Ja dat ben ik Greekmaster24Yaz schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:15:
[...]
Om even zeker te weten. Deze? https://account.xbox.com/...le?gamerTag=Greekmaster24
pre-edit: Ja dubbel want anders krijgt Greekmaster geen notification
Heb deel 1 voor een deel op de 360 gespeeld (Games with Gold) maar vond het qua spanning wel mee vallen en het verhaal vond ik ook niet heel boeiend. Gezien de setting (die ik wel tof vind) hadden ze wat mij betreft er een stuk meer mee kunnen doen.DeMoN schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:12:
Metro 2033 Redux, enige game die ik 1000/1000 heb uitgespeeld. Nu is Last Light te koop voor 5 euro of 5 dollar in Amerikaanse store. Meteen maar gedaan, echt zulke topspellen en zeker voor dat geld. Deze games zuigen je echt in het verhaal en het is ook nog rete spannend
https://store.xbox.com/en...a6-4eb9-9131-cdfb684d8016
Mocht het nog niet voorbij gekomen zijn, om voor de Gears 4 beta in aanmerking te komen moet er volgens Major Nelson voor 1 Maart ingelogged worden bij Gears Ultimate Edition.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Zijn er hier ook tweakers die Ziggo TV kijken via hun Xbox One? Ik ben benieuwd of mensen dit doen en eventueel hoe ik dit zelf makkelijkst zou kunnen doen!
Je regio op Nederland zetten, Set-top box via HDMI naar je HDMI-in op je Xbox en Oneguide instellen. Als je dat bedoelt.radarwolf schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:17:
Zijn er hier ook tweakers die Ziggo TV kijken via hun Xbox One? Ik ben benieuwd of mensen dit doen en eventueel hoe ik dit zelf makkelijkst zou kunnen doen!
Nadeel van regio (en dus taal) op Nederland zetten: geen Kinect spraakbesturingBunta schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:23:
[...]
Je regio op Nederland zetten, Set-top box via HDMI naar je HDMI-in op je Xbox en Oneguide instellen. Als je dat bedoelt.
En dat is precies de reden dat ik Oneguide niet volledig gebruik. Ooit zal de taalinstelling wel komen hoop ik, dat zal het moment worden dat ik overstag ga en netjes mijn Xbox op regio Nederland zet!sparow schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:03:
[...]
Nadeel van regio (en dus taal) op Nederland zetten: geen Kinect spraakbesturing
Ik heb dat laatste deel nog steeds niet uitgespeeld omdat ik het helemaal over moet doen.... Ergens aan het einde had ik ineens geen zuurstofmaskers meer over. En uiteraard zijn die nergens te vinden in die omgeving. Dus hou er rekening mee dat alles veel schaarser is dan in 2033.. (ik heb het wel op de pc)DeMoN schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:12:
Metro 2033 Redux, enige game die ik 1000/1000 heb uitgespeeld. Nu is Last Light te koop voor 5 euro of 5 dollar in Amerikaanse store. Meteen maar gedaan, echt zulke topspellen en zeker voor dat geld. Deze games zuigen je echt in het verhaal en het is ook nog rete spannend
https://store.xbox.com/en...a6-4eb9-9131-cdfb684d8016
Gamertag: timmie271
Iemand uit mijn friendslist had zijn RB en A knop al defect, had de Eilte nog geen twee maanden.SinergyX schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:15:
[...]
Moet toch een minpuntje bij m'n elite vermelden, de 'weerstand' van de analoge pookjes neemt nu wel best snel af, mijn linkerpook is al aanzienlijk stuk 'lichter' dan de rechter. Het blijft een top ding, maar dit zo snel had ik niet verwacht.
Aan het eind van de dag blijft het electronica in een stukje plastic.
Hoe goed en degelijk hij ook aanvoelt, alles kan kapot
Zelf al sinds dag 1 last van een rammelende Y knop, niet storend genoeg om de controller terug te sturen maar toch.......voor die centen.
[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 29-02-2016 17:48 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gisteren Sunset Overdrive maar eens geïnstalleerd. Echt een gaaf spel! Alleen de narrator is de 10 euro al waard. Die gasten moeten een hoop gelachen hebben bij het inspreken van dit spel. Wat een geweldige onzin komt er uit de speakers.
Was dat niet de belangrijkste reden waarom de release in Nederland werd uitgesteld? Wat een faalhazen dat dit er nog steeds niet in zit.Bunta schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:32:
[...]
En dat is precies de reden dat ik Oneguide niet volledig gebruik. Ooit zal de taalinstelling wel komen hoop ik, dat zal het moment worden dat ik overstag ga en netjes mijn Xbox op regio Nederland zet!
[ Voor 49% gewijzigd door Beltoni op 29-02-2016 17:57 ]
Met mijn bericht doel ik meer op Engelse taal op een Nederlandse regio, maar ik begrijp je punt. Release werd zogenaamd uitgesteld om de taalbesturing out of the box te laten werken.......... wat een bullsh*t zeg.....Beltoni schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:56:
Gisteren Sunset Overdrive maar eens geïnstalleerd. Echt een gaaf spel! Alleen de narrator is de 10 euro al waard. Die gasten moeten een hoop gelachen hebben bij het inspreken van dit spel. Wat een geweldige onzin komt er uit de speakers.
[...]
Was dat niet de belangrijkste reden waarom de release in Nederland werd uitgesteld? Wat een faalhazen dat dit er nog steeds niet in zit.
Mortal Kombat X patch 1.12 is live.
o.a. Compatibiliteit voor de release van MK XL morgen.
“New Netcode, XL Characters(Not yet playable), The Pit Stage and several Character Buffs/Changes”
o.a. Compatibiliteit voor de release van MK XL morgen.
“New Netcode, XL Characters(Not yet playable), The Pit Stage and several Character Buffs/Changes”
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dus..Vorige week mijn centerspeaker die dicht bij de Xbox One zat verplaatst, Xbox One iets hoger in audio-meubel-ding gezet en.. Geen disconnects meer.. Nu al drie avonden met games als Hardline, Killer-Instinct (Gewoon veel button bashen en dus actie zeg maar voor de controller) en Rocket League. Geen centje pijn, zelfs niet met twee controllers tegelijkertijd. *happy is*Bullet NL schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:45:
[...]
Sales afdeling van een Nederlandse distributeur van o.a. Xbox One producten.
Meld het probleem nou maar aan bij MS, grote kans dat je controllers (mits ze voorzien zijn van de laatste firmware) worden omgeruild.
https://powershellisfun.com
Valt dat niet onder garantie?SinergyX schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:15:
[...]
Moet toch een minpuntje bij m'n elite vermelden, de 'weerstand' van de analoge pookjes neemt nu wel best snel af, mijn linkerpook is al aanzienlijk stuk 'lichter' dan de rechter. Het blijft een top ding, maar dit zo snel had ik niet verwacht.
Leuk het nieuws van gratis forza 6 apex versie voor win 10 
Ben zeer benieuwd wat ze ermee gedaan hebben, of het dus gewoon x1 versie op pc is of dat we nu settings krijgen voor graphics etc.
Leuk voor de mensen die forza niet kennen en voor de pc gamers
Zal fm7/fh3 mogelijk ook pc worden
Ben zeer benieuwd wat ze ermee gedaan hebben, of het dus gewoon x1 versie op pc is of dat we nu settings krijgen voor graphics etc.
Leuk voor de mensen die forza niet kennen en voor de pc gamers
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Sorry maar hier moest ik heel hard om lachen en dacht ik onmiddellijk aan dit mannetje.Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:24:
[...]
Speel je er fifa mee? Dat spel is funest voor pookjes. Ik gebruik mijn Elite alleen voor FPS en race spellen. Al het andere doe ik met een standaard controller. Precies om de reden dat ik hem wil sparen voor het knoppen/pookjes ram geweld van fifa of assassins creed oid.

PS. ik wil je niet op je tenen trappen, zie deze reactie als een associatiespelletje.
Tja, magneten kunnen natuurlijk van invloed zijn op signalen. Leuk om te lezen dat een relatief verandering een oplossing van je probleem is.GiveMeThoseTags schreef op maandag 29 februari 2016 @ 23:40:
[...]
Dus..Vorige week mijn centerspeaker die dicht bij de Xbox One zat verplaatst, Xbox One iets hoger in audio-meubel-ding gezet en.. Geen disconnects meer.. Nu al drie avonden met games als Hardline, Killer-Instinct (Gewoon veel button bashen en dus actie zeg maar voor de controller) en Rocket League. Geen centje pijn, zelfs niet met twee controllers tegelijkertijd. *happy is*
Cogitationis poenam nemo patitur
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1192325
Polygon: Phil Spencer Hints at Xbox One Hardware Upgrades
En wat ik al langer denk is dat er geen xbox consoles meer gaan komen erna. Maar alles pc wordt. Icm verkochte xbox pc's om toch nog hardware te leveren.
Het zijn spannende tijden voor MS, hoop veranderingen en moet zeggen forza op pc en mogelijk sterkere x1's klinkt leuk.
Ik weet dat ze bij sony ook al eens zelfde gezegd hebben dus wie weet is volgende wel het plan :
Nintendo nx komt eind 2016 als ik goed heb.
Stel dat deze gewoon stuk sterker is dan ps4 en x1, dat zou mogelijk voor beide killing zijn.
Dus komen ze beide met een upgraded ps4/x1 voor 4k bluray/netflix en mooiere graphics.
Zodat ze sneller of gelijk zijn aan de NX.
Zou me niks verbazen dit.
Ik denk dat ze een soort van xbox pcs gaan uitbrengen die dus bv forza 6 op 4k kan spelen.In a speech to reporters, he said that the Xbox One could see a future in which it is upgraded, rather than replaced by new consoles. Spencer was talking about how Microsoft has sought to align its Windows 10 and Xbox One development activities under the internal "Universal Windows Platform" while offering backwards compatibility for many Xbox 360 games, now playable on Xbox One. He was addressing the concerns of some Xbox One owners that the exclusives destined for that console are appearing on PC, thus eroding the value of owning a console.
..."When you look at the console space, I believe we will see more hardware innovation in the console space than we've ever seen. You'll actually see us come out with new hardware capability during a generation allowing the same games to run backward and forward compatible because we have a Universal Windows Application running on top of the Universal Windows Platform that allows us to focus more and more on hardware innovation without invalidating the games that run on that platform."
En wat ik al langer denk is dat er geen xbox consoles meer gaan komen erna. Maar alles pc wordt. Icm verkochte xbox pc's om toch nog hardware te leveren.
Het zijn spannende tijden voor MS, hoop veranderingen en moet zeggen forza op pc en mogelijk sterkere x1's klinkt leuk.
Ik weet dat ze bij sony ook al eens zelfde gezegd hebben dus wie weet is volgende wel het plan :
Stel dat deze gewoon stuk sterker is dan ps4 en x1, dat zou mogelijk voor beide killing zijn.
Dus komen ze beide met een upgraded ps4/x1 voor 4k bluray/netflix en mooiere graphics.
[ Voor 11% gewijzigd door v8power67 op 01-03-2016 15:57 ]
Zou goed kunnen, dan worden het gewoon steam Xbox machines die het Xbox OS draaien terwijl je wel altijd toegang hebt tot dezelfde game library en dat dan afhankelijk van je OS en hardware de grafische opties beschikbaar zijn.v8power67 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:53:
[...]
Ik denk dat ze een soort van xbox pcs gaan uitbrengen die dus bv forza 6 op 4k kan spelen.
Ja idd op zon manier zie ik opzich wel gebeuren.Ereaser schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:59:
[...]
Zou goed kunnen, dan worden het gewoon steam Xbox machines die het Xbox OS draaien terwijl je wel altijd toegang hebt tot dezelfde game library en dat dan afhankelijk van je OS en hardware de grafische opties beschikbaar zijn.
Voor wie niet vies is van een beetje Japanse tekst en 3 weken eerder wil spelen dan de rest van de wereld (24 Maart t.o.v. 12 April)
De Japanse digitale versie van Dark Souls 3 is nu te pre-orderen in de Japanse Xbox Store.
http://store.xbox.com/ja-...53-4a59-8453-a5dca4d22b66
De Japanse digitale versie van Dark Souls 3 is nu te pre-orderen in de Japanse Xbox Store.
Nice. Mijn center speaker ligt er ook direct boven dus dat zou het best eens kunnen verklaren. Helaas heb ik voor beiden geen andere plek maar ga er toch eens mee stoeien.GiveMeThoseTags schreef op maandag 29 februari 2016 @ 23:40:
[...]
Dus..Vorige week mijn centerspeaker die dicht bij de Xbox One zat verplaatst, Xbox One iets hoger in audio-meubel-ding gezet en.. Geen disconnects meer.. Nu al drie avonden met games als Hardline, Killer-Instinct (Gewoon veel button bashen en dus actie zeg maar voor de controller) en Rocket League. Geen centje pijn, zelfs niet met twee controllers tegelijkertijd. *happy is*
Nintendo kwam een aantal jaar na de release van de vorige generatie met een nieuwe console (wiiu) die maar marginaal krachtiger was dan de gevestigde orde.v8power67 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:53:
[...]
Ik denk dat ze een soort van xbox pcs gaan uitbrengen die dus bv forza 6 op 4k kan spelen.
Ik verwacht van Nintendo geen wonderen meer eigenlijk, hoelang ze nog bestaan weet ik niet maar het begint een aardige "One trick poney" te worden inmiddels.
Nieuwe console uitbrengen > Pokemon titel > Mario titel > Zelda titel (als die al niet wordt door geschoven naar de volgende generatie) en hopla de "fans" kopen het wel zullen ze denken.
Als de huidige positionering van Nintedo iets laat zien dan is het wel dat ze het huidige (online) media landschap absoluut niet begrijpen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Ik ben bijna 2 meter lang. Ik lijk in niets op Gollum!Winkiller schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:28:
[...]
Sorry maar hier moest ik heel hard om lachen en dacht ik onmiddellijk aan dit mannetje.![]()
[afbeelding]
PS. ik wil je niet op je tenen trappen, zie deze reactie als een associatiespelletje.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:48:
[...]
Ik ben bijna 2 meter lang. Ik lijk in niets op Gollum!

Ben ik zeker niet vies van! De eerste Phantasy Star Online Japans online gespeeld (Via 56K modemjustifire schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:09:
Voor wie niet vies is van een beetje Japanse tekst en 3 weken eerder wil spelen dan de rest van de wereld (24 Maart t.o.v. 12 April)
P.S. Heb je Doom al in pre-order staan?
Hey iedereen,
Ik heb een tip voor iedereen die wel eens iets uit de russiche xbox store iets koopt. Je kan namelijk voor 4,19 ( exclusief belasting ) via https://www.g2a.com/xbox-live-500-rub-card-ru.html een 500 rub card kopen. Terwijl die via de huidige wisselkoersen rond de 6,20 zou moeten zijn.
Ik heb zelf al 2500 rub gekocht en hiermee witcher 3 seasonpack en rocketleague mee gekocht
Ik heb een tip voor iedereen die wel eens iets uit de russiche xbox store iets koopt. Je kan namelijk voor 4,19 ( exclusief belasting ) via https://www.g2a.com/xbox-live-500-rub-card-ru.html een 500 rub card kopen. Terwijl die via de huidige wisselkoersen rond de 6,20 zou moeten zijn.
Ik heb zelf al 2500 rub gekocht en hiermee witcher 3 seasonpack en rocketleague mee gekocht
Ben je dan nog goedkoper uit als in DLC kopen via de xbox store?Soldaaatthijs schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:55:
Hey iedereen,
Laat maar

*Edit*
Toen kopen via de USA store nog aantrekkelijk was gebruikte ik pre-paid codes van http://www.offgamers.com wat toen soms vervelend was is dat er altijd een klein bedrag op je account blijft staan waar je vaak niets meer mee kan doen. Daarom vindt ik het gebruik van creditcards nu zo prettig, geen restanten meer en gezeur met codes invoeren. Ik blijf het voorlopig of mijn CC houden.
[ Voor 28% gewijzigd door Bunta op 01-03-2016 17:12 ]
Ja ik was voor de witcher season pass die hier 25 euro kost nu maar 15 euro kwijt.Bunta schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:07:
[...]
Ben je dan nog goedkoper uit als in DLC kopen via de xbox store?
Laat maarben er niet helemaal bij geloof ik.....
Volgens http://www.digitalgamesprices.com kost de expansion pass het volgende in de goedkoopste landen:Soldaaatthijs schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:12:
[...]
Ja ik was voor de witcher season pass die hier 25 euro kost nu maar 15 euro kwijt.
- Zuid Afrika € 11,59 = R199,00
- Brazilie € 14,91 = R$ 65,00
- Colombia € 15,22 = $ 54.900,00
- Mexico € 16,78 = $ 329.00

En gelijk maar even in text vorm, met wat commentaar van ondergetekende.harrytasker schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:09:
http://majornelson.com/20...rson-party-chat-and-more/
Nieuwe preview build! Ziet er goed uit!
Here’s what’s coming to Xbox One Preview:
– Purchase Xbox 360 Backward Compatible games on Xbox One: Fans have spent more than 30 million hours playing Xbox 360 games on Xbox One and so it’s natural that being able to purchase Xbox 360 Backward Compatible games on Xbox One ranks as one of your top requests. With this update, you’ll be able to do so! Find and purchase Xbox 360 Backward Compatible games the same way you would Xbox One titles and, once purchased, Xbox 360 Backward Compatible content will automatically download to your Xbox One and be ready to play!
Eindelijk! Moest iedere keer weer de 360 opstarten om de GwG van de maand te activeren op mijn account aangezien er geen betalingsvorm ingesteld staat op mijn Nederlandse account. Ja je moet een betalingsvorm hebben om een gratis game te " kopen"
– Include Party Chat in Twitch broadcasts: A top voted-for feature on Xbox Feedback, Xbox One Preview members will be able to broadcast Party Chat when using the Twitch app. If you are broadcasting from your console and in a party, you can invite other people to include their chat audio in your broadcast. If a member of your party declines, they’ll still be able to chat in the party; they just won’t be heard in the broadcast. Additionally, as the party leader, you have the option to mute a party member’s chat audio, even if they opted-in. You can also include party members on Windows 10 PCs in your Twitch broadcast.
Slimme zet van MS, zelf zal ik er weinig gebruik van maken maar goed te begrijpen dat dit veel gevraagd werd.
– Output your Party Chat to headset and speakers simultaneously: Xbox One Preview members will be able to select their preference for where Party Chat audio is heard: their headset, speakers, or both. To do this, go to Settings – Display & Sounds – Volume.
Dit was op de 360 toch ook aanwezig!?
– Customizable Game DVR recording length: Based on Xbox Feedback, it’s clear that fans want to be able to configure the length of their Game DVR recordings. Currently, Game DVR recording is fixed to a 30 second duration. With this update, Xbox One Preview members can adjust the recording length to 15 seconds, 30 seconds, 45 seconds, 1 minute, 3 minutes or 5 minutes. To change the preferences, visit Settings – Preferences – Game DVR & streaming.
Heb een beetje mijn twijfels hierbij, snap heel goed dat mensen dit willen maar gaat dit niet ten koste van CPU power? Ik meen mij iets te herinneren dat er een redden was om het op maar 30 seconden te houden.
– Track Achievement progress in the Xbox One guide: We’re making it easier to access your Achievements by including them in the Xbox One guide. In the new Achievements area you’ll find a quick link to see all of your Achievements and you’ll be able to track your Achievement progress in real time directly in the guide, without having to snap a separate Achievements app.
Heerlijk voor achievements waar je bijvoorbeeld 100 headshots moet halen. Hoop dat die snelheid van de gehele interface gelijk wat sneller is, het tabblad wil nog wel eens langzaam overkomen.
– Video playback directly in the Xbox One Activity Feed: We’ve made improvements to video playback in the Xbox One Activity Feed. Xbox One Preview members will be able to play an entire video inline rather than having to leave their feed to launch it. You can even ‘like’ the video while previewing it by pressing X. Preview members will also enjoy new pause, restart, and full-screen playback options, when they do choose to launch a video from their Activity Feed.
Weer een goeie zet.
Here’s what’s coming to the Xbox app (beta)
– Gamerscore Leaderboard: In the Xbox app (beta), fans will be able to enjoy the same Gamerscore Leaderboard feature introduced to Xbox One last month. Access the Gamerscore Leaderboard in the Xbox app (beta) by navigating to the Achievements section of your profile. See where you stand relative to your friends by comparing total Gamerscore, as well as the biggest gains over a rolling 30-day period. A Leaderboard for game stats will also be coming to the Xbox app (beta). Visit the Game Hub for a title with hero stats, click on Achievements and see how you stack up against your friends.
– Updated ‘Featured’ section: The ‘Featured’ gaming section below the ‘Recently played’ games area has been updated to spotlight games, deals, community events and more.
Here’s what’s coming to both Xbox One Preview and the Xbox app (beta) this month:
– 16-person Party Chat: Last fall, we expanded Party Chat to enable 12-person Parties on Xbox One and the Xbox app. This feature has been very popular with the community, so now we’re enabling 16-person Parties across both Xbox One Preview and the Xbox app (beta) starting today.
Als Preview member vraag ik mij af hoe we dit gaan testen, ik mag hopen dat je als previewer ook gewoon niet previewers in je chat kan proppen, ik heb namelijk geen 16 mensen in mijn Friends List die member zijn.
– Xbox 360 Achievements in Xbox One and Xbox app Activity Feeds: Starting this month for both Xbox One Preview and Xbox app (beta) participants, Xbox 360 Achievements will automatically post to your console and Windows 10 PC Activity Feeds. As with Xbox One game Achievements, the Xbox 360 Achievement graphic will feature a description of the Achievement, the game you earned it from, and the Gamerscore associated with it.Gaaf en een nodige toevoeging zeker na het invoeren van BC.
– Follow web links and YouTube videos from Game Hubs: Community managers of Game Hubs will now be able to populate Game Hubs with web and YouTube hyperlinks, making the Game Hubs experience even more interactive and engaging for gamers. For Xbox One Preview members, web links will display in a browser via the Edge app and YouTube links will open in the YouTube app. For the Xbox app (beta), links will open in your default web browser. As with any other item in your Activity Feed, you can caption, like, comment on, and share these links.
– Compare your Avatars: In Xbox One Preview shortly and releasing to the Xbox Avatars app later this month, you’ll be able to compare your Avatar with your friends’ Avatars. You can click through on a specific friend’s Avatar; preview their Avatar’s clothing, accessories and props on your Avatar; and also see how you can purchase or earn the items yourself. Using the ‘Compare Avatars’ feature will help you customize your Avatar leveraging the best of all your friends’ outfits! You can also compare your Avatar with anyone else’s in the Xbox Live community – just select ‘Compare Avatars’ when you are viewing another member’s profile.
Dit boeit mij nou echt niet. Op de 360 zag je al je vrienden naast elkaar staan wat misschien door ging als vergelijking van je Avatar. Heeft iemand een link met request aantallen? Ik vraag mij echt af of dit nou zo vaak gevraagd is.
– Reputation rating interface changes: The Xbox Live community is comprised overwhelmingly of players with positive reputations, and so, the vast majority of profiles are rated ‘good.’ As a result, we are changing our reputation interface to draw attention only to players who have been rated ‘needs work’ or ‘avoid me’. For Xbox One Preview and Xbox app (beta) members, ‘good’ players’ profiles will no longer feature a reputation gauge, however, gamers whose profiles are tagged ‘needs work’ or ‘avoid me’ will continue to feature the reputation flag.
Ook hier iets waar ik niet zo veel mee heb, het system is er al sinds uhmmmmm erg lang en ik sta al tijden op "Good" welke niet het maximale is want het metertje kan nog wat hoger. Mocht iemand extra info hebben over de achterliggende formule van je Reputation graag.
Al met al weer een leuke update en heb gelijk zin om weer wat Questen te doorlopen.
[ Voor 83% gewijzigd door Bunta op 01-03-2016 17:51 ]
Verwijderd
Ook hierbij kan ik je geen gelijk geven. Ik sport 1 maal jaarlijks.
In ander nieuws op de site: Star Wars Battlefront voor 35 piek.
Aangezien het EA is heb je aan de standard versie niet veel zie onderstaande opsomming:Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:10:
[...]
Ook hierbij kan ik je geen gelijk geven. Ik sport 1 maal jaarlijks.![]()
In ander nieuws op de site: Star Wars Battlefront voor 35 piek.
-Normal 30 USD
-Deluxe 35 USD
-Ultimate 78 USD
De deluxe versie is niet echt spannend dus voor het ultieme gevoel moet je voor de Ultimate uitvoering gaan, Aangezien er geen Campaign mode in zit en dus alleen online kan knallen heb je dus alle DLC's nodig om een beetje normal mee te kunnen met de rest......
Had graag een campaign gezien, ik kan online niet meer tegen de reflexes van de jongere generatie op
Hoe herkenbaar !Bunta schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:54:
[...]
Ben ik zeker niet vies van! De eerste Phantasy Star Online Japans online gespeeld (Via 56K modem) en Shenmue deel 1 ook. Natuurlijk nog wel meer games maar ik ga niet alles opsommen, inmiddels is mijn Japans niet al te best meer en aangezien Dark Souls niet mijn ding is zet ik de joker deze keer in. Maar wel bedankt voor de tip!
P.S. Heb je Doom al in pre-order staan?
In de Future Zone op de West Kruiskade elk weekeind weer een verassing welke Japanse import er voor de Sega Saturn en Dreamcast binnen was gekomen
En iedere maand een telefoonrekening van dik 600 gulden, lang leve Quake III Arena op de Dreamcast
Trouwens jammer dat Shenmue 3 niet naar de Xbox One komt, zou een instant buy zijn.
Doom nog niet in de pre-order, maar zal niet lang meer duren, alle delen met plezier gespeeld en 38 euro is een koopje.
Verwijderd
Dan sla ik hem mooi over. Ga geen tachtig piek neerleggen voor dit spel. Thanks voor je heads-up.Bunta schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:40:
[...]
Aangezien het EA is heb je aan de standard versie niet veel zie onderstaande opsomming:
-Normal 30 USD
-Deluxe 35 USD
-Ultimate 78 USD
De deluxe versie is niet echt spannend dus voor het ultieme gevoel moet je voor de Ultimate uitvoering gaan, Aangezien er geen Campaign mode in zit en dus alleen online kan knallen heb je dus alle DLC's nodig om een beetje normal mee te kunnen met de rest......
Had graag een campaign gezien, ik kan online niet meer tegen de reflexes van de jongere generatie op
Ik loop tegen een wat vreemd probleem aan. Mijn Xbox live abonnement loopt t/m 8 maart 2017, deze status zie ik zowel op Xbox.com als op de One en 360. Als ik de One kijk dan zie ik de tegel van games with gold, maar daarin staat dat mijn abbonement over 14 dagen verloopt. Klik ik dan op view games dan staat er keurig weer 8 maart 2017.
Heb geen idee of het abbonement gewoon doorloopt tot 2017 of dat er iets niet goed gaat.
Heb geen idee of het abbonement gewoon doorloopt tot 2017 of dat er iets niet goed gaat.
Ah, eindelijk! De Forza Motorsport 6 Porsche Expansion Pack.
Ik weet het telefoonnummer van Futurezone nog uit m'n hoofd, zo verslaafd was ik.....of autistisch. Wat dat aangaande ben ik blij dat ik nu meer een casual gamer ben geworden. Ik weet nog goed dat ik 's ochtends vroeg in de West Kruiskade stond om de Japanse Dreacast op te halen. Waren er volgens hun drie stuks in Nederlands op de dag van de Japanse release. Als ik me niet vergis heb ik daar toen 2200 gulden voor betaald. Pen Pen Tri Icelon was een bagger release game trouwensjustifire schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:02:
[...]
Hoe herkenbaar !
In de Future Zone op de West Kruiskade elk weekeind weer een verassing welke Japanse import er voor de Sega Saturn en Dreamcast binnen was gekomen![]()
En iedere maand een telefoonrekening van dik 600 gulden, lang leve Quake III Arena op de Dreamcast
Trouwens jammer dat Shenmue 3 niet naar de Xbox One komt, zou een instant buy zijn.
Doom nog niet in de pre-order, maar zal niet lang meer duren, alle delen met plezier gespeeld en 38 euro is een koopje.

Over rekeningen gesproken, mijn broer en ik via ISDN (Dubbel inbellen) een rekening van 1700 gulden weten te maken. Mamma boos niet normal meer
Ahhhhhh goeie herinneringen!
P.S. alles van vroegah zit nog netjes in een doos, inclusief de zeldzame games
Waarschijnlijk liep je abo bijna af en heb je netjes renewed. De meldingen van "renew now" en andere blijven een tijdje staan meestal tot de oorspronkelijke termijn verstreken is.The Jackel schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:15:
Ik loop tegen een wat vreemd probleem aan. Mijn Xbox live abonnement loopt t/m 8 maart 2017, deze status zie ik zowel op Xbox.com als op de One en 360. Als ik de One kijk dan zie ik de tegel van games with gold, maar daarin staat dat mijn abbonement over 14 dagen verloopt. Klik ik dan op view games dan staat er keurig weer 8 maart 2017.
Een voorbeeld:
Mijn abo loopt 6 Januari af, begin December krijg ik een melding. Meestal renew ik net rond oudjaarsdag, de melding om te renewen blijft bij mij altijd staan tot ongeveer de 6e.
[ Voor 24% gewijzigd door Bunta op 01-03-2016 21:06 ]
Ik zal even wachten tot de datum verstreken is. Op de 360 krijg ik de melding niet bij games with gold. Het is mij vorigjaar helemaa niet opgevallenBunta schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:01:
[...]
Waarschijnlijk liep je abo bijna af en heb je netjes renewed. De meldingen van "renew now" en andere blijven een tijdje staan meestal tot de oorspronkelijke termijn verstreken is.
Een voorbeeld:
Mijn abo loopt 6 Januari af, begin December krijg ik een melding. Meestal renew ik net rond oudjaarsdag, de melding om te renewen blijft bij mij altijd staan tot ongeveer de 6e.
Pen Pen was wel grappig op zich, zwaar onder de indruk van de 3d graphics hahahaBunta schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:01:
[...]
Ik weet het telefoonnummer van Futurezone nog uit m'n hoofd, zo verslaafd was ik.....of autistisch. Wat dat aangaande ben ik blij dat ik nu meer een casual gamer ben geworden. Ik weet nog goed dat ik 's ochtends vroeg in de West Kruiskade stond om de Japanse Dreacast op te halen. Waren er volgens hun drie stuks in Nederlands op de dag van de Japanse release. Als ik me niet vergis heb ik daar toen 2200 gulden voor betaald. Pen Pen Tri Icelon was een bagger release game trouwens.
Over rekeningen gesproken, mijn broer en ik via ISDN (Dubbel inbellen) een rekening van 1700 gulden weten te maken. Mamma boos niet normal meer. Gelukkig kwam er later MXstream van KPN, 2Mbit downstream FTW
.
Ahhhhhh goeie herinneringen!
P.S. alles van vroegah zit nog netjes in een doos, inclusief de zeldzame games
[...]
Waarschijnlijk liep je abo bijna af en heb je netjes renewed. De meldingen van "renew now" en andere blijven een tijdje staan meestal tot de oorspronkelijke termijn verstreken is.
Een voorbeeld:
Had volgens mij D2 er ook bij op release?
Maar jij was dus de 2de Nederlander met een Dreamcast destijds, nu op zoek naar de derde persoon
Dreamcast was 2000 gulden zonder games, de Saturn 2400 gulden inclusief Virtua Fighter.
Dan vallen de prijzen van tegenwoordig wel mee.
Wel weer genoeg offtopic lijkt me zo
Fantastisch om te horen dat ik niet de enigste was met een hoge telefoonrekening vanwege PSO 
Echt schandalig gewoon als ik terugdenk.... dat waren nog eens tijden. Ik had eerst de EU Dreamcast op launchday gehaald met (blauwe logotje, maar daar zat een trage 33k6 modem in) later via een japanse meid die ik had leren kennen via PSO, toen een Japanse Dreamcast gekocht vanwege de 55K6 modem. Man wat was ik verslaafd...Toen Sega bekend maakte dat ze er mee zouden stoppen, was m'n liefde voor gaming ook een beetje doodgegaan. Xbox 1 nog gekocht vanwege Jet Set Radio en Panzer Dragoon, maar dat was toch een stuk minder. Nu game ik eigenlijk heel weinig meer.
Echt schandalig gewoon als ik terugdenk.... dat waren nog eens tijden. Ik had eerst de EU Dreamcast op launchday gehaald met (blauwe logotje, maar daar zat een trage 33k6 modem in) later via een japanse meid die ik had leren kennen via PSO, toen een Japanse Dreamcast gekocht vanwege de 55K6 modem. Man wat was ik verslaafd...Toen Sega bekend maakte dat ze er mee zouden stoppen, was m'n liefde voor gaming ook een beetje doodgegaan. Xbox 1 nog gekocht vanwege Jet Set Radio en Panzer Dragoon, maar dat was toch een stuk minder. Nu game ik eigenlijk heel weinig meer.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ben vanaf Dreamcast over gestapt naar PC omdat Quake III Arena crossplatform had met Dreamcast en PC (toen inderdaad overgestapt op dual isdn 128 kbTerryb47 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:43:
Fantastisch om te horen dat ik niet de enigste was met een hoge telefoonrekening vanwege PSO
Had ook nog een tijdje flat-rate internet, soort onbeperkt ISDN voor 100 gulden in de maand, dat stopte helaas na 6 maanden omdat het niet rendabel was.
Goeie ouwe tijd .... NOT !!!

Btw die 56 k modems waren toch enkel US ?
EU en Japan hadden 33k volgens mij.
Hoop dat het offtopic gezever getolereerd word, naar mijn weten zitten er behoorlijk wat SEGA fans onder de Xbox bezitters.
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 02-03-2016 00:19 ]
HELD!! (al 15x besteld!) (ongoing
)
Er word nu wat overheen gelezen door iedereen!
Laat ik het verduidelijken!
29% Korting in de russische store!
(dus heb nu al 90e aan waarde in de russische store die vaak 30-40% cheaper is dan in NL)
Moooooi oppotten voor GOW4

(dus heb nu al 90e aan waarde in de russische store die vaak 30-40% cheaper is dan in NL)
Soldaaatthijs schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:55:
Hey iedereen,
[ Voor 6% gewijzigd door J-air op 02-03-2016 02:53 ]
Verwijderd
Ik heb sinds vannacht de nieuwste preview update.
Helaas kan ik de BC titels van de x360 niet vinden in de store.
Waar kan ik die op de x1 in de store vinden?
Zie de video:Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 04:46:
Ik heb sinds vannacht de nieuwste preview update.
Ik zie nu ook trouwens dat er dus chat audio via de speakers kan worden geconfigureerd
En dat je bij GameDVR kan instellen hoe lang hij standaard moet opnemen met "xbox record that"
En (hoewel het er volgens mij al in zat) dat je dus kunt bepalen of je stem mee moet komen in Twitch streaming.
Nu nog wat doen aan de snelheid van de dashboard/guide want die zijn me toch wel te traag geworden de laatste tijd.
Verwijderd
Ik heb in de NL store op de X1 die mogelijkheid niet.
Ik wil bijvoorbeeld de nu gratis Supreme Commander downloaden.
De X1 vind de gamehub, maar de bundel is niet beschikbaar.
Moet ik nog geduld hebben?

http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d802535107e3 ?Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:42:
[...]
Ik heb in de NL store op de X1 die mogelijkheid niet.
Ik wil bijvoorbeeld de nu gratis Supreme Commander downloaden.
De X1 vind de gamehub, maar de bundel is niet beschikbaar.
Moet ik nog geduld hebben?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Daar kan ik niet kopen ivm betalingsmiddel.
Daarom was de update zo mooi geweest als ik de gratis Gold games voor de 360 op de x1 kon kopen.
Ik dacht dat dat vanaf de update van vannacht kon.
Cover van Forza Horizon 3 is bekend.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Net even getest met één 500 Roebel code en de Porsche uitbreiding voor FH2 gekochtJ-air schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 02:52:
Kwam nog wel 53 cent bij als je met Paypal betaalt, dus kwam op € 4,73. Maar ik zag dat je er maximaal 5 tegelijk kunt kopen en dan zijn de Paypal-kosten € 1,20.
EDIT: Zie net dat Dirt Rally 40 euro (3200 RUB) is in de pre-order in Rusland. 70 euro in NL... Ook een mooie deal
EDIT 2: Net 3500 Roebel gekocht voor € 31,23. Dirty Rally kostte mij dan (31.23 / 3500) * 3200 = € 28,55
[ Voor 21% gewijzigd door Mr Magic op 02-03-2016 11:55 ]
Dat zou vreemd zijn, want ik weet nog heel goed dat ik de modem heb omgewisseld toen. Ik moet maar weer eens bij ma op bezoek, op zolder is het netals Unravel een en al nostalgie gevoelensjustifire schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 00:11:
[...]
Btw die 56 k modems waren toch enkel US ?
EU en Japan hadden 33k volgens mij.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Heb het dan ook over de modem zelf, niet over de compatibiliteit.Terryb47 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:46:
[...]
Dat zou vreemd zijn, want ik weet nog heel goed dat ik de modem heb omgewisseld toen. Ik moet maar weer eens bij ma op bezoek, op zolder is het netals Unravel een en al nostalgie gevoelens
Had er hier ook een US modem ingeklikt.
Most Japanese Dreamcasts, and all North American Dreamcasts were stocked with a 56k modem. These modems perform much better than their 33k counterparts, and can be installed on a Dreamcast of any region.
Ontopic :
Betalen jullie ook braaf 21% btw? Dan gaat het namelijk toch best weer hard de verkeerde kant op 😁
Mr Magic schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:07:
[...]
Net even getest met één 500 Roebel code en de Porsche uitbreiding voor FH2 gekocht
Kwam nog wel 53 cent bij als je met Paypal betaalt, dus kwam op € 4,73. Maar ik zag dat je er maximaal 5 tegelijk kunt kopen en dan zijn de Paypal-kosten € 1,20.
EDIT: Zie net dat Dirt Rally 40 euro (3200 RUB) is in de pre-order in Rusland. 70 euro in NL... Ook een mooie deal
EDIT 2: Net 3500 Roebel gekocht voor € 31,23. Dirty Rally kostte mij dan (31.23 / 3500) * 3200 = € 28,55
Betalen we al niet zat aan dit dieven land hier, tanken doe ik ook gewoon in Belgie.mobygo76 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:11:
Betalen jullie ook braaf 21% btw? Dan gaat het namelijk toch best weer hard de verkeerde kant op 😁
[...]
XboxLive: Dave 130R
Sommige features komen in de loop van de maand, waaronder de aankoop van 360 spellen. Nog ff geduld dus...Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:58:
[...]
Daar kan ik niet kopen ivm betalingsmiddel.
Daarom was de update zo mooi geweest als ik de gratis Gold games voor de 360 op de x1 kon kopen.
Ik dacht dat dat vanaf de update van vannacht kon.
Het blijft toch een apart probleem die disconnects. Heb er op het moment ook bijna geen last meer van. Maar je weet maar nooit. Kan van de een op de andere dag zomaar weer veranderen.Bullet NL schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:51:
[...]
Tja, magneten kunnen natuurlijk van invloed zijn op signalen. Leuk om te lezen dat een relatief verandering een oplossing van je probleem is.
Zeker held !J-air schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 02:52:
HELD!! (al 15x besteld!) (ongoing)
[...]
19 stuks gekocht met creditcard voor € 83,79
Darks Souls III Deluxe Edition (€46,38) en Doom pre-order (€35,28) zijn in de pocket
Zit net die Whats new this week te kijken, Killer Instinct crossplay
Nu Forza en Fifa nog
Nu Forza en Fifa nog
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hoe kocht jij er 19? Als ik er meer dan 5 wil hebben wil die cart niet updaten... zou 'ie er nog maar 5 hebben?justifire schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:13:
[...]
Zeker held !![]()
19 stuks gekocht met creditcard voor € 83,79
Darks Souls III Deluxe Edition (€46,38) en Doom pre-order (€35,28) zijn in de pocket
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
hm.. 1 Russische code kunnen inwisselen, de 2e code kan niet worden gevonden...
wat nu?
wat nu?
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Euhm even rekenen hoor......3x5 en 1x4greyfox1987 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:29:
[...]
Hoe kocht jij er 19? Als ik er meer dan 5 wil hebben wil die cart niet updaten... zou 'ie er nog maar 5 hebben?
Flauw he ?
Was wel omslachtig, 5 per keer, gegevens opgeven, plaatjes aanklikken , keys openen....
Erg vaag ook dat een 2500RUB kaartje ruim twee keer zo duur is dan 5 losse kaartjes van 500RUB
Maak jij gebruik van een of andere IP hider of iets? Met betrekking tot het aanvinken dat je ECHT buiten de EU zit.Soldaaatthijs schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:55:
Hey iedereen,
Xbone GT: sv3nnie
De bevestiging:harrytasker schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:07:
[...]
Sommige features komen in de loop van de maand, waaronder de aankoop van 360 spellen. Nog ff geduld dus...
https://twitter.com/xboxqwik/status/705063400817078272
Lot of questions on this: Goal is for the ability to purchase 360 BC games on Xbox One to be in Preview late this week. Key word: goal.
[ Voor 20% gewijzigd door harrytasker op 02-03-2016 17:32 ]
Ah cooljustifire schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:04:
[...]
Euhm even rekenen hoor......3x5 en 1x4
Flauw he ?
Was wel omslachtig, 5 per keer, gegevens opgeven, plaatjes aanklikken , keys openen....
Erg vaag ook dat een 2500RUB kaartje ruim twee keer zo duur is dan 5 losse kaartjes van 500RUB
En heb je dan de G2A shield ook gepakt? Want dat is het niet zo heel erg voordelig meer.justifire schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:04:
[...]
Euhm even rekenen hoor......3x5 en 1x4
Flauw he ?
wilde even deze ervaring van vanmorgen delen, mss heeft iemand er nog iets aan.
heb in november een X1 + BO3 gekocht bij de Bart Smit.
sinds een week of twee begon mn rechterpookje te k*tten en uit zichzelf te bewegen.
bekend probleem, slechte kwaliteit joysticks.
op naar de BS: "ja meneer, maar dan moet u naar MS toe. Wij hanteren de policy dat joysticks na 3 maanden door de leverancier omgeruild worden".
toen ik hem duidelijk maakte dat de wet wat anders zegt en ik er niet mee akkoord ga, ging hij contact opnemen met de klantenservice van BS en die hebben hem verteld mij maar een nieuwe controller te geven.
laat je dus niet afschepen, ken de wet en sta voor je rechten.
arme knul voelde zich beetje lullig nadat hij teruggefloten was maar ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik het hem niet aanreken.
je doet tenslotte ook maar wat je opgedragen wordt als werknemer.
maar goed opletten dus bij de Bart Smit want ze proberen je gewoon af te schepen.
heb in november een X1 + BO3 gekocht bij de Bart Smit.
sinds een week of twee begon mn rechterpookje te k*tten en uit zichzelf te bewegen.
bekend probleem, slechte kwaliteit joysticks.
op naar de BS: "ja meneer, maar dan moet u naar MS toe. Wij hanteren de policy dat joysticks na 3 maanden door de leverancier omgeruild worden".
toen ik hem duidelijk maakte dat de wet wat anders zegt en ik er niet mee akkoord ga, ging hij contact opnemen met de klantenservice van BS en die hebben hem verteld mij maar een nieuwe controller te geven.
laat je dus niet afschepen, ken de wet en sta voor je rechten.
arme knul voelde zich beetje lullig nadat hij teruggefloten was maar ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik het hem niet aanreken.
je doet tenslotte ook maar wat je opgedragen wordt als werknemer.
maar goed opletten dus bij de Bart Smit want ze proberen je gewoon af te schepen.
Een IP hider is niet nodig. Je kunt het vinkje gewoon aanzetten. Het is natuurlijk wel een vorm van belastingontduiking c.q. fraude, maar of er op gecontroleerd wordt?Sven Enthoven schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:21:
[...]
Maak jij gebruik van een of andere IP hider of iets? Met betrekking tot het aanvinken dat je ECHT buiten de EU zit.
Ik had er eerst 1 van 500 gekocht zonder shield en die ging goed.Xepos schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:37:
[...]
En heb je dan de G2A shield ook gepakt? Want dat is het niet zo heel erg voordelig meer.
Daarna nog 7 stuks (5 + 2) ook zonder shield en die gingen ook goed.
Ik zag dat als je shield aanvinkte en je kocht er 5 in één keer, je toch nog 1 euro per code extra moest betalen.
Hij staat hier toch nog gewoon te koop?greyfox1987 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:31:
[...]
Ah coolTHX
ik wou er niet 5 kopen en er dan achter komen dat ze op zijn bij G2A
https://www.g2a.com/xbox-live-500-rub-card-ru.html
[ Voor 15% gewijzigd door Mr Magic op 02-03-2016 17:49 ]
Heb net een paar minuten geleden nog 15x 500 rub codes gekocht op g2a, dus ze zijn zeker niet op.
Allemaal zonder de shield optie en alle codes werkte uit de kunst.
Bedankt voor de tip guys
Allemaal zonder de shield optie en alle codes werkte uit de kunst.
Bedankt voor de tip guys
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Toevallig bij 2 codes wel een G2A shield, en das maar goed ook, want 1 code werkte nietXepos schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:37:
[...]
En heb je dan de G2A shield ook gepakt? Want dat is het niet zo heel erg voordelig meer.
Zijn ze nu aan het uitzoeken...
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Zonder schild en zonder problemen.Xepos schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:37:
[...]
Ja, leuk. Ik kon alleen niet meer dan 5 stuks kopen, dus ik dacht wellicht hebben ze er nog maar 5. Als ik er dan 11 nodig heb voor Dark Souls 3 dan wil ik er niet na 5 stuks gekocht te hebben achter komen ;-)Mr Magic schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:48:
[...]
Een IP hider is niet nodig. Je kunt het vinkje gewoon aanzetten. Het is natuurlijk wel een vorm van belastingontduiking c.q. fraude, maar of er op gecontroleerd wordt?
[...]
Ik had er eerst 1 van 500 gekocht zonder shield en die ging goed.
Daarna nog 7 stuks (5 + 2) ook zonder shield en die gingen ook goed.
Ik zag dat als je shield aanvinkte en je kocht er 5 in één keer, je toch nog 1 euro per code extra moest betalen.
[...]
Hij staat hier toch nog gewoon te koop?
https://www.g2a.com/xbox-live-500-rub-card-ru.html
Duidelijk dan ga ik de codes maar kopen zonder shield
Zo is de Porsche uitbereiding leuk binnen te halen in Russia 2x 500 voor € 9,39 en nog 300 roebels over voor een volgende kleine aankoop
Xbox Live Knalle Arie
Verwijderd
Zitten jullie nou 20 codes van 20 cijfers over te tikken? Voordeel is leuk maar als het omslaat in een soort westers Wow farming activiteit gaat het wel ver.
grappig bedoelt hoor. Doe vooral wat je wil maar ik ga niet voor een paar euro zo veel handelingen verrichten.
grappig bedoelt hoor. Doe vooral wat je wil maar ik ga niet voor een paar euro zo veel handelingen verrichten.
Redeemen via Xbox.com
Copy paste?
60sec voor 5x
Copy paste?
60sec voor 5x
Dit dus.
try to think out of the boxVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:53:
Zitten jullie nou 20 codes van 20 cijfers over te tikken? Voordeel is leuk maar als het omslaat in een soort westers Wow farming activiteit gaat het wel ver.![]()
grappig bedoelt hoor. Doe vooral wat je wil maar ik ga niet voor een paar euro zo veel handelingen verrichten.![]()
500 RUB kaarten zijn nu uitverkocht. Jammer 
Gisteren 5 kaarten gekocht voor 24 dollar (= EUR 22.10).
Trackmania gekocht voor 2000 RUB en dus omgerekend EUR 17.68.
Toch een verschilletje met EUR 37.
20 euri verdienen in 5 minuten doe ik niet elke dag en noem ik persoonlijk geen paar euro...
Nu heb ik nog saldo over voor een leuke Rocksmith songpack waar je normaal 12 euri voor betaald.
Gisteren 5 kaarten gekocht voor 24 dollar (= EUR 22.10).
Trackmania gekocht voor 2000 RUB en dus omgerekend EUR 17.68.
Toch een verschilletje met EUR 37.
20 euri verdienen in 5 minuten doe ik niet elke dag en noem ik persoonlijk geen paar euro...
Nu heb ik nog saldo over voor een leuke Rocksmith songpack waar je normaal 12 euri voor betaald.
Als er nog mensen opzoek zijn naar een externe HDD die USB3.0 powered is ook nog; Wehkamp heeft de Toshiba Canvio Basics in de aanbieding (500 Gb/1-2-3 Tb)
http://www.wehkamp.nl/ele...chijf/C26_6FB_6FB_690180/
Ik heb zelf de 1 Tb versie en ben er uitermate tevreden over

Toevallig dat je er mee komt, ik wilde net gaan "klagen" dat vanwege mijn games collective mijn opslag op 90% vol zit. Iemand verder nog leuke aanbiedingen gezien?Notna schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:40:
Als er nog mensen opzoek zijn naar een externe HDD die USB3.0 powered is ook nog; Wehkamp heeft de Toshiba Canvio Basics in de aanbieding (500 Gb/1-2-3 Tb)
Zit nu wel erg te twijfelen om het te doen jaNotna schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:40:
Heb eigenlijk liever WD.. Al zal hier natuurlijk ook niks mis mee zijn
Weet je toevallig ook of het 5400 of 7200 rpm is?
Ben ik trouwens wel weer even zoet met alles te installeren
[ Voor 9% gewijzigd door timmie271 op 03-03-2016 11:59 ]
5400RPM volgens googletimmie271 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:58:
[...]
Zit nu wel erg te twijfelen om het te doen ja. (zag hem al langskomen)
Heb eigenlijk liever WD.. Al zal hier natuurlijk ook niks mis mee zijn. Heb gelukkig nog even om erover na te denken.
Ben ik trouwens wel weer even zoet met alles te installeren.
Nee hoor; je kan gewoon de lokale files kopiëren naar je externe schijf. Dat neemt wel wat tijd in beslag, maar dat doet je XBO helemaal automagisch (je moet alleen alles even handmatig verschuiven). Daarna even de standaard installatie locatie veranderen in je instelling en klaar is TIMMEH!timmie271 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:58:
[...]
Zit nu wel erg te twijfelen om het te doen ja. (zag hem al langskomen)
Heb eigenlijk liever WD.. Al zal hier natuurlijk ook niks mis mee zijn. Heb gelukkig nog even om erover na te denken.
Ben ik trouwens wel weer even zoet met alles te installeren.
En het zal 5400 rpm zijn; afaik zijn 7200 rpm schijiven nooit USB powered (maar dat kan ik ook ter plekke verzinnen
[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 03-03-2016 12:07 ]
Dat scheelt alvast voor de 1e 250gb, de overige 300 gb moet ik wel opnieuw installerenNotna schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:05:
[...]
Nee hoor; je kan gewoon de lokale files kopiëren naar je externe schijf. Dat neemt wel wat tijd in beslag, maar dat doet je XBO helemaal automagisch (je moet alleen alles even handmatig verschuiven). Daarna even de standaard installatie locatie veranderen in je instelling en klaar is TIMMEH!. Als je de complete collectie wilt installeren (die je nu niet er op hebt vanwege ruimte gebrek) die je nu hebt ben je wel even bezig wellicht
En het zal 5400 rpm zijn; afaik zijn 7200 rpm schuiven nooit USB powered (maar dat kan ik ook ter plekke verzinnen)
En opnieuw installeren kan ook geen kwaad. Voorlopig toch even op de pc aan het gamen.
BF4 met alle DLC is ook al 70gb dus ja (moest eraf voordat ik een ander spel kon installeren, die spellen zijn allemaal veelste zwaar vind ik
Je bent niet de enigste die mij zo noemt
Top, kon het zelf niet vinden, staat niet eens op hun eigen website. Maar vanwege de hoge dichtheid zal hij toch wel snel zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door timmie271 op 03-03-2016 12:12 ]
Niet lullig bedoelt, maar 40-50 euro besparen voor 5 minuutjes pielen.. ;-)Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:53:
Zitten jullie nou 20 codes van 20 cijfers over te tikken? Voordeel is leuk maar als het omslaat in een soort westers Wow farming activiteit gaat het wel ver.![]()
grappig bedoelt hoor. Doe vooral wat je wil maar ik ga niet voor een paar euro zo veel handelingen verrichten.![]()
Ik sta op 90% totaal gebruikt en dat is inclusief de interne opslag. Voor mij zal het gelukkig een kwestie worden van alles overschijven vanaf de 1TB en de 500GB intern naar een nieuwe. 105 Euro voor 3TB is volgens mij helemaal zo gek nog niet, Heb eigenlijk geen ervaringen met Toshiba, heb altijd Seagate en WD gehad.timmie271 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:10:
[...]
Dat scheelt alvast voor de 1e 250gb, de overige 300 gb moet ik wel opnieuw installeren.
En opnieuw installeren kan ook geen kwaad. Voorlopig toch even op de pc aan het gamen.
BF4 met alle DLC is ook al 70gb dus ja (moest eraf voordat ik een ander spel kon installeren, die spellen zijn allemaal veelste zwaar vind ik.
Je bent niet de enigste die mij zo noemt.
[...]
Top, kon het zelf niet vinden, staat niet eens op hun eigen website. Maar vanwege de hoge dichtheid zal hij toch wel snel zijn.
Heb hier nog wel een externe WD van 5TB (159 euro geloof ikBunta schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:18:
[...]
Ik sta op 90% totaal gebruikt en dat is inclusief de interne opslag. Voor mij zal het gelukkig een kwestie worden van alles overschijven vanaf de 1TB en de 500GB intern naar een nieuwe. 105 Euro voor 3TB is volgens mij helemaal zo gek nog niet, Heb eigenlijk geen ervaringen met Toshiba, heb altijd Seagate en WD gehad.
IGN vind het naast WD the second best option:Bunta schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:18:
[...]
Ik sta op 90% totaal gebruikt en dat is inclusief de interne opslag. Voor mij zal het gelukkig een kwestie worden van alles overschijven vanaf de 1TB en de 500GB intern naar een nieuwe. 105 Euro voor 3TB is volgens mij helemaal zo gek nog niet, Heb eigenlijk geen ervaringen met Toshiba, heb altijd Seagate en WD gehad.
http://www.ign.com/articl...x-one-external-hard-drive
(Note: Hierin wordt ook aangegeven dat de Toshiba sneller is dan de interne HDD maar niet zo snel als de WD MyBooks. Maar de laatsgenoemde is ook een 7200 RPM schijf met externe power, wat de boel wat scheef trekt)
Gamesradar is er ook over te spreken:
http://www.gamesradar.com...-hard-drive-for-xbox-one/
En ook Techtimes is er over te spreken:
http://www.techtimes.com/...hoose-and-what-to-buy.htm
Nee; het is óf een normale HDD en dan kunnen er films en what not op. Óf het is een HDD voor games en apps. Beide is helaas niet mogelijk. Of ik heb iets heel erg overduidelijks gemisttimmie271 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:20:
[...]
Heb hier nog wel een externe WD van 5TB (159 euro geloof ik) staan maar die is voor de back-up
en daarnaast 3 WD's in me pc. Word voor mij ook een flinke overstap in 1x. Hoop alleen wel dat je er naast de games andere dingen op kan zetten zoals films en muziek. Aangezien de schijf specifiek voor de Xdoos word geformateerd.
[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 03-03-2016 12:31 ]
Notna schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:25:
[...]
Nee; het is óf een normale HDD en dan kunnen er films en what not op. Óf het is een HDD voor games en apps. Beide is helaas niet mogelijk. Of ik heb iets heel erg overduidelijks gemist
Schijnt kennelijk wel mogelijk te zijn bij de 360 maar de One wil de hele schijf voor zichzelf. Wat een hebberd is het toch ook
[ Voor 22% gewijzigd door timmie271 op 03-03-2016 12:35 ]
Dat verzin je ter plekke ;-)Notna schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:05:
[...]
En het zal 5400 rpm zijn; afaik zijn 7200 rpm schijiven nooit USB powered (maar dat kan ik ook ter plekke verzinnen)
3.5 7200 schijven zijn nooit USB powered maar 2.5inch zijn er wel in 7200 en usb powered hoor!
Heb hem zelf als schijf voor de XBox One. HGST Touro Pro of Touro S
[ Voor 8% gewijzigd door wimpie007 op 03-03-2016 12:38 ]
Dat verzin je inderdaad terplekke.Notna schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:05:
[...]
En het zal 5400 rpm zijn; afaik zijn 7200 rpm schijiven nooit USB powered (maar dat kan ik ook ter plekke verzinnen)
Beste keus qua snelheid icm bus-powered blijft de Hitachi Touro S (7200rpm 1TB)
-edit-
Wimpie was me net voor
Zelf ook de Touro Mobile Pro, maar de Pro serie is vervangen door de S serie.
[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 03-03-2016 12:40 ]
Dan kies ik liever voor de iets tragere schijf met 3x zoveel opslag voor maar een tientje meer
.
Of ik kijk naar de verkeerde natuurlijk.
Ja ieder zo zijn voorkeur.timmie271 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:40:
Dan kies ik liever voor de iets tragere schijf met 3x zoveel opslag voor maar een tientje meer.
Heb liever kortere laadtijden en de spellen die ik (nog) speel kunnen makkelijk op 1 TB.
Rest gaat er vanaf en download ik wel weer als ik er zin in heb (lees -> nooit meer dus
Ik ben wel gewend om te wachten (op de pc niet natuurlijk). De 360 had ook weleens zijn laadmomenten als ik weer eens was vergeten het spel te installerenjustifire schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:43:
[...]
Ja ieder zo zijn voorkeur.
Heb liever kortere laadtijden en de spellen die ik (nog) speel kunnen makkelijk op 1 TB.
Rest gaat er vanaf en download ik wel weer als ik er zin in heb (lees -> nooit meer dus)
Maar de verschillen zijn geloof ik niet zo heel groot tussen de 2 schijven. tussen de xbox schijf en de toshiba zit maar 1-10 seconden verschil van wat ik zag.
Ik heb nog een broertje die wel eens wat wil spelen dus dan moet alles er wel op passen net zoals de BC spellen die nog niet allemaal uit zijn natuurlijk.
[ Voor 10% gewijzigd door timmie271 op 03-03-2016 12:47 ]
Ja, dat performance verschil valt wel mee. Heb zelf een WD RED 6TB aan m'n Xbox, maar merk weinig van e.v.t. langere laadtijden. Belangrijker vind ik dat ik nu altijd al m'n games tot m'n beschikking heb, en dus niet hoef in te plannen wanneer ik spel x wil spelen i.v.m. installatie.timmie271 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:46:
[...]
Ik ben wel gewend om te wachten (op de pc niet natuurlijk). De 360 had ook weleens zijn laadmomenten als ik weer eens was vergeten het spel te installeren.
Maar de verschillen zijn geloof ik niet zo heel groot tussen de 2 schijven. tussen de xbox schijf en de toshiba zit maar 1-10 seconden verschil van wat ik zag.
Ik heb nog een broertje die wel eens wat wil spelen dus dan moet alles er wel op passen net zoals de BC spellen die nog niet allemaal uit zijn natuurlijk.
Published on Mar 3, 2016
Project CARS Game Of The Year Edition is coming on PlayStation®4, Xbox One, and PC with exclusive content: The iconic Nürburgring Combined Nordschieife + GP circuit, and 2 exclusive vehicles from Pagani Automobili, both unveiled today at this year’s Geneva Motor Show – the Zonda Revolucion, and Huayra BC
The game will also feature all the elements from the original Project CARS:
- An additional 50+ cars (125 total)
- 4 tracks (35 unique locations, 100+ layouts total)
- 60+ community-created liveries
- 500+ features and improvements that have been added since launch
Zozo, dat is chique van ze zeg...
Dus de mensen die game vanaf het begin hebben - en de eindeloze lijst aan bugs hebben moeten doorstaan - worden achtergesteld op content t.o.v. de mensen die nu pas instappen in deze game.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Is dat ooit wel eens anders geweest, dan? Kan me herinneren dat Bungie een vergelijkbare stunt uithaalde met Destiny.Rossi46 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:16:
[...]
Zozo, dat is chique van ze zeg...![]()
Dus de mensen die game vanaf het begin hebben - en de eindeloze lijst aan bugs hebben moeten doorstaan - worden achtergesteld op content t.o.v. de mensen die nu pas instappen in deze game.
Of, de mensen met alle bugs & ergernissen krijgen misschien de extra's alsnog en misschien wel eerder dan dat GOTY te koop is. Maar ik ben het met je eens; netjes is anders (bij een aantal games).Rossi46 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:16:
[...]
Zozo, dat is chique van ze zeg...![]()
Alsof ze een hele nieuwe versie uitbrengen ofzo?from the original Project CARS:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace