Leuk, ik ga ook even kijken, bedankt.Martinspire schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 01:04:
Trackmania Turbo beta codes: http://betacode.ubi.com/tmtxb1
Nice thnx!Martinspire schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 01:04:
Ben erg benieuwd naar deze titel namelijk 😄
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dank u wel!Martinspire schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 01:04:
Ik heb een probleempje/vraag, waar hopelijk jullie een kort antwoord op hebben.
Als ik voor mijn Xbox met kincent ga zitten logt hij automatisch netjes mijn account in.
Als mijn vriendin de Xbox start, is nog steeds mijn account ingelogd en moet ze handmatig linksbovenin switchen naar haar profiel.
Ook dacht ik dat het wisselen van controller al voldoende was om te switchen maar het blijft altijd op mijn account.
Staat er bij mij iets niet goed of werkt dit zoals het moet en haal ik misschien account en profiel door elkaar?
Bedankt alvast
Als ik voor mijn Xbox met kincent ga zitten logt hij automatisch netjes mijn account in.
Als mijn vriendin de Xbox start, is nog steeds mijn account ingelogd en moet ze handmatig linksbovenin switchen naar haar profiel.
Ook dacht ik dat het wisselen van controller al voldoende was om te switchen maar het blijft altijd op mijn account.
Staat er bij mij iets niet goed of werkt dit zoals het moet en haal ik misschien account en profiel door elkaar?
Bedankt alvast
Ook gebruikt, thx!Martinspire schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 01:04:
Weet niet of het wenselijk is maar even voor de koopjesjagers onder ons; bij Dixons zijn nu een hoop XBOX One spellen voor een tientje.
Ik heb zelf net Project Cars, The Elder Srolls Tamriel Unlimited, Far Cry 4 en Dragon Age inquisition opgehaald voor een tientje per stuk.
Ik heb zelf net Project Cars, The Elder Srolls Tamriel Unlimited, Far Cry 4 en Dragon Age inquisition opgehaald voor een tientje per stuk.
Wilde even op de website kijken, maar daar hebben ze alleen een 360 category, waar ook nog eens alle andere platforms tussen zittenjpg97 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:11:
Weet niet of het wenselijk is maar even voor de koopjesjagers onder ons; bij Dixons zijn nu een hoop XBOX One spellen voor een tientje.
Verwijderd
Inloggen met de ir in de controller is er uit gehaald helaas. Nieuwe controllers hebben die functionaliteit namelijk niet.Kappade schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:04:
Ik heb een probleempje/vraag, waar hopelijk jullie een kort antwoord op hebben.
Bedankt alvast
Kinect inloggen moet je zo vaak mogelijk op dit Not recognise ramen. Heeft bij mij thuis in ieder geval geholpen.
Daar staan ze wel tussen hoor. Ook voor een tientjeEreaser schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:20:
[...]
Wilde even op de website kijken, maar daar hebben ze alleen een 360 category, waar ook nog eens alle andere platforms tussen zitten
Ja klopt, het is alleen wat irritant zoeken doordat er geen goede filter ismike0001 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:39:
[...]
Daar staan ze wel tussen hoor. Ook voor een tientje
Dat komt omdat die games onder 'Tablet' staanEreaser schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:14:
[...]
Ja klopt, het is alleen wat irritant zoeken doordat er geen goede filter is
Dus : HOOFDPAGINA > GAMING > TABLET > Sorteren Op Prijs Oplopend
Dan vind je het meeste in 1 keer
Yo bedankt zeg! Heb er ook 1 gescoord. Eens kijken of dit me van The Witcher 3 kan afhalenMartinspire schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 01:04:
Ik heb het ook geprobeerd, dikke k*k*website.Ereaser schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:20:
[...]
Wilde even op de website kijken, maar daar hebben ze alleen een 360 category, waar ook nog eens alle andere platforms tussen zitten
Je kan ook wel zien waar de games nog zijn en zoveel games hebben ze niet meer op de meeste plaatsen. Jammer.
Binnenkort dan toch eindelijk Universal Apps op de X1? I hope so...
http://www.mywindows.nl/2...s-binnenkort-op-xbox-one/
http://www.mywindows.nl/2...s-binnenkort-op-xbox-one/
Ah mooi, Ik had die van de PS4 eerst gevonden en vervolgens zelf de link aangepast naar xb1, werkte ook primaMartinspire schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 01:04:
[ Voor 28% gewijzigd door KiDoNL op 25-02-2016 16:28 ]
Weet ik, maar dit is het Xbox One topic. Zag hem ook al in het PS4 topic staan dus daar hoefde dat niet meerKiDoNL schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:26:
[...]
http://betacode.ubi.com/tmtps4
Voor de Sony spelers onder ons. Ik had deze eerst gevonden en vervolgens zelf de link aangepast naar xb1
Editte mijn post al, ik was iets te vroeg ;-)Martinspire schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:27:
[...]
Weet ik, maar dit is het Xbox One topic. Zag hem ook al in het PS4 topic staan dus daar hoefde dat niet meer
Die Arena ziet er wel vet uit.Martinspire schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:33:
Jongens, irritant leuk al die plaatjes, maar jullie missen dus het grote nieuws van vandaag:
[video]
Alleen die wagen is net alsof super man de voorkant plat heeft geslagen
Gebruikt de Xbox ook iets van torrent systeem? Bezig met 2 games te downloaden, netjes max snelheid (~25mbit), maar mijn upload slaat ook maximaal uit op 1,3Mbit continue upload. Download is geen probleem, maar m'n ping is rond tamtam niveau met zo'n update.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niet dat ik weet; zal zo ff mijne aanzetten ivm de beta-codes van vandaag downloadenSinergyX schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:38:
Gebruikt de Xbox ook iets van torrent systeem? Bezig met 2 games te downloaden, netjes max snelheid (~25mbit), maar mijn upload slaat ook maximaal uit op 1,3Mbit continue upload. Download is geen probleem, maar m'n ping is rond tamtam niveau met zo'n update.
/edit: TrackMania is binnen; totale upload verbruikt in dit tijd, 4.3MB dus dat is meer "requests" dan wat anders.
[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 25-02-2016 19:26 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Had ik laatst ook. Onmogelijk om te multiplayeren tijdens een update. Volgens mij zette hij eerder je update stil als je online iets speelde. Werkte wel beter.SinergyX schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:38:
Wat ook kan is dat alle via de kinect opgenomen beelden van jou worden geupload naar de FBI tijdens de update.
Leuke tip ja! Alleen is er online al best wat weg, ik had graag zoo tycoon gewild maar alleen nog in Nijmegen af te halen helaas.mike0001 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:39:
[...]
Daar staan ze wel tussen hoor. Ook voor een tientje
Zie net dat Doom als preorder in de store staat voor 4 tientjes (Argentinie)
Incl. Doom 1 & 2 die binnen 10 dagen te spelen zullen zijn.
Incl. Doom 1 & 2 die binnen 10 dagen te spelen zullen zijn.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Daar was ik einde dag vandaag. Er lagen er zeker twintig op een stapeltje. Daarnaast 30 keer Killer Instinct en 1 keer evolve. Ik hen maar niks gekocht.Donstil schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:03:
[...]
Leuke tip ja! Alleen is er online al best wat weg, ik had graag zoo tycoon gewild maar alleen nog in Nijmegen af te halen helaas.
Wel vaag heb die trackmania via de site geredeemed maar zie er op mijn xbox one niets van terug?
Staat niet tussen mijn games?
Verwijderd
Larry Hryb
Geometry Wars Evolved is now playable on Xbox One via Backward Compatibility.
Geometry Wars Evolved is now playable on Xbox One via Backward Compatibility.

Boxed versie van Minecraft bij Microsoft voor slechts 8 euro, gratis verzending en betalen via bijvoorbeeld Paypal.
http://www.microsoftstore...ditie/productID.304887700
http://www.microsoftstore...ditie/productID.304887700
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Hij staat toch gewoon in de lijst met games die je mag/kan downloaden/installeren?wimpie007 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 00:08:
Wel vaag heb die trackmania via de site geredeemed maar zie er op mijn xbox one niets van terug?
Heb Trackmania gisteren even gespeeld. Erg gemixt gevoel; aan de ene kant is het een heerlijke no-nonsense game met te gekke banen, goede graphics, haalbare targets etc. Aan de andere kant heb ik maar 1 Gold medal gehaald van de 14 banen die ik gespeeld heb; ik zie geen mogelijkheid tot sneller rijden want het (snel) driften lukt me echt nergens normaal.
Nou ja, misschien het weekend nog even proberen.
Ik ben even online gaan spelen, wel leuk dat je lobbies hebt tot 100 man, maar de banen waren ronduit bagger. Geen idee of het eigen creaties waren of defaults, vond ze niet bepaald leuk. En op een baan waar je 1:30 rijd, kan je met geluk 2x een goede run neerzetten.MAX3400 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:15:
[...]
Hij staat toch gewoon in de lijst met games die je mag/kan downloaden/installeren?
Heb Trackmania gisteren even gespeeld. Erg gemixt gevoel; aan de ene kant is het een heerlijke no-nonsense game met te gekke banen, goede graphics, haalbare targets etc. Aan de andere kant heb ik maar 1 Gold medal gehaald van de 14 banen die ik gespeeld heb; ik zie geen mogelijkheid tot sneller rijden want het (snel) driften lukt me echt nergens normaal.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gisteren ook tijdens de Halo update rocket league gespeeld, 1 potje was echt dramaVerwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:20:
[...]
Had ik laatst ook. Onmogelijk om te multiplayeren tijdens een update. Volgens mij zette hij eerder je update stil als je online iets speelde. Werkte wel beter.
Wat ook kan is dat alle via de kinect opgenomen beelden van jou worden geupload naar de FBI tijdens de update.
Heb trouwens geen kinect, dus daar kan het niet aan liggen
Apart, bij mij niet hoor. Wel wat gekloot gisteren met het verplicht inloggen op Uplay, maar dat lukte vanmorgen ook gewoon prima.Rockvee2 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:47:
Die trackmania beta crasht bij het opstarten . Ook al een keer opnieuw geinstalleerd. Jammer
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Als je net als ik een shitload aan Uplay punten hebt (met dank aan AC Unity) en The Division in de pre-order hebt, kun je hier alvast de Uplay items unlocken: https://club.ubi.com/#!/en-GB/game/tom-clancy-the-division
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 26-02-2016 10:38 ]
net nog even snel Destiny en Diablo op de kop getikt.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:22:
[...]
Daar was ik einde dag vandaag. Er lagen er zeker twintig op een stapeltje. Daarnaast 30 keer Killer Instinct en 1 keer evolve. Ik hen maar niks gekocht.
Heb nu 6 spellen voor 60,00 en ben ik wel even zoet mee
Sunset Overdrive wordt voor een tientje thuisbezorgd. Misschien niet de beste deal, je kan hem immers al voor 20 euro bij Bart Smit halen... Ik ben er blij mee
Kijk er nu pas voor het eerst naar maar ik zie ook gratis unlocks. SweetMartinspire schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:38:
Als je net als ik een shitload aan Uplay punten hebt (met dank aan AC Unity) en The Division in de pre-order hebt, kun je hier alvast de Uplay items unlocken: https://club.ubi.com/#!/en-GB/game/tom-clancy-the-division
edit:
Pfft, die backgrounds zijn erg suf. Ik zie veel betere van de community afkomen. Sommige unlock laat ik ook voor wat het is. Deze redeem ik later in de hoop dat ze schalen
[ Voor 16% gewijzigd door Yaz op 26-02-2016 11:31 ]
Gamertag: YazNL
Door de aanbiedingen van Metro Redux heb ik deze digitaal aangekocht en mijn fysieke versie verkocht.
Nu moet ik helemaal opnieuw beginnen aan de game (dus nieuwe achievements, statistieken, savegame, ...)
Toch enorm raar? Dat is krak hetzelfde game.
Nu moet ik helemaal opnieuw beginnen aan de game (dus nieuwe achievements, statistieken, savegame, ...)
Dat is inderdaad heel raar en absoluut niet hoe het hoort te werken. Heb je toevallig eerst de installatie verwijderd? Misschien dat je dan nog even een cloud sync moet laten uitvoeren zodat je je saves weer terug krijgt.Tits schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:00:
Door de aanbiedingen van Metro Redux heb ik deze digitaal aangekocht en mijn fysieke versie verkocht.
De fysieke en digitale versies (van deze games) worden als aparte versies gezien, met elk hun eigen reeks aan achievements (en dus ook savegames)Tits schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:00:
[ Voor 6% gewijzigd door Vae Victis op 26-02-2016 12:34 ]
Eerste keer dat ik dat hoor. Heel apart.Vae Victis schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:34:
[...]
De fysieke en digitale versies (van deze games) worden als aparte versies gezien, met elk hun eigen reeks aan achievements (en dus ook savegames)
Verwijderd
Is bij meer spellen geweest. Zo heb ik batman arkham asylum drie maal op 1000gs. (EU versie, Got versie en VS versie. Ik kan de Jap versie nog eens halen.)
Goede tip, net ook even Far Cry 4 gehaald voor een tientje. Leuke dealjpg97 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:11:
Driften in Trackmania lijkt op driften in NFS, althans ik krijg het met die zelfde handeling voor elkaar.MAX3400 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:15:
[...]
Aan de andere kant heb ik maar 1 Gold medal gehaald van de 14 banen die ik gespeeld heb; ik zie geen mogelijkheid tot sneller rijden want het (snel) driften lukt me echt nergens normaal.

Misschien toeval omdat ik Most Wanted 2012 vorige week heb gespeeld en die nog in de vingers heb zitten.
Was van de week nog aan het kloten om te zien of ik digitaal FC4 zo goedkoop mogelijk kon halen. Maar werd lastig, lees ik nu dit! Cool, ga zo meteen ff langs hopelijk ligt ie er nogjpg97 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:42:
[...]
net nog even snel Destiny en Diablo op de kop getikt.
Heb nu 6 spellen voor 60,00 en ben ik wel even zoet mee
Edit: alle spellen bij de Dixons idd 10 euro. Oude verkoopprijs van FC4 stond er nog wel op, maar toen de verkoper hem scande stond er netjes 10 euro. FC4 in de Dixons in Katwijk aan Zee is dus weg mensen, sorry
[ Voor 20% gewijzigd door DeMoN op 26-02-2016 20:10 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Zou het iets te maken kunnen hebben dat ik, voor de allereerste keer, wat in de braziliaanse marketplace gekocht heb?
Ik zou dit straf vinden, want het game speelt gewoon in het Nederlands, gelijk met mijn discversie.
Ik wist trouwens niet dat iets in op een andere marketplace kopen zo gemakkelijk ging. vorige keer op de Russische ging het niet omdat ik het toen via visa wou doen, maar nu met een prepaidkaart. Lekker easy:D
Bo3?harrytasker schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:02:
BO3 in de russische store nu 32 euro.....
Ik ook! Ik schaf wel de fysieke versie aan. Kan ik hem daarna verkopen. Lijkt me dat je quantum break maar 1x speelt.
Speel al heel lang solo op de xbox one maar wordt tijd voor wat vrienden. Voeg me toe Greekmaster 24
Handig om erbij te vermelden welke spellen je speelt.Greekmaster schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 14:03:
Speel al heel lang solo op de xbox one maar wordt tijd voor wat vrienden. Voeg me toe Greekmaster 24
Misschien 2 keer. Alan Wake ook 2 keer gespeeld, best replay-waardig, gameplay verveelt niet.mobygo76 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 13:45:
Ik ook! Ik schaf wel de fysieke versie aan. Kan ik hem daarna verkopen. Lijkt me dat je quantum break maar 1x speelt.
Overigens, nog mensen met goede split screen tips? Killer Instinct heb ik, Forza 6 heb ik, Halo MCC heb ik. Zoek eigenlijk iets wat je gewoon lekker aan kan slingeren en waar je niet per se heel goed in hoeft te zijn, stiekem iets als Mario Kart (al hoeft het geen racegame te zijn).
E: Kijk verder trouwens ook uit naar Dishonored 2! Ben erg benieuwd, vond 1 echt geniaal en ben stiekem bang dat 2 zal tegenvallen, leek me geen spel dat geschikt is voor een sequel, maar toch. Als de gameplay zo ontzettend goed blijft, het zo goed (her)speelbaar blijft en het verhaal ook goed is, dan zal het vast weer een klapper worden.
Nu ik er zo over nadenk, er zijn nog wel wat vragen onbeantwoord gebleven m.b.t. die vent die je die krachten geeft... En het zou wel heel mooi zijn als jouw manier van spelen nog meer invloed heeft op het verhaal.
[ Voor 31% gewijzigd door Thomas op 27-02-2016 14:43 ]
Rayman Legends, Chariot, Rocket League. Simpele spelletjes maar zeer vermakelijk als couch co-op.ThomasXIV schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 14:38:
[...]
Overigens, nog mensen met goede split screen tips? Killer Instinct heb ik, Forza 6 heb ik, Halo MCC heb ik. Zoek eigenlijk iets wat je gewoon lekker aan kan slingeren en waar je niet per se heel goed in hoeft te zijn, stiekem iets als Mario Kart (al hoeft het geen racegame te zijn).
Merci, zat al aan Rocket League te kijken.Beltoni schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 14:53:
[...]
Rayman Legends, Chariot, Rocket League. Simpele spelletjes maar zeer vermakelijk als couch co-op.
Ik speel vooral shooters, destiny, battleftront, blackops 3, halo....Beltoni schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 14:08:
[...]
Handig om erbij te vermelden welke spellen je speelt.
Gisteravond bij Dixons, Kinect Sport Rivals gekocht voor een tientje! En vandaag al binnen via de post.
Cool hoor. Ik wou nog wat andere titels kopen, maar helaas die kon je alleen ophalen in de winkels, en dat was niet echt in de buurt. :-)
Cool hoor. Ik wou nog wat andere titels kopen, maar helaas die kon je alleen ophalen in de winkels, en dat was niet echt in de buurt. :-)
12 x 370wp, Solis S6-GR1P3.6K, 1 x Marstek Venus-E (153.212), HW P1
Even inloggen op de website van Ubisoft en je krijgt deze exclusieve wapen skin gratis op 15 Maart.
http://tomclancy-thedivis...n-GB/fb-redeem/index.aspx

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Thanks !danplo schreef op zondag 28 februari 2016 @ 11:31:
Even inloggen op de website van Ubisoft en je krijgt deze exclusieve wapen skin gratis op 15 Maart.
[afbeelding]
Toch al een behoorlijke collectie skins en accesoires opgebouwd dmv alpha, beta, uplay, pre-order en acties
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hier loop ik vaker tegenaan, hoe kan je inloggen daar met je XBO/PSN account? Ik heb blijkbaar 3 verschillende Ubi accounts, maar er is er maar 1 gekoppeld aan m'n XBO account.danplo schreef op zondag 28 februari 2016 @ 11:31:
[afbeelding]
Rechtsboven ben ik gewoon ingelogd met mijn XBO account (lvl15 ofzo?), maar die redeem moet ik alsnog inloggen en dat werkt enkel met emailadres.
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 28-02-2016 12:33 ]
Dit zou ik ook graag willen weten.SinergyX schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:31:
[...]
Hier loop ik vaker tegenaan, hoe kan je inloggen daar met je XBO/PSN account? Ik heb blijkbaar 3 verschillende Ubi accounts, maar er is er maar 1 gekoppeld aan m'n XBO account.
Rechtsboven ben ik gewoon ingelogd met mijn XBO account (lvl15 ofzo?), maar die redeem moet ik alsnog inloggen en dat werkt enkel met emailadres.
GT: The Bozzz88
Als het goed is zijn die redeems account gebonden, dus unlocked voor alle platforms.SinergyX schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:31:
[...]
Hier loop ik vaker tegenaan, hoe kan je inloggen daar met je XBO/PSN account? Ik heb blijkbaar 3 verschillende Ubi accounts, maar er is er maar 1 gekoppeld aan m'n XBO account.
Zo werd het in ieder geval uitgelegd voor die Agent Origins package actie.
Weet iemand hier tot wanneer de trackmania beta loopt?
Ik lees online tot afgelopen vrijdag maar hij doet het nog gewoon hier.
Ik lees online tot afgelopen vrijdag maar hij doet het nog gewoon hier.
Dat snap ik, maar ik heb geen 'email login' van mijn XBO account, als je inlogt via menu rechtsboven krijg je ook gewoon XBL/PSN inlogmogelijkheid. Maar op die redeem moet je dan alsnog inloggen met een emailadres, welke ik dus niet heb van mijn XBL.justifire schreef op zondag 28 februari 2016 @ 14:33:
[...]
Als het goed is zijn die redeems account gebonden, dus unlocked voor alle platforms.
Zo werd het in ieder geval uitgelegd voor die Agent Origins package actie.
Ik log gewoon met mijn mailadres in op Uplay en zie daar mijn geregistreerde platformen (PC, X360 en Xbox One)SinergyX schreef op zondag 28 februari 2016 @ 15:44:
[...]
Dat snap ik, maar ik heb geen 'email login' van mijn XBO account, als je inlogt via menu rechtsboven krijg je ook gewoon XBL/PSN inlogmogelijkheid. Maar op die redeem moet je dan alsnog inloggen met een emailadres, welke ik dus niet heb van mijn XBL.
Kan straks die skin dus verwachten op zowel de Xbox One als de PC, geloof niet dat ik goed begrijp wat jouw probleem is ?
Maar elk Xbox account heeft toch een email login?SinergyX schreef op zondag 28 februari 2016 @ 15:44:
[...]
Dat snap ik, maar ik heb geen 'email login' van mijn XBO account, als je inlogt via menu rechtsboven krijg je ook gewoon XBL/PSN inlogmogelijkheid. Maar op die redeem moet je dan alsnog inloggen met een emailadres, welke ik dus niet heb van mijn XBL.
Waarom zou je die niet hebben dan?
Ik had hetzelfde, bij mij was het probleem dat schijnbaar via mijn uplay account zelf een oud mailadres gekoppeld was. Als je gewoon inlogt met je xbox live account rechtsboven (dat lukt dus altijd), en vervolgens naar account information gaat oid, check dan of het email adres dat daar staat gelijk is aan de gene waarmee je probeert in te loggen op uplay (let op: dit kan dus een ander mailadres zijn waarmee je inlogt op xbox live).SinergyX schreef op zondag 28 februari 2016 @ 15:44:
[...]
Dus uiteindelijk om die skin te krijgen log je NIET in met je xbox live account. Maar met je uplay account waar je xbox live aan gekoppeld is. Je kan dus wel met je xbox live account op uplay inloggen om te checken wat voor email adres en wachtwoord er bij je uplay account zit.
[ Voor 14% gewijzigd door Bozznl op 28-02-2016 16:36 ]
GT: The Bozzz88
Snap je ook niet echt, bij mij in ieder geval geen probleem. Gewoon netjes mijn log-in gedaan en kreeg keurig de melding dat ik een skin kan verwachten.Donstil schreef op zondag 28 februari 2016 @ 16:09:
[...]
Maar elk Xbox account heeft toch een email login?
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
En dat is dus precies mijn probleem:Bozznl schreef op zondag 28 februari 2016 @ 16:34:
[...]
Ik had hetzelfde, bij mij was het probleem dat schijnbaar via mijn uplay account zelf een oud mailadres gekoppeld was. Als je gewoon inlogt met je xbox live account rechtsboven (dat lukt dus altijd), en vervolgens naar account information gaat oid, check dan of het email adres dat daar staat gelijk is aan de gene waarmee je probeert in te loggen op uplay (let op: dit kan dus een ander mailadres zijn waarmee je inlogt op xbox live).
Omdat als ik daarmee inlog, ik op mijn dummy account inlog die ik ooit eens heb gemaakt voor Settlers.Donstil schreef op zondag 28 februari 2016 @ 16:09:
[...]
Maar elk Xbox account heeft toch een email login?
Even simpel:
XBL: xbox@gaap.nl
PC: pc@gaap.nl
dummy: gaap@gaap.nl
als ik inlog via XBL krijg ik in mijn profile gaap@gaap.nl te zien, als ik daarna met dat emailadres inlog kom ik op een lvl2 account, _niet_ op mijn XBL (lvl15) account. Als ik wachtwoord opvraag van xbox@gaap.nl, komt er nooit wat binnen, terwijl als ik dat doe op mijn PC en dummy account, er wel een mail binnenkomt.
Dit heb ik al maanden geleden tot 3x toe bij support ingediend, maar heb nooit reactie gekregen. Boeit mij verder ook nooit, aangezien ik via XBL inlog, maar irritant bij zulke pagina's waar je dus verplicht met een emailadres moet inloggen en ik dus nooit bij m'n 'echte' XBO account kan komen.
Zojuist voor een kleine 5 euro de Metro Redux Bundle uit de Argentijnse store gehaald, toch ook die DwG wat beter in de gaten houden!
Kan ik dat ook doen met alleen een VPN in Buenos Aires en een Nederlandse CC?Bunta schreef op zondag 28 februari 2016 @ 17:47:
Zojuist voor een kleine 5 euro de Metro Redux Bundle uit de Argentijnse store gehaald, toch ook die DwG wat beter in de gaten houden!
Ja hoor, ik doe bijna niet anders meer. Gewoon even de handleiding volgen onderaan dit topic of via http://bit.ly/xboxrus, werkt hetzelfde voor de Argentijnse store.layzzzz schreef op zondag 28 februari 2016 @ 17:52:
[...]
Kan ik dat ook doen met alleen een VPN in Buenos Aires en een Nederlandse CC?
Gezien mijn battery pack na ongeveer 1,5 jaar dood begint te raken zoek ik eigenlijk een simpele oplossing.
Ik zit altijd voor de TV wat nooit meer dan 1,5 meter zal zijn. Kan ik gewoon een USB naar Micro aansluiten van de xbox naar de controller?
Ik zit altijd voor de TV wat nooit meer dan 1,5 meter zal zijn. Kan ik gewoon een USB naar Micro aansluiten van de xbox naar de controller?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Yup, dat werkt prima
Yup, werkt gewoon.Famous schreef op zondag 28 februari 2016 @ 19:33:
Gezien mijn battery pack na ongeveer 1,5 jaar dood begint te raken zoek ik eigenlijk een simpele oplossing.
Top besteld!
Nu al drie of vier keer batterij moeten wisselen in de avond gamen.
Dan maar een kabeltje eraan hangen
Doe je snel. Mocht je zo'n kabeltje toch zat gaan worden kan ik je eneloops aanraden. Gebruik ik nu al twee jaar heel intensief en nog steeds hele goede resultaten.Famous schreef op maandag 29 februari 2016 @ 01:10:
[...]
Top besteld!
Om even zeker te weten. Deze? https://account.xbox.com/...le?gamerTag=Greekmaster24Greekmaster schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 14:03:
pre-edit: Ja dubbel want anders krijgt Greekmaster geen notification
Twee quotes binnen 1 post geeft toch gewoon notificaties bij alle twee de betrokkenen?Yaz schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:15:
[...]
Donstil schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:09:
Twee quotes binnen 1 post geeft toch gewoon notificaties bij alle twee de betrokkenen?
Yaz schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:15:
offtopic:
(Zie dit voorbeeld)
Ook: stuur dan een DM als je zo graag wilt dat het aankomt. Mensen kunnen (ook) de quote-alert hebben uitgeschakeld.
Of wacht anders gewoon tot de betreffende persoon het topic weer opent
(Zie dit voorbeeld)
Ook: stuur dan een DM als je zo graag wilt dat het aankomt. Mensen kunnen (ook) de quote-alert hebben uitgeschakeld.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Zoals als eerder vermeld de Eneloops of die setjes die je bij de supermarkt kan halen. Zijn die greenpower dingen, heb je er gelijk een lader bij ook. Heb zelf ook nog van die goedkopie CCL dingen van de zwarte markt, 3800mAh staat erop. Uiteraard gaan ze niet zo lang mee tijdens het gamen maar omdat ze zo goedkoop zijn is het wel makkelijk om een volle voorraad te hebben liggen.Famous schreef op maandag 29 februari 2016 @ 01:10:
[...]
Top besteld!
Wie nog interesse heeft, de Elite Controllers zijn weer op voorraad bij de Microsoftstore
Tijdelijk 139.99 bij bol.com - wel 5 tot 10 dagen levertijd.whiteclear schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:58:
Wie nog interesse heeft, de Elite Controllers zijn weer op voorraad bij de Microsoftstore
TILF_J_K schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:33:
[...]
[...]
offtopic:
(Zie dit voorbeeld)
Ja dat is de "we zien wel wanneer ie komt maar zo lijkt het alsof ie er echt bijna is"-levertijd. Zo staat ie al een paar maanden.MAX3400 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:18:
[...]
Tijdelijk 139.99 bij bol.com - wel 5 tot 10 dagen levertijd.
In Dreamland België kan je die gewoon afhalen, is gewoon beschikbaar (Elite Controller) voor €149
Zo stond het ook toen ik er vlak voor kerst een bestelde bij Bol, 1 dag later was het in huisMartinspire schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:30:
Ja dat is de "we zien wel wanneer ie komt maar zo lijkt het alsof ie er echt bijna is"-levertijd. Zo staat ie al een paar maanden.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Het is meer met de headset dan trekt die hem echt snel leeg. Zonder headset kan ik de hele dag spelen maar met, een uurtje of drie. Het is ook erg verschillend, ene keer zegt die het na een uur al andere keer na vier uur.Bunta schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:41:
[...]
Zoals als eerder vermeld de Eneloops of die setjes die je bij de supermarkt kan halen. Zijn die greenpower dingen, heb je er gelijk een lader bij ook. Heb zelf ook nog van die goedkopie CCL dingen van de zwarte markt, 3800mAh staat erop. Uiteraard gaan ze niet zo lang mee tijdens het gamen maar omdat ze zo goedkoop zijn is het wel makkelijk om een volle voorraad te hebben liggen.
Gezien ik alleen CoD langere tijd achter elkaar speel (met hs) en dan toch voor de TV zit is dit een prima oplossing
Moet toch een minpuntje bij m'n elite vermelden, de 'weerstand' van de analoge pookjes neemt nu wel best snel af, mijn linkerpook is al aanzienlijk stuk 'lichter' dan de rechter. Het blijft een top ding, maar dit zo snel had ik niet verwacht.whiteclear schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:58:
Verwijderd
Speel je er fifa mee? Dat spel is funest voor pookjes. Ik gebruik mijn Elite alleen voor FPS en race spellen. Al het andere doe ik met een standaard controller. Precies om de reden dat ik hem wil sparen voor het knoppen/pookjes ram geweld van fifa of assassins creed oid.SinergyX schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:15:
[...]
Moet toch een minpuntje bij m'n elite vermelden, de 'weerstand' van de analoge pookjes neemt nu wel best snel af, mijn linkerpook is al aanzienlijk stuk 'lichter' dan de rechter. Het blijft een top ding, maar dit zo snel had ik niet verwacht.
Waar heb jij je Argentijnse giftcard vandaan gehaald? Of heb je betaald met een CC?Bunta schreef op zondag 28 februari 2016 @ 17:47:
Argentijse gift cards zijn er naar mijn weten niet, heb er wel eens naar gekeken voor andere mensen maar niet te vinden. Ik gebruik dus ook een CC en het werkt geweldig!dubbeldekkert schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:31:
[...]
Waar heb jij je Argentijnse giftcard vandaan gehaald? Of heb je betaald met een CC?
Ik heb hem zojuist uit de Nederlandse store gehaald, die €2,50 extra is de bundel meer dan waardBunta schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:38:
[...]
Argentijse gift cards zijn er naar mijn weten niet, heb er wel eens naar gekeken voor andere mensen maar niet te vinden. Ik gebruik dus ook een CC en het werkt geweldig!
Het is een gamer ding, natuurlijk ook FIFA, maar ook gewoon COD, rocketleague etc.Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:24:
[...]
Speel je er fifa mee? Dat spel is funest voor pookjes. Ik gebruik mijn Elite alleen voor FPS en race spellen. Al het andere doe ik met een standaard controller. Precies om de reden dat ik hem wil sparen voor het knoppen/pookjes ram geweld van fifa of assassins creed oid.
Vind ik ook. Er staat nergens dat je er bepaalde spellen niet mee moet spelen want "dat levert extra slijtage op". Als het echt te gek wordt zou ik gewoon support bellen.
Metro 2033 Redux, enige game die ik 1000/1000 heb uitgespeeld. Nu is Last Light te koop voor 5 euro of 5 dollar in Amerikaanse store. Meteen maar gedaan, echt zulke topspellen en zeker voor dat geld. Deze games zuigen je echt in het verhaal en het is ook nog rete spannend 
https://store.xbox.com/en...a6-4eb9-9131-cdfb684d8016
https://store.xbox.com/en...a6-4eb9-9131-cdfb684d8016
[ Voor 16% gewijzigd door DeMoN op 29-02-2016 14:13 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Ik snap niet wat je zegt.SinergyX schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:59:
[...]
Het is een gamer ding, natuurlijk ook FIFA, maar ook gewoon COD, rocketleague etc.
Liet hem nog geen 5 minuten na mijn post van mijn bureau vallen.
Wat snap je niet?Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:46:
[...]
Ik snap niet wat je zegt.
Liet hem nog geen 5 minuten na mijn post van mijn bureau vallen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace