Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:32:
[...]

Klopt.
Iedere regio heeft zijn eigen store met bijbehorend account (lees ms-tegoed)
Hmm.. beetje irritant maargoed, dan koop ik tegenwoordig gewoon via de website, dat is makkelijker dan steeds de Xbox opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:35:
[...]

Hmm.. beetje irritant maargoed, dan koop ik tegenwoordig gewoon via de website, dat is makkelijker dan steeds de Xbox opnieuw starten.
Ik vind het juist wel fijn. Mijn CC is gekoppeld aan mijn NL account en doordat mijn xbox nu standaard in de US staat kunnen mijn kinders niet zomaar iets kopen (ik heb gewoon een "set-and-forget" login) :).

Maar idd, ik koop ook alles via de website.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam er net achter dat ik m'n Xbox beter op Ierland in kan stellen dan, dan krijg ik tenminste wel euro's te zien in de storefront op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:02:
Kwam er net achter dat ik m'n Xbox beter op Ierland in kan stellen dan, dan krijg ik tenminste wel euro's te zien in de storefront op de Xbox.
Ben benieuwd of je die euro's uit kan geven via de Ierse store.

Edit: weet iemand of een HDMI splitter input lag kan veroorzaken? Is een simpel splinternieuwe zonder voeding. Gaat om splitten dus, niet switchen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2016 19:45 ]

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:33:
[...]
Nope.
Andere regio is ander account en dus ook weer apart ms-tegoed.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:33:
[...]

Edit: weet iemand of een HDMI splitter input lag kan veroorzaken? Is een simpel splinternieuwe zonder voeding. Gaat om splitten dus, niet switchen.
Ik gok dat je bedoelt op dat je 1 scherm wilt dupliceren op 2 schermen?
Normaal gesproken zou dat niet echt veel verschil uit moeten maken, maar wat ik van het internet kan vinden is dat mensen elkaar tegenspreken.. Veel zeggen dat de powered versies beter zijn en anderen zeggen dat het met een passieve ook gewoon kan..
Weet niet of je hem al hebt? maar anders zou ik het gewoon proberen..

Heb zelf geen splitter liggen hier, alleen van het ene type kabel naar het andere type (dat werkt wel goed in ieder geval :9).

Gamertag: timmie271

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Vanavond eindelijk the Division eens testen! ben toch zeer benieuwd of dit wat voor mij is!! Bijna overstag door al die goede verhalen hier, gelukkig nog wel kunnen wachten op een speelsessie in een beta xD

Edit: Mag iedereen weer op 0 beginnen?

[ Voor 9% gewijzigd door mfneed op 18-02-2016 08:49 ]

• timmie271
mfreriks schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 08:45:
Vanavond eindelijk the Division eens testen! ben toch zeer benieuwd of dit wat voor mij is!! Bijna overstag door al die goede verhalen hier, gelukkig nog wel kunnen wachten op een speelsessie in een beta xD

Ik denk van wel, maar heb geen zin om het weer te installeren :+, vond er toch al niet zoveel aan. De gameplay ligt mij niet helemaal :9.

maar goed ook eigenlijk, want ik heb nog veel te veel spellen om uit te spellen :z.

Tot 2 uur doorgegaan met Rocket League. Damn, speelt weer lekker haha. Wel nog veel n00bs, maar dat was te verwachten en ook niet erg. In ieder geval de hele avond gewonnen. Goed voor mn ego lol :+

Nu hopen dat mn vrienden even snel wat skills opdoen _O-

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Martinspire schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:09:
Tot 2 uur doorgegaan met Rocket League. Damn, speelt weer lekker haha. Wel nog veel n00bs, maar dat was te verwachten en ook niet erg. In ieder geval de hele avond gewonnen. Goed voor mn ego lol :+

Zit je weer op je laggy studentenkamer verbinding te spelen ;)

Sinds ik BF4 op 45Hz servers speel, heb ik lag en sta ik continu bovenaan in elk potje. Nu snap ik ook waarom jij op de X360 met BF3 zo kuch "goed" kuch, was..... :)

Vanavond ook eens kijken of Rocket league in een ander land goedkoper is dan hier....20 euro vind ik te veel voor auto voetbal...

XBL: MRE Inc

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:41

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Update tijd morgen (app is vandaag aan de beurt);

http://majornelson.com/20...and-more/?linkId=21378005

Volledig bericht:
We have a number of new features coming to Xbox One and Xbox app starting today and Mike Ybarra, Director of Program Management for Xbox, details what you can expect from this system update.

System Update 01

This month’s system update starts rolling out to the Xbox app today and on Xbox One tomorrow; with it, comes a host of social features that will help you stay connected to the Xbox Live community across both console and PC. A few highlights include being able to see who’s in a Party on Xbox One before joining and – on both Xbox One and the Xbox app – we have made it easier to get details on suggested friends.

Here’s what’s rolling out to the Xbox app today and on Xbox One tomorrow!

New experiences and updates launching on Xbox One:

See who’s in a Party: On Xbox One, you will now be able to see who’s in a Party before joining. When you click on a friend who is in a Party from the friend tab of the guide, you’ll be able to see who else they’re playing with. Click the ‘Chat’ menu which appears immediately below your friend’s gamertag; this will show “See who’s in the Party” and list the gamertags of all the people in the Party.
System Update 02

Gamerscore Leaderboard: On Xbox One, from your profile in the guide, click My achievements and the restored Gamerscore Leaderboard will display. Through the Gamerscore Leaderboard, see where you stand relative to your friends by comparing total Gamerscore, as well as biggest gains over a rolling 30-day period. Click on the Gamerscore Leaderboard to view this information for all of your friends.
System Update 03

Re-arrange Pins on Home and access them offline: Many of you have told us that you want Pins on your Xbox One Home to be easier to organize. You will now be able to rearrange individual pins. Just press ‘Y’ on a pinned item and, once it blinks, you can move it around. We’ve also made Pins accessible for launching when you are offline.
Updating Activity Feed on Xbox One: Your Activity Feed on Xbox One will inform you when there are new items in your feed. Clicking the link will take you to the top of your feed where you’ll see a run-down of the newest posts, so that you always have the freshest content at your fingertips.
System Update 04

Hide games from ‘ready-to-install’ list: Fans asked that we re-enable the ability to hide content like betas, trials, games, and apps that they no longer want to install. Now, you’ll be able to start using this feature again.
‘Use a code’ shortcut in the Xbox One Store: Redeem 5×5 codes quicker while on your Xbox One console by tabbing over to the Store and using the new ‘Use a code’ shortcut. To the right of ‘Games store’ and ‘Search game store,’ the ‘Use a code’ link will enable you to enter retail codes directly from the dashboard.
Joinable Twitch Broadcasts: Many of you have asked for it to be easier to watch your friend’s game broadcasts. Now, Game Hubs as well as the game tile will allow you to easily launch Twitch.tv broadcasts if friends are broadcasting.
Improvements to Suggested Friends: Looking for people who you might know on Xbox or top content creators to follow? Check out the new Friend Suggestions area in Community and the Friends list in the Guide on Xbox One. Friend Suggestions include the gamertag, real name (if shared), gamerpic or Xbox Avatar image, and the reason the suggestion was made to you. Click through from the suggestion to view the member’s full profile and choose to grow your friends list.
Program the hotkeys for your Xbox One Chatpad: We’re making it easier for you to access your favorite apps with your Xbox Chatpad. This month’s release includes an interface which allows you to set the X1 and X2 functions on the Chatpad keypad. Just plug your Chatpad into your controller and navigate to Settings. In the Devices & accessories area of Settings, select the controller that the Chatpad is connected to and choose the desired functions for the X1 and X2 keys from the drop down box. The current hotkey defaults are ‘take screenshot’ (X1) and ‘record that’ (X2).
Updates coming to both Xbox One and the Xbox app:

Avatar Store: Equip your avatar with the latest avatar items in the newly-integrated ‘Avatar Store’. On the console, the Store is built right into the Xbox Avatars app and on Windows 10 PCs and phones, access the Store through the Xbox Avatars app. Get access to the entire catalog of new and oldie-but-goodie items, including free items. As you’re perusing catalogs, enjoy the ability to preview the items on your avatar real-time before you buy.
System Update 05

Xbox News: Xbox News is a one-stop source for all the latest information about new hardware, console updates, game releases, tournaments like the Halo World Championship, breaking entertainment content, and more. This month, on both the Xbox app and Xbox One, you’ll be able to see Xbox News posts in your activity feed, making it easier than ever to stay up-to-date on all things Xbox.
Xbox Accessories App: New updates to the Xbox Accessories app on Xbox One and Windows 10 make adjusting your Xbox Elite Wireless Controller easier. As soon as you open the app, you will now see how each unique setting is mapped to your Profile Switch slots in greater detail. There are also collapsible menu options and design updates that let you view all your editing options on one page. Finally, we’ve made improvements to the thumbstick adjustments by allowing you to change the intensity of each sensitivity curve, and also made trigger and vibration settings more visually intuitive.
System Update 06

Improvements to Trending: Across Xbox One and the Xbox app, you’ll notice a new access point for Trending items to the right of the Community tab on your console and in the left menu area of the Xbox app. This gets you to a dedicated Trending landing page with the most popular topics across Xbox Live surfaced at the top, followed by an assortment of trending videos, screenshots, achievements, and more that members across the community have created or unlocked. Consider friending or following publishers of content that you would like to see more of.
Suggested friends: On both Xbox One and the Xbox app, we’re making it easier to get details on your suggested friends. Starting this month, if you click ‘see all’ or double tap on the shortlist of friend suggestions in any scenario, you will be pointed to a full-screen view of all suggested friends.
Across both Xbox One and the Xbox app, this update brings the injection of Trending topics and friend suggestions into your Activity Feed.

For the Xbox app specifically, this month’s release includes Compact Mode:

Compact Mode: With this update, we’ve moved additional functions to Compact Mode which will enable you to quickly switch between your friends’ view, your party, messages, and activity alerts. A quick click allows you to keep an eye on what your friends are up to, while multi-tasking on your Windows PC!
System Update 07

A big thanks to everyone for continuing to provide your suggestions at the Xbox Feedback site. Keep them coming and stay tuned for more great features on Xbox One and the Xbox app throughout the year!
Short and sweet:
-See who’s in a Party: On Xbox One, you will now be able to see who’s in a Party before joining
-Gamerscore Leaderboard: On Xbox One, from your profile in the guide, click My achievements and the restored Gamerscore Leaderboard will display.
-Re-arrange Pins on Home and access them offline: Many of you have told us that you want Pins on your Xbox One Home to be easier to organize. You will now be able to rearrange individual pins.
-Updating Activity Feed on Xbox One: Your Activity Feed on Xbox One will inform you when there are new items in your feed.
-Hide games from ‘ready-to-install’ list: Fans asked that we re-enable the ability to hide content like betas, trials, games, and apps that they no longer want to install.
-‘Use a code’ shortcut in the Xbox One Store: Redeem 5×5 codes quicker while on your Xbox One console by tabbing over to the Store and using the new ‘Use a code’ shortcut.
-Joinable Twitch Broadcasts
-Improvements to Suggested Friends: Looking for people who you might know on Xbox or top content creators to follow? Check out the new Friend Suggestions area in Community and the Friends list in the Guide on Xbox One.
-Program the hotkeys for your Xbox One Chatpad: We’re making it easier for you to access your favorite apps with your Xbox Chatpad.
Super fijne updates ! Erg blij mee weer :Y

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 18-02-2016 16:14 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 09:34
Hoi heren,

Sinds kort ook bezitter van de XBOX One. Nou heb ik random een paar mensen uitgenodigd voor in mijn friendslist. Mijn ID is X3nTium. Mocht je dit vervelend vinden, mag je me gewoon weer verwijderen :P Maar dacht zo kan ik evt. meespelen met iemand die hetzelfde speelt.
Notna schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:08:

See who is in party werkt aardig netjes, al gaat dat nog wel eens fout bij invite-only parties.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 18-02-2016 16:20 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
MRE-Inc schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:23:
[...]

Vanavond ook eens kijken of Rocket league in een ander land goedkoper is dan hier....20 euro vind ik te veel voor auto voetbal...
Volgens mij kost ie bij de russen onder de 10euro

Ben zelf bezig met Unravel, ergens halverwege vond ik het ontzettend saai worden, maar daarna bloeit het weer helemaal op :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Notna schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:08:
Update tijd morgen (app is vandaag aan de beurt);

http://majornelson.com/20...and-more/?linkId=21378005

Volledig bericht:

[...]

Short and sweet:

[...]

Ik las je bericht en dacht, fijn nieuwe preview update! Blijkt deze update de preview update te zijn die ik al heb draaien.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Notna

Notna

Where are you?®

Bullet NL schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:32:
[...]

Ik las je bericht en dacht, fijn nieuwe preview update! Blijkt deze update de preview update te zijn die ik al heb draaien.
Sorry :$

Deze update is voor de plebs die dit nog níet hebben :Y

:+

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Terryb47 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:21:
[...]

Volgens mij kost ie bij de russen onder de 10euro

Ben zelf bezig met Unravel, ergens halverwege vond ik het ontzettend saai worden, maar daarna bloeit het weer helemaal op :)
Net voor 8 euro gekocht :*) Vanavond even kijken of we met 3 man splitscreen online kunnen spelen.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Zelfs na al die updates blijf ik maar tot bepaald moment invites krijgen tot games of parties op mijn XBO, daarna enkel nog op m'n PC, terwijl ik daar niet eens de XB app heb opgestart.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:18:
Zelfs na al die updates blijf ik maar tot bepaald moment invites krijgen tot games of parties op mijn XBO, daarna enkel nog op m'n PC, terwijl ik daar niet eens de XB app heb opgestart.
Ik heb notificaties in Win10 voor Xbox uitgezet. Loste dat probleem voor mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 08:45:

En ? Is het wat ? :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wilde het straks gaan spelen, moet je weer een ubisoft iets installeren en een account aanmaken voordat je kunt spelen. Nu geen zin in, morgen maar verder

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 22:03:
[...]

Ik heb notificaties in Win10 voor Xbox uitgezet. Loste dat probleem voor mij op.
Mja hier ook. Was toch al irritant met achievements en andere dingen die binnenkomen. Hoef alleen berichten en reacties/likes te zien maar die kun je niet specifiek aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Speelt lekker weg! Dat zeker, ziet er ook niet echt verkeerd uit als ik eerlijk ben. Alleen de interface... ligt het aan mij of is die gigantisch chaotisch? Of is het een kwestie van wennen...? Vanavond nog maar eens een aantal uurtjes in steken! wellicht co-op?;) Maakt het nog leuker gok ik...

Ander puntje, Intro in de helicopter... die dame die je alles aan het uitleggen is, is die nou precies het zelfde als het vrouwelijke character wat je zelf speelt? :+

De looks en de feel is er, nu nog even kijken naar de content/quests in de beta, want heb nu een quest of 3 gedaan en alles is haal die of kill dat.

Kortom, aan het einde van de rit zal mitch The Division gewoon in zijn library hebben staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 12:16
mfreriks schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:05:
[...]

Speelt lekker weg! Dat zeker, ziet er ook niet echt verkeerd uit als ik eerlijk ben. Alleen de interface... ligt het aan mij of is die gigantisch chaotisch? Of is het een kwestie van wennen...? Vanavond nog maar eens een aantal uurtjes in steken! wellicht co-op?;) Maakt het nog leuker gok ik...

Ander puntje, Intro in de helicopter... die dame die je alles aan het uitleggen is, is die nou precies het zelfde als het vrouwelijke character wat je zelf speelt? :+

De looks en de feel is er, nu nog even kijken naar de content/quests in de beta, want heb nu een quest of 3 gedaan en alles is haal die of kill dat.

Kortom, aan het einde van de rit zal mitch The Division gewoon in zijn library hebben staan :+
Die interface is denk ik wennen, had er in de alpha ook echt last van.. in de closed beta niet meer :)
Licht het overigens aan mij if hebben ze de time to kill op normale PVE dudes ernstig verkort? Die nieuwe missie is overigens echt heel erg vet gemaakt, lekker sfeertje! :)

We zullen vanavond wel weer de darkzone onveilig gaan maken :-) Moet een nieuwe M1A hebben :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
greyfox1987 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:29:
[...]

Die interface is denk ik wennen, had er in de alpha ook echt last van.. in de closed beta niet meer :)
Licht het overigens aan mij if hebben ze de time to kill op normale PVE dudes ernstig verkort? Die nieuwe missie is overigens echt heel erg vet gemaakt, lekker sfeertje! :)

We zullen vanavond wel weer de darkzone onveilig gaan maken :-) Moet een nieuwe M1A hebben :-)
Zit daar een lvl requirement aan?:) zit namelijk net op lvl 5 of 6 geloof ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
mfreriks schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:35:
[...]

Zit daar een lvl requirement aan?:) zit namelijk net op lvl 5 of 6 geloof ik :+
Waar aan, die missie? Level 6 geloof ik... :) dat ben je zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
greyfox1987 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:41:
[...]

Waar aan, die missie? Level 6 geloof ik... :) dat ben je zo :)
Aan de Darkzone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
Geen idee.. maar t heeft pas zin op level8.. aangezien je anders de gear niet kan aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 22:03:
[...]

Hmm zal ik ook eens doen, zelfs als m'n laptop niet aanstaat krijg ik op de One geen notificiaties van likes/reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

MRE-Inc schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:23:
[...]

Rocket League is die 20 euro meer dan waard. Op PC ook gekocht voor dat bedrag en heb er al bijna 400 uur inzitten. Nou zoveel uren voor dat geld ... dat heb ik nog in geen een game voor dat geld gehad.
Martinspire schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:09:

Klopt inderdaad dat er nog veel noobs zijn. Je schiet de bal heel rustig op het goal. Je rijd er een beetje achteraan en iedereen mist gewoon en hij rolt er gewoon in :+. Maar nu ik eenmaal mijn rank heb gaat het al wat beter en kom ik tegen spelers die in elk geval een aerial kunnen raken.

[ Voor 73% gewijzigd door blmp op 19-02-2016 10:14 . Reden: verkeerd om neergezet -_- ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Ik snap ook niet helemaal waar het argument vandaan komt dat 20 euro te veel is voor een game als Rocket League. Op de eerste plaats is het al een heel stuk goedkoper dan gebruikelijk en zie ik een aantal mensen het argument maken, terwijl ze vrolijk een limited edition aanschaffen van weet ik wat. Season pass erbij, etc.
Daarnaast zit er nog aardig wat DLC en extra items bij waar PC en PS4 nu gewoon voor moeten betalen. Er zijn nu iets van 100 miljard combinaties te maken, dat is niet bepaald weinig.
En tuurlijk, het lijkt alleen voetbal te zijn met 1 tot 4 spelers per team, maar de dev is aardig actief bezig om nieuwe dingen toe te voegen. Rocket Labs bv met alternatieve layouts van levels. Snow day komt dit weekend weer met de puck ipv bal en een tijd terug had je ook een vierkante "bal", low gravity en andere dingen. Psyonix is een actieve developer die ook prima naar de community luistert en aardig wat gratis DLC toevoegt.

En dat is dan nog afgezonderd van het feit dat de game nog best diep gaat. Easy to learn, hard to master is hier zeker van toepassing. En omdat potjes kort zijn en erg snel kunnen worden opgestart, is het perfect voor tussendoor. Als je even wacht op wat meer spelers voor een game die je wilt spelen. Of gewoon als party game. En laten we niet vergeten dat de kids dit ook graag doen.

Vooral het argument "ik wacht even op wie hem gaan halen" begint me te storen, want zo gaat natuurlijk niemand hem halen omdat iedereen wacht op de ander.

En eisen/willen dat ie gratis is omdat ie dat op PS4 ook was, is bullshit. Dat was 1 maand en alleen ter promotie van de game in zijn geheel. PC kreeg hem ook niet gratis en nu betaald iemand op PS4 even veel voor deze game, die toch echt uitgebreider is dan je op het eerste gezicht zou denken. 20 euro is een schijntje voor deze game. Gewoon aanschaffen en er niet zo over bitchen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:34
Martinspire schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:02:
Ik snap ook niet helemaal waar het argument vandaan komt dat 20 euro te veel is voor een game als Rocket League. Op de eerste plaats is het al een heel stuk goedkoper dan gebruikelijk en zie ik een aantal mensen het argument maken, terwijl ze vrolijk een limited edition aanschaffen van weet ik wat. Season pass erbij, etc.
Helemaal mee eens. Top game voor dat geld (en als je weet hoe je games in de Russische store aanschaft kost het spel maar rond de 10 euro). Dit is typisch een spel dat je opstart en blijft spelen omdat het korte wedstrijdjes zijn en toch elk potje wil winnen. Daarnaast is het een aardige uitdaging om echt de fijne kneepjes onder de knie te krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door LAPJENL70 op 19-02-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
rwarmink schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:32:
[...]

Helemaal mee eens. Top game voor dat geld. Dit is typisch een spel dat je opstart en blijft spelen omdat het korte wedstrijdjes zijn en toch elk potje wil winnen. Daarnaast is het een aardige uitdaging om echt de fijne kneepjes onder de knie te krijgen.
Ik heb het sinds woensdag, ik blijf mij verbazen hoe dikwijls ik gewoon onder de bal doorga, zowel als verdediger als als aanvaller:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:02:
Vooral het argument "ik wacht even op wie hem gaan halen" begint me te storen, want zo gaat natuurlijk niemand hem halen omdat iedereen wacht op de ander.
Je vergeet een smiley aan het einde van deze (on)zin. >:)
Of ben je misschien serieus ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Tits schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:35:
[...]

Ik heb het sinds woensdag, ik blijf mij verbazen hoe dikwijls ik gewoon onder de bal doorga, zowel als verdediger als als aanvaller:D
Heb ik ook heel vaak, soms komt de bal vrij hard naar beneden, stuitert en komt daarna vrij langzaam naar beneden.
Verder vind ik het echt leuk als 5 mensen lopen te klooien met de bal om hem in een keer keihard er tussenuit te boosten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Krijg net een mail voor trackmania turbo closed beta code.
Ken heel die game niet, en heb me nooit aangemeld.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
v8power67 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:59:
Als je 'm niet wil hebben, dan hou ik me aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:59:
Heb je een Ubisoft-account (voor/van een ouder spel)? Grote kans dat je mail-adres vanuit die database bekend is gemaakt.

Andere mensen op andere forums postten soortgelijke posts als de jouwe :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ah okee naja niet dat ik erg vind.
Ga eens kijken of ik wat vind op youtube. Als me leuk lijkt doenik hem zelf anders geef ik hem hier wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Volgens geruchten zouden de GwG voor volgende maand Sherlock Holmes, Lords of the fallen en Borderlands zijn.

Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:06:
Ah okee naja niet dat ik erg vind.
Ga eens kijken of ik wat vind op youtube. Als me leuk lijkt doenik hem zelf anders geef ik hem hier wel weg.
Je kent Trackmania niet maar bent wel fan van racegames 8)7 |:(
Dan moet je wel onder een behoorlijke steen hebben gelegen.

offtopic:
Ok, misschien wat hard, maar dat komt ook omdat ik deels jaloers ben dat ik zelf niet zo'n code heb gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tits schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:14:
Volgens geruchten zouden de GwG voor volgende maand Sherlock Holmes, Lords of the fallen en Borderlands zijn.

Top.
Pfff, Lords of the Fallen is/was vorige week in de aanbieding, dacht ik, incl. alle DLC en weetikveelwat voor 35 Euro? Grote kans dat je dus alleen de base-package krijgt bij GwG en als je de rest wil hebben, allemaal los moet kopen voor 15 Euro (ik kijk alleen ff snel naar de NL prijzen). Dit doen ze me iets te vaak; base-games weggeven bij GwG waarbij sommige achievements/DLC toch wel erg handig/fijn is om te hebben.

We zien het volgende week wel; denk dat de 25e of 26e de aankondiging officieel wel ergens wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog leuker: Lords of the fallen kon je voor 5 dollar kopen twee sales geleden. :)

Anderzijds moet men niet mauwen over gratis shit. Volgens mij betaalde ik tot 2 jaar geleden hetzelfde per maand voor live als nu en krijg ik nu meer waar voor mijn geld. Maar goed wie ben ik? De Nederlandse vrek komt toch altijd naar boven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:38:
[...]

Pfff, Lords of the Fallen is/was vorige week in de aanbieding, dacht ik, incl. alle DLC en weetikveelwat voor 35 Euro? Grote kans dat je dus alleen de base-package krijgt bij GwG en als je de rest wil hebben, allemaal los moet kopen voor 15 Euro (ik kijk alleen ff snel naar de NL prijzen). Dit doen ze me iets te vaak; base-games weggeven bij GwG waarbij sommige achievements/DLC toch wel erg handig/fijn is om te hebben.

We zien het volgende week wel; denk dat de 25e of 26e de aankondiging officieel wel ergens wordt gedaan.
Prima vermaakt met Lords of the Fallen :)
Soort 'Dark Souls light', minder moeilijk maar wel mooiere graphics.
Niets mis mee als deze met GwG komt (alhoewel ik zelf natuurlijk liever een andere titel zie O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:54:
Nog leuker: Lords of the fallen kon je voor 5 dollar kopen twee sales geleden. :)

Anderzijds moet men niet mauwen over gratis shit. Volgens mij betaalde ik tot 2 jaar geleden hetzelfde per maand voor live als nu en krijg ik nu meer waar voor mijn geld. Maar goed wie ben ik? De Nederlandse vrek komt toch altijd naar boven. :)
_O- Ben zeker geen vrek maar vind het gewoon zonde dat we in de tijd van DLC, in allerlei vormen en maten van season-pass, pre-order meuk, non-physical purchase etc., op elk bitje/vinkje moeten gaan letten of we een spel wel helemaal krijgen op moment X.

Ik koop amper games op jaarbasis; hoogstens 150 Euro totaal incl. DLC, dus het boeit me echt niet zo heel veel als ik daar een tientje moet gaan bij leggen. Maar het overzicht/principe van sommige releases, begint me wel een klein beetje de keel uit te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:05:
[...]

Als iedereen nu eerst eens lvl 8 word in PvE voordat ze de Darkzone instappen dan komen we nog eens bekenden tegen :+
Zie overal friends lopen die dan op een andere lager lvl server spelen, zo jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:01:
[...]

Als iedereen nu eerst eens lvl 8 word in PvE voordat ze de Darkzone instappen dan komen we nog eens bekenden tegen :+
Zie overal friends lopen die dan op een andere lager lvl server spelen, zo jammer :/
Ik snap die hele Darkzone niet; iets met een extraction-point wat aftelt... Rogue/Good Agents... etc...

Moet zeggen; de open beta vind ik wel fijner wegspelen dan de closed, op de een of andere manier. De missies in de open beta zijn best gaaf vooral de nieuwste "story mission". Weet nog niet of ik het spel ga kopen; de camera & controls zijn best lastig als je moet backtracken onder heavy fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
justifire schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:01:
[...]

Moet jij eens wat rustiger aan doen ;) Niet allemaal zoveel tijd als u :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Martinspire schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:38:
[...]

Je kent Trackmania niet maar bent wel fan van racegames 8)7 |:(
Dan moet je wel onder een behoorlijke steen hebben gelegen.

offtopic:
Ok, misschien wat hard, maar dat komt ook omdat ik deels jaloers ben dat ik zelf niet zo'n code heb gehad :+
Ik speel nu alleen maar simcade en sims.
Ja sorry kan het niet anders maken dan het is :p

Maar trackmania nooit gespeeld. Net even gekeken maar heb wel eens eens eerder iets van gezien maar nooit intresse in gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:07:
[...]

Ik snap die hele Darkzone niet; iets met een extraction-point wat aftelt... Rogue/Good Agents... etc...

Moet zeggen; de open beta vind ik wel fijner wegspelen dan de closed, op de een of andere manier. De missies in de open beta zijn best gaaf vooral de nieuwste "story mission". Weet nog niet of ik het spel ga kopen; de camera & controls zijn best lastig als je moet backtracken onder heavy fire.
Of de beta houd nog bergen pve content tegen (ok, crafting bv), of de hele game lijkt zich te draaien rond darkzone, het pve aspect vind ik vooralsnog veel te simpel. (de moeilijkheid zit vooral in de enorme recoil/boom op diverse wapens, vorige beta had ik een M246 en was het easymode killen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:50:
[...]

Of de beta houd nog bergen pve content tegen (ok, crafting bv), of de hele game lijkt zich te draaien rond darkzone, het pve aspect vind ik vooralsnog veel te simpel. (de moeilijkheid zit vooral in de enorme recoil/boom op diverse wapens, vorige beta had ik een M246 en was het easymode killen).
In deze beta had ik de SCAR-H gekocht... Fijn wapen maar na een keer doodgaan in een normale missie, was ik de helft van mijn gear kwijt en had ik ineens de standaard wapens weer. Erg jammer want het was een fijn geweertje.

Ach, that's a beta :)

/edit: Tiny Troopers komt de 26e uit!!!

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 19-02-2016 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:26:
[...]

Moet jij eens wat rustiger aan doen ;) Niet allemaal zoveel tijd als u :D
:')
1 x missie 1 spelen
1 x missie 2 spelen
1 x missie 1 op hard spelen
Hoogstens 2 uurtjes moet je toch wel op lvl 8 zitten.
SinergyX schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:50:
[...]

Als je in de Darkzone ingesloten word door lvl 9 npc's dan is dat toch best pittig, kan me voorstellen dat je later wel even bezig bent met lvl 30 tegenstanders.
Het PvE gedeelte is meer het casual gebied met bijpassende beloningen, het echte werk en high end gear vind je in de Darkzone.

[ Voor 51% gewijzigd door justifire op 19-02-2016 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:37:
Als je in de Darkzone ingesloten word door lvl 9 npc's dan is dat toch best pittig, kan me voorstellen dat je later wel even bezig bent met lvl 30 tegenstanders.
Het PvE gedeelte is meer het casual gebied met bijpassende beloningen, het echte werk en high end gear vind je in de Darkzone.
NPC's boeien me vrij weinig, die geven loot. Het PVP aspect om je loot veilig te stellen, daar heb ik bar weinig zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Het PvE gedeelte vind ik eerlijk gezegd gewoon saai, hoewel de stad er mooi uit ziet heb ik er helemaal geen binding mee. Het verhaal (welk verhaal?) gaat echt langs me heen en de gevechten zijn saai. Heb vooral het gevoel dat ik van punt A naar B aan het rennen ben. Dat is denk ik mijn grootste hekelpunt van de game. Over rondrennen gesproken, in de DZ doe je niets anders :+ Ubisoft verplicht je nu eigenlijk om met een party de DZ in te gaan, (want solo heb je er weinig te zoeken) maar hoe lang blijft dat nou leuk?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:47
The Division is gewoon een snoozefest. Komt deels ook doordat ik afgebrand ben op Ubisoft games.

Ik had gehoopt op een Ghost Recon: Future Soldier in Destiny stijl, maar dit valt tegen. Clunky combat, inspiratieloos en repetitive level design. Nope, niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Nee, The Division gaat het hier ook niet worden. Eens kijken hoe FC Primal ontvangen gaat worden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27
Ik geef de beta later dit weekend een kans maar heb ook nog 10 uur Plants vs Zombies GW2 en dat is voor mij voorlopig Prio nr1.

Mooi dat Tiny Troopers er ook aankomen. Heb het op de PC gespeeld en het is erg leuk om te spelen. Zolang de nadruk maar niet teveel op de in game aankopen liggen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silversin schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:07:
The Division is gewoon een snoozefest. Komt deels ook doordat ik afgebrand ben op Ubisoft games.

Ik had gehoopt op een Ghost Recon: Future Soldier in Destiny stijl, maar dit valt tegen. Clunky combat, inspiratieloos en repetitive level design. Nope, niets voor mij.
Hopelijk wordt Ghost Recon Wildlands dan wel iets voor je; de eerste gameplay en interviews laten wel weer zien dat je zowel gung-ho als stealth je missies kan uitvoeren in een (relatief) volledige sandbox-omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:47
MAX3400 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:58:
[...]

Hopelijk wordt Ghost Recon Wildlands dan wel iets voor je; de eerste gameplay en interviews laten wel weer zien dat je zowel gung-ho als stealth je missies kan uitvoeren in een (relatief) volledige sandbox-omgeving.
Wildlands klinkt idd goed. Maar het is een Ubisoft game, ik wacht eerst af =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:45
Weet iemand hoe je Gears of War 2 bij Games With Gold kunt binnenhengelen op je Xbox One? Het is een 360 game, maar als ik hem via de store opzoek dan zegt hij dat het alleen in een bundel verkrijgbaar is, die vervolgens onvindbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wouterkaas schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:00:
Weet iemand hoe je Gears of War 2 bij Games With Gold kunt binnenhengelen op je Xbox One? Het is een 360 game, maar als ik hem via de store opzoek dan zegt hij dat het alleen in een bundel verkrijgbaar is, die vervolgens onvindbaar is.
Ik claim ze altijd via xbox.com, dat werkt wmb het makkelijkst(via laptop/pc dus)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauke1982
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-06-2021
Hallo,

Ik volg het xbox one forum al een tijdje en toch besloten om me maar eens aan te melden. Ben sinds november in het bezit van een one. Ben er erg blij mee. Het enige waar ik me af en toe mateloos aan irriteer zijn de controller disconnect tijdens het spelen. Zijn er eigenlijk mensen die hier ook nog steeds last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Lauke1982 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 16:42:
Hallo,

Ik volg het xbox one forum al een tijdje en toch besloten om me maar eens aan te melden. Ben sinds november in het bezit van een one. Ben er erg blij mee. Het enige waar ik me af en toe mateloos aan irriteer zijn de controller disconnect tijdens het spelen. Zijn er eigenlijk mensen die hier ook nog steeds last van hebben?
Eigenlijk nooit, wel eens een disconnect gehad, misschien 1 keer per maand, maar dat is nog ruim geschat.
Heb vandaag al wel 2x keer een dikke crash gehad in Rocket League, spel loopt vast, maar gaat gewoon terug naar dashboard. Heb ik ook bij geen een spel ooit gehad, dus daar is nog werk aan de winkel bij de developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-09 10:19

Tags NL

Harmful or Harmless?

Het enige waar ik me af en toe mateloos aan irriteer zijn de controller disconnect tijdens het spelen. Zijn er eigenlijk mensen die hier ook nog steeds last van hebben?
Yep, heb/had ik ook. Had het vaak met de play&charge kit, die accu lijkt af en toe niet goed stroom te geven. Na wisselen met redelijke kwaliteit oplaad batterijen heb ik het echt stukken minder.. Maar nog steeds :( Misschien nog Eneloop batterijen proberen om te kijken of het daar misschien nog beter mee gaat

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Gebruik al een jaar de MS play&charge. Nog nooit last van gehad. Heb je de firmware van de controller wel geüpdatet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beltoni schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 17:07:
Gebruik al een jaar de MS play&charge. Nog nooit last van gehad. Heb je de firmware van de controller wel geüpdatet?
Dit dus..... Al twee jaar werk ik met de One en een play & charge kit.... nog nooit disconectes gehad. Probeer dus inderdaad als je de firmware van je controller eens kan updaten..... heb ooit ergens in releasenotes gelezen dat ze hier namelijk een update voor uit hebben gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hallo,

Dit lijkt volledig willekeurig te gebeuren; ik heb nog controllers met pre-november-2015 firmwares en post-november en beiden geven soms de geest ondanks dat ik recht voor mijn Xbox One zit en ook recht voor mijn Kinect zit.

De ene dag gebeurt het totaal niet in spel A, B en C en de volgende dag 2x in spel B maar niet in A en C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Bij mij gebeurt het heel af en toe random, maar dan ook alleen in single player en nooit in mulitplayer :9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Bullet NL schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 17:25:
[...]

Dit dus..... Al twee jaar werk ik met de One en een play & charge kit.... nog nooit disconectes gehad. Probeer dus inderdaad als je de firmware van je controller eens kan updaten..... heb ooit ergens in releasenotes gelezen dat ze hier namelijk een update voor uit hebben gebracht.
Twee controllers, altijd helemaal geupdate en beiden hebben disconnects gehad met Play and Charge kit maar ook nog steeds met oplaadbare batterijen.. Geluk bij jou, pech bij mij? Toch raar dat er zoveel mensen zijn met disconnects en dat je zo weinig echt bruikbare tips hoort vanuit Microsoft zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is het mogelijk om geld van het ene Microsoft account door te sturen naar het andere account? Ben benieuwd of iemand het wel eens heeft geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:29
janvanduschoten schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:32:
[...]

Ik claim ze altijd via xbox.com, dat werkt wmb het makkelijkst(via laptop/pc dus)
Maar dan moet je wel een geldige betalingsoptie zoals paypal/credit card hebben anders werkt het niet en is de enigste optie via de 360.
Hopelijk veranderen ze dat nog een keer want ik blijf het raar vinden dat je een "gratis" game die backward compatible is niet gelijk via de One kan "kopen" .

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:31
ronwiel schreef op zondag 21 februari 2016 @ 08:30:
Is het mogelijk om geld van het ene Microsoft account door te sturen naar het andere account? Ben benieuwd of iemand het wel eens heeft geprobeerd.
Niet mogelijk, een keer per ongeluk een code via de Xbox ingewisseld op mijn vriendin haar account... (We stonden beide aangemeld en dat ging dus fout)

Even contact met ze gehad maar konden niks doen, gewoon nooit mijn vriendin weg doen anders ben ik mijn spel kwijt :p

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
GiveMeThoseTags schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 17:00:
[...]

Yep, heb/had ik ook. Had het vaak met de play&charge kit, die accu lijkt af en toe niet goed stroom te geven. Na wisselen met redelijke kwaliteit oplaad batterijen heb ik het echt stukken minder.. Maar nog steeds :( Misschien nog Eneloop batterijen proberen om te kijken of het daar misschien nog beter mee gaat
Hee dat is een goeie tip. Ik heb daar nooit aan gedacht.

Ik heb namelijk ook continu problemen hiermee. Zeker 1x per speel sessie en met drie ge-update controllers (waarvan 1 elite) maar ik heb wel steeds de accu gewisseld als de volgende controller mijn hoofd controller werd.

Ik gaf nu eigenlijk steeds de Xbox One zelf de schuld maar ga het zeker even proberen met twee batterijen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27
Ik gebruik van begin af aan play & charge en heb ook last van disconnects gehad maar die heb ik nu al tijden niet meer. Vraag me dan ook af of het aan die accu's ligt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zondag 21 februari 2016 @ 11:14:
Ik gebruik van begin af aan play & charge en heb ook last van disconnects gehad maar die heb ik nu al tijden niet meer. Vraag me dan ook af of het aan die accu's ligt.
Ligt het volgens mij ook niet aan, volgens mij is het een software dingentje, er is namelijk een patch voor geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat is wel vaker met bugs natuurlijk, daar heeft niet iedereen last van.
Ik lees het op google ook veel, ook bij mensen waar het weg is gegaan toen ze terug naar batterijen zijn gegaan.

Ik ga het eens een weekje proberen, kom er op terug.

Edit: Als het niet de accu kit is dan is er wel iets anders goed mis trouwens als er zoveel gebruikers last van hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 21-02-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik zit hier met 2 Eneloops en een geüpdate controller en om de haverklap disconnects. Ik heb er soms maanden geen last van en dan ineens iedere dag.

Ik denk dat het een invloed van buitenaf is (i.e stoorzender) maar ik heb bar weinig zin om het uit te zoeken :P

Andere mogelijkheid is dat het samen loopt met een lage spanning in de Eneloops (net niet genoeg om een melding te krijgen dat je ze moet vervangen)

[ Voor 22% gewijzigd door Notna op 21-02-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 17:25:
[...]

Bij de release van het nieuwe dashboard zat destijds ook een controller update.
Voor die tijd had ik geregeld disconnects, sinds die update nergens last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:21
LuisjeNL schreef op zondag 21 februari 2016 @ 10:53:
[...]
Even contact met ze gehad maar konden niks doen, gewoon nooit mijn vriendin weg doen anders ben ik mijn spel kwijt :p
_O-
Lekker Ventje schreef op zondag 21 februari 2016 @ 11:14:
Hier precies hetzelfde. Ook best wel eens last van gehad (héél irritant tijdens online gaming), maar de laatste keer is maanden geleden.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
LuisjeNL schreef op zondag 21 februari 2016 @ 10:53:
[...]

Niet mogelijk, een keer per ongeluk een code via de Xbox ingewisseld op mijn vriendin haar account... (We stonden beide aangemeld en dat ging dus fout)

Maar ging het dan om geld of om een game proberen uit te wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:45
Thanks, via deze link lukte het direct! Had het gisteren ook opgezocht maar toen kwam ik er niet doorheen omdat ik naar de Britse shop werd doorverwezen en steeds mijn (Britse) betalingsgegevens in moest voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:31
ronwiel schreef op zondag 21 februari 2016 @ 12:41:
[...]

Maar ging het dan om geld of om een game proberen uit te wisselen?
Geld voucher, dus het geld stond op mijn vriendin haar account en niet de mijne

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oké de schuld ligt idd niet bij de Play and Charge kit. Had na 25 minuten gamen met batterijen (In een elite controller) al mijn eerste disconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouterkaas schreef op zondag 21 februari 2016 @ 12:55:
[...]

Thanks, via deze link lukte het direct! Had het gisteren ook opgezocht maar toen kwam ik er niet doorheen omdat ik naar de Britse shop werd doorverwezen en steeds mijn (Britse) betalingsgegevens in moest voeren.
Terwijl ik je bericht las bedacht ik me hoe enorm brak MS de stores heeft gemaakt. De hoeveelheid vragen die in dit topic worden gesteld over dat onderwerp is enorm. Het is een grote onoverzichtelijke zooi. Dingen als piepkleine regio aanduidingen op Xbox.com helpt niet. Maar Bundle only, dlc dat niet sorteerbaar is en swerelds slechtste zoekoptie (nou ja reddit en GoT zijn slechter) helpen ook niet mee. Je zou toch denken dat MS het makkelijk zou willen maken om dingen te kopen. :) Ik kom er altijd wel uit maar dat komt vooral omdat ik al een jaar of tien veel koop. Voor nieuwe gebruikers is het erg matig opgezet allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:09:
Oké de schuld ligt idd niet bij de Play and Charge kit. Had na 25 minuten gamen met batterijen (In een elite controller) al mijn eerste disconnect.
Play and Charge kit heeft een eigen aansluiting op de controller, die is veel beter dan AA batterijen, het is een software dingentje.... Gebeurd het vaak, controller gewoon aanmelden bij MS... Er is een serie controllers die zelf na de update disconnects vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Bullet NL schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:42:
[...]

Play and Charge kit heeft een eigen aansluiting op de controller, die is veel beter dan AA batterijen, het is een software dingentje.... Gebeurd het vaak, controller gewoon aanmelden bij MS... Er is een serie controllers die zelf na de update disconnects vertonen.
Twee nieuwer controllers, beide richting half 2015 gekocht met beide problemen. En die serie controllers, link naar facts? Waar heb je die informatie vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Is het voor de story-lijn in The Witcher beter om eerst deel 2 te spelen, of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 22-09 10:39
FarCry: Primal zojuist in de pre-order gedaan. Maar nu lees ik toch veel "slechte" recenties over deze game.
Maar zou de game dan echt zo slecht zijn?

Edit: b.v. deze Review http://www.designntrend.c...s-worst-far-cry-watch.htm

De gameplay op b.v. youtube vind ik erg gaaf etc.
Nu is het wel zo dat ik al jaren geen FarCry game heb gespeeld.

[ Voor 21% gewijzigd door Pedr0 op 22-02-2016 10:03 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GiveMeThoseTags schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:22:
[...]

Twee nieuwer controllers, beide richting half 2015 gekocht met beide problemen. En die serie controllers, link naar facts? Waar heb je die informatie vandaan?
Sales afdeling van een Nederlandse distributeur van o.a. Xbox One producten.
Meld het probleem nou maar aan bij MS, grote kans dat je controllers (mits ze voorzien zijn van de laatste firmware) worden omgeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:10
[...]

Zal eens aanmelden bij MS. Heb 2 controllers. Vertonen beide disconnects. Ene avond vaker dan een andere avond. Vrij irritant. Vrij snel connect de controller vanzelf weer. Maar de party weigert dan. Dus nog keer handmatig uit en weer aan en alles weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

halofreak1990 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:40:
Is het voor de story-lijn in The Witcher beter om eerst deel 2 te spelen, of maakt dat niet uit?
Dan eerst deel 1 en daarvoor de boeken, me dunkt :P

Ik heb alleen Witcher 3 gespeeld, het spel gaf IMHO genoeg info tijdens het spel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 13:33

Mikayu

.srt

Donstil schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:09:
Valt nog mee. Ik had na 2 minuten in het dashboard al een disconnect met die overpriced/hyped controller.

Wat bij mij (tijdelijk) hielp was die pinnen naar binnen buigen en de binnenkant van het klepje vol tapen zodat de batterijen en lekker strak inzitten.

Een nieuwe controller kopen eind 2015 zegt helaas ook vrij weinig. Je weet nooit hoe lang hij al op voorraad lag... Zo had mijn laatste ook geen koptelefoon jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Bij mij lijkt het me meer een ding van de One zelf.
Ik heb namelijk drie controllers welke het allemaal vertonen en als enige overeenkomst de Play and Charge kit hadden.

Eerste is een release controller.
Andere een jaar nieuwere losse aanschaf
En de derde is een Elite controller.

Misschien toch de One maar eens voor RMA aanmelden. Alleen heb dan weer geen zin om hem echt te missen.

Edit: Mijn eerste controller geeft een disconnect als alle twee de triggers samen ingedrukt worden trouwens. Dat is dus misschien wel echt een defect.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 21-02-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh. Geen notificatie gekregen voor een Achievement toen ik hem haalde. Heb ik net een uur voor niks headshots zitten maken in the Witcher 3. 118 uur op de teller en nog niet klaar. Dit was de eerste Achievement die ik niet natuurlijk haalde. Mooie lijst verder. Super goed spel ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 14:39
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:23:
Meh. Geen notificatie gekregen voor een Achievement toen ik hem haalde. Heb ik net een uur voor niks headshots zitten maken in the Witcher 3. 118 uur op de teller en nog niet klaar. Dit was de eerste Achievement die ik niet natuurlijk haalde. Mooie lijst verder. Super goed spel ook. :)
Als je klaar ben kan je Knight Squad afmaken, heeft een update gehad met een easy mode!

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:23:
XBL ligt eruit voor een groot aantal mensen/consoles; best kans dat de cheevo later wel gewoon wordt unlockt de eerstvolgende keer dat je "gewoon" online bent.

Tja, je krijgt dat niet een mooi pop-upje onder in beeld maar staat 'ie gewoon bij je achievements vermeld.

/edit: was het Master Marksman??
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Tj26Iu3.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 21-02-2016 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:57:
[...]

XBL ligt eruit voor een groot aantal mensen/consoles; best kans dat de cheevo later wel gewoon wordt unlockt de eerstvolgende keer dat je "gewoon" online bent.

Tja, je krijgt dat niet een mooi pop-upje onder in beeld maar staat 'ie gewoon bij je achievements vermeld.

/edit: was het Master Marksman??
[afbeelding]
Yups. Zie hem ook bij unlocked. Kreeg alleen geen popup. Waardoor ik een uur of wat heb lopen headshotten voor niks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauke1982
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-06-2021
Donstil schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:57:
[...]

Bij mij lijkt het me meer een ding van de One zelf.
Ik heb namelijk drie controllers welke het allemaal vertonen en als enige overeenkomst de Play and Charge kit hadden.

Eerste is een release controller.
Andere een jaar nieuwere losse aanschaf
En de derde is een Elite controller.

Misschien toch de One maar eens voor RMA aanmelden. Alleen heb dan weer geen zin om hem echt te missen.

Edit: Mijn eerste controller geeft een disconnect als alle twee de triggers samen ingedrukt worden trouwens. Dat is dus misschien wel echt een defect.
Ik neig ook eerder naar de One dan dat het een defect van de controllers is.

Toevallig gisteravond een uurtje AC: Black Flag zitten spelen. 3 disconnects. Avond ervoor een uurtje gespeeld, zelfde spel,nergens last van. Er is geen touw aan vast te knopen.

De One aanmelden geeft ook geen garantie voor een fix. Fora staan er vol mee waar men de One heeft aangemeld en waarbij de replacement hetzelfde gedrag vertoond. Dat is ook wat mij tegenhoudt omhem aan te melden. Microsoft onderkent het probleem ook niet volgens mij. Ik blijf hoop houden dat het uiteindelijk met een patch gefixed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:09
Zelf heb ik ook last van de disconnects. Het lijkt gewoon ranndom te gebeuren waarbij het soms tijden niet voorkomt en de andere keer om het uur. Vooral tijdens online potjes Fifa is het irritant, maar helemaal bij Project Cars als je een bocht wil insturen. Op het moment dat de controller disconnect dan gaat de auto rechtdoor en kan je bijna niet meer corrigeren als de controller weer verbonden is.

Een tijdje geleden had ik een defecte controller en heb ik het probleem gemeld bij MS, maar volgens hun zit het in de console en niet in de controller. Zelf denk ik dat het in de firmware van de controller zit.

Ik heb er ook voor gekozen om de console niet aan te melden en te versturen naar MS. Zeer waarschijnlijk wordt het probleem daar ook niet mee opgelost.
Pagina: 1 ... 111 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace