Acties:
  • +10Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:44

Angeloonie

Tom Clancy's The Division 2 is een RPG-looter-shooter met een campagne, coöperatieve en PvP-speltypes vol diversiteit in missies en uitdagingen. Ook zijn er nieuwe voortgangssystemen met unieke verrassingen en andere noviteiten.
Campagne
Ga de heftigste missie ooit van de Division aan, waarin je ongeëvenaarde gevaren trotseert om D.C. te redden van de ondergang.
Coop
Speel met je vrienden om de moeilijkste missies en raids aan te gaan. Je kunt daarbij wel wat hulp gebruiken.
PvP
Soms kun je zelfs andere agenten niet vertrouwen. Strijd tegen anderen en toon je strijdvaardigheid.
Clans
PC
-Discord Link: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (ook voor andere platformen)

PS4
@Babbit beheerd de Tweakers PS [GoT] clan
-Discord Link: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (ook voor andere platformen)

@Kidjuh: clan Tweakers
-Discord Link: https://discord.gg/rk6nd68

@Kju: clan Sletjes [LIK] Communicatie via slack: http://tweakscrew.net/slack/

@Donstil: clan Tweakers GD [GOT]

XboX
@ourplayground: clan Bolle ui united gestart.
@Martinspire clan Tweakers 1 en Tweakers 2
Deze community is te benaderen via Xbox Community Tweakers The Division 2

voor The Division 1:
- [Multi] The Division ☣ Deel 2
- [Multi] The Division

Handige links

Info m.b.t. damage calculator, gear, talents, brandsets etc.: https://shd.technology/

Tips & Tricks

Interactieve map
Op deze website kun je een interactieve kaart vinden waarop je bijv. collectibles kunt opsporen: https://division2map.com/
Combat:
- Minigunner heavies: Je kunt de kogelriem kapot schieten om ze zo constant te onderbreken.
- Schild-dudes: Je kunt ze natuurlijk in hun voeten schieten, maar je kunt ook door het kleine glazen raampje op het schild heen schieten.
- Als je de engineer/turret-dude neerschiet en hij heeft een turret staan, dan zal deze op vijanden gaan schieten.
- Turrets en grote robothonden hebben een klein munitiekistje naast de gun, die kun je kapot schieten om ze effectief uit te schakelen.
- Weakspots van bijv. grenade-dudes kun je laten ontploffen als ze al dood zijn en op de grond liggen.
- Als je iemand joined is al je signature weapon ammo weg. Ga dan naar de BoO en wissel je specialization en weer terug. Je ammo is dan weer bijgevuld.
- De special ammo kistjes kun je laten ontploffen.
- Als je special ammo oppakt kun je dit het beste met een sniper of shotgun doen. De eerste kogel zal namelijk het effect al toepassen, dus met een AR/LMG/SMG verspil je dan alle special ammo.
Skills/perks:
- Als je veel solo speelt is de Hive Reviver ideaal aangezien hij jou zal reviven als je down gaat (en hij niet op cooldown zit).
- Je kunt skills modden.
- Kies in het begin voor de Accolades perk, deze geeft je veel extra XP om sneller te levelen.
- Als je handmatig skills stopt halveer je de cooldown. Bijv. als je een turret hebt staan maar naar een andere locatie gaat. Hou hiervoor de Q of E even ingedrukt en de turret verdwijnt en je cooldown is korter.
Crafting/modding:
- Weapon mods zijn permanent en de beste manier om tijdens het levelen je materials te verbruiken als je vol zit.
- Vergeet niet de crafting station te upgraden. Hiervoor moet je in de crafting station X ingedrukt houden (en hopen dat je de materials hebt).
Loot/exploration:
- Op diverse locaties in de wereld hangen parachutes met kisten op onbereikbare locaties (bijv. aan stellages, bomen, antennes). Als je op de onderkant van de kist schiet komt er loot uit vallen. Er is ook een zijmissie met een Beekeeper waar tijdens de missie ergens zo’n kist hangt.
- Als je in de buurt een hond hoort blaffen is dit ook een indicatie dat er ergens zo'n kist in de buurt is.
- Faction keys kun je vinden in de underground/riooltunnels. Deze zitten in kleine kastjes die aan de muur hangen en lootbaar zijn.
- De loot die dropt is gelinked aan het item met de hoogste gear score die je hebt in je inventory of stash. Als je bijv. een waardeloos pistooltje hebt die wel de hoogste GS heeft, bewaar deze dan in je stash.
- Tijdens veel missies en in de open wereld zijn er veel locaties met deuren die op slot zitten met een hangslot. Deze kun je kapotschieten.
- Bewaar je “trinkets”. Dit zijn de junk items (“Children’s Sock”, “Morphine”, “Fork”) die je uit rugtassen etc. haalt. Je krijgt er relatief weinig voor terug, en er is een vendor die bepaalde items wil hebben, en dan hoef je die niet meer te zoeken!
- Je kunt iedere 24 uur (echte tijd) de lootboxen in de Control Points opnieuw looten m.u.v. de grote oranje kist.
- Via het menu Progress > Collectibles kun je alle collectibles zien die je ontdekt hebt, en je kunt direct een waypoint zetten naar collectibles die je nog niet daadwerkelijk opgepakt hebt.
- Blijf uitkijken naar de kleur geel of goud op deuren, hekken, ramen etc. Dit zijn veelal indicaties dat er "iets" te doen is. Bijv. gouden sloten kun je stuk schieten, gouden deurknoppen zijn voor deuren die open kunnen, hekken met gele stukken plastic kun je op klimmen, gele strepen bij een garagedeur betekent dat die open kan.
UI:
- Je kunt de inventory iets overzichtelijker maken door de Grid View aan te zetten. Ga hiervoor naar een willekeurig item, druk op X en kies “Grid View: On”
- Als je alle items in een bepaalde categorie als Junk wil markeren kun je als je in de categorie zit met Shift + Linkermuisklik alles direct als junk markeren (m.u.v. wat je aan hebt uiteraard).
- Om te matchmaken voor een missie hoef je niet per sé eerst naar de missie start te gaan, dit kan ook vanuit de world map.
Projects:
- Items die je niet wilt kun je het beste bewaren totdat je vol zit. Als je nieuwe projects unlocked kun je die items mogelijk meteen doneren, zonder dat je moet wachten op nieuwe drops.
- Als je alle items snel wilt doneren, dan kun je in het donatiescherm 2x op spatiebalk drukken om het in 1x te doen.
- Doneren van items kan ook via de world map, je hoeft niet terug naar de settlement hiervoor (wel om de rewards te claimen).
General:
- Met de chat kun je de game in 1x afsluiten ipv Log Out > Exit Game. Typ hiervoor /quit in de chat.
- Een groep verlaten kan snel via /leave.
- Iemand joinen kan via /join [naam]. (bijv. /join Angeloonie)
- Je kunt de delay op het moment wanneer je om hoekjes wilt gaan wanneer je in cover zit instellen via de settings.
- Je kunt instellen dat je altijd automatisch over obstakels heen klimt tijdens het rennen (Parkour Mode).
- Zie je bij het inloggen een “Weekly Challenge” melding? Ga dan naar Progress > Club Challenges en activeer de challenges.

Veelgebruikte afkortingen

AR: Assault Rifle
CC: Crowd Control
CD: Cooldown
CHC: Critical Hit Chance
CHD: Critical Hit Damage
DTE: Damage To Elites
DPS: Damage per Second
DZ: DarkZone
GS: Gear Score
LMG: Light Machine Gun
MR: Marksman Rifle
PVE: Player vs enemy
PVP: Player vs player
RNG: Random Number Generation (random kans op stats) (Slechte RNG is dus slechte stats op items, goede RNG is goede stats)
ROF: Rate of Fire
SMG: Sub Machine Gun
SR: Sniper Rifle
TD 1/2: The Division 1/2
TTK: Time To Kill
WT 1/2/3/4/5: World Tier 1/2/3/4/5

[Voor 153% gewijzigd door Angeloonie op 18-06-2019 17:25]

🆂🆃🅴🅰🅼: 🆁🅾🅾🆃🅶🅰🅼🅴🆁_🅲🅾🅼
🅿🆂🅽: 🅷🅾🅻🅻🅰🅽🅳🅷🅰🆁🅳🆂

Acties:
  • +1Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:21
Laten we hopen dat het weer back to basic is.
Deel 1 was super met regulars om de moeilijke content te doen en de loot was het ook waard.
Helaas werd het na elke patch steeds meer eenheidsworst en kreeg je voor de straat uitlopen al loot :(
Ik zou zeggen bring it on met raid exclusive items die de moeite waard zijn en daadwerkelijk skill nodig is i.p.v. cheese tactics.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• f3cuk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-03 20:38
Trailer ziet er weer heel erg gelikt uit. Hier ga ik naar uitkijken! Hopelijk hebben ze flink aan de engine gesleuteld om zo de netcode op orde te brengen.

Plus helemaal eens met wat @shroudster zegt, ophouden met die participation trophees, loot economy is helemaal verkloot in de latere patches van TD1.

Edit: Filmpje van Marco erbij gezet :)

[Voor 14% gewijzigd door f3cuk op 12-06-2018 15:43]

Bedrijfsverzamelpand De Drentse Werf - Escaperoom The Basement - E-Chopper.nu

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:56

tha_crazy

Mafketel

En volg.
Division 1 vanavond maar weer aanslingeren

Acties:
  • +1Henk 'm!

• f3cuk
  • Laatst online: 20-03 20:38
Weet niet of het al bekend was, maar de release is 15 maart 2019, staat in de nieuwsbrief van Ubisoft die ik zojuist heb ontvangen.

Bedrijfsverzamelpand De Drentse Werf - Escaperoom The Basement - E-Chopper.nu

Acties:
  • +2Henk 'm!
Dat stond nochtans gisteren groot op het scherm hoor :p

Ik heb alleen de beta/free weekends gespeeld van het eerste deel, juist omdat ik geen crew had die dedicated regelmatig speelde (omdat meeste van mijn vrienden op console spelen), maar aangezien er hier volk genoeg is en je nu party's tot 8 spelers kan hebben blijkbaar, denk ik niet dat dat nog een obstakel is voor deel 2 voor mij.

Vond het vantijd wat teveel bulletspongy, maar ik was dan ook lowlevel toen ik speelde met meestal randoms. Net zoals met de meeste van Ubisoft's games (Siege, Wildlands, Far Cry, etc...) verdubbelt de fun en voldoening veelmalig als je een echt team hebt

Acties:
  • +1Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-03 08:32
Ik heb in D1 de shields voor de maand vrijgespeeld en de beloning in D2 is een Jas en een patch.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:15
R-utger schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:47:
Bij D1 de beta/demo grijs gespeeld.
Spel met dlc's gekocht en vervolgens maar 2 weken gespeeld.
Had meer van de endgame verwacht, misschien is dat met updates/dlc's er wel bij gekomen, maar nooit meer aangeraakt.

Hoop dat D2 het beter gaat doen, ziet er goed uit :)
Na alle updates is D1 gigantisch uitgebreid. Het heeft nu erg veel endgame content. Groot compliment voor de developers.

Dus als je D1 hebt laten liggen afgelopen maanden; dan is het meer dan de moeite waard om maar eens terug te keren.

AMD Ryzen 5800x | Macbook Pro 14 m1 | iPhone 14 Pro Max | Apple Watch gen 5

Acties:
  • +1Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-03 08:32
Ryatzu schreef op maandag 18 juni 2018 @ 17:19:
[...]

Zijn die shields ook te doen op low lvl? Of alleen op max lvl? Kan je ze altijd doen of zijn ze tijdelijk?
Zover ik begrijp kan je ze altijd nog doen. Geen idee of je lvl 30 moet zijn.Ik neem aan van wel.

Iemand op Reddit heeft alle opdrachten met data mining gevonden:

Deadeye (June) – "One shot, one kill": Complete all weekly HVT's in a single week

Avenger (June) – "Seek and destroy": Take out 10 Named Bosses in Manhattan, 10 in the Dark Zone and 10 in West Side Piers

Shepherd (June) – "Guiding the flock": Liberate the base of operations

Hazard (June) – "On deadly ground": Clear 25 Landmarks in the Dark Zone

Sacred (July) – "Count your blessings": Complete 10 phases, get to level 10 and kill 10 Hunters in the UG

Phoenix (August) – "Never say die": Extract 5 items, survive for 5 hours and kill 5 Hunters in Survival

Talon (September) – "Death from above": Attain a Commendation score of 3000

Rebel (October) – "Fight for your rights": Get to wave 15 in Resistance

Fang (November) – "Tooth and claw": Complete every available mission on Legendary difficulty

Prime (December) – "First and only": Collect 3 full classified gear sets

Marshal (January) – "Law and order": Acquire all Exotic Armor and Weapons

Chieftain (February) – "Hail to the chief": Achieve the highest possible optimized gear score [290]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-02 21:09
luckyjan schreef op maandag 18 juni 2018 @ 18:16:
[...]

Zover ik begrijp kan je ze altijd nog doen. Geen idee of je lvl 30 moet zijn.Ik neem aan van wel.

Iemand op Reddit heeft alle opdrachten met data mining gevonden:

Deadeye (June) – "One shot, one kill": Complete all weekly HVT's in a single week

Avenger (June) – "Seek and destroy": Take out 10 Named Bosses in Manhattan, 10 in the Dark Zone and 10 in West Side Piers

Shepherd (June) – "Guiding the flock": Liberate the base of operations

Hazard (June) – "On deadly ground": Clear 25 Landmarks in the Dark Zone

Sacred (July) – "Count your blessings": Complete 10 phases, get to level 10 and kill 10 Hunters in the UG

Phoenix (August) – "Never say die": Extract 5 items, survive for 5 hours and kill 5 Hunters in Survival

Talon (September) – "Death from above": Attain a Commendation score of 3000

Rebel (October) – "Fight for your rights": Get to wave 15 in Resistance

Fang (November) – "Tooth and claw": Complete every available mission on Legendary difficulty

Prime (December) – "First and only": Collect 3 full classified gear sets

Marshal (January) – "Law and order": Acquire all Exotic Armor and Weapons

Chieftain (February) – "Hail to the chief": Achieve the highest possible optimized gear score \[290]
in een plaatje...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:03

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

TVP, ff volgen dit :)
MAX3400 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:36:
Deel 1 vond ik "verwarrend" en ben na de beta & demo gestopt. Maar deel 2 lijkt "ruimtelijker" dus voorlopig even aangemeld voor de beta.
Inmiddels een paar uurtjes gedraaid in The Division 1 en ik vind het een weergaloos dikke game d:)b

Ik kan je aanraden het spel nog eens een kans te geven. Er zijn een hele zwik patches gedraaid na de beta. Ik zou zeggen, geef het nog eens een kans :) .

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-03 18:28
Is het normaal dat je allemaal tekst door het beeld heen hebt steeds? Ik vind dat echt heel irritant..

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Inflatable schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 18:24:
Is het normaal dat je allemaal tekst door het beeld heen hebt steeds? Ik vind dat echt heel irritant..
Iedere deelnemer heeft een unieke code in beeld.
Komt omdat het Alpha is en omdat er geen beelden openbaar gemaakt mogen worden.
Doen mensen dat toch dan ziet Ubisoft aan de code in beeld welke user er gelekt heeft en krijgt die persoon een ban.

• looyenss
NLxAROSA schreef op zondag 16 december 2018 @ 10:34:
Zijn meer mensen die niet de link zien op het forum, maar de directe link werkt wel. Overigens had ik een in-game rapportage tooltje beter gevonden.
Je kan gewoon via de site bugs rapporteren. voordeel: screenshots toevoegen

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-03 14:41
https://www.epicgames.com...ion-2-on-epic-games-store

Ubisoft to Release Tom Clancy’s The Division 2 on Epic Games Store

en meteen maar de systeemeisen op een rijtje:
https://twitter.com/TheDi...tatus/1083091044777054208

[Voor 23% gewijzigd door RubenSaurus op 09-01-2019 21:03]

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Voor de EU is die pre-order beperking er niet, tenzij Ubisoft dat sinds kort heeft doorgevoerd.

• SR8
  • Niet online
Titus schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 19:47:
[...]

Hm, dat zou wel nice zijn. Ik dacht dat dit een nieuwe policy was aangezien dit vroeger wel kon.
https://support.ubi.com/n...with-my-20-Discount-code/
VRAAG:
Wat zijn de beperkingen bij het gebruik van mijn 20% Ubisoft Club kortingscode?
ANTWOORD:
Ubisoft Club-kortingscodes kunnen worden ingewisseld voor de meeste artikelen in de Ubisoft Store-catalogus, maar er zijn enkele uitzonderingen om rekening mee te houden.

Kortingscodes zijn niet geldig voor in-game valuta-aankopen en werken mogelijk niet samen met bestaande aanbiedingen, kortingen of andere codes. Normaal gesproken is alleen de korting van de grootste waarde van toepassing op een transactie. Ubisoft Club Kortingscodes zijn slechts geldig voor 1 verzilvering.
Hier staat het er niet bij, dus ik neem aan dat het nog steeds kan.

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-03 22:54
Phaex schreef op zondag 13 januari 2019 @ 13:12:
Kan iemand de discord van tweakers division nog eens linken? De invite uit TS werkt niet (meer).
Ik weet niet precies welke je bedoelt, maar deze was altijd voor TD1, is nog steeds zo en is ook TD2:
https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ

• looyenss
agoNITE schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:47:
[...]

I know, daarom zei ik ook "Los van waarom je een andere store boven Uplay zou verkiezen" ;)
Overlap kun je zo juist creeëren!

D2, is dat niet dat spel waarvan we in dit topic de naam niet noemen? ;)
en daarbovenop krijg je via uplay nog die 20% korting als je een beetje verstandig met je points omgaat :-)

Sorry voor de dubbelpost :+

[Voor 3% gewijzigd door looyenss op 15-01-2019 09:10]

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-03 23:06
Korkss schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:00:
Twijfel twijfel, the division in het begin echt heel heel veel gespeeld. Maar eigenlijk door de bugs etc langzaam mijn interesse verloren, hierna speelde niemand die ik kende de game nog dus later weer oppikken kwam er ook niet van.
Nu dus weer division 2 en het trekt me zeer aan. Alleen te bang om wederom teleurgesteld te worden door ubi.
Ik kan je aanraden om division weer eens onder het stof vandaan te halen. Ik heb dat gisteren ook weer even gedaan en ik zat er weer helemaal in. Er zijn ook aardig wat updates uitgebracht. Voor het gemak ga ik er dan ook vanuit dat ze hebben geleerd van de fouten bij division 1 en dat nummertje 2 meer compleet uitgebracht wordt.

iRacing Profiel Twitch

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Korkss schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:00:
Twijfel twijfel, the division in het begin echt heel heel veel gespeeld. Maar eigenlijk door de bugs etc langzaam mijn interesse verloren, hierna speelde niemand die ik kende de game nog dus later weer oppikken kwam er ook niet van.
Nu dus weer division 2 en het trekt me zeer aan. Alleen te bang om wederom teleurgesteld te worden door ubi.
Vraag je nu of je D1 weer een kans moet geven? Zo ja, dan raad ik je aan om die inderdaad uit te spelen. Ik heb D1 recentelijk pas ontdekt en zojuist uitgespeeld, ik vind het een weergaloos dikke game en kan niet wachten op D2 :)

D2 is voor mij echt een no-brainer om aan te schaffen. d:)b

ps: ik speel alleen PvE, ik heb geen PSplus voor PvP en Matchmaking helaas.

[Voor 14% gewijzigd door Fraggert op 15-01-2019 12:10]

• looyenss
Ik ben de week van 12 maart alvast vrij 8)7 het is voor mij een instabuy!

• RubenSaurus

• RubenSaurus

Daar is ie dan

• Titus
Vind hem erg zwak tbh. 0 Virus mention, 1 hintje naar een *possible* first wave, en de rest van de story lijkt generic content.

• RubenSaurus
AntiChrist7 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 19:27:
kan bijna een analogie zijn voor het hedendaagse Amerika
gaan ze morgen The Wall en Shutdown dlc's aankondigen? :+

• looyenss
EA promo in een ubi kanaal, bah :+

• RubenSaurus

• ourplayground
darkzone was niet wat voor mij in division 1.. Dat conflict zie ik dan wel weer positief in! Nu hopen op beetje ok matchmaking.

iRacing Profiel Twitch

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-03 23:47

Even wat info over de verschillende edities die te koop zijn: Op deze site zie je een mooi overzicht en op deze site een mooie uitleg.

In de EU heb je respectievelijk de Standard, Gold, Dark Zone, Ultimate en Phoenix Edition.
In de US heb je respectievelijk de Standard, Gold, Ultimate, Dark Zone Definitive en Phoenix Edition.

De DZ / DZ Definitive en Phoenix Editions zijn dus inclusief een unieke figurine. Je schijnt beide figurines ook aan elkaar te kunnen klikken. De figurine van de Phoenix Edition is ook los te koop in de Ubistore.

Het verschil tussen de EU en US is dat in de EU de Dark Zone Edition zonder de Year One Pass is en dus ook goedkoper is; en dat de First Responder Pack en de Elite Agent Pack uit de Ultimate Edition bij ons ontbreken (bron Reddit). De DLC voor Division 2 is deze keer gratis t.o.v. deel 1 waar je de season pass voor nodig had. De vraag is dus wat er in de Year One Pass zit?

TL;DR.
DZ Definitive Edition (US) = Ultimate Edition + DZ Edition Goodies for 189$
DZ Edition (EU) = Standard + DZ Edition Goodies for 110€.

Edit: plaatje toegevoegd met volledige content matrix.

[Voor 8% gewijzigd door MaTr1x op 18-01-2019 14:48]

π MW finishers

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:56

tha_crazy

Mafketel

Hier ondertussen de ultimate editie besteld.
Met alle kortingen kwam die op 88 euro uit ipv 109.

Niet echt een speficieke reden waarom precies die versie, maar zoveel games koop ik ook alweer niet de laatste tijd, dus ene keertje een wat duurdere versie mag wel.

• Titus
agoNITE schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:47:
[...]

Ik heb het ook met name over de early access na 12 maart. Als ik eerder dan de release wil spelen, had ik inderdaad maar moeten preorderen. Het gaat me dan ook niet om de pre-order bonus (zoals beta, eerder dan releasedate spelen etc.).

Ik zou het niet meer dan normaal vinden dat als ik een Gold key koop, ik wel dezelfde voordelen krijg naast beta/early access tov de releasedate).

We zullen zien wat er gaat komen. Zal proberen wat na te vragen bij een clanmember die bij ETF charlie zat.
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen maar het anders noemen.
Gold is mijn inziens een term die aan een bepaalde pre-order wordt geplakt.

Wat jij volgens mij bij je AMD base game wil kopen is de Year 1 pass (die zit bij Gold pre-order, net als 3 day early release, beta, teddy en first responder). No Worries, de Year 1 komt vast in de ubi in game store, zie ook Rainbow Six Siege, AC games etc. Dus die perks van 7 dagen eerder+additional content, exclusive custimizations etc kan je straks er allemaal bij kopen.

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:51

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Pre-order bij Ubisoft gedaan, kan altijd nog annuleren na de beta (demo).
Vond dit wel een interessant stukje interview:
https://www.reddit.com/r/..._spier_dark_zone_changes/

Fijn dat er PVP modi komen maar dat je niet verplicht wordt dit te spelen voor "the best gun".

[Voor 20% gewijzigd door OzzieMann op 23-01-2019 14:46]

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-03 23:47
Even ter aanvulling op mijn laatste post v.w.b. de verschillende versies:

De Year 1 pass is dat je de episodes die uit gaan komen (die iedereen sowieso gratis krijgt) 7 dagen eerder kunt spelen dan mensen zonder de year 1 pass, ook krijg je extra ‘aanpassings items’ (ik denk skins) maar ook nog extra ‘activities’ wat ze nog niet kunnen zeggen, zie onderstaand filmpje.

Daarnaast krijg je bij ons als je de Ultimate of Phoenix editie koopt ook de Elite Agent pack waarmee je extra opslag/stash krijgt. Die zit niet de EU Dark Zone versie. Ook krijg je met deze Elite Agent pack een unieke skin en een exotic wapen extra. Iedereen krijgt bij een pre order sowieso de Capitol Defender Pack waar een exotic wapen in zit. Ook krijg je bij die packs een blue print voor die exotic weapons, maar dan voor end game.

π MW finishers

• looyenss
katten uit bomen kijken ga ik zeker niet doen ;-)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-03 12:24
Volgens mij is deze trailer nieuw?

Private beta dus van 7 tot 10 februari. Ik weet trouwens nog niet of er ook nog een open beta komt?

[Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 31-01-2019 00:31]

Martinspire - PC, PS4, X1

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:50
Heb eigenlijk ook heel veel zin TD2. Deel 1 ook best veel samen met een maatje gespeeld en veel lol gehad. Deel 1 zag er al super uit en vooral het levellen naar max level was een super gave ervaring. End game was leuk maar kon jammer genoeg niet heel lang boeien waardoor ik toch ergens afgehaakt ben. Heb nog steeds een warm gevoel bij het spel dus deel 2 ga ik zeker halen. Zeker als de endgame beter is dan zal ik dit een flinke poos spelen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• SR8
  • Niet online
Preload is vanaf morgen:

En qua content in de beta:

You are limited to one character during the testing phase, and this character cannot be deleted. At character creation, you are able to cycle through presets of customization features to randomize your Agent. Remember that character progression is capped at level seven during this period.

Two main missions are available—Grand Washington Hotel and Jefferson Trade Center—to offer a smaller piece of a much larger, compelling narrative we are telling from start to finish. You can access these missions from Odessa Sawyer and Alani Kelso, respectively.

As you explore D.C., five optional Side Missions will also be available for everyone who prefers to branch out from the main storyline:

Empire Autumn Hotel
MLK Library Hostages
National Archives
Department of Justice
Bureau Headquarters

You will explore parts of seven named zones, each possessing a specific level range to indicate difficulty as you traverse the world:

The White House—also serving as your Base of Operations in D.C.
Downtown East
The Federal Triangle
East Mall
Final Epiphany
The 1040
Dark Zone East—the largest of all three Dark Zones, players utilize long sightlines in over-grown governmental parks. You will acquire the DZ East introduction mission from Senait Ezera—the new Dark Zone NPC in the Base of Operations—after completing Jefferson Trade Center. Completing this intro-mission unlocks full access to the Dark Zone and its features.

In addition, a variety of Control Points, living world activities, and Conflict PVP await in the Private Beta.

END GAME

We are excited to announce that the Private Beta will also feature a portion of The Division 2's end game! After completing Jefferson Trade Center for the first time, you will gain access to an end-game mission that unlocks three level 30 characters on your account. Upon logging in with one of these characters, the end game mission will begin. Each character is equipped with a different Specialization, so feel free to find your favorite! Please note that this end game mission will be available starting on February 8 at 5 PM CET.
Bron

[Voor 13% gewijzigd door SR8 op 05-02-2019 09:48]

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-03 18:35
P33R schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:13:
[...]

waar heb jij je key gekocht?
G2play.net ....93 cent 8)

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-03 18:35
mfneed schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:21:
[...]

Al kunnen activeren?

Heb hier 2 keys binnen gehaald maar beide kan ik (nog) niet activeren...
Hij staat in mn ubisoft account , maar is nog niet te preloaden

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-03 12:51
Via de website gaat het redeemen blijkbaar wel... in de launcher niet...

• ourplayground
Curva schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:03:
Hebben mensen al een mail met code ontvangen voor de PS4? Ik had mij aangemeld en dit staat ook in mijn Ubi account, alleen nog geen bevestiging of code?
Verder is het mij niet helemaal duidelijk hoe het gaat om toegang te krijgen.
xbox speler hier, ook ik ben ongeduldig haha, maar heb helaas nog geen melding gehad. Ik vermoed dat dit vandaag uiterlijk 18:00 zal gebeuren aangezien we dan blijkbaar vrienden kunnen uitnodigen.

iRacing Profiel Twitch

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:51

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Curva schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:03:
Hebben mensen al een mail met code ontvangen voor de PS4? Ik had mij aangemeld en dit staat ook in mijn Ubi account, alleen nog geen bevestiging of code?
Verder is het mij niet helemaal duidelijk hoe het gaat om toegang te krijgen.
Pre-loaden start vandaag om 10 uur. Dus ik denk dat de codes dan ook pas toegezonden gaan worden als je je aangemeld hebt en 1 van de gelukkigen bent.
Als het goed is krijg je dan een code om de private beta in de PSN store te "kopen". Kan ook zijn dat je een Ubi-code krijgt die je eerst moet redeemen op de Ubisoft website en dan pas een PSN code krijgt.

• looyenss
preload vanaf 10:00, voor de niet 30fpsmachines PC staat hij al in je uplay libary, nog 10 minuten tot downloaden.

(doe niet zo triest)

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 06-02-2019 17:47]

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-02 15:01
Don't feed the troll

Ben benieuwd naar de beta. Alles wijst erop dat Massive niet dezelfde fout als Bungie en Bioware maakt door echt in te zetten op (endgame) content. Hopelijk maken ze het ook waar.

[Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 06-02-2019 17:49]

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-03 20:45
Hier kun je een gratis code voor de beta ophalen:

https://gamer.nl/artikele...-beta-van-the-division-2/

• konijnenbips
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-03 18:03
Biatch schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 18:50:
[...]

Ik vrees dat er dan wat fout is gegaan, ik krijg geen mail van ubi met een psn code. Heb voor de zekerheid ook de code van @x3rius gebruikt. We wachten geduldig af
Je kan je code hier opvragen:
https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/nl-nl/beta

Inloggen met je PSN account (in mijn geval Xbox \-account)

• loki504
  • Laatst online: 19:20
Poulske schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 19:19:
[...]

Kan die link nergens vinden... Ik kijk op de mobiel, misschien ligt het daaraan.
https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/nl-nl/beta

Ik kan de site overig gewoon bekijken. En(als ik vrienden had(dit klinkt zieliger als het werkelijk is)) toevoegen via de tabel achtige ding.

Loki Gaming Mmo pvp channel

kan niemand inviten

Er is een fout opgetreden. Probeer het nog eens.

• Titus
Pause and resume deed wonderen hier :P

[Voor 8% gewijzigd door Titus op 06-02-2019 21:16]

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Tribunus schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:14:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb een invite gekregen voor de PC maar zou de beta graag willen proberen op de PS4!
Op de Ubi account pagina >> beta access zie ik wel de mogelijkheid om platform te wijzigen, maar niet om een extra platform te activeren. Ik ga denk ik tijdens de beta eens proberen te switchen.

Flickr --- PSN / Live -> Shiverzz

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
net een half uurtje gespeeld, maar ik denk dat Division 1 vooral goed was door de sfeer, ik zie dit totaal niet terug in een donker/mistig Washington.

• MetalPool
  • Laatst online: 24-03 18:22
shoombak schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:34:
net een half uurtje gespeeld, maar ik denk dat Division 1 vooral goed was door de sfeer, ik zie dit totaal niet terug in een donker/mistig Washington.
Oke, niet om te muggenziften of te fanboyen. Maar na een half uur spelen kan je toch amper een goed beeld hebben? Wie zegt dat de hele andere delen van de map niet grauw en duister zijn? En met name de sfeer her doen leven van deel 1.

[Voor 5% gewijzigd door MetalPool op 07-02-2019 10:57]

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-03 21:12
Ik geloof het gelijk en ben het er ook mee eens. Het post-apocalyptische, uitgestorven, verlaten past heel erg bij een verlaten en besneeuwd New York. De sfeer in Division 1 is hierdoor ontzettend goed en uniek. Zeker met een sneeuwstorm en de typische New York-stijl is het echt geweldig.

Nu in een groen (maar grauw) verlaten Washington met wijdse straten e.d. is dat veel minder. De game is dan niet meer uniek in die zin, en de wereld valt daardoor in een 13 in een dozijn open wereldje zoals we die al lang kennen van andere games.

Ik denk dat een half uurtje prima is om dat te ontdekken. Want in een half uurtje in deel 1 wist ik ook al dat de sfeer het beste uit de game is en nooit verveelt _/-\o_

[Voor 13% gewijzigd door Divak op 07-02-2019 10:58]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-03 11:34
NotoriousBAS schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:17:
Sure ik heb er nog 3, voor de liefhebbers. Accountnaam Reyzwa
Zou het niet NotoriousBen moeten zijn?

Ik heb voor de PC 2 man een friend invite gestuurd maar geen van hen heeft een mail gehad of in Uplay de optie te preloaden .... anderen ditzelfde gemerkt of is het bugged (nogmaals dit gaat om PC).

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-03 13:12
Monda schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:47:
[...]
We zijn inmiddels ook weer wat jaren verder als in deel 1 (qua "verhaal").
Als ik het goed begrepen heb, zijn we maar 7 maanden verder in het verhaal.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:13
Mijn eerste indruk op PS4 Pro:

Het is echt The Division 2 en vergelijkbaar met deel 1. De game is tip top in orde. Geen sneeuw is een welkome afwisseling. Er zitten wat meer leuke gadgets in die je kunt gebruiken. De vijanden zijn vergelijkbaar met die uit deel 1, weer bullet spunges.

Ik hou mijn preorder en ik speel pas weer als de game uit is 15 maart 2019 om niet te veel spoilers te krijgen.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-03 23:10
Gisteren de fout gemaakt om met Apex Legends te beginnen en nu ziet het er naar uit dat ik verslaafd ben en helemaal geen zin meer heb om deze beta te spelen :+

Maar als ik zo de berichten zie met alle disconnects dan is zaterdag ook wel vroeg genoeg om eens te kijken hoe the Division 2 speelt.

Kan hoe dan ook nog 3 vrienden uitnodigen voor de mensen die wel heel graag de beta willen spelen :) (stuur mij dan even een dm met je Uplay naam).

[Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 07-02-2019 16:02]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56
loki504 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:20:
[...]

Ik vermoed 30 fps(ben er zelf geen held in). Omdat ze geen onderscheid willen maken tussen de verschillende consoles. Tenzij ze dit pareltje op 60fps kunnen draaien op de normale ps4
Zou wel mogelijk zijn, met Doom3D graphics :D

Nee, dat zal wel beide 30fps zijn met de Pro/X focus op 4k en stabielere 30fps (normale versie kon niet altijd de 30fps vasthouden).

Maar volgens de mail ging de game toch pas om 6 uur live? Eens kijken of ik de PC versie nog kan aanslingeren (game gratis bij mijn vega gekregen), gelijktijdig de XBO versie maar spammen, 1 van de 2 zal er toch een keertje inkomen.

[Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 07-02-2019 16:36]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-03 11:43
Ik snap de frustratie hoor.
Maar het is nou eenmaal een beta. Ze testen ook de server load en dat soort zaken.
Misschien dat het de komende dagen verbeterd, dat is immers de insteek en daar ga ik maar vanuit.

• looyenss
@speek1984 @tha_crazy ik kom er alleen in via de link uit mn email

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-03 13:08
Capa schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 22:00:
Nergens in de safe houses of the base of operations een restock kistje te vinden... Zie ik ze over het hoofd of....?
Moet je kopen als microtransactie :+ nee wordt automatisch aangevuld als je in mainbase of safehouse komt. Er zijn zelf perks voor om enkele dingen extra aangevuld te krijgen.

Als je met meerdere mensen een missie speelt moet er ook maar 1 iemand ammo nemen, spawnt er ammo voor de andere automatisch voor de kist. Gedaan dus met om beurt aanschuiven aan de kist _/-\o_

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

• Bosrocks
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:43
Ik heb de code gebruikt! Thanks
OzzieMann schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 00:19:
Als het goed is ongebruikte PS4 code, zeg ff als je m gebruikt hebt.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-03 16:04
ronalddus schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:16:
Ik heb de beta gisteren 2 uurtjes kunnen spelen.
In het begin liep het allemaal vrij vloeiend om mijn PC, maar na verloop van tijd liep de framerate steeds verder terug, waarna het in gevechten soms het beeld zelfs bevroor.

Nu is mijn hardware niet meer het nieuwste van het nieuwste, maar ik had verwacht deze redelijk te kunnen draaien op low settings:

i7 4770
R9 290
12GB DDR3

Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Dit schijnt "normaal" te zijn. Er is namelijk een soort memory leak die voor fps drop zogt.
Gelukkig hebben we de beta versie.

• Angeloonie
Had al in TD1 gepost maar past hier beter
Xecuter NL schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 08:44:
paar uur in de beta gestoken gister. Conclusie: je kan net zo goed, zo niet beter, Division 1 spelen. De sfeer is beter in D1. De skills in D1 zijn beter te gebruiken, want in de beta werken die voor geen meter. Verder zijn de wapens hetzelfde en net even anders in gebruik. Ook het gebruiken van attachements vind ik geen zak aan. Vond juist het modden van de wapens in D1 leuk om te doen. Geen idee of dat nog gaat veranderen in de final build.
Al met al verveelde ik me een beetje in de beta. Ook na toch zeker een paar honderd uur in D1 te hebben gestoken, gaat dit een sale aankoop worden. Zonde. In die zin ben ik het eens met MarcoStyle, het mist fun.
Weet niet of ik lang genoeg gespeeld heb, maar mijn eerste indruk is niet hetzelfde.

Sfeer in D1 was gigantisch eentonig. Alles was grijs/grauw omdat alles een gebouw was. Ik vind deze mix tussen gebouwen en parken, wijdere straten veel fijner aanvoelen en juist verfrissend.

Skills.. tsja je hebt er überhaupt maar 3, dus wat valt daar over te zeggen? Ik merkte iig niet dat ze moeilijk te gebruiken waren, afgezien van wat bugs. Vind het ideaal dat je een specifiek doel kunt aanwijzen i.t.t. TD1.
Wat werkt er volgens jou voor geen meter?

Het modden vind ik ook beter, ik heb geen zin om een inventory vol met 60 mods te hebben om vervolgens te puzzelen welke waar op gaat of wat ik waar vanaf moet halen. Deze "algemene unlock" variant vind ik persoonlijk veel fijner en scheelt enorm gekut met mods. Het modden van wapens kan dus gewoon nog steeds, maar ipv losse items die je maar 1x kunt gebruiken kun je nu gewoon kiezen wat je wilt zonder gigantisch te gaan zitten puzzelen.

Heb juist een positieve indruk van de beta (afgezien van wat bugs die nog wel gefixed worden en wat connectieissues).

De movement is zoveel soepeler als in TD1. Alleen al het looten van de rugzakken etc gaat 10x sneller. Ook het lopen en manoeuvreren voelt soepeler en minder houterig aan. Bij TD1 had ik vaak het gevoel dat ik soort van magnetisch vastgeplakt zat aan dingen en loskomen was af en toe klooien, maar in TD2 voelt dit veel vrijer aan.

Het schieten voelt ook fijn, maar nog weinig over te zeggen zonder de endgame wapens. Voelde in ieder geval vertrouwd aan, dus minimaal gelijk aan TD1.

Ik ben in ieder geval van twijfelaar naar pre-order gegaan :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• xamirz
ronalddus schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:43:
[...]

Oke. Het is inderdaad een beta versie, dit knoop ik zeker in mijn oren.

Ik had er alleen nog niemand over gehoord, dus ik check het even. Ook met het eventueel plaatsen van een pre-order of aanschaf na de release.
Ja op reddit kan je veel vinden.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-03 12:51
Krijg zowaar een "I Am Legend" gevoel als ik door de straten van TD2 heen loop! Was toch wel genieten van de verschillende omgevingen tov alleen maar gebouwen uit TD1!

Vanavond helaas geen tijd maar morgen zeker weer een paar uurtjes knallen! Eerste blues zijn ook binnen! AK ftw, damn komt daar een geluid af zeg:D

• xamirz
Beatz schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:52:
Iemand die een PS4 code/invite heeft ? Mag mij toevoegen op Ubisoft Rylan01 of op PS4 Rylan01
Ik heb wel voor je. Even kijken of ik je met mn tel kan inviten

• Baajguardian
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-01 19:20
ik heb 3 codes over voor de ps4

psn: miniruis16

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:01
Randleman schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:15:
[...]

Dat kan prima deugen, ligt aan de game :). In een andere RPG die ik speel is het heel normaal dat je met 20 man er een uur over doet om 1 enemy neer te halen. Het is een RPG he, geen CoD-achtige shooter.

Wellicht is het allemaal nog niet zo lekker gebalanceerd en passen ze dit nog aan voor de echte release. Maar realisme hoef je niet te verwachten.
De scaling klopt niet, hopelijk passen ze dat nog voor launch aan. Al zal ik deze game waarschijnlijk toch pas na launch gaan halen. Eerst kijken wat er van de gratis content terecht komt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• SinergyX
Lekker Ventje schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:05:
Dat je niet alles met 1 kogel om hoeft te leggen geeft niet maar wanneer een vlogger meerdere magazijns met 57 kogels nodig heeft om een mob neer te leggen deugt er toch iets niet. Bij solo en duo’s is er weinig aan de hand maar wanneer je met drie of vier tegelijk speelt kun je net zo goed niet schieten want je doet toch nauwelijks damage.
57? Beetje niveau in Division 1 had jij aan 250 kogels niet genoeg.

Is de bulletsponge te hoog? Misschien, maar 10x beter dan de huidige 0.2sec TTK's in mening shooter. Toegegeven dat het in Div1 op z'n tijd echt irritant was, maar met beetje build en beetje mikken, kon je zulke zaken gigantisch versnellen, tot zelfs builds die wel 1-2 shots kunnen (wat trouwens in Darkzone ook zal blijven).

'een vlogger'... 8)7 is dat een nieuw soort ras ofzo? Zolang die gasten niet eens de materie van een game kennen, maar puur voor de views shit zitten te spelen, hecht ik zo'n beetje 0.000001 waarde aan hun mening

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Paulus07
  • Niet online

:)

[Voor 32% gewijzigd door Paulus07 op 08-02-2019 22:02]

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-03 16:47
Ben er nog niet zo weg van. Had bijna een DLC van deel 1 kunnen zijn.
Game is verder wel prima maar 't raakt me gewoon niet. Denk toch dat het de setting is. Hoewel grauw en deprimerend vond ik de besneeuwde straten veel meer bij 't verhaal passen. Heb niet echt het onheilspellende gevoel van deel 1 als ik in deel 2 rondloop.

Ryzen 5950X | Asus X570 Dark Hero | F4-3600C16D-32GTZN | TUF RTX 3080TI | Lian-Li PC011 Dynamic | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:23

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Tom. C schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 22:41:
Game is verder wel prima maar 't raakt me gewoon niet. Denk toch dat het de setting is. Hoewel grauw en deprimerend vond ik de besneeuwde straten veel meer bij 't verhaal passen. Heb niet echt het onheilspellende gevoel van deel 1 als ik in deel 2 rondloop.
Had zelf liever gehad dat ze gewoon verder waren gegaan met het oude deel.

BAV nodig, via deze link verdienen jij en ik 50,-Insify referral

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:55
Tom. C schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 22:41:
Je beschrijft het eigenlijk precies zoals ik het zelf ook ervaren heb na een uur of 6-7 gespeeld te hebben. Misschien dat ik (heel veel) mis, maar er is gewoon te weinig toegevoegd om het als een nieuw deel aan te laten voelen.

Ik heb deel 1 toch redelijk fanatiek gespeeld en daar zag je na een ruwe start een duidelijke progressie met de DLC en updates, dus ik had hoop dat ze voor deel 2 ook wel de nodige stappen gemaakt hadden, maar dat liep toch wel een beetje op een teleurstelling uit.

• Paulus07
  • Niet online
aparte ladder dit :P

[Video: Clip: small bug]

• Martinspire
Vandaag nog wat verder gespeeld en de missies afgemaakt. En eigenlijk bevalt me deze setting wel beter. Het helpt als je er bent geweest natuurlijk, maar ik vind Washington een mooiere stad om in rond te lopen. New York had toch vooral veel hoge gebouwen waar de game nooit wat mee deed en veel vrij kale straten met standaard exterieur van de flatgebouwen. Er ging veel pixels in zitten, maar het voegde eigenlijk weinig toe. Hier heb je echt mooie gebouwen overal staan en met de stuff die in de straten staat, is het nog steeds zo chaotisch. En met donker of regen is het nog vrij grauw. Maar ik vind wat meer kleur altijd wel prima eigenlijk. Liever dat dan weer een brown-shooter.

Verder voegen de basissen wel wat toe, je hebt het idee wat meer te bereiken na een missie te doen of zo'n plek vrij te spelen. Het aantal enemies verdwijnt dan langzaam (al was door endgame dat wellicht weer teniet gedaan?). Verder heeft looten nu dus wat meer zin voor je basis en outposts wat ik ook wel kan waarderen. Qua wapens ben ik ook nog met shotgun, LMG en semi-auto's gaan spelen en dat bevalt wel beter. Meer kick en meer impact laat de enemies wat minder sponzig aanvoelen.

Wat ik als grote minpunt voor het verhaal zie en wat in deel 1 ook al zo was: je karakter zegt helemaal niks. Mensen praten tegen jou of elkaar maar jij hebt daar geen interactie mee en dat vind ik toch wel weer een afknapper. En qua schrijfwerk maken ze het zich dan ook meteen zoveel lastiger. Heel onnodig.

Verder moet ik morgen de PvP nog even proberen. Verwacht niet dat ik het vaak ga doen, maar we gaan het zien. Als je gear veel uitmaakt ben ik er snel klaar mee want de grootste no-lifers gaan dan altijd winnen. Dat vind ik met Destiny ook echt zo'n afknapper. Maak daar lekker een aparte playlist voor aan, maar laat de rest lekker hun best doen met skills ipv hun tijd.

Ik denk dat ik hem toch gewoon ga halen (al is het maar omdat ik dan toch niet zoveel te doen heb). Bij de vorige game vond ik het verhaal wel tof en de dingen die je zoal meemaakte ook wel. Ik ga alleen niet grinden en na een week spelen is het dan wel prima. Season pass en early access gaat er dan dus ook niet komen want dat heb ik van de vorige game nog wel geleerd. Enerzijds was je dan te ver voor anderen die de game pas later begonnen (veel missies coop overnieuw doen) en DLC vond ik vorige keer ook niet echt spannend dus ik kijk dat nu even aan.

[Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 09-02-2019 00:52]

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:31
Servers zijn gewoon in maintenance staat er toch als je de game opstart :)

• prutser001
  • Laatst online: 24-03 16:26

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb inderdaad ook het DLC gevoel, het voelt totaal niet als een upgrade/nieuwe game.

Ja het ziet er mooi uit, de vegetatie ziet er netjes uit, licht effecten enzo ook erg mooi.
Het draait lekker, Ultra settings ~100fps gemiddeld (1080p).
De missies zijn/voelen erg standaard, kreeg echt een 'been there done that' gevoel.

Division 2 zal ik dan nu ook niet kopen, 1 heb ik redelijk gespeeld maar Darkzone is niet waar mijn interesse lag en ook de DLC was ruk, het constante aanpassen nerven/boosten en community gezeur heeft Division 1 eigenlijk verpest. Ik had veel meer verhaal verwacht en/of uitbreiding op de huidige kaart ipv underground en die sneeuw survival dinges.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-03 13:08
NLxAROSA schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 00:10:
Vermaak me prima met deze build. Het is allemaal net wat gestroomlijnder en verfijnder dan in TD1. Modding en unlocking systeem is zo veel beter dan in TD1. Sfeertje is lekker weer, zeker in het donker met onweer. Combat is ook net allemaal wat verfijnder, vijanden zijn beweeglijker, flanken meer en gebruiken skills. Benieuwd naar de andere facties, Hunters, etc.

Er is zo veel meer te doen op de map dan in TD1, zeker een grote vooruitgang op het PVE vlak. PVP nog niet aan toegekomen.

Endgame missie is ook prima. Gok dat er nog wat moeilijkheidsgraden bij komen na launch. ;)

Ga me hier na launch prima mee vermaken, zeker geen spijt van pre-order.
Ja zo vind/voel ik het ook. Begrijp dat sommige mensen het minder vinden maar het is uiteindelijk 'diablo with guns' Loot grind en content blijven opnieuw spelen is de aard van dit soort games.

De endgame missie is slechts op normal en op tier 2 world map, makkelijk dus 8) . Wel leuk om een bestaande missie een twist te geven door een andere factie, voelt toch net weer wat anders aan.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

• GeFoX
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-03 11:47
Heads up, Agents! Private Beta server maintenance incoming tomorrow, Sunday, February 10th at 9:30 AM CET / 3:30 AM EST / 12:30 AM PST, approximately 3 hours.

• ourplayground
Zo, even een kort verslagje van mijn bevindingen.
Ik heb het afgelopen weekend veel geswitched tussen Divison (D1) en Division 2(D2), wat achteraf een slechte keuze was, D1 is namelijk gesneden koek je weet hoe snel hoe veel damage je geeft en kan ontvangen. Ik had dan ook echt even moeite met weer overnieuw beginnen met D2.
Uiteindelijk toch de smaak te pakken in D2 en dat speelt wel erg lekker weg. Leuk gedaan met het armor systeem en zeker met de drone die je netjes helpt je armor restoren, maar ook dat je deze naar je collegas kan sturen (alleen niet meer terug kwam ik achter).
Hoewel ik niet had verwacht daar gevoelig voor te zijn miste ik toch de duistere sfeer van D1 wanneer ik weer eens die game opstartte. Er is zat te doen, misschien zelfs iets te veel op straat aangezien je geen 10 meter kan lopen en er komt wel weer een groepje rebels aangewandeld. Kortom het houd je bezig.
Het perk systeem is goed uitgewerkt en je kan dus verschillende paden bewandelen wat betreft het vrij spelen van bepaalde mods, supplies etc.
Toch kon mij D2 niet helemaal bekoren, als het zonnetje (in de game) schijnt dan is het allemaal wel erg vrolijk en kleurrijk en dat in een stad die in principe in puin ligt. Onder de streep vond ik het dus een goede game, maar wist ie mij nog niet zo te boeien als D1 3 jaar terug.... Totdat ik gisteren de end game speelde:
De beste zet die Ubi heeft kunnen doen in deze demo/beta (btw, EA, DIT is hoe je een game goed neerzet als je spelers ze laat spelen. Verhaal, ontwikkeling, een mooi tipje van de sluier opgelicht in tegenstelling tot Anthem..) is het laten zien van een van de endgame missies, wat en genot om te spelen. Ik heb voor de sniper gekozen en dat speelde erg fijn. Na 4 keer dood te zijn gegaan in de eerste hal toch maar weer eens rustiger gespeeld en na meer dan een uur dan ook de missie gehaald, echt een super goede ervaring. De sfeer en tegenstand, (je hebt echt ontzag voor die drones, robodogs, tegenstanders) was weer als vanouds hoe ik het ken van D1.
Kortom ik ben iets meer dan gematigd positief, maar ben mij er erg van bewust dat ik hoge verwachtingen had op een verbetering van een voor mij al een erg goede game (D1).
Oh en de camera functie werkt ook nog niet helemaal...:

iRacing Profiel Twitch

• Angeloonie
AntiChrist7 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:12:
Ben er een beetje vroeg voor, maar is er een pc groepje dat nog een plaats heeft en van plan meerdere keren per week te spelen? blijkbaar hebben mijn uplay vrienden minder interesse dan gedacht (en degene die wel interesse hebben, spelen relatief weinig tov mij). Ik heb 1 niet gespeeld om die reden, dus ik ben ook wat lost met al de gameplay inzake upgrades en builds enzo

De discord is nog wat leeg ook, wat wel zal veranderen op 15 maart
Je kunt zeker verwachten dat het vanaf 12/15 maart drukker wordt op de Discord. Niet iedereen heeft beta toegang of tijd gehad om nu te spelen, dus het blijft vooralsnog wat rustig. Vanaf de release zullen de kanalen weer vol zitten verwacht ik :)

• ourplayground
Pykow schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:58:
[...]

In Division 2 kan je aantal items marken als Junk en in 1x destructen en dat is niet mogelijk in Divison 1.
Daarnaast (als ik het mij goed herinner) moet is het instellen van wapens in Division 2 beter.
in Division 1 maak ik vaak de fout dat slot 1 of slot 2 wordt vervangen, je moet erg goed opletten, maakt er niet allemaal duidelijk op.
in een keer destructen kan zeker wel bij D1, mark as junk en dan destruct als ik me niet vergis.
Ik vindt Division 1 er leuk uitzien, maar als het mistig is en in het donker zie je gewoon geen drol.
dat heet sfeer... :+

iRacing Profiel Twitch

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-03 17:12
Nickrsd schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 16:49:
Hoe vinden jullie geluid van de wapens oo de pc..? Ik speel altijd met een headset. Maar vind de wapens niet echt indrukwekkend klinken.. veel te zacht! Weet ff niet hoe dat in division1 was.. maar echt een indruk maakt het niet.. geluid van wapens..

En ook de seker mine met airbrust.. erg matige explosie.. weet nog wel toen ik die had in D1.. een hele vuurwolk van explosie 👍🏿 In D2 ook maar een kleine wolkje.. meer niet
De beta heeft ongelooflijk veel soundbugs. De eerste 5 minuten klinkt het spel fantastisch. Daarna vallen er allemaal details weg. Gisteren aan het einde (na 1,5 uur spelen) had ik géén audio meer. Een teammaat alleen windgeruis nog, en een andere teammaat hoorde alles, behalve gunfire van alles om hem heen.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

De opmerkingen wat verder hierboven over The Division 1.5/'dit is eerder DLC' begrijp ik niet helemaal; zo'n beetje álle mechanics zijn aangepast of gestroomlijnd; enemies zijn/gedragen zich anders, wapens/modding, unlocks, perks, skills, etc. Crafting, resources. Ultimates vs signature weapons. Random events in PVE. Unlocken/opbouwen van settlements, unlocken van world bosses, control points met loot en na capture met effect op de directe omgeving (afhankelijk van of ze wel of geen resources hebben). Supply drops die nu compleet anders werken. Dark Zone landmarks zijn ff andere koek dan in TD1 (in ieder geval op level 7 met alleen blauw/groen ;)). DZ levels met bijbehorende perks. En ik ben vast nog een hoop vergeten. Er is, in ieder geval in PVE, nauwelijks iets hetzelfde vergeleken met TD1. Zou een knappe DLC zijn. :+

PVP nog niet aan toegekomen, maar de setup (4vs4) is al compleet anders dan Last Stand, dus lijkt me ook niet 'meer van hetzelfde'? Iemand dat uitgebreid geprobeerd?
looyenss schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:08:
ligt het aan mij of wat, zo moeilijk is TD1 toch helemaal niet?

<snip>

Ook vond ik de content wel erg makkelijk, iets wat me in dit soort games erg tegen staat.
Toen ik in TD1 mijn eerste missie op challenging deed was het een wipe binnen een minuut. Later deed ik ze solo (en dat was voordat ze schaalden naar minder dan vier). Het kennen van de content en het hebben van een geoptimaliseerde build helpt een beetje. ;)

Denk dat we veel nog niet gezien hebben als het om moeilijkheidsgraden gaat eerlijk gezegd. In de tooltips zie je bijvoorbeeld wat vermeld over verschillen in moeilijkheidsgraad: er wordt vermeld dat story-difficulty géén random elementen heeft. Dat impliceert dan dat dit op hogere niveaus straks wel zo is. Ben ik nog niet tegengekomen trouwens of het is me niet opgevallen. Benieuwd hoe dat gaat werken.

Volgens mij had ik ergens gelezen dat deze endgame missie op Tier 2 was. Dus ervan uitgaande dat het weer tot Tier 5 doorloopt dan wordt het dus nog wel iets moeilijker. En dan nog evt. Challenging en Legendary. Benieuwd of er ook weer Incursions komen.

• ourplayground
Interessant..
M_eater schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:17:
Na het spelen van de Beta heb ik mijn pre-order geannuleerd
* na het spelen van de beta / terug deel 1 opgestart
!! Deel 1 ziet er beter uit dan deel 2
!! De sfeer uit deel 1 is niet terug te vinden in deel 2
Ik ben het met je eens, hoewel ik denk dat beiden heel erg veel met elkaar te maken hebben.
* Het hele RPG gedeelte is minder uitgebreid dan in deel 1
Hoe bedoel je dit precies? Persoonlijk zie ik hier zelfs wat meer uitbreiding als perks die je nu ook kan vrijspelen.
Nieuwe wapens vliegen je letterlijk om de oren
Waar je in deel 1 werd beloond door het voltooien van een missie
wordt je bij deel 2 voor bijna alles beloond
Looten is leuk, maar om de 10 meter vind je opnieuw tassen, tonnen, koffers, kisten
helemaal mee eens, ik ga er voor het gemak van uit dat dit in de GM minder zal zijn.
* Het nieuwe upgrade-menu spreekt me niet aan
kan ik volledig inkomen, ik vermoed dat het vooral ook wennen is. In D1 weet je alles blindelings te vinden. Nu dachten ze: laten we deconstruct op rechter thumbstick doen ipv linker.. super onhandig!
* Grafisch is het op mijn playstation 4 een drama
"Het inladen van de omgeving gaat met een grote vertraging"
Soms tot een aantal meters voor me, waardoor het vaak lijkt alsof ik een cartoon game speel
* Het lezen van je loot etc is bijna niet te doen (Letters veel te klein)
kan ik niet over oordelen, op mijn Xbox One X draait ie goed en ook geen kleine letters...
In de beta is duidelijk dat co-op bijna een vereist is, de vijanden vliegen je om de oren,
soms achter je terwijl je in een gesloten hoek staat ?? WTF
Met zoveel actie om je heen, stoort het mij dat ik nu ook mijn drone, en turret moet aansturen waar op geschoten moet worden.
een turret hoef je niet aan te sturen toch? Ik vind dat juist wel een vooruitgang dat je kan aangeven waar hij op moet schieten ipv dat die constant loopt te schieten op iemand die in cover zit.
Alles bij alles niet de volle prijs waard.

iRacing Profiel Twitch

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:34
Als je dezelfde game wil, speel dan ook gewoon dezelfde game en hou het op TD1. Waarom zou je een nieuwe game kopen die niets vernieuwt. De FIFA serie niet meegerekend kan je dat met bijna geen enkele game flikken.
Ik heb de beta gespeeld en vond het heerlijk om eens een keer (bij wijze van spreken) geen Lexington te hoeven grinden voor een barretts chestpiece...

TD1 stak pas goed in elkaar toen de grote meute al lang drie games verder was...

PSN: Kjujay

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Kju schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:22:

TD1 stak pas goed in elkaar toen de grote meute al lang drie games verder was...
+1

ik keek gister nog een review van een joker die steeds refereerde aan zijn ervaringen in D1 met welgeteld 8 uren, what the fuck 7(8)7

Zelf heb ik dit jaar D1 ontdekt en dat werkte gewoon feilloos (let wel: PVE) en heb geen enkele issue gehad met honderden uren op de klok.

• Angeloonie
Btw, welk nieuw type vijanden hebben we nu kunnen zien en wat zijn de verschillen met die van TD1?

-Grootste opvallende verschil is de Tank met die armor platen.
-Dan heb je die met het wifi icoontje die van die exploderende auto's op je af sturen.
-Medic kan nu naast healen ook rezzen.
-De robot hond is uiteraard nieuw, evenals die andere rijdende turret.
-Vijandelijke drones zijn nieuw (weet even niet of deze nu enkel door een klasse vijand of door meerdere typen gedaan worden, je hebt exploderende en healende drones volgens mij)
-Grenadiers zijn vrijwel gelijk, behalve dat je nu de granaten uit de lucht kunt schieten.

Verder is het volgens mij vrij gelijk qua enemies, Behalve dat ze slimmer zijn en er anders uit zien.

Vooral die weakspots zijn veel minder duidelijk te zien, maar daar kom je ook wel snel genoeg achter.

• ourplayground
M_eater schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:48:
Het hele RPG gedeelte is minder uitgebreid dan in deel 1

[quote]ourplayground schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:10:* [...]

Hoe bedoel je dit precies? Persoonlijk zie ik hier zelfs wat meer uitbreiding als perks die je nu ook kan vrijspelen.

Binnen 3 uur spelen had ik handschoenen van een bepaald merk, die in combinatie met andere items met htezelfde merk extra voordelen opleveren. Voor de duidelijkheid: Dit kreeg je bij Deel 1 pas nadat je rang 30 had gehaald en werd je score berekend op je items. Dit gebeurd nu al direct vanaf het begin van de game. Daarnaast kun je een met je punten een skill kopen om bv een underbarrel op je wapen te zetten. In vergelijking met deel 1, daar kwam je deze onderdelen op straat tegen door te looten.

Bij deel 1 was je veel meer bezig om je personage bij te stellen. Ze hebben het RPG menu gedeelte makkelijker willen maken, alleen nu hebben ze het zo aangepast dat je bijna niet meer bezig bent met het RPG element. Even het menu openen, ooh er zijn handschoenen met niveau 7 ipv 6, klik en klaar.
Als ik er naast zit, dan hoor ik het graag. Ik heb niet gezien dat je bv ook je skills op de handschoenen bv kunt aanpassen (bv: +2% health veranderen naar +10% snellere vaardigheden)
In mijn ogen hoort dit gedeelte ook in de beta thuis?
Ok, ik begrijp je punt. Nu heb ik gisteren nieuwe handschoentjes gevonden en die waren toevallig lager in rating, maar wel beter voor mij. Het toevoegen van mods aan je gear ontbreekt inderdaad in de beta, waarbij ik hoop dat dit in de GM wel wordt toegevoegd.

iRacing Profiel Twitch

• Angeloonie
ourplayground schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:53:
[...]

Ok, ik begrijp je punt. Nu heb ik gisteren nieuwe handschoentjes gevonden en die waren toevallig lager in rating, maar wel beter voor mij. Het toevoegen van mods aan je gear ontbreekt inderdaad in de beta, waarbij ik hoop dat dit in de GM wel wordt toegevoegd.
Uhm, als je de endgame speelt zit dat er wel in hoor. Je hebt normale mods en cosmetic mods. :)

Ook kun je skills een mod meegeven.

M_eater schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:48:

Binnen 3 uur spelen had ik handschoenen van een bepaald merk, die in combinatie met andere items met htezelfde merk extra voordelen opleveren. Voor de duidelijkheid: Dit kreeg je bij Deel 1 pas nadat je rang 30 had gehaald en werd je score berekend op je items. Dit gebeurd nu al direct vanaf het begin van de game. Daarnaast kun je een met je punten een skill kopen om bv een underbarrel op je wapen te zetten. In vergelijking met deel 1, daar kwam je deze onderdelen op straat tegen door te looten.

Bij deel 1 was je veel meer bezig om je personage bij te stellen. Ze hebben het RPG menu gedeelte makkelijker willen maken, alleen nu hebben ze het zo aangepast dat je bijna niet meer bezig bent met het RPG element. Even het menu openen, ooh er zijn handschoenen met niveau 7 ipv 6, klik en klaar.
Als ik er naast zit, dan hoor ik het graag. Ik heb niet gezien dat je bv ook je skills op de handschoenen bv kunt aanpassen (bv: +2% health veranderen naar +10% snellere vaardigheden)
In mijn ogen hoort dit gedeelte ook in de beta thuis?
Volgens mij haal je wat dingen door de war. De "sets" Die je nu vindt zijn maar kleine bonusen, en niet te vergelijken met de endgame sets. Deze minisets geven je tijdens het levelen wat bonusen en maken de keuze "pak ik de hoogste level items of houd ik deze bonus" juist interessanter.

Ook de perks zijn juist een manier om méér RPG elementen toe te voegen, je kunt ze voor zover ik kan zien niet ongedaan maken, dus je moet echt afwegingen maken, ipv de mega-flexibiliteit die TD1 had.

M.a.w.: volgens mij is er juist véél meer RPG in dan deel 1. In deel 1 was je character niets meer dan een random poppetje, je kon op ieder moment alles omgooien, maar in TD2 kan dat zo het nu lijkt niet. Dus méér RPG gevoel omdat je echt keuzes moet maken.

[Voor 64% gewijzigd door Angeloonie op 11-02-2019 14:01]

• Titus
Angeloonie schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:51:
Btw, welk nieuw type vijanden hebben we nu kunnen zien en wat zijn de verschillen met die van TD1?

-Grootste opvallende verschil is de Tank met die armor platen.
-Dan heb je die met het wifi icoontje die van die exploderende auto's op je af sturen.
-Medic kan nu naast healen ook rezzen.
-De robot hond is uiteraard nieuw, evenals die andere rijdende turret.
-Vijandelijke drones zijn nieuw (weet even niet of deze nu enkel door een klasse vijand of door meerdere typen gedaan worden, je hebt exploderende en healende drones volgens mij)
-Grenadiers zijn vrijwel gelijk, behalve dat je nu de granaten uit de lucht kunt schieten.

Verder is het volgens mij vrij gelijk qua enemies, Behalve dat ze slimmer zijn en er anders uit zien.

Vooral die weakspots zijn veel minder duidelijk te zien, maar daar kom je ook wel snel genoeg achter.
Whut, granaten uit de lucht schieten :O If only I had known.
Vergeet niet de zelfmoord rushers, het feit dat melee rushers een soort boost op zichzelf gooien.

@looyenss Hoezo makkelijker, we liepen in de LZ ergens in de buurt bij een Beta border, en kregen agro van een groep lvl 25 NPC's, waarbij iedere bullet insta down and out was. Die rusher kiten ging ook niet echt. 8)7
All jokes aside, ik vind het een stuk moeilijker omdat het wennen is, betrap mezelf er veel op als ik low raak een med kit te poppen, om me te realiseren dat het niet meer zo werkt :P
Healing in general, met lange skill cooldowns en armor channel, is een stuk minder gewoon en dat vind ik wel een element die het 'moeilijker' maakt.

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15:52
NLxAROSA schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:31:
[...]

Gelukkig is de bom van de suicide rushers op te blazen voor ze bij je zijn. Zijn denk ik uniek voor de DZ? Ben ze daarbuiten niet tegen gekomen.
Nee niet uniek, ben ze daarbuiten ook tegen gekomen is afhankelijk van vijand waar je tegen speelt. Ik ben die "cleaner" variant maar heel beperkt buiten de dz tegen gekomen in de Beta. Met name in het deel onder het witte huis. Verder vooral die Hyena's en de "LMB light" variant.

• looyenss
jo, later

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-02 15:01
Kwistnix schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:43:
Beta impressie van Angry Joe: YouTube: The Division 2 - Angry Impressions

Het lijk mij (wederom) niks. Het eerste deel heb ik ook links laten liggen om dezelfde reden: gameplay loop lijkt mij heel snel dodelijk saai. Nou zijn looter shooters sowieso niet mijn ding, maar de absurde tankiness van de tegenstanders hier verknalt het voor mij echt totaal. In shooters vind ik dat een gameplay keuze die niet goed past, tenzij erg goed uitgewerkt en aangevuld met andere interessante elementen. The Division faalt op het eerste punt al en verder is er weinig interessants te doen. Meh, ik sla 'm weer over.
Het is ook geen shooter, het is een RPG. Erg frappant dat mensen dit nog steeds niet snappen.
In deel 2 zijn de tegenstanders veel minder tanky. Degene die tanky zijn, zijn dit met een reden (bv zwaar armor of je build klopt van geen kant).

Verder ga ik er niet echt op in aangezien je het spel afschrijft op basis van een matige AJ-video.
oh god, AJ. Eén van die jankers op youtube die alleen maar achter clicks zoeken met hun over the top drama en geroep. En het ergste is dan nog dat ze denken dat ze het doen voor het welzijn van alle gamers... Messiah Complex much?

Ik kijk uit naar begin maart, dat wordt een echte test naar het aantal geintresseerden en de stabiliteit van de serves

[Voor 20% gewijzigd door AntiChrist7 op 13-02-2019 18:15]

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-03 18:28
Kwistnix schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:43:
Beta impressie van Angry Joe: YouTube: The Division 2 - Angry Impressions

Het lijk mij (wederom) niks. Het eerste deel heb ik ook links laten liggen om dezelfde reden: gameplay loop lijkt mij heel snel dodelijk saai. Nou zijn looter shooters sowieso niet mijn ding, maar de absurde tankiness van de tegenstanders hier verknalt het voor mij echt totaal. In shooters vind ik dat een gameplay keuze die niet goed past, tenzij erg goed uitgewerkt en aangevuld met andere interessante elementen. The Division faalt op het eerste punt al en verder is er weinig interessants te doen. Meh, ik sla 'm weer over.
Ik heb toevallig een reactie op die video gegeven dat ik Joe en zijn vrienden in die video wel heel erg vond overkomen als verveelde depressieve tieners.. Als je van te voren al weet dat je het genre en het Tom Clancy gebeuren niks vind waarom speel je het dan überhaupt?!? Wat hadden ze ervan verwacht, een heel nieuwe game met totaal andere gameplay etc?!? The Division is een RPG lootshooter in een redelijk realistische Tom Clancy militaire setting, dat gaat in deel 2 echt niet veranderen.. De zogenaamd aburde tankiness van sommige vijanden hoort ook gewoon in het genre, het is hetzelfde als b.v. in World of Warcraft waar je vijanden langzaam sloopt.. Er zijn zat andere veel meer fantasy en andere generieke shooters beschikbaar, dan ga je die lekker spelen.. Maar roepen dat The Division een matige game is omdat je er zelf niks aan vind, sorry dat slaat nergens op.. Dat heb ik ze ff laten weten..

• SinergyX
Inflatable schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:10:
[...]

Ik heb toevallig een reactie op die video gegeven dat ik Joe en zijn vrienden in die video wel heel erg vond overkomen als verveelde depressieve tieners.. Als je van te voren al weet dat je het genre en het Tom Clancy gebeuren niks vind waarom speel je het dan überhaupt?!? Wat hadden ze ervan verwacht, een heel nieuwe game met totaal andere gameplay etc?!? The Division is een RPG lootshooter in een redelijk realistische Tom Clancy militaire setting, dat gaat in deel 2 echt niet veranderen.. De zogenaamd aburde tankiness van sommige vijanden hoort ook gewoon in het genre, het is hetzelfde als b.v. in World of Warcraft waar je vijanden langzaam sloopt.. Er zijn zat andere veel meer fantasy en andere generieke shooters beschikbaar, dan ga je die lekker spelen.. Maar roepen dat The Division een matige game is omdat je er zelf niks aan vind, sorry dat slaat nergens op.. Dat heb ik ze ff laten weten..
Weet je wat de humor is in die reacties, zoveel die 'anthem 10x beter vinden', of zelfs Destiny, hebben zie games eigenlijk al eens gespeeld? Niet lullig maar in de demo van Anthem zit precies hetzelfde, sta je ook rustig je hele clip leeg je maaien op een gast met een shield. Het is zelfs een freaking reden dat je met 4 man bezig bent, die gast snapt werkelijk het concept niet van teamplay.
YouTube: Anthem - Angry Impressions [EA Demo]
Vanaf 16:00

Doet er 10x langer over, maar ooh 'im having sooooo much fun'.

Misshien moet die gast maar eens z'n kanaal veranderen van Angry Joe naar Whining Joe, zou hem sieren.

• Martinspire
SinergyX schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:56:
[...]

Weet je wat de humor is in die reacties, zoveel die 'anthem 10x beter vinden', of zelfs Destiny, hebben zie games eigenlijk al eens gespeeld? Niet lullig maar in de demo van Anthem zit precies hetzelfde, sta je ook rustig je hele clip leeg je maaien op een gast met een shield. Het is zelfs een freaking reden dat je met 4 man bezig bent, die gast snapt werkelijk het concept niet van teamplay.
YouTube: Anthem - Angry Impressions [EA Demo]
Vanaf 16:00

Doet er 10x langer over, maar ooh 'im having sooooo much fun'.

Misshien moet die gast maar eens z'n kanaal veranderen van Angry Joe naar Whining Joe, zou hem sieren.
Mja als een game hem niet licht is het per definitie kansloos. En inderdaad, in veel andere games doe je hetzelfde maar is het ineens geen probleem. Volgens mij hebben al zijn favo games van vorig jaar dergelijke sterke enemies die maar niet dood willen. Maar dan vecht je tegen monsters, duivels, gedrochten en weet ik het wat en dan is het wel prima. Of de studio die het maakt is meestal ook wel van belang. Bij Anthem kan het niks verkeerd doen want het is Bioware en deze keer is het niet door EA mismanaged (wat overigens bij Mass Effect Andromeda niet de enige reden was waarom het zo'n aanfluiting was bij launch).

Er zijn meer van dergelijke "reviewers" die het "zeggen zoals het is" waarbij het 9/10x uitmaakt of iemand de game/franchise/dev/publisher mag of een game goede of slechte opmerkingen krijgt. Daarom geef ik niks om die reviews. En eigenlijk ook niet om die van de grotere reviewers omdat die te vaak een promotie of iets dergelijks hebben lopen en dus qua inkomen (indirect) afhankelijk zijn van een dergelijke game.

AJ gaat vaak op zoek naar problemen en is ook helemaal niet leuk om te kijken als ie aan het gamen is.

Dat maakt niet dat er geen problemen met The Division zijn, maar veel zaken zijn gewoon totaal niet eerlijk beoordeeld. That said, ik ben de sponzige vijanden ook wel een beetje beu want dat lijkt anno 2019 de enige manier waarop AI blijkbaar uitdagend kan zijn. En daar bovenop dus zelf in 2 kogels dood zijn want oh wee dat je ergens in 1 keer langs komt. The Division heeft in ieder geval nog een interessante verhaallijn en interessante missies waarbij ik dit keer meer het idee kreeg in een levende wereld te zijn met acties die echt gevolgen hebben (ipv de zoveelste random spawnende enemies af te maaien zoals in Anthem).

Maar goed, ik ga ze toch gewoon allebei doen omdat ik Anthem toch wel beu ben voor het maart is :P

[Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 13-02-2019 21:03]

Pagina: 1 2 3 ... 12

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee