CoD4 zou inderdaad een welkome toevoeging zijn. Wel even een graphische update er overheen dan graag. Graphics zijn een beetje out-dated.Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:50:
[...]
Ik zat te hopen op een revival van een onhackbare versie van CoD4 en WaW.
http://www.game-outlet.nl...0gb-halo-masterchief.html -.> kost je 344 Euro en dan hou je mooi nog wat geld over om een extra externe HDD aan te schaffen of een tweede controller.Soullancer schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 00:08:
1tb xbox one, 399... die wilde ik wel aanschaffen. Ineens liggen de prijzen weer op 429....why
Persoonlijk, maar dat ben ik, ben ik niet onder de indruk van de interne HDD en heb een extra USB-drive gekocht zodra het ondersteund werd en installeer sindsdien niets meer op de interne HDD.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Heb ook de stap genomen om een Externe schijf te halen, wil gewoon altijd mijn spellen ter beschikking hebben.
Gekozen voor de HGST Touro S 1TB Zilver, 70 euro. Verwacht hem eind van de week te hebben, Wordt tijd dat ik weer de prachtgames op de Xbox One ga spelen, heb het weer laten liggen.
Gekozen voor de HGST Touro S 1TB Zilver, 70 euro. Verwacht hem eind van de week te hebben, Wordt tijd dat ik weer de prachtgames op de Xbox One ga spelen, heb het weer laten liggen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
+1MAX3400 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:19:
[...]
Persoonlijk, maar dat ben ik, ben ik niet onder de indruk van de interne HDD en heb een extra USB-drive gekocht zodra het ondersteund werd en installeer sindsdien niets meer op de interne HDD.
7200 rpm Touro Mobile Pro eraan en genieten van meer opslag en snelheid.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb zelf net de Halo collectie ( dus niet de bundel, had al een Xbox One ) aangeschaft en kan zeggen dat dit zeker de moeite waard is. Hierbij moet ik toegeven dat ik nooit shooters op de console heb gespeeld omdat ik altijd enige vooroordelen had ( deed lang geleden op de N64 een poging ), en recentelijk GTA V in FPS modus en was eigenlijk positief verrast in hoe fijn Halo speelt.Arno90 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:27:
Is de Halo bundel de moeite waard? Ik kijk wel uit naar Halo 5. (ik ben er redelijk tussenuit geweest moet er weer in komen haha)
En als ik een xbox live account aanmaak kan ik dan gewoon een Nederlandse aanmaken en dan je taal en regio wijzigen naar us voor aanbiedingen van daar? Of moet ik ook een us account aanmaken?
Zelf denk ik dat wanneer je een Xbox koopt de Halo Master Chief of de Witcher 3 bundels de beste keus zijn.
Verwijderd
Een gratis spel erbij is leuk natuurlijk. Toch snap ik dat budgetgedrag niet zo. Een paar tientjes op het levensduur van een console is niet echt een bedrag om al te lang bij stil te staan. Dat doe je beter bij games die je koopt en abonnementen zoals Live en EA Acces.
Ik heb op de 360 200 games gehad en op de One inmiddels 50. Meeste in aanbieding of tweedehands of via buitenlandse stores. Daar zit de besparing niet in een bundel.
Daarnaast is pricewatch of budgetgaming.nl de betere plek voor aanbiedingen niet een topic waarin je 8 verschillende meningen over een feit krijgt.
Ik heb op de 360 200 games gehad en op de One inmiddels 50. Meeste in aanbieding of tweedehands of via buitenlandse stores. Daar zit de besparing niet in een bundel.
Daarnaast is pricewatch of budgetgaming.nl de betere plek voor aanbiedingen niet een topic waarin je 8 verschillende meningen over een feit krijgt.
Mag ik vragen welke hdd je gekocht hebt?MAX3400 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:19:
[...]
http://www.game-outlet.nl...0gb-halo-masterchief.html -.> kost je 344 Euro en dan hou je mooi nog wat geld over om een extra externe HDD aan te schaffen of een tweede controller.
pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 1TB Zwart maar dat is maar een 5400rpm diskje. Had geen zin in extra voedingen bij mijn Xbox etc. Alsnog een stuk rapper dan je zou denken en schrijven gaat rustig met meer dan 17MB/s (grofweg 150Mbit) als ik games download van internet. Had het gelukt deze op te kunnen pikken voor 49 Euro bij MM een tijdje geleden.Soullancer schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:06:
[...]
Mag ik vragen welke hdd je gekocht hebt?
Maar ja, marge-geneuzel; de suggesties van anderen in dit topic zijn op zich ook allemaal valide als je een extern schijfje wil kopen
Stiekempjes doe ik dit vanaf m'n Windows Phone, die stuurt het geluid wel netjes mee. Dus sorry voor de dode mus, andere situatie.ourplayground schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:33:
[...]
Even ter verificatie, je doet dit met PC/Laptop die windows 10 (pro) draait dmv het draadloze extra scherm gebeuren via instellingen?
Of heb jij hier een app voor op je PC/Laptop?
potverdikkie, bedankt voor de update in iedergevalSpankmasterC schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:23:
[...]
Stiekempjes doe ik dit vanaf m'n Windows Phone, die stuurt het geluid wel netjes mee. Dus sorry voor de dode mus, andere situatie.
Deze schijf is regelmatig in de aanbieding en heeft een mooie read-snelheid:Soullancer schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:06:
[...]
Mag ik vragen welke hdd je gekocht hebt?
pricewatch: Seagate Backup Plus Slim 2TB Zilver
Als test heb ik er nu een 250GB Samsung 850 aan hangen, maar daar haal je bij lange na de maximale snelheid niet uit vanwege 't missen van UASP support.
Mooi stukje over Crackdown 3 en de Cloud:
http://www.polygon.com/20...ud-xbox-one-gamescom-2015
Kijk toch wel uit naar de game! helemaal met dit soort coole destruction tijdens multiplayer
Kijk toch wel uit naar de game! helemaal met dit soort coole destruction tijdens multiplayer
Is 1TB niet wat weinig? Zeker met de Games With Gold.MAX3400 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:11:
[...]
pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 1TB Zwart maar dat is maar een 5400rpm diskje. Had geen zin in extra voedingen bij mijn Xbox etc. Alsnog een stuk rapper dan je zou denken en schrijven gaat rustig met meer dan 17MB/s (grofweg 150Mbit) als ik games download van internet. Had het gelukt deze op te kunnen pikken voor 49 Euro bij MM een tijdje geleden.
Maar ja, marge-geneuzel; de suggesties van anderen in dit topic zijn op zich ook allemaal valide als je een extern schijfje wil kopen
Ik heb nu continu de 500GB al vol zitten en kan telkens games verwijderen (leuk gezien ik hier een max. download snelheid van 1,4MB heb
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik zou inderdaad minstens 2 maar misschien wel 4GB halen. Ze zouden bij spellen als Forza eigenlijk een harde schijf er bij moeten leveren, die zal wel weer 60+ GB zijn...
Houdt er rekening mee dat je bij de externe schijf geen OS geïnstalleerd hebt staan. Op de interne schijf is slechts 362GB beschikbaar. Of 1TB extra dan voldoende is ligt aan de gebruiker.Famous schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:16:
[...]
Is 1TB niet wat weinig? Zeker met de Games With Gold.
Ik heb nu continu de 500GB al vol zitten en kan telkens games verwijderen (leuk gezien ik hier een max. download snelheid van 1,4MB heb)
Dat snap ik, maar momenteel heb ik al 23 spellen (incl. twee demo's) staan in de Ready to install sectie.Gaaiz schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:20:
[...]
Houdt er rekening mee dat je bij de externe schijf geen OS geïnstalleerd hebt staan. Op de interne schijf is slechts 362GB beschikbaar. Of 1TB extra dan voldoende is ligt aan de gebruiker.
Dit is nog zonder de BC die eraan zit te komen.
Ben zelf ook aan het kijken voor een externe HDD en zou ook eerder wat hoger gaan zitten. Wellicht is 2TB dan toch wel genoeg
Ik heb echt totaal geen behoefte aan het bewaren van games die ik niet meer speel. Als ik ze al weer wil gaan spelen, download ik ze meestal binnen een 20 minuten wel weer. Kan ik ondertussen mooi een bakkie koffie doen 
Desondanks staat ook hier een externe 1 Tb hdd op de verlanglijst. Al is het al vanwege de snelheidswinst
Desondanks staat ook hier een externe 1 Tb hdd op de verlanglijst. Al is het al vanwege de snelheidswinst
Het nadeel hier is dus dat ik momenteel maar tot 1.4MB kan downloaden en dan duurt het wel iets langer dan 20 minutenNotna schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:30:
Ik heb echt totaal geen behoefte aan het bewaren van games die ik niet meer speel. Als ik ze al weer wil gaan spelen, download ik ze meestal binnen een 20 minuten wel weer. Kan ik ondertussen mooi een bakkie koffie doen
KPN gaat nog wel glasvezel leggen maar wanneer het beschikbaar komt is nogal onduidelijk..
Het downloaden is het probleem ook niet, het installeren is wat het langst duurt. Soms echt bizar lang, dat ie een nacht bezig is. Snap sowieso niet dat hij alles moet installeren, waarom downloadt hij niet gewoon de kant-en-klare files van Microsofts servers? Scheelt makkelijk een half uur aankloten.Notna schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:30:
Met oog op de vele games komende in het najaar ben ik ook aan het rondneuzen naar een externe schijf. Ik dacht eerst aan een SSD voor de performance, maar als ik zie hoeveel goedkoper een gewone HDD is vraag ik me af hoeveel verschil in snelheid het in de werkelijkheid kan bieden?
A) Xbox one Internal HDD
B ) Externe HDD (met goede prestaties)
C) Externe SSD
Ik vraag mij dus vooral af hoeveel sneller optie C is tov B
A) Xbox one Internal HDD
C) Externe SSD
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Externe SSD is wel sneller, maar heel veel verschil is er niet door het missen van UASP op de One. Uiteraard wel weinig stroomverbruik en lekker stil, maar of dat nou uit maakt t.o.v. de One... Achteraf was ik zelf voor een externe harddisk van 2TB gegaan. Dan had ik nog wel de keuze moeten maken tussen een 5400/7200rpm schijf.Darks schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:58:
Met oog op de vele games komende in het najaar ben ik ook aan het rondneuzen naar een externe schijf. Ik dacht eerst aan een SSD voor de performance, maar als ik zie hoeveel goedkoper een gewone HDD is vraag ik me af hoeveel verschil in snelheid het in de werkelijkheid kan bieden?
A) Xbox one Internal HDD
C) Externe SSD
Loading Time (secs) Stock Drive 2TB Toshiba Stor.e 1TB Hitachi Z7K1000 1TB Seagate Hybrid 512GB Crucial SSD
COD: Ghosts - Initial Load 21.51 07.00 07.83 05.97 03.93
COD: Ghosts - Ghost Stories 29.57 29.07 26.90 26.36 25.80
COD: Ghosts - Struck Down 32.40 29.32 28.47 28.02 27.22
Thief - Boot 17.51 17.12 14.68 15.77 13.20
Het verschil tussen een 1TB externe HDD en een 512GB SSD lijkt mij het prijsverschil niet waard.
De verschillen met de interne HDD en een externe SSD is gemiddeld ongeveer 35%.
ah, hij neemt de tabel niet over
COD: Ghosts - Initial Load 21.51 07.00 07.83 05.97 03.93
COD: Ghosts - Ghost Stories 29.57 29.07 26.90 26.36 25.80
COD: Ghosts - Struck Down 32.40 29.32 28.47 28.02 27.22
Thief - Boot 17.51 17.12 14.68 15.77 13.20
Het verschil tussen een 1TB externe HDD en een 512GB SSD lijkt mij het prijsverschil niet waard.
De verschillen met de interne HDD en een externe SSD is gemiddeld ongeveer 35%.
ah, hij neemt de tabel niet over
[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 12-08-2015 13:07 ]
Dat van UASP wist ik al niet, heb het even opgezocht. Het is dus wel iets dat later softwarematig nog in een update voor de Xbox kan worden toegekend?Gaaiz schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:02:
[...]
Externe SSD is wel sneller, maar heel veel verschil is er niet door het missen van UASP op de One. Uiteraard wel weinig stroomverbruik en lekker stil, maar of dat nou uit maakt t.o.v. de One... Achteraf was ik zelf voor een externe harddisk van 2TB gegaan. Dan had ik nog wel de keuze moeten maken tussen een 5400/7200rpm schijf.
Ben ook wat verrast over het grote aanbod 5400rpm schijven, maar er blijken ook wel snelle varianten te bestaan, niet simpel zo'n keuze maken!
@ Famous, dank voor de statistieken. Inderdaad de hoge price tag niet waard imo
[ Voor 5% gewijzigd door Darks op 12-08-2015 13:08 ]
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Ik heb pas sinds 2 dagen mijn One, maar heb het idee dat hij niet verder gaat met installeren van games in de stand-by modus (ik heb driedubbel gechecked dat hij niet in de energiebesparing stand staat). Is dat logisch? (volgens mij deed bijv. de 360 dat wel namelijk).
De One had na een nachtje in stand-by nog niet veel procent erbij van de downloads in mijn wachtrij.. (heb een 100/100 glasvezel verbinding)
Vervolgens heb ik het op kunnen lossen door de tijd van automatisch uitschakelen naar 6 uur te verlengen en hem gewoon een dagje aan te laten staan. Maar dat lijkt me toch niet de bedoeling?
De One had na een nachtje in stand-by nog niet veel procent erbij van de downloads in mijn wachtrij.. (heb een 100/100 glasvezel verbinding)
Vervolgens heb ik het op kunnen lossen door de tijd van automatisch uitschakelen naar 6 uur te verlengen en hem gewoon een dagje aan te laten staan. Maar dat lijkt me toch niet de bedoeling?
Volgens andere posts op het Preview-forum, zal je in die zogenaamde "Instant On" modus niet meer dan 5GB/uur downloaden voor het installeren van games.Magnetic_Man schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:19:
Ik heb pas sinds 2 dagen mijn One, maar heb het idee dat hij niet verder gaat met installeren van games in de stand-by modus
Neem aan dat je het advies uit de startpost allang geimplementeerd hebt?
Tijdens het gamen kan het zijn dat je problemen hebt met je verbinding. Dit kan velen redenen hebben. Van je provider tot de Xbox zelf. Eerst is het handig om te kijken of je uberhaupt verbinding hebt met internet (door even te testen door op je pc/mobiel naar tweakers.net te gaan). Anderzijds kan het een configuratieprobleem zijn (dubbel ip adres, verkeerde ip-instellingen of anders) en natuurlijk je netwerk of router zelf. Het kan voorkomen dat verbindingen minder makkelijk worden opgezet, want de kans is aanwezig dat je Xbox geen gebruik kan maken van de juiste poorten. Hier heb je 3 mogelijkheden voor.
1) In de router UpNp aanzetten. Dit zorgt ervoor dat de benodigde automatisch poorten worden vrijgegeven.
2) Port forwarding. De xbox maakt gebruik van specifieke poorten, deze kun je ook altijd laten herleiden naar je console, dus moet je dat in de router instellen. Hiervoor dien je meestal wel je console op een vast IP adres in te stellen. De benodigde poorten zijn:
Poort 88 (UDP)
Poort 3074 (UDP en TCP)
Poort 53 (UDP en TCP)
Poort 80 (TCP)
Poort 500 (UDP)
Poort 3544 (UDP)
Poort 4500 (UDP)
3) DMZ. De demilitarized zone zet in feite je console buiten het netwerk neer. Dit is voor een xbox prima omdat die minder gevoelig is voor aanvallen en hackers, maar is eigenlijk geen nette oplossing. Probeer eerst de overige opties, voordat je dit probeert. Hiervoor dien je overigens wel je console op een vast IP adres in te stellen.
Kijk voor overige netwerkproblemen op de supportsite
7200 rpm Touro Mobile Pro FTW!
Heb ik en is een heel stuk rapper dan de interne schijf
Ah, ik zit zelf niet in de preview, maar die beperking zal dan ongetwijfeld ook in de huidige versie zitten (al zou hij dan denk ik alsnog in een nacht wel aardig wat moeten kunnen binnenhalen).MAX3400 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:23:
Volgens andere posts op het Preview-forum, zal je in die zogenaamde "Instant On" modus niet meer dan 5GB/uur downloaden voor het installeren van games.
Neem aan dat je het advies uit de startpost allang geimplementeerd hebt?
Mijn router heb ik inderdaad al ingesteld, mijn NAT is open. Het gebeurde ook enkel in de stand-by niet. Als hij gewoon aanstaat download hij wel snel.
Ik zat zelf te kijken naar: Toshiba stor.e canvio desktop 5tb zwart
Geen slechte prijs voor 5TB en 7200rpm.
Ik denk zelf dat ik 2TB snel vol heb, want ik ben niet zo van het verwijderen en speel vaak spellen die ik al een tijdje niet gedaan heb. Externe voeding maakt me niet zoveel uit omdat ik de hardeschijf toch vrijwel nooit zal verplaatsen.
De goedkoopste externe harde schijf met meer dan 2 TB en 7200rpm is deze Transcend StoreJet 35T3 3TB Zwart en voor die paar euro meer neem ik wel die van 5TB
Geen slechte prijs voor 5TB en 7200rpm.
Ik denk zelf dat ik 2TB snel vol heb, want ik ben niet zo van het verwijderen en speel vaak spellen die ik al een tijdje niet gedaan heb. Externe voeding maakt me niet zoveel uit omdat ik de hardeschijf toch vrijwel nooit zal verplaatsen.
De goedkoopste externe harde schijf met meer dan 2 TB en 7200rpm is deze Transcend StoreJet 35T3 3TB Zwart en voor die paar euro meer neem ik wel die van 5TB
2TB valt nog best mee om vol te krijgen, ik heb nagenoeg alle grote games (behalve wat solo spul) en nog een kleine terrabyte over.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Een tijd geleden (toen ik nog mijn Xbox One op instant on had staan) zag ik in de interface van mijn router dat de One zijn netwerkkaart naar 10MB had geschakeld. Had dit achteraf echter niet getest terwijl een download actief was, maar dat kan de langzame download in standby verklaren.Magnetic_Man schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:34:
[...]
Ah, ik zit zelf niet in de preview, maar die beperking zal dan ongetwijfeld ook in de huidige versie zitten (al zou hij dan denk ik alsnog in een nacht wel aardig wat moeten kunnen binnenhalen).
Mijn router heb ik inderdaad al ingesteld, mijn NAT is open. Het gebeurde ook enkel in de stand-by niet. Als hij gewoon aanstaat download hij wel snel.
Bedankt voor de link! Leuk stukje tekstJaguar645 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:45:
Mooi stukje over Crackdown 3 en de Cloud:
En zo is het Wimpiewimpie007 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:30:
7200 rpm Touro Mobile Pro FTW!
Alleen jammer dat ze nergens meer te krijgen zijn.
- Killer is Dead
- Rainbow Six Vegas
- A World Of Keflings
- Fable 2
- Madden NFL 16
- Soul Calibur IV
- Alan Wake
- Fable 3
- Mass Effect
- Splinter Cell: Blacklist
- Alien Hominid HD
- Fallout 3
- Monster High: New Ghoul in School
- Splinter Cell: Conviction
- Assassin’s Creed Brotherhood
- Far Cry 2
- Ms. Pac-Man
- Splinter Cell: Double Agent
- Assassin’s Creed II
- Far Cry 3
- N+
- Super Meat Boy
- Assassin’s Creed Liberation: HD
- Far Cry 3: Blood Dragon
- Need for Speed: Most Wanted
- Toy Soldiers
- Assassins Creed
- Forza Horizon
- Ninja Gaiden 3
- Toy Soldiers: Cold War
- Assassins Creed Revelations
- Forza Motorsport 2
- Pac-Man CEDX
- Toy Story 3
- Banjo-Kazooie
- Forza Motorsport 3
- Perfect Dark
- Trials Evolution
- Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts
- Forza Motorsport 4
- Perfect Dark Zero
- Trials HD
- Banjo-Tooie
- Gears of War
- Prince of Persia: The Forgotten Sands
- Viva Piñata
- BattleBlock Theater
- Gears of War 2
- Prototype
- Viva Piñata: Trouble In Paradise
- Bayonetta
- Gears of War 3
- Prototype 2
- Witcher 2: Assassins of Kings
- BioShock
- Gears of War: Judgement
- Rainbow Six Vegas
- Worms 2: Armageddon
- BioShock Infinite
- Geometry Wars
- Evolved
- Rainbow Six Vegas 2
- Borderlands
- Ghost Recon Advanced Warfare
- Rayman Legends
- Brothers in Arms: Hell’s Highway
- Ghost Recon Advanced Warfare 2
- Rayman Origins
- Call of Juarez Gunslinger
- Ghost Recon: Future Soldier Risen
- Call of Juarez: Bound By Blood
- Halo 3
- Risen 2
- Cars
- Halo 4
- Risen 3: Titan Lords
- Child of Eden
- Halo Anniversary
- Sacred 2: Fallen Angel
- Civilization Revolution
- Halo Wars
- Sacred 3
- Clash of Heroes HD
- Halo: O.D.S.T
- Saints Row
- Dark Souls
- Halo: Reach
- Saints Row The Third
- Dark Souls II
- Hexic HD
- Shadow Complex
- Dead Space
- I Am Alive
- Shadowrun
- Defense Grid: The Awakening
- Jetpac Refuelled
- Shoot Many Robots
- Driver: San Francisco
- Just Cause 2
- Small Arms
- Dynasty Warriors
- 8 Kameo: Elements of Power
- Sonic Adventure 2
[ Voor 80% gewijzigd door justifire op 12-08-2015 16:46 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mijn schijf is alweer bijna helemaal vol (en heb er al wat zooi afgegooid), ga ook maar 'ns een externe HDD kopen. Jammer dat je dat ding niet intern kan swappen
.
Dat is een game die nog moet uitkomenjustifire schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:34:
[...]
En zo is het Wimpie
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bedenk bij die schijfjes wel dat goedkoop = duurkoop. Zo'n ding moet dus vrij vaak aan staan, ook vaak opspinnen en verder zonder weinig koeling zijn ding doen. Als je dan een goedkoop merk haalt, kun je hem mogelijk al na een jaar of 2 weggooien. Dat lijkt me zonde. Gewoon van de bekende merken aanschaffen, dan heb je er tenminste lang plezier van.
Zelf overigens een 2TB van Seagate die het prima doet. Merk geen rariteiten en werkt ook prima samen. Voorlopig is die 2TB nog wel genoeg. Misschien dat ik eind dit jaar nog wat games eraf moet gooien, maar ik kan er dan genoeg op laten staan, mocht er bezoek komen oid.
Zelf overigens een 2TB van Seagate die het prima doet. Merk geen rariteiten en werkt ook prima samen. Voorlopig is die 2TB nog wel genoeg. Misschien dat ik eind dit jaar nog wat games eraf moet gooien, maar ik kan er dan genoeg op laten staan, mocht er bezoek komen oid.
Intern kan je gerust swappen alleen verlies je de garantie,ThomasXIV schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:41:
Mijn schijf is alweer bijna helemaal vol (en heb er al wat zooi afgegooid), ga ook maar 'ns een externe HDD kopen. Jammer dat je dat ding niet intern kan swappen.
Je Xbox moet juist in de energiebesparingstand staan hebben staan wil hij in downloaden terwijl je de Xbox "uit hebt staan".Magnetic_Man schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:19:
Ik heb pas sinds 2 dagen mijn One, maar heb het idee dat hij niet verder gaat met installeren van games in de stand-by modus (ik heb driedubbel gechecked dat hij niet in de energiebesparing stand staat). Is dat logisch? (volgens mij deed bijv. de 360 dat wel namelijk).
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Juist niet. Instant On moet je daarvoor hebben. Energiebesparend is juist volledig uit.Bullet NL schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:49:
[...]
Je Xbox moet juist in de energiebesparingstand staan hebben staan wil hij in downloaden terwijl je de Xbox "uit hebt staan".
Volgens mij bedoeld Bullet "Stand-by" ook een soort van energie besparing.
Verwijderd
Wat bedoel je? Er zijn twee opties:Winkiller schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:54:
Volgens mij bedoeld Bullet "Stand-by" ook een soort van energie besparing.
-Power Saving
-Instant On
Wat is stand-by voor modus?
Instant on is eigenlijk een veredelde stand-by.Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:59:
[...]
Wat bedoel je? Er zijn twee opties:
-Power Saving
-Instant On
Wat is stand-by voor modus?
Verwijderd
Ok. Dan gaan we vanaf nu Stand-by energiebesparend noemen. Hoe gaan we dan de modus (dat exact zo heet) energiebesparend noemen? Het zal aan mij liggen maar ik begrijp beide reacties op een vrij simpele post om verwarring te voorkomen niet zo.Famous schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:00:
[...]
Instant on is eigenlijk een veredelde stand-by.
Het gebruik van emoticons begrijp ik ook niet zo. Wat bedoel je met dat plaatje van een hoofdje dat zichzelf slaat?
Winkiller doelde er (volgens mij) op dat Bullet zichzelf vergiste in de naam/omschrijving van de "modus". Dat hij dus eigenlijk niet energiebesparing bedoelde maar stand-by.Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:05:
[...]
Ok. Dan gaan we vanaf nu Stand-by energiebesparend noemen. Hoe gaan we dan de modus (dat exact zo heet) energiebesparend noemen? Het zal aan mij liggen maar ik begrijp beide reacties op een vrij simpele post om verwarring te voorkomen niet zo.
Het gebruik van emoticons begrijp ik ook niet zo. Wat bedoel je met dat plaatje van een hoofdje dat zichzelf slaat?
Hierop reageerde ik op jou dat Instant on een soort geraffineerde stand-by is (hij gaat immers niet helemaal uit) omdat jij die modus niet zo op je Xbox ziet staan.
Emoticons spreken voor zichzelf lijkt mij..
De opvolger is toch net zo rap?justifire schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:34:
[...]
En zo is het Wimpie
http://www.redcoon.nl/B55...-Touro-S-1TB-grijs_Tot-25
Kan je dan niet beter voor zoiets gaan?wimpie007 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:39:
[...]
De opvolger is toch net zo rap?
pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart
Zelfde prijs dubbele opslag (alleen 5400).
Hoe doen de mensen met een 7200 disk dat? Daar moet een voeding aan, dus contant op de stroom aangesloten? Of powered die pas aan zodra hij gebruikt word, of worden er standby killers gebruikt of iets?
2,5" krijgt zijn voeding gewoon van de USB poort.Soullancer schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 20:10:
Hoe doen de mensen met een 7200 disk dat? Daar moet een voeding aan, dus contant op de stroom aangesloten? Of powered die pas aan zodra hij gebruikt word, of worden er standby killers gebruikt of iets?
Ook als er een 7200 rpm disk in zit.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
5400 rpm dus als je voor snelheid gaat (waar ik hoofdzakelijk een externe schijf voor heb aangeschaft) is dit niet interessant, kijk je puur naar opslag zou dit een prima alternatief kunnen zijn.Famous schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:46:
[...]
Kan je dan niet beter voor zoiets gaan?
pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart
Zelfde prijs dubbele opslag (alleen 5400).
Maar eerlijk gezegd heb ik aan 1 TB meer dan genoeg, zijn maar een stuk of 3 spellen die ik tussendoor speel, voor de rest speel ik toch meestal de nieuw uitgekomen spellen en kan de oude meuk er makkelijk vanaf mocht ik ruimte te kort komen.
Aah nice, wist niet dat er ondertussen een opvolger van waswimpie007 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:39:
[...]
De opvolger is toch net zo rap?
Is inderdaad ook een 7200 rpm schijf, goed nieuws !
Heb een aantal maten die al maanden aan het zoeken zijn naar de Touro Mobile Pro, tevergeefs, zal ze op de hoogte brengen
[ Voor 22% gewijzigd door justifire op 12-08-2015 20:28 ]
Bij mij hangt er overigens ook een 5400 toeren schijf aan. Ik merk er eigenlijk niets van. Denk ook niet dat hij slechter presteert dan de schijf in de Xbox One zelf. En gezien 7200 toeren schijfjes met behoorlijke opslag en 2,5" versie nogal prijzig zijn, moet je gaan kijken waar je prioriteiten liggen en of je het ervoor over hebt.
Heb je een bron? Als er genoeg wordt toegevoegd, is het misschien toch tijd voor een xbox one ipv 360justifire schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:34:
[...]
En zo is het Wimpie
Denk toch dat ik voor een 2TB 5400 RPM schijf ga.justifire schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 20:23:
[...]
5400 rpm dus als je voor snelheid gaat (waar ik hoofdzakelijk een externe schijf voor heb aangeschaft) is dit niet interessant, kijk je puur naar opslag zou dit een prima alternatief kunnen zijn.
Maar eerlijk gezegd heb ik aan 1 TB meer dan genoeg, zijn maar een stuk of 3 spellen die ik tussendoor speel, voor de rest speel ik toch meestal de nieuw uitgekomen spellen en kan de oude meuk er makkelijk vanaf mocht ik ruimte te kort komen.
[...]
Meerdere tests bekeken en er zit weinig verschil in al is die wel sneller dan de interne schijf (ook gek eigenlijk?).
Zal vast komen doordat er voor het OS niet geswapped of gelezen of whatever hoeft te worden
Nu jullie het er toch over hebben, wel eens van Intenso gehoord? (Of weet iemand hoe ze presteren op de One).
Op de zaak kwam de jongen van de inkoop hier mee. 1 TB 2,5" usb3.0 7200rpm €64,50
Mijn interne schijf is bijna vol namelijk.
Op de zaak kwam de jongen van de inkoop hier mee. 1 TB 2,5" usb3.0 7200rpm €64,50
Mijn interne schijf is bijna vol namelijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee,heb er wel over nagedacht maar een put laten slaan was redelijk kostbaar dus haal mijn water toch maar gewoon uit de kraanErik-1980 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 22:39:
[...]
Heb je een bron? Als er genoeg wordt toegevoegd, is het misschien toch tijd voor een xbox one ipv 360
Lijstje dat ik poste is niet officieel maar met wat googlen zal je zien dat er genoeg sites zijn die deze hebben geplaatst
Man man man... Of snap je dat ook al niet?Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:05:
[...]
Ok. Dan gaan we vanaf nu Stand-by energiebesparend noemen. Hoe gaan we dan de modus (dat exact zo heet) energiebesparend noemen? Het zal aan mij liggen maar ik begrijp beide reacties op een vrij simpele post om verwarring te voorkomen niet zo.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
7200RPM heeft in de huidige consoles en in de PS3 nauwelijks nut. Leuk als je het al hebt liggen, maar het verschil is marginaal (waar het destijds in laptops redelijk verschil maakte). Zou er geen extra geld aan uitgeven iig.Martinspire schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 22:33:
Bij mij hangt er overigens ook een 5400 toeren schijf aan. Ik merk er eigenlijk niets van. Denk ook niet dat hij slechter presteert dan de schijf in de Xbox One zelf. En gezien 7200 toeren schijfjes met behoorlijke opslag en 2,5" versie nogal prijzig zijn, moet je gaan kijken waar je prioriteiten liggen en of je het ervoor over hebt.
Wel de schijf in mijn PS4 deze week vervangen voor een 1TB 7200RPM disk, maar ik merk nauwelijks verbetering tov de oude 5400. Voor de One geldt hetzelfde.
Verwijderd
Wat ik niet snap is dat er allerlei mensen omhoogspringen om te zeggen dat energiebesparend een goed woord is om stand-by te omschrijven. Terwijl energiebsparend letterlijk de naam is van de enige andere power optie is, dat precies het tegenovergestelde doet als stand-by.Rossi46 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 23:19:
[...]
Man man man... Of snap je dat ook al niet?
Had niet gedacht dat jij ook bij de club idioten hoorde.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Waarom zou voor de One het zelfde gelden? Er zijn diverse testen waarbij 't gebruik van een andere (externe) schijf sneller is. Vooral omdat de gebruikte interne schijf erg traag is (80MB/s). De betere externe 5400rpm schijven zitten rond de 120-130MB/s waar je al een verbetering merkt. Bij gebruik van een externe SSD zul je geschat rond de 180-190MB/s zitten. Het lijkt mij dat je bij gebruik van een 7200rpm schijf ook wel hoger dan de 130MB/s kunt komen.Exorcist schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 00:00:
[...]
7200RPM heeft in de huidige consoles en in de PS3 nauwelijks nut. Leuk als je het al hebt liggen, maar het verschil is marginaal (waar het destijds in laptops redelijk verschil maakte). Zou er geen extra geld aan uitgeven iig.
Wel de schijf in mijn PS4 deze week vervangen voor een 1TB 7200RPM disk, maar ik merk nauwelijks verbetering tov de oude 5400. Voor de One geldt hetzelfde.
De grote vraag is echter waar nu precies de bottleneck zit.
Wil je bewijzen, met benchmarks, dat je met een externe SSD 190MB/s haalt en dit ook kan inzetten voor gebruik met je One? Want als dat waar is, ga ik morgen naar de MM want dan zou ik dus van 2.5 minuten naar 50 seconden kunnen voor het laden van GTA5.Gaaiz schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:51:
[...]
De grote vraag is echter waar nu precies de bottleneck zit.
Ik heb destijds wat testen gedaan met een externe SSD. Bij The Witcher 3 een verbetering in laadtijden van circa 34%. Voor GTA V heb ik veel goede resultaten gezien. Maar wat nou het echte verschil is qua snelheden/laadtijden.MAX3400 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:57:
[...]
Wil je bewijzen, met benchmarks, dat je met een externe SSD 190MB/s haalt en dit ook kan inzetten voor gebruik met je One? Want als dat waar is, ga ik morgen naar de MM want dan zou ik dus van 2.5 minuten naar 50 seconden kunnen voor het laden van GTA5.
Resultaten:
http://www.insidegamer.nl...xterne-ssd-op-de-xbox-one
Eigenlijk had ik als uitgebreide test ook een externe 5400 en 7200rpm harddisk moeten testen en dat dan in combinatie met GTA V (heeft ook lange laadtijden) naast The Witcher 3. Maar dat kost ook weer een hoop tijd en geld.. =)
[ Voor 9% gewijzigd door Gaaiz op 13-08-2015 10:01 ]
Ja, nou, nu ik het nog eens teruglees... Je hebt het wat betreft de benaming die de Xbox aanhoudt eigenlijk bij het juiste eindVerwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:28:
[...]
Wat ik niet snap is dat er allerlei mensen omhoogspringen om te zeggen dat energiebesparend een goed woord is om stand-by te omschrijven. Terwijl energiebsparend letterlijk de naam is van de enige andere power optie is, dat precies het tegenovergestelde doet als stand-by.
Had niet gedacht dat jij ook bij de club idioten hoorde.
Hoe dan, excuses van mijn kant!
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dan ga je er vanuit dat de laadtijd lineair loopt met de leessnelheid van je HD, iets wat natuurlijk niet zo is.MAX3400 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:57:
[...]
Wil je bewijzen, met benchmarks, dat je met een externe SSD 190MB/s haalt en dit ook kan inzetten voor gebruik met je One? Want als dat waar is, ga ik morgen naar de MM want dan zou ik dus van 2.5 minuten naar 50 seconden kunnen voor het laden van GTA5.
Zou namelijk betekenen dat er bij het starten van GTA5 9,5GB aan data ingeladen word, iets wat me rijkelijk aan de hoge kant lijkt
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit inderdaad. Ik zie dat iemand anders ook The Witcher 3 heeft getest met een externe SSD en kwam op een prestatieverbetering van circa 30 procent. Ongeveer gelijk met mijn test dus. Ik zie echter ook dat GTA V weer een verbetering heeft van 60%!:BM schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:05:
[...]
Dan ga je er vanuit dat de laadtijd lineair loopt met de leessnelheid van je HD, iets wat natuurlijk niet zo is.
Zou namelijk betekenen dat er bij het starten van GTA5 9,5GB aan data ingeladen word, iets wat me rijkelijk aan de hoge kant lijktD'r moet ook nog wat gebeuren met de ingeladen data he, daar zal het gros van de tijd aan verloren gaan.
http://bendodson.com/webl...ing-an-ssd-with-xbox-one/
Dat is weer stukken beter dan gebruik van een "standaard" externe schijf:
https://www.reddit.com/r/...ernal_hard_drive_testing/
Hier ook wat mooie resultaten in verschil laadtijden interne disk en externe hdd's/ssd, maar helaas geen resultaten voor de laadtijden koningen The Witcher 3 en GTA V:
http://www.crowdedbrain.c...any-faster.html?showall=1
Misschien moest ik mezelf nuanceren; en zoals ook vaak op de Frontpage gebeurt bij artikelen: er is een aanzienlijk verschil tussen opgegeven waarden van een device en real life resultaten van het device. Vandaar mijn opmerking omdat je met lineaire throughput kwam in MB/s wat voor sommigen niet duidelijk genoeg is. Hence mijn opmerking dat het verschil tussen intern 80MB/s en SSD 190MB/s dus zou resulteren in laadtijden die pas leuk zijn.Gaaiz schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:00:
[...]
Ik heb destijds wat testen gedaan met een externe SSD. Bij The Witcher 3 een verbetering in laadtijden van circa 34%. Voor GTA V heb ik veel goede resultaten gezien. Maar wat nou het echte verschil is qua snelheden/laadtijden.
Je artikel is duidelijk en geeft ook mooie waarden aan waarom het nuttig zou zijn om in ieder geval de interne HDD te ontzien en liever te kiezen voor externe storage; zoals BM in "[XBO] Xbox One - Deel 4" ook opmerkt zijn lineaire snelheden niet van toepassing. Niet op de One en over het algemeen niet bij het laden van games, zeker niet als je een checkpoint moet laden of na een cold boot de basis van de game moet laden.
Tenzij SSD's aanzienlijk goedkoper worden, is de keuze voor een 512GB of meer als storage voor je One best een investering die zich niet direct/logisch vertaalt in veel kortere loading times.
Klopt inderdaad. Ik zou zelf achteraf voor een vlotte 2TB 5400rpm schijf zijn gegaan met een minimale read van 120MB/s. Dan merk je in ieder geval al wat verschil en heb je voorlopig zat ruimte om games op te slaan! Nu is mijn collectie niet zo groot en heb ik geen probleem met 't verwijderen van games dus laat ik mijn externe SSD maar lekker hangen. Stiekem hoop ik, zoals ik eerder aan gaf, op UASP support. In dat geval zal ik weer vol aan 't testen gaan.MAX3400 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:13:
[...]
Misschien moest ik mezelf nuanceren; en zoals ook vaak op de Frontpage gebeurt bij artikelen: er is een aanzienlijk verschil tussen opgegeven waarden van een device en real life resultaten van het device. Vandaar mijn opmerking omdat je met lineaire throughput kwam in MB/s wat voor sommigen niet duidelijk genoeg is. Hence mijn opmerking dat het verschil tussen intern 80MB/s en SSD 190MB/s dus zou resulteren in laadtijden die pas leuk zijn.
Je artikel is duidelijk en geeft ook mooie waarden aan waarom het nuttig zou zijn om in ieder geval de interne HDD te ontzien en liever te kiezen voor externe storage; zoals BM in "[XBO] Xbox One - Deel 4" ook opmerkt zijn lineaire snelheden niet van toepassing. Niet op de One en over het algemeen niet bij het laden van games, zeker niet als je een checkpoint moet laden of na een cold boot de basis van de game moet laden.
Tenzij SSD's aanzienlijk goedkoper worden, is de keuze voor een 512GB of meer als storage voor je One best een investering die zich niet direct/logisch vertaalt in veel kortere loading times.
Het is volledig afhankelijk welke games je speelt, GTA win je bijna niets, gros van de tijd is puur server-communicatie. Zelfde verhaal met Forza, Titanfall of FIFA, je moet wachten tot de rest synced is (waaronder mensen die de interne schijf gebruiken).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Daar ben ik het helemaal mee eens als je online speelt.SinergyX schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:22:
Het is volledig afhankelijk welke games je speelt, GTA win je bijna niets, gros van de tijd is puur server-communicatie. Zelfde verhaal met Forza, Titanfall of FIFA, je moet wachten tot de rest synced is (waaronder mensen die de interne schijf gebruiken).
Er zijn genoeg mensen die b.v. FIFA op career modus staat. Daar heb je niet direct verbinding met de servers van EA nodig.
Zelfde met GTA5,, de single player wordt volledig lokaal afgespeeld.
Wat ik wel jammer vind.. Waarom MS de interne DISK ook bij de opvolger van V1 niet vervangbaar heeft gemaakt... Een HDD gaat vaak na intensief gebruik (4 jaar) ongeveer wel eens stuk.. Je console zal je of zelf moeten upgraden.. mits MS geen HDD lock heeft ingebouwd..
Of reparatie/vervanging.. Terwijl het apparaat zelf niets mis mee is..
A Soldiers manual and a pair of boots.
Yes, ik ook eindelijkMartinspire schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 00:52:
Ik heb zojuist een message gehad op mn Xbox over de BF4 CTE. Nu een survey ingevuld om me aan te melden en nu wachten op download message. Schijnt 3 dagen oid te duren.
Meer mensen de message gehad?
Verwijderd
Ik moet me ook niet zo aanstellen. Excuses voor idioten opmerking.Rossi46 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:05:
[...]
Ja, nou, nu ik het nog eens teruglees... Je hebt het wat betreft de benaming die de Xbox aanhoudt eigenlijk bij het juiste eindEchter vind ik die benaming maar verwarrend. "Energy saving" had gewoon "off" moeten heten en "instant-on" hadden ze "stand-by" moeten noemen. Zo doet iedereen dat al jaren.
Hoe dan, excuses van mijn kant!
Kan er alleen niet zo goed tegen als er verwarrende info gepost wordt.
Ik snap het wel! MS kan nu zorgen dat er goede HDD's zitten in de Xboxen, in plaats van houtje-touwtje HDD's van mensen zelf, die misschien al jarenlang zijn misbruikt in een PC/NAS.To_Tall schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:27:
[...]
Wat ik wel jammer vind.. Waarom MS de interne DISK ook bij de opvolger van V1 niet vervangbaar heeft gemaakt... Een HDD gaat vaak na intensief gebruik (4 jaar) ongeveer wel eens stuk.. Je console zal je of zelf moeten upgraden.. mits MS geen HDD lock heeft ingebouwd..
Of reparatie/vervanging.. Terwijl het apparaat zelf niets mis mee is..
Daarnaast is externe eigenlijk nog stukken makkelijker, je kan eraan hangen wat je wil, je hebt drie USB-poorten en het integreert zich geweldig in het systeem. Betere optie eigenlijk!
Na 4 jaar is het ook geen probleem meer wanneer je hem zal moeten vervangen vanwege een kapotte HDD... Garantie is er dan toch afTo_Tall schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:27:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Ninjetsu NL op 13-08-2015 11:52 . Reden: Extra info ]
Lang geleden dat ik iets heb gekocht, maar toch maar Forza 6 Ultimate Edition aangeschaft...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Retail of electronic? retail waar danPhusebox schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:57:
Lang geleden dat ik iets heb gekocht, maar toch maar Forza 6 Ultimate Edition aangeschaft...
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Aangezien het CI gedeelte van mijn tv niet meer werkt (leuk joh, Samsung) heb ik weer een UPC/Ziggo mediabox.
Ik krijg de Oneguide niet werkend in het Engels. Ik heb eerst de Xbox op Nederlandse taal etc ingesteld, hier werkt het prima maar dan werken er geen voice commands.
Als ik daarna de Xbox weer op Engels instel werkt TV wel maar Oneguide laat geen informatie zien. Is het dus onmogelijk om TV te kijken met een werkende Oneguide met de Xbox taalinstelling in het Engels en dus ook werkende voice commands?
Ik krijg de Oneguide niet werkend in het Engels. Ik heb eerst de Xbox op Nederlandse taal etc ingesteld, hier werkt het prima maar dan werken er geen voice commands.
Als ik daarna de Xbox weer op Engels instel werkt TV wel maar Oneguide laat geen informatie zien. Is het dus onmogelijk om TV te kijken met een werkende Oneguide met de Xbox taalinstelling in het Engels en dus ook werkende voice commands?
Ja dat klopt helaas, omdat je regio en taal instellingen gekoppeld zijn.wes- schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:16:
Aangezien het CI gedeelte van mijn tv niet meer werkt (leuk joh, Samsung) heb ik weer een UPC/Ziggo mediabox.
Je zou eigenlijk regio Nederland willen en taal Engels.
Nog steeds belachelijk dat dat niet kan.. Heel veel mensen klagen hier over.SiErRa schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:22:
[...]
Ja dat klopt helaas, omdat je regio en taal instellingen gekoppeld zijn.
Je zou eigenlijk regio Nederland willen en taal Engels.
Daarom als iedereen even gaat stemmen..Gaaiz schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:23:
[...]
Nog steeds belachelijk dat dat niet kan.. Heel veel mensen klagen hier over.
https://xbox.uservoice.co...region-lock-the-languages
Uiteraard al gedaan! Stem jij ook even hier?rejer schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:26:
[...]
Daarom als iedereen even gaat stemmen..
https://xbox.uservoice.co...region-lock-the-languages
https://xbox.uservoice.co...eally-fast-external-stora
Verwijderd
VooFoo Studios
#PureHoldem will be released on PS4 18th August US / 19th August EU; PC 20th August
Xbox One 21st August priced at £14.99 / €19.99 / $19.99
De Poker Held uithangen.
#PureHoldem will be released on PS4 18th August US / 19th August EU; PC 20th August
Xbox One 21st August priced at £14.99 / €19.99 / $19.99
De Poker Held uithangen.
VOTED!Gaaiz schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:27:
[...]
Uiteraard al gedaan! Stem jij ook even hier?
https://xbox.uservoice.co...eally-fast-external-stora
Thx voor de reacties. Ik zet de Xbox wel weer terug in het Engels.
Hmm nu heb ik hem weer in het Engels ingesteld en nu zie ik dat TV listings / Oneguide wel informatie geeft.
Edit: Ik had overigens ook al een tijdje geleden gestemd
Hmm nu heb ik hem weer in het Engels ingesteld en nu zie ik dat TV listings / Oneguide wel informatie geeft.
Edit: Ik had overigens ook al een tijdje geleden gestemd
[ Voor 15% gewijzigd door wes- op 13-08-2015 14:46 ]
Hey dat klinkt goed 
There's a hidden 'very high' quality mode for Xbox One streaming on Windows 10
There's a hidden 'very high' quality mode for Xbox One streaming on Windows 10
Turns out there's a hidden "very high" quality setting for your streams, and with a little light tinkering it can be enabled for use.
Met een mooie tikefout in de padnaam. Bij mij thuis en op mijn corp laptop staat het onder:
C:\Users\username\AppData\Local\Packages\Microsoft.XboxApp_8wekyb3d8bbwe\ LocalState \userconsoledata
Maar het werkt wel? Zie je verschil?MAX3400 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:03:
[...]
Met een mooie tikefout in de padnaam. Bij mij thuis en op mijn corp laptop staat het onder:
C:\Users\username\AppData\Local\Packages\Microsoft.XboxApp_8wekyb3d8bbwe\ LocalState \userconsoledata
effe een luie domme vraag, voor streamen naar pc(met windows 10) heb je dan ook de preview software nodig op je xbox one, of is de gewone ook goed. krijg nml maar geen software van microsoft, ook al heb ik meerdere malen gejoined
Kan gewoon met W10 en de huidige non preview XBO softwarejarsiv schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:10:
effe een luie domme vraag, voor streamen naar pc(met windows 10) heb je dan ook de preview software nodig op je xbox one, of is de gewone ook goed. krijg nml maar geen software van microsoft, ook al heb ik meerdere malen gejoined
Dat hoeft niet want zo heet het inderdaad al op mijn xb1, ik heb 2 keuze's in het NederlandsRossi46 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:05:
[...]
"instant-on" hadden ze "stand-by" moeten noemen.
- Stand-by
- Energiebesparend
In Stand-by gebruikt de box ook minder stroom dan als hij aan staat, toch ?
Nee, je hoeft niet in 't preview programma te zitten. Dit kun je starten via de Xbox app in Windows 10. Hier vandaan kun je het streamen starten (dus niet vanuit je Xbox zelf).jarsiv schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:10:
hmmm vanavond eens proberen op de laptop, dank je
Ik zie niks; zit namelijk nog op werk en heb geen VPN naar hetzelfde VLAN als mijn One thuis
In de originele Reddit post staat dit er ook:MAX3400 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:03:
[...]
https://www.reddit.com/r/...ttings_in_xbox_streaming/
Net geprobeerd overigens maar ik zie geen extra optie..
Je zal geen optie in je App zien maar de bitrate van de stream gaat wel omhoog. Voor zover ik weet doet/deed de app maximaal 12Mbps tijdens streamen; Reddit heeft het nu over pieken naar 20Mbit. Dat wijst er wat mij betreft op dat de One minder hoeft te coderen alvorens te versturen naar je PC/tablet.Notna schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:17:
[...]
In de originele Reddit post staat dit er ook:
https://www.reddit.com/r/...ttings_in_xbox_streaming/
Net geprobeerd overigens maar ik zie geen extra optie..
mocht het niet werken dan moet je misschien je Xbox App op de pc updatenjarsiv schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:13:
hmmm vanavond eens proberen op de laptop, dank je
Het lijkt er trouwens op dat mijn Netflix haperingen probleem is opgelost. Het enige dat ik heb gedaan is de Xbox een keer echt helemaal uitzetten. Tot nu toe heb ik nog geen enkele hapering weer teruggezien. Hopen dat dit zo blijft.
uhm...
Idd, nu zie ik het ook. Met AC:BF haal ik iets van 16 Mbps. Had even geen grafisch drukkere spellen om de 20 Mbps aan proberen te tikken. Overigens vind mijn N netwerk did totaal niet leuk wireless (buffer problemen). Ik zal morgen eens (gigabit) bedraad proberenMAX3400 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:18:
[...]
Je zal geen optie in je App zien maar de bitrate van de stream gaat wel omhoog. Voor zover ik weet doet/deed de app maximaal 12Mbps tijdens streamen; Reddit heeft het nu over pieken naar 20Mbit. Dat wijst er wat mij betreft op dat de One minder hoeft te coderen alvorens te versturen naar je PC/tablet.
Tja, ik ben sowieso simpel; mijn console hoeft niet binnen 10 seconden weer te kunnen gamen dus de mijne gaat elke keer helemaal uit en later weer heel rustig aan. Ben je in ieder geval een gedeelte van cache-files en andere zooi kwijt. Denk dat NetFlix daar ruzie mee had en na een keer goed uitzetten, dat het probleem verholpen is.Smoonshine schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:28:
Het lijkt er trouwens op dat mijn Netflix haperingen probleem is opgelost. Het enige dat ik heb gedaan is de Xbox een keer echt helemaal uitzetten. Tot nu toe heb ik nog geen enkele hapering weer teruggezien. Hopen dat dit zo blijft.
Ben pas laat thuis vandaag van werk dus ergens na 20:30 zal ik mijn Gbit eens te werk stellen. Moet toch nog een paar missies in GTA5 doen dus dat kan vast wel fullscreenNotna schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:36:
[...]
[...]
Idd, nu zie ik het ook. Met AC:BF haal ik iets van 16 Mbps. Had even geen grafisch drukkere spellen om de 20 Mbps aan proberen te tikken. Overigens vind mijn N netwerk did totaal niet leuk wireless (buffer problemen). Ik zal morgen eens (gigabit) bedraad proberen
[afbeelding]
[ Voor 32% gewijzigd door MAX3400 op 13-08-2015 15:38 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace