een meeslepend lineair verhaal, niks meer niks minder. Zo zouden veel meer games moeten zijn.

• Willybubba
  • Laatst online: 07:44

Willybubba

Nut up or shut up.

Rossi46 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:39:
[...]

Klinkt als de zoveelste open-wereld game met een twist.

De gaming industrie moet écht eens met wat nieuws/anders gaan komen, want zo langzamerhand lijken alle games op elkaar. Het wordt ook allemaal veel te groot en uitgebreid, om maar genoeg content te hebben. Terwijl dat enkel een onvoldaan gevoel geeft. Of je gaat tot vervelens toe alles verzamelen zodat je de game wel helemaal gespeeld hebt, of je volbrengt enkel het hoofdverhaal waardoor je niet het gevoel hebt de game helemaal gespeeld te hebben.

Wat dat betreft niet zo gek dat The Last of Us destijds zo'n succes was. Een meeslepend lineair verhaal, niks meer niks minder. Zo zouden veel meer games moeten zijn.
Ook eens. Daarom heb ik van de week ook zo genoten van de Gears Ultimate Edition Campaign. Ik vind Open Werelden heerlijk hoor,maar niet iedere game hoeft meteen een Open Wereld te hebben.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Willybubba schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:51:
[...]

Ook eens. Daarom heb ik van de week ook zo genoten van de Gears Ultimate Edition Campaign. Ik vind Open Werelden heerlijk hoor,maar niet iedere game hoeft meteen een Open Wereld te hebben.
Dit.
Dat heb ik trouwens nog meer met Wolfenstein :Y
Voordeel van lineare gameplay is dat je continue in de actie zit ipv het eerst zelf op te moeten zoeken.
Batman zit precies tussen linear en open werled in, blijft imo game of the year :9

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 04-09-2015 12:30 ]

justifire schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:26:
[...]

Batman zit precies tussen linear en open werled in, blijft imo game of the year :9
Misschien dat ik 'm nog wel koop als er inderdaad een GOTY van uitkomt.

Zit nu wel even te twijfelen; laat ik mijn One terugsturen vanwege fan-noise en verkoop ik over 3 maanden de replacement om een Elite-bundle te halen? Of ga ik met de replacement door en haal ik alleen een Elite-controller? Games staan nu toch al op USB3 dus voor de SSHD hoef ik het niet te doen, zeg maar...

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-01 09:43
MAX3400 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:51:
[...]
Games staan nu toch al op USB3 dus voor de SSHD hoef ik het niet te doen, zeg maar...
Die zou ook voor sneller booten moeten zorgen en wellicht voor een overall snellere ervaring...
db I Delirium schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:11:
[...]

Die zou ook voor sneller booten moeten zorgen en wellicht voor een overall snellere ervaring...
Goed punt; helemaal vergeten... Als het inderdaad "persistent" cache is, dus ook nog aanwezig als ik de console heb uitgeschakeld, dan zullen mijn Apps etc. allemaal daarop blijven staan. Naast het booten, zou dat hopelijk een mooie winst moeten geven.

Als dan ook ff de komende weken wat bekend wordt over Windows 10 op de One, ben ik helemaal blij en kan ik mijn keuze/knaken gaan regelen :+

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:40

nexhil

BAM!

Disc van Minecraft is gesloopt :D (onzorgvuldig gebruikt :P ) Is hij net ook nog maar 3.99 euro in de store :D
Dat is het niet naar de console hoeven lopen voor een disc swap al bijna waard :D

[ Voor 27% gewijzigd door nexhil op 04-09-2015 13:32 ]

• Rossi46
MAX3400 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:51:
[...]

Misschien dat ik 'm nog wel koop als er inderdaad een GOTY van uitkomt.

Zit nu wel even te twijfelen; laat ik mijn One terugsturen vanwege fan-noise en verkoop ik over 3 maanden de replacement om een Elite-bundle te halen? Of ga ik met de replacement door en haal ik alleen een Elite-controller? Games staan nu toch al op USB3 dus voor de SSHD hoef ik het niet te doen, zeg maar...
Je kunt toch ook je huidige replacement opsturen en doorgaan met degene die je daarvoor terugkrijgt, mits die wel goed is natuurlijk ;)
nexhil schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:27:
Disc van Minecraft is gesloopt :D (onzorgvuldig gebruikt :P ) Is hij net ook nog maar 3.99 euro in de store :D
Zou daar eigenlijk garantie op zitten? :) Ik bedoel, de daadwerkelijke productiekosten van een disc stellen geen fluit voor. En je hebt destijds al netjes betaald voor je huidige exemplaar van Minecraft.

[ Voor 25% gewijzigd door Rossi46 op 04-09-2015 13:33 ]

• nexhil

nexhil

BAM!

Rossi46 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:32:
[...]

[...]

Zou daar eigenlijk garantie op zitten? :) Ik bedoel, de daadwerkelijke productiekosten van een disc stellen geen fluit voor. En je hebt destijds al netjes betaald voor je huidige exemplaar van Minecraft.
Ga er nu niets mee doen, want komt waarschijnlijk door de 8 jarige die hem gebruikt ;)

Toen uit de tijd dat de 360's nog messen in de DVD drive hadden:
Bestel een vervangende gameschijf van Microsoft bij het Xbox online servicecentrum.
Voor bestellingen is consoleregistratie vereist. Een vervangende gameschijf kost US$ 20,00 (excl. btw) en moet met een creditcard worden betaald.

[ Voor 27% gewijzigd door nexhil op 04-09-2015 13:36 ]

• weszz
nexhil schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:34:
[...]

Ga er nu niets mee doen, want komt waarschijnlijk door de 8 jarige die hem gebruikt ;)

[...]
Wat een drama was dat zeg, had een release console, 2 uur aangehad eerste disk onder krassen en vervolgens RLOD. :F

Moet mijn xboxone nog steeds uitpakken :X Iemand een idee overigens of je een week of wat gold bij een nieuwe xbox krijgt?

• Rossi46
nexhil schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:34:
[...]

[...]
20 dollar (excl. BTW ook nog!) voor een vervangend schijfje?!? Man-man-man, dat is écht schandelig... :N

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:04
weszz schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:51:
[...]

Wat een drama was dat zeg, had een release console, 2 uur aangehad eerste disk onder krassen en vervolgens RLOD. :F

Moet mijn xboxone nog steeds uitpakken :X Iemand een idee overigens of je een week of wat gold bij een nieuwe xbox krijgt?
Volgens mij twee weken zelfs :)

• nexhil

nexhil

BAM!

[...]

Gratis proefversies van het Xbox Live Gold-lidmaatschap van een maand

Als u al een Xbox Live-account hebt en geen actief betalend Xbox Live Gold-abonnement hebt, dan kunt u zich registreren voor een gratis proefversie van het Xbox Live Gold-lidmaatschap van een maand.

Opmerkingen

Dit is een gratis proefversie van een lidmaatschap van een maand, dat wordt omgezet naar een abonnement en maandelijks wordt vernieuwd na de eerste (gratis) maand.
Deze gratis proefversie van het lidmaatschap is alleen beschikbaar voor klanten die nog geen actief betalend abonnement hebben en nog geen proefversie van het lidmaatschap hebben gehad.
Om u te registreren voor de gratis proefversie van een lidmaatschap, moet u een betalingsmethode toevoegen aan uw account, zoals een creditcard of PayPal.
Om te zien of u in aanmerking komt voor een gratis proefversie van een maand:

Meld u aan op de pagina Abonnementen.
Als u in aanmerking komt voor een gratis proefversie, ziet u Gold - 1 maand GRATIS proefversie als aanbieding voor een abonnement. Selecteer Gold - 1 maand GRATIS proefversie en klik op Volgende.
Voeg desgevraagd een betalingsoptie toe aan uw account. Als er reeds een betalingsoptie is geregistreerd, kunt u die gebruiken.
Volg de instructies om het registratieproces te voltooien.
Belangrijk Aan het einde van de eerste (gratis) maand wordt het lidmaatschap automatisch omgezet naar een betalend abonnement dat standaard maandelijks wordt vernieuwd. Het betalend abonnement wordt vernieuwd met de betalingsmethode die u hebt toegevoegd aan uw account. Als u niet wilt dat het gratis lidmaatschap wordt vernieuwd, moet u automatisch vernieuwen annuleren. Zie hieronder "Proefversie Xbox Live Gold-lidmaatschap opzeggen".
Tekst komt van: http://support.xbox.com/n...a243c41fd8f9d1a713567f8ee

^^ Volgens mij geld dit alleen bij nieuwe live accounts.... Kan me niet meer herinneren over iets van een prepaid kaartje bij mijn ONE zat.
[...]

Had gisteren een code gepost voor een maand gold, zou je die evt kunnen pakken ;)

Microsoft is planning to introduce changes to the Xbox One's "Reputation" system. Xbox boss Mike Ybarra wrote on Twitter that Microsoft is "looking at Reputation and have changes in the works." He didn't offer more specifics, but teased that an announcement about the changes is coming "soon."

Currently, there are three categories of Reputation score, which you can see in the image above. As of July 2014, the "large majority" of players are in the Green category. This score is displayed on your gamercard. "The more hours you play fairly online without being reported as abusive by other players, the better your reputation will be," according to Microsoft. "The algorithm looks to identify players that are repeatedly disruptive across the community on Xbox Live. The vast majority of players do not regularly receive feedback from other players and, thus, will stay at the 'Good Player' reputation level."

Microsoft's Reputation algorithm claims to adjust for false reports from people attempting to grief other players or hurt the Reputation score of highly skilled users. According to people responding to Ybarra's tweet, this is exactly what's happening right now in some games, including Gears of War: Ultimate Edition.

Mja volgens mij is er nu ook geen methode om iemand een compliment te geven en zijn score omhoog te boosten. Alleen maar downvoten dacht ik?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 17:04:
Mja volgens mij is er nu ook geen methode om iemand een compliment te geven en zijn score omhoog te boosten. Alleen maar downvoten dacht ik?
Ongetwijfeld maar ik weet ook niet precies hoe dat werkt; heb mensen in mijn Friendlist die zowat Xbox Ambassador zijn (of in ieder geval heeeeel veeeeel doen) en die zijn gewoon "rood" in de Xbox App.

Denk dat het snelste/makkelijkste is: reset iedereen zijn status en implementeer big-bang het nieuwe algoritme.

Pagina: 1 ... 45 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace