• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-01 19:08
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:38:
[...]

[...]

Laat maar weten via wanneer jullie willen.
Ben Plvl 128 ofzo??
Kijk, met zijn 3e gaat het flink vlot! is ook mijn laatste voor 100%! lekker op t4 ofzo, ren je er flink doorheen:)

Keertje op een woensdagavond of op een zaterdag of zo?

[ Voor 8% gewijzigd door mfneed op 08-09-2015 15:53 ]

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01 17:12

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

mfreriks schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:53:
[...]

Kijk, met zijn 3e gaat het flink vlot! is ook mijn laatste voor 100%! lekker op t4 ofzo, ren je er flink doorheen:)

Keertje op een woensdagavond of op een zaterdag of zo?
Dat is goed.

Btw ik speel wel hardcore en geen softcore + ik moet testen of ik gear heb voor T2+.
Voordeel is wel dat ik alle chars op lvl 70 heb :)

Main char is DH.

Zal proberen vanavond te spelen en mn chars te buffen met nieuwe gear

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• mfneed
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:16:
[...]

Dat is goed.

Btw ik speel wel hardcore en geen softcore + ik moet testen of ik gear heb voor T2+.
Voordeel is wel dat ik alle chars op lvl 70 heb :)

Main char is DH.

Zal proberen vanavond te spelen en mn chars te buffen met nieuwe gear
Hmm geen enkele sofcore? :) heb beide wel, alleen softcore kan ik t 8of 9 lopen... HC durf ik het niet zeggen:) weet ook niet wat Just1fire heeft aan HC :+
mfreriks schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:21:
[...]

Hmm geen enkele sofcore? :) heb beide wel, alleen softcore kan ik t 8of 9 lopen... HC durf ik het niet zeggen:) weet ook niet wat Just1fire heeft aan HC :+
Heb 1 hc Demon Hunter en heb daar al een hele poos niet mee gespeeld, wil ik ook niet gebruiken eerlijk gezegd omdat ik gear nodig heb voor mijn sc WD en een zootje materials voor Kunais Cube.
Voor mij word het dus softcore bounties aflopen ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01 17:12

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

mfreriks schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:21:[quote]justifire schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:33:
[...]

Heb 1 hc Demon Hunter en heb daar al een hele poos niet mee gespeeld, wil ik ook niet gebruiken eerlijk gezegd omdat ik gear nodig heb voor mijn sc WD en een zootje materials voor Kunais Cube.
Voor mij word het dus softcore bounties aflopen ;)
[/quote]

[...]

Dan maar een SC char beginnen.
Heb nog 3 slots vrij denk ik. (6 HC chars + 6 mules.)

Ik houd jullie op de hoogte.

Bijna geneigd om die Halo Locke controller te pre-orderen, maar ik wil ook die Elite eerst zien en testen.
3 controllers in bezit vind ik ook weer teveel van het geode aangezien er max maar 2 gebruikt worden.

Jammer dat de covers niet standaard te vervangen zijn. :-(

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-01 13:06

Graveheart

Say what?

mfreriks schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:52:
Vanavond Destiny nog maar een keer aanslingeren :+ even 24 ghosts collecte xD
Hoop dat je weet dat vanavond de nieuwe patch (2.0, 16 GB totaal) live gaat?
Reken maar op een trage download van die update, zoals wel vaker bij Bungie.

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-01 20:17
Nu al een paar dagen mijn Xbox One eindelijk aangesloten en hoewel ik zit te genieten van The Master Chief Collection en Gears moet ik toegeven dat ik me wel heel erg irriteer aan de traagheid van het menu en helemaal van het Halo Channel.
Wel fijn om weer op een Xbox te gamen, vind de controller erg fijn en de achievements blijven op een of andere manier een stuk overzichtelijker dan de trophies voor mij en tja, dit jaar zijn de games eindelijk beter aan het worden.

• LittleMaik
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
JorisTheWise schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 20:06:
Nu al een paar dagen mijn Xbox One eindelijk aangesloten en hoewel ik zit te genieten van The Master Chief Collection en Gears moet ik toegeven dat ik me wel heel erg irriteer aan de traagheid van het menu en helemaal van het Halo Channel.
Wel fijn om weer op een Xbox te gamen, vind de controller erg fijn en de achievements blijven op een of andere manier een stuk overzichtelijker dan de trophies voor mij en tja, dit jaar zijn de games eindelijk beter aan het worden.
Ja, ik ervaar het ook, voornamelijk als ik de snap-functie gebruik kan het soms lang duren. Hopelijk dat de Windows 10 update de claims van het xbox-team waar gaan maken.

Voor de party game liefhebbers, morgen komt Castle Crashers Remastered als het goed is uit. Bezitters van de 360 versie kunnen hem voor een korte periode gratis binnenhalen. :)
Castle Crashers is nu gratis te proberen:
https://store.xbox.com/nl...96-4987-9cd1-ff050274c99e

Verder zijn er nog wat games online verschenen
Clusterpuck (€10,04) https://store.xbox.com/nl...0e9a65a74?cid=majornelson

Lovers in a Dangerous Spacetime (€14,99) https://store.xbox.com/nl...1d23c2395?cid=majornelson

En voor wie het nog gemist had, de Fifa 16 demo: https://store.xbox.com/nl...2d-468c-b12d-f2c9ecc36c26

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 09-09-2015 09:32 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• mfneed
Graveheart schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:38:
[...]

Hoop dat je weet dat vanavond de nieuwe patch (2.0, 16 GB totaal) live gaat?
Reken maar op een trage download van die update, zoals wel vaker bij Bungie.
Nog fijn voor de patch tot 58 ghosts verzameld... alleen popte mn achievement niet...

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 22:56
mfreriks schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:02:
Lees net dat Castle crashers 9sept uitkomt... voor xboxlife bezitters tot 20sept gratis te downloaden is! be aware!!:) (gelezen op XGN)
Heb CC voor 360 maar op xbox one wordt gewoon de volle mep gevraagd als ik 'em wil downloaden

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:14
Vandaag mijn xbox one controller opgestuurd naar ms. Zat een heel irritant tik geluid in de controller bij het trillen van de rt.

Krijg je nu standaard een nieuwe controller retour met een 3,5mm Jack aansluiting aan de onderkant?

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09-2025

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Ik heb nou een aantal weken die forces camo controlle maar ik heb het idee dat de shell niet helemaal jovel is. Lijkt alsof er beweging zit tussen de delen aan de linker kant. Zijn er meer die zo iets hebben?

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-01 13:06

Graveheart

Say what?

The Jackel schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:09:
Vandaag mijn xbox one controller opgestuurd naar ms. Zat een heel irritant tik geluid in de controller bij het trillen van de rt.

Krijg je nu standaard een nieuwe controller retour met een 3,5mm Jack aansluiting aan de onderkant?
Niet per se. Ik kreeg gewoon de 'oude' terug, refurb versie.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

PL3X4N schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:12:
Ik heb nou een aantal weken die forces camo controlle maar ik heb het idee dat de shell niet helemaal jovel is. Lijkt alsof er beweging zit tussen de delen aan de linker kant. Zijn er meer die zo iets hebben?
Heb hem ook en nee, voelt bij mij in ieder geval super stevig aan eigenlijk?

https://powershellisfun.com

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-01 13:44

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Schweino schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:49:
[...]

Heb CC voor 360 maar op xbox one wordt gewoon de volle mep gevraagd als ik 'em wil downloaden
Zou je m gratis moeten krijgen als je CC al op 360 hebt? Heb die namelijk (via GwG) op 360 wel.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• LittleMaik
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Tomba schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:04:
[...]

Zou je m gratis moeten krijgen als je CC al op 360 hebt? Heb die namelijk (via GwG) op 360 wel.
Het spel moet nog verwerkt worden naar de andere stores, hij staat nu alleen nog in de Amerikaanse. Ook moet de actie waarmee je 'm gratis binnen kan halen nog in gang gezet worden. En mocht je het willen, je kan in de 360 versie ergens naar het schijnt je save uploaden voor de One versie.

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:14
Niet per se. Ik kreeg gewoon de 'oude' terug, refurb versie.
Even afwachten dus. Belangrijkste is dat er een goede controller terugkomt en welk type dat dan is maakt niet veel uit al is het mooi meegenomen als het om het nieuwe type gaat.

• kidh0tsh0t
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-01 21:11
Ik weet niet of het helemaal hier thuis hoort of dat dit in een ander xbox one topic thuis hoort.

Ik ben op zoek naar replacement tumbsticks voor de xbox one controller maar kan zelf alleen buitenlandse websites/winkels vinden die deze leveren. Is er iemand bekend met een Nederlandse website/winkel die dit soort replacements verkoopt/levert?

Bij voorbaat dank en excuses als dit niet het juiste topic daarvoor is.

Verwijderd

kidh0tsh0t schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:32:
Ik weet niet of het helemaal hier thuis hoort of dat dit in een ander xbox one topic thuis hoort.

Ik ben op zoek naar replacement tumbsticks voor de xbox one controller maar kan zelf alleen buitenlandse websites/winkels vinden die deze leveren. Is er iemand bekend met een Nederlandse website/winkel die dit soort replacements verkoopt/levert?

Bij voorbaat dank en excuses als dit niet het juiste topic daarvoor is.
Is dit wat je zoekt? http://www.consolepro.nl/...5987f14aa962ca830c99dfe25

Google zoektermen: xbox one thumbsticks kopen. Zijn meerdere zoekresultaten. ;)

• kidh0tsh0t
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:50:
[...]

Is dit wat je zoekt? http://www.consolepro.nl/...5987f14aa962ca830c99dfe25

Google zoektermen: xbox one thumbsticks kopen. Zijn meerdere zoekresultaten. ;)
Dit is helemaal wat ik zoek, bedankt! _/-\o_

Heb met iets andere zoektermen gezocht, waardoor ik alleen engelse websites kreeg ook al had ik alleen Nederlandse zoekresultaten aangezet. 8)7

Nogmaals dank!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:22
Is er trouwens al een exacte release datum bekend voor de wireless pro controller?

Bol.com zegt 30 okt ,andere Europese retailers hebben 27, en sommige webshops zelf 6 okt.

Verwijderd

kidh0tsh0t schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:17:
[...]

Dit is helemaal wat ik zoek, bedankt! _/-\o_

Heb met iets andere zoektermen gezocht, waardoor ik alleen engelse websites kreeg ook al had ik alleen Nederlandse zoekresultaten aangezet. 8)7

Nogmaals dank!
Mooi zo! Succes met klussen. :)

• kidh0tsh0t
Moet goed komen. Deze ga ik op mijn Playstation 4 controllers plaatsen, aangezien die van de playstation best ruk zijn en deze wat steviger zijn. Heb de xbox one ook en die vond ik daarin toch wat prettiger.

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02-2025
Silversin schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:09:
Is er trouwens al een exacte release datum bekend voor de wireless pro controller?

Bol.com zegt 30 okt ,andere Europese retailers hebben 27, en sommige webshops zelf 6 okt.
Komt tegelijkertijd met de Halo 5 release.

http://www.microsoftstore...oller/productID.319671000

• mfneed
Nice! toch wel een controller die ik graag bij mijn xbox zou willen! Ben dan niet een echt pro gamer maar ik denk dat het hier toch wel lekkerder loopt als je je eigen mapping aan kan houden :)

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:58
Nu nog een iets zachter prijsje:) 100 euro ofzo

Lichtpuntje...

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02-2025
Ik heb 'm besteld bij Wehkamp voor 100 euro toen ze nog de foute prijs erop hadden staan. Verkoop ik een van m'n oude controllers, dan vind ik 't nog te doen qua prijs. 150 is toch te veel voor me.

Verwijderd

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Is er nog geen softwarematige oplossing om te streamen naar Twitch en tegelijkertijd de Party Chat op te nemen ipv alleen mijn eigen stem. Ik ken de YouTube filmpjes waarbij men met allerlei kabel en adapters aan de slag gaat en Party Chat opneemt op de computer en vervolgens met video edititng software de Party Chat er onder plakt. Dit is natuurlijk way too much work.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• mfneed
Whooohoooo Borderlands toegevoegd aan het previewprogram voor BC :D
Techno Overlord schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:12:
Is er nog geen softwarematige oplossing om te streamen naar Twitch en tegelijkertijd de Party Chat op te nemen ipv alleen mijn eigen stem. Ik ken de YouTube filmpjes waarbij men met allerlei kabel en adapters aan de slag gaat en Party Chat opneemt op de computer en vervolgens met video edititng software de Party Chat er onder plakt. Dit is natuurlijk way too much work.
Daar is (nog) geen oplossing voor, je zal het inderdaad apart moeten gaan doen. Andere kant, alle grote streamers gaan toch via aparte HDMI capture ipv stream optie van XBO zelf, dan is het party gedeelte nog maar een kleine toevoeging (wat al een stuk makkelijker lijkt te gaan met de nieuwe jack-controllers).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:10
Iemand ervaring met Gamestop.de? net gebeld over de xbox one fifa 16 1TB bundel die dinsdag daar uit komt. Ik moet naar de winkel komen om deze te bestellen en dan heb ik hem dinsdag.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-01 11:36
Jeroenvdk schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:02:
Iemand ervaring met Gamestop.de? net gebeld over de xbox one fifa 16 1TB bundel die dinsdag daar uit komt. Ik moet naar de winkel komen om deze te bestellen en dan heb ik hem dinsdag.
In Kleve zit er als het goed is eentje, daar wilde ik ooit de Titanfall bundel kopen. Heb uiteindelijk toch maar de bundel bij de Saturn (200 meter verderop) gekocht aangezien de bundel daar goedkoper was.
Dus eigenlijk geen ervaring ermee dus.. :P behalve de tip om ook bij Saturn langs te gaan als deze in de buurt zit.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-01 17:34
wes- schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:35:
[...]

In Kleve zit er als het goed is eentje, daar wilde ik ooit de Titanfall bundel kopen. Heb uiteindelijk toch maar de bundel bij de Saturn (200 meter verderop) gekocht aangezien de bundel daar goedkoper was.
Dus eigenlijk geen ervaring ermee dus.. :P behalve de tip om ook bij Saturn langs te gaan als deze in de buurt zit.
Prima winkel die in Kleef sommige medewerkers zijn gewoon Nederlanders ;-)

Verwijderd

Huh. Wist niet dat die winkels in Kleve zitten. Hoef nu nooit meer naar Arnhem. Top! ;)

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-01 20:09
Ik heb een vraagje over de aankomende release van Windows 10 op de Xbox one,

In welke mate gaat dit gelijk zijn aan Windows 10 op PC? Ik bedoel dan vooral of ik bepaalde apps die ik op mijn Windows 10 PC kan gebruiken ook eindelijk op mijn Xbox kan gaan gebruiken. Denk maar aan Spotify of Itunes.

Ik zou graag mijn Xbox one als centrale media hub gebruiken maar gezien ik de meeste van mijn films kijk via itunes en mijn muziek vooral luister via Spotify ben ik er vooralsnog niet veel mee :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

De user interface zal niet ineens gelijk zijn lijkt me en huidige windows programma's zullen ook niet ineens meteen werken op de One. Wel wordt het voor ontwikkelaars veel makkelijker om applicaties voor alle windows devices tegelijk te bouwen, dus de kans zit er wel goed in dat veel van je favoriete applicaties beschikbaar worden (hoewel ik bij itunes eigenlijk denk van niet, maar dat ligt aan Apple en hun houding hierin).

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

Hallo,

Heeft iemand enig idee wanneer de xbox one 1tb bundel met FIFA 16 uit gaat komen in Nederland? In alle andere landen is er al een pre-order mogelijkheid behalve in ons landje....

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12-2025

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik vind het een goede beslissing maar voor mij kan die nieuwe UI niet snel genoeg komen. Helaas ben ik niet meer tot het reviewprogramma toegelaten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:05:
[...]

Ik vind het een goede beslissing maar voor mij kan die nieuwe UI niet snel genoeg komen. Helaas ben ik niet meer tot het reviewprogramma toegelaten.
Kwam er met mijn replacement xbox achter dat als je eenmaal met je account in preview zit, je console altijd kan blijven registeren voor insider, misschien even met een vriend ofzo die in preview zit je console er alsnog inzetten?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• xGROOVER
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:46:
Hallo,

Heeft iemand enig idee wanneer de xbox one 1tb bundel met FIFA 16 uit gaat komen in Nederland? In alle andere landen is er al een pre-order mogelijkheid behalve in ons landje....
Ik heb de hoop opgegeven, heb met microsoft gebeld die zeiden dat hij de 25ste in NL kwam. Maar de Elite bundel komt in November en staat er ook al op dus ben vandaag naar Gamestop in Duitslang gereden en kan hem dinsdag ophalen

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

SinergyX schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:27:
[...]

Daar is (nog) geen oplossing voor, je zal het inderdaad apart moeten gaan doen. Andere kant, alle grote streamers gaan toch via aparte HDMI capture ipv stream optie van XBO zelf, dan is het party gedeelte nog maar een kleine toevoeging (wat al een stuk makkelijker lijkt te gaan met de nieuwe jack-controllers).
Hmmm, een apart HDMI capture device gaat niet echt lukken omdat mijn pc in een andere ruimte naast mijn woonkamer staat. Ik ben bekend met de Avermedia devices.

Als jullie allemaal nou hier op Xbox One Feedback site ff klikken op Vote, dan houd ik goede hoop dat die feature binnenkort geïmplementeerd wordt in de Twitch app van de Xbox One. :)

Forever raver!

Verwijderd

wat gebruiken jullie om de best mogelijke graphics te krijgen op de xbox one? Ik heb nu last van o.a. ghosting, Ik heb een iiyama monitor.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-12-2025

Mikayu

.srt

Een beamer met weinig input lag.. Maar de meesten zullen hem gewoon aan de TV hebben hangen. Ghosting is niet echt meer van deze tijd.

Verwijderd

Ik gebruik een HDMI kabel!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2015 22:13 ]

Ghosting is meer een monitor issue dan de output van een console (of PC).

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:27:
wat gebruiken jullie om de best mogelijke graphics te krijgen op de xbox one? Ik heb nu last van o.a. ghosting, Ik heb een iiyama monitor.
Gewoon () een degelijke TV :?

Verwijderd

Zojuist Titanfall op 2000 gamerscore behaald. Nu nog bedenken of ik 2 0 gamerscore achievements voor gen 10 wil behalen. Moet nog heel gen 9 en 30 titan drop kills halen. Kost me nog aardig wat tijd. Anderzijds loop ik ook weer niet enorm warm voor andere games.

(Zal wel Mad Max gaan worden van het weekend. :P )
Je kon toch ook via die blackmarket wat zaken 'omkopen' om 1 van die levelup dingen vrij te spelen?

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-01 22:44
SinergyX schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:42:
Je kon toch ook via die blackmarket wat zaken 'omkopen' om 1 van die levelup dingen vrij te spelen?
Dan mis je weer een achievement, er is een achievement voor gen 10 halen zonder dat je een challange afkoopt. :)

xbl: superlucky luke

• mfneed
Frustraties gister!! Na een hele tijd goed te gaan, begon mn xbox live te f*cke! om de haverklap DC's man man... meerdere mensen last van gehad? zag namelijk dat xbox live problemen had...

Xbox 360 achievements werken nog gewoon neem ik aan? Gister Borderlands achievement gescoort met BC functie op de One... Bij Trueachievements zie ik niets en bij de 360smartglass app ook niet :+

EDIT: Bij titanfall is niet een specefieke map te kiezen of wel? }:O

[ Voor 42% gewijzigd door mfneed op 11-09-2015 08:51 ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
mfreriks schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:15:
Frustraties gister!! Na een hele tijd goed te gaan, begon mn xbox live te f*cke! om de haverklap DC's man man... meerdere mensen last van gehad? zag namelijk dat xbox live problemen had...

Xbox 360 achievements werken nog gewoon neem ik aan? Gister Borderlands achievement gescoort met BC functie op de One... Bij Trueachievements zie ik niets en bij de 360smartglass app ook niet :+

Zou inderdaad gewoon moeten werken.

En nee, alle maps zitten wel in de rotatie (Campaign heeft alleen de DLC maps niet voor zo ver ik weet)

• mfneed
Ereaser schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:51:
[...]

Zou inderdaad gewoon moeten werken.

En nee, alle maps zitten wel in de rotatie (Campaign heeft alleen de DLC maps niet voor zo ver ik weet)
Zal even de gamescore in de gaten houden dan vanavond, na wat achievements van borderlands:)

Titanfall verhaal, had even de achievements bekeken... maar hij is zeker te doen, gaat alleen een hoop tijd in zitten _/-\o_

• Mikayu

Mikayu

.srt

Gelukkig hoef je de achievements niet opnieuw te halen net zoals in de Handsome Collection.
Ik heb ze allemaal op Crawmerax na. Dat rotbeest kreeg ik niet kapot en er zijn weinig multiplayer games die niet worden gehost met een knakenverbinding.

• mfneed
Mikayu schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:44:
Gelukkig hoef je de achievements niet opnieuw te halen net zoals in de Handsome Collection.
Ik heb ze allemaal op Crawmerax na. Dat rotbeest kreeg ik niet kapot en er zijn weinig multiplayer games die niet worden gehost met een knakenverbinding.
wellicht ooit een keer samen cruisen door pandora als je deze nog speelt?:)

Borderlands heeft trouwens een crappy achievment om nu nog te halen... speel met een gearbox gamer of iemand die daarmee gegamed heeft...

[ Voor 13% gewijzigd door mfneed op 11-09-2015 11:02 ]

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

mfreriks schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:15:

Gister de hele avond GoW Ultimate gedaan met vrienden. Nergens last van gehad.

Forever raver!

• Mikayu

Mikayu

.srt

mfreriks schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:50:
[...]

wellicht ooit een keer samen cruisen door pandora als je deze nog speelt?:)

Borderlands heeft trouwens een crappy achievment om nu nog te halen... speel met een gearbox gamer of iemand die daarmee gegamed heeft...
Zo af en toe gaat ie er nog wel eens in ja. Zeker nu met BC.
Ik ga je even toevoegen.. die gearbox chievo heb ik ook

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-01 23:31
Halo Masterchief Collection binnen sinds eergisteren. Maar waren mensen de eerste keer met opstarten 4 uur bezig met een update? Echt absurd gewoon...En vervolgens was de Halo Channel ook niet heul snel :p Maar wel super tof dat ze Halo 2 een remake hebben gegeven! :D Mijn weekend planning omgegooid en hele weekend Halo }:O

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• mfneed
Mikayu schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:06:
[...]

Zo af en toe gaat ie er nog wel eens in ja. Zeker nu met BC.
Ik ga je even toevoegen.. die gearbox chievo heb ik ook
TOP! was bang dat ik die met moeite kon krijgen maar dat is dus niet het geval:D moest wel nieuw starten... weet niet of dat bij jou ook het geval is? binnenkort dan maar eens die co-op achievements er door heen knallen :D

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:27:
Heb je een specifieke gaming-monitor van iiyama? Wanneer dat namelijk een 'normale' werkmonitor is dan kan je er vrij weinig aan doen. Die staan er namelijk om bekend dat ze hoge input-lag hebben. Die zijn namlijk ook specifiek gemaakt voor werk-doeleinden :)

• Mikayu

Mikayu

.srt

mfreriks schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:10:
[...]

TOP! was bang dat ik die met moeite kon krijgen maar dat is dus niet het geval:D moest wel nieuw starten... weet niet of dat bij jou ook het geval is? binnenkort dan maar eens die co-op achievements er door heen knallen :D
Ik heb mijn saves in de cloud gedumpt, maar dit lukte niet met de files van mijn vriendin dus alsnog opnieuw begonnen. Heb dus wel genoeg variatie aan levels

• mfneed
Mikayu schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:19:
[...]

Ik heb mijn saves in de cloud gedumpt, maar dit lukte niet met de files van mijn vriendin dus alsnog opnieuw begonnen. Heb dus wel genoeg variatie aan levels
Bij mij begint het op 1 en stopt het op 6 xD gister pas begonnen.

• Mikayu

Mikayu

.srt

mfreriks schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:23:
[...]

Bij mij begint het op 1 en stopt het op 6 xD gister pas begonnen.
Komt wel goed. Ik mis nog wel een paar achievements van de DLC's zag ik net

Verwijderd

Jeroenvdk schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:00:
[...]

Ik heb de hoop opgegeven, heb met microsoft gebeld die zeiden dat hij de 25ste in NL kwam. Maar de Elite bundel komt in November en staat er ook al op dus ben vandaag naar Gamestop in Duitslang gereden en kan hem dinsdag ophalen
Dan moet ik eerst mijn en ouders zo gek krijgen dat ze 2x op en neer naar Duitsland willen rijden...

• xGROOVER
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:45:
[...]

Dan moet ik eerst mijn en ouders zo gek krijgen dat ze 2x op en neer naar Duitsland willen rijden...
Je zou dinsdag ook even kunnen bellen of ze er nog over hebben
Had nog een paar stuivers op mijn Braziliaanse account staan, kon ik precies Leo's Fortune voor kopen (€3,24) :D

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• mfneed
justifire schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:16:
Had nog een paar stuivers op mijn Braziliaanse account staan, kon ik precies Leo's Fortune voor kopen (€3,24) :D
Is het wat? had ik van de week met beatbuddy! nog niet gestart maar lijkt me wel lache!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-01 23:53
justifire schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:16:
Hoe heb je daar geld op gekregen? Via giftcards? Het lukt mij namelijk echt niet er een (virtuele) creditcard aan te koppelen. Braziliaanse virtuele creditcards ben ik helaas nog niet tegengekomen...

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12-2025
Je kunt bij Offgamers gewoon Braziliaans tegoed kopen voor Xbox live.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

^ dat dus :)
En gewoon lekker makkelijk betalen met iDeal tegen een prima koers / korting.

mfreriks schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:22:
[...]

Is het wat? had ik van de week met beatbuddy! nog niet gestart maar lijkt me wel lache!
Weet niet, vanavond maar eens even kijken wat het is.
Verwacht er niet te veel van aangezien het een port van een mobile-app is.

Wat vinden we hier eigenlijk van Gigantic ?
Nu een paar keer de beta gespeeld maar vind de gameplay nogal omslachtig en lijkt me erg snel saai worden ?

[ Voor 18% gewijzigd door justifire op 11-09-2015 14:53 ]

• mfneed
justifire schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:52:
[...]

Weet niet, vanavond maar eens even kijken wat het is.
Verwacht er niet te veel van aangezien het een port van een mobile-app is.

Wat vinden we hier eigenlijk van Gigantic ?
Nu een paar keer de beta gespeeld maar vind de gameplay nogal omslachtig en lijkt me erg snel saai worden ?
Geen idee wat ik er van vind... crossplatform klinkt wel goed! kon me verder niet echt bekoren...

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Heb trouwens ook maar even mijn signature voorzien van linkje naar de uitleg om games te kopen in de Russische / Braziliaanse Stores.

• Ereaser
Mikayu schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:44:
Dat ligt ook veel aan borderlands zelf, met springen bijvoorbeeld heb je altijd lag (in ieder geval in 1).

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Royeboi schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:59:
Je kunt bij Offgamers gewoon Braziliaans tegoed kopen voor Xbox live.
Nice....ook LiveCodes verkoopt ze inderdaad allemaal....scheelt toch weer gedoe met een (virtuele) creditcard en kopen in de Braziliaanse/Russische MS Store...

• Ereaser
TheVMaster schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:01:
[...]

Nice....ook LiveCodes verkoopt ze inderdaad allemaal....scheelt toch weer gedoe met een (virtuele) creditcard en kopen in de Braziliaanse/Russische MS Store...
Bij live codes is € = $ en zie de braziliaanse er niet tussen staan :p

Off gamers vind ik wat onoverzichtelijk, maar gelukkig kan je in het zoek veld Xbox + Land code invoeren en dan kom je meestal wel goed terecht.
TheVMaster schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:00:
Heb trouwens ook maar even mijn signature voorzien van linkje naar de uitleg om games te kopen in de Russische / Braziliaanse Stores.
Dit zou eigenlijk gewoon onderaan de pagina moeten staan als een soort topic-warning.
Op iedere nieuwe pagina word er wel weer gevraagd hoe dat nu moet met aankopen in het buitenland, het zoekveld blijkt niet te werken :+ en een pagina terug klikken is blijkbaar meer moeite dan een nieuwe post maken :+

Trouwens jammer dat het zo stil is rondom Hunt : Horrors of the Gilded Age.
Lijkt me een leuke co-op die er ook nog eens schitterend uitziet (Crytek)

• Mikayu

Mikayu

.srt

Ereaser schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:01:
[...]

Dat ligt ook veel aan borderlands zelf, met springen bijvoorbeeld heb je altijd lag (in ieder geval in 1).
Neuh, op een fatsoenlijke host (of zelf hosten) is er niets aan de hand. Alle andere vormen van lag heeft niets met de verbinding van doen. Die game draait nou eenmaal veel beter op de 360

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

justifire schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:12:
[...]

Dit zou eigenlijk gewoon onderaan de pagina moeten staan als een soort topic-warning.
Op iedere nieuwe pagina word er wel weer gevraagd hoe dat nu moet met aankopen in het buitenland, het zoekveld blijkt niet te werken :+ en een pagina terug klikken is blijkbaar meer moeite dan een nieuwe post maken :+
Maar die Topic-warnings worden niet gelezen, zo zijn er ook nog steeds gebruikers die twee berichten achter elkaar posten i.p.v. hun laatste bericht aan te passen :+

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 11-09-2015 18:56 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 18:52:
[...]

[...]

[...]

[...]

Maar die Topic-warnings worden niet gelezen, zo zijn er ook nog steeds gebruikers die twee berichten achter elkaar posten i.p.v. hun laatste bericht aan te passen :+
Ik zie op mobile niet eens een topic warning. Verklaart gelijk het niveau van mijn posts.

______

Heb Mad Max gekocht net. Was aan het twijfelen over MGS maar las dat MM de Batman vechtsysteem hanteert. Dan ben ik om. :)

Ga denk ik nog wel af en toe titanfallen. Blijft een fenomenaal spelletje! (Ben op zoek naar vijf super slechte spelers voor de wordt 50x mvp challenge :o )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2015 19:19 ]

Verwijderd

Wel mooi hoor.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/COoU_bOVAAAKXdc.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2015 19:47 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ziet er goed uit ja.
Zijn ze aan het uitrollen naar previewers of heb je de foto niet zelf gemaakt?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 07:21
Volgens mij krijgen de previewers die ook veel feedback leveren nu al invites :) rest van de previewers krijgen vanzelf een opt-in message

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:34
Wel even een keer een doekje over het meubilair halen hoor :9

Verwijderd

schumi1986 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 21:50:
[...]

Wel even een keer een doekje over het meubilair halen hoor :9
Is niet van mij, gewoon een afbeelding van het internet.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
TheVMaster schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 15:01:
[...]

Zie alleen 2,50 euro live gift kaarten voor Brazilie bij Offgamers, zijn de anderen uitverkocht of is dat de standaard in Brazilië?

Verwijderd

harrytasker schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:52:
[...]

Zie alleen 2,50 euro live gift kaarten voor Brazilie bij Offgamers, zijn de anderen uitverkocht of is dat de standaard in Brazilië?
Die van 25BRL zijn uitverkocht zie ik. Wie voordeel wil moet bereid zijn veel codes te copypasten dit weekend. :)

Dollar is overigens wel weer aardig. Je kunt voor 50 euro Mad Max halen digitaal. In de EU store is dat 70 euro.

Gvd. Mad Max heeft allerhande achievements voor 3 en 8 punten. Nu moet ik hem op 100% halen om geen lelijke gs te halen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2015 13:27 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:13:
[...]

Die van 25BRL zijn uitverkocht zie ik. Wie voordeel wil moet bereid zijn veel codes te copypasten dit weekend. :)

Dollar is overigens wel weer aardig. Je kunt voor 50 euro Mad Max halen digitaal. In de EU store is dat 70 euro.

Gvd. Mad Max heeft allerhande achievements voor 3 en 8 punten. Nu moet ik hem op 100% halen om geen lelijke gs te halen. :)
First world problem :+
Maar verder vind je hem wel tof?

Aanmelden voor de NFS beta kan hier: http://www.needforspeed.com/en_GB/beta-sign-up

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 19:59:
[...]
First world problem :+
Maar verder vind je hem wel tof?

Aanmelden voor de NFS beta kan hier: http://www.needforspeed.com/en_GB/beta-sign-up
Elke vraag/post in deze topic is een first world problem. ;)

Ja tof spel. Assassins Creed in een wasteland met Just Cause achtige gameplay is prima tijdsverdrijf.

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Het was zijn plaatje niet maar een van Mike Ybarra: klik. Overigens heeft Mike zijn kamer schoongemaakt: klik :)

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-01 18:16

Decennia

VECTORHEAD

Ziet er mooi uit, dat nieuwe dashboard. Hopelijk ook echt sneller!

Dit weekend Gears uitgespeeld. Nu nog een keer co-op :p De extra 90 minuten gameplay van de PC versie zijn best wel vet!

Ook nog MGS:Ground Zeroes snel uitgespeeld (93 minuten), kan ik morgen up-to-date beginnen met The Phantom Pain!

Gegroet!

Ik moet eigenlijk helemaal niet op zulke links klikken :N
Zodra er posts komen met het woord XBone dan weet je eigenlijk al weer hoe laat het is....

Is er vanmiddag nog interesse voor een Diablo bountyhunt met wat mensen ?
(Battling 500 achievement)

Members only:

[ Voor 25% gewijzigd door justifire op 13-09-2015 11:47 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-12-2025

Famous

R 400+

justifire schreef op zondag 13 september 2015 @ 02:56:
[...]

Members only:
Geen een doet het 8)7

Iemand nog die link zodat je de prijzen kan vergelijken in verschillende landen?
Kan hem niet meer terug vinden :o

[ Voor 12% gewijzigd door Famous op 13-09-2015 12:40 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Pagina: 1 ... 47 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace