• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:46

Famous

R 400+

MAX3400 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 07:41:
[...]

Ik ben (helaas) niet meer benieuwd naar Fable. Het spel is nog in beta en ben dus bang dat ze zometeen een half produkt neer gaan zetten om maar op tijd te zijn voor het holiday season 2015 (zeg maar, na Black Friday t/m Kerst).

Moet ook eerlijk toegeven dat ik al een paar weekends geen Legends heb gespeeld; het was me allemaal te traag en te beperkt.
Zelfde hier helaas.
Ik heb een potje gespeeld als, naam alweer kwijt, dat je vanaf bovenaf kijkt, en heb heb heel snel weer afgezet. Later nog geprobeerd om normaal te spelen maar stond al zo lang in de wachtrij dat ik Far key 4 maar heb uitgespeeld :O

Hoopte meer op iets als in Fable 2 maar helaas.
Wellicht wordt die nog BC :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• veincode
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 19:27
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:21:
[...]
me maat heeft hem getest op zijn one en doet het gelijk, nu heb ik de eerste one van 2013 en hij een nieuwere van 2014 of 2015 misschien ligt het daaraan?
Heb je al geprobeerd je controller te updaten met de headset aangesloten?

En lees dan de stappen vanaf 'updaten via USB'
https://support.xbox.com/...or-stereo-headset-adapter
Vraagje tussendoor: wil iemand die mij als vriendje heeft, even kijken naar mijn Achievements van de afgelopen week? In welke taal worden die weergegeven in jouw TimeLine? Ik krijg klachten dat ze in het Frans staan???

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
MAX3400 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:52:
Vraagje tussendoor: wil iemand die mij als vriendje heeft, even kijken naar mijn Achievements van de afgelopen week? In welke taal worden die weergegeven in jouw TimeLine? Ik krijg klachten dat ze in het Frans staan???
Bij mij staat het in het Engels.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:56:
[...]

Bij mij staat het in het Engels.
Thanks... Lekker wazig; bij mij staat ook alles op UK/English ingesteld en een Engelsman krijgt Franse cheevos van me te zien :? 8)7

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:29:
[...]

Domme vraag; als je in een public lobby zit van een spel en mensen gaan praten in die lobby, hoor je dan het geluid over je TV, versterker of headset? En werkt het geluid over de headset wel als je de oude Microsoft-headset gebruikt of heb je die nooit gehad?

/edit: http://support.xbox.com/e...sories/wired-headset-help ?
de oude headset werkt wel alleen chat natuurlijk.
geluid hoor ik via tv
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:19:
[...]

de oude headset werkt wel alleen chat natuurlijk.
geluid hoor ik via tv
Nou ja, werkt wel natuurlijk... Voor jou is dat natuurlijk maar dat hadden we in geen van je posts tot nu toe kunnen waarnemen. Daarom vroeg ik het even; dan kunnen we er mogelijk (!!!) vanuit gaan dat alle settings op jouw console correct staan om chat-geluid via de headset te krijgen.

Maar je geeft dus zelf aan dat geluid via de TV gaat. Maar als je je TB XO inplugt, is je klacht dat je ook geluid over de TV hoort? En bij een vriend van je werkt de TB XO wel? Heb je alle instellingen van de One al vergeleken tussen ie van jou en die van hem?

Het is een beetje kristallenbol kijken; ik weet niet precies wat je soms bedoelt maar je benoemt sommige zaken ook niet duidelijk (genoeg) om onderscheid te maken tussen geluid & geluid, bijvoorbeeld ;)

Euh manual ?!
Gewoon proberen !
En als het dan niet lukt vragen we op dit forum hoe het moet :+

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 08-08-2015 06:59 . Reden: Gecensureerd op aanvraag van moderator ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Tomba schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:20:
[...]

Oeps, had niet verder gekeken. Zelf geen behoefte aan deze controller ;)
Vandaag pas tijd gehad om te testen en hij stond dus inderdaad op medium. Na aanpassing naar high in Watchdogs prima beeld en geluid maar PES2015 vind ik er nog steeds niet vloeiend uit zien. Desondanks goed speelbaar :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Vanavond Gears 1 cross-platform gespeeld. Ik op m'n X1 en 'n ander op de 360. Er waren vooral problemen met joinen en met chat. Telkens hoorde 1 de ander niet. Campaign was op de X1 wat laggy met af en toe haperend/schokkend beeld, dat speelde niet lekker. Versus was gewoon niet te doen. Ook als ik alleen speel voelt het in het geheel trager aan. Erg jammer.

iRacing Profiel

Uitgebreid interview met een ontwikkelaar over Ashen.
Als ik het zo lees word het een instant buy, hopelijk word hij binnenkort uitgegeven.
mowa schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 01:03:
Vanavond Gears 1 cross-platform gespeeld. Ik op m'n X1 en 'n ander op de 360. Er waren vooral problemen met joinen en met chat. Telkens hoorde 1 de ander niet. Campaign was op de X1 wat laggy met af en toe haperend/schokkend beeld, dat speelde niet lekker. Versus was gewoon niet te doen. Ook als ik alleen speel voelt het in het geheel trager aan. Erg jammer.
Ach nog twee weken, dan kan je al die ellende vergeten en met 1080p 60fps genieten van een optimale GoW1 ;)
Vind het wel jammer dat ze de x360 versie van GoW1 niet alvast gebundeld hebben met de GoW Ultimate edition pre-order zodat we die alvast kunnen spelen.

[ Voor 67% gewijzigd door justifire op 08-08-2015 06:57 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ashen ziet er inderdaad goed uit, ga ik in de gaten houden.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
mowa schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 01:03:
Is ook nog allemaal in beta hè! Dus kan je dingen als dit verwachten, nog ff geduld zou ik zeggen!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

justifire schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 01:06:
Uitgebreid interview met een ontwikkelaar over Ashen.
Als ik het zo lees word het een instant buy, hopelijk word hij binnenkort uitgegeven.

[...]

Ach nog twee weken, dan kan je al die ellende vergeten en met 1080p 60fps genieten van een optimale GoW1 ;)
Vind het wel jammer dat ze de x360 versie van GoW1 niet alvast gebundeld hebben met de GoW Ultimate edition pre-order zodat we die alvast kunnen spelen.
harrytasker schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 10:09:
[...]

Is ook nog allemaal in beta hè! Dus kan je dingen als dit verwachten, nog ff geduld zou ik zeggen!
We zitten niet helemaal op dezelfde golflengte.
Ik heb het over Gears of War 1 en niet over Gears of War:Ultimate Edition.
Slechts klein verschil.

Ik was in de veronderstelling dat wanneer ik het heb over Gears 1 + X1 vs Gears 1 + 360 dat jullie wel zouden begrijpen dat ik Gears 1 backwards compatible bedoel.

iRacing Profiel

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
Dat snappen ze ook. BC is ook nog niet beschikbaar voor iedereen, en is nog in de testfase tot november.

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ah, op die fiets. Dus idd niet op dezelfde golflengte. Althans ik niet op hun golflengte.

iRacing Profiel

Ik begrijp het wel hoor ;)
Is inderdaad jammer dat BC schijnbaar (nog) niet 100 % loopt zoals het zou moeten lopen.
Nu kan dit natuurlijk nog geoptimaliseerd worden, we zijn immers preview-members, andere benaming voor beta-testers.
Weet dat jij Gears of War Ultimate ook gaat halen daarom mijn opmerking dat het over twee weken allemaal beter word :)
En vind het jammer dat als je op dit moment geen X360 Gears of War 1 in bezit heb (disc of digitaal) je ook Gears of War 1 niet op de Xbox One kan spelen.
Terwijl dit wel kan na de release van Gears of War Ultimate na het spelen van 1 match...
Had dit liever gewoon in de store gebundeld gezien, Gears of War Ultimate addons -> Gears of War 1 BC DLC
Nu komt het een beetje als mosterd na de maaltijd terwijl het juist een goed opwarmertje zou zijn voor degene zoals ik die nooit Gears of War 1 hebben gespeeld.

• bangnl
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-12 15:23
Is Killer instinct gratis vandaag?

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-12 17:00

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

bangnl schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:28:
Is Killer instinct gratis vandaag?
Game-Omschrijving:NIEUWE 2015-EDITIE -- Killer Instinct is terug met nieuwe vechters, verbeterde graphics, nieuwe spelmodi en nog meer ULTRA COOOOMBO'S!!! Probeer een van de GRATIS beschikbare personages om jezelf te testen tegen een computertegenstander of daag spelers over de hele wereld uit. Personagebundels zijn als aankoop in het spel beschikbaar. Xbox Live Gold vereist voor Multiplayer

Zo te zien een gedeelte wel :)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Zo is het altijd al geweest :)
Spel is gratis met elke week een andere speelbare character (wekelijkse rotatie)
Characters zijn per stuk te koop of per roster.

Ah:
Microsoft has been a bit tight lip on what 360 games will be backwards compatible on Xbox One in November. Thanks to some interviews and snooping around at Gamescom we finally have a confirmed 77 list of games that will work on launch.

A Kingdom For Keflings
A World Of Keflings
Adventure Time: Finn and Jake Investigations
Alan Wake
Alien Hominid HD
Assassin’s Creed Brotherhood
Assassin’s Creed II
Banjo-Kazooie
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts
Banjo-Tooie
BattleBlock Theater
Bayonetta
BioShock
BioShock Infinite
Borderlands
Brothers in Arms: Hell’s Highway
Cars
Child of Eden
Civilization Revolution
Dark Souls
Dead Space
Defense Grid: The Awakening
Destiny: The Taken King
Disney Infinity 3
Disney Universe
Endwar
Fable 2
Fable 3
Fable: The Journey
Fallout 3
Far Cry 2
Far Cry 3
FIFA 16
Gears of War
Gears of War 2
Gears of War 3
Gears of War: Judgement
Geometry Wars Evolved
Guitar Hero Live
Halo 3
Halo 4
Halo: O.D.S.T
Halo: Reach
Halo Wars
Hexic HD
Jetpac Refuelled
Just Cause 2
Just Dance 2016
Kameo: Elements of Power
Madden NFL 16
Mass Effect
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
Monster High: New Ghoul in School
N+
NBA 2K16
NHL 16
Perfect Dark
Perfect Dark Zero
Pro Evolution Soccer 2016
Rainbow Six Vegas
Rainbow Six Vegas 2
Risen
Risen 2
Rugby World Cup 2015
Shadow Complex
Skylanders: SuperChargers
Small Arms
Sonic Adventure 2
Super Meat Boy
Toy Soldiers
Toy Soldiers: Cold War
Trials
Viva Piñata
Viva Piñata: Trouble In Paradise
Worms 2: Armageddon
WRC 5
WWE 2K16
Zuma
Begint wat te worden.

Edit: dit is dus de lijst waarvan 100% zeker is dat ze eraan komen. Maar niet een volledige lijst dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 08-08-2015 20:19 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:57
Jammer, had gehoopt Fallout 3 nog een keer te spelen voordat deel 4 uitkomt. Dat gaat dus helaas niet gebeuren. Beetje nutteloos ook dat je die dan bij je FO4 Pre-order kreeg om eerlijk te zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door McPoowl op 08-08-2015 17:27 . Reden: nuance ]

• harrytasker
  • Niet online
McPoowl schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 17:26:
Jammer, had gehoopt Fallout 3 nog een keer te spelen voordat deel 4 uitkomt. Dat gaat dus helaas niet gebeuren. Beetje nutteloos ook dat je die dan bij je FO4 Pre-order kreeg om eerlijk te zijn...
Speel je toch gewoon eerst deel 3 en daarna deel 4, lijkt me niet zo moeilijk, op het moment nog zat spellen tot aan Fallout 4. Die titel kan gerust nog een paar weken wachten als je het mij vraagt...Daarnaast mag je een gegeven paard niet in de bek kijken. Als je ziet wat er laatste tijd allemaal voor nop toegevoegd wordt is dat alleen maar te waarderen als je het mij vraagt :)

[ Voor 15% gewijzigd door harrytasker op 08-08-2015 17:49 ]

• harrytasker
  • Niet online
Voor de liefhebbers: 12 maanden Power Unlimited + Metal Gear Solid V: The Phantom Pain voor € 57.45 (incl. verzending) http://www.reshiftstore.nl

[ Voor 9% gewijzigd door harrytasker op 08-08-2015 17:57 ]

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:41
Inmiddels de halo 5 console gepreorderd en de oude one gaat ma/di op de post naar een nieuwe eigenaar.

Dan maar even 2 maanden zonder One en fallbacken op de 360.... I can wait, trouwens als iemand een limited edition halo5 downloadcode en de goodies wil hebben voor minder dan de 99€ die hij normaal kost DM me even ik heb er niets aan heb de limited Collectors edition besteld

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:16

Licko

ZVDK

is US giftcards nog steeds de goedkoopste optie voor games? Heb vandaag een xbox one gehaald en nu nog een game ;)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ligt er aan, je kan 2e hands op Tweakers of in bepaalde winkels (of Marktplaats) wel voor mooie prijzen games overnemen vaak (en dan heb je ze ook nog fysiek, kun je later nog ruilen! Zelf Far Cry 4 voor Destiny en vervolgens Destiny voor Halo: MCC geruild, 3 games voor de prijs van 1 ;) ).

[ Voor 39% gewijzigd door Thomas op 08-08-2015 19:35 ]

• Licko

Licko

ZVDK

Had er even bij moeten vermelden dat het voornamelijk digital only zal zijn. Games ruilen of verkopen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, te veel gedoe ;)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-12 20:11

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Jammer Geen Battlefield 3.

XBL: MRE Inc

• Licko

Licko

ZVDK

:P

BF4 of Hardline?

neig zelf meer naar bf4 eigenlijk, minder snel op uitgekeken denk ik. Wordt dat nog gespeeld? Wat wordt er eigenlijk gespeeld op het moment?

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-12 20:11

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

BF4. Hardline heeft niks met Battlefield te maken. Ga binnenkort maar weer BF doen totdat BF3 BC is.

XBL: MRE Inc

Geen Clash of Heroes ? :(
Die stond tijdends de BC aankondiging vooraan op de covers.
En zo te zien geen Streetfighter, zal er waarschijnlijk ook nooit aan toegevoegd worden nu Sony zijn vinger in de pap heeft.
Nou ja er zijn ons meer dan 100 titels beloofd in November dus er is nog wat speling.
Fallout 3 was toch ook al bevestigd als BC ?
Misschien zelfde verhaal als met GoW, mosterd na de maaltijd...

• McPoowl
harrytasker schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 17:48:
[...]

Speel je toch gewoon eerst deel 3 en daarna deel 4, lijkt me niet zo moeilijk, op het moment nog zat spellen tot aan Fallout 4. Die titel kan gerust nog een paar weken wachten als je het mij vraagt...Daarnaast mag je een gegeven paard niet in de bek kijken. Als je ziet wat er laatste tijd allemaal voor nop toegevoegd wordt is dat alleen maar te waarderen als je het mij vraagt :)
Mwoah, wil toch wel graag aan 4 beginnen zodra die er is. Heb 3 (natuurlijk ;) ) al gespeeld, maar had het wel leuk gevonden qua tijddoding. Niet dat ik niet genoeg te doen heb qua spellen :9

• harrytasker
  • Niet online
Licko schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:29:
is US giftcards nog steeds de goedkoopste optie voor games? Heb vandaag een xbox one gehaald en nu nog een game ;)
Op het moment is 1 euro zowat $1,-. Je kan nog wat besparen door giftcards bij Offgamers of zo te kopen...
McPoowl schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 17:26:
Jammer, had gehoopt Fallout 3 nog een keer te spelen voordat deel 4 uitkomt.
Heren, dit is alleen een lijst waarvan zeker is dat ze naar backwards compatibility komen. Maar daar komen dus nog wel wat games bij. Heb je 1 van deze games, dan kun je in ieder geval blij zijn dat je ze straks ook weer makkelijk kunt spelen ;)

Hanteren ze bij EA/DICE het manto "if it aint fixed, break it"? Want ik krijg echt zoveel crashes bij die game. Vooral bij het spawnscherm als je net de game in komt ofzo. Damn. Gewoon geen lol meer aan.

[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 08-08-2015 20:25 ]

• McPoowl
Martinspire schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:23:

Heren, dit is alleen een lijst waarvan zeker is dat ze naar backwards compatibility komen. Maar daar komen dus nog wel wat games bij. Heb je 1 van deze games, dan kun je in ieder geval blij zijn dat je ze straks ook weer makkelijk kunt spelen ;)
Begrijp ik. Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik het leuk had gevonden ( en ergens ook wel logisch ) als Fallout 3 BC was voordat FO4 uitkwam, wat nu dus niet het geval is.

Ah well.. Luxeprobleem

• Lekker Ventje
McPoowl schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:55:
[...]

Begrijp ik. Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik het leuk had gevonden ( en ergens ook wel logisch ) als Fallout 3 BC was voordat FO4 uitkwam, wat nu dus niet het geval is.

Ah well.. Luxeprobleem
Ik heb op zich wel zin in FO4 maar heb die preorder niet geplaatst omdat ik nu al weet dat als FO4 uit is, ik dan echt 3 niet meer ga spelen. Zeker niet als je inderdaad tot 400 uur in FO4 kan steken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

Vraagje over backward compatability: ik kan nergens een antwoord vinden op de vraag of bijvoorbeeld ook japanse XBOX 360 games via backward compatibility op de (regiovrije) One te spelen zullen zijn, mits uiteraard op de BC lijst. Ik hoop het, want ik het zou geweldig zijn om mijn CAVE SHMUP's op de One te kunnen spelen. Weet iemand dit?
Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 21:45:
Vraagje over backward compatability: ik kan nergens een antwoord vinden op de vraag of bijvoorbeeld ook japanse XBOX 360 games via backward compatibility op de (regiovrije) One te spelen zullen zijn, mits uiteraard op de BC lijst. Ik hoop het, want ik het zou geweldig zijn om mijn CAVE SHMUP's op de One te kunnen spelen. Weet iemand dit?
Ik zou het niet weten.
Maar of zo'n nietszeggende titel ooit BC word :?
Wel interresante vraag trouwens, aangezien Xbox One regiofree en de X360 regio restricted is.

Zo heb ik ook al wat japanse games gedownload van de jp store die niet beschikbaar zijn in eu/vs
Ook gameclip opnames zijn niet zichtbaar voor gebruikers buiten Japan.
Dus in hoeverre is de Xbox One echt regiofree te noemen ?
De console is regiofree, de stores en xbox live echter niet.

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 09-08-2015 08:25 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Cave shmups zijn meerdere titels :) (allemaal gemaakt door Cave)

Zelf vind ik het erg jammer dat al die games op een enkele na gewoon niet beschikbaar zijn buiten japan.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Bokkie schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 08:47:
Cave shmups zijn meerdere titels :) (allemaal gemaakt door Cave)

Zelf vind ik het erg jammer dat al die games op een enkele na gewoon niet beschikbaar zijn buiten japan.
Jep, het zijn geweldige SHMUP's. De meeste heb ik wel en die speel ik op mijn Japanse 360, maar het zou mooi zijn als die straks via BC ook op de ONE te spelen zijn. Afwachten maar. De Japanners krijgen immers toch ook BC en ik geloof niet dat BC via een store loopt. Toch?

• Glawen
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-12 23:31
Martinspire schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 17:09:
Ah:

[...]
Begint wat te worden.

Edit: dit is dus de lijst waarvan 100% zeker is dat ze eraan komen. Maar niet een volledige lijst dus.
Grappig dat je claimt 100% zeker te zijn, terwijl enkele games kinect gebruiken (fable the journey), en sommige games nog niet eens gereleased zijn (madden NFL 16)
Kijk ook eens naar het reddit topic over deze lijst: https://www.reddit.com/r/...360_titles_with_xbox_one/
Het reddit topic heeft inmiddels het label misleading gekregen.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:17

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik vind die titels sowieso wel vreemd. Wat heb je er aan om bijvoorbeeld Fifa 16 en Madden 16 backwards compatible te maken? Als je een Xbox One hebt ga je toch sowieso voor de Xbox One versie van die game.

Ik hoop nog wel dat South Park: The Stick of Truth en Beyond Good & Evil HD de lijst gaan halen.

uhm...

Glawen schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 13:38:
[...]

Grappig dat je claimt 100% zeker te zijn, terwijl enkele games kinect gebruiken (fable the journey), en sommige games nog niet eens gereleased zijn (madden NFL 16)
Kijk ook eens naar het reddit topic over deze lijst: https://www.reddit.com/r/...360_titles_with_xbox_one/
Het reddit topic heeft inmiddels het label misleading gekregen.
1) Dat was niet mijn bron, ik had een item met 77 titels. Was geen link vanaf andere site maar een post op Reddit zelf.
2) Ze gebruiken wel Kinect maar het is erbij niet verplicht. Een Kinect Sports staat er bv niet bij.
3) Nieuwe games voor de 360 worden allemaal backwards compatible. Dat is note bene bekend gemaakt op de Gamescom presentatie.

@hierboven: Dat is om ervoor te zorgen dat als gamers nog geen X1 hebben, ze een nieuwe console kunnen halen en toch hun nieuwe games kunnen spelen. Dat zorgt er dus voor dat meer mensen geneigd zijn om een nieuwe console te halen (bijvoorbeeld met Kerst) omdat men weet dat het gewoon kan doorgaan met de games die men al heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 09-08-2015 16:20 ]

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:25
Sinds gisteren trotse eigenaar van mijn Xbox One console.

Had al een PS4, maar altijd Xbox-gamer geweest en het was tijd om terug te keren naar de roots :)

Het is de MCC bundel geworden, heerlijk veel nostalgische content in afwachting tot Forza 6 en Halo 5.

Over de console zelf eigenlijk ook niets dan lof. In het echt lijkt hij helemaal niet zo bulky als op de foto, en ik vind hem niet misstaan naast de PS4. Draait ook heerlijk zacht, de tegenhanger van Sony maakt meer kabaal.

Verder voelde ik me direct weer thuis op Xbox live en het hele ecosysteem van Microsoft :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Laatst Screamride en de Rare Collection gekocht. Goede exclusives. Top ook dat je in Windows 10 direct kunt streamen en je achievement als pop-up krijgt. Benieuwd of m'n netbooks het ook trekken :)

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:55

nexhil

BAM!

Darks schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 21:19:

Had al een PS4, maar altijd Xbox-gamer geweest en het was tijd om terug te keren naar de roots :)

Het is de MCC bundel geworden, heerlijk veel nostalgische content in afwachting tot Forza 6 en Halo 5.

Over de console zelf eigenlijk ook niets dan lof. In het echt lijkt hij helemaal niet zo bulky als op de foto, en ik vind hem niet misstaan naast de PS4. Draait ook heerlijk zacht, de tegenhanger van Sony maakt meer kabaal.

Verder voelde ik me direct weer thuis op Xbox live en het hele ecosysteem van Microsoft :)
Welcome back :)
Darks schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 21:19:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1fPqSNmY5UeQEdLxlByeFsdO/full.jpg

• SpankmasterC
  • Laatst online: 03-12 10:44
Martinspire schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:19:
[...]
3) Nieuwe games voor de 360 worden allemaal backwards compatible. Dat is note bene bekend gemaakt op de Gamescom presentatie.
Was het niet dat nieuwe Games with Gold backwards compatible gingen worden, in plaats van alle nieuwe games?

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:28
* PdeBie wilt Sega Soccer Slam als BC game :'(

En nu hou ik er over op :P
Heb het al iets te vaak geroepen.....

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-12 05:39
SpankmasterC schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:16:
[...]

Was het niet dat nieuwe Games with Gold backwards compatible gingen worden, in plaats van alle nieuwe games?
Staat mij ook iets van bij... maar is er al bekend per wanneer dat het geval is? (en ik hoop met terugwerkende kracht)

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
ourplayground schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:36:
[...]

Staat mij ook iets van bij... maar is er al bekend per wanneer dat het geval is? (en ik hoop met terugwerkende kracht)
Vanaf volgende maand.
Als ik in de store kijk verwacht ik dat The Bridge de eerstvolgende BC titel zal worden.
Wel vreemd dat die in de Xbox One store staat terwijl hij 'Bundle Only' is (lees BC only)

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12 15:18

mindcre8r

Tradepedia

ik heb een defecte controller en heb ook een kinect die steeds uitvalt.
wat s de beste manier om dit te laten reparen? microsoft bellen? of via de website?

Bears and Bulls

• Tomba

Tomba

Martinspire schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 17:09:
Ah:

[...]
Begint wat te worden.

Ik hoop zo dat deze lijst klopt :)
Dead Space, AC:Brotherhood en Brothers in Arms: Hell’s Highway zijn toch wel mijn 3 top-replay games :D

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-12 20:39

Winkiller

De Mopperpot

mindcre8r schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:59:
ik heb een defecte controller en heb ook een kinect die steeds uitvalt.
wat s de beste manier om dit te laten reparen? microsoft bellen? of via de website?
Xbox support bellen (0800-0233894) en vragen naar het advanced exchange program voor je Kinect.
Sturen ze je een nieuwe en mag de oude terug als je de nieuwe hebt ontvangen.
justifire schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:40:
Als ik in de store kijk verwacht ik dat The Bridge de eerstvolgende BC titel zal worden.
Wel vreemd dat die in de Xbox One store staat terwijl hij 'Bundle Only' is (lees BC only)
Ik wacht nog braaf op Forza, maar vraag me af of stuurtjes dan wel gaan werken, zou wel fijn zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12 15:18

mindcre8r

Tradepedia

Winkiller schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:07:
[...]

Xbox support bellen (0800-0233894) en vragen naar het advanced exchange program voor je Kinect.
Sturen ze je een nieuwe en mag de oude terug als je de nieuwe hebt ontvangen.
thanks!

Bears and Bulls

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12 15:39

Tiny

Wat eten we?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS

• ourplayground
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben momenteel mijn laptop aan het streamen naar de X1, werkt aardig soepel... maar mijn audio blijft op de laptop afspelen, onder audio settings zie ik wel Digital Output "Xbox one" maar kan deze niet als standaard apparaat zetten.

ik draai Windows 10 pro

Iemand een ideetje?
Het is toch OF OF? Ik heb ook geen geluid op mijn receiver als ik stream naar mijn PC.
Xbox One’s DVR feature will initially launch in only the US, Canada and the UK, Microsoft has confirmed to VG247. DVR was shown off in Microsoft’s Gamescom press conference, and was slated for release in 2016.

But a representative, speaking at Gamescom in Cologne last week, said the company would announce release details for other countries, such as Germany and France, “at a later date”. Xbox One’s Digital TV Tuner has been released across Europe, and is available in France, Germany, Spain and Italy, the region’s major non-British markets.

The free feature will allow the recording of over-the-air TV and playback on various Windows devices via streaming, including tablets and PCs using the Windows 10 Xbox app and Smartglass. External storage will be required for Xbox One’s DVR system.
:(
Microsoft has clarified that it's not the entirety of Crackdown 3 that will be available during summer 2016, as Dave Jones seemed to suggest. Instead, it's just multiplayer that will be playable in that window, according to a tweet. Whether that means a beta test or something else remains unclear, but we've followed up to find out more. Original Story: Crackdown 3 impressed earlier this week with a demonstration of its fully destructible world, but that functionality will only be available in multiplayer.

That's according to Dave Jones, who revealed that the destruction's reliance on being connected to the cloud means it's a multiplayer-only feature in the Xbox One game. "Yes, [destruction is] exclusive to the multiplayer mode," Jones said when asked in an IGN interview. "You have to be online for multiplayer, and at that point we can connect to the cloud and really expand the experience."
https://twitter.com/crackdown/status/629720279078408192
Earlier this year, Microsoft announced a new cross-buy feature for Xbox One and Windows 10 PCs. At the time, it was believed that it would work similarly to what we've seen elsewhere, including PlayStation systems, where you could get access to full games across multiple devices. But now, Microsoft has confirmed that cross-buy for Xbox One/PC is limited--for now at least--to in-game items and DLC.

"Cross-buy for games like Fable Legends and Gigantic refers to in-game purchases and downloadable content that can be accessed whether you are playing on Xbox One or Windows 10," a Microsoft representative said in a statement to GameSpot, first reported on by Kotaku.
Dafuq? Hier staat toch impliciet dat je Fable Legends dus op 2 platformen moet hebben (of kopen, voor andere games later) en dat alleen de in-game unlocks/DLC die je gekocht hebt dan op beide platformen kan gebruiken. Lekker verhaal; stel dat Fable Legends (waarvan we weten dat het gratis wordt) toch maar $20 zou kosten en je wil gamen op je console, op je Windows 10 PC en op je Surface tablet, moet je dus 3x $20 uitgeven.

[ Voor 86% gewijzigd door MAX3400 op 10-08-2015 20:58 ]

• ourplayground
MAX3400 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:36:
[...]

Het is toch OF OF? Ik heb ook geen geluid op mijn receiver als ik stream naar mijn PC.

[...]
Dat zou heel goed kunnen hoor, maar als dat zo is dan is dat toch wel een beetje een domper.

Even voor de duidelijkheid, ik stream nu video van mij laptop naar de Xbox, audio blijft bij de laptop.
Met games, van Xbox naar laptop heb ik audio en video op beide systemen.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

De Rare replay net een gooi gegeven, aardige trip down memory lane (al valt dat voor een retro-liefhebber mee). Veel moois voor weinig geld. Controller disconnect alleen continu. Geen idee of dat vaker voorkomt, gebruik hem niet veel..maar vriend van me zei dat ik de controller kon bijwerken. Had daar echt geen notie van...stond dus nog op FW 1.0.00 van de controller. Geupdate, ging iets beter maar disconnect sporadisch nog.

Probleem heb ik deels ook met de PS4 (minder bereik etc.). Vreemd.
MAX3400 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:36:
Dafuq? Hier staat toch impliciet dat je Fable Legends dus op 2 platformen moet hebben (of kopen, voor andere games later) en dat alleen de in-game unlocks/DLC die je gekocht hebt dan op beide platformen kan gebruiken. Lekker verhaal; stel dat Fable Legends (waarvan we weten dat het gratis wordt) toch maar $20 zou kosten en je wil gamen op je console, op je Windows 10 PC en op je Surface tablet, moet je dus 3x $20 uitgeven.
Euh ja, wat is hier raar aan ?
Zo is het toch altijd al geweest ?
Wees blij dat je kan streamen vanaf de Xbox One naar Windows 10 pc en Surface, ben je dus voor $20 klaar om te kunnen spelen op 3 verschillende systemen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 10-08-2015 23:18 ]

Nieuwe footage

Ziet er vermakelijk uit. En wat blijft het ook een lekker leuk mokkel. Al is ze wel een beetje vies :P
Is wel meer van hetzelfde, al vind ik dat zelf niet erg. En vooral het begin is grafisch wat minder. De stukken erna zijn echter wel weer een stuk mooier.

[ Voor 71% gewijzigd door Martinspire op 11-08-2015 00:53 ]

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12 08:49
Aj, van die lijst met BC games wordt ik blij van😁 borderlands, halo wars, halo reach! Games waar mijn votes ook naar toe zijn gegaan!!:) 2 van de 3 zijn misschien nog toch verwachten voor de huidige bundels (handsome Jack collection, mmc) maar nu worden ze iig speelbaar!! aardige lijst ook wel:)

Daarbij nog de gears of war collectie die beschikbaar wordt door de ultimate versie... Kom tijd te kort!!

[ Voor 15% gewijzigd door mfneed op 11-08-2015 06:12 ]

• SpankmasterC
  • Laatst online: 03-12 10:44
ourplayground schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 21:29:
[...]

Dat zou heel goed kunnen hoor, maar als dat zo is dan is dat toch wel een beetje een domper.

Even voor de duidelijkheid, ik stream nu video van mij laptop naar de Xbox, audio blijft bij de laptop.
Met games, van Xbox naar laptop heb ik audio en video op beide systemen.
Wat gek, als ik stream via die Wireless Display-app dan gaat het geluid wel netjes naar mn Xbox. Vaag.

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
justifire schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 23:12:
[...]

Euh ja, wat is hier raar aan ?
Zo is het toch altijd al geweest ?
Wees blij dat je kan streamen vanaf de Xbox One naar Windows 10 pc en Surface, ben je dus voor $20 klaar om te kunnen spelen op 3 verschillende systemen ;)
Ik vind dat niet normaal hoor... Als je een game maakt die cross platform play is, met je save games altijd in de cloud zodat je op een device begint, en ander verder gaat, dan vind ik dat je het ook maar 1x moet kopen. Vroeger toen je nog games kocht op CD of DVD, dan kon je toch ook het spel installeren op meerdere PC's, en moest je gewoon je CD/DVD bij de hand houden. Zie niet in waarom dit nu plots anders moet, nu we digitale games hebben... :s

[ Voor 17% gewijzigd door X-Fighter op 11-08-2015 09:44 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:54

BM

Moderator Spielerij
Als die games op je pc via de MS store geinstalleerd worden kun je ze sowieso op 7 devices installeren met hetzelfde Microsoft Account. Dat er tussen X1 en PC dat niet werkt kan ik me nog wel indenken, die games moeten domweg aangepast worden om op die 2 typen devices te draaien.

Dat het niet heel handig gecommuniceerd is duidelijk natuurlijk.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

BM schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:51:
Als die games op je pc via de MS store geinstalleerd worden kun je ze sowieso op 7 devices installeren met hetzelfde Microsoft Account. Dat er tussen X1 en PC dat niet werkt kan ik me nog wel indenken, die games moeten domweg aangepast worden om op die 2 typen devices te draaien.

Dat het niet heel handig gecommuniceerd is duidelijk natuurlijk.
In de eventuele aanpassing kan ik me nog wel vinden. Sterker nog; ik zou me er zelfs nog in kunnen vinden dat een game eerder beschikbaar is voor console OF PC en pas later voor het andere platform. Maar ik kan me niet erin vinden dat ze al maanden (via Preview) de gamers lekker maken met streaming, cross-platform en meer marketing en dan doodleuk zeggen: koop het spel nog maar een keer.

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:25
Gisteren ook eens het streamen geprobeerd, works like a charm! Zeer handig voor wanneer vrouwlief de Tv 's avonds wil inpalmen met manonvriendelijke content. :)

Ik ben aangenaam verrast hoe vlot en simpel het allemaal werkt op de Xbox One / Windows 10. Kan mij herinneren dat ik met de setup voor Xbox Live en Media Center op de Xbox / Xbox 360 soms uren bezig was met problemen op te lossen! Mooie vooruitgang :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Paar aanbiedingen
Xbox One Deals

Thief* - £9.60 - 60% off
Project CARS Digital Edition* - $40.19/£33.49 - 33% off
Mortal Kombat X* - $44.99/£37.49 - 25% off
ScreamRide - $23.99/£17.99 - 33-40% off
Max: The Curse of Brotherhood - 75-80% off
Trivial Pursuit Live! - $8.99/£6.00 - 40-50% off
Just Dance 2015 - $20.00/£12.00 - 50-60% off
Never Alone (Kisima Ingitchuna) - 40-50% off
The LEGO Movie Videogame - $5.00/£8.00 - 67-75% off
Zoo Tycoon - $12.00/£18.00 - 50-60% off
Monopoly Family Fun Pack - $20.09/£16.07 - 25-33% off
Beach Buggy Racing - $6.69/£5.35 - 25-33% off

Xbox 360 Deals

Hitman HD Pack* - $4.99/£2.99 - 80% off
Hitman: Absolution* - $3.99/£2.99 - 80% off
Hitman: Blood Money* - $4.99/£2.99 - 75% off
Quantum Conundrum* - $4.49/£2.99 - 70% off
Syberia 2* - $4.99/£3.99 - 50% off
Mafia II* - $3.99/£2.99 - 80% off
ScreamRide - $20.09/£13.39 - 33-40% off (7% extra off with Gold)
LEGO Indiana Jones 2 - $7.99/£5.99 - 60-67% off (7% extra off with Gold)
LEGO Marvel Super Heroes - $6.59/£8.24 - 67-75% off (8% extra off with Gold)
Toy Story 3 - $9.99/£7.49 - 50-60% off (10% extra off with Gold)
Rabbids Invasion: The Interactive TV Show - $11.99/£8.99 - 40-50% off (10% extra off with Gold)
Trivial Pursuit Live! - $5.99/£4.79 - 40-50% off (10% extra off with Gold)
Just Dance 2015 - $23.99/£14.99 - 40-50% off (10% extra off with Gold)
The LEGO Movie Videogame - $6.59/£8.24 - 67-75% off (8% extra off with Gold)
Max: The Curse of Brotherhood - $4.49/£3.59 - 70-80% off (10% extra off with Gold)
Sonic & All-Stars Racing Transformed - $8.99/£7.49 - 70-80% off (10% extra off with Gold)
Sonic Generations - $7.99/£5.99 - 60-67% off (7% extra off with Gold)
Zoo Tycoon - $7.99/£17.99 - 60-67% off (7% extra off with Gold)

Please note: prices and availability are subject to change and may vary by region.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-12 23:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Thanks voor de tip, meteen Thief voor 7.10 euro in Zuid Afrika gekocht :+

De rest van de titels zijn niet heel boeiend, hoewel ik LEGO Indiana Jones 2 nog wel zou doen voor de BC later :Y

Xbox Live ID:Notna8310

• Tomba

Tomba

Quantum Conundrum (van de ontwerper van Portal :P) is voor dat geld wel een aanrader. Was voor mij een direct buy geweest als ie Backwards Compatible zou zijn (maar gezien het aantal stemmen op Uservoice zit dat er niet in)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:38
Notna schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:19:
Thanks voor de tip, meteen Thief voor 7.10 euro in Zuid Afrika gekocht :+

De rest van de titels zijn niet heel boeiend, hoewel ik LEGO Indiana Jones 2 nog wel zou doen voor de BC later :Y
Waar koop je zuid Afrikaanse gift gards? Nu ori uit de Russische store aan het spelen. Beste spel voor mij van deze generatie tot nu toe.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-12 23:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

giantgiantus schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:39:
[...]

Waar koop je zuid Afrikaanse gift gards? Nu ori uit de Russische store aan het spelen. Beste spel voor mij van deze generatie tot nu toe.
Niet, ik gebruik mijn CC in de SA store :)

Xbox Live ID:Notna8310

Tomba schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:32:
Quantum Conundrum (van de ontwerper van Portal :P) is voor dat geld wel een aanrader. Was voor mij een direct buy geweest als ie Backwards Compatible zou zijn (maar gezien het aantal stemmen op Uservoice zit dat er niet in)
Staar je daar niet blind op. Veel devs (zeker de kleinere) zullen nu ook bedenken dat het ze weinig kost om de game compatible te maken en daarmee toch nog wat extra games te verkopen. Zal me niet verbazen als veel kleine games (ondanks weinig stemmen) toch erbij komen staan. Ik bedoel, de kans is groot dat dit al door 1 persoon in een week te doen is, dat is prima financieel te verantwoorden. En je weet ook niet wat allemaal al gedaan wordt. Ik geloof dat het vooral een licentie-probleem was. Dat kan prima op te lossen zijn.

En ook games waar Microsoft zelf de publisher van is, zie ik wel komen. Zij willen immers zelf ook gewoon een groot aanbod hebben. Want in principe verhoog je het aantal (kwaliteits-)games ineens mee.

Martinspire schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:07:
[...]
En ook games waar Microsoft zelf de publisher van is, zie ik wel komen. Zij willen immers zelf ook gewoon een groot aanbod hebben. Want in principe verhoog je het aantal (kwaliteits-)games ineens mee.
En zo is het :)
Iemand die nog prima tevreden is met zijn x360 gamecollectie zal straks eerder geneigd zijn om een Xbox One te halen omdat hij naast zijn toffe x360 games ook wat nieuwe games kan gaan spelen.
En dan worden er vanlieverlee toch wat Xbox One games bijgekocht en dan gaat de kassa van MS weer rinkelen >:)

justifire schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:13:
[...]

Iemand die nog prima tevreden is met zijn x360 gamecollectie zal straks eerder geneigd zijn om een Xbox One te halen omdat hij naast zijn toffe x360 games ook wat nieuwe games kan gaan spelen.
En dan worden er vanlieverlee toch wat Xbox One games bijgekocht en dan gaat de kassa van MS weer rinkelen >:)
Mja of naast een PS4, PC of WiiU toch maar een extra console te halen omdat er nog een grote schat aan goedkope games voor te krijgen zijn.

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:07:
[...]

Staar je daar niet blind op. Veel devs (zeker de kleinere) zullen nu ook bedenken dat het ze weinig kost om de game compatible te maken en daarmee toch nog wat extra games te verkopen. Zal me niet verbazen als veel kleine games (ondanks weinig stemmen) toch erbij komen staan. Ik bedoel, de kans is groot dat dit al door 1 persoon in een week te doen is, dat is prima financieel te verantwoorden. En je weet ook niet wat allemaal al gedaan wordt. Ik geloof dat het vooral een licentie-probleem was. Dat kan prima op te lossen zijn.

Microsoft regelt het toch allemaal niet de developer? De afweging lijkt me eerder of je plannen hebt om het spel opnieuw uit te brengen op andere platformen

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:23:
[...]

Microsoft regelt het toch allemaal niet de developer? De afweging lijkt me eerder of je plannen hebt om het spel opnieuw uit te brengen op andere platformen
Weet niet of alleen MS het voor het zeggen heeft. In feite brengen ze games uit voor een ander systeem als waar het origineel voor uitgebracht is.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:54

BM

Moderator Spielerij
Maar is dat is dan ook de enige reden dat MS de schakelaar niet voor alle games omgooit. Licentieredenen. Technisch gezien hoeft er geen moer veranderd te worden aan de games. MS heeft volgens mij zelf al gezegt dat het niet veel meer is dan een vinkje zetten en de game is BC.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:22
Na dat ik een Xbox 360 had, een ps3 gekocht en vorig jaar een PlayStation 4.. De enige game die me daarop trok was The Last Of Us.. Nu vorige week mijn PlayStation 4 goed kunnen verkopen.. En jullie raden het vast al wel? Ik ga terug naar de Xbox! Waarschijnlijk ga ik voor een bundel met Forza 6. Maar ik vind de speciale bundel die daarbij hoort niet zo mooi... Weten jullie op dit moment nog een goede aanbieding in nl,de of belgie?

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:26:
[...]

Weet niet of alleen MS het voor het zeggen heeft. In feite brengen ze games uit voor een ander systeem als waar het origineel voor uitgebracht is.
Developer moet toestemming geven. Daarna fixt MS alles. Dat is wat ik begrepen heb.

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:14:
[...]

Developer moet toestemming geven. Daarna fixt MS alles. Dat is wat ik begrepen heb.
Hopelijk werkt Rockstar mee :)

• Famous

Famous

R 400+

Arno90 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:35:
Na dat ik een Xbox 360 had, een ps3 gekocht en vorig jaar een PlayStation 4.. De enige game die me daarop trok was The Last Of Us.. Nu vorige week mijn PlayStation 4 goed kunnen verkopen.. En jullie raden het vast al wel? Ik ga terug naar de Xbox! Waarschijnlijk ga ik voor een bundel met Forza 6. Maar ik vind de speciale bundel die daarbij hoort niet zo mooi... Weten jullie op dit moment nog een goede aanbieding in nl,de of belgie?
Halo of The Witcher bundle, beide 350 euro.
Amazone heeft de zelfde prijs

• Arno90
Famous schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:20:
[...]

Halo of The Witcher bundle, beide 350 euro.
Amazone heeft de zelfde prijs
Is de Halo bundel de moeite waard? Ik kijk wel uit naar Halo 5. (ik ben er redelijk tussenuit geweest moet er weer in komen haha)

En als ik een xbox live account aanmaak kan ik dan gewoon een Nederlandse aanmaken en dan je taal en regio wijzigen naar us voor aanbiedingen van daar? Of moet ik ook een us account aanmaken?

• Famous

Famous

R 400+

Arno90 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:27:
[...]

Is de Halo bundel de moeite waard? Ik kijk wel uit naar Halo 5. (ik ben er redelijk tussenuit geweest moet er weer in komen haha)

En als ik een xbox live account aanmaak kan ik dan gewoon een Nederlandse aanmaken en dan je taal en regio wijzigen naar us voor aanbiedingen van daar? Of moet ik ook een us account aanmaken?
Geen idee, heb geen Halo, wel eens hier en daar gedaan maar kan niet zeggen of het de moeite waard is.

Hier vind je alles over je games in het buitenland aanschaffen, let op: het scheelt niet meer zo heel veel:
http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12 13:56

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Arno90 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:27:
[...]

Als je halo leuk vind het is het een no brainer. 4 volle games voor de prijs van één.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Verwijderd

Ik zat te hopen op een revival van een onhackbare versie van CoD4 en WaW. Maar Activision doet (nog) niet mee.

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Arno90 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:35:
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik vond een leuk artikel met alle Xbox One bundels incl. prijzen op http://randomnerds.com/ev...e-you-could-possibly-buy/

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

• ourplayground
SpankmasterC schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:34:
[...]

Wat gek, als ik stream via die Wireless Display-app dan gaat het geluid wel netjes naar mn Xbox. Vaag.
Even ter verificatie, je doet dit met PC/Laptop die windows 10 (pro) draait dmv het draadloze extra scherm gebeuren via instellingen?
Of heb jij hier een app voor op je PC/Laptop?

• Arno90
Bedankt voor de reacties! Vooral de 2 links zijn wel heel handig. Ik zag toevallig in het krantje van de Intertoys een actie met een ps4 voor 399 met 3 games. Zoiets moet ik nu net hebben voor een Xbox

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

justifire schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:13:
[...]

Val ik even buiten de boot :+ . Met een collectie van rond de 300 360 games (tov destijd 170 voor de PS3) had ik beter voor een One kunnen kiezen, maar de PS4 kreeg toch de voorkeur. Al met al nu wel blij met de One, zeker met de Rare Replay, Forza en Screamride.

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:21
1tb xbox one, 399... die wilde ik wel aanschaffen. Ineens liggen de prijzen weer op 429 :(....why
Als je het niet erg vindt om een extra kastje naast je xbox te hebben zou je ook voor een vlotte USB3 schijf kunnen gaan naast een goedkopere 512 GB versie met gratis game. Ik heb zo snel geen benchmarks gezien van het 1 TB model, maar ten opzichte van de 512 GB versie scheelt dat ook nog flink in laadtijden:
http://www.ign.com/articl...x-one-external-hard-drive

Gamertag: FinrazielNL

Pagina: 1 ... 35 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace