Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-08 18:13
treative schreef op zondag 08 mei 2016 @ 19:40:
[...]

Op de BoO verkopen ze een kant en klare. Niet de beste talents helaas.
En die BoO m1a mist een mid slot! Dus je komt dan accuracy te kort. Mis je ook een boel dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Croqy schreef op maandag 09 mei 2016 @ 07:45:
[...]

Brutal
Accuracy

Derde naar keus,bv deadly
idk; je hebt player talent (indien in cover = 10sec. extra stability(?)) plus use skill increase handling. Met die twee hoop ik balanced te compenseren.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 13:52
Ondertussen enkele "gele" items weten te bemachtigen. Merk wel dat de algemene gedachte is dat iemand met een lage GS een noob is terwijl het niks zegt over hoe iemand speelt. Je bent dus wel een beetje afhankelijk van vrienden of dat je bij gratie god's in de groep mag blijven. Ben iig van een paarse SMG met 42k dps naar een gele P416 met 58k DPS gegaan. Nog steeds erg laag maar merk wel dat ik mobs wat sneller neer krijg. Even volhouden dus en hopen hier en daar wat upgrades op te pikken zodat ik de moeilijkere missies ook kan doen. Heb jaren lang LOTRO gespeeld en daar ook in een hardcore raiding guild gezeten en heb ervaring met t spelen in een groep... tanken, healen, CC, DPS.. heb daar alle classes wel gespeeld. Denk dat ik best mijn steentje bij kan dragen aan een groep als ik die GS maar omhoog kan krijgen :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:17
Hm, ik las op Reddit weer over de Sentry Marker stacking glitch, waarbij je dus mogelijk een permanente debuff krijgt en binnen 1 a 2 schoten dood bent keer op keer als je ergens een keer gemarkeerd bent door een agent met 4 Sentry gearitems. Moet je weer uitloggen om te verhelpen. Ook veel verhalen dat er nog steeds een DPS stack glitch in het spel zit.

Het weerhoud me er echt van nu nog te spelen. Ik hoop voor ze dat patch 1.2 een heleboel gaat fixen, anders leg ik het echt voor een tijd aan de kant.
En daar baal ik van, want nooit eerder gaf ik direct 100 euro uit aan een een premium versie op dag 1. Ik ben meteen weer genezen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:40:
Het weerhoud me er echt van nu nog te spelen. Ik hoop voor ze dat patch 1.2 een heleboel gaat fixen, anders leg ik het echt voor een tijd aan de kant.
En daar baal ik van, want nooit eerder gaf ik direct 100 euro uit aan een een premium versie op dag 1. Ik ben meteen weer genezen.
heb kleine 2 weken pauze genomen toen die hackers iedere DZ sessie verneukte.
Ze hebben een ban-wave uitgevoerd; en sindsdien nauwelijks meer misbruikers tegen gekomen. 1tje iedere 10uur ofzo, dat is voor mij acceptabel.
1.2 gaan ze veel veranderen, ook de client-registratie voor rof etc. wordt aangepakt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
himlims_ schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:48:
[...]

heb kleine 2 weken pauze genomen toen die hackers iedere DZ sessie verneukte.
Ze hebben een ban-wave uitgevoerd; en sindsdien nauwelijks meer misbruikers tegen gekomen. 1tje iedere 10uur ofzo, dat is voor mij acceptabel.
1.2 gaan ze veel veranderen, ook de client-registratie voor rof etc. wordt aangepakt *O*
Hm, ik hoor dat er alweer nieuwe cheaters nog onopgemerkt rondrennen. Bovendien zijn de bans vooralsnog alleen maar tijdelijk. Anyway, daar heb ik op de PS4 geen alst van. :)

Wat me tegenhoud de DZ in te gaan is dat het gewoon saai is geworden. Je loopt te farmen of je wordt geraped. Het leukst is dan zelf met een groepje gaan lopen griefen, maar dan merk je dat de server heel snel leeg is, en je weer je farmrondjes loopt.

De mechanics, inputlag en ontzettend trage hitreg irriteren me ook steeds meer. Sommige dingen kunnen ze alleen fixen door het opnieuw te doen, en dat zie ik ze niet snel doen.
Maar goed, ik wacht de patch (en de DLC uiteraard) even af.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:02:

De mechanics, inputlag en ontzettend trage hitreg irriteren me ook steeds meer. Sommige dingen kunnen ze alleen fixen door het opnieuw te doen, en dat zie ik ze niet snel doen.
en dat gaan ze met 1.2 dus wel doen; client-server registratie aanpassen *O* dat is een HUGE aanpassing in de core van game. Erg tof dat ze dit toch gaan herschrijven. Vraag is alleen, hoe het in praktijk werkt :+ maar daar wel vertrouwen in.

Vergeet niet; game is amper 2 maanden uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
himlims_ schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:05:
[...]

en dat gaan ze met 1.2 dus wel doen; client-server registratie aanpassen *O* dat is een HUGE aanpassing in de core van game. Erg tof dat ze dit toch gaan herschrijven. Vraag is alleen, hoe het in praktijk werkt :+ maar daar wel vertrouwen in.

Vergeet niet; game is amper 2 maanden uit!
Ging ze niet meer naar server side verplaatsen ivm hacking? En dus waarschijnlijk meer server lag. Trouwens ik blokkeer tegenwoordig de Chinees/US servers wat al hele hoop scheelt. Al zie in nog NPC waren naar andere plek als ik begin met schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Laatst online: 21-07 09:52
Croqy schreef op maandag 09 mei 2016 @ 07:45:
[...]

Brutal
Accuracy

Derde naar keus,bv deadly
Heb er nu twee:
Deadly, Destructive en Ferocious.
Balanced, Accurate en Toxic

Schieten beide wel erg nice, de laatste staat op 220k DPS, de Deadly versie op 150k, maar schiet ik wel tussen de 570 en 765k crithits mee weg, afhankelijk van pulse.

[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 09-05-2016 10:02 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 14:19
ReQuiem83 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:44:
[...]

Trouwens ik blokkeer tegenwoordig de Chinees/US servers wat al hele hoop scheelt.
PC of CONSOLE? Dit lijkt mij ook wel fijn op mijn XBOX.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
Jeroenimoes schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:02:
[...]

Hm, ik hoor dat er alweer nieuwe cheaters nog onopgemerkt rondrennen. Bovendien zijn de bans vooralsnog alleen maar tijdelijk. Anyway, daar heb ik op de PS4 geen alst van. :)

Wat me tegenhoud de DZ in te gaan is dat het gewoon saai is geworden. Je loopt te farmen of je wordt geraped. Het leukst is dan zelf met een groepje gaan lopen griefen, maar dan merk je dat de server heel snel leeg is, en je weer je farmrondjes loopt.

Moet zeggen dat het mee valt, speel zelf PS4, maar wat is zie is het qua cheaters wel verbeterd.
Las ook berichten dat chars verwijderd zijn van cheaters.
Wel wat meer rogues of manhunters buiten de DZ zone, echt weer zo'n hype.

DZ vermaakt ik me best mee, beetje bazen killen en vooral agents te grazen nemen (groepjes van 3/4, losse agents laten we lopen), en dan op straat blijven en de gevechten aan gaan, soms zitten er echt leuke gevechten tussen, dat eindeloos rond rennen als je rogue of manhunt ben is zo laf :D

Hoop alleen dat ze de crafting nerf wat terug draaien.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuhr89 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 18:06:
Waar kun je in de game ergens een HE Ma1a krijgen? Ik ben naarstig opzoek naar een goede sniper. Mijn Purple doet eigenlijk te weinig damage. Mijn SRS is ook niet zo heel bijzonder..

Ik heb geen level 75, dus de blueprint kan ik niet kopen in de DZ.
De blueprint is ook al niet meer te koop in DZ03 :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:25:
[...]

HE M1A BP is wel degelijk te koop in de DZ03 vendor sinds de afgelopen reset van dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.reddit.com/r/...0/daily_reset_info_58_59/

Hij staat er hier niet meer tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Volgens mij staan de weapon blueprints daar alleen na de reset tussen.
Je kan beter kijken op http://darkzoned.com/

En als hij weg zou zijn dan zou je een hoop salty berichten zien in dat topic :D

[ Voor 13% gewijzigd door Griffx op 09-05-2016 10:39 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok, die site kende ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
bbblije schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:24:
[...]

Voordat je restocked, doe je de gear aan met de meeste +ammo. Nadat je hebt gerestocked doe je aan wat je normaliter aan hebt. Het is geen truuk. Je restocked gewoon met de gear aan die je de meeste kogels geeft. Ik heb het idee dat je denkt dat je oneindig kogels kan laden, maar dit is niet het geval.

Het kan natuurlijk zijn dat je beste gear al het meeste +ammo heeft.

Als ik restock switch ik ook alleen m'n vest naar eentje met +ammo, omdat mijn beste backpack al de meeste +ammo heeft.
Haha het isus me eindelijk duidelijk! Thnx!

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:37:
[...]

Volgens mij staan de weapon blueprints daar alleen na de reset tussen.
Je kan beter kijken op http://darkzoned.com/

En als hij weg zou zijn dan zou je een hoop salty berichten zien in dat topic :D
dank u, staat in de TS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
https://docs.google.com/s...avUrIs/edit#gid=905724506

Spreadsheet met data over de mogelijke rolls op lvl30/31/32 weapon mods en nog meer info.

[ Voor 4% gewijzigd door PirE op 09-05-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:25:
[...]

Was vanaf zaterdag toch weer juist terug?

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 21:07
Eergisteren had ik een aantal keren een blauw icoon boven mijn karakter (in de DZ) met daarin 3 wybertjes (diamantjes)... Weet iemand wat dit betekent?

Ik dacht dat mijn karakter het koud had ofzo, dus heb ik mezelf proberen op te warmen met een incendiary granaat. Dit werkte echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Sharkware schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:09:
Eergisteren had ik een aantal keren een blauw icoon boven mijn karakter (in de DZ) met daarin 3 wybertjes (diamantjes)... Weet iemand wat dit betekent?

Ik dacht dat mijn karakter het koud had ofzo, dus heb ik mezelf proberen op te warmen met een incendiary granaat. Dit werkte echter niet.
Dat is de talent van de sentry call.. Lees die eens door dan snap je het helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 21:07
xamirz schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:11:
[...]

Dat is de talent van de sentry call.. Lees die eens door dan snap je het helemaal.
Daar was ik al bang voor. Dan was ik gisteren waarschijnlijk het slachtoffer van de bug dat de "markers" niet meer weggaan nadat je een keer dood gegaan bent, want die marker viel me pas op nadat ik gerespawned was.

https://www.reddit.com/r/...ppen_but_massive_can_you/
https://www.reddit.com/r/...y_marks_active_will_give/

[ Voor 19% gewijzigd door Sharkware op 09-05-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Laatst online: 13-06 13:48
Sharkware schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:13:
[...]

Daar was ik al bang voor. Dan was ik gisteren waarschijnlijk het slachtoffer van de bug dat de "markers" niet meer weggaan nadat je een keer dood gegaan bent, want die marker viel me pas op nadat ik gerespawned was.
klopt indd, dat is de nieuwe exploit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-08 13:15
xamirz schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:15:
[...]

klopt indd, dat is de nieuwe exploit :(
Dat is natuurlijk geen exploit maar een bug. Een andere speler kan hier slecht misbruik van maken (verre van effectief). Een relog schijnt dit euvel ook te verhelpen.

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online

watercoolertje

Untertitel

Nedje schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:29:
[...]
Dat is natuurlijk geen exploit maar een bug. Een andere speler kan hier slecht misbruik van maken (verre van effectief). Een relog schijnt dit euvel ook te verhelpen.
Iets exploiteren is het misbruiken van fouten (bugs dus). Deze bug kan dus ook als exploit gebruikt worden.

Anyway, de naam doet er weinig toe, hij had er last van en ff uit/inloggen verhelpt het inderdaad :)

[ Voor 12% gewijzigd door watercoolertje op 09-05-2016 14:45 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-08 13:15
watercoolertje schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:44:
[...]
Iets exploiteren is het misbruiken van fouten (bugs dus). Deze bug kan dus ook als exploit gebruikt worden.

Anyway, de naam doet er weinig toe, hij had er last van en ff uit/inloggen verhelpt het inderdaad :)
In theorie heb je natuurlijk gelijk. Vaak zie je echter dat Als persoon A last heeft van een bug, Persoon B deze niet gaat zitten misbruiken om daar zelf beter te worden (exploiten).

Het lijkt me ook allesbehalve bevredigend om voor een safehouse te gaan zitten wachten tot hij weer naar buiten komt met ze'n marks om hem vervolgens door ze koppie te knallen. (I could be wrong :P)

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Nedje schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:47:
[...]

In theorie heb je natuurlijk gelijk. Vaak zie je echter dat Als persoon A last heeft van een bug, Persoon B deze niet gaat zitten misbruiken om daar zelf beter te worden (exploiten).

Het lijkt me ook allesbehalve bevredigend om voor een safehouse te gaan zitten wachten tot hij weer naar buiten komt met ze'n marks om hem vervolgens door ze koppie te knallen. (I could be wrong :P)
Deze bug is bijna niet te exploiten, er zitten zo veel als/dan momenten in het activeren van de bug dat je dit niet kan exploiten, is gewoon pech hebben. (heb het zelf ook 2x gehad)
Het is vervelend dat je meer incoming dmg krijgt, omdat je deze marker hebt staan, maar daar kan je niet 123 misbruik van maken, waarschijnlijk waren we toch wel down gegaan.

Twee keer uit hetzelfde safehouse komen is ook niet heel verstandig. :D

[ Voor 6% gewijzigd door Griffx op 09-05-2016 15:33 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey met Paul uk speel division op de ps4 maar kan iemand mij helpen of vertelen Hoe je wapen bereik vol kan want mijne is maar een klein beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:59
Hoe krijg je in godsnaam een L32 gear? De levels gaan toch maar tot 30? Het is nu toch ook Gear score allemaal?

Gisteren de Hunting M44 gecraft. Is weer een vooruitgang. Langzaam maar zeker begin ik het beter te begrijpen. Alleen jammer dat je nog wel afhankelijk bent van de DZ lvl.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
pfft... wilde nog even de daily in de DZ doen maar liepen 2 goed gegearde trieste figuren rond die uit waren om solo spelers af te knallen. Stonden zelfs de ingang te spawn-rapen dus maar offline gegaan. Wat is hier nou de lol van...

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

Kuhr89 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:04:
Hoe krijg je in godsnaam een L32 gear? De levels gaan toch maar tot 30? Het is nu toch ook Gear score allemaal?
Het is L30 gear, maar als je naar beneden scrolt aan de rechterkant zie je dat het L31/L32 is

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
JohnnyV76 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 22:14:
pfft... wilde nog even de daily in de DZ doen maar liepen 2 goed gegearde trieste figuren rond die uit waren om solo spelers af te knallen. Stonden zelfs de ingang te spawn-rapen dus maar offline gegaan. Wat is hier nou de lol van...
Ja dat blijft irritant, iemand hier of op reddit stelde voor om twee turrets boven de entrance te zetten, kom je als rogue binnen 50 tot 100 meter dan blaffen die dingen je af.
Dan heb je iig de tijd om te spawnen en je radar terug te krijgen, en desnoods de tijd om een andere entrance te kiezen.

Vanavond een groepje van 4 die ons steeds aan viel en dan minuten lang door de DZ gingen rennen, per DZ grens overschrijding zou je gewoon 15 seconden extra moeten krijgen.
Dan leer je het rond rennen als een pussy wel af.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Ik heb DZ level 66 en heb ruim 400K DZ Euros. Ik twijfel of ik de M1A in DZ3 moet kopen. Ik hoop overal dat het een geweldig wapen is, maar ik kan het pas over een paar dagen gebruiken. De vraag is dus kopen of wachtten?

Ik heb al een Police M4 op level 204 gekocht, de rest is 183. Ik heb al een gewone M1A op lvl 183 en een custom en classic M44. Snipers genoeg dus. Heb voordeel van de M1A is dat hij ook gewoon goed en snel schiet.

Verder ben ik vaak online te vinden en haak ik graag aan bij DZ farmers (TheSiemNL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
jantje.vlaam schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 01:05:
Ik heb DZ level 66 en heb ruim 400K DZ Euros. Ik twijfel of ik de M1A in DZ3 moet kopen. Ik hoop overal dat het een geweldig wapen is, maar ik kan het pas over een paar dagen gebruiken. De vraag is dus kopen of wachtten?
Wachten, want je kunt hem helemaal niet kopen als je geen DZ rank 75 bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:04
Level 30 gisteren gehaald en nog niet alles uitgespeeld qua singleplayer. Nog niet in de DZ geweest maar dat komt wel. Wel viel het mij op dat bij mijn primary DPS de waarde soms fluctueert? Oftewel dat hij in het begin goed wordt weergegeven maar op een gegeven moment gewoon 10-13K naar beneden wordt "bijgesteld". Vraag mij dan af met welke waarde ik nu eigenlijk dan schiet? Herkent iemand dit, of is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GroeneThee schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 07:02:
Herkent iemand dit, of is dit een bug?
Ja en ja + nee. :+

Is deels gebugte UI, maar je DPS hangt ook af van de buffs/status effecten die actief zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door NLxAROSA op 10-05-2016 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 09-09 11:16
Gisteren voor het eerst een mission op hard alleen uitgespeeld. Wel de makkelijkste natuurlijk :-) Lincoln Tunnel. Ook niks bruikbaar geloot tijdens deze mission. Rustig alles aan het opruimen op de map. Alle cellphone, reports,.... En terwijl de mission op hard ook proberen. Wou gisteren deze mission wel spelen met andere maar op hard bleef die maar matchmaken...Speelt er dan niemand deze mission ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Rebbelx schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:01:
Gisteren voor het eerst een mission op hard alleen uitgespeeld. Wel de makkelijkste natuurlijk :-) Lincoln Tunnel. Ook niks bruikbaar geloot tijdens deze mission. Rustig alles aan het opruimen op de map. Alle cellphone, reports,.... En terwijl de mission op hard ook proberen. Wou gisteren deze mission wel spelen met andere maar op hard bleef die maar matchmaken...Speelt er dan niemand deze mission ?
Heb gisteravond die missie ook op hard gespeeld maar kwam zo in een groep. Instance was met de eerste groep bugged... de missie kon niet opgestart worden. Even reloggen en met nieuwe groep ging t wel.
Zo te zien krijg je voor elke "hard" missie een HE item dus dat is wel een goede manier om je GS een beetje op te krikken. Had GS43 oid van t weekend maar nu al op GS149. Van 43k DPS naar 80k en merk dat de hard dailies makkelijker gaan. Gisteravond ook met een groep de challenge daily gedaan dus er zit vooruitgang in! Als laatste nog even in de DZ rond gehobbeld. Liepen meer mensen rond dus heb ze maar random een invite gegooid.. dat werkte want na een paar minute liepen we met zn vieren door de DZ heen en hebben daar wat tech opgepikt en wat DZ xp gescoord. De hogere zone met lvl32 mobs was wel wat te pittig nog maar is wel leuk om zo met een groepje door de DZ te struinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 17:54
Rebbelx schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:01:
Ik hoop dat er een vriend, die aardig goed is, bereid is om je even te helpen.

Ik heb gisteren ook geholpen met gearscore upgrade.
Dailies gedaan en hem alle loot gegeven. Bij challenge gewoon de groep op open zetten, hij moest wat oppassen maar het was een eitje.

Tot slot de darkzone gedaan, door gaat eigenlijk het snelst (je kan kiezen dat lage level in 161+ bracket komt)

waar hij eerst gearscore 42 had (blauw en paars) hebben we hem incl dailies in 2u naar 164 gekregen. Nu kan hij zelf wel gaan finetunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Meer mensen die gister totaal niet in de game konden komen? Bleef een eeuwigheid op Connecting staan en dan de mooie delta's. Na een kwartier proberen maar weer eens GTA 5 aan geslingerd. Het blijft maar een probleem om de game stabiel te houden voor Ubisoft.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online

watercoolertje

Untertitel

Griffx schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 00:13:
Dan heb je iig de tijd om te spawnen en je radar terug te krijgen, en desnoods de tijd om een andere entrance te kiezen.
Als je dood gaat heb je daar alle tijd voor, tuurlijk is het niet leuk om 2x bij dezelfde deur kapot geschoten te worden, maar je kan zo naar buiten lopen (aan de niet dz kant) en dan fast travelen naar een andere plek :)

Gisteren een mooie striker gloves van een rogue weten te bemachtigen (wel maar gearlevel 191 maar net wat ik nodig had voor 4x sentry + 2x striker). Dat taggen met sentry werkt trouwens fantastisch (los van de bugs), zolang het team op die persoon die de tag heeft focust verdwijnen de vijanden als sneeuw voor de zon :D
Joenino schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:13:
Meer mensen die gister totaal niet in de game konden komen? Bleef een eeuwigheid op Connecting staan en dan de mooie delta's. Na een kwartier proberen maar weer eens GTA 5 aan geslingerd. Het blijft maar een probleem om de game stabiel te houden voor Ubisoft.
Regelmatig last van, de game ffforce closen en opnieuw starten doet bij mij meestal wonderen, daarnaast heb ik het naar mijn idee vaker als ik vanuit uplay op join player druk dan dat ik de game start en vanuit de game iemand join

[ Voor 28% gewijzigd door watercoolertje op 10-05-2016 09:23 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joenino schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:13:
Ik heb in de namiddag zitten spelen, maar toen geen problemen (PS4). Ook een dag eerder geen problemen ervaren, met uitzondering van het meer praktische probleem dat de PS4 in restmode de connectie verloor, waardoor ik niet meer stond op de plek waar ik origineel gepositioneerd was. Gelukkig was het niet al te ver uit de richting.

Anyway, always online, you gotta love it. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
DigitalError schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 06:37:
[...]

Wachten, want je kunt hem helemaal niet kopen als je geen DZ rank 75 bent ;)
Okay, bedankt, dacht dat ik hem wel kon kopen maar het wapen nog niet kon gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:01
Gister voor het eerst Falcon Lost gehaald op Hard. Voelt toch wel als een overwinning haha.
Was met m'n broertje en twee randoms, allemaal gearscore +/- 190.

Poging een waren we in Wave 15 doodgegaan, de 2 randoms met het plaatsen van de bom en m'n broertje en ik bij het verdedigen van hen. Was wel heel zuur maar de tweede poging gingen we er eigenlijk vrij snel weer doorheen en toen lukte het wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_president
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17-05 22:10
Is het verstandig om een 204 blueprint te halen bij de dz2 vendor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik kan de laatste missie (in safe house praten met een officier)niet accepteren die ik over heb in kips bay. Ik kan daardoor de laatste 16 dingen niet vinden, kaart is verder leeg.

Kan iemand helpen?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
HansAnders07 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:15:
Gister voor het eerst Falcon Lost gehaald op Hard. Voelt toch wel als een overwinning haha.
Was met m'n broertje en twee randoms, allemaal gearscore +/- 190.

Poging een waren we in Wave 15 doodgegaan, de 2 randoms met het plaatsen van de bom en m'n broertje en ik bij het verdedigen van hen. Was wel heel zuur maar de tweede poging gingen we er eigenlijk vrij snel weer doorheen en toen lukte het wel :>
Nooit met zn 4en de bom planten. Meestal is 1 man voldoende die met survivorlink en overheal rent. Indien nodig 2 man. Het is balen als je team doodgaat na het planten van de laatste bom (ik spreek uit ervaring).

Daarnaast eigenlijk altijd via de linkerkant naar de npc . Dit is mijn favoriete kant, hier zijn altijd vrij weinig enemies en de turret van de npc lijkt je later te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

1 man rent over links met de bom, overheal aan, turret uitschakelen, survivallink aan, bom planten...
Dat 4 keer, een goeie 20 min ben je door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank1973 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:19:
1 man rent over links met de bom, overheal aan, turret uitschakelen, survivallink aan, bom planten...
Dat 4 keer, een goeie 20 min ben je door.
Wat het nog makkelijker maakt: mits er minimaal 1 persoon in leven blijft dan respawnen alle dode spelers na het afgaan van de bom (volgende wave). Dus je kunt echt met je survival link een suicide run doen door gewoon je survival link te poppen, de bom te plaatsen en lekker te blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

NLxAROSA schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:56:
[...]

Wat het nog makkelijker maakt: mits er minimaal 1 persoon in leven blijft dan respawnen alle dode spelers na het afgaan van de bom (volgende wave). Dus je kunt echt met je survival link een suicide run doen door gewoon je survival link te poppen, de bom te plaatsen en lekker te blijven staan.
Kan ook ja, als je bij de laatste bom ook dood gaat na het planten dan heb je het alsnog gehaald.. Ook een keer mee gemaakt.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El_president schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:36:
Is het verstandig om een 204 blueprint te halen bij de dz2 vendor?
Enkel voor gloves en chest, rest wil je set pieces voor hebben.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 16:02

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Zojuist met een aantal mensen Falcon Lost op challenging weer voltooid.
Voor degenen die geïnteresseerd zijn heb ik een video opgenomen.

Ik nodig jullie uit om ook een keertje gezellig op discord te komen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door rsnubje op 11-05-2016 00:24 ]

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Gisteren weer zelfde probleem gehad...Nu Armherst Appartment mission op hard gespeeld en weer solo want vond weer niemand bij het matchmaken....Dag ervoor had ik hetzelfde voor met Lincoln Tunnel. Weet er iemand wat ik verkeerd doe. Ik doe net hetzelfde als op Normal....Gewoon eerst veranderen naar Hard en vervolgens Quick Matchmaking...systeem begint te zoeken maar na 10min nog steeds geen match...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VySio
rsnubje schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 00:23:

[video]
Jullie laten het er zo makkelijk uitzien. Goede teamwork!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Heb alles opgepakt en alles is binnen voor de trophy.
Echter moet ik alleen de missies nog op hard doen.

Dit is lastig om te zien wat je nu daadwerkelijk behaald hebt, kan dat niet handiger?
Ik doe de missies gewoon alleen want fiets er op hard zo doorheen.
Maar soms ga ik in mijn enthousiasme (te snel willen) dood, mag dit wel om de trophy te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_president
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17-05 22:10
bbblije schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:22:
[...]

Enkel voor gloves en chest, rest wil je set pieces voor hebben.
Oke, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Vraag: Ik zit nu op 97k DPS, 65k life en iets van 12k skill power. Mijn beste wapen is een Aug (GS183). Bij hard missions zie ik nog wel aardig wat life van de mobs af gaan maar in de challenge missie doe ik veel minder damage dan anderen in de groep. Waar is nu de meeste winst te behalen? Zoeken naar een beter wapen of DPS omhoog krikken door andere items te upgraden of andere talents te zoeken? Wapen kan ongetwijfeld veel beter maar hoe kan ik daar t beste naar toe werken? Hoge DZ gaan lopen met een groep? sparen voor een blueprint en kopen met DZ credits? Phoenix credits sparen en daar een wapen van kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:22:
Vraag: Ik zit nu op 97k DPS, 65k life en iets van 12k skill power. Mijn beste wapen is een Aug (GS183).
DZ rank 50? koop lvl32 mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebbelx schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 07:29:
Gisteren weer zelfde probleem gehad...Nu Armherst Appartment mission op hard gespeeld en weer solo want vond weer niemand bij het matchmaken....Dag ervoor had ik hetzelfde voor met Lincoln Tunnel. Weet er iemand wat ik verkeerd doe. Ik doe net hetzelfde als op Normal....Gewoon eerst veranderen naar Hard en vervolgens Quick Matchmaking...systeem begint te zoeken maar na 10min nog steeds geen match...
Ik weet niet op welk systeem je speelt, maar heb je dit probleem ook met andere games (bijvoorbeeld vanwege een strict NAT Type verbinding)? Ik heb zelf overigens NAT Type 3 op mijn PS4, maar ik heb zonder problemen met andere Tweakers kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 06:32
VySio schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 07:55:
[...]

Jullie laten het er zo makkelijk uitzien. Goede teamwork!
Dat is het nu ook met de huidige tactiek maar je wilt niet weten hoe vaak we vast zijn gelopen daarvoor ;)
Er zijn ook nog plannen om extra filmpjes te maken vanuit andere spelers hun perspectief en in hogere kwaliteit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL

[video]
WTF, lvl34 shotgunner met 3 kogels dood! Wat is Discord?

Het zou gaaf zijn als je een fimpje met jullie vieren maakt en die gewoon met zijn vieren 2 aan 2 boven elkaar zetten, dan zien we wat iedereen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
himlims_ schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:28:
[...]

DZ rank 50? koop lvl32 mods
Nee... rank 24 nu geloof ik. Ok... dus DZ ranks farmen tot ik lvl32 mods kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Die daily missions nadat je level 30 hebt bereikt vind ik maar saai... het is meer rushen dan iets anders (zeker in co-op). Leuk dat je ze op Hard of Challenging moet spelen maar dan nog ben je in 5 minuten door een level heen. Veel te makkelijk op die manier.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:26

BM

Moderator Spielerij
We zijn ondertussen riant over de 10K posts heen in dit topic, dat betekend dat het tijd word voor een nieuw deel. Zouden de huidige TS'en hier voor kunnen zorgen? Thanks!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +2 Henk 'm!
BM schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:24:
[mbr]We zijn ondertussen riant over de 10K posts heen in dit topic, dat betekend dat het tijd word voor een nieuw deel. Zouden de huidige TS'en hier voor kunnen zorgen? Thanks![/]
we willen deel2 graag aftrappen met 'kleine verrassing' zal het topic vanavond aanmaken/bijwerken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f3cuk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 14:57
jantje.vlaam schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:11:
[...]

WTF, lvl34 shotgunner met 3 kogels dood! Wat is Discord?

Het zou gaaf zijn als je een fimpje met jullie vieren maakt en die gewoon met zijn vieren 2 aan 2 boven elkaar zetten, dan zien we wat iedereen doet.
Level 34 shotguns stellen niet veel meer voor wanneer je setup goed is. 3 kogels is trouwens niet helemaal juist, er zijn natuurlijk meerdere spelers die op ze schieten.

Discord is een soort van Skype/Teamspeak (maar dan beter >:)) waarop een aantal Tweakers zich hebben verenigd en samen - onder andere - The Division spelen.

Het plan vanavond is inderdaad om hem vanuit ieders perspectief op te nemen en dan in één filmpje te proppen. Even kijken of we dat voor het weekend nog online kunnen krijgen.

Zoals shroudster al aangaf is dit echt met vallen en opstaan gegaan. Voordat we tot deze setup zijn gekomen hebben we tal van andere setups geprobeerd, elk met zijn eigen resultaat. Deze werkt verreweg het beste en heeft tot op heden een 100% succes rate. ** Klopt af **

Bedrijfsverzamelpand De Drentse Werf - Escaperoom The Basement - E-Chopper.nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!
f3cuk schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:28:Deze werkt verreweg het beste en heeft tot op heden een 100% succes rate. ** Klopt af **
zal ik joinen? krijgen we die 100% wel omlaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3cuk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 14:57
himlims_ schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:33:
[...]

zal ik joinen? krijgen we die 100% wel omlaag :+
Haha zolang je je M44 maar thuis laat ben je welkom :P

Bedrijfsverzamelpand De Drentse Werf - Escaperoom The Basement - E-Chopper.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
f3cuk schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:34:
[...]

Haha zolang je je M44 maar thuis laat ben je welkom :P
ik heb die m1a bp gehaal hierom... liever die 870 gehad, maar die neem ik volgende keer wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
himlims_ schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:43:
[...]

ik heb die m1a bp gehaal hierom... liever die 870 gehad, maar die neem ik volgende keer wel mee
Die 870 is enkel geinig voor de DZ >:)
M1A zorgt soms wel is voor een 2-3 shot op een lvl 34 shotgunner maar dat komt door de setup dubbele tactitian builds boosten de dps van de groep zoveel. (+- 2,5 mil headshot crits kan weinig goed tegen O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

himlims_ schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:43:
[...]

Is die 870 het waard, is het de beste shotgun? Heb geld genoeg voor beide atm maar weet niet of ik de shotgun wel wil dus :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
4th schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:02:
[...]

Is die 870 het waard, is het de beste shotgun? Heb geld genoeg voor beide atm maar weet niet of ik de shotgun wel wil dus :P
Ligt natuurlijk aan de talents etc, heb hier 1 met brutal, responsive en accurate dat werkt erg goed met one shots tegen andere spelers als je maar dat eerste shot lost.
Beste shotgun is alleen eerder een sasg-12 maar gezien die nog niet craftbaar is op lvl 182/204 is dat een kwestie van heel veel geluk hebben in de darkzone. (deze heeft namelijk een 3x zo snelle RoF en clip magazijn ipv los herladen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Ik heb destijds een black market sasg12 GS204 gekregen bij de FL op challenge mode. Speel ik veel mee bij Russian consulate en lexington center.. Werkt perfect, in de DZ heb ik het nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:31:
[...]

Ik weet niet op welk systeem je speelt, maar heb je dit probleem ook met andere games (bijvoorbeeld vanwege een strict NAT Type verbinding)? Ik heb zelf overigens NAT Type 3 op mijn PS4, maar ik heb zonder problemen met andere Tweakers kunnen spelen.
Speel ook op PS4...wat is een NAT Type 3 en waar kan je dit veranderen ? Ik heb op Normal steeds perfect kunnen matchmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4th schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:02:
[...]

zit wel veel kick achter, die double-barrle doen meer dmg, maar waarschijnlijk vaker reloaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Ricloo86 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:16:
Heb alles opgepakt en alles is binnen voor de trophy.
Echter moet ik alleen de missies nog op hard doen.

Dit is lastig om te zien wat je nu daadwerkelijk behaald hebt, kan dat niet handiger?
Ik doe de missies gewoon alleen want fiets er op hard zo doorheen.
Maar soms ga ik in mijn enthousiasme (te snel willen) dood, mag dit wel om de trophy te halen?
Niemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dit mag! Het is alleen niet te zien welke missies je al wel of niet op hard hebt gedaan, Massive heeft hier geen interface voor ontworpen. Maar dit zal vast wel ergens op je console/pc worden opgeslagen, gezien alles client side is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bbblije schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:01:
[...]

Ja dit mag! Het is alleen niet te zien welke missies je al wel of niet op hard hebt gedaan, Massive heeft hier geen interface voor ontworpen. Maar dit zal vast wel ergens op je console/pc worden opgeslagen, gezien alles client side is.
Thnx voor je reactie, ik ga ze gewoon allemaal nog een keer doen op hard (nog 6 te gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Als je de gear set items gekocht heb voor Phoenix Credits en de BoO vendor biedt geen andere interessante items aan... Kan je dan nog iets met je Phoenix Credits of moet je dan maar een jas van 300cr gaan kopen? Heb nu 900 credits en heb geen idee wat ik kan halen. Gear score is pas +-200, moet eigenlijk meer Incursion gaan doen maar zoveel speel ik het spel eigenlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Beltoni schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:29:
Als je de gear set items gekocht heb voor Phoenix Credits en de BoO vendor biedt geen andere interessante items aan... Kan je dan nog iets met je Phoenix Credits of moet je dan maar een jas van 300cr gaan kopen? Heb nu 900 credits en heb geen idee wat ik kan halen. Gear score is pas +-200, moet eigenlijk meer Incursion gaan doen maar zoveel speel ik het spel eigenlijk niet meer.
Ik zit hier ook met 1k PC , 620k DZC en 1m credits ofzo.
Weet ook niet meer wat ik ermee moet?

Iemand nog tips? speel niet veel meer maar wil er best een max gear voor halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:35:
[...]

Ik zit hier ook met 1k PC , 620k DZC en 1m credits ofzo.
Weet ook niet meer wat ik ermee moet?

Iemand nog tips? speel niet veel meer maar wil er best een max gear voor halen.
Lekker wachten tot 1.2. Of je moet lvl 99 DZ zijn, dan zou ik sowieso wat bleuprints halen. Op het moment is de enkele mogelijkheid om 240 items te halen 1x per week de incursion op CM te doen. Dit is best moeilijk op console, en maar 1x per week. Straks als je 214/240 items kan farmen in de DZ, kan je die met credits recallibreren. Er zullen dan vast ook weer een aantal nieuwe wapens/bleuprints in de BoO te halen zijn. Enige wat je nu dus kan doen is DZ en FL farmen, waar de laatste grotere wekelijkse kans geeft op een upgrade. Ben je nog geen lvl 99 DZ, grinden voor 1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bbblije schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:46:
[...]

Lekker wachten tot 1.2. Of je moet lvl 99 DZ zijn, dan zou ik sowieso wat bleuprints halen. Op het moment is de enkele mogelijkheid om 240 items te halen 1x per week de incursion op CM te doen. Dit is best moeilijk op console, en maar 1x per week. Straks als je 214/240 items kan farmen in de DZ, kan je die met credits recallibreren. Er zullen dan vast ook weer een aantal nieuwe wapens/bleuprints in de BoO te halen zijn. Enige wat je nu dus kan doen is DZ en FL farmen, waar de laatste grotere wekelijkse kans geeft op een upgrade. Ben je nog geen lvl 99 DZ, grinden voor 1.2.
Dan wacht ik nog wel even als ik nog ga spelen, het repetitieve ben ik nu wel erg zat.
Of als ik Platinum heb verkoop ik het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 18:30

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

[video]
Jullie runnen zeker met de talent waarin je in cover 40% minder damage krijgt ?
Op de een of andere manier de keren dat ik het speel heb ik al 20 bommen gehad voor de 4 waves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:49:
[...]

Dan wacht ik nog wel even als ik nog ga spelen, het repetitieve ben ik nu wel erg zat.
Of als ik Platinum heb verkoop ik het spel.
Jammer! Ik verwacht echt dat het spel nog leuker gaat worden na 1.2. Ik heb helaas afgelopen week niet gespeeld ivm weer en school, maar ik ben nog steeds erg enhousiast. Komt wss ook omdat we met een leuke groep spelen, waar overigens iedereen zich bij mag voegen die semi serieus met dit spel bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

caanova1984 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:51:
[...]

Jullie runnen zeker met de talent waarin je in cover 40% minder damage krijgt ?
Op de een of andere manier de keren dat ik het speel heb ik al 20 bommen gehad voor de 4 waves.
We gebruiken inderdaad ook een Smart Cover. Dat scheelt erg veel incoming damage. De bommen komen voornamelijk van grenadiers, dus als je geen last hebt van andere NPC's die te dichtbij komen, raad ik aan die eerst neer te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bbblije schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:05:
[...]

Jammer! Ik verwacht echt dat het spel nog leuker gaat worden na 1.2. Ik heb helaas afgelopen week niet gespeeld ivm weer en school, maar ik ben nog steeds erg enhousiast. Komt wss ook omdat we met een leuke groep spelen, waar overigens iedereen zich bij mag voegen die semi serieus met dit spel bezig is.
Ik voeg je tzt wel even toe op PSN.
Heb al geen weken naar mijn GS gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 18:30

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

rsnubje schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:21:
[...]

We gebruiken inderdaad ook een Smart Cover. Dat scheelt erg veel incoming damage. De bommen komen voornamelijk van grenadiers, dus als je geen last hebt van andere NPC's die te dichtbij komen, raad ik aan die eerst neer te schieten.
Ok thanks ga ik ook is proberen.
Bedoelde met bom eigenlijk de schoten van de APC die granaten vallen nog wel mee maar bij ons werd het platform helemaal plat gegooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
caanova1984 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:43:
[...]

Ok thanks ga ik ook is proberen.
Bedoelde met bom eigenlijk de schoten van de APC die granaten vallen nog wel mee maar bij ons werd het platform helemaal plat gegooit.
Door onze posities, vooral van de voorste persoon vallen die APC shells allemaal op een pillaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees net op Reddit dat Hamish in zijn stream aankondigd dat er morgen gesproken gaat worden over de veranderingen aan de Sentry set. Hij voegt toe dat het in zijn ogen logische veranderingen zijn en de Sentry set meer gaat werken zoals hij is bedoeld.
Hamish just said on Stream Sentry's is changing, that the changes make sense and will make the set work more how they meant it too. Its being balanced.
Can only assume missed shots will reduce like on strikers set, feel for every one whos min maxed on sentrys thou.
Edit Link to Vod: https://www.twitch.tv/thedivisiongame/v/65781604?t=01h54m30s Finishes just after 01h56m00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Pfffff nou ze zijn me echt bijna kwijt hoor... net weer eens opgestart en met iemand mee de DZ in.... op tijd van 15 minuten 4 keer gegriefed. Ik heb GS 199, 180.000 DPS, 75.000 health, 63% armor, 3 Striker gear en 2 Sentry gear. Ik wordt geroosterd in een seconde en ik sla geen deuk in een pakje boter.
Das toch niet leuk meer? Als er gewoon geen logica meer in een spel zit, en absolute no-lifers een zone als de DZ 'roeleren'? De opzet klopt gewoon niet, en mijn gevoel zegt dat ze met hun voorzichtige veranderingetjes het ook niet interessanter voor me gaan maken.

Ik ben benieuwd...maar heel. erg. sceptisch.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:01

[video]
Klopt het nou dat er geen salvo's komen van de APC? Of zit ik niet goed op te letten?

Edit is al beantwoord zie ik net.

[ Voor 3% gewijzigd door HansAnders07 op 11-05-2016 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Ik zit op het moment een beetje vast, heb een aug en een ak beide lever 163, op de ak heb ik de "god roll" echter op de aug enkel deadly. Ik wil graag wat meer DPS/Critical hit op de ak en aug. Is het nu verstandig om buiten het magazine (al gekocht) andere level 31 mods te kopen in de BoO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Zit zelf ook wat vast. Gear score 162. 150k dps met voldoende health en dz 40.
Helaas de meeste easy ways voor phoenix credits gemist.

Hard missis geen problee. Cm een stuk lastiger. Incursions nooit kunnen voltooien.

Hopelijk dat patch 1.2 weer wat gaat brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:09
Net eindelijk Tactician back gehad uit Incursion. Weliswaar 191 maar nu wel 4/4. Heerlijk die bonus. Kan steeds abilities spammen. Morgen eens kijken hoe ik het kan tweaken.

Zal morgen ook eens wat PS4 spelers hier toevoegen. Wellicht kunnen we eens FL CM doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 11:08
Henkje.doc schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:03:
Incursions nooit kunnen voltooien.
Incursion hangt echt af van personen die mee doen. Je moet wel redelijke gearscore hebben, om twee redenen. Ten eerste kicken je ze van de groep als je lager dan 190 hebt, ten tweede omdat je gewoon heel snel dood gaat! ;-)

Maar ik ben aardig wat potjes begonnen met 200+ gearscore waarbij mensen echt de incursion amper kunnen starten, omdat ze te snel dood gaan. Je merkt het al in de tunnels. Als die 2 initiële gasten niet héél snel dood zijn, kun je beter meteen stoppen... :)

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-08 15:00

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik snap er ff niets van, krijg een nieuw wapen, stop mods er op geeft netjes aan 204k dps... Even later en ineens maar 188k... Schiet mij maar lek...

Het is me nogsteeds niet duidelijk waar de stat verschillen vandaan komen. Falcon Lost gedaan striker chest maar hoe dan ook is het verschil tussen de 2 20K dps.. Dat terwijl ik geen verschillen zie.. Dan een holster met 'fp/sta/el' en mijn oude heeft geen stamina maar '9% skill haste' en dit scheel kennelijk 30k dps ofzo...

Maarja... komt wel goed... Wacht wel op die 1.2 patch.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Dennis van der Stelt schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:54:
[...]
Maar ik ben aardig wat potjes begonnen met 200+ gearscore waarbij mensen echt de incursion amper kunnen starten, omdat ze te snel dood gaan. Je merkt het al in de tunnels. Als die 2 initiële gasten niet héél snel dood zijn, kun je beter meteen stoppen... :)
He wat, is er een begin? :+ Groepje waarmee ik Falcon Lost doe rent altijd voorbij dat eerste stukje met survivor link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zit ook een beetje vast.
Heb een gun van 185k en eentje van 150k en drie set stukken.

Twee daarvan zijn voor de "aanvaller" (Pijl en boog icoon) en 1 is voor de Tacticus.

Echter met dubbel tacticus geplaatst haal ik 185k damage en 38k health. Terwijl als ik de "set" ophef en een Tacticus+Aanvaller selecteer heb ik 175k damage en 78k health.

Klopt het dat het verschil zo gigantisch is? Want wat heeft set's maken dan nog voor zin?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:24:
[mbr]We zijn ondertussen riant over de 10K posts heen in dit topic, dat betekend dat het tijd word voor een nieuw deel. Zouden de huidige TS'en hier voor kunnen zorgen? Thanks![/]
Huishoudelijke mededeling:

Dit topic heeft de 10K reacties *O* ruim overschreden! En dat gaan we vieren via een giveaway/competitie onder de tweakers waarmee een "prijs" geloot kan worden.

Meer informatie daarover vind je in in The Division - Deel 2

Topic kan/gaat op slot
:w

[ Voor 32% gewijzigd door himlims_ op 11-05-2016 23:55 ]

Pagina: 1 ... 110 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst