Famous schreef op zondag 13 september 2015 @ 12:37:
[...]

Geen een doet het 8)7

Iemand nog die link zodat je de prijzen kan vergelijken in verschillende landen?
Kan hem niet meer terug vinden :o
Hier even redeemen ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:41

Graveheart

Say what?

Famous schreef op zondag 13 september 2015 @ 12:37:
[...]

Geen een doet het 8)7

Iemand nog die link zodat je de prijzen kan vergelijken in verschillende landen?
Kan hem niet meer terug vinden :o
Je moet de code ook redeemen via gigantic zelf. Via daar krijg je een 25 cijferige code voor op de Xbox.
https://www.gogigantic.com/redeem

En de website die je zoekt is http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Graveheart op 13-09-2015 12:54 ]

Ik heb key 2 gepakt, 3 en 4 zijn al gebruikt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-01 22:44
justifire schreef op zondag 13 september 2015 @ 02:56:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Thanks, heb de 4de key gebruikt.

xbl: superlucky luke

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 07:21
justifire schreef op zondag 13 september 2015 @ 02:56:
[...]

Ik moet eigenlijk helemaal niet op zulke links klikken :N
Zodra er posts komen met het woord XBone dan weet je eigenlijk al weer hoe laat het is....

Is er vanmiddag nog interesse voor een Diablo bountyhunt met wat mensen ?
(Battling 500 achievement)

Members only:
Thanks ik heb key 3 gebruikt! :)

Gisteren lekker bezig geweest ook om een Monk naar L70 te krijgen in Diablo. Goed gelukt en kan ondertussen in T2 het eea stuk maken. Mede gedaan omdat ik vooral veel WDs al zag en het me wel leuk leek om een Monk te hebben dan als er eens een coop gedaan wordt.

Dat speaking. Er zitten hier genoeg D3 spelers, zullen we eens een rondje rennen met een club van 4?

• Graveheart
  • Laatst online: 21:41

Graveheart

Say what?

Dan gooi ik mijn keys hier ook maar neer.
Members only:

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-01 14:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:13:
[...]
Gvd. Mad Max heeft allerhande achievements voor 3 en 8 punten. Nu moet ik hem op 100% halen om geen lelijke gs te halen. :)
Haha, ouwe achievement hoer ;) Heb je uberhaupt nog wel fun tijdens het spelen of zit je met een guide het spel uit te spelen ;)

XBL: MRE Inc

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Graveheart schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:37:
Members only:
Thanks, ik heb key 3 gebruikt.

Verwijderd

Graveheart schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:37:
Members only:
Ik heb 4 gepakt,thanks

Verwijderd

MRE-Inc schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:59:
[...]

Haha, ouwe achievement hoer ;) Heb je uberhaupt nog wel fun tijdens het spelen of zit je met een guide het spel uit te spelen ;)
Ik vind gamen niks aan. Speelde vroeger alleen voor de KD CoD en BF en nu alleen voor nietszeggende punten. Ik kijk liever reality tv en klus programma's. Maar ja, dat levert je niks op (behalve een dalende IQ).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2015 14:21 ]

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Code 1 en 2 zijn al gebruikt zonder een bericht hier .

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-12-2025
Helaas zijn alle 8 codes al gebruikt, jammer.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Rockvee2 schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:03:
Code 1 en 2 zijn al gebruikt zonder een bericht hier .
Bedanken is inderdaad moeilijk deze dagen...
Jaguar645 schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:17:
[...]

Thanks ik heb key 3 gebruikt! :)

Gisteren lekker bezig geweest ook om een Monk naar L70 te krijgen in Diablo. Goed gelukt en kan ondertussen in T2 het eea stuk maken. Mede gedaan omdat ik vooral veel WDs al zag en het me wel leuk leek om een Monk te hebben dan als er eens een coop gedaan wordt.

Dat speaking. Er zitten hier genoeg D3 spelers, zullen we eens een rondje rennen met een club van 4?
Ik ren graag mee :)
Gem of Ease vandaag op lvl 34 (+2200xp) gezet dus kunnen we meteen even powerlevellen >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Jaguar645
justifire schreef op zondag 13 september 2015 @ 17:36:
[...]

Ik ren graag mee :)
Gem of Ease vandaag op lvl 34 (+2200xp) gezet dus kunnen we meteen even powerlevellen >:)
d:)b Mijn characters op de xbox zijn nog niet zover gevorderd als op de pc dus dat powerlvlen klinkt als een mooi plan :P

Over naar T3 ook inmiddels! Nu moeten alleen wel eens de juiste set items gaan droppen anders schiet het niet op
Jaguar645 schreef op zondag 13 september 2015 @ 17:54:
[...]

d:)b Mijn characters op de xbox zijn nog niet zover gevorderd als op de pc dus dat powerlvlen klinkt als een mooi plan :P

Over naar T3 ook inmiddels! Nu moeten alleen wel eens de juiste set items gaan droppen anders schiet het niet op
Dacht dat je progressie van PC gewoon over kon zetten naar Xbox One ?
Of houd je die liever gescheiden ?
Weet dat Mitchwe ook een dikke Gem of Ease heeft dus dan blazen de paragon-levels wel door :9

• Jaguar645
Helaas progress kan niet mee... Had weel mooi geweest had veel paragon levels gescheeld :P

Lekker ook dat bonus xp in de nieuwe patch group leveled is dus dan vliegt het nog sneller :) maar eens iets prikken!

Verwijderd

Ben erg in mijn nopjes met Mad Max. Echt lekker simpel raggen, verzamelen, raggen, upgraden en raggen. Als ik lees hoe MGS speelt, ben ik erg content zo. Ziet er nog mooi uit ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2015 22:15 ]

Jaguar645 schreef op zondag 13 september 2015 @ 19:33:
Helaas progress kan niet mee... Had weel mooi geweest had veel paragon levels gescheeld :P

Lekker ook dat bonus xp in de nieuwe patch group leveled is dus dan vliegt het nog sneller :) maar eens iets prikken!
Zie het inderdaad, is enkel van Xbox 360 -> Xbox One en van Diablo III -> RoS : UEE

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-01 18:16

Decennia

VECTORHEAD

Na Ground Zeroes meteen Phantom Pain begonnen... man man man... Ik was vandaag niet weg te slaan achter mijn xbox. De Prologue is écht episch en trekt je meteen het verhaal in en de vrijheid en mogelijkheden zijn vanaf t begin al leuk en interessant. En dan heb ik pas missies en wat Side-Ops gedaan...

Gegroet!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:48
Momenteel kan je in de ms store SG gift cards kopen met 20% korting. Voor 125€ heb ik net GoW, Halo 5, Forza 6 en MGS gekocht.

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-01 20:36
giantgiantus schreef op maandag 14 september 2015 @ 07:40:
Momenteel kan je in de ms store SG gift cards kopen met 20% korting. Voor 125€ heb ik net GoW, Halo 5, Forza 6 en MGS gekocht.
Misschien is het nog heel erg vroeg, maar ik zie het niet. Waar haal je deze info vandaan?

• J-air
  • Laatst online: 23-11-2023
Waar, welk land en hoe :| ?

Gevonden!

http://www.microsoftstore...cards/categoryID.67816300

[ Voor 65% gewijzigd door J-air op 14-09-2015 08:54 ]

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2025

Tiny

Wat eten we?

Heeft er al iemand ervaring met Miracast?
Ik heb begrepen dat de Preview Program versie hier al ondersteuning voor had.
Waar ik benieuwd naar ben is het mirror-en van mijn Lumia-screen naar de xbox.
Tiny schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:23:
Heeft er al iemand ervaring met Miracast?
Ik heb begrepen dat de Preview Program versie hier al ondersteuning voor had.
Waar ik benieuwd naar ben is het mirror-en van mijn Lumia-screen naar de xbox.
WiDi doet het al in de Preview. Werkt goed & snel. Heb vorige week mijn 930 naar de Xbox laten sturen; er zit wel een latency/lag is van ongeveer 150ms over WiFi. Maar ziet er verder strak uit, alles doet het en ook leek mijn gyroscoop te werken (kantelen van het beeld).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Hoe is de stabiliteit van het nieuwe dashboard? Of is er nog niemand hier die hem heeft? :)

Gegroet!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:26:
[...]

Maar dat is dan alleen in Singapore of wat?
Ja. Maar goede deal hoor. Singapore dollar staat nu rond de 61 eurocent. Je koopt dan spellen die hier 65euro kosten voor 69 Singaporese dollars. Met nog 20% korting er bovenop. Singapore store is gewoon Engels.

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02-2025
Nog goedkoper, goeie find! Enig idee hoe lang de aanbieding is?

edit: Chat van microsoft

"Offer valid from SGT 07:00am on 11 September 2015 to SGT 11:59pm on 18 September 2015"

[ Voor 16% gewijzigd door Bearclaw op 14-09-2015 10:42 ]

Decennia schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:30:
Hoe is de stabiliteit van het nieuwe dashboard? Of is er nog niemand hier die hem heeft? :)
Ik heb 'm nog niet. Ik twijfel ook zeer of ik mee wil/ga doen. Van wat ik heb begrepen uit de kleine letters: als je meedoet aan het zogenaamde Windows 10 Dashboard Preview, heb je geen mogelijkheid om "terug te stappen" op de reguliere Preview Dashboards.

Oftewel, de Preview Community wordt zometeen in 2 kampen gesplitst: de mogelijk buggy Windows 10 en de minder buggy Standard.

Omdat ik graag een werkende One wil hebben en er ook mee wil kunnen gamen online etc. lijkt me de stap naar een nieuwe kernel een ietwat overdreven / risicovolle uitdaging.

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11-2025
MAX3400 schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:40:
[...]

Ik heb 'm nog niet. Ik twijfel ook zeer of ik mee wil/ga doen. Van wat ik heb begrepen uit de kleine letters: als je meedoet aan het zogenaamde Windows 10 Dashboard Preview, heb je geen mogelijkheid om "terug te stappen" op de reguliere Preview Dashboards.

Oftewel, de Preview Community wordt zometeen in 2 kampen gesplitst: de mogelijk buggy Windows 10 en de minder buggy Standard.

Omdat ik graag een werkende One wil hebben en er ook mee wil kunnen gamen online etc. lijkt me de stap naar een nieuwe kernel een ietwat overdreven / risicovolle uitdaging.
Ik wacht er ook nog ff mee. Sinds kort kijk ik tv via de xbox en zou het niet relaxt vinden (voornamelijk mijn vriendin eigenlijk haha) als hij niet stabiel gaat draaien.

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

[...]

Groot gelijk, al lijkt t me niet dat ze een preview eruit sturen waar je echt niks mee kan?
Visueel gezien vind ik het er wel mooi uit zien en kijk ik er naar uit. Alleen de "pins" vind ik iets minder makkelijk.

Gegroet!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:43

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Ik mag toch oprecht hopen dat de basic stuff gewoon werkt...dus gamen, etc. Misschien dat er issues zijn met de Party Chat? Dat was bij de allereerste Previews ook zo...weet ik nog.

Zelf ga ik zeker over als ik de invite krijg...maar ja, volgens mij heeft niemand hem nog of wel?
TheVMaster schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:03:
[...]

Ik mag toch oprecht hopen dat de basic stuff gewoon werkt...dus gamen, etc.
Zolang Enable-PSRemoting -Force niet werkt op die nieuwe preview, ga ik niet over :+

Seriously; ik ga er zeker vanuit dat een aantal zaken goed werken maar hoop dan wel in wave 2 of 3 een invite te krijgen. Dan zijn er vast voldoende posts op de preview-forums te vinden waar groep wave 1 last van heeft / gehad.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MAX3400 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:06:
[...]

Zolang Enable-PSRemoting -Force niet werkt op die nieuwe preview, ga ik niet over :+

Seriously; ik ga er zeker vanuit dat een aantal zaken goed werken maar hoop dan wel in wave 2 of 3 een invite te krijgen. Dan zijn er vast voldoende posts op de preview-forums te vinden waar groep wave 1 last van heeft / gehad.
Dat zou wel vet zijn als PowerShell Remoting gewoon werkt.....of ehh...de Remote Desktop App en Word..etc.. :+
TheVMaster schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:03:
[...]

Ik mag toch oprecht hopen dat de basic stuff gewoon werkt...dus gamen, etc. Misschien dat er issues zijn met de Party Chat? Dat was bij de allereerste Previews ook zo...weet ik nog.

Zelf ga ik zeker over als ik de invite krijg...maar ja, volgens mij heeft niemand hem nog of wel?
Pffff, beetje druk maken over een update, gooi Forza er maar eens in...

Cogitationis poenam nemo patitur

TheVMaster schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:06:
[...]

Dat zou wel vet zijn als PowerShell Remoting gewoon werkt.....of ehh...de Remote Desktop App en Word..etc.. :+
Reverse streaming :9 Mooi je werkstation streamen naar de console en dan je beheer/standby uitvoeren languit op de bank met alleen een controller. Moet je wel ff bedenken hoe je je 24-char random passwords gaat invoeren.
Bullet NL schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:08:
[...]

Kan je toch al spelen sinds de 10e of heb je geen Ultimate aangeschaft?

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 14-09-2015 11:08 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:08:
[...]

Waar was jij nu zaterdag in eens... :? Niet eens even gedag zeggen...pfff... :+

Jaja....vanavond slingeren we hem vast wel even aan....
MAX3400 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:08:
[...]

Reverse streaming :9 Mooi je werkstation streamen naar de console en dan je beheer/standby uitvoeren languit op de bank met alleen een controller. Moet je wel ff bedenken hoe je je 24-char random passwords gaat invoeren.

[...]

Kan je toch al spelen sinds de 10e of heb je geen Ultimate aangeschaft?
Bullet NL vindt dat ik hem erin moet stoppen Forza 6 aan moet slingeren....had afgelopen weekend andere bezigheden (geen fatsoenlijk internet oa...), maar dat gaan we wel goed maken :)

[ Voor 47% gewijzigd door TheVMaster op 14-09-2015 11:35 ]

TheVMaster schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:10:
[...]

Bullet NL vindt dat ik hem erin moet stoppen....
_O- _O- _O- Nou krijgt die rode naam toch echt een andere betekenis...
had afgelopen weekend andere bezigheden (geen fatsoenlijk internet oa...), maar dat gaan we wel goed maken :)
Ken 'beuren

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10-2025

danplo

The Force is strong with me

Ik had ook al Gears, Forza 6 en Halo 5 uit de Singapore store paar weken geleden en toen was het al goedkoop, maar dit maakt het nog lekkerder shoppen natuurlijk, gelijk met jou korting tip ook Metal Gear Solid gehaald voor 35 Euro :9 Nice, goede tip!

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:24
Ik hoop stiekem dat met de update een aantal dingen toch nog verbetert worden
Xbone 3 dagen geleden toch maar gekocht... Maar helaas kun je dus niet fullscreen gamen en bijv op de achtergrond muziek afspelen .Dan zit die stomme snap aan de zijkant :(

En ook de hdmi cec mis ik wel..

[ Voor 6% gewijzigd door Soullancer op 14-09-2015 11:40 ]

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-01 22:46
danplo schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:30:
[...]

Ik had ook al Gears, Forza 6 en Halo 5 uit de Singapore store paar weken geleden en toen was het al goedkoop, maar dit maakt het nog lekkerder shoppen natuurlijk, gelijk met jou korting tip ook Metal Gear Solid gehaald voor 35 Euro :9 Nice, goede tip!
Krijg je dat tegoed gelijk dan ? Als ik het toevoeg in de winkelwagen staat er dat de levertijd 4-5 dagen is.
Dynamic83 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:40:
[...]

Krijg je dat tegoed gelijk dan ? Als ik het toevoeg in de winkelwagen staat er dat de levertijd 4-5 dagen is.
En die hoteleigenaren zich maar afvragen wie toch steeds dat tegoed opstuurt ? :+

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-01 22:46
justifire schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:42:
[...]

En die hoteleigenaren zich maar afvragen wie toch steeds dat tegoed opstuurt ? :+
Bijvoorbeeld ;-) Nee begrijp dat je het via mail krijgt maar vond het raar dat er bij staat shipping in 4-5 days
Dynamic83 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:44:
[...]

Bijvoorbeeld ;-) Nee begrijp dat je het via mail krijgt maar vond het raar dat er bij staat shipping in 4-5 days
Zal wel een slag om de arm zijn, tegenwoordig staat internet meteen op zijn kop als iets niet binnen 5 minuten in de mail zit.
Moet zeggen dat MS wel langer doet over versturen dan Offgamers maar uiteindelijk heb je beiden binnen een half uurtje in de mail.

[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 14-09-2015 11:48 ]

Verwijderd

justifire schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:45:
[...]

Zal wel een slag om de arm zijn, tegenwoordig staat internet meteen op zijn kop als iets niet binnen 5 minuten in de mail zit.
Moet zeggen dat MS wel langer doet over versturen dan Offgamers maar uiteindelijk heb je beiden binnen een half uurtje in de mail.
Ze moeten die interessante ogende PDF billing certificates natuurlijk maken. Waar keurig de btw staat vermeld. Hecht MS enorme waarde aan. Terwijl half Nederland in andere regios aan het kopen is.

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-01 20:36
justifire schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:45:
[...]

En terecht. Het is toch de digitale snelweg >:)
Maar idd MS doet er over het algemeen iets langer over. geduld dus

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2025

Tiny

Wat eten we?

Zou iemand mij een Preview Program invite kunnen sturen?

GT: TinyNiceT

hartelijk dank!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
Tiny schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:41:

hartelijk dank!
Volgens mij zijn die invites stilgezet :)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-12-2025

Famous

R 400+

Tiny schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:41:

hartelijk dank!
Heb je invite gestuurd, maar inderdaad, weet niet of die aan komt..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 17:43

nexhil

BAM!

Ninjetsu NL schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:45:
[...]

Volgens mij zijn die invites stilgezet :)
Vanwege het nieuwe dashboard?
nexhil schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:20:
[...]

Nee, er waren afaik al te veel aanmeldingen voor de preview.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
SinergyX schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:21:
[...]

Nee, er waren afaik al te veel aanmeldingen voor de preview.
nexhil schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:20:
[...]

Microsoft had genoeg input wat betreft het Preview Programma voor alle aanpassingen etc. Meer mensen zou betekenen dat ze met teveel input rekening moeten houden.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-12-2025

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wtf zeg... zit lekker forza te doen online drag racen. Popt ineens er is een update voor je console omhoog. Wat is dit voor focking onzin...
En ook nog eens zit ik al weer 5min tegen een 6% aan te staren... dit is wel echt zeer kwalijke en belachelijke manier van een update forceren..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01 17:12

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Volgens mij zit je dan in het preview programma?
Merk idd dat de servers laatste moeite hebben om de updates te uploaden :(

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• v8power67

v8power67

Nope zit niet in preview programma. Heb ook geen idee wat de update is, maar ben er niet blij mee de manier waarop ze opgedrongen worden. En de snelheid ervan is hellemaal bizar..

• Famous

Famous

R 400+

v8power67 schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:02:
Nope zit niet in preview programma. Heb ook geen idee wat de update is, maar ben er niet blij mee de manier waarop ze opgedrongen worden. En de snelheid ervan is hellemaal bizar..
Als die bij veel mensen gepushed wordt zal de snelheid niet zo snel zijn nee.
Hier echter nergens last van en speel nog lekker Forza :+ Zit wel in preview program.

• v8power67

v8power67

Zit te kijken maar op de support pagina staat nog een oude versie van update. Heb de nieuwste nu ennis 6.2.13332.0
Maar kan niet vinden wat er nieuw is.

Verwijderd

Balen.. Nog steeds geen nieuws over de release van de xbox one 1tb met fifa 16.... Nederland heeft voor Microsoft geen prioriteit blijkt maar weer...
Ik heb afgelopen 2 weken zo'n 10x factory reset gedaan, elke keer was het weer updaten nadat alles klaar was, maar duurde nooit meer dan een paar minuten. Updaten zelf duurder altijd veel langer dan het downloaden.

Verwijderd

Hoppa, net de Sunset Overdrive bundel (heb er zelf al een) als cadeau kunnen kopen bij de MM voor €369 :D.
Nu alleen nog Forza 6 ( twee exemplaren) als voucher proberen te bemachtigen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2015 14:28 ]

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10-2025

danplo

The Force is strong with me

[...]

Niet direct, maar ik had het ongeveer binnen 2 uurtjes ontvangen. :)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• nexhil

nexhil

BAM!

http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one/consoles/witcher

de ONE + TW3 voor 349 is niet duur in mijn beleving!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 17:05

Mikayu

.srt

Achterin het stukje tekst staat nog steeds 399... Ook als ik naar een winkel ga is ie niet leverbaar en de GM link zegt ook 399 euro

• nexhil

nexhil

BAM!

Mikayu schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:14:
[...]

Achterin het stukje tekst staat nog steeds 399... Ook als ik naar een winkel ga is ie niet leverbaar en de GM link zegt ook 399 euro
ik kan hem gewoon in mijn winkel wagen proppen:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/t6fcp3.png

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 17:05

Mikayu

.srt

nexhil schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:19:
[...]

ik kan hem gewoon in mijn winkel wagen proppen:
[afbeelding]
Aha, alleen in de MS Store dus. In dat geval is het een world sale :P

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:25
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 14:16:
Balen.. Nog steeds geen nieuws over de release van de xbox one 1tb met fifa 16.... Nederland heeft voor Microsoft geen prioriteit blijkt maar weer...
Volgens mij zag ik hem in de mediamarkt folder staan..
Oeps fifa 16 bundel is met 500GB, forza 6 is met 1TB.

[ Voor 8% gewijzigd door Ruudox op 14-09-2015 15:25 ]

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-01 21:42
17e aldus MM folder

Verwijderd

Ik vind die Forza 6 bundel maar niks. Kleur van de console en de geluiden ervan staan mij niet aan. Wel een goede deal overigens.
Voor degene die Destiny The Taken King aan willen schaffen maar de originele Destiny en DLC van jaar 1 al hebben, hier een link naar de digital download in de Braziliaanse store die enkel de uitbreiding omvat voor 24 euro.
https://store.xbox.com/pt...99-49d4-9bbe-426e53f17d4d
Is dus niet nodig om het hele pakket te kopen voor 60 euro, ook al word bovenstaande link zo goed mogelijk verborgen gehouden in de store.
Credits voor Mitchwe om dit even aan te kaarten _/-\o_

• AversusZ
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-01 13:53
[...]

Let wel dat je de digitale gift card variant neemt! Niet een fysiek exemplaar waardoor het wellicht 4-5 dagen kan duren. Anders krijgt inderdaad een willekeurig hotel in Singapore (of welk adres je hebt gekozen) post ;) Ik kreeg zelf de codes meteen nadat ik had afgerekend.

[ Voor 27% gewijzigd door AversusZ op 14-09-2015 15:56 ]

justifire schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:51:
Voor degene die Destiny The Taken King aan willen schaffen maar de originele Destiny en DLC van jaar 1 al hebben, hier een link naar de digital download in de Braziliaanse store die enkel de uitbreiding omvat voor 24 euro.
Is dus niet nodig om het hele pakket te kopen voor 60 euro, ook al word bovenstaande link zo goed mogelijk verborgen gehouden in de store.
Dus hij bestaat wel? Ik zag op het forum al wat vragen hierover langskomen. Maar ik dacht als je ingame de DLC kiest, hij deze wel los laat zien? Of was dat enkel voordat de DLC uit was gekomen? (speel al maandje niet meer, gisteren nog even wat gespeeld om te kijken wat er veranderd was).

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-01 19:08
SinergyX schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:56:
[...]

Dus hij bestaat wel? Ik zag op het forum al wat vragen hierover langskomen. Maar ik dacht als je ingame de DLC kiest, hij deze wel los laat zien? Of was dat enkel voordat de DLC uit was gekomen? (speel al maandje niet meer, gisteren nog even wat gespeeld om te kijken wat er veranderd was).
Ja, zo heb ik deze ook aangeschaft:) kost je in brasil omgerekend 24,- :) best de moeite als je het aan mij vraagt... Ook heel lang niet meer gespeeld maar door de veranderingen toch maar weer opgepakt :)
SinergyX schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:56:
[...]

Ja hij bestaat wel degelijk, heb hem zojuist aangeschaft en geinstalleerd.
Word erg vaag over gedaan om maar zoveel mogelijk een volledige bundel op te dringen.
Ook in de ms-store is hij niet 1,2,3 te vinden.
Was eigenlijk niet van plan hem te halen maar heb gisteren ook de update gespeeld en dat zag er veelbelovend uit.
60 euro had ik er niet meer aan uit willen geven maar voor 24 euro wil ik het wel een kans geven :)

Er is vandaag Forza update door heen gedrukt, geen Dashboard update, ben je niet in de war?

mfreriks schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:58:
[...]

Ja, zo heb ik deze ook aangeschaft:) kost je in brasil omgerekend 24,- :) best de moeite als je het aan mij vraagt... Ook heel lang niet meer gespeeld maar door de veranderingen toch maar weer opgepakt :)
Vanavond eens rondneuzen dan, doe meestal enkel US aankopen :P
Bullet NL schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:02:
[...]

Er is vandaag Forza update door heen gedrukt, geen Dashboard update, ben je niet in de war?
Waren de patchnotes daar al voor? Zou fijn zijn als die save-bug gefixed is.

• v8power67

v8power67

Bullet NL schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:02:
[...]

Nope was 100% systeem update. Staat ook bij systeem dat hij vandaag geupdate is. Fm6 update heb ik nog geen eens... raar.

• sekeroglan
  • Laatst online: 01-01 23:30

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

justifire schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:01:
[...]

Ja hij bestaat wel degelijk, heb hem zojuist aangeschaft en geinstalleerd.
Word erg vaag over gedaan om maar zoveel mogelijk een volledige bundel op te dringen.
Ook in de ms-store is hij niet 1,2,3 te vinden.
Was eigenlijk niet van plan hem te halen maar heb gisteren ook de update gespeeld en dat zag er veelbelovend uit.
60 euro had ik er niet meer aan uit willen geven maar voor 24 euro wil ik het wel een kans geven :)
Ik heb hem vorige week gekocht vanuit Rusland rond 30 euro (NL 40 euro)(krijg Brazilië niet werkend op CC)

Je krijgt alleen de link te zien als je daadwerkelijk Destiny en de dlc's eerder heb gekocht. Ik zie de prijs namelijk niet (er staat i.p.v prijs Coming Soon) maar mijn broer heeft wel alles gekocht en die ziet wel een bedrag staan. Ik gebruik zijn account als home op mijn xbox namelijk.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-01 20:07
justifire schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:51:
maar als je speelt moet je dan je regio settings van je xbox op brasil zetten? graag details.
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:35:
[...]

Ja. Maar goede deal hoor. Singapore dollar staat nu rond de 61 eurocent. Je koopt dan spellen die hier 65euro kosten voor 69 Singaporese dollars. Met nog 20% korting er bovenop. Singapore store is gewoon Engels.
zittem hier nog haken en ogen aan ? kan ik hiervoor me huidige live id gebruiken die is volgens mij op nl ingesteld?

[ Voor 23% gewijzigd door PacinoAllstars op 14-09-2015 17:23 ]

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-01 23:35

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:59
thnx! gelijk gebruik van gemaakt.

Ik heb nog een andere vraag:

Mijn xbox geeft Nat-type: gemiddeld aan. Dit is verder geen probleem, werkt prima, maar zou dit graag naar open krijgen.

Nu heb thuis een Cisco EPC3925 (ziggo) hieraan heb ik een Netgear WNDR4500v2 gekoppeld. De Cisco staat niet in bridge modus dacht ik. Nu heb ik het volgende gedaan:

-Xbox one een vast ip gegeven.
-De poorten op de Netgear geforward + het ip van de xbox one in dmz gezet. http://support.xbox.com/n...work-ports-used-xbox-live

Het probleem: Op de cisco modem krijg ik de poorten niet geforward, krijg dan de volgende melding: Invalid IP Adres.

Wat doe ik fout? Ik heb er verder niet zoveel verstand van :X maar met de handleidingen op internet is het prima te doen, kan alleen geen oplossing vinden voor dit probleem.

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:11:
[...]

maar als je speelt moet je dan je regio settings van je xbox op brasil zetten? graag details.

[...]

zittem hier nog haken en ogen aan ? kan ik hiervoor me huidige live id gebruiken die is volgens mij op nl ingesteld?
Zie voorgaande pagina's. Of gebruik de zoekfunctie. :)

Zoektip: theVmaster zijn signature

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2015 17:42 ]

• Famous

Famous

R 400+

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:25
http://www.needforspeed.com/en_GB/beta-sign-up en de beta signup voor need for speed

• Famous

Famous

R 400+

Die was al voorbij gekomen ;)
Beetje jammer dat ze je geen zekerheid geven of je nou mag spelen of niet :+

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:39:
[...]

Zie voorgaande pagina's. Of gebruik de zoekfunctie. :)

Zoektip: theVmaster zijn signature
Bedankt alleen, wat gebruiken jullie als Billing address? Ik wil nu bij de actie van de MS store in Singapore gebruik maken dus daar voor 100 SGD kopen voor 80 SGD, echter moet je dan een billing address opgeven in Singapore.

• i-sk
  • Laatst online: 07-06-2025
Ik heb een beetje een vergelijkbare situatie als Arno90 hierboven:

Ik woon in een studentenhuis waar iedereen een eigen router heeft. Deze zijn allemaal verbonden aan een FritzBox waar ik geen toegang tot heb.

Omdat mijn NAT op Strict staat heb ik ook mijn xbox een statisch ip gegeven en een DMZ geopend naar dit ip. Helaas werkt dit niet omdat het allemaal uiteindelijk via de fritzbox loopt (denk ik).

De netwerkbeheerder wilde de poorten niet voor me openen of op een andere manier medewerking verlenen ivm veiligheidsrisicos (volgens hem) of luiheid (volgens mij), dus ik ben bang dat er geen mogelijkheid bestaat om mijn nat op Open of op zijn minst Moderate te krijgen.
Dit is heel vervelend want ik kan nu nieteens in een party met vrienden of bijvoorbeeld FIFA online spelen.

Weet er iemand een manier om dit te omzeilen en alsnog de Nat-type op Open te krijgen?

Zelf had ik bedacht om de FritzBox compleet te resetten en dan zelf weer opnieuw in te stellen maar ik denk niet dat mijn huisgenoten of de netwerkbeheerder dat op prijs zullen stellen :+

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01 16:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

PacinoAllstars schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:42:
[...]

Bedankt alleen, wat gebruiken jullie als Billing address? Ik wil nu bij de actie van de MS store in Singapore gebruik maken dus daar voor 100 SGD kopen voor 80 SGD, echter moet je dan een billing address opgeven in Singapore.
De McDonalds, het vliegveld, $random hotel etc. Zolang je maar aan alle gegevens kan komen ;)

Xbox Live ID:Notna8310

• PacinoAllstars
Notna schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:48:
[...]

De McDonalds, het vliegveld, $random hotel etc. Zolang je maar aan alle gegevens kan komen ;)
Maar is dat dan geen fraude? Natuurlijk is het wel mijn eigen CC c.q. paypal...

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:57
PacinoAllstars schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:52:
[...]

Maar is dat dan geen fraude? Natuurlijk is het wel mijn eigen CC c.q. paypal...
Ja dat is het.
Kan je het ongestraft doen ja.
Is het legaal nee.

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

zoepersooi schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:54:
[...]

Ja dat is het.
Kan je het ongestraft doen ja.
Is het legaal nee.
Het is geen fraude, het is een loophole waar van MS zelf ook wel weet dat hij bestaat.

i-sk schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:47:
Ik heb een beetje een vergelijkbare situatie als Arno90 hierboven:

Ik woon in een studentenhuis waar iedereen een eigen router heeft. Deze zijn allemaal verbonden aan een FritzBox waar ik geen toegang tot heb.

Omdat mijn NAT op Strict staat heb ik ook mijn xbox een statisch ip gegeven en een DMZ geopend naar dit ip. Helaas werkt dit niet omdat het allemaal uiteindelijk via de fritzbox loopt (denk ik).

De netwerkbeheerder wilde de poorten niet voor me openen of op een andere manier medewerking verlenen ivm veiligheidsrisicos (volgens hem) of luiheid (volgens mij), dus ik ben bang dat er geen mogelijkheid bestaat om mijn nat op Open of op zijn minst Moderate te krijgen.
Dit is heel vervelend want ik kan nu nieteens in een party met vrienden of bijvoorbeeld FIFA online spelen.

Weet er iemand een manier om dit te omzeilen en alsnog de Nat-type op Open te krijgen?

Zelf had ik bedacht om de FritzBox compleet te resetten en dan zelf weer opnieuw in te stellen maar ik denk niet dat mijn huisgenoten of de netwerkbeheerder dat op prijs zullen stellen :+
Toch zit het probleem in de FritzBox, je kan op je eigen router wel poorten open gaan zetten, maar dit heeft totaal geen invloed op het gene wat de Fritz door laat (of niet)

Kortom, contact opnemen met de netwerkbeheerder, vragen als hij (jouw) modem een vast IP kan geven en hem buiten de NAT door laat lopen, en/of hem de gegevens geven zoals op de MS support website staan, deze poorten openzeten naar jou router toe.

Overigens is het nooit een goed idee om een router achter een router te zetten, maar dat is een ander punt...
Arno90 schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:31:

Mijn xbox geeft Nat-type: gemiddeld aan. Dit is verder geen probleem, werkt prima, maar zou dit graag naar open krijgen.

Nu heb thuis een Cisco EPC3925 (ziggo) hieraan heb ik een Netgear WNDR4500v2 gekoppeld. De Cisco staat niet in bridge modus dacht ik. Nu heb ik het volgende gedaan:

-Xbox one een vast ip gegeven.
-De poorten op de Netgear geforward + het ip van de xbox one in dmz gezet. http://support.xbox.com/n...work-ports-used-xbox-live

Het probleem: Op de cisco modem krijg ik de poorten niet geforward, krijg dan de volgende melding: Invalid IP Adres.

Wat doe ik fout? Ik heb er verder niet zoveel verstand van :X maar met de handleidingen op internet is het prima te doen, kan alleen geen oplossing vinden voor dit probleem.
Ik gok dat je bij Ziggo je internet betrekt? (gezien de EPC3925) indien je zelf klant bij Ziggo bent zou ik hem gewoon in bridge laten zetten en je Netgear de routerfunctie laten afhandelen.

Het zelfde geld als hier boven, het is niet aan te raden om een router achter een router te plaatsen, in jou geval (indien het je eigen modem is) is het een belletje van nog geen 2 minuten met Ziggo (mits de wachttijd kort is)

[ Voor 27% gewijzigd door Bullet NL op 14-09-2015 19:15 ]

• i-sk
  • Laatst online: 07-06-2025
Bedankt voor je reactie.

Ik heb echter al contact opgenomen met de netwerkbeheerder en die werkt totaal niet mee(20 minuten aan de telefoon gehangen). Hij weet precies wat het probleem
is en hoe het opgelost kan worden maar zijn reden is dat het netwerk dan onveiliger wordt en dat hij dan voor iedereen verzoekjes kan gaan oplossen, wat in mijn ogen complete onzin is maar dat terzijde.

Als er geen manier bestaat om de fritzbox te omzeilen dan denk ik dat ik contact opneem met de huisbaas om te kijken of hij hier iets mee kan. Het is namelijk erg vervelend als het internet op bepaalde apparaten voor de helft niet werkt.

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:57
Bullet NL schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:08:
[...]

Het is geen fraude, het is een loophole waar van MS zelf ook wel weet dat hij bestaat.
correctie: Fraude is een vorm van bedrog; de zaken worden anders voorgesteld dan ze zijn, door op papier of digitaal een onjuiste weergave te geven van de werkelijkheid. Men spreekt ook van oplichting, hoewel oplichting een breder begrip is: het kan ook op andere manieren geschieden.

Bron: Wikipedia https://nl.wikipedia.org/wiki/Fraude

Ander adres opgeven als dat waar is is dus fraude O-) :+ :Y)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:59
Ik gok dat je bij Ziggo je internet betrekt? (gezien de EPC3925) indien je zelf klant bij Ziggo bent zou ik hem gewoon in bridge laten zetten en je Netgear de routerfunctie laten afhandelen.

Het zelfde geld als hier boven, het is niet aan te raden om een router achter een router te plaatsen, in jou geval (indien het je eigen modem is) is het een belletje van nog geen 2 minuten met Ziggo (mits de wachttijd kort is)
Bedankt voor je reactie dit verwachtte ik al! Als ik morgen tijd heb zal ik eens even contact opnemen met Ziggo. In principe hoef ik niks aan de Netgear router meer te veranderen dan toch? Deze staat immers nu al ingesteld. (de wifi van de ziggo modem is reeds uitgeschakeld)

• PacinoAllstars
zoepersooi schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:38:
[...]

correctie: Fraude is een vorm van bedrog; de zaken worden anders voorgesteld dan ze zijn, door op papier of digitaal een onjuiste weergave te geven van de werkelijkheid. Men spreekt ook van oplichting, hoewel oplichting een breder begrip is: het kan ook op andere manieren geschieden.

Bron: Wikipedia https://nl.wikipedia.org/wiki/Fraude

Ander adres opgeven als dat waar is is dus fraude O-) :+ :Y)
ik heb me echte adres opgegeven, nu staat er alleen singapore als land op me factuur :D , het werkte wel.Ik had overigens geen optie om me land aan te geven, natuurlijk omdat ik al in de Singapore store zat...

Echte papieren rekeningen heb ik overigens nooit gehad van MS , ook niet op me NL adres.

Goede tip werkt perfect.

[ Voor 3% gewijzigd door PacinoAllstars op 14-09-2015 19:50 ]

• Royeboi
  • Laatst online: 21-12-2025
i-sk schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:26:
Bedankt voor je reactie.

Ik heb echter al contact opgenomen met de netwerkbeheerder en die werkt totaal niet mee(20 minuten aan de telefoon gehangen). Hij weet precies wat het probleem
is en hoe het opgelost kan worden maar zijn reden is dat het netwerk dan onveiliger wordt en dat hij dan voor iedereen verzoekjes kan gaan oplossen, wat in mijn ogen complete onzin is maar dat terzijde.

Als er geen manier bestaat om de fritzbox te omzeilen dan denk ik dat ik contact opneem met de huisbaas om te kijken of hij hier iets mee kan. Het is namelijk erg vervelend als het internet op bepaalde apparaten voor de helft niet werkt.
Het heeft verder alleen niet echt specifiek te maken met de Xbox, het is een algemeen netwerk probleem wat je hier beschrijft dus wel erg off-topic. Wil je toch verzoeken een topic te openen en daarin verder te gaan als je het probleem en het vervolg ervan nog ergens kwijt wilt.

Nu ik mijn Xbox niet meer in stand-by laat staan, maar volledig uitzet, merk ik wel dat het apparaat stukke sneller is. Echter schommelt de Netflix framerate nog wel erg. Ik ben al wat instellingen aan het aanpassen in mijn versterker om te zien of dit nog verschil uitmaakt (Game mode versus Film mode, scaler versus non-scaler). Al met al kan ik lastig zien of het nu aan Netflix ligt of aan een ander apparaat. Feit blijft wel dat ik met de PS4 altijd de juiste framerate heb, 50hz of 24hz afhankelijk van de film of serie die ik afspeel.

Ook meld Kinect soms mensen aan die er helemaal niet zijn. Als ik in een bepaalde hoek ga zitten van de camera (rechts op bed) dan meldt hij verschillende accounts aan (altijd maar één account) die er op dat moment helemaal niet is. Vrij vervelend, aangezien ik ook niet echt op die persoon lijk. één is van het andere geslacht, de ander heeft een donkere huidskleur en kroeshaar... De enige oplossing die ik daarvoor kan vinden is het account te verwijderen, maar dan ben je bij de volgende keer weer lang bezig om de XBL gegevens in te loggen. Niet echt een oplossing dus.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Pagina: 1 ... 48 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace