• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
nosmo king schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:59:
Vraagje aan mede xbox one gebruikers

Hoe doen winkels als cdkeys.com het, het goedkoper aanbieden spellen en gold accounts.

Via MS is AC unity 39,99 en 1j gold kost 59,99
Via deze winkel is AC unity 13,33 en 1j gold kost 29,99

Werkt dat allemaal op een NL xbox, of doen regio's niet meer ter zake? En hoe doen ze dat, goedkoper aanbieden?
Cdkeys is een "grijze website" en meestal komen de keys uit rusland/india, landen waar het goedkoop is om games te kopen

Het kan ook zijn dat ze van een vrachtwagen zijn "gevallen" .
AC Unity was een key-code, die kon je overal op het internet goedkoop vinden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Q.U.B.E. is een geinige puzzelaar. Tot en met level 2 gespeeld nu. Is tot nu toe niet moeilijk en kort.
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 20:18:
Q.U.B.E. is een geinige puzzelaar. Tot en met level 2 gespeeld nu. Is tot nu toe niet moeilijk en kort.
Toch is het ook niet een hele lange game. Het heeft niet de ervaring die Portal 2 had, maar is toch wel aardig. En voor 9.99 valt het nog mee. Maar denk niet dat je er dan uren zoet mee bent. 1e playthrough was in ieder geval 2 uur en dan heb je nog wat verborgen dingen om te vinden, maar zoals gewoon lijk boeit me dat weinig :+

De puzzels zelf vond ik wel aardig gevonden. Hij was ook al een tijdje op PC uit. Wel jammer dat er dan niet nog wat meer levels aan toegevoegd zijn, want dat kan deze game op zich wel gebruiken. Of een leveldesigner of whatever. Op PC is ie overigens in eerste instantie zonder het verhaal uitgebracht. Persoonlijk vond ik dat eigenlijk ook wel best, want het voegt weinig toe en is wel wat geforceerd.

Mocht iemand nog twijfelen, wacht gewoon op een sale. Al lijkt het me ook wel dat ie ergens bij Games with Gold zal komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 25-07-2015 22:49 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-10 12:19
bedankt voor de cdkey's antwoorden. grappig dat digitale games nu goedkoper kunnen zijn, alhoewel ik disc games wel prefereer, makkelijker voor de 2e hands markt, zal ik zeker dit soort winkels ook langsgaan.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-12 13:19
SinergyX schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 20:00:
AC Unity was een key-code, die kon je overal op het internet goedkoop vinden.
En black flag ook. Black flag had ik voor 6 dollar, unity voor 10 ofzo.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:34
Rare replay staat bij gameshop twente voor €19 als 2e hands game https://www.gameshop-twen...0&&staat2ehands_id=221111 .
Kijken of ze hem ook leveren voor die prijs :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 22:47:
[...]

Toch is het ook niet een hele lange game. Het heeft niet de ervaring die Portal 2 had, maar is toch wel aardig. En voor 9.99 valt het nog mee. Maar denk niet dat je er dan uren zoet mee bent. 1e playthrough was in ieder geval 2 uur en dan heb je nog wat verborgen dingen om te vinden, maar zoals gewoon lijk boeit me dat weinig :+

De puzzels zelf vond ik wel aardig gevonden. Hij was ook al een tijdje op PC uit. Wel jammer dat er dan niet nog wat meer levels aan toegevoegd zijn, want dat kan deze game op zich wel gebruiken. Of een leveldesigner of whatever. Op PC is ie overigens in eerste instantie zonder het verhaal uitgebracht. Persoonlijk vond ik dat eigenlijk ook wel best, want het voegt weinig toe en is wel wat geforceerd.

Mocht iemand nog twijfelen, wacht gewoon op een sale. Al lijkt het me ook wel dat ie ergens bij Games with Gold zal komen.
Die geheimen ga ik natuurlijk wel vinden. :) Wel jammer dat er geen editor in zut. Juist door het simpele concept was dat wel leuk geweest.

Het enige dat ik tot nu toe meekreeg van het verhaal is dat een vrouw zei dat ze een tijdje niks kon zeggen. Ik dacht alleen maar: mooi! Gaan de deuren in ieder geval direct open ipv na oeverloos gezwam over ruimteschepen. :)
Ah great, XBL ligt eruit. Kan niet eens aanmelden met mijn account. :(

/edit: maar mijn updates voor games komen wel binnen met 160Mbps... Weird...

[ Voor 36% gewijzigd door MAX3400 op 26-07-2015 22:21 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Zo, heb nu 30 uur in Dark Souls II : Scholar of the first sin zitten.
Zoals eerder aangegeven mijn eerste ervaring met Dark Souls en vraag me nu serieus af onder welke steen ik al die tijd gelegen heb :?
Wat is dit genieten, stukje bij beetje verder komen, elke stap kan de laatste zijn.
Lompe zwaarden en enorm veel speurwerk, me happy !
Dus wie nog zit te twijfelen over deze titel, kan hem zeker aanraden :Y
(morgen laatste dag 40% korting)
p.s. € 31,- in de Russische store ;)

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 26-07-2015 23:14 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op zondag 26 juli 2015 @ 22:55:
Zo, heb nu 30 uur in Dark Souls II : Scholar of the first sin zitten.
Zoals eerder aangegeven mijn eerste ervaring met Dark Souls en vraag me nu serieus af onder welke steen ik al die tijd gelegen heb :?
Wat is dit genieten, stukje bij beetje verder komen, elke stap kan de laatste zijn.
Lompe zwaarden en enorm veel speurwerk, me happy !
Dus wie nog zit te twijfelen over deze titel, kan hem zeker aanraden :Y
(morgen laatste dag 40% korting)
p.s. € 31,- in de Russische store ;)
Ik kan me helemaal vinden in je verhaal, met uitzondering van de game :). Ik had dat namelijk bij Dark Souls 1. Echt een enorm toffe game, waarbij overleven en exploren echt tot zijn recht komt.

Dark Souls 2 heb ik ook geprobeerd, maar die trok me op een of andere manier niet zo als deel 1. Maar ik denk dat dat komt omdat het nieuwe er toen van af was. De eerste keer dat je een dergelijke wereld meekrijgt is denk ik het leukste. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
MAX3400 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 22:12:
Ah great, XBL ligt eruit. Kan niet eens aanmelden met mijn account. :(

/edit: maar mijn updates voor games komen wel binnen met 160Mbps... Weird...
Ik en een stel vrienden hadden gister avond ook allemaal last met parties en hadden af en toe 0 vrienden online.

En voor zo ver ik weet zijn dat aparte services.

• Gaaiz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-12 14:44
Had zelf gisteren ook veel issues met party's/vriendenlijsten en 't kunnen joinen van games.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-12 13:40

Famous

R 400+

Hier kan je momenteel een jaar xbox live halen voor €29,99.
En wanneer je hier je e-mailadres invult krijg je 5% korting, 28,49 voor een jaar xbox live :)

Edit: Nu weet ik waarom xbox.com het laatst niet deed, site is flink aangepast :+

[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 27-07-2015 12:12 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

uchiha tijntje schreef op maandag 27 juli 2015 @ 08:54:
[...]

Ik kan me helemaal vinden in je verhaal, met uitzondering van de game :). Ik had dat namelijk bij Dark Souls 1. Echt een enorm toffe game, waarbij overleven en exploren echt tot zijn recht komt.

Dark Souls 2 heb ik ook geprobeerd, maar die trok me op een of andere manier niet zo als deel 1. Maar ik denk dat dat komt omdat het nieuwe er toen van af was. De eerste keer dat je een dergelijke wereld meekrijgt is denk ik het leukste. :)
Wat ik begrepen heb is dat Dark Souls 1 echt de beste uit de serie is, Dark Souls 2 viel daarna voor veel mensen enigzins tegen.
Dat hebben ze nu dus aangpepakt met de Scholar of the first sin uitbreiding.
Op de fora lees je hier voornamelijk posititeve reacties over.
Maatje van mij heeft op de X360 DS1 en DS2 kapotgespeeld maar zegt ook dat DS1 net ff wat beter in mekaar steekt.
Toch heeft hij ook de Xbox One versie aangeschaft van DS2:sotfs en was positief verrast, voornamelijk over de nieuwe plaatsing van vijanden, het gedrag dat ze vertonen en de verhoogde moeilijkheidsgraad die dit met zich meebrengt.
Anyway, Dark Souls 3 word een instant buy, ze hebben er weer een fan bij :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn de volgende "Games with gold" al bekend trouwens? Dat is altijd de 27e toch?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:18

nexhil

BAM!

Donstil schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:52:
Zijn de volgende "Games with gold" al bekend trouwens? Dat is altijd de 27e toch?
volgens een leaked screenshot/gerucht zou het o.a. wel eens om Ryse kunnen gaan.
http://boards.4chan.org/v/thread/303334016

• Famous

Famous

R 400+

nexhil schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:57:
[...]

volgens een leaked screenshot/gerucht zou het o.a. wel eens om Ryse kunnen gaan.
Ryse wordt bijna elke maand genoemd :+

• nexhil

nexhil

BAM!

Famous schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:57:
[...]

Ayse wordt bijna elke maand genoemd :+
Hopen dat het dan eindelijk deze maand is,
dan kunnen we dit achter ons laten :D

edit:

Afbeeldingslocatie: http://i.4cdn.org/v/1437433430782.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door nexhil op 27-07-2015 19:06 ]

• Donstil
  • Niet online
nexhil schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:57:
[...]

Ooh dat zou best cool zijn. Die game zag er altijd wel prima uit maar durfe hem nooit te kopen :)

justifire in "[XBO] Xbox One - Deel 4" -> needless to say dat je hetzelfde hebt gepost en (waarschijnlijk) hoax.

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 27-07-2015 19:59 ]

• nexhil

nexhil

BAM!

MAX3400 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:59:
[...]

justifire in "[XBO] Xbox One - Deel 4" -> needless to say dat je hetzelfde hebt gepost en (waarschijnlijk) hoax.
Ah sorry !
Shit happens ;)

Heel eerlijk gezegd; al zou Ryse wel op de lijst staan voor volgende maand, dan weet ik nog niet of ik het ga downloaden. Daarnaast, maar ik ben nogal van de achievements, zijn er ook nog 3 betaalde DLC, dus is het een beetje een sigaar uit eigen doos: gratis game maar om alles uit te spelen moet je nog iets van 20 Euro betalen.

MAX3400 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:13:
[...]

Shit happens ;)

Heel eerlijk gezegd; al zou Ryse wel op de lijst staan voor volgende maand, dan weet ik nog niet of ik het ga downloaden. Daarnaast, maar ik ben nogal van de achievements, zijn er ook nog 3 betaalde DLC, dus is het een beetje een sigaar uit eigen doos: gratis game maar om alles uit te spelen moet je nog iets van 20 Euro betalen.
Ryse is die 20 euro echt wel waard.
Zonde om hem daarvoor te laten liggen.
En wat boeien die paar chievos nou helemaal ?
Blijf het grappig vinden dat mensen spellen over slaan omdat ze bang zijn / geen zin hebben om het spel niet op 100% achievements te halen :')

justifire schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:32:
[...]

En wat boeien die paar chievos nou helemaal ?
Blijf het grappig vinden dat mensen spellen over slaan omdat ze bang zijn / geen zin hebben om het spel niet op 100% achievements te halen :')
Omdat ik graag spellen speel en echt het "uiterste" van mijn skills vraag om sommigen op 100% uit te spelen. Ja, dat ben ik maar dan voornamelijk tot een bepaalde grens.

Zo heb ik nog een paar spellen liggen waar ik echt niet verder in kom; puur en alleen omdat het zoveel skills nodig heeft die ik niet meer heb (op mijn leeftijd *kuch*).

Ach, kan allicht de licentie van Ryse (of whatever) binnenhalen en misschien ooooit spelen :+

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:34
Ik heb in nog geen enkele game ooit 100% de achievs gehaald. Ik doe daar gewoon niet aan mee. Ik speel men spellen tot ik ze beu ben of tot het verhaal voorbij is. Ik speel ze nooit voor de achievs. Niet op de 360 en niet op de one.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Verwijderd

Ieder z'n ding toch?

Komt er nog wat goeds uit de komende tijd? Ik merk dat ik minder geboeid ben door games sinds ik Arkham Knight uitgespeeld heb. Was daarvoor ook al weinig te beleven (RPGs zijn niet mijn ding meer, dus geen Witcher of DS voor mij :( )
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:58:
Ieder z'n ding toch?

Komt er nog wat goeds uit de komende tijd? Ik merk dat ik minder geboeid ben door games sinds ik Arkham Knight uitgespeeld heb. Was daarvoor ook al weinig te beleven (RPGs zijn niet mijn ding meer, dus geen Witcher of DS voor mij :( )
Gears !

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:58:
Ieder z'n ding toch?

Hangt van je smaak af natuurlijk. Voor mij was het de afgelopen maanden ook effe wat minder maar ik kijk uit naar Forza 6 (ook al heb ik daar half november pas tijd voor) en misschien Fallout 4. Wellicht dat Halo 5 ook nog aangeschaft wordt dit jaar. En WoT lijkt me leuk voor tussendoor al is dat helaas P2W geworden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-12 21:45
Ryse komende maand gratis? Ik heb hem net gekocht 😂 vind het wel leuk om 1 level te spelen. Daarna wordt het wel erg repetitief. Momenteel druk met halo mc. Wil graag alles uitgespeeld hebben voor Halo 5. Ooit eens aan halo 3 begonnen. Ben er inmiddels weer, maar snap nu eindelijkhet verhaal

• Famous

Famous

R 400+

mobygo76 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:59:
Ryse komende maand gratis? Ik heb hem net gekocht 😂 vind het wel leuk om 1 level te spelen. Daarna wordt het wel erg repetitief. Momenteel druk met halo mc. Wil graag alles uitgespeeld hebben voor Halo 5. Ooit eens aan halo 3 begonnen. Ben er inmiddels weer, maar snap nu eindelijkhet verhaal
Niet alleen lezen wat je wil lezen :>

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-12 22:22
Ik had een vraagje over de digitale games die ik heb staan op mijn Xone. Nou wil ik een spel cadeau geven aan mijn schoonbroertje. Kan dit? Zo ja, hoe doe ik dit?

• Famous

Famous

R 400+

Appleman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:01:
Ik had een vraagje over de digitale games die ik heb staan op mijn Xone. Nou wil ik een spel cadeau geven aan mijn schoonbroertje. Kan dit? Zo ja, hoe doe ik dit?
Digitaal?
Je kan een CD key kopen en die aan hem geven.

Of je doet heel lief en stelt jouw account in op zijn xbox als "home" dan kan die al jouw spellen spelen, en als het andersom gebeurt dan jij die van hem *enkel digitaal.

• Khayma
Famous schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:02:
[...]

Digitaal?
Je kan een CD key kopen en die aan hem geven.

Of je doet heel lief en stelt jouw account in op zijn xbox als "home" dan kan die al jouw spellen spelen, en als het andersom gebeurt dan jij die van hem *enkel digitaal.
Wat ik bedoelde is dat ik Mortal Kombat op mijn account heb staan. Die speel ik zelden tot niet en die wil ik hem dan cadeau doen. Is dit mogelijk? Ik zie staan mijn account als "home" instellen. Wat gebeurt er dan als hij mortal kombat wilt spelen op zijn xbox en ik fifa 15 op de mijne?

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Appleman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:05:
[...]

Wat ik bedoelde is dat ik Mortal Kombat op mijn account heb staan. Die speel ik zelden tot niet en die wil ik hem dan cadeau doen. Is dit mogelijk? Ik zie staan mijn account als "home" instellen. Wat gebeurt er dan als hij mortal kombat wilt spelen op zijn xbox en ik fifa 15 op de mijne?
Al je digitale spellen kunnen gespeelt worden op de Home Console (Schoonbroertje), en jij kan met je xbox live account deze spellen ook spelen mits ingelogd.

Home console = iedereen kan het spelen op deze console.
Andere console = jij kan je spellen spelen mits je ingelogd bent.

• Famous

Famous

R 400+

Appleman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:05:
[...]

Nee, die spellen kan je niet cadeau doen, ze zijn gekoppeld aan jouw account.

Wanneer jij jouw account instelt als Home bij hem kan hij al jouw spellen spelen op ZIJN account.
Wanneer hij zijn account instelt als Home bij jou kan jij zijn spellen spelen op JOUW account.

Hij speelt dus op zijn eigen account en niet op die van jouw.
Je kan samen ook tegelijk het zelfde spel spelen, dit is geen probleem gezien ieders op zijn eigen account zit.

Ik doe dit samen met een vriend, mijn account staat bij hem op home, en kopen de spellen dus samen. Ik koop ze in USA en hij betaald de helft mee. Ik weet echter niet of dit slim te is met je schoonbroertje. Je kan het wel verbreken maar als je spellen dan samen koopt, niet handig.

• Khayma
Famous schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:19:
[...]

Nee, die spellen kan je niet cadeau doen, ze zijn gekoppeld aan jouw account.

Wanneer jij jouw account instelt als Home bij hem kan hij al jouw spellen spelen op ZIJN account.
Wanneer hij zijn account instelt als Home bij jou kan jij zijn spellen spelen op JOUW account.

Hij speelt dus op zijn eigen account en niet op die van jouw.
Je kan samen ook tegelijk het zelfde spel spelen, dit is geen probleem gezien ieders op zijn eigen account zit.

Ik doe dit samen met een vriend, mijn account staat bij hem op home, en kopen de spellen dus samen. Ik koop ze in USA en hij betaald de helft mee. Ik weet echter niet of dit slim te is met je schoonbroertje. Je kan het wel verbreken maar als je spellen dan samen koopt, niet handig.
Aha! Nu snap ik hem. Dan ga ik dat even doen. Verder is mijn schoonbroertje 14 jaar dus hij hoeft van mij niets samen te kopen. Ik koop de games wel, hij mag ze lekker spelen. :+ Bedankt voor de hulp heren. Ik heb de Xbox One nu een kleine 2 weken en het is een heerlijk apparaat. Stukken beter dan mijn PS4. Die staan al helemaal stof te happen sinds ik een WiiU voor een prikkie heb overgenomen.

Die PS4 gaat binnenkort maar op MP :9.

offtopic:
zit jij ook op het MyPolo forum?

• Famous

Famous

R 400+

Appleman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:26:
[...]

Aha! Nu snap ik hem. Dan ga ik dat even doen. Verder is mijn schoonbroertje 14 jaar dus hij hoeft van mij niets samen te kopen. Ik koop de games wel, hij mag ze lekker spelen. :+ Bedankt voor de hulp heren. Ik heb de Xbox One nu een kleine 2 weken en het is een heerlijk apparaat. Stukken beter dan mijn PS4. Die staan al helemaal stof te happen sinds ik een WiiU voor een prikkie heb overgenomen.

offtopic:
Dat lezen we graag hier >:)
No problemo!

Wel een account ja, langere tijd niet meer ingelogd :+

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 28-07-2015 08:38 ]

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12 13:56

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Famous schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:07:
En wanneer je hier je e-mailadres invult krijg je 5% korting, 28,49 voor een jaar xbox live :)

Edit: Nu weet ik waarom xbox.com het laatst niet deed, site is flink aangepast :+
Mijne loopt weer af in augustus. Ik neem dat ik de key vast kan bestellen en later kan invoeren? Is er iets van een houdbaarheid?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Famous

Famous

R 400+

Mu.siQ schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:35:
[...]

Mijne loopt weer af in augustus. Ik neem dat ik de key vast kan bestellen en later kan invoeren? Is er iets van een houdbaarheid?
Je kan hem ook vast invoeren, heb ik ook vanochtend gedaan.
Hij verlengt hem gewoon.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-12 14:27
Famous schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:30:
[...]

Dat lezen we graag hier >:)
No problemo!
Heb wel het idee dat mensen vaker van PS4 naar XB1 overstappen. PS4 was eerder uit en daarnaast ook vaker over de toonbank gegaan dus het is niet heel raar. Toch wel grappig om te zien.

• Famous

Famous

R 400+

Beltoni schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 00:52:
[...]

Heb wel het idee dat mensen vaker van PS4 naar XB1 overstappen. PS4 was eerder uit en daarnaast ook vaker over de toonbank gegaan dus het is niet heel raar. Toch wel grappig om te zien.
Denk dat het ook totaal aan de achtergrond ligt en wat de vrienden hebben/nemen.
Ik ben hier begonnen met een PS1 en 2 maar gezien vrienden een xbox360 kochten ben ik naar xbox gegaan (eerste generatie overgeslagen).
Moet zeggen dat ik er verder ook niets mee heb sinds de PS3.

Mooie ava ;) Ben nu bezig om hem eens helemaal af te kijken, rol net S4 in :Y

• ido_nl
[...]
Ik heb de Xbox One nu een kleine 2 weken en het is een heerlijk apparaat. Stukken beter dan mijn PS4. Die staan al helemaal stof te happen sinds ik een WiiU voor een prikkie heb overgenomen.

Sinds gister ook een xbox one in huis, geruild tegen een PS4. Altijd xboxen gehad, maar bij de nieuwe generatie overgestapt naar playstation. Na een maand toch de keuze gemaakt om em te ruil aan te bieden en voor een xbox te gaan.

Wel typisch MS product, eerst van alles installeren, instellen en updaten voordat ik daadwerkelijk een spel kon spelen, daar was de PS4 wel beter in, maar als het zover is speelt het lekker. En een stuk stiller, alhoewel ik nog een echte speelsessie moet doen. Dat was de reden waarom ik de PS4 weg heb gedaan, wegens het ventilator geluid.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:01

Sagat

Is pappa x2!

Ben zelf voor het spel aanbod (dat beter bij mijn smaak lijkt aan te sluiten op dit moment) voor ps4 gegaan. Maar het geluid is idd vervelend. De 360 was vorige gen mijn main console echter ook die is in de super slim versie(van een 20gb naar eerste elite en uiteindelijk de super slim) nog te hoorbaar naar mijn mening. Mijn slim ps3 is veel beter ( maar daar speel ik dan weer vrijwel geen games op :S ).

Ik verwacht ooit nog wel een one erbij te halen...maar grappig dat ik nu dus al 2 generaties voor kamp geluid overlast kies...

[ Voor 13% gewijzigd door Sagat op 28-07-2015 07:32 ]

10 second ninja DONE

Verwijderd

[...]

offtopic:
Let er op dat als Live down is of jouw internet eruit ligt je je games niet zal kunnen spelen. Je schoonbroertje kan dat wel op die momenten maar jij niet.

Je kunt max 3x per jaar je home console wisselen. Je kunt dus niet elke keer als live eruit ligt je home console terug naar huis halen.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 07:40:
[...]

Let er op dat als Live down is of jouw internet eruit ligt je je games niet zal kunnen spelen. Je schoonbroertje kan dat wel op die momenten maar jij niet.
Je gaat er dus vanuit dat schoonbroertje geen XBL-profiel heeft en alleen lokaal? Want toen een paar dagen geleden XBL eruit lag, kon ik ook met mijn tweede account niet inloggen terwijl het enige wat daaraan gekoppeld is, een @Live-adres is. Verder geen PayPal of andere zaken online gekoppeld; alle game-licenties staan initieel op mijn main gamertag gekocht & gedownload.

• Lekker Ventje
Beltoni schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 00:52:
[...]

Collega is van de 360 naar de PS4 gegaan omdat hij enorm teleurgesteld was in dat de XBO hier pas veel later uit zou komen. Hij heeft zijn preorder toen gecancelled en is voor de PS4 gegaan. De laatste tijd hoor ik 'm opvallend vaak vragen wat er allemaal aan zit te komen voor de XBO en hoe bepaalde exclusives spelen. Ik zie steeds meer twijfel bij hem :)
Ik heb beide en dat bevalt prima, al gebruik ik de PS4 vooral voor de F2P games.

[ Voor 3% gewijzigd door Lekker Ventje op 28-07-2015 08:14 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Beltoni
Famous schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 00:54:
[...]

Mooie ava ;) Ben nu bezig om hem eens helemaal af te kijken, rol net S4 in :Y
Een van de beste serie's ooit :9~
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 07:40:
[...]

Je kunt max 3x per jaar je home console wisselen. Je kunt dus niet elke keer als live eruit ligt je home console terug naar huis halen.
Je zou dan wel op de account van je schoonbroertje kunnen spelen toch? Dan mis je alleen je eigen save games. Gelukkig ligt Live er niet heel vaak uit, als is het de afgelopen dagen een beetje chaotisch met de komst van W10.

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 08:21
Ik heb zelf een ps4 maar zit eraan te denken om ook een one ernaast te kopen. Halo, Fable, vind ik echt niks maar gears is legendarisch. Alleen daarom zit ik er al aan te denken. Daarnaast zijn er altijd wel exclusives die zullen komen. Lees wel dat digitale content drama is om te downen qua snelheid, daar ben ik wel een beetje huiverig voor.
bukkum schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:43:
Lees wel dat digitale content drama is om te downen qua snelheid, daar ben ik wel een beetje huiverig voor.
Het is ontzettend wisselend. Mijn Preview-firmwares komen werkelijk met 500KB/s binnen maar die zijn vaak maar iets van 250MB groot. Games downloaden (Ziggo 200/20 abo) gaat vlekkeloos en haal rustig 50GB/uur. Van de week lag heel XBL eruit en toch kreeg ik nog updates binnen voor games met grofweg 120Mbps oftewel ongeveer 15MB/s.

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 07:52:
[...]

Je gaat er dus vanuit dat schoonbroertje geen XBL-profiel heeft en alleen lokaal? Want toen een paar dagen geleden XBL eruit lag, kon ik ook met mijn tweede account niet inloggen terwijl het enige wat daaraan gekoppeld is, een @Live-adres is. Verder geen PayPal of andere zaken online gekoppeld; alle game-licenties staan initieel op mijn main gamertag gekocht & gedownload.
Nee. Ik weet dat als je geen verbinding met live hebt je alleen digitaal gekochte spellen kan spelen op je eigen home console.

Mijn broertje en ik gamesharen. Als mijn inet eruit ligt dan kan ik door hem gekochte spellen spelen maar niet spellen die ik heb gekocht.

• Beltoni
[b][message=44645823,noline]Lees wel dat digitale content drama is om te downen qua snelheid, daar ben ik wel een beetje huiverig voor.
Denk dat de internetsnelheid van de betreffende een grotere rol spelen. Downloaden bij mij gaat gewoon met 5-10mb/s. Je hoort mij er in ieder geval niet over klagen.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:02:
[...]

Nee. Ik weet dat als je geen verbinding met live hebt je alleen digitaal gekochte spellen kan spelen op je eigen home console.

Mijn broertje en ik gamesharen. Als mijn inet eruit ligt dan kan ik door hem gekochte spellen spelen maar niet spellen die ik heb gekocht.
Als je een game koopt, log je dan op je eigen account in op jouw xbox of moet je dat vanaf je home console doen?

[ Voor 44% gewijzigd door Beltoni op 28-07-2015 11:04 ]

Verwijderd

Beltoni schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:08:
[...]

[...]

Je zou dan wel op de account van je schoonbroertje kunnen spelen toch? Dan mis je alleen je eigen save games. Gelukkig ligt Live er niet heel vaak uit, als is het de afgelopen dagen een beetje chaotisch met de komst van W10.
Yes dat lukt. Moet je wel offline gaan voor sign-in.
Beltoni schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:03:
[...]

Denk dat de internetsnelheid van de betreffende een grotere rol spelen. Downloaden bij mij gaat gewoon met 5-10mb/s. Je hoort mij er in ieder geval niet over klagen.
5 tot 10 millibit? Ik zou je ISP maar eens bellen :+

Verwijderd

Beltoni schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:03:
[...

[...]

Als je een game koopt, log je dan op je eigen account in op jouw xbox of moet je dat vanaf je home console doen?
Kan allebei. Of via smartglass of Xbox.com

Spel gaat dan downloaden op homeconsole.

• Beltoni
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:05:
[...]

Kan allebei. Of via smartglass of Xbox.com

Spel gaat dan downloaden op homeconsole.
Ok goed om te weten. Mijn broertje zei laatst dat hij zat te twijfelen om een XB1 te halen. Hij speelt nu op de X360 van zijn huisgenoot maar die gaat weg. Probeerde hem al over te halen met game sharing :)
Zag ik bij die summer spotlight nu ook Submerged langskomen?

edit, ja dus
YouTube: Submerged Coming August 7th to Xbox One

Lijkt me best interessant spel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Lekker Ventje
Al iemand in staat geweest om WoT te spelen na de beta?

Bij mij verteld de game dat ik kan spelen en vervolgens meldt ie dat het not available is. Volgens mij is het toch echt 28 juli vandaag.

Lekker Ventje schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:59:
Al iemand in staat geweest om WoT te spelen na de beta?

Bij mij verteld de game dat ik kan spelen en vervolgens meldt ie dat het not available is. Volgens mij is het toch echt 28 juli vandaag.
28 juli PST meestal. Vaak komen games tussen 07:00 en 15:00 PST online in Amerika. Daar moet je (helaas) 9 uren bij optellen voordat je in NL kan spelen. Dus, grofweg tussen 16:00 vanmiddag en middernacht zou je eventueel WoT kunnen opstarten.

Console al op USA gezet?

• Lekker Ventje
Mijn console staat al sinds mijn verhuis naar Alaska op USA :)

Dan moet ik nog even wachten. Ben voorlopig wel klaar met WarThunder Ground Forces doordat de ontwikkelaars wat al te chauvinistisch zijn. Maar ik wil toch languit op de bank met tankjes kunnen spelen dus is WoT een mooi alternatief.
Zou zo'n game niet iets voor DICE zijn om te maken? Gewoon een BF met alleen voertuigen.

Edit:
Volgens mij is er wat mis met de servers of zo. WoT geeft namelijk zelf in een bericht aan dat je moet kunnen spelen. Ik kijk straks nog wel een keertje.

[ Voor 17% gewijzigd door Lekker Ventje op 28-07-2015 14:16 ]

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/MvWAYcC6E7wFTFbD2ST0Yxne/full.jpg
^ van de Twitter van Larry Hryb!!!

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:31:
[afbeelding]
Ah mooi. Kan ik weer 1000gs halen voor MGS:GZ! :)
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:50:
[...]

Ah mooi. Kan ik weer 1000gs halen voor MGS:GZ! :)
Lijkt me inderdaad niet al te lastig. Lees dat Storm Warning wel een **** is om uit te spelen maar gelukkig is er "Inventory Carry Over" van campaign naar campaign ;)

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:53:
[...]

Lijkt me inderdaad niet al te lastig. Lees dat Storm Warning wel een **** is om uit te spelen maar gelukkig is er "Inventory Carry Over" van campaign naar campaign ;)
GZ is niet al te lastig al zijn de S ranking requirements erg streng. Vooral moeilijk was de 360 versie omdat de tegenstanders verder konden zien dan jij. De draw distance was echt bizar laag.

Storm warning ken ik niet. Weer zo een survival game met rare zombies? Edit: zie het al 6,2 op metacritic. Dan speel ik liever een goede survival gamegame met rare zombies.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2015 18:01 ]

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
[afbeelding]
Jammer had gehoopt op Ryse.

• nexhil

nexhil

BAM!

[afbeelding]
Ah jammer hoopte stiekem toch op Ryse :'(

Crappy smartphone-video van de laatste Windows 10 Pro en game-streaming... Ik vind het echt een verademing om te kunnen gebruiken!

/edit: ik krijg het niet voor elkaar om Streaming te starten als ik alleen mijn One aandruk en niet mijn AV-receiver. De One hangt met HDMI aan mijn receiver en die hangt weer met HDMI aan mijn TV. Any ideas? Oude Onkyo 508

[ Voor 39% gewijzigd door MAX3400 op 28-07-2015 20:37 ]

• ido_nl
Met de xbox 360 startte hij automatisch het spel waarvan de disc er in zat na het aanzetten.

Met de xbox one gaat hij naar de home screen na het aanzetten, is het mogelijk om ook automatisch het spel te starten? Heb google geprobeerd, maar kon weinig vinden, alleen auto start met blueray discs
Het lijkt er meer op alsof de One niet doorstart naar Home omdat hij "verwacht" een aktieve versterker te vinden. En die is er natuurlijk niet tot ik die ook aandruk. Oftewel; soort van non-GPU boot error.

• Mu.siQ

Mu.siQ

Waar halen jullie je prepaid xdoos kaarten? Offgamers ken ik, en is die nu ook nog wel redelijk cheap atm. Andere sites zijn duurder, maar google is niet super behulpzaam + offgamers is vertrouwd. Wellicht dat wat tips van jullie tweakers mij nog ergens anders heen kan leiden.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
[afbeelding]
Had hem via PSN+ al opgepikt. Moet nog steeds echt gaan spelen, begin was _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Mars18 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 06:51:
[...]

Had hem via PSN+ al opgepikt. Moet nog steeds echt gaan spelen, begin was _/-\o_
Je hebt Larry Hryb via PSN opgepikt?? :+

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-12 17:15
Wat is eigenlijk de status van cloud computing waar de XBO gebruik van zou gaan maken? Er werd geclaimd dat de potentie enorm was en de demo's zagen er indrukwekkend uit. Zijn er al games die hier gebruik van maken? Of blijft het een troefkaart die MS achter de hand houdt?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mu.siQ schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:11:
Waar halen jullie je prepaid xdoos kaarten? Offgamers ken ik, en is die nu ook nog wel redelijk cheap atm. Andere sites zijn duurder, maar google is niet super behulpzaam + offgamers is vertrouwd. Wellicht dat wat tips van jullie tweakers mij nog ergens anders heen kan leiden.
http://www.gamingdragons....e-12-month-gold-card.html

En zoals een paar posts eerder genoemd ook

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• basisdeman
  • Laatst online: 21-10-2021
yinx84 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:05:
Wat is eigenlijk de status van cloud computing waar de XBO gebruik van zou gaan maken? Er werd geclaimd dat de potentie enorm was en de demo's zagen er indrukwekkend uit. Zijn er al games die hier gebruik van maken? Of blijft het een troefkaart die MS achter de hand houdt?
Ik meen dat ze dat hebben laten vallen, toen ze ook de "altijd on-line" vereiste hebben laten vallen. Gezien je daar toch echt een internet verbinding voor nodig hebt lijkt me dat zeer moeilijk als je xbox niet aan het internet hangt :+
Ik begrijp niet hoe het gros van gamers daar zo moeilijk over heeft kunnen doen, het was inderdaad een veelbelovend iets en had zeker potentie...
Momenteel zijn er maar enkele titels (naar mijn weten Titanfall en Forza..) die gebruik maken van hun Azure services, maar die titels zijn dan weer echt op 1 hand te tellen :P
basisdeman schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:16:
[...]

Ik meen dat ze dat hebben laten vallen, toen ze ook de "altijd on-line" vereiste hebben laten vallen. Gezien je daar toch echt een internet verbinding voor nodig hebt lijkt me dat zeer moeilijk als je xbox niet aan het internet hangt :+
Ik begrijp niet hoe het gros van gamers daar zo moeilijk over heeft kunnen doen, het was inderdaad een veelbelovend iets en had zeker potentie...
Momenteel zijn er maar enkele titels (naar mijn weten Titanfall en Forza..) die gebruik maken van hun Azure services, maar die titels zijn dan weer echt op 1 hand te tellen :P
Nee, het clout computing verhaal hebben ze niet laten vallen, maar is nog in ontwikkeling. Dit is een stap die een ontwikkelaar niet zomaar zet. Kortom, heb geduld.... Ik vraag me alleen af als dit nog voor de Xbox One wordt ontwikkelt of al wordt door geschoven naar de op volger van de One.

Azure wordt bij veel games gebruikt, dus niet alleen bij Titanfall en Forza. Ook Xbox Live maakt er grotendeels gebruik van.

Cogitationis poenam nemo patitur

• basisdeman
  • Laatst online: 21-10-2021
Bullet NL schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:28:
[...]

Nee, het clout computing verhaal hebben ze niet laten vallen, maar is nog in ontwikkeling. Dit is een stap die een ontwikkelaar niet zomaar zet. Kortom, heb geduld.... Ik vraag me alleen af als dit nog voor de Xbox One wordt ontwikkelt of al wordt door geschoven naar de op volger van de One.

Azure wordt bij veel games gebruikt, dus niet alleen bij Titanfall en Forza. Ook Xbox Live maakt er grotendeels gebruik van.
Wellicht is 'laten vallen' wat kort door de bocht, maar ik kan me voorstellen dat je als developer niet afhankelijk wilt/kunt zijn als je niet verzekerd bent dat 100% van de gamers die je game gaan spelen ook daadwerkelijk verbonden zijn met het internet. Tenzij je natuurlijk een duidelijk onderscheid kan maken tussen wel en niet online gamers, waarbij de wél online gamers gewoon een andere (wellicht betere?) ervaring voorgeschoteld krijgen dan de niet online gamers.
Maar als je zoiets zou doen, dan wil ik niet weten wat de reacties op het internet zullen zijn... ;)

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:58:
[video]
Crappy smartphone-video van de laatste Windows 10 Pro en game-streaming... Ik vind het echt een verademing om te kunnen gebruiken!

/edit: ik krijg het niet voor elkaar om Streaming te starten als ik alleen mijn One aandruk en niet mijn AV-receiver. De One hangt met HDMI aan mijn receiver en die hangt weer met HDMI aan mijn TV. Any ideas? Oude Onkyo 508
Dat is wel heel erg vet :D Ik neem aan dat het werkt door de controller op de PC aan te sluiten? Kun je dan dus ook een PC stuur gebruiken voor Xbox One spellen?

[ Voor 5% gewijzigd door Chester op 29-07-2015 11:53 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Donstil
  • Niet online
[afbeelding]
Is die Metal Gear game de veredelde Demo van een jaartje terug?

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 29-07-2015 12:02 ]

Chester schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:53:
[...]

Dat is wel heel erg vet :D Ik neem aan dat het werkt door de controller op de PC aan te sluiten? Kun je dan dus ook een PC stuur gebruiken voor Xbox One spellen?
Nee, voor zover ik weet kan je nog geen stuur gebruiken maar kan me voorstellen dat cross-platform hardware (zoals een Fanatec-stuur voor de One) op een gegeven moment wel gaat werken.

Nu heb ik inderdaad een controller met USB-kabel op Windows geprikt en gaan :)
Donstil schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:01:
[...]

Nee toch, Zeroes is toch een prequel voor Phantom Pain? Ik ben niet zo thuis in de wereld van MGS helaas.

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 29-07-2015 12:24 ]

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-12 13:49

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ben net eens aan het testen geslagen met het streamen van xbox games. Het rare is dat het wireless nog beter ging dan bedraad. Heb even via taakbeheer ethernet up en down snelheid in de gaten gehouden. Maar hij gaat al snel richting de 11 - 13 Mbps.. Blijkbaar trekt mijn Homeplug (zo'n apparaat via de wandcontactdoos) niet snel genoeg. Merk continue lag.. en heb er ook nog een 100Mbit switch tussen hangen. Die kan ik al eens vervangen door een gigabit. Want mijn homeplug zou tot 500Mbit aankunnen. Ben eens benieuwd. Zit helaas met een situatie dat er geen rechtstreekse kabel is te trekken naar mijn PC.

Balen.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:01:
[...]

Officieel is het geen demo, maar zo kun je het wel zien ja. Je kunt het verhaal in nog geen uur uitspelen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Mu.siQ

Mu.siQ

Ik doelde eigenlijk op USD account tegoed ;) Maar bedankt ook voor bovenstaande shop :9

• Famous

Famous

R 400+

Mu.siQ schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:51:
[...]

Ik doelde eigenlijk op USD account tegoed ;) Maar bedankt ook voor bovenstaande shop :9
Offgamers is prima, koop ik ook altijd mijn tegoed.
Hopen dat de euro snel weer wat sterker wordt!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Famous schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:57:
[...]

Offgamers is prima, koop ik ook altijd mijn tegoed.
Hopen dat de euro snel weer wat sterker wordt!
Pfoe, zeg dat. Het is niet 1 op 1, maar heel veel scheelt het nou ook weer niet
Bokkie schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:06:
[...]

Ah ok, maar als goed is verkoopt die shop dat ook,

http://www.gamingdragons....4000-points-usa-card.html

in titel staat 4000 points maar het is een $50 kaart
Bedankt, had zelf gezocht maar niet gevonden. Dacht dat die points uberhaupt helemaal vergaan waren

[ Voor 40% gewijzigd door Mu.siQ op 29-07-2015 13:12 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Ah ok, maar als goed is verkoopt die shop dat ook,

http://www.gamingdragons....4000-points-usa-card.html

in titel staat 4000 points maar het is een $50 kaart

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Famous

Famous

R 400+

Mu.siQ schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:59:
[...]

Pfoe, zeg dat. Het is niet 1 op 1, maar heel veel scheelt het nou ook weer niet

[...]

Bedankt, had zelf gezocht maar niet gevonden. Dacht dat die points uberhaupt helemaal vergaan waren
Nee, nu is het ongeveer 1,60 per 10 euro wat je bespaar.
Voor nieuwe games scheelt het dus ongeveer 10 euro.

Voorheen betaalde ik ongeveer 36/37 euro voor 50 dollar, nu 5/6 euro meer.

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
[...]

Wou bij offgamers wat Brazilian tegoed halen, maar het is uitverkocht. Andere betrouwbare adressen?

Heb net trouwens windows 10 geinstalleerd en streamen even getest. Werkt prima hier! Ga ik vaak genoeg gebruiken. _/-\o_

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:17

Dacht ook "even" bij cdkeys een jaartje Gold te kopen voor mijn zoon voor ik de deur uit moest. Snel betalen via paypall, code ontvangen en code invullen dacht ik. Maar nee, eerst een email dat ik under investigation ben. Binnen half uur antwoord. Dat red ik net dacht ik. Maar of ik even een foto van een ID wilde maken, met de tekst cdkeys erbij en de datum/tijd. For security reasons... Ik zou dan binnen 24 uur, indien goedgekeurd mijn reeds gekochte en betaalde product ontvangen. WTF, had ik per ongeluk de nucleaire codes voor Iran aangevraagd?? Wat een onzin voor een product van nog geen dertig euro. Toen maar gecanceled (wel netjes geld weer snel terug gekregen). Iemand nog andere tips voor jaartje Gold?
basisdeman schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:37:
[...]

Wellicht is 'laten vallen' wat kort door de bocht, maar ik kan me voorstellen dat je als developer niet afhankelijk wilt/kunt zijn als je niet verzekerd bent dat 100% van de gamers die je game gaan spelen ook daadwerkelijk verbonden zijn met het internet. Tenzij je natuurlijk een duidelijk onderscheid kan maken tussen wel en niet online gamers, waarbij de wél online gamers gewoon een andere (wellicht betere?) ervaring voorgeschoteld krijgen dan de niet online gamers.
Maar als je zoiets zou doen, dan wil ik niet weten wat de reacties op het internet zullen zijn... ;)
Ik begreep dat Crackdown wel gebruik gaat maken van Cloud Computing als in een integraal onderdeel van de game.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Beltoni
Roodaap schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:19:
[...]

Dacht ook "even" bij cdkeys een jaartje Gold te kopen voor mijn zoon voor ik de deur uit moest. Snel betalen via paypall, code ontvangen en code invullen dacht ik. Maar nee, eerst een email dat ik under investigation ben. Binnen half uur antwoord. Dat red ik net dacht ik. Maar of ik even een foto van een ID wilde maken, met de tekst cdkeys erbij en de datum/tijd. For security reasons... Ik zou dan binnen 24 uur, indien goedgekeurd mijn reeds gekochte en betaalde product ontvangen. WTF, had ik per ongeluk de nucleaire codes voor Iran aangevraagd?? Wat een onzin voor een product van nog geen dertig euro. Toen maar gecanceled (wel netjes geld weer snel terug gekregen). Iemand nog andere tips voor jaartje Gold?
Heb hem de afgelopen 2 jaar bij game-card.net gehaald, nu kost het €32,85. Zullen vast websites zijn waar het een euro of 2 goedkoper is maar ik heb hier goede ervaring mee. Ben altijd een beetje sceptisch met webshops die ik niet ken.

• Famous

Famous

R 400+

Roodaap schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:19:
[...]

Heb zoiets ook één keer gehad maar met 5 minuten was mijn account geactiveerd, ging echt snel!
Ik hoefde geen foto van ID maken dacht ik, wat wel weet ik niet meer :+

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:56
Net Windows 10 geïnstalleerd maar loop met streamen al tegen een probleem aan,als ik de xbox app start zie ik aan de linkerkant helemaal geen connectie icoontje om mijn xbox te verbinden?

• bc7
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-11 15:47

bc7

schumi1986 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:38:
Net Windows 10 geïnstalleerd maar loop met streamen al tegen een probleem aan,als ik de xbox app start zie ik aan de linkerkant helemaal geen connectie icoontje om mijn xbox te verbinden?
Dat komt doordat ze een oude versie van de Xbox App standaard hebben meegeleverd. Ga naar de Store, naast de zoekbalk je account > Downloads.
Hier kan je op updates controleren. Als het goed is zal de Xbox App dan ook in de lijst staan die dan geupdated wordt. :)

XBL GT: Crypteq

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

schumi1986 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:38:
Heb je wel de goede?

Bij mij moet ik eerst connecten met de Xbox en kan daarna moeiteloos streamen. Kwaliteit is over het algemeen goed en lag is er bijna niet, al merk je het wel in een game als Forza.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:56
bc7 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:07:
[...]
Dat komt doordat ze een oude versie van de Xbox App standaard hebben meegeleverd. Ga naar de Store, naast de zoekbalk je account > Downloads.
Hier kan je op updates controleren. Als het goed is zal de Xbox App dan ook in de lijst staan die dan geupdated wordt. :)
Bedankt! Tijdens het opstarten van de store begon de xbox app meteen te updaten :) ik had me teveel gefocust op de Windows update en daar kon deze geen update vinden!

Verwijderd

Vanmiddag ook ff besteld hier €27,05 betaald.Lkkr cheap man.
Schaamteloze crosspost; heeft iemand hier een idee/mening over? Staat hier voor een paar duizend Euro aan apparatuur maar normaal gebruiken, lijkt er niet in te zitten...
After my issues last time around, I made sure to update the Xbox App first from my Store on my current Windows 10 installation (being Windows 10 x64 Pro).

Is there a way to resize the app while streaming? My monitor has only 1 native setting being 2560x1440 and since the Xbox can only output a maximum of 1920x1080, it will be stretched automatically resulting in blurred/unsharp images.

What is the actual output of the One while streaming? Even though the App is configured for highest quality (video and sound), I sometimes have the impression it's hardly 720p let alone anywhere near 1080p. Can this be seen/measured somewhere in the App or elsewhere in Windows?

My One is not set to "Instant On" so to start streaming, I need to press the power-button manually. No issue but since it's connected to an Onkyo-receiver, it seems I have to turn that on as well to have the console boot properly for the App to connect to it. Once that works, I can power down the receiver. Is there no other way to not use the receiver to get the One to boot up and connect to the App?

None of the configured shortcut-keys for recording work. My PC (i5-4790, 32GB, Intel HD4600 + GTX750, twin SSD) seems beefy enough to record on low detail and maybe even on highest detail. I cannot get any recording to start at all. The GTX750 is the only GPU configured and connected to my monitor. Network is Cat5e Gbit LAN on the same subnet/VLAN/routing-tables. What do I need to do to get recording to work?

Even though streaming seems to work (apart from what I posted above), the bitrate hardly exceeds 12Mbps on the LAN. That said, as soon as my other PC on the same LAN wants to download something, let's say a 4K-stream from NetFlix, I immediately experience lag/stutter in my game. This should not happen since I got ample bandwidth on the LAN and the IP-headers are completely different. Even my WAN-connection is roughly 240/25 but this shouldn't be a factor for game-streaming. Has anyone experienced this before?

Thanks for reading and thanks in advance for any hints, tips and solutions.

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Gaat weer lekker bij MS
The following service is experiencing issues: * Xbox Live Core Services
En hoe moet ik nu gamen, dan?
Echt, waarom moet je per se een werkende verbinding hebben om überhaupt in te signen op je console?
Dat XBL niet werkt, a la, maar echt... Dat deed de 360 beter, ondanks dat die bij signin-problemen ook gerust 5 á 10 minuten niets deed.
Pagina: 1 ... 30 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace