Verwijderd

Ik heb die nieuwe stereo headset gisteren voor het eerst echt in gebruik gehad. Merkte zelf weinig van gebrek aan mic monitoring. Gaf wel prima geluid uit het spel en ook van medespelers. Kon in ieder geval ook een uur of 4 spelen zonder dat de batterij het begaf. Prima dingske.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2015 15:27 . Reden: verkeerd lezen :P ]

Vapid schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 14:34:
[...]

Ik zit op versie 5.6.17000.00000. Hoe zou ik deze geforceerd moeten updaten? Hij komt niet mee met Windows Update :|
Versie 7.7.29027.00000 is de laatste, dus dan moet je daar in ieder geval naartoe.

Verder kan het zijn dat het even duurt voor hij begint te updaten. Ik had zelf ook al bij een laptop dat ie pas na een uur na installatie begon met het updaten van apps.
De eerste paar uur na Win10 upgrade is ie sowieso nog wel bezig met het 1 en ander om te controleren, bijwerken en optimaliseren.

Gewoon even geduld hebben en anders paar keer windows update en in de store controleren op updates drukken. Hij komt er vast aan. Je kunt de app ook even in de store opzoeken om te kijken of daar een bijwerken knop bij komt te staan, maar meestal duurt het gewoon even.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 16:19:
[...]

Versie 7.7.29027.00000 is de laatste, dus dan moet je daar in ieder geval naartoe.

Verder kan het zijn dat het even duurt voor hij begint te updaten. Ik had zelf ook al bij een laptop dat ie pas na een uur na installatie begon met het updaten van apps.
De eerste paar uur na Win10 upgrade is ie sowieso nog wel bezig met het 1 en ander om te controleren, bijwerken en optimaliseren.

Gewoon even geduld hebben en anders paar keer windows update en in de store controleren op updates drukken. Hij komt er vast aan. Je kunt de app ook even in de store opzoeken om te kijken of daar een bijwerken knop bij komt te staan, maar meestal duurt het gewoon even.
Moest hem hier ook handmatig binnenhalen.
Gewoon store openen, zoeken op Xbox en de app downloaden, dan vervangt hij automatisch de oude Xbox app.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Die Games with Gold zijn ook weer waardeloos, dacht nog MGSV te willen kopen, maar Ground Zeroes even gespeeld en die is dusdanig slecht (ik wist al dat je er met een half uurtje doorheen bent) dat ik Phantom Pain ook niet meer hoef.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ThomasXIV schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 18:45:
Die Games with Gold zijn ook weer waardeloos, dacht nog MGSV te willen kopen, maar Ground Zeroes even gespeeld en die is dusdanig slecht (ik wist al dat je er met een half uurtje doorheen bent) dat ik Phantom Pain ook niet meer hoef.
Kost niks, buiten je Gold abbo, dus maak je niet druk....
Ik krijg een dashboard update van 2 gb voor mijn kiezen bij terugkomst van mijn vakantie... Ik kan nergens de updatenotes vinden. Heeft iemand dezelfde update gehad en weet hij/zij wat de veranderingen zijn?

Cogitationis poenam nemo patitur

Bullet NL schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 19:26:
Ik krijg een dashboard update van 2 gb voor mijn kiezen bij terugkomst van mijn vakantie... Ik kan nergens de updatenotes vinden. Heeft iemand dezelfde update gehad en weet hij/zij wat de veranderingen zijn?
Als je 1x een small update mist, krijg je de volgende keer een volledige update van OS, zijn steeds kleine patches geweest.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 12:09

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Zijn er nog party's vanavond van iets (Titanfall voorkeur)? Vrouwlief is @ Sneek week en ik mag op kiddos passen 😒

Verwijderd

PL3X4N schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 20:20:
Zijn er nog party's vanavond van iets (Titanfall voorkeur)? Vrouwlief is @ Sneek week en ik mag op kiddos passen 😒
Er is een beginnend Titanfall partytje nu. Voeg maar toe!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 12:09

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 20:25:
[...]

Gedaan 😊

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-12 19:02
Famous schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 14:34:
[...]

Heb je nog Gold?
Heb je ook verder geklikt? Bij mij stond de prijs ook op 19,99 maar toen ik door klikte was die gewoon gratis.
Ja heb gold. Althans. Er wordt elke maand een bedrag van mijn rekening afgeschreven haha.

Maar ik zie €19,99 staan. Als ik die aanklik moet ik mijn ww invoeren. Koopt hij de game dan niet gelijk? nee, dus....

Maar er blijft €19,99 staan.

Ik kan echter wel Online gamen e.d.
Daar heb je toch ook Gold voor nodig?

[ Voor 12% gewijzigd door PdeBie op 02-08-2015 21:20 ]

PdeBie schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 21:15:
[...]

Ja heb gold. Althans. Er wordt elke maand een bedrag van mijn rekening afgeschreven haha.

Maar ik zie €19,99 staan. Als ik die aanklik moet ik mijn ww invoeren. Koopt hij de game dan niet gelijk? nee, dus....

Je moet wel ingelogd zijn bij de store (ik gok dat je op de site kijkt?) anders is niet je Gold-status bekend. Want zonder Gold is ie namelijk 19,99

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-12 13:40

Famous

R 400+

PdeBie schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 21:15:
[...]

Naast dat je ingelogd moet zijn om de aanbieding te bekijken zet het automatisch afschrijven van Gold ook stop.. Je koopt voor 30 euro een jaar Gold i.p.v. 9,99(?) per maand.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Heb me vlak na de (Duitse) Xbox One console release ingeschreven voor de beta van The Hunt.
Nooit meer iets van vernomen, zou deze game soms stilletjes gecancelled zijn ?
[YouTube: http://youtu.be/8_DyMIPBU_c]

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 02-08-2015 23:21 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Op de website kun je nog steeds inschrijven voor de beta. Maar door al het gedonder bij Crytek met de betalingen en samenvoegingen van studio's is de beta naar een onbekend tijdstip verschoven wat ik tijd terug gehoord heb.
Ik sta er niet van te kijken als we er helemaal niets meer van horen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12 16:47
Vanmiddag mijn PS4 verkocht, en de XB1 van maat van me overgekocht. Ik moet zeggen dat ik de interface van XB1 een stuk fijner vind. Toch heb ik een paar vragen:

1. Ik heb mijn Outlook account ingegeven, daar heeft MS zelf een nickname aan gekoppeld om 1 of andere reden. Geprobeerd aan te passen, en elke keer dat ik een naam ingeef komt vervolgens dat de betreffende naam "is now reserved". Is dat omdat iemand anders de nick al in gebruik heeft, of omdat ik iets verkeerd doe? De melding an sich is nogal verwarrend omdat er staat "now".

2. Deze XB1 was/is een Fifa 15 bundel. Mijn maat was zo slim om hem te resetten voordat hij naar mij kwam. En dus is Fifa eraf. Is het mogelijk deze te herinstalleren :?

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-12 14:27
Kaap schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 00:28:
Vanmiddag mijn PS4 verkocht, en de XB1 van maat van me overgekocht. Ik moet zeggen dat ik de interface van XB1 een stuk fijner vind. Toch heb ik een paar vragen:

2. Deze XB1 was/is een Fifa 15 bundel. Mijn maat was zo slim om hem te resetten voordat hij naar mij kwam. En dus is Fifa eraf. Is het mogelijk deze te herinstalleren :?
Moet je vriend weer op jou xbox inloggen, het spel downloaden en de xbox instellen als home xbox. Dan kan iedereen op die xbox het spel spelen.

Als hij dat niet wilt doen zou ik EA Access aanshaffen. Dan heb je voor 25 euro een heel jaar FIFA 15, BF4, Titanfall en nog een paar games.

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:30
Beltoni schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 02:07:
[...]

Moet je vriend weer op jou xbox inloggen, het spel downloaden en de xbox instellen als home xbox. Dan kan iedereen op die xbox het spel spelen.

Als hij dat niet wilt doen zou ik EA Access aanshaffen. Dan heb je voor 25 euro een heel jaar FIFA 15, BF4, Titanfall en nog een paar games.
He, das toevallig. Dat wou ik dus net posten. Ik was op zoek naar Titanfall online en zag dat hij in de store was voor 30 euro. Ik heb al mijn games digitaal en dat wou ik nu dus ook. Toen kwam ik EA access tegen. Gelijk voor een jaar afgesloten want ik vind sowieso alle sportgames wel cool en titanfall is best wel awesome.
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 20:25:
[...]

En net zo succesvol als zaterdag? :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• PdeBie
Martinspire schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 22:40:
[...]
Je moet wel ingelogd zijn bij de store (ik gok dat je op de site kijkt?) anders is niet je Gold-status bekend. Want zonder Gold is ie namelijk 19,99
Nee, ik kijk via de Xbox. Dat is juist het stomme :P

Maar ik heb gisteravond laat nog even contact op genomen met de support desk van Microsoft. Ben uitstekend geholpen.
Wat bleek:
Er zat een fout in mijn account.

Mijn account stond in hun gegevens nog op de eerste gratis maand Live. Die was natuurlijk al lang verlopen. Maar het stomme was, ik kon wel Online gamen.

De beste persoon van MS heeft mijn account gereset (met behoudt van mijn aankopen etc.) en ik moest mijn Xbox even opnieuw configureren (instellingen > gebruiker vergeten, cache wissen door stroom er even af te halen etc.). Hierna opnieuw ingelogd en voilà! Alles werkt weer naar behoren. _/-\o_
Famous schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 22:52:
[...]
Naast dat je ingelogd moet zijn om de aanbieding te bekijken zet het automatisch afschrijven van Gold ook stop.. Je koopt voor 30 euro een jaar Gold i.p.v. 9,99(?) per maand.
6,99 per maand, maar vertel..... ik heb altijd oor naar goedkopere opties 8)
Grrr, dit weekend er niet aan toegekomen om Life is Strange te spelen. Andere mensen al wel gespeeld? Zo ja, hoe was die in vergelijking met de overige episodes (zonder spoilers graag!).

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

PdeBie schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 07:42:
[...]

Nee, ik kijk via de Xbox. Dat is juist het stomme :P

Maar ik heb gisteravond laat nog even contact op genomen met de support desk van Microsoft. Ben uitstekend geholpen.
Wat bleek:
Er zat een fout in mijn account.

Mijn account stond in hun gegevens nog op de eerste gratis maand Live. Die was natuurlijk al lang verlopen. Maar het stomme was, ik kon wel Online gamen.

De beste persoon van MS heeft mijn account gereset (met behoudt van mijn aankopen etc.) en ik moest mijn Xbox even opnieuw configureren (instellingen > gebruiker vergeten, cache wissen door stroom er even af te halen etc.). Hierna opnieuw ingelogd en voilà! Alles werkt weer naar behoren. _/-\o_

[...]

6,99 per maand, maar vertel..... ik heb altijd oor naar goedkopere opties 8))
Koop een jaar hier voor net geen 30 euro. Echt, 7 euro per maand is een dief zijn van je eigen portemonnee :Y

http://www.allkeyshop.com...ox-live-12-months-europe/

Ik heb het zelf bij GameHolds vandaan voor net geen 30 euro voor een jaar :) (NOTE: gebruik deze discount coupon: ghoctdiscount%)

De goedkoopste is G2A met 26 euro, maar ik krijg daar steeds payment failed als ik er iets wil kopen. Geen idee waarom, maar ik ga voor die 1.50 euro extra bij GameHolds niet moeilijk doen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 03-08-2015 07:51 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• PdeBie
ok, ga ik zeker eens naar kijken.
Opzeggen is zo gedaan natuurlijk.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:29

Smoonshine

Feyenoord!!

uchiha tijntje schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 07:46:
Grrr, dit weekend er niet aan toegekomen om Life is Strange te spelen. Andere mensen al wel gespeeld? Zo ja, hoe was die in vergelijking met de overige episodes (zonder spoilers graag!).
Je merkt dat de serie echt richting het kookpunt gaat en het begint duidelijk te worden waar het plot naartoe gaat. Er zitten een paar flinke verrassingen tussen. Dit is alles dat ik je kan vertellen zonder spoilers weg te geven. Episode 4 is de beste tot nu toe iig.

Ik vind het trouwens sowieso een erg tof spel, ondanks dat de setting niet echt mijn ding is en het spel technisch ook wel wat te wensen over laat. Het verhaal is gewoon erg tof en ook de personages, ondanks hun hippe taaltje, zijn erg leuk uitgewerkt. Voor die 20 euro die een season pass kost vind ik het echt een dikke aanrader. Vooral, omdat je keuzes ook echt verschil maken gedurende het verhaal.

uhm...

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-12 13:33
Van het weekend ook veel potjes Titanfall gespeeld. Begint me telkens beter te bevallen.
Zou de volgende keer best aan willen sluiten als er weer gespeeld wordt :)

• Notna

Notna

Where are you?®

Net maar eens dat streamen geprobeerd met een W10 Laptop (Dell Latitude E6420 op een N netwerk, XBOX gigabit aangesloten bedraad) en dat werkt toch wel erg goed moet ik zeggen. Ik heb even AC:BF getest (daarbij is responsetijd niet al te belangrijk zeg maar :+ ) maar ik moet zeggen dat het erg vloeiend is.

Beeldkwaliteit valt tegen, maar dat ligt eerder aan de laptop (panel) dan iets anders :+ :P

Heb je streaming quality wel op High gezet?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Notna

Notna

Where are you?®

SinergyX schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:17:
Heb je streaming quality wel op High gezet?
Yup, daar staat hij op. Wat ik zeg: het paneel van die Dell is om te huilen zo slecht kwa kwaliteit. Ik denk dat ik met mijn E7440 beter uit de voeten kom. Maar ik heb nu ook mijn desktop PC overgezet naar W10, dus daar zal ik binnenkort ook even op testen :). Die heeft tenminste ook een fatsoenlijk scherm :)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-12 13:40

Famous

R 400+

PdeBie schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 07:42:
[...]

[...]

6,99 per maand, maar vertel..... ik heb altijd oor naar goedkopere opties 8)
Je kan hier eens kijken (of het nog geldig is)
Famous schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:07:
Hier kan je momenteel een jaar xbox live halen voor €29,99.
En wanneer je hier je e-mailadres invult krijg je 5% korting, 28,49 voor een jaar xbox live :)

Edit: Nu weet ik waarom xbox.com het laatst niet deed, site is flink aangepast :+
Of je kan hier even kijken: https://www.g2a.com/xbox-...-us.html#mlm-profit-value (en dan via de marketplace). Als je dit vertrouwt heb je ze voor 25 euro ongeveer :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

Bij mij werkt dat streamen vlekkeloos. Ook met Titanfall. Ik was gisterenavond op de pc aan het spelen en was even slecht als normaal. Het helpt dat er een goede switch op mijn gameroom staat. Zowel de Xbox als PC staan op de gameroom. Dus dat streamen is volledig zinloos voor mij. Of ik moet plotseling op een monitor ipv een grote tv willen spelen. ;)

Oh wacht ik kan nu een app op mijn pc openen om de xbox op te starten ipv Xbox on te zeggen. Wellicht handig als ik mijn stem kwijt ben en de kracht niet heb om op de guide knop te drukken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2015 11:09 ]

• PdeBie
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:08:
Oh wacht ik kan nu een app op mijn pc openen om de xbox op te starten ipv Xbox on te zeggen. Wellicht handig als ik mijn stem kwijt ben en de kracht niet heb om op de guide knop te drukken.
Misschien dat je dan beter in bed kan blijven liggen en uitzieken? :+

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Bij mij werkt dat streamen vlekkeloos. Ook met Titanfall. Ik was gisterenavond op de pc aan het spelen en was even slecht als normaal. Het helpt dat er een goede switch op mijn gameroom staat. Zowel de Xbox als PC staan op de gameroom. Dus dat streamen is volledig zinloos voor mij. Of ik moet plotseling op een monitor ipv een grote tv willen spelen. ;)

Hmm vreemd, ik vond het juist extreem tegenvallen. PC is een Core i3-2120 met 4GB geheugen en een fullHD scherm. Ik heb het getest met PES 2015 en ik vond dat er een behoorlijke vertraging op de lijn zat en bij veranderen van scherm (dus bv het station overview voor een match die omspringt naar een match) allemaal artifiacts. Zowel PC als Xbone via Gbit verbonden op het netwerk.
Mijn gedachte was dus dat het niet geschikt was voor spellen die snelle reacties vereisen maar als jij het met Titanfall al kan spelen vrees ik dat ik iets verkeerd doe?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Nee dat is handig voor als je thuis komt en eerst op de wc gaat zitten, dat je daar vanaf je mobiel al je console kunt aanzetten ;)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dat kon je ook al met Smartglass :).

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:54:
[...]

Nee dat is handig voor als je thuis komt en eerst op de wc gaat zitten, dat je daar vanaf je mobiel al je console kunt aanzetten ;)
Haha. Dat is ook een goede. Had al een PC wake-up app daarvoor geinstalleerd. Kan ook weer weg. :)

@Tomba Mijn pc is iets zwaarder dan dat. Al geloof ik niet dat het echt gpu of cpu intensief is toch? Lijkt me dat als je verbinding gbit is het goed moet gaan. Al heb ik er nul verstand van verder.

Ik had geen artifacts of framedrops verder. Toch wel een uur of twee gespeeld. Ook in een party met twee anderen die mij, buiten mijn normale gedrag om, niet raar vonden spelen verder. Was wel dat Frontier defence. Nog niet de echte mp getest. Al zag ik de mensen in het potje niet raar laggen verder.

Voor zo ver relevant i5 4690k, gtx760 en 8gb RAM. Gbit switch dat via powerline op de modem zit (haalt maar 20mb/s down en 10 up). (Of dat bits of bytes zijn weet ik niet. Dat is wat speedtest zegt.)

@pdebie Uitzieken? Ik ben eens per vijf jaar ziek dan ga ik die tijd wel gamend doorbrengen hoor. :)

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:23:
[...]

@Tomba Mijn pc is iets zwaarder dan dat. Al geloof ik niet dat het echt gpu of cpu intensief is toch? Lijkt me dat als je verbinding gbit is het goed moet gaan. Al heb ik er nul verstand van verder.

Ik had geen artifacts of framedrops verder. Toch wel een uur of twee gespeeld. Ook in een party met twee anderen die mij, buiten mijn normale gedrag om, niet raar vonden spelen verder. Was wel dat Frontier defence. Nog niet de echte mp getest. Al zag ik de mensen in het potje niet raar laggen verder.

Voor zo ver relevant i5 4690k, gtx760 en 8gb RAM. Gbit switch dat via powerline op de modem zit (haalt maar 20mb/s down en 10 up). (Of dat bits of bytes zijn weet ik niet. Dat is wat speedtest zegt.)

[...]
CPU gebruik was gewoon laag, ping naar mijn Xbone is 1ms strak... Stream Check geeft ook geschikt voor high streaming maar heb geen optie kunnen ontdekken dat ie ook daadwerkelijk high neemt voor streaming.. Ik hou het op kinderziektes ;)

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-12 12:22
Mijn One staat sinds een paar weken in een nieuw tv meubel, merk echter dat ie z'n warmte niet zo goed kwijt kan (staat nu een grote ventilator op). Iemand een suggestie waar ik kleine fans kan kopen om achter de One te zetten zodat de warme lucht eruit wordt geblazen (dus niet zo'n strook voor aan de zijkant)? Mag usb of een normale stekker zijn :-)

Xbox Live: MarkH

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Tomba schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:06:
[...]

CPU gebruik was gewoon laag, ping naar mijn Xbone is 1ms strak... Stream Check geeft ook geschikt voor high streaming maar heb geen optie kunnen ontdekken dat ie ook daadwerkelijk high neemt voor streaming.. Ik hou het op kinderziektes ;)
Ik geloof dat je dat rechtsboven kan selecteren in het scherm terwijl je aan het streamen bent (naast de opties knop). Dacht dat hij default op medium stond. Hier gaat streamen meestal ook wel goed op high (draadloos), al merk ik wel wat lag.
MarkH NL schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:47:
Mijn One staat sinds een paar weken in een nieuw tv meubel, merk echter dat ie z'n warmte niet zo goed kwijt kan (staat nu een grote ventilator op). Iemand een suggestie waar ik kleine fans kan kopen om achter de One te zetten zodat de warme lucht eruit wordt geblazen (dus niet zo'n strook voor aan de zijkant)? Mag usb of een normale stekker zijn :-)
Misschien een notebook koeler?

[ Voor 29% gewijzigd door Thomas op 03-08-2015 13:49 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

MarkH NL schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:47:
Is de achterkant open of gesloten? Als het open is zou ik gewoon kijken naar van die kleine USB powered fans. Als het gesloten is: Ik heb zelf 2 120 MM Noctua fans aangesloten op een temp. controller die automagisch aan en uit gaat bij X temperatuur. Dat alles op een universele 12 V voeding. Voor de goede orde:

2 x pricewatch: Noctua NF-S12B ULN, 120mm
1 x http://www.autospeed.com/...ller-and-Display&A=112617
1 x Universele 12 V voeding (of gewoon een oude router voeding oid, zolang het maar genoeg Amp kan leveren)

Houd het zelfs op hele warme dagen prima op temperatuur :) Wellicht een iets te grote investering, maar aangezien ik er ook nog een :

Z5400
WD TV Live
Horizonbox
Xbox 360
XBO

In heb staan, wordt het vaak erg warm in dat meubel, ondanks dat de voorkant geheel open is. Sinds ik dit er in heb zitten; nooit last van. Was zelfs zo dat de eerste generatie X360 die ik had zijn fan speed niet hoefde aan te passen en dus niet half opsteeg :+

[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 03-08-2015 13:57 ]

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-12 12:22
Notna schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:51:
[...]

Is de achterkant open of gesloten? Als het open is zou ik gewoon kijken naar van die kleine USB powered fans. Als het gesloten is: Ik heb zelf 2 120 MM Noctua fans aangesloten op een temp. controller die automagisch aan en uit gaat bij X temperatuur. Dat alles op een universele 12 V voeding. Voor de goede orde:

2 x pricewatch: Noctua NF-S12B ULN, 120mm
1 x http://www.autospeed.com/...ller-and-Display&A=112617
1 x Universele 12 V voeding (of gewoon een oude router voeding oid, zolang het maar genoeg Amp kan leveren)

Houd het zelfs op hele warme dagen prima op temperatuur :)
Gesloten achterkant, zal vanavond de boel eens opmeten en kijken of die 12cm fans passen. Lijkt me dat kleinere ook gewoon kunnen?

Xbox Live: MarkH

• Notna

Notna

Where are you?®

MarkH NL schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:59:
[...]

Gesloten achterkant, zal vanavond de boel eens opmeten en kijken of die 12cm fans passen. Lijkt me dat kleinere ook gewoon kunnen?
Dat kan, maar groter = meer lucht verplaatsing bij een lagere rotatie snelheid = minder lawaai

Vandaar dat ik van die 120mm fans gekozen heb. Je moet goed opletten dat het geluidsniveau laag is, anders ga je daar alleen maar aan irriteren ;) (zeker aangezien de XBO fluisterstil is

Deze 80 MM fans zouden ook prima volstaan (en zijn een stuk goedkoper)

pricewatch: be quiet! Pure Wings 2, 80mm

Overigens heb ik beide ingezet dat ze lucht naar de achterkant naar buiten blazen. Ze trekken frisse, koudere lucht mee van de voorkant

[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 03-08-2015 14:03 ]

• Tomba

Tomba

ThomasXIV schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:49:
[...]

Ik geloof dat je dat rechtsboven kan selecteren in het scherm terwijl je aan het streamen bent (naast de opties knop). Dacht dat hij default op medium stond. Hier gaat streamen meestal ook wel goed op high (draadloos), al merk ik wel wat lag.

[...]
Ga ik vanavond eens even testen dan!

Ik heb ooit eens twee 240 mm fans gekocht, echt ideaal in parallel opstelling in een gesloten kast.
Eén voert de koele lucht aan, de andere voert de warme lucht af.
Koel en fluisterstil 8)

En hoe cool is dit, als je Gears of War : Ultimate speelt tussen 25 en 31 Augustus.
Afbeeldingslocatie: http://images.eurogamer.net/2013/articles/1/7/7/1/9/9/1/14386144578.jpg/EG11/resize/600x-1/quality/80/format/jpg
Backward Compatibility is dus niet meer zo heel ver weg :)

[ Voor 49% gewijzigd door justifire op 03-08-2015 17:39 ]

Verwijderd

justifire schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:34:
Ik heb ooit eens twee 240 mm fans gekocht, echt ideaal in parallel opstelling in een gesloten kast.
Koel en fluisterstil 8)

En hoe cool is dit, als je Gears of War : Ultimate speelt tussen 25 en 31 Augustus.
[afbeelding]
Seriously? Tsja. Dan moet ik hem wel kopen. Klote MS en hun steeds beter worden console+aanbiedingen.

Wel een groot verschil tov vorig september toen ik de One kocht zeg. Toen kon ik prima zonder een geupgrade 360. Die tijden zijn wat mij betreft featurewise voorbij.

Was niet eens sarcastisch terwijl het om het kopen van een remaster met een boel ouwe meuk erbij. ;)

Edit: gears 1 en shadow complex zijn later vandaag beschikbaar via backwards compatibility. Hoeft niemand meer die remaster meer te kopen. Rare zet. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2015 18:41 ]

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 18:36:
[...]

Seriously? Tsja. Dan moet ik hem wel kopen. Klote MS en hun steeds beter worden console+aanbiedingen.

Wel een groot verschil tov vorig september toen ik de One kocht zeg. Toen kon ik prima zonder een geupgrade 360. Die tijden zijn wat mij betreft featurewise voorbij.

Was niet eens sarcastisch terwijl het om het kopen van een remaster met een boel ouwe meuk erbij. ;)

Edit: gears 1 en shadow complex zijn later vandaag beschikbaar via backwards compatibility. Hoeft niemand meer die remaster meer te kopen. Rare zet. :)
Nee hoor, want om de backwards compatibility te kunnen gebruiken moet je wel eerst eigenaar zijn van het betreffende spel. Dus je zal toch echt de eerdere Gears games moeten kopen, of dus via deze bundel, om ze te kunnen spelen op je Xbox One.

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-12 15:32
Koel en fluisterstil 8)

[afbeelding]
31 december, niet 31 augustus :P

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• Lekker Ventje
Daarstraks de streamingfunctie gebruikt maar het was geen geweldige ervaring. Vorige week werkte het prima maar nu verloor de laptop telkens contact met de XBO terwijl er alleen een open ruimte van 5 meter tussen zit.

Ben benieuwd naar morgen, vooral of er nog een verrassing tevoorschijn komt.

Goed nieuws lijkt me:

http://www.xgn.nl/nieuws/...ves-in-de-nabije-toekomst

[ Voor 16% gewijzigd door Lekker Ventje op 03-08-2015 19:38 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:19

nexhil

BAM!

Lekker Ventje schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 19:29:
Daarstraks de streamingfunctie gebruikt maar het was geen geweldige ervaring. Vorige week werkte het prima maar nu verloor de laptop telkens contact met de XBO terwijl er alleen een open ruimte van 5 meter tussen zit.

Ben benieuwd naar morgen, vooral of er nog een verrassing tevoorschijn komt.

Goed nieuws lijkt me:

http://www.xgn.nl/nieuws/...ves-in-de-nabije-toekomst
Je moet de kabel er wel insteken :D
donald_dick schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 19:18:
[...]

31 december, niet 31 augustus :P
Nog beter !
Maar eerlijk is eerlijk, zal misschien nog een keertje GoW3 opstarten voor de gein maar zal voornamelijk toch GoW Ultimate zijn wat hier de klok slaat, op naar Gears of War 4 :9

• Lekker Ventje
nexhil schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 19:45:
[...]

Je moet de kabel er wel insteken :D
Kabel zat er in maar telkens ging het na een paar minuten fout en werd de verbinding verbroken.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:19

nexhil

BAM!

Lekker Ventje schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 19:55:
[...]

Kabel zat er in maar telkens ging het na een paar minuten fout en werd de verbinding verbroken.
Ik heb ook een mindere ervaring gehad, na het opnieuw opstarten van zowel de XBO als de MacBook was het weer prima. Beide staan eigenlijk altijd op stand-by, dus geen idee elke van de twee de boosdoener was.

• harrytasker
  • Niet online
Nou ik heb het hier met een HP stream7 tabletje Ori gespeeld en dat gaat eigenlijk nog best goed, als je de specs van het ding bekijkt!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

justifire schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 19:50:
[...]

Nog beter !
Maar eerlijk is eerlijk, zal misschien nog een keertje GoW3 opstarten voor de gein maar zal voornamelijk toch GoW Ultimate zijn wat hier de klok slaat, op naar Gears of War 4 :9
Ultimate heeft geen horde :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Dennahz
  • Laatst online: 29-12 20:53

Dennahz

Life feels like hell should.

Donstil schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 21:25:
[...]

Geniet ervan want het duurt ongeveer 20 minuten 8)7
Haha, dat zal wel wat meevallen :p

Twitter

Verwijderd

halofreak1990 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 19:15:
[...]

Nee hoor, want om de backwards compatibility te kunnen gebruiken moet je wel eerst eigenaar zijn van het betreffende spel. Dus je zal toch echt de eerdere Gears games moeten kopen, of dus via deze bundel, om ze te kunnen spelen op je Xbox One.
Gears 1 en 3 en judgement zijn allemaal al een keer gwg geweest. Mist alleen 2.
<====

En GoW 2 MP zuigt! Dat was toch een teleurstelling na deeltje 1. De coop SP was echt tof, maar de MP was echt slecht. Dat hebben ze met deel 3 wel goed weten te herstellen trouwens.

[ Voor 84% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-08-2015 21:42 ]

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:41:
<====

En GoW 2 MP zuigt! Dat was toch een teleurstelling na deeltje 1. De coop SP was echt tof, maar de MP was echt slecht. Dat hebben ze met deel 3 wel goed weten te herstellen trouwens.
Juist omdat de co-op zo goed was, heb ik de beste herinneringen aan 2. GoW3 was te makkelijk met 4 man. GoW2 was precies moeilijk genoeg.

_____

Titanfall is echt een briljant spel. Ik gok dat ik het tot de volgende grote release elke avond speel. :)
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:51:
[...]

Juist omdat de co-op zo goed was, heb ik de beste herinneringen aan 2. GoW3 was te makkelijk met 4 man. GoW2 was precies moeilijk genoeg.

_____

Titanfall is echt een briljant spel. Ik gok dat ik het tot de volgende grote release elke avond speel. :)
Beste MP game sinds CoD MW1. :) Alles klopt. Zo blij voor de PS4 mensen dat ze TF2 kunnen gaan meemaken!

Maar klopt wel wat je zegt over GoW2. Deel 2 was qua SP de beste van de 3. Moet zelf nog even kijken of ik GoW Ultimate ga halen Het is wel tof om weer eens de 3 games in coop te spelen denk ik :). Beter dan Sniper Elite 3!

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-08-2015 22:00 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

uchiha tijntje schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:41:
<====

GoW2 Horde is daarentegen juist weer briljant

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Koel en fluisterstil 8)

[afbeelding]
Ik wip zomaar even langs om te kijken of er al Gamescom nieuws is, maar zie je niet liever gewoon alle delen geremastered? Is dit niet redelijk lui en makkelijk cashen, of zie ik iets over het hoofd? Het is alleen deel 1 toch?

• Lekker Ventje
Het is voordeliger dan bv de PS4 versie van the Last of Us en je krijgt er nog 3 andere originele versies bij.
Dat zijn 4 games voor €36,50, lijkt me een prima deal.

• harrytasker
  • Niet online
En....
Remastered for Dolby 7.1 Surround
90 mins of new campaign content from the original PC game
New Xbox Live achievements (1,250 Gamerscore)
Concept art gallery and unlockable comics
Modernized Multiplayer featuring:
60 frames per second
Dedicated servers
Skill-based matchmaking
New game types - Team Deathmatch, King of the Hill (Gears of War 3 style), and new 2v2 Gnasher Execution
Total of 19 maps, including all DLC and PC-exclusive maps

17 unlockable Gears of War 3 characters for Multiplayer progression
More Match customization including Actives, Respawn Time, Self-revive and Weapon Respawn
Modernized gameplay with smoother movement and updated controls:
Alternate Controls and all new Tournament Controls
All controls tuned for Xbox One
Adding the Gears of War 3 features you love: Enemy Spotting, Multiplayer Tac-Com, Improved sensitivity customization
^ dit dus
En redelijk makkelijk cashen, is puur vraag en aanbod.
Als het een baggerspel zou zijn zou het ook niet zo goed verkopen.
We hoeven het niet te kopen he.
Ik was in ieder geval snel overtuigd na het spelen van de beta *O*

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-11 15:50
Ik denk dat ze Gears 2 en 3 niet remasteren omdat het verschil qua graphics niet zo groot is vergeleken met een remaster van Gears 1. Gears 1 Remaster lijkt al redelijk op Gears 3.

Daar in tegen heb ik enkel GoW1 gespeeld, baseer dit enkel op youtube filmpjes.

Kan niet wachten, heb GoW1 digitaal gekocht voor 5 euro om hem te kunnen spelen met bc. Kan hem nogsteeds niet downloaden helaas :(

• bram1984
Lekker Ventje schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 23:26:
Het is voordeliger dan bv de PS4 versie van the Last of Us en je krijgt er nog 3 andere originele versies bij.
Dat zijn 4 games voor €36,50, lijkt me een prima deal.
Ik noemde bewust geen andere voorbeelden om te voorkomen dat mensen dachten dat ik verkeerde intenties had, maar ik had meer Uncharted in gedachte als je dan toch een vergelijking zou moeten trekken. Die komen wel alle 3 geremastered uit straks, even los van de prijs. Het zou dus hetzelfde geweest zijn als ze het eerste deel wel zouden remasteren en 2 en 3 alsnog PS3 kwaliteit zijn.
aevitas1 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 01:58:
Ik denk dat ze Gears 2 en 3 niet remasteren omdat het verschil qua graphics niet zo groot is vergeleken met een remaster van Gears 1. Gears 1 Remaster lijkt al redelijk op Gears 3.

Daar in tegen heb ik enkel GoW1 gespeeld, baseer dit enkel op youtube filmpjes.

Kan niet wachten, heb GoW1 digitaal gekocht voor 5 euro om hem te kunnen spelen met bc. Kan hem nogsteeds niet downloaden helaas :(
Deel 2 en 3 zouden er natuurlijk remastered alsnog veel mooier uitzien op de One (1080p en 60fps alleen al).
bram1984 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 02:59:
[...]

Ik noemde bewust geen andere voorbeelden om te voorkomen dat mensen dachten dat ik verkeerde intenties had, maar ik had meer Uncharted in gedachte als je dan toch een vergelijking zou moeten trekken. Die komen wel alle 3 geremastered uit straks, even los van de prijs. Het zou dus hetzelfde geweest zijn als ze het eerste deel wel zouden remasteren en 2 en 3 alsnog PS3 kwaliteit zijn.

[...]

Deel 2 en 3 zouden er natuurlijk remastered alsnog veel mooier uitzien op de One (1080p en 60fps alleen al).
Ik denk dat er een hele simpele verklaring is, namelijk dat ze nog niet heel lang geleden de rechten hebben overgenomen van Epic en dat als ze alle drie de games gaan aanpakken ze pas zouden kunnen launchen ergens in 2016, terwijl GoW4 ook dat jaar uitkomt.

Daarnaast hadden ze al vast wel in gedachten dat je deel 2 en 3 via backwards compatibility kon spelen.

• bram1984
Klinkt logisch inderdaad.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik zie liever heel snel 4 (en 5 :P ) dan dat ik 2 en 3 remastered zie.

Als inderdaad GoW4 nog niet zo ver in ontwikkeling was dan zou het een ander verhaal zijn geweest.
Maar BC maakt voor mij een hoop goed, gewoon weer eens lekker Horde doen straks :9

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12 08:49
Koel en fluisterstil 8)

[afbeelding]
Gelijk maar een pre-order gedaan xD

• PdeBie
aevitas1 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 01:58:
Bij de Halo MCC hebben ze deel 1 en 2 ook alleen geremastered dacht ik. Was echt een tegenvaller toen ik Halo 3 voor het eerst (had deze nog nooit gespeeld) startte nadat ik de kwaliteit van de filmpjes van de geremasterde Halo 1 en 2 gezien had. :P

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12 15:39

Tiny

Wat eten we?

PdeBie schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 08:45:
[...]

Bij de Halo MCC hebben ze deel 1 en 2 ook alleen geremastered dacht ik. Was echt een tegenvaller toen ik Halo 3 voor het eerst (had deze nog nooit gespeeld) startte nadat ik de kwaliteit van de filmpjes van de geremasterde Halo 1 en 2 gezien had. :P
Ja dat had ik nou ook....

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-12 16:03
Ik snap eigenlijk niet dat er zo vaak updates uitkomen voor de XBOX One.
Bijna elke keer als ik dat ding aanslinger is het weer "tijd voor updates"...

En ik zie daarna geen verschil...

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
jpg97 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:02:

Zit je in preview program? Dan is het namelijk niet zo raar dat er constant updates voorbij komen (kleine aanpassingen/verbeteringen/fixes die geen grote impact hebben op belevenis van de gebruiker)

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• PdeBie
jpg97 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:02:

Bij mij gebeurt dat automatisch. Merk er helemaal niks van.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:36

TheVMaster

Moderator WOS
PdeBie schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:18:
[...]

Bij mij gebeurt dat automatisch. Merk er helemaal niks van.
Hier netzo......werkt wel zo makkelijk :+ Moet er niet aan denken dat ik eerst een batterij updates moet uitvoeren als ik m'n xbox aan zet. Hij moet het gewoon gelijk doen....
Mja hier ook automatisch. Al zou ik het niet erg vinden als er dan een melding klaarstaat met dat er een nieuwe update is verwerkt en welke versie het is met wat voor changelog oid. Maar goed, gaat hier zonder problemen.

Vandaag dus om 16.00 de Gamescom presentatie van Microsoft. Ook te bespreken in het Gamescom topic trouwens: Gamescom 2015 - 5 tm 9 augustus

Ik merk wel dat deze presentatie waarschijnlijk het grootst en interessantst zal zijn. Blijft jammer dat Sony er niet is en ook Ubi of anderen geen presentatie doen. Wel EA (maar dat wordt toch 50% Fifa) en Blizzard (wordt toch WoW expansion), dus daar verwacht ik weinig van.
In ieder geval ben ik blij dat MS groot uitpakt (en ik snap het ook wel omdat Sony er niet is). Nu hopen dat ze doorpakken en de support in Europa wat gaan verbeteren.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Koel en fluisterstil 8)

[afbeelding]
Opzich niet zo'n bijzondere deal aangezien 1, 3 en Judgement al gratis zijn geweest bij Gold.

Wel pas geleden Gears of War 2 voor €5 digitaal gekocht, omdat ik altijd de disc van een vriend leende maar jammer dan :P

Edit: Vraag me trouwens af hoe ze dat met de DLC doen...

[ Voor 3% gewijzigd door Ereaser op 04-08-2015 09:38 ]

• PdeBie
TheVMaster schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:19:
[...]

Hier netzo......werkt wel zo makkelijk :+ Moet er niet aan denken dat ik eerst een batterij updates moet uitvoeren als ik m'n xbox aan zet. Hij moet het gewoon gelijk doen....
Nou inderdaad. Al helemaal om dat ik niet heel veel game (en vaak ook niet uren de tijd heb om te spelen).

De luxe die vrijgezellen en studenten toch hebben zeg met al die game tijd :+
(just kidding ;) )

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:24:
Mja hier ook automatisch. Al zou ik het niet erg vinden als er dan een melding klaarstaat met dat er een nieuwe update is verwerkt en welke versie het is met wat voor changelog oid. Maar goed, gaat hier zonder problemen.

Vandaag dus om 16.00 de Gamescom presentatie van Microsoft. Ook te bespreken in het Gamescom topic trouwens: Gamescom 2015 - 5 tm 9 augustus

Ik merk wel dat deze presentatie waarschijnlijk het grootst en interessantst zal zijn. Blijft jammer dat Sony er niet is en ook Ubi of anderen geen presentatie doen. Wel EA (maar dat wordt toch 50% Fifa) en Blizzard (wordt toch WoW expansion), dus daar verwacht ik weinig van.
In ieder geval ben ik blij dat MS groot uitpakt (en ik snap het ook wel omdat Sony er niet is). Nu hopen dat ze doorpakken en de support in Europa wat gaan verbeteren.
Eh...in de TS van dat topic staat dat de presentatie om 18u begint, dat moet 16u zijn natuurlijk ;)
TheVMaster schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:47:
[...]

Eh...in de TS van dat topic staat dat de presentatie om 18u begint, dat moet 16u zijn natuurlijk ;)
Geen idee waar jij het over hebt. Er staat gewoon 16.00 hoor? O-)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:48:
[...]

Geen idee waar jij het over hebt. Er staat gewoon 16.00 hoor? O-)
Ohw.....dan had ik het verkeerd gelezen 8)

Maar eh....verwachten we iets van Windows 10 for Xbox One ? :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ereaser schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:32:
[...]

Opzich niet zo'n bijzondere deal aangezien 1, 3 en Judgement al gratis zijn geweest bij Gold.

Wel pas geleden Gears of War 2 voor €5 digitaal gekocht, omdat ik altijd de disc van een vriend leende maar jammer dan :P

Edit: Vraag me trouwens af hoe ze dat met de DLC doen...
DLC was al digitaal dus als je die al had dan komt dat er gewoon bij, en anders krijg je ze zonder volgens mij.
Als ze die er wel bij zouden doen zou het erg leuk zijn voor de mensen die ze niet hebben natuurlijk

TheVMaster schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:49:
Maar eh....verwachten we iets van Windows 10 for Xbox One ? :)
Ze zullen wel zaken laten zien, maar denk dat het gros enkel 1 vraag wil hebben, wanneer komt de nieuwe UI? Huidige is op z'n tijd belachelijk traag.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12 14:57

Convoy

g44p

SinergyX schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:53:
[...]

Ze zullen wel zaken laten zien, maar denk dat het gros enkel 1 vraag wil hebben, wanneer komt de nieuwe UI? Huidige is op z'n tijd belachelijk traag.
Dan is "traag" nog een understatement :X

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:53:
[...]

Ik verwacht dat we hem in de Preview for September kunnen verwachten. Dan kan hij namelijk in Oktober live gaan...dat was ook de verwachting toch? :+
TheVMaster schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:09:

Ik verwacht dat we hem in de Preview for September kunnen verwachten. Dan kan hij namelijk in Oktober live gaan...dat was ook de verwachting toch? :+
Zou je de doorloop tijd van Win10 zien, zou ik zeggen doen. Zie je echter WP10.. neuh wacht maar even :P

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:25
Ik ben op zoek naar het ideale moment om een Xbox One aan te kopen..

Een jaar geleden een PS4 aangeschaft omdat die console me op dat moment de beste waar voor m'n geld kon bieden, ondanks dat ik al 2 generaties Xbox gamer ben.

Hoe dan ook de bedoeling was om op termijn een Xbox one te kopen, en het is al een half jaar aan het kriebelen. Met de aankomende release van Forza 6 en Halo 5 nog een pak meer.

Ik dacht aan de 500GB variant met MCC als zoethoudertje tot Forza 6 er is komende maand. De 1TB versie is ook interessant maar is duurder, zonder game en ik heb meer zin om ee op termijn een snelle SSD aan te hangen.

Het enige dat me weerhoudt is het gedacht dat er dit najaar misschien een Xbox One Elite of Slim aangekondigd kan worden, die ik dan net zou missen. Maar zover mijn research strekt is daar nog geen sprake van, en ja je kan blijven wachten natuurlijk..

Jullie advies mbt welke bundel, en of dit het goede moment is voor de aankoop? Alvast bedankt!

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12 13:53
Persoonlijk zou ik gewoon lekker de huidige versie nemen en de beste deal pakken met MCC erbij. De console is stil, wordt niet heet, en doet het prima. Je kunt inderdaad altijd wel wachten op nieuw spul, maar dat gaat zeker nog een half jaar duren zo niet veel langer. Je leeft maar 1 keer ;).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Darks schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:44:
Jullie advies mbt welke bundel, en of dit het goede moment is voor de aankoop? Alvast bedankt!
Forza 6 bundel natuurlijk, wit en zwart is zoo 2014, 2015 is blauw :P

Goed moment heb je nooit, je zal altijd kort erna weer nieuwe actie zien, zeker nu met de opkomende games kunnen er nog best wat bundels komen. Fifa16 bundel, Forza, misschien nog een Fables of Tomb raider versie, juiste moment is er niet.

Enige wat je kan hopen is de oude 'serie' (dus 500GB met oude controller) goedkoper wordt en die nemen.

• PdeBie
Royeboi schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:47:
Je kunt inderdaad altijd wel wachten op nieuw spul, maar dat gaat zeker nog een half jaar duren zo niet veel langer.
Dit ^

En als dat nieuwe spul er is, komt er vast nog wel meer nieuw spul..... dus mja, ga je ook daar op wachten?

Ik zou ook nu voor de voordeligste bundel gaan met game die je nu het meeste aanspreekt. Halo Master Chief Collection is gelijk 4 games in 1, dus dan redt je het wel tot Forza 6 :)

Misschien wel handig om even te wachten met een tweede controller aan te schaffen. De Elite controller komt er ook aan en die kan wel eens het wachten waard zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door PdeBie op 04-08-2015 12:02 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:10:
[...]

Zou je de doorloop tijd van Win10 zien, zou ik zeggen doen. Zie je echter WP10.. neuh wacht maar even :P
:p gelukkig is Windows 10 for Xbox een heel ander OS dan die voor de phones... ;) dussuh laat maar komen...

• Lekker Ventje
Wie weet wat er vanmiddag allemaal aangekondigd wordt wat bundels en/of Slimversie betreft. Mr. Spencer heeft er flink de sokken in gezet, het gaat best snel nu met ontwikkelingen. Jammer dat ie niet van begin af aan baas is geweest toen ze de XBO gingen ontwikkelen.

Ik wacht nog even met een controller. Ik wil graag de Forza 6 controller hebben maar wil eerst de echte prijs van de Elite afwachten. Ik ben benieuwd of dat die controller echt op €149 blijft hangen of dat ie al meteen flink voordeliger aangeboden wordt.

• Tomba

Tomba

Lekker Ventje schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:10:
Wie weet wat er vanmiddag allemaal aangekondigd wordt wat bundels en/of Slimversie betreft. Mr. Spencer heeft er flink de sokken in gezet, het gaat best snel nu met ontwikkelingen. Jammer dat ie niet van begin af aan baas is geweest toen ze de XBO gingen ontwikkelen.

Ik wacht nog even met een controller. Ik wil graag de Forza 6 controller hebben maar wil eerst de echte prijs van de Elite afwachten. Ik ben benieuwd of dat die controller echt op €149 blijft hangen of dat ie al meteen flink voordeliger aangeboden wordt.
De Elite controller is tijdelijk 75 pond bij Amazon.co.uk: http://www.amazon.co.uk/X...ag=androcentr-21&m1k=d_wp

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:10
Sorry, we can't deliver this item to the Netherlands

:(

• Lekker Ventje
Ook niet meer leverbaar.

Maar het kan dus wel een heel stuk voordeliger. Voor rond €100 ga ik voor de Elite.

[ Voor 64% gewijzigd door Lekker Ventje op 04-08-2015 12:16 ]

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Darks schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:44:
Ik ben op zoek naar het ideale moment om een Xbox One aan te kopen
Ik wacht toch wel ff de ontwikkelingen van het najaar af, cq wat er gebeurt a.g.v. de gamescon. Ik zou wel de 1TB willen vanwege de verbeterde controller en de matte bovenkant :). Volgens mij zijn er wel betere bundels geweest dan die er nu zijn, die vind ik ook maar karig.

• Willybubba
  • Laatst online: 23:58

Willybubba

Nut up or shut up.

TheVMaster schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:09:
[...]

"The new UI, available TODAY for preview members!" tijdens Gamescom :)

Zou me niet eens heel erg verbazen...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:10
Willybubba schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:56:
[...]

Dat zou wel heel vet zijn! :9~

//edit: de MS presco is om 17:00 NL tijd toch?

[ Voor 8% gewijzigd door McPoowl op 04-08-2015 13:58 ]

• harrytasker
  • Niet online
McPoowl schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:58:
[...]

Dat zou wel heel vet zijn! :9~

//edit: de MS presco is om 17:00 NL tijd toch?
16.00 uur!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Willybubba schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:56:
[...]

Daar zou ik heel blij mee zijn :)
Pagina: 1 ... 32 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace