Acties:
  • +10Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Tom Clancy's The Division 2 is een RPG-looter-shooter met een campagne, coöperatieve en PvP-speltypes vol diversiteit in missies en uitdagingen. Ook zijn er nieuwe voortgangssystemen met unieke verrassingen en andere noviteiten.
Campagne
Ga de heftigste missie ooit van de Division aan, waarin je ongeëvenaarde gevaren trotseert om D.C. te redden van de ondergang.
Coop
Speel met je vrienden om de moeilijkste missies en raids aan te gaan. Je kunt daarbij wel wat hulp gebruiken.
PvP
Soms kun je zelfs andere agenten niet vertrouwen. Strijd tegen anderen en toon je strijdvaardigheid.
Clans
PC
-Discord Link: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (ook voor andere platformen)

PS4
@Babbit beheerd de Tweakers PS [GoT] clan
-Discord Link: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (ook voor andere platformen)

@Kidjuh: clan Tweakers
-Discord Link: https://discord.gg/rk6nd68

@Kju: clan Sletjes [LIK] Communicatie via slack: http://tweakscrew.net/slack/

@Donstil: clan Tweakers GD [GOT]

XboX
@ourplayground: clan Bolle ui united gestart.
@Martinspire clan Tweakers 1 en Tweakers 2
Deze community is te benaderen via Xbox Community Tweakers The Division 2

voor The Division 1:
- [Multi] The Division ☣ Deel 2
- [Multi] The Division

Handige links

Info m.b.t. damage calculator, gear, talents, brandsets etc.: https://shd.technology/

Tips & Tricks

Interactieve map
Op deze website kun je een interactieve kaart vinden waarop je bijv. collectibles kunt opsporen: https://division2map.com/
Combat:
- Minigunner heavies: Je kunt de kogelriem kapot schieten om ze zo constant te onderbreken.
- Schild-dudes: Je kunt ze natuurlijk in hun voeten schieten, maar je kunt ook door het kleine glazen raampje op het schild heen schieten.
- Als je de engineer/turret-dude neerschiet en hij heeft een turret staan, dan zal deze op vijanden gaan schieten.
- Turrets en grote robothonden hebben een klein munitiekistje naast de gun, die kun je kapot schieten om ze effectief uit te schakelen.
- Weakspots van bijv. grenade-dudes kun je laten ontploffen als ze al dood zijn en op de grond liggen.
- Als je iemand joined is al je signature weapon ammo weg. Ga dan naar de BoO en wissel je specialization en weer terug. Je ammo is dan weer bijgevuld.
- De special ammo kistjes kun je laten ontploffen.
- Als je special ammo oppakt kun je dit het beste met een sniper of shotgun doen. De eerste kogel zal namelijk het effect al toepassen, dus met een AR/LMG/SMG verspil je dan alle special ammo.
Skills/perks:
- Als je veel solo speelt is de Hive Reviver ideaal aangezien hij jou zal reviven als je down gaat (en hij niet op cooldown zit).
- Je kunt skills modden.
- Kies in het begin voor de Accolades perk, deze geeft je veel extra XP om sneller te levelen.
- Als je handmatig skills stopt halveer je de cooldown. Bijv. als je een turret hebt staan maar naar een andere locatie gaat. Hou hiervoor de Q of E even ingedrukt en de turret verdwijnt en je cooldown is korter.
Crafting/modding:
- Weapon mods zijn permanent en de beste manier om tijdens het levelen je materials te verbruiken als je vol zit.
- Vergeet niet de crafting station te upgraden. Hiervoor moet je in de crafting station X ingedrukt houden (en hopen dat je de materials hebt).
Loot/exploration:
- Op diverse locaties in de wereld hangen parachutes met kisten op onbereikbare locaties (bijv. aan stellages, bomen, antennes). Als je op de onderkant van de kist schiet komt er loot uit vallen. Er is ook een zijmissie met een Beekeeper waar tijdens de missie ergens zo’n kist hangt.
- Als je in de buurt een hond hoort blaffen is dit ook een indicatie dat er ergens zo'n kist in de buurt is.
- Faction keys kun je vinden in de underground/riooltunnels. Deze zitten in kleine kastjes die aan de muur hangen en lootbaar zijn.
- De loot die dropt is gelinked aan het item met de hoogste gear score die je hebt in je inventory of stash. Als je bijv. een waardeloos pistooltje hebt die wel de hoogste GS heeft, bewaar deze dan in je stash.
- Tijdens veel missies en in de open wereld zijn er veel locaties met deuren die op slot zitten met een hangslot. Deze kun je kapotschieten.
- Bewaar je “trinkets”. Dit zijn de junk items (“Children’s Sock”, “Morphine”, “Fork”) die je uit rugtassen etc. haalt. Je krijgt er relatief weinig voor terug, en er is een vendor die bepaalde items wil hebben, en dan hoef je die niet meer te zoeken!
- Je kunt iedere 24 uur (echte tijd) de lootboxen in de Control Points opnieuw looten m.u.v. de grote oranje kist.
- Via het menu Progress > Collectibles kun je alle collectibles zien die je ontdekt hebt, en je kunt direct een waypoint zetten naar collectibles die je nog niet daadwerkelijk opgepakt hebt.
- Blijf uitkijken naar de kleur geel of goud op deuren, hekken, ramen etc. Dit zijn veelal indicaties dat er "iets" te doen is. Bijv. gouden sloten kun je stuk schieten, gouden deurknoppen zijn voor deuren die open kunnen, hekken met gele stukken plastic kun je op klimmen, gele strepen bij een garagedeur betekent dat die open kan.
UI:
- Je kunt de inventory iets overzichtelijker maken door de Grid View aan te zetten. Ga hiervoor naar een willekeurig item, druk op X en kies “Grid View: On”
- Als je alle items in een bepaalde categorie als Junk wil markeren kun je als je in de categorie zit met Shift + Linkermuisklik alles direct als junk markeren (m.u.v. wat je aan hebt uiteraard).
- Om te matchmaken voor een missie hoef je niet per sé eerst naar de missie start te gaan, dit kan ook vanuit de world map.
Projects:
- Items die je niet wilt kun je het beste bewaren totdat je vol zit. Als je nieuwe projects unlocked kun je die items mogelijk meteen doneren, zonder dat je moet wachten op nieuwe drops.
- Als je alle items snel wilt doneren, dan kun je in het donatiescherm 2x op spatiebalk drukken om het in 1x te doen.
- Doneren van items kan ook via de world map, je hoeft niet terug naar de settlement hiervoor (wel om de rewards te claimen).
General:
- Met de chat kun je de game in 1x afsluiten ipv Log Out > Exit Game. Typ hiervoor /quit in de chat.
- Een groep verlaten kan snel via /leave.
- Iemand joinen kan via /join [naam]. (bijv. /join Angeloonie)
- Je kunt de delay op het moment wanneer je om hoekjes wilt gaan wanneer je in cover zit instellen via de settings.
- Je kunt instellen dat je altijd automatisch over obstakels heen klimt tijdens het rennen (Parkour Mode).
- Zie je bij het inloggen een “Weekly Challenge” melding? Ga dan naar Progress > Club Challenges en activeer de challenges.

Veelgebruikte afkortingen

AR: Assault Rifle
CC: Crowd Control
CD: Cooldown
CHC: Critical Hit Chance
CHD: Critical Hit Damage
DTE: Damage To Elites
DPS: Damage per Second
DZ: DarkZone
GS: Gear Score
LMG: Light Machine Gun
MR: Marksman Rifle
PVE: Player vs enemy
PVP: Player vs player
RNG: Random Number Generation (random kans op stats) (Slechte RNG is dus slechte stats op items, goede RNG is goede stats)
ROF: Rate of Fire
SMG: Sub Machine Gun
SR: Sniper Rifle
TD 1/2: The Division 1/2
TTK: Time To Kill
WT 1/2/3/4/5: World Tier 1/2/3/4/5

[Voor 153% gewijzigd door Angeloonie op 18-06-2019 17:25]

🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂

Acties:
  • +1Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-03 08:32
Ik heb in D1 de shields voor de maand vrijgespeeld en de beloning in D2 is een Jas en een patch.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-02 21:09
luckyjan schreef op maandag 18 juni 2018 @ 18:16:
[...]

Zover ik begrijp kan je ze altijd nog doen. Geen idee of je lvl 30 moet zijn.Ik neem aan van wel.

Iemand op Reddit heeft alle opdrachten met data mining gevonden:

Deadeye (June) – "One shot, one kill": Complete all weekly HVT's in a single week

Avenger (June) – "Seek and destroy": Take out 10 Named Bosses in Manhattan, 10 in the Dark Zone and 10 in West Side Piers

Shepherd (June) – "Guiding the flock": Liberate the base of operations

Hazard (June) – "On deadly ground": Clear 25 Landmarks in the Dark Zone

Sacred (July) – "Count your blessings": Complete 10 phases, get to level 10 and kill 10 Hunters in the UG

Phoenix (August) – "Never say die": Extract 5 items, survive for 5 hours and kill 5 Hunters in Survival

Talon (September) – "Death from above": Attain a Commendation score of 3000

Rebel (October) – "Fight for your rights": Get to wave 15 in Resistance

Fang (November) – "Tooth and claw": Complete every available mission on Legendary difficulty

Prime (December) – "First and only": Collect 3 full classified gear sets

Marshal (January) – "Law and order": Acquire all Exotic Armor and Weapons

Chieftain (February) – "Hail to the chief": Achieve the highest possible optimized gear score \[290]
in een plaatje...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-03 10:34

Even wat info over de verschillende edities die te koop zijn: Op deze site zie je een mooi overzicht en op deze site een mooie uitleg.

In de EU heb je respectievelijk de Standard, Gold, Dark Zone, Ultimate en Phoenix Edition.
In de US heb je respectievelijk de Standard, Gold, Ultimate, Dark Zone Definitive en Phoenix Edition.

De DZ / DZ Definitive en Phoenix Editions zijn dus inclusief een unieke figurine. Je schijnt beide figurines ook aan elkaar te kunnen klikken. De figurine van de Phoenix Edition is ook los te koop in de Ubistore.

Het verschil tussen de EU en US is dat in de EU de Dark Zone Edition zonder de Year One Pass is en dus ook goedkoper is; en dat de First Responder Pack en de Elite Agent Pack uit de Ultimate Edition bij ons ontbreken (bron Reddit). De DLC voor Division 2 is deze keer gratis t.o.v. deel 1 waar je de season pass voor nodig had. De vraag is dus wat er in de Year One Pass zit?

TL;DR.
DZ Definitive Edition (US) = Ultimate Edition + DZ Edition Goodies for 189$
DZ Edition (EU) = Standard + DZ Edition Goodies for 110€.

Edit: plaatje toegevoegd met volledige content matrix.

[Voor 8% gewijzigd door MaTr1x op 18-01-2019 14:48]

π MW finishers

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Preload is vanaf morgen:

En qua content in de beta:

You are limited to one character during the testing phase, and this character cannot be deleted. At character creation, you are able to cycle through presets of customization features to randomize your Agent. Remember that character progression is capped at level seven during this period.

Two main missions are available—Grand Washington Hotel and Jefferson Trade Center—to offer a smaller piece of a much larger, compelling narrative we are telling from start to finish. You can access these missions from Odessa Sawyer and Alani Kelso, respectively.

As you explore D.C., five optional Side Missions will also be available for everyone who prefers to branch out from the main storyline:

Empire Autumn Hotel
MLK Library Hostages
National Archives
Department of Justice
Bureau Headquarters

You will explore parts of seven named zones, each possessing a specific level range to indicate difficulty as you traverse the world:

The White House—also serving as your Base of Operations in D.C.
Downtown East
The Federal Triangle
East Mall
Final Epiphany
The 1040
Dark Zone East—the largest of all three Dark Zones, players utilize long sightlines in over-grown governmental parks. You will acquire the DZ East introduction mission from Senait Ezera—the new Dark Zone NPC in the Base of Operations—after completing Jefferson Trade Center. Completing this intro-mission unlocks full access to the Dark Zone and its features.

In addition, a variety of Control Points, living world activities, and Conflict PVP await in the Private Beta.

END GAME

We are excited to announce that the Private Beta will also feature a portion of The Division 2's end game! After completing Jefferson Trade Center for the first time, you will gain access to an end-game mission that unlocks three level 30 characters on your account. Upon logging in with one of these characters, the end game mission will begin. Each character is equipped with a different Specialization, so feel free to find your favorite! Please note that this end game mission will be available starting on February 8 at 5 PM CET.
Bron

[Voor 13% gewijzigd door SR8 op 05-02-2019 09:48]

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-03 11:44
Trouwens, als je een key koopt voor de beta dan krijg naast beta access ook 2 pre-order bonus items (petje krijgen we niet, vandaar 2 items):

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-03 11:44
@looyenssTrue, maar het was voor mij een verrassing dat ik deze items er ook bij krijg. Het ging mij eigenlijk alleen om de beta key.
Martinspire schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:12:
[...]

Is er al bekend of die gear ook geupgrade kan worden? Of is elke pre-order bonus straks na level 10 weer compleet nutteloos?
Op de verschillende afbeeldingen die bij de pre-order bonus horen staat dat er een "Endgame Blueprint" aanwezig is:

[Voor 13% gewijzigd door agoNITE op 05-02-2019 14:20]

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

:)

[Voor 32% gewijzigd door Paulus07 op 08-02-2019 22:02]

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-03 23:06
Zo, even een kort verslagje van mijn bevindingen.
Ik heb het afgelopen weekend veel geswitched tussen Divison (D1) en Division 2(D2), wat achteraf een slechte keuze was, D1 is namelijk gesneden koek je weet hoe snel hoe veel damage je geeft en kan ontvangen. Ik had dan ook echt even moeite met weer overnieuw beginnen met D2.
Uiteindelijk toch de smaak te pakken in D2 en dat speelt wel erg lekker weg. Leuk gedaan met het armor systeem en zeker met de drone die je netjes helpt je armor restoren, maar ook dat je deze naar je collegas kan sturen (alleen niet meer terug kwam ik achter).
Hoewel ik niet had verwacht daar gevoelig voor te zijn miste ik toch de duistere sfeer van D1 wanneer ik weer eens die game opstartte. Er is zat te doen, misschien zelfs iets te veel op straat aangezien je geen 10 meter kan lopen en er komt wel weer een groepje rebels aangewandeld. Kortom het houd je bezig.
Het perk systeem is goed uitgewerkt en je kan dus verschillende paden bewandelen wat betreft het vrij spelen van bepaalde mods, supplies etc.
Toch kon mij D2 niet helemaal bekoren, als het zonnetje (in de game) schijnt dan is het allemaal wel erg vrolijk en kleurrijk en dat in een stad die in principe in puin ligt. Onder de streep vond ik het dus een goede game, maar wist ie mij nog niet zo te boeien als D1 3 jaar terug.... Totdat ik gisteren de end game speelde:
De beste zet die Ubi heeft kunnen doen in deze demo/beta (btw, EA, DIT is hoe je een game goed neerzet als je spelers ze laat spelen. Verhaal, ontwikkeling, een mooi tipje van de sluier opgelicht in tegenstelling tot Anthem..) is het laten zien van een van de endgame missies, wat en genot om te spelen. Ik heb voor de sniper gekozen en dat speelde erg fijn. Na 4 keer dood te zijn gegaan in de eerste hal toch maar weer eens rustiger gespeeld en na meer dan een uur dan ook de missie gehaald, echt een super goede ervaring. De sfeer en tegenstand, (je hebt echt ontzag voor die drones, robodogs, tegenstanders) was weer als vanouds hoe ik het ken van D1.
Kortom ik ben iets meer dan gematigd positief, maar ben mij er erg van bewust dat ik hoge verwachtingen had op een verbetering van een voor mij al een erg goede game (D1).
Oh en de camera functie werkt ook nog niet helemaal...:

iRacing Profiel Twitch

Welke edition gaan jullie halen?
Ik wil de DLC dingetjes van de Ultimate (vooral die Elite Agent ivm storage), maar hij is wel heel duur voor wat je krijgt.. De "year 1 pass" content is onbekend, en kan bijv. enkel wat cosmetic shizzle zijn. En om nou €50 meer te betalen voor die cosmetics en de launch DLC's is wel wat veel ;(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-03 10:34
Pre-order bonus alle versies

Bonus Ultimate | DZ | Phoenix Shield

Bonus Ultimate | DZ (USA only) | Phoenix Shield

Bonus Ultimate | DZ (USA only) | Phoenix Shield

[Voor 3% gewijzigd door MaTr1x op 24-02-2019 15:07]

π MW finishers

• menzorra
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2022
Bij de MM heb je de Washington DC edition voor dezelfde prijs als de standard edition: 57,-

De Washington Edition van The Division 2 bevat:
Fysieke inhoud
- De Tom Clancy's - The Division® 2 Game in een premium slipcase met een alternatieve Key Art speciaal ontworpen voor deze editie.
- Een kaart van Washington, D.C. met een hoop informatie en geheime locaties, achtergelaten door een andere agent van The Division.
- Een lithografisch boek met een selectie van uitneembare lithografieën, waaronder twintig van de grootste kunstwerken uit de game.
Digitale inhoud
- Het Battleworn Secret Service Pack: raak niet betrapt, wees stiekem en verzamel informatie om DC's vijanden te verslaan met je geheime service-outfit, een exotische M4A1-weaponskin en een zeldzame emote.
- Het Capital Defender pack met Luleby endgame shotgun en wapen blauw druk

+

Media Markt Washingtion DC Edition 57.-

[Voor 8% gewijzigd door menzorra op 26-02-2019 19:51]

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:58
Kwam het volgende filmpje tegen over de year 1 content:

en een bijbehorende Plaatje over de year 1 pass:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-03 22:27
Triple.J schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 13:45:
Ik vraag me iets af als ik een vriend join en van alles doe in zijn wereld ( je joinend namelijk de spelwereld van een ander) vanaf level 1 missies doen,upgraden van settelements noem het maar op als je alles in coop doet en ik speel daarna alleen heb ik hem dan zitten spekken en kan ik zelf ook nog eens aan de bak? Of is alles wat je gezamenlijk haalt ook voor je zelf ?
Om hier even terug op te komen. Als je iets complete bij een vriend, ook al is het verder in de story, dan komt ie ook als completed op je eigen map te staan. Je kan alleen niet verder vanaf dat punt:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Stylze schreef op zondag 3 maart 2019 @ 15:44:
is de beta tot en met morgen ? of stopt het vandaag al? moet het nog downloaden namelijk maar ga ik niet doen als ik het alleen nog maar zometeen ff kan spelen
De beta loopt tot 5 maart, 10 uur 's ochtends.

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-02 21:09
@Wee Man en @Cascade , hier gewoon gekocht met 20%, ze adverteren er zelfs mee...

[Voor 22% gewijzigd door looyenss op 04-03-2019 19:57]

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• luckyjan
Titus schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 18:34:
[...]

Hebben jullie wel meegekregen wat er met de map gebeurt als je endgame bereikt?

>:)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• luckyjan
Frank1973 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:21:
Even voor de duidelijkheid ik kan deze game toch spelen van maandag op dinsdag vanaf 00.01? Of van dinsdag op woensdag?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Deze pagina bevat veel handige info en deze infographic vond ik wel nice:

https://www.reddit.com/r/...elcome_to_the_division_2/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:52
NLxAROSA schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:45:
Zo te zien speellt AUS/NZ eerder, VPN maar eens aanzwengelen maandagavond. >:)
Interessante verdeling van starttijden voor de ultimate en gold versies inderdaad:

van: https://tomclancy-thedivi...erything-you-need-to-know

Steam profiel UPlay JirnsumNL

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-03 19:56

[Voor 11% gewijzigd door Kidjuh op 11-03-2019 12:54]

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Mooi op tijd. Prima eerste ervaring van de Ubisoft Store en met 20% korting prima geprijsd ook.

Nu nog 7 uur installeren 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:03
MaTr1x schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:16:
Enig idee waarom een maat van me die gisteren samen met mij voor het eerst inlogde vanuit zijn mailbox een blue level 3 MPX (The House) tevoorschijn haalde? Die loot hoort niet bij de Ultimate Edition :?
Dat is deze:

http://i68.tinypic.com/i38i0l.png

• luckyjan
Goede Clan tag :P

• luckyjan
Lijkt erop dat ze vergeten zijn de anticheat te updaten met de patch van vandaag.....

Acties:
  • +8Henk 'm!

• luckyjan
Het moment dat je merkt teveel uren achter elkaar in D2 gezeten te hebben. Van "Hee daar kan ik mooi opklimmen"

Acties:
  • +2Henk 'm!
Motaro schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:11:
vraag als ik the division 2 deluxe pak met year one pass dan krijg ik zelfde als ik voor the division 2 gold zou gaan maar dan voor minder geld ? of miss ik het en zit toch meer spul bij gold

gold = 99 euro

deluxe + pass 75 euro
Er bestaat geen Deluxe voor TD2?

[Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 18-03-2019 10:14]

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:16
Donstil schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 08:50:
[...]

Mm ik probeer juist een beetje weg te blijven van dergelijke Social media platformen.

Maar goed ik kan anders zelf wel de Tweakers Twee Ps4 clan maken tegen de tijd dat het nodig is, dat lost het ook op :)
Ja, ik hoef ook geen Discord voor een PS4 clan, ik doe met je mee ;)

• ourplayground
Martinspire schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 14:03:
[...]

Wat mij betreft niet. Gewoon de Xbox Community joinen en vanuit daar mensen zoeken om mee te spelen. Dan heb je van beide Clan's mensen erbij. Clans is vooral voor de statistieken en mogelijk wat achievements interessant, maar voor coop voegt het weinig toe imo. Daarom zie ik de noodzaak om het allemaal te willen managen ook niet helemaal. Ingame is het effect namelijk nihil. De tegenstander ziet toch gewoon [GOT] als tag, dus ik zie niet waarom dat verder nog veel uitmaakt

[...]

Kan iemand hier eens een screenshot van tonen? Kan me niet herinneren die dingen te zien als ik underground ben

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb de nieuwe Ps4 clan voor spelers welke gewoon lol willen maken aangemaakt. Je zoekt hiervoor naar “Tweakers GD” (Geen discord).

We hebben als beleid: gewoon lekker spelen zonder verplichtingen of Discord lidmaatschappen.

Als je nu al in een andere clan zit dan stap je op de volgende manier uit je huidige clan:
To leave your clan in The Division 2, the first step you need to take is go into the menu. From there, select the Clan option from the upper left corner. Next, select Roster, which is the middle option in the following screen. Now, find yourself in the list of clan members. Double-click on your name (or just press the Select button after highlighting yourself; it’s space on PC). Lastly, in the next screen, scroll down to the Leave Clan option. Select it, and you’re out of the clan, like you were never there.

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
London schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:49:
Heb wel gigantische performance issues op de pc helaas. Draai hem op een i5 7600K, 16gb DDR4 RAM en een GTX1070 allemaal stock en geïnstalleerd op een SSD maar om de haverklap dat 'ie hangt. 2/3 seconden en dan staan er opeens 5 enemies voor je en ben je weer dood. In de regen is het helemaal verschrikkelijk.

Heb medium preset n.a.v. de benchmark. Vsync uit al geprobeerd evenals Frame limiter maar niets helpt helaas :(

edit: Zie wel dat ik niet de laatste GeForce drivers heb. Maar ff testen :+
Heb je DX11 geprobeerd? DX12 geeft betere fps in de lage regionen maar wat ik heb gemerkt is dat ik stutters en regelmatige ontzettende mouse jitter/janking krijg wanneer me cpu naar 100% gaat.
Wanneer ik DX11 aan zet ipv DX12 dan gaat me CPU alsnog naar 100% maar merk daar helemaal niks van.
Vaak helpt het verlagen van settings ook niet echt omdat de CPU alsnog zwaar belast word, vaak nog zwaarder bij het teveel verlagen van settings die op de GPU werken.

Maar als je het nog niet geprobeerd heb, zou ik DX11 proberen.

Let je op het dubbelposten?
https://tweakers.net/ext/f/9tYSijE0jrcRPW8HFcfntzSU/full.png

[Voor 5% gewijzigd door Geronimous op 20-03-2019 21:47]

• luckyjan
Gekocht bij de clan vendor. Krijgt de kleuren van de clan en het logo :)

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 16:49
Gewoon bij bol.com besteld:

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:05

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

heb em volgens mij nog niet langs zien komen, maar hier mooie sheet met alle specs van alle gear. set bonussen, mod slots, talents etc etc etc.

https://docs.google.com/s...iew?usp=sharing&sle=true#

Hier ook nog een plaatje, maar dan alleen met brand(set) bonussen

[Voor 18% gewijzigd door TepelStreeltje op 22-03-2019 12:45]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-03 20:11
Wat is DC toch vet he.. (klik voor 4K)

https://tweakers.net/ext/f/bLonjnJ3JWaJ49OAYR7B9LfZ/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/rCriyvXmhCAbp4PjPRkufJ6f/thumb.jpg

Desk, Network, Film / Picture, Watches, Bike & EDC Kit | XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik kom het al een paar keer tegen, maar vind de DMG stat verschillen tussen items met lage en hogere Score vreemd.

Zie onderstaand voorbeeld:

Betreft beide een "Rifle" (geen Assault Rifle). De rifle met score 224 zou damage-wise bijna 3x hoger zitten dan het item met score 298.
Heb ik gewoon pech met de DMG-roll of zie ik iets anders over het hoofd? Talents heb ik voor het gemak even buiten beschouwing gelaten.

[Voor 9% gewijzigd door swipe op 23-03-2019 00:40]

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-03 06:23
Das dus ook NEGATIEF.
Want in de skilltree kan je de DMG verhogen. Ik heb de sharpshooter.
Skill verhoogt 'Signature weapon damage' tot 145% Tier 4
Standard zijn ze Level 30 maar je kan ze verhogen tot Tier 4 momenteel. Mss komt er nog een Tier5.
Ehm ja dacht het niet.
Talents geven maar 5 en 10% sidearm damage bonus (niet eens weapon specific)
Van de demolitionist doet die side arm 767 damage per schot met een revolver, een Liberty (440 gs) doet 41,000 damage per shot als modded M1911.
Die pistols van de specialisations zijn gewoon worthless.
Signature weapon is je grenade launcher/x-bow of 50 call niet die side arms ;)

[Voor 6% gewijzigd door shroudster op 23-03-2019 20:06]

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ook heel nice die photomode :)
En de game ziet er zo belachelijk bruut uit :D

by Paul, on Flickr

by Paul, on Flickr

by Paul, on Flickr

[Voor 17% gewijzigd door Paulus07 op 25-03-2019 08:55]

Acties:
  • +15Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:23

We do what we must because we can.

Acties:
  • +6Henk 'm!
  • Pinned

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-03 14:41

schaamteloos gejat van reddit natuurlijk :+

[Voor 31% gewijzigd door RubenSaurus op 30-03-2019 09:53]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Mijn eerste 1 miljoen hit :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• shroudster
  • Laatst online: 29-03 06:23

Beetje jammer dat clutched totaal buiten schot blijft en ze blijkbaar wel achter de voornaamste manieren van pve output aangaan. (CHD, HSD) :'(
M700 nerf is ook raar ding doet damage maar is totaal niet praktisch door single loader voor hoge continue output. :/
Ik vermoed meer spray en pray en tidal basin = pak 4x een AR en sproeien maar! 8)7 |:(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Toch wel leuk, insta kill te krijgen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:07

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

DigitalError schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:59:
[...]

dat is dan een bug, maar die outfit zelf heeft niets met het event te maken want die outfit zat er al vanaf dag 1 in ;)

Lekker retro, dat dan weer wel. Krijg alleen m'n zonnebril niet af 8)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb een nieuwe build in gedachte die volgens mij wel lekker gaat werken, Frenzy in combinatie met een eindeloze hoeveelheid rode attributes.

Door rode attributes te stacken met de juiste sets krijg ik DtE dan op 80+, en de combinaties van weapon damage en LMG damage bonussen gaan tezamen ook richting de 60%. CHC op iets boven de 40% en CHD iets boven de 30%. De CHD is dan niet heel hoog maar de CHC in combinatie met clutch is dan weer ideaal om te healen.
Frenzy zet ik dan op een L86 LSW tezamen met Allegro. Wanneer ik dan een magazijn leeg schiet (extended van 40 kogels) heb ik het magazijn daarna 70% extra DPS (35% dmg en 35% firerate). En doordat ik met Allegro binnen 4 seconden een magazijn leeg kan schieten heb ik, zolang ik niet stop met schieten, altijd Frenzy actief.

Eind resultaat is dus een LMG die, na het eerste magazijn, een RPM van ~880 heeft. Dat moet dus heerlijk wat damage geven en in combinatie met clutch ook nog voor wat heals zorgen. Enig nadeel is max 4 blauwe attributes dus geen Unstoppable en geen Patience. Vooral die eerste verliezen is jammer, dat was altijd een 40% damage boost na de eerste kill. Echter Frenzy is altijd actief, ook al pakt een teammate de kill. Dat maakt wel eer een hoop goed.

Oude build:

Average DPS: 783,431
Average DPM: 31,528,109

Nieuwe build:

Average DPS: 968,577
Average DPM: 26,172,600

Op het eerste gezicht lijkt de oude build wel beter tot je je beseft dat bij de oude build Unhinged al in de stats op de screenshot is meegenomen maar in de nieuwe build Frenzy niet is meegenomen in de stats. Pas wanneer je DPS en DPM uit gaat rekenen zit er een aardig verschil in. DPM is dan wel weer lager omdat je vaker moet reloaden en dat een aardige downtime oplevert.

[Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 09-04-2019 23:25]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Donstil
  • Niet online
Iemand enig idee wat dit betekend boven mannetjes?

Acties:
  • +1Henk 'm!
ourplayground schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:43:
[...]

Wait wut? hier heb ik nog niet eerder van gehoord... is dit een geheim iets om (nog) meer kleding spul te krijgen? of is het een masker waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt?
Er zitten raadsels verstopt die een Hunter spawnen, en je krijgt een masker van de hunters. Is puur cosmetic.

Zie deze guide bijv.: https://www.reddit.com/r/..._on_how_to_obtain_all_12/

[Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 16-04-2019 10:46]

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 18:25

SideShow

Administrator

http://users.telenet.be/dropbox/TheDivision2.jpg

Wat is deze game soms gruwelijk mooi :)

[Voor 81% gewijzigd door SideShow op 28-04-2019 14:16]

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-03 22:36

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Geen match making voor raids hebben maar het wel voor de release beloven is niet zo netjes

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • +4Henk 'm!

*O*

[Voor 38% gewijzigd door Angeloonie op 18-05-2019 00:37]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• luckyjan
Nice! Ik kreeg hem bij de Daily project waarbij je materialen moet doneren.

[Voor 5% gewijzigd door luckyjan op 23-05-2019 20:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-03 15:42

spartacusNLD

This is Sparta!!

AntiChrist7 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 20:33:
[...]
ja dat is al een dikke leugen om mee te beginnen. Ik weet dat ik qua clan xp praktisch altijd top 10-15 was

Zoals @TepelStreeltje zei: sta eens wat open voor mensen ipv tweakers gestapo te willen spelen. Ik zeg alleen "communiceer wat meer en probeer wat soepeler te zijn", maar dat is blijkbaar zoveel als zeggen dat de zon in het middelpunt van het heelal staat in16de eeuws italie...

''the most important thing about reading is reading'' :> :P

[Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 31-05-2019 20:39]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +4Henk 'm!

_/-\o_ _/-\o_

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

embrace the suck

Angeloonie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:30:
@Salvatron doe de ingame benchmark eens? Daar kun je netjes zien of je CPU of GPU maximaal belast wordt.

Tevens dx12 renderer al uitgezet?
Die dx12 renderer kan niet eens aan worden gezet, hier heb je windows 10 voor nodig.

De cpu zegt 67%, maar ik denk dat niet alle cores gebruikt worden. Als het spel 4 van de 6 cores voor 100% gebruikt, is dat 67% van de hele cpu, dus dat verklaart waarom de CPU niet op 100% zit.

Tegnvaller dit, ik had meer van de fx6300 verwacht, prima processortje imo.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-03 01:05
Grafisch tweaken van the division 2.
Mijn ogen zijn niet meer zo goed en ik heb veel last van onscherp beeld door antialiasing settings, ook houd ik niet zo van bloom, glare en fog, dit maakt het allemaal zo onscherp voor mij.
Ik ben dus op zoek gegaan naar de grafische config file en heb wat dingen aangepast.

Op de volgende locatie op de schijf waar je windows hebt geïnstalleerd zit de volgende map.
bij mij is het op de C schijf

C:\Users\nlsan\Documents\My Games\Tom Clancy's The Division 2

Hier in vind zich een config file genaamd: graphic settings.cfg
{
allowedTearing = 1,
["anisotropy quality"] = 0,
bloom = false,
["bloom dirt"] = false,
brightness2 = 0,
["chromatic aberration"] = false,
contrast2 = 0.5,
customFPSLimit = 60,
["distant envmap"] = true,
dof = false,
["extra streaming distance"] = 0.2,
fog = 0,
glare = false,
["hdr UI peak"] = 400,
["hdr peak"] = 1000,
["high res sky textures"] = true,
indoor = true,
look2 = 0,
["max anisotropy"] = 4,
maxFramerate = 1,
["num spot shadows"] = 1,
["object detail"] = 1.25,
["parallax mapping2"] = true,
["particle quality"] = 2,
presentInterval = 0,
["prio culling distance0"] = 650,
["prio culling distance1"] = 300,
["prio culling distance2"] = 170,
["prio culling distance3"] = 150,
["projected textures resolution"] = 1,
["reflected objects quality"] = 2,
reflections = 1,
["sector lastlod distance"] = 256,
["shadow distance"] = 300,
["shadow quality2"] = 1,
sharpen2 = 0.5,
["snow particles wind"] = false,
["spot shadow resolution"] = 0,
["ss reflection3"] = 3,
["ss shadows2"] = 0,
["ssao quality 2"] = 1,
sss3 = false,
stereo3d = 0,
stereoeyedist = 0.064999998,
stereoscreensize = 1.2,
["streamer dedicated budget"] = 1024,
["streamer memory fraction"] = 0.75,
taa = 1,
["terrain texture lod"] = 400,
["terrain vertex lod"] = 20,
["vegetation quality"] = 2,
["view scale"] = 1,
vignette = false,
["water quality"] = 2,
}

tweak

Edit: 2 ingame voorbeelden toegevoegd

[Voor 6% gewijzigd door NLsandman op 08-06-2019 20:31]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ourplayground
Gisteren even wat missies en bounties gedaan met JoeriRSD en bluefox, toch even bij de clan checken hoe de stand is en zien wij het volgende:
Gezien de geringe activiteit van ons vroegen wij ons af of de halve clan op vakantie is of dat iedereen de hoop heeft opgegeven :+

iRacing Profiel Twitch

• RedHat
  • Laatst online: 08:19
Krijg de hele avond al na 2-3 minuten spelen dit scherm, meer mensen last van?

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:26

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

*O* *O* *O*

Dank je wel voor het opsturen @-SaveMe- , ik kan amper wachten :Y

Whuuhuuwww d:)b

[Voor 54% gewijzigd door Fraggert op 24-09-2019 15:16]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Ik speel geen GR: Breakpoint dus dat zou wel raar zijn, er staat zelfs bij het wapen "DC" vermeld, dat is toch echt Washington en niet Auroa :P

Het vreemde is dat de G36 Scout nu niet meer zichtbaar is in het beloningenscherm maar wel weer een MPX SMG 8)7

Vanavond maar eens zien of die dan wel als blauwdruk te vinden is in de game.

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Nou, na een paar weekjes de PS4 niet eens op standby te hebben gehad heb ik mijn Agent maar weer eens de straat op gestuurd :)

De Black Tusk zijn al een tijdje aan het etteren en langzaam aan ben ik ze naar de eeuwige jachtvelden aan het sturen. Convoy na convoy, checkpoint na checkpoint.

Wel jammer dat ik die settlement blockade van The Campus niet snapte, al 5 x weggespeeld en ij bleef maar terugkomen WTF :P

Het begin was leuk.....maar nu ik de missies doe....is het wel weer veel van hetzelfde hoor......wéér het Grand Western Hotel, wéér Rayburn House.
Iets andere vijanden en die *$^##&*@(*#((@)))(@*-scheitdrones van ze |:(

Ik blijf de sfeer onwijs gaaf en het spel blijft me trekken door de post-apocalyptische beleving, TD2 is mooier en speelt nét ff soepeler dan deeltje 1, hoewel ik de story in 1 beter vond samenhangen en tot zijn recht komen.

Ik weet niet of ik het trek om al die BlackTusk-missies te draaien hoor. :P

Wel nog een Trophy gepakt oOo

[Voor 6% gewijzigd door Fraggert op 24-02-2020 08:00]

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Derbiss schreef op maandag 24 februari 2020 @ 09:39:
[...]

Wat bedoel je met die settlement blockade? Ik zie ook dat die opnieuw "veroverd" is - :(
Scheitdrones is nog zacht uitgedrukt.. :)
Door een settlement blockade verhinderd The Black Tusk dat convoys je settlement kunnen bereiken.
Je kunt ook de shop niet gebruiken, er kunnen geen versterkingen opgeroepen worden vanuit die locatie.
Dit merk je door dat, bijv, The Campus rood staat weergegeven en een kleine dun rood lijntje loopt er vanaf.

Iets ten noordwesten van The Campus zie je dat dat lijntje uitkomt op een Settlement Blockade.
Niet echt heel erg ingewikkeld, baddies afknallen, knop indrukken en dat punt verdedigen tegen een paar waves met hostiles.

Het probleem is echter dat zolang je een bepaalde missie niet hebt gedaan, ik geloof een Stronghold, dat die blockades blijven spawnen. ik heb die blokkade al 5 keer weggejorist :P

Volgens mij moet je de dichtsbijzijnde Stronghold saneren en dan is het klaar.

[Voor 4% gewijzigd door Fraggert op 24-02-2020 12:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Oxigeon schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:50:
[...]

Ik vind niet echt duidelijk wat dit exact inhoud. Wat is dit precies?
Je kan daar een kaartje aanmaken van je agent, zoals hieronder:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Maandagavond even een klein rondje gedaan na een update van zo'n kleine 50 gb op de PS4.

Geen Warlords gedaan, wou eerst even zien wat er anders was en had nog wat werk in mijn inventory qua loot dat ik moest checken.

Ik had wel ineens bij een aantal gear-pieces een extra slot waar ik defensive of andere mods in kon doen voor wat extra crit damage of drit chance......had ik die eerder over het hoofd gezien of is dat door deze update :?

Je interface is veranderd als je je inventory oproept, en niet altijd ten goede. Eerder zag je meer stats in één oogopslag als je wapens vergelijkt, nu moet je even scrollen om bijv. stabilty en accuracy in beeld te krijgen. Voor de rest ziet er er prima gelikt uit, maar snap niet precies waarom ze dat veranderd hebben. Inloggen lijkt ietsje sneller te gaan, uitloggen duurt echter weer iets langer in mijn beleving.

Heb een controlpoint uit de natte zweethanden van de Black Tusk getrokken en heb achter een paar settlers aangerend die de ene na de andere encounter hadden, dus kon leuk support spelen en wat gear pakken, niks bijzonders overigens.

en zowaar weer een trophy gepakt, geinig *O*

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Gisteravond nog een rondje door DC........ik was alle steegjes aan het uitkammen waar ik niet eerder was geweest, beetje rondkruipen en -sluipen en genieten met zo nu en dan een encounter en wat loot.

Tot ik ineens een aerial drone missie voor mijn kiezen kreeg, ik was dat ding al eens ontvlucht want ik kreeg niet het idee dat dat monster sloopbaar was :P

Gelukkig zat ik in de buurt van een parkeergarage waar ik kon schuilen en zo steeds tevoorschijn schieten en die vermaledijde DJI Mavic XXXXL onder vuur kon nemen.

Na een hele rugzak vol munitie erin geschoten te hebben was eindelijk klaar, einde drone *O* .

*Plaatje van de googelding

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Yup, heb de Extreme Manhunt cheevo al :) :)

/edit: maatje en ik samen gedaan. Omgerekend iets van samen 8.5M DPS en allebei Drone & Turret met "gewone" mitrailleur, Skill 1. Kost een drie kwartier maar dan ben je er wel meteen vanaf.
NLxAROSA schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:50:
[...]

Dan recalibrate van een andere gearpiece met de stat uit je library. Kost geen inventory en de stats zijn onbeperkt te hergebruiken (hij blijft in je library).
Is dat zo? Dus als ik een 15% Damage heb gevonden, in mijn Library gooi, kan ik daarna die 15% op elk item toepassen binnen die categorie?

[Voor 53% gewijzigd door MAX3400 op 10-03-2020 21:22]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

_O- *

*meer toepasselijk op voorgaande updates maar toch vond ik 'm grappig :P

[Voor 26% gewijzigd door Fraggert op 12-03-2020 09:14]

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:30
Waarschijnlijk snap ik het gewoon nog niet maar ik heb uiteindelijk de Exotic Liberty kunnen craften. Nu heeft de mijne hele andere specs dan ik her en der online kan vinden, waaronder een passive perk.

Wat doe ik fout?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pedrodh
  • Laatst online: 00:33
Post even wat builds die ik nu gebruik

Tank

Skill Build

Rifle Build

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-03 08:25

Dit begrijp ik niet: ik heb twee Chameleons. Ik kan nu de ene veranderen, ik selecteer degene met de laagste specs. Die met 54.1k wordt na de build 30.1k???

Dit is na de update van zojuist, daarvoor kon ik helemaal niks met deze upgrade.
Mijn rifle is helaas ook gehalveerd in specs ...

• Pedrodh
SinergyX schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 15:26:

[...]

Baker's Dozen
Reduced damage by approximately 40%

U zei? :P
Vreemd... stond er gisteren niet

[Voor 8% gewijzigd door Pedrodh op 21-04-2020 16:39]

• Pedrodh
tw_gotcha schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 19:26:
[...]

maar dan krijg je dus een exotic die een lagere damage heeft, zoals ik in die screenshors last zien? of mis ik iets?
Eerst had ik een lvl 30 Chatterbox

Eerste rol naar 40

Was er niet tevreden mee en vervolgens maakte ik een rol naar deze stats

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-03 08:25
er is op dit moment een vendor in judiciary square maar ik kan hem niet bereiken. Weet iemand hoe dit werkt

edit: laat maar! er is een deur die gewoon opent maar je moet er eerst tegenaan lopen

[Voor 9% gewijzigd door tw_gotcha op 14-05-2020 08:46]

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

tommy2005 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:15:
Ik heb het spel na een paar maanden ook weer eens afgestoft.
same here........al een tijd niet gespeelt (doe solo).........ik krijg dat laatste level niet gedaan (ben ff haar naam kwijt) 8)7 en gefrustreerd afgehaakt :P

Afgelopen weekend weer helemaal opnieuw begonnen en vermaak me weer kostelijk, wat een spel zeg _/-\o_

Gister nog even een uurtje toen mijn vrouw in een zoom-meeting zat dus even mijn Sony WH1000XM3's erbij gepakt voor het eerst. Helaas snapt de PS4 die niet via bluetooth maar gelukkig bracht een kabeltje uitkomst.

Holy shit......wat speelt dat anders :o

Je krijgt zó veel meer mee en de vuurgevechten worden een heel stuk intenser door zeg. d:)b

Dat wordt weer weer een latertje vanavond :Y :P

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03 15:53

S913

Abusus non tollit usum

Ben meestal niet zo'n gear-freak of grinder, maar Dodge City Gunslinger’s Holster vond ik toch een leuke uitdaging. Ook om te laten zien dat je eigenlijk bijna alles wel ook solo kan doen, maar het kost wat tijd (3 level 4 CP's, en dan net de juiste/"simpele" vinden :/)

Moet alleen nog even 2 normale holsters van een bepaald type zoeken als donor en dan kan ik deze craften.

Mijn volgende uitdaging wordt Ridgeway's Pride ... ik moet daarvoor alleen nog 2 hunters.

[Voor 21% gewijzigd door S913 op 24-01-2021 12:46]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• S913

S913

Abusus non tollit usum

W00t!

Ook een lekker effectief Exotic Shotgun gevonden tegen hunters, beetje close combat, maar zeker als ik even snel de kans krijg om mijn FireWall enhanced shield te gebruiken en hem te "rushen" zijn de debuffs heerlijk: Scorpio

Iemand trouwens al alle Ivory Keys? Ik heb nu 3 vd 8 hunters in DC gedaan.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik moet zeggen dat na 1 - 1,5 maand NY toen hij net uit was, ik vooral toch weer in DC te vinden ben.
De manhunts zijn momenteel daar, de confidential missions, meer CP’s, hunters etc.
NY vind ik in dat opzicht wat stilletjes. Benieuwd of ze daar nog met nieuwe content gaan komen, is nog genoeg van Manhattan om er aan toe te voegen.

Onderstaande ooit eens gemaakt, NY is alleen maar dat rode stukje en dan zie je Central Park nog maar net rechts boven met daartussen nog genoeg leuke “landmarks” om te kunnen gebruiken.

~ H.P. Lovecraft

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Er mag wel wat meer liefde getoond worden voor The division 2 update bij de bekende game outlets, allemaal op Control, maar buiten control's Rtx, is The Division op het moment grafisch een vd mooiere spellen op Series X / Ps5.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-03 22:55

Yonix

RJ Gaming 🎮

Ik zit op dit moment vol in de game. :D Heb D1 destijds 'grijs gespeeld' op pc, maar D2 kon mij bij de launch niet pakken - was ook net twee maanden een kersverse vader, dus dat speelde ook mee. :P

Anyhow, sinds de Series X-update het spel maar weer eens opgepakt en sindsdien niet meer losgelaten. (y) Ik het het spel gisteren zelfs aan twee vrienden cadeau gedaan in de hoop dat we deze week samen de straten van D.C. (on)veilig kunnen maken. 8)

Meteen ook even dit besteld: klik. :*)

AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-03 22:55

Yonix

RJ Gaming 🎮

Hoppa, main story done en nu in World Tier 1 aanbeland. (y)

Mooi om te zien hoe de end game zich opent; het lijkt wel alsof het spel nu pas echt gaat beginnen. Dat was bij D1 destijds wel even anders. :P Anyhow, ik heb de 'Sharpshooter' gekozen als specialization. 8)

AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Hmm, hoop binnenkort toch wel wat nieuws. Ben nu uit “verveling” maar hunters aan het solo’en :*)

Als ik binnenkort wat meer tijd heb, maar eens met wat vreemden een raid in.

~ H.P. Lovecraft

Pagina: 1

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee