Haha... Je gaat nog wel beleven hoor. Speel eerst maar even doornightraven79 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:39:
[...]
zit inmiddels aan lvl 29.
Moet enkel nog de faction strongholds doen;...
of doe ik beter eerst de DLC?
gewoon alles doennightraven79 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:39:
[...]

Je gaat bepaalde personages echt haten

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....
Wordt een compleet andere game als Div2 en aangezien ze weer content gaan maken voor Div2, hoef je je echt niet te haastenJeroenzer schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:52:
[...]
Wordt wel opschieten.
De nieuwe division heartland laat niet heel lang op zich wachten meer

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
True, daar heb je helemaal gelijk in.SinergyX schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:58:
[...]
Wordt een compleet andere game als Div2 en aangezien ze weer content gaan maken voor Div2, hoef je je echt niet te haasten
Ik ben ook weer opnieuw begonnen maar ik moet er toch weer even doorheen bijten om weer hetzelfde te doennightraven79 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:39:
[...]

Jeroenzer schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:52:
[...]
Ik ben ook weer opnieuw begonnen maar ik moet er toch weer even doorheen bijten om weer hetzelfde te doen
spoiler:
Helemaal omdat je min of meer 2x hetzelfde moet doen in 1 playthrough
Na maanden van Call of Duty / Warzone ben ik wel weer hooked aan dit spel. Lekker knallen, mijn gear is nog steeds om te janken maar het zoeken naar de juiste gear is voor nu nog heel leuk. Ik probeer door de season pass heen te rushen voor wat named items.
Met een skill build drone/turret en redelijk veel skill damage kom je een heel eind. Empress en Hana-u werkt goed. Allen geen viable wapen voor dit.
Wel geluk dat de momento backpack dropte bij een named enemy, dat zet wel zoden aan de dijk.
Voorlopig de manhunt nog doen, Coney Island, Summit dus nog heel wat uren vertier.
Met een skill build drone/turret en redelijk veel skill damage kom je een heel eind. Empress en Hana-u werkt goed. Allen geen viable wapen voor dit.
Wel geluk dat de momento backpack dropte bij een named enemy, dat zet wel zoden aan de dijk.
Voorlopig de manhunt nog doen, Coney Island, Summit dus nog heel wat uren vertier.
zonet mijn eerste keer de Capitol gedaan, dus nu het hele Black Tusk gedoe, ben benieuwd
Ik heb m'n gear redelijk compleet, weinig zit voor die 5% min/max nog moeilijk te gaan doen, maar het blijft gewoon een zeer vermakelijke game om continue als backup te spelen (en goed voor je guardian rank). Soms kom je bij een story mode, soms in een tier5, leuke variatie waar ik genoeg builds heb om elke situatie wel aan te kunnen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Een vraag omtrent de uitbreiding. Ik heb Division 2 in de PSN store gekocht. Dit met mijn US PSN account. Echter speel ik altijd met mijn EU account. Dit gaat tot nu toe meer de prima. Nu was de uitbreiding in de US store in de aanbieding en die heb ik met mijn US account gekocht. Echter kan ik de uitbreiding met mijn EU account niet spelen. Klaarblijkelijk kijkt ubi dan naar het account dat de uitbreiding daadwerkelijk heeft gekocht. Erg balen want dan kan ik de uitbreiding alleen spelen met mijn US account waar ik eigenlijk nooit meer op speel. Ook mijn gemaakte progressie vervalt dan, gelukkig wel de lev 30 boost, maar voor de rest begin ik opnieuw.
Mijn vraag is even, als ik nu op mijn EU PSN account de uitbreiding koop, gaat dit dan wel goed? Of moet ik eerst dan ook nog de EU versie van het basis spel kopen?
Mijn vraag is even, als ik nu op mijn EU PSN account de uitbreiding koop, gaat dit dan wel goed? Of moet ik eerst dan ook nog de EU versie van het basis spel kopen?
* PSN: Iron_Pino * Steam: Ironpino *
Ik heb een lvl 40 DZ rank 6 ( ja speelde nooit DZ), is een booster char.tommy2005 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:45:
Na maanden van Call of Duty / Warzone ben ik wel weer hooked aan dit spel. Lekker knallen, mijn gear is nog steeds om te janken maar het zoeken naar de juiste gear is voor nu nog heel leuk. Ik probeer door de season pass heen te rushen voor wat named items.
Ik ben nu weer helemaal opnieuw begonnen vanaf lvl 1 en ik speel weer heerlijk, geniet weer, gear verkrijgen etc, looten.
Vanavond weer lekker gamen, glaasje cola erbij , het is weekend, niks mis mee

Ja klopt, vind x aantal missies wel vervelend maar inmiddels ben ik weer helemaal erin gedoken en vind ik het weer top!418O2 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:53:
[...]
spoiler:Helemaal omdat je min of meer 2x hetzelfde moet doen in 1 playthrough
Ik ook hoor. Als ik even loos wil knallen dan speelt ik even wat dingen vrij of een missie links of rechts. Maar ik heb echt 0 binding met het verhaal of karaktersJeroenzer schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:17:
[...]
Ja klopt, vind x aantal missies wel vervelend maar inmiddels ben ik weer helemaal erin gedoken en vind ik het weer top!
Ik vind de setting gewoon heel tof en hoe het er uit ziet, het verhaal vind ik ook zeker tof alleen vind ik het jammer dat er maar een handje vol NPC zijn waar een beetje diepgang in zit.418O2 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:18:
[...]
Ik ook hoor. Als ik even loos wil knallen dan speelt ik even wat dingen vrij of een missie links of rechts. Maar ik heb echt 0 binding met het verhaal of karakters
De game laat zich zo enorm goed lenen voor diepgang bij NPC's
Grafisch is het echt wel goed ja. Verhaal begint me wel tegen de staan door het gebrek aan afwisseling. Maar het speelt wel lekker makkelijk weg zonder te hoeven nadenkenJeroenzer schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:22:
[...]
Ik vind de setting gewoon heel tof en hoe het er uit ziet, het verhaal vind ik ook zeker tof alleen vind ik het jammer dat er maar een handje vol NPC zijn waar een beetje diepgang in zit.

Waar vroeger hardware of juist software de limitatie was van de diepgang/grootte/omvang van een game, is het nu gewoon een geld/tijd keuze geworden. Dat is niet alleen division, maar elke grote open world heeft concessies gemaakt wat er wel/niet in zou gaan komen.Jeroenzer schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:22:
[...]
Ik vind de setting gewoon heel tof en hoe het er uit ziet, het verhaal vind ik ook zeker tof alleen vind ik het jammer dat er maar een handje vol NPC zijn waar een beetje diepgang in zit.
Nu gaan ze wel nieuwe content maken, maar nu ze geld ruiken met een principe zoals Heartland, verwacht ik niet dat er nog extreme grote dingen gaan gebeuren in de game (huidige 'einde' van het verhaal is ook zo karig als het maar kan).
Al is de afwisseling een beetje wat je er zelf van maakt, mindless dezelfde dungeons grinden zal je snel klaar zijn, maar variatie van in-world, instances en beetje aankloten met builds, blijft het een prima game.
[Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2021 11:50]
Heartland even afwachten. Ik vind survival heel gaaf in het eerste deel. Wie weet komt er een soort gelijke ervaring.SinergyX schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:49:
[...]
Waar vroeger hardware of juist software de limitatie was van de diepgang/grootte/omvang van een game, is het nu gewoon een geld/tijd keuze geworden. Dat is niet alleen division, maar elke grote open world heeft concessies gemaakt wat er wel/niet in zou gaan komen.
Nu gaan ze wel nieuwe content maken, maar nu ze geld ruiken met een principe zoals Heartland, verwacht ik niet dat er nog extreme grote dingen gaan gebeuren in de game (huidige 'einde' van het verhaal is ook zo karig als het maar kan).
Al is de afwisseling een beetje wat je er zelf van maakt, mindless dezelfde dungeons grinden zal je snel klaar zijn, maar variatie van in-world, instances en beetje aankloten met builds, blijft het een prima game.
Nog even een andere vraag, is de battlepass heb ik de Bounty van Fay Lau kennelijk vrijgespeeld. Maar ik kan die nergens vinden. Ik heb white oak gespeeld, maar niets van dat. Weet iemand of ik nog een verhaal lijn moet volgen?
Het Coney Island deel heb ik gedaan.
Het Coney Island deel heb ik gedaan.
Ben sinds kort begonnen met The Division 2, mijn vrouw (totaal geen gamer) keek mee over mijn schouder en vond het wel leuk om het samen eens te doen. Dus nu zitten we geregeld aan de eetkamer tafel samen The Division 2 te spelen. Nooit gedacht dat mijn vrouw nog zo competitief zou zijn, dat zelfs vanavond en een deel van het weekend vol gepland staat. 
Ik merk dat ik er na TD1 er aardig uit ben met het modden van gear, ik heb nu diverse gear bekeken maar ik zie nergens slots beschikbaar staan waar eventuele gear mods in geplaatst kunnen worden. Ik heb redelijk wat gearmods geloot maar ik heb bij mijn gear (bag, holster e.d.) geen optie om ze toe te passen. Zie ik nu iets over het hoofd of ben ik totaal vergeten hoe deze game nu eigenlijk werkt?

Ik merk dat ik er na TD1 er aardig uit ben met het modden van gear, ik heb nu diverse gear bekeken maar ik zie nergens slots beschikbaar staan waar eventuele gear mods in geplaatst kunnen worden. Ik heb redelijk wat gearmods geloot maar ik heb bij mijn gear (bag, holster e.d.) geen optie om ze toe te passen. Zie ik nu iets over het hoofd of ben ik totaal vergeten hoe deze game nu eigenlijk werkt?

Dat wordt een PVPVE 5vs5 game, recent was er nog zo'n game uitgebracht waar je gedropt wordt en in bepaalde tijd bij een evacuation point moet komen, het zal zeker de mensen van survival wel aanspreken (mij totaal niet, maargoedtommy2005 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:35:
[...]
Heartland even afwachten. Ik vind survival heel gaaf in het eerste deel. Wie weet komt er een soort gelijke ervaring.

Als je bij stats-venster van gear naar beneden ga, zie je de beschikbare modslots (tot dacht 2 slots en een dye slot), welke je met X (xbox) kan aanpassen. Die gearmod slots komen pas later echt groter beschikbaar, volgens mij zijn ze niet zo aanwezig op de eerdere gear van de game. Verder heb je ook nog talents op gear zitten (maximaal 2), waarvan later ook maximaal 1 is aan te passen.Nemean schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:15:
Het is vanuit TD1 even paar stappen afstand nemen, TD2 heeft een iets ander (maar later logischer) systeem qua mods, talents en slots.
[Voor 52% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2021 15:43]
Als je in de inventory een gear selecteerd en vervolgens F drukt (PC versie) is het vierkantje bedoelt voor modificatie.Nemean schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:15:
Om te modificeren druk je spatie en krijg je een overzicht te zien met mods die je karakter verzameld heeft.
Zijn er mensen die met mij, en een maat samen, de Dark Hours raid op Normal willen doen? (Playstation)
[Voor 7% gewijzigd door Dikzie op 24-05-2021 21:39]
Ik heb Division 2 weer opgepakt en ben net lv 40 geworden. Ik zit in de Tweakers clan (jij ook?), als het kan wil ik wel meedoen met de raid maar weet niet of ik qua gear klaar ben.Dikzie schreef op maandag 24 mei 2021 @ 21:38:
Zijn er mensen die met mij, en een maat samen, de Dark Hours raid op Normal willen doen? (Playstation)
PSN: CartmanMMA
Wordt er nog veel gespeeld in de tweakers guild? veel online?CartmanMMA schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:05:
[...]
Ik heb Division 2 weer opgepakt en ben net lv 40 geworden. Ik zit in de Tweakers clan (jij ook?), als het kan wil ik wel meedoen met de raid maar weet niet of ik qua gear klaar ben.
Niet op de pc. Als ik online ben zie ik zelden anderenKieft91 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:08:
[...]
Wordt er nog veel gespeeld in de tweakers guild? veel online?
Bedoel PS4418O2 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:08:
[...]
Niet op de pc. Als ik online ben zie ik zelden anderen

Er wordt door een paar man gespeeld idd, denk max 10 die spelenKieft91 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:08:
[...]
Wordt er nog veel gespeeld in de tweakers guild? veel online?
Twijfel om het weer is op te starten, ben volgens mij lvl 36 maar heb vaak alleen 's avonds vanaf 22 uur tijd. Weet niet of er dan vaak nog mensen online zijn?CartmanMMA schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:39:
[...]
Er wordt door een paar man gespeeld idd, denk max 10 die spelen
Een van mijn kennissen die in de clan zit speelt vaak vanaf 21.30 ivm zn werk. Ikzelf stop meestal rond die tijd.Kieft91 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:08:
[...]
Twijfel om het weer is op te starten, ben volgens mij lvl 36 maar heb vaak alleen 's avonds vanaf 22 uur tijd. Weet niet of er dan vaak nog mensen online zijn?
Ik meestalKieft91 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:08:
[...]
Twijfel om het weer is op te starten, ben volgens mij lvl 36 maar heb vaak alleen 's avonds vanaf 22 uur tijd. Weet niet of er dan vaak nog mensen online zijn?
Gisteren over het algemeen een top dag gehad v.w.b. exotics. In een half uur tijd 2 x de Chameleon gedropt en de 2de drop was een flinke verbetering t.o.v. de eerste drop.
Alleen jammer dat ik net flink had opgeruimd v.w.b. mijn gear. Want de Chameleon i.c.m. de Momento en Dark Winter kun je mooi combineren met een shield. Bleek dat ik alleen alle andere Hunter's Fury had weggedaan nadat ik die had gebruikt voor een andere build. Dus nu maar weer hard gaan grinden om de juiste stukken te vinden.
Het volgende seizoen komt er aan, weet iemand of daar al wat bekend is?
- Ik lees net online dat dit een re-run van season 2 zal worden, iemand die dat kan bevestigen?
Alleen jammer dat ik net flink had opgeruimd v.w.b. mijn gear. Want de Chameleon i.c.m. de Momento en Dark Winter kun je mooi combineren met een shield. Bleek dat ik alleen alle andere Hunter's Fury had weggedaan nadat ik die had gebruikt voor een andere build. Dus nu maar weer hard gaan grinden om de juiste stukken te vinden.
Het volgende seizoen komt er aan, weet iemand of daar al wat bekend is?
- Ik lees net online dat dit een re-run van season 2 zal worden, iemand die dat kan bevestigen?
[Voor 7% gewijzigd door tommy2005 op 28-05-2021 11:15]
Huidige seasons zijn inderdaad allemaal re-runs van oude seasons, volgens mij is inderdaad Season 2 aan de beurt.
Zo te zien slaan ze de re-run van Season 2 over en gaan ze door met Season 3. Van wat ik lees op Reddit is dat positief omdat je betere rewards krijgt.SinergyX schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:35:
Huidige seasons zijn inderdaad allemaal re-runs van oude seasons, volgens mij is inderdaad Season 2 aan de beurt.
Hopelijk komt dan een keer de Mantis in de seasonpass bi het komende seizoen. Want de grind voor dat wapen valt me tegen.
De chameleon dropte 3 keer in 2 dagen 🤪
Of iemand moet een top suggestie hebben voor de Mantis grind.....
De chameleon dropte 3 keer in 2 dagen 🤪
Of iemand moet een top suggestie hebben voor de Mantis grind.....
[Voor 16% gewijzigd door tommy2005 op 04-06-2021 19:15. Reden: Aanvulling]
Ik heb Division 2 ook weer opgepakt, op de PS5.
Ik vermaak me prima en ben nu pas level 30.
Echter lijkt het mij ook leuk om in team/clan verband te spelen.
Is er een Tweakers"clan" op de ps?
Ik vermaak me prima en ben nu pas level 30.
Echter lijkt het mij ook leuk om in team/clan verband te spelen.
Is er een Tweakers"clan" op de ps?
Psn: Pteradon-
Inmiddels member geworden van een clan gevonden met de naam GOT.
Ik heb geen idee of dit, van oorsprong, ook daadwerkelijk vanuit Tweakers is onstaan.
Wegens inactiviteit van de andere members, werd ik vandaag gepromoot naar "commander". 🤪😄
Mochten andere ps-spelers een clan zoeken, dan zijn zij uiteraard welkom bij GOT. 😅
Ik heb geen idee of dit, van oorsprong, ook daadwerkelijk vanuit Tweakers is onstaan.
Wegens inactiviteit van de andere members, werd ik vandaag gepromoot naar "commander". 🤪😄
Mochten andere ps-spelers een clan zoeken, dan zijn zij uiteraard welkom bij GOT. 😅
Zit er nog een beetje leven in die Guild?Pterad0n schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:59:
Inmiddels member geworden van een clan gevonden met de naam GOT.
Vraagje voor de kenners;
Nadat ik de Summit had afgerond kreeg ik een extra opdracht voor een exotic piece. Nu moet ik nog een aantal named outcast neerknallen, maar ook 2 hunters.
Nu ben ik op de 2 meest voor de hand liggende plekken geweest in DC, maar ik krijg geen hunter meer geactiveerd. Ik ben er op tijd (nachtelijke uren) en ik heb me bij beide aan de instructie gehouden.
Ik heb in een grijs verleden alle “oude” DC maskers al gehaald.
Wie weet hoe dat komt?
Nadat ik de Summit had afgerond kreeg ik een extra opdracht voor een exotic piece. Nu moet ik nog een aantal named outcast neerknallen, maar ook 2 hunters.
Nu ben ik op de 2 meest voor de hand liggende plekken geweest in DC, maar ik krijg geen hunter meer geactiveerd. Ik ben er op tijd (nachtelijke uren) en ik heb me bij beide aan de instructie gehouden.
Wie weet hoe dat komt?
Helaas niet. Ik was de enige die actief was.
Hierdoor heb ik deze clan ook verlaten en een join request achter gelaten bij een tweetal andere clan's.
Echter heb ik na een viertal dagen daar ook nog niks van gehoord.
Summit level 100 zijn volgens mij Hunters.tommy2005 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:11:
Vraagje voor de kenners;
Wie weet hoe dat komt?
Dat klopt, die heb ik al gedaan. Ik moet dus weer op level 1 starten. De Ridgeway exotic vraagt om twee hunter kills naast een boel andere npc’s.
Maar wat ik snap, is dat “oude” hunters niet spawnen. Misschien moet ik wat ander proberen. Anders maar eens de NY hunters proberen.
De summit hunters respawnen elke keer dat je bij level 100 komt. Je kunt dus proberen om matchmaking zo hoog mogelijk te komen, daarna over te stappen naar "normal" level om door de laatste levels heen te rushen om daarna de hunters te doen. Je krijgt altijd Squad Size +1 hunters. Dus in je eentje krijg je 2 hunters, full squad krijg je er 5.tommy2005 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:04:
[...]
Dat klopt, die heb ik al gedaan. Ik moet dus weer op level 1 starten. De Ridgeway exotic vraagt om twee hunter kills naast een boel andere npc’s.
Maar wat ik snap, is dat “oude” hunters niet spawnen. Misschien moet ik wat ander proberen. Anders maar eens de NY hunters proberen.
Dat is inderdaad een manier, daar had ik niet aangedacht !LordKnox schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 17:20:
[...]
De summit hunters respawnen elke keer dat je bij level 100 komt. Je kunt dus proberen om matchmaking zo hoog mogelijk te komen, daarna over te stappen naar "normal" level om door de laatste levels heen te rushen om daarna de hunters te doen. Je krijgt altijd Squad Size +1 hunters. Dus in je eentje krijg je 2 hunters, full squad krijg je er 5.
Dank je voor de tip.

Gisteren een tijdje in de DZ rondgerend. Man man, wat een killfest was dat. Daar liep een speler rond en die ging door onze groep van 3 man heen alsof we er niet waren. Ik ben nog nooit zo vaak, zo kansloos neergesabeld 😬😬
Toch wel weer een leuke invalshoek om mee aan de slag te gaan, ik heb nog niets aan pvp gedaan. Aangezien na een aantal weken grinden de Mantis nog steeds niet is gedropt en Lady Death 3 keer op een dag 😠 heb ik wel alvast een goed pvp wapen.
Nog 2 stukken gear en dan heb ik een redelijk start setje om de DZ weer in te gaan.
Als er een keer iemand mee wil de DZ in om wat landmark en rogues aan te pakken….
Ingamenaam: Rataplan_nl, voor zover van toepassing spelend op een PC.
Toch wel weer een leuke invalshoek om mee aan de slag te gaan, ik heb nog niets aan pvp gedaan. Aangezien na een aantal weken grinden de Mantis nog steeds niet is gedropt en Lady Death 3 keer op een dag 😠 heb ik wel alvast een goed pvp wapen.
Nog 2 stukken gear en dan heb ik een redelijk start setje om de DZ weer in te gaan.
Als er een keer iemand mee wil de DZ in om wat landmark en rogues aan te pakken….
Ingamenaam: Rataplan_nl, voor zover van toepassing spelend op een PC.
[Voor 17% gewijzigd door tommy2005 op 02-07-2021 23:06. Reden: Aanvulling]
Ben hem weer aan het downloaden op de ps5
Benieuwd hoe die er uit ziet.
Zo te zien speelt niemand het meer?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb het gisteren weer op de pc gezet. Ik zit er weer helemaal in. Met name met dank aan de verschrikkelijke staat van BF2042 en COD en……. De Mantis Sniper zit in het seasonpass. Eindelijk kan ik die binnen gaan halen.Mars18 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:12:
Ben hem weer aan het downloaden op de ps5
Update: Mantis is eindelijk binnen.
[Voor 4% gewijzigd door tommy2005 op 01-04-2022 18:28]
De nieuwe PTS is up.
Ik zag dat mijn char wat heeft ingeleverd. Wel fijn dat ik mijn per ongeluk verwijderde Skorpio Shotgun weer heb.
Kennelijk komt er een nieuw soort raid voor 8 spelers. En er is een nieuw “expert” systeem. Maar ik las op Reddit dat het best ingewikkeld is.
Verder ben ik nog niet helemaal up to speed met de wijzigingen.
https://discussions.ubiso...4-22-16-39-cet?lang=en-US
Ik zag dat mijn char wat heeft ingeleverd. Wel fijn dat ik mijn per ongeluk verwijderde Skorpio Shotgun weer heb.

Kennelijk komt er een nieuw soort raid voor 8 spelers. En er is een nieuw “expert” systeem. Maar ik las op Reddit dat het best ingewikkeld is.
Verder ben ik nog niet helemaal up to speed met de wijzigingen.
https://discussions.ubiso...4-22-16-39-cet?lang=en-US
[Voor 14% gewijzigd door tommy2005 op 01-04-2022 18:35]
Dat waren de grote aankondigingen vorig jaar, hebben ze nog best rap gedaan.
Die nieuwe PVE mode klinkt wel leuk, en expertise systeem is wat complex maar tijdje naar kijken en het is best logisch.
Beetja jammer van de shield-nerfs, hoewel het natuurlijk voor de speedruns was (die ze altijd gebruiken op een 5-6 red-kit), raakt het indirect ook de full-blue shielders, zeker die disorient als je shield breekt (wat zelfs als blue-tank nog kan gebeuren tegen bepaalde enemies).
Die nieuwe PVE mode klinkt wel leuk, en expertise systeem is wat complex maar tijdje naar kijken en het is best logisch.
Beetja jammer van de shield-nerfs, hoewel het natuurlijk voor de speedruns was (die ze altijd gebruiken op een 5-6 red-kit), raakt het indirect ook de full-blue shielders, zeker die disorient als je shield breekt (wat zelfs als blue-tank nog kan gebeuren tegen bepaalde enemies).
Er is inderdaad weer flink wat bijgekomen. Laatste keer dat ik speelde was net na de add-on. Die heb ik uitgespeeld (het verhaal). Is inmiddels wel al de ps5 update er? Anders toxh nog maar eens een kijkje nemen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik las op Reddit dat de nieuwe pve tegen hunters is. Komen al mooie screenshots het en der van voorbij.
Na het weekend maar eens goed voor gaan zitten.
Hopelijk komt er ook weer een survival variant bij, dat was voor mij nog steeds de mooiste en uitdagendste uitbreiding.
Na het weekend maar eens goed voor gaan zitten.
Hopelijk komt er ook weer een survival variant bij, dat was voor mij nog steeds de mooiste en uitdagendste uitbreiding.
Zijn er hier nog wel eens mensen die een raid spelen? Ik zou graag eens een raid doen, die heb ik nog nooit gedaan namelijk.
Ik zou GCrock joinen op discord, is een youtuber die al hele lang tijd wekelijks raids doet voor de 3 platformen die je kan joinen. Er is een aardige community waar ook zelf raid groepjes worden gemaakt met veel uitleg en hulp.
https://discord.gg/gcrock
https://discord.gg/gcrock
Join de discord van Division 2 https://discord.gg/thedivisiongametommy2005 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 11:11:
Zijn er hier nog wel eens mensen die een raid spelen? Ik zou graag eens een raid doen, die heb ik nog nooit gedaan namelijk.
Kanaal: lfg-raid-pc
Er is genoeg aanbod en er zijn genoeg groepen die beginners mee op sleeptouw nemen.
Wel even aangeven dat het je eerste keer is.
Heeeeeel lang niet meer gespeeld. Nieuwe season toch maar ff proberen. Ben wel redelijk roestig, maar Heroic solo gaat nog redelijk. 

Het is weer gratis weekend zeker, gelijk servers plat. 

Ik ben afgelopen week voor de eerste keer in DH geweest. Ik kreeg de Eagel Bearer als een gift van een andere speler. Super relaxed werd ik door de raid geloodst. Na de raid werd alles nog even nabesproken en kreeg ik een aantal goede tips en adviezen mee.
Vandaag of morgen ga ik Iron Horse voor de eerste keer doen. Dan kan ik misschien een Regelus start gaan maken.
Ik ben op basis van het bovenstaande advies naar de Discord van CGrock gegaan. Alles wat ik nodig had was daar aanwezig. Op de eerste avond kon ik al mee in DH.
Nu met de grind bezig voor meer damage want dat kon nog wel een tandje beter.
Vandaag of morgen ga ik Iron Horse voor de eerste keer doen. Dan kan ik misschien een Regelus start gaan maken.
Ik ben op basis van het bovenstaande advies naar de Discord van CGrock gegaan. Alles wat ik nodig had was daar aanwezig. Op de eerste avond kon ik al mee in DH.
Ik wil dit spel ook weer gaan oppakken, maar dan op Stadia. Cross-play werkt verder prima met PC. Speel je dagelijks? Zou ook weleens zo'n raid willen joinen.tommy2005 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 10:32:
Ik ben afgelopen week voor de eerste keer in DH geweest. Ik kreeg de Eagel Bearer als een gift van een andere speler. Super relaxed werd ik door de raid geloodst. Na de raid werd alles nog even nabesproken en kreeg ik een aantal goede tips en adviezen mee.
Stadia: NoNumbersNeeded
Ik ben op de Discord van GCrock super geholpen. Elke dag verzorgen ze daar raids voor ftc (first time completion. Een aantal vaste spelers loodsen je dan helemaal door de raids heen. Ze vertellen je datgene wat je moet weten voor je rol in de raid. Een full 6 red dps build is wel nodig.Deurstopper schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:22:
[...]
Ik wil dit spel ook weer gaan oppakken, maar dan op Stadia. Cross-play werkt verder prima met PC. Speel je dagelijks? Zou ook weleens zo'n raid willen joinen.
Ik heb iron horse deze week 2x gedaan. Twee keer verschillende rollen in de raid. Dat helpt enorm om het grote plaatje te snappen. Ze doen regelmatig speed runs etc. En ze streamen veel op Discord waarin ze alles uitleggen.
Hele leuke community echt een aanrader.
Heeft er iemand een coyote's mask en/of kingbreaker assault rifle over toevallig? Zal best niet , maar je kunt het natuurlijk altijd vragen.
Wat is nu eigenlijk de beste manier om deze 2 items te krijgen? voor coyote's mask probeer ik Coyote te farmen in JTC , maar het wil niet droppen (op challenging). Voor de Kingbreaker doe ik targeted assault rifle Summit , maar ook daar no dice.
*edit heb wel wat exotics te ruil voor beide. Als iemand iets heeft dan zal ik wel posten wat ik te ruil heb
Wat is nu eigenlijk de beste manier om deze 2 items te krijgen? voor coyote's mask probeer ik Coyote te farmen in JTC , maar het wil niet droppen (op challenging). Voor de Kingbreaker doe ik targeted assault rifle Summit , maar ook daar no dice.
*edit heb wel wat exotics te ruil voor beide. Als iemand iets heeft dan zal ik wel posten wat ik te ruil heb

[Voor 59% gewijzigd door Visgek82 op 01-06-2022 12:21]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, 6800 XT, MSI B650 Tomahawk, 2tb NVME
Helaas, gisteren gedisassembledVisgek82 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:17:
Heeft er iemand een coyote's mask en/of kingbreaker assault rifle over toevallig? Zal best niet , maar je kunt het natuurlijk altijd vragen.
Je kan toch sowieso niet zomaar dingen ruilen? Alleen met mensen die in je groep zaten en alleen voor een beperkte tijd (60 min o.i.d.)?
Of is dat inmiddels veranderd? (ben er een jaartje uit geweest)
Kingbreaker zit overigens in de season rewards track. Heb 'm daar meerdere keren uit gehad.
Coyote mask farmen kon je voorheen het beste in een groep doen en dan van tevoren vragen of mensen willen sharen na afloop, maar geen idee of er nu nog spelers zijn dit dat doen.
Kingbreaker zit overigens in de season rewards track. Heb 'm daar meerdere keren uit gehad.
Coyote mask farmen kon je voorheen het beste in een groep doen en dan van tevoren vragen of mensen willen sharen na afloop, maar geen idee of er nu nog spelers zijn dit dat doen.
Dank, dat zou best kunnen. Ik ben een solo agent, dus ik heb daar weinig kennis van. Ik weet dat hij een lvl 80 reward is, ben nu 63. Echter had ik gelezen dat je hem ook al eerder kan krijgen, echter no such luck tot nu toe.NLxAROSA schreef op zondag 5 juni 2022 @ 11:45:
Je kan toch sowieso niet zomaar dingen ruilen? Alleen met mensen die in je groep zaten en alleen voor een beperkte tijd (60 min o.i.d.)?
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, 6800 XT, MSI B650 Tomahawk, 2tb NVME
Het blijft een loterij iedere keer. Ik herinner me nog het grinden voor Barrett's Vest in Division 1. Sommige mensen hadden in vijf runs Lexington vijf keer die chest en anderen na 200 keer nog helemaal niets.
Wat dat betreft is het in TD2 iets beter met loot allocation, maar het blijft een grind. In een groepje heb je meer kans maar dan moet je wel mensen vinden die mee willen runnen.
Je moet voor de grap eens bounties gaan halen achter elkaar. Mijn vrouw en ik heb in totaal 10 exotics (Chameleon) verzameld, na ongeveer 25 +/- bounties.NLxAROSA schreef op maandag 6 juni 2022 @ 09:27:
[...]
Het blijft een loterij iedere keer. Ik herinner me nog het grinden voor Barrett's Vest in Division 1. Sommige mensen hadden in vijf runs Lexington vijf keer die chest en anderen na 200 keer nog helemaal niets.
Wat dat betreft is het in TD2 iets beter met loot allocation, maar het blijft een grind. In een groepje heb je meer kans maar dan moet je wel mensen vinden die mee willen runnen.

Blijkbaar is dat een exotic die alleen bij bounties dropt.
Voor de Bulletking enorm veel The Tombs gespeeld, na 20 keer opgegeven. Laatst voor de lol die missie nog eens gedaan en per direct de Bulletking gekregen.
Ben weer begonnen met de Division 2 na het jaren niet aangeraakt te hebben. Ben opnieuw begonnen nadat ik er achter kwam dat een boosted character er geen achievements meer te unlocken zijn voor de story.
Heb een vraag met betrekking tot de Year 1 Pass DLC. Deze hoeft nu niet aangeschaft te worden? Las ergens dat de Year 1 Pass verlopen was?
Heb een vraag met betrekking tot de Year 1 Pass DLC. Deze hoeft nu niet aangeschaft te worden? Las ergens dat de Year 1 Pass verlopen was?
Xbox Live: m00n22 | Game setup: LG OLED55C8 - Denon AVR-X2300W - JBL SCS200 7.1 - DreamScreen 4K - HDFury Vertex & GoBlue - Xbox Series X 1TB - Astro A40 Gaming Headset
Die kan je inderdaad niet meer kopen, de perks uit die pass (unlocks van die 8 missies en de professions) zitten nu de Warlords Ultimate versie samen met een level boost. Maar ik weet niet of die ook in de normale versie van Warlords zat.
Ik heb de Division 2 (standaard gewoon) en Warlords los aangeschaft. Zou jammer zijn als die 8 extra missies nu buiten bereik zijn
.

Xbox Live: m00n22 | Game setup: LG OLED55C8 - Denon AVR-X2300W - JBL SCS200 7.1 - DreamScreen 4K - HDFury Vertex & GoBlue - Xbox Series X 1TB - Astro A40 Gaming Headset
Die 8 mis je ook niet zo bijzonder veel aan, die zijn eenmalig en voegen weinig toe. Maar las op reddit dat ze blijkbaar altijd unlocked zijn, dus zou prima kunnen dat je dus wel kan spelen.
The Division Heartland is now available in the Ubisoft Store.
The Division Heartland - Meld je nu aan om de game te testen | Ubisoft (NL)
The Division Heartland is now available in the Ubisoft Store listed as "Coming Soon" #thedivisionheartland #thedivision #comingsoon #f2p @TheDivisionGame https://t.co/pydu6vY2mn pic.twitter.com/tuBbNpcdDK
— Unknown1Z1 (@Unknown1Z1) 4 september 2022
Agents, we'll see you at UbiForward on September 10 for updates on The Division 2, Heartland, and Resurgence!: https://t.co/zRDWwVGlKE https://t.co/OkSOdcvwU4
— The Division 2 (@TheDivisionGame) 5 september 2022
The Division Heartland - Meld je nu aan om de game te testen | Ubisoft (NL)
[Voor 17% gewijzigd door LadyVodka op 06-09-2022 11:39]
Ik blijf fijn bij Div2, zo'n PVPVE BR game hoeft van mij niet.
Is het nog beetje de moeite om te starten met deze game qua campaign . Hoeveel gb zou dit zijn voor de volledige game te downloaden op ps5
Jazeker de moeite, laadtijden zijn vlot op PS5 en ik zou rond 100GB rekenen!
Ha net even gecontroleerd en het is 114GB, ik heb ook wel warlords of New York aangeschaft trouwens.
Ha net even gecontroleerd en het is 114GB, ik heb ook wel warlords of New York aangeschaft trouwens.
[Voor 40% gewijzigd door psych op 30-11-2022 19:21]
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Is 114 gb idd. Is al gedownload . Effe gespeeld en zit nu in het witte huis. Heb de dlc nog niet aangeschaft. Eerst eens zien of het mij bevalt. Ben nog maar level 2 lolpsych schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:18:
Jazeker de moeite, laadtijden zijn vlot op PS5 en ik zou rond 100GB rekenen!
Vooral lekker het verhaal spelen tot level 30. MAak je geen zorgen over builds of welke wapens het beste zijn. Je krijgt zo snel nieuwe gear dat dat allemaal geen zin heeft.Vooral genieten van het verhaal. Vanaf level 30 (of 40 als je de DLC hebt) kun je pas echt gaan grinden voor een build.
Ben level 4 nu. Twee missies gedaan en control points hersteld. En af en toe wat rescues gedaanLordKnox schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 08:53:
Vooral lekker het verhaal spelen tot level 30. MAak je geen zorgen over builds of welke wapens het beste zijn. Je krijgt zo snel nieuwe gear dat dat allemaal geen zin heeft.Vooral genieten van het verhaal. Vanaf level 30 (of 40 als je de DLC hebt) kun je pas echt gaan grinden voor een build.
Gewoon lekker je ding doen, vergeet niet dat je al vrij snel 'call for backup' kan doen, grote kans krijg je dan een zwaar overgearde lvl40 als hulp, maar er zijn genoeg mensen die nog kunnen helpen.
Heb de eerste missie ook iemand geholpen. En daarna samen de tweede gedaan....SinergyX schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 12:15:
Gewoon lekker je ding doen, vergeet niet dat je al vrij snel 'call for backup' kan doen, grote kans krijg je dan een zwaar overgearde lvl40 als hulp, maar er zijn genoeg mensen die nog kunnen helpen.
Gisteren weer even gedownload sinds 2 jaar ofzo. Had de New York expansion nooit afgemaakt en kreeg er zomaar ineens zin in om dat te doen
Dus had eerst weer even kwartiertje nodig om te kijken hoe het met mijn inventory en skills ook alweer zat en toen ging ik gewoon verder spelen. Naarmate ik 1-2 missies deed kwam er ook meer in mijn geheugen terug over het verhaal enzo en zat ik er gewoon alweer in
Het blijft een game met een toffe stijl vind ik. Speelt lekker weg altijd.
Had best moeite met mijn missie en toen zag ik de call for backup knop. die gedaan en kreeg toch redelijk snel een echt hoge level speler die mij kwam helpen. Maar hij was ontzettend vriendelijk en liet mij zeg maar alles doen en hielp alleen met de kills. Waarschijnlijk om mijn experience niet te verpesten en te rushen. Vond ik wel nice.
Zin in om het af te maken.
Is de endgame nog een beetje actief enzo of is daar eigenlijk niks meer te doen omdat er weinig spelers zijn enzo? of valt dat wel mee?

Dus had eerst weer even kwartiertje nodig om te kijken hoe het met mijn inventory en skills ook alweer zat en toen ging ik gewoon verder spelen. Naarmate ik 1-2 missies deed kwam er ook meer in mijn geheugen terug over het verhaal enzo en zat ik er gewoon alweer in

Had best moeite met mijn missie en toen zag ik de call for backup knop. die gedaan en kreeg toch redelijk snel een echt hoge level speler die mij kwam helpen. Maar hij was ontzettend vriendelijk en liet mij zeg maar alles doen en hielp alleen met de kills. Waarschijnlijk om mijn experience niet te verpesten en te rushen. Vond ik wel nice.
Is de endgame nog een beetje actief enzo of is daar eigenlijk niks meer te doen omdat er weinig spelers zijn enzo? of valt dat wel mee?
Toevallig laatste tijd best veel gespeeld, the Division 2 maar op een gegeven moment werd het een repeterend verhaal vond ik. Met AC Valhalla had ik dat ook al, leuke setting en gewoon goed gevoel qua gamen maar naarmate je verder komt werd het allemaal heel herhalend. Had Division 2 geïnstalleerd vanuit PS Plus Premium, wel een aantal weken mezelf er goed mee kunnen vermaken. Die Expansion wilde ik eigenlijk ook nog wel doen maar kostte weer 20 euro extra en dat vond ik het dan weer niet waard. Jaren geleden gestart toen met The Division en die vond ik een heerlijke setting hebben. Ben benieuwd of ze met Division 3 gaan komen, we zijn toch alweer 4 jaar verder sinds release van Division 2. Om terug te komen op het stukje 'Endgame', ik was zover dat ik Black Tusk bijna helemaal van de kaart had geveegd, maar dan krijg je weer challenges om bepaalde mission opnieuw te doen maar dan op een hogere moeilijkheidsgraad, daar had ik niet zoveel zin meer in helaas.Ricmaniac schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 08:19:
Gisteren weer even gedownload sinds 2 jaar ofzo. Had de New York expansion nooit afgemaakt en kreeg er zomaar ineens zin in om dat te doen![]()
Dus had eerst weer even kwartiertje nodig om te kijken hoe het met mijn inventory en skills ook alweer zat en toen ging ik gewoon verder spelen. Naarmate ik 1-2 missies deed kwam er ook meer in mijn geheugen terug over het verhaal enzo en zat ik er gewoon alweer in![]()
In de endgame is het voornamelijk wat ettie zegt: veel spelen van de verschillende missies om door middel van loot en optimalisatie je character steeds sterker te maken. Verder zijn er regelmatig "events". Lopen uiteen van het door middel van high level missies vrijspelen van speciale bosses, apparel events, of events waarbij er speciale modifiers actief zijn. Dark Zone in Div 2 kom ik niet: beleef ik zelf geen lol aan. Ben momenteel in Div 2 bezig met een harcore character: daarmee speel je het spel vanaf het begin, maar is er sprake van perma death, wat maakt dat je e.e.a. wat voorzichtiger moet aanpakken.
Speel zelf ook nog regelmatig Div 1: elk jaar in de winter een keer het verhaal, verder zo nu en dan Survival
Speel zelf ook nog regelmatig Div 1: elk jaar in de winter een keer het verhaal, verder zo nu en dan Survival
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Ja had toen gezien dat Hardcore zijn intrede had gemaakt.Jirnsum schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:15:
In de endgame is het voornamelijk wat ettie zegt: veel spelen van de verschillende missies om door middel van loot en optimalisatie je character steeds sterker te maken. Verder zijn er regelmatig "events". Lopen uiteen van het door middel van high level missies vrijspelen van speciale bosses, apparel events, of events waarbij er speciale modifiers actief zijn. Dark Zone in Div 2 kom ik niet: beleef ik zelf geen lol aan. Ben momenteel in Div 2 bezig met een harcore character: daarmee speel je het spel vanaf het begin, maar is er sprake van perma death, wat maakt dat je e.e.a. wat voorzichtiger moet aanpakken.
Lijkt mij division 2 alleen geen game voor ofzo. Ik hou van hardcore in games als PoE, Diablo etc softcore kan ik daarmee niet spelen maar bij een game als division is het andersom denk ik

Soms is het best unforgiving en kan je ineens zomaar dood zijn zonder echt iets te kunnen doen. Tijdens het levelen in ieder geval van wat ik nog herinner.
Ligt beetje aan welke endgame, Summit zie je niet bijzonder veel mensen meer (oh wat was er veel boehoe toen floor 10 nerf werd gedaanRicmaniac schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 08:19:

Hardcore mode kan leuk zijn, maar er zijn simpelweg teveel crashes, bugs en exploits dat een insta-kill zo kan gebeuren zonder dat je daar enige invloed op hebt, dat bijna niemand het meer doet. DZ is gewoon een toxic plekje geworden, maar met de geruchten dat exclusive exotics voortaan gaan droppen in DZ, dat kan nog een leuk relletje worden

Ik speel het nog regelmatig, zelfs div1 nog opgepakt met de events (makkelijker classified te scoren), met de overstap van xbox naar PC was het alleen een uitdaging om weer aan te haken en mijn oude classifieds weer te halen. Bij Div1 zal je veel vaker flinke rush tegenkomen qua teamsetup, bij Div2 is het nog veel meer 'relaxed' als je nog niet op niveau bent van end-gear.
Voordeel van PC blijft wel de chat, bij een backup call met lagere lvl vraag ik altijd of ze de missie gewoon willen doen, of even snelle rush, alles wat ik loot geef ik dan ook gewoon aan hun.
Expertise is wel het aspect waar de echte grind zit, moet nu nog 4 lvls en daarna een vrachtlading om wapens uberhaubt op die 10% bonus te krijgen, maar blijkbaar gaan de geruchten dat met TU17 (die gaat vrijdag naar de PTS) daar dus weer wijzigingen in gaan komen.
Div3 zal er voorlopig niet komen, alle zinnen waren gezet op de 2 nieuwe games, de mobiele versie en de 'survival' versie (pubg style gok ik?), Heartland en Resurgence, die ergens dit jaar zouden uitkomen. Maar gezien de laatste conference call met Ubisoft, weet ik niet wat daar nu de verwachtingen van zijn. Gelijktijdig zou ontwikkeling ook worden stopgezet voor Div2, maar dat is ook weer opgepakt, dus van alles kan nog gebeuren

Zit vaker te twijfelen om het weer op te pakken, moet je op PC helemaal opnieuw beginnen of is het cross save met psn? 

Zal je opnieuw moeten beginnenKieft91 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 10:26:
Zit vaker te twijfelen om het weer op te pakken, moet je op PC helemaal opnieuw beginnen of is het cross save met psn?

Is het wel nog beetje druk op pc? (heb opzich nog zat andere games om te doen, maar stel dat ik die weer even zat benSinergyX schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 11:04:
[...]
Zal je opnieuw moeten beginnenDiv2 is relatief makkelijker om te doen, buiten wat exotics die je enkel met events/raids kan halen, is de rest best goed te doen.

Met vlagen, maar over het algemeen worden backup calls wel altijd beantwoord, al denk ik dat reguliere matchmaking op story-content niet zo makkelijk te vinden meer isKieft91 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:56:
[...]
Is het wel nog beetje druk op pc? (heb opzich nog zat andere games om te doen, maar stel dat ik die weer even zat ben)

Op dit moment kan je The Division 2 + Warlods expansion kopen met 70% korting op Steam. De korting loopt tot en met 26 januari.
Voor 9 euro kan je nu The Division 2 basis game spelen. The Division 1 neemt niet deel aan deze actie, alleen het tweede deel.
https://store.steampowere...m_Clancys_The_Division_2/
Voor 9 euro kan je nu The Division 2 basis game spelen. The Division 1 neemt niet deel aan deze actie, alleen het tweede deel.
https://store.steampowere...m_Clancys_The_Division_2/
[Voor 30% gewijzigd door Toonen1988 op 15-01-2023 21:23]
Dag allemaal, van de week heb ik een ps4 gekregen van iemand met the Division 2 dus gisteren maar eens aan het spelen gegaan en ik heb nu al jullie hulp nodig
Ik heb de eerste missie gedaan (Grand Washington Hotel) en de ps uitgezet. Nu wil ik verder, maar de enige missie die ik kan kiezen is nog steeds Grand Washington Hotel alleen dan level 2? Moeilijk! Ik heb echt nog niks aan spullen of wapens..
Klopt dit of zit er iets mis?

Klopt dit of zit er iets mis?
Je moet eerst terug naar The Theater schat ik zo in
Daar begon ik weer toen ik 'm vandaag weer opstartte. Ik was na de missie niet terug gegaan overigens, had de ps gewoon in ruststand gezet toen ik dacht dat de missie afgelopen was. Zit ik nu in een soort limbo tussen twee missies of iets dergelijks?
Edit: ik zit in het verkeerde topic zie ik, ik ga even vragen of een modje het verplaatst.
Edit: ik zit in het verkeerde topic zie ik, ik ga even vragen of een modje het verplaatst.
[Voor 80% gewijzigd door sig69 op 09-02-2023 19:56]
uit mijn hoofd: Je hebt na de eerste missie een gesprek met Odessa, leider van The Theater helemaal bovenin de settlement. Ze dankt je voor het terugbrengen van haar dochter. Daarna gaat het verhaal verder
Shit dan vrees ik dat ik te vroeg gestopt ben. Missie wel afgerond maar volgende nog niet unlocked. Morgen maar even resetten en opnieuw beginnen.
ik zou als ik jou was nog eens goed in The Theater kijken of je daar niet een marker hebt die je moet bezoeken 

Ga ik morgen doen, bedankt voor de tip
(ik ben extreem n00b, ik weet het)

[Voor 28% gewijzigd door sig69 op 09-02-2023 21:37]
beginnend speler zijn we allemaal geweestsig69 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 21:34:
Ga ik morgen doen, bedankt voor de tip(ik ben extreem n00b, ik weet het)

Ik heb ook al 15 jaar niet echt meer serieus een game gespeeld dus de opties zijn nogal overweldigend laten we maar zeggen.. Moet er even inkomen 

Let op:
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)