Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:57:
Mijn Xbox One heeft opeens besloten dat de NAT maar weer eens Strict moet zijn. Geen enkele verandering gehad in netwerk. Heeft vast IP, poorten staan netjes doorgelust, helemaal volgens het boekje. Wat een gezeur is dat toch altijd met dat ding.
Vreemd, normaal is dit toch echt een routerdingentje... Heb je hem vanuit je Router een IP lease mee gegeven die niet verloopt? Vast zetten op MAC adres, en vervolgens je poort forwarding naar dit IP

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 12-02-2016 18:27 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Mijn Xbox One heeft opeens besloten dat de NAT maar weer eens Strict moet zijn. Geen enkele verandering gehad in netwerk. Heeft vast IP, poorten staan netjes doorgelust, helemaal volgens het boekje. Wat een gezeur is dat toch altijd met dat ding.
Het zelfde hier, het enige wat ik veranderd zie is dat upnp uit is (en krijg deze ook niet meer aan).
Dat lijkt mij dus toch de boos doener.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Wachtte er al een tijdje op dus direct maar gepreorderd. Speel het nu al heel veel op PC, maar altijd leuk om het op Xbox One eens te spelen :P

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dat heb ik ook wel eens soms. Herstart ik mijn xbox staat hij weer open. Geen idee waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Martinspire schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:44:
Pfff die voorraden van de Elite controller. Het is nu nog belabberder dan enkele weken geleden. Bij vrijwel alle stores is ie uit de winkel gehaald of staat ie op "coming soon" en "over x dagen" (waarbij dat gewoon blijft staan). Bij Mediamarkt is ie eruit gehaald en Bol heeft alleen een 3rd party reseller die hem voor 350 euro aanbiedt. Ook de MS store heeft hem niet meer klaar voor pre-order.
Waarom duurt dat allemaal zo lang. Het enige wat ik wil is hem in de winkel halen zodat ik makkelijk terug kan als er iets mee is. Maar overal lijkt ie slechter beschikbaar te komen dan dat we verbetering zien. Waardeloos dit.
Ikzelf heb de Elite bij ons gehaald in Dreamland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:52
wel? ivm eventuele videolag ook.. wat is het voordeel ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:54
Soullancer schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 19:49:
[...]

wel? ivm eventuele videolag ook.. wat is het voordeel ervan?
Zelf heb ik video en audio er via lopen, lekker makkelijk en nergens last van.

Mar dacht dat je het enkel over audio had, via de TV naar receiver of direct op de receiver;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt deze bundel nog wel in Nederland uit? Groot Brittannië gaat het wel verkopen.
Afbeeldingslocatie: http://res.cloudinary.com/lmn/image/upload/fl_lossy,q_80/c_limit,f_auto,h_360,w_640/v1/gameskinnyc/x/b/o/xbox-one-quantum-break-bundle-resized-2fc0f.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Woei, da's ne mooie xdoos, zou m'n zwarte er wel voor willen ruilen (laat Quincy Gario het niet horen!) .Zou toch mooi zijn en ook een mooie set, Alan Wake is al een topgame, en dan ook Quantum Break er bij :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 11:47:
Komt deze bundel nog wel in Nederland uit? Groot Brittannië gaat het wel verkopen.
[afbeelding]
http://www.microsoftstore...dA_XboxOne_Hbundle_021116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:52
LuisjeNL schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:07:
[...]

Zelf heb ik video en audio er via lopen, lekker makkelijk en nergens last van.

Mar dacht dat je het enkel over audio had, via de TV naar receiver of direct op de receiver;)
Nee beeld loopt ook via de reciever dan, hdmi kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zijn gek met een adviesprijs van €400,- euro voor een console met 500gb _O- .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2016 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nice!

Wat nieuwe beelden uit de start van de game
offtopic:
En ja, die speler is niet bepaald goed te noemen

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 13-02-2016 13:49 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Ik heb geen handleiding voor deze xbox one. Weet iemand hoe je een spel moet beeindigen? En waar vind ik de plek om een blue-ray
disc te starten?

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:08

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Robin4 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 17:46:
Ik heb geen handleiding voor deze xbox one. Weet iemand hoe je een spel moet beeindigen? En waar vind ik de plek om een blue-ray
disc te starten?
1. Vanuit het spel; druk op het Xbox logo van de controller. Dan op de menu knop op je controller --> close game
2. Even de Bluray Player app downloaden van de store. Ik geloof dat hij dat automatisch doet als je er een BR film indoet :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Notna schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 17:54:
[...]

1. Vanuit het spel; druk op het Xbox logo van de controller. Dan op de menu knop op je controller --> close game
2. Even de Bluray Player app downloaden van de store. Ik geloof dat hij dat automatisch doet als je er een BR film indoet :)
Bedankt hiervoor, alleen optie 2 is mij niet helemaal duidelijk.. Ik heb bij mij de automatisch blue-ray disk starten uit geschakeld zodat ik direct in het windows 10 menu kom.

Nou weet ik niet welke app ik hiervoor nodig heb om vanaf disk te starten.

Ik zie wel ergens in het midden onderaan (boven games & apps menu) iets staan met een disc in het logotje.

Heb al andere apps geprobeerd, maar volgens mij zoek ik helemaal verkeerd..

Daarnaast heb ik killer instinct gedownload uit de MS store (wat vreselijk lang duurde)

Ik heb hier ook een xbox disc van killer instinct Combo breaker pack.

Deze pack zou mij meerdere karakters moeten geven, maar snap totaal niet hoe deze extra content werkt..

Moet ik hiervoor de versie van de MS store verwijderen en dan via de disk installeren?

Ik heb ook al in de killer instinct store gekeken, met deze disk in de xbox one, maar alsnog moet ik er voor betalen.. Ook heb ik een extra code voor TJ combo, maar heb geen enig idee waar ik die moet activeren...

Er zit ook geen kleine gebruikers handleiding bij het spel zelf om aan te geven hoe de software te gebruiken.

Ik vraag mij ook af, als ik gebruik zou maken via ethernet internet kabel of het downloaden echt ruim stuk sneller gaat, en of dit misschien maar een beetje kan verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:38
Martinspire schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:48:
offtopic:
Ik krijg zo alleen maar meer en meer zin in de game. De visuals zijn er gelikt uit.
Overigens speel ik net zo als deze speler denk ik :)

De Alan Wake referentie op het schoolbord is wel erg gaaf :p

[ Voor 8% gewijzigd door SunnieNL op 13-02-2016 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Het is inmiddels gelukt de extra content te installeren van de killer instinct disk.. Het ging wel allemaal een beetje om slachtig..

Eerst naar de disk gaan en dan de menu knop en ineens was er content beschikbaar..
Alleen codes gebruiken in de xbox store is echt crap..
Probleem is dat er eerst een scherm is dat er voor zit met allemaal nieuw te kopen spellen. En als je dan door alle bestaande spellen wilt bladeren kom je pas echt in de store uit..

Helemaal rechts boven in kan je de keys in vullen en worden direct herkent voor welke spellen het is..

Wat ik wel een beetje mis is een hardware matige knop om de console opnieuw op te starten / te resetten voor een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:48:
Nice!
[video]
offtopic:
Ziet er toch wel gaaf uit. Ten tijden van de eerste Xbox One Game aankondigingen op een aantal E3's geleden was dit een van de games waar ik de beslissing voor een One door heb gemaakt.

Eigenlijk een beetje van mijn radar verdwenen maar dit ziet er toch wel weer erg fijn uit :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:54
Robin4 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 23:45:

Wat ik wel een beetje mis is een hardware matige knop om de console opnieuw op te starten / te resetten voor een reboot.
Xbox logo,(powerknop) op je console ingedruk houden, en voila! Reset :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
LuisjeNL schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 23:59:
[...]

Xbox logo,(powerknop) op je console ingedruk houden, en voila! Reset :)
Hoe lang moet je dat doen voor een reset? Misschien houd ik hem dan te lang aan, maar dan gaan de xbox helemaal uit.. Heb hier geen handleiding... Typische microsoft wellicht? Bij me PS3 kreeg ik wel een handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robin4 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 00:26:
[...]

Hoe lang moet je dat doen voor een reset? Misschien houd ik hem dan te lang aan, maar dan gaan de xbox helemaal uit.. Heb hier geen handleiding... Typische microsoft wellicht? Bij me PS3 kreeg ik wel een handleiding.
Een Xbox werkt zo simpel, daar heb je geen handleiding voornodig joh.... Bovendien heeft het ding een uitgebreide helpfunctie in zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robin4 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 23:45:
Het is inmiddels gelukt de extra content te installeren van de killer instinct disk.. Het ging wel allemaal een beetje om slachtig..

Eerst naar de disk gaan en dan de menu knop en ineens was er content beschikbaar..
Alleen codes gebruiken in de xbox store is echt crap..
Probleem is dat er eerst een scherm is dat er voor zit met allemaal nieuw te kopen spellen. En als je dan door alle bestaande spellen wilt bladeren kom je pas echt in de store uit..

Helemaal rechts boven in kan je de keys in vullen en worden direct herkent voor welke spellen het is..

Daar hebben ze de Kinect voor uitgevonden, gewoon even roepen : "XBOX REDEEM A CODE" of "XBOX SCAN A CODE"

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
justifire schreef op zondag 14 februari 2016 @ 02:53:
[...]

Daar hebben ze de Kinect voor uitgevonden, gewoon even roepen : "XBOX REDEEM A CODE" of "XBOX SCAN A CODE"
Of gewoon naar xbox.com en daar redeem code kiezen.
Of de Xbox app van win10
Volgens mij was er in het menu ook een shortcut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
[...]

Bij mijn Xbox zat gewoon een verkorte handleiding.
Daarnaast is het niet handig een boekwerk mee te leveren als de features elke paar maanden wijzigen. De guide van 5 maanden geleden kun je nu weggooien sinds de nieuwe UI.

Maar misschien zoek je dit https://support.xbox.com/nl-NL/browse/xbox-one
Daar staat alles in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Vandaag eindelijk Arkham Knight uitgespeeld (100% story einde)

Wát een game :9. Ben nu al benieuwd naar een eventuele nieuwe trilogy :Y

Vandaag starten aan ROTTR; ook enorm veel zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op zondag 14 februari 2016 @ 11:52:
Vandaag eindelijk Arkham Knight uitgespeeld (100% story einde)

Wát een game :9. Ben nu al benieuwd naar een eventuele nieuwe trilogy :Y

Vandaag starten aan ROTTR; ook enorm veel zin in :D
Hoppa! Vond hem ook echt goed. Zelfs de batmobile stukjes waren OK. De rest; subliem. Heb alleen geen DLC gekocht. Er is gewoon te veel en het is mij te onduidelijk wat, wat is. En ik ben best wel hun doelgroep gezien hoeveel ik City en Asylum gespeeld heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2016 @ 12:26:
[...]

Hoppa! Vond hem ook echt goed. Zelfs de batmobile stukjes waren OK. De rest; subliem. Heb alleen geen DLC gekocht. Er is gewoon te veel en het is mij te onduidelijk wat, wat is. En ik ben best wel hun doelgroep gezien hoeveel ik City en Asylum gespeeld heb. :)
Eens, hoewel ik geen nee zou zeggen tegen de Season Pass als deze in een (Gold) sale langs komt fietsen

Edit: hmmm 22.50 in de RU store voor iig 5 nieuwe verhaallijnen en een zut aan nieuwe skins en what not is niet heel slecht... :9

[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 14-02-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op zondag 14 februari 2016 @ 12:32:
[...]

Eens, hoewel ik geen nee zou zeggen tegen de Season Pass als deze in een (Gold) sale langs komt fietsen

Edit: hmmm 22.50 in de RU store voor iig 5 nieuwe verhaallijnen en een zut aan nieuwe skins en what not is niet heel slecht... :9
Hmmmmmmmmmmmm. Is op zich aanlokkelijk. Eerst maar eens The Witcher op 1000 GS halen (tussen mijn BO3 verslaving door dan). Hopelijk komt hij in de normale sale. Mijn Russich is niet zo goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:21
[...]

Vragen is op zich natuurlijk prima, maar ik heb niet het idee dat je zelf iets opgezocht hebt.

Daarbij, als MS een handleiding zou maken voor alles wat de X1 kan, dan zit je met een behoorlijk boekwerk op schoot. Beetje zoals dat bij auto's tegenwoordig gaat. Daarbij moet je ook een dikke pil doorworstelen als je één simpel dingetje wilt weten. Dat terwijl 3 seconden google'en het merendeel van je vragen direct had beantwoord.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:32:
[...]

Vragen is op zich natuurlijk prima, maar ik heb niet het idee dat je zelf iets opgezocht hebt.

Daarbij, als MS een handleiding zou maken voor alles wat de X1 kan, dan zit je met een behoorlijk boekwerk op schoot. Beetje zoals dat bij auto's tegenwoordig gaat. Daarbij moet je ook een dikke pil doorworstelen als je één simpel dingetje wilt weten. Dat terwijl 3 seconden google'en het merendeel van je vragen direct had beantwoord.
Niets is zo bevredigend (vind ik) als een nieuwe wagen voor de deur zetten, jezelf dwingen er de komende dag niet in te gaan zitten en het volledige handboek door te nemen. Niet alleen leer je dan welk lampje wat is (handig!!!) maar ook welke verborgen features er in je auto zitten. Zo ben ik er een paar weken achter gekomen dat bepaalde settings van mijn Audi "worldwide" aan mijn sleutel gekoppeld zitten i.p.v. factory-default altijd op dezelfde manier werken.

Iets meer on-topic; je vind dus voor consumenten-electronica dat er geen handleiding van Microsoft hoeft te zijn maar vind het wel normaal dat je voor iets als Windows Server er grofweg 25 boeken bestaan die alle facetten van het beheer/gebruik tot in de details uitleggen inclusief certificering?

Had ik maar een handleiding bij de One; het enige wat ik ermee doe is opstarten, insignen, beperkte selectie van games opstarten en klaar. Oh, en heeeeel soms doe ik een Twitch-stream kijken van random gamers die een nieuwe release aan het spelen zijn. Misschien heb ik ook niet meer nodig dan dat maar een goed stuk leesvoer is aan mij altijd wel besteed.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 19-09 13:33

Mikayu

.srt

Over twitch gesproken. Wat een rete trage app is dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27
MAX3400 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:40:
[...]

Niets is zo bevredigend (vind ik) als een nieuwe wagen voor de deur zetten, jezelf dwingen er de komende dag niet in te gaan zitten en het volledige handboek door te nemen.
Alleen daarvoor zou ik al een nieuwe auto kopen! Is bijna leuker dan het rijden zelf :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Niets is zo bevredigend (vind ik) als een nieuwe wagen voor de deur zetten, jezelf dwingen er de komende dag niet in te gaan zitten en het volledige handboek door te nemen. Niet alleen leer je dan welk lampje wat is (handig!!!) maar ook welke verborgen features er in je auto zitten. Zo ben ik er een paar weken achter gekomen dat bepaalde settings van mijn Audi "worldwide" aan mijn sleutel gekoppeld zitten i.p.v. factory-default altijd op dezelfde manier werken.
Ik doe dat dus nooit maar kwam mede daardoor laatst na bijna 95.000 kilometer achter een functie in mijn radio die ik altijd al miste.

Ik zei tegen iedereen "nee dat zit er helaas niet op". Bleek dus van wel maar zat een aantal functies dieper 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerst proberen en zelf uitvogelen.
Werkt dat niet dan hebben we de universele handleiding nog -> google

@ hierboven
Batman Arkham Knight is voor mij goty 2015.
Eerste echte nextgen game in mijn ogen, gewoonweg perfect.
Enkel is de replaywaarde voor mij 0,0% dat is dan weer het nadeel van een naadloos single player avontuur.

Nu wat uurtjes in Dying Light zitten en met alle toevoegingen en een heerlijke nightmaremode komt deze zeker in mijn top 3 voor goty 2015/2016
Vooral The Following, damn wat een berg lol voor 16 euro :9~

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Nog iemand troubles met xbox live op moment ??? Kan geen partys joinen en cod doet het ook niet

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Opuske schreef op maandag 15 februari 2016 @ 02:32:
Nog iemand troubles met xbox live op moment ??? Kan geen partys joinen en cod doet het ook niet
Net even geprobeerd, werkt hier wel.
Nu snel potje CoD afmaken maar...

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Bullet NL schreef op zondag 14 februari 2016 @ 01:57:
[...]

Een Xbox werkt zo simpel, daar heb je geen handleiding voornodig joh.... Bovendien heeft het ding een uitgebreide helpfunctie in zich.
Dat ben ik niet helemaal moet je eens, vooral als je nooit een console van microsoft hebt gehad.. Vond het met me Playstation 3 toch eigenlijk allemaal een stuk makkelijker.. Voor een game te beeindigen hoefde ik maar 1 knop in te drukken en dan direct spel beeindigen.(als ik het fout doe, of volgens de playstation methode, dan kom ik uit bij een scherm om de console uit te doen of de controller uit te schakelen. Was microsoft maar zo slim om daar een optie toe te voegen om de game te stoppen. Bij de xbox moet je eerst helemaal terug naar windows 10.. Dan pas de menu knop en dan quit om het spel te beeindigen.
Druk je te kort op het xbox logo op de controller, dan kom je bij het gedeelte van de login / gebruiks account uit.. Kwa software / OS ging het op de playstation zonder horten of stoten.

Xbox wilt wel eens gekke dingen doen, zoals dat het hele os begin te flippen.

Alleen de mensen die eerder een xbox of xbox360 hebben gehad weten hoe dat ding werkt.. Kwa instap is dit best wel een lastig console als je er nooit eerder mee hebt gewerkt.

Zit er enig voordeel aan de EA access? Of is dat niet te moeite waard? Klopt het dat je de games alleen wel kan spelen van hun (een soort van voor kijkje) maar dat je als nog de game zal moeten kopen?

[ Voor 23% gewijzigd door Robin4 op 15-02-2016 03:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin4 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 03:38:
[...]

Zit er enig voordeel aan de EA access? Of is dat niet te moeite waard? Klopt het dat je de games alleen wel kan spelen van hun (een soort van voor kijkje) maar dat je als nog de game zal moeten kopen?
Wat lees je op de site van EA Access? Voor iemand die graag handleidingen doorleest doe je erg weinig moeite om informatie tot je te nemen. Hier elke vraag die door je hoofd schiet neer plempen is niet erg netjes naar mensen die het lezen.

Antwoord op je vraag: Ja, EA Access is het waard. Antwoord op de rest van je vragen lees je na op de site van EA of in de omschrijving van de app op je One.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Dat ben ik niet helemaal moet je eens, vooral als je nooit een console van microsoft hebt gehad.. Vond het met me Playstation 3 toch eigenlijk allemaal een stuk makkelijker.. Voor een game te beeindigen hoefde ik maar 1 knop in te drukken en dan direct spel beeindigen.(als ik het fout doe, of volgens de playstation methode, dan kom ik uit bij een scherm om de console uit te doen of de controller uit te schakelen. Was microsoft maar zo slim om daar een optie toe te voegen om de game te stoppen. Bij de xbox moet je eerst helemaal terug naar windows 10.. Dan pas de menu knop en dan quit om het spel te beeindigen.
Druk je te kort op het xbox logo op de controller, dan kom je bij het gedeelte van de login / gebruiks account uit.. Kwa software / OS ging het op de playstation zonder horten of stoten.
Ten eerste, op een Xbox One hoef je eigenlijk nooit (tenzij een game helemaal vast is gelopen, maar dat gebeurd bijna nooit) een spel af te sluiten. Snap ook totaal niet waarom je steeds met dit dingentje aan komt. Wil je een ander spel spelen, dan start je deze gewoon op. Je bestaande spel hoef je niet specifiek af te sluiten.
Xbox wilt wel eens gekke dingen doen, zoals dat het hele os begin te flippen.
Wilt? zoals wanneer, ik heb mijn Xbox nu meer dan twee jaar, ik zie het OS nooit flippen, heel af en toe loopt een game vast, waar dit meer aan de game ligt dan aan de Xbox. Maar goed, geef eens een voorbeeld wanneer jou Xbox gekke dingen aan het doen is. Je opmerking komt nog al over al een Troll-light......
Alleen de mensen die eerder een xbox of xbox360 hebben gehad weten hoe dat ding werkt.. Kwa instap is dit best wel een lastig console als je er nooit eerder mee hebt gewerkt.
Kom op zeg, het moeilijkste is het aansluiten van de HDMI poort, om vervolgens de Xbox poorten vrije doorgang in je router te geven. Dit laatste is overigens meer een brakke router (DNLA) dingentje dan Xbox iets specifiek voor een Xbox. Maar goed, er kan erg weinig stuk gaan in een Xbox door trail en error. Gewoon dingentjes proberen. Als je toch zo onzer bent, waarom koop je dan een 2e hands Xbox? Was nieuw dan niet veel meer voor jou geweest, dan had je namelijk garantie en fabriekssupport kunnen claimen.
Wat heb je hier zelf zoal over op internet gevonden? Op GoT houden we er namelijk van dat users eigen initiatief tonen en het forum niet als helpdesk gebruiken. Wat heb jij zelf al zoal over EA acces gevonden, het antwoord moet in dit of een voorgaand topic staan. Ik heb het zelf namelijk ergens besproken.

Kortom, je klaagt heel veel maar laat zelf nou niet echt het goede voorbeeld zien, geloof me... Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar we hebben genoeg passanten gehad die even lekker te kunnen denken trollen in dit of een voorgaand topic, dus.... Pas je aan, of zoek een Xbox for noobs website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Bullet NL schreef op maandag 15 februari 2016 @ 07:37:
[...]

Ten eerste, op een Xbox One hoef je eigenlijk nooit (tenzij een game helemaal vast is gelopen, maar dat gebeurd bijna nooit) een spel af te sluiten. Snap ook totaal niet waarom je steeds met dit dingentje aan komt. Wil je een ander spel spelen, dan start je deze gewoon op. Je bestaande spel hoef je niet specifiek af te sluiten.

[...]

Wilt? zoals wanneer, ik heb mijn Xbox nu meer dan twee jaar, ik zie het OS nooit flippen, heel af en toe loopt een game vast, waar dit meer aan de game ligt dan aan de Xbox. Maar goed, geef eens een voorbeeld wanneer jou Xbox gekke dingen aan het doen is. Je opmerking komt nog al over al een Troll-light......

[...]

Kom op zeg, het moeilijkste is het aansluiten van de HDMI poort, om vervolgens de Xbox poorten vrije doorgang in je router te geven. Dit laatste is overigens meer een brakke router (DNLA) dingentje dan Xbox iets specifiek voor een Xbox. Maar goed, er kan erg weinig stuk gaan in een Xbox door trail en error. Gewoon dingentjes proberen. Als je toch zo onzer bent, waarom koop je dan een 2e hands Xbox? Was nieuw dan niet veel meer voor jou geweest, dan had je namelijk garantie en fabriekssupport kunnen claimen.

[...]

Wat heb je hier zelf zoal over op internet gevonden? Op GoT houden we er namelijk van dat users eigen initiatief tonen en het forum niet als helpdesk gebruiken. Wat heb jij zelf al zoal over EA acces gevonden, het antwoord moet in dit of een voorgaand topic staan. Ik heb het zelf namelijk ergens besproken.

Kortom, je klaagt heel veel maar laat zelf nou niet echt het goede voorbeeld zien, geloof me... Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar we hebben genoeg passanten gehad die even lekker te kunnen denken trollen in dit of een voorgaand topic, dus.... Pas je aan, of zoek een Xbox for noobs website.
Volgens mij is het wél handig om te doen ivm download throttle. Gisteren was ik ROTTR aan het spelen en was ik ook wat aan het downloaden. Ik weet dat tijdens het spelen van een spel, de download op de achtergrond in throttle modus gaat. Als ik terug naar het XBO menu ga en het spel niet afsluit, dan blijft die throttle actief. Of het zit tussen mijn oren, dat kan ook uiteraard :+

En ik heb zelfs al een keer de fout gemaakt de HDMI in- poort te gebruiken ipv de out-poort om vervolgens de TV de schuld te geven :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

FWIW:
Dat ben ik niet helemaal moet je eens, vooral als je nooit een console van microsoft hebt gehad..
Mijn vorige console was een Wii die ik een jaar later heb weggegeven, en die daarvoor een Atari 2600 in de jaren '80 van de vorige eeuw. Toch heb ik de handleiding niet alleen gebruikt voor de pairing van de controller. Het spreekt allemaal behoorlijk voor zich.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:21
[...]

...

Iets meer on-topic; je vind dus voor consumenten-electronica dat er geen handleiding van Microsoft hoeft te zijn maar vind het wel normaal dat je voor iets als Windows Server er grofweg 25 boeken bestaan die alle facetten van het beheer/gebruik tot in de details uitleggen inclusief certificering?

...
:?

Volgens mij zeg ik dat nergens, toch? Als het anders is, dan hoor ik het graag van je.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Laatst online: 14-09 23:35
Ik geraak zo moeilijk aan online games met fifa. Nog iemand met dit probleem?

Als ik mijn locatie naar ierland zet, gaat het wat beter.

Dit is wat onnozel, want ik zit met nog een paar prepaidkaarten die ik in de Belgische shop wil gebruiken, dus ik moet altijd mijn locatie naar BE zetten voor te redeemen of ik maak een wallet aan in een ander land...

Ik weet dat ik in andere landen kan shoppen, maar dit is mijn bedoeling niet, het is gewoon mijn bedoeling om sneller games te vinden in fifa, want in BE lukt het helemaal niet:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schaamteloze copy paste van Digital Foundry, maar wel goed om te weten voor degene die Dying Light speelt.

Xbox One: Performance impacted by 'Instant On' system feature

Operating at 1536x1080, Dying Light was one of the earlier titles to utilise a resolution lower than 1080p but still sharper than 1600x900. It's certainly not as clean as the PlayStation 4 version but manages to look great in its own right and - at launch anyway - had an advantage in terms of cleaner texture filtering. Unfortunately, the early versions of the game suffered from pretty noticeable screen-tear in busy areas, accompanied by frame-rates dropping into the mid-20s. It wasn't common enough to spoil the game but it definitely impacted the experience.

In its latest iteration, we see some forward strides in terms of performance. Dying Light now makes use of the seventh CPU core on Xbox One while frame-rate issues are reduced in the original game. Running through the same problem areas on Xbox One produces generally faster results by a good 2-3fps. It's a welcome improvement.

However, there's another problem with this version of the game that has been around for quite some time, it seems - Dying Light is rendered nearly unplayable when using the Instant On feature available on Xbox One - a feature that enables faster console startup times while allowing users to continue playing from where they left off. In Dying Light, this OS level option triggers a bug that basically forces a double buffer v-sync mode rather than the standard adaptive v-sync mode.

The reason this is a problem is simple - when the hardware is under load we see more significant performance drops. Scenes that operate at or near 30fps normally can come crashing down to a full on 20fps instead. The resulting frame-rate issues are rather similar to the 20fps swamp performance problems that plagued the PS4 version of The Witcher 3 for months. While this issue is in effect, we observed frame-times rapidly alternating between 33ms and 50ms (and higher) producing a very uneven level of performance that impacts controller response and the presentation alike.

Thankfully, when operating normally, performance is much better. We see a level of performance closer to 30fps most of the time with more demanding areas dropping to an average of 27fps with screen-tear. The countryside region available in the DLC certainly seems to struggle more often on Xbox One thanks to the abundance of foliage but it's still very playable. Unfortunately, in order to play the game optimally, you may need to restart your console on a regular basis or simply disable the Instant On feature. Neither solution is really acceptable and we only hope this can be patched out at some point simply because, beyond this issue, Dying Light is reasonably solid on Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De vraag is dus, wanneer komt de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:26:
De vraag is dus, wanneer komt de patch?
Mijn vraag is, waarom sluipen zulke opvallende fouten er toch telkens weer in ?!
Zijn er dan geen mensen in of rondom het team die gewoon eens een paar dagen spelen op elk type platform om te kijken of alles goed loopt ?
Draaien ze dan echt alleen maar emulators om een spel te testen ?
Het viel mij de eerste dag al op dat zodra ik Dying Light hervatte het beeld om de 2 seconden een aantal frames over sloeg, dit zijn geen kleine onopvallende foutjes waar het over gaat.

Maar goed, even opnieuw opstarten en genieten maar weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je moet de game geheel afsluiten en dan opnieuw starten of de hele console een reboot geven?

Jammer inderdaad dat dit soort bugs erdoor glippen.
Ik heb trouwens onlangs een Kinect gehaald en mede daardoor express de standby feature aangezet, het is toch wel mooi hoe het systeem dan werkt met voice commands.
Jammer dat de spreektaal onder Nederlands niet aan te passen is naar Engels waardoor je de voice commands niet kan gebruiken.. Daarom heb ik de Xbox maar op UK gezet met US English spreektaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larry Hryb ‏

Galaga is now available to play on your Xbox One via Backward Compatibility:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CbQrvwrW0AAVIXw.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:47:
Dus je moet de game geheel afsluiten en dan opnieuw starten of de hele console een reboot geven?

Jammer inderdaad dat dit soort bugs erdoor glippen.
Ik heb trouwens onlangs een Kinect gehaald en mede daardoor express de standby feature aangezet, het is toch wel mooi hoe het systeem dan werkt met voice commands.
Jammer dat de spreektaal onder Nederlands niet aan te passen is naar Engels waardoor je de voice commands niet kan gebruiken.. Daarom heb ik de Xbox maar op UK gezet met US English spreektaal.
Volgens Digital Foundry moet je heel de console rebooten, volgens mij is het afsluiten en opnieuw opstarten van het spel voldoende. (zie dan dat het geheel weer vloeiend loopt zonder de hapering om de 2 seconden)
Hier ook console op UK ivm Kinect, hopelijk komt er met Cortana iets meer vrijheid betreffende land- en taalkeuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:31:
[...]

Mijn vraag is, waarom sluipen zulke opvallende fouten er toch telkens weer in ?!
Zijn er dan geen mensen in of rondom het team die gewoon eens een paar dagen spelen op elk type platform om te kijken of alles goed loopt ?
Draaien ze dan echt alleen maar emulators om een spel te testen ?
Het viel mij de eerste dag al op dat zodra ik Dying Light hervatte het beeld om de 2 seconden een aantal frames over sloeg, dit zijn geen kleine onopvallende foutjes waar het over gaat.

Maar goed, even opnieuw opstarten en genieten maar weer :)
Dr zal vast veel getest worden, maar er zijn gewoon momenten waarop een dev het acceptabel acht om een game uit te brengen, ook al is niet 100% opgelost. Dit lijkt me er 1 van. Er is een workaround (geen instant resume gebruiken of de game quiten voor je hem hervat). Overigens is zo'n bug lastig op te merken en te debuggen ("hier komt de bug voor ja", "hey das gek, hier niet", "hmm, hoe kwam je er ook alweer bij?")
Notna schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:13:
[...]

Volgens mij is het wél handig om te doen ivm download throttle. Gisteren was ik ROTTR aan het spelen en was ik ook wat aan het downloaden. Ik weet dat tijdens het spelen van een spel, de download op de achtergrond in throttle modus gaat. Als ik terug naar het XBO menu ga en het spel niet afsluit, dan blijft die throttle actief. Of het zit tussen mijn oren, dat kan ook uiteraard :+

En ik heb zelfs al een keer de fout gemaakt de HDMI in- poort te gebruiken ipv de out-poort om vervolgens de TV de schuld te geven :X :+
Volgens mij is dat sinds het nieuwe OS al niet meer van toepassing. Ja tijdens spelen of net afsluiten zal de snelheid nog niet zo hoog zijn, maar daarna gaat ie al snel vlotter. Bovendien: waarom geen downloads in standby aanzetten?

Over dat wel of niet duidelijk zijn van de functies: zoals Bullet aanhaalde is het eigenlijk niet nodig. Ergo: wat je wel of niet gewend bent is dus irrelevant. Verder ga je met dergelijke functionaliteit al snel op een onbekend systeem de mist in. Je bent nu echter de Ps3 gewend. Wat als dat de Wii of X360 was? Uiteindelijk gaat zo'n systeem uit van de gemiddelde gebruiker. En daarbij is de helpfunctie echt wel afdoende. Als je gaat mekkeren om een handleiding, maar niet de help-app gebruikt, dan kan ik je al niet echt serieus meer nemen. Of dat je de xbox.com site al niet raadpleegt. Of simpelweg "quit game xbox one" in Google Bing (lol) niet weet te vinden. Of überhaupt in dit topic niet zoekt. :X

We zullen het hier overigens ook niet gaan hebben over de interface van de PS3, PS4 of Xbox 360, want anders kan ik daar ook nog wel wat op aanmerken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Martinspire schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:30:
[...]
Dr zal vast veel getest worden, maar er zijn gewoon momenten waarop een dev het acceptabel acht om een game uit te brengen, ook al is niet 100% opgelost. Dit lijkt me er 1 van. Er is een workaround (geen instant resume gebruiken of de game quiten voor je hem hervat). Overigens is zo'n bug lastig op te merken en te debuggen ("hier komt de bug voor ja", "hey das gek, hier niet", "hmm, hoe kwam je er ook alweer bij?")

[...]
Volgens mij is dat sinds het nieuwe OS al niet meer van toepassing. Ja tijdens spelen of net afsluiten zal de snelheid nog niet zo hoog zijn, maar daarna gaat ie al snel vlotter. Bovendien: waarom geen downloads in standby aanzetten?

Over dat wel of niet duidelijk zijn van de functies: zoals Bullet aanhaalde is het eigenlijk niet nodig. Ergo: wat je wel of niet gewend bent is dus irrelevant. Verder ga je met dergelijke functionaliteit al snel op een onbekend systeem de mist in. Je bent nu echter de Ps3 gewend. Wat als dat de Wii of X360 was? Uiteindelijk gaat zo'n systeem uit van de gemiddelde gebruiker. En daarbij is de helpfunctie echt wel afdoende. Als je gaat mekkeren om een handleiding, maar niet de help-app gebruikt, dan kan ik je al niet echt serieus meer nemen. Of dat je de xbox.com site al niet raadpleegt. Of simpelweg "quit game xbox one" in Google Bing (lol) niet weet te vinden. Of überhaupt in dit topic niet zoekt. :X

We zullen het hier overigens ook niet gaan hebben over de interface van de PS3, PS4 of Xbox 360, want anders kan ik daar ook nog wel wat op aanmerken :+
Omdat ik instant on en dergelijke niet nodig vind, zonde van de stroom. Ik maak er een hobby van een zo laag mogelijk standby verbruik gedurende de dag te hebben (zit op 50-75W voor het hele huishouden) en dan ga ik niet zoiets aanzetten. Net als de Horizonbox.

Het gaat mij overigens niet om het geld, maar gewoon dat ik het niet nodig vind resources te verbruiken als het niet nodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:30:
[...]
Deze bug komt dus op iedere Xbox One voor die instant on heeft ingeschakeld, als ik het al opmerk tijdens de eerste paar uurtjes spelen dan moet een tester die zulke fouten op moet sporen het toch zeker op zijn gevallen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Vrijdag maar eens aanslingeren dan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik weet nog steeds niet of ik het wat vind. Die 3 dagen komen mij dus mooi uit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 15:57
Mikayu schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:57:
Over twitch gesproken. Wat een rete trage app is dat...
Dat klopt inderdaad, en het begint me steeds meer te storen.

Dit is overigens sinds de (nieuwe) Xbox UI update. Daarvoor had ik nooit problemen.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ik dit nog niet voorbij heb zien komen:
Forza Motorsport 6 and Gears of War 4 also rumored to be coming to Windows 10

New rumors about Microsoft's gaming plans for Windows 10 claim that the company is planning to release a version of its Xbox One racing sim Forza Motorsport 6 for the PC OS as an exclusive for the Windows Store.

According to WPDang, this is all part of Microsoft's strategy to beef up its Windows 10 game efforts, with the Windows Store as the exclusive outlet. In addition to Forza Motorsport 6, the site claims, via unnamed sources, that Gears of War 4 might also be released for Windows 10 in addition to Xbox One, along with Scalebound. It also mentions a previously unannounced game, Forza Horizon 3, as coming to both Xbox One and Windows 10.

Microsoft announced last week that Quantum Break will be released for Windows 10 on April 5, the same day as the Xbox One version, with pre-orders for the console game getting the Windows 10 version for free. The company also announced in 2015 that the Xbox One games Gears of War Ultimate Edition, ReCore, Halo Wars 2 and Killer Instinct will all be coming to Windows 10 at some point.
Enerzijds maakt het de X1 minder interessant als platform voor exclusieve games. Anderzijds maak je er veel mensen mee blij die toch veel exclusives willen doen. Ik denk dat vooral Forza erg gewild is.
justifire schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:41:
[...]

Deze bug komt dus op iedere Xbox One voor die instant on heeft ingeschakeld, als ik het al opmerk tijdens de eerste paar uurtjes spelen dan moet een tester die zulke fouten op moet sporen het toch zeker op zijn gevallen :?
Het zal je tegenvallen. Testers zitten doorgaans niet elk uur hun Xbox of game te herstarten. Die starten hem en gaan een heel testscript af.

Bovendien kan dit ook in een later stadium zijn teruggekeerd na het ophogen van de grafische instellingen, nadat het lange testwerk al klaar was dus.

Is het slordig? Ja. Is het 100% te voorkomen of spotten? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Martinspire schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:47:
Dat ik dit nog niet voorbij heb zien komen:

[...]

Enerzijds maakt het de X1 minder interessant als platform voor exclusieve games. Anderzijds maak je er veel mensen mee blij die toch veel exclusives willen doen. Ik denk dat vooral Forza erg gewild is.
Als dit waar is dan gaat de x1 in de verkoop.
Doe wel leuke upgrade op pc en heb dan ps4 en pc voor alles.
En denk dat wel meevalt met hoe gewild forza is. Op pc is er veel meer aanbod racers/simulatoren die stukken verder zijn qua realisme.
En zeker op de x1 zijn de verkoop cijfers niet super. Nou is forza nooit een verkoop wonder geweest natuurlijk, maar sinds de x1 is dat wel echt behoorlijk ingezakt.
Hoop wel.dat de pc versie dan goeie ports worden en dus dikke AA solutions hebben. Fm6 heeft heel veel jaggies.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:03:
[...]

En denk dat wel meevalt met hoe gewild forza is. Op pc is er veel meer aanbod racers/simulatoren die stukken verder zijn qua realisme.
Forza is volgens mij juist populair vanwege het aantal licenties en de balans tussen realisme en fun.
En zeker op de x1 zijn de verkoop cijfers niet super.
Bron?
Nou is forza nooit een verkoop wonder geweest natuurlijk
Bron?
, maar sinds de x1 is dat wel echt behoorlijk ingezakt.
Bron?
Hoop wel.dat de pc versie dan goeie ports worden en dus dikke AA solutions hebben. Fm6 heeft heel veel jaggies.
Bron?

Je gaat weer lekker plat op aannames 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:08:
[...]
Forza is volgens mij juist populair vanwege het aantal licenties en de balans tussen realisme en fun.

[knip]

Joh, dat weten we nu toch wel van hem, v8power67 kan de PS4 vs Xbox One discussie nog steeds niet helemaal los laten.... Geeft niet, gewoon negeren.... De aannames zijn de moeite niet waard.

Een Multi licentie model, dus Xbox = Win 10 kan namelijk ook de andere kant op werken, Win 10 = Xbox One... Maar goed, das allemaal veel te complex om hier uit te gaan leggen ;) Het komt op neer dat het niet per definitie zo is dat dit Xbox One verkopen gaat benadelen. Voor veel mensen (niet de typische slaapkamer gamer) is de Xbox echt een device voor in de woonkamer. Daar wil MS naar toe, dus papa koopt een licentie, een zoonlief kan ook op zijn gaming PC gamen = Win Win situatie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]
Bron?

[...]
Bron?

[...]
Bron?

[...]
Bron?

Haha lurkers these days :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

[...]

[...]
Bron?

[...]
Bron?

[...]
Bron?

[...]
Bron?

Op neogaf in de NPD topics vaak genoeg voorbij gekomen dat fm5 en fm6 het redelijk doen maar zeker niet wat je verwacht van een exclusive.
http://www.vgchartz.com/g...e=&minSales=0&results=200

En waarom wil je een bron op een hoop van mij dat de besproken rumoured pc port goeie AA solution heeft ? Of bedoel je de jaggies die heel duidelijk aanwezig zijn in fm6 op de x1 ?

En waar vergelijk ik de ps4 met x1 ?? @ bullet??
Ik zeg alleen dat ik dan de ps4 houd want speelde al de multiplatforms en exlusives daarop en dan als de rumour klopt gaat de rest van xbox/ ms exclusives op pc gespeeld worden. Is dat zo gek om te zeggen ?
Denk dat als dit klopt heel veel mensen dit gaan doen en het best de nek kan omdraaien van de x1 zo. If juist een flinke boost ivm meer exclusives door dubbele platforms. Wie weet kan leuk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:17:
[...]

Op neogaf ...
[...]

vgchartz
[...]
Gast, stop nou maar gewoon. Je probeert je weer te baseren op halfbakken statistieken die gebruikt worden voor misleiding.

Neogaf is al jaren een Sony bolkwerk (ga dan op reddit kijken) en vgcharts rekent nooit digitale sales mee (iets wat de X1 toch wel goed doet imo, ook de reden dat er in veel lijstjes geen X1 games staan, niet omdat ze niet verkocht worden). En gezien MS die cijfers niet kenbaar maakt, ga je nooit de exacte aantallen te weten komen. Ga je echter af op wat men zoal speelt in de friendslists, dan doen exclusives het juist helemaal niet verkeerd. Penetratie-graad ligt aardig hoog me dunkt.

Nog afgezien van het feit dat er meer op Xbox One wordt gekocht:
http://arstechnica.com/ga...valuable-than-ps4-owners/
Al was dat met de X360 ook al.

Maar goed, wederom probeer je er een VS-topic van te maken en dat gaan we natuurlijk niet doen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 15-02-2016 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Als het echt zo rooskleurig zou zijn als jij zegt zou ms het van de daken schreeuwen.
En zou de x1 het veel beter doen dan het doet.
Maar whatever jo. Kom met bronnen en jij kraakt gelijk af omdat jij ze niet goed vind naja einde gesprek dan toch ;)
Weet weer waarom ik hier amper kom :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:31:
Weet weer waarom ik hier amper kom :')
Waarom kom je hier uberhaubt? Of duurt het nog steeds zolang tot er een degelijke racegame op de PS4 komt? (nee, pCars is dat dus niet).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:39:
[...]

Waarom kom je hier uberhaubt? Of duurt het nog steeds zolang tot er een degelijke racegame op de PS4 komt? (nee, pCars is dat dus niet).
Jawel daar komt Gran Turismo toch voor uit. Eerst met een €50,- kostende demo en dan als de PS5 al is aangekondigd komt de game zelf met een spel ervaring uit 1995 om nog wat laatste ps4's te slijten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:39:
[...]

Ik zag het nieuws van forza mogelijk op pc en wou dat hier posten. Zag dat martin me voor was en reageerde erop.
Werd meteen weer beschuldigd van een "vs" battle te willen beginnen wat gewoon niet waar is.

En btw ik vermaak me extreem goed met driveclub nu hardcore modus er is.
Graphics zijn extreem goed. En gameplay ook plus er zitten nu motoren in wat mij als kawasaki fan nog meer aanspreekt.
Je weet mijn standpunt over forza en idd pcars is niet veel soeps helaas( controller op ps4).
Maar dalijk zoals hierboven aangegeven idd gt sport en gt7. Wel leuk dat ik beschuldigd wordt van een "vs" battle maar jij en donstil juist het daadwerkelijk doen... triest :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen jullie niet de uitdrukking: 'Don't feed the troll without spellcheck'?

In andere vragen: Is Hand of Fate nou wat? Ik zie best veel mensen spelen wat me doet vermoeden dat het lekker wegspeelt. Las ook dat het Arkham combat met kaarten erbij is. Klinkt goed. Werkt het vechten een beetje? Is het kaarten ingewikkeld of wel te doen?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2016 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:24:

In andere vragen: Is Hand of Fate nou wat? Ik zie best veel mensen spelen wat me doet vermoeden dat het lekker wegspeelt. Las ook dat het Arkham combat met kaarten erbij is. Klinkt goed. Werkt het vechten een beetje? Is het kaarten ingewikkeld of wel te doen?
Er zit nogal een 'luck' factor in. Maar vind het erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:10:
[...]

Ik zag het nieuws van forza mogelijk op pc en wou dat hier posten. Zag dat martin me voor was en reageerde erop.
Prima, maar moet het dan meteen weer negatief zijn? Post dan gewoon dat je blij bent met de actie :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hand of Fate, zeker de moeite waard !
Vechten is vrij simpel : aanvallen, blocken en rollen.
De rest is puur geluk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Laatst online: 14-09 23:35
justifire schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 00:35:
[...]

Hand of Fate, zeker de moeite waard !
Vechten is vrij simpel : aanvallen, blocken en rollen.
De rest is puur geluk :+
Krijg je ooit "lange levels"?
Ik heb het ongeveer een uurtje gespeeld en moest maar wat klikken en gokken op kaartjes en af en toe een level met 3 mannen of monstertjes om te doden.

Kon mij nog wel boeien, maar toch, meer wat verderklikken dan wat anders:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:40
Aaaww Yiiiss Dark Souls BC binnenkort.

https://www.reddit.com/r/...res_xbox_one_players_via/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Vind het echt een goed concept, moet alleen de laatste baas nog verslaan. Dat is in principe een boss rush met 3x 3 bosses tegelijk, dus ongelofelijk lastig in vergelijking met 1 boss per keer verslaan :P
Yaay :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie Dark Souls III nu ook in de store voor pre-order staan.
In Rusland €45,- voor Dark Souls III vanilla en €60,- voor de deluxe edition met seasonpass :9~

Division, Dark Souls, Division, Dark Souls, Division, Dark Souls........ 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:56:
Zie Dark Souls III nu ook in de store voor pre-order staan.
In Rusland €45,- voor Dark Souls III vanilla en €60,- voor de deluxe edition met seasonpass :9~

Division, Dark Souls, Division, Dark Souls, Division, Dark Souls........ 7(8)7
Hier geen Dark Souls, niet mijn game... Wel The Division...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Hier geen van beide :).
Goedkoopste oplossing :+.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Whow ik wordt gewoon even uitgenodigd door Microsoft voor de open beta. Speciaal voor mij en al de andere Xbox One eigenaren 8)7

Afbeeldingslocatie: http://a67.tinypic.com/2s9deg4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ja ik heb het mailtje ook gehad, en ik heb de closed beta nog niet gespeeld dus ik ben best benieuwd of dit iets voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:02
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

Xbox live stuk. Vroeg slapen dan maar.

Beta voor the division alvast binnen gehaald. Closed ook gedaan. Leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:54:
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

Xbox live stuk. Vroeg slapen dan maar.

Beta voor the division alvast binnen gehaald. Closed ook gedaan. Leuk spel.
Niks aan de hand hier. Zit nog Halo 5 online te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:02
Rockvee2 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:56:
[...]

Niks aan de hand hier. Zit nog Halo 5 online te spelen.
Iemand met wie ik speelde verloor verbinding in rainbow six siege. Ik ook terug naar het menu en toen hield het op. Party weg en iedereen offline.

Volgens site de Xbox live core heeft problemen. Nou ja morgen nieuwe dag

[ Voor 10% gewijzigd door Pannekoek81 op 16-02-2016 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Hier is die ook moeilijk aan het doen. Er zijn weer mensen Xbox live aan het DDossen. The new world order heten ze . Dus het is weer gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 19-09 13:33

Mikayu

.srt

DDos aanval... Het nieuwe synoniem voor wij kunnen geen service draaiende houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mikayu schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 23:57:
DDos aanval... Het nieuwe synoniem voor wij kunnen geen service draaiende houden
DDos aanval... Het nieuwe synoniem voor wij tellen niet mee in de echte wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 23:05:
Hier is die ook moeilijk aan het doen. Er zijn weer mensen Xbox live aan het DDossen. The new world order heten ze . Dus het is weer gezellig.
Waar haal je dat vandaan? En gaat dit een dagelijks dingetje worden? Want gister en eergister waren er ook al wel wat problemen. Al ging toen niemand echt offline (maar wel problemen met invites en parties).

Hopelijk blijft het vandaag ivm rocket league rustig :9

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 17-02-2016 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 09:53
Yay, mag meedoen met de beta voor Gigantic *O*

ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:57:
[...]

Waar haal je dat vandaan? En gaat dit een dagelijks dingetje worden? Want gister en eergister waren er ook al wel wat problemen. Al ging toen niemand echt offline (maar wel problemen met invites en parties).

Hopelijk blijft het vandaag ivm rocket league rustig :9
Ik haal dat hier vandaan :https://www.hackread.com/hackers-disrupt-xbox-live-service-with-ddos-attack/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jpg97 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:07:
Yay, mag meedoen met de beta voor Gigantic *O*

ben benieuwd!
Heb hem al even gedaan. Is duidelijk niet mn ding. Liep overigens wel prima, maar ik vind de objectives te vaag, het stijltje spreekt me niet aan en de gameplay is me ook echt niks. Maar probeer hem vrolijk uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 09:53
Martinspire schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:03:
[...]

Heb hem al even gedaan. Is duidelijk niet mn ding. Liep overigens wel prima, maar ik vind de objectives te vaag, het stijltje spreekt me niet aan en de gameplay is me ook echt niks. Maar probeer hem vrolijk uit :+
Oh echt?
Ik dacht dat ie wel leuk zou zijn, gezien het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Vergeet niet dat Styx sinds gisteren (?) gratis is voor Gold:

https://store.xbox.com/en...67-427f-9191-68fbcd793424

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 11:23
Net effe de download aangezet vanuit het werk, dus vanavond effe spelen denk ik 8)

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

VirgoMossel schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:33:
[...]

Net effe de download aangezet vanuit het werk, dus vanavond effe spelen denk ik 8)
Vond ik wel een leuke game op het eerste gezicht, gister even kort gespeeld.
Een beetje Assasins Creed invloeden (klimmen e.d.) en het sneaken van Thief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel even een vraagje.
Ik heb m'n Xbox locatie op UK ingesteld zodat ik kinect voice commands kan gebruiken en ik heb nog euro's aan m'n account hangen.
Betekent dit dat ik games via de website moet kopen of moet omwisselen naar NL op m'n Xbox voordat ik op de Xbox store wat kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:22:
Ik heb wel even een vraagje.
Ik heb m'n Xbox locatie op UK ingesteld zodat ik kinect voice commands kan gebruiken en ik heb nog euro's aan m'n account hangen.
Betekent dit dat ik games via de website moet kopen of moet omwisselen naar NL op m'n Xbox voordat ik op de Xbox store wat kan kopen?
Klopt.
Iedere regio heeft zijn eigen store met bijbehorend account (lees ms-tegoed)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Goed nieuws : http://charlieintel.com/2...softs-most-ambitious-yet/
Zag gisteren al dat ik bij The Division Beta opeens 7 outfits klaar had staan, dit verklaard het dus :)

[ Voor 26% gewijzigd door justifire op 17-02-2016 16:36 ]

Pagina: 1 ... 110 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace