mfreriks schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:35:
Zware tijden! Te veel keus en te veel twijfels dus xD Twijfel over Dying light, Destiny The taken king (zag er veel belovend uit...). Dan moet er nog Halo 5 komen, Forza 6. Dan wil ik tegen de tijd nog Scalebound, quantum break en star wars scoren...

Niet te vergeten dat ik nog redelijk wat uit moet spelen :O

EDIT: ook vast Borderlands GOTY gescoord voor BC :X
Dying Light heeft mij destijds positief verrast !
Erg leuk om coop te spelen.
Heb jij Batman trouwens al ?
Dat is toch wel de game van dit jaar als ik het zo eens bekijk.
Alleen jammer dat zulke games na 1 keer uitspelen ook wel echt uitgespeeld zijn, itt tot games met een multiplayer toevoeging.

Nog 5 dagen tot Gears :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
justifire schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:05:
[...]

Dying Light heeft mij destijds positief verrast !
Erg leuk om coop te spelen.
Heb jij Batman trouwens al ?
Dat is toch wel de game van dit jaar als ik het zo eens bekijk.
Alleen jammer dat zulke games na 1 keer uitspelen ook wel echt uitgespeeld zijn, itt tot games met een multiplayer toevoeging.

Nog 5 dagen tot Gears :)
Batman niet in de collectie zitten... Weet het niet.. vorige games ook geprobeerd maar heb me er niet toe kunnen zetten om verder te gaan. Ben bang dat met deze Batman hetzelfde gebeurd. Is nu wel in de aanbieding zag ik..

Dat de coop goed is in dying light had ik elders ook al gelezen, echter, volgens mij staat dying light op het moment nog maar weinig aan bij mensen. Dus coop zal dan ook niet echt een optie meer zijn?

Misschien ben ik gewoon verwend en moet ik nog maar even 5 dagen wachten tot Gears, is in 1 klap 4 games 8)7

EDIT: Heb het niet kunnen weerstaan... Dying light voor 33,- aangeschaft:) Wordt een weekendje schrikmomentjes gok ik. Aangezien Ori and the blind forest tot zijn einde komt! moet deze helaas nog wel een keer compleet uitspelen... heb wat secrets gemist in wat boompjes.

EDIT2: zal ook graag eens aan willen sluiten ben het groepje titanfallers hier als dat mogelijk is! lekkere vlotte shooter maar met meerdere toch leuker!!

[ Voor 17% gewijzigd door mfneed op 20-08-2015 12:56 ]

Mocht iemand nog geïnteresseerd zijn om met GoTLive mee te chatten en dit op zijn Windows Phone willen doen, de beta-app van Slack is nu voor iedereen beschikbaar en werkt wel aardig: http://www.windowsphone.c...f2-44da-b757-8bcf299c2f46

Martinspire - PC, PS5, XSX

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-02 09:20
Martinspire schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:59:
Mocht iemand nog geïnteresseerd zijn om met GoTLive mee te chatten en dit op zijn Windows Phone willen doen, de beta-app van Slack is nu voor iedereen beschikbaar en werkt wel aardig: http://www.windowsphone.c...f2-44da-b757-8bcf299c2f46
ah, werkt die beter dan de site? Want die is ruk :P
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/HDyF3dw7UgMETxE8MM6xna7T/full.jpg
Back to the Future: The Game - 30th Anniversary - Xbox One
by Telltale Games
Platform : Xbox One
Rated: Teen
Price: $19.99 & FREE Shipping on orders over $35. Details

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 20-08-2015 13:53 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• PdeBie
oeh! Een nieuwe Telltale Games titel!
Zeer benieuwd naar.

Vind de games van TTG erg gaaf. The wolf among us en The walking dead meerdere malen gespeeld.
Ga binnenkort beginnen aan de Borderlands reeks. :)

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-02 01:29

Mikayu

.srt

Borderlands is erg slecht geoptimaliseerd voor de One
Haperingen precies als je snelle keuze moet maken en achievement meldingen bij belangrijke stukken tekst.

Al met al wel erg leuk spel. Episode 4 zou deze week uit moeten komen

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:07
Mikayu schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:11:
Borderlands is erg slecht geoptimaliseerd voor de One
Haperingen precies als je snelle keuze moet maken en achievement meldingen bij belangrijke stukken tekst.

Al met al wel erg leuk spel. Episode 4 zou deze week uit moeten komen
Dat vond ik bij Game of Thrones ook. Krijg je een keuze voorgeschoteld, komt er een trage "friend online" notification voorbij :/

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
PdeBie schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:03:
Zeer benieuwd naar.

Vind de games van TTG erg gaaf. The wolf among us en The walking dead meerdere malen gespeeld.
Ik heb van the walking dead, alleen episode 1 gespeeld op de 360 wat erg laggy was.
GoT heb ik episode 1 ook gespeeld en heb de season pass, alleen nog geen tijd gehad om verder te spelen :P
Borderlands heb ik ook gekocht, maar daar nog helemaal niet aan begonnen.

• mfneed
Borderlands van TTG ook klaar liggen, wacht echter lekker tot het hele seizoen klaar ligt, lekker er in 1x door raggen!
PdeBie schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:22:
[...]

ah, werkt die beter dan de site? Want die is ruk :P
Als je bedoelt dat de site op je telefoon niet goed werkt, dan klopt dat. De chat is daar niet te zien :X (en in de app dus wel). Op desktop browser werkt de site echter prima ;)
Die game is overigens niet nieuw. Episode 1 kwam al in 2010 uit op PC en later ook naar PS3 en Wii. Maar nu dus "nieuw" op X1 (Wikipedia: Back to the Future: The Game). Vraag me af of ze die grafisch nog hebben opgepoetst :X

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 20-08-2015 15:05 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
PdeBie schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:03:
Zeer benieuwd naar.

Is dit echt een nieuwe titel? Er was al eens een Back to the future game van deze studio namelijk. Nog voor de Walking Dead game als ik het even goed onthouden heb.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Zojuist mijn 3de vervangende Kinect binnen gekregen, hopelijk blijft deze het nu wel eens langer doen dan een half jaartje :+
Wel apart trouwens, moest de defecte Kinect deze keer naar Duitsland sturen ipv naar Praag.
Waar ik na verzending vanuit Praag met 4 dagen een vervangend exemplaar in huis had duurde het vanuit Duitsland deze keer 8 dagen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:12:
Zojuist mijn 3de vervangende Kinect binnen gekregen, hopelijk blijft deze het nu wel eens langer doen dan een half jaartje :+
Wel apart trouwens, moest de defecte Kinect deze keer naar Duitsland sturen ipv naar Praag.
Waar ik na verzending vanuit Praag met 4 dagen een vervangend exemplaar in huis had duurde het vanuit Duitsland deze keer 8 dagen.
Ik ken jou wel een beetje... Je moet gewoon niet zo hard tegen dat ding schreeuwen... Daar wordt hij doof van. En wat je al helemaal niet moet doen.... Het ding water geven met die tuinslang van jou....

Jij gazonbarbier...

Maar meneer Justifire kom je binnen kort nog een keer mee doen met de echte mannen?

Cogitationis poenam nemo patitur

Bullet NL schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:35:
[...]

Ik ken jou wel een beetje... Je moet gewoon niet zo hard tegen dat ding schreeuwen... Daar wordt hij doof van. En wat je al helemaal niet moet doen.... Het ding water geven met die tuinslang van jou....

Jij gazonbarbier...

Maar meneer Justifire kom je binnen kort nog een keer mee doen met de echte mannen?
Zodra de echte mannen weer eens echte mannengames gaan doen wil ik best wel weer een keer voordoen hoe het moet.
Zie jullie wel verschijnen in Gears :7
Of kom een keertje co-op in Dark Souls II : Scholar of the First Sin, als we het dan toch over echte mannen hebben :')

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:38
Is er al iets meer bekend over de update die 1080p streaming mogelijk maakt? Ik heb hier nog niets binnen. :)

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02-2025
Werkt hier prima. Ik heb versie 8.8.15003.0000.
Yonix schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 18:04:
Is er al iets meer bekend over de update die 1080p streaming mogelijk maakt? Ik heb hier nog niets binnen. :)
Ja hoor... ;)

^ verkrijgbaar in 1080p :+

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 20-08-2015 18:59 ]

• mfneed
Gaat misschien raar klinken, maar heb het idee dat nadat ik de Portforwarding geregeld heb het downloaden op de xbox een stuk trager gaat... NAT staat nu open...

bekabeld netwerk:)

[ Voor 6% gewijzigd door mfneed op 20-08-2015 18:48 ]

mfreriks schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 18:46:
Gaat misschien raar klinken, maar heb het idee dat nadat ik de Portforwarding geregeld heb het downloaden op de xbox een stuk trager gaat... NAT staat nu open...

bekabeld netwerk:)
Hint: zet in je One als primary DNS even een andere DNS-server (zoals GoogleDNS of OpenDNS) en zet als secondary DNS het adres neer wat je normaliter gebruikt (zoals 192.168.1.254 ofzo).

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 18:53:
[...]

Hint: zet in je One als primary DNS even een andere DNS-server (zoals GoogleDNS of OpenDNS) en zet als secondary DNS het adres neer wat je normaliter gebruikt (zoals 192.168.1.254 ofzo).
Waarom je eigen dns als tweede? Ik gebruik juist altijd de twee van google. 8.8.8.8 en 8.8.4.4. Wat zijn de voordelen om het op jouw manier te doen?

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-02 01:29

Mikayu

.srt

Geen.
8.8.4.4 is makkelijker intikken dan 192.168.1.254 ofzo. Ik heb het nu 2 dagen zo staan, moet alleen nog wat te downloaden hebben om snelheidswinst te checken.
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:17:
[...]

Waarom je eigen dns als tweede? Ik gebruik juist altijd de twee van google. 8.8.8.8 en 8.8.4.4. Wat zijn de voordelen om het op jouw manier te doen?
Zo heb ik het ook al jaren.
Gewoon vast ingesteld in mijn modem/router, zodat alle apparaten die daar mee verbonden zijn automatisch gebruik maken van de snelle DNS van Google.

Verwijderd

Ik zat er aan te denken dat de hikjes die mijn internetverbinding soms hebben te maken kunnen hebben met hikjes bij google. Zou de dns van je provider als secondary instellen daarvoor een backup kunnen zijn?

Beetje een brianfart. Goede kans dat ik kletskoek uitkraam. :)
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:19:
Ik zat er aan te denken dat de hikjes die mijn internetverbinding soms hebben te maken kunnen hebben met hikjes bij google. Zou de dns van je provider als secondary instellen daarvoor een backup kunnen zijn?

Beetje een brianfart. Goede kans dat ik kletskoek uitkraam. :)
DNS is puur voor het vergaren van informatie.
Zo merk je dat zoekopdrachten sneller gaan en gameservers sneller gevonden worden.
Dit staat totaal los van ping en packetloss, de dingen die jij ervaart als hickups.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:28
Op Neogaf lees ik dat MS wellicht van plan is om een Xbox One mini aan te kondigen in oktober zonder blu-ray disc.

Ik moedig het zeer zeker gaan. Als het zoveel stiller is overweeg ik ook meteen over te gaan op een Mini.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Silversin schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:29:
Op Neogaf lees ik dat MS wellicht van plan is om een Xbox One mini aan te kondigen in oktober zonder blu-ray disc.

Ik moedig het zeer zeker gaan. Als het zoveel stiller is overweeg ik ook meteen over te gaan op een Mini.
Nog stiller? Leuk, maar lijkt me overbodig...

• Silversin
harrytasker schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:32:
[...]

Kom op, kan niet stil genoeg zijn voor me =p

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-01 21:42
Is het ook mogelijk als je bv in USA een key besteld om die te usen in NL? En dan met Home console gedoe 2 consoles tegelijk de game te laten af spelen?

dus.

Persoon A koopt bij voorbeeld Forza 6 uit Amerika.
Persoon A activeert de code in EU store.
Persson A kan spelen, en Persoon B kan ook installeren en spelen.

Werkt dit zo?

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:29:
[...]

DNS is puur voor het vergaren van informatie.
Zo merk je dat zoekopdrachten sneller gaan en gameservers sneller gevonden worden.
Dit staat totaal los van ping en packetloss, de dingen die jij ervaart als hickups.
Ah OK. De hikjes die ik ervaar zijn het volledig neer gaan van mijn verbinding voor 20 seconden. Gebeurt niet vaak genoeg om echt iets aan te doen, maar dacht dat ik iets slims bedacht had. :)

• PdeBie
Donstil schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:12:
[...]

Is dit echt een nieuwe titel? Er was al eens een Back to the future game van deze studio namelijk. Nog voor de Walking Dead game als ik het even goed onthouden heb.
Ow serieus? Dat wist ik niet :P

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-01 20:12
Silversin schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:29:

Heb het ook gelezen maar er stond later een update bij dat het met een flinke berg zout genomen moest worden. Idee is wel leuk maar ik denk dat we nog tot minstens de E3 of zo moeten wachten voor er een Slim aangekondigd wordt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 22:45:
[...]

Heb het ook gelezen maar er stond later een update bij dat het met een flinke berg zout genomen moest worden. Idee is wel leuk maar ik denk dat we nog tot minstens de E3 of zo moeten wachten voor er een Slim aangekondigd wordt.
Nog maar 11 maandjes wachten ongeveer... :+

Die slim steekt om de zoveel tijd zijn kop op :P
Mijn Xbox heeft nog nooit een Blu-ray gezien dus verwacht dat die momenteel al net zo stil is als de slim versie.

• mfneed
MAX3400 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 18:53:
[...]

Bedankt voor de antwoorden over het DNS verhaal, zal vanavond eens de aanpassing doen naar die DNS adressen!:) Al moet ik wel zeggen, haalde gister ong. 15-20 mb/s dus volgens mij leek het traag te gaan door de omvang van de game :+
Mijn Xbox heeft nog nooit een Blu-ray gezien dus verwacht dat die momenteel al net zo stil is als de slim versie.
Die van mij eergister voor het eerst, toen ik Borderlands Goty er in stopte zonder er bij na te denken dat dit niet gaat werken op dit moment :+
mfreriks schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:04:
[...]
haalde gister ong. 15-20 mb/s dus volgens mij leek het traag te gaan door de omvang van de game :+
20 millibit per seconde is erg weinig :+ Ik heb juist andersom de ervaring; hoe groter de game, hoe sneller deze binnen komt. Een spelletje als Happy Wars is net geen 2GB en die zie ik heeel rustig het balkje vollopen van de procenten (elke procent is 20MB). Terwijl als ik een spel als Forza 5 moet downloaden, dan lijkt het balkje even snel vol te lopen terwijl die game 20x zo groot is.

Behaalde resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst maar grote games gaan richting de 150Mbit aan downstream; kleine games en firmware-updates gaan niet harder dan ongeveer 50Mbit.

• mfneed
MAX3400 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:08:
[...]

20 millibit per seconde is erg weinig :+ Ik heb juist andersom de ervaring; hoe groter de game, hoe sneller deze binnen komt. Een spelletje als Happy Wars is net geen 2GB en die zie ik heeel rustig het balkje vollopen van de procenten (elke procent is 20MB). Terwijl als ik een spel als Forza 5 moet downloaden, dan lijkt het balkje even snel vol te lopen terwijl die game 20x zo groot is.

Behaalde resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst maar grote games gaan richting de 150Mbit aan downstream; kleine games en firmware-updates gaan niet harder dan ongeveer 50Mbit.
Dat is inderdaad niet erg veel :+ Maar je weet best wat ik bedoel :Y

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-01 11:42

mindcre8r

Tradepedia

klopt het dat je je controller moet opsturen naar Tjechie?

European Repair Centre
Teleplan Prague s.r.o.
Na Dlouhém 82
251 01 Říčany-Jažlovice
Czech Republic

Bears and Bulls

Verwijderd

mindcre8r schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:16:
klopt het dat je je controller moet opsturen naar Tjechie?

European Repair Centre
Teleplan Prague s.r.o.
Na Dlouhém 82
251 01 Říčany-Jažlovice
Czech Republic
Alleen als hij stuk is.

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ghehehe, dat is ie :) wat kost dat versturen? en is dat dan voor eigen rekening?

Bears and Bulls

mindcre8r schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:19:
ghehehe, dat is ie :) wat kost dat versturen? en is dat dan voor eigen rekening?
Volgens mij krijg je een UPS-sticker; daarna gaat de controller in Tsjechie de shredder in en krijg je een nieuwe thuisgestuurd.

Heb je al gechat met Microsoft Support of ze gebeld hierover?

http://support.xbox.com/nl-nl/contact-us#0:2:5 ;)

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 21-08-2015 08:22 ]

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

oh die kreeg ik per mail, duidelijk!

Bears and Bulls

• mfneed
MAX3400 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:21:
[...]

Volgens mij krijg je een UPS-sticker; daarna gaat de controller in Tsjechie de shredder in en krijg je een nieuwe thuisgestuurd.

Heb je al gechat met Microsoft Support of ze gebeld hierover?

http://support.xbox.com/nl-nl/contact-us#0:2:5 ;)
Ook maar eens een poging doen om nieuwe controllers te ritsen, namelijk het probleem dat beide controllers eigenlijk een eigen wil hebben zo nu en dan x)

EDIT: aanvraag moet gewoon vanuit de nederlandse site geregeld worden neem ik aan?

[ Voor 7% gewijzigd door mfneed op 21-08-2015 08:53 ]

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

mfreriks schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:52:
[...]

Ook maar eens een poging doen om nieuwe controllers te ritsen, namelijk het probleem dat beide controllers eigenlijk een eigen wil hebben zo nu en dan x)

EDIT: aanvraag moet gewoon vanuit de nederlandse site geregeld worden neem ik aan?
ja klopt,

Mijn controller viel gewoon weg na 5 minuten. ook met volle batterij.

Bears and Bulls

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:59

Smoonshine

Feyenoord!!

harrytasker schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:32:
[...]

Inderdaad. Ik hoor mijn One echt nooit. Daarom gebruik ik hem nu ook als Blu-Ray speler. De PS4 begint na een half uurtje wel te zoemen, maar de One geeft echt geen kick. Een versie zonder Blu-Ray zou me echt niet kunnen interesseren. Betekent dat dat er dan helemaal geen schijfjes in kunnen? Dat zou helemaal een slechte deal zijn. Bijna altijd de maximale prijs voor je games en daarbij ook nog eens geen blu-rays af kunnen spelen. Die 100 euro die je dan meer betaalt voor een fat heb je er dan binnen no time uit door wat je bespaart op de games die je koopt.

uhm...

Mijne komt makkelijk over het geluid van mijn PC heen, nooit de moeite genomen om een keer op te sturen en geluid gewoon iets harder gezet :P Eerdaags toch eens openschroeven, had gelezen dat er geen stock fan op lijkt te zitten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:16:
Mijne komt makkelijk over het geluid van mijn PC heen
Dat lijkt me toch niet helemaal goed inderdaad (tenzij je PC waterkoeling heeft).
Mijn upgrade van de 360 -> Xbox One was zo'n verademing. Lijkt wel fluisterstil dat ding.
Magnetic_Man schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:43:
[...]

Dat lijkt me toch niet helemaal goed inderdaad (tenzij je PC waterkoeling heeft).
Mijn upgrade van de 360 -> Xbox One was zo'n verademing. Lijkt wel fluisterstil dat ding.
Ik vond de x360 ook nooit echt luidruchtig, moet wel zeggen dat ik enkel aio waterkoeling in mijn PC heb zitten, dus die is best stil :P

Probleem lijkt de 'aparte' fan die erop zit, ze zijn aftermarket (nog) niet te vinden, een standaard 12cm gaat niet passen en ze gebruiken een 3pin PWM versie, waar een normale fan met pwm altijd 4 pin is.

Het geluid lijkt soms op de fan die een draad raakt, maar daar zeker van de zijn moet die open, open = garantie foetsie :P

Service pagina krijg ik een
Uw verzoek kan momenteel niet worden uitgevoerd.
Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw.

En ik kan heel die advanced replacement niet vinden, ding is mij te dierbaar om paar dagen te moeten missen :P

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 21-08-2015 10:01 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ereaser
justifire schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 23:33:
Ik had een paar weken geleden pas de eject knop gevonden haha :D

• mfneed
Ereaser schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:00:
[...]

Zit die er op? :+

• Ereaser
Rechts van het blu ray gat zit er blijkbaar een :P

• mfneed
Ereaser schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:03:
[...]

Rechts van het blu ray gat zit er blijkbaar een :P
Dacht dat dit alleen software matig te doen was :+ op dat ding gaat alles tegenwoordig digitaal bij mij dus dat ook :P

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:15
Misschien wel oud nieuws maar wel vet dat toekomstige games with gold voor de 360 vanaf november automatisch compatible zullen zijn met de Xbox One! Zo kun je dus vanaf november ook de 360 games die gratis zijn toevoegen aan de One!
It gets even better. When Xbox One Backward Compatibility launches in November, all future Xbox 360 Games with Gold titles will be playable on Xbox One.

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:02
Toch spijt dat ik mijn XBox verkocht heb :( Eind van het jaar maar weer eens aanschaffen :)
Toch even met support gekletst, of advance replacement nog werkt.

Kwartiertje later: Ordertype: In Warranty - Advanced Exchange - Flight Program

Dagje zonder m'n Xbox kan natuurlijk niet :P

• mfneed
SinergyX schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:50:

Netjes! advanced exchange ook mogelijk met controllers? anders gaan we nog even een nieuwe chat starten :)

• Ereaser
jpg97 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:11:
Misschien wel oud nieuws maar wel vet dat toekomstige games with gold voor de 360 vanaf november automatisch compatible zullen zijn met de Xbox One! Zo kun je dus vanaf november ook de 360 games die gratis zijn toevoegen aan de One!

[...]
Yes! :D
Super blij omdat Dark Souls 1 daarbij zit :)
SinergyX schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:50:

Wat was er mis met je Xbox?

[ Voor 29% gewijzigd door Ereaser op 21-08-2015 10:59 ]

• X-Fighter
  • Laatst online: 18-01 21:40
razRDJ schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:17:
Toch spijt dat ik mijn XBox verkocht heb :( Eind van het jaar maar weer eens aanschaffen :)
Tegen dan misschien een Xbox Mini ;)

• mfneed
Post het toch nog even, als er nog mensen actief titanfall spelen mogen ze mij wel even toevoegen! Mitchwe. Las een tijdje terug dat hier wat partys gemaakt werden voor titanfall! zou hier graag aan meedoen :D

EDIT: Maakt het qua performence nog uit als je bijv. 2x 500gb usb 3.0 draaid of 1x 1tb 3.0?

[ Voor 18% gewijzigd door mfneed op 21-08-2015 12:07 ]

Pagina hiervoor, fan loopt al ~1,5 jaar aan.

Meer mensen die BF4 CTE download hebben binnengekregen? Gezien nog niet iedereen zich heeft aangemeld, is het wel fijn om met wat meer mensen samen te spelen denk ik :)

• mfneed
Martinspire schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:08:
Meer mensen die BF4 CTE download hebben binnengekregen? Gezien nog niet iedereen zich heeft aangemeld, is het wel fijn om met wat meer mensen samen te spelen denk ik :)
Wel een bericht gekregen, nog niet geactiveerd/aangemeld hiervoor. Is dit om de aangekondigde night maps te testen of iets dergeijks?
Kreeg de code gisteren, maar moet nog installeren. Maar het is toch BF Hardline waar deze beta voor is?

Ereaser schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:00:
[...]

Wat moet je daar nou mee :?
mfreriks schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:27:

EDIT: Maakt het qua performence nog uit als je bijv. 2x 500gb usb 3.0 draaid of 1x 1tb 3.0?
Zolang de Xbox One geen raid0 ondersteund :+ kan je beter voor 1x1TB gaan, werkt het makkelijkst aangezien de Xbox vraagt op welke schijf de games standaard geinstalleerd moeten worden.

• mfneed
justifire schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:19:
[...]

Wat moet je daar nou mee :?

[...]

Zolang de Xbox One geen raid0 ondersteund :+ kan je beter voor 1x1TB gaan, werkt het makkelijkst aangezien de Xbox vraagt op welke schijf de games standaard geinstalleerd moeten worden.
Hmm,

Zit op dit moment namelijk met een 1tb 3.5" schijf... heb nog 2x sshd 2.5" 500gb liggen met 3.0 behuizingen, dacht als ik die er nou aan leg ben ik de voeding van mijn 3.5" schijf ook kwijt... Maar dat is dus niet aan te raden begrijp ik...

krijg echter nooit de vraag waar die mag installeren, de xbox ziet het als 1 geheel lijkt het.

• McPoowl
Niks gehad :(. Moet ik me ergens aanmelden ofzo? :P
mfreriks schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:26:
[...]

Hmm,

Zit op dit moment namelijk met een 1tb 3.5" schijf... heb nog 2x sshd 2.5" 500gb liggen met 3.0 behuizingen, dacht als ik die er nou aan leg ben ik de voeding van mijn 3.5" schijf ook kwijt... Maar dat is dus niet aan te raden begrijp ik...

krijg echter nooit de vraag waar die mag installeren, de xbox ziet het als 1 geheel lijkt het.
Als de Xbox het als 1 schijf beschouwd maakt het qua gebruiksgemak natuurlijk niet uit, dan zal de Xbox zelf de diskmanagement wel regelen. (waarom ook niet, het is tenslotte Microsoft)
Als dat een voeding scheelt zou ik lekker voor die 2x500gb gaan dan.

• mfneed
justifire schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:31:
[...]

Als de Xbox het als 1 schijf beschouwd maakt het qua gebruiksgemak natuurlijk niet uit, dan zal de Xbox zelf de diskmanagement wel regelen. (waarom ook niet, het is tenslotte Microsoft)
Als dat een voeding scheelt zou ik lekker voor die 2x500gb gaan dan.
Zal het eens uitproberen:)
Je hebt ook externe behuizingen die raid0 ondersteunen, zijn echter wel behoorlijk prijzig.
Aangezien de Xbox One hiervoor waarschijnlijk toch niet genoeg busspeed heeft lijkt me dat weggegooid geld.
Zou wel eens een test willen zien van iemand die toevallig zo'n behuizing heeft liggen :Y

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

justifire schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:43:
Je hebt ook externe behuizingen die raid0 ondersteunen, zijn echter wel behoorlijk prijzig.
Aangezien de Xbox One hiervoor waarschijnlijk toch niet genoeg busspeed heeft lijkt me dat weggegooid geld.
Zou wel eens een test willen zien van iemand die toevallig zo'n behuizing heeft liggen :Y
2x SSD's in Raid 0 was al amper snelheidswinst, t.o.v. 7200 RPM USB schijf, lijkt me inderdaad weggegooid geld.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

SinergyX schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:12:
[...]

Kreeg de code gisteren, maar moet nog installeren. Maar het is toch BF Hardline waar deze beta voor is?
Nee, BF4. Hardline CTE kwam er volgens mij nog wel aan, maar was ook nog niet voor PC geloof ik.
McPoowl schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:28:
[...]

Niks gehad :(. Moet ik me ergens aanmelden ofzo? :P
Op battlelog zwerft ergens een pagina waar dat kan.
Daar voeg je dan je mail-adres toe. Dan is het wachten op een eerste bericht en dat betekend dat je in de insider-app een vragenlijst moet invullen (2 vraagjes, allebei Yes op antwoorden) en daarna kom je op de wachtlijst te staan waarna je een nieuw bericht krijgt met download-code. Die berichten krijg je overigens op je xbox, niet je mail oid. En je eerste mail-adres is je MS account.
mfreriks schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:10:
[...]

Wel een bericht gekregen, nog niet geactiveerd/aangemeld hiervoor. Is dit om de aangekondigde night maps te testen of iets dergeijks?
Eerste bericht is voor questionaire en pas daarna krijg je bericht om te downloaden. En het is niet alleen nachtmaps maar ook netcode, nieuwe items en de community-map. Gewoon een soort preview-programma ala Windows 10 ;)

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:02
X-Fighter schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:12:
[...]

Tegen dan misschien een Xbox Mini ;)
Nah, gewoon de 1 TB versie met Bluray drive :P

• X-Fighter
  • Laatst online: 18-01 21:40
razRDJ schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:51:
[...]

Nah, gewoon de 1 TB versie met Bluray drive :P
Als er daadwerkelijk een goedkopere zonder blu-ray komt, denk ik dat ik mijn gewoon ga verkopen, en die kopen. Nog geen enkel spel sinds launch gekocht in disc, en ik verzamel het ook niet echt, dus dan maakt het weinig uit om disc versies te kopen
Martinspire schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:49:
[...]
Nee, BF4. Hardline CTE kwam er volgens mij nog wel aan, maar was ook nog niet voor PC geloof ik.
Bericht zegt inderdaad BF4, vanavond maar eens downloaden.

• mfneed
Martinspire schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:49:

Eerste bericht is voor questionaire en pas daarna krijg je bericht om te downloaden. En het is niet alleen nachtmaps maar ook netcode, nieuwe items en de community-map. Gewoon een soort preview-programma ala Windows 10 ;)
Gelijk maar even geactiveerd:) had al een bericht incl. code! Heb je volgens mij al in de friendslijst staan... anders zal ik je even toevoegen!

EDIT: MS blijft trouwens bezig met de site of niet? Site werkt hier en daar maar half af en toe... vaak ook normaal.

[ Voor 10% gewijzigd door mfneed op 21-08-2015 14:04 ]

mfreriks schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:00:
[...]

Gelijk maar even geactiveerd:) had al een bericht incl. code! Heb je volgens mij al in de friendslijst staan... anders zal ik je even toevoegen!

EDIT: MS blijft trouwens bezig met de site of niet? Site werkt hier en daar maar half af en toe... vaak ook normaal.
Het zal nog wel een paar dagen duren voor de volgende batch met invites wordt verzonden. Ze doen er een beetje geheimzinnig over en de manier om mee te doen is ook niet bepaald open.

Beter zou het zijn als ze gewoon checken of je BF4 hebt (eventueel met DLC) en dan gewoon de download aanbieden.

• McPoowl
Martinspire schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:31:
[...]

Het zal nog wel een paar dagen duren voor de volgende batch met invites wordt verzonden. Ze doen er een beetje geheimzinnig over en de manier om mee te doen is ook niet bepaald open.

Beter zou het zijn als ze gewoon checken of je BF4 hebt (eventueel met DLC) en dan gewoon de download aanbieden.
Ik voldoe wel aan alle eisen:

* Xbox One Preview
* BF4
* Premium

dus ik moet nog even geduld hebben denk ik :(
Tussen mijn eerste en tweede bericht zat ook aardig wat dagen, dus nog even geduld :)

ik heb de invite ook al gehad.... paar dagen terug.... zal eens kijken als het iets is.

Cogitationis poenam nemo patitur

Bullet NL schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:23:
ik heb de invite ook al gehad.... paar dagen terug.... zal eens kijken als het iets is.
Dat zal de questionaire zijn denk ik. Nu zijn de echte downloads verspreid.

McPoowl schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:12:
[...]

Ik voldoe wel aan alle eisen:
* Xbox One Preview
* BF4
* Premium
Ik voldoe ook aan de eisen.
Moet echter nog steeds de laatste twee dlc's van het premium pakket downloaden, is dat niet iets met sneeuwlevels ?
Door al die bugs was ik eigenlijk al snel uitgekeken op BF4, zonde want was altijd fan van BF maar dit was echt de laatste BF die ik aangeschaft heb.

Ach nog 3 nachtjes slapen *O* oOo :)F
Afbeeldingslocatie: http://www.rocketchainsaw.com.au/wp-content/uploads/2015/08/gearscollection-hero.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 21-08-2015 18:07 ]

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08-2025
BF4 CTE staat klaar!

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

• harrytasker
  • Niet online
Kijk er ook naar uit, eigenlijk nooit uitgespeeld op de 360, waarom niet, geen flauw idee. Met de komst van BC originele disc maar uit de kast gehaald en de 360 versie geinstalleerd en er van genoten. Zo wie zo is de lineup de komende maanden echt fantastisch op de XO, kan echt geen enkele andere console op het moment aan tippen :)
harrytasker schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:41:
Kijk er ook naar uit, eigenlijk nooit uitgespeeld op de 360, waarom niet, geen flauw idee.
Toevallig gekapt bij general Raam op de trein? :P Ik ben hem pas voor de eerste keer op de 360 gaan spelen, maar na die baas een stuk of 20 tot 30 keer geprobeerd te hebben ben ik maar wat anders gaan spelen, de difficulty spike op dat moment is echt veel en veel te groot (tot daar was het allemaal best makkelijk).

Gamertag: FinrazielNL

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:53
Dacht dat het met de huidige dollar koers niet zo de moeite waard zou zijn om je games digitaal in Amerika te kopen, maar de huidige gold aanbieding van Batman bewijst het tegengestelde. $44,99 (39,60 Euro) in de US store en 52,49 Euro in de NL store! Dat zijn weer ouderwetse verschillen...

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Gameplay beelden van gamescom tomb raider. Alleen dit keer zonder 1 kill.
Wel tof. Alleen die keer dat ze een fles gooit en die dude letterlijk die richting al opkeek en dus zag waar de fles vandaan zou komen vond ik wel heel slecht... ai is nog steeds niet echt next gen in veel games. Maar misschien dat ik de game wel haal op x1... wachten tot ps4 release is ook weer zolang.
Zit ook nog steeds te twijfelen over fm6... heb altijd elke forza games meteen gekocht als ik de console al had( fm5 jaar later pas gespeeld ivm aankoop x1 pas in september 2014.)

Dus zou eerste keer worden dat ik een forza niet meteen koop dan... en ergens wil ik hem wel maar weet nu al zoveel tegenvallende nieuwtjes dat ik vrees voor mn geld.. moeilijk moeilijk.
Sowieso ultimate edition is focking duur...

Edit :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/swdOgir.jpg
Wow das een aparte manier van een touw vasthouden.... wtf...

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 21-08-2015 21:19 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Vind het veels te veel op Far Cry 4 lijken.
Denk dat ik deze zelfs oversla, had gehoopt dat het veel meer terug zou gaan naar de eerste delen van Tomb Raider, veel puzzellen, klimmen, beetje beestjes schieten, af en toe eens een 'boss battle'
Focus ligt voor mijn gevoel veels te veel op combat.

• harrytasker
  • Niet online
Helaas is er geen enkel spel met perfecte AI, of deze is te dom of ze zien alles. Ik heb het dan liever dat ze er af en toe langs zitten dan dat je gewoon afhankelijk moet zijn van toeval/geluk! Buiten dat hebben mensen in real life ook geen perfecte intelligentie 😉

Van FC4 heb ik echt genoten, meer als 50 uur inzitten, maar iedereen zo zijn ding...

[ Voor 13% gewijzigd door harrytasker op 21-08-2015 22:59 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Roodaap schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:50:
Dacht dat het met de huidige dollar koers niet zo de moeite waard zou zijn om je games digitaal in Amerika te kopen, maar de huidige gold aanbieding van Batman bewijst het tegengestelde. $44,99 (39,60 Euro) in de US store en 52,49 Euro in de NL store! Dat zijn weer ouderwetse verschillen...
Dat heeft dan ook niets met de koers te maken maar gewoon met een ander prijs niveau van de game daar. Ja dan krijg je vanzelf een verschil.

Het is trouwens niet de koers van de Dollar die slecht is het is de koers van de Euro. Zelfs onder de dollar gisteren/woensdag.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

harrytasker schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 22:58:
Helaas is er geen enkel spel met perfecte AI, of deze is te dom of ze zien alles. Ik heb het dan liever dat ze er af en toe langs zitten dan dat je gewoon afhankelijk moet zijn van toeval/geluk! Buiten dat hebben mensen in real life ook geen perfecte intelligentie 😉

Van FC4 heb ik echt genoten, meer als 50 uur inzitten, maar iedereen zo zijn ding...
Heb 4 uur in FC4 zitten daarna maar gestopt uit verveling.
Beste AI die ik tot nu toe ben tegen gekomen is in Dark Souls.
Eerste boss-run gaat meestal het beste, daarna krijgt de AI je door en gaat het moeizamer en moeizamer.
Bloedirritant maar tegelijkertijd briljant omdat je elke run je speelstijl moet aanpassen <3

• Silversin
harrytasker schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 22:58:
Helaas is er geen enkel spel met perfecte AI, of deze is te dom of ze zien alles.
'Kuch'halo'kuch'

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-02 19:27
Iemand nog toevallig een bera code voor black ops. Kan je mij dan een pm geven. Thnx

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-01 20:12
Kun je op de XBO ook 360 games kopen voor de BC of moet dat persé via internet of een schijfje? Zou handig zijn als je de 360 store straks via de XBO kunt benaderen.

Ik zie dat RDR nu nog geen tientje kost maar zul je net zien dat het het andere deel is wat BC wordt. En op mijn 360 speel ik niet meer omdat de controller gaar is.

Edit: Blijkbaar is er nog geen ander deel van RDR. Heb de game maar gekocht, is met gold nu maar €7,49.

[ Voor 13% gewijzigd door Lekker Ventje op 22-08-2015 10:55 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• v8power67

v8power67

Zo toch maar fm6 ultimate gekocht via us store... was even kloten want had blijkbaar ook net giftcards een nep us adres nodig.
Na alles geroggeld te hebben eindelijk de game kunnen kopen gelukkig. Alleen vraag ik me af wanneer gaat hij hem downloaden. Hij deed over alles downloaden een paar seconde en 44gb in paar seconde maken we komende jaren nog niet mee. Maar kan nergens vinden hoe ik hem nu al preload. Doe ik iets fout of? Is eerste game die ik preload vandaar.
Hij zegt wel 44gb in gebruik te nemen...
Via manage te klikken bij de game in de store zie ik alleen wat hij zogenaamd heeft gedownload. Maar alsniknergens op klik zegt hij wachten tot .... datum etc.

Hmm, dit wist ik nog niet!
http://majornelson.com/20...ox-one-games-before-2016/
Xbox 360 owners with Xbox Live Gold can get up to 10 free Xbox One games before the end of the calendar year. Start today by redeeming Metal Gear Solid V: Ground Zeroes and How to Survive: Storm Warning Edition. Then, come back every month to add two more free games to your Xbox One game collection. When you get your Xbox One, all those games you redeemed will be waiting for you in your queue. It’s that simple.
Cool! Gelijk MGS en HTS maar even geclaimd. Ik moet zeggen, MS is wel errug goed punten aan het scoren om er voor te zorgen dat huidige 360 bezitters straks ook een One kopen en niet naar PS4 overstappen. Ik was nog aan het twijfelen omdat Sony toch ook wat coole exclusives biedt, maar op deze manier wordt het wel erg aantrekkelijk om de One in ieder geval als eerste aan te schaffen.

Gamertag: FinrazielNL

v8power67 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:42:
Hij zegt wel 44gb in gebruik te nemen...
Via manage te klikken bij de game in de store zie ik alleen wat hij zogenaamd heeft gedownload. Maar alsniknergens op klik zegt hij wachten tot .... datum etc.
Je kan ook via Manage de game weggooien. Uiteindelijk staat de licentie nog steeds op jouw account. Start hierna de One opnieuw op, ga naar Games, scroll helemaal naar rechts en daar staat FM6 als "die mag je installeren". Aanklikken en met grote waarschijnlijkheid gaat 'ie dan wel je 44GB downloaden.

Dit is/was trouwens ook de oplossing bij een aantal mensen met Horizon 2 dat het spel niet wilde doorstarten na de intro-film of dat hun Save-Game niet werd herkend.

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 22-08-2015 11:45 ]

• mfneed
Duurt even maar dan ook mijn controller aangemeld om te vervangen... na 5 pogingen en een aantal keer refreshen dan eindelijk de order klaar.

Wist niet dat je skins kon kiezen ^^ vond de CoD uitvoeren wel mooi dus die maar genomen! kan ik de controllers ook eindelijk onderscheiden.

EDIT: pakketje gewoon afleveren bij het locale postkantoor?

[ Voor 9% gewijzigd door mfneed op 22-08-2015 11:50 ]

• v8power67

v8power67

MAX3400 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:44:
[...]

Je kan ook via Manage de game weggooien. Uiteindelijk staat de licentie nog steeds op jouw account. Start hierna de One opnieuw op, ga naar Games, scroll helemaal naar rechts en daar staat FM6 als "die mag je installeren". Aanklikken en met grote waarschijnlijkheid gaat 'ie dan wel je 44GB downloaden.

Dit is/was trouwens ook de oplossing bij een aantal mensen met Horizon 2 dat het spel niet wilde doorstarten na de intro-film of dat hun Save-Game niet werd herkend.
Nope hij blijft iets kleins downloaden.
Zal nog eens proberen. Wel apart want bij jullie doet hij wel echt preloaden?
Hij zegt dan ook preorderd na alles zogenaamd te downloaden. Apart verhaal weer..

Pagina: 1 ... 39 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace