• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:45
De Xbox meezeulen lijkt me ook niet een heel ideale oplossing voor een avondje gamen :p

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-12-2025
Haha dat ding is toch iets te log voor mij om mee te nemen :p Ook geen tweede scherm beschikbaar vaak.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

jooncheez schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:18:
Haha dat ding is toch iets te log voor mij om mee te nemen :p Ook geen tweede scherm beschikbaar vaak.
http://www.techjango.com/products/darkmatter-xbox-one-laptop ;)
Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0314/5037/products/1_1024x1024.jpg?v=1417103286

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

ErikT738 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:56:
[...]
Heeft iemand hier nog aanraders?
Hier is natuurlijk maar 1 passend antwoord op : Diablo III : Ultimate Evil Edition >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
ErikT738 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:56:
[...]

En ik heb net vorige week een xbox met twee controllers besteld met het idee de co-op te gaan spelen als Halo 5 er is :'(

Ik heb wel het idee dat er in steeds minder spellen een fatsoenlijke split-screen modus zit. Wat mij betreft erg jammer want ik speel het liefst multiplayer met vrienden op de bank. Heeft iemand hier nog aanraders?
Borderlands kan ook nog:) die is ook 4player splitscreen.

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
justifire schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:29:
[...]

Hier is natuurlijk maar 1 passend antwoord op : Diablo III : Ultimate Evil Edition >:)
Ja ik heb hem ook, is een zeer leuk spel maar na 1 weekend heb je hem zo goed als uitgespeeld, dan gaat die vervolgens wel door na een hoger niv maar wel weer zo goed als opnieuw door de story line, en dat doe je 2/3x? en vervolgens draait alles om gear.

Welke ik dan leuker vind en tevens gratis., is Neverwinter, gewoon met duizenden online + open wereld en niet zoals bij diablo dat je met een beetje geluk met 3 andere speelt en vast zit in 1 route. Neverwinter is een stuk uitgebreider en grafische nog beter ook dan Diablo3. Niet dat diablo3 niet leuk is want dat is die zeker wel, maar na een 1 week ben je er gewoon klaar mee, tenzij je uren gaat spenderen in betere wapens/armor (zelf vind ik dat maar saai dus ben vanaf dat moment ermee gestopt)
Neverwinter zit ik nu 2 of 3 weken op, en is nog lang niet uitgespeeld, geeft je veel meer mogelijkheden en het is gewoon tof dat je met ontiegelijk veel mensen tegelijk speelt.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-12-2025

Famous

R 400+

ErikT738 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:17:
De Xbox meezeulen lijkt me ook niet een heel ideale oplossing voor een avondje gamen :p
Tja, past in zijn laptop tas en voor 4/5 uurtjes is het geen probleem :+
jooncheez schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:18:
Tv hier over dus dat scheelt wel, voorheen pakte hij mijn PC scherm, werkt prima.

Ach, je moet er wat voor over hebben, zie genoeg gekken met een grote PC kast, scherm en toebehoren slepen. Dan pak ik liever enkel de XO mee :X
JeroenC schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:34:
[...]

Ja ik heb hem ook, is een zeer leuk spel maar na 1 weekend heb je hem zo goed als uitgespeeld, dan gaat die vervolgens wel door na een hoger niv maar wel weer zo goed als opnieuw door de story line, en dat doe je 2/3x? en vervolgens draait alles om gear.

Welke ik dan leuker vind en tevens gratis., is Neverwinter, gewoon met duizenden online + open wereld
Je hoeft niet de story line continu te spelen.
Je kan ook gaan riften/bounties doen.
Een weekend is wel redelijk snel voor de eerste keer. Eerste keer dat ik main story had uitgespeeld heeft er best wat uur ingezeten.

Neverwinter vind ik persoonlijk weer niets. Eventjes gespeeld en daarna direct uitgezet. Volgens mij al na 15 minuten :+

[ Voor 36% gewijzigd door Famous op 17-08-2015 13:40 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• mfneed
[...]

Welke ik dan leuker vind en tevens gratis., is Neverwinter, gewoon met duizenden online + open wereld en niet zoals bij diablo dat je met een beetje geluk met 3 andere speelt en vast zit in 1 route. Neverwinter is een stuk uitgebreider en grafische nog beter ook dan Diablo3. Niet dat diablo3 niet leuk is want dat is die zeker wel, maar na een 1 week ben je er gewoon klaar mee, tenzij je uren gaat spenderen in betere wapens/armor (zelf vind ik dat maar saai dus ben vanaf dat moment ermee gestopt)
Neverwinter zit ik nu 2 of 3 weken op, en is nog lang niet uitgespeeld, geeft je veel meer mogelijkheden en het is gewoon tof dat je met ontiegelijk veel mensen tegelijk speelt.
Dan is het bijna zonde dat je Diablo 3 gekocht hebt... Het gaat er juist om dat je die gear gaat verzamelen :)

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
Nee neverwinter heb ik op release periode inderdaad ook 15 min ongeveer gespeeld en weer afgesloten, totdat steeds meer vrienden / fam vroegen of ik het kwam doen.. Je moet inderdaad ongeveer een half uur spelen voordat het leuk wordt, maar dan wordt het ook echt leuk. Volgens mij zijn de graphics ook een stuk beter vergeleken het begin ( volgens mij was dit 1 van de eerste gratis games voor de xbox one... :D )

Weekend heb ik toen co-op gedaan met het kleine neefje van mijn vriendin, dit was op het laagste niv (amateur?) en zijn we inderdaad datzelfde weekend volledig doorheen gegaan, en nee niet snel snel de missies halen maar ook mobs eromheen killen om op een hoger level te komen.
Nu heb ik wel wat meer uur in neverwinter zitten maar het einde is nog lang niet in zicht :D.
[...]

Serieus ?
Verslavingszorg heeft zijn handen vol aan Diablo spelers en jij bent er na een weekje wel klaar mee ? 8)7
Probeer hem eens door te lopen op Torment VI zou ik zeggen :+
Ik respecteer je mening wel hoor maar ben het er totaal niet mee eens :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:28
Ja, maar dat is het hem juist bij Diablo 3. Je raakt zo verslaafd aan het vinden van nieuwe, betere gear dat het op een gegeven moment een probleem wordt.

Waarom denk je dat al die mobiele games waarbij je voor maar een paar euro net even betere gear kan krijgen zo'n probleem vormen? Je blijft geld uitgeven, want je kan elke keer NET even betere gear krijgen.

Bij Diablo kost het geen geld, maar er is altijd wel een net beter zwaard of net betere armor te vinden. Dat werkt ook verslavend.

Borderlands zelfde verhaal. Daar heb ik veel uren in gestoken. En bij elk wapen keek ik of hij weer net even beter/mooier was dan degene die ik al had.
Diablo 3 heeft ook flinke verzadigingspunt, de RNG houd je even bezig omdat je steeds je laatste setpiece niet kan vinden, maar daarna is de lol er toch snel vanaf. Hardcore is enige wat nog grappig is, maar iets te zuur om uren in 1 klap weg te zien vliegen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-12-2025

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Only for men with steel balls :+

Maar Diablo 3 en BL2 en prequel, pfff UUUUUUUREN zoet mee geweest.
Het gear grinden is uiteindelijk een bonus tegenover het plezier om vijanden te slachten met of zonder vriend(inn)en.
Gears UE binnenkort ook UUUUREN weer plezier beleven met zagen :o

Denk dat genres je moeten liggen en ook dat je wat doorzettingsvermogen moet hebben om de basis door te hebben en een begin te maken in een spel.
Moet nog steeds beginnen met SMITE en Fable Legends 8)7

Heeft iemand met de Preview update ook last van wegvallend geluid?
Dacht eerst dat het lag aan het feit dat ik streamde, maar had dit ook toen ik op mijn TV aan het gamen was.
Moest dan eerst naar het hoofdmenu en dan weer terug In-game voordat ik weer geluid had.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• mfneed
crzyhiphopazn schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:09:
[...]

Dacht eerst dat het lag aan het feit dat ik streamde, maar had dit ook toen ik op mijn TV aan het gamen was.
Moest dan eerst naar het hoofdmenu en dan weer terug In-game voordat ik weer geluid had.
Wegvallen niet echt... wel af en toe een wat haperend geluid heb ik het gevoel, vooral bij Forza 5. Verder eigenlijk niet echt opgevallen.

• Gaaiz
crzyhiphopazn schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:09:
[...]

Only for men with steel balls :+

Maar Diablo 3 en BL2 en prequel, pfff UUUUUUUREN zoet mee geweest.
Het gear grinden is uiteindelijk een bonus tegenover het plezier om vijanden te slachten met of zonder vriend(inn)en.
Gears UE binnenkort ook UUUUREN weer plezier beleven met zagen :o

Denk dat genres je moeten liggen en ook dat je wat doorzettingsvermogen moet hebben om de basis door te hebben en een begin te maken in een spel.

Ik heb bij het spelen van MGS last gehad van heel erg haperend/wegvallend geluid. Na reboot van console was dit probleem echter verdwenen. Andere games hadden dit issue gek genoeg niet..

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-12-2025

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik ga het maybe vandag testen en anders morgen ochtend.
Had gisteren een game sessie van 9 uurtjes ofzo zonder een restart.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:56
Martinspire schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 00:16:
[...]
Mja ik snap de keuze voor het weghalen ook niet helemaal. De graphics waren juist niet het briljantste aan Halo. Ik denk eerder dat het komt omdat ze met het verhaal iets doen wat niet goed gaat met 2 spelers. Maar blijft een slecht excuus.

[...]
Mja HtS vond ik ook wat tegenvallen in de filmpjes. Zag er allemaal maar meh uit. Dan liever dying light natuurlijk of State of Decay. Die laatste zie ik ook nog wel een keer in GwG verschijnen.
Om even op de graphics van Halo terug te komen, ik ben nu de MCC aan het doorspelen op de Xbox One en dan komen wel een aantal zaken terug, zo vind ik Halo 1 en Halo 3 grafisch niet bijzonder voor hun tijd.

De originele engine van Halo 2 vind ik dan weer super als je rekening houdt met wat er allemaal om je heen gaande is in het spel, en laat ons niet vergeten dat de Xbox ocharme een 733mhz CPU had met 64MB ram.

Gisteren begon ik aan Halo 4 (nooit gespeeld op de 360) en dat blies me werkelijk omver, ik heb zelfs een dubbelcheck gedaan omdat ik begon te twijfelen of dit wel degelijk ontwikkeld werd voor last-gen hardware. Als je dan vergelijkt met Halo 3 is dit voor mij hét bewijs dat mits de nodige kunde en expertise veel uit oude hardware geperst kan worden. Dat stemt me dan ook meteen weer gerust als je ziet hoe snel de PC hardware ons weer aan het inhalen is.

Dus Halo en graphics, ook even mijn mening al is uiteindelijk het belangrijkste hoe lekker het spel speelt :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:56
justifire schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:29:
[...]

Inderdaad, heb 'm dan wel op Ps4 gehad maar echt een spel hoe het moet zijn: prachtige sfeer en heerlijke gameplay, en komt imo super tot zijn recht op console.

Gisteren even die prelude van MGS 5 gespeeld (gratis met gold), maar dat is mijn ding niet zo. Prachtige weergave en mogelijkheden maar ik heb niet echt het geduld dat gevraagd wordt in de gameplay :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Wel heel erg pro Microsoft geschreven maar desalnietemin een interessant stukje mbt DirectX12 op de Xbox One.
http://www.xboxnederland....power-dankzij-directx-12/?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12-2025
justifire schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:14:
Wel heel erg pro Microsoft geschreven maar desalnietemin een interessant stukje mbt DirectX12 op de Xbox One.
Dacht altijd dat DirectX12 voor de XBO weinig zou betekenen maar 20% is toch een fors verschil.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Tja, het zijn mooie cijfers. Helaas heeft, waarschijnlijk 100% van de games die nu uit zijn er niets aan. Daarnaast, maar dat lees ik tussen de regels door, is het ook nog eens hoe geoptimaliseerd een bepaald stuk code is en wat dus de boost kan zijn.

Of we daadwerkelijk zometeen kunnen zien/meten dat de One en PS4 echt gelijk over de finish komen; dat durf ik nog niet te zeggen.

• mfneed
Toch nog even een vraagje over portforwarding... heb nu de poorten open gezet(hoop ik). Op een UPC modem... hier moest ik instellen het volgende;

openbare port range - de desbetreffende poort ingevoerd
doel ip aders - mijn ip range ingevoerd wat ik in huis gebruik...
doel port range - zelfde als openbare port range gezet
protocol - juiste protocol.

heb ik dit dan goed of sla ik hier volledig de plank mis?

b.v.d. :)

EDIT: Had ook iets gelezen om de xbox als dmz in te stellen?

[ Voor 6% gewijzigd door mfneed op 17-08-2015 22:29 ]

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
Gaaiz schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:31:
Als iemand nog een goedkope externe USB 3.0 2TB schijf zoekt. Wederom een aanbieding bij de MM:
http://www.mediamarkt.nl/...0,1225187.html?langId=-11

79 euro!
Kijk ik er nu zo naast of is dit dezelfde alleen een andere casing.

http://www.mediamarkt.nl/...0,2152015.html?langId=-11
mfreriks schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:26:
Toch nog even een vraagje over portforwarding...
Ik snap weinig tot niets van je post; sowieso werkt port-forwarding alleen naar STATISCHE IP-adressen. Dus je kan/mag niet een port forwarden van buiten naar binnen naar een range, zoals je post.

• mfneed
MAX3400 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:40:
[...]

Ik snap weinig tot niets van je post; sowieso werkt port-forwarding alleen naar STATISCHE IP-adressen. Dus je kan/mag niet een port forwarden van buiten naar binnen naar een range, zoals je post.
ah, dus je moet op 1 ip adres forwarden.. verklaart al een boel |:( :+

Zal morgen er even verder op in gaan.. volgens mij staat het nu goed... maar nat type blijft op strict staan... heeft misschien tijd nodig?

nu pitte.. weltrusten :)

[ Voor 17% gewijzigd door mfneed op 17-08-2015 22:50 ]

mfreriks schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:41:
[...]

ah, dus je moet op 1 ip adres forwarden.. verklaart al een boel |:( :+
Ongeveer zoiets (random pic van internet)
Afbeeldingslocatie: http://members.rennlist.org/jastx/192.168.1.1%20port%20forwarding.jpg
Je ziet dus dat elk poortje naar 1 IP gaat, in het plaatje 192.168.1.101

• Gaaiz
DrakeNL schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:28:
[...]

Kijk ik er nu zo naast of is dit dezelfde alleen een andere casing.

http://www.mediamarkt.nl/...0,2152015.html?langId=-11
Misschien is dat de opvolger van 't zelfde model? Ze zijn in ieder geval allebei aangemerkt als "mega deal". Of er prestatieverschillen zijn kan ik zo snel niet vinden..

• mfneed
MAX3400 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:50:
[...]

Ongeveer zoiets (random pic van internet)
[afbeelding]
Je ziet dus dat elk poortje naar 1 IP gaat, in het plaatje 192.168.1.101
gister voor mijn welverdiende rust het modem en xbox helemaal uitgezet. vanochtend even gecontrolleerd en NAT staat nu eindelijk op open!:) bedankt voor deze reactie, je eerste reactie was echter al genoeg :D

• mfneed
Klinkt en ziet er zeker niet slecht uit:D
mfreriks schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:00:
[...]

gister voor mijn welverdiende rust het modem en xbox helemaal uitgezet. vanochtend even gecontrolleerd en NAT staat nu eindelijk op open!:) bedankt voor deze reactie, je eerste reactie was echter al genoeg :D
Toppertje... Kan je eindelijk gamen en mensen lastig vallen op de chat :+

• mfneed
MAX3400 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:11:
[...]

Toppertje... Kan je eindelijk gamen en mensen lastig vallen op de chat :+
Dat was het probleem nog niet eens... alles werkte gewoon... alleen hier en daar van die vervelende disconnecties na een bepaald aantal minuten... dat is veel vervelender :+

• Gaaiz
Interessant artikel! Heb gelijk ook even de bron gelezen:
http://www.gamezone.com/n...-more-on-xbox-one-3423420

Is dit niet iets voor de frontpage van Tweakers? Of misschien eerst even resultaten van andere ontwikkelaars afwachten...?
Gaaiz schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:21:
[...]

Interessant artikel! Heb gelijk ook even de bron gelezen:
http://www.gamezone.com/n...-more-on-xbox-one-3423420

Is dit niet iets voor de frontpage van Tweakers? Of misschien eerst even resultaten van andere ontwikkelaars afwachten...?
http://www.pcper.com/revi...hes-Singularity-Benchmark :9 :9

• Gaaiz

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Het origineel doet mij toch wat meer... De sfeer, de rust en de machteloosheid die er in verwerkt is ipv het bombastische van de nieuwe trailer..

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
De oude mad world trailer liet veel meer ter verbeelding over voor de game. Echt zullen heel veel mensen de game nu kennen. Misschien dat er daarom meer ingame beelden in zijn verwerkt?

Ik vind ze beide wel nice! Maar komt mede door het onderliggende nummer :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
D-Ed schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:58:
[...]

Het origineel doet mij toch wat meer... De sfeer, de rust en de machteloosheid die er in verwerkt is ipv het bombastische van de nieuwe trailer..

[video]
Heerlijk, kan niet wachten om vrijdag de Xbox One Gears of War bundel te halen :*) oOo

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02-2025
Gears UE staat op de Nederlandse store Releasedatum: 28-8-2015. In de US store is het Release date: 8/25/2015. Als je hem vanuit de US store haalt, kan je dan de 25e spelen?

• mfneed
Bearclaw schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:24:
Gears UE staat op de Nederlandse store Releasedatum: 28-8-2015. In de US store is het Release date: 8/25/2015. Als je hem vanuit de US store haalt, kan je dan de 25e spelen?
Gaat volgens mij meer om de regio waar je xbox op staat...:) staat die op us dan is die de 25e te spelen gok ik:)

Zie trouwens op de xbox site nu ook een Kids Sale? is dat nieuw?:)
staan wel leuke deals in zoals

lego movie/lego marvel/zoo tycoon en nog een aantal

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
mfreriks schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:40:
[...]

Gaat volgens mij meer om de regio waar je xbox op staat...:) staat die op us dan is die de 25e te spelen gok ik:)
Alleen als je 'm ook uit de US store gehaald hebt. Kopen in de NL store is spelen op de 28e, ongeacht op welke regio je console staat. Iets om rekening mee te houden :)
Zie trouwens op de xbox site nu ook een Kids Sale? is dat nieuw?:)
staan wel leuke deals in zoals

lego movie/lego marvel/zoo tycoon en nog een aantal
Die kende ik ook nog niet. Voor 3 dollar is Max: The Curse of Brotherhood trouwens een absolute no brainer. Goed spel!

[ Voor 26% gewijzigd door BM op 18-08-2015 13:58 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• mfneed
BM schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:52:
[...]

Alleen als je 'm ook uit de US store gehaald hebt. Kopen in de NL store is spelen op de 28e, ongeacht op welke regio je console staat. Iets om rekening mee te houden :)
Goed om te weten!

EDIT: iemand een plekje waar russische giftcards te vinden zijn? kom ze nergens tegen :+ want russia is ook niet meer met cc te gebruiken neem ik aan?:)

[ Voor 20% gewijzigd door mfneed op 18-08-2015 14:12 ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
D-Ed schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:58:
[...]

[video]
Blijft een fatastische trailer, een van de betere trailers ooit :)

• Bearclaw
[...]

[...]

Die kende ik ook nog niet. Voor 3 dollar is Max: The Curse of Brotherhood trouwens een absolute no brainer. Goed spel!
Thanks voor de tip! Binnenkort maar even pre-loaden dan maar, zin in!

Max is hier trouwens voor 1,11 euro
http://www.cdkeys.com/xbo...ood-xbox-one-digital-code
mfreriks schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:57:
[...]

Goed om te weten!

EDIT: iemand een plekje waar russische giftcards te vinden zijn? kom ze nergens tegen :+ want russia is ook niet meer met cc te gebruiken neem ik aan?:)
Juist, regio van aanschaf bepaalt de tijd van de unlock.
Verder maakt het niet uit of je Xbox op Nederlands, Russsich of Japans staat :P

Russisch tegoed haal ik in de Russische MS store.
Als je dit al niet had gedaan even een russisch adres toevoegen aan je account en dan tegoed aanschaffen met creditcard en redeemen.
Guide : https://www.avforums.com/...aq-in-first-post.1846057/

- Update -
Op avforums word het niet helemaal duidelijk vermeld, dit is de link naar het Russisch tegoed :
http://www.microsoftstore...-LIVE/categoryID.67038600

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 18-08-2015 16:31 ]

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Net geprobeerd met een ABN CC maar hij doet het niet. Kan dit kloppen? Heb ik een speciale CC nodig?

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:41
De kids sale duurt helaas tot de 17e, dus is alweer afgelopen... Wilde beide lego games aanschaffen, maar helaas te laat..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Goeie tip inderdaad, ik ben sowieso errug onder de indruk van Microsoft's deals op de 360 tegenwoordig. Mijn 360 heeft jaren in de kast gestaan en toen was het online kopen allemaal nog niet zo interessant. Bij mijn overpeinzingen of ik een X one zou halen toch dat ding maar weer eens aangesloten en ondertussen komen er zo veel superdeals langs dat ik voorlopig helemaal geen andere console nodig heb :P
Alleen die Max aanbieding zag ik dus niet bij MajorNelson en ook niet als ik op xbox.com naar alle deals with gold weergeven ga. Hebben jullie nog andere locaties waar je nieuws over deals vindt of was dit een verstopte die je toevallig tegen was gekomen?
Nou hopen dat hij nog afgeprijsd is als Xbox Live het weer doet (xbox live coreservices zijn down), want op de xbox site kan ik niet betalen met het tegoed dat ik heb 8)7

Gamertag: FinrazielNL

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Uiteindelijk via de Hong Kong methode met giftcards aan de slag gegaan

Sensationeel :)

Fifa 16 Super Deluxe (100e)
Halo 5 Digital Deluxe (100e)
Gears of War Ultimate Edition (40e)

vooor..... 180e :)

Toch 25% korting en spelen vanaf minuut 1 :)

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:50
justifire schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:33:
[...]

Juist, regio van aanschaf bepaalt de tijd van de unlock.
Verder maakt het niet uit of je Xbox op Nederlands, Russsich of Japans staat :P

Russisch tegoed haal ik in de Russische MS store.
Als je dit al niet had gedaan even een russisch adres toevoegen aan je account en dan tegoed aanschaffen met creditcard en redeemen.
Guide : https://www.avforums.com/...aq-in-first-post.1846057/

- Update -
Op avforums word het niet helemaal duidelijk vermeld, dit is de link naar het Russisch tegoed :
http://www.microsoftstore...-LIVE/categoryID.67038600
En wat als je hem nu online op de laptop met Hola hebt gekocht in de xbox store? :)

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:53
Vanaf augustus update van de X1 eindelijk tot 1080p/60fps streaming!

https://twitter.com/majornelson/status/633654955614863360

[ Voor 8% gewijzigd door Rossi46 op 18-08-2015 18:09 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Verwijderd

Boinkie schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:33:
[...]

En wat als je hem nu online op de laptop met Hola hebt gekocht in de xbox store? :)
Dan is je laptop je onderdeel van een botnet en geldt nog steeds dat je hem in een land gekocht hebt. Namelijk het land dat je aangevinkt hebt in de store.

http://www.bbc.com/news/technology-32958624

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2015 18:13 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

http://www.windowscentral...ew-features-august-update

Net gecheckt en mijn xbox app op W10 is up to date met de het versienummer zoals in bovenstaand artikel. Als ik Test streamen klik in de app, dan krijg ik bij alle opties (Laag, Gemiddeld, Hoog en Zeer Hoog) een groen vinkje (zit op 5ghz wifi met wifi AC in mijn SP3). Blijkbaar is de Augustus update dus ook nodig op je Xbox One.

Verder als ik op mijn X1 kijk bij system dan heb ik een optie: Lokale opslag van Xbox 360 wissen. Hoe de fuck kan mijn X1 de lokale opslag van mijn 360 gaan wissen ? Ja ze hangen in hetzelfde netwerk, maar mijn 360 staat uit.

EDIT: als je er op klikt, krijg je uitleg dat je profielen van de 360 op je X1 verwijderd worden. Hmmm okey.....doe maar niet :)

[ Voor 20% gewijzigd door MRE-Inc op 18-08-2015 18:53 ]

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:48:
[...]

http://www.windowscentral...ew-features-august-update

Net gecheckt en mijn xbox app op W10 is up to date met de het versienummer zoals in bovenstaand artikel. Als ik Test streamen klik in de app, dan krijg ik bij alle opties (Laag, Gemiddeld, Hoog en Zeer Hoog) een groen vinkje (zit op 5ghz wifi met wifi AC in mijn SP3). Blijkbaar is de Augustus update dus ook nodig op je Xbox One.
1080p capturen lukt nu wel via GameDVR op de Xbox App. Alleen de framerate blijft op 29.97 hangen via GameDVR en ik kan niet 1-2-3 zien of ik nu 60fps van de One krijg over het netwerk.

Word al flink wat GoW:U gestreamd op Twitch, ziet er goed uit ! :Y

• jooncheez
J-air schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:31:
Uiteindelijk via de Hong Kong methode met giftcards aan de slag gegaan

Sensationeel :)

Fifa 16 Super Deluxe (100e)
Halo 5 Digital Deluxe (100e)
Gears of War Ultimate Edition (40e)

vooor..... 180e :)

Toch 25% korting en spelen vanaf minuut 1 :)
Ik weet niet of dat hier mag, zo niet, mijn excuses O-)
Je kan een Hong Kong Paypal aanmaken en daar geld naar toe overmaken vanaf je Nederlandse Paypal. Die Hong Kong Paypal kan je gewoon koppelen aan je Xbox Live account en aankopen doen via Paypal in de Hong Kong store.

Heb wel Hola gebruikt, maar weet niet of dat noodzakelijk was.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

• mfneed
Iemand toevallig al geprobeerd om co-op te spelen over het streamen?
mfreriks schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:44:
Local Co Op wel; ging vlekkeloos.

Verwijderd

mfreriks schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:44:
Ik heb Titanfall gespeeld. Ging prima.

• mfneed
MAX3400 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:10:
[...]

Local Co Op wel; ging vlekkeloos.
Doelde hier op inderdaad! goed om te weten:) kan nog wel eens van pas komen met kleine neefjes op verjaardagen :+

• D-Ed
  • Niet online
Ereaser schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:08:
[...]

Blijft een fatastische trailer, een van de betere trailers ooit :)
Yep, wat mij betreft ook.

• mfneed
Oef, zie nu net dat Zombi(U) uit gekomen is vandaag. Lijkt me wel een interresante game eigenlijk! 20 dollar is misschien ook nog wel de moeite waard om het te proberen :)

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
mfreriks schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:56:
Oef, zie nu net dat Zombi(U) uit gekomen is vandaag. Lijkt me wel een interresante game eigenlijk! 20 dollar is misschien ook nog wel de moeite waard om het te proberen :)
Ik lees overal dat het een zeer slechte port is geworden (met dramatische fps dips)

• mfneed
Donnie Darko schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:06:
[...]

Ik lees overal dat het een zeer slechte port is geworden (met dramatische fps dips)
Dat heb ik nog niet gezien, zou jammer zijn. Zal eens rond gaan zoeken dan, wil deze game best proberen maar als er idd ook fps dips en spul in zit dan houd het al snel op natuurlijk.

EDIT: neem aan dat het op ten duur gefixt wordt met patches en dergelijke maar toch...

[ Voor 10% gewijzigd door mfneed op 19-08-2015 11:09 ]

• Ereaser
justifire schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:22:
Word al flink wat GoW:U gestreamd op Twitch, ziet er goed uit ! :Y
Heh, hoe dan? :p
Dacht dat de 25ste de eerste release date pas was?

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
Ereaser schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:48:
[...]

Ik dacht de 21e, aangezien dan de Xbox One met Gears of War Ultimate bundel uit komt.

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

Ereaser schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:48:
[...]

25ste is inderdaad de releasedate in US en de 28ste in EU/UK
Zijn door The Coalition een aantal exemplaren verzonden naar goed bekeken twitch-streamers, zoals wel vaker gebeurd om alvast wat hype te creeeren rondom een game.
Er zitten wel strenge regels aan, zo mogen ze maar op bepaalde tijden multiplayer spelen / streamen.
Campaign mogen ze wel de hele dag door vertonen.
En dan heb je natuurlijk ook nog de gelukkigen die al een exemplaar hebben weten te bemachtigen voor de officiele release, al blijft dat tricky om te streamen ivm een ban en accountlock.
http://www.twitch.tv/likebutterlive/v/11530760

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 19-08-2015 14:32 ]

• Ereaser
justifire schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:28:
[...]

25ste is inderdaad de releasedate in US en de 28ste in EU/UK
Zijn door The Coalition een aantal exemplaren verzonden naar goed bekeken twitch-streamers, zoals wel vaker gebeurd om alvast wat hype te creeeren rondom een game.
Er zitten wel strenge regels aan, zo mogen ze maar op bepaalde tijden multiplayer spelen / streamen.
Campaign mogen ze wel de hele dag door vertonen.
En dan heb je natuurlijk ook nog de gelukkigen die al een exemplaar hebben weten te bemachtigen voor de officiele release, al blijft dat tricky om te streamen ivm een ban en accountlock.
Ah ok, dat laatste dacht ik ook aan, maar 6 dagen voor de release is dan wel heel vroeg.

• Bearclaw
Zo nu en dan zie ik mensen uit andere regio's kopen met creditcard en soms giftcards. Zijn bepaalde regio's helemaal niet toegankelijk? Zie bv in Colombia Fifa 16 Super deluxe voor 60 euro.

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
Sinds kort ook een bezitter van de Xbox One 1TB editie met Live Gold subscription. Ik heb een vraag waar ik maar niet uitkom. Ik heb zowel op Google als hier op het forum gezocht, maar kon het antwoord niet vinden:
Is het ook mogelijk om de games van een Live Gold subscription van afgelopen maanden nog te downloaden?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Remco schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:07:
Is het ook mogelijk om de games van een Live Gold subscription van afgelopen maanden nog te downloaden?
Nee. Sorry.

Het is wel mogelijk om Games for Gold aan te klikken op de dag dat ze uit zijn (via xbox.com ofzo), dan wordt de licentie op je account genoteerd en kan je de game volgend jaar ook nog downloaden, bijvoorbeeld.

Verwijderd

Vraagje,

als je zo'n headset adapter op je controller zet,kun je dan elke headset met 3,5 mm jack aansluiten ?
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:11:
Vraagje,

als je zo'n headset adapter op je controller zet,kun je dan elke headset met 3,5 mm jack aansluiten ?
http://support.xbox.com/n...onnect-compatible-headset

Verwijderd

dank,

maar dus ook ps4 headsets met 3,5 mm jack ?
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:35:
dank,

maar dus ook ps4 headsets met 3,5 mm jack ?
Moet je niet willen :+

Voor de couch co-op'ers

[ Voor 16% gewijzigd door justifire op 19-08-2015 18:41 ]

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:38:
[...]

Voor de couch co-op'ers
[video]
Nee,ok,maat het is mij niet geheel duidelijk
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:41:
[...]

Nee,ok,maat het is mij niet geheel duidelijk
:P
Waarom zou dat niet werken ?
Als Sony al niet op de juiste manier een 3.5mm plug aan een draad kan solderen, hoe moeten andere fabrikanten dat dan ooit voor mekaar krijgen ?
Afbeeldingslocatie: http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01436/walkman1_1436143i.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door justifire op 19-08-2015 18:49 ]

justifire schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:38:
[...]

Voor de couch co-op'ers
[video]
Ik weet in ieder geval 1 huisdier wat wel graag wil spelen maar nu ff niet.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/gMiS2812OPYLTADmO7rhhPsS/full.jpg

Sowieso; zodra de One aangaat, moet ze zich bemoeien met het opstart-piepje en schreeuwt ze de oren van je hoofd :+

• D-Ed
  • Niet online
Nu tijdens de vakantie stapt mijn dochtertje van vijf toch wat vaker voor de Kinect (Dance Central). Weet iemand of er binnenkort nog meer leuke games voor kids uitkomen (liefste met de Kinect) of andere tips zijn ook welkom ;)

Forza Horizon 2 wil ze ook steeds vaker proberen 👍

Verwijderd

Misschien niet duidelijk....maar ik bedoel natuurlijk headset met microfoon.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-12-2025

Mikayu

.srt

Ik heb guppies. Nu nog een waterdichte behuizing :P

Kan niet wachten om die spacegame te gaan spelen.
Nu halo waarschijnlijk afvalt en NFS niet zeker is bliiven wij maar een beetje hangen bij de 360

Zo jammer dat je bij forza niet split screen kan met je garage
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 19:27:
Misschien niet duidelijk....maar ik bedoel natuurlijk headset met microfoon.
Ja dat was duidelijk :p

[ Voor 28% gewijzigd door Mikayu op 19-08-2015 19:29 ]

MAX3400 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:54:
[...]
Sowieso; zodra de One aangaat, moet ze zich bemoeien met het opstart-piepje en schreeuwt ze de oren van je hoofd :+
Dat komt waarschijnlijk door die Liga Continue gezeik aan je kop :P

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
Misschien dat iemand van jullie me kan helpen.. Heb vanmiddag in de Russische store forza horizon 2 gekocht, kon gewoon betalen met mijn cc was geen enkel probleem. Nu kom ik thuis en zie ik dat hij hem nog niet gedownload heeft.. als ik via de xbox in de store kijk zie ik dat hij wel gekoppeld is aan mijn account (kan game beheren) maar ik kan hem nergens als nog downloaden. Heb het ook geprobeerd als ik de regio van mijn xbox in Rusland verander maar ook dit helpt helaas niets...

• Mikayu
  • Registratie: December 2009

Mikayu

.srt

Ik denk dat jouw account naar Rusland moet verhuizen
Dynamic83 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 19:34:
Misschien dat iemand van jullie me kan helpen.. Heb vanmiddag in de Russische store forza horizon 2 gekocht, kon gewoon betalen met mijn cc was geen enkel probleem. Nu kom ik thuis en zie ik dat hij hem nog niet gedownload heeft.. als ik via de xbox in de store kijk zie ik dat hij wel gekoppeld is aan mijn account (kan game beheren) maar ik kan hem nergens als nog downloaden. Heb het ook geprobeerd als ik de regio van mijn xbox in Rusland verander maar ook dit helpt helaas niets...
Op de Xbox One : My games & apps
Helemaal naar rechts scrollen en wachten tot de downloadlijst zichtbaar word, daar moet hij tussen staan, ongeacht de regio waar je xbox op staat.
Andere optie is om op de Xbox One naar de store te gaan, willekeurige regio, FH2 opzoeken en aanschaffen.
Nu krijg je de melding dat je deze game al hebt gekocht en of je deze wil installeren.

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 19-08-2015 19:47 ]

justifire schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 19:30:
[...]

Dat komt waarschijnlijk door die Liga Continue gezeik aan je kop :P
_O- Dat kan altijd nog... Sommige Tweakers zijn aardig op de hoogte in ieder geval; het beestje ouwehoerde meer dan ik tijdens Horizon 2.

• Dynamic83
justifire schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 19:45:
[...]

Op de Xbox One : My games & apps
Helemaal naar rechts scrollen en wachten tot de downloadlijst zichtbaar word, daar moet hij tussen staan, ongeacht de regio waar je xbox op staat.
Andere optie is om op de Xbox One naar de store te gaan, willekeurige regio, FH2 opzoeken en aanschaffen.
Nu krijg je de melding dat je deze game al hebt gekocht en of je deze wil installeren.
Nee daar staat hij ook niet, zie wel dat hij het carpack wat je gratis bij de standaard edition krijgt wel gedownload heeft...
Dynamic83 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 19:50:
[...]

Nee daar staat hij ook niet, zie wel dat hij het carpack wat je gratis bij de standaard edition krijgt wel gedownload heeft...
Staat hij dan niet gewoon onder Queue ?
Anders gewoon even naar store en kiezen voor [Install Now]

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 19-08-2015 19:53 ]

• Dynamic83
justifire schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 19:53:
[...]

Staat hij dan niet gewoon onder Queue ?
Anders gewoon even naar store en kiezen voor [Install Now]
Nee Queue is leeg, en in de store kan ik hem ook nergens meer installeren. Beetje vreemd nog nooit problemen gehad met aankopen in de Russische store. Maar eens contact opnemen met microsoft, al betwijfel ik als die me gaan helpen aangezien het geen Nederlandse aankoop is.

EDIT: Net contact gehad met microsoft en het is een blijkbaar een bekend probleem bij forza horizon, kreeg 2 opties of een refund of ze zouden het binnen 24 uur voor me oplossen en dan zou ik het spel alsnog kunnen downloaden. Heb voor het laatste gekozen en wacht rustig af :)

[ Voor 21% gewijzigd door Dynamic83 op 19-08-2015 21:06 ]

Dynamic83 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 19:59:
[...]

Nee Queue is leeg, en in de store kan ik hem ook nergens meer installeren. Beetje vreemd nog nooit problemen gehad met aankopen in de Russische store. Maar eens contact opnemen met microsoft, al betwijfel ik als die me gaan helpen aangezien het geen Nederlandse aankoop is.
Vast wel; heb ook al eens een US-aankoop kunnen storneren (betaald via XBL Points, zeg maar). Dit was in mijn geval wel een pre-order dus had de hele game nog niet eens kunnen downloaden/spelen.

/edit: gisteravond World of Tanks gestreamed met de nieuwe App naar mijn 1440p monitor. Zag er aanzienlijk strak uit op "Very High". Ook Happy Wars deed het verwonderlijk scherp en kon die capturen op 1080p30. Ben steeds blijer aan het worden met Windows 10, Xbox App en alle opties die erbij komen.

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 19-08-2015 20:43 ]

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
Hmmm 67 euro voor Forza 6 ultimate is wel interessant maar op een of andere manier durf ik het niet aan om eerst credits in de store te kopen, zeker niet als ik de voorgaande post lees.... Ga dan toch maar voor het vertrouwde US credits via Offgamers werkt prima is wel 20 euro meer voor de game maar goed daarvan weet ik zeker dat het werkt (tenminste de voorgaande keren wel :))

Xbox Live Knalle Arie

• Lekker Ventje
Ik kan niet inloggen op de XBox. Vrees dat Ziggo er weer uit ligt of is het Live wat er uit ligt?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Marvie schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 20:49:
Hmmm 67 euro voor Forza 6 ultimate is wel interessant maar op een of andere manier durf ik het niet aan om eerst credits in de store te kopen, zeker niet als ik de voorgaande post lees.... Ga dan toch maar voor het vertrouwde US credits via Offgamers werkt prima is wel 20 euro meer voor de game maar goed daarvan weet ik zeker dat het werkt (tenminste de voorgaande keren wel :))
Laat je niet gek maken, zo ingewikkeld is het allemaal niet hoor.
Rusland, USA en Brazilie zijn prima regios om aankopen te doen zonder extra handgrepen zoals Hola.
Zitten hier zat members die regelmatig in het buitenland shoppen ;)

• Dynamic83
justifire schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:23:
[...]

Laat je niet gek maken, zo ingewikkeld is het allemaal niet hoor.
Rusland, USA en Brazilie zijn prima regios om aankopen te doen zonder extra handgrepen zoals Hola.
Zitten hier zat members die regelmatig in het buitenland shoppen ;)
Zoals ik al aangaf ligt het niet aan de Russische store maar aan forza horizon zelf. Heb ook nog nooit problemen gehad met buitenlandse aankopen dus van mijn post hoef je echt niet te laten afschrikken :)

• mfneed
Zware tijden! Te veel keus en te veel twijfels dus xD Twijfel over Dying light, Destiny The taken king (zag er veel belovend uit...). Dan moet er nog Halo 5 komen, Forza 6. Dan wil ik tegen de tijd nog Scalebound, quantum break en star wars scoren...

Niet te vergeten dat ik nog redelijk wat uit moet spelen :O

EDIT: ook vast Borderlands GOTY gescoord voor BC :X

[ Voor 8% gewijzigd door mfneed op 19-08-2015 21:36 ]

Lekker Ventje schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:20:
Ik kan niet inloggen op de XBox. Vrees dat Ziggo er weer uit ligt of is het Live wat er uit ligt?
Ziggo.

Gewoon ff 8.8.8.8 in je DNS raggen in je One ;)

• Lekker Ventje
Blijkbaar ligt Ziggo er weer uit. Kan nu niets met mijn console omdat ik niet ingelogd kom en dus ook niets kan spelen. Alles digitaal heeft zijn nadelen.

Zal het eens proberen.
Bedankt. Dit werkt. Wordt er wel weer aan herinnerd dat ik bij T-Mobile weg moet want internet met enkel G is niet te doen. 😊

[ Voor 41% gewijzigd door Lekker Ventje op 19-08-2015 21:44 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:37:
[...]

Ziggo.

Gewoon ff 8.8.8.8 in je DNS raggen in je One ;)
Kuch Raspberry pi Sinkhole Kuch :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1 ... 38 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace