Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-08 09:43
Na lange tijd zijn mijn eega en ik weer terug in TD2. Zijn er nog actieve, maar casual, Nederlandse clans die nog plek hebben voor 2 returning agents? (pve, geen pvp)

[ Voor 5% gewijzigd door marcel0672 op 02-03-2024 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amkiller
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 08:00
marcel0672 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 12:21:
Na lange tijd zijn mijn eega en ik weer terug in TD2. Zijn er nog actieve, maar casual, Nederlandse clans die nog plek hebben voor 2 returning agents? (pve, geen pvp)
ja op de PC wel, zie je PB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 21:55
Gisteren eindelijk Incursion kunnen doen en de Ouroboros kunnen bemachtigen…heerlijke SMG, blijft een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:39

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Galvatron schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 22:31:
Gisteren eindelijk Incursion kunnen doen en de Ouroboros kunnen bemachtigen…heerlijke SMG, blijft een leuk spel.
Gz! zelf nooit de tijd voor genomen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amkiller
Galvatron schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 22:31:
zeker leuk wapen, en incursion is leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amkiller
Mijn clan zit nog niet vol, dus als er iemand op de PC het spel speelt en een groep spelers zoekt...Laat me even weten.
grt Amkiller_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron
Amkiller schreef op zondag 17 maart 2024 @ 07:26:
Mijn clan zit nog niet vol, dus als er iemand op de PC het spel speelt en een groep spelers zoekt...Laat me even weten.
grt Amkiller_nl
Zit op Xbox helaas anders had ik wel graag willen joinen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amkiller
Galvatron schreef op zondag 17 maart 2024 @ 09:16:
[...]

Zit op Xbox helaas anders had ik wel graag willen joinen.
ah oke hopelijk ook in een actieve groep...have fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Amkiller schreef op zondag 17 maart 2024 @ 13:19:
[...]

ah oke hopelijk ook in een actieve groep...have fun.
Je kan mij vragen te joinen. Ingame Lucky_Jan

Na de laatste update kan het zijn dat sommige wapens andere talents hebben door een bug. Ubisoft is op de hoogte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amkiller
luckyjan schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 20:31:
[...]

Je kan mij vragen te joinen. Ingame Lucky_Jan

Na de laatste update kan het zijn dat sommige wapens andere talents hebben door een bug. Ubisoft is op de hoogte.
heb je toegevoegd aan de friends lijst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 18:33
Kent iemand een leuke clan voor PS? Heb geen FB, liefst via Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amkiller
ferryc schreef op zondag 31 maart 2024 @ 10:22:
Kent iemand een leuke clan voor PS? Heb geen FB, liefst via Discord
heb je al de discord geprobeerd voor td2 zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:10

Maduth

Probeersel

Amkiller schreef op zondag 17 maart 2024 @ 07:26:
grt Amkiller_nl
Is dit ook mogelijk voor sporadisch spelende gamers? Ik speel The Divsion2 op me gemak maar ben weer overnieuw begonnen om alles weer even te refreshen. Maar het kan zo maar zijn dan ik een week of zo, niet online kom ivm werk e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:10

Maduth

Probeersel

Even nog een andere vraag, ik ben rustig bezig met het omhoog levelen van char en ik heb ook de uitbreiding (Warlords of New York - Expansion). Wat is wijsheid mbt levelen? Ik speel bijna alles maar dan gaat het volgens mij wel even duren. Zijn al die side missions nodig of kan ik gewoon main mission blijven volgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron
Maduth schreef op maandag 8 april 2024 @ 16:27:
Even nog een andere vraag, ik ben rustig bezig met het omhoog levelen van char en ik heb ook de uitbreiding (Warlords of New York - Expansion). Wat is wijsheid mbt levelen? Ik speel bijna alles maar dan gaat het volgens mij wel even duren. Zijn al die side missions nodig of kan ik gewoon main mission blijven volgen?
Hello fellow agent, levelen gaat het snelts wanneer je de missies, side missies doet maar ook alle activiteiten tussen in meepakt (radio stations, enemey territories, control points).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron
Maduth schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 09:41:
[...]

Is dit ook mogelijk voor sporadisch spelende gamers? Ik speel The Divsion2 op me gemak maar ben weer overnieuw begonnen om alles weer even te refreshen. Maar het kan zo maar zijn dan ik een week of zo, niet online kom ivm werk e.d.
Vaak kun je zien hoe actief een clan is. Er zijn fanatieke hardcore clans die elke dag uren spelen maar er zijn er genoeg die casual spelen. In game in het social menu kun je zoeken naar clans. Uiteindelijk ben ik er ook zo in gerold (xbox), de clan heeft een paar toppers die elke dag spelen maar ook een heleboel casual gasten. Mocht laatst mee met de toppers de Darkzone verkennen, direct 25 darkzone levels omhoog gegaan door die gasten :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amkiller
welkom in de clan, Mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
Het snelste is het doen van Hostages Rescue missies. Veel XP en je bent er zo klaar mee. Zet enkele Directives aan voor meer XP.
Officiële Div forum: https://discord.gg/thedivisiongame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amkiller
de PTS voor seizoen is al begonnen, de laatste manhunt is leuk op heroic en directives. Noge 2 manhunts te doen en dan de dlc in 2025.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amkiller
Nee, het team van outlaw moet eerst klaar zijn dan pas gaan ze naar td3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:12
Ik ben begonnen met Year 6 seizoen 1 , maar ik snap de quest niet . ik moet volgens het seasonal screen de breadcrumbs volgen in Judiciary Square. maar ik heb niets op de map staan en ook geen idee wat ik dan eigenlijk moet zoeken... iemand enig idee? Het gaat dan om de nieuwe manhunt
spoiler:
keener

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amkiller
Visgek82 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 21:15:
Ik ben begonnen met Year 6 seizoen 1 , maar ik snap de quest niet . ik moet volgens het seasonal screen de breadcrumbs volgen in Judiciary Square. maar ik heb niets op de map staan en ook geen idee wat ik dan eigenlijk moet zoeken... iemand enig idee? Het gaat dan om de nieuwe manhunt
spoiler:
keener
als het goed is heb je een side missie erbij in de white house...loop de trap af naar de plek waar de hunter maskers hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Amkiller schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 13:56:
[...]

als het goed is heb je een side missie erbij in de white house...loop de trap af naar de plek waar de hunter maskers hangen.
White house? Ik ga straks even kijken, thanks.
Wat moet ik doen als niet? Zou Anderson dan eerst moeten? Die zit in de petco power plant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Amkiller schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 13:56:
[...]

Gevonden! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wc2wc
  • Laatst online: 12:28
Weet iemand een oplossing voor de geluidsproblemen sinds de laatste update ,20 juni.

Al mijn wapens maken geen geluid of een soort pop geluid (alsof je popcorn bakt )

Ik zie op bv reddit meer mensen met dit probleem, maar geen oplossing.
Wachten op de zoveelste update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
wc2wc schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 09:04:
Weet iemand een oplossing voor de geluidsproblemen sinds de laatste update ,20 juni.

Al mijn wapens maken geen geluid of een soort pop geluid (alsof je popcorn bakt )

Ik zie op bv reddit meer mensen met dit probleem, maar geen oplossing.
Wachten op de zoveelste update ?
Ja zit niets anders op, heb hetzelfde sinds de laatste update. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
Rommeltje nu...XP voor clan's werkt niet, control points resetten direct na log-out, .....de lijst gaat nog wel even door. Vandaag nog niet gekeken, maar er zou weer een update moeten zijn. Voor geluid zou je nog kunnen proberen de settings naar stereo te zetten of visa versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Galvatron schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 16:36:
Rommeltje nu...XP voor clan's werkt niet, control points resetten direct na log-out, .....de lijst gaat nog wel even door. Vandaag nog niet gekeken, maar er zou weer een update moeten zijn. Voor geluid zou je nog kunnen proberen de settings naar stereo te zetten of visa versa.
Ben benieuwd, vanavond gelijk ff proberen.
Blijft een tof spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Tijdens de Steam sale eindelijk Division 2 gekocht.. eigenlijk geen idee waarom ik er zo lang mee heb gewacht aangezien ik D1 geweldig vond! Nu uurtje of 7 erin en lvl 16, campaign speelt tot nu toe erg lekker weg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:06

ettie1990

PSN:ettiesick

Slicey schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 09:48:
Tijdens de Steam sale eindelijk Division 2 gekocht.. eigenlijk geen idee waarom ik er zo lang mee heb gewacht aangezien ik D1 geweldig vond! Nu uurtje of 7 erin en lvl 16, campaign speelt tot nu toe erg lekker weg :)
Speelt lekker weg inderdaad, echter veel repetitief zoals we dat wel vaker zien bij Ubisoft, Assasins Creed oa maar the game geeft een goeie vibe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-08 13:05
Hi,

Is mogelijk om The Division 2 op de PS5 te spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ferryc
joey1990 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:18:
Hi,

Absoluut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
joey1990 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 10:18:
Hi,

Ja in 60fps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Nu online
Er is nog geen topic voor The Division 3 dacht ik dus..

Massive Entertainment, de studio achter games zoals The Division en Avatar: Frontiers of Pandora, werkt momenteel aan hun nieuwste project: The Division 3. De creative director van Star Wars Outlaws, Julian Gerighty, staat op het punt zijn aandacht te verleggen naar deze derde titel in de populaire Division-reeks.

Na de afronding van zijn werk aan de Star Wars Outlaws-game zal hij zich volledig focussen op de verdere ontwikkeling van The Division 3.

De creative director is nog enkele maanden actief betrokken bij Star Wars Outlaws, maar daarna zal hij zijn rol als executive producer op zich nemen voor The Division 3. Dit project krijgt nu de volle aandacht van Massive Entertainment, terwijl een team van ervaren ontwikkelaars verder blijft werken aan Outlaws.

Gerighty is geen onbekende voor fans van The Division. Hij vervulde eerder dezelfde rol voor zowel The Division als The Division 2. Deze ervaring geeft hem het vertrouwen dat hij met The Division 3 kan voortbouwen op het succes en de innovatieve gameplay die de eerdere titels hebben gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen want Division Heartland was gecancelled.

Hoop het wel want het zijn toffe games.
Speel sinds de release ontzettend veel Once Human en die prikkelt best wel erg mijn division kriebel als ik erover na denk.

Beide divisions alleen in totaal minder veel uur gespeeld dan Once Human. Geen idee waar dat aan ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55
Ik heb m'n twijfels, vanuit verschillende hoeken, over het succes van Div3. Zie het graag komen, maar het zal 99% zeker niet de game worden waar ik op had gehoopt. En ja, ik heb ziekelijk veel uren in Div1/2.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 19:33
SinergyX schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 14:20:
Ik heb m'n twijfels, vanuit verschillende hoeken, over het succes van Div3. Zie het graag komen, maar het zal 99% zeker niet de game worden waar ik op had gehoopt. En ja, ik heb ziekelijk veel uren in Div1/2.
Kun je hier iets over uitwijden? Waar had je op gehoopt en denk je dat het niet wordt?

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Jirnsum schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:14:
[...]

Kun je hier iets over uitwijden? Waar had je op gehoopt en denk je dat het niet wordt?
Nog altijd geen MMO achtige gameplay. Toen ze The Division 1 hadden aangekondigd, zag je random spelers in wat nu de PvE gedeelte is, ook zag je PvP terug komen.

Nu zit er wel PvP erin maar erg beperkt in die speciale zones. De PvP is ook compleet unbalanced. Als je niet de juiste gear hebt, maak je geen schijn van kans. Ik heb meegemaakt dat ik werkelijk 0,0 damage deed, omdat ze zo'n dikke gear hadden en ik was dood met 3 à 5 schoten.

Ik had gehoopt dat ze dit in The Division 2 hadden opgelost, maar precies hetzelfde. Dus ik heb ook mijn twijfels over komende The Division game.

[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 03-10-2024 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

in het begin van the division 2 is er veel te doen maar als je het spel lang gespeeld hebt zijn alle vijanden om zeep geholpen en is er nauwelijks nog iets te doen. Of heb ik iets verkeerd gedaan?

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Nu online
Salvatron schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 23:51:
in het begin van the division 2 is er veel te doen maar als je het spel lang gespeeld hebt zijn alle vijanden om zeep geholpen en is er nauwelijks nog iets te doen. Of heb ik iets verkeerd gedaan?
Als je de finale baas hebt gehaald moet je in principe nog eens helemaal opnieuw beginnen (meer zeg ik niet). Dat was een beetje teveel voor mij.
Buiten dat heb ik enorm genoten van het spel; elke keer opnieuw locaties vrijspelen ed;

De DLC kan ik ook zeer hard aanraden; die van New York geeft je weer x aantal uur speelplezier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zo leuk als je altijd een tijdje bent weggeweest en door alle prime rewards, of drops of whatever meerdere kistjes kan openen :P kon er 21 openen nu haha

Installeerde de game weer omdat ik dacht wat achievements af te maken. kijken of ik daar ook daadwerkelijk de rust en tijd voor vind :P Zit pas op 40% van de achievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Nu online
Ricmaniac schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:52:
Zo leuk als je altijd een tijdje bent weggeweest en door alle prime rewards, of drops of whatever meerdere kistjes kan openen :P kon er 21 openen nu haha

Installeerde de game weer omdat ik dacht wat achievements af te maken. kijken of ik daar ook daadwerkelijk de rust en tijd voor vind :P Zit pas op 40% van de achievements
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het spel volledig in single player heb uitgespeeld; multi spreekt me wel aan maar niemand van mn vrienden speelt dit ook.
Hopelijk is dit ook nog mogelijk in the division 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Derbiss schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 17:10:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het spel volledig in single player heb uitgespeeld; multi spreekt me wel aan maar niemand van mn vrienden speelt dit ook.
dat gaat nog wel even duren toch ? :P volgens mij begonnen ze daar pas aan te werken nadat starwars outlaws uit was gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
[...]

Matchmaking werkt op zich prima. Kan erg leuk zijn met een stel randoms moeilijke content te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Nu online
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 17:13:
[...]

dat gaat nog wel even duren toch ? :P volgens mij begonnen ze daar pas aan te werken nadat starwars outlaws uit was gekomen
Laat deze oude man toch dromen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Nu online
Jirnsum schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 17:18:
[...]

Matchmaking werkt op zich prima. Kan erg leuk zijn met een stel randoms moeilijke content te doen
Ja ik weet het wel; dat is in orde. Maar ik ben iemand die heeeel graag solo speelt dus 'delen' tijdens het spelen is niet altijd mijn dada ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-09 13:31
[...]

Zoals hierboven al gezegd is kun je gewoon de matchmaking gebruiken. Zo heb ik het altijd gedaan en in 19 van de 20 keer kom je in een goed team terecht waarin mensen zitten die het serieus oppakken. De medespelers zijn niet van het gemiddelde CoD niveau zeg maar waar ze enkel voor de kills gaan en niet voor de objectives.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Nu online
Lekker Ventje schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 19:29:
[...]

Zoals hierboven al gezegd is kun je gewoon de matchmaking gebruiken. Zo heb ik het altijd gedaan en in 19 van de 20 keer kom je in een goed team terecht waarin mensen zitten die het serieus oppakken. De medespelers zijn niet van het gemiddelde CoD niveau zeg maar waar ze enkel voor de kills gaan en niet voor de objectives.
Ja ik weet wel; danku voor de tip :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 06-09 12:49
Op steam nu weer (flink) in de discount.
Aantal actieve spelers verdubbeld zo te zien.
Ik heb hem ook gehaald (voorheen wat op xbox gespeeld).
Moet zeggen dat ‘ie op ultra graphics op pc met 144 fps echt TOP wegspeelt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

rekeewt schreef op zondag 9 maart 2025 @ 08:18:
Op steam nu weer (flink) in de discount.
Aantal actieve spelers verdubbeld zo te zien.
Ik heb hem ook gehaald (voorheen wat op xbox gespeeld).
Moet zeggen dat ‘ie op ultra graphics op pc met 144 fps echt TOP wegspeelt!
Vind de game altijd lekker weg spelen ja. Het heeft een bepaalde flow wat gewoon lekker werkt. Probleem is dat ik altijd interesse verlies als ik de level fase voorbij ben en in endgame aan kom.

Heb dat ook nooit gecleared though miss is het wel heel leuk maar kreeg me vrienden nooit zo ver om dat te blijven spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 06-09 12:49
Ricmaniac schreef op zondag 9 maart 2025 @ 08:47:
[...]

Vind de game altijd lekker weg spelen ja. Het heeft een bepaalde flow wat gewoon lekker werkt. Probleem is dat ik altijd interesse verlies als ik de level fase voorbij ben en in endgame aan kom.

Heb dat ook nooit gecleared though miss is het wel heel leuk maar kreeg me vrienden nooit zo ver om dat te blijven spelen :P
Als ik zover ben en een groepje heb stuur ik je wel een DM! Ik speel samen met 1 vriend en we hebben een leuke clan gevonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Nieuwe seizoen is ook actief, daar komen altijd ook weer spelers voor terug, nieuwe gearset, nieuwe wapens, de manhunt, het is weer leuk om te spelen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Ricmaniac schreef op zondag 9 maart 2025 @ 08:47:
[...]

Dit had ik ook in Division 1, ik verloor ook snel mijn interesse in de end game. Beide games keek ik ook uit naar de multi-player PvP, en ik heb nog nooit zo'n slechte PvP gezien.

Sommige mensen die honderden uren in het spel hebben zitten, hebben de beste gear. Ik heb vaker meegemaakt dat ik in de Dark Zone rondliep, andere speler tegenkwam, erop begon te schieten en terwijl ik hem raakte, zag ik zijn health bar héél klein beetje omlaag gaan. Die persoon begint terug te schieten en in 3 kogels ben ik neer. PvP is ook so slecht in dit spel, niet normaal.

Daarom speel ik The Division 1&2 alleen PvE, maar helaas verlies ik ook snel mijn interesse. Als ik het spel nu weer zou installeren, dan heb ik echt geen idee meer wat ik allemaal moet doen. En dan heb je de kans dat ik weer snel afsluit.

Ik zal het spel nog eens downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
RGN is een Nederlandse clan. Stuur me een PS invite als je wilt en ik kan je toevoegen. PS naam: fcorne1981

In endgame zit de lol in de enorme variatie aan builds. Er zijn goede Discords waar je builds kunt bekijken die goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SinergyX schreef op zondag 9 maart 2025 @ 13:30:
Nieuwe seizoen is ook actief, daar komen altijd ook weer spelers voor terug, nieuwe gearset, nieuwe wapens, de manhunt, het is weer leuk om te spelen.
Oh good to know :) Misschien ook weer eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grizzlywilde
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-09 23:45
ferryc schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:43:
RGN is een Nederlandse clan. Stuur me een PS invite als je wilt en ik kan je toevoegen. PS naam: fcorne1981

In endgame zit de lol in de enorme variatie aan builds. Er zijn goede Discords waar je builds kunt bekijken die goed werken.
Spelen jullie ook raids?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
Nee, eigenlijk niet. Beetje casual met name

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:09
Onlangs deze maar eens weer uit de mottenballen gehaald en moet zeggen ik vermaak mij wel weer.
Er is best veel end game content bijgekomen die ik nog niet eens aangeraakt heb.
Speel nu meestal met een paar vrienden gewoon in de open wereld missies, checkpoints etc.

Er komt in mei een nieuwe DLC voor ik dacht 15 euro Battle for Brooklyn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vangrance
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 20-05 17:22
De laatste tijd veel activiteiten gezien op mijn tijdlijn over The Division 2 en daarom dit spel ook maar weer eens een kans geven! Ik ben zeer benieuwd hoe dit spel momenteel is.

Is er nog een actieve community in dit spel? (PC)

[ Voor 16% gewijzigd door Vangrance op 24-04-2025 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Zeker! Speel zelf nog steeds bijna dagelijks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

tegen het einde zijn alle vijanden dood en is er niks meer te doen, wat dan?

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangrance
Jirnsum schreef op donderdag 24 april 2025 @ 20:15:
Zeker! Speel zelf nog steeds bijna dagelijks :)
Nice goed om te horen! Ik zie dat ik the division 2 dn WONY heb uitgespeeld. Ik heb nog geen specifieke builds. Heeft iemand tips welke builds viable zijn en hoe die te verkrijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
Vangrance schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:59:
[...]

Nice goed om te horen! Ik zie dat ik the division 2 dn WONY heb uitgespeeld. Ik heb nog geen specifieke builds. Heeft iemand tips welke builds viable zijn en hoe die te verkrijgen?
90% haal je uit de tower, targeted loot aanzetten en alles neermaaien. Diverse exotics zijn specifieke loottables van bosses, aantal exotics zijn season-rewards, maar die kan je altijd nog meepikken uit lopende events waar je weer een zwikkie exotic boxes kan halen.

Meeste builds leunen op een gearset basis met soms nog een exotic of named als aanvulling, maar starten met de gearsets kom je al een enorm eind. Striker is veruit de beste start, zolang je spul raakt gaat je damage omhoog en werkt zo'n beetje met elk wapen (daarna kan je focus op specifieke wapens of stats). Sinds de buff van de Pestilence is die combo behoorlijk sterk geworden. Ook heartbreaker, Ongoing directive en Umbra zijn nog steeds goeie sets om mee te beginnen.

Voor skill builds kan je 2 kanten op, Hard Wired is leuk voor skill spam (cluster seekers), nieuwe Refractor speelt ook leuk omdat je skill-damage repair geeft en nog steeds de klassieke Rigger werkt nog steeds erg fijn, volgens mij reset die buff nu ook bij wisselen van target (wel actief targetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik heb nu een Striker setje met St. Elmo's fire...euh engine en dat is wel een heerlijk ratel apparaat.
Nog lang niet geoptimaliseerd en ben nu het Tinkering aan het uitvogelen.

Ook Countdown nog niet gedaan, ik had begrepen dat je dat ook solo kan doen. The Summit en Descend zijn er ook nog, moet ik ook nog aan beginnen....nog zoveel (voor mij) nieuwe dingen om mee te experimenteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vangrance
SinergyX schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 11:34:
[...]

90% haal je uit de tower, targeted loot aanzetten en alles neermaaien. Diverse exotics zijn specifieke loottables van bosses, aantal exotics zijn season-rewards, maar die kan je altijd nog meepikken uit lopende events waar je weer een zwikkie exotic boxes kan halen.

Meeste builds leunen op een gearset basis met soms nog een exotic of named als aanvulling, maar starten met de gearsets kom je al een enorm eind. Striker is veruit de beste start, zolang je spul raakt gaat je damage omhoog en werkt zo'n beetje met elk wapen (daarna kan je focus op specifieke wapens of stats). Sinds de buff van de Pestilence is die combo behoorlijk sterk geworden. Ook heartbreaker, Ongoing directive en Umbra zijn nog steeds goeie sets om mee te beginnen.

Voor skill builds kan je 2 kanten op, Hard Wired is leuk voor skill spam (cluster seekers), nieuwe Refractor speelt ook leuk omdat je skill-damage repair geeft en nog steeds de klassieke Rigger werkt nog steeds erg fijn, volgens mij reset die buff nu ook bij wisselen van target (wel actief targetten).
Bedankt voor de uitleg! Dan ga ik op zoek naar een striker build.

Iemand die op de pc binnenkort the division wil veilig maken of een suggestie heeft voor een leuke clan (mag NL)?

[ Voor 4% gewijzigd door Vangrance op 25-04-2025 19:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Carthrax
De LMG Bluescreen gevonden, eens kijken of ik wat spullen heb om hier wat mee te bouwen. Had hem eerst even met mijn striker setje gebruikt en dat werkt al prima.

Even met 2 vrienden een CP level 4 gepakt, 1 van die vrienden van mij heeft zo'n 1886 build dus wij zaten al een beetje voor spek en bonen mee te lopen echter toen kwamen er 4 rogue agents aan. Toen moesten wij even flink aan de bak maar gelukkig gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ook maar weer eens gedownload. wil die DLC eigenlijk straks doen voordat Dune uit komt.

Nou weet ik alleen niet zo goed waar ik moet beginnen :P New york story uitgespeeld nog voordat ik stopte. maar mijn hele inventory zit vol met duizenden gear pieces. dan is er ook nog veel bijgekomen in equipment met je horloge en weet ik allemaal wat :P

Heb ook totaal geen build of iets waar ik op focus. Denk dat ik iets met LMG + sniper wil gaan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Spelen jullie allemaal op PC? Ga 'm ook maar weer eens opstarten, tijd geleden alweer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
Ricmaniac schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 22:03:
Ook maar weer eens gedownload. wil die DLC eigenlijk straks doen voordat Dune uit komt.

Nou weet ik alleen niet zo goed waar ik moet beginnen :P New york story uitgespeeld nog voordat ik stopte. maar mijn hele inventory zit vol met duizenden gear pieces. dan is er ook nog veel bijgekomen in equipment met je horloge en weet ik allemaal wat :P

Heb ook totaal geen build of iets waar ik op focus. Denk dat ik iets met LMG + sniper wil gaan ofzo.
Het valt mij op hoeveel nieuwe content er op youtube terug te vinden is over dit spel. Leuke builds die redelijk snel bij elkaar te sprokkelen zijn. Een leuke Striker build is een goede om mee te beginnen of een skill build.

Er is nu een een soort van zombie event gaande, deze moet je apart activeren maar maakt het leuk en zorgt voor extra xp en rewards. Als je de mobs niet met een headshot afschiet komen ze terug als "zombies" en heb je dus kans dat als je dacht dat je veilig was ineens wat van achter op komt duiken.

(Ik speel op PC)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
Onderhoud aan de servers is nu bezig. Ongeveer 8 uur is de verwachting maar vaak komt daar nog wel wat tijd over heen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qPA73rLi4baR95Mgawuquh-QyFI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A0Ap3BJgmEQjxcXX69knkytW.png?f=fotoalbum_large

Zijn ook twitch drops actief nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Voor de liefhebbers; hij is sinds gisteren ook beschikbaar op Xbox Gamepass :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jirnsum
Ik ben gisteren met Brooklyn gestart. Mooie terugverwijzingen naar TD1. Loving it! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 18:56
Mocht er nog ergens een PC clan beschikbaar zijn.. dan houden mijn zoon en ik onszelf aanbevolen.

Ik zelf heb D1 en D2 kapot gespeeld op Xbox, maar ben nu overgestapt naar PC.

We zijn allebei net opnieuw begonnen dus moeten ons nog volledig levellen en builds maken. Daarna altijd in voor (voornamelijk) PvE activiteiten.

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
Jirnsum schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 15:51:
Ik ben gisteren met Brooklyn gestart. Mooie terugverwijzingen naar TD1. Loving it! :)
Genoeg te doen in deze DLC? Overweeg het ook te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:56
DLC ook gehaald, erg lang geleden dat ik echt gespeeld heb en was blijkbaar nog middenin Warlords, lvl 33. Ik zie in mijn Progression wel een main mission maar kan hem niet tracken, heel raar. Kan wel Add to log doen maar verder ook niet. Zie in ieder geval niks op de map qua main mission. Eerst Warlords maar eens afronden en dan naar Brooklyn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jirnsum
Galvatron schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 11:34:
[...]

Genoeg te doen in deze DLC? Overweeg het ook te halen?
Ik vind m de 15 E meer dan waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik zie dat er nog een "DLC" uitgekomen is in de jaren dat ik niet speelde, Crossroads Season pass, is die de 30 euro waard? Ik heb NY en Brooklyn wel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

MeNTaL_TO schreef op zondag 1 juni 2025 @ 11:56:
Ik zie dat er nog een "DLC" uitgekomen is in de jaren dat ik niet speelde, Crossroads Season pass, is die de 30 euro waard? Ik heb NY en Brooklyn wel.
Imo niet. Het is ook geen DLC zoals die andere 2.. het is een skip voor die "battle pass" van 20 tiers en de battlepass zelf dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ricmaniac schreef op zondag 1 juni 2025 @ 19:27:
[...]

Imo niet. Het is ook geen DLC zoals die andere 2.. het is een skip voor die "battle pass" van 20 tiers en de battlepass zelf dus.
Mooi, bespaar ik me die 30 euro.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
Normaliter speel ik altijd op Challenging maar dacht ik zet hem even op heroic. Maar daar is het echt wel goed opletten. Waar ik op challenging nog wel een paar fouten kan maken straffen ze dat hier echt af.
Dat maakt het ook wel een stuk spannender.

Voor degenen die het nog niet weten het 3x XP event is actief dus nu is de tijd om wat SHD levels te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Carthrax schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 08:06:
Normaliter speel ik altijd op Challenging maar dacht ik zet hem even op heroic. Maar daar is het echt wel goed opletten. Waar ik op challenging nog wel een paar fouten kan maken straffen ze dat hier echt af.
Dat maakt het ook wel een stuk spannender.

Voor degenen die het nog niet weten het 3x XP event is actief dus nu is de tijd om wat SHD levels te halen.
Oh dat geld ook voor SHD levels? nice dat wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Het is me ingame niet zo duidelijk wat dan triple XP geeft. is dat gewoon alle content en voor alle onderdelen waar je XP voor haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ricmaniac schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:33:
Het is me ingame niet zo duidelijk wat dan triple XP geeft. is dat gewoon alle content en voor alle onderdelen waar je XP voor haalt?
Klopt de getallen zijn aangepast dus het is ook niet echt zichtbaar. Als je bijvoorbeeld op heroic een Public Execution gaat doen zie je op de map dat het in de 200.000 xp moet opleveren. Na het voltooien er van krijg je in de 600.000 xp.
Als je snel xp wil halen is het farmen van deze executions het snelst.
Ik hoor al veel dat mensen het op Challenging doen en dan met een aantal Directives aan en dan krijg je een smak xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Carthrax schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 11:38:
[...]

Klopt de getallen zijn aangepast dus het is ook niet echt zichtbaar. Als je bijvoorbeeld op heroic een Public Execution gaat doen zie je op de map dat het in de 200.000 xp moet opleveren. Na het voltooien er van krijg je in de 600.000 xp.
Als je snel xp wil halen is het farmen van deze executions het snelst.
Ik hoor al veel dat mensen het op Challenging doen en dan met een aantal Directives aan en dan krijg je een smak xp.
oke, zal daar eens naar kijken. ik heb nog niet echt een build enzo dus gaat wat traag denk ik als ik challenge probeer.

Speel nu met de Pestilence LMG. weet niet eens hoe ik er aan kom maar equipte hem en speelt super fijn en sterk. Denk dat ik daaromheen een build wil maken ofzo.

Werkt die triple xp ook in de summit dus gewoon ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carthrax
Ricmaniac schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 12:02:
[...]

oke, zal daar eens naar kijken. ik heb nog niet echt een build enzo dus gaat wat traag denk ik als ik challenge probeer.

Speel nu met de Pestilence LMG. weet niet eens hoe ik er aan kom maar equipte hem en speelt super fijn en sterk. Denk dat ik daaromheen een build wil maken ofzo.

Werkt die triple xp ook in de summit dus gewoon ?
Nee volgens mij staat de Summit daar los van.
De Pestilence is een geweldige LMG. Ik gebruik nu 4x Heartbreaker, Memento backpack, Chill Out Mask.

Eigenlijk onderstaande build. In Challenging gebruik ik deze met de Pestilence en in heroic met St.Elmo en shield. Zo lang je je Memento stacks maar op kan pakken dan kan je niet heel veel gebeuren:

[YouTube: https://youtu.be/ZhkLVRBn2VY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Wellicht een stomme vraag, maar zijn er buildmaker sites zoals bijvoorbeeld in World of Warcraft (Icy Veins), waarin je een DPS build kan kiezen, hij laat zien wat dan een lijst is van de gear die je moet hebben en waar je die kan vinden.

Niet dat ik ontevreden ben met mijn huidige DPS build, maar dat was alles van 1 gearset aantrekken en knallen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:30:
Wellicht een stomme vraag, maar zijn er buildmaker sites zoals bijvoorbeeld in World of Warcraft (Icy Veins), waarin je een DPS build kan kiezen, hij laat zien wat dan een lijst is van de gear die je moet hebben en waar je die kan vinden.

Niet dat ik ontevreden ben met mijn huidige DPS build, maar dat was alles van 1 gearset aantrekken en knallen,
Heb daar in het verleden ook weleens naar gezocht, maar uiteindelijk een paar keer op YT gezocht naar 'best striker build' etc. En aan de hand daarvan alle gear genoteerd en dan lekker naar de summit en selectief gear looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik kijk ook meestal op YT of ik daar wat leuks zie.
Meestal ook aan de hand van iets dat ik heb opgepakt, zoals Pestilence builds etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:09

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

MeNTaL_TO schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 13:30:

iKia's build collection.

Voor DPS is iets als een Striker's gear set build waarschijnlijk het makkelijkst om mee te beginnen, en erg goed. Staan ook veel leuke andere builds in.

Ook wel een aanrader om veel heroics met randoms te spelen, dan kom je soms ook leuke builds tegen, even een "inspect" doen op dat groepslid en je kan zien hoe die build in elkaar zit.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Hoe is het met de PC spelers hier gesteld? Iemand nog een tip voor een actieve discord? Degene in de TS is aardig dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Kanarie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:22:
[...]

iKia's build collection.

Voor DPS is iets als een Striker's gear set build waarschijnlijk het makkelijkst om mee te beginnen, en erg goed. Staan ook veel leuke andere builds in.

Ook wel een aanrader om veel heroics met randoms te spelen, dan kom je soms ook leuke builds tegen, even een "inspect" doen op dat groepslid en je kan zien hoe die build in elkaar zit.
Thanks, ga even grasduinen daar, maar ik heb nu al een complete Striker's Battlegear set. Maar zou kunnen switchen voor 2 items (dan hou ik er nog 4 over voor de stats/ability)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Deurstopper schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:59:
Hoe is het met de PC spelers hier gesteld? Iemand nog een tip voor een actieve discord? Degene in de TS is aardig dood.
PC speler hier (al heb ik het spel ook voor de PS4 gekocht, maar nog nooit gespeeld).

Ik zit op de Official The Division discord, daar is het wel iets drukker, maar niet megadruk (wel na iets nieuws).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:09

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

MeNTaL_TO schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:17:
[...]

Thanks, ga even grasduinen daar, maar ik heb nu al een complete Striker's Battlegear set. Maar zou kunnen switchen voor 2 items (dan hou ik er nog 4 over voor de stats/ability)
Ik denk dat je voor de meeste (misschien wel alle) gear sets het beste af bent met 4 set items + 2 gele items, of een exotic.
Bijv striker met gele obliterate chest (met assault rifle damage) en exotic coyote's mask. Heb je nog steeds de striker set bonus maar betere items voor de 2 overgebleven slots.

Na de 4-piece set bonus van een gear set, leveren die extra 2 groene gear set pieces relatief minder op dan gele high-end of rode exotic pieces.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Iedereen al aan de Backfire meta builds? ;)

Ik heb een poging gewaagd maar het was niet voor mij. Zit nu weer op een blauwe striker build.
Hiermee ook de Bighorn exotic kunnen bemachtigen waar je een Summit boss op Legendary moet doen. 2x de boss gedaan voordat deze dropte.

Mocht je de Bighorn ook willen hebben is er een farm truukje. Is ook uitvoerig op YT terug te vinden maar hier een beknopte samenvatting:

- Doe de Summit tot en met verdieping 9.
- Ga dan terug naar de begane grond en zet de moeilijkheidsgraad op Legendary.
- Op de boss verdieping maak alleen de benodigde NPC's af tot dat de boss spawned.
- Focus zo veel mogelijk op de boss. Zodra deze down is loot alles van hem, als de Bighorn dropped ben je klaar zo niet ga dan direct weer naar de begane grond. Zo reset je de 10e verdieping en kan je deze farmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron
Carthrax schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 09:56:
Iedereen al aan de Backfire meta builds? ;)

Ik heb een poging gewaagd maar het was niet voor mij. Zit nu weer op een blauwe striker build.
Hiermee ook de Bighorn exotic kunnen bemachtigen waar je een Summit boss op Legendary moet doen. 2x de boss gedaan voordat deze dropte.

Mocht je de Bighorn ook willen hebben is er een farm truukje. Is ook uitvoerig op YT terug te vinden maar hier een beknopte samenvatting:

- Doe de Summit tot en met verdieping 9.
- Ga dan terug naar de begane grond en zet de moeilijkheidsgraad op Legendary.
- Op de boss verdieping maak alleen de benodigde NPC's af tot dat de boss spawned.
- Focus zo veel mogelijk op de boss. Zodra deze down is loot alles van hem, als de Bighorn dropped ben je klaar zo niet ga dan direct weer naar de begane grond. Zo reset je de 10e verdieping en kan je deze farmen.
Hier een backfire meta build gebruiker (on going directive met Hazard protection variant). Bizarre survival dps build hoor..vandaag Armory mission op Heroic gedaan met twee vingers in m’n neus en 1 in m’n oor. Probeer de exotic maks the krijgen maar ben bang dat ik die missie nog vaak moet overdoen voor dat dit een keer gaat vallen.

Toch is mijn favoriet nu een Pestilence build met strikers, contractors gloves en nog een named petrov body armor (medvedsytrav of iets dergelijks).
Pagina: 1 ... 50 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)