I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Lijstje zal er eerder dit jaar nog leuk uit, maar nu ik meer details zie en was heb gespeeld, is er weer veel afgevallen. AC:S krijgt geen multiplayer, COD.. gewoon nee, Trackmania is 1 groot ADHD festijn, Siege heb ik nog steeds m'n twijfels. En nu ik lees dat JC3 ook geen multiplayer heeft bij launch.. gaat lekker.Martinspire schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 22:40:
Let wel: dit is niet de volledige releaselijst maar games waar ik nog wel interesse in heb. Bij een aantal twijfel ik nog wel of ik ze ga aanschaffen en of dat bij launch gaat zijn, maar de kans is groot dat ik eind dit jaar de 150 games wel voorbij ben voor de X1
Nu nog wachten op Tekken 7, die eindelijk naar consoles zou komen en kijken wat Lego Dimensions gaat worden (op papier zouden ze bizar veel kunnen doen tov skylander/infinity3.0).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ik speel hem af en toe. Veel van de spellen heb ik vroeger niet gespeeld. Die missen de nostalgische waarde voor mij. Ouwe meuk. Heb wel lol met de viva pinatas (bij zware katers) en banjo games. Rare replay heeft op slag mijn completion rate met 5% laten dalen. Heeft Halo MCC verslagen als meest verpestende game.weszz schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:56:
[...]
Tussen jou en mij, ik bezit de ps4 al sinds de release en sinds afgelopen weekend de X1 maar kwa game keuze ging het altijd al naar X1 dus ik vat het niet persoonlijk op
Verder ben ik nou wel benieuwd hoeveel mensen Rare Replay spelen, ik kwam de game ook per toeval in de winkel tegen en dacht meteen 'Das een mooie' maar zie er verder weinig van ook niks op tv
Vind het wel 30 piek waard hoor. Heb je altijd wat nieuws om te spelen als je je verveelt.
Aan de andere kant, je kunt ook bijna niet anders. Fulltime baan en 's avonds vaak sporten. Wanneer moet je dan gamen? Voor je het weet ben je maanden met alleen GTA 5 bezig en ondertussen wel alle gratis games with gold aanklikken natuurlijk
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verder zie ik weinig anders dan toen ik hem al speelde, dus terugkomen hoef ik niet echt. Vind het wel prima zo.
http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/consoles/1tb-fifa-16
Martinspire schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:54:
[...]
Het scheelt dat je voor de PS4 niet zoveel keus hebt dit najaar aan exclusives
offtopic:
De reactie waarvan je wist dat hij zou komen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ben ook niet iemand die een spel 2 keer speelt. Eenmaal uitgespeeld ga ik naar de volgende. Games met punten als 'Lots to explore' en 'Cover every corner and you can play for 200 hours' loop ik al snel met een boog omheen, helemaal als er vervolgens reviews komen met 'speelduur van 4/6 uur alleen story'. Ik ben iemand die dan de story ga spelen en dan klaar ben. Doe heus wel side missions en zeker met coop/multi kan ik echt uren in een game steken, maar solo speel ik voor de story en wil ik dat een game me meeneemt naar hun speelwereld, en dan ga ik niet naar Truus zijn thee set zoeken of de old timer van ome JanMartinspire schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:38:
[...]
Zo'n nadruk was het niet en ik denk dat iedereen die vanaf het begin meedoet op X1 met Games with Gold ook al aardig wat heeft verzameld. Maar wat ik ermee doe? Spelen natuurlijk. En als ik ermee klaar ben gewoon niet meer naar omkijken
Ik hou van afwisselen en ben snel op een game afgekeken zodra de credits voorbij rollen.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
https://twitter.com/major...38336940748763136/photo/1
Also:
http://majornelson.com/20...ntroller/?linkId=16684944
Zou die interne SSHD nu beter zijn of sneller zijn dan de huidige 500 GB schijven? (geen idee of dat al een SSD is eigenlijk... )
Edit: nope,d at is een 5400 rpm gewone SATA schijf. Ik kijk nu al uit naar de verschillen tussen de 500 GB SATA, een externe USB 3.0 schijf en de nieuwe SSHD schijf
[ Voor 40% gewijzigd door Notna op 31-08-2015 15:13 ]
Mijn Xbox 360 controller werd met de tijd steeds grijzer tot het moment dat ik het ook echt niet meer schoon kreeg.
(Natuurlijk zijn ze nog wel 'wit', maar vergelijk het met witte sportschoenen, die zijn na x maanden ook niet meer zo wit als nieuw in de winkel)
[ Voor 33% gewijzigd door PdeBie op 31-08-2015 15:14 ]
Gegroet!
Reviewers spelen op Easy of normal waarschijnlijk vanwege tijdsdruk.weszz schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:09:
[...]
helemaal als er vervolgens reviews komen met 'speelduur van 4/6 uur alleen story'. Ik ben
Ik speel elk spel direct op Hard of Insane mode.
Hoef ik het spel ook niet meerdere keren te doorlopen voor de level achievements.
Daardoor duurt een spel wel langer voor mij, maar dat neem ik voor lief.
Side missions doe ik wel zoveel mogelijk, maar als een game mij niet meer boeit dan hapt het stof en/of wordt het verwijderd van de hdd -> Destiny bv.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
ik zie daar helemaal niks van terug, of moet ik daarvoor naar de MM zelf?
[ Voor 7% gewijzigd door nexhil op 31-08-2015 15:44 ]
http://www.mediamarkt.nl/...59,488118.html?langId=-11nexhil schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:43:
[...]
ik zie daar helemaal niks van terug, of moet ik daarvoor naar de MM zelf?
Let op. Pre-orders zijn niet bij de actie inbegrepen(i tried)
Veel prijzen zijn tijdens de 3 = 2 actie verhoogd. Het is meestal maar een paar euro duurder maar gewoon dat ze het doen is erg sneaky.
Ik moet er trouwens ook niet meer aan denken dat ik fysieke media voor de XO koop.
Ik koop nog wel fysiek hoor. Vind de prijzen voor digitaal nog steeds duur. En ik leen mijn games vaak uit aan mijn vrienden of die nemen ze over voor een prikkiewes- schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:20:
[...]
Veel prijzen zijn tijdens de 3 = 2 actie verhoogd. Het is meestal maar een paar euro duurder maar gewoon dat ze het doen is erg sneaky.
Ik moet er trouwens ook niet meer aan denken dat ik fysieke media voor de XO koop.
Gegroet!
Ik mag toch hopen dat hij wel sneller is. Er is ook al een gewone 1 TB versie he, zou een beetje lam zijn als ze dan met een elite versie komen die in de praktijk helemaal niet sneller is.Notna schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:09:
Dit ziet er stiekem best wel sexy uit
https://twitter.com/major...38336940748763136/photo/1
Also:
http://majornelson.com/20...ntroller/?linkId=16684944
Zou die interne SSHD nu beter zijn of sneller zijn dan de huidige 500 GB schijven? (geen idee of dat al een SSD is eigenlijk... )
Edit: nope,d at is een 5400 rpm gewone SATA schijf. Ik kijk nu al uit naar de verschillen tussen de 500 GB SATA, een externe USB 3.0 schijf en de nieuwe SSHD schijf
Maar een SSHD is dan ook een hybride tussen een SSD en een HDD. Eigenlijk is het een HDD met een kleine SSD er op gepropt waar de meest gebruikte files op gecached worden. De SSHD kijkt dan eerst of hij de file uit de mini SSD kan lezen en gaat dan pas van de trage schijf lezen.
Ik vind het best een interessante propositie. Het is even afwachten wat de prijs in Nederland wordt en of benchmarks gaan laten zien dat die SSHD werkelijk helpt, maar als je de elite controller stiekem toch al een erg geil ding vond, dan zou dit best interessant kunnen zijn
Gamertag: FinrazielNL
Heb geen vrienden... En geen zin in gehussel aan de deur om een paar Euro... Sinds de One heb ik 2 games fysiek gekocht (want launch-games) en sindsdien alleen maar digitaal. Liever hoog & droog thuis zitten dan door een halve meter sneeuw-prut om met kerst nog een game te scoren.Decennia schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:56:
[...]
Ik koop nog wel fysiek hoor. Vind de prijzen voor digitaal nog steeds duur. En ik leen mijn games vaak uit aan mijn vrienden of die nemen ze over voor een prikkieToch handig dan.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
[ Voor 6% gewijzigd door mfneed op 31-08-2015 19:41 ]
Omwisselen? Waar heb je gekocht dan?mfreriks schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:36:
hmmm lekker... Had mijn controller vorige week opgestuurd om deze om te wisselen... had fijn een CoD versie besteld om de controllers uit mekaar te kunnen houden.. Krijg ik vandaag mijn pakketje, in een bubbelenvelop, gebruikt en gewoon vies... zit zand in het xbox logo/text... oja, en niet CoD versie maar een zwarte.
omwisselen niet het goede woord, hij was defect... dus opgestuurd naar MS voor een replacement.
Verwijderd
Dat is de special Desert Storm Limited Edition.mfreriks schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:36:
hmmm lekker... Had mijn controller vorige week opgestuurd om deze om te wisselen... had fijn een CoD versie besteld om de controllers uit mekaar te kunnen houden.. Krijg ik vandaag mijn pakketje, in een bubbelenvelop, gebruikt en gewoon vies... zit zand in het xbox logo/text... oja, en niet CoD versie maar een zwarte.
Over de mediamarkt actie, jammer dat game-cards niet meegaan, anders 3 jaar live voor 32.50 per jaar...
Verwijderd
Dat is meer dan de laagste prijs via budgetgaming.nlRockvee2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:19:
Was de verpakking geopend toen je hem kreeg of was die toen geseald ?
Over de mediamarkt actie, jammer dat game-cards niet meegaan, anders 3 jaar live voor 32.50 per jaar...
Dat is een leuke xD alleen zit er geen desert zand in:P er zit van dat smerige modder modder achtige troep tussen.Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:19:
[...]
Dat is de special Desert Storm Limited Edition.
Verpakking was gesloten, maar zoals gezegd... het was een simpel bubbelenvelopje...
Verwijderd
Los van mijn super leuke grap, wel zuur. Al contact met support gehad?mfreriks schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:27:
[...]
Dat is een leuke xD alleen zit er geen desert zand in:P er zit van dat smerige modder modder achtige troep tussen.
Verpakking was gesloten, maar zoals gezegd... het was een simpel bubbelenvelopje...
@rockvee dan is het gestegen sinds zondag. Toen heb ik een jaar voor 31,97 gehaald. Toch 1,59 winst over drie jaar!
Maar goed. Bij MM kun je het niet voor 32,50 halen via keysites, lukt je dat meestal wel.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2015 20:52 ]
Het verschilt een beetje per scène maar irritant is het wel. Console zit bedraad op het netwerk (200/20 internet), is al opnieuw opgestart (hielp niet) en heeft een Hard reset gehad (aanknop ingedrukt).
Lijkt allemaal niet te helpen.
Iemand nog een andere tips?
Inmiddels wel. Niet geholpen.Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:31:
Modem al opnieuw opgestart?
Andere devices op het netwerk hebben nergens last van ook. Zelfde scenes zijn op de ChromeCast en op de iPad wel vloeiend (Voor modem reboot)
Mja, dan blijft die app opnieuw installeren over als optie? Vreemd..Donstil schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:13:
[...]
Inmiddels wel. Niet geholpen.
Andere devices op het netwerk hebben nergens last van ook. Zelfde scenes zijn op de ChromeCast en op de iPad wel vloeiend (Voor modem reboot)
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ooh dat kan ik morgen nog wel even proberen ja.DeMoN schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:13:
[...]
Mja, dan blijft die app opnieuw installeren over als optie? Vreemd..
20fps heb ik niet, wel nog steeds een stotterende en dynamische framerate. Vooral bij films en series waarbij de camera veel beweegt is dit gewoon erg irritant. Xdoos gaat via HDMI naar versterker -> beamer. Er staan geen beeldbewerkings troep instellingen aan. Op de PS4 Netflix app heb ik hier totaal geen last van. Daar draait de app volgens mij netjes in 24p, wat het voor mij een prima filmisch effect geeft zoals ik het lekker vind kijken.Donstil schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:06:
Netflix heeft besloten om ineens nog maar af te spelen op ca 20 frames per seconde.
Het verschilt een beetje per scène maar irritant is het wel. Console zit bedraad op het netwerk (200/20 internet), is al opnieuw opgestart (hielp niet) en heeft een Hard reset gehad (aanknop ingedrukt).
Lijkt allemaal niet te helpen.
Iemand nog een andere tips?
24hz is aangevinkt in de Xbox, maar geen enkele aanpassing mag baten. Ik gebruik daarom de Xbox niet vaak meer voor Netflix want ik irriteer me er mateloos aan.
Ik heb het ook aangegeven als bug in het preview programma, en ik lees er meerdere klachten over op internet. Maar nog geen fix. Ik hoop wel dat Microsoft hier mee bezig is. De PS4 staat verder stof te happen, en ik kijk eigenlijk liever Netflix op m'n xbox dan dat ik m'n herriemakende PS4 ervoor moet opstarten. Ik vind het erg jammer dat Microsoft dit niet goed geregeld heeft. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ja misschien is het dat wel ja. 20 fps was meer een gokje. Het verschilt idd per scène dus zou wel hetzelfde kunnen zijn als waar jij (en het internet) last van hebt.Royeboi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 23:16:
[...]
20fps heb ik niet, wel nog steeds een stotterende en dynamische framerate. Vooral bij films en series waarbij de camera veel beweegt is dit gewoon erg irritant. Xdoos gaat via HDMI naar versterker -> beamer. Er staan geen beeldbewerkings troep instellingen aan. Op de PS4 Netflix app heb ik hier totaal geen last van. Daar draait de app volgens mij netjes in 24p, wat het voor mij een prima filmisch effect geeft zoals ik het lekker vind kijken.
24hz is aangevinkt in de Xbox, maar geen enkele aanpassing mag baten. Ik gebruik daarom de Xbox niet vaak meer voor Netflix want ik irriteer me er mateloos aan.
Ik heb het ook aangegeven als bug in het preview programma, en ik lees er meerdere klachten over op internet. Maar nog geen fix. Ik hoop wel dat Microsoft hier mee bezig is. De PS4 staat verder stof te happen, en ik kijk eigenlijk liever Netflix op m'n xbox dan dat ik m'n herriemakende PS4 ervoor moet opstarten. Ik vind het erg jammer dat Microsoft dit niet goed geregeld heeft. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Ja, gister denk ik ong. een uur met die gasten aan de chat gezeten... Als je een defecte controller (zonder CoD skin oid.) aanmeld voor reparatie/vervanging krijg je de keuze uit 3 verschillende skins en de normale zwarte natuurlijk. De chat vertelde mij dat je die skins alleen kon kiezen als je zelf ook die skin opstuurd.Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:50:
[...]
Los van mijn super leuke grap, wel zuur. Al contact met support gehad?
Goed dat gehad, geklaag over de smerige controller, meerdere malen het antwoord gehad, voordat die hier weg gaat en opgestuurd wordt, wordt die getest en gecontroleerd. Mijn antwoord daarop natuurlijk dat deze dan waarschijnlijk erdoorheen geslipt is zonder check of test.
Vervolgens werd er aangegeven dat ze wel een nieuwe order aan kon maken om die weer te vervangen waar ik maar akkoord mee ben gegaan
Hopelijk is het een duidelijk verhaal, brak en net wakker
Je kan nu ook al Live voor 26 euro per jaar krijgen, daar heb je de MM niet voor nodigRockvee2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:19:
Was de verpakking geopend toen je hem kreeg of was die toen geseald ?
[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 01-09-2015 08:02 ]
Kom uit op 29,xx maar goed tis wel goedkoper dan de rest en iDeal betaling is ook nice.Notna schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 07:52:
[...]
Je kan nu ook al Live voor 26 euro per jaar krijgen, daar heb je de MM niet voor nodig
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Is het al 16 september dan??PdeBie schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:45:
Ziet iemand Tomb Raider al staan bij de Games with Gold voor de X1? Ik zie Metal Gear nog steeds staan, maar al wel The deer god.
http://majornelson.com/20...-gold-for-september-2015/
[ Voor 19% gewijzigd door PdeBie op 01-09-2015 08:56 ]
MAX3400 in "[Xbox one] Forza motorsport 6"Arno90 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:10:
Iemand enig idee hoelaat de demo van fm6 beschikbaar is? Is deze ook te downloaden zonder pre-order?
En ja, een demo is public en niet alleen voor preorders.
Wat bij mij hielp was om de One niet in standby te zetten, maar helemaal uit. Nu ik een tijdje weer standby aan heb staan hapert het beeld ook weer. Erg jammer, want doordat hij zo stil is, is het eigenlijk een perfect Netflix apparaat. Nu val ik weer terug op de Apple TV, maar dat is zonde, aangezien die geen 1080p afspeelt.Royeboi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 23:16:
[...]
20fps heb ik niet, wel nog steeds een stotterende en dynamische framerate. Vooral bij films en series waarbij de camera veel beweegt is dit gewoon erg irritant. Xdoos gaat via HDMI naar versterker -> beamer. Er staan geen beeldbewerkings troep instellingen aan. Op de PS4 Netflix app heb ik hier totaal geen last van. Daar draait de app volgens mij netjes in 24p, wat het voor mij een prima filmisch effect geeft zoals ik het lekker vind kijken.
uhm...
apple tv is toch gewoon 1080p? dat staat iig wel bij de specsSmoonshine schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:32:
[...]
Nu val ik weer terug op de Apple TV, maar dat is zonde, aangezien die geen 1080p afspeelt.
Bijna niet nee. Op Amazon.com is de TX nu $299 maar dan zit je nog met je shipping.Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:12:
Zijn er ook nog force feedback stuurtjes die geen 300 a 400 euro kosten?
http://heavy.com/games/20...cing-wheels-gaming-games/ geeft wat meer keuzes maar persoonlijk (en wat ik van anderen lees), zou ik toch echt wel die 300-500Euro range aanhouden voor een goed stuur wat lang meegaat en precies genoeg reageert.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Thrustmaster ofzo? Die zijn toch geen 400 euro?Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:12:
Verwijderd
TX Racing Wheel Ferrari 458 Italia EditionPdeBie schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:26:
[...]
Thrustmaster ofzo? Die zijn toch geen 400 euro?
Die zijn 399,99
[ Voor 13% gewijzigd door Beltoni op 01-09-2015 16:10 ]
Ik vond het ook wat tegenvallen ja. Als je in de US zit hoef je voor 15K punten een spel te kopen via microsoftstore.cm. Wij als Nederlanders moeten 5(!) spellen binnen 60 dagen kopen ter waarde van minimaal 59 euro om diezelfde 15K punten te verdienen.Mikayu schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:12:
Nou wat een rewards zeg, je moet alles via MS kopen en kom je nog duurder uit op het eind...
Gaat hem niet worden. Heb dus maar de enquete invult voor 150 puntjes
Gamertag: YazNL
Beetje geneuzel over TV ofzo
Was dat ook al in Forza 5?
zou je de regards mogen houden als je de full game gekocht hebt, want ik win zojuist de Bugatti Veyron (niet dat het uitmaakt met mijn matige rijkwaliteit, maar goed)
Xbox Live: Ofthewell NL
Nee, rewards mag je niet houden. Je krijgt wel een Ford GT 2017 als je FM6 koopt en de demo gespeeld hebt.Hairball schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:08:
Zit nu Forza 6 demo te spelen en buiten het feit dat het er allemaal redelijk bekend uit ziet zit er ook, net zoals Forza Horizon 2 zo'n "spin for reward" nadat je geleveled bent in.
Was dat ook al in Forza 5?
zou je de regards mogen houden als je de full game gekocht hebt, want ik win zojuist de Bugatti Veyron (niet dat het uitmaakt met mijn matige rijkwaliteit, maar goed)
Spinner is overgekomen uit FH2 en zat niet in FM5 inderdaad.
Voor meer info over FM6: [Xbox one] Forza motorsport 6
[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 01-09-2015 17:09 ]
Danke
Nice, had helemaal gemist dat deze vandaag zou komen.
Leuke verrassing, vanavond dus maar eens proberen.
Ja hoor, Deze is € 889,-Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:12:
http://store.madcatz.com/...-Pedals-for-Xbox-One.html
Valt te proberen als ze hem deze kant op verzenden...
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat klopt. De nieuwe Apple TV's doen dat. Ik heb nog een Apple TV 2, de laatste die gejailbreakt kan worden. Dat is ook precies de reden dat ik hem nog niet heb vervangen voor een nieuwe variantjoey82 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:13:
[...]
apple tv is toch gewoon 1080p? dat staat iig wel bij de specs
uhm...
Ik zit er echt op te wachten tot ze die plex-pass benodigdheid eruit slopen. Belachelijk als je het mij vraagt. Ik wil m'n chromecast de deur uit doen en lekker via draad plex gebruiken. Maar dat zit er dus nog niet inTheVMaster schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:35:
De Plex App voor de Xbox One heeft weer een update gekregen. Helaas nog niet helemaal dezelfde features als de PS4 versie, maar er is weer een slag gemaakt....
Of ik had net voor het omzetten nog een lifetime licentie moeten kopen, maar toen gebruikte ik het programma nog maar net/nauwelijks.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Vond het ook al vreemd toen ik mijn PayPal zag staan.Arno90 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:35:
Ik probeer nu de FM6 Demo te downloaden en wordt er gevraagd om een CreditCard deze heb ik niet. Is er nog een manier om dit te omzeilen? Belachelijk overigens dat je een creditcard moet koppelen voor een gratis demo....
Bij die How to Survive game staat er niet beschikbaar.. Gaat weer lekker op de eerste van de maand
Beetje fan geluid had ik direct nu ingeruild voor werkende controllers
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
dat is een kwestie van tijd.....volgens mij werkt het op de ps al zo...sinds vorige week...sinds hun laatste update.Mu.siQ schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:38:
[...]
Ik zit er echt op te wachten tot ze die plex-pass benodigdheid eruit slopen. Belachelijk als je het mij vraagt. Ik wil m'n chromecast de deur uit doen en lekker via draad plex gebruiken. Maar dat zit er dus nog niet in
Of ik had net voor het omzetten nog een lifetime licentie moeten kopen, maar toen gebruikte ik het programma nog maar net/nauwelijks.
Echt? Dat zou top zijn, ik gebruik niets van de PlexPass features behalve de Xbox One ondersteuning namelijk.TheVMaster schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:23:
[...]
dat is een kwestie van tijd.....volgens mij werkt het op de ps al zo...sinds vorige week...sinds hun laatste update.
Betaal liever gewoon voor de app zelf zoals op iOS
De plex app op de Xbone is nog in preview en alleen te gebruiken indien je een plex pass hebt, na de preview zal de app voor iedereen beschikbaar komen.Donstil schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:02:
[...]
Echt? Dat zou top zijn, ik gebruik niets van de PlexPass features behalve de Xbox One ondersteuning namelijk.
Betaal liever gewoon voor de app zelf zoals op iOS
https://support.plex.tv/h...-Xbox-Live-Gold-required-
Tot dat Microsoft DTS en meerdere containers ondersteund gaat het voor mij niet werken met een Synology NAS.
Xbox Live Knalle Arie
Als ze nou ook een paar dagen eerder waren geweest zodat MGS, Mad Max of bv Forza er al bij zaten, dan kom je nog eens in de buurt van die 5 gamesYaz schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:23:
[...]
Ik vond het ook wat tegenvallen ja. Als je in de US zit hoef je voor 15K punten een spel te kopen via microsoftstore.cm. Wij als Nederlanders moeten 5(!) spellen binnen 60 dagen kopen ter waarde van minimaal 59 euro om diezelfde 15K punten te verdienen.
Gaat hem niet worden. Heb dus maar de enquete invult voor 150 puntjes
Aardige beelden, veel meer kleur dan de vorige game heb ik het idee:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0aPH_Ps_2Kg]
Ben alleen nog niet echt overtuigd van de setting, het verhaal en de nieuwigheden. Ziet er teveel hetzelfde uit.
Wanneer gooit AC het nou eens om en gaat het richting een modernere tijd? Gewoon puur om wat anders te doen? Of ala Black Flag dat er een bepaald thema centraal staat wat het geheel ook nog een beetje overneemt?
[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 01-09-2015 23:52 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
ThomasXIV schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:34:
Volgens mij is het vrij lastig ze te krijgen, vooral bij het kopen van XBL en games krijg je er veel. Geloof dat ik op die site zag dat je voor 15k een nieuwe game kan pre-orderen, kan zijn dat ik het fout heb. Een paar games en XBL aanschaffen en je zit daar wel op. Vind het wel een geinig systeem in ieder geval.
Je krijgt 15.000 Rewards Credits als je vóór 31 oktober ten minste vijf nieuwe titels koopt die beschikbaar komen. Games mogen niet langer dan 30 dagen geleden de Xbox Store binnengekomen zijn en ze moeten per stuk ten minste € 59,99 kosten om in aanmerking te komen.
Ligt het aan mij is lijkt het bijna veiliger om deel te nemen aan een Ponzi scheme dan aan Rewards?Je krijgt 6.000 Rewards Credits als je ten minste € 64,80 in de Xbox Store besteedt aan games en films waarin misdadigers en politie de hoofdrol spelen.* Je moet voor deze aanbieding een game ÉN een film kopen. http://rewards.xbox.com/faq/#=offer_sep15_fmo
Hoezo is ie in Nederland niet (meer?) te koop eigenlijk?Bullet NL schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:31:
Hij is in de USA iets goedkoper...
http://store.madcatz.com/...-Pedals-for-Xbox-One.html
Valt te proberen als ze hem deze kant op verzenden...
Volgens mij zijn er maar paar webshops geweest die import hadden, maar ding is afaik nooit officieel te koop geweest hier. Is wel leuk stuurtje, maar ondersteuning is uitsluitend XBO, zelfs geen PC. Heeft ook in het algemeen niet zo'n positieve reviews gekregen.wimpie007 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:27:
Hoezo is ie in Nederland niet (meer?) te koop eigenlijk?
Ander nieuws, gisteren nog uur met supportchat gezeten, wordt vervolgd door het 'tier 3' team om mijn probleem op te lossen. Stuur werken alleen de knoppen, geen pendalen/stuur, controllers wireless werken niet, opstarten duurt een eeuwigheid.
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 02-09-2015 11:33 ]
Ik zou alleen maar racen op de XBox One maar wat zijn dan goeie stuurtjes?SinergyX schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:32:
[...]
Volgens mij zijn er maar paar webshops geweest die import hadden, maar ding is afaik nooit officieel te koop geweest hier. Is wel leuk stuurtje, maar ondersteuning is uitsluitend XBO, zelfs geen PC. Heeft ook in het algemeen niet zo'n positieve reviews gekregen.
Ander nieuws, gisteren nog uur met supportchat gezeten, wordt vervolgd door het 'tier 3' team om mijn probleem op te lossen. Stuur werken alleen de knoppen, geen pendalen/stuur, controllers wireless werken niet, opstarten duurt een eeuwigheid.
MAX3400 in "[XBO] Xbox One - Deel 4" had ik wat over stuurtjes geroepen. Ben zelf, op de een of andere manier, niet echt heel erg onder de indruk van de snelheid waarmee "betaalbare" opties voor de One worden geproduceerd. Net als die nieuwe controllers van Microsoft & Razer; gewoon 125+ adviesprijs voor een controllertje. Tja, niet iedereen heeft dat geld liggen voor elke accesoire.wimpie007 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:35:
[...]
Ik zou alleen maar racen op de XBox One maar wat zijn dan goeie stuurtjes?
Ik ga vanmiddag Microsoft maar eens lastig vallen; in Instant-On hoor ik gewoon nog een/de ventilator draaien op 5m afstand terwijl ik zeker weet dat er geen download gaande is en ook de externe USB niet wordt aangestuurd.
De TX 458 Italia was al aangegeven nu voor leuke prijs, voordeel dat hij alles uit kan wisselen met andere TX stuurtjes, 458 Challenge stuur, F1 stuur, 3 pedals-ding, op zich wel goed werkend.wimpie007 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:35:
[...]
Ik zou alleen maar racen op de XBox One maar wat zijn dan goeie stuurtjes?
Mis alleen nog steeds een stuur dat gebruik maakt van de extra functies van XBO, dus die 2 extra mini-rumbles. Thrustmaster kan mij niet verder helpen in dat vraagstuk, Mad Catz geeft niet eens antwoord en om dat ding nu open te schroeven om te gaan meten.. nou nee.
Tsja, of je koopt gewoon altijd via andere wegen en bespaart op elke titel zo'n 10-30% op de adviesprijs, dan hoef je ook niet vijf overpriced games (of zelfs een film...) te kopen om vervolgens €5,00 korting te krijgen met je 15 miljoen award loyal slijmbal points.ThomasXIV schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:42:
Oj, wat een leijers zeg. Nouja, denk dat je op een gegeven moment wel genoeg punten bij elkaar kan sprokkelen om eens een uitbreiding te kopen ofzo.
Leuk en aardig dat reward-systeem, maar ik denk niet dat hier veel enthousiastelingen zullen zijn die even vijf full-priced games gaan kopen deze maand. Dan kijk ik liever naar nl.pepper.com, Amazon DE/FR/IT en Zavvi voor aanbiedingen, hoewel de laatstgenoemde nu ook niet echt meer meedoet wat betreft prijsvechter. Leuk dat je een paar punten krijgt als je XBL koopt in de store, maar liever direct 50% korting op een 12-maanden abonnement dan dat ik maanden later eventueel een keer een DLC pakketje gratis kan oppikken.

Hoe rescale nou een afbeelding? Ding is huge
Excuses hiervoor!!!
[ Voor 33% gewijzigd door weszz op 02-09-2015 12:22 . Reden: afbeelding viel groot uit ]
[ Voor 63% gewijzigd door Royeboi op 02-09-2015 12:22 ]
Maar ik vond persoonlijk de x1 altijd al meer mijn type console. Grote fan van de X1 exclusive games
[ Voor 4% gewijzigd door weszz op 02-09-2015 12:24 ]
Haha held, goed bezig! Waar heb je die nog zo los gevonden?weszz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:20:
Ik kwam voor MGS5, ging naar huis met wat meer.
[afbeelding]
Hoe rescale nou een afbeelding? Ding is huge![]()
Excuses hiervoor!!!
Eerst MGS5 en dan de X1 beginnen anders is het ook zo'n zonde
[ Voor 10% gewijzigd door weszz op 02-09-2015 12:33 ]
Denk dat je alsnog wel punten bij elkaar kunt sprokkelen, ik koop af en toe wel een afgeprijsde game of uitbreiding. Maar goed, echt geweldig is het nu niet.Royeboi schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:13:
[...]
Tsja, of je koopt gewoon altijd via andere wegen en bespaart op elke titel zo'n 10-30% op de adviesprijs, dan hoef je ook niet vijf overpriced games (of zelfs een film...) te kopen om vervolgens €5,00 korting te krijgen met je 15 miljoen award loyal slijmbal points.
Leuk en aardig dat reward-systeem, maar ik denk niet dat hier veel enthousiastelingen zullen zijn die even vijf full-priced games gaan kopen deze maand. Dan kijk ik liever naar nl.pepper.com, Amazon DE/FR/IT en Zavvi voor aanbiedingen, hoewel de laatstgenoemde nu ook niet echt meer meedoet wat betreft prijsvechter. Leuk dat je een paar punten krijgt als je XBL koopt in de store, maar liever direct 50% korting op een 12-maanden abonnement dan dat ik maanden later eventueel een keer een DLC pakketje gratis kan oppikken.
Lekker hoor! Welke games heb je op het oog? De enige exclusive die ik echt moet hebben is Halo 5weszz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:20:
Ik kwam voor MGS5, ging naar huis met wat meer.
[afbeelding]
Hoe rescale nou een afbeelding? Ding is huge![]()
Excuses hiervoor!!!
Kan niet wachten om weer aan mijn halo skills te werken. De MP ziet er wel echt smooth uit!
MGS5 PS4 in je witte X1 gaat niet werken
Anyways gefeliciteerd met je aankopen.
Welcome to the club.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Niet? Kak. Daarom werkte die nietcrzyhiphopazn schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:28:
[...]
MGS5 PS4 in je witte X1 gaat niet werken![]()
![]()
Anyways gefeliciteerd met je aankopen.
Welcome to the club.
En dankjewel! Ben ook meer een halo speler dan een Killzone, of een Fable dan Final Fantasy. Of een Gears of war inplaats van God of War
Ik wil Halo 5/GOW4/Forza6/en deze lijst:Beltoni schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:07:
[...]
Lekker hoor! Welke games heb je op het oog? De enige exclusive die ik echt moet hebben is Halo 5Verwachtingen zijn zo hoog dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen
![]()
Kan niet wachten om weer aan mijn halo skills te werken. De MP ziet er wel echt smooth uit!
http://www.cheatsheet.com...-xbox-one.html/?a=viewall
[ Voor 38% gewijzigd door weszz op 02-09-2015 14:03 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace