• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:49

TheVMaster

Moderator WOS
justifire schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:43:
[...]

Gezellig racen met Bullet ? :')

:>

Vanavond Gears maar weer oppakken, dat Diablo heeft me er al weer twee dagen vanaf gehouden, wat een steengoed concept is dat toch :9~
Ja...dat is inderdaad wel bizar, weet niet wat me vanmiddag mankeerde... >:)

Gewoon gezellig botsen met Bullet....dat had er moeten staan.... :>

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-01 23:31
Hoppa, sunset overdrive edition gekocht :+ helaas nu wel sunset overdrive dubbel :') wel toffe console, forza 5 of forza horizon 2, welke heeft voorkeur?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

weszz schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:39:
Hoppa, sunset overdrive edition gekocht :+ helaas nu wel sunset overdrive dubbel :') wel toffe console, forza 5 of forza horizon 2, welke heeft voorkeur?
Wacht nog twee weken, Forza 6 ;)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Exorcist schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:47:
[...]

Wacht nog twee weken, Forza 6 ;)
:+ Als je de Ultimate versie (in Rusland voor 60 ipv 110 euro :+) koopt...anders duurt het nog een week langer...

Verwijderd

Uiteindelijk heeft mijn Sunset overdrive editie €349 gekost :P. Toch goedkoper dan Redcoon. Nog niet echt erop kunnen gamen, FIFA 16 en Forza 6 binnenkort halen. En tot die tijd gamen op de PS4.

Ik vraag me alleen af of de Xbox One uiteindelijk ook multiplats op 1080p gaat tonen. Beetje jammer van de resolutie problemen.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2015 22:11 ]

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:05:
Ik vraag me alleen af of de Xbox One uiteindelijk ook multiplats op 1080p gaat tonen. Beetje jammer van de resolutie problemen.
Heb je al eens geprobeerd om de twee naast elkaar te zetten en te kijken of je verschil ziet op normale kijkafstand? De XO stuurt gewoon 1080p uit alleen wordt soms intern met een lagere resolutie gerekend. Mijn ervaring leert dat je het verschil niet merkt tijdens het gamen. Met andere woorden marketing geneuzel.

Verwijderd

harrytasker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:24:
[...]

Heb je al eens geprobeerd om de twee naast elkaar te zetten en te kijken of je verschil ziet op normale kijkafstand? De XO stuurt gewoon 1080p uit alleen wordt soms intern met een lagere resolutie gerekend. Mijn ervaring leert dat je het verschil niet merkt tijdens het gamen. Met andere woorden marketing geneuzel.
Het is geen marketing geneuzel maar een feit. Hoe klein het verschil ook is, het is er wel. Of je er waarde aan hecht is een ander discussiepunt.

Verwijderd

Weet je wat een feit is? De prijs van een console bundel. Googlebare geneuzel komt hier al dagen langs. Alsof je op pricewatch zit ipv forum.

Discussie over resolutie, howel saai, is stukken boeiender dan of redbol.com of conblue een betere deal heeft.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2015 22:39 . Reden: Iedereen weet dat gold geen zestig euro per jaar kost gaap ]

Verwijderd

Wie ben jij om te bepalen waar het in de topic over zou moeten gaan. Overigens zijn prijzen variabel, derhalve is het geen feit (het is niet vaststaand). Wat de een voor een bepaalde bundle betaald heeft kan voor een ander weer anders zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2015 22:47 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:39:
Discussie over resolutie, howel saai, is stukken boeiender dan of redbol.com of conblue een betere deal heeft.
PC masterrace. Zo, discussie ook weer klaar en meteen saai :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Voor de liefhebber. Ik heb hem al, laat even weten als je de key gebruikt.

FABLE LEGENDS STRESS FEST - 4 hour stress test on Saturday from 8PM BST/12AM PDT - all silver you gain will be rewarded back to you when the game launches. Redeem your code to download the game now. DJ7VG-X62RW-YCR49-2TDW4-YXHQZ

Bekijk dit bericht op je console.

• Flying Blue
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09-2024
Is er toevallig iets bekend over een eventueel komende bundel met daarin de xbox one, forza 6 en fifa 16? Vorig jaar was deze bundel er wel met respectievelijk forza 5 en fifa 15, kan er nu nog niks over vinden helaas, ben zoekende naar een goede deal van de xbox in combinatie met 1 of beide bovengenoemde games
Flying Blue schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:17:
...een goede deal van de xbox in combinatie met 1 of beide bovengenoemde games
Jeroenvdk in "[XBO] Xbox One - Deel 4" en de posts erna even lezen ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Flying Blue
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09-2024
Dat is inderdaad een goede prijs kijkend naar de 1TB. Maar het klopt dus dat er nog nergens met een woord gerept is over een bundel met daarin beide games?
Flying Blue schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:40:
Dat is inderdaad een goede prijs kijkend naar de 1TB. Maar het klopt dus dat er nog nergens met een woord gerept is over een bundel met daarin beide games?
We lopen elkaar een beetje mis maar in het andere topic had ik ook nog gepost: "Gezien het feit dat er een exclusive FM6 bundel komt met bijbehorende controller, zal je FIFA16 op/na 18 september los moeten kopen.".

Maar dat is mijn gok/mening; ongetwijfeld zullen er winkels zijn die een "gewone" zwarte One gaan verkopen samen met FM6 en FIFA16 maar dan niet in een voordeelbundel (ja, een tientje ofzo).

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-01 21:28
SinergyX schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:46:
[...]

PC masterrace. Zo, discussie ook weer klaar en meteen saai :P
Batman: Arkham Knight, is die discussie ook gelijk weer voorbij :P ;-).

Maar om verder on-topic te blijven, hopelijk eind komende week mijn Xbox One weer terug, heb een maand niet gegamed door werk en merk wel dat ik mijn Xbox One meer miste de afgelopen paar dagen dan dat ik mijn PS4 aan wilde zetten.

[ Voor 31% gewijzigd door JorisTheWise op 28-08-2015 23:48 ]

Gigantic beta schijnt gestart te zijn, iemand al aan het spelen ?

Over resolutie gesproken Mad Max op 1080p.
Zou directx12 al beschikbaar zijn gesteld aan de ontwikkelaars ?
Als ik zie wat ze met Batman (900p) uit de console hebben weten te toveren verbaast het me eigenlijk niets, zolang er maar genoeg mensen op het project zitten is er heel wat te realiseren :Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

TheVMaster schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:32:
[...]

Ja...dat is inderdaad wel bizar, weet niet wat me vanmiddag mankeerde... >:)

Gewoon gezellig botsen met Bullet....dat had er moeten staan.... :>
I rest my case... ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

TheVMaster schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:49:

:+ Als je de Ultimate versie (in Rusland voor 60 ipv 110 euro :+) koopt...anders duurt het nog een week langer...
Goeie tip ! Nu moest ik wel overstag gaan :D

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:32:
[...]
Het is geen marketing geneuzel maar een feit. Hoe klein het verschil ook is, het is er wel. Of je er waarde aan hecht is een ander discussiepunt.
Dat verschil is er inderdaad, de vraag is echter og het zichtbaar is voor de gewone mens die op 3 meter van z'n tv zit.

Razer controller. Ik wacht wel op de Elite, vind deze niet mooi.

http://www.windowscentral...ming-esports-players-mind

[ Voor 0% gewijzigd door Lekker Ventje op 29-08-2015 08:16 . Reden: tiepo ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02-2025
3rd party is bijna altijd lelijk..

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:46:
Wie ben jij om te bepalen waar het in de topic over zou moeten gaan. Overigens zijn prijzen variabel, derhalve is het geen feit (het is niet vaststaand). Wat de een voor een bepaalde bundle betaald heeft kan voor een ander weer anders zijn.
Ik ben niet degene die bepaalt waar het over moet gaan. Ik geef een mening over de leesbaarheid van deze topic.

Vragen en noemen van prijzen is saai en totaal inefficient voor iedereen. Juist omdat ze variabel zijn. En je moet nog ff op onderzoek uit voor de defibitie van een feit. Het is nu 8:45 (feit). Tijd verandert. Dat maakt de tijd nu niet minder opzoekbaar of vaststaand.
Lekker Ventje schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 07:42:
[...]

Razer controller. Ik wacht wel op de Elite, vind deze niet mooi.
Heb ooit eens de fout gemaakt om een Razer voor de 360 aan te schaffen; werd helemaal leip de markt in geprezen dus ik vol goede moed naar de lokale electronica-boer om dat ding te gaan halen. Denk dat het lopen, kopen en teruglopen langer duurde dan het testen; ik kon er meteen niet aan wennen door alle instelbare dingetjes. Kan je weer terug om dat ding te gaan ruilen etc.

Er zullen ongetwijfeld third-party accesoires zijn die wel goed/beter werken dan het spul van de bedenker zelf, denk aan stuurtjes die beter zijn dan het standaard Microsoft Wireless Wheel, maar daar betaal je dan soms ook grof voor.

Aangezien ik geen stuur wil (iets met ontzettend veel geld bij Fanatec) en ook niet de mogelijkheid heb om dat lekker te kunnen gebruiken icm een fancy wheelstand of playseat, hou ik het dus voor gaming gewoon bij controllers van Microsoft zelf en over een paar maandjes dus 1x Elite in huis.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-01 07:25
Elite conroller, komt hier er ook lekker bij! Hoop tegen die tijd dat ok de halo 5 controller beschikbaar is bij het service center van MS... Switch ik mijn standaard fijn om met een Halo versie, die ziet er namelijk wel heel goed uit vind ik :+

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:57
[...]

Met welk betaalmiddel kun je dan kopen?
PayPal? Creditcard? MS Gift Card?

/edit. Nevermind. Al gevonden.

https://translate.google....ux-et-dlc-moins-cher.html

[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 29-08-2015 10:43 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Rivanov schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:38:
[...]

Met welk betaalmiddel kun je dan kopen?
PayPal? Creditcard? MS Gift Card?
Giftcard in de russische msstore, die je met creditcard koopt

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 08:46:
[...]

Ik ben niet degene die bepaalt waar het over moet gaan. Ik geef een mening over de leesbaarheid van deze topic.

Vragen en noemen van prijzen is saai en totaal inefficient voor iedereen. Juist omdat ze variabel zijn. En je moet nog ff op onderzoek uit voor de defibitie van een feit. Het is nu 8:45 (feit). Tijd verandert. Dat maakt de tijd nu niet minder opzoekbaar of vaststaand.
Een spreek voor jezelf en begin niet voor anderen te spreken. Twee de enige die de definitie van het woord "feit" zou moeten leren kennen ben jij. Daarnaast slaat jouw vergelijking kant noch wal. Een tijdstip is voor iedereen hetzelfde. Als het 8:45 voor Jantje is is het voor Hans ook 8:45. Dat geldt echter niet voor een bundle. Iemand zou dezelfde Xbox bundle (met dezelfde game en inhoud) voor 299,349,368 of 399 kunnen kopen. Derhalve kun je niet spreken dat de prijs van een bundle objectief vaststaand is. Drie de enige die inefficiënt bezig is ben jij. Je creëert een discussie die niets met het onderwerp van dit topic te maken heeft. Dit gezegd hebbende on-topic, stuur een DM als je op de een of andere manier er nog over wilt spreken.

Weet iemand wanneer de nieuwe UI van de Xbox One in de preview programma beschikbaar wordt gemaakt?
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:15:
[...]

Weet iemand wanneer de nieuwe UI van de Xbox One in de preview programma beschikbaar wordt gemaakt?
Dit najaar... En aangezien er in oktober weer een groot mysterieus Microsoft-event is, zal het me weinig verbazen als ze daaromtrent de nieuwe UI gaan pushen. Maar ja, aannames, dus ik spreek voornamelijk even voor mezelf. ;)

Hahaha..... zegt de gene die in Forza zelf nog slechter rijd dan een drol op een rolschaats....

Heb je Forza 6 al aangeschaft?

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:48

Winkiller

De Mopperpot

[...]

Zijn jullie niet bezorgt dat MS een keer die trukendoos blokkeert en daarmee eventueel ook je aanschaf ?
Een week langer wachten heeft ook voordelen, zo kan ik dan bv. jullie tijden als referentie gebruiken in de Rivals afdeling en jullie allemaal -behalve LSR Balou & dr_dreey- proberen te verslaan. :P

• harrytasker
  • Niet online
Winkiller schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:38:
[...]

Zijn jullie niet bezorgt dat MS een keer die trukendoos blokkeert en daarmee eventueel ook je aanschaf ?
Een week langer wachten heeft ook voordelen, zo kan ik dan bv. jullie tijden als referentie gebruiken in de Rivals afdeling en jullie allemaal -behalve LSR Balou & dr_dreey- proberen te verslaan. :P
Nah, je kan zelfs russische giftcards kopen in de MS store.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:43:
[...]

Giftcard in de russische msstore, die je met creditcard koopt
Inderdaad en mocht je NL CC niet werken, dan werkt het ook met een virtuele (bv. die van Neteller.com die gebruik ik ook)...
[...]

Eh...hoezo trukendoos? Ik bedoel...ik ben in Rusland op vakantie en koop daar dan een game omdat deze goedkoper (en natuurlijk regiovrij is)...welkom in de wondere wereld van het internet :) En je kunt, als je daar op vakantie bent, ook Russische Xbox Live tegoedkaarten kopen in de lokale Mediamarkt...tja....dat is gewoon legaal en daar gaat MS echt niets aan doen...

Het is niet alleen het feit dat je hem een week eerder hebt, maar ook het feit dat hij 50 euro goedkoper is......tja, dat voordeel laat ik niet liggen.

[ Voor 62% gewijzigd door TheVMaster op 29-08-2015 13:55 ]

• Lekker Ventje
[...]

MS zou dat kunnen doen. Aan de andere kant snappen ze zelf ook wel dat de meesten door die lage prijzen meer games kopen dan dat ze anders zullen doen. Anders hadden ze allang ingegrepen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01-2025
[...]

De Xbox support chat heeft me net bevestigt dat ik voor een buitenlands account een willekeurig adres mag gebruiken, en dat dit alleen voor statistieken gebruikt zou worden. Dus als ze dit gaan blokkeren dan heb ik een chat geschiedenis met hun eigen support achter de hand dat ik maar een willekeurig adres moet gebruiken voor de store ook al woon ik helemaal niet in dat land :P

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:51:
[...]

Inderdaad en mocht je NL CC niet werken, dan werkt het ook met een virtuele (bv. die van Neteller.com die gebruik ik ook)...

[...]

Eh...hoezo trukendoos? Ik bedoel...ik ben in Rusland op vakantie en koop daar dan een game omdat deze goedkoper (en natuurlijk regiovrij is)...welkom in de wondere wereld van het internet :) En je kunt, als je daar op vakantie bent, ook Russische Xbox Live tegoedkaarten kopen in de lokale Mediamarkt...tja....dat is gewoon legaal en daar gaat MS echt niets aan doen...

Het is niet alleen het feit dat je hem een week eerder hebt, maar ook het feit dat hij 50 euro goedkoper is......tja, dat voordeel laat ik niet liggen.
Dus jij zegt dat die virtuele cc van Neteller.com wel geaccepteerd wordt in bv. de USA store terwijl mijn fysieke NL cc (mastercard) niet meer wordt geaccepteerd sinds vorig jaar als ik in de USA store wil kopen.?!

Fysiek een disc kopen in Rusland lijkt mij niet hetzelfde als dat gedoe met regio veranderen, ik bedoel met een VPN en een US ip adres kan ik ook tv kijken in de USA of gamen maar eerlijk is het niet.
Wat gebeurd er als ik met een VPN met USA ip adres ga kopen via mijn PC in de USA xbox store en betaal met mijn eigen fysieke CC.? Ik kan tenslotte met mijn cc overal in de wereld kopen behalve in de USA xbox winkel. 8)7
revertive schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:40:
[...]

De Xbox support chat heeft me net bevestigt dat ik voor een buitenlands account een willekeurig adres mag gebruiken, en dat dit alleen voor statistieken gebruikt zou worden. Dus als ze dit gaan blokkeren dan heb ik een chat geschiedenis met hun eigen support achter de hand dat ik maar een willekeurig adres moet gebruiken voor de store ook al woon ik helemaal niet in dat land :P
Lol, jij gaat een support medewerker vragen over een loophole in het "systeem"
Het heeft gewoon met de lokale vestigingen van Microsoft te maken, die bepalen de prijs uit eindelijk in een bepaald land. In Europa zijn de prijzen gekoppeld, in Duitsland ben je zo goed als het zelfde voor een game kwijt als in Nederland. (adviesprijzen) soms stunt een bepaalde winkel, denk aan de Mediamarkt met hun tijdelijke prijzen van 44 euro.
[...]

Nee joh, wat maak MS het nou uit waar jij je game koopt? Uiteindelijk verdwijnt het allemaal in één zak. Ze hebben dit 100x liever dan dat je een PS4 game zou kopen. Bovendien, ze maken het zelf mogelijk en ze bepalen zelf de prijzen.

Rivals vind ik geen K aan.... Gewoon lekker sociaal racen....

Gas op de plak!

Bullet NL schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:23:
[...]

Gas op de plak!
DM je even je 06 dan; kan ik je bellen als ik weer eens storingsdienst heb en om 3:31 niet meer kan slapen na gewerkt te hebben. Natuurlijk is Rivals niet altijd even leuk maar social racing (met bekenden of taalgenoten) is soms ook niet altijd mogelijk. :)

MAX3400 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:31:
[...]

DM je even je 06 dan; kan ik je bellen als ik weer eens storingsdienst heb en om 3:31 niet meer kan slapen na gewerkt te hebben. Natuurlijk is Rivals niet altijd even leuk maar social racing (met bekenden of taalgenoten) is soms ook niet altijd mogelijk. :)
Wanneer je niet kan slapen omdat je gewerkt hebt wil dit maar één ding zeggen... Je hebt niet hard genoeg gewerkt.... ;)

Wanneer Forza 6 beschikbaar is vermoed ik dat het weer lange avonden gaan worden.... de auto's in het spel voorzien van upgrades, tunen, testen.... Leuk man.

Ik heb wel weer zin in een goede racer, Horizon is leuk, maar kan voor mij niet tippen aan een "normale" Forza.

Ik heb ff geteld, er zijn nu al 12 man die uit mijn friendlist Forza 6 in pre-order hebben staan... Leuk man

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:23:

Gas op de plak!
Rivals is prima al je direct al een week achterloopt, ik zie de meerwaarde niet in de Ultimate versie.
Sociaal racen, bestaat dat nog ? ik kan mij Hamilton nog herinneren toen hij Monaco verloor. :+
Winkiller schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:57:
[...]

Rivals is prima al je direct al een week achterloopt, ik zie de meerwaarde niet in de Ultimate versie.
Sociaal racen, bestaat dat nog ? ik kan mij Hamilton nog herinneren toen hij Monaco verloor. :+
Ach... Ultimate omdat het kan...
Heb je direct het complete spel. Geen gedoe met carpacks. Maar goed ik heb er zin in... krijgen we straks weer de discussies welke assist aan of uit moeten.... en Guido die natuurlijk alles aan moet hebben ;)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:44:
[...]
krijgen we straks weer de discussies welke assist aan of uit moeten.... en Guido die natuurlijk alles aan moet hebben ;)
Die discussie loopt eigenlijk al, volgens mij ontloop je dat bewust. :+
Even wat anders dan maar

_/-\o_ _/-\o_

Winkiller schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:16:
[...]

Die discussie loopt eigenlijk al, volgens mij ontloop je dat bewust. :+
Euh, nee.... Die discussie heb ik een beetje gemist.
Maar goed, schade aan of uit maakt mij niet zoveel aan, het gaat mij vooral om de rij-assists.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:19:
[...]

Euh, nee.... Die discussie heb ik een beetje gemist.
Maar goed, schade aan of uit maakt mij niet zoveel aan, het gaat mij vooral om de rij-assists.
Ik kan het mis hebben maar er staat toch echt hulpmiddelen, rij-assists vallen daar ook onder. :Y
Winkiller schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:30:
[...]

Ik kan het mis hebben maar er staat toch echt hulpmiddelen, rij-assists vallen daar ook onder. :Y
Wat is nu precies je punt? Een racegame waarbij de auto's zelf remmen of insturen is voor mij geen racegame... Begrijp me niet verkeerd, ik kan het best begrijpen dat iemand even wil oefenen met assist, bijvoorbeeld als deze gene nieuw met het fenomeen racegames is.

Maar zeg nu zelf, in een online racegame een beetje cheaten door niet te hoeven remmen of insturen omdat de console dat voor je doet. Dat is een wielerwedstrijd waarbij een elektromotor in de racefiets zit.

Een autorace (online of niet) is toch een soort wedstrijd, de essentie is dan gewoon dat iedereen met gelijk materiaal moet rijden, d.w.z. iedereen kan als hij dat wil gebruik maken van de zelfde auto's. Het komt dan dus aan op kennis en kunde, "hulpjes" horen daar in mijn ogen niet helemaal bij.

Over schade aan/uit zou je kunnen discussiëren. Vooral omdat je hier in heel erg afhankelijk bent van schade door anderen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bullet NL op 29-08-2015 20:38 ]

Bullet NL schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:35:
[...]

Over schade aan/uit zou je kunnen discussiëren. Vooral omdat je hier in heel erg afhankelijk bent van schade door anderen.
Misschien voor mijn beeldvorming, want ik begrijp het allemaal niet zo scherp op zaterdagavond; racen zonder assists?
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/QJvNeR1qGy4CfxWbufZKlYvo/full.jpg
Houdt dit in dat jij de voorkeur geeft aan Braking Off, Steering Sim, T&SC Off, Shift with Clutch & Sim Damage? If so, count me out voor online racing met je.

Ik heb nu Braking Off, Steering Normal, Traction Only, Shifting Manual (half automatic). Damage zal me gestolen kunnen worden mits ik mijn tegenstanders een beetje ken (als in: sorry, we all fucked up in de eerste bocht).

Dacht dat je in Private Lobbies sowieso kon vastzetten welke assist wel/niet zijn toegestaan. Ben het met je eens dat Assisted Steering en Assisted Braking er wel tussenuit kunnen...

Maar ja, zullen we afwachten of/hoe/welke assists er in FM6 zitten en eventuele voor/tegen-discussie in [Xbox one] Forza motorsport 6 voortzetten? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 29-08-2015 20:44 ]

• harrytasker
  • Niet online

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:43:
[...]
Dacht dat je in Private Lobbies sowieso kon vastzetten welke assist wel/niet zijn toegestaan.
Bullet is (was) meestal de persoon die de private lobby beheerde, dus ook de controle over de assists. :Y :+
Winkiller schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:09:
[...]

Bullet is (was) meestal de persoon die de private lobby beheerde, dus ook de controle over de assists. :Y :+
Ik hoef niet zo nodig de lobby te beheren hoor, ik ben (was) het ook heel vaak niet....
Regelmatig kreeg ik verzoekjes voor een bepaalde setting of track terwijl ik de lobby niet beheerde.
Maar nogmaals, het gaat mij vooral om de racelijn, de automatische remfunctie en het automatisch insturen....

Bullet NL schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:16:
[...]

Ik hoef niet zo nodig de lobby te beheren hoor, ik ben (was) het ook heel vaak niet....
Regelmatig kreeg ik verzoekjes voor een bepaalde setting of track terwijl ik de lobby niet beheerde.
Maar nogmaals, het gaat mij vooral om de racelijn, de automatische remfunctie en het automatisch insturen....
Maar zelfs al hebben mensen die aan, dan is dat toch nog geen probleem? Dr zijn er veel die anders gewoon geen lol hebben in het spelletje en jij weet net zo goed dat die mensen toch niet sneller zijn. Maar laat ze lekker meedoen.

Ik rij ook gewoon mee om te racen, niet om mijn auto op de baan te houden en ergens een keer de finish te houden. Ik denk dat ik niet de enige ben die liever strijd om een positie die wat waard is, dan elke grindbak op te moeten zoeken omdat men forceert dat alles uit moet.

En qua auto's zie ik ook liever alles zo gelijk mogelijk. Wat tunen is geen probleem, maar als je minimaal 10 seconden per rondje sneller bent, dan is er voor mij ook niks meer aan. En zeggen "ja dat kun je zelf toch ook gaan doen" is een kul-argument. Zo'n die-hard ben ik niet. Maar toch wil ik gewoon lekker online racen en lol hebben. En dat geldt dus ook voor racelijn. Ik ken niet alle banen van buiten en vind het gewoon een stuk relaxter rijden.

Maar goed, de kans dat wij samen nog wat potjes online rijden is vrij klein. Ik speel voor mn lol en de strijd, niet om de beste ever te worden of op andere manieren voordeel te behalen.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 29-08-2015 23:11 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

De conclusie die je trekt in de laatste alinea begrijp ik niet helemaal. Maar goed, het gaat mij er alleen om dat mijn ervaring is dat sommigen met alle assists aan het voor elkaar krijgen om tijdens de start van een race toch het te verzieken voor de mensen die wel netjes willen rijden. Ik begrijp echt wel dat we niet allemaal even goed hoeven of willen te zijn. Veel mensen met alle assists aan denken de eerste halve ronde mee te kunnen doen, maken ondanks hun assists veel schade door andere mensen een tik uit te delen om vervolgens door het veld naar achteren te zaken. Dan zeg ik dus, maak het voor iedereen gelijk, het is een feit dat je zonder assist sneller bent dan met, laat de gene die dus sneller zijn geen last hebben van de mensen die met assist denken te kunnen rijden.

Het is echt niet zo elke race. Forza 5 en haar voorgangers hebben gewoon bewezen dat er veel voorzichter en rustiger wordt gereden als de assists uit zijn. Mijn conclusie is dan dat je veel meer eerlijke en nette potjes krijgt. De meeste mensen doen een racegame om zo snel mogelijk hun eigen ronden te rijden. Het is dan bloed irritant dat je van de baan gejaagd wordt door iemand die ondanks zijn assists op een plek brokken maakt waar hij eigenlijk helemaal niet "hoort" te rijden.

Afgezien van het laatste gedeelte van je pleidooi ben ik het met je eens.
Rij zelf met alles uit behalve TC.
Geeft de meest realistische ervaring zonder continue in een slip te geraken.

Wbt het laatste gedeelte van jouw pleidooi, plaats op de baan.... :')

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:44:
[...]

Ach... Ultimate omdat het kan...
Heb je direct het complete spel. Geen gedoe met carpacks. Maar goed ik heb er zin in... krijgen we straks weer de discussies welke assist aan of uit moeten.... en Guido die natuurlijk alles aan moet hebben ;)
Inderdaad...en omdat hij goedkoper was dan de normale game in Nederland :+ Hmm...volgens mij heeft Guido hem niet in de pre-order staan...toch?
Martinspire schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:09:
[...]

Maar zelfs al hebben mensen die aan, dan is dat toch nog geen probleem? Dr zijn er veel die anders gewoon geen lol hebben in het spelletje en jij weet net zo goed dat die mensen toch niet sneller zijn. Maar laat ze lekker meedoen.

Ik rij ook gewoon mee om te racen, niet om mijn auto op de baan te houden en ergens een keer de finish te houden. Ik denk dat ik niet de enige ben die liever strijd om een positie die wat waard is, dan elke grindbak op te moeten zoeken omdat men forceert dat alles uit moet.

[...]

Maar goed, de kans dat wij samen nog wat potjes online rijden is vrij klein. Ik speel voor mn lol en de strijd, niet om de beste ever te worden of op andere manieren voordeel te behalen.
Jij rijdt alleen voor de fun...? Dat is nieuw....volgens mij ben jij bij 1st person shooters een van de fanatiekste.....ik vind (ook al bak ik er niet veel van) dat de assists best uit mogen. Als jij met je auto over de A1 of A2 knalt...dan heb je toch alle 'assists' uit staan......?

[ Voor 51% gewijzigd door TheVMaster op 30-08-2015 01:17 ]

TheVMaster schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 01:13:
[...]

Inderdaad...en omdat hij goedkoper was dan de normale game in Nederland :+ Hmm...volgens mij heeft Guido hem niet in de pre-order staan...toch?
Ik heb echt geen idee, ik heb onze vangrailfetisjist al een poosje niet online gezien.
Kan het me haast niet voorstellen dat Guido hem niet gaat halen....
[...]

Jij rijdt alleen voor de fun...? Dat is nieuw....volgens mij ben jij bij 1st person shooters een van de fanatiekste.....ik vind (ook al bak ik er niet veel van) dat de assists best uit mogen. Als jij met je auto over de A1 of A2 knalt...dan heb je toch alle 'assists' uit staan......?
Bovendien, het rijden zonder de verkeerde assists is helemaal niet zo moeilijk. Gewoon ff wennen en dan gaat het wel, punt is dat je er een beetje open voor moet staan. Zo moeilijk is het niet, juist auto uitzoeken, de mensen die wat verder in het spel zijn willen je daar vast mee helpen, een goede tune/set-up is ook wel te verkrijgen en verder is het gewoon proberen.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 02:53:
[...]

Ik heb echt geen idee, ik heb onze vangrailfetisjist al een poosje niet online gezien.
Kan het me haast niet voorstellen dat Guido hem niet gaat halen....

[...]

Bovendien, het rijden zonder de verkeerde assists is helemaal niet zo moeilijk. Gewoon ff wennen en dan gaat het wel, punt is dat je er een beetje open voor moet staan. Zo moeilijk is het niet, juist auto uitzoeken, de mensen die wat verder in het spel zijn willen je daar vast mee helpen, een goede tune/set-up is ook wel te verkrijgen en verder is het gewoon proberen.
Is toch wel gezellig als hij hem ook haalt.. :P

Nee..inderdaad, het is een kwestie van wennen....ik ben ook een ramp op de baan, maar wel met alle assiss uit... O-)

• Lekker Ventje
Bullet NL schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 02:53:

Heb zelf sinds dat ik een Playseat heb al diverse assists uitgezet en het rijdt prima, is inderdaad een kwestie van wennen. Die racelijn mis je eigenlijk niet eens als je een circuit beter leert kennen. Op circuits waar ik niet veel op rij heb ik 'm wel aan maar op favoriete circuits weet je welke bocht gaat komen en wanneer je moet remmen.

Kan niet wachten tot het dinsdag is. En hopelijk is het wel een fatsoenlijke demo en niet zoals Dying Light die het maar een uur doet.

Ik kijk uit naar november als BC zijn intrede doet. Heb gisteren een kwartier RDR gespeeld op de 360 en dat smaakt naar meer. Helaas is mijn enige 360 controller na een kwartier definitief overleden dus zal ik moeten wachten (en hopen dat ie er in zit). Ik ga geen controller kopen als over drie maanden de games op de XBO gespeeld kunnen worden.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 01:13:
[...]
Als jij met je auto over de A1 of A2 knalt...dan heb je toch alle 'assists' uit staan......?
Nou nee niet echt, ik zie mij geen zekeringen los trekken uit mijn auto of motor. :N

Maar je bent me nog een antwoord schuldig, wat gebeurd er als ik via mijn PC met een VPN inclusief US IP adres via mijn PC en NL CC koop in de USA xbox winkel, weet jij dat ?

Zie ook hier.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-01 07:25
Iemand enig idee of je ergens kan zien welke xbox 360 games je in je lijst hebt staan van de GwG?
Winkiller schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 11:25:
[...]

Nou nee niet echt, ik zie mij geen zekeringen los trekken uit mijn auto of motor. :N

Maar je bent me nog een antwoord schuldig, wat gebeurd er als ik via mijn PC met een VPN inclusief US IP adres via mijn PC en NL CC koop in de USA xbox winkel, weet jij dat ?

Zie ook hier.
Ik sping ff in... (misschien herhaaldelijk, dus een iets algemener stukje.

Microsoft heeft het betalen van buitenlandse creditcard in landenstore's geblokkeerd. Dit heeft niets met herkomst van IP adres te maken, maar met het registratie land van he creditcard nummer. Dit hebben ze alleen op Xbox.com gedaan, waarom is vooralsnog gissen.

Maar.... Je kan op www.microsoftstore.com, dus USA store dus, wel met creditcard betalen. Hier kan je de digitale giftcards aanschaffen en gebruiken (redeemen) op Xbox.com (USA), een Tweede manier is op de giftcards bij een webshop te kopen, bijvoorbeeld offgamers of PCgamingsupply (hier kan je bijvoorbeeld USA giftcards kopen om vervolgens met iDeal, Creditcard of PayPal te betalen.

Je kan dus een "letterlijk" een omweg op het internet nemen met een VPN verbinding, je kan echter niets aan de land afkomst van je creditcard nummer doen. Indien je toch via Creditcard op Xbox.com games kan kopen heb je geluk dat jou cardnummer niet op de lijst staat die geblokkeerd worden op Xbox.com, Overigens kan je dan alleen games kopen, voor giftcards moet je tegenwoordig sowieso op micrsosoftstore.com (of helemaal een andere winkel) zijn.

Ik heb hier PureVPN draaien, USA VPN tunnel, Ik kan het bovenstaande bevestigen met twee Mastercards en 1 Visacard, Alle drie Nederlands.

Verwijderd

Ik vraag me af waarom MS buitenlandse creditcards blokkeert. Zou het met fraudepreventie te maken hebben of met hun drang om aan wetgeving te voldoen? Zij moeten in NL BTW afdragen voor aankopen vanuit NL. Als ik iets uit de HK store koop via mijn CC moet MS BTW afdragen. Via een giftcard is de (door)verkoper van de giftcard belastingplichtige. Hopelijk is mijn redenering juist en vindt MS onze rondzwervingen door de wereld op zoek naar deals prima. :) (Ze kunnen nu iig aantonen iets er tegen te doen, bij de EU en de verschillende Belastingdiensten.)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2015 12:19 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:04:
[...]

Ik sping ff in... (misschien herhaaldelijk, dus een iets algemener stukje.

Microsoft heeft het betalen van buitenlandse creditcard in landenstore's geblokkeerd. Dit heeft niets met herkomst van IP adres te maken, maar met het registratie land van he creditcard nummer. Dit hebben ze alleen op Xbox.com gedaan, waarom is vooralsnog gissen.

Maar.... Je kan op www.microsoftstore.com, dus USA store dus, wel met creditcard betalen. Hier kan je de digitale giftcards aanschaffen en gebruiken (redeemen) op Xbox.com (USA), een Tweede manier is op de giftcards bij een webshop te kopen, bijvoorbeeld offgamers of PCgamingsupply (hier kan je bijvoorbeeld USA giftcards kopen om vervolgens met iDeal, Creditcard of PayPal te betalen.

Je kan dus een "letterlijk" een omweg op het internet nemen met een VPN verbinding, je kan echter niets aan de land afkomst van je creditcard nummer doen. Indien je toch via Creditcard op Xbox.com games kan kopen heb je geluk dat jou cardnummer niet op de lijst staat die geblokkeerd worden op Xbox.com, Overigens kan je dan alleen games kopen, voor giftcards moet je tegenwoordig sowieso op micrsosoftstore.com (of helemaal een andere winkel) zijn.

Ik heb hier PureVPN draaien, USA VPN tunnel, Ik kan het bovenstaande bevestigen met twee Mastercards en 1 Visacard, Alle drie Nederlands.
Duidelijk verhaal, dan heb ik pech want ik krijg sinds vorig jaar september "betaal op een andere manier" te lezen als ik wil betalen met mijn NL CC via de USA store, dus zal een VPN daar niets aan veranderen.
Winkiller schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:19:
[...]

Duidelijk verhaal, dan heb ik pech want ik krijg sinds vorig jaar september "betaal op een andere manier" te lezen als ik wil betalen met mijn NL CC via de USA store, dus zal een VPN daar niets aan veranderen.
.
En wanneer je hier inlogt en gift cards koopt op: http://www.microsoftstore...ore%20descending&filters=

Hier zou je gewoon met Creditcards moeten kunnen betalen.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:45:
[...]

.
En wanneer je hier inlogt en gift cards koopt op: http://www.microsoftstore...ore%20descending&filters=

USA giftcards kopen via die site (100 dollar) online indienen en direct F6 voor 99,99 dollar aanschaffen.
Dan is die virtuele credit card optie van TheVmaster nog iets makkelijker, ik ga er eens over nadenken.
Bullet NL schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:45:
[...]

.

Je zou wel gek zijn.
Doe jezelf een plezier en koop je punten bij offgamers.com

[ Voor 71% gewijzigd door justifire op 30-08-2015 13:18 ]

justifire schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:16:
[...]

Je zou wel gek zijn.
Doe jezelf een plezier en koop je punten bij offgamers.com
Dat scheelt je in totaal ook "maar" 16 euro. Moet je alleen wel door dat irritante systeem heen om te valideren en vervolgens een brak support-systeem met "ik sluit de ticket ongeacht of ik weet of het is opgelost"-mentaliteit.
De game kopen in de Russische store levert je al meer op.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 30-08-2015 13:20 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Uiteindelijk toch maar overstag gegaan en Sunset overdrive gehaald.
De eerste indrukken zijn niet heel best, vooral de besturing is er houterig maar daar moet je aan wennen las ik hier al. Verder ben ik vooral benieuwd hoe hier wat diepgang in gaat komen. Het ziet er wel lekker uit met al die kleuren en gekke wapens.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:20:
[...]

Dat scheelt je in totaal ook "maar" 16 euro. Moet je alleen wel door dat irritante systeem heen om te valideren en vervolgens een brak support-systeem met "ik sluit de ticket ongeacht of ik weet of het is opgelost"-mentaliteit.
Ik ben ook een echte Nederlander en wil zo goedkoop mogelijk boodschappen doen maar als ik in vreemde voor mij onbekende supermarkten moet shoppen doe ik liever boodschappen op een bekender adres dichter bij huis.

Het is trouwens geen 16 euro maar 25 euro winst voor de F6 Ultimate, die kost in de USA winkel 99,99, offgamers kaarten voor de USA kosten dan €84,= terwijl in NL de Ultimate €110,00 kost. :P
Donstil schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:27:
Uiteindelijk toch maar overstag gegaan en Sunset overdrive gehaald.
De eerste indrukken zijn niet heel best, vooral de besturing is er houterig maar daar moet je aan wennen las ik hier al. Verder ben ik vooral benieuwd hoe hier wat diepgang in gaat komen. Het ziet er wel lekker uit met al die kleuren en gekke wapens.
Zo houterig vond ik de besturing niet, maar inderdaad is ook wat wennen. Vooral je combo's zijn in het begin nog wat laag. Maar op den duur unlock je meer mogelijkheden om de stad door te komen en dus meer moves wat het ook allemaal makkelijker maakt. Probeer vooral zo weinig mogelijk op de grond te blijven en al helemaal niet gaan lopen. Gewoon springen, sliden, grinden, etc. Dr komt een moment waarop ineens alles samen valt en je helemaal door hebt hoe je het moet spelen. Vanaf dan is het echt heerlijk. Is 1 van de weinige free-roamers waar ik nog een hele tijd doelloos heb zitten spelen, puur omdat ik de controls en mogelijkheden om je voort te bewegen zo lekker vind spelen.
Winkiller schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:31:
[...]

Ik ben ook een echte Nederlander en wil zo goedkoop mogelijk boodschappen doen maar als ik in vreemde voor mij onbekende supermarkten moet shoppen doe ik liever boodschappen op een bekender adres dichter bij huis.
Mja vooral als het in een andere taal dan Nederlands of Engels moet, dan laat het voor mij maar.
Het is trouwens geen 16 euro maar 25 euro winst voor de F6 Ultimate, die kost in de USA winkel 99,99, offgamers kaarten voor de USA kosten dan €84,= terwijl in NL de Ultimate €110,00 kost. :P
Ja ok, maar normaal gesproken vind je de gift cards van 50 dollar voor 50 euro.

Door de huidige dollarkoers heb je overigens ook niet zo heel veel winst. Het is vooral dat je in de VS een staat kunt pakken zonder BTW wat het meeste scheelt (dat lijken sommigen nog wel eens te vergeten).

En @exacter: je pleegt inderdaad fraude door in een andere store te kopen. Je geeft namelijk een fout adres door en dat mag niet. Dat is ook de reden dat ze het niet toestaan. Niet omdat het technisch niet mogelijk is of iets. Eerst controleerden ze ook alleen op adres en nu dus op de creditcard zelf.

[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 30-08-2015 13:42 ]

• Lekker Ventje
Mwah, gisteren voor €42,47 nog $50 gescoord bij Offgamers. En voor omgerekend $54 FO4 in de preorder gezet. Het voordeel is kleiner maar nog steeds de moeite.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:39:
Mja vooral als het in een andere taal dan Nederlands of Engels moet, dan laat het voor mij maar.
Wil je dit even uitleggen, bedoel je dat met een ;) of meen je hier wat je zegt ? Google vertaald alles. >:)

Misschien moet ik eerst even iets duidelijker maken, ik wil best kopen via andere winkels, ook in het buitenland, maar ik wil er niet voor hoeven frauderen in ruime zin van het woord. Een voorbeeld is, met VPN TV kijken in de USA maar ik doe het niet omdat je dan min of meer dingen doet die niet toegestaan zijn, dat het kan is wat anders.
Winkiller schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:52:
[...]

Wil je dit even uitleggen, bedoel je dat met een ;) of meen je hier wat je zegt ? Google vertaald alles. >:)

Misschien moet ik eerst even iets duidelijker maken, ik wil best kopen via andere winkels, ook in het buitenland, maar ik wil er niet voor hoeven frauderen in ruime zin van het woord. Een voorbeeld is, met VPN TV kijken in de USA maar ik doe het niet omdat je dan min of meer dingen doet die niet toegestaan zijn, dat het kan is wat anders.
Ik weet dat Google veel vertaald, maar heb al gemerkt dat ie vaak popups niet gaat vertalen.
Verder heb ik het erover dat ik het geen probleem vindt om in de US/UK/etc stores te betalen waar Engels gehanteerd wordt (dus Hong Kong, Australië e.d. zijn op zich ook mogelijk), maar Rusland of Brazilië vind ik weer zo'n gedoe.

Verder is alles wat je niet in de NL-store aanschaft maar met een vals adres in het buitenland, ook gewoon fraude.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 11:25:
[...]

Zie ook hier.
Waarom een VPN in hemelsnaam? Nergens voor nodig...zie mijn signature :+

Verwijderd

@martinspire Ik denk (mening dus) dat het MS meer er om gaat dat ze geen gedoe rondom btw krijgen dan om mensen in hu land te houden qua winst. Maar dat kan ik verkeerd hebben. Iig wordt de Belastingdienst niet boos op jou of mij. Verkoper moet BTW afdragen niet de consument. Zou het ook heel raar vinden als mensen die veel geld besteden bij MS geband worden. Maar goed, het kan wel, en dan ben je goed de klos. Zeg maar dag tegen gamerscore, vriendjes en vooral heel veel games. :)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:09:
[...]

Waarom een VPN in hemelsnaam? Nergens voor nodig...zie mijn signature :+
LiveCodes.nl is een dure optie, €49,99 betalen voor $50,= haal die maar uit je lijstje. >:)
Offgamers waarschuwt dat USA giftcards voor de USA markt zijn, dat risico wil ik niet lopen.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:18:
[...]

LiveCodes.nl is een dure optie, €49,99 betalen voor $50,= haal die maar uit je lijstje. >:)
Offgamers waarschuwt dat USA giftcards voor de USA markt zijn, dat risico wil ik niet lopen.
Offgamers zijn ook voor games van de USA markt, tja....niets aan gelogen. Ik denk dat 80% van de mensen hier z'n gift cards bij Offgamers haalt....Je kunt de codes niet gebruiken in de Europese XBox Store...that's all :) (maar zo werkt het met iedere regio...Russische codes kun je ook niet gebruiken in de EU of US Store)...

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-01 15:19
gisteren mn neefje met een vriendje van hem op bezoek,zaten lekker de hele dag te gamen op de Xone,,word ik later op de avond gebeld door de vader van het vriendje waarom ik hem liet gamen? mag niet van god blabla :/ :|

iemand een idee wanneer er een slim versie komt? :)

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-01 21:32
Na wat ellende met de ps4 is nu de xbox one aan de beurt.

Kan sinds gisterochtend geen online games meer spelen.
Call of Duty AW kan geen enkele game vinden. Halo vind uiteindelijk na erg lang een game.
Verbinding is Open.

Verbindingtest en Multiplayer test zijn gedraaid en geven geen problemen aan.
Console is bedraad aangesloten via het standaard ISP modem en op hetzelfde moment werken andere devices wel goed en ook op mijn mobiel via Wifi is normaal bruikbaar.

Sinds vrijdag geen veranderingen geweest in de netwerkconfiguratie van mijn kant. Wel afgelopen donderdag een patch voorbij zien komen van Call of Duty.

De volgende zaken geprobeerd:
- Modem reset zowel soft- als hard
- Console compleet herstart en meerdere momenten op een dag een game proberen te vinden
- meerdere games met matchmaking

Begreep dat het een dubbel xp weekend was. Mogelijk dat het drukker is dan normaal waardoor xbox live problemen heeft?

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-01 17:12
joey82 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 15:38:
gisteren mn neefje met een vriendje van hem op bezoek,zaten lekker de hele dag te gamen op de Xone,,word ik later op de avond gebeld door de vader van het vriendje waarom ik hem liet gamen? mag niet van god blabla :/ :|

iemand een idee wanneer er een slim versie komt? :)
Nou, nope gezien dit: http://www.cinemablend.co...Microsoft-Says-82077.html

Dus hij komt ooit, maar niet snel denk ik zo.Tussen de originele 360 en de Slim zat ook 5 jaar ofzo

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:40
Wat zei je? Games zijn ook maar verhaaltjes;). (,no offence naar de rest)

Lichtpuntje...

Verwijderd

Het kan aan 1001 dingen liggen. Als ik op de X1 ben geeft ie wel vaak aan dat er problemen zijn
met bepaalde onderdelen.
Martinspire schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:20:
[...]

Jij hebt blijkbaar andere ervaringen dan mij met offgamers.
Haal daar al 7 jaar mijn punten etc.
Binnen 5 minuten in de mail en nog nooit iets geks meegemaakt.
Je kan ook gewoon die extra voordelige kaarten kopen die enkel voor US zijn, die werken ook gewoon, die waarschuwibg is eerder een dekking vanaf hun kant zodat ze geen gezeik krijgen (tax)
Op jaarbasis scheelt het mij in ieder geval zo een paar honderd euro.

Russische store is in sommigge gevallen inderdaad voordeliger maar in de post die ik quote werd er gelinkt naar de US microsoft store voor US tegoed dus dat gedeelte kunnen we hier buiten houden.
Daar voor hebben we http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php

[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 30-08-2015 19:52 ]

• harrytasker
  • Niet online
Gisteren Life is Strange aangeschaft en wat is dat een leuk spel; leuke setting, lekkere muziek en interessant verhaal! Een echte aanrader voor $15,- als je het mij vraagt!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

[..]
Grapje denk ik...? Wat heb je gezegd.....?
TheVMaster schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:39:
[...]

:( :( Het mocht echt niet van me vader...

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MAX3400 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:43:
[...]

:( :( Het mocht echt niet van me vader...
:+

Hmm....komen er trouwens naast Forza 6 nog meer leuke games uit de komende periode..?

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:05
Henkje.doc schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 15:41:
Na wat ellende met de ps4 is nu de xbox one aan de beurt.

Kan sinds gisterochtend geen online games meer spelen.
Call of Duty AW kan geen enkele game vinden. Halo vind uiteindelijk na erg lang een game.
Verbinding is Open.

Verbindingtest en Multiplayer test zijn gedraaid en geven geen problemen aan.
Console is bedraad aangesloten via het standaard ISP modem en op hetzelfde moment werken andere devices wel goed en ook op mijn mobiel via Wifi is normaal bruikbaar.

Sinds vrijdag geen veranderingen geweest in de netwerkconfiguratie van mijn kant. Wel afgelopen donderdag een patch voorbij zien komen van Call of Duty.

De volgende zaken geprobeerd:
- Modem reset zowel soft- als hard
- Console compleet herstart en meerdere momenten op een dag een game proberen te vinden
- meerdere games met matchmaking

Begreep dat het een dubbel xp weekend was. Mogelijk dat het drukker is dan normaal waardoor xbox live problemen heeft?
Probeer eens je DNS te veranderen naar 8.8.8.8 en 2e DNS naar 8.8.4.4

Verwijderd

TheVMaster schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:48:
[...]

Hmm....komen er trouwens naast Forza 6 nog meer leuke games uit de komende periode..?
MGS en Mad Max zijn de enige waar ik (enigzins vertwijfeld) naar uitkijk.
TheVMaster schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:48:
[...]

Er komen veeeeel indies uit. Pak even de Store erbij en klik wat rond. Na FM6 zou ik Wildlands wel willen spelen maar voorlopig geen release-date.

/edit lijstje: http://www.xboxachievements.com/upcoming/xbox-one/

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 30-08-2015 21:05 ]

Momenteel heb ik de volgende games op mn lijstje staan waar ik naar uitkijk of waar ik meer van wil weten:
DatumGame
1 SeptemberMad Max en MGS5
15 SeptemberForza 6 (10 september bij ultimate edition)
25 SeptemberFifa 16
29 SeptemberTHPS5 (al lijkt me deze keihard te gaan falen)
6 OktoberRock Band 4
23 OktoberAssassins Creed Syndicate
27 OktoberHalo 5 Guardians
3 NovemberNeed For Speed 2015
6 NovemberCall of Duty Black Cops 3 (gniffel) (weet nog niet of ik deze ga halen)
10 NovemberFallout 4 & Rise of the Tomb Raider
19 NovemberStar Wars Battlefront 3
26 NovemberTrackmania Turbo
1 DecemberJust Cause 3 en Rainbow Six Siege
8 DecemberHitman 2015

Let wel: dit is niet de volledige releaselijst maar games waar ik nog wel interesse in heb. Bij een aantal twijfel ik nog wel of ik ze ga aanschaffen en of dat bij launch gaat zijn, maar de kans is groot dat ik eind dit jaar de 150 games wel voorbij ben voor de X1 :Y)

voor Rainbow Six moet je alleen iets langer wacht dan 13 oktober;
nieuws: Rainbow Six Siege uitgesteld tot 1 december

Ah inderdaad. Maar dat veranderd weinig aan het feit dat er elke week vanaf MGS wel wat uit gaat komen. Of eigenlijk vanaf deze week met GoW en Dishonored remakes

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 31-08-2015 00:43 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-12-2025

Famous

R 400+

Martinspire schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 22:40:
Momenteel heb ik de volgende games op mn lijstje staan waar ik naar uitkijk of waar ik meer van wil weten:

Let wel: dit is niet de volledige releaselijst maar games waar ik nog wel interesse in heb. Bij een aantal twijfel ik nog wel of ik ze ga aanschaffen en of dat bij launch gaat zijn, maar de kans is groot dat ik eind dit jaar de 150 games wel voorbij ben voor de X1 :Y)
Ik twijfel toch erg voor deze, nadat de geruchten waren dat hij een opvolger/soort van NFS Underground werd was ik erg enthousiast maar na de trailer (zeker met het driften) twijfel ik toch wel. De camera die schuin mee gaat lijkt mij zeer irritant.. Daarnaast ben ik ook erg benieuwd in hoeverre rep. points mee tellen in de race.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:28
Famous schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 05:03:
[...]

Ik twijfel toch erg voor deze, nadat de geruchten waren dat hij een opvolger/soort van NFS Underground werd was ik erg enthousiast maar na de trailer (zeker met het driften) twijfel ik toch wel. De camera die schuin mee gaat lijkt mij zeer irritant.. Daarnaast ben ik ook erg benieuwd in hoeverre rep. points mee tellen in de race.
Die camera functie kan je uitschakelen.

Verder het ziet er wel leuk uit. Weer zoals Underground. Dat spreekt mij ergens wel aan :+ . Ga het spel in ieder geval even in de gaten houden en hoop op een demo.
Gameplay van Below, had er toch wel iets meer van verwacht, weer een titel van mijn lijst.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:48
DatumGame
25 SeptemberFifa 16
6 OktoberRock Band 4
6 NovemberCall of Duty Black Cops 3 (gniffel) (weet nog niet of ik deze ga halen)
8 DecemberHitman 2015

Het is wat flauw om er over te beginnen, maar je vraagt er zelf een beetje om door er zo de nadruk op te leggen. Maar wat moet je in hemelsnaam met zoveel games? :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:32
Aantal games waar ik op zit te wachten:
- Halo 5
- Need for Speed
- Tom Clansy's - The Division

En ik hoop echt dat Far Cry 3 nog een keer beschikbaar komt op de One.
Heb hier op de PC ontzettend veel lol mee gehad. Far Cry 4 is maar meh :/
Rossi46 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:55:
[...]

Het is wat flauw om er over te beginnen, maar je vraagt er zelf een beetje om door er zo de nadruk op te leggen. Maar wat moet je in hemelsnaam met zoveel games? :?
Zo'n nadruk was het niet en ik denk dat iedereen die vanaf het begin meedoet op X1 met Games with Gold ook al aardig wat heeft verzameld. Maar wat ik ermee doe? Spelen natuurlijk. En als ik ermee klaar ben gewoon niet meer naar omkijken :+
Ik hou van afwisselen en ben snel op een game afgekeken zodra de credits voorbij rollen.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-01 15:19
TheVMaster schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:39:
[...]

wat ik heb gezegd,,ehm vrij weinig,,op dat moment was ik best ehm,,flabberdingest -O-

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-01 23:31
DatumGame
25 SeptemberFifa 16
6 OktoberRock Band 4
8 DecemberHitman 2015

Oef, nadeel van 2 consoles bezitten is dat je voor beide consoles natuurlijk de exclusives wil hebben :+

Maar in jouw lijst kan ik me vinden. Buiten Fifa om, niet mijn ding :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

weszz schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:53:
[...]

Oef, nadeel van 2 consoles bezitten is dat je voor beide consoles natuurlijk de exclusives wil hebben :+

Maar in jouw lijst kan ik me vinden. Buiten Fifa om, niet mijn ding :+
Het scheelt dat je voor de PS4 niet zoveel keus hebt dit najaar aan exclusives :Y)
offtopic:
De reactie waarvan je wist dat hij zou komen

Pagina: 1 ... 43 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace