Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ah okee nee dan weet ik dat. Laat ik hem lekker staan kijk over week wel weer eensMAX3400 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:52:
[...]
Oh wacht ff... Ik heb eerst een stukje software gehad wat 166MB was (maanden geleden) na de preorder. En op een gegeven moment schoot hij vanzelf naar 44GB tijdens een nachtje zelfstandig downloaden door de One. Geef het anders nog even een weekje?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
lezen is moeilijk! heb het te pakken hoor:) wel raar dat je twee verschillende mailtjes krijgt over het verzenden...
[ Voor 27% gewijzigd door mfneed op 22-08-2015 13:28 ]
Ik kreeg 'm ook niet aan de preload en enkele dagen later bleek ik de game opeens gedownload te hebben. Blijkbaar wordt door de server of zo bepaald wie er aan de beurt is omdat het toch nog enkele weken weg is.v8power67 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:56:
[...]
Ah okee nee dan weet ik dat. Laat ik hem lekker staan kijk over week wel weer eensNiet vergeten in resume suspend modus te zetten dan.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Of weten jullie nog een betere deal? (Niet de combi met FIFA 16)Ik ben niet perse de 1tb variant nodig, kan er altijd nog een externe hdd aanhangen.
Nedgame & Bart Smit zelfde prijs... Geen idee waaar je woont en/of verzendkosten.Arno90 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 14:50:
Van plan om vandaag of morgen een Xbox one te bestellen / op te halen. Ik denk dat ik voor deze deal ga: http://www.bol.com/nl/p/m...-bundel/9200000046810502/
Of weten jullie nog een betere deal? (Niet de combi met FIFA 16)Ik ben niet perse de 1tb variant nodig, kan er altijd nog een externe hdd aanhangen.
Vreemd. Toen ik m'n Forza 6 Ultimate Edition kocht werd meteen de volle 44GB geïnstalleerd. Duurde met m'n baggere Ziggo verbinding wel 12 uur, maar goed. 's Nachts kunnen downloaden heeft zo z'n voordelen.Lekker Ventje schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:32:
[...]
Ik kreeg 'm ook niet aan de preload en enkele dagen later bleek ik de game opeens gedownload te hebben. Blijkbaar wordt door de server of zo bepaald wie er aan de beurt is omdat het toch nog enkele weken weg is.
Bedankt voor de tip. Net snel opgehaald bij Bart Smit! Vanavond maar eens aansluiten als het wat afgekoeld is.MAX3400 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:14:
[...]
Nedgame & Bart Smit zelfde prijs... Geen idee waaar je woont en/of verzendkosten.
Anyway, veel plezier er mee !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zo blijf je bezig natuurlijk! Maar er zal altijd wel een betere aanbieding zijn of komen, maar dan kan je wachten tot je een ons weegtjustifire schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 17:16:
Alleen had je bij Bol.com wel de exclusieve Savage Theron Guard skin gekregen
Anyway, veel plezier er mee !
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2015 22:02 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
edit: Overigens heb ik ook wel het idee dat de prijzen momenteel niet echt de goede kant op gaan... Ik hoop dat ze binnenkort weer met leuke deals komen en niet dat de 1 TB versie nou een mooi excuus wordt om de prijzen weer wat hoger te houden. Die grotere interne HD kan me eerlijk gezegd gestolen worden, ik zou er toch een externe drive aan hangen vanwege de snelheid.
[ Voor 36% gewijzigd door Finraziel op 22-08-2015 21:32 ]
Gamertag: FinrazielNL
Verwijderd
Het is geen verdenking maar een vermoeden. De witte xbox one is nergens meer te verkrijgen behalve bij Redcoon. Lijkt me sterk dat het om een nieuwe voorraad gaat. Maar goed, lang leve de koop op afstand. Ergens nog te controleren of het daadwerkelijk om een ongebruikt ding gaat via een serienummer bijvoorbeeld bij Microsoft?finraziel schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:28:
Het is een oude bundel die bijna nergens meer te krijgen is, denk niet dat je hem echt nog goedkoper gaat vinden tenzij MS een nieuwe bundel met een witte versie uitbrengt. Waarom denk je dat Redcoon gebruikte exemplaren verkoopt? Is nogal een flinke verdenking moet ik zeggen, lijkt me niet dat ze daar zomaar mee weg zouden komen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2015 21:36 ]
Was vorige week in Arnhem bij de mediamarkt. Stonden ze volop met sunset overdrive voor 379. Verder heb ik ze nergens meer gezien. Zal ook wel online te bestellen zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:18:
Iemand enig idee waar ik nog een witte xbox one kan kopen. Ik heb het vermoeden dat het bij Redcoon om gebruikte exemplaren gaat. Ook vind ik het bedrag te hoog, dit exemplaar is al een paar keer voor €299,- euro gegaan.
http://www.redcoon.nl/B56...m_exaffid=budgetgaming.nl
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ben aan het testen hoe dit gaat, had namelijk nog 2x een usb3.0 behuizing liggen voor 2.5" schijven... had ook nog 2x een sshd schijf liggen...Terryb47 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 17:43:
Waarom zou je twee externe HD's tegelijk aan hebben willen staan?
aan de xbox zat een 3.5" met externe voeding... wilde hier van af. vandaar de bovenstaande optie.
want je speelt maar 1 game tegelijk of zit je de hele tijd van game te swappen? De andere HD aansluiten wanneer je die nodig hebt lijkt mij meer voor de hand liggend, dan voorkom je ook (onnodige) slijtage.
[ Voor 13% gewijzigd door Terryb47 op 23-08-2015 18:59 ]
Had verwacht dat het een suf spel zou zijn maar zodra je iets verder komt word het steeds leuker / uitgebreider
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Leg eens uit dan? Ik heb het gespeeld tot ongeveer de eerste nacht en vanaf dat moment ging ik alleen maar dood. Had 3 Sticks, 1 Flint en wat andere spullen al verzameld (via de eerste quest) maar ook met de zaklantaarn in de aanslag, was er geen doorkomen meer aan.justifire schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:37:
Dat How to Survive is nog verrassend vermakelijk !
Had verwacht dat het een suf spel zou zijn maar zodra je iets verder komt word het steeds leuker / uitgebreider
Dat vind ik vrij vervelend voor een spelletje wat (ondanks gratis) toch een dikke 25 uur moet duren om 100% uit te spelen; er worden ook niet al te veel tips gegeven die een beginner goed op weg hielpen, vond ik.
Ik zie het nut niet van een schijf in de la liggen als hij ook aangesloten kan zijn. gemak dient de mens.Terryb47 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:58:
Ik zie alleen het nut niet in? (behalve luiheid)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat zeg ik, even doorspelenMAX3400 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:45:
[...]
Leg eens uit dan? Ik heb het gespeeld tot ongeveer de eerste nacht en vanaf dat moment ging ik alleen maar dood. Had 3 Sticks, 1 Flint en wat andere spullen al verzameld (via de eerste quest) maar ook met de zaklantaarn in de aanslag, was er geen doorkomen meer aan.
Dat vind ik vrij vervelend voor een spelletje wat (ondanks gratis) toch een dikke 25 uur moet duren om 100% uit te spelen; er worden ook niet al te veel tips gegeven die een beginner goed op weg hielpen, vond ik.
Zodra je je eerste shotgun kan maken word het een stuk leuker.
Het is een soort combinatie van Dark Souls, Dead Rising en Diablo
En geen tips ?! Kovac rulez manuals lezen die overal verspreid liggen.
http://xboxclips.com/Just...0c-40df-843d-9560bafed699
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 23-08-2015 22:54 ]
Zal er morgen nog eens over nadenken; moet ook nog wat studeren de komende weken voordat ik vakantie heb (lees: FM6 tijd gereserveerd).justifire schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:50:
[...]
Dat zeg ik, even doorspelen
Zodra je je eerste shotgun kan maken word het een stuk leuker.
Het is een soort combinatie van Dark Souls, Dead Rising en Diablo
En geen tips ?! Kovac rulez manuals lezen die overal verspreid liggen.
http://xboxclips.com/Just...0c-40df-843d-9560bafed699
Zeker de moeite waard !MAX3400 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:56:
[...]
Zal er morgen nog eens over nadenken; moet ook nog wat studeren de komende weken voordat ik vakantie heb (lees: FM6 tijd gereserveerd).
Het is eigenlijk hetzelfde als Dying Light maar dan vanuit een ander perspectief.
Komende maanden zal ik me wel vermaken met Gears.
Weer even wat twitch-streams bekeken en het ziet er echt geweldig uit !
Over Diying light gepsroken! Sfeertje is heerlijk! Donker is ook echt donkerjustifire schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 00:05:
[...]
Zeker de moeite waard !
Het is eigenlijk hetzelfde als Dying Light maar dan vanuit een ander perspectief.
Komende maanden zal ik me wel vermaken met Gears.
Weer even wat twitch-streams bekeken en het ziet er echt geweldig uit !
Gears of War preload vanochtend maar snel weer aangezet want kan niet zo zijn dat ik morgen moet wachten op de download als ik thuis kom
Er is ook 1,5 uur aan extra gameplay toegevoegd aan de storyline. Dus dat is ook iets om naar uit te kijken. Plus dat ze echt alles opnieuw hebben gedaan, dus ook de cutscenes en dat soort dingen. Ik ben er in ieder geval erg benieuwd naar. Het is toch de game waardoor ik uiteindelijk ooit voor de X360 ben gezwicht. En ze hebben de gameplay van Gears 3 doorgevoerd naar deze, waardoor hij een stukje soepeler zal spelen.finraziel schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:18:
De GoW ultimate is toch precies dezelfde game als op de 360 maar met betere graphics, of mis ik iets? Ik vraag het alleen omdat ik op zich wel snap dat het cool is, maar ik veel mensen zie die er toch wat enthousiaster over zijn dan ik me zo kan voorstellen.
uhm...
Dat hoef je in het begin van de game nog niet te proberen.mfreriks schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:33:
[...]
Over Diying light gepsroken! Sfeertje is heerlijk! Donker is ook echt donkerEerste nacht flink schrikken... Zijn die nachtlopers te killen? Of is dat pas op een later moment in de game mogelijk?
Sluipen en rennen is een beter idee
Op een gegeven moment kan je ze wel aan, maar dan moet je wel zorgen dat ze niet met zijn tienen zijn.
Je kan ze natuurlijk ook in een lichtval lokken.
Was er al bang voor! Wel lastig locaties te onthouden.. veel lijkt op het zelfde maar is net niet het zelfde... Kreeg gister zelfs een moersleutel naar mn bakkes gesmeten xDjustifire schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:56:
[...]
Dat hoef je in het begin van de game nog niet te proberen.
Sluipen en rennen is een beter idee
Op een gegeven moment kan je ze wel aan, maar dan moet je wel zorgen dat ze niet met zijn tienen zijn.
Je kan ze natuurlijk ook in een lichtval lokken.
EDIT: even voor de geinterreseerde, dubbele schijf lijkt te blijven werken na een reboot of na dat de xbox uit gestaan heeft (instant on dan)... ben nog niet volledig zeker aangezien dit nog niet getest is met langer als 10min...
[ Voor 17% gewijzigd door mfneed op 24-08-2015 10:08 ]
uhm...
Ik heb GOW 3 en GOW Judgement nog liggen voor de 360
uhm...
Nah ik bedoel meer, als ik de Ultimate Edition NIET koop, kan ik dan toch die andere GOW delen van de 360 spelen op de ONE?Smoonshine schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:37:
Jep, wanneer je voor het eind van het jaar de Ultimate Edition speelt krijg je alle andere delen in de serie er gratis bij. Dus in principe zou je je GOW3 en Judgement kunnen verkopen of inruilen bij Game Mania voor een beetje korting op je Ultimate Edition.
Als m'n Xbox One daadwerkelijk een keer geleverd wordt tenminste.
Als je de disc hebt liggen of de digitial download koopt / gekocht hebt kan je gewoon spelen.jpg97 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:08:
[...]
Nah ik bedoel meer, als ik de Ultimate Edition NIET koop, kan ik dan toch die andere GOW delen van de 360 spelen op de ONE?
Backward compatibility staat helemaal los van GoW Ultimate
Overigens degenen die verwachten vanaf morgen Gears 2,3 en judgement te kunnen spelen, helaas, die zijn pas in November beschikbaar.
Deel 1 (het origineel op de X360) is vanaf morgen wel speelbaar tesamen met Ultimate edition.
mowa schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:00:
Ohw, vandaar dat het Gears of War UE topic zo kansloos is. Dat kleine groepje dat het gaat spelen is hier bezig.
Meet you at the Clocktower !
[ Voor 22% gewijzigd door justifire op 24-08-2015 11:16 ]
Deel 1 was al speelbaarjustifire schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:14:
[...]
Als je de disc hebt liggen of de digitial download koopt / gekocht hebt kan je gewoon spelen.
BC staat helemaal los van GoW Ultimate
Overigens degenen die verwachten vanaf morgen Gears 2,3 en judgement te kunnen spelen, helaas, die zijn pas in November beschikbaar.
Deel 1 (het origineel op de X360) is vanaf morgen wel speelbaar tesamen met Ultimate edition.
( als je preview member bent ).
Dat zeg ik : BC staat helemaal los van Gears Ultimatejpg97 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:16:
[...]
Deel 1 was al speelbaar
( als je preview member bent ).
Ik had inderdaad ook nog nooit een Gears of war gespeeld/gekocht (wel een gratis met gold voor 360), maar heb nu de Ultimate editie toch maar aangeschaft. Mede na de leuke ervaring in de Beta.ErikT738 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:14:
Dus voor iemand die nog nooit een GOW gespeeld heeft is de Ultimate Edition de perfecte aankoop?
Als m'n Xbox One daadwerkelijk een keer geleverd wordt tenminste.
Perfect Coop Spel en toch een beetje een xbox exclusive (icm pc) klassieker. De hele serie voor 30e (HK) is een nobrainer
Verwijderd
Zeker doen als je ze niet eerder gespeeld hebt. Je krijgt heel veel game voor je geld.J-air schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:46:
[...]
Ik had inderdaad ook nog nooit een Gears of war gespeeld/gekocht (wel een gratis met gold voor 360), maar heb nu de Ultimate editie toch maar aangeschaft. Mede na de leuke ervaring in de Beta.
Perfect Coop Spel en toch een beetje een xbox exclusive (icm pc) klassieker. De hele serie voor 30e (HK) is een nobrainer
Ik zie de meerwaarde niet echt in voor mensen die al gespeeld hebben. Alle vier de gears liggen in mijn kast. In de 360 duwen doe ik al niet, waarom wel in de One? Met veel BC denk ik er hetzelfde over. Als het niet eerder in me opkwam het te spelen waarom wel nu?
En ik ben ook wel klaar met remasters. Gears en Halo a la. Dat zijn goede reeksen en stuk voor stuk goede spellen. Tomb Raider, Dishonored, Prototype 2 en Darksiders zijn allemaal OK spellen maar vooral vrij nieuw allemaal. Ik zie de meerwaarde niet.
Voor mij deze maand geen ouwe meuk. Ik ga MGSen! (En titanfallen)
[ Voor 52% gewijzigd door Decennia op 24-08-2015 13:08 ]
Gegroet!
Verwijderd
Thanks. Goede tip.J-air schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:11:
Metal gear solid is trouwens de helft goedkoper in HK voor de day 1 version. Dat is echt een bizar prijsverschil.
Ik ga nu zelf ff zoeken in dit topic ipv dat ik de 100e vrager ben hoe en waar je HK giftcards haalt.
Nu probeer ik wat exclusives binnen te hengelen via de verschillende stores maar ik vind de prijzen links en rechts toch wat tegen vallen. Forza 5 is nog steeds niet hard gezakt al komt daar ms wel verandering in met de release van deel 6. Ik heb natuurlijk net de summer sale gemist met alle goede deals. Titanfall daarentegen is met $20 in de US store wel interessant, maar wordt dat überhaupt nog gespeeld?
Heb me gister overigens goed vermaakt met de Fast&Furious standalone DLC van Horizon welke ik ooit in m’n downloadlijst heb gezet toen deze gratis was. Wil zodoende Horizon 2 ook nog wel eens oppikken voor een zacht prijsje.
20 euro voor Titanfall is zonde van je geld. Als je EA Acces haalt (25 euro per jaar) kan je een heel jaar Titanfall, BF4, Fifa 15, Dragon Age: Inquisition en nog een paar andere spellen. Daarnaast kan je alle nieuwe spellen van EA 6-10 uur proberen zonder haken of ogen. Spel downloaden, 6 uur uitproberen en als het niet bevalt verwijder je het weer van je console.Shiverzz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:23:
Afgelopen weekend ook een One in huis gehaald mede door de aanstaande Gears UE release. Heb zoveel goede herinneringen aan de 360 versie (vooral coop) dat ik dit wel een goed moment vond om in te stappen. Voeg me maar toe voor een rondje coop.
Nu probeer ik wat exclusives binnen te hengelen via de verschillende stores maar ik vind de prijzen links en rechts toch wat tegen vallen. Forza 5 is nog steeds niet hard gezakt al komt daar ms wel verandering in met de release van deel 6. Ik heb natuurlijk net de summer sale gemist met alle goede deals. Titanfall daarentegen is met $20 in de US store wel interessant, maar wordt dat überhaupt nog gespeeld?
Heb me gister overigens goed vermaakt met de Fast&Furious standalone DLC van Horizon welke ik ooit in m’n downloadlijst heb gezet toen deze gratis was. Wil zodoende Horizon 2 ook nog wel eens oppikken voor een zacht prijsje.
http://www.ea.com/eaaccess/nl_NL.html
Forza 5 voor 37 euro is op zich geen slechte deal, alleen vind ik het een beetje zonde als FM6 binnen een maand uitkomt.
[ Voor 4% gewijzigd door Beltoni op 24-08-2015 16:37 ]
MAX3400 in "[XBO] Xbox One - Deel 4"Shiverzz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:23:...Titanfall daarentegen is met $20 in de US store wel interessant, maar wordt dat überhaupt nog gespeeld?
Horizon 2 is inderdaad een aardig race-game maar aangezien je het ook over FM5 hebt, waarom niet even nog een paar weken sparen en dan liever/eigenlijk overstappen naar [Xbox one] Forza motorsport 6
Ten 1e Titanfall was zeker nog wel gespeeld op de X1.
Heb geen moeite om geen moeite om Campaign of Attrition te spelen (campaign bevat Attrition en Hardpoint Domination modi)
Ten 2e
Ik heb zelf EA access en dat is echt cheap, omdat de games tot nu toe nog steeds in de EA Vault zitten.
Als EA de game uit de Vault haalt dan is die game dus niet meer speelbaar.
Ik ga er niet vanuit dat TF er snel uit gaat omdat dit 1 van de laatste games is die is toegevoegd.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
"When a game is added to the Vault, EA has pledged that it will not be removed at a later date. However, the Terms of Service do state that EA does retain the right to remove titles with 30 days' notice."crzyhiphopazn schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:07:
Ten 2e
Ik heb zelf EA access en dat is echt cheap, omdat de games tot nu toe nog steeds in de EA Vault zitten.
Als EA de game uit de Vault haalt dan is die game dus niet meer speelbaar.
Ik ga er niet vanuit dat TF er snel uit gaat omdat dit 1 van de laatste games is die is toegevoegd.
Dat dusBeltoni schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:09:
[...]
"When a game is added to the Vault, EA has pledged that it will not be removed at a later date. However, the Terms of Service do state that EA does retain the right to remove titles with 30 days' notice."
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ze mogen wat mij betreft bij EA wel eens beginnen met emails te sturen als er een nieuwe game in The Vault wordt toegevoegd. Zo wist ik helemaal niet dat Dragon Age al gewoon speelbaar was in het abonnement, op zich best een toffe game! Nadeel vind ik wel dat je altijd zoveel tijd moet spenderen voor dit soort RPG's. Het is geen game die je even een uurtje kunt spelen en twee weken later weer op kunt starten, althans ik ben dan alle controls, spells en abilities weer vergeten.Beltoni schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:35:
[...]
... Als je EA Acces haalt (25 euro per jaar) kan je een heel jaar Titanfall, BF4, Fifa 15, Dragon Age: Inquisition en nog een paar andere spellen. ...
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Voordat ik een EA game koop kijk ik altijd eerst of het al in de Vault is dan pas koop ik evt de game.
TF was voor $12,50 in de US store lang voordat het in de Vault kwam, same sh*t met DA:I
Ik zit veel op mn X1 en kan daardoor vaak genoeg in the Vault kijken.
Ik wacht op het moment dat je The Vault ook vanaf je smartglass app kan bekijken.
Thanks voor de EAaccess tip, maar het gaat me echt om de Xbox exclusives, De multi platform games als FIFA / NHL houd ik toch liever op de PS. Maar als Titanfall nog actief gespeeld wordt wil die wel eens proberen.Beltoni schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:35:
20 euro voor Titanfall is zonde van je geld. Als je EA Acces haalt (25 euro per jaar) kan je een heel jaar Titanfall, BF4, Fifa 15, Dragon Age: Inquisition en nog een paar andere spellen. Daarnaast kan je alle nieuwe spellen van EA 6-10 uur proberen zonder haken of ogen. Spel downloaden, 6 uur uitproberen en als het niet bevalt verwijder je het weer van je console.
Forza 5 voor 37 euro is op zich geen slechte deal, alleen vind ik het een beetje zonde als FM6 binnen een maand uitkomt.
Het gaat niet om de centen, maar het is meer dat ik alle voorgaande Forza’s al gespeeld heb en dus eigenlijk deel 5 ook in het rijtje hoort [/OCD mode]. Ach, ms stap ik wel bij FM6 in en zie ik FM5 wel een keer bij Games for Gold.MAX3400 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:36:
Horizon 2 is inderdaad een aardig race-game maar aangezien je het ook over FM5 hebt, waarom niet even nog een paar weken sparen en dan liever/eigenlijk overstappen naar [Xbox one] Forza motorsport 6
Maar Dragon Age is volgens mij nooit goedkoper geweest dan €30,-?crzyhiphopazn schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:21:
[...]
Voordat ik een EA game koop kijk ik altijd eerst of het al in de Vault is dan pas koop ik evt de game.
TF was voor $12,50 in de US store lang voordat het in de Vault kwam, same sh*t met DA:I
Ik zit veel op mn X1 en kan daardoor vaak genoeg in the Vault kijken.
Ik wacht op het moment dat je The Vault ook vanaf je smartglass app kan bekijken.
Aangezien ik gebruik maak van de shortcuts of "Mijn Games & Apps'' om games mee te starten, start ik dus nooit die Vault op, en zo mis ik blijkbaar dus toch wat soms.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Verwijderd
http://www.ea.com/eaaccess/Royeboi schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:16:
[...]
Ze mogen wat mij betreft bij EA wel eens beginnen met emails te sturen als er een nieuwe game in The Vault wordt toegevoegd. Zo wist ik helemaal niet dat Dragon Age al gewoon speelbaar was in het abonnement, op zich best een toffe game! Nadeel vind ik wel dat je altijd zoveel tijd moet spenderen voor dit soort RPG's. Het is geen game die je even een uurtje kunt spelen en twee weken later weer op kunt starten, althans ik ben dan alle controls, spells en abilities weer vergeten.
En volgens mij kreeg ik een bericht in mijn mail toen DA:I erin kwam. Kan ook van trueachievements zijn geweest. Die sturen best handige mailtjes wekelijks. Ook met nieuwe dlc dat beschikbaar is geworden bij spelen die je hebt gespeeld.
Edit: Lekker gespeeld vanmiddag in TF. Een stuk of tien ctf wins erbij. Gelijk een nieuwe truk van een ongelovelijk goede speler geleerd. (Hij pakte alle 6 de vlaggen in minder dan 3 minuten in totaal. Niks tegen te beginnen.) Als je snelheid hebt kun je over de grond springen met 100 km/u zonder veel vaart te verliezen. Heb nog nooit zo veel flags gecapt en zo veel flag carriers neergemaaid als nadat ik dat geleerd heb. Blijft een heerlijk spelletje.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2015 18:27 ]
Ik verbaas me er elke dag weer over maar heb tientallen "vrienden" die nog dagelijks spelen.ourplayground schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:13:
Wordt hier nog destiny gespeeld onder de tweakers, heb vandaag voor een "prikkie" destiny limited edition en tombraider op de kop kunnen tikken bij de MM. Vanavond maar eens voor gaan zitten.
De reviewscores van Gears of War : Ultimate tot nu toe
Gamespot – 7
Destructoid – 9
Polygon – 8
USGamer – 4.5/5
Videogamer – 9
GamesRadar+ – 4.5/5
MetroGameCentral – 8
LevelUp – 9
HobbyConsolas – 9
CGMagazine – 9
Multiplayer.it – 8
XGN – 8.5
GamingAge – B+
MeriStation – 8.8
EveryEye.it – 8.1
LazyGamer – 8
WeGotThisCovered – 4/5
GameRevolution – 4/5
HardcoreGamer – 4/5
IGN Italia – 8.4
IGN Spain – 8.6
VandalOnline – 9
Ziet er positief uit
[ Voor 53% gewijzigd door justifire op 24-08-2015 18:56 ]
Ah, dan had ik je verkeerd begrepen; de manier waarop je postte qua goedkoop games zoeken, dacht ik dat je graag goedkoper veel games wilde aanschaffenShiverzz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:31:
[...]
Het gaat niet om de centen, maar het is meer dat ik alle voorgaande Forza’s al gespeeld heb en dus eigenlijk deel 5 ook in het rijtje hoort \[/OCD mode]. Ach, ms stap ik wel bij FM6 in en zie ik FM5 wel een keer bij Games for Gold.
/edit: iemand al de reviews van Phantom Pain gezien? Gemiddeld een 9.5/10 op tientallen sites.
[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 24-08-2015 20:01 ]
HAAL JE XCLUSIEVE FORZA HORIZON 2-DLC OP (pringles actie)
W3YT6-3YKYQ-RRQX2-3HXJX-WK4YZ
[ Voor 3% gewijzigd door whyz op 24-08-2015 20:42 ]
Right for all the wrong reasons.
De extra gameplay verklaart al wat en de prijs ligt lager dan ik dacht. Als ik voor het eind van het jaar alsnog een One koop zal ik hem zeker meenemen. Deel 1 heb ik nou op de 360 gespeeld (al moet ik nog steeds weer wat moed verzamelen om eindelijk Raam eens te proberen te verslaan), maar de andere delen nog niet.Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:03:
[...]
Zeker doen als je ze niet eerder gespeeld hebt. Je krijgt heel veel game voor je geld.
Ik zie de meerwaarde niet echt in voor mensen die al gespeeld hebben. Alle vier de gears liggen in mijn kast. In de 360 duwen doe ik al niet, waarom wel in de One? Met veel BC denk ik er hetzelfde over. Als het niet eerder in me opkwam het te spelen waarom wel nu?
Overigens snap ik het zeker wel bij mensen die de game gewoon erg cool vonden. Zo zou ik zelf nog overwegen om Borderlands the handsome collection op de console aan te schaffen als ik hem voor een leuk prijsje kan krijgen terwijl ik Borderlands 2 compleet en TPS de base game gewoon op de PC heb. Alleen het domme feit al om alle achievements opnieuw te kunnen halen
? HK versie ?J-air schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:03:
Ik kan gears of wars spelen! Lekker met de campaign begonnen, heerlijk die reload challenge elke keer 😁
Gebruikt zonder bedankje...whyz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:01:
Voor de liefhebber:
HAAL JE XCLUSIEVE FORZA HORIZON 2-DLC OP (pringles actie)
W3YT6-3YKYQ-RRQX2-3HXJX-WK4YZ
Verwijderd
Je had me bij achievements. Batman AA 3x op 1000gs.finraziel schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:05:
[...]
De extra gameplay verklaart al wat en de prijs ligt lager dan ik dacht. Als ik voor het eind van het jaar alsnog een One koop zal ik hem zeker meenemen. Deel 1 heb ik nou op de 360 gespeeld (al moet ik nog steeds weer wat moed verzamelen om eindelijk Raam eens te proberen te verslaan), maar de andere delen nog niet.
Overigens snap ik het zeker wel bij mensen die de game gewoon erg cool vonden. Zo zou ik zelf nog overwegen om Borderlands the handsome collection op de console aan te schaffen als ik hem voor een leuk prijsje kan krijgen terwijl ik Borderlands 2 compleet en TPS de base game gewoon op de PC heb. Alleen het domme feit al om alle achievements opnieuw te kunnen halenen de local coop is ook fijn.
De humor is niet aanwezig in tombraider..Terryb47 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 23:07:
Ik vond die Tombraider een stuk beter dan alle Uncharted games, gameplay en bediening: alles klopt aan die game.
Ik heb alle Borderlands op de 360 en de Handsome collection. Lachen met 4 man in de kamer en je vliegt door de achievements heenfinraziel schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:05:
[...]
De extra gameplay verklaart al wat en de prijs ligt lager dan ik dacht. Als ik voor het eind van het jaar alsnog een One koop zal ik hem zeker meenemen. Deel 1 heb ik nou op de 360 gespeeld (al moet ik nog steeds weer wat moed verzamelen om eindelijk Raam eens te proberen te verslaan), maar de andere delen nog niet.
Overigens snap ik het zeker wel bij mensen die de game gewoon erg cool vonden. Zo zou ik zelf nog overwegen om Borderlands the handsome collection op de console aan te schaffen als ik hem voor een leuk prijsje kan krijgen terwijl ik Borderlands 2 compleet en TPS de base game gewoon op de PC heb. Alleen het domme feit al om alle achievements opnieuw te kunnen halenen de local coop is ook fijn.
Geknipt en geschoren, 10 cent..ourplayground schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 23:13:
[...]
De humor is niet aanwezig in tombraider..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Idem hier. Heb alle Borderlands games op de PC helemaal plat gespeeld en ook op de PS3 heb ik BL (deel 1) compleet grijs gedraaid. Alleen om nu WEER alle wapens etc. te moeten scoren. Daar heb ik simpelweg geen tijd meer voor.finraziel schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:05:
[...]
Zo zou ik zelf nog overwegen om Borderlands the handsome collection op de console aan te schaffen als ik hem voor een leuk prijsje kan krijgen terwijl ik Borderlands 2 compleet en TPS de base game gewoon op de PC heb.
Dat vond ik in dit geval ook niet erg. De setting was er ook niet naar. Ik kan er altijd wel blij van worden. wanneer een nare setting ook gewoon naar gehouden wordt. Zelfde met films. Te vaak zie je comic relief in films op momenten dat het nergens op slaat en het haalt de hele sfeer uit de film.ourplayground schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 23:13:
[...]
De humor is niet aanwezig in tombraider..
uhm...
Huh die is toch nog niet uit?J-air schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:03:
Ik kan gears of wars spelen! Lekker met de campaign begonnen, heerlijk die reload challenge elke keer 😁
Om de een of andere reden wilde hij gister ook nog niet preloaden. Of ik doe iets fout...
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Azie en US versie zijn nu te spelen, EU versie vanaf de 28ste
Als hij niet pre-load zou ik hem even van het systeem verwijderen en via de store opnieuw de installatie starten.
Vanmiddag of morgenmiddag wellicht een uurtje extra voor nemen denk ikjustifire schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:35:
Zojuist even een stukje gespeeld
Azie en US versie zijn nu te spelen, EU versie vanaf de 28ste
Als hij niet pre-load zou ik hem even van het systeem verwijderen en via de store opnieuw de installatie starten.
Verwijderd
Nieuwe deals with gold. Badland, Swapper en the escapist zien er wel aardig uit.
Nice, zat stiekem ook al iets te wachten op zigguratVerwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:36:
http://majornelson.com/20...ld-and-spotlight-sale-17/
Nieuwe deals with gold. Badland, Swapper en the escapist zien er wel aardig uit.
De rest vind ik maar meh...
Nice. Stick it to the man voor weinig. Daar heb ik wel intresse in.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:36:
http://majornelson.com/20...ld-and-spotlight-sale-17/
Gamertag: YazNL
Dat ben ik helemaal met je eens. Moet zeggen dat mijn verwachting meer a la tombraider films waren, waar mevrouw Croft nog wel eens scherp uit de hoek kan komen.Smoonshine schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:25:
[...]
Dat vond ik in dit geval ook niet erg. De setting was er ook niet naar. Ik kan er altijd wel blij van worden. wanneer een nare setting ook gewoon naar gehouden wordt. Zelfde met films. Te vaak zie je comic relief in films op momenten dat het nergens op slaat en het haalt de hele sfeer uit de film.
Hoe dan ook ik vind het een verrassend goede game!
Gaan jullie maar verder met je GoW
Verwijderd
Die heb ik met plezier gespeeld. Geen briljant spel, wel gewoon goed, grappig en vermakelijk.Yaz schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:09:
[...]
Nice. Stick it to the man voor weinig. Daar heb ik wel intresse in.
Verwijderd
Ja hoor, speel paar keer per week.ourplayground schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:13:
Wordt hier nog destiny gespeeld onder de tweakers, heb vandaag voor een "prikkie" destiny limited edition en tombraider op de kop kunnen tikken bij de MM. Vanavond maar eens voor gaan zitten.
Net nog een popje (Titan) geleveld dus voor het mooie had je een paar weekjes eerder moeten komen
Stuur maar een uitnodiging dan kan ik je wel met wat missies helpen als we (buiten de dinsdag) tegelijk online zijn.
(Dinsdag probeer ik meestal wat moeilijkere zaken af te ronden omdat er dan wat meer spelers actief zijn)
Heb nu twee Warlocks op 34 en een Titan op 33. Als TTK valt dan denk ik een van die Warlocks in te ruilen voor een Hunter. (je krijgt dan de mogelijkheid om 1 char direct naar lvl 25 te brengen)
Ik zal je toevoegen, ik moet zeggen dat de game gewoon nog netjes in de doos zit.. als tombraider klaar is ga ik me eens in destiny verdiepen!Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:30:
[...]
Ja hoor, speel paar keer per week.
Net nog een popje (Titan) geleveld dus voor het mooie had je een paar weekjes eerder moeten komen
Stuur maar een uitnodiging dan kan ik je wel met wat missies helpen als we (buiten de dinsdag) tegelijk online zijn.
(Dinsdag probeer ik meestal wat moeilijkere zaken af te ronden omdat er dan wat meer spelers actief zijn)
Heb nu twee Warlocks op 34 en een Titan op 33. Als TTK valt dan denk ik een van die Warlocks in te ruilen voor een Hunter. (je krijgt dan de mogelijkheid om 1 char direct naar lvl 25 te brengen)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nu eerst maar eens beginnen met downloaden van GoW Ultimate
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
En dan wachten tot 28-8 voor je kan spelenElectra schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:52:
SInds gisteren trotse bezitter geworden van een Xbox One, na 9 jaar trouw geweest te zijn aan mijn Xbox360.
Nu eerst maar eens beginnen met downloaden van GoW Ultimate
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
De Amerikaanse versie is nu al te spelen en is goedkoper in de aanschaf. Als je deze had gekocht, dan had je nu kunnen spelenArno90 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:53:
[...]
En dan wachten tot 28-8 voor je kan spelendat viel mij wel tegen.
Tomorrow is not today!
Ik heb de Xbox one bundel met gow gekocht. Vandaar. Ben nu bezig met Halo The Master Chief Collection. Gescoord via MarktplaatsSpacey23 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:59:
[...]
De Amerikaanse versie is nu al te spelen en is goedkoper in de aanschaf. Als je deze had gekocht, dan had je nu kunnen spelen
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Wat is random?SinergyX schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:44:
In afwachting van de nieuwe games Destiny maar gaan spelen, en ik denken dat WoW een bagger RNG had, heb in dagen al geen primairy wapen gehad. Weinig zin rank 2 te grinden, dus nu meer weer verder naar Defiance.
De kans dat je met een dobbelsteen achtereenvolgens 123456 zou gooien is net zo groot als 154421.
RNG is RNG.. Met een dobbelsteen heb je soms ook dat je 30 keer achter elkaar geen 6 gooit en je buurman 3 keer achter elkaar wel.
Het punt is meer dat jij liever hebt dat het geen RNG is maar een RNG die rekening houdt met wat er al voorbij is gekomen en zo dus steeds minder random wordt.
Dat zou ik zelf ook graag zien overigens
Fijn dat ze dat met TTK iig al met die shaders enzo gaan doen.
Die moet je me binnenkort maar eens lerenVerwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:24:
[...]
Edit: Lekker gespeeld vanmiddag in TF. Een stuk of tien ctf wins erbij. Gelijk een nieuwe truk van een ongelovelijk goede speler geleerd. (Hij pakte alle 6 de vlaggen in minder dan 3 minuten in totaal. Niks tegen te beginnen.) Als je snelheid hebt kun je over de grond springen met 100 km/u zonder veel vaart te verliezen. Heb nog nooit zo veel flags gecapt en zo veel flag carriers neergemaaid als nadat ik dat geleerd heb. Blijft een heerlijk spelletje.
Mijn controller is binnen 12 u in frankfurt aangekomenSinergyX schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:00:
Kreeg zojuist melding dat mijn replacement Xbox onderweg is, gaat nog best snel allemaal
Verwijderd
Misschien wel deze maand alvast de dlc codes gebruiken voor wat goodies;ourplayground schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:41:
[...]
Ik zal je toevoegen, ik moet zeggen dat de game gewoon nog netjes in de doos zit.. als tombraider klaar is ga ik me eens in destiny verdiepen!
http://www.gamespot.com/a...rs-outlined/1100-6429935/
RNG uit een fixed-table of RNG an sich. Het zou fijn zijn als er wel pools zouden zijn waar de randoms uit komen, strike X altijd loot table Z of boss X dropt altijd pool Y. WoW heeft droptables per boss, RNG is enkel de kans dat je hem krijgt. Bij Destiny is het RNG an sich om 'iets' te krijgen. Ik loop al dagenlang met dezelfde primairy, buiten een enkele greenie nog nooit wat blue of hoger gehad. En krijg ik zowaar mijn eerste paarse crypt-ding, is het een freaking cape. En buiten de 20-24 strikes kan ik niets meer doen, heb met baloe nog wat story gedaan, waar hij 99% van de damage deed, de lol is er alweer vanaf. Nee, die hele RNG motiveert je absoluut niet om door te spelen, maar het was even leuk voor tussendoor.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:33:
Wat is random?
De kans dat je met een dobbelsteen achtereenvolgens 123456 zou gooien is net zo groot als 154421.
RNG is RNG.. Met een dobbelsteen heb je soms ook dat je 30 keer achter elkaar geen 6 gooit en je buurman 3 keer achter elkaar wel.
Het punt is meer dat jij liever hebt dat het geen RNG is maar een RNG die rekening houdt met wat er al voorbij is gekomen en zo dus steeds minder random wordt.
Dat zou ik zelf ook graag zien overigens
Fijn dat ze dat met TTK iig al met die shaders enzo gaan doen.
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 25-08-2015 13:15 ]
Dit is een reden waarom een maatje van mij nog nooit een Raid heeft kunnen doen. Hij kreeg nooit legendary wapens en kon dus niet meer lekker levelen. Betreft de strikes etc. Dat is de reden waarom ik gestopt ben. Op een gegeven moment is het alleen maar dezelfde missies herhalen om zo betere gear te krijgen die heel weinig dropt... Nutteloos.SinergyX schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:13:
[...]
RNG uit een fixed-table of RNG an sich. Het zou fijn zijn als er wel pools zouden zijn waar de randoms uit komen, strike X altijd loot table Z of boss X dropt altijd pool Y. WoW heeft droptables per boss, RNG is enkel de kans dat je hem krijgt. Bij Destiny is het RNG an sich om 'iets' te krijgen. Ik loop al dagenlang met dezelfde primairy, buiten een enkele greenie nog nooit wat blue of hoger gehad. En krijg ik zowaar mijn eerste paarse crypt-ding, is het een freaking cape. En buiten de 20-24 strikes kan ik niets meer doen, heb met baloe nog wat story gedaan, waar hij 99% van de damage deed, de lol is er alweer vanaf. Nee, die hele RNG motiveert je absoluut niet om door te spelen, maar het was even leuk voor tussendoor.
Note: Ik heb de DLC niet gekocht en gespeeld.
Gegroet!
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace