Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Weet iemand of het onderstaande mogelijk is met de X1 ?

Aanzetten vanaf buiten je eigen netwerk.

Ik kwam er vandaag achter dat wanneer ik de X1 in de DMZ hang en in de Xbox App op W10 het externe ip adres van mijn ziggo verbinding opgeef, dat ik dan gewoon games kan streamen als ik bv op mijn werk zit (in de pauze uiteraard ;) ) Voorwaarde is wel dat de X1 al aanstaat want het commando om de X1 aan te zetten werkt niet vanaf een ander netwerk dan waar de X1 op aangesloten zit.

Reden waarom ik dit graag werkend wil hebben is omdat junior door de week bij zijn moeder woont en daar geen xbox heeft. Hij heeft wel een W10 laptop, dus als hij remote de X1 aan kan zetten en games kan streamen, dan zou dat leuk zijn.

Zelf ben ik natuurlijk al op onderzoek uitgeweest en heb deze link gevonden, maar het nog niet kunnen testen. Dit is een python script, maar als je het script bekijkt, dan zie je dat het vanaf het internet werkt op poort 5050.

https://github.com/Schamper/xbox-remote-power

Heeft iemand het aanzetten dus al werkend gekregen via internet ? Via VPN mag ook, maar dat lukte me nog niet. W10 laptop via internet en VPN in mijn eigen netwerk, maar het Turn On commando werkt dan nog steeds niet. Wellicht komt dat omdat de VPN niet helemaal 100% correct geconfigureerd is, maar gewoon browsen naar een interne web server lukt wel.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Lauke1982 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:06:
[...]
De One aanmelden geeft ook geen garantie voor een fix. Fora staan er vol mee waar men de One heeft aangemeld en waarbij de replacement hetzelfde gedrag vertoond. Dat is ook wat mij tegenhoudt omhem aan te melden. Microsoft onderkent het probleem ook niet volgens mij. Ik blijf hoop houden dat het uiteindelijk met een patch gefixed wordt.
Ik heb dit probleem ook gehad bij mijn eerste en 3de xbox (ja ben nu met mijn 4de bezig....)

Volgens Microsoft lag het de eerste keer toch echt aan mijn huis en overige signalen in mijn huis. Dit terwijl het bij de MediaMarkt wel werkte (andere xbox) en bij mijn vriendin thuis niet (eigen xbox daar neergezet). Maar dit was nog niet overtuigend genoeg voor de support afdeling. Dan maar buiten hun om aangemeld via de website.

Bij de derde xbox hetzelfde probleem maar volgens hun systeem was er bij de eerste xbox die ik terug stuurde niks vreemds gevonden bij de RMA afdeling. Blijkdaar is het probleem lasting te detecteren voor hun waardoor ze deze systemen gewoon weer zo de markt opsturen als zijnde refurbished.

Mijn 4de doet het (afkloppen) tot nu toe nog wel goed, op een luidruchtigere fan na.

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauke1982
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-06-2021
Sven Enthoven schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:53:
[...]

Ik heb dit probleem ook gehad bij mijn eerste en 3de xbox (ja ben nu met mijn 4de bezig....)

Volgens Microsoft lag het de eerste keer toch echt aan mijn huis en overige signalen in mijn huis. Dit terwijl het bij de MediaMarkt wel werkte (andere xbox) en bij mijn vriendin thuis niet (eigen xbox daar neergezet). Maar dit was nog niet overtuigend genoeg voor de support afdeling. Dan maar buiten hun om aangemeld via de website.

Bij de derde xbox hetzelfde probleem maar volgens hun systeem was er bij de eerste xbox die ik terug stuurde niks vreemds gevonden bij de RMA afdeling. Blijkdaar is het probleem lasting te detecteren voor hun waardoor ze deze systemen gewoon weer zo de markt opsturen als zijnde refurbished.

Mijn 4de doet het (afkloppen) tot nu toe nog wel goed, op een luidruchtigere fan na.
Dat is precies inderdaad wat er ook op de microsoft support pagina staat voor dit probleem. Het ligt aan de signalen in en om het huis zoals je wifi etc. Wat een kul. Klinkt als dat we het maar voor lief moeten nemen en dat het dus niet aan hun product ligt maar aan de consument. Typisch.

Trouwens wel een hoop reacties op mijn eerste forum post. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Hier heb ik bij beide controllers nooit last gehad van disconnects, ook toen de router 40CM van mijn X1 stond had ik dit niet. Eentje heb ik een firmware update gegeven de andere niet.

Als we wel eens met meerdere zitten hier (en ze nemen zelf de controllers mee) heb ik ook nergens last van. Vrienden hebben de disconnects ook nog nooit gemerkt.

Zelf heb ik hem '14 gehaald en de rest begin/mid '15.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Vind dit nou niet echt een positieve ontwikkeling. Met je controller leg je het bij shooters altijd af tegen iemand met muis en keyboard. Leuke aan consoles is dat iedereen gelijk is (met elite controller iets minder). Zou jammer zijn als dat verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:33
Beltoni schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:56:
[...]

Vind dit nou niet echt een positieve ontwikkeling. Met je controller leg je het bij shooters altijd af tegen iemand met muis en keyboard. Leuke aan consoles is dat iedereen gelijk is (met elite controller iets minder). Zou jammer zijn als dat verdwijnt.
Ik ga er vanuit dat er wel rekening mee gehouden gaat worden door MS, het duurt niet voor niets zo lang voor het in games ook werkt.

Ik heb gisteren via Early Acces al een aantal uren van Plants vs Zombies GW2 gespeeld en de veranderingen die ze na de beta door hebben gevoerd zijn goed uitgevallen, al heb ik nog wel wat twijfels over de orange beam. Die lijkt me nog steeds wat OP. Verder speelt de game niet zo chaotisch als tijdens de beta maar gewoon zoals in GW1. Ik zal er weer vele uren in kwijt kunnen :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ze kunnen vrij makkelijk per spel de input bepalen, net zoals je muis/keyboard bv niet werken bij PC streaming, maar controllers wel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toch apart dat er best al wat mensen zich alleen hier al melden met disconnects. Lijkt dus best wel een probleem te zijn.

Hoe zit het eigenlijk met gamen en de USB kabel? Gaat de data dan ook over de kabel of alleen de voeding? Mocht de data ook over de kabel gaan dan is dat bij online gamen nog wel een optie.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
[...]

Ipv een elite controller heb je ook mensen die een scuff hebben of opzet stukjes op hun controller hebben.

Hoop vooral dat multiplayer games het in de pvp modes niet gaan ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Waar blijft toch die Elite Controller? Heeft iemand de gouden tip? Heb al bij diverse winkels het reserveringsformulier ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:21:
Toch apart dat er best al wat mensen zich alleen hier al melden met disconnects. Lijkt dus best wel een probleem te zijn.

Hoe zit het eigenlijk met gamen en de USB kabel? Gaat de data dan ook over de kabel of alleen de voeding? Mocht de data ook over de kabel gaan dan is dat bij online gamen nog wel een optie.
Data gaat ook via USB, maar ik had zelfs een console die via USB uitviel.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shilen
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:54
whiteclear schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:30:
Waar blijft toch die Elite Controller? Heeft iemand de gouden tip? Heb al bij diverse winkels het reserveringsformulier ingevuld.
Zou vooral de Microsoft stores in de gaten houden, komt die van mij ook vandaan, is hij meestal het snelst op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die elitecontrollers van Wehkamp?

heeft iedereen het gehad aan de prijs dat ze het erop stond? (80-90 euro ipv 150)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik denk dat ze het niet overal gaan toestaan nee, maar wel voor bepaalde zaken: SP games kan prima. Zo lijkt het me prima bij Cities Skylines of Kerbel Space Program (die laatste heeft zelfs een muis die je met joystick bestuurd 8)7 ) en verder voor de apps kan het prima werken. Voor online moet het niet echt gebruikt gaan worden, maar ik kan me voorstellen dat in een non-competitieve situatie je het best wilt hebben.

En veel mensen overschatten de kwaliteit van pc-gamers nogal. Plus je kunt ze nog wel wat beperken door de draaisnelheid niet over een bepaald limiet te laten gaan. Dat je wel preciezer bent, maar niet sneller ofzo.
Overigens scheelt het ook dat men al niet kan frummelen met grafische settings als FOV e.d.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:40
Pedr0 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:42:
FarCry: Primal zojuist in de pre-order gedaan. Maar nu lees ik toch veel "slechte" recenties over deze game.
Maar zou de game dan echt zo slecht zijn?

Edit: b.v. deze Review http://www.designntrend.c...s-worst-far-cry-watch.htm

De gameplay op b.v. youtube vind ik erg gaaf etc.
Nu is het wel zo dat ik al jaren geen FarCry game heb gespeeld.
Hier zijn ze anders best tevreden over de game :)

http://www.gamespot.com/r...er&utm_campaign=gamespace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:54:
Nog leuker: Lords of the fallen kon je voor 5 dollar kopen twee sales geleden. :)

Anderzijds moet men niet mauwen over gratis shit. Volgens mij betaalde ik tot 2 jaar geleden hetzelfde per maand voor live als nu en krijg ik nu meer waar voor mijn geld. Maar goed wie ben ik? De Nederlandse vrek komt toch altijd naar boven. :)
voor maar 5 dollar?

Ik dacht dat het wat meer was? ongeveer 10 euro, maar dat dat maar heel even was, en daarna terug 20 ofzo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tits schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:50:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die elitecontrollers van Wehkamp?

heeft iedereen het gehad aan de prijs dat ze het erop stond? (80-90 euro ipv 150)
Was toch 99 euro? Ik heb de mijne daarvoor inderdaad gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
SinergyX schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:17:
[...]

Was toch 99 euro? Ik heb de mijne daarvoor inderdaad gekregen.
Mooi, ik was toen aan het twijfelen en vond zelfs te veel, maar als ik nu de recensies zie, heb ik wel spijt:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

http://www.express.co.uk/...rosoft-Black-Ops-Xbox-360
According to a new source, Call of Duty: Black Ops will arrive before the end of this month, a conversation with Xbox customer support is thought to have confirmed the news.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zou mooi zijn, heb ik als laatste COD toch veel gespeeld in MP. De COD's die erna kwamen, heb ik alleen SP gespeeld. MP ben ik toen overgestapt naar de BF3 en BF4 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 13:00
Heb zelf ook wel eens last van disconnects van mijn controller... vaak maar een paar seconden en gelukkig voor mij tot nu toe nog niet dermate dat ik mij er echt aan erger. Gisteren viel het mij wel toevallig op toen ik mijn controller naast mijn telefoon legde dat hij gewoon 3x heel even disconnectte (is dat het juist woord?!?) in 1 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:56

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

whiteclear schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:30:
Microsoft Store. Daar heb ik er 3 weken geleden ook 1 van gekregen. Overigens had die een defect, dus toen meteen een nieuwe besteld (2 weken geleden) en de eerste retour gestuurd. Nieuwe kreeg ik binnen 2 dagen.

Sys Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:27:
[...]

Zou mooi zijn, heb ik als laatste COD toch veel gespeeld in MP. De COD's die erna kwamen, heb ik alleen SP gespeeld. MP ben ik toen overgestapt naar de BF3 en BF4 serie.
Ouderwets een BO1 Party moeten we dan zeker doen. Zag dooierocker laatst zelfs online. Jij hoorde toch ook bij dat clubje (met terrortubby, roan, Martin etc?)

Over de One aanzetten. Ik ken dat scriptje niet maar zou wake up on lan voor je pc en dan met iets simpels als teamview de besturing van je pc overnemen niet makkelijker te regelen zijn?

Moet je alleen je schaarsgekleede vrouwenmapje verstoppen voor je zoon. :+

Edit: http://kinkeadtech.com/20...m-anywhere-with-internet/

Onderaan staan enkele tips waaronder jouw scriptje. (ook de tip die ik zo uit het hoofdje gaf. :)) Makkelijkste lijkt me de win 10 xoon app. Ga zelf ook even rommelen. Niet dat ik het ooit zal gebruiken maar wel leuk om werkend te krijgen.

Edit deze is echt goed:
Have an answering machine next to the Xbox so you can call the phone and leave a message saying "Xbox on".

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2016 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je niet gewoon vanuit de Xbox Win 10 app de xbox opstarten ?
Verbinding maken met console -> IP adres toevoegen
Weet niet of dit via een externe verbinding ook werkt ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:49:
Het zou allemaal moeten werken maar als je je stream-settings niet goed aanpast, heb je een enorm slechte experience. Op het LAN trekt mijn stream ongeveer 17Mbps bandbreedte; dat is op de beste setting. Niet iedereen heeft 17Mbps upstream op zijn/haar ISP dus dan moet je weer terugschroeven.

En het werkt natuurlijk alleen lekker als de plek waar je zit ook een redelijke downstream heeft; de hotels waar ik de afgelopen jaren zat kwamen niet veel verder dan 10Mbps downstream en een redelijk hoge latency. Een kaartspelletje op je One is dan leuk maar niet online CoD spelen ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:49:
En die externe verbinding is juist het punt. Je 192.168.x.x gaat hem niet worden. De win 10 app snapt niet zo maar dat je One achter je externe ip zit. Allemaal wel te doen (zie artikel) maar je zal toch wat moeten regelen qua forwarding etc. Ik gok trouwens dat je externe ip prima werkt als je One aanstaat (volgens mij zei mre dat ook). Alleen niet als hij geen One op je netwerk ziet. Want staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:02:
[...]

Ouderwets een BO1 Party moeten we dan zeker doen. Zag dooierocker laatst zelfs online. Jij hoorde toch ook bij dat clubje (met terrortubby, roan, Martin etc?)

Over de One aanzetten. Ik ken dat scriptje niet maar zou wake up on lan voor je pc en dan met iets simpels als teamview de besturing van je pc overnemen niet makkelijker te regelen zijn?

Moet je alleen je schaarsgekleede vrouwenmapje verstoppen voor je zoon. :+

Edit: http://kinkeadtech.com/20...m-anywhere-with-internet/

Onderaan staan enkele tips waaronder jouw scriptje. (ook de tip die ik zo uit het hoofdje gaf. :)) Makkelijkste lijkt me de win 10 xoon app. Ga zelf ook even rommelen. Niet dat ik het ooit zal gebruiken maar wel leuk om werkend te krijgen.

Edit deze is echt goed:

[...]
Oh man, ik mag maar 1x op duimpje omhoog/like klikken. HELD _/-\o_ Die XOOM app werkt prima. Dat script had ik al getest eerder vanmiddag en werkte idd prima, maar moest wel Python op mijn pc installeren. Op mijn Windows 10 Mobile telefoon werkt dat natuurlijk niet, maar die app dus wel. Ga het dus ook bij junior installeren. Hoeft hij ook niet te rdp-en naar mijn pr0n servertje :)

Enne...jup ik zat ook bij dat groepje en zo'n party moeten we dan zeker een keer doen. Brings back memories. Man wat was ik slecht en jij goed. Weet nog een een MP TDM op Hanoi, ik was net 1 tegenstander tegengekomen na 20 seconden. Kijk ik op de scoreboard, heeft exactor it alweer 4 kills. Nog geen minuut later kwamen de herdershondjes van jou alweer aan kachelen om de tegenstanders op te vreten.

Maare probleem opgelost. Als ik van de zomer in Bella Italia zit, zet ik op een warm avondje mn xbox even aan om een potje te gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:23:
[...]

Oh man, ik mag maar 1x op duimpje omhoog/like klikken. HELD _/-\o_ Die XOOM app werkt prima. Dat script had ik al getest eerder vanmiddag en werkte idd prima, maar moest wel Python op mijn pc installeren. Op mijn Windows 10 Mobile telefoon werkt dat natuurlijk niet, maar die app dus wel. Ga het dus ook bij junior installeren. Hoeft hij ook niet te rdp-en naar mijn pr0n servertje :)

Maare probleem opgelost. Als ik van de zomer in Bella Italia zit, zet ik op een warm avondje mn xbox even aan om een potje te gamen :)
Nice X 3! Mooi ook dat je zoon geen python heeft te doen. Overigens haten kinderen (behalve mijn eigen kroost) mij meestal. Vooral als ik mijn collega's uitleg hoe parental controls werken. Zag laatst de aapjes binnenkomen toen zoonlief op afstand uit zijn One werd geknikkerd. :)

Overigens is mijn heldhaftigheid in COD afgenomen. Verwacht dus niet te veel. Al zou 1 Blackbird, chopper gunner, dogs er wel inzitten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Dan doe ik ook wel mee :9. Dan zal ik vast wel onderaan staan aangezien ik een Normal/Heroic speler ben en niet een legendary speler :z.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:27

BM

Moderator Spielerij
Meer mensen die vanavond problemen hebben? Wat ik ook prober te starten, ik krijg enkel de melding
Sorry, we couldn't start <game>. If you have a disc, insert it now
Uiteraard ingelogd op XBL, en X1 al aantal keer herstart.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:23:
Meer mensen die vanavond problemen hebben? Wat ik ook prober te starten, ik krijg enkel de melding

[...]

Uiteraard ingelogd op XBL, en X1 al aantal keer herstart.
Ik kan wel spelen. Beetje gekke lag. Verder alles in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zie nu ook dat bij de network status idd storing aangegeven word:
- The following service is experiencing issues:
Purchase and Content Usage.

Dat verklaard. De website gaf niks aan. Morgen weer een kans :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Ook problemen hier. De One vraagt me om bij Netflix de disc erin te doen 7(8)7

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ga via settings offline om je spel te spelen. Ga niet uit je game als je al aan het spelen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:39:
Ga via settings offline om je spel te spelen. Ga niet uit je game als je al aan het spelen bent.
Ook last er van nu. Omdat ik gameshare kan ik ook niks offline starten. Morgen weer een dag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Lekker is dat, Xbox ziet de utp kabel niet, WiFi instellen en melding dat Xbox live core functies niet werken...

Die paar uurtjes per week dat ik speel en dan dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 09:53
D-Ed schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:41:
Lekker is dat, Xbox ziet de utp kabel niet, WiFi instellen en melding dat Xbox live core functies niet werken...

Die paar uurtjes per week dat ik speel en dan dit..
Precies dit.
Ik game ook een paar uur per week.
Maar altijd rond primetime storing op xbox live

:(

Ik neem geen gold meer voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jpg97 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:28:
[...]

Precies dit.

Het is gewoon een nieuwe DDOS aanval. En het is vooral prime time in Europa, wat me doet vermoeden dat het ook echt Europeanen zijn. Of Amerikanen die daarna zelf lekker gaan gamen :+
Verder is Xbox Live niet de enige die de afgelopen tijd problemen heeft, maar is dit wel de heftigste storing in tijden. Wat verder opvalt is hoe slecht de Xbox One er mee om gaat. Geen games kunnen starten is gewoon heel raar en verder hoe het om gaat met foutcodes en kenbaar maakt dat er problemen zijn verdient geen schoonheidsprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha altijd :')

Zoals gewoonlijk hier nergens last van.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ach ja, nu in ieder geval bijgelezen ivm de de eerste F1 test rondes 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me af als het echt een DDOS aanval is, Het lijkt meer de DRM server die offline is. Deze server ligt niet aan de front-end van het netwerk. Wat het ook moeilijker maakt om hem aan te vallen.

Natuurlijk is het lekker om iets externs de schuld te geven, maar dit lijkt echt op een "eigen" probleem.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Kan geen Plants vs Zombies opstarten, content niet aanwezig terwijl ik gisteren wel gewoon kon spelen. Hopelijk zijn de problemen snel opgelost, is een serverprobleem lijkt me want Diablo 3 is gewoon speelbaar.

Nog steeds niet werkend.
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

[ Voor 15% gewijzigd door Lekker Ventje op 23-02-2016 08:27 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:15
Ook ik heb last van deze storing. Ik vind het raar, hij duurt erg lang en lijkt niet bij iedereen op te treden. Ook kan ik nergens wat over lezen, terwijl zoiets normaal gelijk in nieuws-items vermeld wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 00:40:
Ik vraag me af als het echt een DDOS aanval is, Het lijkt meer de DRM server die offline is. Deze server ligt niet aan de front-end van het netwerk. Wat het ook moeilijker maakt om hem aan te vallen.

Natuurlijk is het lekker om iets externs de schuld te geven, maar dit lijkt echt op een "eigen" probleem.
Nouja, blijkbaar moet die data ook ergens vandaan komen naar je Xbox toe, dus dan is dat ook wel aan te vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Steven030 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:31:
Ook ik heb last van deze storing. Ik vind het raar, hij duurt erg lang en lijkt niet bij iedereen op te treden. Ook kan ik nergens wat over lezen, terwijl zoiets normaal gelijk in nieuws-items vermeld wordt
http://www.windowscentral...unching-or-buying-content

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

jpg97 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:28:
[...]

Precies dit.

|:( :F :')

Mijn fietsband is lek, ik ga nooit meer fietsen
Mijn onderbroek is vies, ik trek nooit meer een onderbroek aan

Get real man. Van de hoeveel dagen XBL heb je last gehad van een storing ? En kom niet aan met de smoes van: Ja ik betaal ervoor dus het moet werken, want dan heb ik nieuws voor je, er zullen meer tegenslagen komen in je leven.

MS onderhoudt zijn XBL server park prima, dus aan hun kan het nauwelijks liggen. En tegen een DDos kun je nou eenmaal weinig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
MRE-Inc schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:45:
[...]

Get real man. Van de hoeveel dagen XBL heb je last gehad van een storing ? En kom niet aan met de smoes van: Ja ik betaal ervoor dus het moet werken, want dan heb ik nieuws voor je, er zullen meer tegenslagen komen in je leven.

MS onderhoudt zijn XBL server park prima, dus aan hun kan het nauwelijks liggen. En tegen een DDos kun je nou eenmaal weinig doen.
Doe eens even niet zo zielig.
Ik game de laatste tijd sporadisch, omdat ik 's avonds niet meer zo veel tijd heb als vroeger. Maar ALS ik dan een avondje kan gaan gamen dan is het de laatste 4 maanden zeker 3x voorgekomen dat er problemen zijn met live of iets dergelijks.

Ik ben al Gold member sinds de eerste originele XBOX en zo belabberd als met de ONE heb ik het nog nooit meegemaakt. Als ik dan denk: " Fuck it, ik ga gewoon een Blu ray'tje kijken ipv gamen, en ook DAT KAN NIET op dat stuk waardeloze plastic ( want dat is het dan op dat moment ), dan denk ik bij mezelf: "Waarom heb ik nog Gold?"

Dus kom niet haten als je niet weet waar het om gaat, want het is blijkbaar helemaal geen DDos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 12:16
MRE-Inc schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:45:
[...]

Het is alleen wel zo dat een storing waarbij mensen geen games op kunnen starten wel erg jammer is.. zeker als deze inmiddels al 12 uur problemen veroorzaakt..

Ik had er gister weinig last van, maar een maat van me waar ik mee gameshare kon dus bijna niets opstarten.. dan baal je wel redelijk als je net uit je werk komt.. :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greyfox1987 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:51:
[...]

Het is alleen wel zo dat een storing waarbij mensen geen games op kunnen starten wel erg jammer is.. zeker als deze inmiddels al 12 uur problemen veroorzaakt..
Al 12 uur? Onzin; ik heb gisteravond tot 22:00 nog zitten gamen online en daarna kreeg ik nog XBL-messages van een collega die nog een uurtje of 2 wilde racen met me. Ik kon niet maar hij is gewoon gaan gamen samen met iemand uit Engeland.

Daarnaast zijn de meeste XBL-storingen relatief lokaal; in de meeste gevallen kan je er omheen werken door even je console op een andere regio te zetten. Grote kans dat je dan wel weer online kan; bij mij werkt het allemaal vaak binnen een kwartier weer ondanks dat de Nederlandse Xbox-site een service-error geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpg97
MAX3400 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:59:
[...]

Al 12 uur? Onzin; ik heb gisteravond tot 22:00 nog zitten gamen online en daarna kreeg ik nog XBL-messages van een collega die nog een uurtje of 2 wilde racen met me. Ik kon niet maar hij is gewoon gaan gamen samen met iemand uit Engeland.

Daarnaast zijn de meeste XBL-storingen relatief lokaal; in de meeste gevallen kan je er omheen werken door even je console op een andere regio te zetten. Grote kans dat je dan wel weer online kan; bij mij werkt het allemaal vaak binnen een kwartier weer ondanks dat de Nederlandse Xbox-site een service-error geeft.
Geen onzin, hier had ik sinds gisteravond 20.30u al problemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greyfox1987
MAX3400 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:59:
[...]

Onzin? Dan zal ik het wel gedroomd hebben dat een maat van me om 08:45 niet zijn digitale Dark Souls 2 op kon starten omdat de disc er niet in zat ;-) Dat smsje wat ik een uurtje geleden van hem kreeg dat het nog steeds niet lukte zal ik ook wel verzonnen hebben. Wat ben ik toch ook een gekkie!

Het feit dat je zelf geen problemen hebt betekend niet dat een ander er geen last van heeft: Ik had er namelijk zelf ook geen last van.

[ Voor 14% gewijzigd door greyfox1987 op 23-02-2016 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:52

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Voor de goede orde; hebben de mensen die er last van hebbben soms dezelfde provider met eventuele DNS?

Ik maak zelf gebruik van Ziggo en de Google DNS (zowel op de router als de XBO) en had gisteren tot ~21.30 nergens last van tijdens ROTTR. Alle content was gewoon beschikbaar ook afaik.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Uit de chat met MS Support van zojuist:
Zyrill N.: at 9:16:15
Our Engineers are currently having a system update at this time and this affect to some of our valued customers to launch an app or play games.
Zyrill N.: at 9:16:16
I suspect the concern which you encountered a while ago has something to do with the current update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

jpg97 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:50:
[...]

Doe eens even niet zo zielig.
Ik game de laatste tijd sporadisch, omdat ik 's avonds niet meer zo veel tijd heb als vroeger. Maar ALS ik dan een avondje kan gaan gamen dan is het de laatste 4 maanden zeker 3x voorgekomen dat er problemen zijn met live of iets dergelijks.

Ik ben al Gold member sinds de eerste originele XBOX en zo belabberd als met de ONE heb ik het nog nooit meegemaakt. Als ik dan denk: " Fuck it, ik ga gewoon een Blu ray'tje kijken ipv gamen, en ook DAT KAN NIET op dat stuk waardeloze plastic ( want dat is het dan op dat moment ), dan denk ik bij mezelf: "Waarom heb ik nog Gold?"

Dus kom niet haten als je niet weet waar het om gaat, want het is blijkbaar helemaal geen DDos.
Tja, vertel dan direct het hele verhaal. Niemand kan weten dat jij weinig speelt en dan kom je met zo'n reactie...tja...dan lok je reacties uit.....

Overigens had ik gisteren nergens last van en ik ben toch diverse keren on- en offline gegaan.

Overigens werkt het streamen van games nu prima. Ik kan mijn xbox one aanzetten via het internet en daarna via de xbox app streamen. Vanochtend op mijn werk even Forza Horizon 2 gespeeld en dat liep zonder enige problemen. Enige bottleneck is je eigen upload. Ik hem 12mbit upload en wanneer je de instelling van de kwaliteit op zeer hoog zet, dan zie je dat de stream 15mbit pakt. Zet ik de kwaliteit op hoog of medium, dan werkt alles prima omdat ik dan niet aan mijn max upload zit.

Xbox aan zetten kan via de XOON (Xbox One ON) app op windows 10 en windows 10 Mobile. Kost je wel 1.49 euro. Zelf heb ik een msi gemaakt die een python script uitvoert inclusief installatie van python met een snelkoppeling op mijn desktop. Op de snelkoppeling drukken en er wordt een soort van WOW gestuurd naar je Xbox One en dan in de Xbox app het externe ip adres opgeven. Xbox staat bij mij wel in DMZ.

Weet alleen niet of ik me druk moet maken dat de Xbox One nu benaderbaar is vanaf het internet. Volgens mij is het een gesloten systeem en de instellingen van de xbox en xbox app zijn dat alleen profielen die op de Xbox One staan, connectie mogen maken. Dus om mijn xbox leeg te halen, moet je mijn inlog naam weten, mijn wachtwoord, en het XBox Live ID van de Xbox zelf. Zal dus wel loslopen denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
greyfox1987 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:51:
[...]

Ik had er gister weinig last van, maar een maat van me waar ik mee gameshare kon dus bijna niets opstarten.. dan baal je wel redelijk als je net uit je werk komt.. :)
Het ergste is nog dat alle gratis content ook niet bereikbaar is. Dus ook apps zoals Netflix/YouTube etc. En Single Player games zonder disc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

jpg97 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:17:
Uit de chat met MS Support van zojuist:

[...]
Hmm, apart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
justifire schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:49:
Haha altijd :')

Zoals gewoonlijk hier nergens last van.
Zolang je in een game zat had je inderdaad nergens last van.

Vriend van me probeerde Rocket League op te starten, lukte niet. Probeerde ik en een andere vriend het, kwamen we erin. Bleek dat dat net op tijd was :P

Ben ook nog steeds op zoek naar mijn Netflix disc _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Steven030 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:26:
[...]

Het ergste is nog dat alle gratis content ook niet bereikbaar is. Dus ook apps zoals Netflix/YouTube etc. En Single Player games zonder disc
Zelfs een blu ray kijken was niet eens mogelijk :')

Wat een !@@### ding is die Xbox one als je geen internet hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexity
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:36
Ik heb het hier ook.. en ik dacht maar dat me OS op de xbox niet goed was. Meteen naar factory reset gepleurd.. oh wat heb ik hier toch zo'n flinke spijt van op moment hahaha.. laten we hopen dat het vandaag gefixt wordt mensen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
jpg97 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:44:
[...]

Dat is inderdaad echt wel heel erg slecht geregeld. Bij games kan ik het me nog voorstellen dat ze een check via internet willen doen, maar bij apps als Media Player en de Blu Ray-speler vind ik dat onbegrijpelijk. Wat series kijken vanaf mijn NAS lukte niet eens. Daar mogen ze toch echt wel wat aan gaan doen, want dat is echt belachelijk.

Een vriend komt straks langs voor een middagje gamen, dus ik heb net even gecheckt of ik vandaag wel games gestart krijg. Nee dus... behalve als ik de internetkabel uit de Xbox trek. FIFA en Forza doen het dan wel. Uiteraard kun je niet online aan de gang, maar het is beter dan niks... doe er je voordeel mee... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

RobinFM schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:56:
[...]

Dat is inderdaad echt wel heel erg slecht geregeld. Bij games kan ik het me nog voorstellen dat ze een check via internet willen doen, maar bij apps als Media Player en de Blu Ray-speler vind ik dat onbegrijpelijk. Wat series kijken vanaf mijn NAS lukte niet eens. Daar mogen ze toch echt wel wat aan gaan doen, want dat is echt belachelijk.

Een vriend komt straks langs voor een middagje gamen, dus ik heb net even gecheckt of ik vandaag wel games gestart krijg. Nee dus... behalve als ik de internetkabel uit de Xbox trek. FIFA en Forza doen het dan wel. Uiteraard kun je niet online aan de gang, maar het is beter dan niks... doe er je voordeel mee... ;)
Ipv de kabel eruit halen; je kan ook gewoon 'Go Offline' doen he :P . Afaik doen dan alle offline game het gewoon en moet ook de BR gewoon werken. Ik zou uitermate verbaasd zijn als dat niet zo is

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 23-02-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Als je eenmaal in een game zit gaat het prima. Gisteren tot 11 uur BF4 online gespeeld. Pas toen ik wilde switchen naar Rocket League begonnen de problemen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 12:40
jpg97 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:01:
[...]

Geen onzin, hier had ik sinds gisteravond 20.30u al problemen
Gisteren tot 22:00 heerlijk BF4 met een familielid gedaan online, daarna weet ik niet moest na bed ivm werk.
Mijn vriendin zou de storing wel op prijs gesteld hebben, net een nieuwe home cinema set getest gister :D. Voor de rest pas 1x een ''kleine'' storing meegemaakt van nog geen uur, we zagen elkaar niet online en konden elkaar niet toevoegen in een party ( was vorige week dacht ik ), daarbuiten nog nooit iets meegemaakt en ik kom ook vanaf de eerste xbox tijd.. Althans misschien wel ooit een storing gehad maar niet zodanig dat ik die onthouden heb...

Wees blij dat je niet op het PSN netwerk zit, de PS4 met plus heb ik ook eens gehad op het begin, niks anders dan downtimes. En hun betalen volgens mij tegenwoordig hetzelfde of zelfs meer...

Tuurlijk een storing is niet leuk, maar het is niet dat het xbox live platform 1 grote storing / bug bak is, ik vind het echt 1 van de beste services die ik ooit meegemaakt heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Steven030 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:26:
[...]

Youtube werkt bij mij juist wel. Lijkt er op dat er verschillende dingen tegelijk aan de gang zijn.

Ik kan nu in ieder geval Plants vs Zombies GW2 opstarten *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
Notna schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:58:
[...]

Ipv de kabel eruit halen; je kan ook gewoon 'Go Offline' doen he :P . Afaik doen dan alle offline game het gewoon en moet ook de BR gewoon werken. Ik zou uitermate verbaasd zijn als dat niet zo is
Ik heb de Xbox nu dik twee jaar en ik heb daar dus echt nog nooit aan gedacht... |:( Doe ik het vanaf nu op die manier, haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Ereaser schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:30:
[...]

Zolang je in een game zat had je inderdaad nergens last van.
Beltoni schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:02:
Als je eenmaal in een game zit gaat het prima. Gisteren tot 11 uur BF4 online gespeeld. Pas toen ik wilde switchen naar Rocket League begonnen de problemen voor mij.
Ik zat Dying Light The Following te spelen en werd er plotseling om de paar seconden uitgegooid. Ik besloot de console te resetten en daarna kon ik zelfs niks meer opstarten. Maar ik had er in de game zelf dus ook al last van, die was niet meer speelbaar.

[ Voor 24% gewijzigd door Steven030 op 23-02-2016 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

RobinFM schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:20:
[...]

Ik heb de Xbox nu dik twee jaar en ik heb daar dus echt nog nooit aan gedacht... |:( Doe ik het vanaf nu op die manier, haha...
Haha, ik duik sneller de kast in om de utp eruit te trekken dan dat ik via het settings menu op Offline kan klikken.

Over de X1 en netwerk verbindingen gesproken..... ik denk dat ik de x1 maar eens via 5ghz wifi ga aansluiten. Scheelt weer een kabel. Ben wel benieuwd hoe dat gaat met FPS. Ik merk de laatste tijd vaak dat ik altijd het loodje leg bij een 1vs1 shootout in BF4. Die ander is dan niet te raken en hij raakt mij met 1 schot zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:40
Er zijn gisteren nog een paar reviews verschenen van Far Cry Primal:

http://www.polygon.com/20...al-review-ps4-xbox-one-pc
http://www.eurogamer.net/...-22-far-cry-primal-review
http://www.ign.com/articles/2016/02/22/far-cry-primal-review

Ziet er toch wel weer leuk uit! straks maar eens even beginnen met spelen.

Kwam ook bij Polygon een beginners guide tegen met wat handige tips erin:
http://www.polygon.com/20...ry-primal-beginners-guide

In ieder geval weer even wat te spelen totdat The Division uitkomt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:48
jpg97 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:44:
[...]

Wat een !@@### ding is die Xbox one als je geen internet hebt
Volgende keer de xbox in offline modus zetten dan kan je gewoon een blu ray kijken en zelfs offline games spelen.
Dan valt het reuze mee dat het een kut apparaat is als je geen internet hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
15 uur later lijkt het nu eindelijk opgelost te zijn.. op www.xbox.com/status zijn de meldingen nu ook verdwenen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:46:
[...]

Haha, ik duik sneller de kast in om de utp eruit te trekken dan dat ik via het settings menu op Offline kan klikken.

Over de X1 en netwerk verbindingen gesproken..... ik denk dat ik de x1 maar eens via 5ghz wifi ga aansluiten. Scheelt weer een kabel. Ben wel benieuwd hoe dat gaat met FPS. Ik merk de laatste tijd vaak dat ik altijd het loodje leg bij een 1vs1 shootout in BF4. Die ander is dan niet te raken en hij raakt mij met 1 schot zo lijkt het.
WiFi gaat er voor zorgen dat je nog vaker achter muurtjes dood gaat. :)

Koop anders BO3. Veel beter. Kun je tenminste een beetje springen. :)

____

Even frustratie. Gisteren drie uur The witcher gespeeld. Was het spel uit zichzelf op easy gesprongen terwijl ik op Death March speel. Gelukkig wel een save teruggevonden op DM. Hele voortgang van de avond weg. Dacht wel al tijdens het spelen dat ik erg goed geworden was. :) Wat het nog erger maakte was dat ik uit ellende het spel afsloot om headshots uit te gaan delen en dat ik toen door de storing niks meer kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:04:
[...]

WiFi gaat er voor zorgen dat je nog vaker achter muurtjes dood gaat. :)

Koop anders BO3. Veel beter. Kun je tenminste een beetje springen. :)

____

Even frustratie. Gisteren drie uur The witcher gespeeld. Was het spel uit zichzelf op easy gesprongen terwijl ik op Death March speel. Gelukkig wel een save teruggevonden op DM. Hele voortgang van de avond weg. Dacht wel al tijdens het spelen dat ik erg goed geworden was. :) Wat het nog erger maakte was dat ik uit ellende het spel afsloot om headshots uit te gaan delen en dat ik toen door de storing niks meer kon doen.
Vorige week een aantal potjes op een 45hz server gespeeld. Veel lag, maar wel elk potje bovenaan omdat ze mij niet konden raken.

BO3 heb ik op de PS4, althans junior....Een paar keer gespeeld, maar dat wall jumpen is niks voor mij. In BO3 leg ik het tegen iedereen af omdat mijn verbinding gewoon te goed is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:09:
Voor de goede orde; hebben de mensen die er last van hebbben soms dezelfde provider met eventuele DNS?

Ik maak zelf gebruik van Ziggo en de Google DNS (zowel op de router als de XBO) en had gisteren tot ~21.30 nergens last van tijdens ROTTR. Alle content was gewoon beschikbaar ook afaik.
DNS had er geen zak mee te maken. Het ging erom dat als je na een bepaald tijdstip online probeerde te komen en games of apps probeerde te starten, dat niet ging (of je moest een disk hebben, of je console offline zetten). Dus als je (net als ik) om 21.00 wilde gamen, dan ging dat niet. Was je echter vanaf 18.00 oid online, dan ging dat prima. Niks DNS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Martinspire schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:03:
[...]

DNS had er geen zak mee te maken. Het ging erom dat als je na een bepaald tijdstip online probeerde te komen en games of apps probeerde te starten, dat niet ging (of je moest een disk hebben, of je console offline zetten). Dus als je (net als ik) om 21.00 wilde gamen, dan ging dat niet. Was je echter vanaf 18.00 oid online, dan ging dat prima. Niks DNS
Dank voor de altijd respectvolle manier van reageren :Y :+

On a more serious note; de reden dat ik het vroeg, was omdat er blijkbaar een service uitlag. Het kan zo maar zijn dat die service voor bepaalde mensen niet beschikbaar was vanwege hun provider, gebruikte DNS etc. Dat is in het verleden namelijk best wel eens voorgekomen.

Ik kwam er ná mijn post pas achter dat het pas merkbaar was na een X tijdstip en dat het voor iedereen van toepassing was. Mea Culpa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Martinspire schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:03:
[...]

Ik was al een tijdje online, en was een offline spel aan het spelen (DL: The Following), en ik werd er rond 21:30 uitgegooid, daarna kon ik wel weer 2 seconden doorspelen om er vervolgens weer uitgegooid te worden, en dit herhaalde zich telkens. Dus het maakte niet uit of je al online was of niet. Voor dit spel althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben volgens mij nog niet alles gefixt. Xbox.com is erg traag. Ook zijn de deals with gold niet geüpdate in de NL store. Wil the escapists wel hebben voor 7 euro ipv 17. Iemand die deze afraadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:41:
Ze hebben volgens mij nog niet alles gefixt. Xbox.com is erg traag. Ook zijn de deals with gold niet geüpdate in de NL store. Wil the escapists wel hebben voor 7 euro ipv 17. Iemand die deze afraadt?
Er zijn weer problemen met Xbox Live door deze knakkers..

http://europe.newsweek.co...soft-hackers-429452?rm=eu

Betrokken services:

Downloadbare items kopen

Laatste update:

We zijn ons bewust van het probleem en doen er alles aan om dit probleem op te lossen. We verontschuldigen ons voor eventuele ongemakken en danken u voor uw geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox One
Gold-members met een Xbox One kunnen op 1 maart Sherlock Holmes: Crimes and Punishments binnenhalen. Dit is een detective-game en is een leuk opwarmertje voor gamers die later dit jaar het nieuwste deel in de serie willen gaan aanschaffen. Op 16 maart zal Lords of The Fallen worden toegevoegd aan Games With Gold. Deze game wordt omschreven als een Dark Souls-kloon, maar dan iets minder moeilijk.

360
Ben je in het bezit van een Xbox 360 dan kun je vanaf 1 maart Supreme Commander 2 downloaden. Dit is een strategy-game en raait om een ruim duizend jaar durende oorlog tussen drie verschillende facties. Op 16 maart zal er een game worden toegevoegd die verder geen introductie nodig heef: de eerste Borderlands.
Bron: Klik Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:24:
[...]

Hier werkt alles al een paar uur weer normaal...
Same here; net de digital edition van FM6 kunnen spelen... Niet dat het racen goed ging maar sign-in & online racen zonder issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here. Kon net ook van game wisselen zonder problemen. Fingers crossed.

Wel raar dat de game With gold voor maart bekend is en het niet op de website van major Nelson staat. Je zou toch zeggen dat hun woordvoerder het zou moeten weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:34:
[...]

Er zijn weer problemen met Xbox Live door deze knakkers..

http://europe.newsweek.co...soft-hackers-429452?rm=eu

Betrokken services:

Downloadbare items kopen

Laatste update:

We zijn ons bewust van het probleem en doen er alles aan om dit probleem op te lossen. We verontschuldigen ons voor eventuele ongemakken en danken u voor uw geduld.
Pff, wat een lozers weer
New World Hackers says the latest campaign is a form of protest against major corporations not having adequate security protection.
Juist ja, want met capaciteit ga je echt security problemen naar boven halen. Er lekken geen gegevens, dit is alleen puur irritatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lozers... Synoniem voor individuen die overbodige TCP-packets lozen op het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch Lords of the Fallen !
Super voor degene die hem nog niet heeft :)
Leuk opwarmertje voor Dark Souls 3 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:24:
[...]

Hier werkt alles al een paar uur weer normaal...
Heb al sinds kerst 2014 nergens last van eerlijk gezegd (lizzardsquad )
XS4ALL FTW ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 13:49
De nieuwe Games with Gold in maart:

- Sherlock Holmes: Crimes and Punishment
- Lords of the Fallen

En de 360 games:
- Supreme Commander 2
- Borderlands

Edit: Oeps, was al gemeld..

[ Voor 5% gewijzigd door sparow op 24-02-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Gisteren had ik zin in wat nieuws. En ondanks dat ik er niet heel warm voor liep heb ik Far Cry Primal gekocht. En ik moet zxeggen, het valt niet tegen! Het hele Far Cry riedeltje (verzamelen, craften etc) past eigenlijk onwijs goed bij de steentijd!

Jagen en verzamelen blijkt best verslavend :P

En het spel ziet er ook erg mooi uit.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
sparow schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:44:
De nieuwe Games with Gold in maart:

- Sherlock Holmes: Crimes and Punishment
- Lords of the Fallen

En de 360 games:
- Supreme Commander 2
- Borderlands

[video]

Edit: Oeps, was al gemeld..
Sherlock en Lotf 2 games die ik nooit zou kopen, maar toch graag eens zou spelen.

Leuk meegenomen!

Ook borderlands lijkt me leuk, hoop dat het grafisch nog niet te achterhaald is:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 15:59

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:56:
[...]

Lozers... Synoniem voor individuen die overbodige TCP-packets lozen op het internet?
_O- oOo

Goed gesproken :)

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Mijn dank is groot!

EDIT: 97% is al weggegeven

[ Voor 6% gewijzigd door mfneed op 25-02-2016 08:22 ]

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 06:30
Ik heb hem ook maar even meegepakt! Dankjewel!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:00
Dankje:)

Ben zo te zien net op tijd.

• greyfox1987
mfreriks schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:22:
[...]

Mijn dank is groot!

EDIT: 97% is al weggegeven
Nee, Codes Remaining: 97% niet Codes Given Away: 97% :P

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
greyfox1987 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:33:
[...]

Nee, Codes Remaining: 97% niet Codes Given Away: 97% :P
excuus xD

• BM

BM

Moderator Spielerij
Tits schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:30:
[...]

Sherlock en Lotf 2 games die ik nooit zou kopen, maar toch graag eens zou spelen.
Sherlock Holmes is een leuk spel, aanrader wat mij betreft :)

Xbox

Pagina: 1 ... 112 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace