Verwijderd

halofreak1990 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:23:
Gaat weer lekker bij MS

[...]

En hoe moet ik nu gamen, dan?
Echt, waarom moet je per se een werkende verbinding hebben om überhaupt in te signen op je console?
Dat XBL niet werkt, a la, maar echt... Dat deed de 360 beter, ondanks dat die bij signin-problemen ook gerust 5 á 10 minuten niets deed.
Ik heb tot 2 minuten geleden de hele avond titanfall gespeeld.

Als je sp wil spelen kun je offline gaan kiezen bij settings.

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:35:
[...]

Ik heb tot 2 minuten geleden de hele avond titanfall gespeeld.
't Probleem is dat ik door de week pas vanaf 22:00 m'n Xbox opstart om te gaan gamen.
Volgens http://xbox.com/status is het probleem sinds 21:13 bekend, dus ben ik net te laat.
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:35:
Als je sp wil spelen kun je offline gaan kiezen bij settings.
Beetje vreemd dat dit niet automagisch gaat.

Verwijderd

halofreak1990 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:42:
[...]

't Probleem is dat ik door de week pas vanaf 22:00 m'n Xbox opstart om te gaan gamen.
Volgens http://xbox.com/status is het probleem sinds 21:13 bekend, dus ben ik net te laat.

[...]

Beetje vreemd dat dit niet automagisch gaat.
Ah, jammer. Komt wel weer vaker voor de storingen de laatste tijd. Eergisteren ook rond 2130 overigens.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:02
Gisteren dan toch eindelijk Halo 4 uitgespeeld uit de Master Chief collection.
Was er al enige tijd niet aan toegekomen i.v.m. drukte met andere zaken, maar het is dan eindelijk gelukt.

Nu wachten op Halo 5. Maar ja..... wat in de tussentijd te spelen?

Momenteel (pas) 4 spellen in de collectie: Terraria, Halo MCC, GTA 5 (uitgespeeld), Forza 5 (speel ik heel af en toe wat races).

Vind het aanbod van games nog niet heel spectaculair op de Xbox One als ik heel eerlijk mag zijn. Sommige spellen heb ik echt een haat-liefde relatie mee.

Mortal Kombat X is er zo een. Ik weet dat ik MK leuk vind om te spelen, maar weer niet zo leuk om er 45 euro aan uit te geven.
Destiny lijkt me leuk, maar ik ga veel te weinig uren maken om echt progressie te kunnen maken.
Borderlands heb ik op de PC al helemaal grijs gespeeld.
Witcher trekt me niet. Dus mja.... wat zijn nou nog echt games waar ik naar moet kijken??
Toy Soldiers War Chest!!!

New Xbox Live integration with Windows 10

Stream Windows 10 to Xbox One

Rainbow Six Siege "interactive trailer"

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
MAX3400 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:47:
Schaamteloze crosspost; heeft iemand hier een idee/mening over? Staat hier voor een paar duizend Euro aan apparatuur maar normaal gebruiken, lijkt er niet in te zitten...
[...]
Dit heb ik ook, alleen dan met mijn TV en heb het bij zowel de One als de 360. Kan ze wel leuk aanzetten, maar zodra ik mijn TV aanzet krijg ik nog steeds dat het dashboard opstart vanaf het begin.
Ereaser schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:58:
[...]

Dit heb ik ook, alleen dan met mijn TV en heb het bij zowel de One als de 360. Kan ze wel leuk aanzetten, maar zodra ik mijn TV aanzet krijg ik nog steeds dat het dashboard opstart vanaf het begin.
Denk dat het iets te maken heeft met dat sommige HDMI-poorten op een receiver altijd "powered" zijn maar de meeste poorten niet. Heb namelijk ook mijn decoder op de receiver aangesloten en door naar de TV maar ik kan wel TV kijken zonder receiver aan te zetten.

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-12 10:01
MAX3400 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:01:
[...]

Denk dat het iets te maken heeft met dat sommige HDMI-poorten op een receiver altijd "powered" zijn maar de meeste poorten niet. Heb namelijk ook mijn decoder op de receiver aangesloten en door naar de TV maar ik kan wel TV kijken zonder receiver aan te zetten.
Jouw 508 ondersteund waarschijnlijk al pass-through, je kunt dan instellen dat als de receiver stand-by staat 1 van de poorten doorgestuurd wordt naar de TV, meeste mensen kiezen dan natuurlijk voor de STB-poort. Dat is wel 1 van de features die ik op mijn oude 607 mis... Daarnaast denk ik dus dat de audio issues die ik eerder postte ook hiermee te maken hebben
db I Delirium schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:15:
[...]

Jouw 508 ondersteund waarschijnlijk al pass-through, je kunt dan instellen dat als de receiver stand-by staat 1 van de poorten doorgestuurd wordt naar de TV, meeste mensen kiezen dan natuurlijk voor de STB-poort. Dat is wel 1 van de features die ik op mijn oude 607 mis... Daarnaast denk ik dus dat de audio issues die ik eerder postte ook hiermee te maken hebben
Tijd voor een nieuwe Onkyo dus... >:) :+

• db I Delirium
MAX3400 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:16:
[...]

Tijd voor een nieuwe Onkyo dus... >:) :+
Ik zou wel willen maar de prioriteiten liggen momenteel even anders :|
Ik snap dat wireless display nog steeds niet, pc en surface vinden niets, m'n cheapy tablet werkt natuurlijk wel.. Helaas met 1920x1200, dus niet goed zichtbaar, maar blijft vaag.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
SinergyX schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:49:
Ik snap dat wireless display nog steeds niet, pc en surface vinden niets, m'n cheapy tablet werkt natuurlijk wel.. Helaas met 1920x1200, dus niet goed zichtbaar, maar blijft vaag.
Zal het vanavond ook eens testen met m'n surface. Moet alleen wel wat dingen in het registry aanpassen omdat de surface pro 1 het niet default ondersteunt.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12 08:49
SinergyX schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:49:
Als in pc naar xbox of van xbox naar pc? wat ik eerst moest doen was de xbox app in de store opzoeken waarna deze automatisch geupdate werd:) vervolgens verscheen het icoontje links voor het streamen:) in het xbox naar pc geval. pc naar xbox geval heb ik ook nog niet aan de praat, vind ik eerlijk ook iets minder spannend:)
mfreriks schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:42:
Als in pc naar xbox of van xbox naar pc? wat ik eerst moest doen was de xbox app in de store opzoeken waarna deze automatisch geupdate werd:) vervolgens verscheen het icoontje links voor het streamen:) in het xbox naar pc geval. pc naar xbox geval heb ik ook nog niet aan de praat, vind ik eerlijk ook iets minder spannend:)
PC naar xbox met remote display.

Xbox naar PC werkt niet op mijn surface, het is een RT die geen upgrade krijgt naar Win10.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mfneed
SinergyX schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:58:
[...]

PC naar xbox met remote display.

Xbox naar PC werkt niet op mijn surface, het is een RT die geen upgrade krijgt naar Win10.
Ah, dan kan ik je helaas ook niet verder helpen. Houdt het bij jou wel in de gaten, bij mij werkt het namelijk ook niet... krijg met geen enkele manier iets van een scherm waar ik naar toe zou kunnen verbinden. Niet in de verkenner, niet met Windows toets + P.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12 13:53
Ik heb gisteren voor het eerst via mijn iPad de Xbox aangezet.

Als ik nu echter de Xbox aanzet via een ander mobiel apparaat (iPhone), start de Xbox wel op, maar mijn controller connect niet. Aanvankelijk dacht ik dat de Xbox een update had gehad, dus ik probeer te reconnecten met de connect-knop op zowel Xbox als controller, maar tevergeefs.

De controller werkte pas weer na een harde reset (5 seconden Power knop indrukken). Nu werkt de controller weer. Ervaren anderen dat ook? Misschien dat het een one-time issue was, maar anders meld ik het even in het Preview program.

De functie remote power on is wel echt heel tof, je hebt voor Netflix eigenlijk geen controller meer nodig en bespaart dus batterij. Nu alleen nog wachten op een vloeiende afspelende Netflix, want dat is nog steeds schokkerig als ik het vergelijk met de PS4 helaas.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:08
Opvallend dat zoveel mensen problemen hebben met Netflix :). Bij mij werkt het prima. Nu heb ik wel al een tijd geleden de poorten opengezet. Wellicht dat het daarmee te maken heeft, alhoewel we me dat sterk lijkt.

Edit: Ik vind het vooral jammer dat de Netflix app geen stembesturing heeft. Zeg je "Xbox On" en vervolgens "Go to Netflix"... en dan moet je alsnog een controller zoeken en aanzetten :P

Edit 2: Toch ff Googlen en het kan toch wel met stembesturing (soort van): http://www.reddit.com/r/x...e/netflix_voice_commands/.

[ Voor 46% gewijzigd door Hoedje op 30-07-2015 14:12 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Royeboi
  • Laatst online: 21-12 13:53
Het is ook niet echt schokken als in een zeer lage framerate, maar hij doet ergens iets niet goed met 24fps/50hz/60hz. Dit terwijl ik mijn instellingen verder niet heb aangepast. Ik kan nog eens kijken of een andere instelling beter werkt, maar raar is het wel dat het eerst namelijk niet was en ik (gelukkig) niet de enige ben met het probleem.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-12 13:24
Maarre kan je met dat streamen dan ook Tobo en muis voor FPS shooters gebruiken?
En hoe zit het met lag, want zal allicht teveel vertraging optreden voor snelle reactiegames
wimpie007 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:02:
Maarre kan je met dat streamen dan ook Tobo en muis voor FPS shooters gebruiken?
Nee
En hoe zit het met lag, want zal allicht teveel vertraging optreden voor snelle reactiegames
Nee, maar Microsoft raadt wel 100Mbit wired aan of een stabiele 5GHz WiFi. Forza Motorsport kan ik zonder problemen streamen naar mijn PC; hier ligt dan wel Gbit tussen maar ja.

• mfneed
MAX3400 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:07:
[...]

Nee

[...]

Nee, maar Microsoft raadt wel 100Mbit wired aan of een stabiele 5GHz WiFi. Forza Motorsport kan ik zonder problemen streamen naar mijn PC; hier ligt dan wel Gbit tussen maar ja.
Gister ook even 30min Farcry 4 opgehad. niet constant vlotte actie maar haalde gemiddeld toch wel 12mb/s data verkeerd:) inderdaad op 5ghz stabiele wifi. Geen lag niets:)
mfreriks schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:10:
[...]

Gister ook even 30min Farcry 4 opgehad. niet constant vlotte actie maar haalde gemiddeld toch wel 12mb/s data verkeerd:) inderdaad op 5ghz stabiele wifi. Geen lag niets:)
12 millibit is inderdaad niks :+ Ik denk dat wimpie ook bedoelt dat je probeert te streamen en ook nog eens een multiplayer-game van BF4 opstart op een server in USA ofzo. Kan me dan wel voorstellen dat er e.e.a. net niet lekker gaat en dat je iets minder effectief kan schieten :)

• wimpie007
  • Laatst online: 26-12 13:24
MAX3400 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:11:
[...]

12 millibit is inderdaad niks :+ Ik denk dat wimpie ook bedoelt dat je probeert te streamen en ook nog eens een multiplayer-game van BF4 opstart op een server in USA ofzo. Kan me dan wel voorstellen dat er e.e.a. net niet lekker gaat en dat je iets minder effectief kan schieten :)
Dat bedoel ik inderdaad. Ik heb al last met gamen op sommige TV's omdat die input lag hebben.

Extra vertraging tussen schieten/bewegen en dan mijn xbox het echt registeerd helpt niet echt voor je K/D ratio ;-)
wimpie007 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:14:
[...]

Dat bedoel ik inderdaad. Ik heb al last met gamen op sommige TV's omdat die input lag hebben.

Extra vertraging tussen schieten/bewegen en dan mijn xbox het echt registeerd helpt niet echt voor je K/D ratio ;-)
Ik speel geen online shooters dus kan er niets over zeggen. Mijn monitor is wel maar een gewone 60Hz monitor maar daar heb ik vroeger geen last van gehad toen ik nog BF3 speelde op de PC

• PdeBie
Ik zie nog een voordeel van het streamen. Mijn pc staat in een andere kamer. Als ik dan zin heb om te gamen, zeg ik gewoon dat ik nog even moet werken. Ga dan lekker achter de PC Xbox'en :+

haha, gelukkig is het niet zo erg bij mij thuis, maar ik durf te wedden dat er mannen zijn die elk uurtje gamen moeten verantwoorden :P

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-12 09:37
Ik hoop gewoon dat de vrouw elke avond lekker op tijd op bed gaat liggen en ik "kijk" dat ene programma nog even af. tot ik om 01:00 of later eens te bed kom O-)
DrakeNL schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:34:
Ik hoop gewoon dat de vrouw elke avond lekker op tijd op bed gaat liggen en ik "kijk" dat ene programma nog even af. tot ik om 01:00 of later eens te bed kom O-)
Pfff, heeft ze zo'n dikke duim? :+ Ik heb nog nooit hoeven "vechten" om de TV en nu met game-streaming, zou het al helemaal niet hoeven. Heb een mooi werkstation en een dikke i7-laptop dus alternatieven genoeg.

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12 15:39

Tiny

Wat eten we?

Heilige Poep, dat zou gaaf zijn!!!

eindelijk Star Trek Online op mn Xbox spelen!
Tiny schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:15:
[...]

Heilige Poep, dat zou gaaf zijn!!!

eindelijk Star Trek Online op mn Xbox spelen!
:+ Elite Dangerous op je Xbox en dan beamen naar 125" beeld...

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Elite dangerous komt toch zo wie zo naar de Xbox binnenkort?

• db I Delirium
Tiny schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:27:
Elite dangerous komt toch zo wie zo naar de Xbox binnenkort?
Sowieso 8)
https://www.elitedangerous.com/en/xboxone

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:23:
[...]

Ik begreep dat Crackdown wel gebruik gaat maken van Cloud Computing als in een integraal onderdeel van de game.
Zekers!!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MJfEUJ57qD8]

Dus online word echt een must. Is ook voor het gros van ons nederlandertjes geen probleem dus ik snap het gezemel niet echt. Of zijn we nu opeens zo begaan met die arme Amerikaantjes die op een AT&T lijn zitten met 4GB limieten en met zeker 20KB/s op goede dagen?

Gamertag: YazNL

• Rossi46
  • Laatst online: 21:20
Yaz schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:48:
[...]

Zekers!!
[video]

Dus online word echt een must. Is ook voor het gros van ons nederlandertjes geen probleem dus ik snap het gezemel niet echt. Of zijn we nu opeens zo begaan met die arme Amerikaantjes die op een AT&T lijn zitten met 4GB limieten en met zeker 20KB/s op goede dagen?
Eens! De voordelen zijn er duidelijk, dus laat maar komen!

Daarbij, offline kun je nu toch al bijna niks met je Xbox of PS4.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Komt er, net zoals bij Playstation, nog een summer sale aan? Kan er nergens iets over vinden... :'(
Reb87 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:46:
Komt er, net zoals bij Playstation, nog een summer sale aan? Kan er nergens iets over vinden... :'(
Grapje zeker? Sloebie in "[XBO] Xbox One - Deel 4"

• Reb87
  • Niet online
Als dat de summer sale is, dan was mijn vraag sarcastisch.. ;) heb vandaag eens rond gekeken in de store, maar dit is dan echt bedroevend...

Balen dat ik een xbox store credit card heb, kon veel beter naar de mediamarkt gaan dus.
Reb87 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:49:
[...]

Als dat de summer sale is, dan was mijn vraag sarcastisch.. ;) heb vandaag eens rond gekeken in de store, maar dit is dan echt bedroevend...

Balen dat ik een xbox store credit card heb, kon veel beter naar de mediamarkt gaan dus.
Uhuh, ik ben ook nog niet onder de indruk van de Store zelf en de snelheid waarmee sommige games worden aangeboden/afgeprijsd. Desnoods zou je http://www.storeparser.com/en-US/xbox-one/deals/ kunnen bookmarken en hier je voordeel mee doen.

Hint; over een week begint Gamescom en mogelijk dat Microsoft deals per dag gaat doen...

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hier gisteren avond nog even naar m'n laptop gestreamd. Ging weer prima, zelfs een online roadtripje in FH2 gedaan, moet wel zeggen dat die enkele miliseconden meer wel te merken zijn in zo'n game, desondanks 3e geworden dus dat was aardig.

• FORZAM
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12 15:22
Het zal al wel ergens in het topic staan, maar de zoek functie laat me in de steek op m'n telefoon.

Ik ben eindelijk in de markt voor een upgrade naar de One, maar bij de meeste aangeboden tweedehandsexemplaren zijn een deel van de meegeleverde games "digitaal".

Kan ik deze games gewoon blijven spelen met mijn gamertag? Of moet ik ook de gamertag (En dus de logingegevens, achievements,...) van de verkoper krijgen?
FORZAM schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 00:32:
Het zal al wel ergens in het topic staan, maar de zoek functie laat me in de steek op m'n telefoon.

Ik ben eindelijk in de markt voor een upgrade naar de One, maar bij de meeste aangeboden tweedehandsexemplaren zijn een deel van de meegeleverde games "digitaal".

Kan ik deze games gewoon blijven spelen met mijn gamertag? Of moet ik ook de gamertag (En dus de logingegevens, achievements,...) van de verkoper krijgen?
Het laatste, de games blijven aan zijn account gekoppeld. Je kan aan game sharing doen, maar ideaal is het niet. Mijn advies, betaal alleen voor een kale 2e hand Xbox, ga niet extra betalen voor digitale games omdat je dan toch min of meer afhankelijk bent van het Xbox account van de verkoper.

Cogitationis poenam nemo patitur

• FORZAM
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12 15:22
Bullet NL schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 00:43:
[...]

Het laatste, de games blijven aan zijn account gekoppeld. Je kan aan game sharing doen, maar ideaal is het niet. Mijn advies, betaal alleen voor een kale 2e hand Xbox, ga niet extra betalen voor digitale games omdat je dan toch min of meer afhankelijk bent van het Xbox account van de verkoper.
Ok, da's duidelijk. Als ik dus niet de volledige controle over het account krijg (zonder mogelijkheid voor de verkoper om het te restoren) hebben digitale games dus eigenlijk geen waarde aangezien ze op elk moment onspeelbaar kunnen worden.

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
Ik heb een tweedehandse xbox gekocht met FIFA 15 en Halo MCC digitaal. Zijn account staat niet meer op de xbox ingelogd, het werd zonder account geleverd, maar ik kan ze gewoon spelen.
Bullet NL schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 00:43:
[...]

Het laatste, de games blijven aan zijn account gekoppeld. Je kan aan game sharing doen, maar ideaal is het niet.
Wat Bullet probeert te zeggen: op het moment dat je zometeen je One moet opsturen voor reparatie of een bepaalde firmware verwijdert per ongeluk alle digitale content, is het niet meer mogelijk om ze te downloaden en heb je eigenlijk geld betaald voor iets wat je op een bepaald moment niet meer kan gebruiken.

Verder zijn de extra's van bepaalde games per definitie gekoppeld aan de koper en niet aan de shared accounts; zo kan je bij bijvoorbeeld Forza een VIP-pass kopen of een auto-pass en ondanks dat op de FM-forums er mensen zijn die het wel shared zien/krijgen, is in principe de bedoeling dat DLC/passes/whatever alleen op naam staan van de originele kopers-account.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Als je straks games van PC naar XBox kunt streamen ga je dan zeker ook restricties krijgen? Kan me zo voorstellen dat bij sommige games die PC/PS4 only zijn Sony niet blij gaat zijn dat ze extra betalen voor exclusiviteit en vervolgens kun je de games op de XBox gewoon spelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-12 19:33
Lekker Ventje schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 08:08:
Als je straks games van PC naar XBox kunt streamen ga je dan zeker ook restricties krijgen? Kan me zo voorstellen dat bij sommige games die PC/PS4 only zijn Sony niet blij gaat zijn dat ze extra betalen voor exclusiviteit en vervolgens kun je de games op de XBox gewoon spelen.
PC/PS4 is zowieso een combinatie van exclusive''s die ik nog nooit tegen gekomen ben.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-12 09:41
nickertNL schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 08:12:
[...]

PC/PS4 is zowieso een combinatie van exclusive''s die ik nog nooit tegen gekomen ben.
Behalve "No mans sky". Alhoewel er nog geen woord is gesproken over het NIET beschikbaar komen voor de Xbox One is hij alleen nog aangekondigd voor de PS4 en de PC. Er is nog een soort van 'hoop'.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
[...]

http://streetfighter.com/

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Vanavond episode 4 van Life is Stange spelen. Ben erg benieuwd! Mochten anderen hem gespeeld hebben, ik ben wel benieuwd naar jullie keuzes. Ik zal de mijne in een spoilerpost zetten :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 08:28:
Vanavond episode 4 van Life is Stange spelen. Ben erg benieuwd! Mochten anderen hem gespeeld hebben, ik ben wel benieuwd naar jullie keuzes. Ik zal de mijne in een spoilerpost zetten :)
Ik zou vanavond Titanfall spelen. Kun je weer afkijken hoe het moet!
spoiler:
mijn keuze: titans slopen

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Bearclaw schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 01:09:
Ik heb een tweedehandse xbox gekocht met FIFA 15 en Halo MCC digitaal. Zijn account staat niet meer op de xbox ingelogd, het werd zonder account geleverd, maar ik kan ze gewoon spelen.
Totdat de eigenaar van deze spellen zijn nieuwe xbox one als home device instelt. Dan worden bij jou de licenties verwijderd en kan je ze niet meer spelen.
Lekker Ventje schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 08:08:
Je speelt ze niet echt op je xbox. Je verlegt alleen het scherm naar een ander apparaat. Dat dit toevallig via een xbox gaat doet niet echt ter sprake. Het had ook via Steam kunnen gaan ofzo. Ik verwacht dus niet dat ze hier ook maar iets aan gaan doen.

[ Voor 41% gewijzigd door Yaz op 31-07-2015 09:33 ]

Gamertag: YazNL

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-12 09:37
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:27:
[...]

spoiler:
hoe laat ben je er? dan kan ik je misschien joinen. en misschien een keer mijn headset testen. laatste keer hoorde de andere mij niet

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hoewel dit er wel uitziet al een zweet moment game, ziet het er wel enorm cool uit (de muziek in de trailer is overigens wel tof gekozen)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PdNwDEQQbKM]

http://blog.ubi.com/zombi-announced-ps4-xbox-one-pc/

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 31-07-2015 10:35 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 12:09

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Als mensen vanavond Titanfall gaat spelen wil ik ook wel mee doen. Laatste tijd veel mee bezig :) voeg me toe: PL3X4N.

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
Yaz schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:32:
[...]

Totdat de eigenaar van deze spellen zijn nieuwe xbox one als home device instelt. Dan worden bij jou de licenties verwijderd en kan je ze niet meer spelen.
Ah, vandaar. Hij deed z'n xbox weg, omdat z'n kinderen er nooit mee speelde. Maar geen nood iig als licentie eventueel verwijderd zou worden. Goed om te weten in ieder geval.
PL3X4N schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:39:
Als mensen vanavond Titanfall gaat spelen wil ik ook wel mee doen. Laatste tijd veel mee bezig :) voeg me toe: PL3X4N.
Toegevoegd. Net begonnen met deze game!

[ Voor 12% gewijzigd door Bearclaw op 31-07-2015 13:08 ]

• Lutjebroeker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:26
PL3X4N schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:39:
Heb je toegevoegd, zal kijken of ik vanavond even kan meeschieten :)

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
[...]

Niet? Juist ontiegelijk veel en zelfs meer dan Xbox One/PC exclusives.

Er zijn namelijk meer PS4/PC games dan Xbox One/PC games.
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:27:
[...]

spoiler:
Kijken hoe het moet zegt die... :z

Je was maar wat blij dat ik niet tegen je stond te spelen :>

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-07-2015 15:46 ]

Recon24 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:19:
[...]

Niet? Juist ontiegelijk veel en zelfs meer dan Xbox One/PC exclusives.

Er zijn namelijk meer PS4/PC games dan Xbox One/PC games.
ontiegelijk lijkt me wat overdreven, kan er wel een paar bedenken, maar 'zoveel' meer ook weer niet. (zelfs Minecraft is op de PS4 aanwezig).

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:34:
[...]

Kijken hoe het moet zegt die... :z

Je was maar wat blij dat ik niet tegen je stond te spelen :>
Hahaha. Vas is ingeveer 100x beter dan ik. Ben per ongeluk aan de borrel vanavond. Wel mooi die enthousiaste reacties voor titanfall! Ben er morgen vanaf 20u zeker bij!
Nou nou. Ook niet overdrijven. 91 of 92x beter komt denk ik meer tot zijn recht. Zou leuk zijn als we morgenavond een tweakers team kunnen vormen met Titanfall. Kunnen we vast wel een 10 winstreak halen. :)

uchiha tijntje schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 21:38:
Nou nou. Ook niet overdrijven. 91 of 92x beter komt denk ik meer tot zijn recht. Zou leuk zijn als we morgenavond een tweakers team kunnen vormen met Titanfall. Kunnen we vast wel een 10 winstreak halen. :)
Ik speel niet met mensen die meer achievements hebben dan ik ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-12 22:41

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Hahahaha ik ben dan vast wel online. Ik zal wel 1 van jullie in game joinen

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-12 19:29
Oh leuk Titanfall! Vanavond maar eens de xbox aanslingeren dan :)

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 22:07:
[...]

Ik speel niet met mensen die meer achievements hebben dan ik ;)
Dat beperkt jouw keuze wel heel erg.

• bc7
  • Laatst online: 30-11 15:47

bc7

Voor een potje Titanfall loop ik ook wel warm. :)
Eens kijken of ik het nog in me heb }:O

[ Voor 4% gewijzigd door bc7 op 01-08-2015 14:27 ]

XBL GT: Crypteq

Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 11:18:
[...]

Dat beperkt jouw keuze wel heel erg.
:+

Mijn gamertag is VAS taijyn. Dus voeg me maar toe voor een potje Titanfall. Ben rond 8 uur wel online.

Ik ben voornamelijk benieuwd naar Quantum Break en Crackdown 3. Heb totaal geen idee wat Scalebound nou precies gaat zijn. Maar ik zal het moeten doen met een herhaling. Heb volgens mij tot 6 uur overleg. :)

Offtopic: ik heb mijn oude xbox360 aan mijn nichtje gegeven (met name voor youtube op tv enzo). Ze is 5. Iemand leuke games voor een meisje van haar leeftijd? Ik heb al mijn games verkocht. Ze heeft gisteren wel de demo van Forza 4 gespeeld. Is toch wel grappig om te zien hoe snel ze dat oppakt. :)

[ Voor 64% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-08-2015 19:30 ]

uchiha tijntje schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 19:23:
Ik ben voornamelijk benieuwd naar Quantum Break en Crackdown 3. Heb totaal geen idee wat Scalebound nou precies gaat zijn.
Grappig daar ben ik dan juist weer benieuwd naar :)
Maar als ik de uitlatingen lees van de man achter Scalebound, Hideki Kamiya tegenover Microsoft .....
http://www.gameondaily.co...are-they-fucking-with-me/

[ Voor 24% gewijzigd door justifire op 01-08-2015 19:32 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Ja ik zag dat nieuwsbericht voorbij komen. Ik zag ook een tweet van hem op iemand die reageerde of de game in problemen zat... Maar die werd ook neergesabelt. Volgens mij is het gewoon een bijzonder typetje :P

Maar wat denk je dan dat Scalebound voor game wordt? Wat ik tot nu toe gelezen heb kan het varieren van Monster Hunters tot een JRPG :P

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-08-2015 19:35 ]

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 19:23:
Ik ben voornamelijk benieuwd naar Quantum Break en Crackdown 3. Heb totaal geen idee wat Scalebound nou precies gaat zijn. Maar ik zal het moeten doen met een herhaling. Heb volgens mij tot 6 uur overleg. :)

Offtopic: ik heb mijn oude xbox360 aan mijn nichtje gegeven (met name voor youtube op tv enzo). Ze is 5. Iemand leuke games voor een meisje van haar leeftijd? Ik heb al mijn games verkocht. Ze heeft gisteren wel de demo van Forza 4 gespeeld. Is toch wel grappig om te zien hoe snel ze dat oppakt. :)
Viva pinata! En Minecraft.
Oef, dat zijn toch wel best lastige games volgens mij? :) Met name Viva Pinata vond ik zelf al best pittig...

Jij klaar voor Titanfall zodadelijk? ;)

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 19:36:
[...]

Oef, dat zijn toch wel best lastige games volgens mij? :) Met name Viva Pinata vond ik zelf al best pittig...

Jij klaar voor Titanfall zodadelijk? ;)
Wordt iets later. Er moet nog gegeten worden.

Viva pinata is moeilijk? Minecraft op peaceful is niks moeilijks aan toch?
Tsss. Eten...

Mja je hebt op zich wel gelijk. Beide hebben best wel diepgaande mechanics, maar het is niet noodzakelijk. Zal eens kijken of ze de demo van Minecraft leuk vind. Maar moet ervoor zorgen dat ze ook nog wel buiten wil spelen ;)

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-12 19:29
ik denk dat ik titanfall niet ga trekken vanavond :) aan de klus geweest vandaag en eigenlijk net pas klaar... moet nog douchen/eten dus andere keer maar weer!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:43
Weet niet of het hier al is langsgekomen, maar MGS V is nu met Games with Gold gratis te downloaden:

https://store.xbox.com/en...e0-48dd-a9b5-8cecd7b2af68

• Dennahz
  • Laatst online: 20:53

Dennahz

Life feels like hell should.

McPoowl schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:12:
Weet niet of het hier al is langsgekomen, maar MGS V is nu met Games with Gold gratis te downloaden:

https://store.xbox.com/en...e0-48dd-a9b5-8cecd7b2af68
Ha, wou het net posten :) Heb al tijden geen MGS meer gespeeld. Eigenlijk sinds de PS1 niet meer. Ben heel benieuwd naar deze versie!

Twitter

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dennahz schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:30:
[...]

Ha, wou het net posten :) Heb al tijden geen MGS meer gespeeld. Eigenlijk sinds de PS1 niet meer. Ben heel benieuwd naar deze versie!
Geniet ervan want het duurt ongeveer 20 minuten 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Weet iemand of het streamen van een game van de xbox naar je laptop al mogelijk is?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:15
Ja dat is mogelijk met Windows 10.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Rivanov schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:59:
Ja dat is mogelijk met Windows 10.
Niet vergeten je XB app nog even bij te werken, versie bij installatie heft de knop nog niet.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:47
* JeroenNietDoen checked in

Altijd Playstation gehad, met launch PS4 gekocht. Laatste tijd doe ik in ongeveer alles met Microsoft. Office Online, Onedrive. Natuurlijk Windows 10 geinstalleerd en een Surface Pro staat nog op de planning. Daarnaast vind ik dat de XB1 verder is als entertainment system, en denk ik dat deze perfect zou integreren bij mij thuis.

Mijn PS4 staat dus te koop, en ik kan voor 250,- de XB1 van mijn beste maat overnemen :Y
Jaguar645 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 20:10:
ik denk dat ik titanfall niet ga trekken vanavond :) aan de klus geweest vandaag en eigenlijk net pas klaar... moet nog douchen/eten dus andere keer maar weer!
Volgende keer beter! Zoals verwacht hadden we weinig moeite. We hadden een winstreak van 13 potjes, totdat iemand op het idiote idee kwam om pistols only te doen, zonder anti titan weapons te mogen gebruiken en alleen titans op autopilot :+

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:19
Zijn alle 1TB Xbox one consoles die verkocht worden de 'nieuwe' variant met matte behuizing en controller met 3.5mm jack? Of kan dit verschillen?

Dank

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Darks schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 11:26:
Zijn alle 1TB Xbox one consoles die verkocht worden de 'nieuwe' variant met matte behuizing en controller met 3.5mm jack? Of kan dit verschillen?

Dank
De nieuwe controller is pas uit, dus alle units in de winkel zullen deze nog niet hebbenm ga daar maar van uit.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:30
Bokkie schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 11:45:
[...]

De nieuwe controller is pas uit, dus alle units in de winkel zullen deze nog niet hebbenm ga daar maar van uit.
Alle 1TB die nu in de winkels liggen hebben de nieuwe controller. De nieuwe controller ligt zelfs al in de winkel (Amsterdam).

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-12 23:48

Tags NL

Harmful or Harmless?

uchiha tijntje schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 08:40:
[...]

totdat iemand op het idiote idee kwam om pistols only te doen, zonder anti titan weapons te mogen gebruiken en alleen titans op autopilot :+
Ik hoorde jullie pistol only zeggen, dus zei ik alleen autopistol :P Zei niets over geen anti-titan weapons gebruiken, volgens mij wou XS dat zodat hij daarna erover kon opscheppen dat het hem gelukt was :S

https://powershellisfun.com

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-12 11:28
:) pistols only bewaren we voortaan maar voor battlefield

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

• Reb87
  • Niet online
Heeft de Xbox One 1TB trouwens ook een hardware revisie ondergaan, of is er slechts een nieuwe harddisk in geplempt? Ja, het glossy aan de bovenkant is verdwenen, maar ik ben wel benieuwd of net zoals bij de nieuwe CEH-1200 PS4 er ook verschillen in temperaturen en stroomverbruik zijn. :)

• Rossi46
  • Laatst online: 21:20
Niet bekend, voor zover ik weet. Een lager stroomverbruik is altijd leuk natuurlijk. Temperatuur is minder aan de orde, de huidige Xbox One is al vrij koel en érg stil.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:56
Ik heb een vaag probleem met mijn Windows 10 installatie. In de Xbox app heb ik niet de mogelijkheid om mijn Xbox te besturen of te streamen? Heeft iemand van jullie dit probleem ook gehad of zie ik iets over het hoofd? Mijn laptop is bekabeld aangesloten op het netwerk, en het is een legale installatie. De laptop stamt uit 2013, dus met de hardware zal het ook wel snor zitten. Op een andere computer in huis werkt het wel!
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/30ttnhz.jpg
Xbox app al update gegeven? Standaard installatie komt met een oudere Xbox app.

• PdeBie
volgen xbox games for gold zou Metal Gear gratis zijn, maar als ik bij mij in de store kijk op mijn One, is hij €19,99

Bij jullie ook? Of gaat er iets mis hier met mijn live account?

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:56
SinergyX schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 14:26:
Xbox app al update gegeven? Standaard installatie komt met een oudere Xbox app.
Ik zit op versie 5.6.17000.00000. Hoe zou ik deze geforceerd moeten updaten? Hij komt niet mee met Windows Update :|

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-12 13:40

Famous

R 400+

PdeBie schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 14:32:
volgen xbox games for gold zou Metal Gear gratis zijn, maar als ik bij mij in de store kijk op mijn One, is hij €19,99

Bij jullie ook? Of gaat er iets mis hier met mijn live account?
Heb je nog Gold?
Heb je ook verder geklikt? Bij mij stond de prijs ook op 19,99 maar toen ik door klikte was die gewoon gratis.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

Vapid schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 14:34:
[...]

Ik zit op versie 5.6.17000.00000. Hoe zou ik deze geforceerd moeten updaten? Hij komt niet mee met Windows Update :|
In de Windows Store op je account plaatje klikken, dan downloads kiezen, dan controleren op updates.
Pagina: 1 ... 31 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace