Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halofreak1990 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:53:
[...]

Is dat ooit wel eens anders geweest, dan? Kan me herinneren dat Bungie een vergelijkbare stunt uithaalde met Destiny.
Witcher 2 kwam met enhanced versie. Was een gratis upgrade voor iedereen die het al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:13:
[...]

Witcher 2 kwam met enhanced versie. Was een gratis upgrade voor iedereen die het al had.
En voor diegenen die 'm nog niet hadden, was 'ie een tijdje terug ook gratis ;) (via Games with Gold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
halofreak1990 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:54:
[...]

En voor diegenen die 'm nog niet hadden, was 'ie een tijdje terug ook gratis ;) (via Games with Gold)
Neeeee !!!
De schooiers !!! :(

:P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vroeger kon je bellen, kreeg je een nieuwe. Helaas hebben veel mensen, ook hier ( :( ) daar misbruik van gemaakt om aan extra controllers te komen. Nu moet je dus eerst opsturen.

En nu... heb ik een kapotte controller. Ze hebben een prachtige site waar je je garantie kan claimen. Ook zie ik netjes dat reparatie kosteloos is voor mij omdat ze 3 jaar geven. Echter, ik kan de Kinect aanmelden en de Xbox zelf. Maar nergens een controller :? Kijk ik scheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
halofreak1990 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:54:
[...]

Zelfs nadat hij bij Games with Gold is geweest is hij nog een keer gratis geweest toen hij BC werd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
PWM schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:26:
Vroeger kon je bellen, kreeg je een nieuwe. Helaas hebben veel mensen, ook hier ( :( ) daar misbruik van gemaakt om aan extra controllers te komen. Nu moet je dus eerst opsturen.

En nu... heb ik een kapotte controller. Ze hebben een prachtige site waar je je garantie kan claimen. Ook zie ik netjes dat reparatie kosteloos is voor mij omdat ze 3 jaar geven. Echter, ik kan de Kinect aanmelden en de Xbox zelf. Maar nergens een controller :? Kijk ik scheel?
Als het goed is kun je die aangeven onder accessoires. Tenminste daar heb ik mijn controller kunnen opgeven met de code in de controller.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

PWM schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:26:

Je moet even doorklikken (dus Repair Xbox or Kinect) en dan kom je hier uit:

https://myservice.xbox.com/en-US

En dan replace an accessory (en dan even doorklikken) :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dank. Dan krijg ik de melding dat hij buiten garantie valt :?

Kom ik in dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2X85I6MAnd9aAELd2eFmkuUJ/thumb.png

De optie Ja ik heb een bon, is greyed out. En ook de upload knop werkt niet 8)7 Ik neem mijn woorden over de nette site even terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

PWM schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:35:

Kom ik in dit scherm:

[afbeelding]

De optie Ja ik heb een bon, is greyed out. En ook de upload knop werkt niet 8)7 Ik neem mijn woorden over de nette site even terug :+
Dan denk ik dat je even met MS support moet chatten :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
PWM schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:35:

Kom ik in dit scherm:

[afbeelding]

heb je de code ook nog een keer moet invoeren? Ik moest die wel invoeren. Maar mijn controller was ook pas een maand oud :+. Zat alleen net in de vakantie periode...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

En ik neem mijn woorden alweer terug. Fijne service :) Krijg een nieuwe opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Hehe, Hitman is eindelijk te pre-orderen. Voor de PS4 kon dan al weken, alleen voor de X1 kon dat nog niet.

Nog tweakers die hem gaan pre-orderen ? 60 euro in de NL store en 39 euro in de Russische store.

https://store.xbox.com/nl...elson#bundleWidgetWrapper

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Laat ik eerst maar eens een hitman die ik op de pc heb uitspelen :+. Dat stealth spelen is nog best lastig :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:50:
Hehe, Hitman is eindelijk te pre-orderen. Voor de PS4 kon dan al weken, alleen voor de X1 kon dat nog niet.

Nog tweakers die hem gaan pre-orderen ? 60 euro in de NL store en 39 euro in de Russische store.

Ik heb niet zo'n hoge hoed op van Hitman en wat ik gezien heb lijkt me ook niet echt heel boeiend. Ja er zijn veel manieren om de missie op te lossen, maar het ziet er nog steeds vrij muf uit. Verder is het episodic dus als je hem meteen full price koopt, duurt het nog enkele maanden voor de game helemaal beschikbaar is (geloof dat bv september nog wat missies komen bv). Dat vind ik te lang duren voor zoiets. Gewoon meteen hele game beschikbaar maken, dit is geen game voor episodes imo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht sowieso de reviews af maar heb weinig/geen zin om episode-based een game te mogen spelen. Als de reviews goed zijn, denk ik zelfs te wachten tot eind van het jaar tot alle bugs eruit zijn en/of een GOTY uitkomt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik merk dat er veel tegenstaand is tegen het zgn Episode-based uitbrengen van games en in dit geval Hitman.

Ik vind het zelf wel prima omdat ik het leuk vind om bv 1 missie meerdere keren te spelen en telkens een andere manier te kiezen om het uit te spelen. In Hitman Absolution had je het level in Chinatown dat je een drugdealer moest volgen en ombrengen. Die heb ik destijds op alle mogelijke manier die er waren, uitgespeeld.

Als je in 1x alle levels hebt, dan speel je level 1, en ga je door met level 2 als je level 1 hebt uitgespeeld etc. Totdat je de game uitgespeeld hebt en dan leg je hem aan de kant. Nu moet je een maand wachten tot Level 2/Missie 2 komt en kun je de rest van de tijd besteden om missie 1 op een andere manier uit te spelen.

Bovenstaande geldt voor mij iig wel. Ik vind het niet zo erg dat Hitman Episode based is, de replay waarde stijgt hierdoor enorm bij mij. Maar ik kan me goed voorstellen dat anderen gewoon liever het hele spel in 1x willen hebben en uitspelen.

Wellicht heeft de ontwikkelaar nu ook meer tijd om de overige levels bug vrij te maken (voor zo ver dat kan) en meer content toe te voegen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem zeker halen. Pre-orderen doe ik echter nooit meer. Enige voordeel van een preorder is spelen op dag van release. Met digitale aankopen heb je dat sowieso. :)

Episodes vind ik ook prima overigens. Net als MRE speel ik Hitman meerdere keren op verschillende manieren uit.

Vanavond staat The witcher hopelijk op 1000gs. Kan ik na 150 uur me eens storten op een andere sp ervaring. DLC komt later wel een keertje. Twijfel nog tussen hand of fate, life is strange en sp van Black Ops 3. Waarschijnlijk dat laatste omdat ik dan niet op het verhaal hoef te letten. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Tja, The Witcher... Geniaal spel, ook de uitbreiding (Hearts of Stone). behalve dat ik nu vast zit bij The Caretaker. Wat een kl*teboss is dat :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:43
Willybubba schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:25:
Tja, The Witcher... Geniaal spel, ook de uitbreiding (Hearts of Stone). behalve dat ik nu vast zit bij The Caretaker. Wat een kl*teboss is dat :(
spoiler: just in case
Let even goed op zijn aanvalspatronen, wanneer je die doorhebt is hij erg makkelijk te verslaan. Voor zover ik me nog kan herinneren doet hij eerst een x-aantal aanvallen jouw kant op, daarna staat hij stil (wapen vast in de grond oid?) dus dan erop hakken.

En steeds zo snel mogelijk die geesten slopen wanneer hij die oproept.

kleine disclaimer: ik speelde niet op hoogste moeilijkheidsgraad.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:10
Weet iemand wat je moet doen om die gratis witcher 2 deal te kunnen gebruiken? Heb al een Paypall account toegevoegd, mn oude 360 aangesloten maar hij blijft (zowel op one, 360, als pc) voor 29 euro in de store staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37

bonzz.netninja

Niente baffi

Heb je het ook via de marketstore geprobeerd te purchasen? Dat kan namelijk ook

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Charly schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:34:
Weet iemand wat je moet doen om die gratis witcher 2 deal te kunnen gebruiken? Heb al een Paypall account toegevoegd, mn oude 360 aangesloten maar hij blijft (zowel op one, 360, als pc) voor 29 euro in de store staan?
Volgens mij is de gratis periode al een tijdje voor bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:10
Ereaser schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:46:
[...]

Volgens mij is de gratis periode al een tijdje voor bij.
Oooh, snap. Je hebt gelijk. Ik loop een maand achter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:50:
[...]

Ik ga hem zeker halen. Pre-orderen doe ik echter nooit meer. Enige voordeel van een preorder is spelen op dag van release. Met digitale aankopen heb je dat sowieso. :)

Episodes vind ik ook prima overigens. Net als MRE speel ik Hitman meerdere keren op verschillende manieren uit.
Maar dan moet je wel de dag van de release de download nog binnen hengelen :P Mijn Xbox staat niet op instant on, dus kan de download pas starten als ik thuis ben. Dan duurt het alsnog een tijdje voordat ik kan spelen.

Nu pre order ik meestal 1 dag van te voren, heb ik ook gelijk de pre order bonus als die er al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:52:
[...]

Maar dan moet je wel de dag van de release de download nog binnen hengelen :P
Pre-orders zijn toch vaak al 4 tot 6 dagen van te voren te downloaden? Het enige wat je op de dag zelf moet doen, is de One aanzetten en de "licentie koppelen"?

Als je weet hoe lang ik wel niet heb zitten kijken naar mijn preordered, predownloaded Forza 6 tot ik kon spelen... :( :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Maar dan moet je wel de dag van de release de download nog binnen hengelen :P Mijn Xbox staat niet op instant on, dus kan de download pas starten als ik thuis ben. Dan duurt het alsnog een tijdje voordat ik kan spelen.

Nu pre order ik meestal 1 dag van te voren, heb ik ook gelijk de pre order bonus als die er al is.
Ze mogen van mij echt een 'check for updates' optie toevoegen zoals in Win10 en mobile ook het geval, van de week wat oudere games opstarten, de 1 had 1,8GB update, de ander weer 3.6GB, dan weer 300MB.

Instant on geeft mij nog steeds problemen bij aantal games, dat zo'n check-all een betere oplossing is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:11:
[...]

Ze mogen van mij echt een 'check for updates' optie toevoegen zoals in Win10 en mobile ook het geval, van de week wat oudere games opstarten, de 1 had 1,8GB update, de ander weer 3.6GB, dan weer 300MB.

Instant on geeft mij nog steeds problemen bij aantal games, dat zo'n check-all een betere oplossing is.
Of in ieder geval, apart voor preview & produktie, een duidelijker release-schedule kunnen aankondigen. Van de week ook weer: eerst een firmware-update, dan een FM6-update, dan de car-pack downloaden, en dan pas spelen. Ondertussen was mijn koffie al op, sigaret gerookt en weer wat zitten lurken/tikken op GoT.

Ligt het aan mij os zijn firmwares sowieso traag? Ongeacht de grootte lijkt het downloaden zo rond de 75%-80% ineens veeeeel langzamer te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
MAX3400 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:05:
[...]

Pre-orders zijn toch vaak al 4 tot 6 dagen van te voren te downloaden? Het enige wat je op de dag zelf moet doen, is de One aanzetten en de "licentie koppelen"?

Als je weet hoe lang ik wel niet heb zitten kijken naar mijn preordered, predownloaded Forza 6 tot ik kon spelen... :( :(
Ja klopt. 1 dag van te voren is voor mij vaak genoeg om de game binnen te halen, maar dezelfde dag kopen niet :p
SinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:11:
[...]

Mogen ze van mij ook doen. Dacht dat ik de Halo 5 update al gedaan had, schijnbaar toch niet dus mocht nog even 1.8GB downloaden :p
Gelukkig is dat zo klaar, maar toch vervelend als je op het punt staat met andere samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:22
MAX3400 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:17:
[...]
Ligt het aan mij os zijn firmwares sowieso traag? Ongeacht de grootte lijkt het downloaden zo rond de 75%-80% ineens veeeeel langzamer te gaan.
Ik heb precies hetzelfde, games en eventuele patches zijn meestal wel in no-time gedownload en geinstalleerd.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:00

nexhil

BAM!

Ik heb iets vreemds.

Ik heb voor mijn zwager 20 Dollar aan US prepaids gekocht en geredeemed zonder problemen.
Totaal op account 20.06 Dollar.

Als ik voor hem de COD BO 3 DLC 1 Awakening wil aanschaffen (ah 14.50 Dollar) krijg ik een foutmelding:

Use a different way to pay
Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.

Ik heb net voor de zekerheid ook nog een VPN plugin voor Chrome geïnstalleerd om te kijken of er misschien een regio lock op zat, maar dit maakt geen verschil.
skreppiedoe schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:32:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, games en eventuele patches zijn meestal wel in no-time gedownload en geinstalleerd.
Bij mij gaan de laatste 81MB ofzo als een slak

[ Voor 20% gewijzigd door nexhil op 04-03-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skreppiedoe schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:32:
[...]

Die patch van gisteren was inderdaad bizar traag, maar die van dacht 2 weken geleden was echt in 5 minuten gedaan. Misschien dat er gewoon veel op de achtergrond moet worden aangepast in het OS (complete rebuild van een image?) dat het deze keer zo traag was.

GW bijvoorbeeld download ik de patch en kan direct spelen, Tera moet eerst de hele client opnieuw opbouwen en is daar factor 20 langer mee bezig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
nexhil schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:32:
Ik heb iets vreemds.

Ik heb voor mijn zwager 20 Dollar aan US prepaids gekocht en geredeemed zonder problemen.

Als ik voor hem de COD BO 3 DLC 1 Awakening wil aanschaffen (ah 14.50 Dollar) krijg ik een foutmelding:

Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.

Ik heb net voor de zekerheid ook nog een VPN plugin voor Chrome geïnstalleerd om te kijken of er misschien een regio lock op zat, maar dit maakt geen verschil.
Al via de store op de Xbox zelf geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
nexhil schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:32:
Ik heb iets vreemds.

[...]

Bij mij gaan de laatste 81MB ofzo als een slak
Niet per ongeluk een stad/staat met een belachelijk hoog tax tarief gekozen?

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:05
Lol @ comments van Sweeney. MS moet zoveel onderzoek, R&D uitvoeren zodat devs de beste tools en platform hebben om games op kunnen uitbrengen. Maar zodra MS er mogelijk wat aan kan verdienen, zijn ze evil en greedy.

Misschien is hij Epic Games Launcher vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silversin schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:11:
Lol @ comments van Sweeney. MS moet zoveel onderzoek, R&D uitvoeren zodat devs de beste tools en platform hebben om games op kunnen uitbrengen. Maar zodra MS er mogelijk wat aan kan verdienen, zijn ze evil en greedy.

Misschien is hij Epic Games Launcher vergeten?
Het is MS, het is Windows, dus het is slecht, beetje de punchline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:27:
[...]

Het is MS, het is Windows, dus het is slecht, beetje de punchline.
Ha, dan werk ik voor de duivel ofzo... })
* MAX3400 gaat ff verder met Server 2016 uitpluizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:29:
[...]

Ha, dan werk ik voor de duivel ofzo... })
* MAX3400 gaat ff verder met Server 2016 uitpluizen
Erger dan dat :P

Maar serieus, dit is nu al de derde keer dat 'iets' van MS compleet uit z'n verband wordt gerukt, de halve wereld eigen conclusies bedenkt, vervolgens reageert MS hierop en valt het onder het kopje 'damage control'. Al is dat ook wel weer beetje gemiddeld bezoeker van T.net geworden, wat dan wel weer jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Maar dan moet je wel de dag van de release de download nog binnen hengelen
Hitman is dik 8GB voor de preorder... Dat is best grof veel voor anderhalve missie en de contracts O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:29

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:05:
[...]

Doe het dan ook niet, nu blijkt uit je schrijven dat je echt geen fan bent van pre-orders. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
SinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:52:
[...]

Maar serieus, dit is nu al de derde keer dat 'iets' van MS compleet uit z'n verband wordt gerukt, de halve wereld eigen conclusies bedenkt, vervolgens reageert MS hierop en valt het onder het kopje 'damage control'. Al is dat ook wel weer beetje gemiddeld bezoeker van T.net geworden, wat dan wel weer jammer is.
Omdat, laten we eerlijk zijn. Voordat Satya het overnam MS niet echt consumentvriendelijke beslissingen maakte :p

En weerstand bieden tegen iets wat je niet begrijpt of nieuw is zit in menselijk natuur.

En er is een groep die geen verstand hebben van businessmodels, vermoeden dat hun zwarte plastic doos in de toekomst niet meer relevant gaat worden lukraak wat tegen gaan roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heb nog een Gigantic code voor de liefhebber. Stuur maar een berichtje wie wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:52:
[...]

Ik moest al facepalmen toen ik het bericht las. Laat staan toen de comments eronder verschenen.

En als je MS probeert te verdedigen, ben je meteen een fanboy of werk je voor ze :X

Maar goed, positief: Action Henk is beschikbaar voor de Xbox One:
https://store.xbox.com/en...e4b8546d5?cid=majornelson
Afbeeldingslocatie: http://ragesquid.com/press/action_henk/images/action_henk_kidsroom.png

Nederlandse indiegame welke ook op PC goed ontvangen is en gewoon leuk is voor tussendoor.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 04-03-2016 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:00

nexhil

BAM!

Ereaser schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:00:
[...]

Al via de store op de Xbox zelf geprobeerd?
yup, beide geen succes :(
Rappa1985 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:06:
[...]

Niet per ongeluk een stad/staat met een belachelijk hoog tax tarief gekozen?
Indiana, dus zou niet mogen gebeuren

[ Voor 38% gewijzigd door nexhil op 04-03-2016 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
En... Tim Sweeney is nu pro UWP. ;w

Meneer had blijkbaar niet genoeg onderzoek gedaan en begon zomaar dingen te roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, voor hitman ben ik nooit warm gelopen.
En met de live-stream van The Division gisteren vraag ik me serieus af waar ik straks tijd voor Dark Souls III en Doom vandaan moet halen...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
... denk start weer eens mijn xbox op, update hier update daar en met klap op de vuurpijl... 18gb dying light update xD ding toch maar weer wat vaker aan gaan zetten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Notna schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:40:
Als er nog mensen opzoek zijn naar een externe HDD die USB3.0 powered is ook nog; Wehkamp heeft de Toshiba Canvio Basics in de aanbieding (500 Gb/1-2-3 Tb)

http://www.wehkamp.nl/ele...chijf/C26_6FB_6FB_690180/

Ik heb zelf de 1 Tb versie en ben er uitermate tevreden over :Y
Nogmaals bedankt voor de tip! Heb zojuist de 3TB versie besteld, maandag komt wordt hij bezorgd.

Hang ik die andere wel aan de 360 ofzo ;)

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Ja ik. Alleen niet als volledige game, kijk eerst even aan wat het geworden is. Was vroeger groot fan van Hitman maar wil eerst even zien wat ze ervan gemaakt hebben.

Ik heb dus het eerste deel in Argentinië gekocht voor €10,xx en als het bevalt koop ik de andere delen wel los (ca €6,- ps).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Bunta schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:50:
[...]

Nogmaals bedankt voor de tip! Heb zojuist de 3TB versie besteld, maandag komt wordt hij bezorgd.

Hang ik die andere wel aan de 360 ofzo ;)
Jij thanks voor de quote :+
Zelf ook (eindelijk) eentje besteld.

Benieuwd of ik nu een beetje mee kan komen qua laadt tijden met een Elite Xbox..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:50:
[...]

Vanavond staat The witcher hopelijk op 1000gs. Kan ik na 150 uur me eens storten op een andere sp ervaring. DLC komt later wel een keertje. Twijfel nog tussen hand of fate, life is strange en sp van Black Ops 3. Waarschijnlijk dat laatste omdat ik dan niet op het verhaal hoef te letten. :)
Forza Horizon 2 kan je nog doen :9. Mrfreriks (was ik mee begonnen op storm Island, maar doet nu andere spellen :9) is toch niet zo vaak online en ik moet nog de co-op bucketlists halen. Daarnaast ook nog 70 playground events doen :9. Kan ik dat spel eindelijk is op de 2000 krijgen nadat ik alle champions gereden heb :).
Famous schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:17:
[...]

Jij thanks voor de quote :+
Zelf ook (eindelijk) eentje besteld.

Benieuwd of ik nu een beetje mee kan komen qua laadt tijden met een Elite Xbox..
Elite Xbox heeft een SSHD dus dat zit sws anders in elkaar ;). Maar als het goed is gaat het via een externe harde schijf sneller omdat die interne bus gelimiteerd is (sata2?) en de externe bus (3.0) daardoor een hogere snelheid kan halen.

[ Voor 20% gewijzigd door timmie271 op 05-03-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:17:
[...]

Forza Horizon 2 kan je nog doen :9. Mrfreriks (was ik mee begonnen op storm Island, maar doet nu andere spellen :9) is toch niet zo vaak online en ik moet nog de co-op bucketlists halen. Daarnaast ook nog 70 playground events doen :9. Kan ik dat spel eindelijk is op de 2000 krijgen nadat ik alle champions gereden heb :).

[...]

Elite Xbox heeft een SSHD dus dat zit sws anders in elkaar ;). Maar als het goed is gaat het via een externe harde schijf sneller omdat die interne bus gelimiteerd is (sata2?) en de externe bus (3.0) daardoor een hogere snelheid kan halen.
Co-op bucketlists is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:29:
[...]

Co-op bucketlists is prima!
Vandaag weet ik niet of het gaat lukken maar morgen sws wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:33:
[...]

Vandaag weet ik niet of het gaat lukken maar morgen sws wel :).
Vaste afspraken maken is niet nodig hoor. Ik heb niet zo een haast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:35:
[...]

Vaste afspraken maken is niet nodig hoor. Ik heb niet zo een haast. :)
Ik invite je gewoon als je online bent :+. Ongeacht wat je aan het spelen bent :z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:36:
[...]

Ik invite je gewoon als je online bent :+. Ongeacht wat je aan het spelen bent :z.
Is prima. Ik ben uitstekend in het negeren van invites als ik er geen trek in heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Heeft iemand nog de link van de website waar je de prijzen van games per land kan vergelijken?

Ik heb wel http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php gevonden, maar ik dacht dat ik een keer een betere website had gezien. Die had ook alle sales in een overzicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:45:
Heeft iemand nog de link van de website waar je de prijzen van games per land kan vergelijken?

Ik heb wel http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php gevonden, maar ik dacht dat ik een keer een betere website had gezien. Die had ook alle sales in een overzicht.
Deze?

http://www.storeparser.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik probeer een game te kopen uit de Brazilaanse store (En ja ik heb de handleiding gelezen die in Russische & Braziliaanse Marketplace staan

Ik ben zover gekomen om een Braziliaanse gift code in te voeren van 100 BRL .

Echter als ik bijvoorbeeld deze game wil kopen https://store.xbox.com/pt...27-4fe3-8ff5-2107ac8e133f

Dan krijg ik een pagina waar ik Braziliaanse NAW gegevens moet invullen. Maar dit staat niet vermeld op de instructie pagina. (R$ 29,00 imposto incluso
Você será cobrado imediatamente. Não há reembolsos. Esta transação está sujeita ao Contrato de Serviços da Microsoft.)

Dit staat er letterlijk de op de instructie pagina

Selecteer nu de game die je wilt aanschaffen (Tomb Raider in het voorbeeld). Klik op Buy for Xbox One om de game aan te schaffen.

Wat doe ik hier fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Rockvee2 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:01:
Ik probeer een game te kopen uit de Brazilaanse store (En ja ik heb de handleiding gelezen die in Russische & Braziliaanse Marketplace staan

Ik ben zover gekomen om een Braziliaanse gift code in te voeren van 100 BRL .

Echter als ik bijvoorbeeld deze game wil kopen https://store.xbox.com/pt...27-4fe3-8ff5-2107ac8e133f

Dan krijg ik een pagina waar ik Braziliaanse NAW gegevens moet invullen. Maar dit staat niet vermeld op de instructie pagina. (R$ 29,00 imposto incluso
Você será cobrado imediatamente. Não há reembolsos. Esta transação está sujeita ao Contrato de Serviços da Microsoft.)

Dit staat er letterlijk de op de instructie pagina

Selecteer nu de game die je wilt aanschaffen (Tomb Raider in het voorbeeld). Klik op Buy for Xbox One om de game aan te schaffen.

Wat doe ik hier fout ?
Heb je adresgegevens voor Brazilie? Anders gaat het niet werken is mij verteld:9.

Ik kan gewoon op bestellen klikken (niet genoeg, maar toch :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik heb niemand in Brazilie wonen ;)

Ik kan inderdaad ook op bestellen klikken maar dan gaat hij naar adresgegevens vragen

En dat staat niet in de handleiding !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Rockvee2 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:07:
Ik heb niemand in Brazilie wonen ;)

Ik kan inderdaad ook op bestellen klikken maar dan gaat hij naar adresgegevens vragen

En dat staat niet in de handleiding !
Maar wel verplicht anders kan je niet bestellen ;).
Ik woon daar in een restaurant :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dan heb ik dus niks aan die kaart

Ik ga geen fake gegevens invullen daar

Toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Rockvee2 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:11:
Dan heb ik dus niks aan die kaart

Ik ga geen fake gegevens invullen daar

Toch bedankt
Je zal niet de enigste zijn die het doet ;).
En desnoods verwijder je de gegevens daarna weer.
Gewoon een restaurant doen en niemand die er wat van merkt ;).

In Singapore woon ik in de Mac dus wat dat betreft..

Je hebt kans dat als je het via de xbox doet (wel even in brazilie instellen) dat je het dan zonder adresgegevens kunt doen?

[ Voor 13% gewijzigd door timmie271 op 05-03-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:40:
[...]

Is prima. Ik ben uitstekend in het negeren van invites als ik er geen trek in heb. :)
Ik heb Horizon ook weer eens opgestart en moet nog veel doen.

Ben ook wel in voor co-op.

Gt: sekeroglan

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
sekeroglan schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:16:
[...]

Ik heb Horizon ook weer eens opgestart en moet nog veel doen.

Ben ook wel in voor co-op.

Gt: sekeroglan
Heb je ook toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik ga het eens via de xbox zelf proberen. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:24:
Ik ga het eens via de xbox zelf proberen. Bedankt voor de tip.
Adresgegevens gaan noodzakelijk zijn. Kan me nauwelijks voorstellen dat MS moeilijk gaat doen hierover (hoeveel ze BTW ontduiken wereldwijd mogelijk maken door niet in te grijpen en geld mislopen van aankopen in duurdere landen). De meeste bedrijven bestraffen mensen die hun geld geven namelijk niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
timmie271 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:10:
[...]
Ik woon daar in een restaurant :P.
timmie271 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:12:
[...]
In Singapore woon ik in de Mac dus wat dat betreft..
Je houdt van eten of niet? :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

XBL plat?

Wilde ff potje COD doen, kom niet ingelogd. Xbox heeft gewoon verbinding.
Dan maar Far Cry offline... kan ook niet, je moet ingelogd zijn. Welkom in 2016, waar je Xbox zonder XBL-connectie gewoon een dure blue ray speler is.. :(

[ Voor 92% gewijzigd door DeMoN op 05-03-2016 19:02 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:14
Hopla xbox live werkt weer eens niet meer pffft. Wss weer diezelfde kiddies met hun ddos die weer aan het werk zijn. Het word echt een pest zo.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:51
met heel veel moeite eindelijk verbinding met de xbox servers

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Coachman1978 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:11:
met heel veel moeite eindelijk verbinding met de xbox servers
thanks, hier ook weer idd

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Had al eerder gepost dat sinds een paar maanden mijn NAT strict is. Ik weet prima hoe dat in te stellen, maar niets helpt. Vandaag een andere router neergezet, ingesteld en... Strict. Het ding is niet OPEN TE KRIJGEN.

PS4 neergezet en direct NAT Open.

Echt, wat een gekloot :( Niets wil helpen. Kabel, WiFi, 2.4G, 5G.UPNP aan, UPNP uit. Vast IP met port forward, DHCP goed ingesteld. Niets wil helpen.

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 05-03-2016 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
PWM schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:13:
Had al eerder gepost dat sinds een paar maanden mijn NAT strict is. Ik weet prima hoe dat in te stellen, maar niets helpt. Vandaag een andere router neergezet, ingesteld en... Strict. Het ding is niet OPEN TE KRIJGEN.

Echt, wat een gekloot :( Niets wil helpen. Kabel, WiFi, 2.4G, 5G.UPNP aan, UPNP uit. Vast IP met port forward, DHCP goed ingesteld. Niets wil helpen.
DMZ al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

DeMoN schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:01:
Welkom in 2016, waar je Xbox zonder XBL-connectie gewoon een dure blue ray speler is.. :(
_O- :Y Ik had een inet storing van Ziggo en ik dacht F6 te gaan spelen, F6 start niet eens zonder XBL. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winkiller schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:51:
[...]

_O- :Y Ik had een inet storing van Ziggo en ik dacht F6 te gaan spelen, hij start niet eens zonder XBL. }:|
Ook niet als je op go offline klikt in netwerk setting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
DeMoN schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:01:
XBL plat?

Wilde ff potje COD doen, kom niet ingelogd. Xbox heeft gewoon verbinding.
Dan maar Far Cry offline... kan ook niet, je moet ingelogd zijn. Welkom in 2016, waar je Xbox zonder XBL-connectie gewoon een dure blue ray speler is.. :(
Hier hetzelfde probleem en dezelfde frustratie :(

De systemen werken te vaak niet. Vroeger stond XBL bekend om z'n stabiliteit, maar dat geldt echt niet meer.

Hoeveel kost een beetje fatsoenlijke gaming PC ook alweer? :O

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:52:
[...]

Ook niet als je op go offline klikt in netwerk setting?
Geen idee, ik heb er verder niet meer naar gekeken, misschien iets om te checken als het weer gebeurd, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Iemand een idee hoe je Geometry Wars Evolved kan downloaden? Volgens de activity feed is het origineel, wat toendertijd bij PGR2 zat, nu backwards compatible, maar kan 'm niet vinden. PGR2 disc erin werkt ook niet, btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winkiller schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:55:
[...]

Geen idee, ik heb er verder niet meer naar gekeken, misschien iets om te checken als het weer gebeurd, thx.
Meeste digitaal gekochte spellen doen het in offline modus. Ook als live eruit ligt. Kan handig zijn. Als je aan gameshare doet dan werkt het alleen voor games die je kameraad gekocht heeft.

___

Witcher is nog niet af. Mis 3 xp na de laatste cutscene om Level 35 te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:24
Vandaag de afgestorven Dixons in Gorinchem eens bezocht. Ze hadden nog wat games.

Heb DA: Inquisition en Evolve opgepikt voor 10tje de stuk voor de One en Borderlands Prequel voor de 360 ook een tientje :P

Ik zeg goeie shit.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
halofreak1990 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 21:15:
Iemand een idee hoe je Geometry Wars Evolved kan downloaden? Volgens de activity feed is het origineel, wat toendertijd bij PGR2 zat, nu backwards compatible, maar kan 'm niet vinden. PGR2 disc erin werkt ook niet, btw.
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d802584107ed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DMZ lijkt me voor jou de oplossing. Kijk ook even anders welke devices gebruik maken van dezelfde poorten als de X1? Uit mn hoofd heeft Skype de neiging om port 80 te gaan gebruiken als "alternatieve" configuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Heeft iemand nog tips over waar een goedkoop Gold abbo te vinden is?

Mijn laatste was een 12+1 die ik nog onder de 40 euro op de kop heb kunnen tikken =p jammer genoeg zie ik die er niet meer bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Silversin schreef op zondag 06 maart 2016 @ 09:09:
Heeft iemand nog tips over waar een goedkoop Gold abbo te vinden is?

Mijn laatste was een 12+1 die ik nog onder de 40 euro op de kop heb kunnen tikken =p jammer genoeg zie ik die er niet meer bij staan.
Lijkt er op dat de prijzen steeds verder omhoog gaan, de laatste van 12 maanden die ik had was iets van 38 euro, nu de goedkoopste die tegen kom is 43 euro.
Je moet het zo zien, altijd nog goedkoper dan de door MS aanbevolen weg van 60 euro per jaar. Gewoon kopen voor ze nog duurder worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
Ze zijn ook nogal eens uitverkocht als je een voordelig adres vindt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zeker, zelfde resultaat :( Ik begin de hoop op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
PWM schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:57:
[...]

Zal het niet aan je provider liggen dan ofzo? Het is gewoon praktisch onmogelijk om een Strict NAT te hebben met DMZ open op je Xbox....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:08:
[...]

Lijkt er op dat de prijzen steeds verder omhoog gaan, de laatste van 12 maanden die ik had was iets van 38 euro, nu de goedkoopste die tegen kom is 43 euro.
Je moet het zo zien, altijd nog goedkoper dan de door MS aanbevolen weg van 60 euro per jaar. Gewoon kopen voor ze nog duurder worden!
G2A.com bied 12 maanden aan voor 38 euro
https://www.g2a.com/xbox-...ion-card-gold-global.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zeker weten dat je dan in de juiste device zit te werken? Dat je niet een router achter een router probeert aan te passen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Bunta schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 17:49:
[...]

[...]

Je houdt van eten of niet? :9 :9 :9
Altijd :). Al sla ik de Mac wat sneller over en kies ik voor een snackbar maar toch :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zozo, niet verkeerd:
@RocketLeague
YES! We have officially eclipsed more than 1 MILLION unique players on @Xbox One! Thank you very much for continuing to support us!
Das toch al iets van 1/20 Xbox One eigenaren die deze game heeft aangeschaft in zo'n korte tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_vie
  • Laatst online: 18:49

Ik heb dit probleem ook gehad. De laatste optie die toen ik me opkwam was om de Xbox terug te zetten naar fabrieksinstellingen. En dit heeft geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Ik word een beetje gek van de "navigation sounds" 8)7 . Begrijp ik het nou goed en zijn die irritante geluiden als ik door het menu navigeer niet uit te zetten of zie ik nou een instelling over het hoofd?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Laatst online: 23:02

Bozznl

GT: The Bozzz88

[...]

Ik heb niet meegelezen maar.. je xbox een vast ip gegeven met zijn unieke Mac adres toen je ging portforwarden, upnp, of dmz?

Welke router heb je? Ikzelf gebruik een Asus ac66u nog nooit last gehad van moderate of strict.

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hoe lang is dit al? Ik heb ook wel eens meegemaakt dat mijn ISP, Ziggo, iets aan het doen was ofzo en dat ik echt een dag of 2 niet kon multiplayen. Daarna was het magisch opgelost en als je dan uiteindelijk (na veel bellen en druk doen) uiteindelijk de netwerk-boys te spreken krijgt, is er vaak een verklaring te vinden.

Misschien domme opmerking; pak je One eens op en ram 'm bij de buren ofzo in de stekker, zolang ze een andere ISP hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 11:47
Herkent iemand dit? Via marketplace (dus via PC) een gratis trial van pac-man ' gekocht' (xbox 360) voor de xbox one, maar deze komt niet in de lijst op de xbox te staan om de downloaden. Als ik via de xbox probeer te zoeken via pac-man zie ik staan dat deze enkel in bundel wordt verkocht, klik ik verder komt er vervolgens te staan dat er geen bundel is? Hoe krijg ik dat spel nou op de xbox one? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:24
Hier ook even een n00b.

Ik gebruik vaak mijn console een tijd niet en soms komt het dan wel eens voor dat hij een hele tijd niet op stand-by modus staat om te updaten. Maar als hij dat wel staat loop ik vaak toch nog tegen een update aan voor een specifieke game als ik de disc er in doe. Ik dacht dat ook de games up to date werden gehouden of is dat alleen maar met de 100% digitale varianten

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
SpoekGTi schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:26:
Hier ook even een n00b.

Ik gebruik vaak mijn console een tijd niet en soms komt het dan wel eens voor dat hij een hele tijd niet op stand-by modus staat om te updaten. Maar als hij dat wel staat loop ik vaak toch nog tegen een update aan voor een specifieke game als ik de disc er in doe. Ik dacht dat ook de games up to date werden gehouden of is dat alleen maar met de 100% digitale varianten
Bij digitale games update hij ook pas zodra je de game opstart.

XboxLive: Dave 130R

Pagina: 1 ... 115 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace