Witcher 2 kwam met enhanced versie. Was een gratis upgrade voor iedereen die het al had.halofreak1990 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:53:
[...]
Is dat ooit wel eens anders geweest, dan? Kan me herinneren dat Bungie een vergelijkbare stunt uithaalde met Destiny.
En voor diegenen die 'm nog niet hadden, was 'ie een tijdje terug ook gratisVerwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:13:
[...]
Witcher 2 kwam met enhanced versie. Was een gratis upgrade voor iedereen die het al had.
Neeeee !!!halofreak1990 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:54:
[...]
En voor diegenen die 'm nog niet hadden, was 'ie een tijdje terug ook gratis(via Games with Gold)
De schooiers !!!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vroeger kon je bellen, kreeg je een nieuwe. Helaas hebben veel mensen, ook hier (
) daar misbruik van gemaakt om aan extra controllers te komen. Nu moet je dus eerst opsturen.
En nu... heb ik een kapotte controller. Ze hebben een prachtige site waar je je garantie kan claimen. Ook zie ik netjes dat reparatie kosteloos is voor mij omdat ze 3 jaar geven. Echter, ik kan de Kinect aanmelden en de Xbox zelf. Maar nergens een controller
Kijk ik scheel?
En nu... heb ik een kapotte controller. Ze hebben een prachtige site waar je je garantie kan claimen. Ook zie ik netjes dat reparatie kosteloos is voor mij omdat ze 3 jaar geven. Echter, ik kan de Kinect aanmelden en de Xbox zelf. Maar nergens een controller
Zelfs nadat hij bij Games with Gold is geweest is hij nog een keer gratis geweest toen hij BC werdhalofreak1990 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:54:
[...]
En voor diegenen die 'm nog niet hadden, was 'ie een tijdje terug ook gratis(via Games with Gold)
Als het goed is kun je die aangeven onder accessoires. Tenminste daar heb ik mijn controller kunnen opgeven met de code in de controller.PWM schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:26:
Vroeger kon je bellen, kreeg je een nieuwe. Helaas hebben veel mensen, ook hier () daar misbruik van gemaakt om aan extra controllers te komen. Nu moet je dus eerst opsturen.
En nu... heb ik een kapotte controller. Ze hebben een prachtige site waar je je garantie kan claimen. Ook zie ik netjes dat reparatie kosteloos is voor mij omdat ze 3 jaar geven. Echter, ik kan de Kinect aanmelden en de Xbox zelf. Maar nergens een controllerKijk ik scheel?
Gamertag: timmie271
Je moet even doorklikken (dus Repair Xbox or Kinect) en dan kom je hier uit:PWM schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:26:
Vroeger kon je bellen, kreeg je een nieuwe. Helaas hebben veel mensen, ook hier () daar misbruik van gemaakt om aan extra controllers te komen. Nu moet je dus eerst opsturen.
En nu... heb ik een kapotte controller. Ze hebben een prachtige site waar je je garantie kan claimen. Ook zie ik netjes dat reparatie kosteloos is voor mij omdat ze 3 jaar geven. Echter, ik kan de Kinect aanmelden en de Xbox zelf. Maar nergens een controllerKijk ik scheel?
https://myservice.xbox.com/en-US
En dan replace an accessory (en dan even doorklikken)
Dan denk ik dat je even met MS support moet chattenPWM schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:35:
Dank. Dan krijg ik de melding dat hij buiten garantie valt
Kom ik in dit scherm:
[afbeelding]
De optie Ja ik heb een bon, is greyed out. En ook de upload knop werkt nietIk neem mijn woorden over de nette site even terug
heb je de code ook nog een keer moet invoeren? Ik moest die wel invoeren. Maar mijn controller was ook pas een maand oudPWM schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:35:
Dank. Dan krijg ik de melding dat hij buiten garantie valt
Kom ik in dit scherm:
[afbeelding]
De optie Ja ik heb een bon, is greyed out. En ook de upload knop werkt nietIk neem mijn woorden over de nette site even terug
Hehe, Hitman is eindelijk te pre-orderen. Voor de PS4 kon dan al weken, alleen voor de X1 kon dat nog niet.
Nog tweakers die hem gaan pre-orderen ? 60 euro in de NL store en 39 euro in de Russische store.
https://store.xbox.com/nl...elson#bundleWidgetWrapper
Nog tweakers die hem gaan pre-orderen ? 60 euro in de NL store en 39 euro in de Russische store.
XBL: MRE Inc
Laat ik eerst maar eens een hitman die ik op de pc heb uitspelen
. Dat stealth spelen is nog best lastig
.
Ik heb niet zo'n hoge hoed op van Hitman en wat ik gezien heb lijkt me ook niet echt heel boeiend. Ja er zijn veel manieren om de missie op te lossen, maar het ziet er nog steeds vrij muf uit. Verder is het episodic dus als je hem meteen full price koopt, duurt het nog enkele maanden voor de game helemaal beschikbaar is (geloof dat bv september nog wat missies komen bv). Dat vind ik te lang duren voor zoiets. Gewoon meteen hele game beschikbaar maken, dit is geen game voor episodes imo.MRE-Inc schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:50:
Hehe, Hitman is eindelijk te pre-orderen. Voor de PS4 kon dan al weken, alleen voor de X1 kon dat nog niet.
Ik wacht sowieso de reviews af maar heb weinig/geen zin om episode-based een game te mogen spelen. Als de reviews goed zijn, denk ik zelfs te wachten tot eind van het jaar tot alle bugs eruit zijn en/of een GOTY uitkomt.MRE-Inc schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:50:
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik merk dat er veel tegenstaand is tegen het zgn Episode-based uitbrengen van games en in dit geval Hitman.
Ik vind het zelf wel prima omdat ik het leuk vind om bv 1 missie meerdere keren te spelen en telkens een andere manier te kiezen om het uit te spelen. In Hitman Absolution had je het level in Chinatown dat je een drugdealer moest volgen en ombrengen. Die heb ik destijds op alle mogelijke manier die er waren, uitgespeeld.
Als je in 1x alle levels hebt, dan speel je level 1, en ga je door met level 2 als je level 1 hebt uitgespeeld etc. Totdat je de game uitgespeeld hebt en dan leg je hem aan de kant. Nu moet je een maand wachten tot Level 2/Missie 2 komt en kun je de rest van de tijd besteden om missie 1 op een andere manier uit te spelen.
Bovenstaande geldt voor mij iig wel. Ik vind het niet zo erg dat Hitman Episode based is, de replay waarde stijgt hierdoor enorm bij mij. Maar ik kan me goed voorstellen dat anderen gewoon liever het hele spel in 1x willen hebben en uitspelen.
Wellicht heeft de ontwikkelaar nu ook meer tijd om de overige levels bug vrij te maken (voor zo ver dat kan) en meer content toe te voegen.
Ik vind het zelf wel prima omdat ik het leuk vind om bv 1 missie meerdere keren te spelen en telkens een andere manier te kiezen om het uit te spelen. In Hitman Absolution had je het level in Chinatown dat je een drugdealer moest volgen en ombrengen. Die heb ik destijds op alle mogelijke manier die er waren, uitgespeeld.
Als je in 1x alle levels hebt, dan speel je level 1, en ga je door met level 2 als je level 1 hebt uitgespeeld etc. Totdat je de game uitgespeeld hebt en dan leg je hem aan de kant. Nu moet je een maand wachten tot Level 2/Missie 2 komt en kun je de rest van de tijd besteden om missie 1 op een andere manier uit te spelen.
Bovenstaande geldt voor mij iig wel. Ik vind het niet zo erg dat Hitman Episode based is, de replay waarde stijgt hierdoor enorm bij mij. Maar ik kan me goed voorstellen dat anderen gewoon liever het hele spel in 1x willen hebben en uitspelen.
Wellicht heeft de ontwikkelaar nu ook meer tijd om de overige levels bug vrij te maken (voor zo ver dat kan) en meer content toe te voegen.
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Ik ga hem zeker halen. Pre-orderen doe ik echter nooit meer. Enige voordeel van een preorder is spelen op dag van release. Met digitale aankopen heb je dat sowieso.MRE-Inc schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:50:
Episodes vind ik ook prima overigens. Net als MRE speel ik Hitman meerdere keren op verschillende manieren uit.
Vanavond staat The witcher hopelijk op 1000gs. Kan ik na 150 uur me eens storten op een andere sp ervaring. DLC komt later wel een keertje. Twijfel nog tussen hand of fate, life is strange en sp van Black Ops 3. Waarschijnlijk dat laatste omdat ik dan niet op het verhaal hoef te letten.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2016 13:09 ]
Tja, The Witcher... Geniaal spel, ook de uitbreiding (Hearts of Stone). behalve dat ik nu vast zit bij The Caretaker. Wat een kl*teboss is dat
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Willybubba schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:25:
Tja, The Witcher... Geniaal spel, ook de uitbreiding (Hearts of Stone). behalve dat ik nu vast zit bij The Caretaker. Wat een kl*teboss is dat
spoiler: just in case
Let even goed op zijn aanvalspatronen, wanneer je die doorhebt is hij erg makkelijk te verslaan. Voor zover ik me nog kan herinneren doet hij eerst een x-aantal aanvallen jouw kant op, daarna staat hij stil (wapen vast in de grond oid?) dus dan erop hakken.
En steeds zo snel mogelijk die geesten slopen wanneer hij die oproept.
kleine disclaimer: ik speelde niet op hoogste moeilijkheidsgraad.
En steeds zo snel mogelijk die geesten slopen wanneer hij die oproept.
kleine disclaimer: ik speelde niet op hoogste moeilijkheidsgraad.
n.a.
Weet iemand wat je moet doen om die gratis witcher 2 deal te kunnen gebruiken? Heb al een Paypall account toegevoegd, mn oude 360 aangesloten maar hij blijft (zowel op one, 360, als pc) voor 29 euro in de store staan?
Heb je het ook via de marketstore geprobeerd te purchasen? Dat kan namelijk ook
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Volgens mij is de gratis periode al een tijdje voor bij.Charly schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:34:
Weet iemand wat je moet doen om die gratis witcher 2 deal te kunnen gebruiken? Heb al een Paypall account toegevoegd, mn oude 360 aangesloten maar hij blijft (zowel op one, 360, als pc) voor 29 euro in de store staan?
Oooh, snap. Je hebt gelijk. Ik loop een maand achterEreaser schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:46:
[...]
Volgens mij is de gratis periode al een tijdje voor bij.

Maar dan moet je wel de dag van de release de download nog binnen hengelenVerwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:50:
[...]
Ik ga hem zeker halen. Pre-orderen doe ik echter nooit meer. Enige voordeel van een preorder is spelen op dag van release. Met digitale aankopen heb je dat sowieso.
Episodes vind ik ook prima overigens. Net als MRE speel ik Hitman meerdere keren op verschillende manieren uit.
Nu pre order ik meestal 1 dag van te voren, heb ik ook gelijk de pre order bonus als die er al is.
Pre-orders zijn toch vaak al 4 tot 6 dagen van te voren te downloaden? Het enige wat je op de dag zelf moet doen, is de One aanzetten en de "licentie koppelen"?Ereaser schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:52:
[...]
Maar dan moet je wel de dag van de release de download nog binnen hengelen
Als je weet hoe lang ik wel niet heb zitten kijken naar mijn preordered, predownloaded Forza 6 tot ik kon spelen...
Ze mogen van mij echt een 'check for updates' optie toevoegen zoals in Win10 en mobile ook het geval, van de week wat oudere games opstarten, de 1 had 1,8GB update, de ander weer 3.6GB, dan weer 300MB.Ereaser schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:52:
[...]
Maar dan moet je wel de dag van de release de download nog binnen hengelenMijn Xbox staat niet op instant on, dus kan de download pas starten als ik thuis ben. Dan duurt het alsnog een tijdje voordat ik kan spelen.
Nu pre order ik meestal 1 dag van te voren, heb ik ook gelijk de pre order bonus als die er al is.
Instant on geeft mij nog steeds problemen bij aantal games, dat zo'n check-all een betere oplossing is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Of in ieder geval, apart voor preview & produktie, een duidelijker release-schedule kunnen aankondigen. Van de week ook weer: eerst een firmware-update, dan een FM6-update, dan de car-pack downloaden, en dan pas spelen. Ondertussen was mijn koffie al op, sigaret gerookt en weer wat zitten lurken/tikken op GoT.SinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:11:
[...]
Ze mogen van mij echt een 'check for updates' optie toevoegen zoals in Win10 en mobile ook het geval, van de week wat oudere games opstarten, de 1 had 1,8GB update, de ander weer 3.6GB, dan weer 300MB.
Instant on geeft mij nog steeds problemen bij aantal games, dat zo'n check-all een betere oplossing is.
Ligt het aan mij os zijn firmwares sowieso traag? Ongeacht de grootte lijkt het downloaden zo rond de 75%-80% ineens veeeeel langzamer te gaan.
Ja klopt. 1 dag van te voren is voor mij vaak genoeg om de game binnen te halen, maar dezelfde dag kopen nietMAX3400 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:05:
[...]
Pre-orders zijn toch vaak al 4 tot 6 dagen van te voren te downloaden? Het enige wat je op de dag zelf moet doen, is de One aanzetten en de "licentie koppelen"?
Als je weet hoe lang ik wel niet heb zitten kijken naar mijn preordered, predownloaded Forza 6 tot ik kon spelen...![]()
Mogen ze van mij ook doen. Dacht dat ik de Halo 5 update al gedaan had, schijnbaar toch niet dus mocht nog even 1.8GB downloadenSinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:11:
[...]
Ze mogen van mij echt een 'check for updates' optie toevoegen zoals in Win10 en mobile ook het geval, van de week wat oudere games opstarten, de 1 had 1,8GB update, de ander weer 3.6GB, dan weer 300MB.
Gelukkig is dat zo klaar, maar toch vervelend als je op het punt staat met andere samen te spelen.
Ik heb precies hetzelfde, games en eventuele patches zijn meestal wel in no-time gedownload en geinstalleerd.MAX3400 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:17:
[...]
Ligt het aan mij os zijn firmwares sowieso traag? Ongeacht de grootte lijkt het downloaden zo rond de 75%-80% ineens veeeeel langzamer te gaan.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik heb iets vreemds.
Ik heb voor mijn zwager 20 Dollar aan US prepaids gekocht en geredeemed zonder problemen.
Totaal op account 20.06 Dollar.
Als ik voor hem de COD BO 3 DLC 1 Awakening wil aanschaffen (ah 14.50 Dollar) krijg ik een foutmelding:
Use a different way to pay
Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.
Ik heb net voor de zekerheid ook nog een VPN plugin voor Chrome geïnstalleerd om te kijken of er misschien een regio lock op zat, maar dit maakt geen verschil.
Ik heb voor mijn zwager 20 Dollar aan US prepaids gekocht en geredeemed zonder problemen.
Als ik voor hem de COD BO 3 DLC 1 Awakening wil aanschaffen (ah 14.50 Dollar) krijg ik een foutmelding:
Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.
Ik heb net voor de zekerheid ook nog een VPN plugin voor Chrome geïnstalleerd om te kijken of er misschien een regio lock op zat, maar dit maakt geen verschil.
Bij mij gaan de laatste 81MB ofzo als een slakskreppiedoe schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:32:
[...]
Ik heb precies hetzelfde, games en eventuele patches zijn meestal wel in no-time gedownload en geinstalleerd.
[ Voor 20% gewijzigd door nexhil op 04-03-2016 15:33 ]
Die patch van gisteren was inderdaad bizar traag, maar die van dacht 2 weken geleden was echt in 5 minuten gedaan. Misschien dat er gewoon veel op de achtergrond moet worden aangepast in het OS (complete rebuild van een image?) dat het deze keer zo traag was.skreppiedoe schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:32:
[...]
Ik heb precies hetzelfde, games en eventuele patches zijn meestal wel in no-time gedownload en geinstalleerd.
GW bijvoorbeeld download ik de patch en kan direct spelen, Tera moet eerst de hele client opnieuw opbouwen en is daar factor 20 langer mee bezig.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Al via de store op de Xbox zelf geprobeerd?nexhil schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:32:
Ik heb iets vreemds.
Niet per ongeluk een stad/staat met een belachelijk hoog tax tarief gekozen?nexhil schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:32:
Ik heb iets vreemds.
[...]
Bij mij gaan de laatste 81MB ofzo als een slak
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Lol @ comments van Sweeney. MS moet zoveel onderzoek, R&D uitvoeren zodat devs de beste tools en platform hebben om games op kunnen uitbrengen. Maar zodra MS er mogelijk wat aan kan verdienen, zijn ze evil en greedy.
Misschien is hij Epic Games Launcher vergeten?
Het is MS, het is Windows, dus het is slecht, beetje de punchline.Silversin schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:11:
Lol @ comments van Sweeney. MS moet zoveel onderzoek, R&D uitvoeren zodat devs de beste tools en platform hebben om games op kunnen uitbrengen. Maar zodra MS er mogelijk wat aan kan verdienen, zijn ze evil en greedy.
Ha, dan werk ik voor de duivel ofzo...SinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:27:
[...]
Het is MS, het is Windows, dus het is slecht, beetje de punchline.
* MAX3400 gaat ff verder met Server 2016 uitpluizen
Erger dan datMAX3400 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:29:
[...]
Ha, dan werk ik voor de duivel ofzo...![]()
* MAX3400 gaat ff verder met Server 2016 uitpluizen
Maar serieus, dit is nu al de derde keer dat 'iets' van MS compleet uit z'n verband wordt gerukt, de halve wereld eigen conclusies bedenkt, vervolgens reageert MS hierop en valt het onder het kopje 'damage control'. Al is dat ook wel weer beetje gemiddeld bezoeker van T.net geworden, wat dan wel weer jammer is.
Hitman is dik 8GB voor de preorder... Dat is best grof veel voor anderhalve missie en de contractsEreaser schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:52:
[...]
Maar dan moet je wel de dag van de release de download nog binnen hengelen

Doe het dan ook niet, nu blijkt uit je schrijven dat je echt geen fan bent van pre-orders.MAX3400 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:05:
[...]
Als je weet hoe lang ik wel niet heb zitten kijken naar mijn preordered, predownloaded Forza 6 tot ik kon spelen...![]()
Omdat, laten we eerlijk zijn. Voordat Satya het overnam MS niet echt consumentvriendelijke beslissingen maakteSinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:52:
[...]
Erger dan dat
Maar serieus, dit is nu al de derde keer dat 'iets' van MS compleet uit z'n verband wordt gerukt, de halve wereld eigen conclusies bedenkt, vervolgens reageert MS hierop en valt het onder het kopje 'damage control'. Al is dat ook wel weer beetje gemiddeld bezoeker van T.net geworden, wat dan wel weer jammer is.
En weerstand bieden tegen iets wat je niet begrijpt of nieuw is zit in menselijk natuur.
En er is een groep die geen verstand hebben van businessmodels, vermoeden dat hun zwarte plastic doos in de toekomst niet meer relevant gaat worden lukraak wat tegen gaan roepen.
Heb nog een Gigantic code voor de liefhebber. Stuur maar een berichtje wie wil.
Ik moest al facepalmen toen ik het bericht las. Laat staan toen de comments eronder verschenen.SinergyX schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:52:
[...]
Erger dan dat
En als je MS probeert te verdedigen, ben je meteen een fanboy of werk je voor ze

Maar goed, positief: Action Henk is beschikbaar voor de Xbox One:
https://store.xbox.com/en...e4b8546d5?cid=majornelson

Nederlandse indiegame welke ook op PC goed ontvangen is en gewoon leuk is voor tussendoor.
[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 04-03-2016 18:30 ]
yup, beide geen succes
Indiana, dus zou niet mogen gebeurenRappa1985 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:06:
[...]
Niet per ongeluk een stad/staat met een belachelijk hoog tax tarief gekozen?
[ Voor 38% gewijzigd door nexhil op 04-03-2016 20:20 ]
En... Tim Sweeney is nu pro UWP.
Meneer had blijkbaar niet genoeg onderzoek gedaan en begon zomaar dingen te roepen.

Meneer had blijkbaar niet genoeg onderzoek gedaan en begon zomaar dingen te roepen.
Nee, voor hitman ben ik nooit warm gelopen.MRE-Inc schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:50:
En met de live-stream van The Division gisteren vraag ik me serieus af waar ik straks tijd voor Dark Souls III en Doom vandaan moet halen...
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
... denk start weer eens mijn xbox op, update hier update daar en met klap op de vuurpijl... 18gb dying light update xD ding toch maar weer wat vaker aan gaan zetten
Nogmaals bedankt voor de tip! Heb zojuist de 3TB versie besteld, maandag komt wordt hij bezorgd.Notna schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:40:
Als er nog mensen opzoek zijn naar een externe HDD die USB3.0 powered is ook nog; Wehkamp heeft de Toshiba Canvio Basics in de aanbieding (500 Gb/1-2-3 Tb)
http://www.wehkamp.nl/ele...chijf/C26_6FB_6FB_690180/
Ik heb zelf de 1 Tb versie en ben er uitermate tevreden over
Hang ik die andere wel aan de 360 ofzo
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Ja ik. Alleen niet als volledige game, kijk eerst even aan wat het geworden is. Was vroeger groot fan van Hitman maar wil eerst even zien wat ze ervan gemaakt hebben.MRE-Inc schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:50:
Ik heb dus het eerste deel in Argentinië gekocht voor €10,xx en als het bevalt koop ik de andere delen wel los (ca €6,- ps).
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Jij thanks voor de quoteBunta schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:50:
[...]
Nogmaals bedankt voor de tip! Heb zojuist de 3TB versie besteld, maandag komt wordt hij bezorgd.
Hang ik die andere wel aan de 360 ofzo
Zelf ook (eindelijk) eentje besteld.
Benieuwd of ik nu een beetje mee kan komen qua laadt tijden met een Elite Xbox..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Forza Horizon 2 kan je nog doenVerwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:50:
[...]
Ik ga hem zeker halen. Pre-orderen doe ik echter nooit meer. Enige voordeel van een preorder is spelen op dag van release. Met digitale aankopen heb je dat sowieso.
Vanavond staat The witcher hopelijk op 1000gs. Kan ik na 150 uur me eens storten op een andere sp ervaring. DLC komt later wel een keertje. Twijfel nog tussen hand of fate, life is strange en sp van Black Ops 3. Waarschijnlijk dat laatste omdat ik dan niet op het verhaal hoef te letten.
Elite Xbox heeft een SSHD dus dat zit sws anders in elkaarFamous schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:17:
[...]
Jij thanks voor de quote
Zelf ook (eindelijk) eentje besteld.
Benieuwd of ik nu een beetje mee kan komen qua laadt tijden met een Elite Xbox..
[ Voor 20% gewijzigd door timmie271 op 05-03-2016 13:20 ]
Verwijderd
Co-op bucketlists is prima!timmie271 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:17:
[...]
Forza Horizon 2 kan je nog doen. Mrfreriks (was ik mee begonnen op storm Island, maar doet nu andere spellen
) is toch niet zo vaak online en ik moet nog de co-op bucketlists halen. Daarnaast ook nog 70 playground events doen
. Kan ik dat spel eindelijk is op de 2000 krijgen nadat ik alle champions gereden heb
.
[...]
Elite Xbox heeft een SSHD dus dat zit sws anders in elkaar. Maar als het goed is gaat het via een externe harde schijf sneller omdat die interne bus gelimiteerd is (sata2?) en de externe bus (3.0) daardoor een hogere snelheid kan halen.
Vandaag weet ik niet of het gaat lukken maar morgen sws wel
Verwijderd
Vaste afspraken maken is niet nodig hoor. Ik heb niet zo een haast.timmie271 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:33:
[...]
Vandaag weet ik niet of het gaat lukken maar morgen sws wel.
Ik invite je gewoon als je online bentVerwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:35:
[...]
Vaste afspraken maken is niet nodig hoor. Ik heb niet zo een haast.

Verwijderd
Is prima. Ik ben uitstekend in het negeren van invites als ik er geen trek in heb.timmie271 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:36:
[...]
Ik invite je gewoon als je online bent. Ongeacht wat je aan het spelen bent
.
Heeft iemand nog de link van de website waar je de prijzen van games per land kan vergelijken?
Ik heb wel http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php gevonden, maar ik dacht dat ik een keer een betere website had gezien. Die had ook alle sales in een overzicht.
Ik heb wel http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php gevonden, maar ik dacht dat ik een keer een betere website had gezien. Die had ook alle sales in een overzicht.
Verwijderd
Deze?Ereaser schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:45:
Heeft iemand nog de link van de website waar je de prijzen van games per land kan vergelijken?
http://www.storeparser.com/
Ik probeer een game te kopen uit de Brazilaanse store (En ja ik heb de handleiding gelezen die in Russische & Braziliaanse Marketplace staan
Ik ben zover gekomen om een Braziliaanse gift code in te voeren van 100 BRL .
Echter als ik bijvoorbeeld deze game wil kopen https://store.xbox.com/pt...27-4fe3-8ff5-2107ac8e133f
Dan krijg ik een pagina waar ik Braziliaanse NAW gegevens moet invullen. Maar dit staat niet vermeld op de instructie pagina. (R$ 29,00 imposto incluso
Você será cobrado imediatamente. Não há reembolsos. Esta transação está sujeita ao Contrato de Serviços da Microsoft.)
Dit staat er letterlijk de op de instructie pagina
Selecteer nu de game die je wilt aanschaffen (Tomb Raider in het voorbeeld). Klik op Buy for Xbox One om de game aan te schaffen.
Wat doe ik hier fout ?
Echter als ik bijvoorbeeld deze game wil kopen https://store.xbox.com/pt...27-4fe3-8ff5-2107ac8e133f
Dan krijg ik een pagina waar ik Braziliaanse NAW gegevens moet invullen. Maar dit staat niet vermeld op de instructie pagina. (R$ 29,00 imposto incluso
Você será cobrado imediatamente. Não há reembolsos. Esta transação está sujeita ao Contrato de Serviços da Microsoft.)
Selecteer nu de game die je wilt aanschaffen (Tomb Raider in het voorbeeld). Klik op Buy for Xbox One om de game aan te schaffen.
Wat doe ik hier fout ?
Heb je adresgegevens voor Brazilie? Anders gaat het niet werken is mij verteld:9.Rockvee2 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:01:
Ik probeer een game te kopen uit de Brazilaanse store (En ja ik heb de handleiding gelezen die in Russische & Braziliaanse Marketplace staan
Wat doe ik hier fout ?
Ik kan gewoon op bestellen klikken (niet genoeg, maar toch
Ik heb niemand in Brazilie wonen
Ik kan inderdaad ook op bestellen klikken maar dan gaat hij naar adresgegevens vragen
En dat staat niet in de handleiding !
Ik kan inderdaad ook op bestellen klikken maar dan gaat hij naar adresgegevens vragen
Maar wel verplicht anders kan je niet bestellenRockvee2 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:07:
Ik heb niemand in Brazilie wonen![]()
Ik woon daar in een restaurant
Je zal niet de enigste zijn die het doetRockvee2 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:11:
Dan heb ik dus niks aan die kaart
Ik ga geen fake gegevens invullen daar
Toch bedankt
En desnoods verwijder je de gegevens daarna weer.
Gewoon een restaurant doen en niemand die er wat van merkt
In Singapore woon ik in de Mac dus wat dat betreft..
Je hebt kans dat als je het via de xbox doet (wel even in brazilie instellen) dat je het dan zonder adresgegevens kunt doen?
[ Voor 13% gewijzigd door timmie271 op 05-03-2016 15:14 ]
Ik heb Horizon ook weer eens opgestart en moet nog veel doen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:40:
[...]
Is prima. Ik ben uitstekend in het negeren van invites als ik er geen trek in heb.
Ben ook wel in voor co-op.
Gt: sekeroglan
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Heb je ook toegevoegdsekeroglan schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:16:
[...]
Ik heb Horizon ook weer eens opgestart en moet nog veel doen.
Ben ook wel in voor co-op.
Gt: sekeroglan
Verwijderd
Adresgegevens gaan noodzakelijk zijn. Kan me nauwelijks voorstellen dat MS moeilijk gaat doen hierover (hoeveel ze BTW ontduiken wereldwijd mogelijk maken door niet in te grijpen en geld mislopen van aankopen in duurdere landen). De meeste bedrijven bestraffen mensen die hun geld geven namelijk niet.Rockvee2 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:24:
Ik ga het eens via de xbox zelf proberen. Bedankt voor de tip.
Je houdt van eten of niet?timmie271 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:12:
[...]
In Singapore woon ik in de Mac dus wat dat betreft..
XBL plat?
Wilde ff potje COD doen, kom niet ingelogd. Xbox heeft gewoon verbinding.
Dan maar Far Cry offline... kan ook niet, je moet ingelogd zijn. Welkom in 2016, waar je Xbox zonder XBL-connectie gewoon een dure blue ray speler is..
Dan maar Far Cry offline... kan ook niet, je moet ingelogd zijn. Welkom in 2016, waar je Xbox zonder XBL-connectie gewoon een dure blue ray speler is..
[ Voor 92% gewijzigd door DeMoN op 05-03-2016 19:02 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Hopla xbox live werkt weer eens niet meer pffft. Wss weer diezelfde kiddies met hun ddos die weer aan het werk zijn. Het word echt een pest zo.
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
met heel veel moeite eindelijk verbinding met de xbox servers
xbox 360, xbox one gt:coachman1978
thanks, hier ook weer iddCoachman1978 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:11:
met heel veel moeite eindelijk verbinding met de xbox servers
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Had al eerder gepost dat sinds een paar maanden mijn NAT strict is. Ik weet prima hoe dat in te stellen, maar niets helpt. Vandaag een andere router neergezet, ingesteld en... Strict. Het ding is niet OPEN TE KRIJGEN.
PS4 neergezet en direct NAT Open.
Echt, wat een gekloot
Niets wil helpen. Kabel, WiFi, 2.4G, 5G.UPNP aan, UPNP uit. Vast IP met port forward, DHCP goed ingesteld. Niets wil helpen.
Echt, wat een gekloot
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 05-03-2016 20:14 ]
DMZ al geprobeerd?PWM schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:13:
Had al eerder gepost dat sinds een paar maanden mijn NAT strict is. Ik weet prima hoe dat in te stellen, maar niets helpt. Vandaag een andere router neergezet, ingesteld en... Strict. Het ding is niet OPEN TE KRIJGEN.
Echt, wat een geklootNiets wil helpen. Kabel, WiFi, 2.4G, 5G.UPNP aan, UPNP uit. Vast IP met port forward, DHCP goed ingesteld. Niets wil helpen.
DeMoN schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:01:
Welkom in 2016, waar je Xbox zonder XBL-connectie gewoon een dure blue ray speler is..

Verwijderd
Ook niet als je op go offline klikt in netwerk setting?Winkiller schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:51:
[...]
![]()
Ik had een inet storing van Ziggo en ik dacht F6 te gaan spelen, hij start niet eens zonder XBL.
Hier hetzelfde probleem en dezelfde frustratieDeMoN schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:01:
XBL plat?
De systemen werken te vaak niet. Vroeger stond XBL bekend om z'n stabiliteit, maar dat geldt echt niet meer.
Hoeveel kost een beetje fatsoenlijke gaming PC ook alweer?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Geen idee, ik heb er verder niet meer naar gekeken, misschien iets om te checken als het weer gebeurd, thx.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:52:
[...]
Ook niet als je op go offline klikt in netwerk setting?
Iemand een idee hoe je Geometry Wars Evolved kan downloaden? Volgens de activity feed is het origineel, wat toendertijd bij PGR2 zat, nu backwards compatible, maar kan 'm niet vinden. PGR2 disc erin werkt ook niet, btw.
Verwijderd
Meeste digitaal gekochte spellen doen het in offline modus. Ook als live eruit ligt. Kan handig zijn. Als je aan gameshare doet dan werkt het alleen voor games die je kameraad gekocht heeft.Winkiller schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:55:
[...]
Geen idee, ik heb er verder niet meer naar gekeken, misschien iets om te checken als het weer gebeurd, thx.
___
Witcher is nog niet af. Mis 3 xp na de laatste cutscene om Level 35 te zijn.
Vandaag de afgestorven Dixons in Gorinchem eens bezocht. Ze hadden nog wat games.
Heb DA: Inquisition en Evolve opgepikt voor 10tje de stuk voor de One en Borderlands Prequel voor de 360 ook een tientje
Ik zeg goeie shit.
Heb DA: Inquisition en Evolve opgepikt voor 10tje de stuk voor de One en Borderlands Prequel voor de 360 ook een tientje
Ik zeg goeie shit.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d802584107ed ?halofreak1990 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 21:15:
Iemand een idee hoe je Geometry Wars Evolved kan downloaden? Volgens de activity feed is het origineel, wat toendertijd bij PGR2 zat, nu backwards compatible, maar kan 'm niet vinden. PGR2 disc erin werkt ook niet, btw.
DMZ lijkt me voor jou de oplossing. Kijk ook even anders welke devices gebruik maken van dezelfde poorten als de X1? Uit mn hoofd heeft Skype de neiging om port 80 te gaan gebruiken als "alternatieve" configuratie.PWM schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:13:
Echt, wat een geklootNiets wil helpen. Kabel, WiFi, 2.4G, 5G.UPNP aan, UPNP uit. Vast IP met port forward, DHCP goed ingesteld. Niets wil helpen.
Heeft iemand nog tips over waar een goedkoop Gold abbo te vinden is?
Mijn laatste was een 12+1 die ik nog onder de 40 euro op de kop heb kunnen tikken =p jammer genoeg zie ik die er niet meer bij staan.
Mijn laatste was een 12+1 die ik nog onder de 40 euro op de kop heb kunnen tikken =p jammer genoeg zie ik die er niet meer bij staan.
Lijkt er op dat de prijzen steeds verder omhoog gaan, de laatste van 12 maanden die ik had was iets van 38 euro, nu de goedkoopste die tegen kom is 43 euro.Silversin schreef op zondag 06 maart 2016 @ 09:09:
Heeft iemand nog tips over waar een goedkoop Gold abbo te vinden is?
Je moet het zo zien, altijd nog goedkoper dan de door MS aanbevolen weg van 60 euro per jaar. Gewoon kopen voor ze nog duurder worden!
Ze zijn ook nogal eens uitverkocht als je een voordelig adres vindt.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zal het niet aan je provider liggen dan ofzo? Het is gewoon praktisch onmogelijk om een Strict NAT te hebben met DMZ open op je Xbox....PWM schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:57:
[...]
Zeker, zelfde resultaatIk begin de hoop op te geven.
G2A.com bied 12 maanden aan voor 38 euroBunta schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:08:
[...]
Lijkt er op dat de prijzen steeds verder omhoog gaan, de laatste van 12 maanden die ik had was iets van 38 euro, nu de goedkoopste die tegen kom is 43 euro.
Je moet het zo zien, altijd nog goedkoper dan de door MS aanbevolen weg van 60 euro per jaar. Gewoon kopen voor ze nog duurder worden!
https://www.g2a.com/xbox-...ion-card-gold-global.html
Zeker weten dat je dan in de juiste device zit te werken? Dat je niet een router achter een router probeert aan te passen ofzo?PWM schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:57:
[...]
Altijd
Ik heb dit probleem ook gehad. De laatste optie die toen ik me opkwam was om de Xbox terug te zetten naar fabrieksinstellingen. En dit heeft geholpenPWM schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:13:
Ik word een beetje gek van de "navigation sounds"
. Begrijp ik het nou goed en zijn die irritante geluiden als ik door het menu navigeer niet uit te zetten of zie ik nou een instelling over het hoofd?

Ik heb niet meegelezen maar.. je xbox een vast ip gegeven met zijn unieke Mac adres toen je ging portforwarden, upnp, of dmz?PWM schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:57:
[...]
Welke router heb je? Ikzelf gebruik een Asus ac66u nog nooit last gehad van moderate of strict.
GT: The Bozzz88
Hoe lang is dit al? Ik heb ook wel eens meegemaakt dat mijn ISP, Ziggo, iets aan het doen was ofzo en dat ik echt een dag of 2 niet kon multiplayen. Daarna was het magisch opgelost en als je dan uiteindelijk (na veel bellen en druk doen) uiteindelijk de netwerk-boys te spreken krijgt, is er vaak een verklaring te vinden.PWM schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:57:
[...]
Misschien domme opmerking; pak je One eens op en ram 'm bij de buren ofzo in de stekker, zolang ze een andere ISP hebben?
Herkent iemand dit? Via marketplace (dus via PC) een gratis trial van pac-man ' gekocht' (xbox 360) voor de xbox one, maar deze komt niet in de lijst op de xbox te staan om de downloaden. Als ik via de xbox probeer te zoeken via pac-man zie ik staan dat deze enkel in bundel wordt verkocht, klik ik verder komt er vervolgens te staan dat er geen bundel is? Hoe krijg ik dat spel nou op de xbox one?

Hier ook even een n00b.
Ik gebruik vaak mijn console een tijd niet en soms komt het dan wel eens voor dat hij een hele tijd niet op stand-by modus staat om te updaten. Maar als hij dat wel staat loop ik vaak toch nog tegen een update aan voor een specifieke game als ik de disc er in doe. Ik dacht dat ook de games up to date werden gehouden of is dat alleen maar met de 100% digitale varianten
Ik gebruik vaak mijn console een tijd niet en soms komt het dan wel eens voor dat hij een hele tijd niet op stand-by modus staat om te updaten. Maar als hij dat wel staat loop ik vaak toch nog tegen een update aan voor een specifieke game als ik de disc er in doe. Ik dacht dat ook de games up to date werden gehouden of is dat alleen maar met de 100% digitale varianten
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Bij digitale games update hij ook pas zodra je de game opstart.SpoekGTi schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:26:
Hier ook even een n00b.
XboxLive: Dave 130R
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace