Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-08 16:45
Earzz schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:43:
[...]

Bij digitale games update hij ook pas zodra je de game opstart.
Ah ok dacht dat het aan mij lag maar er komen dus alleen maar de OS updates op gepushed ok

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:07
Heeft er iemand ervaring met aankopen van games bij gk4.me..

Je krijgt dan geen serial, maar het spel moet dan worden overdragen met een extra account..

Ik snap dat ik een account moet maken, maar mij is niet duidelijk welke gegevens ik ervoor moet gebruiken.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin4 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 21:03:

Je krijgt dan geen serial, maar het spel moet dan worden overdragen met een extra account..

Ik snap dat ik een account moet maken, maar mij is niet duidelijk welke gegevens ik ervoor moet gebruiken.
Heb je de helpteksten gelezen onderaan die schimmige site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Ik ben momenteel hier: http://gk4.me/en/content/20-console-accounts-activation

Maar krijg geen idee wat ik als user moet gebruiken en wat als password..
Snap totaal niet hoe dit systeem werkt, aangezien dit pas me eerste keer is. En zo`n systeem als dit nooit gebruikt hebt.

Ik zie dit:

Rules:

No games will be refunded or changed if the buyer changes credentials (email or password) from accounts sent by GK4.

Nb: All our prepaid cards are almost always keys, console games are almost accounts.

Dus dat bekend geld pleite en niet kunnen spelen dus..

[ Voor 34% gewijzigd door Robin4 op 06-03-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-08 21:26

Famous

R 400+

Robin4 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 21:09:
Ik ben momenteel hier: http://gk4.me/en/content/20-console-accounts-activation

Maar krijg geen idee wat ik als user moet gebruiken en wat als password..
Snap totaal niet hoe dit systeem werkt, aangezien dit pas me eerste keer is. En zo`n systeem als dit nooit gebruikt hebt.
Zou het ook niet willen doen.
Volgens mij kan er aardig mee gekloot worden namelijk.

Daarnaast heb je dan ook een apart account nodig voor een spel.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Is het mogelijk een paypal claim te doen, of kan paypal hier ook niet meer bij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt een account van hun...

Eerst lezen dan kopen doe ik meestal normaal. :)

Houd er rekening mee dat die site het account altijd weer aan een ander kan doorverkopen. Ben jij het spel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Robin4 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 21:13:
Is het mogelijk een paypal claim te doen, of kan paypal hier ook niet meer bij helpen??
Denk dat Paypal er niet veel mee doet gezien er ook daadwerkelijk bij staat dat je een account koopt.
Kan je niet met hun even contact opnemen, gooi het op een domme consument :D Wellicht kunnen ze wat doen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Waar is het wel veilig om een goedkopere serial te scoren van pes 2016 voor de xbox one..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Robin4 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 21:19:
Waar is het wel veilig om een goedkopere serial te scoren van pes 2016 voor de xbox one..
Brazilië 48 euro.
Amazon ook redelijk goedkoop dacht ik, enkel wel op disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Voor 48 euro kan ik hem nog beter uit de ms xbox live store halen.. Dan maakt die 2 euro ook niks meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Robin4 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 21:24:
Voor 48 euro kan ik hem nog beter uit de ms xbox live store halen.. Dan maakt die 2 euro ook niks meer uit.
Al eens in de Pricewatch gekeken?
Zelf rond gezocht? Google is toch redelijk makkelijk dunkt me.

pricewatch: PES 2016, Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Ik haal hem denk ik wel uit de xbox live store voor de volle 60 euro..

Zou graag nog vandaag willen spelen. Schijnt dat ze daar alleen de day one versie hebben.. digitale download.
Heb niet zoveel zin te wachten op die game als ik nou niks kan doen.

Op ebay is hij wel goedkoper, maar dan betaal je alsnog verzendkosten en kom je nog even duur uit zo ongeveer.

[ Voor 57% gewijzigd door Robin4 op 06-03-2016 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-08 15:30
Earzz schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:43:
[...]

Bij digitale games update hij ook pas zodra je de game opstart.
Dat is niet waar. In stand-by update zowel OS als digitale games zolang je je externe hdd niet laat uitschakelen.
Bij spellen met disc komt het wel af en toe voor dat hij niet kan updaten omdat hij de disc ervoor nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Robin4 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 21:03:

Verkoop van accounts is illegaal volgens voorwaarden van Microsoft. Volgens diezelfde voorwaarden mag Microsoft die accounts zonder pardon afsluiten.
Daarnaast kunnen die verkopers het account terugnemen als je niet oppast. Mocht je per ongeluk kopen, dan direct paswoord, overige gegevens (naam, geboortedatum, telefoonnummers, paswoord kwijt vragen) en secundaire emailadressen wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-06 21:41
SunnieNL schreef op maandag 07 maart 2016 @ 06:37:
[...]

Dat is niet waar. In stand-by update zowel OS als digitale games zolang je je externe hdd niet laat uitschakelen.
Bij spellen met disc komt het wel af en toe voor dat hij niet kan updaten omdat hij de disc ervoor nodig heeft.
Oh dat is inderdaad waar met de Instant-On mode, scherp opgemerkt. Zelf heb ik mijn console op Energy Saving mode en ik ging uit van die modus, ik was de Instant-On optie helemaal vergeten.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
DETAILS

OS version released: th2_xb_rel_1603.160304-1900
Available: 6:00PM PST 3/6 (1:00AM GMT 3/8)

Fixes:
1.Green Screen issues when watching Video:1.Fixed an issue which green screens could appear in some video applications.

2.Intermittent flickering Black screens:1.Fixed an issue in which black screens would appear, in games, apps or when navigating the dashboard

New Features in this Build:
1.Purchase Xbox 360 Backward compatible games: Games today will be discover-able via Game hubs and Activity feed and over the next 24 hours the Store programming will be live for a full end to end purchasing experience.
2.The Achievements snap app is no longer in the build - please use the guide experience to view your achievement's progress

Zojuist de laatste release even bekeken maar kon dus geen 360 games vinden in de store. Via een omweg zoeken naar een game kom je er inderdaad uiteindelijk bij. Het is echter wel zo dat er blijkbaar alleen maar een soort van by-pass gemaakt is naar de standaard 360 store. Heb je dus geen geldige betaalmethode ingevoerd op je Nederlandse account kan je dus nog steeds geen "gratis" 360 games "kopen". Hopelijk wordt het systeem nog bijgewerkt want dit is maar ruk, kan ik nog steeds de 360 de deur niet uit doen....

https://onedrive.live.com...9s0Hw3A0&ithint=folder%2c

[ Voor 4% gewijzigd door Bunta op 07-03-2016 10:39 ]

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bunta schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:33:
Zojuist de laatste release even bekeken maar kon dus geen 360 games vinden in de store. Via een omweg zoeken naar een game kom je er inderdaad uiteindelijk bij. Het is echter wel zo dat er blijkbaar alleen maar een soort van by-pass gemaakt is naar de standaard 360 store. Heb je dus geen geldige betaalmethode ingevoerd op je Nederlandse account kan je dus nog steeds geen "gratis" 360 games "kopen". Hopelijk wordt het systeem nog bijgewerkt want dit is maar ruk, kan ik nog steeds de 360 de deur niet uit doen....
Dit probleem heb ik ook en ik kan geen Xbox 360 games aanschaffen, niet gratis en niet met account geld.

Ik hoopte dat ze het net zoals de X1 games maakte die je gewoon probleemloos aan kan schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp het probleem met backwards kopen niet?
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/e2HE44Zwx2EHYlLxdmfSbuGk/full.jpg
Gewoon gekocht en speelbaar. Ik weet alleen niet meer hoe ik het heb gedaan; zit met al mijn devices (PC, console en smartphone) in de preview-programma's.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:56:
Ik begrijp het probleem met backwards kopen niet?
[afbeelding]
Gewoon gekocht en speelbaar. Ik weet alleen niet meer hoe ik het heb gedaan; zit met al mijn devices (PC, console en smartphone) in de preview-programma's.
Jij hebt zeker een geldig betalingsmiddel gekoppeld zoals PayPal of creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:59:
[...]

Jij hebt zeker een geldig betalingsmiddel gekoppeld zoals PayPal of creditcard?
Dat lijkt mij wel want ik zit namelijk al heel lang tegen dit probleem aan te hikken, zo niet zou ik graag willen weten hoe het wel mogelijk is.

*Edit*
Betalings optie toegevoegd op mijn "360 account" en nu kan het wel. Toch jammer dat het zo moet, ik heb heel lang geen CC meer gehad en moest om een GwG game te halen inloggen op mijn 360 om zo de game te kunnen krijgen.

*Edit2*
Heb me gisteravond weer even ouderwets vermaakt met Killer Instinct zit dus ook stiekem te kijken om season 2 er bij te kopen maar ik twijfel een beetje. Toen KI uit kwam had ik de Ultra Edition gekocht en wat denk je, ja hoor op den duur was seizoen 1 gratis via GwG, nu heb ik het gevoel dat zeker met season 3 in aantocht dit geintje nog wel een keer kan gebeuren....... Twijfels twijfels |:(, daarentegen is S2 maar iets van 9 Euro in mijn thuisland Rusland O-)

[ Voor 54% gewijzigd door Bunta op 07-03-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-07 12:36
Fable Legends geannuleerd en Lionhead gesloten. Er is flink wat gaande bij Microsoft, ben benieuwd wat hun plannen zijn.

Daarnaast was ik zeer benieuwd naar de nieuwe IP van Lionhead. Blijkbaar had MS er niet zoveel vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:07:
[...]

Dat lijkt mij wel want ik zit namelijk al heel lang tegen dit probleem aan te hikken, zo niet zou ik graag willen weten hoe het wel mogelijk is.

*Edit*
Betalings optie toegevoegd op mijn "360 account" en nu kan het wel. Toch jammer dat het zo moet, ik heb heel lang geen CC meer gehad en moest om een GwG game te halen inloggen op mijn 360 om zo de game te kunnen krijgen.

*Edit2*
Heb me gisteravond weer even ouderwets vermaakt met Killer Instinct zit dus ook stiekem te kijken om season 2 er bij te kopen maar ik twijfel een beetje. Toen KI uit kwam had ik de Ultra Edition gekocht en wat denk je, ja hoor op den duur was seizoen 1 gratis via GwG, nu heb ik het gevoel dat zeker met season 3 in aantocht dit geintje nog wel een keer kan gebeuren....... Twijfels twijfels |:(, daarentegen is S2 maar iets van 9 Euro in mijn thuisland Rusland O-)
Had seizoen 2 ook voor 9 euro aangeschaft maar vind de characters eigenlijk helemaal niet fijn spelen, te veel bullshit eromheen naar mijn smaak.
Dus speel eigenlijk nog steeds enkel met season 1 characters.
Shadow Jago daarintegen is zeker wel een aanrader !

Gisteren dan toch eindelijk Dark Souls 2 weer opgepakt (en uitgespeeld), damn wat heb ik nu een zin in Dark Souls 3 :9~ _/-\o_
Dan kan The Division mij eigenlijk gestolen worden, al kijk ik daar ook al een geruime tijd naar uit....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
justifire schreef op maandag 07 maart 2016 @ 18:39:
[...]

Had seizoen 2 ook voor 9 euro aangeschaft maar vind de characters eigenlijk helemaal niet fijn spelen, te veel bullshit eromheen naar mijn smaak.
Dus speel eigenlijk nog steeds enkel met season 1 characters.
Shadow Jago daarintegen is zeker wel een aanrader !

Gisteren dan toch eindelijk Dark Souls 2 weer opgepakt (en uitgespeeld), damn wat heb ik nu een zin in Dark Souls 3 :9~ _/-\o_
Dan kan The Division mij eigenlijk gestolen worden, al kijk ik daar ook al een geruime tijd naar uit....
Shadow Jago was toch een limited time only character ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silversin schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:26:
Fable Legends geannuleerd en Lionhead gesloten. Er is flink wat gaande bij Microsoft, ben benieuwd wat hun plannen zijn.

Daarnaast was ik zeer benieuwd naar de nieuwe IP van Lionhead. Blijkbaar had MS er niet zoveel vertrouwen in.
Denk het ook niet, maar Lionhead is ook al lang geleden kaal geplukt. Ik heb na Black & White eigenlijk geen andere game van hun meer gedaan. Fable vond ik nooit wat. Is niet zozeer de schuld van MS alsmeer die van Lionhead zelf imo

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op maandag 07 maart 2016 @ 18:52:
[...]

Shadow Jago was toch een limited time only character ofzo?
Klopt.
Is die nu al niet meer verkrijgbaar dan ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
justifire schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:28:
[...]

Klopt.
Is die nu al niet meer verkrijgbaar dan ?
Uhmmm bij de Season 2 bundle niet zo te zien en de beschrijving van Shadow Jago zelf zegt Bundle Only.

Zat hij oorspronkelijk in de S2 line-up?

Snap de verschillen niet echt tussen Ultra en Combo breaker edities, van S1 heb ik ook de ultra maar ik kan heel veel pakjes niet kiezen 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Bunta op 07-03-2016 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silversin schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:26:

Toch jammer dat zo een bijzondere studio niet meer bestaat. Die Britse humor in kwalitatief uitstekende games vond ik tof. Al waren Fable 3 en de meuk die daarna kwam ook niet al te leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:35:
[...]

Uhmmm bij de Season 2 bundle niet zo te zien en de beschrijving van Shadow Jago zelf zegt Bundle Only.

Zat hij oorspronkelijk in de S2 line-up?

Snap de verschillen niet echt tussen Ultra en Combo breaker edities, van S1 heb ik ook de ultra maar ik kan heel veel pakjes niet kiezen 8)7
Shago was los te koop voor 10 euro, geloof voor 2 maandjes.
Had niets met season 2 te maken, meer een mogelijkheid om hem te kunnen bemachtigen zonder day-one ms-tegoed code.
Ultra heeft met accessoires te maken en de originele Killer Instinct arcade game die je er bij krijgt.
Kleurtjes en pakjes speel je veelal vrij door challenges te doen en / of character level omhoog te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
justifire schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:47:
[...]

Shago was los te koop voor 10 euro, geloof voor 2 maandjes.
Had niets met season 2 te maken, meer een mogelijkheid om hem te kunnen bemachtigen zonder day-one ms-tegoed code.
Ultra heeft met accessoires te maken en de originele Killer Instinct arcade game die je er bij krijgt.
Kleurtjes en pakjes speel je veelal vrij door challenges te doen en / of character level omhoog te gooien.
Die originele game heb ik dus al |:(.

Killer Instinct: Season 2 Combo Breaker Add-On
Get all 9 Season 2 characters for 50% off! Includes TJ Combo, Maya, Riptor, Kan-Ra, Omen, Hisako, Aganos, Cinder and ARIA! Explore 3 new game modes: Ranked Leagues - Battle it out every month to become the ultimate KI fighter! Shadow Lab – Train your Shadow AI to fight as you would and defeat foes in your name! Combo Breaker Training – Improve your skills at breaking combos! Fight On!

Killer Instinct: Season 2 Ultra Edition
The Ultimate Killer Instinct S2 bundle! Includes 9 new fighters - TJ Combo, Maya, Riptor, Kan-Ra, Omen, Hisako, Aganos, Cinder and ARIA! Explore 3 new game modes: Ranked Leagues (battle it out every month to become the ultimate KI fighter), Shadow Lab (train your Shadow AI to fight as you would and defeat foes in your name) and Combo Breaker Training! Also includes 8 costumes, 16 accessory sets, and KI 2 Classic game (ESRB:Mature).

Dus Killer Instinct 2 krijg je dan bij S2 Ultra, maar wat zijn dan die 8 outfits en 16 accessory sets!?

*Edit*
Vergeet te vragen wat je ervaringen met Hisako zijn, lijkt mij echt een gave character namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Bunta op 07-03-2016 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:55:
[...]

Die originele game heb ik dus al |:(.

Killer Instinct: Season 2 Combo Breaker Add-On
Get all 9 Season 2 characters for 50% off! Includes TJ Combo, Maya, Riptor, Kan-Ra, Omen, Hisako, Aganos, Cinder and ARIA! Explore 3 new game modes: Ranked Leagues - Battle it out every month to become the ultimate KI fighter! Shadow Lab – Train your Shadow AI to fight as you would and defeat foes in your name! Combo Breaker Training – Improve your skills at breaking combos! Fight On!

Killer Instinct: Season 2 Ultra Edition
The Ultimate Killer Instinct S2 bundle! Includes 9 new fighters - TJ Combo, Maya, Riptor, Kan-Ra, Omen, Hisako, Aganos, Cinder and ARIA! Explore 3 new game modes: Ranked Leagues (battle it out every month to become the ultimate KI fighter), Shadow Lab (train your Shadow AI to fight as you would and defeat foes in your name) and Combo Breaker Training! Also includes 8 costumes, 16 accessory sets, and KI 2 Classic game (ESRB:Mature).

Dus Killer Instinct 2 krijg je dan bij S2 Ultra, maar wat zijn dan die 8 outfits en 16 accessory sets!?

*Edit*
Vergeet te vragen wat je ervaringen met Hisako zijn, lijkt mij echt een gave character namelijk.
Zoals ik al aangaf vind ik season 2 characters niet fijn spelen, dus ook Hisako is geen favoriet van mij :)
Shadow Jago, Jago en Sadira vind ik het leukst om mee te spelen.
Outfits en accessoire sets zijn alternatieve outfits, lees : wapen, handschoenen, broek+shirt en hoofddeksel.
Binnenkort maar eens wat potjes sparren ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
justifire schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:03:
[...]

Zoals ik al aangaf vind ik season 2 characters niet fijn spelen, dus ook Hisako is geen favoriet van mij :)
Shadow Jago, Jago en Sadira vind ik het leukst om mee te spelen.
Outfits en accessoire sets zijn alternatieve outfits, lees : wapen, handschoenen, broek+shirt en hoofddeksel.
Binnenkort maar eens wat potjes sparren ? >:)
Best hoor ook gelijk goed voor wat achievements, kreeg mijn strak afgetrainde Orchid reet vandaag geserveerd door een level 46 Sabrewulf.

20 Euro in de Brazilaanse store voor de Ultra uitvoering........ Tempted haha

Hopen dat het er van komt aangezien The Division zo goed als speelbaar is.

P.S. Wat had jij ook al weer voor die KI Fightstick betaald en waar heb je die gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:20:
[...]

Best hoor ook gelijk goed voor wat achievements, kreeg mijn strak afgetrainde Orchid reet vandaag geserveerd door een level 46 Sabrewulf.

20 Euro in de Brazilaanse store voor de Ultra uitvoering........ Tempted haha

Hopen dat het er van komt aangezien The Division zo goed als speelbaar is.

P.S. Wat had jij ook al weer voor die KI Fightstick betaald en waar heb je die gekocht?
Sabrewolf is ook lastig te lezen met zijn snelle switch tussen laag en overhead.

Fightstick had ik voor €300,- bij Gameshark.uk vandaan (uit eerste batch van 100 stuks wereldwijd) :X

KI fightstick is volgens mij niet meer te krijgen, de madcatz arcade stick pro 2 (zelfde stick zonder KI art) is wel beschikbaar, geloof dat 4launch de goedkoopste aanbieder is momenteel.
https://www.4launch.nl/pr...JKDuu-or8sCFQccGwodS4EE8Q

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 07-03-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:44:
[...]

Toch jammer dat zo een bijzondere studio niet meer bestaat. Die Britse humor in kwalitatief uitstekende games vond ik tof. Al waren Fable 3 en de meuk die daarna kwam ook niet al te leuk.
Fable was naast Halo en Forza toch één van de grondleggers van de Xbox brand. Fable TLC is zelfs een van mijn favo games alle tijden. Fable 2 en 3 vond ik bagger, veels te ver toekomst in en zwaar dumbed down. Daarnaast heeft Lionhead de IP goed verkloot met hun Kinect game en Fable Heroes gedoe. En tenslotte Legends, waar geen tot weinig hype voor was. Hoop dat een ander team binnen MS wat met de IP mag doen. LXP studios bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silversin schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:38:
[...]

Fable was naast Halo en Forza toch één van de grondleggers van de Xbox brand. Fable TLC is zelfs een van mijn favo games alle tijden. Fable 2 en 3 vond ik bagger, veels te ver toekomst in en zwaar dumbed down. Daarnaast heeft Lionhead de IP goed verkloot met hun Kinect game en Fable Heroes gedoe. En tenslotte Legends, waar geen tot weinig hype voor was. Hoop dat een ander team binnen MS wat met de IP mag doen. LXP studios bijv.
Vind fable 2 nog best te pruimen qua gameplay. 3 was aardig. Al kwam dat voornamelijk door die gnomes met hun grote waffel. Ik heb de laatste niet kapot gemaakt puur zodat ik steeds terug kon gaan om uitgescholden te worden. Ik geloof echter niet dat er ooit nog een goede fabel gaat komen. Wat zeer jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Silversin schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:38:
[...]

Ik vond Fable The Journey op zich wel een leuk spel. Alleen een beetje kort, en ook niet bijster veel replay waarde. Wat ik aan alle Fable spellen van 1 tot 3 een beetje jammer vond is dat je op een gegeven moment gewoon uitgeleveled bent, terwijl je nog een godsvermogen aan XP hebt, en je character best nog wat extra damage mag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
justifire schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:30:
[...]

Sabrewolf is ook lastig te lezen met zijn snelle switch tussen laag en overhead.

Fightstick had ik voor €300,- bij Gameshark.uk vandaan (uit eerste batch van 100 stuks wereldwijd) :X

KI fightstick is volgens mij niet meer te krijgen, de madcatz arcade stick pro 2 (zelfde stick zonder KI art) is wel beschikbaar, geloof dat 4launch de goedkoopste aanbieder is momenteel.
https://www.4launch.nl/pr...JKDuu-or8sCFQccGwodS4EE8Q
WTF €300,- :F schofterig duur joh, die Madcatz Arcade Stick Pro 2 schijnt wat lichter aan te voelen als de KI uitvoering.
De Razer Atrox lijkt mij ook wel wat:
Afbeeldingslocatie: http://assets.razerzone.com/eeimages/products/17208/rzr_atrox_xbox1_v1.png
Heeft ook Sanwa onderdelen en is zo goed als volledig te customizen, MKX zat? Gewoon een KI Faceplate erop en weer door.

Te verkrijgen bij Coolblue voor 229 Euro, mooi ding maar toch best prijzig, zeker als je net als ik er maar twee games voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Madcatz is uitgebreider, instelbare leds in de buttons, foam aan de onderkant, etc
Die Atrox is op zich ook een prima stick en is als het goed is een stuk goedkoper te vinden !

Edit: zie dat enkel de KI versie active led in de buttons heeft.
Zag twee maanden terug de Razor voor €140,- kan ik nu ook niet meer vinden.
Dan is dat laatste exemplaar van de TE2 bij 4launch de "goedkoopste" oplossing voor €170,- , andere winkels rekenen er €200,- voor.
En anders een (oude) fightstick met een Cronus Max 2.0 ?

[ Voor 47% gewijzigd door justifire op 07-03-2016 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:00:
[...]

Vind fable 2 nog best te pruimen qua gameplay. 3 was aardig. Al kwam dat voornamelijk door die gnomes met hun grote waffel. Ik heb de laatste niet kapot gemaakt puur zodat ik steeds terug kon gaan om uitgescholden te worden. Ik geloof echter niet dat er ooit nog een goede fabel gaat komen. Wat zeer jammer is.
Inderdaad, veel plezier aan Fable 2 beleefd (1 van mij 1e 100% games :) ) en Fable 3 op release gekocht. Zaten ontzettend veel bugs in na de release. Je was al snel over powered vooral dankzij de AI die vrij slecht was en je gewoon je gang liet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nice. Misschien komt de laatste nu snel als Games with gold titel. Ben wel benieuwd naar deze games maar nooit gekocht eigenlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!
spoiler:
The Coalition has revealed the lead trio that will be at the heart of Gears of War 4 when it launches for Xbox One, revealing that original protagonist Marcus Fenix's son, JD Fenix, will be the game's main hero. Gears 4 takes place 25 years after the events of Gears of War 3, meaning a largely new cast.

Main protagonist JD Fenix will be played by Spartacus and The Flash star Liam McIntyre, with the character described as an idealist who ran away from home to join COG's military ranks at a young age. Fenix subsequently goes AWOL after a classified incident that will be revealed as you progress through the game.

Fenix will be joined by Kait Diaz, an Outsider raised outside the walled city-states that protect humanity. Kait, played by prolific voice actor Laura Bailey, joins the COG as a survivalist able to look after herself, forming a friendship with JD. "She's a great entry point into this world, because she doesn't know everything about it either," says Bailey of her character.

Finally, Delmont 'Del' Walker is an ex-COG soldier and orphan who forged a friendship with JD at boarding school. Played by Eugene Byrd, who also played Marcus 'Boomer' Boone in Battlefield Hardline and has had roles in Arrow and Bones, Delmont followed JD into the Army and was also involved in the same classified incident. Both JD and Delmont seeked refuge with the Outsiders amid the wilds of Sera, and Del still remains loyal to his buddy.

^^ iets over GoW4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zojuist ff The Division gespeeld en sfeertje en setting bevallen erg goed. Ziet er allemaal goed uit, moet ik zeggen. Eerste paar missies zijn wel erg gemakkelijk, moet eens kijken of ik de difficulty ergens kan instellen. Morgen maar weer eens verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Weet iemand hier toevallig of er alleen Headsets in de Elite controller kunnen?

Ik heb een Audio koptelefoon zonder microfoon (welke ik met het verloopje altijd op de normale controller gebruikte) maar deze geeft geen geluid op de Elite controller, echter als ik de oordopjes van mijn iPhone erin steek werkt het direct.

Het enige verschil aan de plug is de ondersteuning voor microfoon zo lijkt het. (Dus de iPhone plug heeft drie ringen en de andere twee).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrytasker schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:02:
Zojuist ff The Division gespeeld en sfeertje en setting bevallen erg goed. Ziet er allemaal goed uit, moet ik zeggen. Eerste paar missies zijn wel erg gemakkelijk, moet eens kijken of ik de difficulty ergens kan instellen. Morgen maar weer eens verder spelen.
Voor je de missie start kan je hem moeilijker zetten.
Zojuist de medical missie met 4 man op hard gespeeld (1 lvl 9, 2 lvl 8 en 1 lvl 6)
Tegenstanders waren lvl 10, leek wel of we de Destiny raid tegen Crota aan het doen waren.
Uitdaging genoeg dus, de moeilijkheid hebben ze flink opgeschroefd in vergelijk met de beta d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
justifire schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 01:11:
[...]

Voor je de missie start kan je hem moeilijker zetten.
Zojuist de medical missie met 4 man op hard gespeeld (1 lvl 9, 2 lvl 8 en 1 lvl 6)
Tegenstanders waren lvl 10, leek wel of we de Destiny raid tegen Crota aan het doen waren.
Uitdaging genoeg dus, de moeilijkheid hebben ze flink opgeschroefd in vergelijk met de beta d:)b
Hoe staat het met de omgeving en de grootte daarvan? Waar voor de release nog flinke discussies over waren... ben nu dus zeer benieuwd hoe het daarmee zit en de content!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
MAX3400 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:01:
spoiler:
The Coalition has revealed the lead trio that will be at the heart of Gears of War 4 when it launches for Xbox One, revealing that original protagonist Marcus Fenix's son, JD Fenix, will be the game's main hero. Gears 4 takes place 25 years after the events of Gears of War 3, meaning a largely new cast.

Main protagonist JD Fenix will be played by Spartacus and The Flash star Liam McIntyre, with the character described as an idealist who ran away from home to join COG's military ranks at a young age. Fenix subsequently goes AWOL after a classified incident that will be revealed as you progress through the game.

Fenix will be joined by Kait Diaz, an Outsider raised outside the walled city-states that protect humanity. Kait, played by prolific voice actor Laura Bailey, joins the COG as a survivalist able to look after herself, forming a friendship with JD. "She's a great entry point into this world, because she doesn't know everything about it either," says Bailey of her character.

Finally, Delmont 'Del' Walker is an ex-COG soldier and orphan who forged a friendship with JD at boarding school. Played by Eugene Byrd, who also played Marcus 'Boomer' Boone in Battlefield Hardline and has had roles in Arrow and Bones, Delmont followed JD into the Army and was also involved in the same classified incident. Both JD and Delmont seeked refuge with the Outsiders amid the wilds of Sera, and Del still remains loyal to his buddy.

^^ iets over GoW4
Kan.. Niet.. Wachten..!!!! Plus Gears 4 heeft couch coop! Doen ze goed.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:50:
[...]

Kan.. Niet.. Wachten..!!!! Plus Gears 4 heeft couch coop! Doen ze goed.
Je bent welkom voor een couch-sessie... De vraag is meer: afstand & tijd :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dus, mijn schoonvader kwam gisteren met een leuke verrassing; ik mag FC Primal (Apex) en The Divison Gold bestellen op zijn kosten.

En zo geschiedde (via Argentinië )

Ik heb voorlopig weer wat te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:59:
Dus, mijn schoonvader kwam gisteren met een leuke verrassing; ik mag FC Primal (Apex) en The Divison Gold bestellen op zijn kosten.
Verkapt "mijn partner wil me verlaten post" :+ :+

Wel leuke verrassing! Dat soort zaken gebeurt bij mij thuis nou nooit; gelukkig koop ik niet al te veel games per jaar dus dat kan ik allemaal wel opbrengen van mijn eigen zakgeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
MAX3400 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:01:
spoiler:

^^ iets over GoW4
Ben erg benieuwd! Vooral naar de vijanden eigenlijk, want de locust en lambent zijn er niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

MAX3400 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:02:
[...]

Verkapt "mijn partner wil me verlaten post" :+ :+

Wel leuke verrassing! Dat soort zaken gebeurt bij mij thuis nou nooit; gelukkig koop ik niet al te veel games per jaar dus dat kan ik allemaal wel opbrengen van mijn eigen zakgeld. :)
Het komt mooi uit aangezien ik binnenkort zonder baan zit en ik dus compleet nada in de pijplijn had zitten. Kan ik nu weer een maand of wat voort :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:21:
[...]

Het komt mooi uit aangezien ik binnenkort zonder baan zit en ik dus compleet nada in de pijplijn had zitten. Kan ik nu weer een maand of wat voort :Y
Nou jaaaaah... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Hopelijk ben je snel weer aan de slag & tevreden, zowel IRL als Gamertag-wise. d:)b

Heb paar weken geleden 2 weken thuisgezeten met gebroken teen. En dan er net achter komen dat je alles al uitgespeeld hebt en geen nieuwe/interessante games meer kan kopen.

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 09-03-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
mfreriks schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:23:
[...]

Hoe staat het met de omgeving en de grootte daarvan? Waar voor de release nog flinke discussies over waren... ben nu dus zeer benieuwd hoe het daarmee zit en de content!!
Ben zelf bijna level 11 en ben nog niet eens op een kwart en dan komt de hele Darkzone nog. New York is in real life een grote stad welke in de game niet anders is. Hoeveelheid missies hoef je ook geen zorgen om te maken, die zijn er ruim voldoende.

Zou fijn zijn als de huil babies van de bèta nu ook even wat zeggen over dat ze het mis gehad hebben, zit vooralsnog ruim voldoende in de basis game. Maak mijzelf eigenlijk eer zorgen over de grootte van de DLC content maar dat is voor latere zorg.
Donstil schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:10:
Weet iemand hier toevallig of er alleen Headsets in de Elite controller kunnen?

Ik heb een Audio koptelefoon zonder microfoon (welke ik met het verloopje altijd op de normale controller gebruikte) maar deze geeft geen geluid op de Elite controller, echter als ik de oordopjes van mijn iPhone erin steek werkt het direct.

Het enige verschil aan de plug is de ondersteuning voor microfoon zo lijkt het. (Dus de iPhone plug heeft drie ringen en de andere twee).
Werkt bij een normale controller ook dus het zou heel vreemd zijn als het bij de Elite niet zou gaan!

[ Voor 37% gewijzigd door Bunta op 09-03-2016 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
MAX3400 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:57:
[...]

Je bent welkom voor een couch-sessie... De vraag is meer: afstand & tijd :+ :+
Hehe... je hebt ook "remote couch sessies" aka Xbox live :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10
Bunta schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:17:
[...]
Zou fijn zijn als de huil babies van de bèta nu ook even wat zeggen over dat ze het mis gehad hebben, zit vooralsnog ruim voldoende in de basis game. Maak mijzelf eigenlijk eer zorgen over de grootte van de DLC content maar dat is voor latere zorg.
Ik ben zeker geen "huilbaby" maar inderdaad. Ik ben blij verrast over de hoeveelheid extra content die ik al heb gevonden vanaf level 1 tot 6 (mijn huidige level). Ben ook erg benieuwd naar wat ze elke maand gaan bieden voor season pass houders. Daar is wel heel erg weinig over bekend.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Yaz schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:50:
[...]

Ik ben zeker geen "huilbaby" maar inderdaad. Ik ben blij verrast over de hoeveelheid extra content die ik al heb gevonden vanaf level 1 tot 6 (mijn huidige level). Ben ook erg benieuwd naar wat ze elke maand gaan bieden voor season pass houders. Daar is wel heel erg weinig over bekend.
Ik doel meer op de mensen die de bèta vergeleken met de gehele game. Zat me daar toen best aan te irriteren en hield mijzelf open minded m.b.t. de game, ik had dus de instelling dat het echt wel goed zou komen. Man man man, ik wist gewoon niet waar ik eerst moest beginnen zo veel was er op het scherm te zien. Unlock je een safehouse heb je gelijk weer missies erbij!

Tot nu toe vermaak ik me heerlijk met The Division!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:38:
[...]

Hehe... je hebt ook "remote couch sessies" aka Xbox live :P
Sodemieter op zeg; als een game echt couch-coop heeft, is er niets leuker dan daadwerkelijk met een paar gamers op die bank zitten, een stapel volle accu's erbij, receiver op standje "HARD HE DIE BFG!!!" en een voorraadje fris/alcohol/snacks. *O*

Heb ooit eens de nieuwe WipeOut, op de PS3, gespeeld; fles Johnny Walker op de grond, pizza calzone van de beste shoarmaboer uit de buurt en maar kijken hoe lang je het volhoudt op splitscreen 60cm van het scherm. :+

Maar ja, ik ben opgegroeid in de tijd dat je nog cassette-bandjes met vriendjes kon uitwisselen voor nieuwe games; je was sowieso vaker bij mensen over de vloer en speelde je vaker even een paar games samen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:09
Notna schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:21:
[...]

haha, ik ben ook eindelijk net m'n baan kwijt en flinke vrijstelling van werk atm. Dus ook gamen non stop !
ff eerst the witcher 3 afmaken, dan fallout 4 en dan eens the division :)

[ Voor 8% gewijzigd door Adlermann op 09-03-2016 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
MAX3400 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:15:
[...]

Sodemieter op zeg; als een game echt couch-coop heeft, is er niets leuker dan daadwerkelijk met een paar gamers op die bank zitten, een stapel volle accu's erbij, receiver op standje "HARD HE DIE BFG!!!" en een voorraadje fris/alcohol/snacks. *O*

Heb ooit eens de nieuwe WipeOut, op de PS3, gespeeld; fles Johnny Walker op de grond, pizza calzone van de beste shoarmaboer uit de buurt en maar kijken hoe lang je het volhoudt op splitscreen 60cm van het scherm. :+

Maar ja, ik ben opgegroeid in de tijd dat je nog cassette-bandjes met vriendjes kon uitwisselen voor nieuwe games; je was sowieso vaker bij mensen over de vloer en speelde je vaker even een paar games samen.
Daar heb je helemaal gelijk in.

Gears 2, 3 en Judgement hebben we ook met 4 man bij elkaar uitgespeeld met local lan. Iedereen z'n 360 en tv mee, switch in het midden en gaan! Genoeg eten en drinken erbij voor een week ;)

En niet naar huis voor we klaar waren :)

Top dagen waren dat :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bunta
Toevoeging op jou trailer deze info van Xbox Wire:
Current owners of Ori and the Blind Forest can upgrade to the Definitive Edition for $4.99, while all new players can pick up the full game for $19.99, which includes the original Ori.

Die 5USD zal waarschijnlijk nog minder zijn in de andere landen.

Dit is de link naar het complete artikel trouwens; http://news.xbox.com/2016...e-edition-launch-trailer/

[ Voor 12% gewijzigd door Bunta op 09-03-2016 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Bunta schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:46:
[...]

Toevoeging op jou trailer deze info van Xbox Wire:
Current owners of Ori and the Blind Forest can upgrade to the Definitive Edition for $4.99, while all new players can pick up the full game for $19.99, which includes the original Ori.

Die 5USD zal waarschijnlijk nog minder zijn in de andere landen.
Oei, da's wel een strakke actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:39

Winkiller

De Mopperpot

OMG dat ziet er lekker uit, hoorde ik nu Unreal kreten ?
Nostalgie, misschien voor op de Pc. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
http://www.gameinformer.c...about-gears-of-war-4.aspx

Geen idee of het al gedeeld is, maar erg tof interview met Rod Fergusson over Gears 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-08 12:37
MAX3400 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:15:
[...]

Oh je bent ook al een ouwe lul dus haha.
Maar idd. de tijd van de cassette bandjes ruilen met spelletjes. Geweldig.
Couch coop is in mijn beleving ook veel leuker als online. Misschien is het idd een stukje nostalchie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mike0001 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:19:
[...]

Oh je bent ook al een ouwe lul dus haha.
Maar idd. de tijd van de cassette bandjes ruilen met spelletjes. Geweldig.
Couch coop is in mijn beleving ook veel leuker als online. Misschien is het idd een stukje nostalchie.
Moeten we een date-sheet maken ofzo? Speciaal voor alle ouwe lullen om wel een keer gezellig bij iemand thuis te zitten en coop-gaming nieuw leven in te blazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:27:
[...]

Moeten we een date-sheet maken ofzo? Speciaal voor alle ouwe lullen om wel een keer gezellig bij iemand thuis te zitten en coop-gaming nieuw leven in te blazen?
_O- :Y zet mij er ook maar op als je er aan begint. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:37:
[...]

_O- :Y zet mij er ook maar op als je er aan begint. :+
Je maakt er wel een geintje van maar het is misschien wel nuttig? Niet iedereen heeft kennissen/vrienden/partner die willen gamen terwijl je soms voor bepaalde games/achievements/equipment toch even een tweede controller en/of persoon nodig hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:42:
[...]

Je maakt er wel een geintje van maar het is misschien wel nuttig? Niet iedereen heeft kennissen/vrienden/partner die willen gamen terwijl je soms voor bepaalde games/achievements/equipment toch even een tweede controller en/of persoon nodig hebt. :)
Als je het zo bedoeld wel, zet in dat geval mijn naam er dan niet bij.
Die prestatie beloningen boeien mij totaal niet. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
mike0001 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:19:
[...]
Afgelopen 2 vrijdagen met een maat rocket league split screen gedaan, dus het kan tegenwoordig nog wel.
We speelden alleen wel tegen andere online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:47:
[...]

Als je het zo bedoeld wel, zet in dat geval mijn naam er dan niet bij.
Die prestatie beloningen boeien mij totaal niet. :N
Sorry, het was en/of... Ik speel ook veel liever voor de gezelligheid en lol dan dat je met meerderen op zoek moet naar een hele specifieke achievement. En met het oog op de nostalgie; in de tijd van 5.25" floppies of cassettebandjes hadden we nog geen cheevo's :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Er gaat niks boven coop samen op de bank met een paar vrienden en biertjes erbij enz enz...

Vroeger lang zitten klooien voordat ons netwerkje met coax werkte, en je vergat een terminator ergens op een stekker te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hebben hier mensen The Division? Hoe is het spel, hoe draait het op de XBONE? Wil 't tegen beter weten in (de meeste Ubisoft games kunnen me niet echt bekoren) misschien toch maar gaan kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

ThomasXIV schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:08:
Hebben hier mensen The Division? Hoe is het spel, hoe draait het op de XBONE? Wil 't tegen beter weten in (de meeste Ubisoft games kunnen me niet echt bekoren) misschien toch maar gaan kopen.
Ik heb de game sinds gisteren. Het is Destiny in een ander jasje met wat standaard Ubi elementen als een base opbouwen etc. Ik vind het er prachtig uitzien en de framerate voelt heel goed aan. Het is in het begin wel allemaal wat zoeken naar hoe alles in elkaar zit; je wordt aardig in het wild losgelaten op een gegeven moment en het upgrade en perk systeem is even wennen.

Ik vind het geen slechte koop iig. Maar of het je ligt kan alleen jij bepalen. Ik zou wat gameplay vids opzoeken; er zijn er genoeg inmiddels.

Er loopt ook een topic met een uitgebreide TS;

[Multi] The Division

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 10-03-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:42:
[...]

De Xbox One meet en great lan party bij Max thuis is bijna een feit!

Heb goede ervaringen met een tweakers/got live feestje in het verleden dus houd me aanbevolen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:20:
[...]

De Xbox One meet en great lan party bij Max thuis is bijna een feit!

Heb goede ervaringen met een tweakers/got live feestje in het verleden dus houd me aanbevolen. :)
Woon wel 4 hoog dus geen BBQ (rookoverlast)... Maar ik heb wel makkelijk plek voor, if available, 3 tot 4 Ones, 4x 50" TV en een tiental zitplekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geloof dat je beter kan vragen wie The Division niet heeft, zie in mijn vriendenlijst 63 vrienden die het spelen, kan het dus wel populair noemen :P

Hoe draait het ? Prima !
Maar dat is toch totaal niet boeiend ?
Hoe speelt het ? Fantastisch !!!
Dat is pas belangrijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:49:
[...]

Geloof dat je beter kan vragen wie The Division niet heeft, zie in mijn vriendenlijst 63 vrienden die het spelen, kan het dus wel populair noemen :P

Hoe draait het ? Prima !
Maar dat is toch totaal niet boeiend ?
Hoe speelt het ? Fantastisch !!!
Dat is pas belangrijk :)
En als jij nou eens op een normaal tijdstip gaat eten kan je lager met ons gamen!

En ook ik ben behoorlijk "hookt" aan het spel...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon niet kopen, het is een geweldige niet shooter met heel veel vuurgevechten, waar je echt niets aan hebt wanneer het niet in je straatje past. Bovendien heb je een zeker hoog/laag niveau nodig. Het is complex, groot en uitdagend in één. Een bal is een bal, een RPG geen Shooter!

Het is iig geen Whats_Dogs, of FarCry....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:37

nFo

Ik heb de beta's gespeelt en uren twitch zitten kijken, maar deze game is weer typisch ubisoft.
Dat er nog geen reviews zijn @ launch, zegt genoeg lijkt mij.
En een RPG is het al helemaal niet, RPG Light misschien.

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 10-03-2016 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Denk dat ik 'm laat liggen. Ik zal het vast een leuke game vinden, dat heb je meestal met wat nieuws, maar dit lijkt me weer typisch een game die ik binnen een week aan de kant gooi... Wat "reviews" gekeken en ook op Twitch wat streams gezien, behalve dat de wereld er heel mooi uit ziet lijkt het me niet een heel bijzonder spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:47
MAX3400 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:23:
[...]

Woon wel 4 hoog dus geen BBQ (rookoverlast)... Maar ik heb wel makkelijk plek voor, if available, 3 tot 4 Ones, 4x 50" TV en een tiental zitplekken.
Zal wel een van de jongste zijn maar lijkt me ook wel lache en leuk :). En met een 27 inch scherm past het ook makkelijk 😂😂.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-08 07:54
MAX3400 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:23:
[...]

Woon wel 4 hoog dus geen BBQ (rookoverlast)...
Heb jij geen afzuigkap? :P

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Zojuist bericht van Microsoft dat mijn Doom pre-order extra te downloaden zijn. Doom 1 & 2 had ik nog niet op de Xbox dus een welkome toevoeging aan de bibliotheek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:30:
Zojuist bericht van Microsoft dat mijn Doom pre-order extra te downloaden zijn. Doom 1 & 2 had ik nog niet op de Xbox dus een welkome toevoeging aan de bibliotheek!
Ook gehad, plus key voor Dark Souls *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-08 13:00

Tags NL

Harmful or Harmless?

Bullet NL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:35:
[...]

Het is iig geen Whats_Dogs, of FarCry....
Het heeft wel erg veel Watch Dogs mechanics, die heb ik ook veel gespeeld en sfeer en manier van dingen doen heeft er wel veel van weg. Maar ja, ook van Ubisoft ;)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GiveMeThoseTags schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:38:
[...]

Het heeft wel erg veel Watch Dogs mechanics, die heb ik ook veel gespeeld en sfeer en manier van dingen doen heeft er wel veel van weg. Maar ja, ook van Ubisoft ;)
Ik vind de gameplay echt veel beter, dit is veel meer rpg. Watch_Dogs was one shot, one kill. The Division gaatwat dat betreft veel meer naar Destiny.

Ik vermaak me tot nu toe prima, valt helemaal niet tegen voor een Ubisoft game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-08 21:49
Vind The Division ook heerlijk spelen. Lange tijd geleden dat ik zoveel heb gespeeld in zo'n korte tijd. Verslavend spelletje! Paar missies waren toch nog best pittig en dan waren ze niet eens op Hard. Heb nu bijna 20 uur gespeeld en zit op level 15. Ben ook niet aan het power levelen, gewoon lekker de stad door banjeren en zoeken naar objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik heb wel last van mijn OCD met the Division; elke keer als ik naar X plek ga voor een sidemission of een activity, dan komt er weer iets nieuws bij. En dan is er weer een safe zone met een map update welke ook weer nieuwe missies met zich meebrengt. En die MOET ik natuurlijk dan ook eerst clearen voor ik verder ga enz.

Ik heb hulp nodig :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Bullet NL schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:51:
[...]

Ik vind de gameplay echt veel beter, dit is veel meer rpg. Watch_Dogs was one shot, one kill. The Division gaatwat dat betreft veel meer naar Destiny.

Ik vermaak me tot nu toe prima, valt helemaal niet tegen voor een Ubisoft game.
Serieus? Zijn de missies single player te doen?
Dacht dat het meer richting CoD zou gaan waardoor ik hem eigenlijk links heb laten liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Notna schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:05:
Ik heb wel last van mijn OCD met the Division; elke keer als ik naar X plek ga voor een sidemission of een activity, dan komt er weer iets nieuws bij. En dan is er weer een safe zone met een map update welke ook weer nieuwe missies met zich meebrengt. En die MOET ik natuurlijk dan ook eerst clearen voor ik verder ga enz.

Ik heb hulp nodig :$
Klinkt als mij in Fallout 4 en de Witcher :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

SunnieNL schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:15:
[...]

Klinkt als mij in Fallout 4 en de Witcher :)
Ik heb het met alle spellen, maar met name met Ubi spellen; AC reeks, FC reeks etc. Ik MOET die map clearen anders word ik gek :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Agh, dat heb ik met MGS:5, voordat ik bij m'n main mission ben aangekomen zit ik uren te klooien bij commandposts en dergelijke. Schiet dus helemaal niet op met "het verhaal" en na een tijd was ik het gewoon beu haha.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:14:
[...]

Serieus? Zijn de missies single player te doen?
Dacht dat het meer richting CoD zou gaan waardoor ik hem eigenlijk links heb laten liggen
Nee, helemaal geen CoD....
Eerder Destiny, veel looten... Het heeft niets met CoD..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:47
Notna schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:17:
[...]

Ik heb het met alle spellen, maar met name met Ubi spellen; AC reeks, FC reeks etc. Ik MOET die map clearen anders word ik gek :')
Daarom ga ik bij de AC reeks ook alleen voor de chievos en de game 100%. Dus niet alle dingen die niet nodig zijn :+. Anders kan ik nog wel 20 uur in AC2 steken waar ik niks aan heb :9.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zo, ff Ori DE gescored in de RU store voor € 3,29!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
harrytasker schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:25:
Zo, ff Ori DE gescored in de RU store voor € 3,29!
Dus je hebt 1,70 bespaard ?=p wow

Je hebt het over het gehele spel, niet alleen expansion 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Silversin op 11-03-2016 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Het ziet er naar uit dat mijn Xbox One via blockless niet meer naar Netflix US wil verbinden. Wat ik ook probeer ik blijf in de NL versie hangen. Erger nog, Netflix Original Shadow Hunters staat er niet eens in terwijl ik die op mijn telefoon wel kan zien...
Ook The 100 laat maar tot s2 zien terwijl Netflix in de US hem heeft opgekocht en nu een S3 had als Netflix Original.

Loop nu uit mijn opties. Blockless heeft op elk device nu hetzelfde probleem :(
Zogauw ik de blockless dns verwijder opent de NL store zich helemaal.

Edit: mijn fout. Had de regio naar US geswitched, maar afgelopen maanden stond hij op Canada. Daar doen mijn series het wel, incl s3 van The 100 :)

[ Voor 19% gewijzigd door SunnieNL op 12-03-2016 11:01 ]

Pagina: 1 ... 116 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace