Ben beniewdMAX3400 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:36:
[...]
Tja, ik ben sowieso simpel; mijn console hoeft niet binnen 10 seconden weer te kunnen gamen dus de mijne gaat elke keer helemaal uit en later weer heel rustig aan. Ben je in ieder geval een gedeelte van cache-files en andere zooi kwijt. Denk dat NetFlix daar ruzie mee had en na een keer goed uitzetten, dat het probleem verholpen is.
[...]
Ben pas laat thuis vandaag van werk dus ergens na 20:30 zal ik mijn Gbit eens te werk stellen. Moet toch nog een paar missies in GTA5 doen dus dat kan vast wel fullscreen
Ach, jij hebt "maar" downscaling en ik heb nog steeds ruzie met Microsoft omdat mijn monitor maar 1 native resolutie heeft van 1440p dus er vindt sowieso upscaling/uitrekking plaats op de stream.Notna schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:46:
[...]
Ben beniewdOverigens lijkt het er op dat je weldegelijk een 'Very High' option moet zien als ik zo lees op Reddit, maar die zie ik dus niet. Ik zie dus wél de hogere throughput in Mbps
(en het verschil in kwaliteit, hoewel mijn laptop (E6420) nog steeds een bagger resolutie heeft
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
In Rusland...SpoekGTi schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:20:
[...]
Retail of electronic? retail waar danbol.com heeft hem niet
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
bol.ru
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat is wel zo, maar hoeveel mensen kunnen een console open maken en hierop een HDD aansluiten?Ninjetsu NL schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:51:
[...]
Na 4 jaar is het ook geen probleem meer wanneer je hem zal moeten vervangen vanwege een kapotte HDD... Garantie is er dan toch afVervangen schijnt makkelijk te zijn... alleen moet je het zegel doorbreken
Mijn kennis gaat zo ver en die van jou ook.. maar er zijn genoeg mensen die dan de XBO in de kast zetten en een nieuwe moeten kopen.. omdat hun kennis niet zo ver rijkt. Terwijl Klepje schijf erin klepje dicht in een handleiding gezet kan worden..
Het gedoe met slechte HDD die al paar jaar is gebruikt in een NAS of PC/Laptop vind ik onzin.. MS kan dan zeggen dit is de HDD die wij mee geleverd hebben stop je een andere er in dan is de verantwoordelijkheid voor jou..
A Soldiers manual and a pair of boots.
Yep ik ook vanochtend!Martinspire schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 00:52:
Ik heb zojuist een message gehad op mn Xbox over de BF4 CTE. Nu een survey ingevuld om me aan te melden en nu wachten op download message. Schijnt 3 dagen oid te duren.
Meer mensen de message gehad?
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Hier ook, maar geen flauw idee wat dat zou moeten zijn
http://cte.battlelog.com/bfh/
Lijkt dus hardline, maar die heb ik helemaal niet
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ziet er gaaf uit, wil dit spel nog steeds eens spelen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zou ik maar eens vrije dagen plannen; inclusief "The Following" ben je met Dying Light rustig 80 tot 100 uur bezig als je weet wat je moet doen en waar je heen moetMars18 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:49:
[...]
Ziet er gaaf uit, wil dit spel nog steeds eens spelen
Hoewel ik het eens ben met jouw redenatie, ga je, wanneer je dat in een handleiding zet, onnozele Jan zo wat uitnodigen om een vervanging te doen. En wanneer je bij een supportdesk van een retailer hebt gewerkt weet je wat voor idiote en zinloze discussies dat gaat opleveren. Zelfs al zou je er in neon in zetten dat je op die manier je garantie kwijt raaktTo_Tall schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:09:
[...]
Dat is wel zo, maar hoeveel mensen kunnen een console open maken en hierop een HDD aansluiten?
Mijn kennis gaat zo ver en die van jou ook.. maar er zijn genoeg mensen die dan de XBO in de kast zetten en een nieuwe moeten kopen.. omdat hun kennis niet zo ver rijkt. Terwijl Klepje schijf erin klepje dicht in een handleiding gezet kan worden..
Het gedoe met slechte HDD die al paar jaar is gebruikt in een NAS of PC/Laptop vind ik onzin.. MS kan dan zeggen dit is de HDD die wij mee geleverd hebben stop je een andere er in dan is de verantwoordelijkheid voor jou..
Wat betreft t tweede deel, dat is dus nu wat ze doen
Hier dan even de resultaten. Setup is Gbit wired, laatste update van de Xbox App en laatste Preview-firmware op mijn One. Heb op de console niks aangepast.Notna schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:46:
[...]
Ben beniewdOverigens lijkt het er op dat je weldegelijk een 'Very High' option moet zien als ik zo lees op Reddit (zie ook: http://1drv.ms/1HGfJ9n ) , maar die zie ik dus niet. Ik zie dus wél de hogere throughput in Mbps
(en het verschil in kwaliteit, hoewel mijn laptop (E6420) nog steeds een bagger resolutie heeft
| Xbox One Default game streaming | ||
Hierboven is zonder aanpassingen op de XML-file. Gewoon even een spelletje opgestart en gestreamed.
Goed, toen de App afgesloten, One aan laten staan op Home-screen en de XML aangepast. Na opstarten van de App kom ik dan dit tegen:
| Xbox One Modded app stream setting | ||
Vanzelfsprekend de allerhoogste aangevinkt en nogmaals Geometry Wars opgestart. En wat gebeurt er dan?
| Xbox One Modded app game streaming | ||
Zet je daarna het laatste plaatje van de serie even naast elkaar, dan krijg je dit:

(links de hoge stream, rechts de lage stream).
Misschien dat ik moeie ogen heb maar de gloed om de roze enemies heen vind ik persoonlijk aan de linkerkant minder korrelig. Ook de randen van de groene diamantjes lijken links een stukje scherper dan rechts. Hou wel in je achterhoofd dat het relatief snel bewegende dingetjes zijn dus niet elke pixel gaan afschieten please
Ik zie dus in GW een verhoging van 14Mbps piek naar 22Mbps piek. Dit zou zelfs nog over 802.11g moeten kunnen maar Microsoft raadt zeker aan om 802.11n / 5GHz te gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 13-08-2015 19:28 ]
Verwijderd
Hoi hoi .. Ik heb een vraagje ..Ik heb zojuist een xboxone gekocht en ben een beetje aan het rommelen met gameclipjes opnemen . GTA. Maar nu zit ik in mijn microfoon te kletsen maar hier hoor ik niks van terug op mijn opnames. Morgen ga ik er een kinect bij kopen . Kan het dan wel ? En zo ja hoe werkt dat dan ? Ik weet dat je later in de upload studio je voiceover kan doen maar ik vind het wat minder spontaan dan . Kan iemand mij helpen ? Thanks alvast
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 19:53:
Hoi hoi .. Ik heb een vraagje ..Ik heb zojuist een xboxone gekocht
Verder staat bijvoorbeeld https://xbox.uservoice.co...-captures-party-game-chat nog open als request voor opnames.
Fijn als je een HS aansluit dat het geluid dan ook nog via je TV door blijft spelen
Was even de HS aan het testen die ik net binnen had, stond de soundbar nog redelijk hard van gisteren..
We kunnen in elk geval stellen die novice canceling goed werkt op de XO four
Was even de HS aan het testen die ik net binnen had, stond de soundbar nog redelijk hard van gisteren..
We kunnen in elk geval stellen die novice canceling goed werkt op de XO four
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ori is voor mij echt de game van deze generatie tot nu toe. Wat een geweldig spel!!
Hey Vicecity,Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 19:53:
Hoi hoi .. Ik heb een vraagje ..Ik heb zojuist een xboxone gekocht en ben een beetje aan het rommelen met gameclipjes opnemen . GTA. Maar nu zit ik in mijn microfoon te kletsen maar hier hoor ik niks van terug op mijn opnames. Morgen ga ik er een kinect bij kopen . Kan het dan wel ? En zo ja hoe werkt dat dan ? Ik weet dat je later in de upload studio je voiceover kan doen maar ik vind het wat minder spontaan dan . Kan iemand mij helpen ? Thanks alvast
Voorlopig wordt geluid vd microfoon (naar mijn weten) niet opgenomen.
Inderdaad en er komt binnenkort een uitbreiding!giantgiantus schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 23:03:
Ori is voor mij echt de game van deze generatie tot nu toe. Wat een geweldig spel!!
Wat is dit toch een heerlijke console, gister de externe schijf er aangehangen. Forza Horizon 2 Fast 7 gespeeld, had die al een tijd, maar eigenlijk nooit gespeeld.
Wat ziet de omgeving er toch mooi uit zeg ! en alles rijd heerlijk, over een tijdje Horizon 2 maar eens halen
Wat ziet de omgeving er toch mooi uit zeg ! en alles rijd heerlijk, over een tijdje Horizon 2 maar eens halen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik weet dat je voice via upload studio achteraf kan toevoegen aan opgenomen clips.Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 19:53:
Toch maar gekocht. Even gespeeld (uurtje ofzo) en vind hem lekker spelenPdeBie schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:53:
* PdeBie heeft een haat/liefde relatie met MKX
Heb al meerdere malen de game in mijn handen gehad in de winkel, maar twijfel elke keer weer of ik hem wil kopen of niet.
Heb vrijwel alle MK games gespeeld, maar MK9 het minst. Singleplayer is aardig voor een keer, maar online wordt ik van het scherm afgeblazen. Dus mja..... is het slim om MKX te kopen..... twijfel....
Wel even kl*ten met de combo's. Had al iets gelezen dat je een setting uit moest zetten bij je controller settings, maar nog niet geprobeerd.
Ben ongeveer halverwege de MCC, wel heerlijk om nog eens dat oude Halo gevoel te krijgen, en de multiplayer is een welkome afwisseling.
De remakes van Halo 1 en 2 zijn prachtig gedaan, pas als je de oude engine bekijkt zie je hoeveel verschil al die jaren met zich mee gebracht hebben.
Ik ga trouwens mijn vriendenlijst eens updaten, zitten veel mensen in die al jaren niet meer actief zijn. Voeg me gerust toe, momenteel speel ik vooral offline maar ik vind het leuk om bv. achievements te vergelijken met andere Belgen / Nederlanders en in het najaar ga ik uiteraard actief zijn op Halo 5 en Forza 6
De remakes van Halo 1 en 2 zijn prachtig gedaan, pas als je de oude engine bekijkt zie je hoeveel verschil al die jaren met zich mee gebracht hebben.
Ik ga trouwens mijn vriendenlijst eens updaten, zitten veel mensen in die al jaren niet meer actief zijn. Voeg me gerust toe, momenteel speel ik vooral offline maar ik vind het leuk om bv. achievements te vergelijken met andere Belgen / Nederlanders en in het najaar ga ik uiteraard actief zijn op Halo 5 en Forza 6
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Ik vond de remakes van Halo 1 en 2 zo mooi (met name de cut-scenes), dat ik Halo 3 (die ik nog nooit gespeeld had) maar vond tegenvallenDarks schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:41:
Halo 4 daarentegen is weer een toppertje. Halo 5 komt dan ook zeker weer in huis!
Een mooie preview over Crackdown.
http://www.gamekings.tv/videos/gamescom-preview-crackdown/
Kracht uit de cloud om gebouwen te laten instorten, dat zal dan betekenen dat je altijd internet nodig heb?
Kracht uit de cloud om gebouwen te laten instorten, dat zal dan betekenen dat je altijd internet nodig heb?
Uiteraard! Bij de single-player gaan ze 't dan ook niet gebruiken.Mars18 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:13:
MAX3400 in "[XBO] Xbox One - Deel 4"Mars18 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:13:
Jaguar645 in "[XBO] Xbox One - Deel 4"
Martinspire in "[XBO] Xbox One - Deel 4"
Teruglezen blijft lastig
Ow, ik dacht dat het juist ook in de single-player zatGaaiz schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:14:
[...]
Uiteraard! Bij de single-player gaan ze 't dan ook niet gebruiken.
Heeft iemand hier al de nieuwe controller in huis (die met die jack ingang), hoe staat het met de RB en LB (dus niet die L en R triggers maar de L en R knoppen)
Ik vind de oude XO controller erg fijn alleen die knoppen vind ik echt slecht, merkt het vooral als ik Dark Souls (op PC) speel waarbij de RB en LB vaak gebruikt wordt.
Vraag is dus of deze wat verbeterd zijn.
Ik vind de oude XO controller erg fijn alleen die knoppen vind ik echt slecht, merkt het vooral als ik Dark Souls (op PC) speel waarbij de RB en LB vaak gebruikt wordt.
Ja even twee van de drie setting uitzetten en je zal zien dat de combos er een stuk makkelijker en betrouwbaarder uit komen.PdeBie schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:39:
[...]
Toch maar gekocht. Even gespeeld (uurtje ofzo) en vind hem lekker spelen
Wel even kl*ten met de combo's. Had al iets gelezen dat je een setting uit moest zetten bij je controller settings, maar nog niet geprobeerd.
Heb je de seasonpass ook aangeschaft ? Jason en Predator zijn geweldig
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Welke setting nog meer dan?justifire schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:29:
[...]
Ja even twee van de drie setting uitzetten en je zal zien dat de combos er een stuk makkelijker en betrouwbaarder uit komen.
Heb je de seasonpass ook aangeschaft ? Jason en Predator zijn geweldig
Nee, seasonpass (nog) niet gekocht. Eerst maar eens kijken of ik het spel een beetje leuk vind en online een beetje mee kan komen. Maar eerst de story mode uitspelen.
[ Voor 3% gewijzigd door PdeBie op 14-08-2015 13:32 ]
Zijn verbeterd, zit meer een klik in waardoor ze steviger zijn/lijken zelfde geldt voor de dpad. Vond het wel wennen in het beginwes- schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:36:
Heeft iemand hier al de nieuwe controller in huis (die met die jack ingang), hoe staat het met de RB en LB (dus niet die L en R triggers maar de L en R knoppen)
Je bedoelt dat de 'klik' bij LB en RB vrij hard zijn bij de oude versie toch? Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Forza speel ik niet, maar met Halo uiteraard wel leuk om samen te doen met anderen. Is het mogelijk de campaign ook online te spelen eigenlijk? Ben ook een beetje aan het jagen op die par times en par scores... In Halo 1 en 2 heb ik al wat par times, maar par scores wil me niet echt lukken. Al vind ik de game op hard al erg moeilijk, dus normal/easy is voor mij een betere optie. Ik heb je toegevoegd in elk geval.Darks schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:41:
...
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Geen fervent Halo speler geweest? Gelden die par scores ook op alles onder Legendary? Ik vind alles behalve Legendary te makkelijk... zeker omdat ik die games vroeger (Royeboi schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:26:
Je bedoelt dat de 'klik' bij LB en RB vrij hard zijn bij de oude versie toch? Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
[...]
Forza speel ik niet, maar met Halo uiteraard wel leuk om samen te doen met anderen. Is het mogelijk de campaign ook online te spelen eigenlijk? Ben ook een beetje aan het jagen op die par times en par scores... In Halo 1 en 2 heb ik al wat par times, maar par scores wil me niet echt lukken. Al vind ik de game op hard al erg moeilijk, dus normal/easy is voor mij een betere optie. Ik heb je toegevoegd in elk geval.
Over Halo gesproken... iemand toevallig iets opgevangen van halo reach naar halo MCC? ben hier erg benieuwd naar... anders komt de 360 versie het huis in!
Alleen dat die in de BC voor de Xbox One komtmfreriks schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:33:
Over Halo gesproken... iemand toevallig iets opgevangen van halo reach naar halo MCC? ben hier erg benieuwd naar... anders komt de 360 versie het huis in!
BC was mij inderdaad bekend, wat ik me echter af vroeg is geen remake maar eigenijk hetzelfde als ze met ODST gedaan hebben:) Ben er echter bang voor... wordt dan maar de 360 versie weer in huis halen! even als Halo Wars!Ninjetsu NL schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:39:
[...]
Alleen dat die in de BC voor de Xbox One komtIk heb nog geen remake nieuws gehoord...
Hah mooi, Wars moet ik nog uitspelen... bleh... teveel backlog...mfreriks schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:45:
[...]
BC was mij inderdaad bekend, wat ik me echter af vroeg is geen remake maar eigenijk hetzelfde als ze met ODST gedaan hebben:) Ben er echter bang voor... wordt dan maar de 360 versie weer in huis halen! even als Halo Wars!
Zijn het nog steeds 'vleugels'? Dus dat je aan de buiten kan makkelijker kan drukken dan aan de binnen kant van de knop.eelco_akker schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:06:
[...]
Zijn verbeterd, zit meer een klik in waardoor ze steviger zijn/lijken zelfde geldt voor de dpad. Vond het wel wennen in het begin
Iedere keer als ik van de 360 naar de One switch moet ik daar weer aan wennen.
Zelfde als de 1e xbox one controller, clicked alleen even prettiger, let wel dat ik de covert forces heb (met 3.5 audio aansluiting) niet de elite controllerEreaser schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:29:
[...]
Zijn het nog steeds 'vleugels'? Dus dat je aan de buiten kan makkelijker kan drukken dan aan de binnen kant van de knop.
Iedere keer als ik van de 360 naar de One switch moet ik daar weer aan wennen.
Ja, oude controller maakt daarbij meer geluid en voelt goedkoper / meer plastic aanRoyeboi schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:26:
Ah ok, ik dacht inderdaad dat je de elite al had. My bad!eelco_akker schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:53:
[...]
Zelfde als de 1e xbox one controller, clicked alleen even prettiger, let wel dat ik de covert forces heb (met 3.5 audio aansluiting) niet de elite controller
* Release check - off -PdeBie schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:32:
[...]
Welke setting nog meer dan?
Nee, seasonpass (nog) niet gekocht. Eerst maar eens kijken of ik het spel een beetje leuk vind en online een beetje mee kan komen. Maar eerst de story mode uitspelen.
* Alternate controls - off -
* Input shortcuts - on -
Fervent wel, alleen met Halo 2 was ik 14 jaar oud, en speelde ik bijna alleen maar co-op. Ik deed laatst de co-op campaign en op Legendary lukte ons het eerste level zelfs niet eens.Ninjetsu NL schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:28:
[...]
Geen fervent Halo speler geweest? Gelden die par scores ook op alles onder Legendary? Ik vind alles behalve Legendary te makkelijk... zeker omdat ik die games vroeger () helemaal kapot gespeeld heb
De Par scores gelden voor elke moeilijkheidsgraad. Als je bijvoorbeeld in missie 1 8.000 punten moet halen, dan kun je dat theoretisch op easy doen. Maar je krijgt op easy veel minder punten voor elke kill, waardoor het eigenlijk niet te doen is om die Par score te kunnen halen. Levels die ik op normal speel, haal je vaak wel de Par score voor. Je krijgt ook nog een Multiplier als je binnen een bepaalde tijd zit (de tijd van de Par Time).
Jammer dat er tegenwoordig alleen maar remakes/sequels uitkomen en er weinig tot geen interessante exclusives meer zijn voor zowel xbox als ps4.. of mis ik nu een klassieker in wording.. het is allemaal erg magertjes.
meeste games zijn nu gewoon multiplatform omdat exclusives te duur worden... Gaming in het algemeen wordt te duur, vandaar de verdeling in aaa titels en zaken als indie met veel crowdfunding. In de laatste categorie zal je minder sequens tegen komen en meer originaliteit.Zeropaid schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:37:
Jammer dat er tegenwoordig alleen maar remakes/sequels uitkomen en er weinig tot geen interessante exclusives meer zijn voor zowel xbox als ps4.. of mis ik nu een klassieker in wording.. het is allemaal erg magertjes.
Beetje jammer dat je sequels als mager af doet... Alleen daar zijn er al drie sowieso de moeite... en dan nog Quantum Break, Below...
Ik vind de huidige Xbox One line-up ook niet geweldig. Kijk wel uit naar FM6 en Halo 5, en in de wat verdere toekomst nog Quantum Break. Qua multiplatform games enkel Battlefront... Nouja, hopen dat ook games als Fable en Gigantic leuk zijn.
Gears of War Ultimate edition dan ?
Heb een aantal "oude" X360 maatjes (sommige met een PS4) die daar nu specifiek een Xbox One voor aanschaffen.
Heb een aantal "oude" X360 maatjes (sommige met een PS4) die daar nu specifiek een Xbox One voor aanschaffen.
Als FM3 en FM4 inderdaad in de BC zitten heb ik samen met FM6 en eventueel Fallout 4 nog méér dan genoeg te doen op de XBO. Zeker als RDR ook nog naar BC komt.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Iemand claimt elders te hebben vernomen dat "binnenkort" zowel game-streaming naar LAN naar ook game-streaming naar buiten (zoals Twitch) op 1080p gaat kunnen. Oftewel, de Very High functie die van de week hier besproken is, gaat zometeen nog stukken verder.
Er is ook al vaak "vernomen" dat Ryse een Game with Gold zou wordenMAX3400 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:47:
Iemand claimt elders te hebben vernomen dat "binnenkort" zowel game-streaming naar LAN naar ook game-streaming naar buiten (zoals Twitch) op 1080p gaat kunnen. Oftewel, de Very High functie die van de week hier besproken is, gaat zometeen nog stukken verder.
Ondanks dat ik het zelf niet gebruik, ben ik wel benieuwd of het komt.
Ben ook benieuwd, hoewel ik zelf geen Twitch o.i.d. gebruik lijkt het me toch een uitkomst.
Tja w.b.t. game line-up, natuurlijk zitten er genoeg games tussen, maar niet iedereen ligt alles. Aan de andere kant is er nu ansich veel om naar uit te kijken, dat was een tijd terug al een stuk minder, de afgelopen tijd is er IMO vrij weinig wat de moeite waard was uitgekomen, op Batman Arkham Knight na. Vind het wel bijzonder dat Sony niet echt met interessante (exclusieve) releases komt zo na de zomer/voor kerst (of ik mis iets, ben niet zo thuis in die exclusives, maar echt kaskrakers als Uncharted of GT zitten er niet tussen), terwijl Microsoft nu wel met Forza 6, Halo 5 en Gigantic op de proppen komt.
Tja w.b.t. game line-up, natuurlijk zitten er genoeg games tussen, maar niet iedereen ligt alles. Aan de andere kant is er nu ansich veel om naar uit te kijken, dat was een tijd terug al een stuk minder, de afgelopen tijd is er IMO vrij weinig wat de moeite waard was uitgekomen, op Batman Arkham Knight na. Vind het wel bijzonder dat Sony niet echt met interessante (exclusieve) releases komt zo na de zomer/voor kerst (of ik mis iets, ben niet zo thuis in die exclusives, maar echt kaskrakers als Uncharted of GT zitten er niet tussen), terwijl Microsoft nu wel met Forza 6, Halo 5 en Gigantic op de proppen komt.
Terwijl toch veel mensen (in mijn omgeving) Forza 5 geen topper vonden en hierdoor twijfelen om überhaupt wel de nieuwe aan te schaffen. Zelf ben ik niet zo van de race games, af en toe is prima, maar wilde toch wel Forza 6 pre-orderen. Degene waar ik de xbox games mee share (let op: fanatieke racer) gaf direct aan te willen wachten omdat Forza 5 gewoon tegen viel.ThomasXIV schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 02:08:
Ben ook benieuwd, hoewel ik zelf geen Twitch o.i.d. gebruik lijkt het me toch een uitkomst.
Forza 6-knip-
FH2 was mijn eerste Forza (en die heb ik pas een maand of 2) en ik was er blij door verrast, en wil toch wat meer moeilijkheid en wat minder rondkloten, dus vandaar dat ik Forza 6 sowieso koop. Vond het onzin om nog even Forza 5 te kopen terwijl de release van deel 6 voor de deur staat, dan kan ik net zo goed de nieuwe kopen
.
Wanneer FH2 je eerste Forza game is snap ik je uitgangspunt.ThomasXIV schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 02:49:
FH2 was mijn eerste Forza (en die heb ik pas een maand of 2) en ik was er blij door verrast, en wil toch wat meer moeilijkheid en wat minder rondkloten, dus vandaar dat ik Forza 6 sowieso koop. Vond het onzin om nog even Forza 5 te kopen terwijl de release van deel 6 voor de deur staat, dan kan ik net zo goed de nieuwe kopen.
Let er wel op dat FH GEEN Forza is!
Waar FH veel meer arcade is, is Forza zelf aanzienlijk serieuzer/simulatie, als je zelf auto rijdt zal je in Forza ook beter onder de knie hebben direct dan FH. Naast dat is Forza 5 (dus denk 6 ook?) alleen maar Track Day en dus niet vrij rond rijden tot je bij een event bent.
Nou, pre-orderen die zooi danThomasXIV schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 02:57:
Ik weet dat FM en FH verschillen ja, en ben juist ook op zoek naar het serieuzere.
Ik heb trouwens nog wel een fysieke F5 die voor een leuk bedrag weg mag. Interesse? Zie de DM wel tegemoet
[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 15-08-2015 03:03 ]
Hmmm... lekker... Heb viva pinata voor de 360 digitaal op mijn xbox one staan (non rare replay) en nu kan ik die niet meer spelen... als ik deze nu start geeft die aan dat ik de disk er in moet stoppen... meerdere mensen met soortgelijke problemen?
Komt door BC update, verwijderen en opnieuw installeren deed 't voor mij
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
top! gaan we proberenKalkie schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 11:09:
Komt door BC update, verwijderen en opnieuw installeren deed 't voor mij
Ben nieuw op xbox gebied, maar is het mogelijk net zoals een playstation om je account te delen?
Dus dat je Digital games op 1 account speelt, en een maat van mij, waar ik mijn account ook op heb staan, hij ook die game kan spelen?
Dus dat je Digital games op 1 account speelt, en een maat van mij, waar ik mijn account ook op heb staan, hij ook die game kan spelen?
Ja en nee. Dan moet jij je console niet aan hebben staan als hij speelt en andersom. Ik raad het niet aan, zeker niet als iemand een save-game verziekt (cloud-based) en de andere console is dan ook meteen gereset naar het begin van een spel.WishmasterNL schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:35:
Ben nieuw op xbox gebied, maar is het mogelijk net zoals een playstation om je account te delen?
WishmasterNL schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:35:
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-one/games/my-home-xbox
Een account is dus niet nodig, gewoon op je eigen account en dan je xbox instellen als Home bij de ander.
Zo kan je ook samen de spellen spelen en ieder zijn eigen save game.
[ Voor 17% gewijzigd door Famous op 15-08-2015 12:38 ]
Thnx!Famous schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:37:
[...]
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-one/games/my-home-xbox
Een account is dus niet nodig, gewoon op je eigen account en dan je xbox instellen als Home bij de ander.
Zo kan je ook samen de spellen spelen en ieder zijn eigen save game.
Had ik natuurlijk met een simpele Google search ook zelf kunnen vinden. Maar bedankt!
Gewoon de XO van je vriend met je account als home XO instelllen en je kan gewoon allebei tegelijk spelen op Live, hetzelfde spel tegen elkaar spelen, chatten met elkaar en spellen onderling delen met ieder een eigen account. Doe ik hier al bijna 2 jaar zonder problemen.MAX3400 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 12:37:
[...]
Ja en nee. Dan moet jij je console niet aan hebben staan als hij speelt en andersom. Ik raad het niet aan, zeker niet als iemand een save-game verziekt (cloud-based) en de andere console is dan ook meteen gereset naar het begin van een spel.
Verwijderd
Hey iedereen .. Ik was the witcher 3 aan het downloaden en kon na een aantal procent alvast spelen. Afijn dat heb ik gedaan en ik sloot de game af om te slapen . Vandaag wil ik spelen en ik zag dat de game nog steeds niet helemaal binnen was/is . Maar er was wel een update beschikbaar van een aantal mb's. Dus ik klikte op ja met de gedachte dat ik daarna weer verder kon spelen tijdens het downloaden . Maar dat kan dus niet . Hij blijft ook maar op 1 procent hangen ( al 3 uur ) . Iemand enig idee wat ik kan doen ? Game opnieuw instaleren ( en weer wachten ) of de update verwijderen ? Als dat al kan . Vind het jammer want wil graag op ontdekkingsreis
. Iemand suggesties ? Alvast bedankt
Verwijderd
Xbox helemaal uitzetten en opnieuw starten wil hangende downloads wel eens triggeren. Update verwijderen via manage game zou mijn tweede stap zijn. Als dat allebei niet lukt zou ik zelf de game verwijderen en opnieuw downloaden. Weet niet of er meer truks zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:00:
Hey iedereen .. Ik was the witcher 3 aan het downloaden en kon na een aantal procent alvast spelen. Afijn dat heb ik gedaan en ik sloot de game af om te slapen . Vandaag wil ik spelen en ik zag dat de game nog steeds niet helemaal binnen was/is . Maar er was wel een update beschikbaar van een aantal mb's. Dus ik klikte op ja met de gedachte dat ik daarna weer verder kon spelen tijdens het downloaden . Maar dat kan dus niet . Hij blijft ook maar op 1 procent hangen ( al 3 uur ) . Iemand enig idee wat ik kan doen ? Game opnieuw instaleren ( en weer wachten ) of de update verwijderen ? Als dat al kan . Vind het jammer want wil graag op ontdekkingsreis. Iemand suggesties ? Alvast bedankt
Je save zal er gewoon zijn. Die wordt online opgeslagen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2015 18:26 ]
How to Survive : Storm Warning is nu gratis te downloaden voor de goudhaantjes.
[ Voor 15% gewijzigd door justifire op 16-08-2015 08:27 ]
Lees dat het nog best een lastig spel kan zijn maar je kan, voor zover ik kan zien, ook online co-op spelenjustifire schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 08:24:
How to Survive : Storm Warning is nu gratis te downloaden voor de goudhaantjes.
Verwijderd
Deze ochtend even de Gold games gedownload inderdaad.
How to Survive is wel iets leuks voor een weekendje.
Heb hem even geactiveerd voor de vorm maar eerlijk gezegd lijkt er mij geen zak aan.MAX3400 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 09:56:
[...]
Lees dat het nog best een lastig spel kan zijn maar je kan, voor zover ik kan zien, ook online co-op spelen
De beoordeling op metacritic maakt het er ook niet beter op.
Gears waar blijf je ?
Ben Fallout 3 aan het spelen via Steam (helaas pas BC als FO4 uitkomt) maar ik zit meer op FO4 te wachten, weer een grote RPGjustifire schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 20:01:
[...]
Heb hem even geactiveerd voor de vorm maar eerlijk gezegd lijkt er mij geen zak aan.
Gears waar blijf je ?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Lol, weekendje van bijna 18 uur per dag om uit te spelenVerwijderd schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 10:00:
Deze ochtend even de Gold games gedownload inderdaad.
Heb 'm nog niet opgestart maar zal binnenkort even kijken met mijn 2e account. Het is een beetje hack & slash en verder weinig, zo te zien.justifire schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 20:01:
[...]
Heb hem even geactiveerd voor de vorm maar eerlijk gezegd lijkt er mij geen zak aan.
Zou het nog de moeite zijn om Forza 5 en Titanfall aan te schaffen? Enkel indien ik ze aan een goede prijs kan vinden nieuw of tweedehands (max 30 EUR)
Ben aan het wachten op Forza 6 dus het is wel erg kortdag, en Titanfall lijkt me meer voor de multiplayer maar ik weet niet of daar veel nog activiteit is en of die de moeite is?
Ben aan het wachten op Forza 6 dus het is wel erg kortdag, en Titanfall lijkt me meer voor de multiplayer maar ik weet niet of daar veel nog activiteit is en of die de moeite is?
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Als je in korte tijd nog wat punten kan scoren krijg je nog wat auto's en startgeld in Forza6, maandje tijd moet je nog best eindje kunnen komen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Even een crosspost van mijzelf over Halo 5 uit het Halo 5 topic, voor de geinteresseerden:
Blijkbaar zit er geen enkele vorm van Split screen meer in de game![]()
Ik vind dit persoonlijk erg jammer, voor mij was de split screen de leukste feature van de Halo games.
Ik hoop dat ze het er later nog in patchen, ik zou graag op 30fps spelen met split screen ipv 60 fps solo.
Voor wie wilt, er is een petitie gaande:
https://www.change.org/p/microsoft-343-industies-bonnie-ross-kiki-wolfkill-microsoft-studios-add-split-screen-co-op
[ Voor 14% gewijzigd door jooncheez op 17-08-2015 10:05 . Reden: Link gefixed ]
[XBO/PSN: BroedersKolk]
TeruglezenDarks schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:31:
en Titanfall lijkt me meer voor de multiplayer maar ik weet niet of daar veel nog activiteit is en of die de moeite is?
Voor FM5 zou ik het niet meer doen; ik denk dat volgende maand de lobbies in FM5 uitgestorven zullen zijn.
/edit: Net even "How to Survive" gespeeld. Het deed me nog net niet denken aan de goede oude tijd van de Amiga maar de graphics vielen tegen en de controls nog meer. Dat wordt heel snel weghalen van disk dus.
[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 16-08-2015 22:36 ]
Voor €3,99 kun je Titanfall een hele maand 'uittesten' onder EA Access. En ja, er is genoeg activiteit.Darks schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:31:
Zou het nog de moeite zijn om Forza 5 en Titanfall aan te schaffen? Enkel indien ik ze aan een goede prijs kan vinden nieuw of tweedehands (max 30 EUR)
Mja ik snap de keuze voor het weghalen ook niet helemaal. De graphics waren juist niet het briljantste aan Halo. Ik denk eerder dat het komt omdat ze met het verhaal iets doen wat niet goed gaat met 2 spelers. Maar blijft een slecht excuus.jooncheez schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:49:
Even een crosspost van mijzelf over Halo 5 uit het Halo 5 topic, voor de geinteresseerden:
[...]
Mja HtS vond ik ook wat tegenvallen in de filmpjes. Zag er allemaal maar meh uit. Dan liever dying light natuurlijk of State of Decay. Die laatste zie ik ook nog wel een keer in GwG verschijnen.MAX3400 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 22:32:
[...]
Teruglezen![]()
Voor FM5 zou ik het niet meer doen; ik denk dat volgende maand de lobbies in FM5 uitgestorven zullen zijn.
/edit: Net even "How to Survive" gespeeld. Het deed me nog net niet denken aan de goede oude tijd van de Amiga maar de graphics vielen tegen en de controls nog meer. Dat wordt heel snel weghalen van disk dus.
Inderdaad, Halo was voor mij nooit een game die om de graphics draaide.Martinspire schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 00:16:
[...]
Mja ik snap de keuze voor het weghalen ook niet helemaal. De graphics waren juist niet het briljantste aan Halo. Ik denk eerder dat het komt omdat ze met het verhaal iets doen wat niet goed gaat met 2 spelers. Maar blijft een slecht excuus.
Dat ze geen campaign split-screen hebben vind ik niet zo erg. Ik speel voornamelijk de multiplayer in split-screen met vrienden vrienden op de bank.
In de MCC is dat nog steeds heerlijk
Ik zit inderdaad ook op Gears te wachten!! met smart!! nog even gedacht om dying light te halen in de tussentijd... toch nog maar niet gedaan en Ori er bij gepakt... Was afgeleid door wat anders toen de tijd dus niet afgemaakt... maar wat heerlijk is en blijft het!! Alles is heerlijk om te zien en te horen!! Deze intussen maar eens afrondenjustifire schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 20:01:
[...]
Gears waar blijf je ?
Dat we dat even duidelijk hebben, split-screen multiplayer zit er ook niet in...jooncheez schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 00:33:
[...]
Dat ze geen campaign split-screen hebben vind ik niet zo erg. Ik speel voornamelijk de multiplayer in split-screen met vrienden vrienden op de bank.
En gewoon full-screen co-op story mode? Want dat kan natuurlijk gewoon het alternatief zijn
[ Voor 7% gewijzigd door PdeBie op 17-08-2015 09:00 ]
Je bedoelt dat iedereen gewoon zn eigen X1 heeft? Dat zit er wel in!PdeBie schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:00:
En gewoon full-screen co-op story mode? Want dat kan natuurlijk gewoon het alternatief zijn
BoringNinjetsu NL schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:07:
[...]
Je bedoelt dat iedereen gewoon zn eigen X1 heeft? Dat zit er wel in!
Tsja... ik had ook liever gezien dat ze dat erin gehouden hadden... mja, vond Halo toch altijd meer een SP-dingMAX3400 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:10:
[...]
BoringHeb Gears 1 heerlijk gespeeld met een maat van me. Saampjes op de bank, Corona & shoarma, splitscreen en gaaaaan!!
Als iemand nog een goedkope externe USB 3.0 2TB schijf zoekt. Wederom een aanbieding bij de MM:
http://www.mediamarkt.nl/...0,1225187.html?langId=-11
79 euro!
79 euro!
Moet Ori ook nog steeds een keer uitspelen, ben destijds na die savebug gestopt en verder gegaan met andere games.mfreriks schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 08:53:
[...]
Ik zit inderdaad ook op Gears te wachten!! met smart!! nog even gedacht om dying light te halen in de tussentijd... toch nog maar niet gedaan en Ori er bij gepakt... Was afgeleid door wat anders toen de tijd dus niet afgemaakt... maar wat heerlijk is en blijft het!! Alles is heerlijk om te zien en te horen!! Deze intussen maar eens afronden
Wbt Gears, iedereen die de eerste week na release speelt krijgt een golden weaponskin.

Zin in !
Goeie tip!Gaaiz schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:31:
Als iemand nog een goedkope externe USB 3.0 2TB schijf zoekt. Wederom een aanbieding bij de MM:
79 euro!
Thanks!
Nee inderdaad, dat was misschien niet helemaal duidelijk. Dat vind ik juist zo vreselijk jammer...Ninjetsu NL schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 08:54:
[...]
Dat we dat even duidelijk hebben, split-screen multiplayer zit er ook niet in...
Goeie deal, persoonlijk probeer ik het uitbreiden met een extra HDD zo lang mogelijk uit te stellen. Dit dwingt mij ook mooi om de spellen die ik op m'n interne HDD heb staan uit te spelen zodat ik ze kan verwijderen om extra ruimte vrij te maken voor nieuwe spellenGaaiz schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:31:
79 euro!
Damn dat is toch wel jammerNinjetsu NL schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 08:54:
[...]
Dat we dat even duidelijk hebben, split-screen multiplayer zit er ook niet in...
[ Voor 31% gewijzigd door Ereaser op 17-08-2015 10:57 ]
Misschien een keer een co-op starten? ^^ Zit wel dat weekend er op in frankfurt voor werk...justifire schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:56:
[...]
Moet Ori ook nog steeds een keer uitspelen, ben destijds na die savebug gestopt en verder gegaan met andere games.
Wbt Gears, iedereen die de eerste week na release speelt krijgt een golden weaponskin.
[afbeelding]
Zin in !
EDIT:
Trouwens gister/eergister ook wat CoD AW zombi games geprobeerd... steeds bij ronde 6 een disconnectie om de oren gekregen... iemand enig idee hoe dit kan?
Hmm waarschijnlijk met NAT/portforwarding te maken...
[ Voor 17% gewijzigd door mfneed op 17-08-2015 11:34 ]
Gears co-op bedoel je ?mfreriks schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:06:
[...]
Misschien een keer een co-op starten? ^^ Zit wel dat weekend er op in frankfurt voor werk...dus daar gaat al wat kostbare GoW tijd...
EDIT:
Trouwens gister/eergister ook wat CoD AW zombi games geprobeerd... steeds bij ronde 6 een disconnectie om de oren gekregen... iemand enig idee hoe dit kan?
Hmm waarschijnlijk met NAT/portforwarding te maken...
En ik heb net vorige week een xbox met twee controllers besteld met het idee de co-op te gaan spelen als Halo 5 er isjooncheez schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:49:
Blijkbaar zit er geen enkele vorm van Split screen meer in de game![]()
[...]
Ik heb wel het idee dat er in steeds minder spellen een fatsoenlijke split-screen modus zit. Wat mij betreft erg jammer want ik speel het liefst multiplayer met vrienden op de bank. Heeft iemand hier nog aanraders?
How to survive is deze maand gratis en heeft volgens mij local co-op. Qua local co-op vond ik Guacamelee i.i.g. erg leuk! Daarnaast eigenlijk alleen MCC in local co-op gespeeld..ErikT738 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:56:
[...]
En ik heb net vorige week een xbox met twee controllers besteld met het idee de co-op te gaan spelen als Halo 5 er is![]()
Ik heb wel het idee dat er in steeds minder spellen een fatsoenlijke split-screen modus zit. Wat mij betreft erg jammer want ik speel het liefst multiplayer met vrienden op de bank. Heeft iemand hier nog aanraders?
Vriend van mij neemt zo nu en dan zijn XO mee naar mij.ErikT738 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:56:
[...]
En ik heb net vorige week een xbox met twee controllers besteld met het idee de co-op te gaan spelen als Halo 5 er is![]()
Naast dit ik dit zelf aanzienlijk fijner vind spelen dan split-screen is het ook gezelliger dan wanneer beide thuis zitten
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace