Robin4 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 03:38:
[...]
Dat ben ik niet helemaal moet je eens, vooral als je nooit een console van microsoft hebt gehad.. Vond het met me Playstation 3 toch eigenlijk allemaal een stuk makkelijker.. Voor een game te beeindigen hoefde ik maar 1 knop in te drukken en dan direct spel beeindigen.(als ik het fout doe, of volgens de playstation methode, dan kom ik uit bij een scherm om de console uit te doen of de controller uit te schakelen. Was microsoft maar zo slim om daar een optie toe te voegen om de game te stoppen. Bij de xbox moet je eerst helemaal terug naar windows 10.. Dan pas de menu knop en dan quit om het spel te beeindigen.
Druk je te kort op het xbox logo op de controller, dan kom je bij het gedeelte van de login / gebruiks account uit.. Kwa software / OS ging het op de playstation zonder horten of stoten.
Ten eerste, op een Xbox One hoef je eigenlijk nooit (tenzij een game helemaal vast is gelopen, maar dat gebeurd bijna nooit) een spel af te sluiten. Snap ook totaal niet waarom je steeds met dit dingentje aan komt. Wil je een ander spel spelen, dan start je deze gewoon op. Je bestaande spel hoef je niet specifiek af te sluiten.
Xbox wilt wel eens gekke dingen doen, zoals dat het hele os begin te flippen.
Wilt? zoals wanneer, ik heb mijn Xbox nu meer dan twee jaar, ik zie het OS nooit flippen, heel af en toe loopt een game vast, waar dit meer aan de game ligt dan aan de Xbox. Maar goed, geef eens een voorbeeld wanneer jou Xbox gekke dingen aan het doen is. Je opmerking komt nog al over al een Troll-light......
Alleen de mensen die eerder een xbox of xbox360 hebben gehad weten hoe dat ding werkt.. Kwa instap is dit best wel een lastig console als je er nooit eerder mee hebt gewerkt.
Kom op zeg, het moeilijkste is het aansluiten van de HDMI poort, om vervolgens de Xbox poorten vrije doorgang in je router te geven. Dit laatste is overigens meer een brakke router (DNLA) dingentje dan Xbox iets specifiek voor een Xbox. Maar goed, er kan erg weinig stuk gaan in een Xbox door trail en error. Gewoon dingentjes proberen. Als je toch zo onzer bent, waarom koop je dan een 2e hands Xbox? Was nieuw dan niet veel meer voor jou geweest, dan had je namelijk garantie en fabriekssupport kunnen claimen.
Zit er enig voordeel aan de EA access? Of is dat niet te moeite waard? Klopt het dat je de games alleen wel kan spelen van hun (een soort van voor kijkje) maar dat je als nog de game zal moeten kopen?
Wat heb je hier zelf zoal over op internet gevonden? Op GoT houden we er namelijk van dat users eigen initiatief tonen en het forum niet als helpdesk gebruiken. Wat heb jij zelf al zoal over EA acces gevonden, het antwoord moet in dit of een voorgaand topic staan. Ik heb het zelf namelijk ergens besproken.
Kortom, je klaagt heel veel maar laat zelf nou niet echt het goede voorbeeld zien, geloof me... Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar we hebben genoeg passanten gehad die even lekker te kunnen denken trollen in dit of een voorgaand topic, dus.... Pas je aan, of zoek een Xbox for noobs website.