![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door himlims_ op 09-05-2016 10:53 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door himlims_ op 09-05-2016 10:53 ]
[ Voor 55% gewijzigd door agoNITE op 18-06-2013 19:18 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
[ Voor 35% gewijzigd door flessuh op 19-06-2013 08:41 ]
https://niels.nu
Hij komt vooralsnog niet uit op PC.Hydra schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:42:
Dit zou voor mij zomaar de reden kunnen zijn m'n PC te upgraden. Heb erg de behoefte aan een shooter met 'diepgang' die ook nog multiplayer is.
I know. Maar ze zouden gek zijn als ze het niet zouden doen. Dit soort games zijn extreem geschikt voor PCs en om piracy hoef je je bij een MMO ook geen echte zorgen te maken.HammerNL schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:35:
Hij komt vooralsnog niet uit op PC.
[ Voor 4% gewijzigd door Nfear op 19-06-2013 17:13 ]
Tijdens een E3 interview met een dev van Massive gaven ze aan ruim 2 jaar aan de engine gewerkt te hebben.flessuh schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:36:
De details die ze lieten zien in die gameplay preview echt respect.Ik ben benieuwd hoe lang ze met de engine bezig zijn geweest, en of er meer games mee uit gaan komen. Het lijkt mij tenminste dat de engine voor meer doelen inzetbaar is
Hm, misschien omdat er een soort sneeuw simulatie in zit? Alles zat onder een klein laagje sneeuw en sneeuwde ook een beetje.kazuka schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:06:
[...]
Wel leuk dat ze de engine Snowdrop genoemd hebben, met een knipoog naar Frostbite van Zweedse landgenoot ontwikkelaar Dice?
dat had met het verhaal te maken (zeggen ze in een interview geloof ik)... zullen ze vast nog wel ergens voor de release uitleggen.Rivandu schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:16:
[...]
Iets anders wat ik me afvroeg; The Division is er om orde te herstellen, maar waarom vecht je dan ook tegen andere The Division members (PVP)?
En vergeet niet de PC port! Want als ze dat niet doen sla ik m'n tentje voor 't hoofdkwartier van Ubisoft Massive op tot 'ie er wel isCrackSlet schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:31:
Ik denk uiteindelijk dat we echt nog maar een fractie van de mogelijkheden van deze game hebben gezien. Er zal de komende 2 jaar nog heel veel info komen (zoals day/night cycle en PvP).
Het is eigenlijk niet eens een shooter, het is een RPG. Dus het enige wat realistisch zal zijn is de setting.Kraanwater schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:55:
Lijkt me echt een super vette game, ik hou van third person shooters! Alleen ik hoop dat het schietwerk ook realistisch is in de vorm van hoeveel kogels iemand nodig heeft om dood te gaan. Ikzelf denk dat dit niet gaat gebeuren en er weer 4 volle magazijnen in iemand moeten pompen voordat die door gaat, maar hoop is er altijd.
Want jij weet al hoe ze geld ervoor willen gaan vragen? Als het een abonnementloos spel wordt, dan gaan ze geen ruk verdienen aan de PC-versieHydra schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:45:
[...]
I know. Maar ze zouden gek zijn als ze het niet zouden doen. Dit soort games zijn extreem geschikt voor PCs en om piracy hoef je je bij een MMO ook geen echte zorgen te maken.
The devil is in the details.
Komende 2 jaar? Deze game gaat toch gewoon eind dit jaar uitkomen?CrackSlet schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:31:
Ik denk uiteindelijk dat we echt nog maar een fractie van de mogelijkheden van deze game hebben gezien. Er zal de komende 2 jaar nog heel veel info komen (zoals day/night cycle en PvP). Dit is in ieder geval zeker een game die ik ga spelen. Zat al aardig te neigen naar een console en dat is bij deze definitief, welke weet ik nog niet, maar dat is een heel ander topic
Hoezo nietHahn schreef op zondag 30 juni 2013 @ 19:04:
[...]
Want jij weet al hoe ze geld ervoor willen gaan vragen? Als het een abonnementloos spel wordt, dan gaan ze geen ruk verdienen aan de PC-versie
allen always online, dus weinig last van piracy (op simcity na geloof ik)beuker19 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 00:46:
[...]
Hoezo nietSimcity , diablo 3 en guild wars 2
Allemaal spellen waar geen abonnement voor nodig is en niet gekraakt zijn![]()
Maar wel 50 euro kosten .
http://www.bol.com/nl/p/t...errer=ADVNLTWE00201200099
[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 13-08-2013 22:31 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Ubisoft moedigt je aan om een petitie te ondertekenen om een PC versie uit te brengen.
Dat moet je aan hun vragen.spartacusNLD schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:30:
[...]
http://www.bol.com/nl/p/t...errer=ADVNLTWE00201200099
dus bol.com lult maar wat? om pre-orders binnen te trekken?
The devil is in the details.
http://blog.ubi.com/?p=24020You asked for it (at least judging from the hundreds of comments on this UbiBlog post when the game was first revealed – and the thousands of comments on Facebook, Twitter and elsewhere). And now Ubisoft is delivering. Today, Ubisoft confirmed that along with the previously announced PlayStation 4 and Xbox One versions, Tom Clancy’s The Division will be available on PC as well.
flessuh schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:58:
het heeft even geduurd, maar het is zo ver!!!
[...]
http://blog.ubi.com/?p=24020
The division komt officieel naar de PC.
zelf had ik niet anders verwacht aangezien direct al is gezegd dat de Xbone en PS4 meer op een PC lijken, en massive de vorige games voor PC heeft ontwikkeld, dus zeker geen onbekende is met het platform.
Nu afwachten voor de gamescom zelf voor meer informatie natuurlijk
http://www.gamekings.tv/n...n-bevestigd-door-ubisoft/flessuh schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:58:
het heeft even geduurd, maar het is zo ver!!!
[...]
http://blog.ubi.com/?p=24020
The division komt officieel naar de PC.
zelf had ik niet anders verwacht aangezien direct al is gezegd dat de Xbone en PS4 meer op een PC lijken, en massive de vorige games voor PC heeft ontwikkeld, dus zeker geen onbekende is met het platform.
Nu afwachten voor de gamescom zelf voor meer informatie natuurlijk
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Ik vind het persoonlijk een interessante weg, en een handig instrument om mensen bij het spel te betrekken...CrackSlet schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:07:
Ook nog een nieuwe trailer uitgebracht op Gamescom over het gamen op een tablet bij deze game.
[video]
Ziet er best vet uit, maar weet zelf niet echt of ik het zal gebruiken.
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube[ Voor 55% gewijzigd door Vos op 10-12-2013 09:36 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Flex0r op 10-12-2013 12:04 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ik zou het niet doen hoor. Game komt alleen op de PS4 en One namelijkVos schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:35:
Wow, hele mooie beelden! Denk dat ik geld moet bewaren voor een nieuwe videokaart.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Afgelopen half jaar in een grotje geleefd ?Donstil schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:34:
[...]
Ik zou het niet doen hoor. Game komt alleen op de PS4 en One namelijk
GedaanIrcghost schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:17:
NoFearz moet de TS even updaten wat dat betreft trouwens
Anoniem: 513032
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 18-12-2013 17:24 ]
[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 07-01-2014 17:20 ]
Hopen dat watch dogs niet weer word uitgesteld dan hebben we nog wat om ons mee te vermakennFo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:19:
nieuws: Gerucht: The Division komt pas in 2015
Ze hebben alleen de engine af, met de game moeten ze nog beginnen.![]()
Ik kijk er erg naar uit, maar zal helaas lang moeten wachten op de release.
Ik snap niet waarom Ubisoft het zo vroeg moet aankondigen ?marijn13 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:16:
[...]
Hopen dat watch dogs niet weer word uitgesteld dan hebben we nog wat om ons mee te vermaken
Van mij mogen ze hun tijd nemen als daardoor het spel alleen maar beter word
Ophypen uiteraard.nFo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:26:
[...]
Ik snap niet waarom Ubisoft het zo vroeg moet aankondigen ?
Ga het pas aankondigen als de game voor 80% af is bijvoorbeeld.
Watch Dogs wordt niet meer uitgeteld lijkt mij.
Angelo NL / Global Cargo VTC
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Vergeet niet dat The Division gemaakt wordt door Massive op een door hunzelf nieuw ontwikkelde engine. Ik denk dat het in niets zal lijken op games als AC of Watch Dogs qua gameplay.Pykow schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:42:
1 Nadeel van Watch dogs en The devision.
Ziet er mooi uit, maar speelt meestal voor geen meter.
Ghost recon was slecht.
AC: Black flag speelt echt niet fijn, dat klimmen enzo vindt ik bijvoorbeeld in Second son van Sony beter werken.
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube[ Voor 44% gewijzigd door spartacusNLD op 10-06-2014 00:27 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Bekijk op YouTube[ Voor 57% gewijzigd door spartacusNLD op 10-06-2014 09:36 ]
dit was al heel erg lang bekend toch ?fitznl schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:42:
Inmiddels is er ook een post te vinden op de forums van mmorpg dat the division ook op de pc zal uitkomen.
http://www.mmorpg.com/gam...Officially-Announced.html
Blijkbaar dankzij het herhaald blijven vragen om een pc release. Altijd afwachten of het echt een pc release is of een slechte port
[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 27-08-2014 21:48 ]
Aangezien dit UBI is kan je uitgaan dat het eerste niks uitgemaakt heeft en het laatste zo goed als een feit is. Ik typ dit met de vieze smaak van Watchdogs nog in mijn mond namelijk.fitznl schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:42:
Blijkbaar dankzij het herhaald blijven vragen om een pc release. Altijd afwachten of het echt een pc release is of een slechte port
Prima.
Sluit een controller aan op de pc and problem solved.tikkietrugjaap schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:22:
[...]
Aangezien dit UBI is kan je uitgaan dat het eerste niks uitgemaakt heeft en het laatste zo goed als een feit is. Ik typ dit met de vieze smaak van Watchdogs nog in mijn mond namelijk.
Ehm. Ik weet niet of per ongeluk mij hebt gequote maar wel of geen controller was bij lange na niet hetgeen wat ik slecht vond aan Watchdogs.Plainside schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:31:
[...]
Sluit een controller aan op de pc and problem solved.
Zelf doe ik dit ZELDEN ik heb een hekel aan controllers maar voor sommige games is het toch echt wel nodig.
Zelf vind ik dat de AC series hier ook onder valt maar dan voelt het allemaal nog onhandiger dan het eigenlijk is dan dat het met het toetsenbord doet.
Prima.
Eerst zien, dan gelovenSC4RF4C3 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:06:
Update:
During a conference call with investors today, Ubisoft reconfirmed that a new Assassin's Creed, Tom Clancy's Rainbow Six Siege and Tom Clancy's The Division will all be coming out this year.
http://www.ign.com/articl...twitter&utm_medium=social
Laat ze het maar een jaar langer uitstellen.. als er dan een top game uitkomt vindt ik het helemaal niet ergCrackSlet schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:16:
[...]
Eerst zien, dan gelovenZal niet de eerste game zijn die toch niet op tijd wordt gereleased.
Bekijk op YouTubeNiet te veel van dit soort vids posten aub, ik heb al zo'n moeite mezelf niet op te hypen!
Ik zit er sterk aan te denken om hem te kopen, mits ik mijn PC kan upgraden. Mijn HD5850 begint zo langzaamaan best een bottleneck te worden.AntiChrist7 schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:25:
Hoeveel pc-gamers zijn er van plan hem te halen? Ik heb altijd enorme fun met Ubisoft games, maar de grootste moeilijkheid als pc-gamer is om genoeg mensen te vinden om daadwerkelijk mee te spelen (en die dus niet een game aan de kant leggen na 3uur). In de MP van AC was dat niet zo'n probleem, totdat Unity natuurlijk kwam. En heb het ook gemerkt met andere games zoals Watch Dogs, SC Blacklist, zelfs FC4 soms. En met iets als dit is het natuurlijk extra nodig om een goeie groep te hebben.
(en vlaamse game fora zijn praktisch onbestaande. ze zijn alletwee zo dood als een pier)
het gaat me niet zozeer om het hypen ofzo, maar echt gewoon om mensen te vinden. Recent was Ghost Recon in sale, en echt niemand gevonden die geintresseerd was, dus heb ik het maar zo gelaten. Zelfde verhaal voor andere games zoals Splinter Cell Blacklist nu waar ik mensen voor zoek. Al berichten gelaten op de ubisoft forums, maar of nederlanders/vlamingen gamen massaal op console of ze mijden foras enorm.Dweebus schreef op maandag 13 april 2015 @ 00:35:
[...]
Ik zit er sterk aan te denken om hem te kopen, mits ik mijn PC kan upgraden. Mijn HD5850 begint zo langzaamaan best een bottleneck te worden.
Maar dan alsnog wacht ik wel eerst een paar reviews af. De hypes van tegenwoordig zijn niet meer te vertrouwen
Anoniem: 406530
Viel te verwachten. Het is ook een ambitieus project, dat voor Ubisoft moet slagen om het daarna door te zetten als nieuwe franchise. Onlangs hebben ze er een extra studio bijgesleept om te werken aan de game.SC4RF4C3 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:15:
The Division uitgesteld naar 2016 Q1
http://tomclancy-thedivis...-16&ct=tcm%3A148-76770-32
[ Voor 39% gewijzigd door AntiChrist7 op 13-05-2015 13:29 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Anoniem: 128025
Ik heb ook nog hoop.Anoniem: 128025 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:08:
Heb me vanaf de aankondiging steeds meer verdiept in deze game en verwacht er nog steeds een hoop van, het uitstel steeds is wel jammer maar ik ga er van uit dat we daar straks met zijn allen een hele sterke game voor terugkrijgen.
Als je kijkt naar de verkoop en omzet die Ubisoft heeft gedraaid, valt er van een flop weinig te merken.unfor schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:14:
[...]
Ik heb ook nog hoop.
Maar mijn nuchtere verstand zegt dat we straks weer een flop krijgen zoals watchdogs, assassins creed, the crew etc.
Ik bedoel meer een flop in het oog van de gamers.AntiChrist7 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:20:
[...]
Als je kijkt naar de verkoop en omzet die Ubisoft heeft gedraaid, valt er van een flop weinig te merken.
Mensen die veel te hoge verwachtingen hebben en kritiekloos previews en trailers aannemen, die zijn er dan weer genoeg
"de gamers", wie zijn dat? die mensen die steen en been klagen over alles en bij de volgende trailer direct een erectie krijgen en pre-orderen?unfor schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:11:
[...]
Ik bedoel meer een flop in het oog van de gamers.
Alle titels van Ubisoft waren afgelopen jaar op zijn zachtst gezegd tegenvallend.
[ Voor 100% gewijzigd door Chaoss op 25-06-2015 20:30 ]
[ Voor 114% gewijzigd door Chaoss op 25-06-2015 20:30 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 25-06-2015 20:30 ]
Prima.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Jammer. Dit was een van de weinige games waar ik echt naar uit keek voor dit jaar.SC4RF4C3 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:15:
The Division uitgesteld naar 2016 Q1
http://tomclancy-thedivis...-16&ct=tcm%3A148-76770-32
wijze woorden
Yup. Hopelijk het wachten waard, want 8 maart is nog wel even 265 dagen....Eddieee schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:20:
Iedereen deze aankondiging gemist vannacht?! 8 maart voor ps4/Xone/PC. Ik kijk er wel naar uit!
wijze woorden
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq