|
🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂
|
[Voor 25% gewijzigd door himlims_ op 12-05-2016 09:01]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Loot extraction van je vrouw nog gelukt?Anoniem: 716109 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 07:29:
Mijn mooiste Division moment...
[Voor 16% gewijzigd door agoNITE op 12-05-2016 07:34]
Schuur: 4580Wp Noord & Zuid | Keuken: 1185Wp Zuid | Beneden: MHI 3.5kW - Boven: MHI - 2x 2kW op 4kW Multisplit
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Check eerst wat je PS4 aangeeft wanneer je de verbinding test. Daar staat ook bij welk NAT Type je hebt. Type 3 kan problemen geven bij het verbinden met anderen.Rebbelx schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:48:
[...]
Speel ook op PS4...wat is een NAT Type 3 en waar kan je dit veranderen ? Ik heb op Normal steeds perfect kunnen matchmaken
PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
De laatste wave kan niet 'dood''. De laatste wave is endless waarbij A) De bom op de APC moet ofagoNITE schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 07:32:
Gisteren met 1 vriend en 2 randoms Falcon Lost gedaan. 4 pogingen gedaan, niet gehaald. Laatste poging had goed kunnen gaan, als 1 van de randoms+bom niet als een idioot in zijn eentje naar de APC was gerushed (terwijl de laatste wave bij lange na niet dood was).
Ander dingetje waar ik gisteren een paar keer last van had, is dat het spel compleet vast liep tijdens de incursion (elke keer als we respawnden en ik de chat wou gebruiken). Iemand anders dit wel eens meegemaakt?
[...]
Loot extraction van je vrouw nog gelukt?
PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL
pff gister precies hetzelfde, wave 15 eerste poging. 1 was al down, gaat die mafkees met de bom in zn 1tje tegen 10 man rennen..agoNITE schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 07:32:
Gisteren met 1 vriend en 2 randoms Falcon Lost gedaan. 4 pogingen gedaan, niet gehaald. Laatste poging had goed kunnen gaan, als 1 van de randoms+bom niet als een idioot in zijn eentje naar de APC was gerushed (terwijl de laatste wave bij lange na niet dood was).
Ander dingetje waar ik gisteren een paar keer last van had, is dat het spel compleet vast liep tijdens de incursion (elke keer als we respawnden en ik de chat wou gebruiken). Iemand anders dit wel eens meegemaakt?
De helft van het eerste topic was offtopicRicloo86 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:59:
offtopic: Wat maakt het uit dat een topic >10k gaat?
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Vandaar. Het kutte was, dat op den duur 2 een poging hadden gedaan. Bom lag bij de APC. Ik ook daar heen, survival link + overheal aan. Ipv de bom makkelijk te kunnen plaatsen, kan ik alleen mijn teammaat reviven. Waarschijnlijk had ik de bom makkelijk kunnen plaatsen, maar in the heat of the moment ging dat nietNedje schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:00:
[...]
De laatste wave kan niet 'dood''. De laatste wave is endless waarbij A) De bom op de APC moet ofJullie allemaal deud zijn.
Wel gehaald dan? Of ook niet?w0utje89 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:01:
[...]
pff gister precies hetzelfde, wave 15 eerste poging. 1 was al down, gaat die mafkees met de bom in zn 1tje tegen 10 man rennen..hadden daarna geen schijn van kans. ik moest toen zelf wel rennen, proberen om de bom te pakken en te plaatsen want mijn kogels waren zo goed als
op..
[Voor 36% gewijzigd door agoNITE op 12-05-2016 09:11]
Offtopic: Forum performance.Ricloo86 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:59:
offtopic: Wat maakt het uit dat een topic >10k gaat?
Gevoelsmatig zit 80k stamina voor de DZ wel echt aan de minimale kant, ik zou zeker zorgen dat je hier niet ondergaat, zit zelf op 95k stamina en dan is het goed te doen.bbblije schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 02:25:
Je mikt hier op de volgende getallen 180K/80K/40K.
[Voor 34% gewijzigd door Griffx op 12-05-2016 09:25]
En vergeet niet, dat je je teammate gewoon achter laat mocht hij dood zijn.Nedje schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:10:
Als je de survival link methode gebruikt voelt de gameplay wat chaotisch aan. Ik heb laatst de controleerde 'intended' manier toegepast welke voor ons veel meer rust en controle leek te geven.
Progressie als normaal, als de bom er is maak je zoveel mogelijk vijanden dood. één persoon gaat er rechts, één persoon gaat er links en ze spammen allebei de turret control. Persoon 3 gaat vervolgens planten terwijl 1 en 2 nog steeds de turret spammen. Dit maakte het voor ons erg makkelijk en vooral rustig.
Ik zou zo graag zien hoeveel players je gewoon gekilled hebt, en hoeveel manhunts je overleefd hebt etc.Griffx schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:16:
[...]
Offtopic: Forum performance.
Ontopic: zit nu volgend divisiontracker in de top 9% van rogue killers![]()
ROGUE PLAYERS KILLED
#10,327
164
(TOP 9%)
Als je puur voor weapon damage gaat moet je niet vertrouwen op Skillpower voor buffs, dan is het gewoon firearms stacken en zorgen dat je alles neermaait voordat ze kunnen reageren en dat is niet zo heel moeilijk in deze game.bbblije schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 02:25:
Om dan maar gelijk met een 1.2 build te beginnen:
Maar deze build draait om weapon damage dan moet je de twee skills Pulse en Smart Cover gebruiken. Dit betekend dat je geen healing skill hebt en dus afhankelijk bent van je wapens/talents/atributes en medkits, waar dus ook Vigorous het meest geschikt bij is.
Major/Minor:
- Skillpower
- Modslot
Je mikt hier op de volgende getallen 180K/80K/40K.
+/- 2500 Firepower. Firepower is een waardeloze stat. Je DPS is veel meer gebaseerd op CHC, CHD, HSD en je wapens en hun talents. Op CHC zit een harde cap van 60%, CHD en HSD kan je eindeloos stacken
+/- 2500 Stamina, dit geeft je icm de 3K health op je vest en eventueel een modslot 80K.
+/- 2500 Electronics, door Skillpower op je mask en backpack te rollen icm Specialized heb je relatief weinig electronics nodig om rond de 40K te komen.
65% damage mitigation komt overeen met +/-4700 armor.
Ik heb nu iets van 75k ofzo.. heb 2 stam mods de rest firearms.. wel 2 of 3 pieces met stamina (gloves / holster iig) Heb gewoon van een paar gear items de stats gerolled naar stamina als dit het niet had standaard..This-is-life schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:48:
Ik heb een striker gaar set 3 stuks, hoe zorgen jullie voor een dergelijk hoge stamina?
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Zou je dat iets meer kunnen toelichten en onderbouwen? Wellicht kunnen wij er dan ook nog lering uit trekken.PirE schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:36:
[...]
Als je puur voor weapon damage gaat moet je niet vertrouwen op Skillpower voor buffs, dan is het gewoon firearms stacken en zorgen dat je alles neermaait voordat ze kunnen reageren en dat is niet zo heel moeilijk in deze game.
Dit soort getallen zoek ik in een support build om de dps mensen in de PvP groep te buffen/healen. Voor PVE focus ik helemaal op andere dingen.
Op console is stamina belangrijker in PvP. Op pc kan je wegkomen met 60k als je een beetje fatsoenlijk kan aimen. Voor farmen run ik 70k, puur pvp switch ik naar 60k en ik zit eens aan de armorcap, dat is allemaal overrated imo.[b]Griffx schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:16
Gevoelsmatig zit 80k stamina voor de DZ wel echt aan de minimale kant, ik zou zeker zorgen dat je hier niet ondergaat, zit zelf op 95k stamina en dan is het goed te doen.
YouTube: The Division | The Best DPS Build (Best In Slot) Patch 1.1 \[1.4 Million DPS, no glitches, no joke]PirE schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:36:
[...]
Als je puur voor weapon damage gaat moet je niet vertrouwen op Skillpower voor buffs, dan is het gewoon firearms stacken en zorgen dat je alles neermaait voordat ze kunnen reageren en dat is niet zo heel moeilijk in deze game.
Dit soort getallen zoek ik in een support build om de dps mensen in de PvP groep te buffen/healen. Voor PVE focus ik helemaal op andere dingen.
Het is wekelijks onderhoud.wesley17 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:05:
Ik snap niet waarom ze telkens maintenance moeten doen op donderdag om 9 uur tot 12.. er word deze keer niks gefixt
[Voor 20% gewijzigd door bbblije op 12-05-2016 10:25]
Gevechten zonder buff ? Ik heb een stamina en een skill build en ik moet het echt van de buffs hebben. Zodra ik pulse erover gooi gaat iedereen down (+het helpt ook mijn teammaten)PirE schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:00:
[...]
Op console is stamina belangrijker in PvP. Op pc kan je wegkomen met 60k als je een beetje fatsoenlijk kan aimen. Voor farmen run ik 70k, puur pvp switch ik naar 60k en ik zit eens aan de armorcap, dat is allemaal overrated imo.
Het maakt echt niks uit of je na 10 of 11 smg kogels neergaat. Gewoon voor pure damage gaan en niet vertrouwen op je crits, je moet zorgen dat je een PvP gevecht met headshots kan winnen zonder buffs, een crit/buff is een mooie bonus.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Een team met 3 pure dps en een dedicated healer/skillbuild wint het altijd van die hybrid builds vanwege de firearms. Gevechten duren soms lang vanwege ultimates of ze duren kort en in beide gevallen heb je genoeg aan de buffs van een goede 1 Skillpower speler.bbblije schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:01:
[...]
YouTube: The Division | The Best DPS Build (Best In Slot) Patch 1.1 \[1.4 Million DPS, no glitches, no joke]
Firearms stacken heeft geen zin! 3K is de absolute max, alles daar boven is totaal nutteloos. Het is een cover based rpg shooter, en zo ben je ook het sterkste.
Maar natuurlijk ben je vrij om Firearms te stacken, je speelt je eigen spelletje.
niet meer gedaan daarna, heb hem al wel eerder gehaald. De APC kan ook wapens droppen ja.agoNITE schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:07:
[...]
Vandaar. Het kutte was, dat op den duur 2 een poging hadden gedaan. Bom lag bij de APC. Ik ook daar heen, survival link + overheal aan. Ipv de bom makkelijk te kunnen plaatsen, kan ik alleen mijn teammaat reviven. Waarschijnlijk had ik de bom makkelijk kunnen plaatsen, maar in the heat of the moment ging dat niet.
Even onthouden dat wave 15 all or nothing is!
Kunnen er trouwens ook wapens droppen alz de Incursion is afgerond?
[...]
Wel gehaald dan? Of ook niet?
Ik zat ook zonder ammo. Misschien de volgende keer een 3e wapen mee met andere ammo, als backup.
Jup, Gisteren ook in de darkzone een team tegen gekomen met Griff en er zat 1 healer/skillpower bij. Gasten waren bijna niet te killen omdat ze constant geheald werden.PirE schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:28:
[...]
Een team met 3 pure dps en een dedicated healer/skillbuild wint het altijd van die hybrid builds vanwege de firearms. Gevechten duren soms lang vanwege ultimates of ze duren kort en in beide gevallen heb je genoeg aan de buffs van een goede 1 Skillpower speler.
Stacken om het stacken heeft geen zin, maar 3x 250-300k dps is gewoon goed. Voor solo is een hybrid build solide maar in een team moet je gewoon focussen op een bepaalde taak binnen het team voor maximaal resultaat.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Stacken van Pulse heeft sowieso geen zin, de sterkste blijft actief. Ik hoop dat iedereen dit weet!PirE schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:28:
[...]
Een team met 3 pure dps en een dedicated healer/skillbuild wint het altijd van die hybrid builds vanwege de firearms. Gevechten duren soms lang vanwege ultimates of ze duren kort en in beide gevallen heb je genoeg aan de buffs van een goede 1 Skillpower speler.
Stacken om het stacken heeft geen zin, maar 3x 250-300k dps is gewoon goed. Voor solo is een hybrid build solide maar in een team moet je gewoon focussen op een bepaalde taak binnen het team voor maximaal resultaat.
Heb meestal 2 mensen met Pulse conceal in het team om damage pulse te counteren. Dan heb je niks aan je extra crit chance/damage.PSYVIRII schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:26:
[...]
Gevechten zonder buff ? Ik heb een stamina en een skill build en ik moet het echt van de buffs hebben. Zodra ik pulse erover gooi gaat iedereen down (+het helpt ook mijn teammaten)
[Voor 12% gewijzigd door PirE op 12-05-2016 10:48. Reden: Double quote]
Denk niet dat hier verschil in zit...PirE schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:00:
[...]
Op console is stamina belangrijker in PvP. Op pc kan je wegkomen met 60k als je een beetje fatsoenlijk kan aimen. Voor farmen run ik 70k, puur pvp switch ik naar 60k en ik zit eens aan de armorcap, dat is allemaal overrated imo.
Het maakt echt niks uit of je na 10 of 11 smg kogels neergaat. Gewoon voor pure damage gaan en niet vertrouwen op je crits, je moet zorgen dat je een PvP gevecht met headshots kan winnen zonder buffs, een crit/buff is een mooie bonus.
Ik wil dit weekend een filmpje online zetten met wat gameplay en mijn PVE-build.Nedje schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:58:
[...]
Zou je dat iets meer kunnen toelichten en onderbouwen? Wellicht kunnen wij er dan ook nog lering uit trekken.
Misschien een idee dat iedereen zn build laat zien, je kan er altijd van leren en ideeen op doen.PirE schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:59:
[...]
Ik wil dit weekend een filmpje online zetten met wat gameplay en mijn PVE-build.
Heb niet veel upload dus dat duurt even
[Voor 7% gewijzigd door Griffx op 12-05-2016 12:20]
"May our framerates be high and our temperatures low."
Nope,Deem schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:08:
Al bekend wanneer update 1.2 komt?
[Voor 11% gewijzigd door PSYVIRII op 12-05-2016 11:18]
ik gok laatste week van mei; maar dat is uit de duim gezogen en nergens op gebaseerd (is dan ongeveer maand na aankonding)Deem schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:08:
Al bekend wanneer update 1.2 komt?
[Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 12-05-2016 11:16]
[Voor 18% gewijzigd door Frank1973 op 12-05-2016 11:21]
Elke donderdag van 9 tot 12 helaas..Frank1973 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:19:
Er is weer onderhoud aan de server, ik dacht dat ze dat alleen op dinsdag deden?
Schuur: 4580Wp Noord & Zuid | Keuken: 1185Wp Zuid | Beneden: MHI 3.5kW - Boven: MHI - 2x 2kW op 4kW Multisplit
Dmg output van reckless gaat niet veranderen, je ontvangt meer damage na de bugfix in 1.2.Griffx schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:08:
[...]
Misschien een idee dat iedereen zn build laat zien, je kan er altijd van leren en ideeen op doen.
Zit nu wel al een paar weken tegen de 230firearms aan te hikken, ik kan wel door naar 270 of hoger, maar dan dropt me stamina naar 72k en de electronics naar 12k.
Zit nu te wachten op een betere centry of tactical gloves.
Dan heb ik 4x centry en 2x tactical, met een backpack tactical.
Hoewel ik qua DPS met huidige 4x centry niet te klagen heb, maar kan altijd beter.
Iedereen al een tweede build klaar staan voor als reckless gepatcht is, of gaat iedereen voor die 20% extra dmg?
Neuh, ben vooral 214 aan het farmen. Zodra 1.2 dropped kijk ik wel wat ik reroll of opnieuw craft.Griffx schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:08:
[...]
Iedereen al een tweede build klaar staan voor als reckless gepatcht is, of gaat iedereen voor die 20% extra dmg?
Ik heb nog een 182 GS gloves liggen met savage en max CHC /CHD / SMG damage of een 214 striker glove met CHC/ CHD en elite damage dacht ik.Croqy schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:20:
[...]
Dmg output van reckless gaat niet veranderen, je ontvangt meer damage na de bugfix in 1.2.
4 * Sentry met savage op gloves en reckless of vigorous op chest lijkt de beste dps output te zijn
Falcon Lost spelen en indien nodig loot traden met party members.JPM85 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:35:
Ik ben al 1,5 week aan het azen op een groene rugzak...
Tips of trucs om deze te bemachtigen, want ik krijg er maar geen.
Zijn 2 opties: De incursion blijven doen en hopen op een backpack of je teammaten krijgen er 1 die je kan ruilen. De darkzone ingaan en hopen op een drop.JPM85 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:35:
Ik ben al 1,5 week aan het azen op een groene rugzak...
Tips of trucs om deze te bemachtigen, want ik krijg er maar geen.
De incursion is makkelijker te grinden dan iets anders. Op hard met een goed team kan je hem clearen in ca. 20 minuten.JPM85 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:44:
Zal eens wat extra mensen van hier gaan add-en dan, tot op heden maar 4 spelende vrienden van hier in de lijst.
Challenging is die rond de 25 minPSYVIRII schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:46:
[...]
De incursion is makkelijker te grinden dan iets anders. Op hard met een goed team kan je hem clearen in ca. 20 minuten.
Je noemt hier een goed team, wat voor dps aantallen heb je het dan over? Als ik naar mijzelf kijk zit op 130k/70k/15k GS 175 en mijn teamgenoten iets lager, zou het daarmee moeten lukken?PSYVIRII schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:46:
[...]
De incursion is makkelijker te grinden dan iets anders. Op hard met een goed team kan je hem clearen in ca. 20 minuten.
Bedoel de incoming dmg, had iets specifieker moeten zijnCroqy schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:20:
[...]
Dmg output van reckless gaat niet veranderen, je ontvangt meer damage na de bugfix in 1.2.
4 * Sentry met savage op gloves en reckless of vigorous op chest lijkt de beste dps output te zijn
Tsja ligt aan het wapen in kwestie. Mijn M1A is bijvoorbeeld ook 170k dps maar mijn aug is 242/260k.RKD schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:55:
[...]
Je noemt hier een goed team, wat voor dps aantallen heb je het dan over? Als ik naar mijzelf kijk zit op 130k/70k/15k GS 175 en mijn teamgenoten iets lager, zou het daarmee moeten lukken?
Veel npc's zijn vaak uit cover, dus ook in PVE heb je veel aan die savage. Ik zou voor de savage gloves gaan, dan kun je voor je andere striker slot ook nog een talent kiezen.jantje 2 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:23:
[...]
Ik heb nog een 182 GS gloves liggen met savage en max CHC /CHD / SMG damage of een 214 striker glove met CHC/ CHD en elite damage dacht ik.
Momenteel heb ik die striker glove equiped naast nog 1 andere striker gear zodat ik 20% armor damage heb. Dit naast een 214 4 piece sentry set.
PVE wise is denk ik de sentry / striker setup beter dan de savage gloves? en PVP wise kan ik wss beter de gloves equippen?
Ja dan kan je gewoon makkelijk door hard knallen. Je moet gewoon met elkaar afspreken wie wat gebruikt qua abilities. Support station met ammo/anti-status effect, Pulse om te checken waar alle vijanden staan/ extra damage. Let wel op dat niet iedereen bij elkaar staat in het open want dan heb je altijd de kans op een wipe. Je kan natuurlijk altijd een filmpje checken wat de beste manier is om te clearen.RKD schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:55:
[...]
Je noemt hier een goed team, wat voor dps aantallen heb je het dan over? Als ik naar mijzelf kijk zit op 130k/70k/15k GS 175 en mijn teamgenoten iets lager, zou het daarmee moeten lukken?
Thx, we gaan wat proberenPSYVIRII schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:51:
[...]
Ja dan kan je gewoon makkelijk door hard knallen. Je moet gewoon met elkaar afspreken wie wat gebruikt qua abilities. Support station met ammo/anti-status effect, Pulse om te checken waar alle vijanden staan/ extra damage. Let wel op dat niet iedereen bij elkaar staat in het open want dan heb je altijd de kans op een wipe. Je kan natuurlijk altijd een filmpje checken wat de beste manier is om te clearen.
Als je iemand erbij hebt met een 4 stuks set Sentry dan smelt alles helemaal snel weg.
Good luck.
Brutal aanpassing is geen nerf, maar een fix (aangezien het niet werkt zoals het zou moeten werken).Frank1973 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:24:
Hier een post op Reddit:
Hey Agents,
just a quick heads up from the current State of the game Stream: There will be NO weapon balancing in the upcoming patch, because they want to gather more data... and the Brutal Perk, giving Headshot dmg, will be switched to ADDITIVE, not multiplicative.
Additinally, the Sentry set will only work with semi-automatic Weapons. Shotguns, pistols and MMRs.
So basically, they already killed the biggest point from last week, where they said "no nerfs in 1.2". Well played massive, well played
/edit: Just to be clear, I don't say anything about weather this is good or not. I just wanted to give a heads up to agents at work. I like parts of the Nerfs, but they stated "no nerfs" last week...
Ik hoop het niet..
[Voor 4% gewijzigd door Ktenolix op 12-05-2016 13:14]
Polestar 2 | MY22 | SRSM | 19” | Moon | Pilot Pack | Trekhaak || P2.1 -- Wallbox Pulsar Plus 22kW
[Voor 20% gewijzigd door himlims_ op 12-05-2016 13:23]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |
In principe wil ik eigenlijk wel naar 200+ gearscore toe om iig in de hogere brackets te komen met de volgende update, heb alleen nooit een team voor FL CM dus heb nog geen 204/240 pieces kunnen farmen.Croqy schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:50:
[...]
Veel npc's zijn vaak uit cover, dus ook in PVE heb je veel aan die savage. Ik zou voor de savage gloves gaan, dan kun je voor je andere striker slot ook nog een talent kiezen.
Staar je in ieder geval niet blind op de gearscore!
Beste is om het te testen in de practice range in je BoO. Equip beide sets en vergelijk je dps nummers, en de regelmaat van crits.
compleet nutteloos; waarom zou je dit willen? pxc hebben na tijdje sowieso weinig nut/toegevoegde waarde4th schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:33:
Yay, 2k PC cap in 1.2, finally!
Ik ben ook voor de fiets.himlims_ schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:37:
[...]
compleet nutteloos; waarom zou je dit willen? pxc hebben na tijdje sowieso weinig nut/toegevoegde waarde
had graag gezien dat je talents kunt rerollen of dz credits kon kopen van je pxc, of nog beter een fiets
Heb liever een voorraad ipv alles ineens aan een 800-900 pc wapen uit te geven. Dat en ik liep er continue tegenaan dat ik aan de max zat. Dus BoO of op alt inloggen om iets zinloos te kopen.himlims_ schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:37:
[...]
compleet nutteloos; waarom zou je dit willen? pxc hebben na tijdje sowieso weinig nut/toegevoegde waarde
had graag gezien dat je talents kunt rerollen of dz credits kon kopen van je pxc, of nog beter een fiets
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |
4 mans bierfiets door de straten van NC.PSYVIRII schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:41:
handtekeningen verzamelen voor petitie: Fiets
[Voor 11% gewijzigd door Griffx op 12-05-2016 14:43]
er staan er 2 triljoen in de wereld zo ongeveer, maar gebruiken ho maar.PSYVIRII schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:39:
[...]
Ik ben ook voor de fiets.
2K PC voor 1 fiets.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik heb er inmiddels zo'n 20 gecraft maar niks leuks gehad. Geen van ze had deadly of fierce.ricjuh schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:54:
Gisteren ook lvl 75 geworden en meteen de M1A blueprint gekocht in dz03. 76 division tech verder een roll met Deadly, Brutal en Talented. Helaas geen Fierce talent tegengekomen bij het craften.
T809
Vanavond falcon lost farmen griff?Griffx schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:42:
[...]
4 mans bierfiets door de straten van NC.
Beetje baasjes slopen tussendoor en rogues aanrijden.
was 24u na aanpassing van incursion patch al bekendtha_crazy schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:37:
[...]
Vanavond falcon lost farmen griff?
https://www.reddit.com/r/...stem_clock_to_the_end_of/
Was bij mij nog niet bekendhimlims_ schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:46:
[...]
was 24u na aanpassing van incursion patch al bekend
Ik vermoed dat dit ook te maken heeft met de nieuwe incursion, en wellicht een nieuwe HE gear score 220? Het is ook best wel denkbaar dat er 240 bleuprints beschikbaar komen. Dat wellicht de cap omhoog gaat omdat er ook duurdere dingen op de markt komen. Want na twee weken zit je ook weer op 2K en met de huidige gear/weapon rotation zit je dan ook weer te koekeloeren.4th schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:33:
Yay, 2k PC cap in 1.2, finally!
PSN ID: Klungeltjee
Naahh, wil wel een legith poging doentha_crazy schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:48:
[...]
Was bij mij nog niet bekend
Ik kan het wel gebruiken, al weken geen upgrade gehad.
Interessante video die daar verder op ingaat:bbblije schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:05:
[...]
Ik vermoed dat dit ook te maken heeft met de nieuwe incursion, en wellicht een nieuwe HE gear score 220? Het is ook best wel denkbaar dat er 240 bleuprints beschikbaar komen. Dat wellicht de cap omhoog gaat omdat er ook duurdere dingen op de markt komen. Want na twee weken zit je ook weer op 2K en met de huidige gear/weapon rotation zit je dan ook weer te koekeloeren.
FIFA Benelux Administrator
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V || YouTube || Twitter
Blijk al een run te hebben vanavond
[Voor 11% gewijzigd door Griffx op 12-05-2016 17:27]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
[Voor 60% gewijzigd door Angeloonie op 12-05-2016 18:09]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb de datum 7 dagen verder gezet maar kreeg geen gear set item, wat doe ik fout?himlims_ schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:46:
[...]
was 24u na aanpassing van incursion patch al bekend
LOL, ik had al een keer voor rolschaatsen geopperd.himlims_ schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:37:
[...]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Je bent welkom me mij te joinen als ik Challange modes aan het doen ben. Mocht je Hard nodig hebben kan ik je ook helpen solo die allemaal dus met ze 2e is dat geen probleem. uplay= JoeninoJohnnyV76 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:15:
Uff... om 23:00 nog even inloggen om "snel de dailies te doen" is niet handig. Eerst wat geklooi met de missie... zo'n beetje elke dag is de 1e hard missie bugged en start ie niet op. Andere missie of reloggen helpt dan wel maar kost weer tijd. De hard dailies gingen goed maar zitten er af en toe prutsers bij zeg. Gasten die naar voren rushen en de helft van de tijd plat liggen en wachten op een revive.... dan weer eentje die op veilige afstand de rest van de groep volgt en niet eens schiet of support oid...
Dan de challenge missie.. 1e groep kwamen we niet eens de 1e hal door.. werd zelf ook een paar keer ge-one-shot door een shotgunner maar t team was ook niet goed. D'r uit en in een andere groep terecht gekomen. Wat betere spelers ondank dat niet iedereen een hoge GS had. ging niet super snel maar we kwamen verder. Bijna aan t eind van de missie liepen 3 shotgunners op ons af en al snel waren mijn 3 team maatjes down. Ik kon nog net weg komen. Al snel begonnen ze in de party chat te praten... Go Johnny you can do it!! Only 3 shotgunners! Nu heb ik in mijn lotro raid tijd al voor veel hete vuren gestaan dus geen paniek. De shotgunners liepen langzaam terug en ik volgde op veilige afstand. Bij de trap lagen mijn team maatjes hulpeloos te wachten. Lang verhaal kort... ome Johnny saved the day! Iedereen een res en niet veel later... challenge complete!
Zou wel graag wat mensen toe willen voegen van hier (PC) om samen wat missies of DZ roaming te doen af en toe. GS is nu 169 maar mijn DPS neemt langzaam maar gestaag toe en merk dat ik nu ook echt DPS ga doen op de sterkere mobs.
Define R5 - Asus Maximus VII Ranger - I7 4790k @ 4,7 GHz/1.275v - 16 GB ram - RX6800 - 250GB Samsung Evo 840 - 3 x Samsung 860 EVO 250 GB
PSN ID: Klungeltjee
Anoniem: 477109
Reeds ontvangen ja, mijn GS is inmiddels 207.. Zorg dat je stamina boven de 60K zit, zeker voor FLmaffeleo schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:46:
@Frank1973
Ik heb je toegevoegd. Ik speel dit sinds vorige week en ben me er al aardig thuis in aan het vinden.
M'n gearscore zit inmiddels op 182. Alleen heeft iemand een richtlijn qua stats waar ik rekening mee moet houden ?
Zeer herkenbaar, add me maar "Stefmeister"Anoniem: 477109 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:07:
De afgelopen dagen met veel frustratie via het matchmaking systeem een groep proberen te vinden voor Falcon Lost. Zijn er mensen op XBL waarbij ik mogelijk een keer zou kunnen aanhaken? (GS: 187)
Jahmr schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:20:
Ben ik de enige die al enigszins uit is gekeken op de huidige content?
Whole lot of stars ***
Uitgekeken niet echt het woord, meer 'neem er de moeite niet meer voor'. Paar uurtjes zut doen om een wapen te craften en wéér flut stats te krijgen, daar heb ik geen zin meer in. Ik haak wel weer in bij de volgende DLC, nog even de PC cap aantikken en is het weer leuk geweest.hmr schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:20:
Ben ik de enige die al enigszins uit is gekeken op de huidige content?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je kan mij ook wel add-en (joeriRSD), ben er wel 3 tot 4 avonden per week.Anoniem: 477109 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:07:
De afgelopen dagen met veel frustratie via het matchmaking systeem een groep proberen te vinden voor Falcon Lost. Zijn er mensen op XBL waarbij ik mogelijk een keer zou kunnen aanhaken? (GS: 187)
Ik heb het idd ook wel weer even gezien met dit spelSinergyX schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:34:
[...]
Uitgekeken niet echt het woord, meer 'neem er de moeite niet meer voor'. Paar uurtjes zut doen om een wapen te craften en wéér flut stats te krijgen, daar heb ik geen zin meer in. Ik haak wel weer in bij de volgende DLC, nog even de PC cap aantikken en is het weer leuk geweest.
wat je fout doet? Je probeert misbruik te maken!This-is-life schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:18:
[...]
Ik heb de datum 7 dagen verder gezet maar kreeg geen gear set item, wat doe ik fout?
Dat is precies wat ik ook heb, al moet ik zeggen dat ik al een tijd niet meer heb ingelogd.. Spellen als WoW wisten me toch meer te pakken dit spel.. Misschien dat boss mechanics etc toch echt iets toevoegen..SinergyX schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:34:
[...]
Uitgekeken niet echt het woord, meer 'neem er de moeite niet meer voor'. Paar uurtjes zut doen om een wapen te craften en wéér flut stats te krijgen, daar heb ik geen zin meer in. Ik haak wel weer in bij de volgende DLC, nog even de PC cap aantikken en is het weer leuk geweest.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78
Je kan altijd met vrienden samen de missies op hard spelen, daar dropt ook elke boss al een high end item. Meestal lvl 163. Daarna kan je proberen om de Challenge missies te spelen. Je kan elke missie opnieuw starten ook als deze geen daily zijn, bij de daily krijg je alleen extra phoenix credits.lonkhuijzen schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:59:
Ik ben er denk ik ook een beetje klaar mee. Als casual gamer was dit misschien een miskoop geweest ondanks dat de PvE er leuk was.
Ik merk dat de darkzone en de daily missions voor mij niet meer mogelijk zijn. Met mijn GS van 135 word ik uit iedere groep getrapt en in de DZ is het ook niet meer mogelijk om en evacen omdat er altijd wel een groep van 3 teamende rogues aanwezig zijn.
Volgens mij buiten de DZ en de daily missions is het ook niet mogelijk om geld te verdienen voor betere gear? Dus mijn GS verbeteren is ook een drama.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details