Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-06 19:53
Ik speel het enkel nog omdat het lekker wegschiet. Heb nog geen classified set en dat zal er niet meer van komen ook in de komende twee maanden.
Ik twijfel over een preorder voor Division 2. Schieten en looten vind ik een mooie combinatie maar er wordt zo weinig bekend van D2. Want PvP is in 1 bv redelijk ruk als je na een half jaar instapt en een verre van optimale gear hebt. Ik hoop dat daar iets aan gedaan wordt. En ik hoop op veel meer volk op straat wat neer te knallen is want het is nu wel erg stil op straat.
Het zou prettig zijn als de ontwikkelaars wat meer zouden vertellen over de verschillende onderdelen van de game, want van de gameplay zie ik ook elke keer hetzelfde deel.

Wat weg mag blijven in deel 2 zijn de hunters in SP. Net in Underground bezig geweest, boss verslagen in fase 2 en wordt vervolgens door hunters aangevallen die niet dood kunnen gaan vanwege hun eindeloze healing. Aangezien ik wel dood kan gaan moest ik die fase opnieuw spelen om de NPC te kunnen spreken. Twee keer gebeurd vanavond, hoe jaag je spelers weg!

[ Voor 20% gewijzigd door Lekker Ventje op 02-01-2019 23:15 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
deel 1 vooral singleplayer gespeeld elke keer. Mede vanwege de sfeer, sneeuw etc. Nadeel was dat ik het hierdoor ook totaal niet speelde in de niet winter maanden :P

In deel 2 is dit gelukkig niet meer het geval en gok dat ik er dan ook meer tijd in zal gaan steken (na het spelen van de alpha).

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 08:03
Vandaag weer een nieuwe shield uitgekomen.
Die is denk ik voor sommigen best wel lastig. Je moet alle exotic gear en weapons hebben in je inventory/stash. Ik had er een stel in mijn stash zitten maar miste er nog een stuk of 6. Gelukkig bleek dat ik die kon kopen bij de vendor (vandaar dat ik ze ook niet bewaard had) en een pistool kon ik craften (Damascus).
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MzVxsD7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:45
Ik heb er 4 ofzo, rest heb ik niet, boeit me verder ook weinig als er enkel was simpele goodies krijg in deel2. Al die preorder/bonus zut voor div1 was ook voor een uurtje nuttig.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06 20:17

LordKnox

Opperbaas.

Gisteren ook Division 2 weer even aangezwengeld, alle gear naar 1 character gedaan, Shield gekregen en weer uitgelogd. Voorlopig nog aantal andere spellen die ik meer speel. Ben wel steeds meer hyped aan het worden voor TD2. Het wordt echter langzaam wel tijd voor meer informatie. De Technical Alpha vond ik ontzettend tegenvallen en er is al maanden geen nieuws meer gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-06 20:08
The Division zit nu in humble montly als early unlock voor de maand februari:

grote_oever in "Humble Monthly"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-06 09:21
luckyjan schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:17:
Vandaag weer een nieuwe shield uitgekomen.
Die is denk ik voor sommigen best wel lastig. Je moet alle exotic gear en weapons hebben in je inventory/stash. Ik had er een stel in mijn stash zitten maar miste er nog een stuk of 6. Gelukkig bleek dat ik die kon kopen bij de vendor (vandaar dat ik ze ook niet bewaard had) en een pistool kon ik craften (Damascus).
[Afbeelding]
Ik heb nog maar 3 of 4 shields. Knap werk. Ben bezig om wat aan mijn commendation te doen en wil nog voor die exotics doen. Niet makkelijk, maar welke wel?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Ik ben nog maar net met dit spel bezig en moest er echt even inkomen. Maar wat een sfeer zeg! _/-\o_ Ik ben nu level 8, heerlijke missies om te doen. En wat een prachtige wereld. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:04
Als opwarming voor Division 2 heb ik hem gisteren ook maar weer eens opgestart na ongeveer 1 jaar niet meer gespeeld te hebben, er is toch aardig wat veranderd!! Blijkbaar zijn er nu Tiers.. en ik mag al helemaal in Tier4 spelen :)
Mochten er nog mensen zijn die samen de darkzone of enkele missies willen doen op de Xbox.. let me know.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Anoniem: 258387 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 07:46:
Ik ben nog maar net met dit spel bezig en moest er echt even inkomen. Maar wat een sfeer zeg! _/-\o_ Ik ben nu level 8, heerlijke missies om te doen. En wat een prachtige wereld. _/-\o_
Leuk man, ik ben ook nieuwkomer, wel al uitgespeeld inmiddels maar heb dus de vele bugs niet hoeven meemaken.

Ik werd aan alle kanten omver geschoten in New York nadat ik als sole survivor in Fallout 4 het wasteland had gezuiverd van alle plagen ;) De gameplay was wel even wennen maar wat een topgame deze The Division _/-\o_

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-06 10:42
Private Beta The Division 2 van 7 t/m 10 Februari.

YouTube: Tom Clancy’s The Division 2: Story Trailer | Ubisoft [NA]

[ Voor 52% gewijzigd door maurieske72 op 16-01-2019 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 17:28

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Ligt het aan mij of lijkt het alsof de graphics in Division 2 slechter zijn dan in 1? Althans in deze trailer ziet het er wel minder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MaakmeGek schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:48:
[...]

Ligt het aan mij of lijkt het alsof de graphics in Division 2 slechter zijn dan in 1? Althans in deze trailer ziet het er wel minder uit.
Eerste wat mij ook opviel (en daarna.. oh het is gewoon Division 1 DLC), ben blij dat ik de game gratis had bij mijn videokaart, anders betwijfel ik of ik de game zou hebben gekocht.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
[...]

Lijkt idd ja,maar heb hem toch gepreorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-05-2021
[...]

Het valt reuze mee, vind ik. Het zullen allemaal gewoon in-engine beelden zijn met textures en grafische effecten die vergelijkbaar zijn met wat de (oude) consoles kunnen leveren. Trouwens, de cutscenes in deel 1 waren ook geen bijzondere grafische hoogstandjes. Ik kan me niet voorstellen dat het spel daadwerkelijk slechter oogt dan deel 1, en dat ziet er voor een 3 jaar oud spel nog prima uit.

Zo kunnen de ontwikkelaars later in ieder geval niet beschuldigd worden van een "Ubisoft downgrade"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Laatst online: 14-04 17:28

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

NoCarrier schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 13:07:
[...]
Zo kunnen de ontwikkelaars later in ieder geval niet beschuldigd worden van een "Ubisoft downgrade"
Ja hier zat ik ook aan te denken, hebben ze gewoon gedacht van waarom laten wij niet een keer beelden zien met de allerlaagste settings zodat er niet weer "downgrade" geroepen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Had want credits nog opgespaard, moet alleen nog gloves.

4x kneepads, 2x chest, 2x back, serieus? :/

Ook als die beelden op laagste settings zijn, is er nog genoeg kritisch over te zijn in deel 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyjan
Vandaag is de NDA opgeheven van een aantal youtube kanalen die een tijdje geleden de Dark Zone in The Divsion 2 konden spelen (alpha versie op een XBOX). Zoals bijv.

en

[ Voor 23% gewijzigd door luckyjan op 18-01-2019 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:04
zoals al eerder aangegeven heb ik de game weer eens opgestart na lange inactiviteit. Ik volg vooral de daily missies in tier 5, maar heb maar erg weinig loot waarvan ik echt beter wordt. Ik zit nu op een gear niveau van 277 en ik vroeg mij af hoe je aan betere gear komt, is dan de dark zone een must?
Ik zag ook dat in het nieuwe stuk (voor mij) er naast een incursion ook een soort van survival mode is, ik kan de naam even niet meer herinneren maar het zijn die 3 gele icoontjes links op de map. Is daar ook nog loot te halen?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:12
ourplayground schreef op maandag 21 januari 2019 @ 06:06:
zoals al eerder aangegeven heb ik de game weer eens opgestart na lange inactiviteit. Ik volg vooral de daily missies in tier 5, maar heb maar erg weinig loot waarvan ik echt beter wordt. Ik zit nu op een gear niveau van 277 en ik vroeg mij af hoe je aan betere gear komt, is dan de dark zone een must?
Ik zag ook dat in het nieuwe stuk (voor mij) er naast een incursion ook een soort van survival mode is, ik kan de naam even niet meer herinneren maar het zijn die 3 gele icoontjes links op de map. Is daar ook nog loot te halen?
GE events zodat je snel aan GE credits komt en GE caches kan kopen. Verder kan je rondje langs de named bosses doen, die droppen ook nog wel regelmatig classified gear.
En uiteindelijk kan je het naar 291 brengen door te optimzen. Kost je wel even een hoop div tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
(Verwijderd ..verkeerde topic. Excuus)

[ Voor 88% gewijzigd door melly op 21-01-2019 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
WaSteiL schreef op maandag 21 januari 2019 @ 08:03:
[...]

GE events zodat je snel aan GE credits komt en GE caches kan kopen. Verder kan je rondje langs de named bosses doen, die droppen ook nog wel regelmatig classified gear.
En uiteindelijk kan je het naar 291 brengen door te optimzen. Kost je wel even een hoop div tech.
Idd clasified gear en dan optimizen met div tech. Als je de zogenaamde shields probeert te halen krijg je direct een hoop div tech per shield (500 dacht ik per shield).

En kijk eens op youtube naar boss run division. Die bosses droppen ook af en toe exotic en classified gear.
bijv. YouTube: THE DIVISION 1.8 | HOW TO GET CLASSIFIED GEAR FAST AND EASY RUN FOR ...

[ Voor 23% gewijzigd door luckyjan op 21-01-2019 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 859569

LordKnox schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:09:
Gisteren ook Division 2 weer even aangezwengeld, alle gear naar 1 character gedaan, Shield gekregen en weer uitgelogd.
Lucky basterd ;) ik moet nog wachten tot Maart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik wil deze op de ps4 aanschaffen, maar ik heb geen psn plus abonnement. mijn ps4 is wel continue verbonden met het internet. kan ik de singleplayer dan offline spelen ? op google krijg ik uiteenlopende reacties. heeft iemand praktijkervaring ?

[ Voor 19% gewijzigd door Farabi op 28-01-2019 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Hamazaki schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:52:
ik wil deze op de ps4 aanschaffen, maar ik heb geen psn plus abonnement. mijn ps4 is wel continue verbonden met het internet. kan ik de singleplayer dan offline spelen ? op google krijg ik uiteenlopende reacties. heeft iemand praktijkervaring ?
Ik snap je twijfel, zelfs de PS Store is er niet heel duidelijk in.
Hoe ik het lees en bedenk is dat je de hele campaign gewoon kunt spelen maar beperkt wordt in Darkzone, matchmaking en misschien wat DLC die niet werkt.
Als je de game voor een paar euro ergens kan oppikken dan is de campaign op zich al zeer de moeite waard!

Mocht je toevallig in de regio Arnhem/Nijmegen wonen dan mag je de disc zo even komen lenen bij me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
als het goed is zou je met the division 1 op PS4 zonder PS+ enkel de single player kunnen spelen maar bijvoorbeeld niks wat PVP betreft zoals de darkzone etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Hamazaki schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:52:
Hoi, ook in singleplayer moet je verbonden zijn met het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Fraggert schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 11:27:
[...]

Hoi, ook in singleplayer moet je verbonden zijn met het internet.
Met ps plus abonnement? Of is alleen verbinding voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
Hamazaki schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 11:35:
[...]

Op Reddit lees ik dat PS Plus nodig is voor matchmaking op de PS4, maar in principe is het overgrote deel van het spel solo te spelen. Je hebt wel altijd een internetverbinding nodig.

Zoals Paulus07 al schreef, dus.

Ik heb helaas geen persoonlijke ervaring hiermee. YMMV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Hamazaki schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 11:35:
[...]

Precies zoals jij het vroeg, zonder PS+ maar mét internet.

Dit zegt Ubisoft:

Do I need to be connected to the internet in order to play The Division?
Yes. A permanent internet connection is required in order to play the game.

Do I need an active Playstation+ or Xbox Live Gold Membership in order to play the game?
No. You do not require a console subscription (such as PlayStation+ or Xbox Live Gold Membership) when playing the game in solo mode. However, for all online features such as multiplayer and co-op mode an active subscription with the relevant console online service is required.
Note: Playstation+ or Xbox Live Gold Membership is required to access the Dark Zone.

BRON

[ Voor 62% gewijzigd door Fraggert op 30-01-2019 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 09-06 13:49
Ik vind de game erg leuk, maar ik heb enorme last van memory leaks. Dit had ik maanden geleden al eens tijdens een free weekend op Steam, maar nu met de demo ook weer. Er lijkt geen oplossing voor de zijn, behalve heel veen trial en error in de hoop dat crashes stoppen.

Wat betreft de graphics van deel 1 vs. deel 2 denk ik ook dat het veel te maken heeft met de setting. De sneeuw vind ik ontzettend gaaf en sfeervol en werkt ook wel in het voordeel. Bij deel 2 proef je die sfeer wat minder door de meer generieke omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoCarrier
Divak schreef op maandag 4 februari 2019 @ 14:05:
Ik vind de game erg leuk, maar ik heb enorme last van memory leaks. Dit had ik maanden geleden al eens tijdens een free weekend op Steam, maar nu met de demo ook weer. Er lijkt geen oplossing voor de zijn, behalve heel veen trial en error in de hoop dat crashes stoppen.
Heb je de DX11 renderer geselecteerd staan? Die veroorzaakt bij een hoop spelers om de haverklap crashes. Grafisch maakt het nauwelijks verschil (hooguit enkele frames per seconde), dus even terugschakelen naar de DX9 renderer als dit het geval is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
Ik heb gisterenmiddag goed gegoogled met allerlei tips en toevallig ging in de avond de game op Steam in de sale met 90% korting. Dus maar gelijk gehaald en (even afkloppen) heb ik nog geen memory crash en/of frame drops gehad. Als dat zo blijft vermaak ik mij wel met deze game :D Ik vind de setting in de sneeuw echt geweldig, dus ik denk dat ik nog voorlopig bij deel 1 blijf totdat deel 2 ook 5 euro kost :)

[ Voor 18% gewijzigd door Divak op 05-02-2019 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Deel 1 blijft grafisch heerlijk om te zien. Nu ook weer begonnen met survival DLC oppakken. maar ook dat blijft er heerlijk uitzien in die sneeuwstormen :)

Was bang dat ik bij deel 2 die sfeer setting enorm zou missen (omdat die zo tof is). Viel met de closed alpha van deel 2 gelukkig mee en ook die setting was wel weer tof. (maar toch blijft die sneeuw iets toffer :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivover
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-01-2022
Is het jullie al gelukt om te pre-loaden? Ik gebruik zelf een xbox maar het lukt me niet de game te pre-loaden. Er staat als ik hem zoek via de store: Besloten Beta is momenteel niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-02-2022
ivover schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:16:
Is het jullie al gelukt om te pre-loaden? Ik gebruik zelf een xbox maar het lukt me niet de game te pre-loaden. Er staat als ik hem zoek via de store: Besloten Beta is momenteel niet beschikbaar
Hoi, ikzelf heb de private beta via pc. via xbox gaat het als volgt:
Volg deze stappen om de Private Beta van The Division 2 te preloaden op Xbox One:
- Meld je aan en ga naar de Store.
- Zoek naar The Division 2 Private Beta.
- Druk op A om de beta te preloaden.
Je moet wel in het bezit van de game maw, je moet de game per orderen ( kopen) om gebruik te maken van de private beta, zo niet kan je alsnog registreren op de website om kans te maken voor de besloten beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

Bezig met de private beta van Division 2 te preloaden. Ik heb overigens nog 2 beta keys beschikbaar voor mensen die interesse hebben. Graag via PM om het topic schoon te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
Delta hier, delta daar, delta alom aanwezig in de game, maarja het niets voor niets dat het hier om een beta-versie gaat, je voelt aan dat division2 ver van klaar is en dat er nog moet aan gewerkt worden.
Voor de rest ziet het grafisch goed uit en de verhaallijnen zit goed in elkaar maar toch zie men het verschil tussen div1 en 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:12
chief-BE schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 00:01:
Delta hier, delta daar, delta alom aanwezig in de game, maarja het niets voor niets dat het hier om een beta-versie gaat, je voelt aan dat division2 ver van klaar is en dat er nog moet aan gewerkt worden.
Voor de rest ziet het grafisch goed uit en de verhaallijnen zit goed in elkaar maar toch zie men het verschil tussen div1 en 2. :)
verre van klaar vind ik zeker niet het geval, maar misschien had ik mijn verwachtingen niet zo hoog liggen. Persoonlijk vind ik bepaalde zaken wel onduidelijk. Elke keer die backup oproepen van andere spelers, maar geen idee hoe ik hierop kan reageren. De bomberdier drones zijn niet echt handig (omdat ik niet goed weet hoe te bedienen), maar ik krijg ze niet lekker naar hun plek. Ze werken ook alleen als je de grond kan zien, dus naar een hoger doel werkt het al niet.
Maar buiten de deltas heb ik het wel goed naar mijn zin. Het is een soort van TD1, maar ook weer net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 15-06 12:48
paar uur in de beta gestoken gister. Conclusie: je kan net zo goed, zo niet beter, Division 1 spelen. De sfeer is beter in D1. De skills in D1 zijn beter te gebruiken, want in de beta werken die voor geen meter. Verder zijn de wapens hetzelfde en net even anders in gebruik. Ook het gebruiken van attachements vind ik geen zak aan. Vond juist het modden van de wapens in D1 leuk om te doen. Geen idee of dat nog gaat veranderen in de final build.
Al met al verveelde ik me een beetje in de beta. Ook na toch zeker een paar honderd uur in D1 te hebben gestoken, gaat dit een sale aankoop worden. Zonde. In die zin ben ik het eens met MarcoStyle, het mist fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox

LordKnox

Opperbaas.

WaSteiL schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 07:10:
[...]

verre van klaar vind ik zeker niet het geval, maar misschien had ik mijn verwachtingen niet zo hoog liggen. Persoonlijk vind ik bepaalde zaken wel onduidelijk. Elke keer die backup oproepen van andere spelers, maar geen idee hoe ik hierop kan reageren.
In je map en dan 1 tab naar rechts. Daar heb je verschillende opties om die uit te schakelen of op te reageren.
De bomberdier drones zijn niet echt handig (omdat ik niet goed weet hoe te bedienen), maar ik krijg ze niet lekker naar hun plek. Ze werken ook alleen als je de grond kan zien, dus naar een hoger doel werkt het al niet.
De drones bedien je door 2 punten te markeren. Dan vliegt je drone van punt a naar punt b en dropt dan zijn bombs. Maar echt handig vind ik het niet. Door de delay tussen drone sturen en daadwerkelijke bombing (dan is de tegenstander vaak weer weg, met name bij PvP) en wat jij al aangeeft, je kunt de drones niet hoger sturen doordat je geen grond kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

-td2- topic

[ Voor 99% gewijzigd door Angeloonie op 08-02-2019 12:07 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 00:30
Edit: -verkeerde topic (was een reactie op TD2) --

[ Voor 95% gewijzigd door robinez op 08-02-2019 15:04 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:00
weer terug gekomen :D lekker met m'n vrouw samen van de game genieten. Zie alleen dat de discord niet werkt? :( krijg een invalid invite

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:31
corset schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:45:
weer terug gekomen :D lekker met m'n vrouw samen van de game genieten. Zie alleen dat de discord niet werkt? :( krijg een invalid invite
https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ
Die werkt als het goed is wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-06 22:45
iemand die deel1 nog speelt en samen darkzone wil doen, inv me aub locust17

nog even een toevoeging op verzoek: ik speel op de PC

[ Voor 27% gewijzigd door fuqua op 18-02-2019 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:33

Pykow

Angelo OTR

Ben nu level 20 geworden en speel het dagelijks. Sommige missies zijn echt lastig

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Laatst online: 16:42

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik heb het spel net gekocht na de demo van TD2 te hebben gespeeld en dat beviel mij wel. Ik heb echter geen zin om EUR 60,- uit te geven hiervoor.

Ik moet zeggen ik vermaak mij prima zover. matchmaking etc is vrij vlot en er zijn schijnbaar nog genoeg mensen die levelen. Eens kijken hoe het is zodra ik lvl 30 wordt.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

fuqua schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:46:
iemand die deel1 nog speelt en samen darkzone wil doen, inv me aub locust17
ik doe geen PVP maar moet je niet ff je platform daarbij posten?
Pykow schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:42:
Ben nu level 20 geworden en speel het dagelijks. Sommige missies zijn echt lastig
Volhouden *O* Ik vond er inderdaad ook een paar fiks lastige delen tussen zitten.

Wat me vooral opviel is dat ik een enkele missie eçht pittig vond en een ander weer zo doorheen walste, wel natuurlijk soortgelijke missies onderling vergeleken.
TTLCrazy schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:41:
Ik heb het spel net gekocht na de demo van TD2 te hebben gespeeld en dat beviel mij wel. Ik heb echter geen zin om EUR 60,- uit te geven hiervoor.
Have fun, Agent d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-06 22:45
Fraggert schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:00:

ik doe geen PVP maar moet je niet ff je platform daarbij posten?
ik doe ook geen pvp maar vind het darkzone gedeelte wel lekker om snel te gearen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Divak
Ik heb de game voor €5 gekocht tijdens de Steam sale en is echt mijn gemiste koop geweest uit 2016! Wat een toffe game. Ik heb er al 60 uur inzitten en het blijft een ontzettend leuk.

De tocht naar level 30 vond ik echt episch.. wát een gaaf verhaal. Leuke collectibles die écht iets toevoegen aan de sfeer van de outbreak (telefoongesprekken, echo's, vermiste agenten). De zijmissies zijn per gebied vaak wel hetzelfde van opzet, maar toch verveelde het mij geen enkele keer. De hoofdmissies speelde ik altijd via matchmaking, dat was binnen een paar seconden geregeld (PC).

Eenmaal op level 30 opent de rest van de game. Binnen no-time zat ik in Tier 5 en speel ik nu veel Underground (elke keer een random map met random objectives), af en toe Dark Zone (als vooraf weet dat ik niet snel gefrustreerd zal raken als ik gekilled word :D ), de daily missies, search & destroy missies, HVT's, en dan heb ik nog veel onderdelen nog niet eens geprobeerd (survival, PVP, incursions, resistance, legendary missies).. en ik kan nog wel urenlang vullen om een aantal gear sets te vullen.

Ik heb de game eens eerder geprobeerd, maar had veel last van bugs. Gelukkig is dat allemaal verholpen en is dit echt een van de leukste games die ik in jaren heb gespeeld. Ik heb ook The Division 2 beta gespeeld, maar deel 1 vind ik (zeker i.c.m. sfeer) nog steeds veel leuker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-06 15:36

PinusRigida

I put the p in pool.

Yep, hier ook eentje die de game vorige week gekocht heeft met de Steam Sales voor nog geen 5 euro... en geen spijt van, voor dat geld echt een heel vette game in huis gehaald.

Eigenlijk was de preview hier van TCTD2 de aanleiding: ik wist totaal niet of dit soort spel me zou liggen dus de beste manier is om deel 1 te proberen, de sales waren het uitgelezen moment om dat te doen.

Ik moet toegeven dat ik in het begin wat 'overrompeld' was van alle aanpassingsmogelijkheden qua gear, weapons, skills en abilities, komt daar nog crafting en in een later stadium recalibrating bij. (ik vind crafting helemaal niet erg maar games waarin het overheerst ben ik snel beu omdat het me uit de sfeer haalt)...

Maar na een paar levels was ik al snel de interface gewoon, en heb ik ook besloten om -at least for now (Level 14) slechts van één loadout gebruik te maken, een 'assault-build' = assault rifle + shotgun... om het simpel te houden...

Ik zat even in een soort game-limbo... ttz: heb tweede hoofdstuk van The Long Dark uitgespeeld en wacht nu op de release van hoofdstuk 3... en had even geen zin om me terug op een andere game te werpen die ik al in bezit heb.
Nu kan ik de tijd tussen hoofdstuk 2 en 3 meer dan overbruggen met The Division, hoe meer ik het speel, hoe beter ik het vind. En zoals je zegt: enorm gevarieerd qua gametypen maar ook speelstijl: vind het fantastisch dat je zowel in SP als Co-op kan spelen en dat die twee speelstijlen perfect in-game in elkaar overvloeien zonder enige hapering of menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TD1 is met alle patches en uitbreidingen gewoon heel erg goed, zeker gezien de huidige prijzen. Was in het begin wel anders trouwens als je nu terugkijkt. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:48
He stupid! You're going in with this, you're dead!

I've got the shit you need.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Divak schreef op maandag 18 februari 2019 @ 23:15:
Ik heb de game voor €5 gekocht tijdens de Steam sale en is echt mijn gemiste koop geweest uit 2016! Wat een toffe game. Ik heb er al 60 uur inzitten en het blijft een ontzettend leuk.

De tocht naar level 30 vond ik echt episch.. wát een gaaf verhaal. Leuke collectibles die écht iets toevoegen aan de sfeer van de outbreak (telefoongesprekken, echo's, vermiste agenten). De zijmissies zijn per gebied vaak wel hetzelfde van opzet, maar toch verveelde het mij geen enkele keer. De hoofdmissies speelde ik altijd via matchmaking, dat was binnen een paar seconden geregeld (PC).

Eenmaal op level 30 opent de rest van de game. Binnen no-time zat ik in Tier 5 en speel ik nu veel Underground (elke keer een random map met random objectives), af en toe Dark Zone (als vooraf weet dat ik niet snel gefrustreerd zal raken als ik gekilled word :D ), de daily missies, search & destroy missies, HVT's, en dan heb ik nog veel onderdelen nog niet eens geprobeerd (survival, PVP, incursions, resistance, legendary missies).. en ik kan nog wel urenlang vullen om een aantal gear sets te vullen.

Ik heb de game eens eerder geprobeerd, maar had veel last van bugs. Gelukkig is dat allemaal verholpen en is dit echt een van de leukste games die ik in jaren heb gespeeld. Ik heb ook The Division 2 beta gespeeld, maar deel 1 vind ik (zeker i.c.m. sfeer) nog steeds veel leuker.
Ben nu level 22 en ben benieuwd wat er gebeurd wanneer je level 30 wordt en end game in gaat.

Soms is het jammer dat bepaalde side missies hetzelfde zijn. Maar het craften en missie naar missie spelen is leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
Je doet nu richting level 30 inderdaad vooral zij-missies, encounters, en dat soort zaken. Daarnaast doe je story-missies. Bij mij kwam het redelijk goed uit, ik had het zo voor elkaar dat ik tijdens de laatste story-missie level 30 werd :)

Als je eenmaal level 30 bent bestaat de wereld uit verschillende niveau's (world tiers). Je begint op 0 en je moet zo snel mogelijk naar world tier 5 (daar is alle actie). Dit kun je volgens mij het beste doen door door te gaan met de zij-missies, encounters, bepaalde missies opnieuw te spelen en in de safehouse Search & Destroy missies aan te nemen (dit wordt beschikbaar op level 30

Je krijgt naast je character het level van je gear te zien. Je begint waarschijnlijk op 0. Door zij-missies en andere random missies te doen krijg je telkens nieuwe gear en kun je de eerste stap maken, als je boven een bepaald niveau komt kun je via de map je world tier verhogen. Daarna weer random encounters, missies doen, etc. tot je weer genoeg gear hebt verzameld voor de volgende world tier. Totdat je in world tier 5 zit moet je gewoon de gear equippen met een zo hoog mogelijk niveau, de rest maakt nog geen reet uit. Als je eenmaal in world tier 5 zit kun je je richten op goede stats, goede sets, enz.

Daarnaast komen dan ook andere gamemodussen vrij;

- Underground (random missies onder de grond waarbij de map elke keer anders is met ook verschillende modifiers)
- Survival (soort battle Royal mode)
- Resistance (zoveel mogelijk 'waves' aan vijanden afmaken)
- Incursions (de echte end-game, de moeilijkste missies)

En natuurlijk nog gewoon Darkzone en PVP.

De story-missies kun je ook herspelen op andere moeilijkheidsgraden spelen (hard, challenging, legendary).

Het is in het begin best overweldigend, want als je eenmaal krijgt verzuip je al snel in verschillende gearsets, speelstijlen, stats. Ik zou vooral in het begin veel plezier uit het spel halen, en als je wilt kun je daarna verder verdiepen in het min-maxen, want daarna wordt het gewoon een loot-shooter zoals Diablo (heel veel content opnieuw spelen in de hoop op goede gear).

Ik doe ook veel dezelfde missies en gamemodes en het gaat mij nog niet vervelen (ondanks dat de missies hetzelfde blijven). Lekker de runs perfectioneren en verschillende gearsets verzamelen (damage, healer, sniper, enz). Zolang dat nog leuk blijft is de game oneindig herspeelbaar. Wellicht ben ik het straks plotseling totaal zat, maar ik zit inmiddels op ca. 70 uur in de game en vind het nog steeds leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is ook nog West Side Pier in het PVE deel. Soort mini PVE darkzone. Veel enemies en semi-random encounters. Erg leuk om te spelen maar klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Leuk om te lezen dat deze game nog steeds nieuwe spelers kan vermaken! Ik ben zelf een speler van het eerste uur (eerst PC daarna PS4) en slinger deze game nog haast wekelijks een keer aan. Vooral met een groepje vrienden is het echt een heerlijke game om lekker een avondje in te struinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13-06 14:19
Als voorbereiding op 2 heb ik deze weer eens opgestart en met een nieuwe character vanaf het begin het verhaal gaan doen.
Toch wel weer goed en was vergeten hoeveel plezier ik eraan gehad heb in vergelijking met games die tegenwoordig uitkomen. Had Hudson Refugee Camp opgestart en dacht ik doe matchmaking omdat ik geen zin had om er alleen doorheen te gaan, denk dat we echt een dik uur bezig waren met die missie, het leek wel op hard niveau omdat we best vaak eraan gingen (vooral op het laatst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik blijf het zeggen, het is jammer dat deel 2 zo dichtbij is, want ik vind dit echt een van de leukste games die ik ooit heb gespeeld, en ik heb de game pas sinds 3 weken ontdekt. Deel 2 bevalt mij veel minder.

Ik heb in het weekend ook Resistance gespeeld. Het kan wel een rollercoaster zijn.. Ik had wel e.e.a. gelezen en voorbereid, maar het ging niet allemaal vlekkeloos :')

1e groep: Ik wilde het even aankijken en bleef dus gewoon op de mobs richten zonder de SHD tech op te pakken. Iedereen bleef bij de data breach gewoon in de eerste hal lopen en niemand deed de deur open om naar de data breach te gaan. Eén dude zat te schelden en tieren ging boos weg, missie gefaald en group disband.

2e groep: Iedereen bleef bij de deur staan campen om vanaf daar een beetje mobs af te schieten, erg cheesy. Ik rende gewoon de kamer in en knalde elke keer iedereen neer zonder dat zij uberhaupt een kogel konden afvuren. Bij de data breach opende ik gelijk de deur (ik had alle SHD tech) en wilde direct de laptop veiligstellen... ik weet nu hoe het moet dacht ik... maar toen werd ik uit de groep gekickt :D

3e groep: Eindelijk iemand met de microfoon die iedereen kon uitleggen wat het plan was. Dus bij de data breach zo lang mogelijk wachten om zoveel mogelijk tech te verzamelen, en daarna zo snel mogelijk naar één of andere cheesy gang om daar 10 ronden lang te campen, en de boss zo lang mogelijk te laten leven voor nog meer SHD tech, enz.. Daarna kwamen we uiteindelijk in een loods met een chest waar we een leuke reward uit haalden. Uiteindelijk gingen we in ronde 16 direct plat. Daarna met dezelfde groep nog een keer gedaan, weer tot ronde 15 gehaald en daarna dood.

Conclusie voor mij, de 3e groep is de 'way to go' om het doel te bereiken (de chest), maar het voelt wel een beetje als cheaten door ergens in een gangetje te staan en daar iedereen maar af te knallen.

Uiteindelijk is het wel goed voor de gear, want de classified items en de exotics stromen nu wel binnen. Ik krijg helaas wel heel veel dubbele items (maar gelukkig wel met andere/betere talents).

Ik vind het inventory management wel een zooitje. Het overzicht is er eigenlijk niet, de menu's laten te weinig zien, je kan gear niet in bepaalde mapjes sorteren/groeperen, alles staat gewoon onder 'weapons' of 'backpacks' onder elkaar.

Ik heb nu een full classified reclaimer set, helemaal gemaxxed (291 is max?) en met de juiste stats. Daarnaast heb ik een 2e set die erg goed werkt (Ninjabike bag waardoor ik de Lone Star 4pc + Striker 2pc + Nomad 2pc bonus heb). Tevens heb ik bijna ook Lone Star volledig classified (met 2x Big Alejandro).

Nu ben ik ook langzaam een 3e set aan het maken (Striker) en zit mijn stash al helemaal vol met exotics/classified gear van andere sets. Ik begin al een beetje draaierig te worden van deze 3 sets, en sommige gear gebruik ik voor meer dan 1 set, enz.

Daarbovenop heb ik ook nog 50+ gear mods liggen waarvan ik niet weet of ze ooit van pas komen of dat ik iets kan wegflikkeren. Idem met de weapon mods waarvan ik heb gekeken welke het beste zijn bij een bepaalde speelstijl en daarvan alles maar bewaar.

En als klap op de vuurpijl zit de Dark Zone vol met griefers (in mijn ogen). Ik kom in een matchmake groepje met 4 gasten, en in de eerste de beste subway gaat 1 van de 4 uit de groep, Rogue, en vermoord ons drieën.. erg triest. Ook ben ik altijd de lul tegen gasten 1v1 als ze Rogue zijn. Ik knal 4 magazijnen op ze leeg, maar zij healen, reviven, en strafen naar links en rechts waardoor je ze niet kan raken. Zo rennen ze op hun gemakje naar mij toe (ik zit in cover) en terwijl ze voor mijn neus staan schieten ze mij gewoon makkelijk dood. Dus, zal er ook nog een setje PVP gear bij moeten komen, ik denk Nomad :P

Het enige wat mij nog niet gelukt is, is een incursion af te ronden. Alle legendary missies heb ik met een random groep gehaald, maar de incursion schieten maar niet op. Is de tweakers groep nog actief wat dat betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:26
Hi allemaal, ik heb dit spel ook maar gekocht toen de Beta van 2 een 3 uur durende maintenance inging.
Wat tof, wat een toffe sfeer. Wel wat meer rennen tussen de actie dan in de Beta van 2, maar dat went wel.

Ingame nick: Aceinurphase. Nu level 7 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Divak schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:18:

Nu ben ik ook langzaam een 3e set aan het maken (Striker) en zit mijn stash al helemaal vol met exotics/classified gear van andere sets. Ik begin al een beetje draaierig te worden van deze 3 sets, en sommige gear gebruik ik voor meer dan 1 set, enz.

Daarbovenop heb ik ook nog 50+ gear mods liggen waarvan ik niet weet of ze ooit van pas komen of dat ik iets kan wegflikkeren. Idem met de weapon mods waarvan ik heb gekeken welke het beste zijn bij een bepaalde speelstijl en daarvan alles maar bewaar.
De sets die je gebruikt in je inventory laten zitten (wel locken zodat je niet per ongeluk weg kan gooien!) en dan loadouts gebruiken om snel set te wisselen indien nodig. De rest gewoon deconstructen of verkopen. Heb zelf gemaxte Tactician, Reclaimer en Striker (1x PVP en 1x PVE) in mijn inventory.
Divak schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:18:
Ook ben ik altijd de lul tegen gasten 1v1 als ze Rogue zijn. Ik knal 4 magazijnen op ze leeg, maar zij healen, reviven, en strafen naar links en rechts waardoor je ze niet kan raken. Zo rennen ze op hun gemakje naar mij toe (ik zit in cover) en terwijl ze voor mijn neus staan schieten ze mij gewoon makkelijk dood. Dus, zal er ook nog een setje PVP gear bij moeten komen, ik denk Nomad :P
Classified Striker. En dan PVP speccen. Dan gaan ze zo neer in 1v1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
NLxAROSA schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:28:
[...]

Classified Striker. En dan PVP speccen. Dan gaan ze zo neer in 1v1.
En dan met Showstopper en House of iets dergelijks? En dat zijn PVP specs? Stamina, en elke secondary stats?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyjan
Divak schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:31:
[...]

En dan met Showstopper en House of iets dergelijks? En dat zijn PVP specs? Stamina, en elke secondary stats?
Idd of Showstoppen en een M4 zoals de LVOA-C (minste recoil van de M4's). Bij de Division is het belangrijk te blijven bewegen tijdens het schieten. Als je stil blijft staan en gaat schieten kan je het wel schudden (behalve als je zoals ik Deadeye speelt in Last Stand :P )
Hier een filmpje van een van de beste Division spelers.

[ Voor 4% gewijzigd door luckyjan op 05-03-2019 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Mjaa.. als ik dan de shootout volg vanaf 8.30 bijvoorbeeld.. daar is toch eigenlijk geen lol aan te beleven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Divak schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:59:
Mjaa.. als ik dan de shootout volg vanaf 8.30 bijvoorbeeld.. daar is toch eigenlijk geen lol aan te beleven :D
Het hebben van een goede build maakt je niet ineens een topspeler die rondjes om de rest heenloopt. ;)

En ja, House en/of Showstopper. M4 werkt ook prima (wel de juiste M4: lightweight). Belangrijkste voor Striker is dat je je stacks zo snel mogelijk op max krijgt én houdt. Dus hoge vuursnelheid en alle schoten raak. Ik gebruikte zelf Bullfrog als backup voor The House. Ligt maar net aan waar je zelf het lekkerste meer speelt en het vaakst mee raak schiet. Heb zelf een bloedhekel aan Showstopper bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13-06 14:19
Ik probeer nu underground weer een beetje op te pakken om de tijd te doden tot deel 2 komt, moet eerlijk zeggen dat het wel goed in elkaar steekt, gisteren solo gegaan omdat matchmaking het niet deed of ik geen geduld had misschien..
Klopt het dat er weinig mensen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Dundave1909 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:56:
Ik probeer nu underground weer een beetje op te pakken om de tijd te doden tot deel 2 komt, moet eerlijk zeggen dat het wel goed in elkaar steekt, gisteren solo gegaan omdat matchmaking het niet deed of ik geen geduld had misschien..
Klopt het dat er weinig mensen zijn?
Mensen spelen dark zone of wachten op division 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Underground was toch met die planning-table en die verschillende settings? Daar heb ik nooit echt veel mensen gezien in de queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen komen daar nu alleen voor de weekly (als ze dat überhaupt al doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Nog meer mensen last van de frames in division 1 ?
Ik heb vandaag de laatste Nvidia drivers geinstalleerd en ga nu in game van 165FPS naar 10FPS.
Al bij het opstarten van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01:26
Ik ben op zoek naar laaghangend fruit. Ik zou nog graag een schildje willen vrijspelen voor een reward in Division 2. Ik heb al Shepherd (de freebie), Deadeye en sta op het punt Sacred te halen.

Welke is relatief makkelijk te behalen? Ik zit redelijk dicht bij Chieftain (gear score van 290) maar zit zonder division tech. Hoe moeilijk is Rebel (resistance wave 15)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qbic
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-11-2024
Ondanks het feit dat The Division 2 uit is en ik het een enorm leuke game vind blijf ik toch hangen bij den 1. Ben pas een paar weken geleden echt beginnen spelen en vind het een topgame.
Momenteel speel ik co-op missies op challenging en ik zou graag eens legendary willen proberen. Momenteel heb ik geen 6 piece set en mijn gearscore is ongeveer 277. Ik run meestal een striker build of tactician build. Is het mogelijk om met een lagere gearscore legendary missions te runnen of gaan mijn teammates mij vooral moeten carryen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Ik ben maar eens opnieuw begonnen met TD1 :)

Als eerste ben ik, met de opgedane ervaring, begonnen met het uitkammen van Brooklyn, daar waar je als vers opgeroepen Agent kennis maakt met de eerste missies.

Dat loonde flink kan ik zeggen, want voor ik goed en wel op weg was om voor het eerst kennis te maken met mevrouw Lau in het safehouse, had ik de Navy MP5 al ingeruild voor een M4 die spontaan uit een kist kwam zetten. *O*

De eerste run heb ik Brooklyn helemaal niet zo uitgekamd, ik kwam later pas achter het principe looter in het genre lootershooter :+
Het shooten ging me prima af, raakschieten was een ander verhaal :P

Ik weet niet of ik het hele spel weer ga uitspelen, maar het is erg leuk om de eerste levels weer te spelen en er wat meer van mee te krijgen.
De eerste ronde was ik echt dramatisch slecht en heb, bijv. alle checkpoints in het politieburo wel 10 keer gezien 8)7 de n00b-factor was erg hoog ;)

Ook ga ik wat meer afwisselen met skills en wapens, leuk om eens wat variatie er in te kunnen brengen nu er al veel bekend is.

Ik heb er weer zin aan d:)b

[ Voor 53% gewijzigd door Fraggert op 04-04-2019 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Wat ik wel vreemd vind is dat ik de Division credits van mijn eerste Agent gewoon beschikbaar heb 7(8)7
Ik kan dus bij de Vendors de duurste shizzle aanschaffen (mits er geen levelblock op zit) voor belachelijk weinig geld in verhouding met mijn godsvermogen :P

Echt raar want als ik met Fallout 4 de game opnieuw start dan sta ik gewoon weer met niksnadanoppes in mijn onderbroek naar een post-apocalyptische puinhoop te staren. :P

Nou ben ik niet vreselijk serieus mijn 2de rondje aan het doen maar wil juist even zien wat ik door mijn frusterende faalsessies in het begin allemaal gemist heb aan scenery en details tijdens de eerste missies dus ik maak lekker gebruik van de mogelijkheid om nu gewoon dikke mods en gear te pakken. Ook al is gear vrij snel verouderd door het looten en de drops van enemies, de credits bieden me net even wat extra voordeel.
Ook leuk om wat anders te proberen, ik heb niet eerder rondgehobbeld met een shotgun als secondary naast mijn M4 en dat bied leuke close combat gameplay.

Is het normaal dat ik mijn credits beschikbaar heb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 17:59
Fraggert schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:59:
Wat ik wel vreemd vind is dat ik de Division credits van mijn eerste Agent gewoon beschikbaar heb 7(8)7
Ik kan dus bij de Vendors de duurste shizzle aanschaffen (mits er geen levelblock op zit) voor belachelijk weinig geld in verhouding met mijn godsvermogen :P

Echt raar want als ik met Fallout 4 de game opnieuw start dan sta ik gewoon weer met niksnadanoppes in mijn onderbroek naar een post-apocalyptische puinhoop te staren. :P

Is het normaal dat ik mijn credits beschikbaar heb?
Ja, wordt gedeeld tussen je characters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Ok thanks @mrFoce d:)b

Zit ik vannacht lekker te knallen en speel ik net de BoO vrij, flikkert de server eruit |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fl3FVBR0927HKasWDSI0juNd/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 07-06 17:52
Die server is een drama ook voor de single player. Dit is al de derde keer deze week dat ik thuis even wil gamen en dan werkt het niet. MIKE-01 / ALFA -03 Not available at this time. WTF

Dit is ook meteen de laatste game die ik koop van Ubisoft. Ik wilde nog ghost recon kopen als die wat goedkoper is ,maar die zal ook wel weer online connectie moeten maken. Dus ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Nu online
Noresponse schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:39:
Die server is een drama ook voor de single player. Dit is al de derde keer deze week dat ik thuis even wil gamen en dan werkt het niet. MIKE-01 Not available at this time. WTF

Dit is ook meteen de laatste game die ik koop van Ubisoft. Ik wilde nog ghost recon kopen als die wat goedkoper is ,maar die zal ook wel weer online connectie moeten maken. Dus ;w
Is dus een extra onderhoud.

Patch Notes
We are performing an emergency maintenance to address a bug with the cover mechanic. Since we are still working on the patch, we will update you during the maintenance if the fix goes live tomorrow.

As we see this as a high priority we're scheduling the maintenance for tomorrow, to increase the chances of this being resolved before the weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 07-06 17:52
Dit is welke elke keer in de ochtend , dus mischien een maintaince, maar blijft drama. Ga maar potje fifa doen :)
GroeneThee schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:43:
[...]

Is dus een extra onderhoud.

Patch Notes
We are performing an emergency maintenance to address a bug with the cover mechanic. Since we are still working on the patch, we will update you during the maintenance if the fix goes live tomorrow.

As we see this as a high priority we're scheduling the maintenance for tomorrow, to increase the chances of this being resolved before the weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Nu online
Klopt, is eigenlijk altijd in de ochtend, normaliter op dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-06 14:26
Is deze game nog solo te doen? Ooit in 2016 gekocht maar nooit uitgespeeld. Alleen coop alle missies doen nu nog zal niet meer zo makkelijk gaan. Echter heeft de game me altijd wel getrokken, maar nooit in zijn geheel uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
destroye schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:38:
Is deze game nog solo te doen? Ooit in 2016 gekocht maar nooit uitgespeeld. Alleen coop alle missies doen nu nog zal niet meer zo makkelijk gaan. Echter heeft de game me altijd wel getrokken, maar nooit in zijn geheel uitgespeeld.
Solo is prima te doen,ik heb deze game alleen maar solo gespeeld,het blijft mijn favorite game vooral de DLC Survival is top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StGermain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:23
Ik ben pas bij het ingaan van de lockdown begonnen met the division en er inmiddels wel wat verslaafd aan. Vorige week eindelijk de juiste stukken gekregen om mijn eerste twee classified gear sets te hebben dus nu weer grinden voor divtech. Als er nog tweakers zijn die graag samen hvt’s, boss runs, daily mission lz en ug doen add mij in uplay: StG4Ever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:36
StGermain schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 23:48:
Ik ben pas bij het ingaan van de lockdown begonnen met the division en er inmiddels wel wat verslaafd aan. Vorige week eindelijk de juiste stukken gekregen om mijn eerste twee classified gear sets te hebben dus nu weer grinden voor divtech. Als er nog tweakers zijn die graag samen hvt’s, boss runs, daily mission lz en ug doen add mij in uplay: StG4Ever :)
Ik neem aan dat je het op pc speelt?

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StGermain
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Bloody Hell, gister even een rondje gespeelt maar wat zit er een lag op de bediening joh, zowel bewegen als de menu's (inventory en browsen bij de vendors in de safe zone's).

Iemand anders ook last van ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StGermain
Fraggert schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:56:
Bloody Hell, gister even een rondje gespeelt maar wat zit er een lag op de bediening joh, zowel bewegen als de menu's (inventory en browsen bij de vendors in de safe zone's).

Iemand anders ook last van ?
Soms, in de namiddag minder dan ‘s avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

StGermain schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 18:29:
[...]

Soms, in de namiddag minder dan ‘s avonds.
Ok thanks, snapte er al niks van. Het is met spelen iets minder dan bij de menu's maar erg irritant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Laatst online: 15-06 00:44
Iemand die dit spel nog speelt?
M’n eerste global event komt er aan en zag dat bepaalde missies alleen met een team gespeeld kan worden.

Of wat is de beste methode om een team te zoeken voor GE. Matchmaking? Of gewoon in de terminale hangen en request in de chat gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StGermain
Crashcat schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 04:28:
Iemand die dit spel nog speelt?
M’n eerste global event komt er aan en zag dat bepaalde missies alleen met een team gespeeld kan worden.

Of wat is de beste methode om een team te zoeken voor GE. Matchmaking? Of gewoon in de terminale hangen en request in de chat gooien.
Er wordt nog behoorlijk veel gespeeld, add mij (Saint-VSD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Laatst online: 15-06 00:44
StGermain schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 06:34:
[...]

Done. Had m’n eerste classified cache gekocht. Dacht dat het de hele set was lol.
Kon beter dan de credits uitbesteden aan een superior cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
StGermain schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 06:34:
[...]

Ik wil ook wel helpen add mij (chief-BE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StGermain
chief-BE schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:05:
[...]

Ik wil ook wel helpen add mij (chief-BE)
Ik ben ondertussen overgestapt op division 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chief-BE
StGermain schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:42:
[...]

Ik ben ondertussen overgestapt op division 2.
Dan zal ik je daar wel eens tegenkomen in één of ander safehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macler
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 31-05 18:44
Hi All,

Ik ben opzoek naar een (of meer) casual gamer die zin heeft om de eerste Tom Clancy’s The Division mee uit te spelen op PC. Toen hij net uit kwam heb ik wel gespeeld maar nooit uitgespeeld. Nu dat het weer wat kouder wordt buiten en we weer richting de kerst gaan dacht ik dat dit wel een goed moment is om er weer terug in te duiken. Wie duikt er mee?

ML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:48
Zijn er nog wel eens mensen die dit spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StGermain
Heel soms een survival
Pagina: 1 ... 46 47 Laatste

Let op:
Dit topic is voor The Division deel 1 (uit 2016). Het grote The Division 2 (uit 2019) topic vindt je hier

Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen.

Tweakers zijn van nature behulpzaam en staan sterker in een groep(+300 agents). Om deel uit te maken van deze groep elite-Tweakers-agents, dien je het aanmeldformulier in te vullen. Bezoek vervolgens ons safehouse [#1] [#2] (via discord) voor hulp, slowchat, RA en vormen van party.