Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Kanarie schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:22:
[...]

iKia's build collection.

Voor DPS is iets als een Striker's gear set build waarschijnlijk het makkelijkst om mee te beginnen, en erg goed. Staan ook veel leuke andere builds in.

Ook wel een aanrader om veel heroics met randoms te spelen, dan kom je soms ook leuke builds tegen, even een "inspect" doen op dat groepslid en je kan zien hoe die build in elkaar zit.
Thanks, ga even grasduinen daar, maar ik heb nu al een complete Striker's Battlegear set. Maar zou kunnen switchen voor 2 items (dan hou ik er nog 4 over voor de stats/ability)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Deurstopper schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 16:59:
Hoe is het met de PC spelers hier gesteld? Iemand nog een tip voor een actieve discord? Degene in de TS is aardig dood.
PC speler hier (al heb ik het spel ook voor de PS4 gekocht, maar nog nooit gespeeld).

Ik zit op de Official The Division discord, daar is het wel iets drukker, maar niet megadruk (wel na iets nieuws).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:49

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

MeNTaL_TO schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:17:
[...]

Thanks, ga even grasduinen daar, maar ik heb nu al een complete Striker's Battlegear set. Maar zou kunnen switchen voor 2 items (dan hou ik er nog 4 over voor de stats/ability)
Ik denk dat je voor de meeste (misschien wel alle) gear sets het beste af bent met 4 set items + 2 gele items, of een exotic.
Bijv striker met gele obliterate chest (met assault rifle damage) en exotic coyote's mask. Heb je nog steeds de striker set bonus maar betere items voor de 2 overgebleven slots.

Na de 4-piece set bonus van een gear set, leveren die extra 2 groene gear set pieces relatief minder op dan gele high-end of rode exotic pieces.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Iedereen al aan de Backfire meta builds? ;)

Ik heb een poging gewaagd maar het was niet voor mij. Zit nu weer op een blauwe striker build.
Hiermee ook de Bighorn exotic kunnen bemachtigen waar je een Summit boss op Legendary moet doen. 2x de boss gedaan voordat deze dropte.

Mocht je de Bighorn ook willen hebben is er een farm truukje. Is ook uitvoerig op YT terug te vinden maar hier een beknopte samenvatting:

- Doe de Summit tot en met verdieping 9.
- Ga dan terug naar de begane grond en zet de moeilijkheidsgraad op Legendary.
- Op de boss verdieping maak alleen de benodigde NPC's af tot dat de boss spawned.
- Focus zo veel mogelijk op de boss. Zodra deze down is loot alles van hem, als de Bighorn dropped ben je klaar zo niet ga dan direct weer naar de begane grond. Zo reset je de 10e verdieping en kan je deze farmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 22:51
Carthrax schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 09:56:
Iedereen al aan de Backfire meta builds? ;)

Ik heb een poging gewaagd maar het was niet voor mij. Zit nu weer op een blauwe striker build.
Hiermee ook de Bighorn exotic kunnen bemachtigen waar je een Summit boss op Legendary moet doen. 2x de boss gedaan voordat deze dropte.

Mocht je de Bighorn ook willen hebben is er een farm truukje. Is ook uitvoerig op YT terug te vinden maar hier een beknopte samenvatting:

- Doe de Summit tot en met verdieping 9.
- Ga dan terug naar de begane grond en zet de moeilijkheidsgraad op Legendary.
- Op de boss verdieping maak alleen de benodigde NPC's af tot dat de boss spawned.
- Focus zo veel mogelijk op de boss. Zodra deze down is loot alles van hem, als de Bighorn dropped ben je klaar zo niet ga dan direct weer naar de begane grond. Zo reset je de 10e verdieping en kan je deze farmen.
Hier een backfire meta build gebruiker (on going directive met Hazard protection variant). Bizarre survival dps build hoor..vandaag Armory mission op Heroic gedaan met twee vingers in m’n neus en 1 in m’n oor. Probeer de exotic maks the krijgen maar ben bang dat ik die missie nog vaak moet overdoen voor dat dit een keer gaat vallen.

Toch is mijn favoriet nu een Pestilence build met strikers, contractors gloves en nog een named petrov body armor (medvedsytrav of iets dergelijks).
Pagina: 1 ... 50 51 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

- PCGC Discord: https://discordapp.com/invite/hTeYRqQ (voornamelijk PC)