Nope... Ondanks mijn sarcastische flame-edit, ben ik echt niet onder de indruk van de produkten die uit de koker van EA komen en heb ook weinig/geen ambitie dit jaar of volgend jaar iets van ze aan te schaffen voordat de uitgebreide reviews online staan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

MAX3400 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:20:
[...]

Nope... Ondanks mijn sarcastische flame-edit, ben ik echt niet onder de indruk van de produkten die uit de koker van EA komen en heb ook weinig/geen ambitie dit jaar of volgend jaar iets van ze aan te schaffen voordat de uitgebreide reviews online staan.
NFS ziet er anders wel weer leuk uit en ook Mirrors Edge Catalyst zag er top uit. Verder nog even zien hoe de rest gaat bevallen. Maar misschien kondigen ze nog wat leuks aan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:55
Martinspire schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:21:
[...]

NFS ziet er anders wel weer leuk uit en ook Mirrors Edge Catalyst zag er top uit. Verder nog even zien hoe de rest gaat bevallen. Maar misschien kondigen ze nog wat leuks aan.
Meh, NFS net gemist dus :x. Mirror's Edge zag er inderdaad wel leuk uit. The Sims 4 presentatie was 100% akward :')

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-12 14:27
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:13:
[...]

Spelen zo een 6k mensen dagelijks van 20-22:00 als ik speel. Meesten in Attrition en campaign en dan 200 per andere gamemode ongeveer. Heb steeds direct potjes.

@Vas Nu is ie gratis! Dat is toch anders dan 40 incl DLC. :) Heb jij Halo MCC al uitgespeeld?

@Wes misschien toch eens kijken. Na het zien van alle Battletoad memes ben ik toch wel geinteresseerd!
Heb Titanfall hier al een tijdje staan, beviel erg goed maar toch weinig gespeeld. Toentertijd voor 12,50 gekocht, nu zit hij ook in de vault van EA Access toch? Misschien binnenkort maar weer eens proberen. Heb hier ook nog Destiny liggen, nog niet eens aangeraakt...
McPoowl schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:32:
[...]

Meh, NFS net gemist dus :x. Mirror's Edge zag er inderdaad wel leuk uit. The Sims 4 presentatie was 100% akward :')
Mja al had NFS geen gameplay. Maar wel toffe trailers en ik vind vooral tof dat ze de filmpjes mixen met de auto's die je hebt (of in ieder geval de looks ervan). Stel je hebt een blauwe muscle car, dan zie je in de filmpjes ook (delen van) de muscle car. En niet helemaal statisch, maar ene keer met de motorkap open, andere keer alleen de carrosserie. Best knap imo.

Verder is EA nog niet zo heel boeiend, maar het verveeld niet. Alleen dat party party was wat overdreven. Ik vind sowieso dat ze The Sims niet in een dergelijke persconferentie moeten zetten. Hou een casual games presentatie of gooi gewoon trailers online. De media pakt het wel op, maar de doelgroep is er bij dit soort presentaties niet naar.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Martinspire schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:21:
[...]

NFS ziet er heel spectaculair uit inderdaad. Hoop dat ze met deze versie het echte NFS Underground gevoel weer terug weten te halen. Ik wacht de reviews nog wel even af. Graphics zien er vooralsnog super uit :9~

---------
Ik heb net trouwens een lijst met Backward compatible games gezien. Helaas staat een titel die ik graag BC zie (Sega Soccer Slam om precies te zijn) er nog niet tussen. Duimen dus.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
PdeBie schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:39:
Ik heb net trouwens een lijst met Backward compatible games gezien. Helaas staat een titel die ik graag BC zie (Sega Soccer Slam om precies te zijn) er nog niet tussen. Duimen dus.
Heb je een linkje? :)

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

EA = voor elke nice feature --> DLC toch ? :P

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-12 23:30
MAX3400 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:01:
[...]

Laatste wat ik las op een andere site, is dat Titanfall nog steeds zwaar gespeeld wordt; de kans op lege lobbies lijkt echt 0, als ik ze mag geloven.
Ik speel Titanfall sinds eergisteren en hij is echt heel verslavend. Wat een geniale game. Verder zijn de lobby's idd erg vol. Ik vind nog sneller een game in Titanfall dan in COD:AW.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:41
Als W10 nu dus ook naar den Xbox komt he, mogelijkheid tot iscsi koppeling naar een synology? Voor dedicated upscalable storage?

Lijkt me nice

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• PdeBie
  • Nu online
PdeBie schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:39:
[...]

Zie dat je kan stemmen om games om te zetten naar BC.
http://xbox.uservoice.com.../8376534-sega-soccer-slam

Mijn stem uitgebracht bij Sega Soccer Slam. Maar gezien de aantallen vrees ik dat het geen succes gaat worden :'(
SpoekGTi schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:42:
Als W10 nu dus ook naar den Xbox komt he, mogelijkheid tot iscsi koppeling naar een synology? Voor dedicated upscalable storage?
Lijkt me niet handig... Dan moet je dus je connectie naar XBL en je iSCSI-connectie over dezelfde NIC laten lopen. Zonder QoS op het OS (onbekend), kan je dus een uitdaging krijgen in de doorvoer van een bepaald protocol. Ook kan ik me voorstellen dat multipathing dan een issue kan worden; zeker als je meerdere consoles in 1 LAN hebt staan.

Maar ja, wens / hoop ;)

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Misschien toch ook maar eens EA Acces nemen. Móét je daar een CC voor hebben of kan dat ook gewoon met een gift card o.i.d.?
ThomasXIV schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:52:
Misschien toch ook maar eens EA Acces nemen. Móét je daar een CC voor hebben of kan dat ook gewoon met een gift card o.i.d.?
Uit de FAQ: What payment methods can I use to purchase EA Access membership? At the moment, we can only accept credit card and PayPal payments for EA Access membership.

Sowieso is het een andere provider dan Microsoft dus een Gift Card ging per definitie al niet werken :)

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 05-08-2015 13:11 ]

Verwijderd

Beltoni schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:34:
[...]

Heb Titanfall hier al een tijdje staan, beviel erg goed maar toch weinig gespeeld. Toentertijd voor 12,50 gekocht, nu zit hij ook in de vault van EA Access toch? Misschien binnenkort maar weer eens proberen. Heb hier ook nog Destiny liggen, nog niet eens aangeraakt...
Yep. Incl alle DLC zelfs. Als je een keer samen wil spelen voeg maar toe!
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:53:
[...]

Terugkomend op de vraag. 20 CTF gespeeld 10 gewonnen. 10 LTS 0 gewonnen. Ik word bij die laatste hard gesloopt. Daar kun je alleen het verschil niet maken (althans ik niet). Attrition is mijn winrate 75% (scheelt ook dat we 15 potjes op rij met die party laatst wonnen ;) )

Overigens als ik toen TF gekocht had, had ik je niet ingehaald qua GS. Mwahaha.
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:13:
[...]
@Vas Nu is ie gratis! Dat is toch anders dan 40 incl DLC. :) Heb jij Halo MCC al uitgespeeld?
Ik heb Halo MCC bijna complete. Ik hoef nog maar 4950 Gamerscore te halen..... Althans, als de max 5000 is!

Netjes qua CTF, qua LTS had ik je hoger ingeschat :P. Ik help je wel dit weekend.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-12 13:40
sorry verkeerde chat

[ Voor 63% gewijzigd door jarsiv op 05-08-2015 16:01 ]

• Beltoni
jarsiv schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:43:
waar kan je het beste parkeren met e auto
Parkeerplaatsen zijn altijd wel fijn.
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:18:
[...]

Yep. Incl alle DLC zelfs. Als je een keer samen wil spelen voeg maar toe!
Zal ik doen!

• Ereaser
uchiha tijntje schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:37:
Ik heb Halo MCC bijna complete. Ik hoef nog maar 4950 Gamerscore te halen..... Althans, als de max 5000 is!
De max is 6000 _O-
Korte termijn vraag: wie woont er in de buurt van Zoetermeer en heeft morgen overdag tussen 10:00 en 16:00 tijd om me te helpen met een aantal LOCAL Co-Op achievements in Geometry Wars

Ik heb twee controllers, heb een goede bank en ouderwetse filterkoffie, thee & gemeente-pils. Maar zoek even iemand die goed overweg kan met een controller en eventueel morgen langs zou willen komen voor (ik denk) 2 uurtjes gamen.

Reakties via DM plz tot 23:00! :)

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12 14:02
Ik dacht, laat ik die backward compatibility eens proberen. Dus Shadow Complex even geïnstalleerd maar nu is hij al 20 minuten bezig met mijn profiel te downloaden. Is dat normaal, of gaat er iets mis?

Edit: bij een tweede poging ging het wel goed.

[ Voor 11% gewijzigd door Chevalric op 05-08-2015 18:04 ]

Xbox Live: Chevalric

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:26
Wat is dat Unravel toch een fantastische "feel good" game, met prachtige graphics! Die gaat er bij mij zeker komen :Y

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Het ziet er prachtig uit maar dit zijn echt geen games waar ik is ff lekker een avond voor ga zitten. Een typische game die ooit wel een keer langs komt bij GwG of PS Plus.
Meer van Crackdown:

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Meer van Homefront:

Ligt het aan mij of heeft die homefront gameplay het gewoon net niet?

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 05-08-2015 20:34 ]

Verwijderd

Ligt niet aan jou Martin. Net niet concept. Ze doen iets tussen BF en CoD zonder dat het leuk is. Als er 12 goede schietspellen waren dan kon je spreken van dertien in een dozijn. Nu kun je alleen zeggen: meh ik wacht wel op Halo/TF2. Of als je nog warmloopt voor semi-futuristische shooters BO3/BF5. (Geen Star wars ongein)

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:43
Doom gaat echt een instant buy voor mij worden

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:55
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 20:56:
Ligt niet aan jou Martin. Net niet concept. Ze doen iets tussen BF en CoD zonder dat het leuk is. Als er 12 goede schietspellen waren dan kon je spreken van dertien in een dozijn. Nu kun je alleen zeggen: meh ik wacht wel op Halo/TF2. Of als je nog warmloopt voor semi-futuristische shooters BO3/BF5. (Geen Star wars ongein)
En daarbij komen de dingen die we in afgelopen games ook wel gezien hebben:

Caches om te clearen, forts om in te nemen.

Free-roam game met bepaalde POI's om iets mee te doen..
Ben benieuwd hoe zij denken 'uniek' te zijn...

Verwijderd

McPoowl schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:01:
[...]

En daarbij komen de dingen die we in afgelopen games ook wel gezien hebben:

Caches om te clearen, forts om in te nemen.

Free-roam game met bepaalde POI's om iets mee te doen..
Ben benieuwd hoe zij denken 'uniek' te zijn...
Assassins creeds + CoD is dan wel weer een ideale manier om in slaap te vallen. Misschien kunnen ze wat keuzes toevoegen die geen gevolg verder opleveren om alle cliches in een keer te fixen!

Season pass van 60 euro wil ik er dan wel bij hebben. (*levert toegang tot de niet goed werkend en vooral saaie multiplayer modus) (geen refunds)
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 20:56:
Mja Graphics zijn niet geweldig, audio is erg slecht, physics (vooral op de motor) zijn gewoon erbarmelijk en de maps zien er ongeinspireerd. Het heeft gewoon geen sfeer en ziet er ook niet uit alsof er veel aandacht is besteed aan sfeer.

Wat ik wel vreemd vind is dat als op een gegeven moment aan het eind de locaties worden getoond, het ineens wel mooier eruit ziet en ook wat boeiender. In het begin zit er een muf filter overheen, waardoor het er maar bruin met bruin en nog meer bruin uitziet. Vanaf dat laatste stuk ziet het er nog wel aardig uit. Maar alsnog: de wereld leeft niet en ademt geen sfeer. Dat probleem had de vorige game ook.

Qua gameplay vind ik hem ook niet bijzonder boeiend. Allemaal al wel eerder gedaan. Maar goed, ze hebben nog even de tijd. Volgens mij komt ie niet dit jaar uit en doen ze nog wat met de feedback.

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-12 16:49
Ik sta echt op het punt om een PS4/XBONE te kopen, maar ik weet niet welke ik moet kiezen.

Ik heb zo snel wat pros/cons op een rijtje gezet:
PS4:
+ 2 games bij aankoop (bol)
+hardware beter(?)
-duurder

XBOne:
+ fijnere controller
+ 50€ goedkoper (incl Witcher 3)
+ Games over het algemeen goedkoper
- lagere resolutie dan PS4

De keuze hangt nu af wat het fijnste gamed. ALs ik het internet moet geloven heeft de Xbone wat mindere graphics dan de PS4, maar zijn bijvoorbeeld de hoeveelheid FPS gelijk? Of is hier de xbone wat beter in?

In hoeverre is de PS4 gezien beter als je kijkt naar performance in games?

• Beltoni
thechib12 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:08:
Ik sta echt op het punt om een PS4/XBONE te kopen, maar ik weet niet welke ik moet kiezen.

Ik heb zo snel wat pros/cons op een rijtje gezet:
PS4:
+ 2 games bij aankoop (bol)
+hardware beter(?)
-duurder

XBOne:
+ fijnere controller
+ 50€ goedkoper (incl Witcher 3)
+ Games over het algemeen goedkoper
- lagere resolutie dan PS4

De keuze hangt nu af wat het fijnste gamed. ALs ik het internet moet geloven heeft de Xbone wat mindere graphics dan de PS4, maar zijn bijvoorbeeld de hoeveelheid FPS gelijk? Of is hier de xbone wat beter in?

In hoeverre is de PS4 gezien beter als je kijkt naar performance in games?
Je bent denk ik niet in het goede topic voor een objectief antwoord, toch zal ik het proberen. Als je graphics het belangrijkste aspect van gaming vindt dan moet je voor de PS kiezen. Zelf vind ik het jammer dat de PS4 iets beter presteert maar ik lig daar niet wakker van. Zelf heb ik voor de xbox gekozen omdat ik een groot fan ben van Xbox Live, daarmee zijn ze een stuk verder dan met PS Plus. Daarnaast ben ik, sinds ik ben overgestapt tijdens PS2, een groot fan van de xbox controller. Wat ik ook belangrijk vind is de vrienden die ik heb opgebouwd tijdens de 9 jaar Xbox Live. Mensen komen en gaan maar toch is het leuk om dezelfde mensen terug te zien.

Als het echt alleen om de performance gaat en de andere aspecten (controller, exlusives etc.) je niet zoveel uitmaken kan je naar Digital Foundry gaan. Daar kijken ze voornamelijk naar de framerate bij games die op zowel xb1 als ps4 uitkomen.

• bram1984
Het performance verschil is minimaal. De games waarbij het echt merkbaar is zijn niet eens op 1 hand te tellen (TR zo uit mijn hoofd qua fps, verder voornamelijk resolutie verschilletjes). Koop wat je vrienden hebben en waarop de exclusives zijn die je het leukst vindt. Ik heb zelf een PS4 omdat Xbox geen exclusives heeft die ik tof vind + online heb ik een redelijke friend list. Ik speel echter voornamelijk SP en houdt van originele games als Journey en Heavy Rain. Die vind je iets meer terug bij Sony. Maar goed, kan voor iedereen anders zijn.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Mijn advies is om ze alle drie in huis te halen :) Zit je altijd goed!

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 23:13:
Mijn advies is om ze alle drie in huis te halen :) Zit je altijd goed!
Sponsor jij me met €700/jaar?

Voor alle twijfelaars (of spaarders); bovenstaande adviezen ben ik het mee eens en kijk goed of je met reallife vrienden wil gamen of dat je exclusives wil. Als je nog een paar maanden wil sparen tot sint/kerst, bekijk tzt de eventuele nieuwe features van elke console nog eens. Ik ben niet thuis in PSx maar de One "krijgt" Windows10 kernel en meer/betere integratie met de desktop Windows 10 & crossplay bij sommige games.

My 2 cents :)

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:04
MAX3400 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 23:44:
[...]

Sponsor jij me met €700/jaar?

Voor alle twijfelaars (of spaarders); bovenstaande adviezen ben ik het mee eens en kijk goed of je met reallife vrienden wil gamen of dat je exclusives wil. Als je nog een paar maanden wil sparen tot sint/kerst, bekijk tzt de eventuele nieuwe features van elke console nog eens. Ik ben niet thuis in PSx maar de One "krijgt" Windows10 kernel en meer/betere integratie met de desktop Windows 10 & crossplay bij sommige games.

My 2 cents :)
We moeten jou €700 p/j sponsoren omdat iemand anders niet kan kiezen? :+
Bovenstaande adviezen zijn prima, qua hardware merk je het verschil amper, het is, naar mijn idee, niet zo groot als 360 en PS3 en dat verschil werd ook steeds kleiner.

Ik zou mijn keuze - wat ik heb gedaan - dan ook af laten hangen aan de exclusives. Welke games komen uit die je het liefst wil spelen? Later kun je altijd nog overwegen om het andere systeem ook in huis te halen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Lekker Ventje
Net even naar de EA presentatie gekeken van Plants vs Zombies maar ik zie nu al dat ik weer een bestemming voor een paar snipperdagen heb gevonden :)

YouTube: EA gamescom 2015 Press Briefing - Plants vs. Zombies Garden Warfare 2

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Hmzz. dan moet ik mijn inschatting met 1000 GS bijstellen... Dus nog maar 5950 GS!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:37:
Het performance verschil is minimaal. De games waarbij het echt merkbaar is zijn niet eens op 1 hand te tellen (TR zo uit mijn hoofd qua fps, verder voornamelijk resolutie verschilletjes). Koop wat je vrienden hebben en waarop de exclusives zijn die je het leukst vindt. Ik heb zelf een PS4 omdat Xbox geen exclusives heeft die ik tof vind + online heb ik een redelijke friend list. Ik speel echter voornamelijk SP en houdt van originele games als Journey en Heavy Rain. Die vind je iets meer terug bij Sony. Maar goed, kan voor iedereen anders zijn.
Ik houdt van originele games? Ik ken een hele andere Bram.

_____

Maar wel eens met je verhaal verder. Eigenlijk maakt het geen biet uit wat je hebt als je vrienden hetzelfde hebben, de controller goed werkt en je niet meer exclusives van de andere console wil spelen dan je op je eigen kan spelen.

Een keuze maken op basis van performance is wel begrijpelijk al geloof ik niet dat je verschil merkt als je ze niet naast elkaar zet.

Edit: het gaat je lukken Vas!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-12 22:41

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik heb ze beide.

Pro's X1:
- betere koeling
- geen RRoD defecten
- software ontwikkeling (Xbox Preview)
- app ontwikkeling 3rd party leveranciers
- EA access
- Streaming naar Windows 10
- Windows 10 OS (Nov 2015)
- controller gaat lang mee op batterijen
- Xbox live draait stabieler dan PS
- opslag uit te brieden met een externe USB 3.0 hardeschijf (max nu is 8TB)
- Backwards compatibility X360 games (lijst wordt nog uitgebreid)

Cons:
- enkele vroeg uitgekomen versies hadden last van een slecht functionerende bluetooth adapter waardoor je controller soms disconnect.

Pro's PS4:
- touchpad DS4
- Streaming naar PS Vita
- interne 2,5 inch 9mm hardeschijf te vervangen (max nu is 2 TB)

Cons:
- Slechte koeling -> stofzuiger geluid van de hardwerkende 80mm fan. (Hierdoor ook het beruchte Blinking Blue light of Death)
- XMB games en apps deel is onoverzichtelijk geordend
- controller gaat niet lang mee
- PSN servers zijn brakker dan de Xbox Live servers (Altijd al geweest helaas)

Beide hebben leuke exclusive games.
Kijk wat je vrienden hebben als het je leuk lijkt om met of tegen hun te spelen.
Performance verschillen is minimaal.
Vind persoonlijk de X1 controller lekkerder spelen
Streamen naar Win10 devices of PS Vita werkt soepel binnen je hetzelfde netwerk.
Streamen naar PS Vita buitenshuis werkt goed zolang je beiden een goede internet verbinding hebt (PS4 upload en PS Vita download)

[ Voor 7% gewijzigd door crzyhiphopazn op 06-08-2015 08:20 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

https://www.gogigantic.com/en/signup -> beta signup voor Gigantic. Keuze uit Windows 10 of Xbox One :)

Martinspire schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 20:24:
Meer van Crackdown:
[video]
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Meer van Homefront:
[video]
Ligt het aan mij of heeft die homefront gameplay het gewoon net niet?
Homefront was op de 360 een tof spel. Althans de MP. Heb het met veel plezier gespeeld en was er natuurlijk ook goed in ;). Juist de mix tussen Battlefield en CoD vond ik toen prettig. Zeker de wijze waarop je on the fly gadgets, wapens en vehicles kon kopen was tof gedaan. Er zat best veel diepgang in. Ga ik nu al een light armored tank kopen om het tij te keren, of wacht ik op de heavy armored, maar wellicht ben ik dan te laat.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
MAX3400 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:06:
https://www.gogigantic.com/en/signup -> beta signup voor Gigantic. Keuze uit Windows 10 of Xbox One :)
Hmm..je kunt ze ook gewoon allebei aanvinken O-)

• bram1984
@exactor: hoe bedoel je? Door dat soort games ben ik altijd meer PS speler geweest. Heb ook nog steeds een 360 staan, maar heb die eigenlijk nooit echt intensief gebruikt. Daarnaast ben ik groot Naughty Dog fan en dus fan van action adventures. Die zijn er meer bij Sony (Uncharted, TR, Last of Us). Ook qua single player games is het platform wat mij betreft passender. Daar moet ik wel aan toevoegen dat Quantum Break me echt tof lijkt. Jammer dat die niet multi is. Maar ik ben geen racer en geen Halo of GoW fan, dus dan is de keuze voor mij persoonlijk makkelijk.
MAX3400 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:06:
Ooh die beta begint deze maand :)
Had me er een maand of 4 geleden al voor op gegeven, ben benieuwd.

Iemand trouwens al 'Beyond eyes' gespeeld ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Net de Microsoft Gamescom briefing terug gekeken. Zag er netjes uit. Ben erg benieuwd naar Crackdown, maar daar is nog wel een heeeeeleboel werk aan te verzetten voor dat echt een game word ipv een (toffe) techdemo.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Afbeeldingslocatie: http://dri2.img.digitalrivercontent.net/Storefront/Company/msintl/images/English/en-INTL-XboxOne-Microsoft-Goa-ENXCFRES-AOC-Chat-Pad-5F7-00001/en-INTL-L-XboxOne-Microsoft-Goa-ENXCFRES-AOC-Chat-Pad-5F7-00001-mnco.jpg
Ja, nu te preorderen. Kost maar $34.95.

Ik had toch de indruk dat de vorige editie voor de 360 al enigszins een flop was omdat je een USB-keyboard kon inpluggen; ik snap niet dat een chatpad nog nodig is voor de One gezien de integratie met Smartglass en/of Windows 10 devices.

• nexhil
  • Laatst online: 16:55

nexhil

BAM!

Die Crackdown cloud physics: HOLYFOVK :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Mja de demo is indrukwekkend. Dom om daar geen trailer van te maken. Maar goed. Destruction mist sowieso in veel games. Mag wel weer terug. Bij Red Faction was het in MP echt supergaaf. En met Just Cause lijkt het me ook wel weer leuk. Maar daar heb je vooral explosies, niet zoveel destruction.

• PdeBie
  • Nu online
MAX3400 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:00:
Ik had toch de indruk dat de vorige editie voor de 360 al enigszins een flop was omdat je een USB-keyboard kon inpluggen; ik snap niet dat een chatpad nog nodig is voor de One gezien de integratie met Smartglass en/of Windows 10 devices.
Kan je gewoon een USB toetsenbord in je Xbox One pluggen?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

PdeBie schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:24:
[...]

Kan je gewoon een USB toetsenbord in je Xbox One pluggen?
Ja, lekker makkelijk voor typen van berichten en als je codes nog met de hand moet invoeren, kon ook al op de 360

Touchpad is op zich best handig, geen groot tobo nodig naast je, voor mij vervangen door smartglass op de telefoon.

Maar nog steeds zie ik wel waarom mensen het gebruiken, Gewoon alles in je handen, geen extra device nodig en toch lekker snel kunnen typen als het op berichten aan komt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

nexhil schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:41:
Die Crackdown cloud physics: HOLYFOVK :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Ho waar hebben we het hier over :o ? Linkje?
MAX3400 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:00:
[afbeelding]
Ja, nu te preorderen. Kost maar $34.95.

Ik gebruikte op de 360 al Smartglass (toen dat uitkwam). Zo'n pad is totaal overbodig inderdaad.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12 14:57

Convoy

g44p

Bokkie schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:41:
[...]

Ja, lekker makkelijk voor typen van berichten en als je codes nog met de hand moet invoeren, kon ook al op de 360

Touchpad is op zich best handig, geen groot tobo nodig naast je, voor mij vervangen door smartglass op de telefoon.

Maar nog steeds zie ik wel waarom mensen het gebruiken, Gewoon alles in je handen, geen extra device nodig en toch lekker snel kunnen typen als het op berichten aan komt
Kan, je kunt ook smartglass app op phone/tablet gebruiken om te typen 8)
Bokkie schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:41:
[...]

https://account.xbox.com/nl-NL/PaymentAndBilling/RedeemCode ;)

• nexhil

nexhil

BAM!

ThomasXIV schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:44:
[...]

Ho waar hebben we het hier over :o ? Linkje?
De post van Martinspire hierboven:

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wauw, zeer indrukwekkend.

• Ereaser
Convoy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:03:
[...]

Kan, je kunt ook smartglass app op phone/tablet gebruiken om te typen 8)
Maar dan moet je weer je device pakken, smart glass opstarten (weet niet hoe dat op W10 is, maar duurt in ieder geval een paar seconden) dan klikken op het 'take over control' icoontje en dan kan je pas typen :p

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Gisteren Forza 6 gespeeld en ik was aangenaam verrast over de regeneffecten. Ok de aquaplaning bij grotere plassen voelde een beetje arcade en als een gimmick, maar verder merkte je goed verschil.

Grafisch vond ik het weinig vooruit gegaan en van alle andere spellen op de XBO stand was er eigenlijk niets dat me aansprak. Kijk wel weer uit naar Gears volgend jaar, maar tot die tijd is het voor mijn smaak maar akelig stil.

Forza 6 speelde ik onder andere met de Elite controller... best een geinig ding, maar 150 euro is toch echt 50 euro te veel. Voor 100 euro wil ik best zo'n ding overwegen, maar ik snap best dat ze een niche markt proberen aan te spreken en daarop flink willen cashen.

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 06-08-2015 16:45 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Forza 6 komt er hier wel in. FH2 was mijn eerste Forza en ben daar nog steeds druk mee bezig online, dus 6 wil ik ook wel hebben. Die controller zal misschien nog in prijs dalen, ik zou hem wel willen maar 150 euro is inderdaad véél te veel.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Phusebox schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:44:
Gisteren Forza 6 gespeeld en ik was aangenaam verrast over de regeneffecten. Ok de aquaplaning bij grotere plassen voelde een beetje arcade en als een gimmick, maar verder merkte je goed verschil.

Grafisch vond ik het weinig vooruit gegaan en van alle andere spellen op de XBO stand was er eigenlijk niets dat me aansprak. Kijk wel weer uit naar Gears volgend jaar, maar tot die tijd is het voor mijn smaak maar akelig stil.

Forza 6 speelde ik onder andere met de Elite controller... best een geinig ding, maar 150 euro is toch echt 50 euro te veel. Voor 100 euro wil ik best zo'n ding overwegen, maar ik snap best dat ze een niche markt proberen aan te spreken en daarop flink willen cashen.
Forza komt toch pas in September uit? Of doe je mee aan een speciaal programma oid?

• Phusebox
  • Nu online
kevlar01 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:06:
[...]

Forza komt toch pas in September uit? Of doe je mee aan een speciaal programma oid?
Oh. nee op Gamescom. Daar staan zowel pods als twee setups met een stuurtje.

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-12 10:44
[...]

Gamescom is nu, daar kan je de game uitproberen.

• Lekker Ventje
[...]

Zal wel op Gamescon zijn geweest.

Toevallig ook Darks Souls 3 gespeeld ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:14

Hoe was de anti-aliasing in vergelijking met Forza 5? Meer Forza Horizon 2 kwaliteit?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Phusebox schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:44:Ok de aquaplaning bij grotere plassen voelde een beetje arcade en als een gimmick, maar verder merkte je goed verschil.
Ik niet snap? Je voelt wel het verschil maar voelde wel arcade aan? Neem aan dat je zoveel mogelijk assists uit had staan? Neemt ook niet weg dat een ander wegdek, zoals in PGR4, wel degelijk voor uitdagend werk kan zorgen om een auto door de bocht te krijgen.
Jammer om te lezen; hopelijk dat er inderdaad meer games komen die echt out of the blue goede reviews gaan krijgen. Weet niet of Mad Max je aanstaat; de trailers en verhaal zien er allemaal wel fancy uit. Zit je in de shooters?? Want ondanks dat ik geen release-date weet, kijk ik persoonlijk ook uit naar Ghost Recon Wildlands.
Kan je aangeven hoe de controller anders is dan de huidige default controller? Bewegen de sticks beter/soepeler? Is ie zwaarder/lichter? Heb je met de trigger-stops en/of de onderste extra paddles kunnen spelen?

Even wat anders:
Xbox One is set to receive a new feature that allows users to record on-air TV, but you’re going to have to plug in an external HDD to get it to work. "You need an external hard-drive specifically for DVR because we want to keep the [storage] paths optimized between playing games and watching TV," Xbox UI redesign project lead Richard Irving told Gamespot. "We don't want them to interact with each other."

The TV DVR functionality will arrive alongside a major overhaul of the Xbox One user interface.The new UI will feature strong integration, both in terms of visuals and functionality, with the newly-released Windows 10.
Ik niet snap? Mensen hebben toch nu al snellere USB3-opslag om games van te spelen of meer storage te hebben; moet je dan zometeen een extra disk koppelen voor DVR? En dan moet/zal je waarschijnlijk ook nog een equivalent zoals een WD Red hebben (want streams-achtige storage).

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 06-08-2015 18:26 ]

• Lekker Ventje
Er wordt tijdens de Daily vanaf Gamescon net gezegd dat de total destruction in Crackdown 3 via de servers van MS loopt omdat je anders een console moet hebben die 20 keer sterker is dan dat ie nu is. Toch wel de moeite dan, al heb ik nog geen idee waar het in die game om gaat :)

• PdeBie
  • Nu online
Titanfall ook gekocht voor de Xbox. Benieuwd hoe het gaat

• bram1984
Lekker Ventje schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:28:
Er wordt tijdens de Daily vanaf Gamescon net gezegd dat de total destruction in Crackdown 3 via de servers van MS loopt omdat je anders een console moet hebben die 20 keer sterker is dan dat ie nu is. Toch wel de moeite dan, al heb ik nog geen idee waar het in die game om gaat :)
GamescoM*

Destructie loopt inderdaad via de cloud en geldt vooralsnog voornamelijk voor de multiplayer (SP heeft althans beperkte destructie).

• Phusebox
  • Nu online
MAX3400 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:03:
[...]

Ik niet snap? Je voelt wel het verschil maar voelde wel arcade aan? Neem aan dat je zoveel mogelijk assists uit had staan? Neemt ook niet weg dat een ander wegdek, zoals in PGR4, wel degelijk voor uitdagend werk kan zorgen om een auto door de bocht te krijgen.

[...]

Jammer om te lezen; hopelijk dat er inderdaad meer games komen die echt out of the blue goede reviews gaan krijgen. Weet niet of Mad Max je aanstaat; de trailers en verhaal zien er allemaal wel fancy uit. Zit je in de shooters?? Want ondanks dat ik geen release-date weet, kijk ik persoonlijk ook uit naar Ghost Recon Wildlands.

[...]

Kan je aangeven hoe de controller anders is dan de huidige default controller? Bewegen de sticks beter/soepeler? Is ie zwaarder/lichter? Heb je met de trigger-stops en/of de onderste extra paddles kunnen spelen?

Even wat anders:

[...]

Ik niet snap? Mensen hebben toch nu al snellere USB3-opslag om games van te spelen of meer storage te hebben; moet je dan zometeen een extra disk koppelen voor DVR? En dan moet/zal je waarschijnlijk ook nog een equivalent zoals een WD Red hebben (want streams-achtige storage).
Mad Max niet uitgebreid gespeeld, leek mij van wat ik gezien en gedaan heb geen zak aan maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik die nieuwe film echt een draak van een film vindt.

Rainbow 6 vond ik wel ok, dat is wel een titel die ik altijd grijs gespeeld heb en heb hier dan ook twee sessies gespeeld. Heb ook nog wel een bèta code over als iemand interesse heeft.

Verder CoD, deze versie is wat trager als die van vorig jaar en op zich is dat wel fijn als meer casual speler.

Overwatch die komt hopelijk ook naar consoles want die vond ik dan wel weer geinig en licht vernieuwend.

Wat Forza 6 betreft, als er een plas water ligt moet je gas loslaten, altijd, want de auto begint altijd te aquaplanen. Voelt daarom als een kunstmatige gimmick en niet realistisch want aquaplaning gebeurt zeker niet bij elke plas. Maar goed maakt het racen wel dynamischer omdat je andere lijnen mort gaan rijden.

Qua jaggies qas het vooral in de regen zichtbaar minder goed als Forza 5.

De controller, qua triggers en pookjes voelde ik weinig, de extra knoppen waren niet geconfigureerd . Oh ja en ik had alle hulp uitstaan.

bram1984 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:44:
[...]

GamescoM*

Destructie loopt inderdaad via de cloud en geldt vooralsnog voornamelijk voor de multiplayer (SP heeft althans beperkte destructie).
Maar heeft de game dan eigenlijk wel offline? Want er zijn zat andere games die wel online zijn, maar je alleen kunt spelen (MMO's bv of een The Crew (gezien TDU last-gen is) ).

Het valt me wel op dat de game dan nog best in een vroeg stadium zit. Ik weet dat ze pas volgend jaar komen, maar dat lijkt nog een lange weg te zijn. Maar goed, ik kan me voorstellen dat dit online destruction ding best wel lastig geweest is. Kan een mooie basis zijn voor meer games "kuch" Battlefield "kuch"

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
gisteren fifa 16, need for speed en forza 6 gespeeld, totaal geen goed woord over voor fifa 16, vond het spel erg slecht, maar ik vond need for speed en forza 6 echt super spellen!

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• nexhil

nexhil

BAM!

iantje31 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:41:
gisteren fifa 16, need for speed en forza 6 gespeeld, totaal geen goed woord over voor fifa 16, vond het spel erg slecht, maar ik vond need for speed en forza 6 echt super spellen!
Wat was er zo slecht aan FIFA?

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
nexhil schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:41:
[...]

Wat was er zo slecht aan FIFA?
lijkt heel erg op zijn voorganger, en het heel erg debiel struikelen van spelers om de domste redenen irriteerde me heel erg

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

https://twitter.com/majornelson/status/629371814339346434

Halo Master Chief Collection voor $28.19 (physical copy)

• bram1984
Martinspire schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 19:50:
[...]

Maar heeft de game dan eigenlijk wel offline? Want er zijn zat andere games die wel online zijn, maar je alleen kunt spelen (MMO's bv of een The Crew (gezien TDU last-gen is) ).

Het valt me wel op dat de game dan nog best in een vroeg stadium zit. Ik weet dat ze pas volgend jaar komen, maar dat lijkt nog een lange weg te zijn. Maar goed, ik kan me voorstellen dat dit online destruction ding best wel lastig geweest is. Kan een mooie basis zijn voor meer games "kuch" Battlefield "kuch"
Check het topic op GAF ff. Staat veel nuttige info in. Er zit een SP in, maar daar kun je natuurlijk niet alle gebouwen in slopen, want dan heb je geen story meer. En als de boel plat gaat, heb je ook een probleem + niet iedereen heeft internet.

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:29:
@exactor: hoe bedoel je? Door dat soort games ben ik altijd meer PS speler geweest. Heb ook nog steeds een 360 staan, maar heb die eigenlijk nooit echt intensief gebruikt. Daarnaast ben ik groot Naughty Dog fan en dus fan van action adventures. Die zijn er meer bij Sony (Uncharted, TR, Last of Us). Ook qua single player games is het platform wat mij betreft passender. Daar moet ik wel aan toevoegen dat Quantum Break me echt tof lijkt. Jammer dat die niet multi is. Maar ik ben geen racer en geen Halo of GoW fan, dus dan is de keuze voor mij persoonlijk makkelijk.
Je ziet het kennelijk niet maar je zegt: ik houdt. Dat is wat ik bedoeldet. Dat quasi-filosofische gelul over games hebt ik verder niet gelezend.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12 13:53
Op Amazon USA ja... Voor zover ik kan zien nog niet beschikbaar in de Europese versie van Amazon.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Gratis beta van Sheltered (Team 17)

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 07-08-2015 07:18 ]

• Lekker Ventje
Ben toch wel benieuwd naar Fable, al snap ik niet dat er nog geen releasedatum bekend is terwijl de game nog dit jaar uit moet komen.

http://www.windowscentral.com/fable-legends-hands-on

Lekker Ventje schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 07:32:
Ben toch wel benieuwd naar Fable, al snap ik niet dat er nog geen releasedatum bekend is terwijl de game nog dit jaar uit moet komen.

http://www.windowscentral.com/fable-legends-hands-on
Ik ben (helaas) niet meer benieuwd naar Fable. Het spel is nog in beta en ben dus bang dat ze zometeen een half produkt neer gaan zetten om maar op tijd te zijn voor het holiday season 2015 (zeg maar, na Black Friday t/m Kerst).

Moet ook eerlijk toegeven dat ik al een paar weekends geen Legends heb gespeeld; het was me allemaal te traag en te beperkt.

• Lekker Ventje
Die hands on maakt me wat enthousiaster, maar in hoeverre de game leuk blijft om te spelen weet ik niet. Er zou loot in de game zitten maar daar zag ik in dat filmpje van 11 minuten weinig van.
Gelukkig is de game gratis, kan ik me er geen buil aan vallen.

• PdeBie
  • Nu online
PdeBie schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:32:
Titanfall ook gekocht voor de Xbox. Benieuwd hoe het gaat
Nou, gisteren paar ronden gespeeld. Niks meer dan lof.

Speelt echt super. En ik had zo een game geladen. Ging veel sneller dan op de PC.

Hier gaan wel weer wat uurtjes in zitten denk ik :)

Gamer tag: CrazySergeantP
(I know, I know..... heel vroeger ooit al aangemaakt, omdat ik het toen wel grappig vond :+, maar kan het niet wijzigen :'( )

Gamer tag: PatrickdeBie

[ Voor 3% gewijzigd door PdeBie op 07-08-2015 08:33 . Reden: Nieuwe gamer tag ]

• PdeBie
  • Nu online
Kan niet, omdat het een te oud account is kreeg ik te zien als melding... ;)

WTFShizzle! Nu kan het wel gewoon! :? 8)7

Nieuwe gamertag dus maar aangevraagd :D

Gamertag is nu: PatrickdeBie

[ Voor 47% gewijzigd door PdeBie op 07-08-2015 08:33 ]

• bram1984
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 00:23:
[...]

Je ziet het kennelijk niet maar je zegt: ik houdt. Dat is wat ik bedoeldet. Dat quasi-filosofische gelul over games hebt ik verder niet gelezend.
Oh je hebt helemaal gelijk, ik zie het nu. Spaarzame fout van me. Dank voor de correctie. En als je quasi-bijdehand wilt doen, kun je het beter beperken tot die "hebt", want die andere 2 lijken echt nergens op (verleden tijd en deelwoordvorm hebben er weinig mee te maken verder). ;)

Verwijderd

hallo, ik heb een turtle beach XO one earforce gekocht,
kan iemand mij helpen hoe ik game geluid erdoor heen krijg? hij verbind draadloos met de one.
gr
Als je je console op een set boxen aansluit, heel hard aanzet en je headset ervoor houdt, gaat het geluid door je headset heen. Of bedoel je dat niet? :+

Anyways, er zit toch gewoon een handleiding bij over hoe aan te sluiten? Biedt dat geen soelaas?

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 07-08-2015 10:00 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-12 23:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:26:
hallo, ik heb een turtle beach XO one earforce gekocht,
kan iemand mij helpen hoe ik game geluid erdoor heen krijg? hij verbind draadloos met de one.
gr
Iets zegt mij dat je niet hebt gekeken naar je geluidsinstellingen.... :')

Xbox Live ID:Notna8310

• PdeBie
  • Nu online
Notna schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:03:
[...]

Iets zegt mij dat je niet hebt gekeken naar je geluidsinstellingen.... :')
Moet dat met zo'n denigrerende smillie? Hij stelt toch een normale vraag?

Maar in dit geval was het wellicht handig geweest eerst de handleiding te lezen. De headset is tenslotte voor de Xbox One gemaakt, dus ga er vanuit dat daar in beschreven staat hoe en wat.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-12 23:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

PdeBie schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:10:
[...]

Moet dat met zo'n denigrerende smillie? Hij stelt toch een normale vraag?

Maar in dit geval was het wellicht handig geweest eerst de handleiding te lezen. De headset is tenslotte voor de Xbox One gemaakt, dus ga er vanuit dat daar in beschreven staat hoe en wat.
Eerlijk gezegd had ik ;) in gedachte dus geen idee hoe dat er nu gekomen is maar goed :P. Aan de andere kant is de smiley die er nu staat ook toepasselijk. Je koopt, zoals je zelf al aangeeft, een product dat gemaakt is voor de XBO en neemt blijkbaar niet de moeite even de handleiding door te nemen dan wel, op zijn minst, aan te geven wat je zelf al gedaan hebt of waar je niet uitkomt/tegenaan loopt? Lijkt mij het minste wat je kan doen toch ? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 07-08-2015 11:17 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• PdeBie
  • Nu online
Agree!

RTFM! :P

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Gisteren Rare Replay opgepikt. Wel echt een toffe set games en ook heel tof dat er eindelijk home console releases zijn van Battletoads Arcade & Killer Instict Gold :).

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-12 22:41

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

xelfer schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:10:
Gisteren Rare Replay opgepikt. Wel echt een toffe set games en ook heel tof dat er eindelijk home console releases zijn van Battletoads Arcade & Killer Instict Gold :).
Ik heb het direct gekocht na de briefing.
In gedachten had ik 8 augustus 8)7

Heerlijk om weer perfect dark (zero) en kameo te spleen.
KI moet ik nog mee beginnen met een vriend van me, maar dan weet ik dat ik de andere games voorlopig niet meer aan de orde zijn :o
Dat terwijl er ook nog Banjo games zijn

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

Notna schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:16:
[...]

Eerlijk gezegd had ik ;) in gedachte dus geen idee hoe dat er nu gekomen is maar goed :P. Aan de andere kant is de smiley die er nu staat ook toepasselijk. Je koopt, zoals je zelf al aangeeft, een product dat gemaakt is voor de XBO en neemt blijkbaar niet de moeite even de handleiding door te nemen dan wel, op zijn minst, aan te geven wat je zelf al gedaan hebt of waar je niet uitkomt/tegenaan loopt? Lijkt mij het minste wat je kan doen toch ? :)
ja, enige wat in de handleiding staat ik dat je met de headset erin bia usb moet updaten dat heb ik gedaan verder werkt de headset niet, ik hoor wel als ik max volume indruk op dat kastje wat in je controller gaat een geluid in de headset dat ik max heb bereikt kwa volume, instellingen in xbox al proberen te veranderen zonder resultaat , me maat heeft hem getest op zijn one en doet het gelijk, nu heb ik de eerste one van 2013 en hij een nieuwere van 2014 of 2015 misschien ligt het daaraan?
Domme vraag; als je in een public lobby zit van een spel en mensen gaan praten in die lobby, hoor je dan het geluid over je TV, versterker of headset? En werkt het geluid over de headset wel als je de oude Microsoft-headset gebruikt of heb je die nooit gehad?

/edit: http://support.xbox.com/e...sories/wired-headset-help ?

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 07-08-2015 15:32 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace