• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-01 18:16

Decennia

VECTORHEAD

nexhil schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:27:
Disc van Minecraft is gesloopt :D (onzorgvuldig gebruikt :P ) Is hij net ook nog maar 3.99 euro in de store :D
Dat is het niet naar de console hoeven lopen voor een disc swap al bijna waard :D
Ik zie 19 euro staan. Voor 4 euro wil ik hem ook wel :)

Gegroet!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-01 23:53
Hier al mensen begonnen aan het Evolve free-to-play weekend? Speel de game op de PC, heb er daar inmiddels ERG veel uren inzitten. Dikke aanrader dus! Er was flink wat gedoe om DLC, iets wat ik eigenlijk nog steeds niet snap. De game werd gelanceerd met veel DLC, dat is waar, maar het was zo goed als allemaal cosmetisch. Wapen- en monsterskins.

Ik zou zeggen: geef de game een kans en ontdek een toffe 4v1-game met unieke sfeer en mogelijkheden. Niets vetter dan als een Behemoth rondrollen, muren omhoog te gooien en mensen kapot te slaan!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12-2025

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Doet erg aan als ragnarok online 2 (LotS), inclusief niveau van de graphics... alleen dan gericht op een controller natuurlijk.

Gamertag: FinrazielNL

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:38
Decennia schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 17:17:
[...]

4 euro is de upgrade prijs als je de 360 editie hebt gespeeld. Dus is geen aanbieding.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 08:40

nexhil

BAM!

Decennia schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 17:17:
[...]

Ben je wel ingelogd en heb je gold?

Ah laat maar inderdaad komt dus omdat mijn zoon vorige week "per ongeluk" ook de 360 versie gekocht had...

[ Voor 20% gewijzigd door nexhil op 04-09-2015 21:25 ]

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

weszz schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:56:
Verder ben ik nou wel benieuwd hoeveel mensen Rare Replay spelen, ik kwam de game ook per toeval in de winkel tegen en dacht meteen 'Das een mooie' maar zie er verder weinig van ook niks op tv :+
Geweldige collectie... Games draaien goed. Battletoads arcade is geweldig, al had ik die vroeger als arcade PCB.

Nu bezig met battletoads nes met unlimited lives.... Maar jeeee wat is die game hard, zelf met de Rewind functie.

Filmpjes vind ik ook tof erbij.

Zelf had ik alleen al kameo, perfect dark, en banjo uitgespeeld, maar wie weet weer ff opnieuw :)

The Legend Will Never Die

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Arn0uDz schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:19:
[...]

4 euro is de upgrade prijs als je de 360 editie hebt gespeeld. Dus is geen aanbieding.
Ah. Das pech. :/

Gegroet!

Net mailtje binnen dat ik in de Gigantic beta zit, game is nu aan het downloaden, ben benieuwd ! :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Te grappig, had deze vorig jaar al van de Japan marketplace gehaald.
(Kan je dus nu downloaden door de xbox op Japan te zetten ;) )
De game is op zich wel aardig maar totaal niet next/current gen.
Leuke game voor liefhebbers van meisjes in te korte rokjes (lees anime :P)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:56
nexhil schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:12:
[...]

[...]

Tekst komt van: http://support.xbox.com/n...a243c41fd8f9d1a713567f8ee

^^ Volgens mij geld dit alleen bij nieuwe live accounts.... Kan me niet meer herinneren over iets van een prepaid kaartje bij mijn ONE zat.
Bij mij destijds wel hoor. Gewoon kaartje met code erop. Inderdaad voor 14 dagen geloof ik. En ik kon daarmee gewoon verder gaan met het account dat ik daarvoor gebruikte op m'n 360.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09-2025

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Stapje verder weer in de Rainbow Six Siege bèta, 24 sept. wordt er gestart. Ben wel benieuwd hoe het gaat worden R6 Vegas grijs gespeeld :P

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

200Mb/s internet, maar de Xbox store doet weer rustg 7Mb/s :(
GAIAjohan schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:29:
Oh, en 110euro voor Forza 6 Ultimate, terwijl 99dollar in de US 8)7 8)7 Gaat toch heen..
€109,- in de BTW is €90,08 ex de BTW
$99,- in Euro's is €88,90 ex Sales tax

Het verschil is dus €1,18

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 05-09-2015 12:58 ]

PL3X4N schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 11:31:
Stapje verder weer in de Rainbow Six Siege bèta, 24 sept. wordt er gestart. Ben wel benieuwd hoe het gaat worden R6 Vegas grijs gespeeld :P
Stapje verder? Als in uitnodiging of iets?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 12:55:
[...]

Klopt, helaas staat de euro nu wat minder goed als een tijd geleden en toen was de prijs niet anders (hoewel je lager zou verwachten!), sterker, als de euro dichter bij de dollar komt wordt de prijs hier gewoon verhoogd. Daarnaast is een vergelijking als deze gewoon onzin. Als consument betaal je gewoon de prijs incl. Btw, dus je mag gewoon die 90 euro tegenover die 110 euro zetten. Anyway, het is nu eenmaal zo, enigste oplossing is in andere landen kopen zoals Rusland.

• PWM
  • Niet online

PWM

harrytasker schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:03:
[...]
Daarnaast is een vergelijking als deze gewoon onzin.
Het is de enige juiste vergelijking. Microsoft (of Sony, Nintendo) hebben de BTW niet uitgevonden, noch verzonnen dat in US prijzen zonder Sales tax getoond worden.

De kritiek is dat wij in Europe genaaid worden met de game prijzen door de uitgevers. Dat is hier dus gewoon absoluut niet het geval, een Forza 6 Ultimate download in Europe levert Microsoft hetzelfde op als een download in de US.

• harrytasker
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:00:
[...]

Stapje verder? Als in uitnodiging of iets?
Yep gisteren ook uitnodiging gehad, bij aanmelding zit je zeker in beta!

• harrytasker
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:05:
[...]

Het is de enige juiste vergelijking. Microsoft (of Sony, Nintendo) hebben de BTW niet uitgevonden, noch verzonnen dat in US prijzen zonder Sales tax getoond worden.

De kritiek is dat wij in Europe genaaid worden met de game prijzen door de uitgevers. Dat is hier dus gewoon absoluut niet het geval, een Forza 6 Ultimate download in Europe levert Microsoft hetzelfde op als een download in de US.
Je hebt gelijk, voor MS maakt het niet uit voor de consument dus wel, dat is wat ik wilde aangeven.
harrytasker schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:06:
[...]

Yep gisteren ook uitnodiging gehad, bij aanmelding zit je zeker in beta!
Ik had mezelf al wel aangemeld op de site, maar verder nog niets daarvan vernomen :(
Overigens heb ik op PC via Uplay al wel een beta, maar doe hem toch liever op console :P

Ik verwacht overigens (ala COD beta) wel dat ie vanaf een bepaald moment gewoon open voor iedereen is, omdat dat goedkoper is dan een demo te maken.

Even wat anders, maar ik vind dat het wel tijd wordt dat je ook in de winkel een digitale download kunt aanschaffen ipv schijfje. Zeker met die prijsverschillen die je regelmatig ziet, lijkt het me wel handig als je toch wat goedkoper uit kunt zijn in Nederland.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 05-09-2015 13:12 ]

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-01 10:22
Gisteren voor het eerst Chariot gespeeld. Was een paar maanden geleden gratis te krijgen via Games with Gold. Echt een leuke couch co-op game maar soms nog best pittig. Bij co-optimus.com vatten ze de game goed samen in een zin.
It is the kind of couch co-op game where you will lose an afternoon to a few frustrations, many high-fives, and a lot of laughter. In other words, Chariot is what co-op gaming is all about.
Het is vrijwel onmogelijk om alles in 1x te halen. Het tempo van de game wisselt zich vaak af, gaat het een tijd best traag en moet je opeens een split second beslissing maken.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 12:55:

Eindelijk iemand die het wel begrijpt, al die kortzichtige prijs vergelijkingen zie je continu op internet terug komen. Mensen vergeten alleen dat (bv) sociale zekerheid ergens van betaald moet worden.
harrytasker schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:03:
[...]

Klopt, helaas staat de euro nu wat minder goed als een tijd geleden en toen was de prijs niet anders (hoewel je lager zou verwachten!), sterker, als de euro dichter bij de dollar komt wordt de prijs hier gewoon verhoogd. Daarnaast is een vergelijking als deze gewoon onzin. Als consument betaal je gewoon de prijs incl. Btw, dus je mag gewoon die 90 euro tegenover die 110 euro zetten. Anyway, het is nu eenmaal zo, enigste oplossing is in andere landen kopen zoals Rusland.
Absoluut geen onzin, het zomaar afschuiven als onzin, dat is pas onzin.

Wij hebben hier gewoon bepaalde zekerheden die andere landen niet hebben, door die zekerheden zijn bepaalde producten nou een maal duurder.

[ Voor 49% gewijzigd door Donstil op 05-09-2015 15:00 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-01 10:22
Het hele Russische leger wordt gefinancierd door de mensen hier die alles uit de Russische store halen.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-12-2025

Mikayu

.srt

Borderlands ziet er een stuk gelikter uit op de One. Ook zit er nu match making in.

• SpankmasterC
Mikayu schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 15:27:
Borderlands ziet er een stuk gelikter uit op de One. Ook zit er nu match making in.
Dat kan niet toch? De game hoort toch precies hetzelfde te zijn, op een mogelijk beter upscaler van de One na? (van 720 naar 1080p)

• Mikayu

Mikayu

.srt

SpankmasterC schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 15:35:
[...]

Dat kan niet toch? De game hoort toch precies hetzelfde te zijn, op een mogelijk beter upscaler van de One na? (van 720 naar 1080p)
Dat is wat ik had verwacht ja, maar ze hebben hem wel degelijk opgepoetst en ook surround is nu aanwezig.
Ik krijg alleen de savefiles van mijn vriendin niet naar the cloud gekopieerd.. Dan maar weer opnieuw beginnen

Verwijderd

Beltoni schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 15:19:
Het hele Russische leger wordt gefinancierd door de mensen hier die alles uit de Russische store halen.
Maak je niet druk. Grote bedrijven betalen nauwelijks belasting. Kernwapens worden gewoon door de inwoners hun loonbelasting bekostigd. ;)

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2025

Tiny

Wat eten we?

Zijn er hier dudes die Elite Dangerous spelen op de Xbox?
Ik speel het sinds gister, ziet er super gaaf uit, maar erg veel snap ik er nog niet van.
Maar mocht er iemand zijn die het wel gezellig vind om met een oude gamert in de ruimte te vliegen, voeg me maar toe: TinyNiceT
Pff ik wou dat zulke deals hier eens langs kwamen...
http://www.walmart.com/ip...troller-and-Game/40622402

• PWM
  • Niet online

PWM

Komt vanzelf komende 2 maanden. Voor hetzelfde geld heb je nu in NL de console, controller + 1 game (fifa 16). Het verschil is dus 1 game (mocht je die willen hebben uit keuze van 3).

Voor de sinterklaas/kerst zaken gedrukt worden, heb je iets voor hetzelfde geld in NL.
Nee, het is een extra controller bovenop wat er al in de doos zit, dat maakt de deal zo goed :) (als je in de VS woont...)

edit: oh en het zijn 9 games, of nog 5 andere met bijbetaling (je kunt opzij scrollen)

[ Voor 26% gewijzigd door Finraziel op 05-09-2015 21:28 ]

finraziel schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 21:25:
Nee, het is een extra controller bovenop wat er al in de doos zit, dat maakt de deal zo goed :) (als je in de VS woont...)

edit: oh en het zijn 9 games, of nog 5 andere met bijbetaling (je kunt opzij scrollen)
Afgelopen posts laten zien dat het verschil € $ amper bestaat en als je in de verkeerde staat woont, betaal je na taxes meer dan in de EU.

Ik maak me er niet druk om; die paar games die ik per jaar koop, koop ik alleen vanwege release date digitaal in de USA. Overige spullen zoals controllers gewoon in NL.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Dat zeg ik toch ook niet? :S Ik doel er puur op dat ze daar voor de prijs waar je hier de console met 1 controller en 1 game voor krijgt er nog een extra controller en game bij doen. Ok als je het precies uitrekent en onze 21% btw mee telt dan kom je op 10 euro duurder uit, ik had inderdaad nog de dollar = euro in mijn hoofd en het komt iets minder voordelig uit tegenwoordig, maar daar gaat het me ook eigenlijk helemaal niet om. Ik kwam gewoon per toeval die deal tegen en uitte de wens dat zoiets hier ook eens langs zou komen... Waarschijnlijk gebeurt dat ook nog wel, toen ik in de mediamarkt ging kijken voor een One hadden ze bijna niks op dat vlak, maar er stond wel een PS4 bundel met 2 controllers, God of War en nog een game naar keuze (dus eigenlijk bijna precies deze deal) voor 400 euro (maar ja, verkeerde console :P). Ik ben alleen ongeduldig ;)

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-01 23:20

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Verwachten jullie ook dat er ergens het komend half jaar Microsoft komt met een SLimline Elite XBO?

Gulfstream G650

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:16
Nope, ze komen eerst met de elite bundel eind dit jaar

En bij de 360 duurde het 5 jaar tot ze met een slim versie kwamen, verwacht niet dat ze nu ineens veel sneller gaan zijn.

Ik vind hem overigens goed bij mijn andere apparatuur passen nu :p alleen een kleinere Kinect is wel wenselijk.

[ Voor 68% gewijzigd door LuisjeNL op 06-09-2015 09:02 ]

Lichtpuntje...

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-01 05:25
koop zelf bijna alles in het buitenland

Verwijderd

Iemand nog aanraders van indiegames of onmisbare full retails van de laatste tijd? Laatste achievements van Titanfall komen zeer binnenkort binnen en dan is het tijd om alles wat ik sinds juni gemist heb te spelen. :)

Zit te twijfelen over MGS en Witcher. Ben niet meer van de langdradige verhalen maar lees goede recensies overal.

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03-2025
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 09:07:
Iemand nog aanraders van indiegames of onmisbare full retails van de laatste tijd? Laatste achievements van Titanfall komen zeer binnenkort binnen en dan is het tijd om alles wat ik sinds juni gemist heb te spelen. :)

Zit te twijfelen over MGS en Witcher. Ben niet meer van de langdradige verhalen maar lees goede recensies overal.
Witcher is voor mij leuk genoeg om een tweede keer door te spelen... Maar daar gaat ECHT tijd in zitten :P... Als je de tijd niet hebt en telkens maar beetje bij beetje doet dan weet ik niet of het verhaal op de achtergrond nog wel bij blijft zogezegd. De combat is vooral in het begin uitdagend, later ben je te sterk en kan je het met 1 button aan (zelfs op de moeilijkste stand, wel afhankelijk van je build). Mijn mening is dat Witcher 3 voornamelijk voor het verhaal is, met wat mooie graphics hier en daar :)

XBO: Michaël#3318

Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 09:07:

MGS moet je wel een beetje van houden. Het is beter dan Ground Zeroes, maar moet wel je ding zijn. Mad Max zul je waarschijnlijk ook wel leuk vinden denk ik (al heeft dat ook weer een sfeertje waar je van moet houden, maar heel irritant is het niet).
Ik vond de volgende indies wel het kijken waard:
  • Octodad: Dadliest Catch
  • QUBE (ook wat kort, maar leuke puzzelaar)
  • State of Decay: Year One Survival Edition
  • Spy Chameleon
  • The Swapper (al is ie nog wat kort, maar leuke puzzelaar)
  • Tembo the Badass Elephant
En volgens mij wil je Giana Sisters: Dream Runners ook wel checken? (soort speedrunners coop variant van die eerdere Giana game)

Verder heb je nog fullprice games als GoW Ultimate Edition (waar binnenkort ook gow2 en 3 als digital download worden toegevoegd, maar volgens mij moet je die game dan voor een bepaalde datum gespeeld hebben), Dishonored Definitive Edition en dus MGS5 en Mad Max.

Ik zou zeggen: kijk maar even ;)

Verwijderd

Dank heren!

Denk dat het Mad Max wel gaat worden. Al lees ik zeer wisselende reviews.

QUBE en Spy Chameleon moet ik nog 100% uitspelen. QUBE is te doen maar die kameleon heeft wat glitches waardoor het erg lastig is. Gianna is veel en veel te moeilijk :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2015 12:34 ]

• Famous
  • Laatst online: 30-12-2025

Famous

R 400+

Net voor het eerst in de Russische store giftcards gekocht (en voor het eerst met een CC betaal). Is het normaal dat het 4 tot 6 uur kan duren voor de betaling is goedgekeurd? Betaald via Neteller virtual :D

Hoop wel dat het goed gaat en niet dat de Microsoft points opeens bij een hotel worden afgeleverd :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Famous schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:41:
Net voor het eerst in de Russische store giftcards gekocht (en voor het eerst met een CC betaal). Is het normaal dat het 4 tot 6 uur kan duren voor de betaling is goedgekeurd? Betaald via Neteller virtual :D

Hoop wel dat het goed gaat en niet dat de Microsoft points opeens bij een hotel worden afgeleverd :+
Ik betaal met visa en dan heb ik binnen 5 minuten de codes in de mail, weet niet hoe dat met Neteller geregeld is.

• Famous
  • Laatst online: 30-12-2025

Famous

R 400+

justifire schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:48:
[...]

Ik betaal met visa en dan heb ik binnen 5 minuten de codes in de mail, weet niet hoe dat met Neteller geregeld is.
Bij Neteller is het in elk geval wel afgeschreven en geven aan dat de verkoper nog moet verifiëren.
Denk omdat het de eerste keer is dat het wat langer duurt.

Edit: Ah, alles binnen en als goed is Forza 6 Ultimate aangeschaft :*)
In plaatst van eerst gift cards te kopen kon ik natuurlijk ook bij de Russische store zelf met CC kopen, ach zo leren we nog eens wat :P

[ Voor 20% gewijzigd door Famous op 06-09-2015 14:09 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-01 15:30
justifire schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:48:
[...]

Ik heb met MasterCard betaald, de code na 20 uur nog niet binnen. Wel is er 40 cent gereserveerd op mijn CC. Heb wel gelezen dat het soms langer dan 24 uur kan duren, dus ik stress niet.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Verwijderd

Kartale schreef op zondag 06 september 2015 @ 14:10:
[...]

Ik heb met MasterCard betaald, de code na 20 uur nog niet binnen. Wel is er 40 cent gereserveerd op mijn CC. Heb wel gelezen dat het soms langer dan 24 uur kan duren, dus ik stress niet.
Als je niks geleverd krijgt, kun je een CC betaling terugvorderen. Belletje naar je bank/ICS en het is gepiept. Stressen is dus sowieso niet nodig. :)

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-01 12:14
Is het nou zo dat de 1TB bundel al beschikt over de nieuwe controller? Die met de aangepaste headphones aansluiting.

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:36
Even een vraag, ik heb net fifa16 gekocht uit de RU store met een neteller account. Alles is afgeschreven en dergelijke. Hoe weet ik nu dat ik de pre order ook echt tevoorschijn komt op de release date? gaat dat automatisch of moet ik nog iets aanpassen / aanvinken / onderduiken etc etc. Uitleg mag ook in PM als dit hier niet bedoeld is btw.

thanks

hoi

co2301 schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:14:
Is het nou zo dat de 1TB bundel al beschikt over de nieuwe controller? Die met de aangepaste headphones aansluiting.
Allang... ;) Moet je nog kopen of heb je al gekocht? De Elite bundel komt ook nog over een maand of 2 (hopelijk) met de SSHD van 1TB.

Kr44nVogel schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:22:
Even een vraag, ik heb net fifa16 gekocht uit de RU store met een neteller account. Alles is afgeschreven en dergelijke. Hoe weet ik nu dat ik de pre order ook echt tevoorschijn komt op de release date? gaat dat automatisch of moet ik nog iets aanpassen / aanvinken / onderduiken etc etc. Uitleg mag ook in PM als dit hier niet bedoeld is btw.

thanks
Is al meer dan eens voorbij gekomen in dit topic,

https://commerce.microsoft.com/PaymentHub/ hier kan je per account/land zien wat je digitale aankopen zijn.

Cogitationis poenam nemo patitur

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-01 10:43
Bullet NL schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:32:
[...]

Is al meer dan eens voorbij gekomen in dit topic,

https://commerce.microsoft.com/PaymentHub/ hier kan je per account/land zien wat je digitale aankopen zijn.
Wanneer ik deze link gebruik staan mijn aankopen zowel in de US als NL store, terwijl ik ze toch echt alleen in de US store heb gekocht :) Ze staan overigens in de NL store wel in dollars.. Is dit bij jullie ook het geval?

[ Voor 6% gewijzigd door DeLyon op 06-09-2015 19:09 ]

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-01 12:14
MAX3400 schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:30:
[...]

Allang... ;) Moet je nog kopen of heb je al gekocht? De Elite bundel komt ook nog over een maand of 2 (hopelijk) met de SSHD van 1TB.
Not yet, wil wel een xbone aanschaffen, maar wacht nog even op "het juiste" moment. Leuke bundel, deal + nieuwe hardware (1tb, elite eventueel).

Verwijderd

DeLyon schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:08:
[...]

Wanneer ik deze link gebruik staan mijn aankopen zowel in de US als NL store, terwijl ik ze toch echt alleen in de US store heb gekocht :) Ze staan overigens in de NL store wel in dollars.. Is dit bij jullie ook het geval?
Yep.

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:11
Zo, net even How to Survive uitgespeeld. het einde viel me wel een beetje tegen na die lange fetch quest maar ach, het was gratis. Ik ga morgen maar eens kijken wat ik allemaal nog gemist heb aangezien ik nog een side quest open had staan.

Is The Deer God nog wat?
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/yv3mDHWIqV2oPtkmW4GCWb9l/medium.png
Not bad :)

/edit: 48.99Euro's dus...
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/CdhV0kXu1d35Dhol2IcNmmce/full.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 06-09-2015 23:15 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik wacht nog effe met the Witcher op een volgende aanbieding. Eerst FM6 en over twee maanden FO4.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Mikayu

Mikayu

.srt

Ik had the Witcher iets van 2 maandjes na release voor 35 euro uit een outlet store. Hij had zelfs het hoesje er nog omheen.
Gisteren een new game+ begonnen en vind hem al een stuk moeilijker.

Met Borderlands vanavond hadden we split screen weer erg veel controller disconnects en extreme framedrops. Hopen dat ze er tegen november wat aan gaan doen want je speelt liever nog gewoon op de 360

Blijft toch vreemd die controller dc's... Nieuwe batterijen ging half uurtje goed en toen begon het weer. 3 verschillende controllers en up to date. Met single player geen last en ook bij minder zware games blijven ze het doen.. Zou toch bijna denken dat dat ook performance issues zijn en niet de falende wifi board in de One zelf

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Klaar met Black Flag Story rush. Mager verhaaltje en toch niet zo boeiend. Maar nu is het tijd om Gears te gaan spelen en daarna MGS :) Of toch maar eerst MGS...

Gegroet!

• weszz
  • Laatst online: 11-01 23:31
Decennia schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:01:
Klaar met Black Flag Story rush. Mager verhaaltje en toch niet zo boeiend. Maar nu is het tijd om Gears te gaan spelen en daarna MGS :) Of toch maar eerst MGS...
Eerst GOW maar doen. Is wat korter :+ Straks ben je die vergeten

Iemand toevallig een tip voor Halo Masterchief collection? Te duur overal :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Verwijderd

weszz schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:40:
[...]

http://www.budgetgaming.n...f+collection_XboxOne.html

Als 30 te duur is, wordt het MP. ;)

Je kunt hem ook voor 178 krijgen zie ik. Dat is pas duur.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2015 10:57 ]

• Beaudog
Halo masterchief X1 27 euro
Zonder verzending vgp

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:56
Ik snap niet hoe je dit als "not bad" kunt bestempelen. De oorspronkelijke prijs van de "digitale download" was al achterlijk hoog, maar daar verandert deze "aanbieding" niet veel aan.

De enige goede reden van deze prijsstellingen is dat ze de retailers voor nu nog te vriend willen houden...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Rossi46 schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:19:
[...]

Ik snap niet hoe je dit als "not bad" kunt bestempelen. De oorspronkelijke prijs van de "digitale download" was al achterlijk hoog, maar daar verandert deze "aanbieding" niet veel aan.

De enige goede reden van deze prijsstellingen is dat ze de retailers voor nu nog te vriend willen houden...
38 dollar (34 euro) voor The Witcher III is toch ook niet verkeerd :?
In Rusland betaal je nu omgerekend €32,80
Voor niets gaat de zon op.

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 07-09-2015 11:33 ]

Rossi46 schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:19:
[...]

Ik snap niet hoe je dit als "not bad" kunt bestempelen.
Tja, het is ook nooit goed inderdaad; wel een console van 300+ Euro, controllers van 40+ Euro, TV/monitor van minstens 300 Euro om lekker te kunnen gamen. Maar 30% korting op een game van 69 Euro is dan weer niet genoeg?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Iemand nog voor het eerst Evolve gespeeld dit weekend? Wat vond je er van?
Ik vind het er zeer cool uitzien en de tutorials waren ook wel erg cool gemaakt. Toen ik de eerste game speelde (als monster) vond ik het direct irritant, al die 'humans' die me in de pan probeerden te hakken (wat snel lukte). Was er direct klaar mee en heb het verwijderd :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:20
DeMoN schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:22:
Iemand nog voor het eerst Evolve gespeeld dit weekend? Wat vond je er van?
Ik vind het er zeer cool uitzien en de tutorials waren ook wel erg cool gemaakt. Toen ik de eerste game speelde (als monster) vond ik het direct irritant, al die 'humans' die me in de pan probeerden te hakken (wat snel lukte). Was er direct klaar mee en heb het verwijderd :P
Even gedaan. Vond het niet bijzonder. Het deel als monster vond ik maar niks, rommelig en de besturing niet prettig. Om als human te spelen ging mij beter af, maar al met al na de tutorial en een "missie" was ik er klaar mee.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-01 19:08
Trouwens een update geweest of iets? zag gister dat mijn Borderlands xbox 360 versie in queue stond voor installeren/downloaden :) Alleen het laatste stukje niet... ben benieuwd!

Andere vraag, elke keer als ik een spel gespeeld heb en ik ga over na een andere bijv. van diablo 3 naar Titanfall of andersom... krijg ik na het spelen van de game een popup in het scherm, Titanfall is ready to play... terwijl ik die niet gespeeld heb... Komt iemand dit bekend voor of heeft iemand hier een oplossing voor?
mfreriks schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:56:
Komt iemand dit bekend voor of heeft iemand hier een oplossing voor?
Bugje in de firmware? Heb je externe USB eraan hangen? Wanneer is de laatste keer dat je je One een cold boot hebt gegeven?

• mfneed
MAX3400 schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:11:
[...]

Bugje in de firmware? Heb je externe USB eraan hangen? Wanneer is de laatste keer dat je je One een cold boot hebt gegeven?
laatste keer wel een tijdje geleden ja! lekker zonder problemen :D Zit inderdaad een externe schijf aan:) zal vanavond eens even de xbox van het stroom af halen:)

• SpankmasterC
mfreriks schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:56:
Andere vraag, elke keer als ik een spel gespeeld heb en ik ga over na een andere bijv. van diablo 3 naar Titanfall of andersom... krijg ik na het spelen van de game een popup in het scherm, Titanfall is ready to play... terwijl ik die niet gespeeld heb... Komt iemand dit bekend voor of heeft iemand hier een oplossing voor?
Dat is iets van Titanfall ja, eigenlijk is het wel relaxed: de game zoekt op de achtergrond lekker naar een match, je kan zelf even andere dingen doen, en als hij een match heeft gevonden laat hij het weten. Zit ook in Ryse volgens mij, is een mooie Xbox One functie die amper gebruikt wordt (net als de haptic triggers...)
mfreriks schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:19:
[...]

laatste keer wel een tijdje geleden ja! lekker zonder problemen :D Zit inderdaad een externe schijf aan:) zal vanavond eens even de xbox van het stroom af halen:)
Nog simpeler: One uitzetten door de lichtknop op de console (!!!) 5 seconden in te drukken. Loop naar de keuken om je waterkoker of Senseo te vullen en zet die aan. Loop terug naar de console en hou de lichtknop ingedrukt tot 'ie aangaat (2 seconden). Klaar ;)

• mfneed
MAX3400 schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:21:
[...]

Nog simpeler: One uitzetten door de lichtknop op de console (!!!) 5 seconden in te drukken. Loop naar de keuken om je waterkoker of Senseo te vullen en zet die aan. Loop terug naar de console en hou de lichtknop ingedrukt tot 'ie aangaat (2 seconden). Klaar ;)
Top! gaan we dat eens doen xD vrij logische methode maar kende hem nog niet!
mfreriks schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:22:
[...]

Top! gaan we dat eens doen xD vrij logische methode maar kende hem nog niet!
;) Zolang er maar 45 tot 60 seconden zit tussen uitgaan en aanzetten. In principe wist de One ook alle cache-meuk etc. maar raak je verder geen instellingen kwijt. Heb al vaker gezien dat een game riep "IK BEN KLAAR OM TE SPELEN!!!" gewoon volledig random uit het niets als de console al een uur of wat aanstond.

• mfneed
Trouwens weer wat russische roebels uitgegeven... Shovelknight en Tales of the borderlands season pass :+

EDIT: net even gechat met xbox over mijn controller, krijg 3maanden extra garantie op mijn console, een maand extra xboxlive en mijn oude controller wordt vervangen door een Controller met 3.5 jack aansluiting voor headsets!! _/-\o_

EDIT2: Lees net dat Castle crashers 9sept uitkomt... voor xboxlife bezitters tot 20sept gratis te downloaden is! be aware!!:) (gelezen op XGN)

[ Voor 69% gewijzigd door mfneed op 07-09-2015 14:56 ]

• Royeboi
  • Laatst online: 21-12-2025
weszz schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:40:
[...]

Ook Amazon in de gaten houden. Collection was daar laatst voor €18,- verkrijgbaar. Nu staat ie weer op 45, maar dat zal vast ook wel weer dalen.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Mikayu

Mikayu

.srt

mfreriks schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:02:
EDIT2: Lees net dat Castle crashers 9sept uitkomt... voor xboxlife bezitters tot 20sept gratis te downloaden is! be aware!!:) (gelezen op XGN)
Nice, kan mooi bij die Lovers in spacegame die op dezelfde dag uit zou moeten komen.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-01 11:36

EDIT2: Lees net dat Castle crashers 9sept uitkomt... voor xboxlife bezitters tot 20sept gratis te downloaden is! be aware!!:) (gelezen op spam)
Dit geldt alleen voor mensen die de 360 versie in hun bezit hebben en Xbox Live Gold.

• mfneed
wes- schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:58:
[...]

Dit geldt alleen voor mensen die de 360 versie in hun bezit hebben en Xbox Live Gold.
Mijn excuses! lees het nu inderdaad...

• weszz
Royeboi schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:58:
[...]

Ook Amazon in de gaten houden. Collection was daar laatst voor €18,- verkrijgbaar. Nu staat ie weer op 45, maar dat zal vast ook wel weer dalen.
Super! Dankjewel!
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:56:
[...]

http://www.budgetgaming.n...f+collection_XboxOne.html

Als 30 te duur is, wordt het MP. ;)

Je kunt hem ook voor 178 krijgen zie ik. Dat is pas duur.
Dixons alleen winkel afhalen en niet echt 1 in de buurt, en slechte ervaring met gameshop twente. Dus dan is het al snel 48 euro :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Verwijderd

Ben Rare Replay aan het verkennen vandaag. Zitten wel wat gave games tussen de meuk. De jetpac series kende ik helemaal niet. Spelen aardig simpel doch moeilijk weg. Ga nooit alle achievements halen maar ga er wel een paar lastige kraken. Nu 3 van de 30 uitgespeeld. :)

Conker's bad fur day heeft beroerde controls maar briljante humor. Alleen al de instellingen van de AI. Gaat van idiot naar bastard. Zit om de kleinste domme grappen kapot te lachen metdie eekhoorn.

@weszz Zo ver nog niet gekeken. Wel raar dat de kapotte game MCC nog steeds zo duur is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2015 21:31 ]

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-01 11:34
Hierbij een vraag,
Ik ben van plan om een Xbox One te kopen, nu is mijn vraag. Zit er verschil tussen de 500gb Xbox One en de 1tb xbox one?
Reden dat ik het vraag. bij de Xbox One staat achter 1tb/TO
Dit doet me namelijk denken aan de Xbox 360 waar toen ook /GO achter kwam
Want anders ben ik van plan een Xbox one 1tb/TO te kopen.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Soppyscroll schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:30:
Hierbij een vraag,
Ik ben van plan om een Xbox One te kopen, nu is mijn vraag. Zit er verschil tussen de 500gb Xbox One en de 1tb xbox one?
Reden dat ik het vraag. bij de Xbox One staat achter 1tb/TO
Dit doet me namelijk denken aan de Xbox 360 waar toen ook /GO achter kwam
Want anders ben ik van plan een Xbox one 1tb/TO te kopen.
Behalve de opslagcapaciteit verschilt het niet.

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:28
justifire schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:47:
[...]

En waarschijnlijk de controller.
Wat zou eraan moeten verschillen?

• Beaudog
Er komt een elite versie,die controller is weer verfijnder dan de versie van nu
Samen met een 1tb X1 of je kan hem los kopen .

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Misschien de nieuwe 3.5 mm controller?

• Beaudog
Die is al verkrijgbaar
Afbeeldingslocatie: http://i931.photobucket.com/albums/ad155/beau555/IMG_1823_zpsg5gzrewl.jpg

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-01 11:36
Forza 6 reviews zien er goed uit :)

http://www.metacritic.com/game/xbox-one/forza-motorsport-6

Toch maar de ultimate edition gekocht

[ Voor 15% gewijzigd door wes- op 08-09-2015 10:38 ]

• weszz
Rockvee2 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 07:52:
Misschien de nieuwe 3.5 mm controller?
Zijn al te koop in meerdere varianten. Had ook de controller ruim voor de console aangezien de one controller ook prima werkt op de pc!
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:30:
Ben Rare Replay aan het verkennen vandaag. Zitten wel wat gave games tussen de meuk. De jetpac series kende ik helemaal niet. Spelen aardig simpel doch moeilijk weg. Ga nooit alle achievements halen maar ga er wel een paar lastige kraken. Nu 3 van de 30 uitgespeeld. :)

Conker's bad fur day heeft beroerde controls maar briljante humor. Alleen al de instellingen van de AI. Gaat van idiot naar bastard. Zit om de kleinste domme grappen kapot te lachen metdie eekhoorn.

@weszz Zo ver nog niet gekeken. Wel raar dat de kapotte game MCC nog steeds zo duur is.
Gisteravond Perfect Dark gespeeld, vast in missie 1 :+ I'm getting to old for this sh!t. Maar battletoads is ook lachen. Rest nog spelen, mooie prijs voor deze bundle.

En tja, ik hoopte ook iets goedkoper, Maar game gekocht op MP voor 25 euro :) Dus alsnog gelukt

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-01 09:43
Er zijn sinds vandaag wat goeie deals, o.a. Battlefield 4 en Hardline, Evolve: http://www.storeparser.com/en-US/xbox-one/price-changes/

In Brazilië allemaal nog goedkoper

• mfneed
Xbox rewards werkt nog niet helemaal geloof ik of niet? Kan namelijk mijn achievements niet ophalen...wordt dan automatisch verwezen naar de xbox store...

Verwijderd

[...]
EDIT: net even gechat met xbox over mijn controller, krijg 3maanden extra garantie op mijn console, een maand extra xboxlive en mijn oude controller wordt vervangen door een Controller met 3.5 jack aansluiting voor headsets!! _/-\o_
[...]
Wat was er met je controller?
De mijne heeft besloten dat ik meer omhoog moet kijken :(

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-01 15:30
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:31:
[...]

Dat was precies bij mij ook het geval, Microsoft wilde geen nieuwe geven. Heb toen ook die Camo gehaald :)

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• mfneed
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:31:
[...]

Van mij had een eigen wil, als je bijv. netflix aan het kijken was ging die van zelf doorspoelen of de boel pauzeren... dit fenomeen gebeurde ook in games :)

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-01 20:36
Hey we zijn tegenwoordig tweetalig zie ik. Nl en Spaans op xbox.com
Ik heb hem dus op NL staan maar oa gears of war staat er in de home screen "compralo hoy, solo para xbox one"
En bij Fifa 16 " jeuga primero con ea access"

• mfneed
Vanavond Destiny nog maar een keer aanslingeren :+ even 24 ghosts collecte xD

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:06
mike0001 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:17:
Hey we zijn tegenwoordig tweetalig zie ik. Nl en Spaans op xbox.com
Ik heb hem dus op NL staan maar oa gears of war staat er in de home screen "compralo hoy, solo para xbox one"
En bij Fifa 16 " jeuga primero con ea access"
haha, ja dat zag ik gisteren ook. Heb er al melding van gemaakt. Hopelijk doen ze er wat mee.

• mfneed
Zijn er mensen die zin hebben binnenkort de 500bounty achievement van Diablo 3 te doen? moet er nog ong. 120 en hoorde dat elke geklaarde bounty voor 4 telt als je met zijn 4e speelt... gaat iets vlotter dus :+

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-01 16:52
mfreriks schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:35:
[...]

Van mij had een eigen wil, als je bijv. netflix aan het kijken was ging die van zelf doorspoelen of de boel pauzeren... dit fenomeen gebeurde ook in games :)
Heb je niet gewoon last van geesten? :X
mfreriks schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:16:
Zijn er mensen die zin hebben binnenkort de 500bounty achievement van Diablo 3 te doen? moet er nog ong. 120 en hoorde dat elke geklaarde bounty voor 4 telt als je met zijn 4e speelt... gaat iets vlotter dus :+
Count me in buddy ! >:)
Laatste cheevo voor 100 %

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 08-09-2015 15:35 ]

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01 17:12

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

justifire schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:34:
[...]

Count me in buddy ! >:)
Laatste cheevo voor 100 %
mfreriks schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:16:
Laat maar weten via wanneer jullie willen.
Ben Plvl 128 ofzo??

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Pagina: 1 ... 46 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace