Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 00:02
quote:
hmr schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:45:
[...]

Dat is precies wat ik ook heb, al moet ik zeggen dat ik al een tijd niet meer heb ingelogd.. Spellen als WoW wisten me toch meer te pakken dit spel.. Misschien dat boss mechanics etc toch echt iets toevoegen..
Denk maar niet dat er veel mechanics in de game gaan komen. Hier en daar hoor je dat bij de 3de uitbreiding misschien iets van zombies komen maar dat is alles en er zijn hier en daar ook verhalen over een fiets die bij de eerste DLC word geïntroduceerd.
Misschien moet je rondjes fietsen om de baas heen om hem af te leiden ofzo.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Wie wil er vanavond mee FL, op hard kan ik en een maatje hem wel carryen. Iedereen boven de 180GS wordt gekicked ;) Iedereen onder de 140 moet in de BoO bleuprints gaan kopen :p De rest, gezellig dat jullie nog spelen!!! Nee alle gekheid vierkant uitgelachen! Voeg me toe en we gaan een spannende nacht tegemoet!

MBPr 15" late 2012 | PS4 PSN: Blijleven

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 23-06 18:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Ik zie weer veel requests voor FL etc, maar was daar in Deel 1 van dit topic niet een link met een lijst voor?

https://www.paypal.me/HarmVeenstra

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
GiveMeThoseTags schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:11:
Ik zie weer veel requests voor FL etc, maar was daar in Deel 1 van dit topic niet een link met een lijst voor?
footer/header moet nog aangepast worden

maar afspeken voor missie/fl/dz etc? bezoek discord

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20-06 13:37
quote:
lonkhuijzen schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:59:
Ik ben er denk ik ook een beetje klaar mee. Als casual gamer was dit misschien een miskoop geweest ondanks dat de PvE er leuk was.

Ik merk dat de darkzone en de daily missions voor mij niet meer mogelijk zijn. Met mijn GS van 135 word ik uit iedere groep getrapt en in de DZ is het ook niet meer mogelijk om en evacen omdat er altijd wel een groep van 3 teamende rogues aanwezig zijn.

Volgens mij buiten de DZ en de daily missions is het ook niet mogelijk om geld te verdienen voor betere gear? Dus mijn GS verbeteren is ook een drama.
Klinkt misschien flauw, maar probeer wat wapens of gear pieces te kraften, dan ga je best snel omhoog.
Start gewoon zelf een challenge ipv via matchmaking een challenge mode te joinen, dan kunnen ze je iig niet kicken.

DZ alleen vergt ff wat aanpassing, ik start meestal een evac om dan door te rennen naar een volgende en daar te extracten.

PSN: GriffX83 | pvp player for rest.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 10:25
quote:
bbblije schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:05:
Wie wil er vanavond mee FL, op hard kan ik en een maatje hem wel carryen. Iedereen boven de 180GS wordt gekicked ;) Iedereen onder de 140 moet in de BoO bleuprints gaan kopen :p De rest, gezellig dat jullie nog spelen!!! Nee alle gekheid vierkant uitgelachen! Voeg me toe en we gaan een spannende nacht tegemoet!
Aan je sig te zien speel je op PS4... ik speel op pc dus gaat nie
Dit klinkt overigens als een foute contactadvertentie :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20-06 13:22
GS 178. Zoek mensen die een beetje mee de DZ in willen. FL is ook nog nooit gelukt. :(

psn: NL-SosuA-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 22-06 08:48
Ik heb inmiddels meerdere mensen toegevoegd op PSN.

Mocht ik je vergeten zijn, voeg mij gerust toe voor wat FL of DZ actie. Ben meerdere avonden per week online te vinden.

PSN: CasualRuud - The Division

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 08:48
Ik zoek nog 1 persoon voor de raid, zijn er nog liefhebbers? Psn: jimijames75

Acties:
  • +3Henk 'm!
The Division ☣ Deel 2 - GIVEAWAY

LET OP

:W Tweakers,

Even een kleine herinnering; Heb je een leuk screenshot? Interresant filmpje? Bijzondere situatie meegemaakt in The Division? Upload je screenshot/filmpje in dit topic; aan het einde van de maand kiezen we een winnaar en die krijgt een kleinigheidje + eeuwige bragging rights oOo

Deel jouw speciaal moment, mooiste screenshot of indrukwekkend filmpje in dit topic, bevestig jouw inzending of nominatie van een ander via het formulier.

succes
http://static.tweakers.net/ext/f/NNHGngbZh0ziKmpDuFXqMcpv/full.png Meer Info: Giveaway / winaktie
Klik hier om naar het navigatie menu te gaan!

himlims_ wijzigde deze reactie 13-05-2016 22:41 (22%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 07:38

prutser001

Origin Silence81

Ik heb trouwens iets raars met mijn wapen stats, toen ik mijn nieuwe wapen kreeg had ik met alle mods erop 204k dps ik was toen alleen aan het spelen (SMG-9) dus ik was super happy! Volgende dag ga ik spelen en ineens maar 187k?! Nou kom ik erachter dat als ik 'mouse over' de wapens doe dat mijn 'Firepower' verandert.. van 2436 voor mijn primary naar 2976 voor secondary en pistol.. wissel ik nou slot 1 naar 2 dan gaat mijn primary (sniper) ineens van 125k naar 139k wissel ik nog wat dan krijg ik 154k?! Mijn SMG gaat dan ineens naar 198k wissel ik weer geeft het wapen 187k dps maar primary staat op 172k en weer zie je de 'Firepower' veranderen wanneer ik erover heen beweeg met mijn muis...

Echt WTF is dit voor onzin?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 4TB HGST, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 11:42

Angeloonie

The Division 2 Addict

Opnieuw inloggen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Sosua
Meerdere mensen vanavond problemen gehad met connecties? Was eerst met casualruud bezig. Pats eruit. Kon ook niet meer joinen. Later weer met een sessie met iemand anders. Veel lag in geluid ook.

• Sosua

• Snakeye2209
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 17-06 15:01

Snakeye2209

www.videodynamics.nl

quote:
Sosua schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 00:10:
Meerdere mensen vanavond problemen gehad met connecties? Was eerst met casualruud bezig. Pats eruit. Kon ook niet meer joinen. Later weer met een sessie met iemand anders. Veel lag in geluid ook.
Gister voor het eerste op de PS4 gespeeld. Liep na wat missies en de eerste cutscene vast. Hij bleef maar verbinden....
Twitter bericht gestuurd naar Ubisoft support, maar die wisten blijkbaar van niks en plots deed de connectie het ook weer....

Moet wel even wennen aan dit spel. Ik
ben meestal van de single players en dit is mijn eerst MP die ik online speel.
Veel opties, snap nog niet heel veel van de menustructuur. Vandaag met een vriend spelen dus hopelijk komen we wat verder en ga ik het meer snappen.

Enige wat ik nadelig vind is 'close combat' Je moet schieten, ook al staat er zo'n gast met een honkbalknuppel tegen je aan te slaan.... :-(
Ook richt je de ene keer automatisch en de andere keer weet niet. Snap de logica ook nog niet hierachter.

Nog handige tips voor een beginner?

PSN name is trouwens Bass-Shifter mocht iemand mij toe willen voegen. :)

• djeejdjeej
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 20-04 21:36
quote:
hmm... wat is nu dan nog een zinvolle besteding voor mijn Phoenix credits?

Ik heb er al een tijdje 1000 maar de shop refresh valt wat tegen... Ik had stiekem gehoopt op een leuke AR of DMR. De blueprints van de set items heb ik al en ik heb 2 weken terug die Aug gekocht maar ben nog op zoek naar een goed alternatief wapen want ik loop nog steeds rond met een paarse first wave m1a en een lvl163 AR (met een hogere dps dan de lvl204 AUG overigens)

Is die LMG de moeite? (puur als backup wapen als je zonder ammo zit bijvoorbeeld)

• NiQo
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
quote:
djeejdjeej schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 10:44:
[...]

hmm... wat is nu dan nog een zinvolle besteding voor mijn Phoenix credits?

Ik heb er al een tijdje 1000 maar de shop refresh valt wat tegen... Ik had stiekem gehoopt op een leuke AR of DMR. De blueprints van de set items heb ik al en ik heb 2 weken terug die Aug gekocht maar ben nog op zoek naar een goed alternatief wapen want ik loop nog steeds rond met een paarse first wave m1a en een lvl163 AR (met een hogere dps dan de lvl204 AUG overigens)

Is die LMG de moeite? (puur als backup wapen als je zonder ammo zit bijvoorbeeld)
Met name socom m1a's droppen erg veel in de dz. Ik extract er elke dag wel 1. Daar zit toch well een bruikbare tussen? Heb er ook mee rond gelopen tot de bp vorige week verscheen.

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23-06 21:28

Yonix

Gamertag: Yonix360

quote:
himlims_ schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:05:
[afbeelding]

LET OP

Even een kleine herinnering; Heb je een leuk screenshot? Interresant filmpje? Bijzondere situatie meegemaakt in The Division? Upload je screenshot/filmpje in dit topic; aan het einde van de maand kiezen we een winnaar en die krijgt een kleinigheidje + eeuwige bragging rights oOo

Deel jouw speciaal moment, mooiste screenshot of indrukwekkend filmpje in dit topic, bevestig jouw inzending of nominatie van een ander via het formulier.

succes
[afbeelding]
[afbeelding] Meer Info: Giveaway / winaktie

Een bijzonder moment was voor mij toch wel het behalen van 'Falcon Lost'. Het had mij even geduurd, maar een gevoel van vreugde overkwam mij toen het moment van slagen dan toch eindelijk daar was. 8)

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

• Casual Ruud
Ja inderdaad balen van de restock. Had ook op wat bruikbaarders gehoopt.

Er zit gewoon niks bij waar ik iets mee kan.

Gisteren wel leuke DZ run gedaan met Griffx, PSY en KJ. Was mooi en ook nog Sentry gloves geloot. Misschien toch nog maar even 4/4 maken voor de nerf om nog even OP te zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Griffx
quote:
Casual Ruud schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:28:
Ja inderdaad balen van de restock. Had ook op wat bruikbaarders gehoopt.

Er zit gewoon niks bij waar ik iets mee kan.

Gisteren wel leuke DZ run gedaan met Griffx, PSY en KJ. Was mooi en ook nog Sentry gloves geloot. Misschien toch nog maar even 4/4 maken voor de nerf om nog even OP te zijn.
Ja waren leuke runs, konden mooi nog ff die manhunters mee pakken.

Blueprints in DZ02 stamina en/of firearms gloves 204GS.
Eerste Gloves rol, salvage, 38% CHD, 6,5% CHC en 400+ smg dmg en 8,5% pulse dmg.

Vector blueprint GS204.
Heb hem op de eerste rol met Brutal, deadly en destructive 25,5% crit hit.

Maar ff staatslotje kopen vandaag :D *O*

Griffx wijzigde deze reactie 14-05-2016 12:48 (23%)

• This-is-life
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 20-06 05:21
quote:
Griffx schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:44:
[...]

Eerste Gloves rol, salvage, 38% CHD, 6,5% CHC en 400+ smg dmg en 8,5% pulse dmg.

Vector blueprint GS204.

Wat een geluk! Kost normaal veeeeel meer Rolls! Ik probeer mijn geluk vanavond even uit op de vector

• Jurgen1989
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 09-06 10:04
quote:
[...]

Vector blueprint GS204.

Die Vector is pas vanaf Darkzone lvl 75 toch?

• Griffx
quote:
Jurgen1989 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:00:
[...]

Die Vector is pas vanaf Darkzone lvl 75 toch?
Klopt en de gear vanaf 50

• Jurgen1989
quote:
Griffx schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:34:
Yiu
[...]

Klopt en de gear vanaf 50
Pff ben net 50, wordt nog ff doorbeuken, vrees dat het deze week niet gaat lukken..
Heb nu de Aug GS204 maar vind de vector lekkerder schieten.

• Casual Ruud
Net 62 geworden met Klungeltjee. Hopelijk voor vakantie nog 75, maar dan moet ik opschieten.

Damn, Griffx wat een rol.

• Griffx
quote:
Jurgen1989 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:07:
[...]

Pff ben net 50, wordt nog ff doorbeuken, vrees dat het deze week niet gaat lukken..
Heb nu de Aug GS204 maar vind de vector lekkerder schieten.
Zoveel mogelijk gear met extra zo aanzetten.
Heb een aug met dezelfde rols als de vector, die is alleen 163, vanavond de vector proberen.

Mis vaak die kogels die de aug extra heeft.

Griffx wijzigde deze reactie 14-05-2016 16:52 (5%)

• PirE
  • Laatst online: 23-06 18:55
quote:
[...]

Vector blueprint GS204.

Volgens mij is de RNG op de console wat aardiger en krijg je eerder een goede roll.

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 08:06
quote:
PirE schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 17:06:
[...]

Volgens mij is de RNG op de console wat aardiger en krijg je eerder een goede roll.
Waar baseer je dit op?

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

Acties:
  • +1Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 01-04-2018
Skillpower nu op 45.000 en werkt heerlijk. Vooral in de Darkzone. gisteren met 3 randoms aan het rondwandelen, worden we in onze rug geschoten door 4 rogues. omdraaien, sticky bom en in 1 klap waren er 3 neer! (over)heal heel men team en sticky was direct weer klaar om gebruikt te worden. mooi als je ze dan via de headset hoort schreeuwen: WOW!

• Griffx
quote:
[...]

Was het maar waar, heeft me voor veel gear heel veel crafting gekost om derolls te krijgen zoals ik wil.
RNG zal voor iedereen gelijk zijn.
quote:
StaafM schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 17:42:
Skillpower nu op 45.000 en werkt heerlijk. Vooral in de Darkzone. gisteren met 3 randoms aan het rondwandelen, worden we in onze rug geschoten door 4 rogues. omdraaien, sticky bom en in 1 klap waren er 3 neer! (over)heal heel men team en sticky was direct weer klaar om gebruikt te worden. mooi als je ze dan via de headset hoort schreeuwen: WOW!
Hoeveel DPS en Stamina heb je?
Ik dacht dat er een cap op zat, weet alleen niet op hoeveel.

Griffx wijzigde deze reactie 14-05-2016 18:36 (3%)

• StaafM
DPS volgens mij rond de 125, stamina rond de 75/80 en skill 42 of 45 (moet ik zo om liegen, geen idee precies)

Is wel een build gemaakt voor groepsverband. als je je hele groep healt heb je je skill namelijk direct weer tot je beschikking en zoals je aan men dps zit moet ik het daar ook echt van hebben. (YouTube: The Division Infinite Sticky Bomb Skill Power Build | Best of Builds)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Casual Ruud
Cap op sticky is 250k volgens mij

• JohnnyV76
Vandaag eens Falcon Lost geprobeerd op hard. Zo... dat ie niet iets wat je moet doen als je even een kwartiertje wil spelen oid. Meesten hadden niet de hoogste GS maar gelukkig hadden we 4 mensen die hun bovenkamer gebruikten! Goede plek kiezen, afwisselend t healing station neer zetten en proberen de waves neer te krijgen. Wel veel deaths maar t is wel gelukt uiteindelijk. Mijn primary wapen is een midas en DPS zit nu op iets van 125k. Toch is midas niet ideaal voor Falcon maar heb nog wel wat kunnen doen. APC opgeblazen en kreeg jammer genoeg 2x t zelfde gear type... backpack als ik me niet vergis.Naja t GS214 item krikt iig mijn gearscore omhoog :)

Hopelijk vind ik snel een beter wapen want ik heb toch t idee dat ik daarin een beetje onder doe als ik in een groep zit. In DZ vind ik alleen maar GS163 items die niet beter zijn dan mijn midas.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arokhantos
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23-06 16:57
The division gold edition aangeschaft op PC draai nu nog i7 5820k @ 4.2 ghz met gtx 480 maar ga straks upgraden na gtx 1080 hydro van evga dus dat wordt leuk straks met max graphics en 60+ fps :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Drchop
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22-02-2018
quote:
StaafM schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 20:24:
DPS volgens mij rond de 125, stamina rond de 75/80 en skill 42 of 45 (moet ik zo om liegen, geen idee precies)

Is wel een build gemaakt voor groepsverband. als je je hele groep healt heb je je skill namelijk direct weer tot je beschikking en zoals je aan men dps zit moet ik het daar ook echt van hebben. (YouTube: The Division Infinite Sticky Bomb Skill Power Build | Best of Builds)
Ben zelf bezig met zo'n build op mijn alt met ook de healing talent maar in combo met cadacues.. gister ff getest in de DZ.. lol.. je1 skills zijn altijd up zolang je maar headshots maakt.. zo leuk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: mei 2008
  • Nu online

rsnubje

BDO: Rsnubje

quote:
Casual Ruud schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 21:13:
Cap op sticky is 250k volgens mij
klopt, maar met chain reaction krijg je daar een hele boel bovenop als je enemies tegelijk raakt.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 21-06 11:25
quote:
Dr Fingers schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 07:29:
Mijn mooiste Division moment...

Als ik zo terug denk aan mijn mooiste Division moment, dan schiet onmiddelijk dag 3 in mijn gedachten. Dag 3 was historisch.
Dag 3 is wanneer is voor het eerst de DarkZone in ging. DarkZone Rank 1, 2, 3... de adrenaline schoot door mijn aderen. Welke loot zou de volgende Riker droppen? Zou ik dat op tijd kunnen extracten?
Met de headset op mijn oren en de PlayStation 4 controller in mijn klamme handen kon ik alles
om me heen even vergeten.
In de slaapkamer verderop lag mijn vrouw te kreunen. Er kwam een tweeling aan. Onze tweeling. Lang verwacht en uiteraard zeer welkom. De bevalling was al een paar uur onderweg en de verloskundige was druk in de weer met handdoeken, glaasjes water en andere aanverwante zaken.
Gelukkig kon de headset harder. Harder en harder ging de headset en dieper en dieper trok in de DarkZone in. De sfeer werd grimmiger in DarkZone 2 en ik had inmiddels al wat blauw gekleurde loot verzameld. Dit moest worden extracted. Ik sloot de deur van de kamer en zette er een tafel tegenaan. Nu werd het serieus. De extraction area was nog maar 80 meter. 80 Meter overleven in een omgeving waar alles er op uit was om je zo snel mogelijk neer te maaien. 20 meter... 2 Cleaners... geen cleaners... vierkantje inhouden om de extraction op te roepen. Daar kwam ie dan, nog anderhalve minuut overleven. Het gescheeuw van mijn naam werd harder en harder. Het gebonk op de deur werd harder en harder. Met de headset op 100 procent duwde ik de tafel terug tegen de deur. Ondanks het geraas van de naderende helicopter in mijn oren hoorde ik iets van "de eerste is eruit" roepen door de dichte deur. Harder duwen tegen de deur dus. Tussendoor nog wat cleaners omleggen. Het touw kwam naar beneden. Medikit gebruiken en ophangen die loot, dat was het enige doel op dat moment. Ja, gelukt! Mijn leven zou nooit meer hetzelfde zijn. Dit was het mooiste moment en beter zou het nooit meer worden. Wat een spel.
De deur zat nog dicht. Ze hadden het opgegeven. Eindelijk. Tijd om naar DarkZone 3 te trekken.
Haha geweldig stukje. Hopelijk zijn jullie nog wel bij elkaar ;) of heb je haar ook al ge-extract?

PS4: Siemdj

Acties:
  • 0Henk 'm!

• desune
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 22-06 00:03
Ik heb de grootste moeite om een goede groep te vinden om FL te doen. Word altijd gekicked en als ik zelf host dan komen we nooit verder dan wave 11. Iemand zin om FL te doen op hard? ben vandaag in de middag en avond na 8u online. PS4 RezzIDT

Ben GS186 135K/70K/15K en 62% damage mitigation

Kan eventueel een support player zijn met rond 30K skillpower...

Edit: Net gehaald met een random groep :) zit nu op GS191 178K/70K/15K en 65% damage mitigation

desune wijzigde deze reactie 15-05-2016 16:07 (22%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23-06 22:07

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

quote:
himlims_ schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:05:
[afbeelding]

LET OP

succes
[afbeelding]
[afbeelding] Meer Info: Giveaway / winaktie

Bij dezen mijn inzending. Dit krijg je dus als je drie dronken volwassenen alleen laat in de dark zone :+

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V || YouTube || Twitter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Belgerbil
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 22-05 13:28
Toevallig nog mensen die net begonnen zijn met het spel? Zit op lvl 8 momenteel maar ik zie niemand in men lijst het spel nog spelen... Een buddy zou altijd leuk zijn :) add me maar als je wat wil roamen of missies doen. Belgerbil is de nickname

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Registratie: april 2012
  • Niet online
quote:
Belgerbil schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:58:
Toevallig nog mensen die net begonnen zijn met het spel? Zit op lvl 8 momenteel maar ik zie niemand in men lijst het spel nog spelen... Een buddy zou altijd leuk zijn :) add me maar als je wat wil roamen of missies doen. Belgerbil is de nickname
Volgens mij speel jij op de pc, dus kan je helaas niet helpen. Ben zelf ook net begonnen (lvl 9) op de PS4. Tot nog toe echt een heerlijke game! Mochten er nog andere tweakers op de PS4 net begonnen zijn, dan kan je me toevoegen: Mr_tomatohead.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Belgerbil schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:58:
zijn verschillende die met een alt bezig zijn, join discord (1) en vraag daar voor party

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arokhantos
Ben net begonnen juist op PC aangezien game best wel speelbaar is op gtx 480.
Arokhantos op uplay ben level 10 maar dat kan snel veranderen gezien ervaring al heb op console.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 06:59
quote:
Mr_Tomatohead schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:33:
[...]

Volgens mij speel jij op de pc, dus kan je helaas niet helpen. Ben zelf ook net begonnen (lvl 9) op de PS4. Tot nog toe echt een heerlijke game! Mochten er nog andere tweakers op de PS4 net begonnen zijn, dan kan je me toevoegen: Mr_tomatohead.
Hier ook net begonnen op de PS4, level 10 op t moment. MeesterThomas is de naam :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 10:54
Dropt de APC in FL wel andere gear dan de tacticians gear chest? Vandaag FL voor 't eerst gehaald, en nog 5x gedaan maar iedere keer dezelfde loot ;(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Origin Silence81

Nou ik blaaf die vage shit houden dat als ik wapens van 1<->2 wissel mijn prim/sec dps blijft verschillen, ene keer 204k, 216k, 231k en nu blijft hij redelijk rond de 208k liggen.

Wel eindelijk m'n sentry backpack!!!! en 3 stuks tactician voor support ventje waar ik nog mee bezig ben.
Meerdere malen FL gedaan vandaag op Hard een nu Thomas even naar 18 boosten en dan samen missies doen om 2de ventje op 30 te krijgen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 4TB HGST, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jurgen1989
quote:
Saiyan Extreme schreef op zondag 15 mei 2016 @ 21:55:
Dropt de APC in FL wel andere gear dan de tacticians gear chest? Vandaag FL voor 't eerst gehaald, en nog 5x gedaan maar iedere keer dezelfde loot ;(
Jahoor ik heb hem nu een aantal keer gehaald en steeds verschillende dingen gehad. Vandaag m'n striker backpack, nu 4 striker parts!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Origin Silence81

Nou kan zeggen dat 'rng' wel heel erg hetzelfde blijft in FL, ik kreeg constant striker holster en Thomas kreeg constant Sentry Backpack... ik 4 x holster hij 4 x backpack... 5de keer kreeg ik tactician en hij iets anders...

Nu 2de ventje aan het levelen... man man wat is dat saai lol...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 19-06 23:46
Zojuist in de DZ6 (op de PC) aan het gamen, worden we in de rug neergemaaid door 4 gozers. 2 daarvan hebben een naam die begint met BOA. Wij respawnen, gear instellen en op zoek. Ze zijn verder aan het gamen en uiteindelijke hebben ze de status Manhunt. Maar dan komt het vreemde. Ze verdwijnen. Niets te zien, geen teken op de map, geen geel rondje in beeld. Niets. Zijn ze dan naar een andere instance gegaan? Glitchen ze naar een plek die er niet is. Stel noobs, maar goed, haalt wel de lol er van af.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arokhantos
quote:
[...]

Nope game is het zelfde op console, enige nadeel is met controller aimen is een stuk moeilijker, merk nu al dat alles veel makkelijker is op PC, alles dan behalve dark zone als je snap wat ik bedoel :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Griffx
quote:
jantje.vlaam schreef op maandag 16 mei 2016 @ 01:30:
Zojuist in de DZ6 (op de PC) aan het gamen, worden we in de rug neergemaaid door 4 gozers. 2 daarvan hebben een naam die begint met BOA. Wij respawnen, gear instellen en op zoek. Ze zijn verder aan het gamen en uiteindelijke hebben ze de status Manhunt. Maar dan komt het vreemde. Ze verdwijnen. Niets te zien, geen teken op de map, geen geel rondje in beeld. Niets. Zijn ze dan naar een andere instance gegaan? Glitchen ze naar een plek die er niet is. Stel noobs, maar goed, haalt wel de lol er van af.
Volgens mij als ze manhunt zijn, zijn het geen noobs :P :+
Of ze hebben een consealment pulse aangezet, of zijn van instance gewisseld.
Het valt me vaker op dat je alleen manhunt ziet in dezelfde DZ arena.
Misschien waren hun al weer een DZ lager.

9 van de 10 keer gaan manhunters naar het spawnpunt bij DZ2 en dan rechts boven.
Of naar DZ5 extractiepunt op het dak, Of in DZ04 het divisiontech huisje en dan de boven etage.

Griffx wijzigde deze reactie 16-05-2016 08:28 (3%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PirE
  • Laatst online: 23-06 18:55
Nog een filmpje van Falcon Lost CM maar dan vanuit mijn oogpunt

4x Tactician, 2 Sentry.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 23-06 23:07
Het is wel triest dat het meteen te merken is dat de ban wave van 2 weken terug afgelopen is.
Afgelopen paar dagen echt weer hopeloze obvious hackers/cheaters in de darkzone tegengekomen.
One shots, infinite 1% hp, 500% crawl speed en ineens zichzelf reviven en dikke rpm exploits.
Kan niet wachten tot deze allemaal een perma ban krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Belgerbil
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 22-05 13:28
quote:
Mr_Tomatohead schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:33:
[...]

Nee hoor PS4, ik zal je toevoegen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 19-06 23:46
quote:
Griffx schreef op maandag 16 mei 2016 @ 08:26:
[...]

Volgens mij als ze manhunt zijn, zijn het geen noobs :P :+
Of ze hebben een consealment pulse aangezet, of zijn van instance gewisseld.
Het valt me vaker op dat je alleen manhunt ziet in dezelfde DZ arena.
Misschien waren hun al weer een DZ lager.

9 van de 10 keer gaan manhunters naar het spawnpunt bij DZ2 en dan rechts boven.
Of naar DZ5 extractiepunt op het dak, Of in DZ04 het divisiontech huisje en dan de boven etage.
Hoe wissel je van instance? Wil graag van de hackers weg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arokhantos
quote:
jantje.vlaam schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:46:
[...]

Playstation 4 kopen 8)7

Mjah ff serieus darkzone in uit gaan is meestal genoeg.

Arokhantos wijzigde deze reactie 16-05-2016 21:54 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Arokhantos schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:53:
[...]

Playstation 4 kopen 8)7

Mjah ff serieus darkzone in uit gaan is meestal genoeg.
soms, maar in andere sessie is het vast wel weer prijs; de eerste ban-wave was effectief, maar die gasten lijken nu weer terug te zijn (was ook ban van 2wk?) anyway... laat 1.2 en anti-cheat maar snel komen

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 07-05 20:31
quote:
PirE schreef op maandag 16 mei 2016 @ 10:00:
Nog een filmpje van Falcon Lost CM maar dan vanuit mijn oogpunt

[video]

4x Tactician, 2 Sentry.
Erg netjes! Deze tactiek wil ik ook eens proberen. Wat hadden jullie, 2x tacticianskill en 1 sentry?

2 Sentry en 2 tactician (als je het voor elkaar krijgt) lijkt mij ideaal. Beide tacticians met een support station en daarnaast 1 met smart cover en 1 met pulse. (of is dat combineren helemaal niet slim ivm mogelijke caps).

Zoals ik het zie zorgt de positie waar jij grotendeels zat ervoor dat de apc tegen de pilaar zit .

1 tip voor jou : turrets uitschakelen bij bombplants O-)
ik heb al een paar keer gehad dat hij niet wil planten omdat ik beschoten werd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 23-06 22:20

watercoolertje

Ondertitel

quote:
Iemand uit je vriendenlijst joinen, dan ga je naar zijn instance toe, werkt alleen als ze in een andere instance zitten natuurlijk :D

Daarna kan je als je wilt weer uit zn party, en zorg je dat de spelers waarmee je aan het spelen was je weer joinen. Vaak zorgt dat er wel weer voor dat je weer van server wisselt, omdat er ineens 4 mensen in een server bij komen. Dat had ik laatst dus en toen zaten we weer in de server waar we uit weg wouden. Das dus een gevalletje pech hebben xD

Zelf ga ik zelden rogue, het is wel leuk/spannend, maar het eindigt altijd het zelfde, als een pussy weg rennen of verstoppen op een dak waar je in het voordeel bent.

watercoolertje wijzigde deze reactie 17-05-2016 09:47 (32%)

16 x 300Wp = 4800Wp @Zuid

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
2e char levelen :d

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Griffx
quote:
[...]

Lastig, uitloggen in loggen geeft soms dezelfde instance terug.

Ik leave de groep, ga naar een safehouse en pak een matchmaking voor de DZ.
Dan loop ik de DZ in, en leave de groep, vervolgens laat ik mijn eigen maatjes joinen en dan zit je 100% in een andere server.

Of even een bekende in je lijst joinen, en dan leaven.

Griffx wijzigde deze reactie 17-05-2016 10:45 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 10:30
quote:
Griffx schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:45:
[...]

Lastig, uitloggen in loggen geeft soms dezelfde instance terug.

Ik leave de groep, ga naar een safehouse en pak een matchmaking voor de DZ.
Dan loop ik de DZ in, en leave de groep, vervolgens laat ik mijn eigen maatjes joinen en dan zit je 100% in een andere server.

Of even een bekende in je lijst joinen, en dan leaven.
en vervolgens afschieten ;-) :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Griffx
quote:
vegetto1983 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:49:
[...]

en vervolgens afschieten ;-) :P
Ja sorry, als ik rogues op de map zie krijg ik een blinde vlek.
sorry Siem O+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 21-06 12:27
Mijn update voor The Division, Ik heb nu een gear score van 182 of 186
De gear moet allemaal groen gaan worden, is een mooi project, echter de linkse rij is nu wel groen, de rechter nog niet.

Ik kon alleen nog geen groene uitrusting vinden voor de rechterkant, waar halen jullie deze?

Tevens zijn al mijn wapens nog erg slecht een DMS van 120.000 hooguit. Al maak ik de enemies wel gewoon makkelijk kapot.

Speel nu telkens de dailys, komend weekend ga ik een 2e pop naar level 30 brengen zodat ik de dailys 2x kan spelen per dag. Zodat ik meer Phoenix geld kan gaan verzamelen.

Heb van het weekend voor het eerst Falcon Lost gespeeld, met een random groep die erg laag was, 1x geprobeerd en kwam niet verder dan ronde 4.

Blijf het een super spel vinden, en heb de season pass van het weekend gehaald :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13-06 21:25

SchieveZot

Yamaha MT-07

quote:
Mars18 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:55:
De gear moet allemaal groen gaan worden, is een mooi project, echter de linkse rij is nu wel groen, de rechter nog niet.

[afbeelding]

Ik kon alleen nog geen groene uitrusting vinden voor de rechterkant, waar halen jullie deze?

Tevens zijn al mijn wapens nog erg slecht een DMS van 120.000 hooguit. Al maak ik de enemies wel gewoon makkelijk kapot.

Speel nu telkens de dailys, komend weekend ga ik een 2e pop naar level 30 brengen zodat ik de dailys 2x kan spelen per dag. Zodat ik meer Phoenix geld kan gaan verzamelen.

Heb van het weekend voor het eerst Falcon Lost gespeeld, met een random groep die erg laag was, 1x geprobeerd en kwam niet verder dan ronde 4.

Blijf het een super spel vinden, en heb de season pass van het weekend gehaald :)
Gezondheid lijkt me wat aan de lage kant (mikken op 70 000) en je kan nog mods toevoegen aan je mask en backpack.
Groene gear is pas interessant als je 2 of meer stuks van dezelfde set hebt bv 2 x sentry of 2 x tactician
Voor meer gear set item moet je de incursion doen of de blueprints kopen in de BOO of geluk hebben in de Dark Zone

SchieveZot wijzigde deze reactie 17-05-2016 11:05 (5%)

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
quote:
SchieveZot schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:04:
[...]

Gezondheid lijkt me wat aan de lage kant en je kan nog mods toevoegen aan je mask en backpack.
Groene gear is pas interessant als je 2 of meer stuks van dezelfde set hebt bv 2 x sentry of 2 x tactician
Ik dacht dat je gearscore hoger zou zijn als het allemaal groen is.
Maar bedankt voor de tips

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13-06 21:25

SchieveZot

Yamaha MT-07

quote:
Mars18 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:05:
[...]

Ik dacht dat je gearscore hoger zou zijn als het allemaal groen is.
Maar bedankt voor de tips
Je gearscore op zich zegt niets. Je kan met een lagere gearscore beter zijn dan iemand met een gs van +200
Armor is belangrijk en je attributes en talents op je gear. Zolang je geen sets van 2 of meer kunt maken is het volgens mij beter om gele gear te gebruiken met goeie attribs & talents en modslots (!)

PSN: SchieveZot

Acties:
  • +1Henk 'm!

• shroudster
quote:
SchieveZot schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:08:
[...]

Je gearscore op zich zegt niets. Je kan met een lagere gearscore beter zijn dan iemand met een gs van +200
Armor is belangrijk en je attributes en talents op je gear. Zolang je geen sets van 2 of meer kunt maken is het volgens mij beter om gele gear te gebruiken met goeie attribs & talents en modslots (!)
Klopt.
Dit valt ook te vergelijken in het algemene The Division discord channel waar gisteren wat gear overviews geplaatst zijn. Blijft wel bizar dat soms gewoon +- 10gs levels verschil soms nog hetzelfde of slechter is :F .
Valt wel aan toe te voegen dat er ook zat exploiters weer actief zijn na hun ban, iemand die wat 240 pieces heeft snap ik wel maar een volledige 240 set met nagenoeg god rolls of uberhaupt al van de juiste set? (sentry) , I'm not buying it. (gewoon hele manhunt groups van 220+ GS :? ) Dat of de mede tweakers en ik waarmee we FL CM doen hebben gewoon super pech met nutteloze 240 rewards ;w
Hoopte stiekem er nog gewoon op dat die ook een gear reset zouden krijgen maar helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 22-06 20:40
quote:
Mars18 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:55:

[afbeelding]
8)7

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 09:31
quote:
[...]

idd, groen geeft pas talents bij twee of meer pieces. Gold heeft zelf al talents opzich.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
quote:
[...]

Gele gear oke,

Maar klopt het dat de volgorde als volgt is ?

Paars
Geel
Licht groen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 10:06
Gisteren na een hele tijd te hebben gemopperd opeens een kleine doorbraak.
Van GS 164 naar GS 186 gegaan en eindelijk een keer incursion kunnen completen.

Had na alle pech van de wereld een goede groep en die het niet erg vonden om een GS 164 mee te nemen.
Heb mn steentje kunnen bijdragen, al koste het wat moeite :)
Daarna nog geluk met een set drop van een named elite en zo een 2 set bonus kunnen krijgen.

Wel vrij weinig health, maar moet dan nog wat sleutelen aan de ideale setup.
Merk dat de set bonus erg soepel speelt.

Ben weer even gelukkig :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 23-06 20:57
quote:
Mars18 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:34:
[...]

Gele gear oke,

Maar klopt het dat de volgorde als volgt is ?

Paars
Geel
Licht groen
Volgorde klopt inderdaad. Maar zoals hierboven aangegeven, een hogere Gear Score is lang niet altijd beter.

Voor de volledigheid, dit is de volgorde van alle gear:
Worn (white)
Standard (green)
Specialized (blue)
Superior (purple)
High-End (yellow)
Gear Set (bright green)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
quote:
agoNITE schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:46:
[...]

Volgorde klopt inderdaad. Maar zoals hierboven aangegeven, een hogere Gear Score is lang niet altijd beter.

Voor de volledigheid, dit is de volgorde van alle gear:
Worn (white)
Standard (green)
Specialized (blue)
Superior (purple)
High-End (yellow)
Gear Set (bright green)
Bedankt voor deze lijst :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 16:28

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Gisteren dropte bij de eindbaas op Lexington center eindelijk een lightweigt M4 gs183.. Met brutal en deadly.. Die is vele malen beter is dan mijn police M4 van gs 204 die ik gekocht had bij BoO..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• agoNITE
quote:
Frank1973 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:08:
Gisteren dropte bij de eindbaas op Lexington center eindelijk een lightweigt M4 gs183.. Met brutal en deadly.. Die is vele malen beter is dan mijn police M4 van gs 204 die ik gekocht had bij BoO..
Ik heb echt nog nooit een goede wapendrop gehad helaas. Hoop dat de special gear vendor in de BoO volgend weekend weer een leuke deal heeft.

agoNITE wijzigde deze reactie 17-05-2016 13:14 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shroudster
quote:
agoNITE schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:14:
[...]

Ik heb echt nog nooit een goede wapendrop gehad helaas. Hoop dat de special gear vendor in de BoO volgend weekend weer een leuke deal heeft.
Gewoon wachten tot de volgende patch of craften van DZ lvl 75 schematics.
Enige nuttige 204 van de BoO qua wapens was die AUG 2-3 weken terug maar wie weet wat de toekomst brengt. (gebruikt die nog steeds en zit op 260k dps :+ )
Echter is sinds vorige week de shotgunfever toegeslagen.
Een 204 custom m870 met brutal, responsive en accurate is geniaal voor zowel pvp als pve. (alleen voor challenge modes niet bruikbaar)
Iets met erg veel voldoening van one shot one kill en oneindig magazijn icm one is none.
Zelfs op DZ5/6 bosses is het een one shot in geval van genoeg crits :D

shroudster wijzigde deze reactie 17-05-2016 13:29 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• agoNITE
quote:
shroudster schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:25:
[...]

Gewoon wachten tot de volgende patch of craften van DZ lvl 75 schematics.
Enige nuttige 204 van de BoO qua wapens was die AUG 2-3 weken terug maar wie weet wat de toekomst brengt. (gebruikt die nog steeds en zit op 260k dps :+ )
Echter is sinds vorige week de shotgunfever toegeslagen.
Een 204 custom m870 met brutal, responsive en accurate is geniaal voor zowel pvp als pve. (alleen voor challenge modes niet bruikbaar)
Iets met erg veel voldoening van one shot one kill en oneindig magazijn icm one is none.
Zelfs op DZ5/6 bosses is het een one shot in geval van genoeg crits :D
Zodra ik lvl 75 (nu net lvl 71) ben is dat ook zeker de bedoeling (dat, en sparen voor DZ credits).
Toen die AUG beschikbaar was, had ik niet op tijd voldoende Phoenix credits :(

Loop nu met een MP5-N, mijn DPS komt voornamelijk van een extended mag met extra RoF. Nog geen beter wapen kunnen craften.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 15-06 13:42
Gisteren per ongeluk challenge mode gedaan in FL met randoms, dacht dat ik hard had opgestart. Uiteindelijk hadden we wel een aardig team 2 198sh en 2 220 GS spelers.

In wave 5 of 6 wanneer de 2de ronde shotgunners komen alleen neergegaan, hadden ulti popped en je wordt gewoon door je ulti afgemaakt door die shotgun gasten, die damage output van die gasten is echt niet normaal. Als ze jou kunnen schieten voordat jij hun raakt is het eigenlijk vaak over ^^

Natuurlijk niet handig om CM FL met randoms te doen, maar dacht laat ik maar eens een poging wagen^^
Maar een SP player in je team is wel een must als je CM FL doet, anders kan je nooit lang genoeg je support stations / cover uphouden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 13:32
Ik begin eindelijk ook een beetje op dreef (lees kennis niveau) van het spel te komen.
Inmiddels op lvl 30 en DZ lvl 62. Voor het eerste ook eens wat gevechten in de DZ overleefd (zelfs de rogue timer ;) )

Als hoofdwapen gebruik ik een Vector ((GS182) met talents Responsive, Deadly en Fierce. DPS zit op 199K met crit chance op 45.50% (hit damage op 187%)
Secundair heb ik een M1a met als talents Capable, Prepared en Brutal.

Mijn stats zijn 199k DPS, 63,240 Health (62.16% damage migration) en 12,390 Electronics.
Ik heb drie stuks striker set te weten masker, handschoenen en kniebeschermers.

Wat zouden jullie als volgende upgrade doen? Wachten tot DZ lvl 75 om zo een BPO voor een wapen te bemachtigen? Of meer GS204 items bij de darkzone vendor kopen?

Om een of andere reden is FL me nog (niet gelukt). Zou dit een redelijke upgrade betekenen, bijvoorbeeld chestpiece of rugzak?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Griffx
quote:
Dennis_k schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:59:
Ik begin eindelijk ook een beetje op dreef (lees kennis niveau) van het spel te komen.
Inmiddels op lvl 30 en DZ lvl 62. Voor het eerste ook eens wat gevechten in de DZ overleefd (zelfs de rogue timer ;) )

Als hoofdwapen gebruik ik een Vector ((GS182) met talents Responsive, Deadly en Fierce. DPS zit op 199K met crit chance op 45.50% (hit damage op 187%)
Secundair heb ik een M1a met als talents Capable, Prepared en Brutal.

Mijn stats zijn 199k DPS, 63,240 Health (62.16% damage migration) en 12,390 Electronics.
Ik heb drie stuks striker set te weten masker, handschoenen en kniebeschermers.

Wat zouden jullie als volgende upgrade doen? Wachten tot DZ lvl 75 om zo een BPO voor een wapen te bemachtigen? Of meer GS204 items bij de darkzone vendor kopen?

Om een of andere reden is FL me nog (niet gelukt). Zou dit een redelijke upgrade betekenen, bijvoorbeeld chestpiece of rugzak?
Mijn persoonlijke mening, bij de volgende upgrade je richten op je stamina, je hebt weinig aan een hoge DPS als je stamina zo laag is, zeker als je DZ wilt gaan spelen.

Het is even afwachten wat de 1.2 patch precies gaat doen, ik denk dat de centry dermate useless wordt voor SMG en AR dat de meesten voor 3x centry en 2x striker gaan, met salvage gloves.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23-06 21:53

kihon

Uplay > palitojr

quote:
agoNITE schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:37:
[...]

Zodra ik lvl 75 (nu net lvl 71) ben is dat ook zeker de bedoeling (dat, en sparen voor DZ credits).
Toen die AUG beschikbaar was, had ik niet op tijd voldoende Phoenix credits :(

Loop nu met een MP5-N, mijn DPS komt voornamelijk van een extended mag met extra RoF. Nog geen beter wapen kunnen craften.
Ik loop ook nog met ene gevonden Aug para XS rond (gs 163) met deadly en accurate en een te verwaarlozen stat.

Moet eerst nog 10 DZ ranks omhoog en minimaal half miljoen DZ Credits en dan kan ik hopelijk voldenge week een goede weapon BP kopen en die craften.

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Griffx
Waar kijken jullie precies naar, naar de DPS of naar de stats van je gun?

Ik heb een lvl163 aug met een DPS van 240k met deadly, accurate en responsive.
Of een Vector lvl 204 met een DPS van 200k met Deadly, Brutal en Destructive.

Gevoelsmatig sloopt de Vector veel en veel harder ondanks het DPS verschil.
Mis alleen de magazine size van de Aug, en ik heb de blueprint niet van de Aug.

Worden de talents mee gerekend met de DPS berekening?
Ben vooral rogue/agent hunter, dus in hoeverre heeft talents dan de voorkeur boven DPS, of andersom?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnnyV76
Ben wat FL runs aan t farmen geweest en had 2 sentry pieces gevonden. Zat een beetje naar de set bonussen te kijken en de 4-set bonus is echt nice maar wist niet hoe ik er aan kon komen. Mijn Phoenix Credits liepen ook al richting 900 dus zat daar te browsen tot ik de recipes zag van de sentry set! 1e kon ik zo craften en voor de andere heb ik wat moeten deconstructen en upgraden voor HE maar heb nu de 4-set. Volgens mij is dit voor FL ook erg fijn vanwege de taaie mobs en t feit dat je toch vaak headshots maakt omdat de mobs ergens achter verscholen zitten. Set lijkt vooral geschikt voor snipers maar volgens mij kan ik m ook prima gebruiken met andere wapens. Als een mob dichtbij komt wil je die zo snel mogelijk neer hebben en dan mik ik ze altijd vol in t gezicht met een hele clip. met deze set heb je dus binnen no-time 45% extra damage op deze mob wat imho enorm moet schelen. Nog niet kunnen proberen in een run maar kan niet wachten :)

Wel groot verschil in groep vaak... vanochtend 2x gewiped aan t eind... paar russen erin die maar zaten te ouwehoeren en schieten en healen e.d. ho maar... ondanks hun redelijk hoge GS. Gelukkig is er een mute optie :). Na 2e wipe dr uit gegaan en wat later een andere groep gejoined. Zat 1 iemand in met GS054 en 2 rond de 190. Die lage was er wss voor t eerst... heeft weinig bijgedragen maar we hebben hem er doorheen gesleept! Dan lukt het met 3,5 man wel ineens en nog best makkelijk.

DZ gaat wat minder... af en toe wel een leuke groep maar soms wel vage gasten erin (die bijv. in t japans of koreaans lopen te bleren). Als ik dan even alleen loop wordt ik zo door rogues afgeknald waardoor mn DZ rank niet echt opschiet (33 nu).Mss moet ik Discord maar eens opsnorren en met wat fijne mensen van hier gaan groupen. Belangrijkste upgrade nog steeds een beter wapen.... nu een Aug (GS183) die met de sentry set me ongeveer 154k DPS geeft. Ben bang dat DZ de beste manier is om aan een beter wapen te komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
De dps in het spel geven veel "valse" cijfers. Het grootste voorbeeld hiervan is alles rondom accuracy (mods). Het spel gaat er van uit dat je met een hogere accuracy meer raak schiet en ergo meer dmg doet per seconde (maar je kan ze net zo goed nog steeds zelf missen). Het is heel suf maar test beide wapens echt op de gunrange en vergelijk daar de torso shots en headshot waarden even met elkaar (en op de verschillende afstanden).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shroudster
quote:
Griffx schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:46:
Waar kijken jullie precies naar, naar de DPS of naar de stats van je gun?

Ik heb een lvl163 aug met een DPS van 240k met deadly, accurate en responsive.
Of een Vector lvl 204 met een DPS van 200k met Deadly, Brutal en Destructive.

Gevoelsmatig sloopt de Vector veel en veel harder ondanks het DPS verschil.
Mis alleen de magazine size van de Aug, en ik heb de blueprint niet van de Aug.

Worden de talents mee gerekend met de DPS berekening?
Ben vooral rogue/agent hunter, dus in hoeverre heeft talents dan de voorkeur boven DPS, of andersom?
Combinatie van , persoonlijk is juist burst handig met rogues omleggen dus zou ik die vector pakken.
Sowieso al door het level verschil is het eigenlijk al bijna makkelijk. (204 vs 182 zou lastiger zijn)
Talents worden meegerekend maar de ene talent is natuurlijk veel meer waard dan de andere. (terwijl sommige hele waardevolle talents geen dps geven op de character sheet)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• treative
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:58
quote:
Stefmeister schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:55:
De dps in het spel geven veel "valse" cijfers. Het grootste voorbeeld hiervan is alles rondom accuracy (mods). Het spel gaat er van uit dat je met een hogere accuracy meer raak schiet en ergo meer dmg doet per seconde (maar je kan ze net zo goed nog steeds zelf missen). Het is heel suf maar test beide wapens echt op de gunrange en vergelijk daar de torso shots en headshot waarden even met elkaar (en op de verschillende afstanden).
Ik heb het idee dat wanneer mijn accuracy hoger is, dat de hits ook vaker harder aankomen. Ik weet niet of dit ook echt zo is.

T809

Acties:
  • 0Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 23-06 22:20

watercoolertje

Ondertitel

quote:
treative schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:28:
[...]
Ik heb het idee dat wanneer mijn accuracy hoger is, dat de hits ook vaker harder aankomen. Ik weet niet of dit ook echt zo is.
Vrij simpel te testen natuurlijk, ff de mods die (enkel) accuracy/stability beïnvloeden van je gun halen in de shooting range :) Dan kan je zo zien wat je HS/Crit dmg is, en wat je base dmg is.

Ik loop al 2 weken met dezelfde gun, een Tactical ACR, AUG's vind ik eigenlijk nooit helaas (en maken kan ik ze niet), Vector is het magazijn veel te klein voor mij, verder vind ik het niet zo interessant.
quote:
JohnnyV76 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:51:
Set lijkt vooral geschikt voor snipers maar volgens mij kan ik m ook prima gebruiken met andere wapens.
De set werkt eigenlijk met alles heel fijn, en ik heb een M44 welke redelijk langzaam schiet, voordat je dan 3 kogels verder bent is de gemiddelde mob al down :P In dat opzicht heeft het juist meer zin bij een gun met een hoge RoF, hoe eerder die 3x getagged is hoe beter, en je team doet de rest wel :D

watercoolertje wijzigde deze reactie 17-05-2016 17:19 (28%)

16 x 300Wp = 4800Wp @Zuid

Acties:
  • 0Henk 'm!

• agoNITE
24 mei update 1.2 :D

https://mobile.twitter.co...status/732604883254317057

agoNITE wijzigde deze reactie 17-05-2016 18:19 (64%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Griffx

Vet straks kan je het touw doorsnijden bij een extractie >:)

Dus niet meer aanhangen en weg rennen maar ook je extractie verdedigen.

Griffx wijzigde deze reactie 17-05-2016 18:37 (38%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• treative
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:58
quote:
watercoolertje schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:14:
[...]
Vrij simpel te testen natuurlijk, ff de mods die (enkel) accuracy/stability beïnvloeden van je gun halen in de shooting range :) Dan kan je zo zien wat je HS/Crit dmg is, en wat je base dmg is.

Ik loop al 2 weken met dezelfde gun, een Tactical ACR, AUG's vind ik eigenlijk nooit helaas (en maken kan ik ze niet), Vector is het magazijn veel te klein voor mij, verder vind ik het niet zo interessant.

[...]
Met de 204 Vector heb je aan een kwart magazijn genoeg in PvP, gewoon zorgen dat de kogels veel damage doen

T809

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 11:26
wat een hoerenspel is het ook he, ben er nu echt klaar mee :( bijna de daily op challenging klaar, group server not available! :( elke keer weer hetzelfde ge-ouwehoer met dit spel.

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnnyV76
quote:
watercoolertje schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:14:
De set werkt eigenlijk met alles heel fijn, en ik heb een M44 welke redelijk langzaam schiet, voordat je dan 3 kogels verder bent is de gemiddelde mob al down :P In dat opzicht heeft het juist meer zin bij een gun met een hoge RoF, hoe eerder die 3x getagged is hoe beter, en je team doet de rest wel :D
Zo hee.. net even de dailies samen met mijn zoontje gedaan die gister level 30 is geworden :)
Die set is echt super zeg! wat een verschil. Ik dacht altijd dat ik een beter wapen moest hebben omdat ik in een challenging daily meestal 3 clips nodig had om 1 mob te killen. Nu met dezeflde 183 Aug kan ik ineens 1 mob met 1 clip killen zodra je op t hoofd van een mob gaat mikken en dus zowel de set talent en de headshot bonus in kicked dan is ie echt zo dood... zelfs op challenge mode. Wapen kan ongetwijfeld beter maar heb nu iig het gevoel dat ik iets bij draag aan DPS. Gear score nu 190... weet nog hoe ik vorige week op 43 begon :)
Heel erg blij met de sentry set!

edit: @digital error... speel nu al dagelijk sinds een week of 2 en heb dat nog nooit gehad. Zou t niet iets met je eigen internet kunnen zijn dan?

edit 2: Update filmpje ziet er erg goed uit. Clear Sky klinkt toch een stuk beter dan "Heldere Hemel"... Nu mn gear wat beter is zie ik ook erg uit naar de volgende incursion!

JohnnyV76 wijzigde deze reactie 17-05-2016 20:01 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 22-06 20:40
quote:
treative schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:06:
[...]

Met de 204 Vector heb je aan een kwart magazijn genoeg in PvP, gewoon zorgen dat de kogels veel damage doen
en raak schieten...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ferry05
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 23-05 22:51
Weet iemand waar ik een goede 204 chestpiece kan kopen? Kan ook een blueprint zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14-06 14:34

TgR_KILLER

PSN: Recklezz84

quote:
Griffx schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:32:
[video]
Vet straks kan je het touw doorsnijden bij een extractie >:)

Dus niet meer aanhangen en weg rennen maar ook je extractie verdedigen.
Dat touw doorschijden zal me niet boeien.. PvP sowieso weinig.

Wat wel weer leuk is dat is die random bosses die op de map komen. Zoiets had ik ook geopperd toen met die survey een paar weken terug. Zoveel te zien op de map maar je komt maar op een paar plekken eigenlijk.

Mijn PSplus is weer eens afgelopen xD na een dure maand maar even wachten op loon.. gaf me wel weer wat tijd om alle zooi op de map te gaan vinden.. heb de telefoontjes, drones en nog zon ding nu compleet. zit op 280 van de 29x ofzo nu.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
OverlandingNL Twitter | OverlandingNL Instagram

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StaafM
Het touw doorsnijden gaat veel spanning geven, nice! je weet niet of iemand nog snel wil exracten, of juist het touw wil doorsnijden. Denk dat er veel Rogue gaan als je naar een touw rent, terwijl je eigenlijk wil extracten maar de andere denken dat je het touw wil doorsnijden..en roguehunting vind ik juist het gaafste aan de game!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14-06 14:34

TgR_KILLER

PSN: Recklezz84

quote:
StaafM schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:20:
Het touw doorsnijden gaat veel spanning geven, nice! je weet niet of iemand nog snel wil exracten, of juist het touw wil doorsnijden. Denk dat er veel Rogue gaan als je naar een touw rent, terwijl je eigenlijk wil extracten maar de andere denken dat je het touw wil doorsnijden..en roguehunting vind ik juist het gaafste aan de game!
Denk dat op de PC (als cheaters niet bestonden..) ik dat misschien ook wel zou vinden..
Maar op de PS4.. niet mijn ding, zo goed kan ik niet met controllers overweg :P PvE red ik t wel maar PvP niet.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
OverlandingNL Twitter | OverlandingNL Instagram

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19-06 08:44
Nog meer rogues/grieffers tijdens extracten. Bye bye solo dz.

Star citizen ReQ83

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 15-06 01:45
Mensen die toevallig nu incursion doen op de ps4 en mij mee willen nemen. Is me nog nooit gelukt, maar moet t ook met randoms doen...GS181 164k dps, 79k health 16k skill

M43ih
Pagina: 1 2 3 ... 46 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True