Verwijderd

Microsoft is de laatste tijd goed bezig met het customizen van de Xbox One. De zwarte doet mij denken aan een oude VHR decorder, met kleur lijkt het veel meer op een next gen console.
Afbeeldingslocatie: http://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/xlarge_wm_blw/public/postimages/2014/10/Xbox_One_Sunset_Overdrive_Special_Edition_white_console_power_light.jpg?itok=UdiU1VrH
Afbeeldingslocatie: http://image.noelshack.com/fichiers/2014/10/1394156413-limited-edition-titanfall-xbox-one-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.superadrianme.com/wp-content/uploads/2015/09/14093503/xbox1-690x400.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.superadrianme.com/wp-content/uploads/2015/09/14094140/20150909_155720_2-690x460.jpg

Verwijderd

Wat je beschrijft is een algemeen: ik lijk op teveel andere mensen probleem. Open ff je eigen topic anders. ;)

Heb je al eens op dat did not recognise me ding geklikt? Op meerdere plekken met meerdere kapsels? (Heeft bij mij gewerkt 1 keer mijn nette jongens kapsel die ik op mijn werk heb en 1 keer mijn verstrooide nerd look die ik thuis heb. Ook een keer met een zonder bril etc).

Oplossing twee: schakel inloggen met kinect uit en laat jouw profiel automatisch inloggen. Die keer dat die dame of donkere kerel langskomen moeten ze twee keer klikken en zijn ze er ook bij.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2015 21:19 ]

Verwijderd

Even off-topic welke actieve hdmi switch met afstandbediening is aan te raden als je hdmi poorten te kort komt op je hdtv. Ik ga mijn Xbox van mijn monitor naast mijn PS4 zetten en aansluiten op mijn hdtv, maar ik ben niet echt op de hoogte wat nu relatief goed is voor max €30,- euro.

En zo'n switch (digitaal) zorgt toch niet voor input lag of beeldkwaliteitsverlies?

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:13:
[...]

Wat je beschrijft is een algemeen: ik lijk op teveel andere mensen probleem. Open ff je eigen topic anders. ;)

Heb je al eens op dat did not recognise me ding geklikt? Op meerdere plekken met meerdere kapsels? (Heeft bij mij gewerkt 1 keer mijn nette jongens kapsel die ik op mijn werk heb en 1 keer mijn verstrooide nerd look die ik thuis heb. Ook een keer met een zonder bril etc).

Oplossing twee: schakel inloggen met kinect uit en laat jouw profiel automatisch inloggen. Die keer dat die dame of donkere kerel langskomen moeten ze twee keer klikken en zijn ze er ook bij.
Al gedaan, maar ik zie er altijd hetzelfde uit. Standaard jongen, 13-in-een-dozijn.

Over oplossing 2; ik log mezelf altijd automatisch in hier, hoef nooit een actie te verrichten. De anderen loggen dan in met Kinect. Maar dat moet ik dus uitzetten? Geen van de twee heeft een betaalmethode opgegeven, ze zitten dus niet benauwd om privacy-gevoelige informatie bij mij ofzo. Gewoon wat het makkelijkst is.

Baal wel dat dat Netflix-framerate issue niet gewoon is op te lossen of opgelost wordt door Mickeysoft. Is zonde dat ik die stofzuiger van een PS4 moet opstarten speciaal voor Netflix. Ach, wordt die ook nog eens ergens voor gebruikt. >:)
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:21:
Even off-topic welke actieve hdmi switch met afstandbediening is aan te raden als je hdmi poorten te kort komt op je hdtv. Ik ga mijn Xbox van mijn monitor naast mijn PS4 zetten en aansluiten op mijn hdtv, maar ik ben niet echt op de hoogte wat nu relatief goed is voor max €30,- euro.

En zo'n switch (digitaal) zorgt toch niet voor input lag of beeldkwaliteitsverlies?
Die ligt voor €4,99 in de Action bak, vandaag nog gezien.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-01 13:14
Arno90 schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:31:
[...]

thnx! gelijk gebruik van gemaakt.

Ik heb nog een andere vraag:

Mijn xbox geeft Nat-type: gemiddeld aan. Dit is verder geen probleem, werkt prima, maar zou dit graag naar open krijgen.

Nu heb thuis een Cisco EPC3925 (ziggo) hieraan heb ik een Netgear WNDR4500v2 gekoppeld. De Cisco staat niet in bridge modus dacht ik. Nu heb ik het volgende gedaan:

-Xbox one een vast ip gegeven.
-De poorten op de Netgear geforward + het ip van de xbox one in dmz gezet. http://support.xbox.com/n...work-ports-used-xbox-live

Het probleem: Op de cisco modem krijg ik de poorten niet geforward, krijg dan de volgende melding: Invalid IP Adres.

Wat doe ik fout? Ik heb er verder niet zoveel verstand van :X maar met de handleidingen op internet is het prima te doen, kan alleen geen oplossing vinden voor dit probleem.
Het beste is om de cisco router in bridge mode te zetten, maar je kan het ook oplossen door de poorten in je eigen router open te zetten voor het ip van je xbox, daarna zet je de poorten in de cisco open maar verwijs je naar het ip van je eigen router en niet naar je xbox, want die kan je cisco niet zien.

Zo heb ik het destijds ook opgelost, dus stel dat je cisco 10.0.0.1 als ip heeft en waarschijnlijk het ip 10.0.0.100 aan je eigen router geeft die dan dus forwarden in de cisco.

Verwijderd

Royeboi schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:45:
[...]

Al gedaan, maar ik zie er altijd hetzelfde uit. Standaard jongen, 13-in-een-dozijn.

Over oplossing 2; ik log mezelf altijd automatisch in hier, hoef nooit een actie te verrichten. De anderen loggen dan in met Kinect. Maar dat moet ik dus uitzetten? Geen van de twee heeft een betaalmethode opgegeven, ze zitten dus niet benauwd om privacy-gevoelige informatie bij mij ofzo. Gewoon wat het makkelijkst is.

Baal wel dat dat Netflix-framerate issue niet gewoon is op te lossen of opgelost wordt door Mickeysoft. Is zonde dat ik die stofzuiger van een PS4 moet opstarten speciaal voor Netflix. Ach, wordt die ook nog eens ergens voor gebruikt. >:)

[...]

Die ligt voor €4,99 in de Action bak, vandaag nog gezien.
Gaat niet om privacy toch? Maar erom dat jij wordt uitgelogd omdat zij te veel op jou lijken. (althans voor die camera die de CIA zou gebruiken zo nauwkeurig dat hij is, maar een beweging in D4 registreren ho maar. Oftewel de Kinect 2.0; een microfoon van 2 euro en een camera van 98 waarvan 1 onderdeel wel werkt en de ander niet echt veel meer doet dan een webcam van 4 euro.) Als het mijn Xbox was en zij incidenteel langskomen wist ik het wel. Als zij dagelijks bij jou gamen zou ik hum dwingen om op did not recognize te klikken. Of om handmatig in te loggen. Met een d-pad code gaat dat in seconden.

Als je inloggen met kinect uitzet gaat kinect natuurlijk nooit meer jouw vrienden inloggen terwijl jij gamet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2015 23:43 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:59

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:38:
Microsoft is de laatste tijd goed bezig met het customizen van de Xbox One. De zwarte doet mij denken aan een oude VHR decorder, met kleur lijkt het veel meer op een next gen console.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zowel wit als zwart zijn beide geen kleur, de laatste twee afbeeldingen zijn niet te zien.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

Famous schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 00:37:
[...]

Zowel wit als zwart zijn beide geen kleur, de laatste twee afbeeldingen zijn niet te zien.
Wetenschappelijk gezien niet maar in de volksmond wel degelijk. Overigens hebben deze consoles wel degelijk andere kleuren, waardoor de argumentatie gewoon klopt. Wil je de andere consoles zien kopieer dan de URL. Blijkbaar werkt de img code niet voor deze afbeeldingen.

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:09
AversusZ schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:54:
[...]

Let wel dat je de digitale gift card variant neemt! Niet een fysiek exemplaar waardoor het wellicht 4-5 dagen kan duren. Anders krijgt inderdaad een willekeurig hotel in Singapore (of welk adres je hebt gekozen) post ;) Ik kreeg zelf de codes meteen nadat ik had afgerekend.
Dat was idd de fout, zag het gelukkig op tijd ;)

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-01 19:08
Vorige week Beatbuddy aangeschaft omdat ik nog ergens wat $ had staan waar ik niets mee deed... Gister voor het eerst opgestart... Wat een heerlijke relaxte game zeg!! leuke beatjes en sounds, ook zijn veel van je bewegingen voorzien van een sound! Volgens mij is het niet een heel lang spelletje maar vermaak me er tot nu toe goed mee tussen al het snelle geweld door :D

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-01 18:34
Famous schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 00:37:
[...]

:')

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 17:43

nexhil

BAM!

Vanochtend toch nog maar even Ryse aangeschaft voor net geen 13 euro bij cdkeys.com:
http://www.cdkeys.com/xbo...ryse-son-of-rome-xbox-one

Geen gedeelde account, gewoon een echte key.
Wel bijzonder dat GTA V dan weer 90+ euro is :D

[ Voor 11% gewijzigd door nexhil op 15-09-2015 09:17 ]

• wtfman86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:27
nexhil schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:15:
Vanochtend toch nog maar even Ryse aangeschaft voor net geen 13 euro bij cdkeys.com:
http://www.cdkeys.com/xbo...ryse-son-of-rome-xbox-one

Geen gedeelde account, gewoon een echte key.
Wel bijzonder dat GTA V dan weer 90+ euro is :D
Paar dagen terug ook gekocht maar voor +- 8 EUR :)

http://nl.pepper.com/aanb...-voor-eur775-cdkeys-11653

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ryse is in mijn ogen echt een beetje ondergewaardeerd, ja de gameplay leunt wat te veel op het maken van combo's, maar grafisch is het echt super mooi en bij de launch echt het mooiste wat er te zien was. Daarnaast was de multiplayer ook best wel leuk, alhoewel ik niet weet of dat nu nog gespeeld wordt. Voor het geld in elk geval echt een koopje!
Toch grappig dat het vechtsysteem bij Batman en Mad Max geroemd word en bij Ryse hier enorm negatief over gedaan word, terwijl deze nagenoeg hetzelfde is :+
Heb destijds enorm veel plezier gehad van Ryse, ook nog best pittig op Legendary.

Is toevallig nog ergens de DLC hiervan voor een zacht prijsje te vinden ?

[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 15-09-2015 09:53 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:36
Pandanl schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:52:
[...]

Het beste is om de cisco router in bridge mode te zetten, maar je kan het ook oplossen door de poorten in je eigen router open te zetten voor het ip van je xbox, daarna zet je de poorten in de cisco open maar verwijs je naar het ip van je eigen router en niet naar je xbox, want die kan je cisco niet zien.

Zo heb ik het destijds ook opgelost, dus stel dat je cisco 10.0.0.1 als ip heeft en waarschijnlijk het ip 10.0.0.100 aan je eigen router geeft die dan dus forwarden in de cisco.
Dat ga ik eens proberen! Dus even bij de Cisco kijken welk ip de netgear krijgt en die poorten dan forwarden! Ga het vandaag proberen, anders kan de Cisco altijd nog in bridge.
justifire schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:51:
Toch grappig dat het vechtsysteem bij Batman en Mad Max geroemd word en bij Ryse hier enorm negatief over gedaan word, terwijl deze nagenoeg hetzelfde is :+
Heb destijds enorm veel plezier gehad van Ryse, ook nog best pittig op Legendary.
Niet helemaal mee eens. De manier waarop je moet vechten is toch echt wel anders (enige wat er is, is dat je ook moet blocken, maar je doet bv geen counter). Verder was de movement niet top en de knoppen om te vechten toch echt te beperkt. Of het feit dat je eigenlijk amper invloed had op de fatalities (je wordt geacht te klikken, maar je enemy gaat altijd dood). Tel daarbij dat een Batman game veel meer afwisseling heeft en Ryse een lineaire button basher is, en het valt gewoon op hoe saai de game kan zijn. Ik heb de game in ieder geval alleen 1x uitgespeeld en daarna eigenlijk niet meer aangeraakt. Vooral ook omdat ik het vechten zelf gewoon totaal niet boeiend vond.

Voor een zacht prijsje is de game wel de moeite waard, maar die had nooit als full-price in de winkel moeten liggen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Gisteren nog half uurtje met MS support US aan de telefoon gezeten, nieuwe console is onderweg :) Blijkbaar zit er een probleem in consoles/controllers die preview hebben, maar daarna 'vers' opnieuw starten zonder preview (je moet je nieuwe XBO weer opnieuw aanmelden). Of dat van toepassing was op mijn console wist ze niet zeker, zeker omdat m'n stuur ook niet meer werkte, maar we houden contact tot mijn nieuwe er is en alles naar behoren werkt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Roko
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:21:

Ik had laatst een Marmitek Connect 350 gehaald bij de Mediamarkt (5 in - 1 uit). Daarop zit een XBO, PS3, WiiU. Het schakelt automatisch om naar de input die je aanzet en het beeld is zonder verlies.

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-01 21:42
Net een xbox one + fifa 16 extra gehaald, klopt het dat er geen headset bij zit ?

ik weet het al. nee dus.

[ Voor 17% gewijzigd door rejer op 15-09-2015 12:12 ]

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-01 19:08
rejer schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:04:
Net een xbox one + fifa 16 extra gehaald, klopt het dat er geen headset bij zit ?

ik weet het al. nee dus.
Geen standaard mono headsetje voor voice only?

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-01 21:42
mfreriks schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:14:
[...]

Geen standaard mono headsetje voor voice only?
Helaas niet.

Verwijderd

http://majornelson.com/20...-sale-20/?linkId=17037456

Deals with gold voor deze week. Trials is wel een prima deal wat mij betreft. GTAV een keer zonder nepkorting is bijzonder!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-12-2025
Voor mensen die nog Forza Horizon 2 spelen. voeg me toe en nodig me uit als je een NL club hebt: Notorious JOS

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
Joshua... schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:00:
Voor mensen die nog Forza Horizon 2 spelen. voeg me toe en nodig me uit als je een NL club hebt: Notorious JOS
Waarom niet NotoriJos? :Y)

• Joshua...
haha daar kom je nu mee. wel een goeie!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-01 23:53
Joshua... schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:00:
Is er niet een Tweakers-club? Zoek ook nog iets om bij aan te haken namelijk :D

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:43
Je hebt de [GoT Live] club in Forza horizon 2 ;)

• Joshua...
NL-RaVeR schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:19:
Je hebt de [GoT Live] club in Forza horizon 2 ;)
Is die club actief en met genoeg rijders? :*)

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:08:
[...]

Het is geen fraude, het is een loophole waar van MS zelf ook wel weet dat hij bestaat.
MS raad het je zelfs aan bij het kopen van bijv bundels uit Duitsland die nog niet beschikbaar zijn in NL... Zelf meegemaakt hahaha
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:33:
[...]

MS raad het je zelfs aan bij het kopen van bijv bundels uit Duitsland die nog niet beschikbaar zijn in NL... Zelf meegemaakt hahaha
Groot verschil daar, dat is allemaal EU en Euro :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:43
Joshua... schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:15:
[...]
Is die club actief en met genoeg rijders? :*)
Weet het niet precies, maar ik gok zo'n 50 actieve spelers en 300+ in totaal in de club...
Ik speel zelf pas sinds kort. Heb mijn Xbox one pas een maand geleden gekocht.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:54

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:44:
[...]

Groot verschil daar, dat is allemaal EU en Euro :P
Klopt, maar in theorie zou je natuurlijk in Rusland op vakantie kunnen zijn en daar een game kunnen kopen. Gelukkig voor ons kun je ook gewoon online in een Russische Xbox Store een game kopen. De gift cards kun je gewoon legaal kopen bij Offgamers of Livecodes en afrekenen met je NL bankpas via iDeal of NL CC...dus van Fraude kan geen sprake zijn.

Daarbij zijn de games gewoon legaal en betaal je de Russische games gewoon met Russische Gift cards....dus wat Microsoft betreft is er niets aan de hand....
TheVMaster schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:50:
[...]

Klopt, maar in theorie zou je natuurlijk in Rusland op vakantie kunnen zijn en daar een game kunnen kopen. Gelukkig voor ons kun je ook gewoon online in een Russische Xbox Store een game kopen. De gift cards kun je gewoon legaal kopen bij Offgamers of Livecodes en afrekenen met je NL bankpas via iDeal of NL CC...dus van Fraude kan geen sprake zijn.

Daarbij zijn de games gewoon legaal en betaal je de Russische games gewoon met Russische Gift cards....dus wat Microsoft betreft is er niets aan de hand....
Dit dus...

Microsoft heeft er veel mee belang bij dat er games worden verkocht, dan de manier hoe ze worden gekocht. Liever ergens op de wereld een Xbox spel, dan in Nederland een PS4 spel ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

• Royeboi
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:31:
http://majornelson.com/20...-sale-20/?linkId=17037456

Deals with gold voor deze week. Trials is wel een prima deal wat mij betreft. GTAV een keer zonder nepkorting is bijzonder!
Sorry? Geen nepkorting? GTA5 van €69,99(!!@@) afprijzen naar €55,99 is géén nepkorting? Die game ligt al tijden voor dat bedrag bij de retailers. Ook Elder Scrolls is een tijdje met €35,- een tientje goedkoper geweest dan nu in de store. Kortom, weer een weekje met flutaanbiedingen. Of was je nou sarcastisch? :P

SW Battlefront nu voor €49,99 bij Wehkamp. Dit brengt me wel aan het twijfelen. Helaas werkt de code ZININ niet meer, en ben ik geen fan meer van pre-orders sinds Watch Dogs/Unity en EA games.

[ Voor 4% gewijzigd door Royeboi op 15-09-2015 16:01 ]

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:59

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

giantgiantus schreef op maandag 14 september 2015 @ 07:40:
Momenteel kan je in de ms store SG gift cards kopen met 20% korting. Voor 125€ heb ik net GoW, Halo 5, Forza 6 en MGS gekocht.
Bedankt voor de tip, GTA5, Forza 6 en Pro Evolution Soccer 2016 voor 110,64 (omrekenkoers paypal)
Ik kan weer een tijdje vooruit :D
Royeboi schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:00:
[...]

Sorry? Geen nepkorting? GTA5 van €69,99(!!@@) afprijzen naar €55,99 is géén nepkorting? Die game ligt al tijden voor dat bedrag bij de retailers. Ook Elder Scrolls is een tijdje met €35,- een tientje goedkoper geweest dan nu in de store. Kortom, weer een weekje met flutaanbiedingen. Of was je nou sarcastisch? :P

SW Battlefront nu voor €49,99 bij Wehkamp. Dit brengt me wel aan het twijfelen. Helaas werkt de code ZININ niet meer, en ben ik geen fan meer van pre-orders sinds Watch Dogs/Unity en EA games.
In de SG store koop je nu de giftcards met 20% en betaal je dus effectief 33,71€ voor GTA5 :P

[ Voor 53% gewijzigd door Tomba op 15-09-2015 16:03 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Royeboi
Tomba schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:00:
[...]

Bedankt voor de tip, GTA5, Forza 6 en Pro Evolution Soccer 2016 voor 110,64 (omrekenkoers paypal)
Ik kan weer een tijdje vooruit :D

[...]

In de SG store koop je nu de giftcards met 20% en betaal je dus effectief 33,71€ voor GTA5 :P
Ik zag het ja, ben al aan het berekenen hoeveel giftcards ik wil hebben. Maar die deals van MS zelf (NL prijze) zuigen natuurlijk gewoon, dat zijn geen aanbiedingen. De prijs van 69,99 als basisprijs instellen is sowieso al absurd. Er is niemand (hoop ik) die dat bedrag er voor neerlegt.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:59

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Royeboi schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:07:
[...]

Ik zag het ja, ben al aan het berekenen hoeveel giftcards ik wil hebben. Maar die deals van MS zelf (NL prijze) zuigen natuurlijk gewoon, dat zijn geen aanbiedingen. De prijs van 69,99 als basisprijs instellen is sowieso al absurd. Er is niemand (hoop ik) die dat bedrag er voor neerlegt.
Tsja, ze willen voorlopig natuurlijk niet te hard concurreren met de fysieke verkooppunten qua prijs. Persoonljk heb ik er wel wat extra geld voor over om niet van disk te hoeven wisselen al heb ik nog geen enkele full price gekocht ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:00
[...]

Nette prijs. Al zal ik voor de download versie gaan. Er komt een open beta van het spel. Dus kun je het eerst proberen.

Verwijderd

[...]

Adem in. Adem uit. ;)

In de weken hiervoor was hij fullprice met ingame cash er "gratis" bij. Daar doelde ik op.

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-01 12:31
Waar is die 20% korting op ms gift cards dan, ik zie nog steeds gewoon $50 staan
jarsiv schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:32:
Waar is die 20% korting op ms gift cards dan, ik zie nog steeds gewoon $50 staan
Anders lees je even een aantal posts terug ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-01 12:31
6 pagina's terug, en het is de signapore microsoft site. En die heb ik niet

Verwijderd

jarsiv schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:04:
6 pagina's terug, en het is de signapore microsoft site. En die heb ik niet
Staat op Internet hoor. Die heeft iedereen. Voor een uitleg hoe het werkt check thevmaster zijn signature.

Er zijn mensen die hier regelmatig komen die het iets leuker vinden als er niet op elke pagina dezelfde, zoekbare, vraag wordt beantwoord. Vandaar die reacties. ;)

Verwijderd

Dit is zo clean.
Afbeeldingslocatie: https://xboxmajornelson.files.wordpress.com/2015/09/lunar-white-controller.png?w=550&h=365

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:23

BM

Admin Softe Goederen
Clean ja, maar brrrr, wat een lelijk ding :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Mee_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 13:28
Ik weet dat het al talloze keren gevraagd is, maar ik vraag het toch nóg eens om zeker te zijn (sorry). Ik wil Forza Horizon 2 zo goedkoop mogelijk kopen. Ik kan daarvoor inloggen op Xbox.com, land op russisch zetten en zo maar +/- €30 (2200 roebel) betalen ipv de "normale" Nederlandse €60? (via Visa?) Mijn Xbox One mag gewoon op NL of UK blijven staan en het spel komt er gewoon in het engels op?

Alvast bedankt :).

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
Wanneer die triggers nu niet goud waren dan vond ik hem best smoelen... maar nu brrrr inderdaad...

• Mee_
Tip voor (vooral Belgische) Tweakers die op zoek zijn naar een goedkope Xbox One: In de Carrefour momenteel €299 voor een Xbox One + Fifa 16: http://hyper.carrefour.eu...rije-tijd-%26-informatica

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:59
Mee_ schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:25:
Ik weet dat het al talloze keren gevraagd is, maar ik vraag het toch nóg eens om zeker te zijn (sorry). Ik wil Forza Horizon 2 zo goedkoop mogelijk kopen. Ik kan daarvoor inloggen op Xbox.com, land op russisch zetten en zo maar +/- €30 (2200 roebel) betalen ipv de "normale" Nederlandse €60? (via Visa?) Mijn Xbox One mag gewoon op NL of UK blijven staan en het spel komt er gewoon in het engels op?

Alvast bedankt :).
Jip,ik koop altijd in de Russische store en alles in het engels en staat gewoon op NL.
Mijn CC heeft wel een Russisch factuuradres.

[ Voor 3% gewijzigd door maurieske72 op 16-09-2015 16:05 ]

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:44

Winkiller

De Mopperpot

Even iets anders, ik wordt regelmatig toegevoegd door vreemden en als ik kijk wie dat is of wat hij of zij het laatst gespeeld heeft is al die info totaal leeg, wat zijn dat voor figuren <=> mogelijke spammers ?
Winkiller schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:49:
Even iets anders, ik wordt regelmatig toegevoegd door vreemden en als ik kijk wie dat is of wat hij of zij het laatst gespeeld heeft is al die info totaal leeg, wat zijn dat voor figuren <=> mogelijke spammers ?
Zelfde heb ik al paar dagen, maar lijkt op die Xbox app van Win10, al had dacht ik friends dit nu ook, dat zijn 'suggested friends'. Soms zitten er kale profielen tussen (net begonnen?), maar ook soms met factor 10 hogere gamescore als ik. Van eentje kreeg ik nog wel eens een invite om Destiny of D3 te spelen, handig voor mensen als ze weinig vriendjes hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 16-09-2015 16:52 ]

Verwijderd

Ja dat had ik ook vandaag toevallig,die gast die mij toevoegde als vriend had in een paar minuten misschien wel 200 vrienden toegevoegd maar je ziet dat die niks gespeeld heeft,vreemd.

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:44

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:03:
[...]

Ja dat had ik ook vandaag toevallig,die gast die mij toevoegde als vriend had in een paar minuten misschien wel 200 vrienden toegevoegd maar je ziet dat die niks gespeeld heeft,vreemd.
Gelukkig ben ik niet de enigste, ik blokkeer die gasten maar, ik vertrouw het niet.

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:59
Winkiller schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:13:
[...]

Gelukkig ben ik niet de enigste, ik blokkeer die gasten maar, ik vertrouw het niet.
Ik vertrouw het ook niet.

Verwijderd

Ik krijg veel spam (zeker 2x per dag) via messages. Steeds over smartwatches. Het begon toen ik net een smartwatch had. Best vreemd. Zal wel komen omdat een van mijn google emails ook mijn ms account is. Iets met data verkoop/jatten ergens gok ik.

Ook steeds van blanco accounts met 0gs. Ze willen nooit in mijn party. :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2015 18:25 ]

• Mee_
Net mijn Xbox One voor de eerste keer opgezet -> uiteraard meteen een update downloaden. Een update van amper +/- 268 MB. Hij doet ongeveer 1% per minuut... aaaargh!
Ik hou mijn hart al vast als hij straks de 39 GB voor Forza Horizon 2 moet downloaden...

Wired btw, en het internet is zeker snel genoeg.

[ Voor 30% gewijzigd door Mee_ op 16-09-2015 18:30 ]

Verwijderd

Vanochtend Tomb Raider gratis voor de Xbox One gedownload en
dat ging netjes een stabiele 60Mbit/s via WIFI AC.
Ook al paar dagen last van.
Vreemde namen ook meestal met nummers tussendoor (random generated waarschijnlijk)
Geen gamerscore, geen history etc.
Eerst hoor je even niets en dan een of twee dagen later krijg je weer zo'n bericht van "Check this m8 ! Giveaway smartwatches every hour !!"
Blokkeren maar weer :O

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:22

Mikayu

.srt

Geen last van, maar heb ook nooit ergens openbaar mijn tag geplakt

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-01 14:11
PacinoAllstars schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:11:
[...]

maar als je speelt moet je dan je regio settings van je xbox op brasil zetten? graag details.

[...]

zittem hier nog haken en ogen aan ? kan ik hiervoor me huidige live id gebruiken die is volgens mij op nl ingesteld?
-Go to https://www.microsoftstore.com
-Change region to Singapore (bottom left corner). Look for the Asia column
-Buy your gift cards http://www.microsoftstore...cards/categoryID.67816300
-Go to checkout
-Create your Singapore profile, search for an address, etc. on Google (take a hotel)
-Enter your credit card details and proceed to pay or use Paypal.
-Digital code is immediatly shown and also mailed to your email-inbox
-Go to https://store.xbox.com
-Repeat region selection
-Login to your XBOX account and redeem the code
-You now have Singapore Dollar in your account
-Buy game via webshop on https://store.xbox.com

Via deze weg heb ik 120 Singapore Dollar gekocht! Daarnaast heb ik ook nog 20% discount gekregen uiteindelijk heb ik maar 96 Singapore Dollar betaald omgerekend was dat rond 60 euro! Ik heb Paypal gebruikt zonder problemen.
Mee_ schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:27:
Net mijn Xbox One voor de eerste keer opgezet -> uiteraard meteen een update downloaden. Een update van amper +/- 268 MB. Hij doet ongeveer 1% per minuut... aaaargh!
Ik hou mijn hart al vast als hij straks de 39 GB voor Forza Horizon 2 moet downloaden...

Wired btw, en het internet is zeker snel genoeg.
Wen er maar aan; firmware updates die, voorlopig, steeds rond de 275MB zitten, zijn soms trager met downloaden en installeren dan sommige gekochte games van 6GB ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Soms gaat het inderdaad heel erg snel en soms tergent langzaam. (Provider Caiway) .

• Mee_
Hij is er door, nu Horizon aan het downloaden. Fluctueert tussen de 2 (!) en de 40 mbit/s (van de 65 max). Jammer genoeg veel meer 2 dan 40. Zal vandaag dus niet meer lukken.
Mee_ schreef op woensdag 16 september 2015 @ 20:08:
Hij is er door, nu Horizon aan het downloaden. Fluctueert tussen de 2 (!) en de 40 mbit/s (van de 65 max). Jammer genoeg veel meer 2 dan 40. Zal vandaag dus niet meer lukken.
Je zal ongetwijfeld alle 100% van de standaard-troubleshooting al hebben doorlopen? Een One is namelijk, over het algemeen, niet echt plug & play. Op de site van Microsoft staan tientallen FAQ's om je netwerk & One samen te laten werken.

• Mee_
Ik zou niet weten wat ik meer kan doen, en de connectietests die hij doet zijn ook allemaal succesvol (met een gemeten max snelheid van 60 Mbit/s).

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mee_ schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:31:
Tip voor (vooral Belgische) Tweakers die op zoek zijn naar een goedkope Xbox One: In de Carrefour momenteel €299 voor een Xbox One + Fifa 16: http://hyper.carrefour.eu...rije-tijd-%26-informatica
Kan je beter deze halen, als je niet direct een tweede controller nodig hebt....

[ Voor 7% gewijzigd door harrytasker op 16-09-2015 21:30 ]

• Famous

Famous

R 400+

harrytasker schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:28:
[...]

Kan je beter deze halen, als je niet direct een tweede controller nodig hebt....
Ziet er niet naar uit dat je die ook in NL o.i.d. kan halen :/

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:19
Sky2k schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:48:
[...]

Via deze weg heb ik 120 Singapore Dollar gekocht! Daarnaast heb ik ook nog 20% discount gekregen uiteindelijk heb ik maar 96 Singapore Dollar betaald omgerekend was dat rond 60 euro! Ik heb Paypal gebruikt zonder problemen.
+1

Iets meer dan 63 euro bestaald via Paypal voor 120 SGD. Mooie prijs voor Forza 6 Ultimate als je bedenkt dat hij in de NL store bijna 110 euro kost 8)7

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01-2025
Dit vind ik toch wel een mooie aanbieding, zou die ook nog in NL komen bij de mediamarkt de komende weken? Het kriebelt wel om een XBO te gaan halen.

• Famous

Famous

R 400+

Terrestrial schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:39:
[...]

Dit vind ik toch wel een mooie aanbieding, zou die ook nog in NL komen bij de mediamarkt de komende weken? Het kriebelt wel om een XBO te gaan halen.
Je kan hem toch gewoon daar bestellen :9

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-01 23:07
Mee_ schreef op woensdag 16 september 2015 @ 20:36:
Ik zou niet weten wat ik meer kan doen, en de connectietests die hij doet zijn ook allemaal succesvol (met een gemeten max snelheid van 60 Mbit/s).
Snelheid is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Bij mij helpt het om de primaire DNS te wijzigen naar 8.8.8.8. En de secundaire naar 8.8.4.4. Daarna MAC adres wissen en reboot. In plaats van om de vijf minuten komt er dan om de vijf seconden een procentje bij met downloaden :P Nadeel is wel dat streamen naar de xbox app dan niet meer werkt (bij mij), mocht je dat gebruiken.

Ik heb de Xbox pas sinds gisteren, maar wat ik ook een nadeel vind is die extreem huge PSU. Deze is nog irritanter dan die van de 360, met die fan erin! Tijdens het gamen niet erg, maar als je je Xbox op standby modus laat staan blaast-ie gewoon door... Op energiebesparings modus dan maar.

Verder nog volop aan het exploren, maar vermaak me goed met de games en da's toch waarvoor je zo'n ding koopt ;)

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-01 22:22
Sinds vandaag ook de gelukkige bezitter van een Xbox One.
Net de (tergend langzame :Z ) update er op gezet en FIFA 16, Tomb Raider en nog wat andere dingen in de downloadwachtrij gestopt. Morgenavond maar eens even mee spelen. Hopelijk is alles dan klaar.
Gaat in stand-by modus gewoon door met downloaden toch?

[ Voor 0% gewijzigd door Fryskmantsje op 16-09-2015 23:20 . Reden: Typo ]

Specs

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:50
Ja. Vaak wel. Alhoewel dat ook niet altijd gegarandeerd is.

[ Voor 63% gewijzigd door Boinkie op 16-09-2015 23:26 ]

• Decennia
  • Laatst online: 11-01 18:16

Decennia

VECTORHEAD

Tha-PC-Legend schreef op woensdag 16 september 2015 @ 23:13:
[...]

Ik heb de Xbox pas sinds gisteren, maar wat ik ook een nadeel vind is die extreem huge PSU. Deze is nog irritanter dan die van de 360, met die fan erin! Tijdens het gamen niet erg, maar als je je Xbox op standby modus laat staan blaast-ie gewoon door... Op energiebesparings modus dan maar.

Verder nog volop aan het exploren, maar vermaak me goed met de games en da's toch waarvoor je zo'n ding koopt ;)
Dat hij doorblaast heb ik dus serieus nooit. Alleen als hij duidelijk een update aan t installeren is of een game aan t downloaden is hoor je hem bij mij een beetje blazen en hoor je de HDD. Ook nu, terwijl hij op standby staat en MGS aan staat op het homescreen, hoor ik hem niet.

Gegroet!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Nog meer mensen die sinds enkele dagen plots een crush hebben op Lara Croft? :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Hier de eerste release-notes voor de Xbox One Experience met de nieuwe kernel.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Iets zegt me dat ik hier nog even niet aan mee ga doen; wat een lijst met zaken en aangezien ik voornamelijk FM6 speel, heb ik even geen zin in een paars/blauw scherm.

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 17-09-2015 06:35 ]

Verwijderd

Ik heb net ook een Xbox Live bericht gehad over deelname voor de New Xbox One Experience.

Ik heb me via de Preview App enrolled.
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 06:57:
Ik heb net ook een Xbox Live bericht gehad over deelname voor de New Xbox One Experience.

Ik heb me via de Preview App enrolled.
Jij gaat dus wel voor de nieuwe Experience meedoen? Hopelijk zit je in Wave 1; hoe eerder je je aanmeldt, hoe sneller je de update gaat krijgen.

Verwijderd

Ik ga meedoen ja, games speel ik toch op mijn PS4.

De X1 is een soort test console voor me.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:23

BM

Admin Softe Goederen
MAX3400 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 07:00:
[...]
hoe eerder je je aanmeldt, hoe sneller je de update gaat krijgen.
Uhm, nee... Previews worden in 1e instantie verspreid onder de meest actieve preview members. Daarna word de cirkel steeds groter gemaakt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Klopt en het kan nog weken duren voordat je geselecteerd gaat worden.

• nexhil

nexhil

BAM!

DeMoN schreef op donderdag 17 september 2015 @ 00:21:
Nog meer mensen die sinds enkele dagen plots een crush hebben op Lara Croft? :P
Ik heb gisteren de eerste 10 minuten van de game meegemaakt.
Ik moet zeggen dat deze game er erg goed uitziet tot nu toe!
BM schreef op donderdag 17 september 2015 @ 07:42:
[...]

Uhm, nee... Previews worden in 1e instantie verspreid onder de meest actieve preview members. Daarna word de cirkel steeds groter gemaakt.
Dit inderdaad, vanochtend ook meteen aangemeld, maar krijg hopelijk binnenkort toch weer nieuwe console, kan ik weer in de rij aansluiten.

Ben dat hele snap gebeuren nu echt zat, gisteren in FIFA party trachten te joinen en iemand inviten, dat lukt zelfs niet in de 40 seconde rust :/

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:47:
[...]

Dit inderdaad, vanochtend ook meteen aangemeld, maar krijg hopelijk binnenkort toch weer nieuwe console, kan ik weer in de rij aansluiten.

Ben dat hele snap gebeuren nu echt zat, gisteren in FIFA party trachten te joinen en iemand inviten, dat lukt zelfs niet in de 40 seconde rust :/
Ook niet via voice? Xbox snap party, invite player X. Nog handiger is roepen, xbox snap party, 3 tellen, invite party to game. Gaat bij mij stukken rapper dan met de guide knop. Super brak dat dat zo is overigens!
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:00:
Ook niet via voice? Xbox snap party, invite player X. Nog handiger is roepen, xbox snap party, 3 tellen, invite party to game. Gaat bij mij stukken rapper dan met de guide knop. Super brak dat dat zo is overigens!
Nee, mijn huidige console heb ik niets aangesloten, alleen dat lukt het met bedraad controller nog een tijdje te kunnen spelen (en op cruciale momenten alsnog verbinding verliezen). Maar ging mij om inviten van een friend in de party, binnen FIFA werkt het zo bijzonder traag, maar ook je friendslist gaat rustig 2x reloaden, scroll je naar beneden, bijna op de naam, refreshed die lijst, begin je weer bovenaan.

En zijn aantal namen die niet echt zijn uit te spreken, dus via voice had dat ook niet gegaan (II 12 II vage naam)

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 17-09-2015 10:16 ]

De Xbox One Preview invites zijn verzonden (al lijkt het erop dat het nog alleen de opt-in is en niet de uitrol zelf). In ieder geval wel een prima systeem. Het is alleen jammer dat er ongelofelijk veel bugs en belemmeringen zitten, waardoor ik de eerste uitrol nog niet mee ga doen.

De bugs:
http://www.windowscentral...ox-one-experience-preview

Als je de lijst bekijkt, dan valt me wel op hoe blocking sommige issues kunnen zijn of hoe minder de ervaring erbij wordt (geen autodownloads van nieuwe content bv). Dat sommige games en apps niet werken is bijvoorbeeld al wel irritant (al zit er voor mij weinig tussen wat ik nodig heb).

Overigens kun je wel weer opt-out bij de win10 dash, maar dan krijgt je console wel een factory-reset en ben je dus alle lokale content kwijt (of je moet games en content op een externe schijf hebben staan). Daar heb ik nog even geen zin in, dus ik sla de eerste release nog even over.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12-2025
Tha-PC-Legend schreef op woensdag 16 september 2015 @ 23:13:
[...]

Snelheid is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Bij mij helpt het om de primaire DNS te wijzigen naar 8.8.8.8. En de secundaire naar 8.8.4.4. Daarna MAC adres wissen en reboot. In plaats van om de vijf minuten komt er dan om de vijf seconden een procentje bij met downloaden :P Nadeel is wel dat streamen naar de xbox app dan niet meer werkt (bij mij), mocht je dat gebruiken.

Doe als secundaire DNS ipv 8.8.4.4 even je router.. dan zou t game streamen weer moeten werken.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Hopelijk maakt The New Xbox Experience het streamen naar Twitch fijner. Zo'n gigantische witte balk rechts van je scherm terwijl je in de avond een nachtmissie aan t spelen bent in MGS5 is niet heel fijn. :\

Gegroet!

Ook aangemeld voor The New Experience.
Zie wel behoorlijk wat mogelijke problemen met games die ik speel maar Microsoft kennende zullen deze waarschijnlijk redelijk snel verholpen worden.
Immers word de uitgever ook niet blij als een spel niet goed functioneert.
Zo te zien zijn de meeste problemen te verhelpen met een hard reset, dus qua ervaring veranderd er niet veel :+
Decennia schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:53:
Hopelijk maakt The New Xbox Experience het streamen naar Twitch fijner. Zo'n gigantische witte balk rechts van je scherm terwijl je in de avond een nachtmissie aan t spelen bent in MGS5 is niet heel fijn. :\
:? Unsnap :?

[ Voor 34% gewijzigd door justifire op 17-09-2015 11:21 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:06
LOL inderdaad. De Twitch app heeft helemaal niet in beeld te staan. Alleen de balk Broadcasting blijft in beeld staan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

justifire schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:19:
Ook aangemeld voor The New Experience.
Zie wel behoorlijk wat mogelijke problemen met games die ik speel maar Microsoft kennende zullen deze waarschijnlijk redelijk snel verholpen worden.
Immers word de uitgever ook niet blij als een spel niet goed functioneert.
Zo te zien zijn de meeste problemen te verhelpen met een hard reset, dus qua ervaring veranderd er niet veel :+

[...]

:? Unsnap :?
Haha nog niet geprobeert. Kan je Twitch unsnappen dat hij blijft door streamen? 8)7 Wat een sukkel ben ik haha

Gegroet!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:06
Martinspire schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:27:
De Xbox One Preview invites zijn verzonden (al lijkt het erop dat het nog alleen de opt-in is en niet de uitrol zelf). In ieder geval wel een prima systeem. Het is alleen jammer dat er ongelofelijk veel bugs en belemmeringen zitten, waardoor ik de eerste uitrol nog niet mee ga doen.

De bugs:
http://www.windowscentral...ox-one-experience-preview

Als je de lijst bekijkt, dan valt me wel op hoe blocking sommige issues kunnen zijn of hoe minder de ervaring erbij wordt (geen autodownloads van nieuwe content bv). Dat sommige games en apps niet werken is bijvoorbeeld al wel irritant (al zit er voor mij weinig tussen wat ik nodig heb).

Overigens kun je wel weer opt-out bij de win10 dash, maar dan krijgt je console wel een factory-reset en ben je dus alle lokale content kwijt (of je moet games en content op een externe schijf hebben staan). Daar heb ik nog even geen zin in, dus ik sla de eerste release nog even over.
Van alle bugs is er geen één die voor mij hinder zal opleveren.. dus laat maar komen! Benieuwd in welke wave ik zal zitten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Decennia schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:32:
[...]

Haha nog niet geprobeert. Kan je Twitch unsnappen dat hij blijft door streamen? 8)7 Wat een sukkel ben ik haha
Haha ja dat kan gelukkig gewoon :P
Enkel kan je dan de chat niet meer volgen maar ja wie gaat er nou zitten lezen tijdens het gamen ?

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

justifire schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:35:
[...]

Haha ja dat kan gelukkig gewoon :P
Enkel kan je dan de chat niet meer volgen maar ja wie gaat er nou zitten lezen tijdens het gamen ?
Pffff... en ik eergisteren in de nacht half blind een missie lopen spelen haha. Thanks! :9

Gegroet!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-01 13:21
Gisteren eens getest, nou ja eigenlijk ondervonden dat GameKings.tv de videos niet afspeelt in Internet Explorer op de One.
Weet iemand of dit wel werkt in de preview versie? Op de PS4 gaat dat prima.

• nexhil

nexhil

BAM!

Ik twijfel nog een beetje met de de 10 preview...
Ik ben niet de enige die gebruikt maakt van de ONE bij ons thuis. Denk dat ik hem oversla dit keer.

Maar goed ergens kriebelt mijn tweaker hart toch wel .... :D
nexhil schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:14:
Ik twijfel nog een beetje met de de 10 preview...
Ik ben niet de enige die gebruikt maakt van de ONE bij ons thuis. Denk dat ik hem oversla dit keer.

Maar goed ergens kriebelt mijn tweaker hart toch wel .... :D
Denk maar zo, je staat er niet alleen voor :Y)

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-01 13:08
Iemand die Preview al getest met Destiny? Er staan namelijk may fail to launch, lijkt mij dat t soms toch wel lukt?

Xbox Live: MarkH

Pagina: 1 ... 49 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace